Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" pēcspēles metienos piekāpjas Prāgas "Lev"

"Dinamo" pēcspēles metienos piekāpjas Prāgas "Lev"
Sandis Ozoliņš
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) mačā šodien zaudējumu piedzīvoja Rīgas "Dinamo", kas savā laukumā ar 1:2 pēcspēles metienos atzina Prāgas "Lev" pārākumu. Lielāko daļu spēles vadībā atradās rīdzinieki, tomēr viesi prata izlīdzināt rezultātu nedaudz vairāk kā minūti līdz mača pamatlaika beigām.

Spēle sākās diezgan piesardzīgi, tomēr neliels pārsvars bija mājinieku pusē, kuri aktīvāk centās apdraudēt Petri Vehanena sargātos "Lev" vārtus. Tomēr nesnauda arī viesi – perioda vidū rīdziniekus no vārtu zaudējuma vairākkārt nācās glābt Mikaelam Telkvistam, bet pirmās trešdaļas izskaņā "Dinamo" izturēja arī mazākumu (noraidīts bija Rustams Begovs).

Pirmā perioda beigās rīdzinieki nopelnīja iespēju spēlēt vairākumā, tomēr Jakuba Nakladala noraidījumu vārtu guvumā "Dinamo" pārvērst nespēja. Līdz rezultāta atklāšanai šajā spēlē bija jāgaida nedaudz vairāk kā 24 minūtes – pēc lieliskas Arvīda Reķa tālās piespēles divatā pret vienu aizsargu izgāja Marsels Hosa un Sandis Ozoliņš.

Ar "Dinamo" kapteiņa metienu Vehanens tika galā, bet pirmais pie atlēkušās ripas bija Hosa, kura precīzais metiens bija 800."Dinamo" komandas ripa KHL regulārā čempionāta spēlēs.

Rīdziniekiem atlikušajā otrā perioda daļā bija vēl dažas iespējas, tomēr otro trešdaļu "Dinamo" noslēdza ar 1:0. Vārtu gūšanas momenti bija arī viesiem, bet Telkvists rīdzinieku vārtus nosargāja neskartus arī pēc 40 minūtēm.

Trešajā periodā "Dinamo" turpināja spēlēt piesardzīgi, tikmēr viesu spiediens pakāpeniski pieauga. Rīdzinieki meklēja iespējas pretuzbrukumos un tika pie ļoti labi momentiem. Vienā no tiem Hosu ar noteikumu pārkāpumu apturēja Oistriks, tomēr Kails Vilsons slovāka nopelnīto bullīti nerealizēja.

Rīdzinieki turpināja sargāt savu minimālo pārsvaru, tikmēr viesi nomainīja Vehanenu pret sesto laukuma spēlētāju un pusminūtes pārtraukumā nedaudz atpūtās pirms izšķirošās ofensīvas. Viesu aizsarga Nemeca metiens sasniedza mērķi, nedaudz mazāk kā pusotru minūti līdz spēles pamatlaika beigām "Lev" izlīdzinot rezultātu. Pagarinājumā abas komandas demonstrēja ātru hokeju. Gan "Lev", gan "Dinamo" centās pabeigt maču līdz pēcspēles metieniem, tomēr bez panākumiem.

Pēcspēles metienu sēriju ar trāpījumu pa vārtu stabiņu sāka Ņiživijs, bet "Lev" uzbrucējs Ternbergs atbildēja ar precīzu metienu. Vehanenu nepārspēja arī Indrašis, bet Jakubs Klepišs pielika punktu spēlei – Prāgas "Lev" uzvara pēcspēles metienos ar 2:1. Nākamo maču rīdzinieki aizvadīs jau rīt, kad uzņems Bratislavas "Slovan".

KHL, 28.decembris

Rīgas "Dinamo" – Prāgas "Lev" 1:2 (0:0, 1:0, 0:1, 0:0, 0:1)
Vārti: 24:01 Hosa (Ozoliņš) 1:0, 58:38 Nemecs (Sekačs, Ternbergs) 1:1, 65:00 Klepišs, p.m 1:2.
Metieni: 20:31.
Soda minūtes: 2:4
Vārtsargi: Mikaels Telkvists - Petri Vehanens
Skatītāji: 10170.

Izmantotie resursi:
KHL.RU - официальный сайт : Континентальная...

 +13 [+] [-]

, 2013-12-28 19:30, pirms 11 gadiem
drošu 3 p vietā 1 punktelis ..... žēl vienīgi telly ka nav sausā spēle.. ..... un tik daudz izd..rstas iespējas ka žēl pat paliek
Slēpts komentārs: PuLVeris

  -2 [+] [-]

, 2013-12-28 19:32, pirms 11 gadiem
kas par speeli, nav ko zeeloties pretnieki par triis speleem aizvadiijusi vairaak (CSKA, Donbass) , riit cerams paraadiisim Slovan , kas ir kas

 +13 [+] [-]

, 2013-12-28 19:32, pirms 11 gadiem
Atkal izlaižam uzvaru
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2013-12-28 19:33, pirms 11 gadiem
Nja ljoti zhel ka zaudejam, bet jasaka ka Lev punktu tocna bija pelnijusi, bet vai vairak, to nezinu.
Lev bija labaki par Dinamo, jo nu tik daudz nerealizetu izdevibu neatceros ka sosezon butu viena spele tik daudz bijusu - Cipulis neiemet 1-1, Vilsons bulliti neiemet utt.

Un ka Jums Dzonsons? Manuprat diez gan blavi speleja, ka jau prakstiski visa komanda.

     [+] [-]

, 2013-12-28 19:33, pirms 11 gadiem
Mēs atkal norakām spēli bija tik daudz izdevību bet nekārīt pret Slovam obligāti uzvara un lai Ak bars rīt arī uzvar

     [+] [-]

, 2013-12-28 19:33, pirms 11 gadiem
neko darīt, Lev stabili labākie līgā pm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-12-28 19:34, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Telkvists baigi labais. Uzbrukums RD pilnīga impotence.
Čehi bija pelnījuši visus 3 pkt., bet tāds nu ir tas hokejs, ka ne vienmēr labākais iegūst visus punktus.
No tāda viedokļa arī čehiem pilnīgākā impotence uzbrukumā,un nekādi trīs pelnīti punkti!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-12-28 19:34, pirms 11 gadiem
Paskatoties tabulu- tā trešā vieta ir visai nosacīti tikai kārdinoša, jo kurus vispār mēs gribam pretī play-off? LEV takā nē, citus īsti ar nē... kapāšanās nenormāla tāpat būs

  +2 [+] [-]

, 2013-12-28 19:34, pirms 11 gadiem
markkomartins rakstīja: drošu 3 p vietā 1 punktelis ..... žēl vienīgi telly ka nav sausā spēle.. ..... un tik daudz izd..rstas iespējas ka žēl pat paliek
Prāgai jau arī bija labas iespējas. Tellkviskts zvērs!

  +1 [+] [-]

, 2013-12-28 19:35, pirms 11 gadiem
Butiba diez gan tragiska spele pec partraukuma.
Ceru riit uz visiem 3 punktiem pret Slovan.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-28 19:35, pirms 11 gadiem
šito bildi varētu likt pie visiem komandas zaudējumiem
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +4 [+] [-]

, 2013-12-28 19:35, pirms 11 gadiem
fagcentrs rakstīja: Kas var būt labāks par sērojošu latvieti
Punkts pret ļoti spēcīgu pretinieku!Viss kārtībā!Varējām paņemt 3p,bet neko darīt tads ir sports!Tā kā piekrītu Pučes nupat teiktajam : priecāsimies par punktu!Gaidam nākamo maču!

  +5 [+] [-]

, 2013-12-28 19:36, pirms 11 gadiem
Un nedod dievs PO 1. karta Lev preti. Tad gan bus vaks, lidzigi ka ar Torpedo 4. sezona.

  +5 [+] [-]

, 2013-12-28 19:36, pirms 11 gadiem
Atziņas:
*Var jau attaisnoties ar to pārtraukumu un spēļu ritmu, bet nedrīkst aizmirst, ka arī Lec bija identiska situācija.
*Telkvisks vnk.monstrs, tur nav ko piebilst.
*Sašu lidina, bet visiem vienalga, par to vien bija pelnījuši zaudēt. Nevajag te intervijās stāstīt, ka Jūs visi par vienu esat.
*Kārtējo reizi nosēžamies tādos ierakumos, ka bez stresa tabletēm pēc pāris gadiem vairs nebūšu spējīgs iztikt.
*Baigās problēmas bija ar ripas apstrādi (Indrašim būlīša laikā, Vilsonam soda metiena laikā un Cipulim izgājienā)
*Spēka spēlē atkal ierijām
*2.periods bija ļoti labs mūsējo izpildījumā
*Rīt jāņem Slovan

  +3 [+] [-]

, 2013-12-28 19:37, pirms 11 gadiem
vnk cipulis

  -2 [+] [-]

, 2013-12-28 19:37, pirms 11 gadiem
Hokeja dievs atriebas letiņiem, pareizi ir, ja viss būs taisnīgi tad RD vispār neiekļūs playoff

     [+] [-]

, 2013-12-28 19:38, pirms 11 gadiem
TOTO=ManaMaize+3in1Kafijas rakstīja: Kas par lietu ka sodien Viashrota EPL speles tiek laistas ar anglu komentetajiem. Tiesam viashrots algas nemaksa ka visi aizmukusi? JA vel sadi pigori atkartosies apsolu no NY nenemt vairs viashrotu.
nu NOR-MU bija Koscinkevičs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-28 19:39, pirms 11 gadiem
DidzisLV rakstīja: Atziņas:
*Var jau attaisnoties ar to pārtraukumu un spēļu ritmu, bet nedrīkst aizmirst, ka arī Lec bija identiska situācija.
*Telkvisks vnk.monstrs, tur nav ko piebilst.
*Sašu lidina, bet visiem vienalga, par to vien bija pelnījuši zaudēt. Nevajag te intervijās stāstīt, ka Jūs visi par vienu esat.
*Kārtējo reizi nosēžamies tādos ierakumos, ka bez stresa tabletēm pēc pāris gadiem vairs nebūšu spējīgs iztikt.
*Baigās problēmas bija ar ripas apstrādi (Indrašim būlīša laikā, Vilsonam soda metiena laikā un Cipulim izgājienā)
*Spēka spēlē atkal ierijām
*2.periods bija ļoti labs mūsējo izpildījumā
*Rīt jāņem Slovan
Par Niziviju nepiekritu, saprastu ja speka panemieni butu rupji or smth, bet nu par katru sadu sikumu nedomaju ka vajadzetu uzreiz kauties, jo tie bus mazakumi un pats zini ka mums tur veicas.

  +3 [+] [-]

, 2013-12-28 19:39, pirms 11 gadiem
Aizmirsu piebilst vienu lietu, kāpēc uz svarīgajiem iemetieniem savā zonā netika sūtīts Šehura, kurš ir mūsu labākais spēlētājs iemetienos? Tā ir standarta prakse, ko piekopj abās okeāna pusēs. Ar iemetienu arī sākās zaudētie vārti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-12-28 19:39, pirms 11 gadiem
Divu top līmeņa KHL klubu duelī pārāki izradījās Levi. Tas tomēr spēcīgs klubs, nav kauns tam zaudēt.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-28 19:39, pirms 11 gadiem
Sviests.. nav ko teikt.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-28 19:39, pirms 11 gadiem
Džonsons beigās tīri labi spēlēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-28 19:40, pirms 11 gadiem
All Star 2014 rakstīja: Slovanu mums nepaņemt
Skatoties gribas vienkārš vemt
Izspēles vajag ātrāk veikt
Lai ar Naģeždu varam sveikt!!!
Lai arii stulbi, bet tavi pantinji diez gan recigi sanak.
Izdomas Tev pietiek.

     [+] [-]

, 2013-12-28 19:41, pirms 11 gadiem
pa brīvdienām aizmirsuši kur atrodas pretinieku vārti

  +1 [+] [-]

, 2013-12-28 19:43, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Un nedod dievs PO 1. karta Lev preti. Tad gan bus vaks, lidzigi ka ar Torpedo 4. sezona.
Taisnība!Bet jānotur kanti,un visdrīzāk LEV arī uzspicēs punktus(vietu)!Tad arī izspruksim no viņiem!

  +1 [+] [-]

, 2013-12-28 19:44, pirms 11 gadiem
ja līdz šim par Cipuli tik pasmaidīju, tad šodien jau dusmas uznāca. Tas jau bija pa traku !!!

     [+] [-]

, 2013-12-28 19:45, pirms 11 gadiem
šodien veiksme mus pameta !!! 1 punkts ir labak nekā nekas !! rit par uzvaru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-28 19:45, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Es pat teiktu,ka šobrīD šie klubi ir vislabākie khl.Visvājākais startē neveiksmīgi Šveicē.
Tā ir. KHL līmeni uz leju velk tieši krievu klubi. Ja kādus 8,10 no tiem izmestu, piesaistītu labus austriešu, dāņu klubus, šo to no vācu, šveiciešu otrajām līgām, tad līmenis ievērojami celtos, iespējams pat būtu top 5 Eiropā.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-28 19:46, pirms 11 gadiem
Nemaz nebriinos, riidziniekiem labi vienmeer padavies pajaat uzvareetas speeles, par laimi sosezon tas mazaak juutams

     [+] [-]

, 2013-12-28 19:46, pirms 11 gadiem
Jirgens Rozenbergs rakstīja: Tā ir. KHL līmeni uz leju velk tieši krievu klubi. Ja kādus 8,10 no tiem izmestu, piesaistītu labus austriešu, dāņu klubus, šo to no vācu, šveiciešu otrajām līgām, tad līmenis ievērojami celtos, iespējams pat būtu top 5 Eiropā.
Tad jau riktiga internacionala liga sanaks! ;D

     [+] [-]

, 2013-12-28 19:47, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Es pat teiktu,ka šobrīD šie klubi ir vislabākie khl.Visvājākais startē neveiksmīgi Šveicē.
Un varenais SKa dabuja ari iekšas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-28 19:49, pirms 11 gadiem
Viltus namejs vs Šabis & Viestards, viņš vēl te prātelē/ made in colaboration

  +5 [+] [-]

, 2013-12-28 19:50, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Telkvists baigi labais. Uzbrukums RD pilnīga impotence.
Čehi bija pelnījuši visus 3 pkt., bet tāds nu ir tas hokejs, ka ne vienmēr labākais iegūst visus punktus.
Ko tu murgo,knapi izlīda un vēl 3p? Arī mūsējiem(RD) neveicās,pat vairāk nekā LEV,Bija iespējas ,jo izpildījām bullīti mača laikā(pie 1-0),jeb pāris izgājienos,vai čehiem bija šādi izgājieni?momenti pat vairāk pie 1-0 kad bijām labā,ripas kontrole bija čehiem,un tikais,atbildes gols arī rikošets un veiksme!Tiesa bullīšos nebija variantu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-28 19:53, pirms 11 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Rīt gaidam uzvaru!
ooo es Tev pilniba piekritu!

  +2 [+] [-]

, 2013-12-28 19:55, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Piekrītu.Bet Šveicei,Somijai un Zviedrijai savi čempionāti ir mega augstā līmenī.Del vispār ārpus konkurences.
Es teiktu, ka uz šo brīdi Šveices NLA jau ir aizgājis priekšā DEL, kaut gan vēl javeic padzilināta analīze.
1. NLA
2. SHL
3. Liiga
4. DEL
5. Čehu extraliga
6-10
NLB
KHL
Slovaku extraliga
EBEL
Tālak par 5 vietu grūti analizēt, daudz spēkos līdzīgu līgu.

  +3 [+] [-]

, 2013-12-28 19:55, pirms 11 gadiem
Bļāviens nu tas bija šo sezon kaut kas neredzēts , tik daudz izdevību bet nekā , žēl Tellija kurš visu spēli vienkārši vilka un spēles beigas sanāca ielaist.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-12-28 20:04, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Telkvists baigi labais. Uzbrukums RD pilnīga impotence.
Čehi bija pelnījuši visus 3 pkt., bet tāds nu ir tas hokejs, ka ne vienmēr labākais iegūst visus punktus.
Vai nav parādījies labs portāls, kur var normālā gaisotnē apspriest hokeja spēles? Savādāk SC ir kļuvis par ĪSTU MISKASTI!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-28 20:05, pirms 11 gadiem
All Star 2014 rakstīja: 1.NHL
2.Liiga
3.SHL
4.KHL
5.AHL
6.DEL
7.extra league
8.Slovaku extraliga
9.EBEL
10.ECHL
11.NLB
12.Naģeždas Kontinentālā izcīņa
13. Jučera kauss
Nu NHL jau ir ārpus konkurences, tādēļ pat neiekļāvu. AHL varētu dalīt kādu 4-7 vietu, kaut gan grūti analizēt, par maz starptautisko spēļu viņu izpildījumā. Ročestera arī nav šobrīd labākais atskaites punkts. Daudz maz var piekrist tavam sarakstam, vienīgi KHL par augstu pāris vietas. KHL vēl ir kur augt, bet jāveic nopietnas izmaiņas, jāizmet kādi 5 līdz 10 krievu klubi, vietā konkurētspejīgi klubi no Eiropas, tad varētu būt arī top 4.
Jebkurš saraksts ir subjektīvs. Iespējams vajadzētu iekļaut arī dāņus top 10.

     [+] [-]

, 2013-12-28 20:11, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Vai nav parādījies labs portāls, kur var normālā gaisotnē apspriest hokeja spēles? Savādāk SC ir kļuvis par ĪSTU MISKASTI!
Personīgi sarakstieties!
Ja LV hokejs un hokejisti jūs neinteresē(jeb esat pret),tad kādas problemas?Ideju piesviežu,pārejais ir jūsu.....

     [+] [-]

, 2013-12-28 20:11, pirms 11 gadiem
TOTO=ManaMaize+3in1Kafijas rakstīja: Nu tad lielais expert veic visas analiizes un tad ieposto iisto top liigu listi. Neaizmirsti ieklaut starptautisko hokeja turniiru "Diiku ciinas 13", Amatieru liigas, Naktsargu liigu utt. Esmu vel dzirdejis par kkadu Pabiru kausu un citiem pasakumiem. UN jaa Juchera kauss arpus konkurences
Pabiru kauss ir KHL zemā organizācijas līmeņa izpausme. Tas arī jāizskauž. Līdz ar KHL draftu un citām planprātībām. Vienā dienā tas nenotiks, būs vajadzīgi gadi.

     [+] [-]

, 2013-12-28 20:11, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Telkvists baigi labais. Uzbrukums RD pilnīga impotence.
Čehi bija pelnījuši visus 3 pkt., bet tāds nu ir tas hokejs, ka ne vienmēr labākais iegūst visus punktus.
Kapēc Tu tā nerakstiji pagājušajā sezonā kad RD bieži dominēja, bet nevarēja iemest?

  +1 [+] [-]

, 2013-12-28 20:13, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Personīgi sarakstieties!
Ja LV hokejs un hokejisti jūs neinteresē(jeb esat pret),tad kādas problemas?Ideju piesviežu,pārejais ir jūsu.....
Pulverim tomēr taisnība. SC līmenis krītas ar katru gadu. Nopietniem hokeja speles baudītājiem vairs te vietas tikpat kā nav. Troļļi te salīdusi ka nekur glābties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-28 20:20, pirms 11 gadiem
Jirgens Rozenbergs rakstīja: Pulverim tomēr taisnība. SC līmenis krītas ar katru gadu. Nopietniem hokeja speles baudītājiem vairs te vietas tikpat kā nav. Troļļi te salīdusi ka nekur glābties.
fake profili to līmeni gremdē!Diemžēl!Un pulverim jau šie tik ir vajadzīgi!Kas ir ivars?Baigais specs sporta veidos(kaut vai hoķī)?Tāpēc jau es ieteicu viņam ņemt sev līdzigi domajušos un visu apspriest privāti!
Tur būs izeja!Es tik šiem portālu kropļotājiem varu piesviest ideju pārējais viņu ziņā,un pulveris ir viens no viņiem............
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-28 20:25, pirms 11 gadiem
Kolektīvs brīdinājums - diskutējam par hokeju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-12-28 20:28, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: fake profili to līmeni gremdē!Diemžēl!Un pulverim jau šie tik ir vajadzīgi!Kas ir ivars?Baigais specs sporta veidos(kaut vai hoķī)?Tāpēc jau es ieteicu viņam ņemt sev līdzigi domajušos un visu apspriest privāti!
Tur būs izeja!Es tik šiem portālu kropļotājiem varu piesviest ideju pārējais viņu ziņā,un pulveris ir viens no viņiem............
Nu ja, ar visiem All Stāristiem, Teemistiem un Kubiklivistiem Tev labāk dzīvojas! Kas vārds, tas tik par hokeju! Ha, Tev pašam nav smieklīgi?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-28 20:30, pirms 11 gadiem
Andris Vētra rakstīja: Kolektīvs brīdinājums - diskutējam par hokeju.
Par vēlu. Vismaz pāris gadu par vēlu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-12-28 20:31, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Vai nav parādījies labs portāls, kur var normālā gaisotnē apspriest hokeja spēles? Savādāk SC ir kļuvis par ĪSTU MISKASTI!
Neesmu dzirdējis ka kaut kas tāds būtu izveidojies.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-28 20:33, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Punkts pret ļoti spēcīgu pretinieku!Viss kārtībā!Varējām paņemt 3p,bet neko darīt tads ir sports!Tā kā piekrītu Pučes nupat teiktajam : priecāsimies par punktu!Gaidam nākamo maču!
Vai tad RD ir vāji, Tu pasniedz šo iegūto punktu, it kā zaudēts līgas līderei! Grūti ir uzvarēt čehus ar čehu+slovāku ieročiem!

  -1 [+] [-]

, 2013-12-28 20:34, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nu ja, ar visiem All Stāristiem, Teemistiem un Kubiklivistiem Tev labāk dzīvojas! Kas vārds, tas tik par hokeju! Ha, Tev pašam nav smieklīgi?!
Nu ar tādiem lai tiek admini galā(es šo indivīdu komentus nelasu)!Bet ar sevi līdzīgiem RD antifaniem(ivars&Co un tamlīdzigie) Tu gan varētu kopīgi apspriest par hoķi kaut kur citur!

  -1 [+] [-]

, 2013-12-28 20:36, pirms 11 gadiem
pulverim strādā loģika, jautājums, cik kritiska- pašlaik 5.kolonnas interesēs/ vai apzināti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-12-28 20:38, pirms 11 gadiem
nevar visas speeles vinneet cilveeki miilie, piekritiishu, ka Sashku gan izmeetaaja pa pus laukumu un vissi speelee kaa nekas nebuutu noticis, jaa kautvai arii tas bija tiiirs speeka panjeemiens, taapat prasiijaas bietee iedot, ja jau viens par visiem visi par vienu. jaa un lev mums ir diezgan neerta komanda. play-off buutu interesanti .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-12-28 20:41, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Nu ar tādiem lai tiek admini galā(es šo indivīdu komentus nelasu)!Bet ar sevi līdzīgiem RD antifaniem(ivars&Co un tamlīdzigie) Tu gan varētu kopīgi apspriest par hoķi kaut kur citur!
Viena lieta apspriest personības, bet cita hokeju un spēlētāju parādīto sniegumu laukumā! Ko tad tādu Ivars Tev šodien sliktu izdarīja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-12-28 20:45, pirms 11 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Saška ir ļoti tehnisks un prot atdot piespēli labu. Vairākumā vienmēr var izkārtot momentus
... un līdz tam, cik bieži pazaudēt ripu?

     [+] [-]

, 2013-12-28 20:45, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Varētu jau daudz ko paciest, bet ļoti nepatīk, ka tā vietā, lai oponētu, Tev uzbrūk un aizvaino, ja Andrim5 nepatīk tavi vai mani komentāri, pasēdi malā, paklusē, nē atradies alias Sudrabas kundze, nolicējs un spriedelētājs atradies.
Es esmu jau uzaudzējis tik biezu ādu,ka tam sen nepievēršu uzmanību.
Ja kāds tiešām galīgi piegriežas,tad vienkārši noignorēju, un tad viņi ar sev līdzīgiem var smirdēt cik vien vēlas. Mani tas jau vairs neskar.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-28 20:45, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Vai tad RD ir vāji, Tu pasniedz šo iegūto punktu, it kā zaudēts līgas līderei! Grūti ir uzvarēt čehus ar čehu+slovāku ieročiem!
Nu zaudēja!Neko nepadarīsi!Ari man ir šur tur škrobe!Čehi trešajā mūs kapitāli apskrēja,visur tika ātrak pie ripas(runa par mūsu zonu)!Bet ja Ivars saka ka čehi bija pelnījuši 3 p ... Piedod izmisumā izlīdzināts mačs!Un tu ar tādu(ivaru) esi vienots?tāds ivars spēli māk lasīt?Telkvists daudz glāba,bet vēl vairāk glāba LEV vārtsargs!

  +3 [+] [-]

, 2013-12-28 20:47, pirms 11 gadiem
Andris Vētra rakstīja: Kolektīvs brīdinājums - diskutējam par hokeju.
Kolektīva brīdinājuma vietā labāk būtu pašķirojis komentārus un portāla saturu, kvantitāte nav labāka par kvalitāti!
Sporta centrs jau vairākus gadus lēnām pārvēršas par miskasti un kaut ko līdzīgu DELFI komentāru sadaļai, un ļoti strauji attālinās no kvalitatīvā sporta portāla, kāds tas bija Esporta laikos!

  -2 [+] [-]

, 2013-12-28 20:48, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Nu zaudēja!Neko nepadarīsi!Ari man ir šur tur škrobe!Čehi trešajā mūs kapitāli apskrēja,visur tika ātrak pie ripas(runa par mūsu zonu)!Bet ja Ivars saka ka čehi bija pelnījuši 3 p ... Piedod izmisumā izlīdzināts mačs!Un tu ar tādu(ivaru) esi vienots?tāds ivars spēli māk lasīt?Telkvists daudz glāba,bet vēl vairāk glāba LEV vārtsargs!
Atvaino, bet DR pretēji LEV ne reizi neiekrita aizsardzībā! LEV vismaz 3 rupjas kļūdas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-28 20:50, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Viena lieta apspriest personības, bet cita hokeju un spēlētāju parādīto sniegumu laukumā! Ko tad tādu Ivars Tev šodien sliktu izdarīja?
Iepriekš jau uz šo(par ivaru) atbildēju!Ja esi pret konkrēto(šai brīdī LV) komandu ,nu mekle vietu citur!

  -1 [+] [-]

, 2013-12-28 20:52, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Iepriekš jau uz šo(par ivaru) atbildēju!Ja esi pret konkrēto(šai brīdī LV) komandu ,nu mekle vietu citur!
Pēc kā Tu spried, ka esmu pret kaut ko? Tik pat labi arī var teikt, nepatīk - lasies prom!

  -2 [+] [-]

, 2013-12-28 20:54, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Pēc kā Tu spried, ka esmu pret kaut ko pret?
Hm, vai vel neesi sapratis šeit galvenos pūļa nosacījumus-ja nedomā tāpat kā es,tad esi muļķis un stulbenis un ja neesi ar mums,tad esi pret mums?

     [+] [-]

, 2013-12-28 20:56, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm, vai vel neesi sapratis šeit galvenos pūļa nosacījumus-ja nedomā tāpat kā es,tad esi muļķis un stulbenis un ja neesi ar mums,tad esi pret mums?
Arrrrrrrrrāāāāāā! Precīzi kā jau bērniem skolā. Tikai balts vai melns.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-28 20:59, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Pēc kā Tu spried, ka esmu pret kaut ko? Tik pat labi arī var teikt, nepatīk - lasies prom!
PuLVeris, 20:04, pirms stundas, ignorēt, atbildēt
Vai nav parādījies labs portāls, kur var normālā gaisotnē apspriest hokeja spēles? Savādāk SC ir kļuvis par ĪSTU MISKASTI!

-----------

Nav vnk vārdu

     [+] [-]

, 2013-12-28 21:00, pirms 11 gadiem
Nu bez Telkvista šodien būtu ļoti grūti. Pārējais viss kā būtu ja būtu ir tikai sprediķošana
Un arī iegūtam vienam punktam ir vērtība.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-28 21:02, pirms 11 gadiem
Bet ja nopietni, tad ka Jums Dzonsons??

  -1 [+] [-]

, 2013-12-28 21:02, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: PuLVeris, 20:04, pirms stundas, ignorēt, atbildēt
Vai nav parādījies labs portāls, kur var normālā gaisotnē apspriest hokeja spēles? Savādāk SC ir kļuvis par ĪSTU MISKASTI!

-----------

Nav vnk vārdu
Un kas te smieklīgs? Tas ir fakts, ja saturiski vēl SC tur līmeni, tad komentāru sadaļa ir kā koplietošanas tualete jeb ateja!

  -1 [+] [-]

, 2013-12-28 21:03, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bet ja nopietni, tad ka Jums Dzonsons??
Salīdzinājumā ar ko?

     [+] [-]

, 2013-12-28 21:03, pirms 11 gadiem
Spēlē lab;ak nekā pirms gada, bet tajaa pat laikā, viens labs pluss - ta ir spele aizsardziibā ( atskaitot pashas spēles beigas) divas ljoti uzkriitoshas kljudas kas naak lidzi no pagajushajam sezonaam - tas ir luk speles pedjaa pusotra - 2 minutes - jau savi punkti 8 ttiesham taa ir zaudeti .. un soda metieni!!!! no3/0 Levam 2/2. netiektu ka meistariibas nav . IR.. bet varbuu ar psihologjiju kautkas nav kaartiibaa.... spele spelee 53=54 minutes itka ok .... un tad sakas kautkaada nesaprotama ripas mešana kautkur - ka tik talak...

     [+] [-]

, 2013-12-28 21:04, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Un kas te smieklīgs? Tas ir fakts, ja saturiski vēl SC tur līmeni, tad komentāru sadaļa ir kā koplietošanas tualete jeb ateja!
Nebutu to visu rupji sakot idiotu, tad jau butu vel OK.
Maz ir tadu ar kuriem normali var padiskutet!

     [+] [-]

, 2013-12-28 21:05, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Salīdzinājumā ar ko?
Nu ne ar ko!
Vienkarsi patika vai ne, speleja sudigi or labi. Nu kip ta!

     [+] [-]

, 2013-12-28 21:05, pirms 11 gadiem
Ak jaa .. un atkal neizmantotaas .. nevis tas ka pretinieki nelauj bet pashu mudiishanaas

  -2 [+] [-]

, 2013-12-28 21:06, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu ne ar ko!
Vienkarsi patika vai ne, speleja sudigi or labi. Nu kip ta!
Bija nemanāms, kas aizsargam ir uzslava, bet uzbrucējam ...!

  +1 [+] [-]

, 2013-12-28 21:06, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Un kas te smieklīgs? Tas ir fakts, ja saturiski vēl SC tur līmeni, tad komentāru sadaļa ir kā koplietošanas tualete jeb ateja!
PuLVeris, 20:52, pirms 11 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Pēc kā Tu spried, ka esmu pret kaut ko? Tik pat labi arī var teikt, nepatīk - lasies prom!

--------
cik garš tik plats!komentos viss ir salasāms!Tā kā................

     [+] [-]

, 2013-12-28 21:06, pirms 11 gadiem
Nepatiika ka 3. perioda vienkarsi skatijamies ka Lev uzbruk!

  +1 [+] [-]

, 2013-12-28 21:08, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Labs, Ivars tiešām uzvedas kā pumpains tīnis
Cits jau nekas, bet vinsh tak vairakkart ir teicis ka Dinamo un viss KHL projekts kopuma vinjam nepatiik, bet redz katru reizi liiz un klasta savus komentus pie Dinamo rakstiem! ;D

  -1 [+] [-]

, 2013-12-28 21:10, pirms 11 gadiem
Redzēju pēdējās desmit minūtes un tikai sabojāju garstāvokli.Viens pret vienu iziet Cipulis,rezultāts kā parasti,lai gan Sorokins pēcspēles intervijā mēģināja vainu uzvelt ledum,tomēr Cipula vājās rezultativitātes faktors nekur jau nav zudis,pēcāk Vilsons nerealizē bullīti.Sodam vajadzēja sekot un tas sekoja pa pilnu klapi.Tad jau gandrīz jāpiekrīt Pucem,labi ,ka izcīnījam vienu punktu.Izlaista uzvara un zaudētie divi punkti sāp krietni vairāk.Tāpēc vērtējums negatīvs.

     [+] [-]

, 2013-12-28 21:34, pirms 11 gadiem
Kas notiek?mums līdz sezonas beigām jāizsit 3.vieta,ja tā turpināsies līdz sezonas beigām, sezona ir beigusies

  -1 [+] [-]

, 2013-12-28 21:36, pirms 11 gadiem
kaut kas jauns no SC puses
tiek nolikts SC portāls un prasa vai nav normālas vietnes par hokeju - parādās brīdinājums. pietam kolektīvais.
Turpmāk SC būs tik pat acīga un tikko komentāri aizies par politiku vai ekonomiku - tiks izdarīts brīdinājums?

     [+] [-]

, 2013-12-28 21:40, pirms 11 gadiem
hockeypro rakstīja: Kas notiek?mums līdz sezonas beigām jāizsit 3.vieta,ja tā turpināsies līdz sezonas beigām, sezona ir beigusies
Vēl nesen mēs bijām sliktākā situācijā!Jāņem nākamais!Galvenais šoreiz bija nekāst pamatlaikā!

     [+] [-]

, 2013-12-28 21:51, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kaut kas jauns no SC puses
tiek nolikts SC portāls un prasa vai nav normālas vietnes par hokeju - parādās brīdinājums. pietam kolektīvais.
Turpmāk SC būs tik pat acīga un tikko komentāri aizies par politiku vai ekonomiku - tiks izdarīts brīdinājums?
Tas bija domāts Teemu Saxon, Kubiklv, All Star 2014, TOTO=ManaMaize+3in1Kafijas, kuru komentāri dzēsti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-28 22:02, pirms 11 gadiem
Andris Vētra rakstīja: Tas bija domāts Teemu Saxon, Kubiklv, All Star 2014, TOTO=ManaMaize+3in1Kafijas, kuru komentāri dzēsti.
tie jau parasti troļļi, nekas tātad nemainīsies.
Vienā topā izdzēsti. Citi šodienas topi pilni ar viņu bezjēdzīgo spamu.
biju par daudz sadomājies, ka tiks kaut kāda daudz maz kārtība ieviesta.

  -2 [+] [-]

, 2013-12-28 22:04, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: tie jau parasti troļļi, nekas tātad nemainīsies.
Vienā topā izdzēsti. Citi šodienas topi pilni ar viņu bezjēdzīgo spamu.
biju par daudz sadomājies, ka tiks kaut kāda daudz maz kārtība ieviesta.
Kāda tad Tavuprāt kārtība ir jāievieš?

     [+] [-]

, 2013-12-28 22:11, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm, vai vel neesi sapratis šeit galvenos pūļa nosacījumus-ja nedomā tāpat kā es,tad esi muļķis un stulbenis un ja neesi ar mums,tad esi pret mums?
Atkal Ivariņ tev nav taisnība -
pats jau sen esi atzinis, ka tu pie Dinamo rakstiem lien troļļot, vai kā tu teici ''uzjautrināties'' - kādu attieksmi tu cerēji sagaidīt pret sevi.

Pie tam tava ''uzjautrināšanās'' arī turpinās pie rakstiem par Latvijas un citu valstu izlasēm hokejā.

Bet šo laikam tavs vēja izpūstais paurītis neuztver... Vakardien vienkārši bija izcils tavs komentārs pie raksta par NOR un GER U-20 zaudējumiem...

  +1 [+] [-]

, 2013-12-28 22:15, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kāda tad Tavuprāt kārtība ir jāievieš?
Ieviest reģistrāciju ar īsziņu palīdzību, viens mob. nr. saņem tikai vienreiz reģistrācijas paroli īsziņā - nobanotu troļļus, pāris reizes šie vēl ielīstu ar mammu, māsu utt. numuru palīdzību un pēc tam būtu miers.

     [+] [-]

, 2013-12-28 22:19, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Telkvists baigi labais. Uzbrukums RD pilnīga impotence.
Čehi bija pelnījuši visus 3 pkt., bet tāds nu ir tas hokejs, ka ne vienmēr labākais iegūst visus punktus.
Kārtējā Ivara tupuma izpausme .
Lev ar savu spēli pat punktu nebija pelnījuši, bet protams, es saprotu, ka mūsu super-puper hokeja speciālists no metropoles Liepāja ir savādākās domās

     [+] [-]

, 2013-12-28 22:24, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kāda tad Tavuprāt kārtība ir jāievieš?
SC paši zin ko var izdarīt, lai likvidētu bezjēdzīgo spamu,politiku un ekonomiku. Nav mazie bērni, sen darbojas šajā biznesā.
Tik ieviešot šos pasākumus, zudīs viņu peļņu. Troļļi viņus baro, tāpēc īpaši ar viņiem necīnās.
p.s. Pulver tas jau simts un vienu reizi izrunāts, kādu kārtību ieviest. Nav man laika te muti dzesināt. Ne mans portāls , ne mana bēda.
Man tie troļļi sen jau īpaši netraucē - pieradis.
Zinot tevi noteikti vēl uzprasīsi cik tas viss maksā un kādas ir gada izmaksas
padomā citreiz pats ko var ieviest - iedošu tev vienu piemēru - pašu radikālo - autentifikācija ar e-parakstu vai internetbaku

  +1 [+] [-]

, 2013-12-28 22:37, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: SC paši zin ko var izdarīt, lai likvidētu bezjēdzīgo spamu,politiku un ekonomiku. Nav mazie bērni, sen darbojas šajā biznesā.
Tik ieviešot šos pasākumus, zudīs viņu peļņu. Troļļi viņus baro, tāpēc īpaši ar viņiem necīnās.
p.s. Pulver tas jau simts un vienu reizi izrunāts, kādu kārtību ieviest. Nav man laika te muti dzesināt. Ne mans portāls , ne mana bēda.
Man tie troļļi sen jau īpaši netraucē - pieradis.
Zinot tevi noteikti vēl uzprasīsi cik tas viss maksā un kādas ir gada izmaksas
padomā citreiz pats ko var ieviest - iedošu tev vienu piemēru - pašu radikālo - autentifikācija ar e-parakstu vai internetbaku
Ja ir vēlēšanās, var izdarīt jebko.

     [+] [-]

, 2013-12-28 23:04, pirms 11 gadiem
troļļi nemazgājas un neatpazīst valsti, t.i., vietu kur dzīvo

     [+] [-]

, 2013-12-28 23:33, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: SC paši zin ko var izdarīt, lai likvidētu bezjēdzīgo spamu,politiku un ekonomiku. Nav mazie bērni, sen darbojas šajā biznesā.
Tik ieviešot šos pasākumus, zudīs viņu peļņu. Troļļi viņus baro, tāpēc īpaši ar viņiem necīnās.
p.s. Pulver tas jau simts un vienu reizi izrunāts, kādu kārtību ieviest. Nav man laika te muti dzesināt. Ne mans portāls , ne mana bēda.
Man tie troļļi sen jau īpaši netraucē - pieradis.
Zinot tevi noteikti vēl uzprasīsi cik tas viss maksā un kādas ir gada izmaksas
padomā citreiz pats ko var ieviest - iedošu tev vienu piemēru - pašu radikālo - autentifikācija ar e-parakstu vai internetbaku
Paldies, visu pārzinošais un visu pārgudrais zaipi, ka atļāvies nolaisties no saviem augstumiem, runā ar tādu nezini kā mani un skaidro lietas, kurās Tev nav laika muti dzesināt!

ps

Zinot tavu pārgudrību, drīzāk pajautāšu, vai Tu zini cik izmaksā uzturēt vienu hokeja klubu, kura paspārnē ir visa vecuma bērnu un jauniešu komandas, kā arī piramīdas virsotne, daļēji profesionāļu komanda, galvenais, kurā norit profesionāls darbs, kā piemērs, savā laikā LM hokeja klubs? Tas attiecas uz tēmu par hokeja sistēmu Latvijā.

     [+] [-]

, 2013-12-28 23:35, pirms 11 gadiem
Telkvist-Lev
1---------0
Dinamo-LEV
1--------2
izskatiijaas, ka speelee liideri pret pastariiti un nevis blakus komadas grupaa.

     [+] [-]

, 2013-12-28 23:36, pirms 11 gadiem
MightyBruins953 rakstīja: Mēs atkal norakām spēli bija tik daudz izdevību bet nekārīt pret Slovam obligāti uzvara un lai Ak bars rīt arī uzvar
ja turpinaas knapi kaajas vilkt, tad buus tas pats

     [+] [-]

, 2013-12-28 23:37, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Kārtējā Ivara tupuma izpausme .
Lev ar savu spēli pat punktu nebija pelnījuši, bet protams, es saprotu, ka mūsu super-puper hokeja speciālists no metropoles Liepāja ir savādākās domās
Tā man tie ignorētie rodas.
Vari nepūlēties vērsties pie manis, jo es visādus idiņus sūtu smirdēt pie viņiem līdzīgiem.

     [+] [-]

, 2013-12-29 00:12, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: ps

Zinot tavu pārgudrību, drīzāk pajautāšu, vai Tu zini cik izmaksā uzturēt vienu hokeja klubu, kura paspārnē ir visa vecuma bērnu un jauniešu komandas, kā arī piramīdas virsotne, daļēji profesionāļu komanda, galvenais, kurā norit profesionāls darbs, kā piemērs, savā laikā LM hokeja klubs? Tas attiecas uz tēmu par hokeja sistēmu Latvijā.
Kad tādi skaitļi man būs vajadzīgi - obligāti tev uzprasīšu.
Ja nezināsi - atliks pie Nameja doties.
Bet nu ja nezināsiet, nekas tur uberkruts un noslēpumains nav. Uzzināšu no saviem ilgadējiem informācijas avotiem. Pagaidām man tas neinteresē!

     [+] [-]

, 2013-12-29 00:16, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Kad tādi skaitļi man būs vajadzīgi - obligāti tev uzprasīšu.
Ja nezināsi - atliks pie Nameja doties.
Bet nu ja nezināsiet, nekas tur uberkruts un noslēpumains nav. Uzzināšu no saviem ilgadējiem informācijas avotiem. Pagaidām man tas neinteresē!
Vai tad es teicu, ka tos zinu? Es jautāju, vai Tu zini? Nezini, bet tādu pārgudro tēlo, ka vemt gribas! Pajautā vien saviem ilggadējiem [raksta ar 2 g] avotiem.

     [+] [-]

, 2013-12-29 00:27, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Vai tad es teicu, ka tos zinu? Es jautāju, vai Tu zini? Nezini, bet tādu pārgudro tēlo, ka vemt gribas! Pajautā vien saviem ilggadējiem [raksta ar 2 g] avotiem.
man liekas vecīt, tu ko jauc. tu te pārgudro tēlo vai vienkārši muļķi tēlo.
es nekur neesmu teicis, ka zinu LM budžetu.
kad man vajadzēs tad paprasīšu kam vajag, nevis kad tu man norādīsi.

     [+] [-]

, 2013-12-29 00:37, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: man liekas vecīt, tu ko jauc. tu te pārgudro tēlo vai vienkārši muļķi tēlo.
es nekur neesmu teicis, ka zinu LM budžetu.
kad man vajadzēs tad paprasīšu kam vajag, nevis kad tu man norādīsi.
Ir Ziemassvētku laiks-miers virs zemes, un cilvēkiem labs prāts.

     [+] [-]

, 2013-12-29 00:40, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: man liekas vecīt, tu ko jauc. tu te pārgudro tēlo vai vienkārši muļķi tēlo.
es nekur neesmu teicis, ka zinu LM budžetu.
kad man vajadzēs tad paprasīšu kam vajag, nevis kad tu man norādīsi.
LabAk ir zināt un tad gudri runāt....

  +1 [+] [-]

, 2013-12-29 00:41, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir Ziemassvētku laiks-miers virs zemes, un cilvēkiem labs prāts.
Ziemassvētki jau aiz muguras....ja vien neesi pareizticīgais, Ivar

  -1 [+] [-]

, 2013-12-29 00:45, pirms 11 gadiem
jurkoo rakstīja: Ziemassvētki jau aiz muguras....ja vien neesi pareizticīgais, Ivar
Līdz Liepājai Ziemassvētki ar nokavēšanos aiziet

     [+] [-]

, 2013-12-29 00:49, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir Ziemassvētku laiks-miers virs zemes, un cilvēkiem labs prāts.
lai tev ar labs prāts ar pulveri

     [+] [-]

, 2013-12-29 00:51, pirms 11 gadiem
jurkoo rakstīja: Ziemassvētki jau aiz muguras....ja vien neesi pareizticīgais, Ivar
Vienalga vel ir Ziemassvētku noskaņas.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-29 00:52, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: lai tev ar labs prāts ar pulveri
Kāds man sakars ar Jūsu abu strīdu?
Es tur vispār ņepričom.

     [+] [-]

, 2013-12-29 00:55, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāds man sakars ar Jūsu abu strīdu?
Es tur vispār ņepričom.
baigi līdzīgie esat demagogi
tāpēc neķer kreņki, ka abiem uzreiz novēlu labu prātu
slinks esmu katram atsevišķi rakstīt

     [+] [-]

, 2013-12-29 01:04, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir Ziemassvētku laiks-miers virs zemes, un cilvēkiem labs prāts.
Ja kas, jēzus nav dzimis nekādos Ziemassvētkos. To apmēram 400 gadus pēc viņa nāves izdomāja viņējie ideologi.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-29 02:08, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Par Niziviju nepiekritu, saprastu ja speka panemieni butu rupji or smth, bet nu par katru sadu sikumu nedomaju ka vajadzetu uzreiz kauties, jo tie bus mazakumi un pats zini ka mums tur veicas.
Nūū 2.periodā bija reāli rupšs spēka paņēmiens pret Ņiživiju,reāli 2 min (grūdiens uz apmali ar rokām un vairak kā 3 soļi no borta,tā kā arī tiesnesis pažēloja Lev,vismaz tai epizodē) Neviens jau nesaka ka j kajaus,vnk pašiem arī jāpabortē bija..

  -1 [+] [-]

, 2013-12-29 12:30, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Ja kas, jēzus nav dzimis nekādos Ziemassvētkos. To apmēram 400 gadus pēc viņa nāves izdomāja viņējie ideologi.
Zinu ka tas viss ir vislielākais cilvēku apmāns visā civilizācijas vēsturē.
Tomēr par cik cilvēkiem vienmēr ir bijusi nepieciešamība ticēt kādam visaugstākam, kad vairs nav vispār vairs kam ticēt, tad iespējams ka šis apmāns ir nācis pat par labu civilizācijai.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-29 13:51, pirms 11 gadiem
fagcentrs rakstīja: Hokeja dievs atriebas letiņiem, pareizi ir, ja viss būs taisnīgi tad RD vispār neiekļūs playoff
tu stulbs esi vai kā? paskaties kā Dinamo šogad spēlē. Nebūtu brīnums ka pat finalā iekļūtu un paķertu kausu.