Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rautakalio: "Dažreiz puiši pat izdarīja vairāk nekā vajag"

Andrejs Siliņš

Rautakalio: "Dažreiz puiši pat izdarīja vairāk nekā vajag"
Peka Rautakalio
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64.

"Katrs spēlētājs mūsu komandā izdarīja pilnīgi visu, lai izcīnītu uzvaru. Varbūt dažreiz pat puiši izdarīja par daudz, un tāpēc viss nesanāca tā, kā gribētos," pēc uzvaras pār Maskavas "Spartak" apmierināts par komandas sniegumu bija Rīgas "Dinamo" galvenais treneris Peka Rautakalio.

"Pirmkārt, vēlos teikt, ka šī bija ļoti aizraujoša spēle, bija daudz un labi izspēlēti vairākumi," pēc mača apmierināts bija Rautakalio. Somu speciālists atzina, ka ir laimīgs par puišiem: "Katrs spēlētājs mūsu komandā izdarīja pilnīgi visu, lai izcīnītu uzvaru. Varbūt dažreiz pat puiši izdarīja par daudz, un tāpēc viss nesanāca tā, kā gribētos. Bieži vien nav jāizdara tik daudz, lai gūtu labumu. Tomēr esmu ļoti laimīgs par puišiem, viņi bija pelnījuši šo uzvaru."

Nesen komandai pievienojās Pols Šekura, un šīs dienas mačā centra uzbrucējs jau tika pie punktiem, asistējot Aleksandram Žirū otro vārtu guvumā Rīdzinieku galvenais treneris sacīja, ka Šekura šobrīd izskatoties labi: "Viņš sācis ļoti labi. Viņš ir spējīgs palīdzēt gan vairākumā, gan mazākumā. Redzēsim, kā viss attīstīsies pēc divām trīs nedēļām, bet sākums ir labs."

 +13 [+] [-]

, 2012-09-28 22:19, pirms 12 gadiem
Tā tam tagad būs būt.

 +21 [+] [-]

, 2012-09-28 22:22, pirms 12 gadiem
Šekura priekš pirmās spēles ļoti labi nospēlēja. Patiesībā nemaz neizskatījās, ka šodien tik debitēja RD sastāvā.
Liels prieks par rezultatīvo uzvaru.
Melnās formas ar simpātiskas.

     [+] [-]

, 2012-09-28 22:22, pirms 12 gadiem
Kad Tu sāksi saprast,kur vieta Jučeram un kur Telkvistam! Ja Holts nevilka izslēgšanas spēlēs,tad ka saprast to,kas patreiz notiek vārtos?!

 +15 [+] [-]

, 2012-09-28 22:23, pirms 12 gadiem
Sekura izskatijas zvera,itipasi iemetienos Nu domaju ka vins ari metis golus,ta tik turet

  +8 [+] [-]

, 2012-09-28 22:25, pirms 12 gadiem
Telkvists nospeleja labi,viens gols ir uz vina,parejais jau ari aizsargu darbs...Nu cik Telkvists vilka sodien,diezgan,labi Jurcers ir pirmais nr,bet nu tagad par to spriest ir paaragri

  +3 [+] [-]

, 2012-09-28 22:26, pirms 12 gadiem
Nu Jučijs ir labāks pat Teliiju, bet uzvaras nāk ar otro. Jautājums - ko mēs gribam? Uzvaras vai tomēr skaistos 1:2 zāģus? Pienāks brīdis, kad arī Jučers izcīnīs uzvaras un tad arī sāksim tiesāt Peku. Pagaidām tam īsti neredzu iemeslu..

  -3 [+] [-]

, 2012-09-28 22:27, pirms 12 gadiem
Arsenich rakstīja: Sekura izskatijas zvera,itipasi iemetienos Nu domaju ka vins ari metis golus,ta tik turet
tapec ka sehuru atrada sejs un cehiem vins nebija vajadzigs tapec ka uzsvaru vini liek uz vietejiem + viniem pievienojas hudlers un voraceks

  -1 [+] [-]

, 2012-09-28 22:29, pirms 12 gadiem
luxxxxxxx rakstīja: Nu Jučijs ir labāks pat Teliiju, bet uzvaras nāk ar otro. Jautājums - ko mēs gribam? Uzvaras vai tomēr skaistos 1:2 zāģus? Pienāks brīdis, kad arī Jučers izcīnīs uzvaras un tad arī sāksim tiesāt Peku. Pagaidām tam īsti neredzu iemeslu..
Ha,ļoti jau nu interesants vērtējums.Tikai pēc galarezultāta,nevis snieguma.Vienkāršā vardā tas saucas-demagoģija.

  +3 [+] [-]

, 2012-09-28 22:31, pirms 12 gadiem
luxxxxxxx rakstīja: Nu Jučijs ir labāks pat Teliiju, bet uzvaras nāk ar otro. Jautājums - ko mēs gribam? Uzvaras vai tomēr skaistos 1:2 zāģus? Pienāks brīdis, kad arī Jučers izcīnīs uzvaras un tad arī sāksim tiesāt Peku. Pagaidām tam īsti neredzu iemeslu..
kā tādas muļķības var uzrakstīt??! būtu šodien Jučers vārtos, reāli būtu 5:2 (nevis 4 ielaisti), vēl pasakai ka Jučers traucē saviem uzbrucējiem mest iekšā ..

  +3 [+] [-]

, 2012-09-28 22:32, pirms 12 gadiem
Kāpēc demagoģija? Reāla statistika. Man nav nekas pret Jučeru un nav nekādu simpātiju pret Telkvistu. Ar vienu ir uzvaras, ar otru pagaidām nav - uzvarētāji sastāvu nemaina. Ko citu teikt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-09-28 22:34, pirms 12 gadiem
luxxxxxxx rakstīja: Kāpēc demagoģija? Reāla statistika. Man nav nekas pret Jučeru un nav nekādu simpātiju pret Telkvistu. Ar vienu ir uzvaras, ar otru pagaidām nav - uzvarētāji sastāvu nemaina. Ko citu teikt?
Nāksies tev piekrist, jo tīrā statistika nemelo. Cerams, ka arī ar Māri vārtos varēsim sākt krāt uzvaras.

  -1 [+] [-]

, 2012-09-28 22:35, pirms 12 gadiem
luxxxxxxx rakstīja: Kāpēc demagoģija? Reāla statistika. Man nav nekas pret Jučeru un nav nekādu simpātiju pret Telkvistu. Ar vienu ir uzvaras, ar otru pagaidām nav - uzvarētāji sastāvu nemaina. Ko citu teikt?
Tad top skaidrs. Tu spēles neskaties,turnira tabulā arī neskaties,bet roc tikai statiskos datus par spēlēm..Tā turpināt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-09-28 22:46, pirms 12 gadiem
Jau sezonas sākumā teicu - naf.g pirka Teliku. Ar katru spēli pārliecinos, ka vējā izmesta nauda(( Negribu ne nod...st ne apvainot viņu, bet katrs metiens pa viņa vārtiem, liek sirdij sisties straujāk(( Nu nav viņš stabils pamatvārtsargs(( Šodien reāli mūsējiem paveicās, bet kā saka veiksme ir jānopelna)) Veiksmi arī turpmākās spēlēs!

  +2 [+] [-]

, 2012-09-28 22:46, pirms 12 gadiem
zigiss rakstīja: kā tādas muļķības var uzrakstīt??! būtu šodien Jučers vārtos, reāli būtu 5:2 (nevis 4 ielaisti), vēl pasakai ka Jučers traucē saviem uzbrucējiem mest iekšā ..
Tu man pārmet par muļķību rakstīšanu, bet pats raksti anormālu stulbumu. Tu no kafijas izzīdi, ka šodien ar Jučeru vāŗtos būtu tāds rezultāts?
Otrs malacis turpina rullēt. Piesienas man pie statistiskas, kā kaut kā ārkārtēja. Mums ir 4 uzvaras, 3 ar Telkvistu un visas pamatlaikā. Šie lielie un sarežģītie skatļi sajauca tavu galvu.
Atbildot uz tavu pieņēmumu par manu sekošanu Dinamo - Es pilnībā piekrītu, ka Jučers izskatās labāk vārtos, nenoliedzu nevienā momentā. Cita lieta, ka ar viņu nenāk punkti tabulā.

     [+] [-]

, 2012-09-28 22:48, pirms 12 gadiem
udrob4iks rakstīja: ka tu vari izskaidrot sadu nelogisku nelikumsakaribu? vai tad Ju4ers ir tas,kas neizmanot vartu gusanas iespejas? vai tad vins ir javaino pie 1:2 rezultatiem?
nevienā brīdī neesmu teicis, ka vainoju viņu. Skatoties no Pekas viedokļa - spēle ir uzvarēta, kas pagaidām ir ļoti neregulāra parādība. Kāpēc viņam ko mainīt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-09-28 23:05, pirms 12 gadiem
zigiss rakstīja: kā tādas muļķības var uzrakstīt??! būtu šodien Jučers vārtos, reāli būtu 5:2 (nevis 4 ielaisti), vēl pasakai ka Jučers traucē saviem uzbrucējiem mest iekšā ..
Tu nu gan esi nostradamus, kādi ir pierādījumu, fakti, analīze, ka Jučers būtu ielaidis tikai divus vārtus? Bez visa šī tukša d... ja tantei būtu 4riteņi viņai būtu bentlijs

  +1 [+] [-]

, 2012-09-28 23:07, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Ha, ja Telkvista vietā būtu Jučers un arī 4 ielaistu, tad sliktais būtu viņš!
Precīzi pateica KHL komentētājs, Rīgā bija skaista spēle, bet nebija vārtsargu diena...
Jums kādreiz kas labi ir, ja runa par savu klubu?
Ievēroju, debesīs jāceļ sveši klubi, vsd Magņitkas un tml.
Domāju,saproti,ka ir starpība starp "tauriņiem" un praktiski netveramām ripām.Ir runa,par reālu sniegumu,ko visi redz.
Kas būtu ja būtu.... Ielaistu kāds cits tādus golus,kā Telkvists,tad arī viņu kritizētu. Viss vienkārši.
Nav saprotams,no kurienes Telkvistu atkal izraka.Holts bija daudz stabilāks,tikai iegāza sniegums izslēgšanas spēlēs.. Telkvistu izsēgšanas spēlēm tuvumā nevar laist,ja nu būs tas lemts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-28 23:21, pirms 12 gadiem
bars161 rakstīja: Jau sezonas sākumā teicu - naf.g pirka Teliku. Ar katru spēli pārliecinos, ka vējā izmesta nauda(( Negribu ne nod...st ne apvainot viņu, bet katrs metiens pa viņa vārtiem, liek sirdij sisties straujāk(( Nu nav viņš stabils pamatvārtsargs(( Šodien reāli mūsējiem paveicās, bet kā saka veiksme ir jānopelna)) Veiksmi arī turpmākās spēlēs!
galīgi nestabils, ka es saku. un tas ka ar viņu ir vairāk uzvaru ir tīrā sakritība. Tak jābūt ir galīgi neaptēstam lai neredzētu ka Jučers spēlē drošāk un labāk. tas ka ir tie 1:2 zāģi, vai viņš pie tā vainīgs...

     [+] [-]

, 2012-09-28 23:23, pirms 12 gadiem
Es domāju visas ripas,ko Telkvists šosezon salaida,ne tikai šodienas spēli.
Un lai viņam veicas kur citur,no sirds novēlu.

     [+] [-]

, 2012-09-28 23:24, pirms 12 gadiem
edzus72 rakstīja: galīgi nestabils, ka es saku. un tas ka ar viņu ir vairāk uzvaru ir tīrā sakritība. Tak jābūt ir galīgi neaptēstam lai neredzētu ka Jučers spēlē drošāk un labāk. tas ka ir tie 1:2 zāģi, vai viņš pie tā vainīgs...
Jučers pie tā vainīgs,ka bija tikai 1:2.

  +5 [+] [-]

, 2012-09-28 23:25, pirms 12 gadiem
Kad bija ziņas, ka Dinamo papildinās Šekura, tad visi kā viens viņu nolika utt, bet nu atkal slavē! Protams, ka čalis ļoti labi izskatījās, nu vismaz par tamborētāju (Ņiživiju) labāk iederas kopā ar Daugavu un Žirū! Ļevā negāja, Dinamo moš ies ļoti labi! Bet par spēli, vismaz beidzot vairāk par 2,3 ripām un protams nervu kutinoša uzvara!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-28 23:33, pirms 12 gadiem
Chiekursss rakstīja: Kad bija ziņas, ka Dinamo papildinās Šekura, tad visi kā viens viņu nolika utt, bet nu atkal slavē! Protams, ka čalis ļoti labi izskatījās, nu vismaz par tamborētāju (Ņiživiju) labāk iederas kopā ar Daugavu un Žirū! Ļevā negāja, Dinamo moš ies ļoti labi! Bet par spēli, vismaz beidzot vairāk par 2,3 ripām un protams nervu kutinoša uzvara!
Kas,"Visi" ? Es,mani draugi arī ir visi,bet neko tamļīdzīgu,ko izzīdi no pirksta,nekad nav rakstījuši

  +1 [+] [-]

, 2012-09-28 23:37, pirms 12 gadiem
luxxxxxxx rakstīja: Tu man pārmet par muļķību rakstīšanu, bet pats raksti anormālu stulbumu. Tu no kafijas izzīdi, ka šodien ar Jučeru vāŗtos būtu tāds rezultāts?
Otrs malacis turpina rullēt. Piesienas man pie statistiskas, kā kaut kā ārkārtēja. Mums ir 4 uzvaras, 3 ar Telkvistu un visas pamatlaikā. Šie lielie un sarežģītie skatļi sajauca tavu galvu.
Atbildot uz tavu pieņēmumu par manu sekošanu Dinamo - Es pilnībā piekrītu, ka Jučers izskatās labāk vārtos, nenoliedzu nevienā momentā. Cita lieta, ka ar viņu nenāk punkti tabulā.
Muļķība ir tava iedoma, ka DR konkrētās spēles uzvar tāpēc, ka vārtos ir Telkvists un zaudējumu iemesls ir Jučers. Varbūt arī paskaties kur un pret ko stāvēja Telkvists un pret ko Jučers. Pārāk primitīvs izskaidrojums spēļu rezultātiem.

     [+] [-]

, 2012-09-28 23:47, pirms 12 gadiem
100% taisnība..

  -1 [+] [-]

, 2012-09-28 23:49, pirms 12 gadiem
mana nojauta- Jučers būtu vārtos,6-2 vinnētu...

  -1 [+] [-]

, 2012-09-28 23:54, pirms 12 gadiem
zigiss rakstīja: Muļķība ir tava iedoma, ka DR konkrētās spēles uzvar tāpēc, ka vārtos ir Telkvists un zaudējumu iemesls ir Jučers. Varbūt arī paskaties kur un pret ko stāvēja Telkvists un pret ko Jučers. Pārāk primitīvs izskaidrojums spēļu rezultātiem.
Vari saukt Telkvistu par talismanu, man vienalga.
Kuras ir tās komandas kuru pārspēks līdzšnējās spēlēs bija atzīmēšanas vērts?

  +6 [+] [-]

, 2012-09-29 00:26, pirms 12 gadiem
luxxxxxxx rakstīja: Vari saukt Telkvistu par talismanu, man vienalga.
Kuras ir tās komandas kuru pārspēks līdzšnējās spēlēs bija atzīmēšanas vērts?
Paskaties kalendāru un tabulu!
Jučeram 1 spēle mājās un 5 izbraukumā, Telkvistam 3 mājās un 1 izbraukumā. Jučeram 5 spēles pret TOP10 komandām, kamēr Telkvista mājās uzvarētie pretinieki 14., 17., 21.vietā. Iespējams tu neredzi atšķrību ..Ok varam izdomāt, ka Pekka tik augsti vērtē Māri, ka uztic viņam grūtāko darbiņu.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-29 00:32, pirms 12 gadiem
Šehuras atnākšana vismaz pagaidām pozitīvus iespaidus nes. Katrā ziņā maiņa Daugaviņš-Šehura-Žirū šodien labi izskatījās. Ne ideāli, bet to vēl par agru prasīt. ceru, ka trūkstošais posms būs atnācis un tas palīdzēs sasniegt kritisko masu, lai beidzot pretinieku vārti tapti ieņemti aizvien biežāk!

  +1 [+] [-]

, 2012-09-29 08:12, pirms 12 gadiem
Man patika- jautra spēle! Vārti vismaz tika gūti, un ar to (vārtu guvumiem) jau hokejs ir skaists. Un nav svarīgi, ka Dinamo ielaida 4 ripas, jo svarīgi ir tas, ka Dinamo iemeta 5 ripas! Negribas vērot hokeju, kad Dinamo 1. per. iemet ripu, un cenšas šo pārsvaru noturēt, lai vinnētu, bet spēles pēdējās 2 minūtēs vienalga ielaiž 2 vārtus un zaudē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-29 10:15, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Te lieta skaidra, mūsējiem apnika mūžīgie 2 goli,tāpēc vairāk aizrāvās ar uzbrukumu, mazliet piemirstot par aizsardzību. Līdz ar to arī Spartaku piespieda tā spēlēt. Tāds agrākais Salavata variants. Jāsaka, tas ir interesantāk..
Kāds Salavat variants??? Spartak vienmēr tādu atklātu uzbrukuma hokeju ir spēlējis,vienmēr prieks skatīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-09-29 11:18, pirms 12 gadiem
apsveicu Dinamo ar uzvaru!

Te daudzi cepās, Jučers, Telkvists, viens te ir labāks, otrs labāks ... viena dēļ komanda zaudē, citam nez kāpēc, mazāk ielaistas ripas ... i bitīt matos! Kopš kura laika komanda ir tikai vārtsargs ... it kā kapātu viens vārtsargs, bet pārējie tikai slidinātos .... paskatieties uz pretiniekiem ar ko spēlē, kā ļauj spēlēt Dinamo, tāds arī rezultāts ... Dinamo spēlē tā, lai rezultāts būtu pozitīvs. Spartaka spēles stils vienmēr ir bijis: "Spēlējiet, metiet vārtos ripas cik gribat, iemetīšu par vienu vairāk", kas vienmēr ir bijis ļoti parocīgs DR. Visos laikos mači ar Spartaku ir bijuši interesanti un pēdējos gados ne ar ko diži neatšķiras.

Visi prasa, lai būtu daudz vārtu no jebkura uzbrucēja, bet bez aizsardzības nebūs nekā ... mans uzskats ir tāds, ka ir jābūt zelta vidusceļam, lai no mūsu talantiem izspiestu optimālo ... baigi svarīgi ir izspiest maksimālo laikā un vietā!
Man liekas, ka šobrīd Dinamo ir uz pareizā ceļa. Uzbrucēju komplektācijā ir darīts viss, kas ir iespējams ar tiem resursiem kas ir pieejami ...

Par lielu Dinamo!

  +3 [+] [-]

, 2012-09-29 12:42, pirms 12 gadiem
Nav arī pirmā sezona,kad var pārliecināties,ka Telkvists nevelk.Varat likt mīnusus,bet tā ir.Brīžiem liekas,ka viņs neredz ripu un par to liek domāt,cik spēlē tiek veikti kaut kādi neveikli ripas atsitieni vārtu priekšā,nevis stabili tvērieni vai ripas novirzīšana uz laukuma stūriem.un ļoti,ļoti reti tiek glābti kādi patiešām bīstami momenti,kas radītu arī pārlicību citos komandas spēlētājos,ka nevajag šaubīties par vārtusarga spēli.Galvinš arī atzina,ka Telkvista spēle nerada pārliecību.

     [+] [-]

, 2012-09-29 12:51, pirms 12 gadiem
moskis rakstīja: apsveicu Dinamo ar uzvaru!

Te daudzi cepās, Jučers, Telkvists, viens te ir labāks, otrs labāks ... viena dēļ komanda zaudē, citam nez kāpēc, mazāk ielaistas ripas ... i bitīt matos! Kopš kura laika komanda ir tikai vārtsargs ... it kā kapātu viens vārtsargs, bet pārējie tikai slidinātos .... paskatieties uz pretiniekiem ar ko spēlē, kā ļauj spēlēt Dinamo, tāds arī rezultāts ... Dinamo spēlē tā, lai rezultāts būtu pozitīvs. Spartaka spēles stils vienmēr ir bijis: "Spēlējiet, metiet vārtos ripas cik gribat, iemetīšu par vienu vairāk", kas vienmēr ir bijis ļoti parocīgs DR. Visos laikos mači ar Spartaku ir bijuši interesanti un pēdējos gados ne ar ko diži neatšķiras.

Visi prasa, lai būtu daudz vārtu no jebkura uzbrucēja, bet bez aizsardzības nebūs nekā ... mans uzskats ir tāds, ka ir jābūt zelta vidusceļam, lai no mūsu talantiem izspiestu optimālo ... baigi svarīgi ir izspiest maksimālo laikā un vietā!
Man liekas, ka šobrīd Dinamo ir uz pareizā ceļa. Uzbrucēju komplektācijā ir darīts viss, kas ir iespējams ar tiem resursiem kas ir pieejami ...

Par lielu Dinamo!
Točna,i bitīt matos. Pavisam konkrēti-ir arī šāds teiciens:vārtsargs ir puse no komandas.Pateicoties arī,piem.Arčas izcilajai spēlei,Dinamo 88.g. ieguva sudraba medaļas psrs čempī.Pats redzēju-viņa darbība izsēgšanas spēlēs bija vienkārši fenomenāla.Arī Karolīnas nokļūšanai līdz finālam ir milzīgs Irbes nopelns. Un tā varētu turpināt...

     [+] [-]

, 2012-09-29 13:15, pirms 12 gadiem
Jā, jā.
Un kad Irbe atbrauca uz PČ, tā viņu lamāja par caurumu un sietu.

     [+] [-]

, 2012-09-29 13:24, pirms 12 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Jā, jā.
Un kad Irbe atbrauca uz PČ, tā viņu lamāja par caurumu un sietu.
Interesanti cilvēciņi gan te apgrozās .
a) es Irbi neesmu lamājis ,
b) rakstīju par konkrētu laiku,kur Irbe bija vismaz puse no komandas,
c) sportisti lamāti un debesīs celti tiks vienmēr-to viņi paši labi apzinās,izvēloties savu darbu.

     [+] [-]

, 2012-09-29 14:49, pirms 12 gadiem
tikai necel debesīs vienu pašu Irbi, pats tās spēles skatījos, kad Dinamo sudrabu dabūja ... visa komanda bija līmenī, viens pats Arčijs nebūtu izvilcis ... cits jautājums, vai Samoilovs toreiz bija tik labā formā, lai varētu spēlēt tādā līmenī ... viss Dinamo bija uz viļņa, sākot ar uzbrukumu, beidzot ar aizsargiem ...

striker rakstīja: Točna,i bitīt matos. Pavisam konkrēti-ir arī šāds teiciens:vārtsargs ir puse no komandas.Pateicoties arī,piem.Arčas izcilajai spēlei,Dinamo 88.g. ieguva sudraba medaļas psrs čempī.Pats redzēju-viņa darbība izsēgšanas spēlēs bija vienkārši fenomenāla.Arī Karolīnas nokļūšanai līdz finālam ir milzīgs Irbes nopelns. Un tā varētu turpināt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja