Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rautakallio: "Zaudējām līdz šim spēcīgākajam pretiniekam"

Jānis Pārums

Rautakallio:  "Zaudējām līdz šim spēcīgākajam pretiniekam"
Peka Rautakallio
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pēc Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) spēles starp Rīgas "Dinamo" un Maskavas "Dynamo" komandām (1:4) komentārus sniedza abu komandu galvenie treneri Peka Rautakallio un Oļegs Znaroks.

Peka Rautakallio, Rīgas "Dinamo" galvenais treneris: "Pretinieki šodien aizvadīja labu spēli, apsveicu viņus ar panākumu. Mums bija dažas iespējas vairākumā, taču kaut kādās epizodēs bijām par lēnu, par vēlu, ripa mums neklausīja. Taču šodien gribējām iesist un uzvarēt, centāmies izmantot savas iespējas – tā mums pietrūka iepriekšējā mačā. Bija labāks sniegums nekā iepriekšējā spēlē, taču jāpiebilst, ka Maskavas "Dynamo" noteikti ir labākais pretinieks, ar ko šosezon esam spēlējuši. Mums jātiek tur, kur mēs gribam tikt - play off. Šobrīd smagi strādājam, lai tur nokļūtu. Cīņa par izslēgšanas spēļu turnīru ir ilgs process un pēc pirmā mēneša par to nevar spriest.

Oļegs Znaroks, Maskavas "Dynamo" galvenais treneris: "Šodien nospēlējām neslikti, pat var teikt labi. Laba pašatdeve. Vienīgais vajag vairāk izmantot savus momentus. Salīdzinot ar iepriekšējo sezonu Rīgas "Dinamo" ir ļoti izmainījies. Man patīk galvenā trenera filozofija, ļoti labs speciālists. Mēs ar katru spēli uzlabojam savu sniegumu."

 +34 [+] [-]

, 2011-09-28 22:08, pirms 14 gadiem
Viss būs labi, Dinamo ieskriesies pamazām, bettad būs neapturami. īstie fani vienmēr kopā ar Dinamo.
Slēpts komentārs: galdniecins

 +48 [+] [-]

, 2011-09-28 22:09, pirms 14 gadiem
Marius rakstīja: tagad tikai sāku saprast cik Jūlis tomēr bija (vai ir) okei treneris
Šis ir daudz labāks, kad spēlētāji darīs to ko grib viņš Rīga būs ļoti laba komanda.

  +2 [+] [-]

, 2011-09-28 22:11, pirms 14 gadiem
Lai veicas, bet komandas spēles nav, ir bezjēdzīga skraidīšana un panika, kas izpaužas galēji kā dažu hokejistu psihošana laukumā.

 +22 [+] [-]

, 2011-09-28 22:11, pirms 14 gadiem
man trukst vardu bet vajag ari kadreiz ta kartigi atsist d*rsu pret zemi, lai varetu kartigi sanemties, turas Dinamo

  -3 [+] [-]

, 2011-09-28 22:12, pirms 14 gadiem
izskatas ka nav spēles un tuvākajā laikā arī tās nebūs....Peka padomā par sevi un Dinamo likteni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +33 [+] [-]

, 2011-09-28 22:14, pirms 14 gadiem
Ko tad jūs gaidījāt sezonas sākumā? Ka Dinamo kalnus gāzīs?
Tak nav nemaz tik viegli pārslēgties no viena hokeja stila uz otru, it īpaši, ja lielākā daļa no Dinamo tādu nekad mūžā nemaz nav spēlējuši...

  +6 [+] [-]

, 2011-09-28 22:14, pirms 14 gadiem
murziks rakstīja: izskatas ka nav spēles un tuvākajā laikā arī tās nebūs....Peka padomā par sevi un Dinamo likteni
Nu pagaidiet taču!!! Nav ko pāragri burt drāmu vēl!

 +12 [+] [-]

, 2011-09-28 22:15, pirms 14 gadiem
Jāsaka, ka Maskavas Dinamo mūs nodušīja pilnīgi visās līnijās. Galvenais mūsdienu hokejā ir ātrums un spēks.Šajos komponentos mēs šovakar nebijām pretinieki.Likumsakarīgs zaudējums.

  -3 [+] [-]

, 2011-09-28 22:16, pirms 14 gadiem
Ko vins tur muld, vai ari mes skatamies citas speles kadas iespejas, kad tad mes spelejam labak, tak esi vienreiz virietis un pasaki ka speletaji nevar jeb negrib saprast ko tu gribi Znaroks ari viltigs, Suplera vsdiba mes spelejam labak pret Maskaviesiem nospelejam tikai 6 speles, viss vel prieksa, bet Pekam beidzot jasaka ksut ko darit, ne tikai runat

  +8 [+] [-]

, 2011-09-28 22:16, pirms 14 gadiem
man patika pirmais periods (ljoti patika)ceresim ka nakoshaja spelee patiks jau 2 periodi (bet turesim ikskjus lai visa spele).visu sho speli salauza gols pirmajaas sekundees 2 perioda,kautkas nau museejiem ar spihologiju kaartibaa,vechiem uz golfu vai boulingu jaiziet janonjem stress

  +2 [+] [-]

, 2011-09-28 22:17, pirms 14 gadiem
hoohoo rakstīja: Nu pagaidiet taču!!! Nav ko pāragri burt drāmu vēl!
iepriekšējās sezonas skatītāji bija pilnas tribīnes, bet tagad mazliet pāri 5 štukām labi ja sanāk

  +2 [+] [-]

, 2011-09-28 22:18, pirms 14 gadiem
Atvainojos,es ar par Rīga bet man neizskatījās ka šī būtu bijusi labāka spēle kā pret LEV!V;e jovairāk ja otrā trešdaļā viens metiens uz Maskavas vārtiem oi oi....
Bet nu cerēsim un gaidīsim.Proetams ar nepatīk šis spēles bet Šuplers nezuinu,domāju nav labāks,tur ar bij kritumi un nepatstāvīgs sniegums.
Ar domāju ka Peka vēl uzcels koču,kaut gan virknējumi jāmaina!Vecie vairs nevelk,bet jaunie vēl nevar!Leģionāri pagaidām vispār kļūda!Par ko Melinam maksā un Lundmarkam???Lucenius ja dabū ripu tad tikpat azartiski pakāš....Vargs vai nu nesaprot kur to likt vai nezin ko ar to dara!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +2 [+] [-]

, 2011-09-28 22:22, pirms 14 gadiem
relouder rakstīja: iepriekšējās sezonas skatītāji bija pilnas tribīnes, bet tagad mazliet pāri 5 štukām labi ja sanāk
cilveeki miiljie nu ko juus cepaties?nepatiik speles neejiet uz speleem ,tikaj negaudojiet te kaa pasiivie...... . dinamo raksta jaunu rokrakstu ,tikaj japagaida kameer buus salasaams shis rokraksts.Ja pagajushaa spele nebija pat ceriibu starinja tad es kaa skatiitajs lidz pedejam cereju ka muuseejie uzvarees ( tas nozimee ka jau bija labaak) bet tiem kas gaudo iesaku padomaat dinamo sliktaaks nevar kljuut vinjs var kljuut tikaj labaaks takaa sanjemamies un gaidam esam pacietiigi

  +8 [+] [-]

, 2011-09-28 22:23, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kur tad Pekkas solītais šāds spēles stils?
namej tu shodien biji pie somijas veestnieciibas?:p

  +4 [+] [-]

, 2011-09-28 22:24, pirms 14 gadiem
Pat LTV7 brigāde netiek līdz RD reaktīvajai spēlei ... jau apnicis tas ķēms pie kameras un otrs pie pogām ...

  -4 [+] [-]

, 2011-09-28 22:25, pirms 14 gadiem
nu neesam tak mēs no džungļiem iznākuši uz vienu dienu, ir tak skaidri redzams ka Peka ar Dinamo nekas nebūs. Sējēj, aizdomājies un izdari secinājumus

  +1 [+] [-]

, 2011-09-28 22:25, pirms 14 gadiem
gun13tars rakstīja: Pat LTV7 brigāde netiek līdz RD reaktīvajai spēlei ... jau apnicis tas ķēms pie kameras un otrs pie pogām ...
tur gan tev piekritiishu ka tv kvalitaate nekada(((((

 +13 [+] [-]

, 2011-09-28 22:25, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kur tad Pekkas solītais šāds spēles stils?
Es neesmu lasījis tās intervijas, kur viņš ir solījis kaut kādu stilu vai tml.
Pagaidām izskatās, ka viņš tā vēl īsti neapjēdz, kur nokļuvis.Taču ļaunākais ir ne jau trenera pagaidām nespēja izveidot un īstenot komandas spēli atbilstoši savai filozofijai, uzskatiem un principiem, bet gan tas, ka lielākā daļa mūsu vadošo spēlētāju ir absolūti negatavi sezonai.

  -4 [+] [-]

, 2011-09-28 22:29, pirms 14 gadiem
INTERESANTI!!!! Cik speeleem veel vinjam ir izdomaatas atrunaashanaas visaadas??????????

  +1 [+] [-]

, 2011-09-28 22:29, pirms 14 gadiem
PR:Maskavas "Dynamo" noteikti ir labākais pretinieks, ar ko šosezon esam spēlējuši.

Vai Pekka,stiprākie pretinieki tikai vēl priekšā un pirmo ieraudzīsi jau 3.oktobrī.Labi,ka 5 dienas tev atpūta. Pagaidām RD ir galīgi vārgi.Un vēl.Laicīgi atgriezies pie spēles no aizsardzības,jo mūsu hokejisti citādi spēlēt neprot.No bērnu kājas viņi tā mācīti,bet lielus vīrus vairs nepārmācīsi.

  +5 [+] [-]

, 2011-09-28 22:30, pirms 14 gadiem
Vienīgais pozitīvais notikums šajā spēlē ir tas, ka Podziņš noturēja savu solījumu, ko deva pēc pagājušajiem vārtiem.

Kamēr metienu attiecība ir tik "kolosāla", man bail domāt, kas būtu, ja Jučeru palaistu laukumā. Holts pagaidām nav nekāds Harijs Poters, bet pietiekami pārliecinoši atstāv savu laiku, nez vai Mārim zem tanka tik pat labi klātos...

  +1 [+] [-]

, 2011-09-28 22:32, pirms 14 gadiem
alguns rakstīja: PR:Maskavas "Dynamo" noteikti ir labākais pretinieks, ar ko šosezon esam spēlējuši.

Vai Pekka,stiprākie pretinieki tikai vēl priekšā un pirmo ieraudzīsi jau 3.oktobrī.Labi,ka 5 dienas tev atpūta. Pagaidām RD ir galīgi vārgi.Un vēl.Laicīgi atgriezies pie spēles no aizsardzības,jo mūsu hokejisti citādi spēlēt neprot.No bērnu kājas viņi tā mācīti,bet lielus vīrus vairs nepārmācīsi.
Ja Tu domā par ASK, tad jāsaka, ka vakardienas spēlē ar Minsku viņi neparādīja ne tik , cik melns aiz naga no tā, ar kādu enerģiju un pašatdevi šovakar spēlēja Znaroka veči.
Vispār izskatās, ka būs interesanta sezona.Salavatam arī ir problēmas, Ak Bars tāpat šodien zaudēja ar visu ģeniālo Krikunovu priekšgalā, tā kā ko redzēt šogad būs.

  -1 [+] [-]

, 2011-09-28 22:33, pirms 14 gadiem
sniegums nepārliecina - tas nav hokejs RD izpildījumā ... pat nav vietas teicienam par skaistu zaudējumu ... Belaru čempis - RD max jumts patreiz ... manā skatīkjumā nav arī tendences ... nafig tādu hoķi, nafig Kallio ...
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +3 [+] [-]

, 2011-09-28 22:34, pirms 14 gadiem
Gan jau apradīs ar situāciju,nevar vēl pārslēgties no iepriekšējām sezonām ar Šupi, arī Lauris diezgan pietrūkst, varbūt pat ne tik daudz kā spēlētājs... Apradīs un spēs izpildīt Pekas uzdevumus.

     [+] [-]

, 2011-09-28 22:35, pirms 14 gadiem
Rautakallio: "Zaudējām līdz šim spēcīgākajam pretiniekam" TAS TĀ KĀ BŪTU ATTAISNOJUMS?
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  -3 [+] [-]

, 2011-09-28 22:39, pirms 14 gadiem
Krievījā ir vēl VHL līga
Savicka kungs ,padomā

     [+] [-]

, 2011-09-28 22:39, pirms 14 gadiem
Vienā intervijā Sējējs minēja faktu, ka šogad ir notikušas izmaiņas ekipējumā. Šogad tiek izmantotas cita modeļa slidas, kas ir ievērojami smagākas. pamatojums - lielāka stabilitāte pagriezienos, zemāks smaguma centrs spēlētājam kopumā, lielāks inerces spēks. acīm redzot tomēr tā bija kļūda, jo nevar nepamanīt faktu, ka starta ātrums ir zudis.

  -1 [+] [-]

, 2011-09-28 22:41, pirms 14 gadiem
Nekur neredzēju KOMANDAS spēli. kautkāda skraidīšana, sajūta ka katram ir savs plāns, viens otru vispār nejūt. Ja mums vēl būtu viena bombardieru maiņa tad vēl kautkā varētu ķepuroties, bet šosezon nav neviena kas gribētu kļūt par līderi un vilkt kautvai savu maiņu. tiešām bezzobaini, atgādina minsku iepriekšējās sezonās, kur uz papīra visam jābūt ok, bet čiks..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-28 22:45, pirms 14 gadiem
Andie rakstīja: Rautakallio: "Zaudējām līdz šim spēcīgākajam pretiniekam" TAS TĀ KĀ BŪTU ATTAISNOJUMS?
kapeec tu domaa ka vinjam buutu jataisnojas? vinjs man liekas vienkarshi izskaidro situaciju
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  -4 [+] [-]

, 2011-09-28 22:48, pirms 14 gadiem
Kautkads murks treneri jaunu vajag.ja butu bijis šuplers sen jau butu nokapajusi ar uzvaram
a kapec holtu nemaina pec tik tebīlas spēles?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-09-28 22:52, pirms 14 gadiem
Znaroks teica:"Dinamo" ir ļoti izmainījies. Man patīk galvenā trenera filozofija, ļoti labs speciālists"
Nu bet protams, ka patīk, jo tagad musējos var uzvarēt uz vienas slidas, turpretī pagājušosezon no Jūļa komandas visu laiku dabūja iekšās....

  +3 [+] [-]

, 2011-09-28 22:54, pirms 14 gadiem
lūdzu, atcerēsimies, kāds bija šuplera pirmais gads ar dinamo? eu, mēs taču bijām pirmajā pusē viena no vājākām komandām! un jau no z-svētkiem spēle aizgāja

HATER'i PAMODATIES!

  -4 [+] [-]

, 2011-09-28 22:55, pirms 14 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: dajoš linku, kur ko tādu teikuši eksperti
Ieej SA+ Pučes jautājumu sadaļā īsi pirms sezonas sākuma, un tur atradīsi linku. Es viņam to tur iekopēju no allhockey.ru.
Man pašam abloms meklēt.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-28 23:02, pirms 14 gadiem
būtu atzinies godīgi - komandai nav spēles un viss

  +1 [+] [-]

, 2011-09-28 23:02, pirms 14 gadiem
Uzskatu, ja pat tas ir sezona sākums, bet mēs netiksim PLAYOFF ar tādu spēli, neskatoties uz to, ka jūtu lizd, bet tomēr negribējas skatīties jau otrajā periodā spēli .... Nav mums tādu spēlētāju,kuri spēlēs pēc Rauta-k noteikumiem.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-28 23:12, pirms 14 gadiem
Un vēl, kurš ielik to baigo hokeja ekspertu Puče LTV7, besii araaa, visu viņš zin, ko tie grib, ko ne grib, kas patīk, kas nepatīk.... Baigais eksperts... vai viņs uz slidam stāvēja vismaz!?!? Ozo biznesu vada un tagad uzskata sevi par hokeja ekspertu.... ielieciet vismaz kādu spēlētāju,, treneri, kaut bijušo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-28 23:19, pirms 14 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: Varbūt labāk sākt ar vēl vājākiem posmiem, piemēram, Anatoliju "visu zinu" Kreipānu?
Ieteiktu sākt pašam ar sevi

  -1 [+] [-]

, 2011-09-28 23:38, pirms 14 gadiem
REKISlove rakstīja: Ko tad jūs gaidījāt sezonas sākumā? Ka Dinamo kalnus gāzīs?
Tak nav nemaz tik viegli pārslēgties no viena hokeja stila uz otru, it īpaši, ja lielākā daļa no Dinamo tādu nekad mūžā nemaz nav spēlējuši...
es tik nesaprotu, ko visii te attaisnojas, - tjip,kāpēc jūs domājat , ka ir viegli pārslēgties, tas tak ir grūti un bla bla bla ! tad man jautājums, kāpēc kkas vispār bija jāmaina ? Via tad bija kas slikts ? kāpēc govi ir jāmēģina pārtaistīt par bulli, ja ir labi tāpat ?

     [+] [-]

, 2011-09-28 23:39, pirms 14 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: Varbūt labāk sākt ar vēl vājākiem posmiem, piemēram, Anatoliju "visu zinu" Kreipānu?
perfekti

     [+] [-]

, 2011-09-28 23:40, pirms 14 gadiem
Un par tikšanu playoof ! Cik saprotu,t ad tur ir jātiek priekšā tikai Vitjazam, Levam un vēl vienai komandai iespaidīgi ja to neizdarītu ,t ad tas būtu apkaunojums visam,nevis ja to izdara,tad to uzskata par lielisku panākumu

  +4 [+] [-]

, 2011-09-28 23:57, pirms 14 gadiem
Tad,kad Znaroks regulāri kāsa Šupleram,tad gan viņš neko neizteicās par trenera filozofiju un speciālista kvalitāti.Pat ūdeni neļāva ieliet.. Un kamēr viņa komanda vinnēs mūsējo,tikmēr Oļegs būs pati laipnība

     [+] [-]

, 2011-09-29 00:09, pirms 14 gadiem
Driz vairs fani neies uz spelem un bus tas pats kas ar musu dizeno ASK notika!Ta vish i,jaskatas reali ka ir

     [+] [-]

, 2011-09-29 00:18, pirms 14 gadiem
Latvanis rakstīja: man trukst vardu bet vajag ari kadreiz ta kartigi atsist d*rsu pret zemi, lai varetu kartigi sanemties, turas Dinamo
Jā, taisnība! Reķis ir viens no tiem ,kas ik pa laikam atsit d*rsu pret ledu ,vārtoties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-29 00:56, pirms 14 gadiem
nūūū nezinu gan.. šitas viss sāk nepatikt! tad jau labāk klausījos Jūliusa standartfrāzēs nekā kkādos mīklainos attaisnojumos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-09-29 07:42, pirms 14 gadiem
Vakardienas Top komentārs no allhockey.ru:
Jacky, 28.09.2011 21:56
Обьясните мне,человеку далекому от спорта, почему латышский болельщик за 10 секунд до окончания матча при счете 1:4 кричит Узваресим???

  +3 [+] [-]

, 2011-09-29 07:56, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vakardienas Top komentārs no allhockey.ru:
Jacky, 28.09.2011 21:56
Обьясните мне,человеку далекому от спорта, почему латышский болельщик за 10 секунд до окончания матча при счете 1:4 кричит Узваресим???
jautrībai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-29 08:27, pirms 14 gadiem
Šupleram standarta frāze pēc spēles - "Spēle bija interesanta" , Pekam standarta frāze pēc spēles - "Apsveicu pretiniekus ar uzvaru"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-29 09:14, pirms 14 gadiem
Znaroks tik diplomātiski pateica par Peku. Uz parlamentu

Maskavas "Dinamo" spēlē ieguldīja ļoti daudz spēka, spēlēja no visas sirds, nepadevās pēc neticamām neveiksmēm uzbrukumu noslēgumos (Holts!!!) un uzvarēja augstākajā mērā pelnīti.

  -2 [+] [-]

, 2011-09-29 09:27, pirms 14 gadiem
Bet ko Jūs gribiet?!?!?! Latvijas spēlētāji un Dinamo vienmēr spēlēja aizsardzības hokeju, pilnīgi citu! Šobrīd visiem ir pārmaiņas! neviens hokejists nav spēlējis no uzbrukuma un pēkšņi...

Nekas, gan jau ieskriesies!

  +2 [+] [-]

, 2011-09-29 11:52, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Jāsaka, ka Maskavas Dinamo mūs nodušīja pilnīgi visās līnijās. Galvenais mūsdienu hokejā ir ātrums un spēks.Šajos komponentos mēs šovakar nebijām pretinieki.Likumsakarīgs zaudējums.
[/quote]
[quote leflers]
Jāsaka, ka Maskavas Dinamo mūs nodušīja pilnīgi visās līnijās. Galvenais mūsdienu hokejā ir ātrums un spēks.Šajos komponentos mēs šovakar nebijām pretinieki.Likumsakarīgs zaudējums.
2. periods vispār pagāja mūsu zonā, bet tādu presingu kādu tad pielietoja Znaroka menti es sen nebiju redzējis.... var jau teikt ka mūsējie nospēlēja sūdīgi (pa lielam tā arī ir), bet salīdinot ar Lev spēli šodien jau vismaz pirmo periodu RD rādija kaut kādu spēli no tā kādu līdzjutēji no viņiem gaida, bet kā Znars pareizi teica pēc spēles presenē RD sakarā "Terpenije" un tad arī viss ar laiku būs ok, jo pārbūvēt komandas spēli nav vienkārši un Znaroka MD nav nekādi nīkuļi kuriem zaudējot mums tagad vajadzētu čīkstēt! Pretinieks vienkārši objektīvi bija spēcīgāks!

  +3 [+] [-]

, 2011-09-29 12:20, pirms 14 gadiem
Vēl būs daudzi pretinieki kuri ir spēcīgāki par pašreizējo RD.

     [+] [-]

, 2011-09-29 16:27, pirms 14 gadiem
Aizmugure rakstīja: Viss būs labi, Dinamo ieskriesies pamazām, bettad būs neapturami. īstie fani vienmēr kopā ar Dinamo.
Pilnīgi piekrītu. Holts ievērojami progresējis. Ja pirssezonā visi staigāja saķertu galvu par vārtsargu līniju, tad tahad to tik daudz vairs nedzird. Pēdējās divās spēlēs jau rāda labu un stabilu pirma vārstsarga sniegumu. Pret maskaviešiem tikai pirmie ielaistie vārti uz viņa sirdsapziņas. (Jā un galvenais censties nenovest spēli līdz bullīšiem, vai arī Holtam tajos uzlikt papildu treniņu).
Par pārejo - kā jau Rodžers teica: "Ne jau pirmā reize, nekāda traģedija nav notikusi". Vienkarši a) maskavieši tiešam šosezon izskatās spēcīgi un ļoti strauji (ar katru maču kļūst stiprāki (nekas - decembri, kad šie būs fiziskā bedre mēs vēl uzdejosim uz viņu kapa (no angļu val. "to dance on somebodies grave" - gūt labumu no citu neveiksmēm))).
Un pedējais priecē, ka jaunie cenšas. Džeriņš, Meija - nākamie darziņi, m.rēdlihi, kad iemācīsies apspēlēt vartsargu vai precīzi ielādēt no dažiem metriem, nevis gar pašu vārtu stabu un garām. Var redzēt, ka puišiem deg acis.
Un Podziņš - noķēris citus (pagaidām) rezultativākos (pēc iemestajiem vārtiem) spēlētājus, bet kur disciplīna. 2+2 bija pilnīgi lieks, bet tā kā sēdēju Arenas otrā pusē nezinu, varbūt tas nebija tīšam, tomēr tas nebija vienīgais viņa grēks šajā spēlē.
Pagaidām nesaprotu, kas notiek ar Spruktu, Dižo Zvēru (To Mega Therion) Karsumu un Cipuli un kad kārtīgi ieskriesies Lundmarks, vienīgais no legionāriem, izņemot Varju no kuriem es vēl kaut ko gaidu (es nerunāju par vārtsargu Holtu), turklāt arvien vairāk jāpiekrīt tiem, kuri aicināja neparakstīt 2-3 penjsionārus (es te nerunāju par Ozo - škiet (palabojiet mani ja kļūdos), viņš ar 2+2 ir rezultatīvākais komandā aiz Miķelīša)

  -1 [+] [-]

, 2011-09-29 17:57, pirms 14 gadiem
1.Maiņa--Vargs,Miķelis,Karsums
2.Maiņa--Lundmarks,Sprukts,Ņiživijs.
3.Maiņa--Ankipāns,Cipulis,Lucenius.
4.Maiņa--Melins,Meija,Podziņš.

Šādas maiņas vajadzēja

     [+] [-]

, 2011-09-29 19:44, pirms 14 gadiem
man liekas, Peka, ka esi kaut ko sapisis pirmssezonā

  -1 [+] [-]

, 2011-09-29 20:40, pirms 14 gadiem
mariiiio rakstīja: 1.Maiņa--Vargs,Miķelis,Karsums
2.Maiņa--Lundmarks,Sprukts,Ņiživijs.
3.Maiņa--Ankipāns,Cipulis,Lucenius.
4.Maiņa--Melins,Meija,Podziņš.

Šādas maiņas vajadzēja
Nepiekrītu. Bet katram ir tiesības uz savu viedokli.

Es uzskatu:

1. M.Rēdlihs. Varjs, Lundmarks

2. Karsums (kreisais), Sprukts, Melins (labais) (Melinu var aizvietot Meija, ja šādi nevedās).

3. Podziņš, Lusēniuss, štāls (jebkura vietā var likt Džeriņu, jo viņš var spēlēt gan k a centrs gan malējais) - sī ir maiņa ar visvairāk variāciju iespējām.

4. Indrašis, Upīts, Bukarts (zinu, ļoti jau eksperimentāli un kardināli, taču atcerieties, ka uz šejieni var pārvilkt Meiju / Melinu (no otrās), Džeriņu / jebkuru no 3.maiņas), turklāt mums ir vēl (gan nelielas rezerves)

Diemžēl, ja kas strauji nemainīsies tad Saša un Ankipanki (lai kā es viņu starpsezonā aizstāvēju), no šīs komandas jāatvadās. Sašas gadījumā tas pat nebūtu liels zaudējums jo jau paziņojis, ka izlasē nespēlēs, tādēļ kam viņu gatavot

Protams visu var izjaukt tie 2-3 leģionāri par kuriem "starp puķēm" norādīja Puče.

     [+] [-]

, 2011-09-30 18:56, pirms 14 gadiem
Es, protams, negribu nevienu aizvainot,un šis komentārs varbūt nebūs pa šī virsraksta tēmu, bet kāpēc gan A.Ņiživiju laiž vienā maiņa ar M.Rēdlihu,ja viņi ir pilnīgi atšķirīga tipa spēlētāji,un ir uzskatāmi redzams tas,ka šī maiņa šādā sastāva nefunkcionē tik labi,kā pirms tam,kad M.Rēdlihs spēlēja ar Lundmarku.