Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Leģionāri kaldina rīdzinieku uzvaru pār "Spartak"

Didzis Rudmanis
Didzis Rudmanis

Leģionāri kaldina rīdzinieku uzvaru pār "Spartak"
Marcels Hosa
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Rīgas "Dinamo" hokejisti šovakar aizvadīja vienu no pēdējām Kontinentālās hokeja līgas regulārās sezonas spēlēm, tajā savā laukumā ar 3:2 pieveicot Maskavas "Spartak", kurai tas bija jau 19. zaudējums pēc kārtas. Rīdzinieku sastāvā precīzi bija Marcels Hosa, Pols Ščehura un Mets Robinsons.

Abas komandas spēli iesāka aktīvi, apdraudētiem tiekot gan Sedlāčeka, gan arī Šestjorkina sargātajiem vārtiem. Perioda vidū gan mača iniciatīvu uzņēmas viesi, spējot dziļi savā aizsardzības zonā iespiest rīdziniekus. Maskaviešu nelielais pārsvars saglabājās līdz pat trešdaļas izskaņai, taču nevienai no komandām atklāt mača rezultātu neizdevās.

Arī otro trešdaļu aktīvāk iesāka "Spartak" hokejisti, jau drīz izpelnoties skaitlisko vairākumu, kura gaitā no vārtu zaudējuma "Dinamo" hokejistus glāba vien vārtu pārliktnis. Trešdaļas vidū vadībā izdevās izvirzīties rīdziniekiem, kad no aizvārtes prasmīgi nospēlēja Marcels Hosa, raidot ripu pa Bodrova augumu, tai lidojot vārtos.

Vien mirkli vēlāk rīdziniekiem izdevās dubultot pārsvaru, kad pēc Meta Robinsona uzmetiena vārtu priekšā aktīvi cīnījās Pols Ščehura, ripu vārtos iestumjot kopā ar Šestjorkinu. Līdz ar diviem gūtajiem vārtiem rīdzinieki kļuva arvien aktīvāki, līdz trešdaļas beigām uzbrūkot vairāk par pretiniekiem.

Jau pašā trešā perioda ievadā maskaviešiem izdevās sadeldēt rīdzinieku pārsvaru, kad ar metienu no zilās līnijas 1:2 panāca Filips Toļuzakovs. Perioda turpinājumā "Dinamo" nopelnīja divus noraidījumus, liedzot gan pretiniekiem panākt neizšķirtu. Rīdzinieki turpināja spēlēt aktīvi, trešdaļas otrajā pusē pirmo reizi mačā nonākot arī skaitliskajā vairākumā. Īsi pēc vairākuma izskaņas skaistu piespēli uz pašu vārtu priekšu izdarīja Haščaks, Robinsonam panākot 3:1.

Nepilnu minūti pēc vārtu guvuma pēc izcilas Špirko piespēles viens uz Sedlāčeka sargātājiem vārtiem devās Nikolajs Lemtjugovs, taču tika neatļauti kavēts, kā rezultātā uz rīdzinieku vārtiem tika nozīmēts soda metiens. Bullīti Lemtjugovam izdevās eleganti realizēt, panākot 2:3 un atgriežot cerības maskaviešiem.

Nepilnas trīs minūtes pirms pamatlaika beigām par vārtsarga bloķēšanu noraidīts tika Marcels Haščāks. Jau drīz maskavieši nomainīja vārtsargu un vairākumā spēlēja ar sešiem laukuma spēlētājiem, taču arī tas maskaviešiem nelīdzēja, "Dinamo" svinot uzvaru ar 3:2.

Nākamo spēli rīdzinieki aizvadīs svētdien, kad viesos tiksies ar Rietumu konferencē pēdējā vietā esošo Minskas "Dinamo".

KHL regulārais čempionāts, 28. februāris

"Dinamo" - "Spartak" 3:2 (0:0, 2:0, 1:2)
Vārti: 29:41 Hosa (Dārziņš, Bičevskis) 1:0, 30:58 Ščehura (Robinsons, Pujacs) 2:0, 41:21 Toļuzakovs 2:1, 55:07 Robinsons (Haščāks) 3:1, 55:47 Lemtjugovs (soda metiens) 3:2
Vārtsargi: Jakubs Sedlāčeks - Igors Šestjorkins

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Jakubs Sedlāčeks (Mikaels Telkvists); Mets Robinsons - Georgijs Pujacs, Krišjānis Rēdlihs - Jēkabs Rēdlihs, Rodrigo Laviņš - Kristaps Sotnieks; Marcels Hosa - Māris Bičevskis - Lauris Dārziņš, Pols Ščehura - Marcels Haščāks - Aleksandrs Ņiživijs, Gunārs Skvorcovs - Andris Džeriņš - Roberts Bukarts, Mārtiņš Cipulis - Rustams Begovs - Juris Upītis.

Izmantotie resursi:
KHL.RU - официальный сайт : Континентальная...

Slēpts komentārs: Kā Tev iet, Bērziņ?

     [+] [-]

, 2014-02-28 21:45, pirms 11 gadiem
voohoo

     [+] [-]

, 2014-02-28 21:45, pirms 11 gadiem
DINAMO labakie... bet gruti bija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-02-28 21:46, pirms 11 gadiem
Uzvara ir uzvara,bet komandas sniegums ĻOTI nepārliecina!

  -4 [+] [-]

, 2014-02-28 21:46, pirms 11 gadiem
Nez, ko Ģinama darītu bez Hoša?

  +7 [+] [-]

, 2014-02-28 21:47, pirms 11 gadiem
Uzvara paliek uzvara. Pilnīgi nav svarīgi pašlaik, kādā veidā tā gūta.

  +8 [+] [-]

, 2014-02-28 21:47, pirms 11 gadiem
Bičevskis,Džeriņs,Bukarts,Upītis...hk Kurbads nākamās sezonās..

  +6 [+] [-]

, 2014-02-28 21:47, pirms 11 gadiem
Grūti nāca uzvara, bet tomēr ir!!! Galvenais krāt punktus - labāk nesmuka uzvara nekā skaists zaudējums!
Slēpts komentārs: anjo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-28 21:49, pirms 11 gadiem
ir jasanemaas,ir jaraada labaaka speele,jo tuliit tak play-off

     [+] [-]

, 2014-02-28 21:49, pirms 11 gadiem
Robinsons krasava

 +17 [+] [-]

, 2014-02-28 21:49, pirms 11 gadiem
peec OS (Latvijas speeleem) ir taada sajuuta ,ka shiis ir parastas seetas (pagalma) speeles kur puishelji speelee sava prieka peec
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-28 21:50, pirms 11 gadiem
mtx03 rakstīja: peec OS (Latvijas speeleem) ir taada sajuuta ,ka shiis ir parastas seetas (pagalma) speeles kur puishelji speelee sava prieka peec
Man ir lidzigas sajutas!

  +3 [+] [-]

, 2014-02-28 21:50, pirms 11 gadiem
Kapteinis nespēlē un komanda jau automātiski pasludinājusi sev atpūtu laukumā Grūti ar to motivāciju mūsējiem, kā redzams, leģionāriem ar to nav tik lielas problēmas, bet letiņiem tas asinīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-28 21:51, pirms 11 gadiem
Bet redz kas interesanti - Dzonsons atkla nespeleja, bet komanda turpina uzvaret!

     [+] [-]

, 2014-02-28 21:52, pirms 11 gadiem
vaajsh sniegums, izsleegshanas speelees taalu ar shaadu speeli netikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-02-28 21:52, pirms 11 gadiem
ZSC rakstīja: Ģinamo popularitāte pēc OS ir kritusies straujā ātrumā. Malači cilvēki, jo beidzot esat sapratuši šī projekta bezjēdzību, bet tiem blējējiem arēnas tribīnēs ir jāapmeklē kāds speciālists.
Tu noteikti vari ieteikt labus speciālistus šajā jomā, pēc pieredzītes

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 21:54, pirms 11 gadiem
KillerLoop rakstīja: Kapteinis nespēlē un komanda jau automātiski pasludinājusi sev atpūtu laukumā Grūti ar to motivāciju mūsējiem, kā redzams, leģionāriem ar to nav tik lielas problēmas, bet letiņiem tas asinīs.
Motivāciju jau bija grūti sameklēt iepriekšējās 10 spēles, kur nu vēl tagad. Atlikušās divas spēles var vispār gulēt. Protams, pēdējo spēli pirms Playoff tā kā būtu jāuzvar, bet arī nav obligāti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 21:57, pirms 11 gadiem
Kartejo reizi pieradas, KAD Dinamo pret ''vajakiem'' pretiniekiem ir sarezgitak spelet un gut uzvaras.!
Bet uzvara ir musu,MALACI!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-28 21:58, pirms 11 gadiem
Ne pārāk labs un ļoti garlaicīgs hokejs. Nekāda azarta, nekādas vēlmes iet, "sisties" un uzvarēt pretinieku kārtīgā cīņā. Hokejs "mīksts" un nebaudāms. Daudz kļūdu, neprecīzu piespēļu, lēnas un apātiskas darbības. Spēka spēles nebija vispār. Ja džeki gatavojas play off, tad ok. Bet nebūs jau tā, ka tagad pēkšņi visu varēs mainīt momentā. Profesionāļiem būtu jāspēlē katru spēli no sirds. Ja ne savas pašcieņas, tad vismaz skatītāju dēļ.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-28 21:58, pirms 11 gadiem
ZSC rakstīja: Dopings? Zinot visu, kas notiek, tad nebrīnos par šo Ģjinamo sniegumu.
Tu laikam,ar galvu nedraudzejies
Tu doma,kad viss RD jau nav parbaudits?
Aiztaisi muti un kluse!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 21:59, pirms 11 gadiem
Go0dFather rakstīja: Kartejo reizi pieradas, KAD Dinamo pret ''vajakiem'' pretiniekiem ir sarezgitak spelet un gut uzvaras.!
Bet uzvara ir musu,MALACI!
Tas KAD ir nepamatoti lecīgi izcēlies, jo ir KA.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-28 22:00, pirms 11 gadiem
Pec shadam spēlēm ir atkal vesela strīpa ar dauņiem kuriem uzspiest ,,ignorēt,, Spēle bija smsga,bet uzvaretajus netiesā.

  +3 [+] [-]

, 2014-02-28 22:00, pirms 11 gadiem
ZSC rakstīja: Ģinamo popularitāte pēc OS ir kritusies straujā ātrumā. Malači cilvēki, jo beidzot esat sapratuši šī projekta bezjēdzību, bet tiem blējējiem arēnas tribīnēs ir jāapmeklē kāds speciālists.
Jau kuro reizi jau sesto gadu viens un tas pats. Nu tad sēdi un priecājies. Apsveicu ka DR popularitāte kritusies. Ko tad visu laiku pukojies, sāc svinēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-28 22:05, pirms 11 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: jā jā
dopingeri jau nekad nav vainīgi.
vai nu kāds iebarojis, vai kko nepareizi apēduši.
tīrie enģelīši
Jā, man ar liekas, ka ar tiem 16 Pavlova goliem Olimpiādē kaut kas nav kārtībā. Nemaz nerunājot par 15 Freiberga goliem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-28 22:06, pirms 11 gadiem
Kas ir labāk nesmuka uzvara vai skaists zaudējums. Šovakar pieķeru sevi pie domas ka pēc skaistiem zaudējumiem dažreiz ir vairāk prieks. Šodien prieks par 3 lietām: 1) Nenotraumējamies 2)Pietaupījām spēkus 3) Izbēgam PO no SKA. Uzvarēja tie kas negribēja spēlēt bet ir meistarība kaut kādā līmenī, zaudēja spēli kas daudz vairāk centās, meistarība nav tādā līmenī.
Viena no sliktākām DR spēlēm šosezon, bet liela cerība ka slikta spēle tāpēc ka nevēlējamies, nenoskaņojāmies(iespējams ka dopiga lietas un tas kas draud izlasei arī nospēlēja savu lomu, labākie šodien bija ne jau izlases spēlētāji).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-28 22:07, pirms 11 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: ieliec labāk kādu komatu!
Un kas no tā mainītos. Komatus lieku tad kad to vajag. Darbā regulāri ir jāliek pareizi komati, tāpēc šeit varu atpūsties bez komatiem.

  -3 [+] [-]

, 2014-02-28 22:08, pirms 11 gadiem
īsti nav skaidrs, par ko tie 9,5 tūkstoši šodien maksāja? Pēc būtības biļešu nauda būtu jāprasa Jurim atpakaļ, jo tas , kas šodien bija uz ledus nav KHL un nav pat VHL, varbūt LHL, kur biļešu cena ir 10 reizes mazāka.
Apsveicu, protams, ar šo, kārtējo uzvaru, bet, es, kā līdzjutējs, jūtos piečakarēts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-02-28 22:08, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: Kas jums teica, ka Freibergs??? Es pat nebrīnīšos, ja tas izrādīsies Ozo. Gan jau drīz paziņos to, kurš nogrēkojies.
Neko nezinu kas un kā, bet man jau liekas dīvaina šī pēkšņā Ozo nespēlēšana kā minimums jau aizvadītajā un nākošajā spēlē Minskā. Es saprastu, ka nogurums pēc OS, un tāpēc jau uzreiz viņš atpūstos, un nevis spēlētu pret Medveščak.
Vai tik tā Freiberga uzvārda nopludināšana nav tāds māņu manevrs,lai tauta nesāktu cepties priekšlaikus.
Atkārtoju-es neko nezinu un neapgalvoju. Izsaku tikai savus apsvērumus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-28 22:09, pirms 11 gadiem
kastasir rakstīja: īsti nav skaidrs, par ko tie 9,5 tūkstoši šodien maksāja? Pēc būtības biļešu nauda būtu jāprasa Jurim atpakaļ, jo tas , kas šodien bija uz ledus nav KHL un nav pat VHL, varbūt LHL, kur biļešu cena ir 10 reizes mazāka.
Apsveicu, protams, ar šo, kārtējo uzvaru, bet, es, kā līdzjutējs, jūtos piečakarēts.
Un kāpēc tu jūties piečakarēts?

  +3 [+] [-]

, 2014-02-28 22:10, pirms 11 gadiem
ZSC rakstīja: Redzams, ka Tu arī esi pamanījis to, ka Ģjinamo popularitāte pēc OS ir strauji kritusies. Tev kā lielākajam Ģjinamo Keponam šķiet tas ir smags trieciens, tādēļ pēdējā laikā esi palicis tik dīvains.
Nē es to neesmu pamanījis. Es redzu ka popularitāte ir tādā pašā līmenī vai augstāka. Tevi uztveru kā ākstu , tāpēc to ko rakstu tev, tas bieži ir kā saruna ar mazu divgadīgu bērniņu, kura smadzenes nav pat šimpanzes līemnī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 22:12, pirms 11 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: zini, kas ir labāk!!!
ielikt kādu komatu!!! Tad to savārstījumu varēs kāds arī izlasīt!!
Kas gribēs tas sapratīs, kas negribēs vienmēr piekasīsies.

     [+] [-]

, 2014-02-28 22:12, pirms 11 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 22:13, pirms 11 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: Tu tikko publiski sevi par klaunu pataisīji
ļoti labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-02-28 22:14, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Kas ir labāk nesmuka uzvara vai skaists zaudējums. Šovakar pieķeru sevi pie domas ka pēc skaistiem zaudējumiem dažreiz ir vairāk prieks. Šodien prieks par 3 lietām: 1) Nenotraumējamies 2)Pietaupījām spēkus 3) Izbēgam PO no SKA. Uzvarēja tie kas negribēja spēlēt bet ir meistarība kaut kādā līmenī, zaudēja spēli kas daudz vairāk centās, meistarība nav tādā līmenī.
Viena no sliktākām DR spēlēm šosezon, bet liela cerība ka slikta spēle tāpēc ka nevēlējamies, nenoskaņojāmies(iespējams ka dopiga lietas un tas kas draud izlasei arī nospēlēja savu lomu, labākie šodien bija ne jau izlases spēlētāji).
Ja Tu esi mācijies par pedagogu,tad noteikti esi mācijies arī loģiku. Un līdz ar to tev vajadzētu zināt, ka vārdu savienojums ''skaists zaudējums'' ir neloģisks. Zaudējums pēc savas būtības nevar būt skaists, jo jebkurs zaudējums NORMĀLIEM cilvēkiem izraisa negatīvas emocijas.
Tik daudz jau nu pieaugušam cilvēkam vajadzētu saprast.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-28 22:15, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Un kāpēc tu jūties piečakarēts?
Jūtos piečakarēts dēļ tā, ka nesaņēmu KHL līmenim atbilstošu spēles līmeni un atdevi no spēlētājiem. Ļoti ceru, ka uz play off visa šitā herna beigsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-28 22:16, pirms 11 gadiem
ZSC rakstīja: Ja mēs uztaisītu šeit SC aptauju, kurš ir lielāks āksts, tad Tu mani uzvarētu bez jebkādas konkurences. Pat Tavi kolēģi un visu Kepku Kepkas, Šmidzis, Kombulis, arhivs x ir vienmēr izrādījušies par lielākiem ākstiem kā es. Žēl man Tevis vēsturniek.
Žēl ka tu vienmēr centies diskutēt bez argumentiem. Piemēram pēc kā tu spried ka DR popularitāte krītas. salīdzinot ar ko par cik % mazāk skatās utt. Lūdzu saviem apgalvojumiem argumentus galdā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-28 22:16, pirms 11 gadiem
sūdiga spēle, bet būs jau laib!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-28 22:17, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: Vispār jau būtu ļoti žēl, ja tas būtu visu pokemonu elks Ozo. Ņemot vērā vēl faktu, ka praktiski visos lidojumos Ozo lodmašīnā stāv kājās, jo ir problēmas ar muguru, jāsecina, ka kautkas jau tika iz OS lietots.
nu pagaidam par 90% toč,ak doma par friebergu,ko ar pats atzina, ka dzirdējis:
Atbraucot uz Latviju 3.februārī, nodevu analīzes, kas bija negatīvas,» sacīja Freibergs. «Tad pēc Olimpiādes kaut ko padzirdēju, ka esmu it kā «iekritis», tādēļ 24.februāri ar komandas starpniecību nodevu analīzes, kas atkal izrādījās negatīvas.»

     [+] [-]

, 2014-02-28 22:17, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Nez, ko Ģinama darītu bez Hoša?
vairāk dopinga dotu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-28 22:18, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu esi mācijies par pedagogu,tad noteikti esi mācijies arī loģiku. Un līdz ar to tev vajadzētu zināt, ka vārdu savienojums ''skaists zaudējums'' ir neloģisks. Zaudējums pēc savas būtības nevar būt skaists, jo jebkurs zaudējums NORMĀLIEM cilvēkiem izraisa negatīvas emocijas.
Tik daudz jau nu pieaugušam cilvēkam vajadzētu saprast.
Tātad, tavā skatījumā, nav starpības starp zaudējumu Kanādai Rīgas čempionātā ar 0:11 un tagadējo, olimpiādē ar 1:2?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-28 22:18, pirms 11 gadiem
bombex rakstīja: Ar to dopingu jau ir parak daudz divainubu, pirma vislielaka ir ka Pavlova dopinga rezultati bij zinami paris menesus ieprieks ,bet pirmas speles speleja , kauka divaini jo taja pasa laika zviedru 2 h pirms stundas nonema no ledus jo bij uzzinati rezultati...
Tagad ta vilcinasanas ar to otro dopingistu... Apollo zino ka freibergs... bet ka ir patiesiba nezin neviens... Un tas ilgais klusums par Pavlovu...Par vinu vairs nav nekadas informacijas ne no RD ne no LHF
varbūt LHF juristi cenšas ko darīt lietas labā, un tāpēc pagaidām IIHF vai SOK nesteidzas ar jebkādiem lēmumiem un paziņojumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-28 22:19, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu esi mācijies par pedagogu,tad noteikti esi mācijies arī loģiku. Un līdz ar to tev vajadzētu zināt, ka vārdu savienojums ''skaists zaudējums'' ir neloģisks. Zaudējums pēc savas būtības nevar būt skaists, jo jebkurs zaudējums NORMĀLIEM cilvēkiem izraisa negatīvas emocijas.
Tik daudz jau nu pieaugušam cilvēkam vajadzētu saprast.
Tad varbūt tu zini ko nozīmē teiciens "Pirra uzvara" . Zaudējums pilnīgi noteikti var būt arī skaists. Man pēc šodienas uzvaras nekāda liela prieka nav, jo spēle bija nekāda. Vieni negrib, otri nemāk vai negrib.

  -2 [+] [-]

, 2014-02-28 22:19, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: ļoti labi
Šarlatāns, diletants!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-28 22:21, pirms 11 gadiem
ZSC rakstīja: Neesi pieradis pie tā, ka viņam jebkurš zaudējums sagādā lieliskas emocijas. Šķiet, ka viņam ir nosliece uz mazohismu vai ko tādu, jo normāls cilvēks nebūtu tādā ekstāzē, kad komanda spēlē vienkārši nožēlojamu hokeju.
Lūdzu precizē, kura komanda kad spēlē nožēlojamu hokeju. Lūdzu ar konkrētiem faktiem. Nrgribētos ticēt ka komanda ar 25 budzētu līgā turoties pirmajā desmitniekā kopvērtējumā (no 28) spēlē ne tikai slikti bet pat nožēlojami. ļoti no tevis gaidu konkrētību-kas kad kur bijis nožēlojams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-02-28 22:23, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Tātad, tavā skatījumā, nav starpības starp zaudējumu Kanādai Rīgas čempionātā ar 0:11 un tagadējo, olimpiādē ar 1:2?
Atkārtoju-zaudējums pat Āfrikā ir zaudējums, un tas pēc loģikas nevar būt SKAISTS. Komanda nav ieguvusi to (šai gadījumā punktus) kā dēļ tā ir devusies laukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 22:24, pirms 11 gadiem
ZSC rakstīja: Cik daudz man pazīstamo, kas ir milzīgi Ģjinamo fani ir pateikuši, ka viņiem vairs Ģjinamo nesaista. Pat mans tēvs man zvanīja un teica, ka viņam negribas vairs skatīties, zudusi interese utt.. Viņš ir milzīgs Ģjinamo fans, bet redz cilvēkiem acis sāk atvērties un rozā brilles krīt, bet Tev kā Kepku Keponam to nesaprast nekad. Šmidzis un Kobulis izgaisa, jo saprata, ka bija kļūdījušies, tādēļ nebrīnīšos, ka arī Tu drīz izgaisīsi bez pēdām.
Nu ja jau tavs tēvs neskatās , tad jau gan jāpiekrīt ka tuvu ir pasaules gals un DR bojāeja. Tūlīot pat sākšu rīt visus apzvanīt un stāstīt ka atbalstīt DR ir slikti. Gan redzēsi uz PO pateicoties tavām pūlēm atnāks labi ja pāris desmit cilvēku.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-28 22:24, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atkārtoju-zaudējums pat Āfrikā ir zaudējums, un tas pēc loģikas nevar būt SKAISTS. Komanda nav ieguvusi to (šai gadījumā punktus) kā dēļ tā ir devusies laukumā.
Vai nu tu esi robots, vai vienkārši dumjš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-28 22:26, pirms 11 gadiem
nekrofīlisms atkal abu mudaku interpretācijās

  -3 [+] [-]

, 2014-02-28 22:26, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Tad varbūt tu zini ko nozīmē teiciens "Pirra uzvara" . Zaudējums pilnīgi noteikti var būt arī skaists. Man pēc šodienas uzvaras nekāda liela prieka nav, jo spēle bija nekāda. Vieni negrib, otri nemāk vai negrib.
Atzīsties-par cik nopirki pedagoga izglītības diplomu!
Tur jau tā lieta, ka ''Pirra uzvara'' bija UZVARA un nevis zaudējums. Tiesa daudzie bojāgājušie liedza uzvarēt visā karā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-28 22:30, pirms 11 gadiem
zutis tik seko ienīstās komandas sniegumam, vb laiks pensijai

  +3 [+] [-]

, 2014-02-28 22:30, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atkārtoju-zaudējums pat Āfrikā ir zaudējums, un tas pēc loģikas nevar būt SKAISTS. Komanda nav ieguvusi to (šai gadījumā punktus) kā dēļ tā ir devusies laukumā.
Punkti nav bet zaudējums var būt skaists. Laikam estētiskais baudījums tev ir svešs un tu principā nespēj priecāties par kaut ko skaistu (tad piekrītu, jo tāda tipa cilvēkiem nav skaisti zaudējumi). Punkti nav - nav izpildīts uzdevums, bet pats par sevi zaudējums var būs skaists. Es savā dzīvē esmu priecājies (pat bijis sajūsmā par zaudējumu , bet tas bija pamatskolā). Nestāstīšu par sevi, bet izdomātu piemēru. Ja piemēram tagad nopietnā spēlē tiktos mūsu Kurbads un Pitsburga hokeja spēlē un mēs zaudētu 3-4. Tikai trakais teiktu, ka mūsējie spēlējuši slikti jo zaudējuši. Pasaule būtu šokā. Principā pateicu neiespējamu rezultātu, bet pieaudzis cilvēks, ja vēlas domu sapratīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 22:32, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atzīsties-par cik nopirki pedagoga izglītības diplomu!
Tur jau tā lieta, ka ''Pirra uzvara'' bija UZVARA un nevis zaudējums. Tiesa daudzie bojāgājušie liedza uzvarēt visā karā.
Un vai tad Pirrs bija priecīgs. Nebija. Viņš bija nelaimīgs pēc šīs uzvaras. Tad jau tas arī ir nepareizi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-02-28 22:36, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Un vai tad Pirrs bija priecīgs. Nebija. Viņš bija nelaimīgs pēc šīs uzvaras. Tad jau tas arī ir nepareizi.
Vēsture klusē par faktu,ka Pirrs bija priecīgs par šo uzvaru, bet tas ir tāpat skaidrs,ka Pirss un viņa karavīri priecājās, jo viņi taču UZVARĒJA.
Vienīgais,kas pēc šīs uzvaras nākotnei ir palicis Pirra sauciens-vēl viena tāda uzvara un mūsu vairs nebūs.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 22:37, pirms 11 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: es ozo cienīju līdz brīdim, kad viņš atklāti hartiganam ieslešoja ar nūju pa olām.
kurš inteliģents čalis tā darītu otram čalim???
Es tevi cienīju no brīža, kad solīji vairs nerakstīt komentārus pie Dinamo rakstiem - tavs bračka vismaz tur solījumu, bet tu gan izrādās esi mēsluvabole un nemāki turēt vārdu
Žēl ka mums tādi latvieši pilna Latvija, kas netur vārdu.

     [+] [-]

, 2014-02-28 22:37, pirms 11 gadiem
Skatos ka karsta diskusija aizsakusies!
Par ko cepiens?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-28 22:38, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Skatos ka karsta diskusija aizsakusies!
Par ko cepiens?
Namejs ir ieradies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-28 22:39, pirms 11 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Namejs ir ieradies
Tas jau nav nekads jaunums.
Vins jau visu laiku ir pie savas milakas komandas rakstiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-28 22:40, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vēsture klusē par faktu,ka Pirrs bija priecīgs par šo uzvaru. Vienīgais,kas pēc šīs uzvaras nākotnei ir palicis Pirra sauciens-vēl viena tāda uzvara un mūsu vairs nebūs.
Šīs diskusijas morāle. Ne jau visu izmēra tikai punktos vietās utt., ir cilvēciskas lietas, ir skaistas lietas ko nevar aizēnot kaut kādi skaitļi.
Vai patiešām nesaproti, ka var skaisti spēlēt 2 komandas un var slikti spēlēt 2 komandas (kā šodien).

     [+] [-]

, 2014-02-28 22:40, pirms 11 gadiem
Esmu neizpratne, tad Freibergs ir tas otrs iekritusais vai nav?
Lasu kur sis saka ka abas analizes vinjam negativas!

  -1 [+] [-]

, 2014-02-28 22:40, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Punkti nav bet zaudējums var būt skaists. Laikam estētiskais baudījums tev ir svešs un tu principā nespēj priecāties par kaut ko skaistu (tad piekrītu, jo tāda tipa cilvēkiem nav skaisti zaudējumi). Punkti nav - nav izpildīts uzdevums, bet pats par sevi zaudējums var būs skaists. Es savā dzīvē esmu priecājies (pat bijis sajūsmā par zaudējumu , bet tas bija pamatskolā). Nestāstīšu par sevi, bet izdomātu piemēru. Ja piemēram tagad nopietnā spēlē tiktos mūsu Kurbads un Pitsburga hokeja spēlē un mēs zaudētu 3-4. Tikai trakais teiktu, ka mūsējie spēlējuši slikti jo zaudējuši. Pasaule būtu šokā. Principā pateicu neiespējamu rezultātu, bet pieaudzis cilvēks, ja vēlas domu sapratīs.
Zini, cilvēki savu neveiksmju vai nepiepildīto cerību attaisnošanai ir izdomājuši vel trakākas atrunas kā ''skaists zaudējums''.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-28 22:41, pirms 11 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: ir divas nožēlas
1)žēl, ka sasperjods nav mans brālis
2) diemžēl, es nekur nesolīju, ka nerakstīšu pie ģjināmas projektu
brālēns?

     [+] [-]

, 2014-02-28 22:42, pirms 11 gadiem
Heijā, Heijā Dinamo atkal uzvara ! Prieks ,kur tu rodies ? Uz 10% spēlējot, bez panikas apspēlējām Spartakiešus. Prieks ,ka Dinamo spēj sniegt tik patīkamas emocijas un regulāras uzvaras. Cerams, ka iegūsim 3. vai 4. vietu grupā

     [+] [-]

, 2014-02-28 22:42, pirms 11 gadiem
Dobleens rakstīja: krievi iegrūda, patiesibā nav iekritis.
Nu, tad mikla nav vel atmineta.
Bet kads nezin kad ir ta starptautiska dopinga sede? Kura datuma?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-02-28 22:44, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Šīs diskusijas morāle. Ne jau visu izmēra tikai punktos vietās utt., ir cilvēciskas lietas, ir skaistas lietas ko nevar aizēnot kaut kādi skaitļi.
Vai patiešām nesaproti, ka var skaisti spēlēt 2 komandas un var slikti spēlēt 2 komandas (kā šodien).
Š;i stāsta morāle nav nekāda, jo Tu dzen tīrāko demagoģiju.
Kā vispār var piesaukt salīdzinājumam vēsturisku uzvaru, lai attaisnotu neloģisku un gluži pretēju lietu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-28 22:48, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Š;i stāsta morāle nav nekāda, jo Tu dzen tīrāko demagoģiju.
Kā vispār var piesaukt salīdzinājumam vēsturisku uzvaru, lai attaisnotu neloģisku un gluži pretēju lietu?
Pēc tavas teorijas pusei Eiropas futbola stadionu vajadzētu būt tukšiem, jo ļoti daudzas komandas nekad nebūs čempioni savās valstīs. Tie skatītāji ir mazohisti?

     [+] [-]

, 2014-02-28 22:48, pirms 11 gadiem
kastasir rakstīja: Jūtos piečakarēts dēļ tā, ka nesaņēmu KHL līmenim atbilstošu spēles līmeni un atdevi no spēlētājiem. Ļoti ceru, ka uz play off visa šitā herna beigsies.
Loti ceru,ka tu lidz tam neizvilksi.

     [+] [-]

, 2014-02-28 22:48, pirms 11 gadiem
-Emka951- rakstīja: *konferencē
Paldies par labojumu Dinamo draugs !

  -1 [+] [-]

, 2014-02-28 22:49, pirms 11 gadiem
Haščākam jābūt 2 rezultatīvām piespēlēm, jo otrajā golā Robinsons uzmeta, tad acīmredzams bija tas, ka Haščāks pielaboja, un Šehura iebakstīja!

  -1 [+] [-]

, 2014-02-28 22:53, pirms 11 gadiem
Haščāks sāk ļoti labi krāt punktiņus, ja sezonas sākumā man viņa spēle nepatika, tad tagad vēlētos, lai nākamgad viņš paliktu Dinamo.
Tāpat Šehura ar Robinsonu jānotur.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-28 23:00, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zini, cilvēki savu neveiksmju vai nepiepildīto cerību attaisnošanai ir izdomājuši vel trakākas atrunas kā ''skaists zaudējums''.
Pēc tavas loģikas sanāk ka ābolam vajdzētu priecāties par šodienas spēli jo 3 punkti ir kabatā, nesmuka uzvara ir. Un ja treneris ar kaut ko nepamireināts, spēlētājam ir loģisks atguments - mēs šodien uzvarējām. Par šodienas spēli DR vairāk ir pelnījusi nopēlumu nekā daudzās zaudētās spēlēs.

     [+] [-]

, 2014-02-28 23:06, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Pēc tavas loģikas sanāk ka ābolam vajdzētu priecāties par šodienas spēli jo 3 punkti ir kabatā, nesmuka uzvara ir. Un ja treneris ar kaut ko nepamireināts, spēlētājam ir loģisks atguments - mēs šodien uzvarējām. Par šodienas spēli DR vairāk ir pelnījusi nopēlumu nekā daudzās zaudētās spēlēs.
Protams, jo viņa uzdevums no darba devējiem ir kāds?
Bija-kvalificēties Play Off, bet tagad ir atlikušās spēlēs izcīnīt sava laukuma priekšrocības Play Off. Tas nekādi nebūtu iespējams ar ''skaistiem zaudējumiem''.Zini cik šosezon KHL jau ir ripojušas treneru galvas par ''skaistiem zaudējumiem''.
Par ko viņus nopelt, ja izpildīts tas mērķis,kura dēļ komanda devās laukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-28 23:07, pirms 11 gadiem
Tomēr nav Haščāks skāris ripu, aizsargam atsitās pret kāju. Tikko video noskatījos

     [+] [-]

, 2014-02-28 23:08, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, jo viņa uzdevums no darba devējiem ir kāds?
Bija-kvalificēties Play Off, bet tagad ir atlikušās spēlēs izcīnīt sava laukuma priekšrocības Play Off. Tas nekādi nebūtu iespējams ar ''skaistiem zaudējumiem''.
Par ko viņus nopelt, ja izpildīts tas mērķis,kura dēļ komanda devās laukumā.
Un Tev DR spēle šodien šķita laba, ja protams skatījies.

     [+] [-]

, 2014-02-28 23:10, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Un Tev DR spēle šodien šķita laba, ja protams skatījies.
Nē, es viņu neskatijos. Un laikam būšu pareizi darījis.

     [+] [-]

, 2014-02-28 23:10, pirms 11 gadiem
jums nelikās, ka Sorokins ir dzēris?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-28 23:26, pirms 11 gadiem
Nākamās 2 spēles tik svarīgas, Minska jāņem bez variantiem, un pēdējā spēle būs 6 punktu spēle - pret Donbasu. Tad arī praktiski izšķirsies, kura būs 4niekā savā konferencē un sāks mājās sēriju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-28 23:49, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, es viņu neskatijos. Un laikam būšu pareizi darījis.
kā tad tā, palaidi garām Dinamo uzvaru!

     [+] [-]

, 2014-02-28 23:50, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Donbass jebkurā gadījumā aizvada spēles izbraukumā.
jebkuram gadījumam lēmums vēl nav pieņemts!
pagaidām neredzu problēmas vai iemeslus , lai spēles nenotiktu Doņeckā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-01 00:13, pirms 11 gadiem
vai tu vienreiz beigsi tam pajolim atbildēt... nu kas vel šamam ir jāizvemj lai saprastu ka bērnībā ar lāpstu slānītiem ir jāpavada kāds laiciņš psihenē.... un tad varbūt... ja nu tev ļoti gribas...
FUNS rakstīja: Nu ja jau tavs tēvs neskatās , tad jau gan jāpiekrīt ka tuvu ir pasaules gals un DR bojāeja. Tūlīot pat sākšu rīt visus apzvanīt un stāstīt ka atbalstīt DR ir slikti. Gan redzēsi uz PO pateicoties tavām pūlēm atnāks labi ja pāris desmit cilvēku.

     [+] [-]

, 2014-03-01 00:19, pirms 11 gadiem
Minsku janem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-01 00:56, pirms 11 gadiem
OlafTheGreat rakstīja: Minsku janem
Tas tiešām būs valstiski svarīgi ,un zaudējuma gadījumā pokemoni raudās.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-01 05:41, pirms 11 gadiem
ZSC rakstīja: Par šo parunāsim nākamreiz, jo man jādodas. Neuztraucies atbildēšu.
Kopš kura laika biznesmeņiem desmitos vakarā jāiet uz darbu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-01 10:58, pirms 11 gadiem
A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI rakstīja: redzi,Tu neredzi,es ari neredzu,bet KHL vadiba un vieteja tauta redz tur joprojam gaida Benderoviesu kaujiniekus ierodamies Donecka tikai Maidaniesi turp doties nekadi negrasas,ka ari uz Krymu
Krima jau ir okupēta. 40.gada scenārijs ar pāris uzlabojumiem iet vaļā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-01 11:40, pirms 11 gadiem
Kili rakstīja: Krima ir sena Krievijas zeme, kuru 1957.gadā Hruščovs uzdāvināja Ukrainas PSR.
Ja Krievijai atstātu tikai tās senās teritorijas, tad paliktu tikai tāds pleķis ap Maskavu. Dubult un trubultstandarti visā, kas attiecas uz tās teritoriju.

  +2 [+] [-]

, 2014-03-01 12:03, pirms 11 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-01 15:54, pirms 11 gadiem
Kili rakstīja: Krima ir sena Krievijas zeme, kuru 1957.gadā Hruščovs uzdāvināja Ukrainas PSR.
Mazliet kļūda -->On 19 February 1954, the Presidium of the Supreme Soviet of the Soviet Union issued a decree transferring the Crimean Oblast from the RSFSR to the Ukrainian SSR. In post-war years, Crimea thrived as a prime tourist destination, built with new attractions and sanatoriums for tourists. Tourists came from all over the Soviet Union and neighbouring countries. Crimea's infrastructure and manufacturing was also developed, particularly around the sea ports at Kerch and Sevastopol and in the oblast's landlocked capital of Simferopol.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja