Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Savickis: "Agri vai vēlu iegūsim Gagarina kausu"

Agris Suveizda

Savickis: "Agri vai vēlu iegūsim Gagarina kausu"
Juris Savickis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

AS "Dinamo Rīga" padomes priekšsēdētājs Juris Savickis viesojās Kontinentālās hokeja līgas televīzijas raidījumā "Tribuna". Tajā Savickis runāja par Rīgas "Dinamo" neveiksmīgo sezonas sākumu un ilgtermiņa plāniem. Savicka pārliecība joprojām ir stipra – agri vai vēlu, bet "Dinamo" izcīnīs Gagarina kausu.

"Protams, neesam apmierināti ar komandas sniegumu. Drīzāk – komanda nespēlē slikti, bet rezultāti, mūsuprāt, neatbilst tam, ko vēlētos sasniegt. Tāpēc vērtējums par sezonas pirmo pusi, protams, ir negatīvs," sacīja Juris Savickis. "Jūs pareizi sakāt, ka pirmo reizi paši atbrīvojām treneri, jo pirms tam Jūliuss Šuplers no komandas aizgāja pats – viņam tika piedāvāta interesantāka darbavieta, Maskavas CSKA, un draudzīgi šķīrāmies. Šoreiz situācija bija nedaudz cita – rupji runājot, vienkārši nebija punktu. Netikāmies tikai vienu reizi. Apspriedāmies, centāmies noskaidrot iemeslu.

Bet galvenais bija tas, ka Peka Rautakallio nebija lokans. Protams, paldies viņam par to, ka mūsu puišiem iemācīja ar visiem spēlēt kā ar līdzīgiem – ne no viena nebaidījāmies, ar visiem spēlējām atklātu, agresīvu hokeju. Tāpēc nepietiekami krājām punktus. Vienā no pēdējām tikšanās reizēm runājām, ka ar tādu spēli nevaram iekļūt "play-off". Tomēr Rautakallio pateica, ka tomēr pieturēsies pie tās taktikas, kuru izvēlējās un kura viņam patīk. Neskatoties uz to, ka ar šādu taktiku viņš nevarēja turpinājumā garantēt rezultātu."

Pēc vadītāja replikas par to, ka pirmoreiz "Dinamo" KHL vēsturē ir vietējais galvenais treneris, Savickis piebilda, ka klubam ir arī labākie līdzjutēji un kluba adminstrācija regulāri izdomā kādas interesantas lietas, un ka klubs vienmēr domās, kā kaut kur būt pirmajiem. Savickim tika uzdots jautājums arī par spēlētaju selekciju un Robu Šrempu – proti, vai viņa nolīgšana vasarā bija kļūda. "Prakse parādīja, ka jā. Bet no otras puses meklējumi sākas ilgi pirms tam, kad leģionāri iziet laukumā. Rīgas "Dinamo" tas ir ļoti sarežģīts un ļoti svarīgs darbs – jo mēs vēlamies uzvarēt nevis ar leģionāru kvantitāti, bet gan kvalitāti.

Pašreizējā komanda ir vēl iepriekšējā ģenerālmenedžera Normunda Sējēja darbs, un būtībā esam apmierināti ar leģionāriem. Kļūdījāmies ne pirmo reizi – kļūdās daudzi, un sportā tas ir normāli. Darbs ir jāturpina un jāuzlabo. Ja bagātie klubi var izmēģināt vienu, otru un trešo, tad mēs to nevaram. Tāpēc mūsu uzdevums ir dabūt vislabākos leģionāros par visoptimālāko naudu. Vai Holta aizstāšana ar Telkvistu nebija kļūda? Jautājums vietā. Mums bija divas iespējas – vai nu ņemt ļoti labu pirmo numuru un dot iespēju Jučeram kļūt par pa pusei pirmo un otro numuru, vai ņemt pirmo un otro numurus ārzemniekus un Jučeru sūtīt kaut kur trenēties. Ļoti ilgi analizējām un beigās izlēmām, ka ņemsim Telkvistu, kurš sevi jau bija labi pierādījis, un audzināsim Jučeru.

Vai nebija domas izmantot citu komplektācijas stratēģiju un ņemt leģionārus, kā piemēram, Minskas "Dinamo"? Jau pašā sākumā paziņojām, ka izcīnīt Gagarina kausu ar leģionāriem mūs nepavisam neinteresē. "Dinamo" mūsu sabiedrībā ieguva lielu cieņu, jo tā ir komanda, kas integrē sabiedrību un kas Latviju un Rīgu padarīja piecreiz slavenāku Eiropā nekā jebkura cita struktūra, kurai ar to oficiāli vajadzētu nodarboties. Vēlamies iegūt Gagarina kausu un agrāk vai vēlāk to izdarīsim, bet ar nacionālo sastāvu.

KHL radīšana ir revolūcija hokejā. Tagad eksistē divas milzīgas līgas – NHL un KHL. Kad radās NHL, saprotams, ka ne visi saprata, kas tā ir par struktūru un ka tā ir kā ļoti perspektīva radīšana. Pirms KHL Eiropā bija kaut kādas līgas, bet tās taču nav salīdzināmas ne pēc kādiem kritērijiem. KHL ir kaut kas īpašs un kaut kas cits. Daudzas federācijas, tostarp Latvijas, sāka nesaprast, kas tagad īsti notiek, ka parādās tādi superklubi. Latvijā bija tāda īpatnība, ka mūsu tā laika hokeja vadītāji centās piedalīties Rīgas "Dinamo" radīšanā, bet nepietika ne prāta, ne prasmes, ne līdzekļu. To izdarīja citi cilvēki, kuriem tas viss bija.

Tāpēc, kad "Dinamo" ieguva tik kolosālu autoritāti hokejā un sabiedrībā, šajos cilvēkos iedegās greizsirdība, skaudība un teikšu pat tā – savas vietas nesaprašana. Grūti saprast pārmaiņas, bet domāju, ka pamazām nonāksim pie tāda kā mierizlīguma. Latvijas Hokeja federācijai ir jāsaprot, ka ir superklubs. Federācijai galvenais ir klubs – ja nebūs klubu, federācija nevienam nebūs vajadzīga. Rīgas "Dinamo" ir Latvijas izlases mugurkauls. Mēs četru gadu laikā to atbalstījām ar visu – ne tikai spēlētājiem, bet arī ar menedžmentu, ārstiem un apkalpojošo personālu. Pretī saņēmām ne tikai labu kritiku, bet arī apvainojumus. Īpaši, kad "Dinamo" sāka nedaudz sliktāk spēlēt.

Kaut gan no federācijas šo četru gadu laikā nekādu palīdzību neesam saņēmuši. Bet vajadzētu taču būt otrādi – federācijas uzdevums ir rūpēties par klubiem, par hokeja attīstību. Visām federācijām, ne tikai Latvijas, būtu jāmaina izpratne, ar ko tām ir jānodarbojas. KHL izveidošanai ir divi lieli iemesli: pirmkārt, daudzas federācijas vienkārši līdz galam nepildīja savu darbu, un, otrkārt, hokeja attīstība. Tāpēc hokeja federācijām, kad KHL tā attīstās, ir jāatrod sava īstā vieta un nav jāiedomājas sevi par priekšniekiem.

Vai neiekļūšana "play-off" klubam būs traģēdija? Ja uzskata, ka zaudējums komandai ir traģēdija, tad nevajag nodarboties ar sportu. Sportā var uzvarēt pavisam negaidīti, bet var arī negaidīti zaudēt. Tas ir sports, emocijas, dzīve. Tāpēc tā nebūs traģēdija. Protams, pārdzīvosim to un, iespējams, zaudēsim daļu skatītāju, taču mūsu fanus – nekad. Pieturos pie uzskata, ka šī komanda ir interesanta nekā iepriekšējās, taču nav izdevies atvērt katru spēlētāju individuāli. Neesam pesimisti – "Dinamo" būs."

Rīgas "Dinamo" šosezon 29 spēlēs ir izcīnījis 29 punktus, kas Rietumu konferencē dod priekšpēdējo vietu 14 kkomandu konkurencē. Pēdējā vietā atrodas Maskavas "Spartak", kam ir tikpat punktu. Astotajā vietā esošais Prāgas "Lev" šobrīd ir deviņu punktu attālumā. Nākamo spēli Rīgas klubs aizvadīs parīt, kad "Arēnā Rīga" uzņems Oļega Znaroka un Harija Vītoliņa zvaigžņoto Maskavas "Dynamo".

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +24 [+] [-]

, 2012-11-27 18:43, pirms 13 gadiem
iegūsim,iegūsim

 +60 [+] [-]

, 2012-11-27 18:44, pirms 13 gadiem
protams,ka iegūsim - nozogot

 +22 [+] [-]

, 2012-11-27 18:44, pirms 13 gadiem
ehh.. ';

  +1 [+] [-]

, 2012-11-27 18:45, pirms 13 gadiem
sitadu joku nebiju dzirdejis ( smiekligi ) tikai nozogot no znaroka mes dabusim vinu

 +19 [+] [-]

, 2012-11-27 18:45, pirms 13 gadiem
Te pat džemperim jāsmejās!

 +23 [+] [-]

, 2012-11-27 18:46, pirms 13 gadiem
Cik tu Juri nopipeji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-11-27 18:47, pirms 13 gadiem
Ko viņi pīpē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2012-11-27 18:48, pirms 13 gadiem
Savickis takš ir kašķīgs kā blusains suns!
Laikam uzskata, ka savstarpējā riešanās ar Kiru ir labākais "piārs" klubam

 +15 [+] [-]

, 2012-11-27 18:48, pirms 13 gadiem
Dinamo izcinis, bet ne Rīgas Dinamo!

  +4 [+] [-]

, 2012-11-27 18:48, pirms 13 gadiem
...blā blā blā....

  +1 [+] [-]

, 2012-11-27 18:49, pirms 13 gadiem
Kāds optimisms, diemžēl!

  +5 [+] [-]

, 2012-11-27 18:49, pirms 13 gadiem
Varbūt sāksim ar vietas atgūšanu plejoffos?

  +8 [+] [-]

, 2012-11-27 18:49, pirms 13 gadiem
maris no bumbuliem rakstīja: Virsraksts "vakara ziņu" stilā - izrauts no konteksta. Besī man savickis, bet SC žurnālisti (ja tā viņus var saukt) arī regulāri "izceļas"...
virsrakts nav izrauts no konteksta. Savickis tieši to paziņo.

 +10 [+] [-]

, 2012-11-27 18:49, pirms 13 gadiem
agri vai vēlu jums beigsies nauda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2012-11-27 18:51, pirms 13 gadiem
Viss būtu smieklīgi, ja nebūtu tik skumji. Pacients ir drīzāk miris nekā dzīvs.

  +7 [+] [-]

, 2012-11-27 18:53, pirms 13 gadiem
Vecīt nauda jāiegulda nevis tikai jāgrābj ar spēlētājiem pa tūkstoti mēnesī tu pleiofos netiksi

 +11 [+] [-]

, 2012-11-27 18:53, pirms 13 gadiem
Visvairāk man patīk teikums,kur svētais(arī cūka un prezis uļmans) runā par optimālo cenu.Tas jau arī izsaka visu.Pašiem kabatas pilnas-var mierīgi stulbības gvelzt.Bet tauta jau nav glupa-redz kas ir kas.

 +33 [+] [-]

, 2012-11-27 18:53, pirms 13 gadiem
Jā, jā 100%!
Ar Kalvīti vārtos un Ulmani uzbrukumā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-11-27 18:56, pirms 13 gadiem
Nomainat vartusargu un tad domajat pa kausu

 +34 [+] [-]

, 2012-11-27 18:56, pirms 13 gadiem
Diagnoze-Vecuma plānprātība

  -1 [+] [-]

, 2012-11-27 18:58, pirms 13 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Sezonas sakuma jau gaja runa ka ar so sastavu Gagarins ir jaiegust, tagad tikai agri vai velu.
Tu tikai pasaki man,kurš sezonas sākumā varēja pateikt,ka Dinamo šo sezonu šādi te iegāzīs,ka būs Lokauts,turklāt uz papīra leģionāri diezgan labi! Es ja godīgi biju pārliecināts,ka tiksim playofos un cīnīsimies par tikšanu pusfinālā (Gagarins protams skaļi teikts),bet visas iespējas tam bija..
Manuprāt lielākā kļūda - pasludināšana Galviņu par kapteini..
Un kā teica Sprukts - Pietrūkst motivācijas.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-27 18:58, pirms 13 gadiem
Kāds te mazliet tālāk par virsrakstu tika?
Kur ir rakstīts, ka Savickis turpina melst par šīs sezonas jocīgo uzdevumu un gatavojas Gagarinu pacelt šosezon?
Bet ja ka kaut kad hvz kādā nākotnē tiks izcīnīts Gagarins, un? Ļoti labi un pareizi.
Es varu derēt, ka tā domā katrs NHL klubs par Stenliju un futenī visas komandas grib uzvarēt čempi.
Var jau, protams, skatīties tikai "reāli" šodienas kontekstā un apmierināti ņurdēt par VEF plāniem nocelt LBL čempi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-11-27 19:00, pirms 13 gadiem
"Agri" vai vēlu tu sapratīsi, ka esi idi*ts?

  +4 [+] [-]

, 2012-11-27 19:01, pirms 13 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Aigars Kalvitis - Guntis Ulmanis - Juris Opulskis
Jurijs Kuzņecovs - Zigmars Priede
KASTEE: SAVICKIS

KOLHOZA ZELTS UN GAGARINS GARANTETS!
Paķeram klāt Šķēli,Karginu,Krasovicki,Repši un Antonovu un otrais triecien piecienieks gatavs

  +8 [+] [-]

, 2012-11-27 19:02, pirms 13 gadiem
Mani favorīti:

"...mēs vēlamies uzvarēt nevis ar leģionāru kvantitāti, bet gan kvalitāti."

"Vēlamies iegūt Gagarina kausu un agrāk vai vēlāk to izdarīsim, bet ar nacionālo sastāvu."

" Latvijas Hokeja federācijai ir jāsaprot, ka ir superklubs. Federācijai galvenais ir klubs – ja nebūs klubu, federācija nevienam nebūs vajadzīga. Rīgas "Dinamo" ir Latvijas izlases mugurkauls. "

"Pirms KHL Eiropā bija kaut kādas līgas...."

 +12 [+] [-]

, 2012-11-27 19:02, pirms 13 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Aigars Kalvitis - Guntis Ulmanis - Juris Opulskis
Jurijs Kuzņecovs - Zigmars Priede
KASTEE: SAVICKIS

KOLHOZA ZELTS UN GAGARINS GARANTETS!
Ps.Kastē jāliek Kalvīts,tauki caurumus tomēr aizlāpīs

 +22 [+] [-]

, 2012-11-27 19:02, pirms 13 gadiem
Ai, Ej d*rst Savicki!

  +2 [+] [-]

, 2012-11-27 19:02, pirms 13 gadiem
klaunu klauns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-27 19:03, pirms 13 gadiem
Lipmaņa atbilde būs,kaut kad Savicki ievietos tvaicenē!

     [+] [-]

, 2012-11-27 19:04, pirms 13 gadiem
Atver acis āpsi!
Ko varu teikt Slima Suņa murgi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2012-11-27 19:06, pirms 13 gadiem
bl*g, kur ta var d*rst? mums Gagarinu ka savas ausis neredzet, kamer sie pajolini DR valdē sēdēs...Tira mutes virisnasana!

  -4 [+] [-]

, 2012-11-27 19:06, pirms 13 gadiem
kā var tā savējos nolikt , to es nesaprotu , jūs tak esat idioti

  +5 [+] [-]

, 2012-11-27 19:08, pirms 13 gadiem
gggg rakstīja: Paķeram klāt Šķēli,Karginu,Krasovicki,Repši un Antonovu un otrais triecien piecienieks gatavs
Es Repšes vietā liktu Šleseru!

  -4 [+] [-]

, 2012-11-27 19:10, pirms 13 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: DIENAS JOKS
es uzskatu, ka šī intervija jau ir mazliet prātīgāka... saturīgāka... salīdzinoši!

  -1 [+] [-]

, 2012-11-27 19:10, pirms 13 gadiem
nilish rakstīja: kā var tā savējos nolikt , to es nesaprotu , jūs tak esat idioti
Jā nu kā var savējos nolikt " jūs tak esat idioti "

Nu kā tā var,mēs to nesaprotam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-11-27 19:12, pirms 13 gadiem
Superklubs???

  +3 [+] [-]

, 2012-11-27 19:14, pirms 13 gadiem
Kauss bús, bet bez Jurísha. Jo átrák, jo labák...

  +4 [+] [-]

, 2012-11-27 19:14, pirms 13 gadiem
slima suņa murgi

 +10 [+] [-]

, 2012-11-27 19:15, pirms 13 gadiem
Šitam čalim gan patīk jokot,jebal

  +7 [+] [-]

, 2012-11-27 19:15, pirms 13 gadiem
Kā tad.... Komanda no Latvijas Krievijas atklātajā čempionātā paceļ kausu! Mēs esam tik naivi?

  +3 [+] [-]

, 2012-11-27 19:16, pirms 13 gadiem
Savickis> Aleksejs Ļedjajevs

  -4 [+] [-]

, 2012-11-27 19:16, pirms 13 gadiem
LA Kings n-tos gadus bija vajaka komanda liga,pagajusogad izcinija kausu

  -2 [+] [-]

, 2012-11-27 19:17, pirms 13 gadiem
ja tiekam PO, tad tur viss ir iespējams. atcerēsimies, ka PO uzvar gribasspēks, nevis sastāvs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2012-11-27 19:21, pirms 13 gadiem
.. ';

  +1 [+] [-]

, 2012-11-27 19:23, pirms 13 gadiem
Krisons_bez_olām rakstīja: Es īsti te nesaprotu dažus cilvēkus - ko tad Savickim teikt? Ka mūsu mērķis katru gadu ir caur adatas aci iekļūt play-off un tad cerēt uz brīnumu, lai iekļūtu nākamajā kārtā? Es gribētu redzēt, kur pasaulē kluba īpašnieks komandas mērķus neuzstāda augstākos?
+++ Tas ir tikai loģisks izteikums no Savicka puses, tā teiktu jebkurš kluba vadītājs.
Protams, viņš jau arī tā gudri izteicās "agri vai vēlu". Varbūt tas kādreiz izdosies klubam Rīgas Dinamo, bet visticamāk tas nenotiks, kamēr pie vadības būs šie maugļi

  +2 [+] [-]

, 2012-11-27 19:23, pirms 13 gadiem
nilish rakstīja: LA Kings n-tos gadus bija vajaka komanda liga,pagajusogad izcinija kausu
''Lielisks'' salīdzinājums!

Kepkaina loģika!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-11-27 19:24, pirms 13 gadiem
savickis zāli sapīpējies vai ??

  +1 [+] [-]

, 2012-11-27 19:24, pirms 13 gadiem
Jā pardosim savas izaudzinātas zvaigznes M. Rēdlihs, Dārziņš un adosim spruktu un tuvākajos gados Karsumu, Indraši, galviņu. Tad nekāda Gagārina kausa Rīgā vel ilgi nebūs!

 +12 [+] [-]

, 2012-11-27 19:24, pirms 13 gadiem
Nekad nestrīdies ar idiotu - viņš Tevi novilks līdz savam līmenim un sakaus ar pieredzi ...

Nestrīdēsimies ar Savicki ....

  +2 [+] [-]

, 2012-11-27 19:25, pirms 13 gadiem
Demar's rakstīja: ''Lielisks'' salīdzinājums!

Kepkaina loģika!
Tiešām nav jau līdz kaklam tā "kepkošana"?! Man tas vārds pilnīgi riebumu uzdzen. Tā vārda lietošana katrā otrajā komentārā par īpašām prāta spējām neliecina.

     [+] [-]

, 2012-11-27 19:25, pirms 13 gadiem
šamējais atkal kaut ko sapīpējies

  +1 [+] [-]

, 2012-11-27 19:25, pirms 13 gadiem
= "Dinamo" mūsu sabiedrībā ieguva lielu cieņu, jo tā ir komanda, kas integrē sabiedrību un kas Latviju un Rīgu padarīja piecreiz slavenāku Eiropā nekā jebkura cita struktūra, kurai ar to oficiāli vajadzētu nodarboties.= mans iet uzpipot, ja nebus slinkums, paskatis to krievu interviju un redzes kurs ir pilnigs kretins- autors-tulkotajs vai iteras kjeblis.

  +5 [+] [-]

, 2012-11-27 19:26, pirms 13 gadiem
ar nacionalo sastavu grib vinnet Gagarina kausu?
Redlihs, Masalskis, Ozo, Darzins, Kulda, Sprukts ir citos klubos...

ar jaunajiem un luni Galviņu priekšgala, diezvai augstaki rezultati par siem ir gaidami..

  +3 [+] [-]

, 2012-11-27 19:28, pirms 13 gadiem
Mja... laikam arsteties jau par velu...

  +2 [+] [-]

, 2012-11-27 19:32, pirms 13 gadiem
Agri vai vēlu ....hmm,ar Savicki jau vairāk kā vēlu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-27 19:35, pirms 13 gadiem
Patiešām agri vai vēlu sapratīsi ka esi idiots.Izcīnīt Gagarinu kausu ar saviem spēlētājiem,labākos savējos pārdodot.Var redzēt ka no hokeja Savickis galīgi nesaprot.

     [+] [-]

, 2012-11-27 19:35, pirms 13 gadiem
vēlu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-27 19:37, pirms 13 gadiem
Nu vai ziniet es labāk dzirdu vārdus, ka kādreiz izcīnīsim kosmonauta titulu nevis ja Savicksi teiktu- ko Jūs, mēs tak vārguļi bez naudas, bez labiem spēlētājiem un neko vairāk par nepalikšanu pēdējā vietā līgā mēs nevaram. Jāmaina domāšana! Cheers!

     [+] [-]

, 2012-11-27 19:37, pirms 13 gadiem
Kad pirms sezonas sakuma man draugi pateica,ka esot kaut kur lasijusi par to ka Savickis sapno izcinit Gagarinu,es viniem pateicu ka tas ir kaut kads joks.Bet pec sitas intervijas sapratu,ka vins ir runajis nopietni.Milo savicka kungs!Keries pie prata.Tu nesajedzi kas ir izcinit so kausu.Grandi iegulda fantastikos lidzeklus,perk superzvaigznes,slavenos trenerus (Magnitka,ASK,Salavat Julajev,Akbars un citi).Mes nekad ar tadu budzetu,kads mums ir, Gagarinu neredzesim,nerunajot par nacionalo sastavu.Ja,tev kads paveleja bleifot,nu ta ir cita lieta.Man zel ka tadi delitanti valda tautas lepnumu RD varda.

     [+] [-]

, 2012-11-27 19:38, pirms 13 gadiem
Savicki-kad sapno aizver acis.Gagarinu mums nedabut,ja kreslos sedes tadi ka tu,Kalvis,opulskis.Dazreiz pat man liekas ka saprashana man par hokeju ir vairak neka jums 3iem kopa.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-27 19:38, pirms 13 gadiem
Nu ja... Ja Krievijas naudas ienaksana musu hokeja sabiedriba varetu but apsveicama, tad tai butu japalidz darboties federacijai! Ta ka ta ir nauda no citas valsts, tad logiski, ka atbalsta superklubu!
Piekritu savickim, ka Dinamo tgd ir LV izlases mugurkauls... Parmaksats, nevarigs, kusls un bez iedvesmas, ar retiem izteiktu patrioti iznemumiem! Nauda Dinamo nav ne Latvijas, ne Savicka, ta ir Krievi gazes nauda, un tiesi ta pat ka krievi mektiecigi skel Baltijas un Latvijas informativo telpu ar Krievu kanaliem, kas pieejami kabeli, tiesi ta pat skel ari sporta, vismaz KHL!
Jau ta nevariga un nesakartota federacija pec Dinamo ienaksanas ir vel nevarigaka, Dinamo ta saukta sistema kroplo ne tikai Latvijas cempionatu, bet ari jaunatnes ligas! Ja puikas netiek Dinamo sistema, tad apelet vairs nav verts un jaiet prom!
Liepajas Metalurgs palicis vienigais pilnvertigais klubs, vbt Zemgale ar individualiem puliniem par tadu varetu klut!
Un ja godigi, kada vsp starpiba par gagarina kausa izcinisanu! NHL izcinit Stenliju ir sapnis hokejistiem, jo a ir stipraka liga pasaule - ka Krievijas atklato cempionatu kaut kam tadam var pielidzinat!
Un vsp cekistiem musu valsti nav vietas - ne sporta, nedz kur citur!

  +4 [+] [-]

, 2012-11-27 19:39, pirms 13 gadiem
A bļac ko citu viņam teikt?
Agri vai vēlu tiksim pāri otrajai kārtai PO?
Protams, ka agri vai vēlu izcinīsim kausu, to jebkurš vēlās un uz to iet.

Cik tas ir reāli, tas ir cits jautājums, bet faktu tas nemaina..

Nebūt neaizstāvu Savicki, bet tak padomājat paši, ko jūs kā komandas galva šādā situācijā teiktu?

  -1 [+] [-]

, 2012-11-27 19:41, pirms 13 gadiem
kanvit rakstīja: Kad pirms sezonas sakuma man draugi pateica,ka esot kaut kur lasijusi par to ka Savickis sapno izcinit Gagarinu,es viniem pateicu ka tas ir kaut kads joks.Bet pec sitas intervijas sapratu,ka vins ir runajis nopietni.Milo savicka kungs!Keries pie prata.Tu nesajedzi kas ir izcinit so kausu.Grandi iegulda fantastikos lidzeklus,perk superzvaigznes,slavenos trenerus (Magnitka,ASK,Salavat Julajev,Akbars un citi).Mes nekad ar tadu budzetu,kads mums ir, Gagarinu neredzesim,nerunajot par nacionalo sastavu.Ja,tev kads paveleja bleifot,nu ta ir cita lieta.Man zel ka tadi delitanti valda tautas lepnumu RD varda.
Jūs domājat, ka Savickis to nezina? Vnk Kā jau te viens rakstīja, ka nhl jebkura komanda grib izcīnīt to kausu. Un tas ka Savicks pasaka, ka ir tāds mērķis tad vis ir ok es domāju. A Jūs te visi noliekat no galvas līdz kājām to nabagu

     [+] [-]

, 2012-11-27 19:41, pirms 13 gadiem
laurix123 rakstīja: sitadu joku nebiju dzirdejis ( smiekligi ) tikai nozogot no znaroka mes dabusim vinu
Znaroks pats atvedīs

  +4 [+] [-]

, 2012-11-27 19:43, pirms 13 gadiem
P...rs tu Juri esi!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-11-27 19:46, pirms 13 gadiem
izciiniisim, nozagsim... ta kaada starpiiba... galvenais ka kauss ir....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-27 19:49, pirms 13 gadiem
Jaha rakstīja: Cik tu Juri nopipeji?
te jau vispirms jāprasa, ko tik milzīgi labu viņš ir pīpējis!

  +1 [+] [-]

, 2012-11-27 19:50, pirms 13 gadiem
Nu ko tur to Gagārina kausu, moš uzreiz Stenlija kausu?

  +1 [+] [-]

, 2012-11-27 19:50, pirms 13 gadiem
Savicki nopērc super līmeņa vārtsargu kādu uzbrucēja 3nieku un labu aizsargu un būs ok, nevis lasi kkādus tur vidusmēra spēlētājus, pat zem vidusmēra!!

  +3 [+] [-]

, 2012-11-27 19:50, pirms 13 gadiem
Šogad jau komandai bija uzstādīts ultimāts - iegūt Gagarina kausu
Tad varbūt šogad arī ieguusim ko ?

     [+] [-]

, 2012-11-27 19:51, pirms 13 gadiem
Sitas zens ar galvu nedraudzejas,sakapis galva konkreti.Nauda un vara boja cilvekus-sitas ir dzivs pieradijums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-27 19:52, pirms 13 gadiem
Savickim Gagarina kausu redzēt tikai slapjajos sapņos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-27 19:57, pirms 13 gadiem
Vienkārši ej d*rst Juri

     [+] [-]

, 2012-11-27 19:57, pirms 13 gadiem
samss rakstīja: ja tiekam PO, tad tur viss ir iespējams. atcerēsimies, ka PO uzvar gribasspēks, nevis sastāvs.
gribasspeks ir viens bet vai tas viss aiziet uz rokam un kajam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-27 20:01, pirms 13 gadiem
nu nav viņš normāls..!

     [+] [-]

, 2012-11-27 20:02, pirms 13 gadiem
Savicki,ja Tu lasitu shos komentarus,tad Tu saprastu,cik nozhelojams esi,ja kko tadu vel vari pateikt .... IQ!

     [+] [-]

, 2012-11-27 20:03, pirms 13 gadiem
Es ticu gagarina kauss būs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-27 20:07, pirms 13 gadiem
nukinsh rakstīja: Tu tikai pasaki man,kurš sezonas sākumā varēja pateikt,ka Dinamo šo sezonu šādi te iegāzīs,ka būs Lokauts,turklāt uz papīra leģionāri diezgan labi! Es ja godīgi biju pārliecināts,ka tiksim playofos un cīnīsimies par tikšanu pusfinālā (Gagarins protams skaļi teikts),bet visas iespējas tam bija..
Manuprāt lielākā kļūda - pasludināšana Galviņu par kapteini..
Un kā teica Sprukts - Pietrūkst motivācijas.
nevis motivācijas, bet meistarības! Kurš no Dinamo spēlētājiem dabūtu stabilu vietu pamatsastāvā kādā no citām KHL komandām? tik daži. Vnk vajag būt reāliem.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-27 20:10, pirms 13 gadiem
pirdaks rakstīja: nu nav viņš normāls..!
Pasaki kas tur nav normāls?
Jebkuras līgas komandas īpašnieks/vadītājs, neatkarīgi kurā vietā atrodas komanda teiks, ka komandas mērķis ir izcīnīt galveno trofeju šosezon, nākamsezon, aiznākamsezon vai vēl pē 10 sezonām... nav svarīgi kad, bet tāds mērķis un velme ir jebkuram.

     [+] [-]

, 2012-11-27 20:10, pirms 13 gadiem
Ja vins nepiesaistis lielaku piki budzetam tad driz to DR vares formet no LAC speletajiem! Butu normals budzets tad butu gan Mikelis, gan lauris, gan Sprukts, gan Masalskis. Aizsardzibu nevajadzetu spaktelet no Sotnieka, Cibulska, bet varetu betonet no Kuldas, Bartula.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-27 20:13, pirms 13 gadiem
EUcerin rakstīja: Jūs domājat, ka Savickis to nezina? Vnk Kā jau te viens rakstīja, ka nhl jebkura komanda grib izcīnīt to kausu. Un tas ka Savicks pasaka, ka ir tāds mērķis tad vis ir ok es domāju. A Jūs te visi noliekat no galvas līdz kājām to nabagu
nabagu!
vienīgais, kur viņš nabags - tas ir prāts!

  +1 [+] [-]

, 2012-11-27 20:13, pirms 13 gadiem
reinz rakstīja: Nu ja... Ja Krievijas naudas ienaksana musu hokeja sabiedriba varetu but apsveicama, tad tai butu japalidz darboties federacijai! Ta ka ta ir nauda no citas valsts, tad logiski, ka atbalsta superklubu!
Piekritu savickim, ka Dinamo tgd ir LV izlases mugurkauls... Parmaksats, nevarigs, kusls un bez iedvesmas, ar retiem izteiktu patrioti iznemumiem! Nauda Dinamo nav ne Latvijas, ne Savicka, ta ir Krievi gazes nauda, un tiesi ta pat ka krievi mektiecigi skel Baltijas un Latvijas informativo telpu ar Krievu kanaliem, kas pieejami kabeli, tiesi ta pat skel ari sporta, vismaz KHL!
Jau ta nevariga un nesakartota federacija pec Dinamo ienaksanas ir vel nevarigaka, Dinamo ta saukta sistema kroplo ne tikai Latvijas cempionatu, bet ari jaunatnes ligas! Ja puikas netiek Dinamo sistema, tad apelet vairs nav verts un jaiet prom!
Liepajas Metalurgs palicis vienigais pilnvertigais klubs, vbt Zemgale ar individualiem puliniem par tadu varetu klut!
Un ja godigi, kada vsp starpiba par gagarina kausa izcinisanu! NHL izcinit Stenliju ir sapnis hokejistiem, jo a ir stipraka liga pasaule - ka Krievijas atklato cempionatu kaut kam tadam var pielidzinat!
Un vsp cekistiem musu valsti nav vietas - ne sporta, nedz kur citur!
daleji piekritu. ka radas KHL un RD ta tika izcakarets viss vietejais cempionats! Un isteniba pirms KHl tas bija diezgan labs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-11-27 20:15, pirms 13 gadiem
goriks rakstīja: Ja vins nepiesaistis lielaku piki budzetam tad driz to DR vares formet no LAC speletajiem! Butu normals budzets tad butu gan Mikelis, gan lauris, gan Sprukts, gan Masalskis. Aizsardzibu nevajadzetu spaktelet no Sotnieka, Cibulska, bet varetu betonet no Kuldas, Bartula.
jo vairāk no izlases pamatsastāva spēlēs ārpus RD (KHL, NHL, Zviedrijā, Somijā, Šveicē), jo labāk izlasei.

     [+] [-]

, 2012-11-27 20:16, pirms 13 gadiem
maris no bumbuliem rakstīja: Autors izrāva no konteksta virsrakstu un pameta kaulu SC mazo sētas šuneļu baram – tā visi izlīda no būdām, lai pakvankšķētu
neizrāva no konteksta! Tieši to pateica Savickis - un bez konteksta! Pārlasi vēlreiz rakstu!

  +6 [+] [-]

, 2012-11-27 20:16, pirms 13 gadiem
Superklubs.
Bomži kuriem nekas nav, izņemt nosaukumu.
Nav ne pašiem savas arēnas,ne arī normālas hokeja piramīdas apakšā.

  +3 [+] [-]

, 2012-11-27 20:21, pirms 13 gadiem
Svētajam Jurkam jāiet par komiķi!!! Ko te vēl citu pateikt.... ja čalis grib ar tiem "nacionālajiem kadriem" kaut kad(hvz kad) iegūt GC, tad arī vajag visus labākos sapulcināt zem RD karoga nevis palaist visus kur nu kuro un pat pie iespējas starpsezonā nožmogojoties un nepaņemot divus patreizējos Latvijas izlases top aizsargus - Bārtuli un Kuldu.... tā vietā paņemot kaut kādus pusklibus leģionārus no kuriem jau no viena (un ne tā lētākā) jau dabuja atvadīties kaut nešaubos, ka par kopējo apmaksu kādu maksāja šiem dažiem leģiem, domāju, ka mierīgi varēja arī paņemt šos abus Latvijas top aizsargus. Ar šito sastāvu kāds RD ir tagad "nacionālos kadrus" ieskaitot, Jurka tur var kaut tādu Skotiju Boumenu ņemt par treneri, bet dikti augstāk par 10 vietu Rietumos viņi tāpat tagad netiktu.... ja onka nav pamanijis tad KHL pa šiem 5 gadiem ir diezgan stipri mainijies it seviški šosezon, kad komandas tomēr pastiprinās un pastiprinās neslikti arī ar labiem NHL spēlētājiem kamēr RD "svētais" grib "paņemt Gagarinu" ar AHL/ECHL viduvējībām un otrā ešelona pašmāju kadriem no kuriem liela daļa piem., ja nebūtu tāds RD par tādu KHL varētu tikai sapņot ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-27 20:29, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: jo vairāk no izlases pamatsastāva spēlēs ārpus RD (KHL, NHL, Zviedrijā, Somijā, Šveicē), jo labāk izlasei.
Tu savā wiki visgudrībā neesi padomājis, ka ārpus RD mūsējie spēlētu labākajā gadījumā BAČā? Un kas tur labs priekš izlases?

     [+] [-]

, 2012-11-27 20:29, pirms 13 gadiem
Je ba nutijs Jā klis Savickis, besī man viņa Dir šana un Šupleram Dinamo piedāvāja par trešdaļu zemāku algu, tapēc arī pameta Dinamo un aizgāja uz CSKA.
Ar Cipuli priekšgalā 100 punkti būtu bijis Gagarins.

  +3 [+] [-]

, 2012-11-27 20:29, pirms 13 gadiem
Svēto Juri, beidz ostīt gāzi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-27 20:30, pirms 13 gadiem
Spēcīgs pirmais nummurs Telkvists, tas ir vnk piz ģec šitā pateikt !

  +1 [+] [-]

, 2012-11-27 20:31, pirms 13 gadiem
Jā un es agri vai vēlu iegūšu Nobela miera prēmiju

     [+] [-]

, 2012-11-27 20:32, pirms 13 gadiem
P *m **, Tu gribi teikt,ka Latvijas izlase ir atkarīga no Dinamo?
Ka tik nav otrādāk,ka Dinamo ir atkarīga no valts izlases.

Beidzot atļāvos pateikt ko rupju par šito, mēģenē sakratīto spe rmas kunkulīti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-27 20:36, pirms 13 gadiem
tur naw kartiibas

  -1 [+] [-]

, 2012-11-27 20:37, pirms 13 gadiem
Ja kaadu interese ienākumi clixsense.com !

     [+] [-]

, 2012-11-27 20:38, pirms 13 gadiem
tad kad vecie atnaaks apakalj
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-27 20:39, pirms 13 gadiem
gggg rakstīja: Ps.Kastē jāliek Kalvīts,tauki caurumus tomēr aizlāpīs
ja, vinjam lielakais "ponduss" (c) Zaharkins
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-27 20:42, pirms 13 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Gaidu Lipmana atriebiibu. Nebriiniishos ja Lipmans pec shis sezonas ka LHF prezidents islaiciigi aizliegs Ginamkas daliibu Kohlozaa. Lai paraadiitu kurs ir kurs, un par daliibas atlaujas piekrishanu, pieprasiis rakstisku Ginamkas vadiibas piekrishanu tam, ka speeleetaajiem izlases vajadziibaam dos ekipejumu.
Lipmans varbūt arī aizliegs, bet tā kā Medvēģevs nebūs diezko priecīgs, ja negaidīti iztrūks viena komanda, viņš visu sarunās un ātri vien būs jauns ziņojums, ka LHF atkal atļāvusi DR piedalīties KHL.

     [+] [-]

, 2012-11-27 20:43, pirms 13 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Panemsim piemeru, V.Fanduls.
1. Speleja SM-ligaa, ligumi vinam bija vairaki, ilgaki par vienu gadu.
2. SM-liga taja laika nebija slikta liga, tiesi otradi. 90'tajos gados vina bija specigaka par Krieviju. Konkureja ar Elitserien kura ir Eiropas stiprakaa.
3. Alga vinam prieks tiem laikiem biija liela.

Un kad Fanduls atteicaas no izlases?
Jejibogu, tu vispār saprati to domu ko viņš uzrakstija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-27 20:57, pirms 13 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Protams, uz pasaules nav tadu ligu ka: NHL, AHL, SM-liga, Elitserien, NLA, DEL..
Ā, un tu tā kā domā, ka visi klubi tevis minētajās līgās spieto ap RD un tik vien gaida, kā savākt RD spēlētājus RD izbeidzoties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-27 21:02, pirms 13 gadiem
joptvoj par pekas naudu zāļiti nopirkuši un apkurijussiesssss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-27 21:09, pirms 13 gadiem
Ha, ha, labs joks!

     [+] [-]

, 2012-11-27 21:10, pirms 13 gadiem
Tgd zinu par veel vienu labu anekdoti vairak.

     [+] [-]

, 2012-11-27 21:11, pirms 13 gadiem
haha...šitas intervētājs varēja angliski savicki intervēt, to viņš prot!

  +1 [+] [-]

, 2012-11-27 21:14, pirms 13 gadiem
Tagad vairs šī komanda nav visu laiku vislabākā, bet ir interesantākā.

     [+] [-]

, 2012-11-27 21:18, pirms 13 gadiem
nilish rakstīja: LA Kings n-tos gadus bija vajaka komanda liga,pagajusogad izcinija kausu
Niliņ, ja nezini nerunā. LA pāris pēdējos gados ir bijusi laba komanda. Paskaties sastāvu un tad runā. Manuprāt labākais sastāvs priekš play-off spēlēm.

     [+] [-]

, 2012-11-27 21:21, pirms 13 gadiem
Beidz Savicki vienreiz dir**,un ej guleet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-27 21:25, pirms 13 gadiem
simeks2 rakstīja: RD ir fārmklubs , kuru sauc par LM!
Jā, pat šeit RD ir noveicis, jo tiem palestīniešiem LM pat ar halli ir spiesti izpalīdzēt, kad viņiem arēnā Rīga nav vietas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-11-27 21:28, pirms 13 gadiem
Beigsies gaze un nafta beigsies ari KHL un DR!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-27 21:33, pirms 13 gadiem
Juri, ieteiksi man arī to zāli, ko tu pīpē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-27 21:34, pirms 13 gadiem
Ko viņš pīpējis?

  +3 [+] [-]

, 2012-11-27 21:40, pirms 13 gadiem
maris no bumbuliem rakstīja: Būtu Savickim mugurkauls un viņš būtu patriecis somu santu jau pagājušajā sezonā, tagad RD tusētu pleijof zonā svilpojot, tagad nabaga Ābolam tā mēslu putra, kas ievārīta pa 1,5 sezonu ir jāizstrebj...
nu tu gan esi zabaks......

  +1 [+] [-]

, 2012-11-27 21:43, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: RD tāda fārmkluba vispār nav! LM ir pati par sevi komanda, tas nekas, ka tur dažreiz kādu nosūta. Tāpat vēl ir HK Riga. Tāpēc jau mums tas soliņš ir tāds kā ir. Dažiem traumas un atā. Tādas komandas jau vien ši iemesla dēļ nekādus kausus nesabūs, tas fiziski pat nav iespējams.
labi,pec tavam domam,kura liga un kada limeni butu jaspele istajam DR farmklubam,ja tads tiktu izveidots? un kas butu tie,kas speletu tani? nosauc vismaz 30 pieaugusus speletajus!

     [+] [-]

, 2012-11-27 21:47, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, pat šeit RD ir noveicis, jo tiem palestīniešiem LM pat ar halli ir spiesti izpalīdzēt, kad viņiem arēnā Rīga nav vietas.
Netēlo jau nu tagad te galīgu loxu! Tak pats labi zini, ka RD un LM ir "noruna" (sakarā ar visām "farma būšanām"), ka ja RD nevar aizvadīt spēli Arēnā, tad sakarā ar šim savstarpējām saistībām starp RD un LM, RD spēli aizvada Liepājā nevis piem. Piņķos, kur viņi jau ir ne reizi vien spēlējuši un mierīgi varētu spēlēt arī tagad! Ja, savukārt, Tu kā "LM pietuvinātais" šo faktu nezināji, tad Tu tomēr esi diezgan hrenovijs SC ārštata korespodents!

  +1 [+] [-]

, 2012-11-27 21:50, pirms 13 gadiem
Jebal. šis virsraksts, ka izlasiju ta reka parava, sapņotajs blin, labak butu domajis ka piesaistit sponsorus a to naudas nav normalam sastavam, un tad tikai sakt domat par gagariniem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-27 21:54, pirms 13 gadiem
Zini pajolinj, Maris Jass nospeleja paris gadus pie viena riktiga onkula,kurs reiz bija LV izlases treneris (Pjotra Vorobjova),domaju vairumam RD speletaju,pie vina butu loti lielas problemas,zinot cik smagi siem mikstmiesiem ir gaijis pie krietni saaudzigaka trenera (P.Rautakalio)...Ko es gribeju tev pateikt M.Jass ir loti labs komandas speletajs,kas var spelet loti assi ja nepieciesams, manuprat RD pietrukst sada tipa aizsarga
KolhozaAnsis rakstīja: Nu ja pat Maris Jass ir nostiprinajies DEL:a, domaju ka pusei no Ginamkas latviesiem nebutu problemu ieklut kaadaa no shim liigaam.
Otraa puse speelees tajaas shvakaakaas, un izlasee speelees ar degsmi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-27 21:58, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Netēlo jau nu tagad te galīgu loxu! Tak pats labi zini, ka RD un LM ir "noruna" (sakarā ar visām "farma būšanām"), ka ja RD nevar aizvadīt spēli Arēnā, tad sakarā ar šim savstarpējām saistībām starp RD un LM, RD spēli aizvada Liepājā nevis piem. Piņķos, kur viņi jau ir ne reizi vien spēlējuši un mierīgi varētu spēlēt arī tagad! Ja, savukārt, Tu kā "LM pietuvinātais" šo faktu nezināji, tad Tu tomēr esi diezgan hrenovijs SC ārštata korespodents!
Zināju,zināju, bet man jau nav nekas pret,ka viņi tur pa retam uzspēlē.
Vienīgi mani tracina šī RD akcionāru augstprātība. To ko Priede pateica pēc LM:Automobilist spēles sita pāri jebkādām pieklājības robežām. Labi, ka Liepājas puikas arī uz mutes nav krituši.

     [+] [-]

, 2012-11-27 22:01, pirms 13 gadiem
ko var d...rst!tagad bija jabut.

     [+] [-]

, 2012-11-27 22:02, pirms 13 gadiem
Dabūsim kausu?? Nopietni!?!? Šis nav kko sapīpējies??
Vai tad pagājušogad nedabūjām, Oļegs tak atveda, A laikam sagribējās vēl, gan jau kāds no mūsu ārzemju leģiona, kas visticamāk nākošgad palielinās, kādreiz atredīs uz Rīgu.
Nu ja nē, tad jātaisa slepenā aģenta 07 operācija(Ai sajaucu 007) uz Krievzemes arhīviem, bet mājāsbraucot neaizmirstiet paķert pazaudēto Rīgas pilsētas zelta atslēgu

     [+] [-]

, 2012-11-27 22:05, pirms 13 gadiem
Tu gribi teikt, ka tevis nosauktie speletaji ir galvas tiesu paraki par Jassu, neskaitot Karsumu,Galvinu un daleji Indrasi,parejie nemaz netiktu pie parbaudes liguma...Tu paskaties kada LV speletaju statistika ir KHL un tad sac runat,Vacija loti mil statistiku
KolhozaAnsis rakstīja: Zini pajolinj, to ko es gribeeju pateikt pieminot Jasu - ja reiz M.Jass noturejas DEL, tas noteikti izdotos ari Karsumam, Indrasim, Galvinam, Redlihiem (vismaz pusei no ginamkas latviesiem).

     [+] [-]

, 2012-11-27 22:06, pirms 13 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Zini pajolinj, to ko es gribeeju pateikt pieminot Jasu - ja reiz M.Jass noturejas DEL, tas noteikti izdotos ari Karsumam, Indrasim, Galvinam, Redlihiem (vismaz pusei no ginamkas latviesiem).
O jā! Gara acīm redzu kā Krēfelde ieliek Galviņu Vasiļjeva vietā par kapitānu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-27 22:09, pirms 13 gadiem
Netipiski,bet soreiz es esmu tava puse. Uzskatu,ka sadas intervijas savickim butu jaruna par to kaa dinamo soli pa solim tiektos uz merki izcinit GC, nevis augstpratigi pateikt, ka agrak vai velak mes vinu izcinisim, isti pat neiztirzajot kaa
NAMEJS 9999 rakstīja: Zināju,zināju, bet man jau nav nekas pret,ka viņi tur pa retam uzspēlē.
Vienīgi mani tracina šī RD akcionāru augstprātība. To ko Priede pateica pēc LM:Automobilist spēles sita pāri jebkādām pieklājības robežām. Labi, ka Liepājas puikas arī uz mutes nav krituši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-27 22:19, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zināju,zināju, bet man jau nav nekas pret,ka viņi tur pa retam uzspēlē.
Vienīgi mani tracina šī RD akcionāru augstprātība. To ko Priede pateica pēc LM:Automobilist spēles sita pāri jebkādām pieklājības robežām. Labi, ka Liepājas puikas arī uz mutes nav krituši.
ko ta Priede pateica?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-27 22:30, pirms 13 gadiem
maris no bumbuliem rakstīja: Nu taču izlasi vai noklausies to interviju – PAMATDOMA jau bija, ka viņam nav vēlēšanās mēģināt izcīnīt to kausu ar 16 leģionāriem komandā, kā Minskas Dinamo, bet viņš to grib izdarīt pamatā ar latviešu spēlētājiem – tu tāds pats kā citi auni, izlasa virsrakstu un tad bļauj
zini es izlasiju gan.laikam jau tu neizlasiji,jo vins neteica, ka viniem ir velesanas to izcinit,vins teica, ka mes to noteikti izdarisim atrak vai velak.

     [+] [-]

, 2012-11-27 22:32, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: ko ta Priede pateica?
E,lai paliek.Nav vērts publiski par to diskutēt.
Īsi sakot apdi........ Liepājas līdzjutējus, un LM ledus halli.

     [+] [-]

, 2012-11-27 22:32, pirms 13 gadiem
Kira nobāl šitāda blefa priekšā!!! pats sevi par klaunu padtaisīja...

     [+] [-]

, 2012-11-27 22:32, pirms 13 gadiem
maris no bumbuliem rakstīja: Nu taču izlasi vai noklausies to interviju – PAMATDOMA jau bija, ka viņam nav vēlēšanās mēģināt izcīnīt to kausu ar 16 leģionāriem komandā, kā Minskas Dinamo, bet viņš to grib izdarīt pamatā ar latviešu spēlētājiem – tu tāds pats kā citi auni, izlasa virsrakstu un tad bļauj
izlasīju (klausīties to klaunu gan man negribas) - vismaz drukātajā tekstā st.Juris skaidri un gaiši pasaka: Vēlamies iegūt Gagarina kausu un agrāk vai vēlāk to izdarīsim, bet ar nacionālo sastāvu.

Tur nav teikts "mēs gribētu", "ceram" u.t.t. bet īsi un konkrēti: "mēs to izdarīsim". Kā to saukt? nepamaottas ambīcijas? lielība? varbūt vienkārši - naivums?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-27 22:39, pirms 13 gadiem
Juris: " "
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-27 22:44, pirms 13 gadiem
Laikam jau Kira pareizi pateica,ka paliekot vecakam ,cilvekam sak pazust logiskaa spriest speja.Varbut tiesam Kiras sievai, ka medicinas specialistei vajadzetu izrakstit sim jaunajam cilvekam kadas zaliites
Abrags rakstīja: izlasīju (klausīties to klaunu gan man negribas) - vismaz drukātajā tekstā st.Juris skaidri un gaiši pasaka: Vēlamies iegūt Gagarina kausu un agrāk vai vēlāk to izdarīsim, bet ar nacionālo sastāvu.

Tur nav teikts "mēs gribētu", "ceram" u.t.t. bet īsi un konkrēti: "mēs to izdarīsim". Kā to saukt? nepamaottas ambīcijas? lielība? varbūt vienkārši - naivums?

  +1 [+] [-]

, 2012-11-27 22:44, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: izlasīju (klausīties to klaunu gan man negribas) - vismaz drukātajā tekstā st.Juris skaidri un gaiši pasaka: Vēlamies iegūt Gagarina kausu un agrāk vai vēlāk to izdarīsim, bet ar nacionālo sastāvu.

Tur nav teikts "mēs gribētu", "ceram" u.t.t. bet īsi un konkrēti: "mēs to izdarīsim". Kā to saukt? nepamaottas ambīcijas? lielība? varbūt vienkārši - naivums?
Ko tur spriedelēt, sen zināms ka Savickis ļoti neveikli, stulbi runā. Tas jau nav biznesa plāns kur visam jābūt ar glanci, žurnālistiem darbiņš jādara, viņi arī ņem izprašņāt un Savickis kā vienmēr izgāžas. Runas vīra neesamība, arī ir viena no RD problēmām.

     [+] [-]

, 2012-11-27 22:45, pirms 13 gadiem
Protams,ka buushu miinusu karalis,bet nesaprotu,kaapeec te lielaakaa dalja aprej Savicki?
Viiri uztaisiija patieshaaam pasaules liimenja klubu,kuraaa var spēleet muusu labaakie speeleetaaaaji un sanjemt ljoti labu atalgojumu par to.
Liiidzjuteeji var just liidzi visu sezonu, ne tikai pavasarii vienu nedeelju!!!
Un arii valsts pikji caur RD taaaa iisti negroza,atskjiriibaa no VEF un modulja.........

     [+] [-]

, 2012-11-27 22:46, pirms 13 gadiem
maris no bumbuliem rakstīja: Vai nebija domas izmantot citu komplektācijas stratēģiju un ņemt leģionārus, kā piemēram, Minskas "Dinamo"? Jau pašā sākumā paziņojām, ka izcīnīt Gagarina kausu ar leģionāriem mūs nepavisam neinteresē. "Dinamo" mūsu sabiedrībā ieguva lielu cieņu, jo tā ir komanda, kas integrē sabiedrību un kas Latviju un Rīgu padarīja piecreiz slavenāku Eiropā nekā jebkura cita struktūra, kurai ar to oficiāli vajadzētu nodarboties. Vēlamies iegūt Gagarina kausu un agrāk vai vēlāk to izdarīsim, bet ar nacionālo sastāvu.
kāda starpība. kaut vai rozā apakšbiksēs... taču skaidri un gaiši pateikts: MĒS TO IZDARĪSIM.

P.S. īstenībā, man pokuj, kaut vai, lai tas klauns ar Kalvīti un Rumpīti iet laukumā. Galvenais, lai Latvijas hokeju mazāk .irsina...

     [+] [-]

, 2012-11-27 22:47, pirms 13 gadiem
Tu ar Sv Juri esat bazami viena katla,neko pratigu tu pateikt nevari
maris no bumbuliem rakstīja: Vai nebija domas izmantot citu komplektācijas stratēģiju un ņemt leģionārus, kā piemēram, Minskas "Dinamo"? Jau pašā sākumā paziņojām, ka izcīnīt Gagarina kausu ar leģionāriem mūs nepavisam neinteresē. "Dinamo" mūsu sabiedrībā ieguva lielu cieņu, jo tā ir komanda, kas integrē sabiedrību un kas Latviju un Rīgu padarīja piecreiz slavenāku Eiropā nekā jebkura cita struktūra, kurai ar to oficiāli vajadzētu nodarboties. Vēlamies iegūt Gagarina kausu un agrāk vai vēlāk to izdarīsim, bet ar nacionālo sastāvu.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-27 22:49, pirms 13 gadiem
viesiic28 rakstīja: Protams,ka buushu miinusu karalis,bet nesaprotu,kaapeec te lielaakaa dalja aprej Savicki?
Viiri uztaisiija patieshaaam pasaules liimenja klubu,kuraaa var spēleet muusu labaakie speeleetaaaaji un sanjemt ljoti labu atalgojumu par to.
Liiidzjuteeji var just liidzi visu sezonu, ne tikai pavasarii vienu nedeelju!!!
Un arii valsts pikji caur RD taaaa iisti negroza,atskjiriibaa no VEF un modulja.........
tāpēc, ka Savickis ir kr.etīns jau pēc definīcijas... Nemūžam neaizmirsīšu, kā Savickis pēc vēlēšanām (kad viņa stūtēta Šlesera blice Cieti #8 izgāzās) TV tiešajā ēterā Latvijas tautu nosauca par muļķiem.

P.S. viņš to klubu neuztaisīja. Viņš tur ir tikai ieliktenis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-27 22:58, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: tāpēc, ka Savickis ir kr.etīns jau pēc definīcijas... Nemūžam neaizmirsīšu, kā Savickis pēc vēlēšanām (kad viņa stūtēta Šlesera blice Cieti #8 izgāzās) TV tiešajā ēterā Latvijas tautu nosauca par muļķiem.

P.S. viņš to klubu neuztaisīja. Viņš tur ir tikai ieliktenis.
Nu ja taaa skataas,ta jau man Putinam jaaasaka paldies
Isaak sakot,nu jebkuraaa gadiijumaaa taaa nav smuki
Taaapat kaaaa Savickim gausties par Lipmanu....nav smuki

  +2 [+] [-]

, 2012-11-27 23:03, pirms 13 gadiem
KBH - otdyhajet))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-27 23:14, pirms 13 gadiem
viesiic28 rakstīja: Nu ja taaa skataas,ta jau man Putinam jaaasaka paldies
Isaak sakot,nu jebkuraaa gadiijumaaa taaa nav smuki
Taaapat kaaaa Savickim gausties par Lipmanu....nav smuki
Lipmans jau ir vēl viens mūsu neveiklais balamute, *irš uz visām pusēm, Savickis jau viņu tikai maigi pasūtija na***. Kira jūtas nevis kā vēlēts sabiedriskas organizācijas vadītājs, bet kā cilvēks kurš privatizējis Latvijas hokeju, personīgi ja viņš gribēs ļaus spēlēt KHLā, uznāks dullie neļaus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-27 23:33, pirms 13 gadiem
facepalm

     [+] [-]

, 2012-11-27 23:39, pirms 13 gadiem
'' Bija 2 varianti - nemt ĻOTI LABU 1. numuru un ļaut Juceram spelet vai nemt 2 arzemniekus un sutit prom Juceru''
Kur ir tas LOTI LABAIS vartsargs?

     [+] [-]

, 2012-11-28 00:53, pirms 13 gadiem
Ar ''nacionālo'' sastāvu tas nekad, uzsveru - NEKAD nenotiks, pieminiet manus vārdus... Tas reāli nav iespējams, būsim reāli, uzvarēt Gagarinu nav tas pats, kas uzvarēt pāris PO spēles, lai iegūtu Gagarina kausu ar veiksmi nepietiks, kaut vai paskatamies uz citu gadu uzvarētājiem, pat uz NHL SC ieguvējiem, ir smieklīgi domāt, ka profesionālajā hokejā tas varētu notikt!

  -1 [+] [-]

, 2012-11-28 01:30, pirms 13 gadiem
Nu tad beidzot Savickis kaut ko jēdzīgu iemācījies - vismaz garastāvokli uzlaboja - sasmīdināja diezgan pamatīgi

     [+] [-]

, 2012-11-28 01:53, pirms 13 gadiem
vecuma marasms nenāk viens

     [+] [-]

, 2012-11-28 02:30, pirms 13 gadiem
Viesturs vienīgais pateica kā ir - viduvējs klubs, kurš par kausu reāli necīnīsies! Nu un par to mēs viņu arī cienīsim - par vispatiesāko patiesumu! Kurš tad asti sunim cels, ja ne viņš pats, bet šis ir nožēlojami.

     [+] [-]

, 2012-11-28 02:31, pirms 13 gadiem
Steam67 rakstīja: vecuma marasms nenāk viens
Vecums nenāk viens, tas nāk ar marasmu - tāda ir tā teiciena jēga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-28 09:40, pirms 13 gadiem
ātrāk dekriminalizēs marihuānu nekā dabūsim kausu..

  -1 [+] [-]

, 2012-11-28 09:54, pirms 13 gadiem
Leļu teātris.

     [+] [-]

, 2012-11-28 09:59, pirms 13 gadiem
Dobleens rakstīja: Vaitad Šupleram bija iespēja iet uz Maskavas CSKA? - neticu..
vai tad Šuplers pagājušajā sezonā nebija CSKA galvenais treneris?

  -1 [+] [-]

, 2012-11-28 09:59, pirms 13 gadiem
Buivols rakstīja: Leļu teātris.
leļu vai tomēr leļļu?

     [+] [-]

, 2012-11-28 10:16, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Krieviem ir sava virslīga, Z/A ir AHL. Diemžēl mums tāda nav un varbūt pat būt nevarētu. Nekā smieklīga te neredzu.
tada gadijuma neredzu jegu Tev un Pulverim par to farmu cepties.

     [+] [-]

, 2012-11-28 11:59, pirms 13 gadiem
Āksts!

  +1 [+] [-]

, 2012-11-28 15:48, pirms 13 gadiem
Šī intervija tikai apliecina, ka Savickis ir pajoliņš un no hokeja jēdz mazā par jebkuru, kurš atnāk uz arēnu paskatīties spēli. Savu gagarinu viņš jau var pats sameistarot no kartona. Nekas no Savicka teiktā nav apstiprināts ar drbiem. Pilnīgi nekas.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-28 16:48, pirms 13 gadiem
Agrāk,vai vēlak,kas tās par muļķībam,KHL,paliek stripraka,un mēs esam sliktaki,nekā Vityaz,un Dinamo komandu,stiprina,puse Izlases spēletāji,un mēs redzam,ka nekas nesanāk,ne KHL,ne sočos.

Kapēc,visi krit uz reiz leģionāriem,virsu,ka viņi nenas tādu pielikumu,ja pate komanda ir zema līmeni,un leģionāri nevar but pāraki.
Labās komandas ir labi leģionāri!

Cik ilgi varam just lidz Dinamo?
Mēs jau lieki naudu išķiestam,es jau 3 mēnešiem esu 32 ls izterejis,lai redzētu,majs sp;eles

     [+] [-]

, 2012-11-28 17:00, pirms 13 gadiem
premjiers17 rakstīja: Agrāk,vai vēlak,kas tās par muļķībam,KHL,paliek stripraka,un mēs esam sliktaki,nekā Vityaz,un Dinamo komandu,stiprina,puse Izlases spēletāji,un mēs redzam,ka nekas nesanāk,ne KHL,ne sočos.

Kapēc,visi krit uz reiz leģionāriem,virsu,ka viņi nenas tādu pielikumu,ja pate komanda ir zema līmeni,un leģionāri nevar but pāraki.
Labās komandas ir labi leģionāri!

Cik ilgi varam just lidz Dinamo?
Mēs jau lieki naudu išķiestam,es jau 3 mēnešiem esu 32 ls izterejis,lai redzētu,majs sp;eles
pilnīgi pareizi.
būtu labāk tos 32 Ls ieguldījis latviešu valodas apguvē.