Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamiešu" duelis Rīgā: Otrā daļa

Andrejs Siliņš

"Dinamiešu" duelis Rīgā: Otrā daļa
Oskars Cibuļskis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar pulksten 17:00 pārpildītā Arēnā Rīga ceturto Gagarina kausa izcīņas ceturtdaļfināla sērijas spēli aizvadīs Rīgas "Dinamo" un Maskavas "Dynamo". Vai uz Maskavu rīdzinieki brauks jau ar divu uzvaru pārsvaru? Atbilde arī LTV7 kanāla tiešraidē!

Pēc pirmajām divām spēlēm Maskavā, kas bija krasi atšķirīgas viena no otras, pirmais mačs Rīgā atvēra jaunu sadaļu šajā sērijā – Kā nemācēt zaudēt? Lai kā beigtos šī sērija, maskavieši cieņu līdzjutēju, pretinieku un, iespējams, arī tiesnešu acīs jau ir zaudējuši. Vakarvakara spēle pierādīja, ka komanda, kura pirms gada iekļuva Gagarina kausa finālā, šosezon nav cienīga tur būt. Un ne tik daudz parādītās spēles dēļ, cik savas nesavaldības dēļ.

Protams, spēlēt Arēnā Rīga nevienam nav viegli nevienā sezonas posmā un, jo īpaši, izslēgšanas mačos. Pēc tam, kad desmit tūkstoši kopkorī nodziedājuši himnu, ir grūti pretinieku komandas vīriem savākties un aizmirst par to, ka aiz Rīgas "dinamiešiem" stāv vesela valsts. Tomēr tāds ir profesionāļu darbs un, ja tu to nemāki, tad neesi labs tā darītājs.

Diemžēl vakardienas spēle atnesa ne tikai piecus vārtus, uzvaru un vadību sērijā, bet arī savainojumus. Kanādiešu uzbrucējs, kurš spīdēja spēlēs Maskavā, Marks Hartigans spēli sāka kā pilntiesīgs tās dalībnieks laukumā, bet beidza jau ielas drēbēs kā skatītājs no malas. Arī Jānim Spruktam vakar nācās ciest no maskaviešu rupjībām, un mača izskaņu raženais Jānis noskatījās, aiz apmales sēžot. Pagaidām gan nav skaidrība par abu dalību šī vakara spēlē, un līdz tās sākumam par to arī, visticamāk, klubs neziņos, kā tas mēdz notikt regulārajā sezonā. Izslēgšanas mačos katram sīkumam ir nozīme, un par ātru izpausta informācija var būtiski ietekmēt pretinieka gatavošanās plānus un uzsvarus gaidāmajā mačā.

Trīs golus rīdzinieki vakar iemeta vairākumos, un komanda šobrīd pelnīti atrodas pirmajā vietā starp visām play-off dalībniecēm vairākumu realizācijā – no 18 vairākumiem ar vārtu guvumu noslēgušies seši jeb trešā daļa. Tikpat procentu arī "Salavat Yulaev", kas mačojās ar "Sibir", taču ufieši vairākumā līdz šim spēlējuši par sešām reizēm mazāk. Vakar vienus vārtus izdevās gūt arī mazākumā, un šajā rādītājā Rīgas komanda ir trešā līdzšinējā izslēgšanas spēļu turnīrā (divi vārti 13 mazākumos).

Ja maskaviešiem ir pašlaik rezultatīvākais play-off spēlētājs Leonīds Komarova personā (3+2), tad mums ir otrs naskākais punktiņu vācējs starp aizsargiem – 22 gadus vecais Oskars Cibuļskis, kurš spēlē vienā aizsardzības pārī ar kapteini Ozoliņu, iemetis vienu ripu un atdevis trīs piespēles, savācot četrus punktus. Abi – Komarovs un Cibuļskis – izcēlās arī vakar – gadu vecākais krievu uzbrucējs vienīgos maskaviešu vārtus, kamēr Osim eleganta piespēle kritienā Ņiživija vārtu guvumā, panākot 3:1. Starp citu, Oskars arī labākais +/- koeficienta rādītājā komandā (+2).

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-02-27 09:53, pirms 14 gadiem
(7) «Динамо» Рига – (2) «Динамо» Москва 5:1, счет в серии – 2:1
После того как двумя днями ранее московское «Динамо» забросило в ворота соперников восемь шайб, поклонники гостей были вправе ожидать очередных голевых подвигов. Однако игра в атаке у москвичей явно не ладилась, чему Леонид Комаров, забивший их единственный гол, не мог найти объяснений:
- Мы плохо играли, просто мертвые были. Даже не знаю, в чем причина, что-то происходит в команде, стало тяжеловато. Тренер пока ничего не говорит, сами немного отдохнем, а потом будем смотреть, что делать дальше.

Представители тренерского штаба московской команды действительно не были расположены к разговорам. Даже обычно общительный Харийс Витолиньш, старший тренер «бело-голубых» был немногословен:
- Сейчас я даже не могу говорить – не хочется расплескивать эмоции. У нас завтра задача только побеждать, поэтому все разговоры отложим на вечер воскресенья.

В третьем периоде гости дали волю эмоциям, получив 28 минут штрафа. Из них 14 заработал Крис Саймон за атаку в область головы и шеи, еще шесть – Максим Соловьев. По словам Комарова, всплеск грубости со стороны москвичей стал ответной реакцией на провокации соперников:
- Если рижане продолжат так играть, мы будем их бить. Посидим на скамейке штрафников, ничего страшного, зато они будут лежать. Сегодня мы еще спокойно сыграли, в следующих матчах будем бить сильнее. У нас еще есть, кому этим заниматься.

Защитник рижан Екабс Редлихс увидел эту ситуацию иначе:
- Противники старались нас запугать, вообще надо у них спрашивать, какая у команды была цель. Но мы-то видим, что у них нервы просто не держат, и всё это - только поза.

Вслед за этим он рассказал о том, чего ждет от завтрашней встречи:
- Наверное, это будет та же физическая и агрессивная игра в стиле московского «Динамо». Думаю, обе команды проявят больше дисциплины, поэтому матч должен стать очень интересным. Тут уже многого не придумаешь, чтобы удивить соперника. Команды хорошо узнали друг друга. Принцип такой: кто играет более дисциплинированно и агрессивно, тот и побеждает. Думаю, чисто физически мы потянем игру на таком уровне и дальше.

  +9 [+] [-]

, 2011-02-27 09:53, pirms 14 gadiem
jāuzvar....

 +67 [+] [-]

, 2011-02-27 09:55, pirms 14 gadiem
Galvenais lai Komarovs dabūtu pa sēju! Idiots!

  -3 [+] [-]

, 2011-02-27 09:55, pirms 14 gadiem
kas ar Spukstu?? cerams ka spēlēs šodien ,

  +8 [+] [-]

, 2011-02-27 09:55, pirms 14 gadiem
Rīga parādies tiem krieviem šodien, un par vakardenas rupjo spēli cerams uzvarēs vēl pārliecinošāk,lai tam bravūrīgajam tītaram znarokam beidzot nebūtu vairāk ko teikt.....
izlasei tāds treneris nav vajadzīgs,lai strādā krievijā....

  +4 [+] [-]

, 2011-02-27 09:56, pirms 14 gadiem
Sodien par uzvaru,lai seerijaa 3-1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +36 [+] [-]

, 2011-02-27 09:58, pirms 14 gadiem
Bortā to pretekli Komarovu...

  +6 [+] [-]

, 2011-02-27 10:00, pirms 14 gadiem
kaupinsh rakstīja: varbūt šodien 2:2 būs, bet,kas to lai zin...
Defeat is NOT an option
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2011-02-27 10:01, pirms 14 gadiem
Jauzvar,lai serijā butu 3:1 un no Maskavas atbraukt kā uzvarētaji.
Un Značoks,lai savalda savējos !!!
Un brauc atrāk pie izlases.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-02-27 10:04, pirms 14 gadiem
Jauzvar..lai cik smagi butu,bet JAUZVAR!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 10:05, pirms 14 gadiem
Oležiņka vakar bija šokā, šodien jaizdara viss,lai vairs maskavieši nepieceltos!

  +5 [+] [-]

, 2011-02-27 10:08, pirms 14 gadiem
Nevaru sagaidīt spēli
Ja šodien uzvaram,tad sērijā rezultāts ir 3:1,un tas jau ir diezgan droši
Un,protams,ka gribas lai Trottiņš šodien iesit dažus vārtu,bet piespēles kā koņčas arī nav slikti

  +4 [+] [-]

, 2011-02-27 10:10, pirms 14 gadiem
Komarovs....krievu uzbruceejs
autor palabo!

  +4 [+] [-]

, 2011-02-27 10:11, pirms 14 gadiem
es ar par to lai Komorovam sodien kaads riktiig iedotu bietee. tas auns nez ko no sevis atlaavies un jau paraak klaji paarkaap robezas.

  +6 [+] [-]

, 2011-02-27 10:12, pirms 14 gadiem
Galvenais aizmirst,ka pretīm ir rupja komanda un nebaidīties no spēka spēles,parādīt,ka mēs arī neesam nekādas aitiņas...spēlēt savu hokeju un UZVARA IR MŪSU!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-02-27 10:17, pirms 14 gadiem
Pie hokejistu ieejas arēnā vajadzētu padalīt reklāmiņas. Visi maskavieši nezin, ka Latvijā ir kvalitatīvas ārstniecības iestādes ar specifisku ievirzi. Viņiem, pēc 1/8 fināla, šeit patiks! Kā piemēram, Strenčos (svaigs gaiss, Gauja), Jelgavā, arī virzienā uz Aldari.........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2011-02-27 10:26, pirms 14 gadiem
Znarok, Es NEVĒLOS Tevi redzēt ne tuvu LV izlasei!!!
P.S. Komarov, muļķi, tev pi*** pat Podziņš iedotu!

 +74 [+] [-]

, 2011-02-27 10:27, pirms 14 gadiem
Vakar hokejs bij vai cīņas?
Maskavieši nomet zvīņas?
Tad kad spēle nav par labu,
Rādija tie savu dabu.
Saimons,Komarovs un Co
Vakar norāvās par to;
Pieci viens, kā saka Jūlis,
Labāks sods, kā šķaidīts mūlis.
Saimonam vaijg iedot ribās,
Ja tam kauties baigi gribās;
Lai tas kauties iet uz bāru,
Tur viņš bučos trotuāru.
Labi,ko nu vairs par to,
Bet lai čaļi atkārto,
Šodien to ko vakar sāka,
Tuvāk būs jau otrā kārta.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-27 10:31, pirms 14 gadiem
В третьем периоде гости дали волю эмоциям, получив 28 минут штрафа. Из них 14 заработал Крис Саймон за атаку в область головы и шеи, еще шесть – Максим Соловьев. По словам Комарова, всплеск грубости со стороны москвичей стал ответной реакцией на провокации соперников:
- Если рижане продолжат так играть, мы будем их бить. Посидим на скамейке штрафников, ничего страшного, зато они будут лежать. Сегодня мы еще спокойно сыграли, в следующих матчах будем бить сильнее. У нас еще есть, кому этим заниматься.

khl.ru

  +7 [+] [-]

, 2011-02-27 10:33, pirms 14 gadiem
jazzy rakstīja: Galvenais lai Komarovs dabūtu pa sēju! Idiots!
Nesatraucies. Šodien vēl ne. Pēdējā sērijas spēlē, pēdējās minūtēs, tas ods vienkārši ir jāizkniebj, un domāju tā spēle būs pavisam drīz, nākošā Maskavā. Patīkami sēriju pabeigt būtu mājas arēnā, bet divtik patīkami ir redzēt, kā vairākas minūtes pirms spēles beigām maskavas skatītāji sāk pamest tribīnes, un tad viss notiek!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2011-02-27 10:34, pirms 14 gadiem
Komarovs pēc Saimona atnākšanas naturāli sajuties, it kā spēlētu ''Vitjaz'' Tikai ar Vitjaz spēles stilu arī Vitjaz rezultāti...

Un nerakstiet, lūdzu, par dažiem morālajiem kr.opļiem ''tie krievi''. Tādiem nav tautības. Mums taču arī ne tikai latvieši spēlē, treneris ir Ignatjevs un arī Krievijā DR ļoti daudzi atbalsta, nemaz nerunājot par vietējiem.

  +4 [+] [-]

, 2011-02-27 10:37, pirms 14 gadiem
aiziet puishi, mees Jums ticam !

 +11 [+] [-]

, 2011-02-27 10:41, pirms 14 gadiem
Komarovs ar savu stulbumu būtu iederejies vecajos labajos LČ klasikas finālos LM - Ogre.

 +13 [+] [-]

, 2011-02-27 10:43, pirms 14 gadiem
pickenroll rakstīja: Komarovs ar savu stulbumu būtu iederejies vecajos labajos LČ klasikas finālos LM - Ogre.
Vsp moš mums kā 7.o aizsargu pieaicināt Tjoluškinu? Iedos diskvalifikāciju- nu un- za to Komarovam parādīs īsto Prison style rubāku

     [+] [-]

, 2011-02-27 10:46, pirms 14 gadiem
Jasadod tiem rupekļiem pa pecpusi un tā no Sirds..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 10:47, pirms 14 gadiem
shadas speles noderetu Ivanans.
M Dinamo atlaujas parak daudz.
tad ari saimonam naktos piedomat par savu speli

  -3 [+] [-]

, 2011-02-27 10:48, pirms 14 gadiem
Pēc pirmās uzvaras Maskavā tiek runāts, ka Rīga uzreiz ieguvusi sava laukuma priekšrocības? Daudz par to ir dzirdēts īpaši NHL, bet kas var izskaidrot ko tas nozīmē. Ja nepieciešams, tad 7. spēle būs Rīgā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 10:59, pirms 14 gadiem
Pēc pirmās uzvaras Maskavā tiek runāts, ka Rīga uzreiz ieguvusi sava laukuma priekšrocības? Daudz par to ir dzirdēts īpaši NHL, bet kas var izskaidrot ko tas nozīmē. Ja nepieciešams, tad 7. spēle būs Rīgā?

Sorry, vecīt, bet
7.spēle Maskavā, viņi augstāk tabulā.
Laukuma priekšrocības : ja redzēji spēli, tad zini kas darījās Arēna Rīga.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-27 11:02, pirms 14 gadiem
kalvis00 rakstīja: Vsp moš mums kā 7.o aizsargu pieaicināt Tjoluškinu? Iedos diskvalifikāciju- nu un- za to Komarovam parādīs īsto Prison style rubāku
būtu labi, iedotu Komarovam ribās spēles sākumā un tad atkal kapāt ar ierastajiem aizsargiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-02-27 11:04, pirms 14 gadiem
šajām spēlēm tiek pieteiks Kaspars.......Kambala

     [+] [-]

, 2011-02-27 11:05, pirms 14 gadiem
kingjames6 rakstīja: Pēc pirmās uzvaras Maskavā tiek runāts, ka Rīga uzreiz ieguvusi sava laukuma priekšrocības? Daudz par to ir dzirdēts īpaši NHL, bet kas var izskaidrot ko tas nozīmē. Ja nepieciešams, tad 7. spēle būs Rīgā?

Sorry, vecīt, bet
7.spēle Maskavā, viņi augstāk tabulā.
Laukuma priekšrocības : ja redzēji spēli, tad zini kas darījās Arēna Rīga.
Bet protams, ka viņi ir augstāk tabulā. Tad kāda jēga runāt par Rīgas iegūtajām laukuma (nevis rezultāta!) priekšrocībām, ja viss norisinās pēc sākotnējā plāna? Pieļauju, ka ir kāda nianse.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 11:05, pirms 14 gadiem
Kera rakstīja: Pēc pirmās uzvaras Maskavā tiek runāts, ka Rīga uzreiz ieguvusi sava laukuma priekšrocības? Daudz par to ir dzirdēts īpaši NHL, bet kas var izskaidrot ko tas nozīmē. Ja nepieciešams, tad 7. spēle būs Rīgā?
IMHO
1) Skatītāju atbalsts.
2) Iespēja spēlēs laikā pēdējiem izdarīt spēlētāju maiņu, t.i. noskatīties, ko pretinieks laiž laukumā, un tad attiecīgi reaģēt.
3) Droši vien lielākā daļa spēlētāju pieraduši dzīvot izbraukumos pa viesnīcām, tomēr kādam varbūt ir būtiski pirms spēles pilnvērtīgi atpūsties mājās zem sava jumta, it sevišķi, ja jāspēlē 2 spēles pēc kārtas.
4) Pieļauju, ka, organizējot spēlēs norisi, ir iespēja reglamenta robežās kaut ko bišku pamuhļīt, lai pabojātu pretiniekam nervus un izsistu no līdzsvara. Lai gan neticas, ka mūsējie to dara - cik lalsīts atsauksmes krievu internetos, visi vienmēr apmierināti ar spēļu norises organizāciju.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-27 11:08, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: vel agresivak maskaviesi speles 100
Nu un? Dinamo riga uztaisīs velvienu zāģi Maskavai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 11:16, pirms 14 gadiem
murziks rakstīja: šajām spēlēm tiek pieteiks Kaspars.......Kambala
astasenko

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 11:19, pirms 14 gadiem
Kera rakstīja: Bet protams, ka viņi ir augstāk tabulā. Tad kāda jēga runāt par Rīgas iegūtajām laukuma (nevis rezultāta!) priekšrocībām, ja viss norisinās pēc sākotnējā plāna? Pieļauju, ka ir kāda nianse.
Šī ''sava laukuma priekšrocība'' būtībā nozīmē to, ka, ja komanda uzvar visās mājas spēlēs, tā var atļauties zaudēt visas spēles izbraukumā, tik un tā ar to pietiks, lai iekļūtu nākamajā kārtā. Tas arī ir tas, ko komanda iegūst, ieņemot augstāku vietu regulārajā sezonā. Maskavai zaudējot vienu spēli mājās, māju priekšrocība ''pārgāja'' pie mūsējiem, jo, lai tiktu nākamajā kārtā, mums pietiktu ar to, ka uzvarētu atlikušās spēles Rīgā. Ja šodien zaudēsim (piesitu trīsreiz pie koka), māju priekšrocība atkal nonāks pie MD, jo, lai tiktu tālāk, mums atkal vajadzēs uzvarēt vismaz vienu spēli viesos.
Tā 'mājas priekšrocība' nav kaut kāds oficiāls termins, bet vienkārši veids kā paskaidrot situāciju
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-02-27 11:27, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Palasot komentārus vakar un šodien šķiet, ka vienai lielai daļai LV hokejmīļu derētu sākt skatīties daiļslidošanu. Tur nav ne spēka paņēmienu, ne agresīva spēle u.t.t.
Mīļie cilvēki, hokejs ir spēka spēle, un nav pamata nepārtraukti gaudot ka letiņiem dara pāri. Vel jo vairāk,der atcerēties, ka arī letiņu spēlētāji nereti stipri grēko attiecībā pret hokeja spēles noteikumiem.
Vot muusejies jaa iebaxta un panervo pretinieku! Bet veciit ja saak dot stangaa calim kam nav ripa vai vai pie borta iemiiciit cimdu sejaa, tas vairs nav ne agresiivi ne sportiski, TAS JAU IR DEBIILI UN AR TO TIK PARAADIITS TIEK CIK VAAJA PATIESIIBAA IR SII KOMANDA UN DOTAJAA BRIIDII TAA VIEN SKIET KA LATVIESU SPELETAJI IR PARAUGUSI ZNAROKU BIKINJ! JA PAT SAVS TRENERIS NEZIN KA APSPELET UN NEVAR VAI NEPROT SAVAAKT SAVU KOMANDU
TIESAM SAVAA ZINJAA IR ZEEL KA MUMS NAV IVANAAN VEIDIIGA SPEELEETAAJA PRIEX SAIMONA TACU MES VINJUS AR REZULTATU PANEMAM PRIEXAA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 11:28, pirms 14 gadiem
Lipman!!!Znaroks nedrikst būt lv izlases treneris!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 11:36, pirms 14 gadiem
pickenroll rakstīja: Komarovs ar savu stulbumu būtu iederejies vecajos labajos LČ klasikas finālos LM - Ogre.
Īstenībā arī pat tur viņš īsti neiederētos, es, protams, neatbalstu to, kas notika '07 finālā, bet visi Ogrēnieši jau neiebakstīja un, nomīzuši kā mazi, lecīgi pid*ri, neskrēja prom, tur viņi netikai lecās, bet arī kāvās 1vs1, tajā sērijā Komarovs būtu tā dabūjis štangā, ka vairs nekad negribētu rādīties uz ledus. Starp citu, viens no tās sērijas "varoņiem" bija arī Galviņš, vsmz viņš ir acīmredzami mainījies...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 11:40, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: DINAMO MASKAVA IR GAGARINA kausa VITJAZ
vai tad tu vēl nefanoji par cisku? nu gan totāls idiots, ka tik pret RD, vienalga, kas nāk pretī

     [+] [-]

, 2011-02-27 11:41, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: vel agresivak maskaviesi speles 100
Sveiks mans draugs !!!!!Skatos atkal Tu te raksti !!!!Jā,jā -tā un ''ir''kā Tu raksti visi RD fani tevi 100%''piekrīt''!!!!Tā tik turpināt!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 11:43, pirms 14 gadiem
Varam šodien vinnet, ja Vitoliņš saviem "mordovorotiem" atkal iedos uzdevumu sist pa galvu!

     [+] [-]

, 2011-02-27 11:47, pirms 14 gadiem
uzvaresim uzvaresim

  +3 [+] [-]

, 2011-02-27 11:48, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: DINAMO MASKAVA IR GAGARINA kausa VITJAZ
Ak tu stulbais trollis mēģini visus izbesīt bet kā nesanāk tā nesanāk cik tev nožēlojama dzīve

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 11:48, pirms 14 gadiem
Nu nu, siteji lai tik ta pamegina. Bus jadod MD diskabelis ja saks atklati rupji spelet!
pat pasiem MD lidzjutejiem kauns par viniem! Nozelojama komanda. Neko vairak piebilst.

  -2 [+] [-]

, 2011-02-27 11:49, pirms 14 gadiem
Izslēgšanas spēlēs visi ieroči ir likumīgi.
Par uzvaru!

     [+] [-]

, 2011-02-27 11:50, pirms 14 gadiem
Nekas jekabs atrubīs saimonu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 11:55, pirms 14 gadiem
По словам Комарова, всплеск грубости со стороны москвичей стал ответной реакцией на провокации соперников:
- Если рижане продолжат так играть, мы будем их бить. Посидим на скамейке штрафников, ничего страшного, зато они будут лежать. Сегодня мы еще спокойно сыграли, в следующих матчах будем бить сильнее. У нас еще есть, кому этим заниматься.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 12:01, pirms 14 gadiem
Ceru ka peec shii play-off Znaroka dienas,ka LV trenerim buus skaitiitas,likt provoceet un ievainot savas valstsvieniibas speeleetajus nav pienjemami,kaut arii tas ir play-off un speele ir skarba.Shkjiet vinjam ir zems IQ... nez ko muuseejie domaa par savu izlases treneri? es kaa hokeja lidzjuteejs nevelos vinju redzeet pie LV izlases stuures!

  -4 [+] [-]

, 2011-02-27 12:02, pirms 14 gadiem
Ja sodien mes vinesim Znaroks aiz bedam nodzis usas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-02-27 12:03, pirms 14 gadiem
Karsumam jaliek vini vairak borta lai vini sak ardities
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-02-27 12:04, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Diez vai Tu šitā čīkstēji, ka Karsums PČ iegrūda bortā zviedru, kuram bija smaga trauma šī grūdiena rezultātā. Kaut kā nesanāca izlasīt kādu komentāru, ka Karsums ir baigais lohs un rupeklis.
Tas ir hokejs, un ja kāda no komandām uzskata, ka šāda spēka spēle viņiem var atnest panākumus, tad otrai komandai uz to jabūt gatavai.
Un līdzjutējiem arī tas ir jasaprot.
Priekš kam Tev Ivanāns? Viņu taču galīgais puika izrubija vienā setā.
Puika? 196 cm un 113 kg. Ja salīdzinātu tevi un Makintairu tu izskatītos pēc piena puikas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 12:08, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Palasot komentārus vakar un šodien šķiet, ka vienai lielai daļai LV hokejmīļu derētu sākt skatīties daiļslidošanu. Tur nav ne spēka paņēmienu, ne agresīva spēle u.t.t.
Mīļie cilvēki, hokejs ir spēka spēle, un nav pamata nepārtraukti gaudot ka letiņiem dara pāri. Vel jo vairāk,der atcerēties, ka arī letiņu spēlētāji nereti stipri grēko attiecībā pret hokeja spēles noteikumiem.
Es ar to pašu saku! Jā ok Saimona sitiens Jānim bija nevietā un NHL par tādu rīcību policists uzreiz ietu sisties par savējo, bet mes letiņi tikai sastājamies apkārt un blenžam uz kritušo spēlētāju. Tāpēc mums ir vajadzīgs savs policists, savādāk mus tik mazgā pie bortiem. Ja runā par pārējām rupjībām, tad nekā neparasta tur nebija, vienkārši pretinieks provocēja uz kautiņu, paskatatieties Kanādas spēles, tur ja zaudē arī vienmēr iet uz kašķi. Taka tas ir hokejs tur bez asumiem nekā, bet mūsu letiņu tauta tik mauj līdzi Toļikam, ka mūsējos sit un vai vai vai. A ko ta jūs gaidijāt, ka mūsējos tur neviens neaiztiks? Ja tā domājat tad jums būtu jāmaina sporta veids ko atbalstat piemēram uz šahu vai golfu. A Toļiks hokeju komentēt nevar, futbolu, kur asumu nav ir bauda klausīties viņu, bet hokejā vins pie mazākā spēka paņēmiena raud par mūsējiem, reizēm jau piegriežās tas, a sīkie hokeja fani tik mauj līdz....

  -3 [+] [-]

, 2011-02-27 12:10, pirms 14 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Puika? 196 cm un 113 kg. Ja salīdzinātu tevi un Makintairu tu izskatītos pēc piena puikas.
Man tieši tikpat augums cik Makintairam, un svars nedaudz pat lielāks.
Bet re ko par to kautiņu saka pats Ivanāns: Ivanāns: „Mani izslēdza...liels puika...”
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 12:15, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: vieta vai nevieta, bet RD nav kas aizstav savejos! Nu iedeva SPRUKTAM pa galvu nu kas aizstaves? Galvins ?
Bet ko es mēģināju pateikt? No vienas puses tas Šuplera hokejs ir skatāms, bet pie lielākiem asumiem mūsējie izskatās pēs daiļslidotājiem, kas spēlē hokeju. Jā ok itkā Ozoliņs var iedot bietē, tad vēl Kārsums, Jēkabs, Galviņs var kaut ko pabagstīt, bet tie ir tikai tā uz epizodēm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 12:16, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: krievu stils ir agresivi spelet, nedomaju ka kads nosodis!

Pietam Krievi pret ko spele? Pret Latvijas klubu, tatad nekadas sankcijas i but nevar


varbut ja pret kkadu CSKA ari butu diskvalifikacijas, tomer kreivi pret krieviem ir savadak ka latviesi pret krieviem
Nu ko veljorojām nesanāk? par tevim var ierēkt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-02-27 12:19, pirms 14 gadiem
Maskavas dinamo ir mīkstie kas tikai spēj iesist no muguras vai pa galvu a kad prasa 1vs1 tad nomīž

  +3 [+] [-]

, 2011-02-27 12:20, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: skaties ka Darzins nav nakamais aiz SPRUKTA saraksta uz izbrubisanu
Haha da nē darziņš vel hatt trick iemetīs un sagraus maskavu HAHA

     [+] [-]

, 2011-02-27 12:20, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Svitovs izrubija OZO, taka nekas tur nav no ta ozolina
Es saku uz EPIZODEM, kas tu līdz galam nelasi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 12:22, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Maskava ir GAGARINA Vitjaz , samierinies , atdodat seriju un bus OK

Jus nesitis vairak
Maskava šajā sēŗijā pakāsis 4-1 takā ja mūs nesitīs mēs spelesim pret LOKO

  -2 [+] [-]

, 2011-02-27 12:24, pirms 14 gadiem
Darzins12344 rakstīja: Maskavas dinamo ir mīkstie kas tikai spēj iesist no muguras vai pa galvu a kad prasa 1vs1 tad nomīž
Tad pasaki, kurā no epizodēm kāds no Maskaviešiem noraustījās? Es gan tev vairākas epizodes nosaukšu, kurās mūsējie noraustījās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 12:25, pirms 14 gadiem
karpins rakstīja: Tad pasaki, kurā no epizodēm kāds no Maskaviešiem noraustījās? Es gan tev vairākas epizodes nosaukšu, kurās mūsējie noraustījās...
Nu lūdzu! nosauc!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 12:26, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Jus varat mest cik gribat, bet Jus sitis vel stiprak
Bet paļubom pazemosim Maskavas Dinamo hahahah

  +3 [+] [-]

, 2011-02-27 12:27, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: arko pazemosiet, ja Visi gules uz zemes sasisti?
Ko tu fantzē tavu saimonu un kamarovu jau jekabs būs atsitis takā neviens no RIGAS negulēs uz zemes hahahah stulba maskava
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 12:29, pirms 14 gadiem
Kur Spruktu izrubija, vajadzēja mūsējam aiztāvēt, kur Kārsumu provocēja, Kārsums tikai slidoja projām, kur Niživiju pie bortiem dauzīja, mūsējie arī tikai noskatījās. Tās trīs spilgtākās epizodes, bet ja paskatītos sīkāk gan jau vēl sameklētu. Tagad nosauc kaut vienu, kur Maskaviesi noraustījās?

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 12:29, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Komarovs: "Sitīsim rīdziniekus vēl stiprāk"

Komarovs: "Sitīsim rīdziniekus vēl stiprāk"



pat sportacentra ir raksts
Viš tikai ar muti platīties māk! kamarovs ir atsaldēts mīksatis nekas RīGA ierādīš vietu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 12:32, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Kokam ir 2 gali, itka LV klubs vinne, bet ari tiek Latviesu hokejisti izklapeti kartigi
Nu viņi nav tādi mīkstie kā MD kad par katru pieskārienu iet sūdzēties tiesnesim haha
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 12:33, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Kokam ir 2 gali, itka LV klubs vinne, bet ari tiek Latviesu hokejisti izklapeti kartigi
a ko tu gribēji, bez zilumiem tikt tālāk? neceri....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 12:36, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: shodien bus smaga cinja tici man
Ar tādu loģiku kā znarokam? Viņam pret Rīgu nav nekādu priekšrocibu bet Rīgai ir visas priekšrocibas pret viņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 12:38, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Znaroka logika, ir shodien turpinat iesakto, lai uz Maskavu aizvest varetu pec iespejas mazak RD hokejistus
HAHAH tu esi idiots

  -3 [+] [-]

, 2011-02-27 12:38, pirms 14 gadiem
Divas bandītu komandas šovakar spēlēs

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 12:39, pirms 14 gadiem
Darzins12344 rakstīja: HAHAH tu esi idiots
Labi ka tu nēsi

Runājot par asumiem un traumām, tad asumi ir pieļaujami līdz tiek gūtas traumas, takā, kamērt traumu nav, tas ir hokejs

     [+] [-]

, 2011-02-27 12:44, pirms 14 gadiem
Ivanāns noderētu

     [+] [-]

, 2011-02-27 12:45, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: spruktam jau ir
Bet es viena no ieprieksejiem komentariem manuprat teicu, ka tas nebija vajadzīgs un tā bija vienīgā nehokejiskā epizode vakardienas maca? vaitad neteicu?

     [+] [-]

, 2011-02-27 12:46, pirms 14 gadiem
Nr.71, kā vefam iet?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 12:46, pirms 14 gadiem
karpins rakstīja: Es ar to pašu saku! Jā ok Saimona sitiens Jānim bija nevietā un NHL par tādu rīcību policists uzreiz ietu sisties par savējo, bet mes letiņi tikai sastājamies apkārt un blenžam uz kritušo spēlētāju. Tāpēc mums ir vajadzīgs savs policists, savādāk mus tik mazgā pie bortiem. Ja runā par pārējām rupjībām, tad nekā neparasta tur nebija, vienkārši pretinieks provocēja uz kautiņu, paskatatieties Kanādas spēles, tur ja zaudē arī vienmēr iet uz kašķi. Taka tas ir hokejs tur bez asumiem nekā, bet mūsu letiņu tauta tik mauj līdzi Toļikam, ka mūsējos sit un vai vai vai. A ko ta jūs gaidijāt, ka mūsējos tur neviens neaiztiks? Ja tā domājat tad jums būtu jāmaina sporta veids ko atbalstat piemēram uz šahu vai golfu. A Toļiks hokeju komentēt nevar, futbolu, kur asumu nav ir bauda klausīties viņu, bet hokejā vins pie mazākā spēka paņēmiena raud par mūsējiem, reizēm jau piegriežās tas, a sīkie hokeja fani tik mauj līdz....
Pilnībā piekrītu, Toļiks hokeju nesaprot. Atceros, kā KHL pirmajā sezonā Anatolijs bija pārsteigts, kāpēc 5minūšu noraidījumā pēc gūtajiem vārtiem noraidītais spēlētājs neatgriezās laukumā. Lai Toļiks komentē futbolu vai biatlonu(šajā sporta veidā viņš katrā pārraidē kādas 12 reizes pasaka frāzi "Ūve Muzikangs". Bet labi, ka vismaz Mariss Andersons ir prom no Rīgas Dinamo komentēšanas, tas ņaud 3reiz trakāk par Toļiku. Labs komentārs ir krieviem KHL kanālā un arī ne vienmēr.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 12:47, pirms 14 gadiem
karpins rakstīja: Labi ka tu nēsi

Runājot par asumiem un traumām, tad asumi ir pieļaujami līdz tiek gūtas traumas, takā, kamērt traumu nav, tas ir hokejs
Neesi starpcitu

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 12:48, pirms 14 gadiem
gjulcatai rakstīja: Pilnībā piekrītu, Toļiks hokeju nesaprot. Atceros, kā KHL pirmajā sezonā Anatolijs bija pārsteigts, kāpēc 5minūšu noraidījumā pēc gūtajiem vārtiem noraidītais spēlētājs neatgriezās laukumā. Lai Toļiks komentē futbolu vai biatlonu(šajā sporta veidā viņš katrā pārraidē kādas 12 reizes pasaka frāzi "Ūve Muzikangs". Bet labi, ka vismaz Mariss Andersons ir prom no Rīgas Dinamo komentēšanas, tas ņaud 3reiz trakāk par Toļiku. Labs komentārs ir krieviem KHL kanālā un arī ne vienmēr.
Es saku, Toļiku ir bauda klausīties pie fulbola, pagaidām labāku komentētāju nezinu (manas personīgās domas), bet hokejam viņš neder nekam

     [+] [-]

, 2011-02-27 12:49, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: abi gan hartigans gan sprukts uz jautajumu zimes shodien
Stūlbeni sprukts spēlēs!

     [+] [-]

, 2011-02-27 12:50, pirms 14 gadiem
Darzins12344 rakstīja: Neesi starpcitu
Labi piedod par kļūdu.

Bet es vēl no Tevis gaidu epizodes, kurās Maskavieši no mūsējiem nobījās.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 12:58, pirms 14 gadiem
Lipman!!!Znaroks-izlases treneris???

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 12:59, pirms 14 gadiem
Es sazvaniju , Karsumu , viņš teica ka visu nokartos ar Komarovu , mmazliet bortiņā ieliks . Nu apmēram šitā! YouTube
- Karsums

     [+] [-]

, 2011-02-27 13:01, pirms 14 gadiem
Nē nu ja vēl viņam butu labi tad kā zviedru vajadzētu YouTube
- Martins Karsums and Tobias...

     [+] [-]

, 2011-02-27 13:03, pirms 14 gadiem
Mūsējie labākie

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 13:03, pirms 14 gadiem
2 jautājumi:
SĒJĒJ, KUR ir ziņas par SAIMONA diskvalifikāciju???????
LIPMAN, tas širminieks znaroks vēl vadīs mūsu izlasi??????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 13:04, pirms 14 gadiem
karpins rakstīja: Labi piedod par kļūdu.

Bet es vēl no Tevis gaidu epizodes, kurās Maskavieši no mūsējiem nobījās.
Es neteicu par nobīšanos bet kad galviņš vienā epizodē noteikti parādiji ka nebaidās no MD "stipriniekiem"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 13:05, pirms 14 gadiem
krisicc rakstīja: Es sazvaniju , Karsumu , viņš teica ka visu nokartos ar Komarovu , mmazliet bortiņā ieliks . Nu apmēram šitā! http://www.youtube.com/watch?v=MfZqNMTiBhg&NR=1
Vot šitas nav vajadzīgs

  +4 [+] [-]

, 2011-02-27 13:06, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Divas bandītu komandas šovakar spēlēs
riteņbraukšanā???

  -3 [+] [-]

, 2011-02-27 13:09, pirms 14 gadiem
Darzins12344 rakstīja: Es neteicu par nobīšanos bet kad galviņš vienā epizodē noteikti parādiji ka nebaidās no MD "stipriniekiem"
Tu teici, ka Maskavieši noraustās, kad prasa 1vs1. Tad pasaki kurā epizodē viņi noraustījās?

  -3 [+] [-]

, 2011-02-27 13:09, pirms 14 gadiem
Pārdodu pa savu SUPERbiļeti uz šodienas Play-Off spēli "Dinamo Rīga" - "OHK Dinamo Moscow".
104.sektors pa labi, 13.Rinda, 4.Vieta.
Nebūs lēti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 13:16, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: vieta vai nevieta, bet RD nav kas aizstav savejos! Nu iedeva SPRUKTAM pa galvu nu kas aizstaves? Galvins ?
Jākoncentrējas uz spēli nevis došanu galvā. Skaisti apspēlējām viņus ar 5:1. Maskavieši skraidīja pa laukumu kašķi meklēdami uz ko mēs viņiem atbildējām ar sulīgiem vārtiem. Viss kārtībā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-02-27 13:21, pirms 14 gadiem
Elephant rakstīja: Jākoncentrējas uz spēli nevis došanu galvā. Skaisti apspēlējām viņus ar 5:1. Maskavieši skraidīja pa laukumu kašķi meklēdami uz ko mēs viņiem atbildējām ar sulīgiem vārtiem. Viss kārtībā..
Ja Maskavieši notraumē mūsējos uz ko mēsējie viņiem atbild ar pirksta pakratīšanu un teikšanu, ka tā nav smuki un tā nedrīkst. Vecīt, ja mēs šādi turpināsim spēlēt, un tiesneši tiesāt, tad drīz mums vairs nebūs, kas met iekšā...

     [+] [-]

, 2011-02-27 13:23, pirms 14 gadiem
Man diežēl nav biļetes, bet kāds LŪDZU UZTAISIES ZNAROKAM PLAKĀTU, lai zin ko tauta domā!

     [+] [-]

, 2011-02-27 13:25, pirms 14 gadiem
YouTube
- Upshall Hit On Bartulis 02/22/11

Lūk kā bija jareaģē Sprukta epizodē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 13:29, pirms 14 gadiem
karpins rakstīja: Ja Maskavieši notraumē mūsējos uz ko mēsējie viņiem atbild ar pirksta pakratīšanu un teikšanu, ka tā nav smuki un tā nedrīkst. Vecīt, ja mēs šādi turpināsim spēlēt, un tiesneši tiesāt, tad drīz mums vairs nebūs, kas met iekšā...
Pie šī visa galvenokārt vainīgi ir tiesneši, kas atļāva maskaviešiem šādu patvaļu. Jādod kārtīgus noraidījumus. Protams, par sevi jāpastāv, bet neuzskatu ka mūsējiem būtu jāiesaistās dūru cīņās ar tādiem atsaldeņiem kā saimons. Tā var vēl lielākās traumās iedzīvoties.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 13:30, pirms 14 gadiem
LIPMAN,
Parādi, ka Tev ir vismaz kaut kādas iekšas, izdari vai vismaz pasaki kaut ko!!! Ja to urlu Znaroku atlaidīsi jau šodien visi TIKAI atbalstīs Tevi!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 13:32, pirms 14 gadiem
Letiņi varētu piedurties un atteikties spēlēt izlasē

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 13:32, pirms 14 gadiem
Vispār ja KHL nekā nereaģēs, un kkas tāds būs arī šodien, tad NA**J visu to "šaraškin kantori", pilnīgs bezpriģels!!!

     [+] [-]

, 2011-02-27 13:33, pirms 14 gadiem
Elephant rakstīja: Pie šī visa galvenokārt vainīgi ir tiesneši, kas atļāva maskaviešiem šādu patvaļu. Jādod kārtīgus noraidījumus. Protams, par sevi jāpastāv, bet neuzskatu ka mūsējiem būtu jāiesaistās dūru cīņās ar tādiem atsaldeņiem kā saimons. Tā var vēl lielākās traumās iedzīvoties.
Tapēc mūsējiem arī vaig tādu pašu atsaldēto kā Saimons. Atceros kāds respekts bija PČ, kad Ivanāns bija laukumā. Bija priks skatīties kā mūsējos ciena, bet te? Godīgi sakot ar divejādām emocijām šī uzvara atnāca. Protams prieks par uzvaru, bet nepatīkami, ka mūsējos laukumā mazgā kā maziņos, bet mēs neko izdarīt nevaram....

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 13:34, pirms 14 gadiem
karpins rakstīja: Tapēc mūsējiem arī vaig tādu pašu atsaldēto kā Saimons. Atceros kāds respekts bija PČ, kad Ivanāns bija laukumā. Bija priks skatīties kā mūsējos ciena, bet te? Godīgi sakot ar divejādām emocijām šī uzvara atnāca. Protams prieks par uzvaru, bet nepatīkami, ka mūsējos laukumā mazgā kā maziņos, bet mēs neko izdarīt nevaram....
Tajā PČ, kur viņš uzgāja laukumā, pēc 2min dabūja noraidījumu un vairs neatgriezās?

     [+] [-]

, 2011-02-27 13:34, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Letiņi varētu piedurties un atteikties spēlēt izlasē
Un tad tu būsi pirmais, kas bļaus, ka nodevēji un tādā garā....

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 13:34, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Letiņi varētu piedurties un atteikties spēlēt izlasē
Es jau vakar to teicu!!! Sprukts un pārējie, kurus centīsies traumēt, varētu konkrēti pateikt- PIE ZNAROKA IZLASĒ NESPĒLĒŠU! Un visa tauta viņus perfekti saprastu un atbalstītu!

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 13:35, pirms 14 gadiem
karpins rakstīja: Un tad tu būsi pirmais, kas bļaus, ka nodevēji un tādā garā....
* pirmā
un nē, es neesmu viens no tiem cilvēkiem, kurš apgriež kažoku otrādāk

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 13:36, pirms 14 gadiem
karpins rakstīja: Tapēc mūsējiem arī vaig tādu pašu atsaldēto kā Saimons. Atceros kāds respekts bija PČ, kad Ivanāns bija laukumā. Bija priks skatīties kā mūsējos ciena, bet te? Godīgi sakot ar divejādām emocijām šī uzvara atnāca. Protams prieks par uzvaru, bet nepatīkami, ka mūsējos laukumā mazgā kā maziņos, bet mēs neko izdarīt nevaram....
Neuzskatu, ka mūsējie ir tik mīksti, ka nevarētu iedod pretī. Vairāk liekas, ka viņiem doti norādījumi uz provokācijām nepavilkties un lieki nenoraidīties.

     [+] [-]

, 2011-02-27 13:36, pirms 14 gadiem
Neticu, ka znaroks savus aunus vispār nekontrolē.. Tātad viņam IR jāatbild par šito!

     [+] [-]

, 2011-02-27 13:37, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tajā PČ, kur viņš uzgāja laukumā, pēc 2min dabūja noraidījumu un vairs neatgriezās?
Bet vismaz redzēji, ka tās divas minūtes ciena tavu komandu.

     [+] [-]

, 2011-02-27 13:37, pirms 14 gadiem
karpins rakstīja: Bet vismaz redzēji, ka tās divas minūtes ciena tavu komandu.
Paši var aizstāvēties, tikai vakar pareizi darīja, ka nemetās lielajās cīņās, tas arī atnesa rezultātu

     [+] [-]

, 2011-02-27 13:37, pirms 14 gadiem
Juris. rakstīja: Neticu, ka znaroks savus aunus vispār nekontrolē.. Tātad viņam IR jāatbild par šito!
Kas tur ko neticēt, Šuplers arī savējos nekotrolē

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 13:39, pirms 14 gadiem
Juris. rakstīja: Es jau vakar to teicu!!! Sprukts un pārējie, kurus centīsies traumēt, varētu konkrēti pateikt- PIE ZNAROKA IZLASĒ NESPĒLĒŠU! Un visa tauta viņus perfekti saprastu un atbalstītu!
Es nesaprastu. Vajag nodalīt KHL izslēgšanas spēles un izlasi. Izlase ir pavisam kas cits. Galu galā nav jau skaidri zināms, ka Znaroks ar Hari teica saimonam, lai iet Spruktu Jānim un iesit pa seju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 13:40, pirms 14 gadiem
Elephant rakstīja: Neuzskatu, ka mūsējie ir tik mīksti, ka nevarētu iedod pretī. Vairāk liekas, ka viņiem doti norādījumi uz provokācijām nepavilkties un lieki nenoraidīties.
Tad nosauc man vienu komandu kurā pēc savējā traumēšanas pāridarītājam kāds neuzklūp un neaiztāv savējo (LV klubus un Itālijas 2. līgas klubus neskaitot)? Vecīt, viens ir neuzrauties uz provokācijām, pavisam, kas cits aiztāvēt savējos

     [+] [-]

, 2011-02-27 13:43, pirms 14 gadiem
Nr. 7I rakstīja: Uzver gudrākie, taktiski stiprākie un meistarīgākie, nevis fiziski spēcīgākie. Kur tev garantija, ka šodien tiesneši tā ļaus Maskavas meitenēm spēlēt. Un arī, ja ļaus, tad ierīs pāris šaibas mazākumā un kārtējais zāģis Maskavas meitenēm...
Piekrītu, bet bez fiziskā arī nevar uzvarēt un mans uzskats ir, ka jebkurā augsta līmeņa hokeja klubā jābūt kādam policistam.

     [+] [-]

, 2011-02-27 13:44, pirms 14 gadiem
Skatoties atkārtojumā vakardienas spēli secinājums viens-tiesneši ir lupatas!!! Uz godīgu spēli mūsu Dinamo var necerēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 13:46, pirms 14 gadiem
karpins rakstīja: Piekrītu, bet bez fiziskā arī nevar uzvarēt un mans uzskats ir, ka jebkurā augsta līmeņa hokeja klubā jābūt kādam policistam.
Fizisko var izmantot arī citādi. Tā vietā lai izkautos var aizskriet ātrajā un pārmācīt pretiniekus ar skaistiem vārtiem. Daudz efektīvāk un sāpīgāk..

     [+] [-]

, 2011-02-27 13:46, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Hartigans shodien nespeles, trauma no saimona
Šī konkrētā man liekas nebija tieši no Saimona laikam, BET tas nemaina pārējā bezpriģela dziļumu, kas darījās vakar.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 13:46, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Paši var aizstāvēties, tikai vakar pareizi darīja, ka nemetās lielajās cīņās, tas arī atnesa rezultātu
Jā to es labi redzēju kā var aizstāvēties, kad mūsējie pret Amerikāņiem spēlēja, kur amīši vienkārši ņirgājās par mūsu puikām, vēljoprojām acīs ir epizōde, kur laikam Galviņam viens no amīšiem pabiedēja un mūsējais noraustījās, un amītis aizslidoja smiedamies, bet mūsējais kaut ko centās no muguras pagrūst. Tāpēc vajag POLICISTU

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 13:46, pirms 14 gadiem
pēc vakardienas spēles par Maskavas dinamo visas domas ir mainījušās, nekas labāks par Vitjaz viņi nav, tādi paši urlēni vien ir. Viņu dabā = nemāk aiziet ar godu, ja zaudēji tad zaudēji... aizej ģērbtuvēs paraudi, nevis taisi traumas! Šodien jābrauc uz arēnu, būs karsti...

  -2 [+] [-]

, 2011-02-27 13:48, pirms 14 gadiem
karpins rakstīja: Jā to es labi redzēju kā var aizstāvēties, kad mūsējie pret Amerikāņiem spēlēja, kur amīši vienkārši ņirgājās par mūsu puikām, vēljoprojām acīs ir epizōde, kur laikam Galviņam viens no amīšiem pabiedēja un mūsējais noraustījās, un amītis aizslidoja smiedamies, bet mūsējais kaut ko centās no muguras pagrūst. Tāpēc vajag POLICISTU
Un kurš vainīgs, ka Galviņš centās no muguras pagrūst?

     [+] [-]

, 2011-02-27 13:49, pirms 14 gadiem
jukushais juka rakstīja: Jā, ta nu gan cienīja Tikai tie paši amīši par mums ierēca un daudzīja pa bortiem kā vien gribēja. Un lielo aizstāvi Ivanānu viņiem nebija nekādu problēmu dabūt uz beņķīša, izprovocējot un ierēcot par to visu. Tiem rūdītajiem džekiem tak vienalga, kas pretī nāk, kaut vai 10 Ivanāni.
Vot, kad Ivanāns bija laukumā, tad raustijās gan, bet neiet runa par to, kas notika, kad Ivanāns laukumā nebija

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 13:49, pirms 14 gadiem
Elephant rakstīja: Es nesaprastu. Vajag nodalīt KHL izslēgšanas spēles un izlasi. Izlase ir pavisam kas cits. Galu galā nav jau skaidri zināms, ka Znaroks ar Hari teica saimonam, lai iet Spruktu Jānim un iesit pa seju.
Ko Tu nesaproti? Tu gribi teikt, ka 5 reizes pēc kaŗtas kad jau sita mūsējos un pelnīja noraidījumus, ka ZNAROKS NEVARĒJA to apturēt. MUĻĶĪBAS! Arvienu vārdu viņš varēja to apturēt, bet nedarīja, so IR VIŅŠ ATBILDĪGS..
--
UN NAV tur ko nodalīt, ja cenšas sist un traumēt izlases spēlētājus. Viss jau saprotams- iet pāri līķiem uz kausu, BET izlesē gan lai neatgriežas pēc šitā!

     [+] [-]

, 2011-02-27 13:49, pirms 14 gadiem
karpins rakstīja: Vot, kad Ivanāns bija laukumā, tad raustijās gan, bet neiet runa par to, kas notika, kad Ivanāns laukumā nebija
Kā tu vari atcerēties, ka baigi raustījās, ja viņš laukumā bija 2min?
Tie amīši paši pieraduši ar un pret tādiem spēlēt

     [+] [-]

, 2011-02-27 13:51, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Un kurš vainīgs, ka Galviņš centās no muguras pagrūst?
Es teicu, ka kāds vainīgs?

Vienkārši es saprotu, ka Tev kā meitenei nepatīk spēka hokejs, bet tas ir tikai normāli

     [+] [-]

, 2011-02-27 13:51, pirms 14 gadiem
KUR IR KĀDAS ZIŅAS PAR SAIMONA DISKVALIFIKĀCIJU?????
NU NEVAR BŪT, ka KHL vienkārši pievērs acis uz šito!!!!!!
Sējēj, Lipman, aļo!?!?!?!

     [+] [-]

, 2011-02-27 13:52, pirms 14 gadiem
karpins rakstīja: Es teicu, ka kāds vainīgs?

Vienkārši es saprotu, ka Tev kā meitenei nepatīk spēka hokejs, bet tas ir tikai normāli
Nē, man patīk spēka hokejs, bet Ivanāns noteikti nebūtu risinājums, jo vajag arī čali, kurš hokeju prot spēlēt

     [+] [-]

, 2011-02-27 13:53, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Kā tu vari atcerēties, ka baigi raustījās, ja viņš laukumā bija 2min?
Tie amīši paši pieraduši ar un pret tādiem spēlēt
Itkā nevar redzēt kada attieksme ir kad ir policists laukumā un kāda kad nav.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 13:53, pirms 14 gadiem
Visi, kam ir biļetes, ja MD turpinās šito visatļautību un tiesneši to pieļaus.. nometat laukumu (kā spēlē pret Kanādu) KAUT KĀ ir jāpievērš līgas uzmanība šim.
---
Un sūds par sodiem, šai gadījumā svarīgāk ir panākt lai par to runā, un ir kaut kāda reakcija. A ja mūsos vispār neieklausās, tad naj*** mums to KHL, lai tikai pazemo un parāda, ka Maskava valda un var visu?!?!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 13:55, pirms 14 gadiem
karpins rakstīja: Itkā nevar redzēt kada attieksme ir kad ir policists laukumā un kāda kad nav.
Nevar redzēt gan. Jo, ja vēl joprojām runājam par amerikāņiem, tad viņiem pie pakaļas, cik tev tādu Ivanānu laukumā ir.

     [+] [-]

, 2011-02-27 13:56, pirms 14 gadiem
Juris. rakstīja: Ko Tu nesaproti? Tu gribi teikt, ka 5 reizes pēc kaŗtas kad jau sita mūsējos un pelnīja noraidījumus, ka ZNAROKS NEVARĒJA to apturēt. MUĻĶĪBAS! Arvienu vārdu viņš varēja to apturēt, bet nedarīja, so IR VIŅŠ ATBILDĪGS..
--
UN NAV tur ko nodalīt, ja cenšas sist un traumēt izlases spēlētājus. Viss jau saprotams- iet pāri līķiem uz kausu, BET izlesē gan lai neatgriežas pēc šitā!
Ja, Znaroks teica, ka vajag Janku traumēt. Padoma taks, parejas epizodes nekā tāda nebija, lai Znaroks pārtrauktu, bet Saimons to pats arī varēja izdomāt. Un pēc tās epizodes Znaroks jau vairs Saimonam neko pateikt nevarēja, jo Saimons dabūja 2+10, kas bija līdz beigām. Ko ta Znarokam vajadzēja skriet uz Sodīto benķi un strostēt Saimonu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 13:59, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Sprukts jau vesels, HARTIGANAM nopietna trauma
Un ko tu ar to gribēji pateikt?!

     [+] [-]

, 2011-02-27 13:59, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Nevar redzēt gan. Jo, ja vēl joprojām runājam par amerikāņiem, tad viņiem pie pakaļas, cik tev tādu Ivanānu laukumā ir.
Bet viņiem nav pie pakaļas un viņi mēģina tevi morāli iespaidot, ja tāda kā Ivanāna nav. Neiet runa par to, ka viņi ir pieraduši pie tāda stila, bet ja viņiem nāk pretī spēlētāji, kas arī ir pie tā pieraduši, tad viņi nemēģina viņus morāli iebiedēt, jo saprot, ka liela tolka nav no tā, bet ja tev nāk tādi bāļiņ pretī kā mūsējie, kas krīt pie mazākas sadursmes, tad viņiem ir bauda sagraut pilnībā pretiniekus, gan marāli, gan spēles ziņa.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 14:00, pirms 14 gadiem
Darzins12344 rakstīja: Un ko tu ar to gribēji pateikt?!
To, ka Sprukts spēlēs, bet Hartigans nē, lol.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 14:00, pirms 14 gadiem
karpins rakstīja: Bet viņiem nav pie pakaļas un viņi mēģina tevi morāli iespaidot, ja tāda kā Ivanāna nav. Neiet runa par to, ka viņi ir pieraduši pie tāda stila, bet ja viņiem nāk pretī spēlētāji, kas arī ir pie tā pieraduši, tad viņi nemēģina viņus morāli iebiedēt, jo saprot, ka liela tolka nav no tā, bet ja tev nāk tādi bāļiņ pretī kā mūsējie, kas krīt pie mazākas sadursmes, tad viņiem ir bauda sagraut pilnībā pretiniekus, gan marāli, gan spēles ziņa.
Īpaši jau nevar teikt "nāk pretī", jo Ivanāns tāpat vai nu sēž malā, vai uz noraidīto soliņa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 14:01, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: To, ka Sprukts spēlēs, bet Hartigans nē, lol.
Nu bet vinš to atkarto 10 reizi un itkā šo ziņu visi nezinātu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 14:03, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: hartigans ir nopietns zaudejums dinamiesiem. loti nopietns
Paldies,es bez tevis to varēju izštukot arī

     [+] [-]

, 2011-02-27 14:05, pirms 14 gadiem
4uwis rakstīja: Leo Komarovs: "Spelejam slikti, bijam ka mirusi. Pat nezinu, kas tam bija par iemeslu. Kaut kas notiek komanda, kluvis gruti. Treneris pagaidam neko nesaka, pasi atputisimies, bet pec tam skatisimies, ko darit talak. Kautini? Ja ridzinieki turpinas ta spelet, mes vinus sitisim. Pasedesim uz sodito solina, tacu tas nebus nekas traks, toties vini gules uz ledus. Sodien mes vel mierigi spelejam, nakamajas speles sitisim stiprak.
Da kamarovs nav pat kavies tikai no muguras bakstītajs vien ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 14:12, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Īpaši jau nevar teikt "nāk pretī", jo Ivanāns tāpat vai nu sēž malā, vai uz noraidīto soliņa
Žēl ka nevaru atrast tās spēles protokolu, bet viņs tajā čempionātā nesēdēja malā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 14:13, pirms 14 gadiem
Dziesmina visiem gopnikiem!
YouTube
- Tomcraft vs. Sunbeam - ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 14:16, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: bez hartigana

maskava izsledza hartiganu, atgad speles bus vieglak un klat naks SHATANS

MASKAVA ir uzvarejusi sho seriju 100%
Un tagad tu jūties lepns par to?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 14:29, pirms 14 gadiem
Willis rakstīja: KUR TU ŠITO IZLASĪJI ?!!!!!!! MET PORTĀLĀ LINKU !!!!!!
Tak SC ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 14:32, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: serija varteikt beigusies , maskaviesi ir vinnejusi ar viltibu
Par tevi var vienkārši pasmieties.
Un ko Tu teiksi, ja tomēr tev nebūs taisnība un uzvar
es Rigas Dinamo?

     [+] [-]

, 2011-02-27 14:33, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: serija varteikt beigusies , maskaviesi ir vinnejusi ar viltibu
Neviens neko vēl nevar uzvarējis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 14:37, pirms 14 gadiem
kalvis00 rakstīja: Īstenībā arī pat tur viņš īsti neiederētos, es, protams, neatbalstu to, kas notika '07 finālā, bet visi Ogrēnieši jau neiebakstīja un, nomīzuši kā mazi, lecīgi pid*ri, neskrēja prom, tur viņi netikai lecās, bet arī kāvās 1vs1, tajā sērijā Komarovs būtu tā dabūjis štangā, ka vairs nekad negribētu rādīties uz ledus. Starp citu, viens no tās sērijas "varoņiem" bija arī Galviņš, vsmz viņš ir acīmredzami mainījies...
atliek tikai piekrist Tev, Kalvi.
Odenieks būtu atrāvies ar nūju pa štangu un pēc tam varētu meklēt citu nodarbi.
Vispār nekad nenovēlu nevienam cilvēkam sliktu, bet ja notiek tīša savu kolēģu savainošana un pēc tam vēl skrien klāt un prasa': ''kāpēc tu tēlo? ''
Barbaru komanda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 14:43, pirms 14 gadiem
get a life, shis nav chats

     [+] [-]

, 2011-02-27 14:44, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: bez hartigana

maskava izsledza hartiganu, atgad speles bus vieglak un klat naks SHATANS

MASKAVA ir uzvarejusi sho seriju 100%
Da ar tadu sūda spēli zagjis būs tikai maskavai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 14:46, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: bez hartigana

maskava izsledza hartiganu, atgad speles bus vieglak un klat naks SHATANS

MASKAVA ir uzvarejusi sho seriju 100%
Tu savu galvu skrūvspīlēs esi iespiedis? Tu esi pēdējais cilvēks, kurā vispār klausīties.. Brauc uz Maskavu un fano par savu komandu, nevis raksti bezjēdzības. Ko tad Šatans mums izdarīs? Zināji, ka viens spēlētājs nevada spēli, bet gan komanda. Šatans varēs palīdzēt Maskavai zaudēt jau otro reizi pēc kārtas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 14:49, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Neliekas smiekligi, ka LV dzekus sit , bet Znaroks rēc ?

Maskaviesi pat atlaujas daudz vairak, mierigi zurnalistiem pasaka, sitisim vel stiprak!

kr4 Maskaviesi RD kā meitenu komandu uztver , sakam ko gribam, tapat RD no mums nobisies un neko nedaris, JO VNK NESPEJ!
Lai kā es to negribu, bet tev ir taisniba šoreiz

     [+] [-]

, 2011-02-27 14:50, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Neliekas smiekligi, ka LV dzekus sit , bet Znaroks rēc ?

Maskaviesi pat atlaujas daudz vairak, mierigi zurnalistiem pasaka, sitisim vel stiprak!

kr4 Maskaviesi RD kā meitenu komandu uztver , sakam ko gribam, tapat RD no mums nobisies un neko nedaris, JO VNK NESPEJ!
Un ko tas dos ZAģIS maskavai būs pamatīgs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 14:51, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Kapec tad MASKAVIESI atlaujas nirgaties publiski par RD, piemeram , vakar satraumejot 2 un vel pasaka ka sitis stiprak vel..


Droshvien RD tiek uztverta par meitenu komandu ne? Domajat RDmak aizsatvet savejos, protams ka ne!
Nevis RD ir meiteņu komanda, bet komanda ar saprati un nerviem. Tavējais briežu bars tik centās kaut ko par labu sev dabūt, bet vairāk par noraidījumiem nedabūja. Satraumēja mūsējos? -Jā, satraumēja gan, bet tādēļ RD neatkāpsies.. Vēl priekšā ir svarīga spēle, spēlēs, redzēs!

     [+] [-]

, 2011-02-27 14:52, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: YouTube
- Chris Simon Tribute


SIMON MVP!! VINSH IR DIEVS TADS CINITAJS
tev laikam dzīvē nav rakstura un noteiktības, ja turi kādu cilvēku par dievu... Essaprastu ja tu kadu turētu par paraugu (šajā gadijumā es pat nezinu kā var izvēlēties Saimonu) vai piemēru...
ar TĀDU raksturu tu maksimums ko sasniegsi, kad pabeigsi skolu, būs palīgstrādnieks.

Piedod, bet tas tā, lasot tavus komentārus, izskatās.
Nespriežu tikai pēc 1 citētā komentāra, bet kopumā.

     [+] [-]

, 2011-02-27 14:53, pirms 14 gadiem
vaginators rakstīja: Nevis RD ir meiteņu komanda, bet komanda ar saprati un nerviem. Tavējais briežu bars tik centās kaut ko par labu sev dabūt, bet vairāk par noraidījumiem nedabūja. Satraumēja mūsējos? -Jā, satraumēja gan, bet tādēļ RD neatkāpsies.. Vēl priekšā ir svarīga spēle, spēlēs, redzēs!
Nuja, nākamajā spēlē vēl divus satraumēs un tad jau vairs nebūs kas spēlē? ko tad tu teiksi ar savu saprātu?

     [+] [-]

, 2011-02-27 14:54, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: MASKAVIESI pret kkadu LOKO ta neatlautos spelet un sprega publiski, jo dabutu ieksas, bet ja pretiniekos kkads trauslais RD tadkapec ne ?
Uzaicini savu Saimonu ciemos uz vakariņām, varbūt dabūsi desu pagaršot.. Maskavieši mūs nevar uzvarēt, tapēc tā dara, kad bija MVD, tad gan nebija tādas rupjības.. Redz, ka spēlētāji vainīgi! Ej nomazgājies lai uz spēli būtu tīrs..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 14:56, pirms 14 gadiem
karpins rakstīja: Nuja, nākamajā spēlē vēl divus satraumēs un tad jau vairs nebūs kas spēlē? ko tad tu teiksi ar savu saprātu?
Kur teikts, ka katru spēli satraumēs 2 spēlētājus?

     [+] [-]

, 2011-02-27 14:56, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Saimons var vnk ar celi iebraukt seja RD hokejistam tapat RD neko nespes izdarit, nu 10 minutes dabus nu un?
Saimonam pašam pār seju pārbraucis ceļarullis..

     [+] [-]

, 2011-02-27 14:57, pirms 14 gadiem
vaginators rakstīja: Kur teikts, ka katru spēli satraumēs 2 spēlētājus?
Ja šadi pieļausim, ka viņi mūs sit, tad kur teikts, ka nesatraumēs? un nesatraumēs vēl vairākus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 14:58, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Saimons var vnk ar celi iebraukt seja RD hokejistam tapat RD neko nespes izdarit, nu 10 minutes dabus nu un?
Kāda starpība, ja ripa galu galā iet viņu vārtos, nevis mūsu? Nav jau hokejā svarīgi tas, cik daudz izkaujas, bet gan tas, cik daudz ripas ielido pretinieku vārtos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 15:00, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Kāda starpība, ja ripa galu galā iet viņu vārtos, nevis mūsu? Nav jau hokejā svarīgi tas, cik daudz izkaujas, bet gan tas, cik daudz ripas ielido pretinieku vārtos
A un tad kipa lai mūsējos sit, vazā gar bortiem, smērē pret ledu? ta būs labāk?

     [+] [-]

, 2011-02-27 15:00, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: vakar SAIMONS vesaja pa laukumu slido, aj nav ko darit, pieslido pie HARTIGANA, SPRUKTA ievelk pa zobiem kartigi

RD turpina spelet, izsauc arstus abus likjus novelk no laukuma spele turpinas
Tu pats nesaproti, ka tev nav argumentu, tāpēc tu mal vienu un to pašu?
Un pārspīlē tu arī kā mudaks
Un viņš var vilkt, cik grib, BET UZVARĒJA RD

     [+] [-]

, 2011-02-27 15:01, pirms 14 gadiem
karpins rakstīja: A un tad kipa lai mūsējos sit, vazā gar bortiem, smērē pret ledu? ta būs labāk?
Protams, ka nē, tas bija tēmēts uz Nr. 71, kurš baigajā kaifā, ka Saimons izslēdzis RD
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 15:02, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: A shodien kaa speles? RD nebus pielikusi bikses no vakardienas ? man liekas ka bus

Ja liekas, var sasisties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 15:04, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Protams, ka nē, tas bija tēmēts uz Nr. 71, kurš baigajā kaifā, ka Saimons izslēdzis RD
a pasaki ka neizslēdza? ja tā turpinās nebūs vairs, kas spēlē un tad vairs nebūs kas to tavu ripu lidina pretinieka vartos. ko tad tu teiksi?

     [+] [-]

, 2011-02-27 15:06, pirms 14 gadiem
karpins rakstīja: a pasaki ka neizslēdza? ja tā turpinās nebūs vairs, kas spēlē un tad vairs nebūs kas to tavu ripu lidina pretinieka vartos. ko tad tu teiksi?
Īstenībā neizslēdza Izslēgt Spruktu viņam neizdevās, jo Sprukts būs šodien laukumā Un nav tas Saimons visvarens, nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 15:07, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: neizdevas Saimons beigas pasmaidija pateica halava ka neizsledza
Labi, ka tu zini, ko viņš pateica
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 15:09, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: sprukts aizmuka, pedejas 5 minutes sedeja uz solina, laikam raustijas ka akal saimons vinam iebrauks seja ar nuju
ej ārstēties

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 15:09, pirms 14 gadiem
Turās vīri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 15:10, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Īstenībā neizslēdza Izslēgt Spruktu viņam neizdevās, jo Sprukts būs šodien laukumā Un nav tas Saimons visvarens, nav.
Par laimi, ka tā, bet principu tas nemaina, ka mēs vairs nevaram tā ļaut spēlēt....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 15:12, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: te tikai laime izglaba SPRUKTU dievs ar vinju ka saka
Nu jau gan tu pārāk sāc dzīt velnu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 15:20, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Nu jebkura gadijuma, shodien MASKAVA sitis stiprak, kā vinji saka tas bija tikai pukites vakar!

viss var but
Un? Ko tu ar to gribēji pateikt?

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 15:20, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: te tikai laime izglaba SPRUKTU dievs ar vinju ka saka
Tu dzīvē kko spruktam pateiktu tev žoklis būtu ielauzts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 15:23, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: ko tad varonis PLAY OFFA uz ledus gulj ?
Nekas gan jau atriebsies

     [+] [-]

, 2011-02-27 15:39, pirms 14 gadiem
domājams, ka laikam ejot, būs tieši tāpat kā NHL: katrā komandā vajag vienu kārtīgu kausli un Rīgai arī vajadzētu par to padomāt. Komandas spēlētāji varēs koncentrēties uz spēli un "policisti" sisties.

     [+] [-]

, 2011-02-27 15:44, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: neizdevas Saimons beigas pasmaidija pateica halava ka neizsledza

bet tas ta, sprukts aizmuka, pedejas 5 minutes sedeja uz solina, laikam raustijas ka akal saimons vinam iebrauks seja ar nuju
Nuja,baidījās ,ka Saimons izlēks no noraidīto soliņa priekšlaicīgi.Vispirms domā,untad runā,ja ir ar ko domāt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 15:58, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Vakar saimons brutali nonesa 2 dinamiesus un pat pasmejas nelikas traucets, domajat shodien kads SAIMONAM atriebsies? normal komanda atriebtos, bet nejuau RD

saimons tak sparot ka RD ir meitene sneko nevar, var spardit ka grib

vini ka bija meitenju komanda kas skrien projam no SAIMONA ta skries
Saimons vakar parādīja ka neprot kā vīrietis zaudēt, spēlē kā gļēvulis-domāju ka viņš ir gudrāks. Izrādās ka tāds mīkstčaulis vien ir-jā viņš var mūsējo piekaut, iesist-ja mēs pēc šādiem parametriem vērtējam vīrišķību tad jo stiprāks un rupjāks jo vīrišķīgāks. Nē tas ir pavisam kas cits-kas nenolaižas līdz prastam līmenim, kas prot ar godu zaudēt, kas spēj savaldīt savus nervus, kas nodarbojas ar to ar ko vajag/spēlēt hokeju/- ja Saimons Komarovs Solovjovs grib lai iet uz boksu, cīņu bez noteikumiem. Tad jau visos sporta veidos ja sāk zaudēt tad sāksim sist.
Vakar Maskava skaidri parādīja ka viņi no mums baidās un stipri baidās-ja būtu pārleicināti tad mēģinātu mūs apspēlēt tīrā hokejā.
Vakardienas spēle un tieši znarokiešu uzvedība parādīja ka mēs esam stiprāki un viņi redz ka hokejā mūs uzvarēt nevar.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 15:59, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Neliekas smiekligi, ka LV dzekus sit , bet Znaroks rēc ?

Maskaviesi pat atlaujas daudz vairak, mierigi zurnalistiem pasaka, sitisim vel stiprak!

kr4 Maskaviesi RD kā meitenu komandu uztver , sakam ko gribam, tapat RD no mums nobisies un neko nedaris, JO VNK NESPEJ!
tad Tu saki, ka MD 5:1 meitenu komandai zaudee. muus tas tikai priecee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 16:04, pirms 14 gadiem
Starp citu, Jugra pašlaik soļa attālumā no vadības sērijā pret Magņitku!

     [+] [-]

, 2011-02-27 16:05, pirms 14 gadiem
Ivar, N.r71 - ko nozīmē šis skaitlis? Maskavas mentenes žetona nummurs, jeb tavas palātas nummurs psihenē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 16:05, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: pareizi, istie dzeki cinas, bet sprukts (itka regularas speles baigi kauslis bija tagad play offa nakas meli iespeist zobos un mukt projam)
Cik saprotu Tu esi latvietis un visu laiku jūsmo par cittautiešiem-visiem kuri spēlē pret Dinamo. Visu laiku lamā SAVĒJOS-tad var saprast kāpēc te tā izrādies-Tev nav draugu, jo Tu savējos nodod esi pret viņiem. Ko lai dara - visi Tevi pamet-tad vajag kaut kā to žulti izgāzt.
Tev patiktu ja sistu mūsējos-labi, tas nozīmē ka dzīvē arī esi pret savējiem. Bet tas gan ir jūtams ka Rīgas panākumi PO Tev baigi nepatīk-jo iesakitot PO un pēdējās spēles -mēs pamatlaikā esam zaudējuši tikai 2 spēles no14 vai 15 pēdējām spēlēm-vai Tev nešķiet ka tas jau ir labs līmenis. Un Tu taču bļāvi ka PO tik mums parādīs savu vietu-arī ja mēs tagad zaudētu savu sēriju ar 2-4 nevar teikt ka esam vēji PO sīva cīņa šogad, pirms gada izsitam SKA.
Saprotu ka Tev ļoti skauž-nu aizej uz baletu vai kādu melodrāmu-paraudi padomā kapēc Tevi nabadziņu neviens nemīl, kāpeč visi priecājās , bet Tev atkal bēdas utt.

     [+] [-]

, 2011-02-27 16:06, pirms 14 gadiem
Nez cik reizes šoreiz Kreipāns runās par to kā viņam patīk Komarovs. Labā ziņā sportiski nekaunīgs un agresīvs viņs taču!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 16:09, pirms 14 gadiem
Es uzskatu ka mums ir viens trumpis Sprukta maiņa,Karsums lai paņem Saimonu bortā- un aizsūta mājās uz kādu gadu ar lielu trīci-Ko Tad viņš Teiks?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 16:15, pirms 14 gadiem
mitins rakstīja: un tas ir viss ko jus varat tikai 1 minusinu ielikit?
10 mīnusi nemainīs tavu stulbumu vairāk kā 1

     [+] [-]

, 2011-02-27 16:17, pirms 14 gadiem
Kā Masaļskis cīnās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 16:21, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Man jau patika, atceries, SPRUKTS metaja kruto REGULĀRĀS speles kip visiem deva pa zobiem, piemeram tam pasham CSKA kozlovam baigi kavas kip,

atnāca play off, mūk uz tribinem no ledus

vot tas ir vecis
Kur tad viņš aizmuka?
Vecis viņš ir, jo šodien IZIES LAUKUMĀ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 16:23, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: man patik ka Krievi jus ledū līmē, meitenes RD
Tikai tās meitenes pašlaik sērijā ir vadībā, mudak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 16:24, pirms 14 gadiem
ralfino rakstīja: un uzvar ar
A,kā viņam tur iet?

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 16:24, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: gardak smejas pedejais, tici man!
nē, tas, kuram lēnāk pielec

     [+] [-]

, 2011-02-27 16:25, pirms 14 gadiem
Darzins12344 rakstīja: A,kā viņam tur iet?
Uzvarēja

     [+] [-]

, 2011-02-27 16:25, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: kas tad notiek, budzets 15 miljoni un RD grauzh ledu vnk
vai tiešām tu sērijā starp RD un MD piemini budžetus?

     [+] [-]

, 2011-02-27 16:25, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Uzvarēja
Bija arī kāds ļoti iespaidīgs seivs?
(ka pgajušaja spēlē)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 16:26, pirms 14 gadiem
Darzins12344 rakstīja: Bija arī kāds ļoti iespaidīgs seivs?
Nezinu, diemžēl spēli neskatījos
Bet nu Jugra bija pat vadībā 3:0, beigās 4:3

     [+] [-]

, 2011-02-27 16:27, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Nezinu, diemžēl spēli neskatījos
Bet nu Jugra bija pat vadībā 3:0, beigās 4:3
Nja khl sadabūt normali translacijias ir kā ir cerams tas uzlabosies ar laiku

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 16:28, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tu nesaproti, ka tu esi morāls k.roplis, kuram nav savas dzīves, tāpēc tu centies sabojāt omu citiem ar to, ka jau pāris stundas mels vienu un to pašu?
Citos vārdos trollis

     [+] [-]

, 2011-02-27 16:29, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Manuprat maskava vakar pietiekami nobiedeja RD lai vini pakastu atlikusas speles! RD atliek tikai padoties nekas cits !

domaju ka RD padosies un sghi serija bus zaudeta!


Vel druscinj Jums palika, viss bus ok! redzesim
Es domāju, ka tu pats saproti, ka esi mudaks

  +3 [+] [-]

, 2011-02-27 16:30, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: gardak smejas pedejais, tici man!
Tieši tā-Tu teici ka mēs noteikti netikšot PO un torpedo mūs noteikti apdzīs-mēs jau arī smejamies pēdējie un ja Tu domā ka gardāk smiesies Tu kad mēs neiegūsim Gagarina kausu tad nepārdzīvo- mēs kausu neiegūsim tāpat kā vēl 15 komandas un nav jābūt gaišreģim lai to pateiktu. Pēc Tavas mērauklas arī Tavs mīļotais Saimons ir vārgulis arī Tavās acīs, jo NHl atradīsies daudzi kuri viņu noliks pie vietas un Tu jau mīli tikai pašu stiprāko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 16:30, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Aizej atbalsti savejos arena, a to vinjsutur noklapes lidz asinim vnk
Aizej nomirsti
Vismaz kaut kas labs notiks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 16:33, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: nav runa par Gagrinu, jus to nekad nedabusiet, jo vienmer atnaks MD kura jus izklapes pret ledu

un publiski pareks
Nu baigi jau izklapēja, baigi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 16:34, pirms 14 gadiem
Nr.71
nav runa par Gagrinu, jus to nekad nedabusiet, jo vienmer atnaks MD kura jus izklapes pret ledu

Kapēc man liekas ka Tu esi riktīgs padonaks,pats labi saproti ka Dynamo Maskava laizīs ledu,kad zaudēs sērijā,gudrais tampona sraudni!

     [+] [-]

, 2011-02-27 16:34, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Komarovs: "Sitīsim rīdziniekus vēl stiprāk

viss vel prieksa
Runāt jau visi māk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 16:38, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: nav runa par Gagrinu, jus to nekad nedabusiet, jo vienmer atnaks MD kura jus izklapes pret ledu

un publiski pareks
Paga kāda tad ir hokeja jēga-uzvarēt spēli vai vienkārši rupji spēlēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 16:45, pirms 14 gadiem
Tavas antipātijas-paturi viņAS pie sevis!

     [+] [-]

, 2011-02-27 16:50, pirms 14 gadiem
PA SEJU.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 16:51, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: nav runa par Gagrinu, jus to nekad nedabusiet, jo vienmer atnaks MD kura jus izklapes pret ledu

un publiski pareks
Neprogronezēju šodienas rezultātu, bet..
Vismaz vakar Maskavas spēlētāji paši sevi apkaunoja. Smags zaudējums un cūcības.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 16:54, pirms 14 gadiem
Znarok kauns!

Pirms Dinamo spēlēt nāk,
Vajag himnu uzdziedāt,
Arī Šuplers dziedāt sāk.
Znaroks malā stāv un min,
Kā gan viņš tai vārdus zin?

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 16:54, pirms 14 gadiem
TO -Gizis! 100% atbalstu! Tiešām nesaprotu, kapēc blogā jālasa kaut kāda plānprātiņa un naida kurinātāja N.r 71,MURGI. Varbūt, SILIŅu tas uzjautrina? Man vienkārši RIEBJAS!

     [+] [-]

, 2011-02-27 16:55, pirms 14 gadiem
Es ceru ka fani arēnā izsvilps kamarovu un saimonsu. Značoku vispār arī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 17:01, pirms 14 gadiem
Man liels prieks, ka Šuplers dziedāja Latvijas himnu.

     [+] [-]

, 2011-02-27 17:01, pirms 14 gadiem
Komarovam Piz... i , un kārtībnieks