Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Savickis: "Nauda būs, "Dinamo" - arī"

Jānis Celmiņš

Savickis: "Nauda būs, "Dinamo" - arī"
Juris Savickis
Foto: Ģirts Ozoliņš, F64

„Nauda būs, šobrīd vēl noris darbs pie budžeta veidošanas, taču varu apstiprināt, ka „Dinamo” komanda būs arī nākamajā sezonā,” Rīgas „Dinamo” kluba padomes priekšsēdētājs Juris Savickis sarunā ar portālu Sportacentrs.com šodien kliedēja hokeja sabiedrībā izskanējušās runas un baumas par to, ka komanda turpmāk varētu arī nepastāvēt.

Jau vēstīts par vairāku citu klubu izstāšanos ko Kontinentālās Hokeja līgas (KHL). Pēdējās dienās izskanējušās runas, ka starp tiem varētu būt arī Rīgas „Dinamo”, šodien kliedēja kluba padomes priekšsēdētājs Juris Savickis. Viņš pats personīgi šobrīd turpina darbu pie kluba budžeta veidošanas, taču jau šodien apstiprina: „Nauda būs, „Dinamo” komanda arī. Visi var būt mierīgi.”

Sīkāk izveidojušos situāciju, ka jūnija beigās klubam līgumi ir tikai ar desmit spēlētājiem, kluba vadītājs gan nevēlējās komentēt, apstiprinot, ka komandas vadība ir apzinājusi zināmu spēlētāju loku, ar kuriem varētu slēgt līgumus, taču konkrētus uzvārdus nosaukt pagaidām nevēlējās. Jaunumus šajā jomā Savickis solīja jau tuvākajā laikā.

Arī par treneru sastāva saglabāšanu, Savickis atbildēja izvairīgi. „Zinu, ka Viktoram Ignatjevam ir piedāvājumi, taču mums vēl jāizrunājas. Nekad neesam likuši šķēršļus ne spēlētājiem, ne treneriem, ja kāds cits klubs izsaka labāku piedāvājumu. Komandu, visticamāk, turpinās vadīt Artis Ābols,” pauda kluba vadītājs.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-26 12:51, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: LAČ būs Dānijas, Norvēģijas līmenī un visi būs laimīgi.
Uzsvars laikam uz būs
Krievi Ameriku arī doģoņaķ un pirigoņaķ,būs !
Ar būs LV māk lieliski barot,atēdos,paldies par kūkām. Tu man pastāsti par to,kas ir !
Būs,atstāj saviem bērniem,tos ar to baro.

     [+] [-]

, 2014-06-26 12:53, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Uzsvars laikam uz būs
Krievi Ameriku arī doģoņaķ un pirigoņaķ,būs !
Ar būs LV māk lieliski barot,atēdos. Tu man pastāsti par to,kas ir !
Būs atstāj saviem bērniem,tos ar to baro.
Dinamo bez naudas.

  +1 [+] [-]

, 2014-06-26 12:54, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Ieteiktu paskatīties biļešu cenas uz nhl spēlēm ! būsi pamatīgi šokēts, ieraugot to, un pēcāk izsecinot kādu naudu tu atstāj par šo kolhoza hokeju. Biļetes sliktākajās vietās pieejamas no 15 $.
Nu, nevar salīdznāt ASV pilsoņu pirktspēju ar bijušo postpadomju republiku pilsoņu patreizējo pirktspēju. Var jau RD uzlikt biļešu cenu 50+Euro, bet jautājums cik cilvēku varēs atļauties šādas biļetes.

  -2 [+] [-]

, 2014-06-26 12:54, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Uzsvars laikam uz būs
Krievi Ameriku arī doģoņaķ un pirigoņaķ,būs !
Tas ir vidējā termiņā sasniedzams mērķis, nevis slimas fantāzijas.

Normāla līmeņa pusprofesionāla līga priekš Latvijas lieluma, hokejistu skaita un ekonomikas būtu vēsā mierā pavelkams pasākums.

Paskaties, cik daudz mūsējo šobrīd spēlē līdzīga līmeņa līgās ārzemēs. No Kazahstānas spēlētājiem vispār vesela komanda sanāk. Tu domā, ka viņi tur miljonus pelna?

     [+] [-]

, 2014-06-26 12:56, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Tas ir vidējā termiņā sasniedzams mērķis, nevis slimas fantāzijas.

Normāla līmeņa pusprofesionāla līga priekš Latvijas lieluma, hokejistu skaita un ekonomikas būtu vēsā mierā pavelkams pasākums.

Paskaties, cik daudz mūsējo šobrīd spēlē līdzīga līmeņa līgās ārzemēs. No Kazahstānas spēlētājiem vispār vesela komanda sanāk. Tu domā, ka viņi tur miljonus pelna?
Stāsts ir aizraujošs un intriģējošs,žēl tik ka teorijā.
Kad būs praksē,pastāstīsi ! Gaidu ar nepacietību.

  +1 [+] [-]

, 2014-06-26 12:57, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Latvijas valsts dzelzceļš katru sezonu Rīgas Dinamo piešķir 500 tk ls, jeb šobrīd 712 000 eiro. Tā ir visu valsts nodokļu maksātāju nauda, jocīgi tik, ka par to neviens neraud gaužas asaras. Bet, kad LVM vienu vienīgu reizi iedod naudu 400 tk ls basketbolam, tā šausmas un katastrofa te viss čotka !
Tās šausmas, katastrofa un bļaušana ir basketbola sadaļā, šeit par to, izņemot A-burtu visiem ir pie kājas.

     [+] [-]

, 2014-06-26 12:58, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Stāsts ir aizraujošs un intriģējošs,žēl tik ka teorijā.
Kad būs praksē,pastāstīsi ! Gaidu ar nepacietību.
Samsung līgas periods bija viena soļa attālumā no tāda līmeņa. Bez krīzes gadiem un bez Dinamo mēs tur jau šobrīd visdrīzāk būtu.

     [+] [-]

, 2014-06-26 13:01, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Samsung līgas periods bija viena soļa attālumā no tāda līmeņa. Bez krīzes gadiem un bez Dinamo mēs tur jau šobrīd visdrīzāk būtu.
Nebūtu dzēris daudz,būtu aknas veselas.
Par vēlu dzert Boržomi,kad aknas atteikušas. Un stāsti par būs,būtu,tām nelīdzēs.

     [+] [-]

, 2014-06-26 13:02, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Stāsts ir aizraujošs un intriģējošs,žēl tik ka teorijā.
Kad būs praksē,pastāstīsi ! Gaidu ar nepacietību.
Tu te vislaik prasi kaut kādus pierādījumus, bet parādi kaut vienu pierādījumu, ka Dinamo būtu uzlabojis hokeja līmeni Latvijā?

     [+] [-]

, 2014-06-26 13:03, pirms 11 gadiem
Ernijzz rakstīja: Tu te vislaik prasi kaut kādus pierādījumus, bet parādi kaut vienu pierādījumu, ka Dinamo būtu uzlabojis hokeja līmeni Latvijā?
Es ko tādu apgalvoju ? Vai tu pats no sevis to izdomāji ?
Dinamo ir. Varenais LAČ būs,būtu. Un tur kaut raudi,vai dejo.

  +2 [+] [-]

, 2014-06-26 13:05, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Samsung līgas periods bija viena soļa attālumā no tāda līmeņa. Bez krīzes gadiem un bez Dinamo mēs tur jau šobrīd visdrīzāk būtu.
Diemžēl, kamēr Latvijas ekonomika lielā mērā balstīsies uz pakalpojumu sfēru, tikmēr nebūs kam šīs Dānijas līgas līmeņa komandas uzturēt.
Līmenis tik tiešām būtu salīdzinoši reāli sasniedz, spēlētāju resursi tam ir, bet tam ir vajadzīga nauda.
Krīzes laikā tika slēgtas daudzi ražojošie uzņēmumi, kas Samsunglīgas laikā šos 3-4 klubus uzturēja.
Protams, šobrīd situācija, vismaz uz papīra iet uz augšu, pirms 3-4 gadiem, šajā laikā uz spēlēšanu LAČ pieteicās 4 komandas, tagad uz to ir pieteikušās veselas 12, tomēr pietrūkst tieši finanses lai šīs komandas varētu pārvilināt mājās tādus Bērziņus, Bļinovus u.c. šāda līmeņa spēlētājus.

  +1 [+] [-]

, 2014-06-26 13:09, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Diemžēl, kamēr Latvijas ekonomika lielā mērā balstīsies uz pakalpojumu sfēru, tikmēr nebūs kam šīs Dānijas līgas līmeņa komandas uzturēt.
Līmenis tik tiešām būtu salīdzinoši reāli sasniedz, spēlētāju resursi tam ir, bet tam ir vajadzīga nauda.
Krīzes laikā tika slēgtas daudzi ražojošie uzņēmumi, kas Samsunglīgas laikā šos 3-4 klubus uzturēja.
Protams, šobrīd situācija, vismaz uz papīra iet uz augšu, pirms 3-4 gadiem, šajā laikā uz spēlēšanu LAČ pieteicās 4 komandas, tagad uz to ir pieteikušās veselas 12, tomēr pietrūkst tieši finanses lai šīs komandas varētu pārvilināt mājās tādus Bērziņus, Bļinovus u.c. šāda līmeņa spēlētājus.
Ja nopietni, tad pat pie RD eksistences varētu uztaisīt normālu LČ, bet tikai tad LHF un klubu īpašniekiem arī būtu stipri jāpagrauž ledus,lai tā notiktu. Patreiz LHF un klubi (ar retiem izņēmumiem) pret LČ izturās tā gana vieglprātīgi, jeb bez sevišķa entuziasma.

     [+] [-]

, 2014-06-26 13:10, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Tas ir vidējā termiņā sasniedzams mērķis, nevis slimas fantāzijas.

Normāla līmeņa pusprofesionāla līga priekš Latvijas lieluma, hokejistu skaita un ekonomikas būtu vēsā mierā pavelkams pasākums.

Paskaties, cik daudz mūsējo šobrīd spēlē līdzīga līmeņa līgās ārzemēs. No Kazahstānas spēlētājiem vispār vesela komanda sanāk. Tu domā, ka viņi tur miljonus pelna?
Tikai par to vēl jāpārliecina uzņēmēji, bet viņiem izdevīgāk būs atbalstīt basketbolu, futbolu nevis hokeju
Ja man būtu liela nauda un es vēlētos publicitāti, tad par summu kas vajadzīga pusprofesionālai hokeja komandai, noteikti varētu uzturēt piecas viduvējas LBL komandas.

  +2 [+] [-]

, 2014-06-26 13:12, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tikai par to vēl jāpārliecina uzņēmēji, bet viņiem izdevīgāk būs atbalstīt basketbolu, futbolu nevis hokeju
Ja man būtu liela nauda un es vēlētos publicitāti, tad par summu kas vajadzīga pusprofesionālai hokeja komandai, noteikti varētu uzturēt piecas viduvējas LBL komandas.
Muļķības. Sezonā vidēja LBL kluba budžets ir ~100 tūkst. Euro. Par VEF un BKV nemaz nerunājot. Hokeja čempim par tādām naudām tikai sapņot.

     [+] [-]

, 2014-06-26 13:15, pirms 11 gadiem
Viss skaidrs, tātad naudas nebūs.

     [+] [-]

, 2014-06-26 13:19, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Diemžēl, kamēr Latvijas ekonomika lielā mērā balstīsies uz pakalpojumu sfēru, tikmēr nebūs kam šīs Dānijas līgas līmeņa komandas uzturēt.
Līmenis tik tiešām būtu salīdzinoši reāli sasniedz, spēlētāju resursi tam ir, bet tam ir vajadzīga nauda.
Krīzes laikā tika slēgtas daudzi ražojošie uzņēmumi, kas Samsunglīgas laikā šos 3-4 klubus uzturēja.
Protams, šobrīd situācija, vismaz uz papīra iet uz augšu, pirms 3-4 gadiem, šajā laikā uz spēlēšanu LAČ pieteicās 4 komandas, tagad uz to ir pieteikušās veselas 12, tomēr pietrūkst tieši finanses lai šīs komandas varētu pārvilināt mājās tādus Bērziņus, Bļinovus u.c. šāda līmeņa spēlētājus.
Galīgi nepiekrītu par to pakalpojumu sfēru. Kas šobrīd sponsorē tos mūsu hokeja klubus? Ko ražo uzņēmumi Kurbads vai Smscredit?

  +1 [+] [-]

, 2014-06-26 13:20, pirms 11 gadiem
Daudz KHL komandas,so sezonu izlaidis KHL imperija:vienu sezonu spele,otru sezonu izlaiz ;D normali

Sogad Dinamo bez legionariem?

     [+] [-]

, 2014-06-26 13:20, pirms 11 gadiem
Ernijzz rakstīja: Muļķības. Sezonā vidēja LBL kluba budžets ir ~100 tūkst. Euro. Par VEF un BKV nemaz nerunājot. Hokeja čempim par tādām naudām tikai sapņot.
Tad ja ņemsim hokejistus un personālu pa lēto, 1500 mēnesī, 30 cilvēki (ar personālu), tikai algām, nauda pietiks diviem mēnešiem. Vēl jau par ledu jāmaksā, inventāru un gan jau vēl kaut ko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-26 13:27, pirms 11 gadiem
Ernijzz rakstīja: Muļķības. Sezonā vidēja LBL kluba budžets ir ~100 tūkst. Euro. Par VEF un BKV nemaz nerunājot. Hokeja čempim par tādām naudām tikai sapņot.
Tad visdrīzāk tev īsti nav nojausma, kādi ir budžeti hokejā. Prizma LAČ bija starp nabadzīgajiem klubiem, bet viņiem tie izdevumi pēc Miļuna vārdiem arī bija 100-150 tūkstošu € robežās. Un tie ir tādi ceturtdaļprofesionāļi.

     [+] [-]

, 2014-06-26 13:30, pirms 11 gadiem
Es uzskatu kad Dinamo japastav visi kas te raksta naw fani jo tadu skepsi fani naw.nauda vienmer ir bijusi un tas p....no kurienes nak,speletajus mums ir daudz ari jaunie kapec dala gan nespeletu DR trenera amataa vajg palikt A.Abolam vin diezgan labi sevi pieradija.kas pret sito visu pret ejat d......t..,!paldies!

     [+] [-]

, 2014-06-26 13:30, pirms 11 gadiem
premjiers17 rakstīja: Sogad Dinamo bez legionariem?
Tas atkarigs kadu naudu dabus, var jau tikai no vietejiem nokomplektet labu komandu, kura cinisies par Ceribu kausu, Gagarina play off gan tad nespid. Speka samera busim apmeram ka Novokuznetskas Metallurgam kurs ir balstits uz jaunajiem speletajiem ar vieno mazakajiem KHL budzetiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-06-26 13:34, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Tad visdrīzāk tev īsti nav nojausma, kādi ir budžeti hokejā. Prizma LAČ bija starp nabadzīgajiem klubiem, bet viņiem tie izdevumi pēc Miļuna vārdiem arī bija 100-150 tūkstošu € robežās.
Pieļauju,ka 250 Euro būtu labs kluba budžets. Ja klubs vēlas spēlētājiem (vismaz daļai) maksāt daudz maz normālas naudas.
Domāju,ka LHF būtu jāsāk ar līguma noslēgšanu ar LTV7 par LČ spēļu translāciju visas sezonas garumā. Lai klubiem ir ko piedāvāt iespējamiem naudas devējiem. Iespēja regulāri pareklamēties televīzijā uz spēlētāju formām un ledus haļļu bortiem būtu labs vilinājums jebkuram uzņēmējam. Kamēr LČ spēles apšaubāmā kvalitātē tiek transleta dažādos i-neta portālos, tikmēr pat šī nelielā iespēja piesaistīt LČ iespējamos sponsorus atkrīt.

     [+] [-]

, 2014-06-26 13:35, pirms 11 gadiem
motosports rakstīja: Norvēgijā hokeju uztur pat naftas uzņēmumi un tie paši dāni ir bagāta valsts kam piedēt liela daļa Latvijas zemes un uzņemumu. Nevajag salīdzinat bagato valstu situāciju ar Latviju. Kas būs tie uzņemumi kas uzturēs hokeju Latvija ja atskaitot Alderi latviešiem nekas cits vairs nav. Latvijas situāciju drīzāk vajag pielīdzināt Slovēnijai. Un labs čempionāts vēl neko negarantē jo Austrijā tas ir daudzas reizes labāks par Norvēgijas un Dānijas, taču rezultāta nav.
Tā nu gan nav, ka mums ir tikai Aldaris Publiskots jaunais Latvijas miljonāru saraksts...

  -1 [+] [-]

, 2014-06-26 13:40, pirms 11 gadiem
motosports rakstīja: Norvēgijā hokeju uztur pat naftas uzņēmumi un tie paši dāni ir bagāta valsts kam piedēt liela daļa Latvijas zemes un uzņemumu. Nevajag salīdzinat bagato valstu situāciju ar Latviju. Kas būs tie uzņemumi kas uzturēs hokeju Latvija ja atskaitot Alderi latviešiem nekas cits vairs nav. Latvijas situāciju drīzāk vajag pielīdzināt Slovēnijai. Un labs čempionāts vēl neko negarantē jo Austrijā tas ir daudzas reizes labāks par Norvēgijas un Dānijas, taču rezultāta nav.
Ta ir taisniba Latvijas hokeja saimniecibu no eiropas valstim var pielidzinat tikai Slovenijai, bet elite tapat ka vini ieksa ara nesem, jo musu puse hokeja dievs un vairak neka viniem talantu, ta parejais stipri lidzigi ari vidusmera speletaja varejums tuvu lidzigs.

     [+] [-]

, 2014-06-26 13:40, pirms 11 gadiem
motosports rakstīja: Norvēgijā hokeju uztur pat naftas uzņēmumi un tie paši dāni ir bagāta valsts kam piedēt liela daļa Latvijas zemes un uzņemumu. Nevajag salīdzinat bagato valstu situāciju ar Latviju. Kas būs tie uzņemumi kas uzturēs hokeju Latvija ja atskaitot Alderi latviešiem nekas cits vairs nav. Latvijas situāciju drīzāk vajag pielīdzināt Slovēnijai. Un labs čempionāts vēl neko negarantē jo Austrijā tas ir daudzas reizes labāks par Norvēgijas un Dānijas, taču rezultāta nav.
Norvēģijā un Dānijā hokejs ir krietni mazāk populārs, ja salīdzina ar Latviju.

Slovēnijā hokejs ir aptuveni tikpat lielā cieņā, kā mums handbols, tādēļ salīdzinājums ir galīgi neadekvāts.

Latvijā ir ~3000 uzņēmumu ar apgrozījumu virs 10 miljoniem €.

     [+] [-]

, 2014-06-26 13:41, pirms 11 gadiem
Zombijs rakstīja: Ta ir taisniba Latvijas hokeja saimniecibu no eiropas valstim var pielidzinat tikai Slovenijai, bet elite tapat ka vini ieksa ara nesem, jo musu puse hokeja dievs un vairak neka viniem talantu, ta parejais stipri lidzigi ari vidusmera speletaja varejums tuvu lidzigs.
Pilnīgas muļķības tu šobrīd runā.

Viņiem kā reiz talantu skaits ir krietni lielāks relatīvi pret to niecīgo hokejistu skaitu, kas viņiem ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-26 13:47, pirms 11 gadiem
Safronovam toč aizgājis ciet, krievijā laikam vēl tirgo spaisu

Safronovs: Kas tā ASV vispār tāda ir? Skaista...

Es joprojām nesaprotu, kā tādi cilvēki var tikt tādos amatos, nu kur taisnīgums pasaulē?

     [+] [-]

, 2014-06-26 13:48, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Galīgi nepiekrītu par to pakalpojumu sfēru. Kas šobrīd sponsorē tos mūsu hokeja klubus? Ko ražo uzņēmumi Kurbads vai Smscredit?
Tie ir atsevišķi pozitīvi piemēri, tomēr nevar paļauties uz to, ka visas komandas tādus sponsorus spēs atrast.
Sports visā pasaulē balstās uz ražojošu nevis pakalpojumus sniedzošu uzņēmumu atbalstu.
Piemēram, kur lai tāds Tukums atrod pakalpojumu nozarē, ar peļņu strādojošu uzņēmumu?
Arī uz pašvaldību atbalstu vien paļauties nevar, arī pašvaldību budžeti gadu no gada lēkā, atbalsts sportam var samazināties.
Ideālais variants profesionālā sporta finansēšanā būtu Čehijas modelis, kur komandai ir vairāki desmiti nelielu un mazu sponsoru, kur viena sponsora aiziešana neizsit lielu robu kluba budžeta, citādi notiek tas, ko mēs redzējām LM gadījumā, kad ģenerālsponsora aiziešana pilnībā iznīcināja klubu, turklāt šī viena sponsora garantētā naudas plūsma ilgu gadu garumā, ieveda klubu tādā kā apātijā un miega stāvoklī, nemaz necenšoties ko mainīt.
Vēl jau protams ir Zviedrijai raksturīgais variants ar kluba fanu iespēju iegādāties daļu kluba un ik sezonu tajā ieguldēt savus nieka 100€. Ja klubam ir ap 10 000 patstāvīgu uzticamu fanu (ja nemaldos AIK gadījums), tad tie jau ir 1 000 000€, kas nosedz ievērojamu daļu kluba budžeta.
Protams tā ir utopija Latvijas līmenī, jo šķiet neviena LAČ klubam nav vairāk kā 10 - 20 īstu fanu, tomēr tādam klubam kā RD tā būtu laba perspektīva pārbaudīt, kas tad īsti tie ''Tikai Rīga, Tikai Dinamo'' fani ir pa putniem. Ņemot vērā, ka RD būtu jābūt vai nu SIA vai AS statusam, klubs saviem ''faniem'' varētu piedāvāt kluba kapitāļdaļas vai akcijas. tad būtu interesanti paskatīties, cik no uzticamajiem faniem būtu gatavi atvērt maciņu lai glābtu savu mīļo klubu
Bet tas protams tik tā, ar ironiju

  +1 [+] [-]

, 2014-06-26 13:50, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja nopietni, tad pat pie RD eksistences varētu uztaisīt normālu LČ, bet tikai tad LHF un klubu īpašniekiem arī būtu stipri jāpagrauž ledus,lai tā notiktu. Patreiz LHF un klubi (ar retiem izņēmumiem) pret LČ izturās tā gana vieglprātīgi, jeb bez sevišķa entuziasma.
Vairāk kārt esmu jau teicis, būtu tā cilvēka vietā, kurš LHF atbild par LAČ, censtos nocopēt EHL PR veidotāju.
Kamēr LAČ mārketinga līmenis būs trīs līmeņus zem Entuziastu Hokeja Līgas līmeņa, tikmēr arī LAČ nebūs interesanta vide, kur uzņēmumiem ieguldīt savu naudu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-06-26 13:51, pirms 11 gadiem
Ar to arī visus nozombētos apsveicu! krievijas maigās varas projekts uzņem apgriezienus, kamēr Latvijas čempionāts turpina gaidīt līdzekļus, lai līmenis kaut nedaudz, bet paceltos...