Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" nespēj atspēlēties un turpina ar zaudējumu pret Ķīnas klubu

Krišs Upenieks

"Dinamo" nespēj atspēlēties un turpina ar zaudējumu pret Ķīnas klubu
Džastins Pīterss
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) regulārās sezonas ietvaros jau 11. zaudējums pēc kārtas nesen izmaiņas treneru korpusā piedzīvojušajai Rīgas ''Dinamo'', kas šovakar nespēja atspēlēties un ar 1:2 piekāpās Artūra Kuldas pārstāvētajai Pekinas ''Kunlun Red Star".

Rīgas ''Dinamo'' vadība pēc desmit piedzīvotiem zaudējumiem pēc kārtas veica interesantu soli - no darba tika atlaisti galvenā trenera Sanda Ozoliņa asistenti Rodrigo Laviņš un Aleksandrs Ņiživijs, savukārt viņu vietā stājās kluba ģenerālmenedžeris Ģirts Ankipāns.

Spēle teksta tiešraide variet atrast ŠEIT.

Mača ievadā nebija bīstamu momentu ne pie vienas komandas vārtiem, bet 9. minūtē rezultātu atklāja viesi - pašu kļūda uz zilās līnijas noveda pie pretinieku izgājiena vienatnē pret vārtsargu, un Vojtehs Voļskis savu iespēju izmantoja (0:1). Izskaņā mūsējie uzspēlēja skaitliskajā mazākumā, bet to izdevās izturēt, un pēc 20 minūtēm mūsējiem bija minimāls deficīts.

Otrā perioda pirmajā daļā ''Dinamo'' izcēlās ar lielu aktivitāti uzbrukuma darbībās - mazākumā iespēja bija Brendonam Makmilanam, vienādos sastāvos no labas pozīcijas garām meta Uvis Balinskis. Ieguvām vairākumu, kurš noslēdzās bez rezultatīviem metieniem. Taisnības labad jāsaka, ka uzbrukuma spēle bija vāja, arī vairākumā nekas īsti neizdevās, tādējādi saglabājās minimāls deficīts (0:1).

46. minūtē viss nonāca līdz tam, ka viesi dubultoja savu pārsvaru - pēc uzvarēta iemetiena uzreiz sekoja Mareka Dalogas šāviens no distances, un ripa lidoja augšējā stūrī (0:2). Vienādos sastāvos nekad neizdevās, un vairāk nekā trīs minūtes pirms pamatlaika beigām vārtsargu nomainījām pret sesto laukuma hokejistu - no kreisā malas ar precīzu ''one-timer'' metienu izcēlās Ņikita Jevpalovs (1:2)! Izmisīgie mēģinājumi gūt vārtus beidzās nesekmīgi, un ''Dinamo'' piedzīvoja 11. zaudējumu pēc kārtas.

27. septembrī Rīgas ''Dinamo'' aizvadīs nākamo spēli savā laukumā tiekoties ar Vladivostokas ''Admiral''. Mača sākums pulksten 19:30.

Rīgas "Dinamo" sastāvs

Džastins Pīterss (Jānis Kalniņš); Karls Stolerijs – Krišjānis Rēdlihs, Uvis Balinskis – Viljams Rens, Kristaps Zīle – Nerijus Ališausks, Aleksandrs Jerofejevs; Koltons Gilīss – Gints Meija – Vitālijs Pavlovs, Miks Indrašis – Brendons Makmilans – Denijs Kristo, Ņikita Jevpalovs – Māris Bičevskis – Miķelis Rēdlihs, Roberts Lipsbergs – Oskars Batņa – Edgars Kulda, Emīls Ģēģeris.

Rīgas "Dinamo" – Pekinas "Kunlun Red Star"

Vārti: 8:12 Voļskis 0:1, 45:31 Daloga (Voļskis) 0:2, 56:38 Jevpalovs (K.Rēdlihs) 1:2
Metieni: 21:17
Soda minūtes: 12:10
Vārtsargi: Džastins Pīterss – Magnuss Helberjs

  +2 [+] [-]

, 2017-09-25 21:54, pirms 7 gadiem
Miskastnieki liimenii!!!

  +2 [+] [-]

, 2017-09-25 21:55, pirms 7 gadiem
Zherdevs tribīnēs
Aiziet!Ir jauns treneris komandā, zaļais pūiķis!

     [+] [-]

, 2017-09-25 21:55, pirms 7 gadiem
redzam kadu spiedienu dinamo vajadzeja lai iemulatu vartus,tas jau pierada ka tur ir d*rsa.

     [+] [-]

, 2017-09-25 21:56, pirms 7 gadiem
Urā Urā Urā! Mums būs ne tikai Naģeždas bikšeles,bet arī krievu līgas Lielākais Zāģis!
Biedrs Juris par visu tur rūpīga saimnieka roku - rekordi būs!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-25 21:56, pirms 7 gadiem
Točn miskastes! Būtu labāk seriālu 19:00 parādījuši!! (Two and a half men) pfff

  -1 [+] [-]

, 2017-09-25 21:57, pirms 7 gadiem
Vartus nevar iemest, tad Lusinjs skaita momentus. Labi ka vismaz momentos Miskastnieki bija vadibaa

  +2 [+] [-]

, 2017-09-25 21:57, pirms 7 gadiem
11 baranka Dinamo Rīga dienasgrāmatā

 +11 [+] [-]

, 2017-09-25 21:57, pirms 7 gadiem
Prieks par ķīnas klubu. Valsts ar bagātām hokeja tradīcijām un mīlestību pret sportaveidu!

  -4 [+] [-]

, 2017-09-25 21:57, pirms 7 gadiem
Mans piecgadīgais dēls teica: "Bet patiešām šodien Dinamo centās"
Es piekrītu

  +3 [+] [-]

, 2017-09-25 21:58, pirms 7 gadiem
14 pēc kārtas , puiši jūs to varat !!!

  -1 [+] [-]

, 2017-09-25 21:58, pirms 7 gadiem
Dinamo mūs visus priecē ar 11 resno drāti pēc kārtas! Malači!
Cik skatītāju? Nav rekords?

 +10 [+] [-]

, 2017-09-25 21:58, pirms 7 gadiem
Ar cīņas sparu vien ir par maz – vajadzīga arī meistarība. Nu vismaz kāda cūcene...

  -2 [+] [-]

, 2017-09-25 21:58, pirms 7 gadiem
chemist_dk rakstīja: Prieks par ķīnas klubu. Valsts ar bagātām hokeja tradīcijām un mīlestību pret sportaveidu!
tur vispār neviena ķinieša nav

     [+] [-]

, 2017-09-25 21:58, pirms 7 gadiem
Kur ta ģērētājs palicis?

  +5 [+] [-]

, 2017-09-25 21:58, pirms 7 gadiem
ТИКАИ РИГА,ТИАКИ ДИНАМО,САРАУЙ!

  -2 [+] [-]

, 2017-09-25 21:59, pirms 7 gadiem
Bet nu tas ir psc, tak to Pavlovu marinees un marinees. Ja taa turpinaasies, tad taa arii paliks RD uz 5tiem.

  +7 [+] [-]

, 2017-09-25 21:59, pirms 7 gadiem
stabilitāte meistarības apliecinājums

  +6 [+] [-]

, 2017-09-25 21:59, pirms 7 gadiem
sakat ko gribat,bet tādiem mozjakiniem nekad nelūzt metiens kā batnām nolūza,tāpēc skila truķst,lai gan pārka'puma tur nebija beigās.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-25 21:59, pirms 7 gadiem
Pajat

  +3 [+] [-]

, 2017-09-25 21:59, pirms 7 gadiem
Miskastes nabagi, apkaunojums valstij un sportam. Jāraksta Kalvītim petīcija, lai izbeidz to balagānu.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-25 21:59, pirms 7 gadiem
edgars13 rakstīja: Mans piecgadīgais dēls teica: "Bet patiešām šodien Dinamo centās"
Es piekrītu
Vinjs jau laikam tikai pedejas 10minutes skatijas kad Kunjlunji ieluda aizsardziba, jo principa neko vairs nevajadzeja

  +5 [+] [-]

, 2017-09-25 22:00, pirms 7 gadiem
Dināmo vajadzētu spēlēt ja ne vienu, tad vismaz vairākus līmeņus zemākā līgā, tā nespēja gūt vārtus un samierinieciskie zaudējumi ir kā ielaista slimība.

Nav vērts kulties pa apakšu un audzināt nākamos zaudētājus. Lai nākošgad spēlē kaut VHL, budžets tam vismaz ir piemērots.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-09-25 22:01, pirms 7 gadiem
Mr.Eksperts1 rakstīja: Vinjs jau laikam tikai pedejas 10minutes skatijas kad Kunjlunji ieluda aizsardziba, jo principa neko vairs nevajadzeja
Es saprotu ka lamāt Dinamo ir trendā, bet nu nevar noliegt ka čomi centās....

  +1 [+] [-]

, 2017-09-25 22:02, pirms 7 gadiem
Ciets Kunilings no Ķīnas ģinamkai! Beļašs,rīkle un speķis raudot minetē

  +8 [+] [-]

, 2017-09-25 22:02, pirms 7 gadiem
edgars13 rakstīja: Mans piecgadīgais dēls teica: "Bet patiešām šodien Dinamo centās"
Es piekrītu
kauna nav bērnu ar ko tādu mocīt?

     [+] [-]

, 2017-09-25 22:02, pirms 7 gadiem
samērā laba spēle priekš tāda sastāva un vārtsarga .
p.s kā vārtsargs piiitirs nebija kastē tā uzreiz iemetām
tiesnēsi pilnigi idioti....

     [+] [-]

, 2017-09-25 22:03, pirms 7 gadiem
nabadzibas_smaka_115766909171922 rakstīja: 14 pēc kārtas , puiši jūs to varat !!!
15! Mans draugs - vajag 15!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-09-25 22:03, pirms 7 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Dinamo mūs visus priecē ar 11 resno drāti pēc kārtas! Malači!
Cik skatītāju? Nav rekords?
Ir! Beļašs bija un divi drugāni arī!

  +3 [+] [-]

, 2017-09-25 22:04, pirms 7 gadiem
Modritis rakstīja: ТИКАИ РИГА,ТИАКИ ДИНАМО,САРАУЙ!
Ideāls sauklis,pagaidām labākais

  -1 [+] [-]

, 2017-09-25 22:04, pirms 7 gadiem
OZO atkāpies!!!proties!

  +4 [+] [-]

, 2017-09-25 22:04, pirms 7 gadiem
Vilis15 rakstīja: kauna nav bērnu ar ko tādu mocīt?
Tikai lūzeri bērnam māca, ka sports satāv no uzvarām

     [+] [-]

, 2017-09-25 22:04, pirms 7 gadiem
Pilnigas nulles

  +4 [+] [-]

, 2017-09-25 22:05, pirms 7 gadiem
Nu tad audzini par pelavu

     [+] [-]

, 2017-09-25 22:06, pirms 7 gadiem
Čainīzeri izskatījās pēc pilnīgiem nabagiem, bet tāpat pietika ar diviem momentiem uzvarai, tad nu kāda miskaste ir dinamo? čainīzeri jau tā izskatījās pēc panteļejeva peedējā profesionālajā sezonā , ātrums kā veterāniem, bet lūdzu

     [+] [-]

, 2017-09-25 22:07, pirms 7 gadiem
buucins rakstīja: Nu tad audzini par pelavu
Tikai ne par buucins

  -4 [+] [-]

, 2017-09-25 22:07, pirms 7 gadiem
Skaidrs ir viens, kanādiešu vārtsargs ar steigu jāsūta mājās.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-25 22:07, pirms 7 gadiem
edgars13 rakstīja: Mans piecgadīgais dēls teica: "Bet patiešām šodien Dinamo centās"
Es piekrītu
Shosezon dinamo līdzjutējiem prieku sagadaas ari centība, uzvara ir otshkiriga

  +2 [+] [-]

, 2017-09-25 22:08, pirms 7 gadiem
3700
kur vēl ņem motivāciju iet uz arēnu?
neticu gan tam skaitlim

     [+] [-]

, 2017-09-25 22:08, pirms 7 gadiem
belo31 rakstīja: aizver tak savu klebarušku, joptvai maķ
O! Beidzot dzirdu īstu ģinamkas fana valodu!
Šito pabrēc spelē nākamreiz piedod,bet man nāk reāla ņirga par tevi minetčik

  -1 [+] [-]

, 2017-09-25 22:09, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Skaidrs ir viens, kanādiešu vārtsargs ar steigu jāsūta mājās.
DR uzbrukums gan ir zvērā.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-25 22:09, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Shosezon dinamo līdzjutējiem prieku sagadaas ari centība, uzvara ir otshkiriga
Nezinu vai tā...bet viņš, manuprāt, to teica no sirds

     [+] [-]

, 2017-09-25 22:10, pirms 7 gadiem
cik bija skatītāju?

     [+] [-]

, 2017-09-25 22:10, pirms 7 gadiem
Nu neko, tikpat stabili raujam, kā SKA...
Stabilitāte noteikti komandai ir...
Ticēju līdz pēdejam, nekritizēju, bet nu pat lielākajiem faniem vairs negribas skatities hokeju...
Gaidu NHL regulāro sezonu...

     [+] [-]

, 2017-09-25 22:10, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Skaidrs ir viens, kanādiešu vārtsargs ar steigu jāsūta mājās.
tā ,,steiga'' jau vismaz 2nedēļas steidzas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-09-25 22:10, pirms 7 gadiem
Labi, ka tā, varēja būt vēl sliktāk. Kāds spēlētājs varēja sasisties vai, nedod dies, mašīnu saskrāpēt. Tas taču ir tikai hokejs! Nē, vēl mazāk, tas pat nav hokejs, tā ir jautra komēdija, un tieši tā to arī jāuztver.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-25 22:11, pirms 7 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: O! Beidzot dzirdu īstu ģinamkas fana valodu!
Šito pabrēc spelē nākamreiz piedod,bet man nāk reāla ņirga par tevi minetčik
Man savukārt par Tevi nāk rēka - pieaudzis vecis, bet uz katru tā troļļa provokāciju pilnā nopietnībā uzvelcies un atbildi katram viņa komentāram, šim tikai to i vajag.

     [+] [-]

, 2017-09-25 22:11, pirms 7 gadiem
edgars13 rakstīja: Es saprotu ka lamāt Dinamo ir trendā, bet nu nevar noliegt ka čomi centās....
Tas tik vēl trūka, lai profesionālis peec 10 zaudejumiem necenstos...

  +1 [+] [-]

, 2017-09-25 22:11, pirms 7 gadiem
Es gan slidot nemāku, bet zaudēt visiem es noteikti mācētu. Kāpēc viņiem tik daudz maksā, bet man tik maz - negodīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-09-25 22:12, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Skaidrs ir viens, Ģinamu ar steigu jālikvidē!
Kur ta nu tik skarbi?

  +4 [+] [-]

, 2017-09-25 22:13, pirms 7 gadiem
M rakstīja: Labi, ka tā, varēja būt vēl sliktāk. Kāds spēlētājs varēja sasisties vai, nedod dies, mašīnu saskrāpēt. Tas taču ir tikai hokejs! Nē, vēl mazāk, tas pat nav hokejs, tā ir jautra komēdija, un tieši tā to arī jāuztver.
Kādam taču ir jākompensē tas ka Rīgas cirks ir aizklapēts ciet.

     [+] [-]

, 2017-09-25 22:13, pirms 7 gadiem
surais1 rakstīja: Es gan slidot nemāku, bet zaudēt visiem es noteikti mācētu. Kāpēc viņiem tik daudz maksā, bet man tik maz - negodīgi.
Tāpēc ka Tu esi Jānis Dišlers

     [+] [-]

, 2017-09-25 22:14, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man savukārt par Tevi nāk rēka - pieaudzis vecis, bet uz katru tā troļļa provokāciju pilnā nopietnībā uzvelcies un atbildi katram viņa komentāram, šim tikai to i vajag.
Nopietni - es tiešām uzjautrinos par tā nabaga stulbumu un aprobežotību. Ir reāls kaifs tādu kolhoza skaistuli izdirsināt!
Un Tu vari ielikt ignorā mani un nelasīt- es neuzbāžos.
Jeb Tu esi no tiem,kuri ieslēdz radio 2 un pusstundu lamā cik stulbs ?
Emm laikam jā

  +4 [+] [-]

, 2017-09-25 22:14, pirms 7 gadiem
jurixxx rakstīja: 3700
kur vēl ņem motivāciju iet uz arēnu?
neticu gan tam skaitlim
Sektorus pavēroji? Viens piebāzts sektors līdz malām, bet blakus tukšs. Paskatos, aa skolotāja un 11 gadnieki. Skolā klasem biļetes izdalītas. Jāatceras arī, ka kādai štukai ir abonam. Hokeja skolaam un uznjemumiem izdalitie ielugumi. Izpirktas max 500

     [+] [-]

, 2017-09-25 22:14, pirms 7 gadiem
Nu nevar buut ddd

  +1 [+] [-]

, 2017-09-25 22:16, pirms 7 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Nopietni - es tiešām uzjautrinos par tā nabaga stulbumu un aprobežotību. Ir reāls kaifs tādu kolhoza skaistuli izdirsināt!
Te vēl ir jautājums, kurš kuru

     [+] [-]

, 2017-09-25 22:16, pirms 7 gadiem
TIK KLAJU TIESNEŠU NEKOMPETENCI VAR REDZĒT TIKAI KREMĻA UN GAZPROMA TĀ SAUCAMAJĀ HOKEJĀ. PIECI TĪŠI PĀRKĀPUMI PRET MŪSĒJIEM TIEK IGNORĒTI, TOTIES KRIEVU ĶĪNIEŠA PIRDIENS SAVĒJAM PA FEISU TIEK NOTEIKTS KĀ SODS DINAMO. CŪKAS NO MASKAVAS.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-25 22:16, pirms 7 gadiem
Biznesa ieteikums Dinamo vadībai-atlaist ārzemniekus pāris un par ietaupīto naudu izdalīt brīvbiļetes uz spēlēm un bezmaksas alus kuponus-tad varētu savākt daudz maz pilnu arēnu ar skatītājiem un viss izskatītos labāk un būtu pamatīgs publikas atbalsts arī iemetot 1 ripu spēlē!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-25 22:18, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Te vēl ir jautājums, kurš kuru
Nevarētu teikt,ka man Tavs viedoklis ir diez cik svarīgs

     [+] [-]

, 2017-09-25 22:26, pirms 7 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Biznesa ieteikums Dinamo vadībai-atlaist ārzemniekus pāris un par ietaupīto naudu izdalīt brīvbiļetes uz spēlēm un bezmaksas alus kuponus-tad varētu savākt daudz maz pilnu arēnu ar skatītājiem un viss izskatītos labāk un būtu pamatīgs publikas atbalsts arī iemetot 1 ripu spēlē!
labdien esmu lielas korporācijas vadītājs, vai varētu Jūs uzaicināt par galveno menedžeri mūsu organizācijā?

  +1 [+] [-]

, 2017-09-25 22:35, pirms 7 gadiem
chemist_dk rakstīja: labdien esmu lielas korporācijas vadītājs, vai varētu Jūs uzaicināt par galveno menedžeri mūsu organizācijā?
Vai tiešām starp mums ir Raspopova biznesa impērijas valdnieks???!

     [+] [-]

, 2017-09-25 22:37, pirms 7 gadiem
edgars13 rakstīja: Es saprotu ka lamāt Dinamo ir trendā, bet nu nevar noliegt ka čomi centās....
Nu ko tas dod ja labakajaa gadiju shie speletaji varetu spelet VHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-25 22:39, pirms 7 gadiem
Latvijas hokeja lepnums :-)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-25 22:41, pirms 7 gadiem
Mr.Eksperts1 rakstīja: Nu ko tas dod ja labakajaa gadiju shie speletaji varetu spelet VHL.
Tas dod to, ka mēs skatāmies un spēlējam KHL nevis VHL....izlasei tas par sliktu nenāk ..

  +1 [+] [-]

, 2017-09-25 22:42, pirms 7 gadiem
Vienu savu iemuļāja un parīti kā parasti apēda, te toč jāsāk toto spēlēt Pēteris atkal taureni ielaida?

     [+] [-]

, 2017-09-25 22:43, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: Tikko no arēnas... Emocijas , lai kā nebūtu, ir pozitīvas.. Jevpalova gols pamodināja gan publiku, gan treneru štābu, bija intriga, bija spriedze.. Bija īsts hoķis! Žēl ka tikai uz 5min! Aldaris lietots netika, šoreiz bezalkoholiskie atspirdzinājumi.. Bija forši arēnā.. Uz nākamo spēli būs arī paziņas no Valkas. Nākamais pretinieks ņemams.. Favorīti nebūsim... būs 50/50/.. kur vienkārši ir jāņem !
Par DINAMO ! PAR LATVIJAS HOKEJA LĀČPLĒŠIEM !
Man nav Tava optimisma, bet vismaz nav latvietis , kas ar komandu tikai uzvarās

  -3 [+] [-]

, 2017-09-25 22:43, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: Tikko no arēnas... Emocijas , lai kā nebūtu, ir pozitīvas.. Jevpalova gols pamodināja gan publiku, gan treneru štābu, bija intriga, bija spriedze.. Bija īsts hoķis! Žēl ka tikai uz 5min! Aldaris lietots netika, šoreiz bezalkoholiskie atspirdzinājumi.. Bija forši arēnā.. Uz nākamo spēli būs arī paziņas no Valkas. Nākamais pretinieks ņemams.. Favorīti nebūsim... būs 50/50/.. kur vienkārši ir jāņem !
Par DINAMO ! PAR LATVIJAS HOKEJA LĀČPLĒŠIEM !
Aizmirsi,saksi,izstāstīt cik reizītes izgāja vēderiņš un kāda konsistence. Nu pēc tam jau pamodies...

  +1 [+] [-]

, 2017-09-25 22:45, pirms 7 gadiem
edgars13 rakstīja: Man nav Tava optimisma, bet vismaz nav latvietis , kas ar komandu tikai uzvarās
Latviešiem,kuri apveltīti ar spriestspēju,bijušo okupantu līgas izpriecas liek sarkt. Dusmās

  -1 [+] [-]

, 2017-09-25 22:46, pirms 7 gadiem
OZO PASAKI ATKLĀTI KA TIZLI...SPĒLĒTĀJI UN KO TUR VAR DARIT..

  +1 [+] [-]

, 2017-09-25 22:46, pirms 7 gadiem
edgars13 rakstīja: Es saprotu ka lamāt Dinamo ir trendā, bet nu nevar noliegt ka čomi centās....
lamā jau mazgadīgi pirdieni un angažēta publika. nav vērts iespringt.
ja būtu kāda alternatīva Latvijas hokejā, varētu kreņķēties. citādi - suņi rej, karavāna iet tālāk. būs uzvaras, šamie metīs kažoku uz otru pusi un rakstīs, ka vāja līga un uzvaras neko nenozīmē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-09-25 22:52, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: lamā jau mazgadīgi pirdieni un angažēta publika. nav vērts iespringt.
ja būtu kāda alternatīva Latvijas hokejā, varētu kreņķēties. citādi - suņi rej, karavāna iet tālāk. būs uzvaras, šamie metīs kažoku uz otru pusi un rakstīs, ka vāja līga un uzvaras neko nenozīmē
Neeeee NĒ!! Visiem bijušo okupantu projektiem no vtb un kahuļi līdz nord stream - CIETS NĒ! Starp citu - lukoilam arī ne,tur drīkst pildīties tikai noslāpstot,pretēji tu sponsorē kremļa pabiras Ukrainā!

     [+] [-]

, 2017-09-25 22:53, pirms 7 gadiem
Gaidām NBA !!!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-25 22:53, pirms 7 gadiem
huy rakstīja: Vienu savu iemuļāja un parīti kā parasti apēda, te toč jāsāk toto spēlēt Pēteris atkal taureni ielaida?
da tur viss normāli, kāds sastāvs, kādi treneri, tāds arī rezultāts, nav ko iespringt. man jau 6 spēle pēc kārtas nāk čungurs uz pretinieku uzvaru. bet sajūsmā neesmu. tomēr patīk sports vairāk.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-25 22:53, pirms 7 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Latviešiem,kuri apveltīti ar spriestspēju,bijušo okupantu līgas izpriecas liek sarkt. Dusmās
"Liek sargt" un to visu skatīties, un zaudējuma gadījumā ganīties netā

  +1 [+] [-]

, 2017-09-25 22:55, pirms 7 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Neeeee NĒ!! Visiem bijušo okupantu projektiem no vtb un kahuļi līdz nord stream - CIETS NĒ! Starp citu - lukoilam arī ne,tur drīkst pildīties tikai noslāpstot,pretēji tu sponsorē kremļa pabiras Ukrainā!

  -1 [+] [-]

, 2017-09-25 22:55, pirms 7 gadiem
Visu cieņu Sandim, bet cik ilgi jāturpina sērija, lai mainītu treneri

  -1 [+] [-]

, 2017-09-25 22:58, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: Mana prognoze, Zīle dosies uz Liepāju..

+
Milzīgs prieks par Žerdeva pievienošanos, viens no maniem mīļākajiem hokejistiem , jau no laikiem kad plosījās NHL ! Tas ir lielmeistars, pirmais krievu leģionārs, kurš tiešām meistars !
no viņa nekā tur nav

  +1 [+] [-]

, 2017-09-25 22:58, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: lamā jau mazgadīgi pirdieni un angažēta publika. nav vērts iespringt.
ja būtu kāda alternatīva Latvijas hokejā, varētu kreņķēties. citādi - suņi rej, karavāna iet tālāk. būs uzvaras, šamie metīs kažoku uz otru pusi un rakstīs, ka vāja līga un uzvaras neko nenozīmē
Ja viss turpināsies kā līdz šim, vislielāka intriga būs par to, kādu atmazku izdomās krievi , lai šitos mirlas nemestu ārā no līgas nākošsezon.

     [+] [-]

, 2017-09-25 23:01, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Ja viss turpināsies kā līdz šim, vislielāka intriga būs par to, kādu atmazku izdomās krievi , lai šitos mirlas nemestu ārā no līgas nākošsezon.
to mēs redzēsim. jebkurā gadījumā, tā ir iespēja spēlēt hokeju augstā līmenī. ja vietējie pamuļķi to neprot izmantot, t.i. , organizēt savējo izaugsmi par krievu naudu - paši vainīgi.

     [+] [-]

, 2017-09-25 23:01, pirms 7 gadiem
edgars13 rakstīja: "Liek sargt" un to visu skatīties, un zaudējuma gadījumā ganīties netā
sarGt????! Eu,vateslatvieti - kas tas par jaunvārdu?
Un nē mani mazie trollēni,es nemaz neatceros nevienu rīgas apkaunojošakās komandas spēli,ko būtu skatījies. Varbūt pirms gadiem 7-8-9 varbūt pat tad ne. Šodien sekoju PČ šosejas riteņbraukšanā un fantastiskajai Sagana uzvatai.

     [+] [-]

, 2017-09-25 23:01, pirms 7 gadiem
Inrašis arī tā kā pilnīgs mudaks ņemā tik pa siltumnīcu

     [+] [-]

, 2017-09-25 23:06, pirms 7 gadiem
ko lai saka - komanda rāda stabilu sniegumu.

     [+] [-]

, 2017-09-25 23:06, pirms 7 gadiem
atnāca īsziņa no eliteprospekts, ka Galjardi jau atskaitīts. labi, redzēsim , kā tas pats Lipsbergs un Jeļisejevs ar Kuldu spēlēs un metīs ( es domāju, vārtos ). Lipsbergam pagaidām ir problēmas ar trāpīšanu pa ripu. lai trenējas par krievu naudu

  -1 [+] [-]

, 2017-09-25 23:09, pirms 7 gadiem
Ģinamkas faniem ieteikums - uz nākamām spēlēm gatavojam daaaauuu lubrikanta. Vajadzēs

     [+] [-]

, 2017-09-25 23:10, pirms 7 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: sarGt????! Eu,vateslatvieti - kas tas par jaunvārdu?
Un nē mani mazie trollēni,es nemaz neatceros nevienu rīgas apkaunojošakās komandas spēli,ko būtu skatījies. Varbūt pirms gadiem 7-8-9 varbūt pat tad ne. Šodien sekoju PČ šosejas riteņbraukšanā un fantastiskajai Sagana uzvatai.
Sagana uzvara jau bija vakar, nedaudz kaut ko redzēju - baigie līdzjutēju pūļi bija Bergenā.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-25 23:11, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: atnāca īsziņa no eliteprospekts, ka Galjardi jau atskaitīts. labi, redzēsim , kā tas pats Lipsbergs un Jeļisejevs ar Kuldu spēlēs un metīs ( es domāju, vārtos ). Lipsbergam pagaidām ir problēmas ar trāpīšanu pa ripu. lai trenējas par krievu naudu
Atceries, kad mūsējos legus nosauca par šarlatāniem? Sprukts, Miķelis, Dārziņš. Tip izsita līgumus un tad atslido krievu klubos. Tagad izskatās, ka pat visa komanda šarlatāni, pat līgumus nesit, jau iekš ģinamkas, saņem piķi un atslido Galvenais lai pavasarī kapā

  +2 [+] [-]

, 2017-09-25 23:11, pirms 7 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Ģinamkas faniem ieteikums - uz nākamām spēlēm gatavojam daaaauuu lubrikanta. Vajadzēs
skatos, tu esi īsts taisnās zarnas fans. tas tagad modē. malacis

  -1 [+] [-]

, 2017-09-25 23:12, pirms 7 gadiem
Dinamo lauzusi līgumu ar Galiardi

     [+] [-]

, 2017-09-25 23:15, pirms 7 gadiem
huy rakstīja: Atceries, kad mūsējos legus nosauca par šarlatāniem? Sprukts, Miķelis, Dārziņš. Tip izsita līgumus un tad atslido krievu klubos. Tagad izskatās, ka pat visa komanda šarlatāni, pat līgumus nesit, jau iekš ģinamkas, saņem piķi un atslido Galvenais lai pavasarī kapā
es neteiktu, ka atslido. dupsi plēš. tik tā skila nav. redz, tagad čekists ķēries pie darbības imitācijas, velk zarā vienu otru, tik Ozo ir svētā govs ( pagaidām). A mazais rēdlihs tādus sūdus uz savas zilās līnijas taisīoa jau agrāk, atceros, spēlē pret lokomotīvi Rīgā mēs iemetām pēc šāda viņa feilera. pēc tam gan šo no loķenes patrenca, te varēs vēl sevi reabilitēt

  -1 [+] [-]

, 2017-09-25 23:19, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: atnāca īsziņa no eliteprospekts, ka Galjardi jau atskaitīts. labi, redzēsim , kā tas pats Lipsbergs un Jeļisejevs ar Kuldu spēlēs un metīs ( es domāju, vārtos ). Lipsbergam pagaidām ir problēmas ar trāpīšanu pa ripu. lai trenējas par krievu naudu
Vissmieklīgākais, ka Lipsbergs spēlējot trīs spēles HK Liepāja pie liepājnieku gūtajiem 18 vārtiem statistikā palika uz nulles, bet šo pacēla atpakaļ uz KrHuLv. Tad jau Zabis, Diļevka, Nekļūdovs, Homjakovs KrHuLv sastāvā vispār būtu top spēlētāji.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-25 23:22, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: to mēs redzēsim. jebkurā gadījumā, tā ir iespēja spēlēt hokeju augstā līmenī. ja vietējie pamuļķi to neprot izmantot, t.i. , organizēt savējo izaugsmi par krievu naudu - paši vainīgi.
Es joprojām nesaprotu par to līmeni. No spēlēm, ko esmu redzējis, šī varbūt bija skatāma. Vismaz bija kkāda atdeve un cīņa. OK ja gribās redzēt skatāmu hokeju var skatīties SKA : Jokerit vai Salavats pret AkBars.
Es piemēram nevaru izturēt to vienveidīgo muļļāšanos, kas bija iepriekšējās spēlēs. Pīterss KATRU spēli ielaiž 1-2 taureņus, bet tāpat stāv kastē.

     [+] [-]

, 2017-09-25 23:22, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vissmieklīgākais, ka Lipsbergs spēlējot trīs spēles HK Liepāja pie liepājnieku gūtajiem 18 vārtiem statistikā palika uz nulles, bet šo pacēla atpakaļ uz KrHuLv. Tad jau Zabis, Diļevka, Nekļūdovs, Homjakovs KrHuLv sastāvā vispār būtu top spēlētāji.
vot par ko ir runa. galvenais tikt straumē, tad pašu aiznesīs. Es jau rakstīju par Freimani , ka labs un derētu pacelt līmeni augstāk, bet Tu biji pret
Lai tak puiši vismaz krievu piķi noslauc, Tev žēl

  -2 [+] [-]

, 2017-09-25 23:23, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: lamā jau mazgadīgi pirdieni un angažēta publika. nav vērts iespringt.
ja būtu kāda alternatīva Latvijas hokejā, varētu kreņķēties. citādi - suņi rej, karavāna iet tālāk. būs uzvaras, šamie metīs kažoku uz otru pusi un rakstīs, ka vāja līga un uzvaras neko nenozīmē
To tev Savickis ieborējis, ka nav alternatīva un viss Latvija hokejs balstās uz RD? Mosties!

  -2 [+] [-]

, 2017-09-25 23:24, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: vot par ko ir runa. galvenais tikt straumē, tad pašu aiznesīs. Es jau rakstīju par Freimani , ka labs un derētu pacelt līmeni augstāk, bet Tu biji pret
Lai tak puiši vismaz krievu piķi noslauc, Tev žēl
Noslauc ta noslauc, bet pie viena padara visādus purva velnus par indoktrinētiem pamuļķiem. Kas arī ir finansējuma mērķis.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-25 23:25, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Es joprojām nesaprotu par to līmeni. No spēlēm, ko esmu redzējis, šī varbūt bija skatāma. Vismaz bija kkāda atdeve un cīņa. OK ja gribās redzēt skatāmu hokeju var skatīties SKA : Jokerit vai Salavats pret AkBars.
Es piemēram nevaru izturēt to vienveidīgo muļļāšanos, kas bija iepriekšējās spēlēs. Pīterss KATRU spēli ielaiž 1-2 taureņus, bet tāpat stāv kastē.
nu, pamainīja treneru sastāvu, ģenmen apstājās aiz muguras. komandas pirmās spēles pēc tādām pārmainām parasti vinnē. šamie pat to nejēdza...

     [+] [-]

, 2017-09-25 23:27, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Noslauc ta noslauc, bet pie viena padara visādus purva velnus par indoktrinētiem pamuļķiem. Kas arī ir finansējuma mērķis.
nu ko lai saka. nav tev tās pelēkās vieliņas. gan pieaugsi. skaties plašāk uz lietām. pagaidām nelikšu ignorētajos dundukos. domā kritiski.

     [+] [-]

, 2017-09-25 23:27, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: es neteiktu, ka atslido. dupsi plēš. tik tā skila nav. redz, tagad čekists ķēries pie darbības imitācijas, velk zarā vienu otru, tik Ozo ir svētā govs ( pagaidām). A mazais rēdlihs tādus sūdus uz savas zilās līnijas taisīoa jau agrāk, atceros, spēlē pret lokomotīvi Rīgā mēs iemetām pēc šāda viņa feilera. pēc tam gan šo no loķenes patrenca, te varēs vēl sevi reabilitēt
Kurš bija tas ar resti, kurš uz zilās atdeva pirmo golu? Un Pēteris vartos izskatījās, ka nepakustējas metiena brīdī vispār.

     [+] [-]

, 2017-09-25 23:27, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: vot par ko ir runa. galvenais tikt straumē, tad pašu aiznesīs. Es jau rakstīju par Freimani , ka labs un derētu pacelt līmeni augstāk, bet Tu biji pret
Lai tak puiši vismaz krievu piķi noslauc, Tev žēl
Man nav žēl, ka viņi piķi noslauc, bet man ir žēl, ka viņi tiekot pie siles totāli regresē.

     [+] [-]

, 2017-09-25 23:30, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man nav žēl, ka viņi piķi noslauc, bet man ir žēl, ka viņi tiekot pie siles totāli regresē.
daļa regresē, daļai tā ir augšējā spēju robeža - atslidot 5 minūtes khl.
saproti, da man principā pajāt, bet noriebusies mazgadīgo un idiotu nemitīgā vaukšķēšana pie rd rakstiem, nevar ieiet normālus komentus palasīt, kā agrāk.

     [+] [-]

, 2017-09-25 23:31, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: nu ko lai saka. nav tev tās pelēkās vieliņas. gan pieaugsi. skaties plašāk uz lietām. pagaidām nelikšu ignorētajos dundukos. domā kritiski.
Man godīgi sakot īpaši neinteresē, kur tu mani liec. No pašreizējā RD izlasē spēlēs max 6-7. RD un Latvijas hokejs jau man sen vienā lapā neireakstās.
P.S. Nevien ar minimālo pelēko vielu nesauc sevi par purva velnu (folkloras atsauces?) un nemurgo to, ko tu te raksti. Modernais Robins Huds atradies, kas tagad iedomājas, ka slauc krievu naudu Latvijas hokejam par skaistām acīm?

     [+] [-]

, 2017-09-25 23:33, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Kurš bija tas ar resti, kurš uz zilās atdeva pirmo golu? Un Pēteris vartos izskatījās, ka nepakustējas metiena brīdī vispār.
Miķelis pazaudēja ripu.

     [+] [-]

, 2017-09-25 23:34, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Man godīgi sakot īpaši neinteresē, kur tu mani liec. No pašreizējā RD izlasē spēlēs max 6-7. RD un Latvijas hokejs jau man sen vienā lapā neireakstās.
P.S. Nevien ar minimālo pelēko vielu nesauc sevi par purva velnu (folkloras atsauces?) un nemurgo to, ko tu te raksti. Modernais Robins Huds atradies, kas tagad iedomājas, ka slauc krievu naudu Latvijas hokejam par skaistām acīm?
nu tu esi tur, kur tev jābūt. lai tev laba rītdiena, "hZ" ( tu zini, ko tas interneta vidē nozīmē? ) vari neatbildēt, tāpat neredzēšu.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-25 23:36, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: daļa regresē, daļai tā ir augšējā spēju robeža - atslidot 5 minūtes khl.
saproti, da man principā pajāt, bet noriebusies mazgadīgo un idiotu nemitīgā vaukšķēšana pie rd rakstiem, nevar ieiet normālus komentus palasīt, kā agrāk.
Es daudz neesmu skatījies spēles. Ko Tu saki par Jevpalovu? Tur var kaut kas sanākt? No tā ko esmu redzējis, izskatās, ka čalis vismaz cenšās un kaut kas sanāk. Un sausā statistika uz parējās blices fona ir diezgan normāla.

     [+] [-]

, 2017-09-25 23:36, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: nu tu esi tur, kur tev jābūt. lai tev laba rītdiena, "hZ" ( tu zini, ko tas interneta vidē nozīmē? ) vari neatbildēt, tāpat neredzēšu.
krievu lamuvārdi ir tava stiprkā puse. Kā jau kepkam

     [+] [-]

, 2017-09-25 23:40, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Es daudz neesmu skatījies spēles. Ko Tu saki par Jevpalovu? Tur var kaut kas sanākt? No tā ko esmu redzējis, izskatās, ka čalis vismaz cenšās un kaut kas sanāk. Un sausā statistika uz parējās blices fona ir diezgan normāla.
Jevpalovs ir zons ar potenciālu, atšķirībā no Kuldas un Lipsberga.
Viņam nesanāca nostiprināties aiz okeāna, atnāca pamēģināt Eiropā. Loģiski. Tas neizslēdz variantus atgriezties, bija gana labs ar saviem 100 punktiem sezonā, tik ka bija vecāks par citiem. Viņa prasmes cīņā pie borta un šķīliens neapturot ripu ir saskatāmas. šī ir iespēja augt un viņš to izmanto. un viņam dziļi pajāt, ko raksta sporta centra troļļi.

     [+] [-]

, 2017-09-25 23:46, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Sagana uzvara jau bija vakar, nedaudz kaut ko redzēju - baigie līdzjutēju pūļi bija Bergenā.
Es jau neteicu,ka tas notika šodien. Skatījos ierakstu - 260 km ir par ilgu vienai reizei

     [+] [-]

, 2017-09-25 23:57, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: Jevpalovs ir zons ar potenciālu, atšķirībā no Kuldas un Lipsberga.
Viņam nesanāca nostiprināties aiz okeāna, atnāca pamēģināt Eiropā. Loģiski. Tas neizslēdz variantus atgriezties, bija gana labs ar saviem 100 punktiem sezonā, tik ka bija vecāks par citiem. Viņa prasmes cīņā pie borta un šķīliens neapturot ripu ir saskatāmas. šī ir iespēja augt un viņš to izmanto. un viņam dziļi pajāt, ko raksta sporta centra troļļi.
Pieņemu, ka maiņā ar Rēdlihu un Bičevski (cik saprotu šajā spēle tāda bija) viņa progresēšana ir diezgan limitēta.
Bičevskis laikam gan turpina regresēt vairāk kā progresēt? Likās, ka tur arī kaut kas var izaugt.

     [+] [-]

, 2017-09-26 00:34, pirms 7 gadiem
Jautājums - vai kāds Bet&Win kantoris jau pieņem likmes uz Savickija ģināmō 20 zaudējumu sēriju?

     [+] [-]

, 2017-09-26 07:01, pirms 7 gadiem
Visvairāk iepriecināja komentētāju izteiciens minūtes 5 pirms spēles beigām- Dinamo bija TUVU BĪSTAMAM MOMENTAM. Tad jau drīz būs jāpriecājas,ka būs tuvu iziešanai no savas zonas.

     [+] [-]

, 2017-09-26 07:09, pirms 7 gadiem
Krievu klubs kurš bāzēts Ķīnā nevis Ķīnas klubs.

     [+] [-]

, 2017-09-26 07:13, pirms 7 gadiem
Es saprotu grib džeki uzspēlēt bet vai tiešām vajag Rīgas vārdu apkaunot? Man liekas šitie čaļi tur tikai for fun ir palaisti spēlēt. Bet nu jā spiedīsim uz to kad gacho pirms cīņas nodziedās par Rīgu un Briedis atsitīs Rīgas vārdu. Un šitajiem pro auniem es domāju kad vienalga kāds treneris būtu tā pat sūkātu ledu.

     [+] [-]

, 2017-09-26 07:19, pirms 7 gadiem
edgars13 rakstīja: Es saprotu ka lamāt Dinamo ir trendā, bet nu nevar noliegt ka čomi centās....
Ai ej mājās kaķi tur nav nākotnes tiešām varēja neaizņemt vismaz ētera laiku labāk būtu simpsonus rādijuši

     [+] [-]

, 2017-09-26 07:21, pirms 7 gadiem
KONSULTANTS rakstīja: OZO atkāpies!!!proties!
Kāds sakars ganam ja viss ganāmpūlks ir klibi un akli

     [+] [-]

, 2017-09-26 07:24, pirms 7 gadiem
Un ja nav džekiem talanta tad varbūt nevajag darīt kaunu valstī

     [+] [-]

, 2017-09-26 08:01, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vissmieklīgākais, ka Lipsbergs spēlējot trīs spēles HK Liepāja pie liepājnieku gūtajiem 18 vārtiem statistikā palika uz nulles, bet šo pacēla atpakaļ uz KrHuLv. Tad jau Zabis, Diļevka, Nekļūdovs, Homjakovs KrHuLv sastāvā vispār būtu top spēlētāji.
Zini -es noskatījos Kurbada-Liepājas spēli un Lipsbergs bija stipri nepamanāms laukumā,visu cieņu Razgalam-puika centās-tik zobu kapi nez kāpēc pat spēles laikā žļambā tā,ka puse no mutes ārā.Tā kā nez vai Dinamo vietējie kadri uzvarētu LČ klubu izlasi-stipri šaubos.