Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" šovakar atkalredzēšanās ar "Torpedo"

Jānis Celmiņš

"Dinamo" šovakar atkalredzēšanās ar "Torpedo"
Robs Šremps
Foto: atlant-mo.ru

Rīgas „Dinamo” komanda šodien aizvadīs pēdējo no trim sezonas otrā izbraukuma cīņām, viesos tiekoties ar komandu, kas to pagājušajā sezonā izslēdza no tālākās cīņas par Gagarina kausu – Ņižņijnovgorodas „Torpedo”. Mača sākums pulksten 18.00, tiešraide „Viasa Sport Baltic”.

„Torpedo” pagājušajā sezonā pārspēja rīdziniekus Gagarina kausa izcīņas pirmās izslēgšanas spēļu kārtas astotdaļfināla sērijā - 4:3. Abas komandas augustā jau tikās pirmssezonas pārbaudes turnīrā Ņižņijnovgorodā, kad ar 3:0 pārāki bija rīdzinieki. Sezonu abas komandas uzsākušas smagnēji un šobrīd Rietumu konferences turnīra tabulā atrodas līdzās. „Dinamo” komanda astoņās spēlēs pratusi tikt pie deviņiem punktiem, bet „Torpedo” hokejisti tādu pašu punktu ražu pratuši savākt sešos mačos. Šis veikums komandām dod attiecīgi devīto un desmito vietu konferencē.

Šī būs „Dinamo” komanda noslēdzošā otrā izbraukuma spēle. Piektdien rīdzinieki zaudēja Mitiščos ar 2:5 Maskavas apgabala „Atlant”, bet svētdien ar 1:2 pēcspēles metienos Jaroslavļas „Lokomotiv”. Ņižņijnovgorodas komanda pēdējos divus mačus tikmēr aizvadījusi savā laukumā, pēcspēles metienu sērijā apspēlējot Ņižņekamskas „Neftehimik” (3:2) un ar 3:0 pārspējot Maskavas „Spartak”.

Pēdējās divas cīņas „Dinamo” komandas sastāvā aizvadījis Kaspars Daugaviņš, pie rezultativitātes punktiem pagaidām gan netiekot (lietderības koeficients -2). Regulāri vārtus spējusi gūt vien pirmā maiņa (Karsums – Džonsons – Indrašis), bet pēdējās cīņās pieklājīgi izskatījies arī otrais trijnieks – Šremps, Džeriņš, Meija. Komandas aizsardzība sezonas sākumā bijusi līmenī, bet ar vārtu gūšanu pagaidām neveicas. Tikai divās no astoņām spēlēm Pekas Rautakallio padotie spējuši gūt vairāk kā divus vārtus (abas reizes pa trim ripām pretinieku vārtos) un šajās cīņās svinētas uzvaras.

„Torpedo” vienība tikmēr uzbrukumā bijusi krietni ražīgāka, taču arī savos vārtos ielaiž vairāk (18-17 sešos mačos). Labākais vārtu guvējs „Torpedo” rindās bijis Martins Tornbergs, kurš šosezon jau pamanījies gūt piecus vārtus. Mihails Varnakovs pretinieku vārtsargus sešos mačos pārspējis četras reizes, bet mums labi zināmais Pjotrs Šastļivijs trīs reizes. Šie vīri būs tie, kuriem uzmanība būs jāpievērš arī šovakar.

Maču Rīgas „Dinamo” un Ņižņijnovgorodas „Torpedo” komandas uzsāks pulksten 18.00, tā tiešraide „Viasat Sport Baltic” kanālā, bet ieraksts plkst. 22.00 - TV6 kanālā.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-09-25 10:08, pirms 13 gadiem
nu 6 spelees 9 punkti es neteiktu, ka ir slikti- 1,5Pts spelee.
Bat nu- par uzvaru, par Dinamo.
Varees atkal skatities krutos neta striimus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-09-25 10:09, pirms 13 gadiem
Ceru ka uzvaresim jo citadi cik var jau tupa zaudet punktus. Dvj veci laiks kartigi sanemties

  +3 [+] [-]

, 2012-09-25 10:09, pirms 13 gadiem
jāvar/jāuzvar.
4 sezonu khl savstarpējo uzvaru bilance ( ieskaitot 7 PO spēles) - 8:7 par labu mums .
/25.sept. gan līdz šim nav bijusi labvēlīga diena DR./
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-09-25 10:13, pirms 13 gadiem
Sarkanais Skorpions rakstīja: Domāju, ka Viasat Rīga kārtējais zaudējums, bet Torpedo uzvara smagā cīņā
Pat neceri, ja paveiksies tavas Topedas 1 golu ieliks....Ar kuru buus daudz par maz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-09-25 10:19, pirms 13 gadiem
ja spēlēsim savā zonā kā pret Lokomotīvi, tad 3punktiem jābūt
Slēpts komentārs: LAIKS

  -2 [+] [-]

, 2012-09-25 10:35, pirms 13 gadiem
2:3 zaude pamatlaikā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +30 [+] [-]

, 2012-09-25 10:37, pirms 13 gadiem
LAIKS rakstīja: Jāpagaida ko Lielais Galds teiks, tad arī varēs izdarīt kādus tālejošus secinājumus
Lielais galds pašlaik ir skolā...

     [+] [-]

, 2012-09-25 10:40, pirms 13 gadiem
Es tikai tā pamazām sāku sekot līdzi jaunajai sezonai un vēlos saprast - kāda mārrutka pēc Daugaviņš kā centrs spēlē?

  -2 [+] [-]

, 2012-09-25 10:42, pirms 13 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Juhū! Par Latvijas komandas ar latviešu spēlētājiem uzvaru! Jāparāda, ka Torpedo pagājušās sezona pleijofos nebija taisnība!!! RD parādīs zobus šitiem, ja turpinās spēlēt, kā pēdējajās spēlēs!

Ja tā turpinās, zāģis garantēts. Jāsāk spēlēt ar galvu, nevis tikai ar kājām.

  +4 [+] [-]

, 2012-09-25 10:59, pirms 13 gadiem
laba statistika legiem, karls 8 speles - 0 pts, sremps 8 sp - 1 pts, ziru 8 sp - 2, dzonsons 8sp - 2. pagajoso gadu bija viens sindels, sogad ir veseli 4. ja pat dzerins siem ieliek tad tas daudz ko izsaka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-09-25 11:01, pirms 13 gadiem
NEbūs šogad PO. Pieminiet manus vārdus. Nav mums tie resursi neizsmeļami un ja katru gadu zaudējam kā minimums vienu no vadošajiem spēlētājiem (no vietējiem)... Tad ir kā ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-25 11:12, pirms 13 gadiem
WILDE1 rakstīja: Daugaviņš jau agrāk Z-Amerikā ir šad tad spēlējis kā centrs, kaut gan pamatā Kaspars ir LW. Un tā kā Šremps tika pārlikts viņam ierastajā vingera pozīcijā, un Lipsbergs, pēc treneru domām, vēl nespēlē khl līmenī, tad par centru tiek iespēlēts Daugava. Vismaz iemetienu ziņā Daugava pēdējās 2 spēlēs bija labākais no centriem.
Laikam jau Savickis ir noskopojies, jo aizvakar Peka teica, ka citu papildinājumu no NHL Dinamo nebūšot.
Nu jā, bet būt centram Z-amaerikā ar mazajiem laukumiem un Eiropā ar lielajiem laukumiem nav gluži viens un tas pats.

  +2 [+] [-]

, 2012-09-25 11:12, pirms 13 gadiem
Detlefs rakstīja: Ko čīkstat par tiem pts,tad ejiet paši spēlēt,nevis te gudri muldat.
Eksperti atradušies.
Cik ir ,tik ir punkti,tas tikai sezonas sākums,bet jums jau 5gadus nepielec ka RD sākumā tā spēlē,bet pēc 10spēlēm aiziet tā spēle un nāk punkti,uzvaras.
Sīkie ,te kkādi salasījušies ,ja jums kas nepatīk komandas izpildījumā,tad ejiet spēlēt,vai trenējiem paši ,muti būtu turējuši.
Tad pēc tavām domām viss var tikai patikt un ja nē, tad turiet mutes? ej taču tu mājās

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 11:14, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Lielais galds pašlaik ir skolā...
Tev taisnība. Par laimi ir informātikas stunda, tāpēc šobrīd- pauzē starp deguna urbināšanu un pāris pumpu izspiešanu, man ir iespēja arī izteikt Lielā Galda prognozi.
Kopsummā jau prognoze sezonai ir izteikta sen- nekāda playoff Ģinamai nebūs, tajā "izcīnīt" vietu bija iespējams tikai ar "Kremļa rokas" gādību un sezonās, kad Rietumos spēlēja 10 komandas, bet 1 tikai kāvās. Ja ir 14 komandas, ir jāsaprot, ka arī palīdzība no centra nav visuvaroša- ar visu pietiesāšanu par labu RD, uzvaru būs daudz mazāk nekā zaudējumu.
Līdz ar to arī likmju stratēģija ir vecā- liekam vidēji lielu summu uz Torpedo tīro uzvaru.
Šajā vienādojumā (visas sezonas griezumā) gala rezultāts jau ir skaidrs- RD atrodas vienā no pēdējām vietām KHL tabulā. Mums atliek tikai aizpildīt nezināmos x ar savām likmēm un skaitīt vinnēto naudiņu.

  +3 [+] [-]

, 2012-09-25 11:15, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: NEbūs šogad PO. Pieminiet manus vārdus. Nav mums tie resursi neizsmeļami un ja katru gadu zaudējam kā minimums vienu no vadošajiem spēlētājiem (no vietējiem)... Tad ir kā ir.
Pēc budžeta un resursiem nevienu sezonu uz papīra mēs neesam bijuši PO komanda. Iespējams šosezon tur arī netiksim, bet līdz tam vēl daudz skaistu spēļu, cerams arī uzvaru. Papildinājumu mums visticamāk vairs nebūs. Ok, sitīsimies tā pat.
Ja notiks sliktākais un NHL sezonu atcels pavisam, paliks vēl grūtāk. Lācītis noteikti mīkstinās leģu ierobežojumus. Pretinieki paliks tikai un vienīgi spēcīgāki. Par Dinamo nesatraucos - tie, kas tur ir, grauzīs ledu kā līdz šim. Bet vienam otram mūsu leģionārim citās komandās gan spēles laiks varētu strauji pietuvoties nullei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-09-25 11:32, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: NEbūs šogad PO. Pieminiet manus vārdus. Nav mums tie resursi neizsmeļami un ja katru gadu zaudējam kā minimums vienu no vadošajiem spēlētājiem (no vietējiem)... Tad ir kā ir.
Jā, iespējams , ka šosezon PO neredzēt, toties redzēsim Rīgā Malkinu, Ovečkinu, Datsjuku, Kovaļčuku !!!!!!!! WOW!!!!!!!!!!!! Man jau siekalas tek

  +3 [+] [-]

, 2012-09-25 11:37, pirms 13 gadiem
Ak pamodies Ādams Ludvigs Lēvenhaupts. Tavs eksperta viedoklis ir suņa murgi, jo tev pastāv 3 faktori
1. Pārējie ir kepkas, pokemoni un troļli
2. Dinamo ir vājākā komanda.
3. Spalvainā kremļa roka
Taisnība, ka Dinamo nebūt nav top komanda, bet punkti nebūt nav nepelnīti un par to prognožo pareizību, var likt arī virslīgā uz Meta LU zaudējumu, ja tā nespēlē ar sev līdzīgām, bet ja spēlē ar Gulbeni tad atturēties.
Un ja Dinamo vāja, tad jau varējāt nekritizēt, bet Lielais galds nosponsorēt kādu spēlētāju, nevis visu naudiņu iztēŗēt čupačupsiem

Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Tev taisnība. Par laimi ir informātikas stunda, tāpēc šobrīd- pauzē starp deguna urbināšanu un pāris pumpu izspiešanu, man ir iespēja arī izteikt Lielā Galda prognozi.
Kopsummā jau prognoze sezonai ir izteikta sen- nekāda playoff Ģinamai nebūs, tajā "izcīnīt" vietu bija iespējams tikai ar "Kremļa rokas" gādību un sezonās, kad Rietumos spēlēja 10 komandas, bet 1 tikai kāvās. Ja ir 14 komandas, ir jāsaprot, ka arī palīdzība no centra nav visuvaroša- ar visu pietiesāšanu par labu RD, uzvaru būs daudz mazāk nekā zaudējumu.
Līdz ar to arī likmju stratēģija ir vecā- liekam vidēji lielu summu uz Torpedo tīro uzvaru.
Šajā vienādojumā (visas sezonas griezumā) gala rezultāts jau ir skaidrs- RD atrodas vienā no pēdējām vietām KHL tabulā. Mums atliek tikai aizpildīt nezināmos x ar savām likmēm un skaitīt vinnēto naudiņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-25 11:53, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: NEbūs šogad PO. Pieminiet manus vārdus. Nav mums tie resursi neizsmeļami un ja katru gadu zaudējam kā minimums vienu no vadošajiem spēlētājiem (no vietējiem)... Tad ir kā ir.
Šitos tavus tekstus es dzirdu katru gadu. Ticiet man, pieminiet manus vārdus, figņa ko tu saki. Es saku, ka būs un man patīk mūsu komanda vairāk nekā citus gadus, jo beidzot ir uzbrukums. Jā, nav realizācijas, bet saspēlēsies un viss būs o.k., pagājušo gadu mēs arī sākām slikti, bija 6 vai 7 zāģi pēc kārtas un visi gudrīši vienā balsī: jā, šogad play off neredzēt citiet man. Nevajag nolikt komandu, čempis tikko sācies, tie kas pa augšgalu ņemās, pēc 10 spēlēm jau var būt lejā!!! Veiksmi džekiem!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-09-25 12:01, pirms 13 gadiem
šodien kxl kanālā rādīs spēli jeb nē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-09-25 12:06, pirms 13 gadiem
Pāc loģikas šo spēli vajadzētu ņemt,bet čutene saka,ka būs niča.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 12:11, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Rižaņini kārtējo reizi paliks bez punktiem! Torpedo uzbrukums ir daudz labāks, bet Dinamo vārtu līnija ir katastrofālā stāvoklī. Par skaistu Torpēdu uzvaru! Joprojām atmiņā kā Torpēdas aizsūtija mājās Rižaņinus, skaisti, lai neteiktu vairāk. Žēl tik, ka sezonas sākums iesācies smagnēji, bet ar uzvaru pār Rižaņiniem sāksies uzvaras, gluži tāpat kā Sibir.
nu beidz tak te tuftu dzīt. saprotams ka RD šobrīd nerāda to labāko sniegumu bet arī Torpedo nav daudz labāks. To rāda viņu atrašanās turn. tabulā kā arī nesenā dabūšana pa muti no "rižaņiniem" pašu mājās 0:3

  -3 [+] [-]

, 2012-09-25 12:48, pirms 13 gadiem
iemetis RD 3-4 golus. PC.com sļukas var muti aizvērt

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 12:52, pirms 13 gadiem
100:100
Slēpts komentārs: kino

  -2 [+] [-]

, 2012-09-25 13:02, pirms 13 gadiem
Edison rakstīja: Šitos tavus tekstus es dzirdu katru gadu. Ticiet man, pieminiet manus vārdus, figņa ko tu saki. Es saku, ka būs un man patīk mūsu komanda vairāk nekā citus gadus, jo beidzot ir uzbrukums. Jā, nav realizācijas, bet saspēlēsies un viss būs o.k., pagājušo gadu mēs arī sākām slikti, bija 6 vai 7 zāģi pēc kārtas un visi gudrīši vienā balsī: jā, šogad play off neredzēt citiet man. Nevajag nolikt komandu, čempis tikko sācies, tie kas pa augšgalu ņemās, pēc 10 spēlēm jau var būt lejā!!! Veiksmi džekiem!!!!
Man arī patīk, uzbrukums, kurš nevar iemest

     [+] [-]

, 2012-09-25 13:04, pirms 13 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Tev taisnība. Par laimi ir informātikas stunda, tāpēc šobrīd- pauzē starp deguna urbināšanu un pāris pumpu izspiešanu, man ir iespēja arī izteikt Lielā Galda prognozi.
Kopsummā jau prognoze sezonai ir izteikta sen- nekāda playoff Ģinamai nebūs, tajā "izcīnīt" vietu bija iespējams tikai ar "Kremļa rokas" gādību un sezonās, kad Rietumos spēlēja 10 komandas, bet 1 tikai kāvās. Ja ir 14 komandas, ir jāsaprot, ka arī palīdzība no centra nav visuvaroša- ar visu pietiesāšanu par labu RD, uzvaru būs daudz mazāk nekā zaudējumu.
Līdz ar to arī likmju stratēģija ir vecā- liekam vidēji lielu summu uz Torpedo tīro uzvaru.
Šajā vienādojumā (visas sezonas griezumā) gala rezultāts jau ir skaidrs- RD atrodas vienā no pēdējām vietām KHL tabulā. Mums atliek tikai aizpildīt nezināmos x ar savām likmēm un skaitīt vinnēto naudiņu.
Atrodi darbu nevis māžojies ar toto.

  -1 [+] [-]

, 2012-09-25 13:06, pirms 13 gadiem
Karlitosmeistars rakstīja: Pāc loģikas šo spēli vajadzētu ņemt,bet čutene saka,ka būs niča.
Čutene? ko? tu laikam esi viens no tiem, kas saka : Matene, latene, petene.

     [+] [-]

, 2012-09-25 13:07, pirms 13 gadiem
mana vienīgā cerība ir Aivars Zaharovs un DŽERIŅŠ !!!

     [+] [-]

, 2012-09-25 13:09, pirms 13 gadiem
PēterisP rakstīja: mana vienīgā cerība ir Aivars Zaharovs un DŽERIŅŠ !!!
Jā džeriņš ir simpātisks, bet tev viņš īpaši sirsniņā iekritis.

     [+] [-]

, 2012-09-25 13:15, pirms 13 gadiem
CrabCore rakstīja: Jā džeriņš ir simpātisks, bet tev viņš īpaši sirsniņā iekritis.
man viņam ir viens lūgums - Dies pas un nesāc mest ripas pretinieku vārtos, jo tad Tevi pārpirks Ak Bars (vai vēl trakāk - Sabres) un mums vairs neredzēt savu labāko uzbrucēju līdzīgi kā tas notika ar Lauri, Miķeli, Jāni un Pēci.

     [+] [-]

, 2012-09-25 13:17, pirms 13 gadiem
Viens un Divi rakstīja: Jautājums ir tikai tāds - Vai Rīgas Dinamo spēs gūt vairāk kā 1 vārtus, vai atkal spēlēs ar momentiem, bet vairāk kā 1 vārtus nespēs gūt???
Pietiks arī ar to, ja gūs vārtus vairākumā.
Ar spēles epizodēm, ko tad tur...

     [+] [-]

, 2012-09-25 13:19, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: NEbūs šogad PO. Pieminiet manus vārdus. Nav mums tie resursi neizsmeļami un ja katru gadu zaudējam kā minimums vienu no vadošajiem spēlētājiem (no vietējiem)... Tad ir kā ir.
katru sezonu kāds tā saka..

  -1 [+] [-]

, 2012-09-25 13:22, pirms 13 gadiem
Edison rakstīja: Šitos tavus tekstus es dzirdu katru gadu. Ticiet man, pieminiet manus vārdus, figņa ko tu saki. Es saku, ka būs un man patīk mūsu komanda vairāk nekā citus gadus, jo beidzot ir uzbrukums. Jā, nav realizācijas, bet saspēlēsies un viss būs o.k., pagājušo gadu mēs arī sākām slikti, bija 6 vai 7 zāģi pēc kārtas un visi gudrīši vienā balsī: jā, šogad play off neredzēt citiet man. Nevajag nolikt komandu, čempis tikko sācies, tie kas pa augšgalu ņemās, pēc 10 spēlēm jau var būt lejā!!! Veiksmi džekiem!!!!
Būtu jau labi, ja tiktu, bet es arī sliecos uz to, ka netiks šogad, jo
1) konkurence ir lielāka nekā iepriekšējos gadus (pagājušajā gadā aiz sevis reāli bija jāatstāj viena komanda)
2) nav līderu, komandā spēlē visādi Meijas utt., kas varbūt nespēlē slikti, bet sezonas laikā iemet 1-2 ripas.
3) nezinu par kādu saspēlētību tu runā. Pekkas stils ir primitīvs līdz nelabumam (arī pagājušajā gadā bija periods, kas komanda meta ap 2 vārtiem tikai). Cita lieta, ka ar esošajiem resursiem citu stilu laikam arī neuzspēlēsi...

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 13:24, pirms 13 gadiem
Gizis rakstīja: Oho,pirmais no pamuļķiem jau klāt!Nu-brokastu putriņu auklīte iebaroja,tagad vari sākt smirdēt!
tādus muļķīšus labāk IGNORĒT.. tas ir viņu lielākais bieds, kad viņus neņem pierē..
esmu tos lūzerus noignorējis un vieglāk pāriet pāri rakstītajam, lai paši cepas savos sūdos..

  -1 [+] [-]

, 2012-09-25 13:43, pirms 13 gadiem
jurixxx rakstīja: katru sezonu kāds tā saka..
Iepriekšējā sezonā grūtāk bija netikt ,nekā tikt play off.

     [+] [-]

, 2012-09-25 13:53, pirms 13 gadiem
kasagrande rakstīja: Es tikai tā pamazām sāku sekot līdzi jaunajai sezonai un vēlos saprast - kāda mārrutka pēc Daugaviņš kā centrs spēlē?
Ak jēl....Daugava ir spēlējis centrā, Otavā vinju lika malaa....
un Ģinamai truukst centru!!! Piesakies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 13:55, pirms 13 gadiem
Vot kādi gudrīši savākušies. JŪS ZINĀT KĀPĒC DINAMO ŅĒMA TIEŠI ŠOS LEĢIONĀRUS ? Varbūt iedomājeities to ka taisīja dinamo KOMANDU, nevis dinamo LEĢIONĀRU PUNKTU MAŠĪNU. Tiem tur augšā ir poo vai šremps met golu vai 10, galvenais ir trīs punkti.. pašlaik KOMANDAI neizdodās realizēt, un nav pie vainas viņu meisterība, bet gan vienkārši neveicās.

ps. Šrempu neņēma lai mestu 100000 golus. Carle ir aizsargs, viņam nav pārāk daudz golu jāmet, iemetīs, kad vaidzēs, sezona gara. Džonsons ir centrs, MELNAIS DARGS. Žiruū vienīgais ir kam vajadzētu iemest, bet ka var iemest ja mūsu saška tik bieži krīt ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-09-25 14:05, pirms 13 gadiem
ZnaroksNah rakstīja: Vot kādi gudrīši savākušies. JŪS ZINĀT KĀPĒC DINAMO ŅĒMA TIEŠI ŠOS LEĢIONĀRUS ? Varbūt iedomājeities to ka taisīja dinamo KOMANDU, nevis dinamo LEĢIONĀRU PUNKTU MAŠĪNU. Tiem tur augšā ir poo vai šremps met golu vai 10, galvenais ir trīs punkti.. pašlaik KOMANDAI neizdodās realizēt, un nav pie vainas viņu meisterība, bet gan vienkārši neveicās.

ps. Šrempu neņēma lai mestu 100000 golus. Carle ir aizsargs, viņam nav pārāk daudz golu jāmet, iemetīs, kad vaidzēs, sezona gara. Džonsons ir centrs, MELNAIS DARGS. Žiruū vienīgais ir kam vajadzētu iemest, bet ka var iemest ja mūsu saška tik bieži krīt ?
Karlu ņēma kā Ozoliņa aizstājēju. Tā vismaz runāja...

  -2 [+] [-]

, 2012-09-25 14:08, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Iepriekšējā sezonā grūtāk bija netikt ,nekā tikt play off.
Tieši tā, turklāt tagad RD ir kā izsūkta no vadošiem vietējiem kadriem. Ozo, Miķa un Sprukts ir prom, Ankis bez Hossas ir tuvu nullei, Ņiživijs turpina nīkuļot jau otro sezonu pēc kārtas. Un kas mums ir jauns? Indrašis un joprojām ne īpaši metoši leģionāri. Un jāfano par kaut kādiem Džeriņiem un Meijām.

     [+] [-]

, 2012-09-25 14:11, pirms 13 gadiem
Varbūt šovakar būs pirmā spēle, kurā RD savus momentus izmantos, kādreiz taču jāsāk!

     [+] [-]

, 2012-09-25 14:16, pirms 13 gadiem
Jučers vēl nevienu spēli pamatlaikā nav vinnējis, čalis ir nelaimes putns. Jāliek Telly, vismaz šances uzvarēt, taču vairāk par 2 goliem Dinamo nespēj iemest, tas biedē. Izskatās 2:4......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-25 14:19, pirms 13 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Kā nav līderu? Pirmā maiņa močī, tā ka prieks, Žirū arī sāk attapties. Gan jau Šremps arī parādīs savu spēli...
Visādiem Meijām jau tagad ir 1+1, 8 spēlēs, tā ka sezonas beigās vajadzētu būt kādiem 8+8 vismaz...

"nezinu par kādu saspēlētību tu runā. Pekkas stils ir primitīvs līdz nelabumam.." – kā reizi ar Pekkas stilu viss ir kārtībā – nav jau problēma momentu radīšānā, problēma ir realizācijā Un aizsardzībā īpaši problēmas nav novērojams, kas vēl labi, ka mazākumos tiek izmantoti tie, kuru būtu jāizmanto, nevis kā Šuplers, kurš spītīgi Ozo bāza mazākumos...
Nu tādu īstu līderu nav, ja neskaita Karsumu. Katram epizodiski uzplaiksnījumi, bet tādu Hossu, Dārziņu utt., kas varētu izvilkt spēli vajadzīgā brīdī, tādu īsti neredz, vismaz patreiz. Tas, ka daudz met un rada attiecīgi daudz pusmomentus nenozīmē galīgi nav pretrunā ar manis teikto, ka Pekas stils ir primitīvs. Ja liela daļa no šiem metieniem ir tieši virsū vārtsargam, tad metienu skaits neko nedod. Par to jau runāju, ka resursi ir tādi kādi ir un citu stilu iespējams arī nevar spēlēt, bet tas nenozīmē ka RD tas palīdzēs iekļūt play-off.
Un par Šupleru un aizsardzību nebildu ne viena vārda, tieši otrādi - ņemot vērā esošo situāciju un resursus tas ir tikai loģiski, ka Dinamo jāspēlē labi aizsardzībā, jo ielaižot 3 vārtus praktiski nav iespējams atspēlēties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-09-25 14:30, pirms 13 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Smieklīgi ir tas, ka tie izteiktākie latvieši ar savu lielo atbalstu PČ negrib spēlēt.
Kāds sakars?

     [+] [-]

, 2012-09-25 14:35, pirms 13 gadiem
Pie Daugaviņa un Žiru vajadzētu ieprovēt kādu ātrāku un spēcīgāku spēlētāju par Ņiživiju.Visu cieņu Saškam, bet vajadzētu pamēģināt kādu citu.Saša ir labs vairākumos un gan jau arī bullīšos turpmāk veiksies, bet prasās pēc izteikti ātrāka veča tai maiņā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 14:42, pirms 13 gadiem
Kur netā varēs redzēt?

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 14:43, pirms 13 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Tur labs hokejs ir ikdiena un tad kad vajadzēs, būs arī atbalsts. Nevis bļaus "uzvarēsim" katrai komandai katrā spēlē
Kāds sakars ACSK apmeklētībai ar LV spēlētāju vēlmi spēlēt izlasē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-25 14:55, pirms 13 gadiem
Nu ko es par Dināmo uzvaru un iemestām vairāk nekā 3 ripām

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 14:56, pirms 13 gadiem
Jāskrien uz Ladbrokes un jāgāž 100 sterlingi uz DInamo Riia!

     [+] [-]

, 2012-09-25 15:10, pirms 13 gadiem
kasagrande rakstīja: Es tikai tā pamazām sāku sekot līdzi jaunajai sezonai un vēlos saprast - kāda mārrutka pēc Daugaviņš kā centrs spēlē?
droši vien kādā tusiņā izpļurkstējās, ka "var uzspēlēt arī centrā", RD kumosu gardi norija un Daugaviņš spēlē centrā!

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 15:13, pirms 13 gadiem
All Coholic rakstīja: Kur netā varēs redzēt?

google nestrādā ??

     [+] [-]

, 2012-09-25 15:35, pirms 13 gadiem
var kāds iedot linku, kur varēs redzēt spēli inetā?

     [+] [-]

, 2012-09-25 15:43, pirms 13 gadiem
Par rīgas dinamo
4:2 uzvara pamatilaikā

     [+] [-]

, 2012-09-25 15:57, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Karlu ņēma kā Ozoliņa aizstājēju. Tā vismaz runāja...
Nu zini, patiesībā Ozo ir pasaules hokeja leģenda un tādu spēlētāju var aizstāt retais. Kur nu vēl hokejists, kurš NHL ir nospēlējis tikai 3 spēles..

     [+] [-]

, 2012-09-25 15:58, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Man arī patīk, uzbrukums, kurš nevar iemest
Mums komandā jauns spēlētājs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-25 16:30, pirms 13 gadiem
Labs vakars kungi un dāmas! Vai kāds nevar pateikt priekšā, kur lai internetā apskatās spēli?

     [+] [-]

, 2012-09-25 16:30, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Pa KHL nav ne tikai tiešraides, bet pat atkārtojuma nav Kur internetā var redzēt?
ir gan, bet tikai 15min pēc pusnakts

     [+] [-]

, 2012-09-25 16:35, pirms 13 gadiem
pa viasat raada tieshraidi?

     [+] [-]

, 2012-09-25 16:50, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Tieši tā, turklāt tagad RD ir kā izsūkta no vadošiem vietējiem kadriem. Ozo, Miķa un Sprukts ir prom, Ankis bez Hossas ir tuvu nullei, Ņiživijs turpina nīkuļot jau otro sezonu pēc kārtas. Un kas mums ir jauns? Indrašis un joprojām ne īpaši metoši leģionāri. Un jāfano par kaut kādiem Džeriņiem un Meijām.
Ankis bez Hosas nulle? eksperts baigais esi? baigi var novērtēt košobrīd ankis var iebāzts LM?

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 16:53, pirms 13 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Juhū! Par Latvijas komandas ar latviešu spēlētājiem uzvaru! Jāparāda, ka Torpedo pagājušās sezona pleijofos nebija taisnība!!! RD parādīs zobus šitiem, ja turpinās spēlēt, kā pēdējajās spēlēs!
latvieši vai leģionāri štrunts.gribas beidzot uzvaras..bet spēle nebūs labāka kamēr primitīvo somu salaveci neaizsūtīs mājās,ja treneris redz ka ir momenti bet nav realizačija,kāpēc neliek trenet metienu? kaut vai tam Džeram via jebkuram citam ,lai liek trennēties kā savlaik to Ovi darija-ripas rindinja un 5 stundas tik met un met.uzlikt vārtiem to mākslīgo vārtsargu priekšā,lai tuksh tikai sturos un 5 hole,un drīz realizācija augs...

     [+] [-]

, 2012-09-25 16:56, pirms 13 gadiem
Braļukas mums nodrošina Viasat Sport Baltic pāraidi, IPTV | DARBASINTERNETE.ORG , jāspiež "laikini 1".
Vienīgais mīnuss, lietuviešu valodā

     [+] [-]

, 2012-09-25 17:01, pirms 13 gadiem
Šeit vajadzētu būt: LiveStream, Broadcast Torpedo NN

     [+] [-]

, 2012-09-25 17:02, pirms 13 gadiem
entuziasts rakstīja: Šeit vajadzētu būt: http://livetv.ru/en/eventinfo/136435_torpedo_nn_dynamo_riga/
IPTV | DARBASINTERNETE.ORG šeit jau rāda !

     [+] [-]

, 2012-09-25 17:03, pirms 13 gadiem
100500 rakstīja: IPTV | DARBASINTERNETE.ORG šeit jau rāda !
Tas jau ir pret Loko ieraksts un man kaut kā raustās tas video.

     [+] [-]

, 2012-09-25 17:04, pirms 13 gadiem
entuziasts rakstīja: Tas jau ir pret Loko ieraksts un man kaut kā raustās tas video.
ohh, pēc tā ieraksta būs tiešraide , kanālos mēdz rādīt ierakstus.

     [+] [-]

, 2012-09-25 17:05, pirms 13 gadiem
entuziasts rakstīja: Tas jau ir pret Loko ieraksts un man kaut kā raustās tas video.
pamēģini tad "laikini 3" uzpied, man neraustās.

p.s gribu, lai viasat bankrotē.

     [+] [-]

, 2012-09-25 17:10, pirms 13 gadiem
udrob4iks rakstīja: ko nozime EJIET PASI? dotu iespeju,IETU! gan spelet,gan trenet,ta4u tadas iespejas nav un nebus,jo tas NAV MANS DARBS UN PIENAKUMS! un tapec man ir visas tiesibas prasit no tiem, kuri ir gadiem speciali apmaciti un treneti un kuriem par to maksa lielu naudu,lai butu attiecigs rezultats!
Iespējas ir jānopelna!

  -1 [+] [-]

, 2012-09-25 17:16, pirms 13 gadiem
IR Kaadam links, kura var redzeeeetr?????

     [+] [-]

, 2012-09-25 17:18, pirms 13 gadiem
SOREIZ ZAGIS rd

  -1 [+] [-]

, 2012-09-25 17:18, pirms 13 gadiem
clyde_shelton rakstīja: tieši tā, saša ir labs vairākumā, jo ir lēns un KHL vispār ir lēns hokejs, esat jau ievērojuši visi, ka Ovečkins, Kovaļčuks, Malkins vienkārši pazūd šajā lēnajā hokejā.
man negribas kļūt par nolicēju bet Saša nav labs vairākumos,viņš ļoti bieži pārtur ripu,mēģina kaut ko tamborēt

     [+] [-]

, 2012-09-25 17:19, pirms 13 gadiem
domaju 5 - 2

     [+] [-]

, 2012-09-25 17:19, pirms 13 gadiem
Drīz jau tas hokejs...........
Nuko hokeja draugi šovakar 22.00 skatīsimies 'teātra' ierakstu 'dzīvajā'
pa to laiku jau hokejisti vakariņas būs paēduši MTG grupa ir kā gripa - tik slikta dūša un galvassāpes......

  +2 [+] [-]

, 2012-09-25 17:24, pirms 13 gadiem
Ņiživija vietā šodien Skvorcovs...Niživijs nav pat pietiekts spēlei...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-09-25 17:30, pirms 13 gadiem
gahhans rakstīja: Ņiživija vietā šodien Skvorcovs...Niživijs nav pat pietiekts spēlei...
2 звено: Карле - Сотниекс, Жиру - Даугавиньш - Скворцовс;
Njā, nemaz nebrīnīšos, ja drīz būs ziņa par to, ka Saša spēlēs LM, jo kaut kā nepārliecina viņa spēle, tik daudz kļūdas un paslidot ar vairs tā nevar, pie bortiem viņu vispār nospiež, 7 spēlēs tik 1 piespēle . . .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-25 17:33, pirms 13 gadiem
1.90 uz torpedo mhm

     [+] [-]

, 2012-09-25 17:34, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Bet tādas lietas mācās hokeja skolā, tur citi treneri... Nedomāju, ka to māca profesionāļiem, viņiem vnk jāmāk. Šoferim japrot braukt.
Iespējams, problemas ar pašapziņu, drošāka jušana būt otram plānam. Piedevām Ābols vislaik maļ par "kautrīgo" mentalitāti..
nu bet ja pēkšņi vairs nemak tad jamacas pa jaunu

     [+] [-]

, 2012-09-25 17:47, pirms 13 gadiem
Koya šodien strīmos?

     [+] [-]

, 2012-09-25 17:50, pirms 13 gadiem
kur onlinaa var skatiities spēli izņemot, livtv.ru????

     [+] [-]

, 2012-09-25 17:50, pirms 13 gadiem
kur var netā redzēet Lūdzu Lūdz palīdziet!!!

  +3 [+] [-]

, 2012-09-25 17:52, pirms 13 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 17:52, pirms 13 gadiem

     [+] [-]

, 2012-09-25 17:53, pirms 13 gadiem
var skatīties livetv.ru, bet nezinu kāda tur būs kvalitāte

     [+] [-]

, 2012-09-25 17:54, pirms 13 gadiem
Jencis#33 rakstīja: http://onhockey.ru/megom.php?channel=khl75
eu paldies te bus latviski!

     [+] [-]

, 2012-09-25 17:54, pirms 13 gadiem
Ralfinolv rakstīja: nu 6 spelees 9 punkti es neteiktu, ka ir slikti- 1,5Pts spelee.
Bat nu- par uzvaru, par Dinamo.
Varees atkal skatities krutos neta striimus
tu nejauc chaliit, 6 ar 8???

     [+] [-]

, 2012-09-25 17:54, pirms 13 gadiem
NavParKo... Priecīgu skatīšaons!

daaniels23 rakstīja: eu paldies te bus latviski!

     [+] [-]

, 2012-09-25 17:55, pirms 13 gadiem
Jencis#33 rakstīja: NavParKo... Priecīgu skatīšaons!
Uhūuuuu latviski!

  -1 [+] [-]

, 2012-09-25 17:56, pirms 13 gadiem
TAAAAA VISIEM TE LINKS OnHockey.RU | Прямые трансляции хоккейных...
http://onhockey.ru/megom.php?channel=khl75http://onhockey.ru/megom.php?channel=khl75http://onhockey.ru/megom.php?channel=khl75

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 17:57, pirms 13 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 17:59, pirms 13 gadiem
Jā labi kad latviski var redzēt prieks!

     [+] [-]

, 2012-09-25 17:59, pirms 13 gadiem
TV3 play nerāda šodienas spēli?

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 18:00, pirms 13 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 18:04, pirms 13 gadiem
Sūdiga kvalitate!

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 18:05, pirms 13 gadiem
Watch Live Torpedo Nizhny Novgorod vs. Dinamo...

seit labaka kvalitate!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-25 18:09, pirms 13 gadiem
0:1

     [+] [-]

, 2012-09-25 18:09, pirms 13 gadiem
Sākas!

  -3 [+] [-]

, 2012-09-25 18:10, pirms 13 gadiem
Lavi kad mums iemeta 1 tad musejie vinnes!

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 18:12, pirms 13 gadiem
Švaks pagaidām sākums...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-25 18:15, pirms 13 gadiem
Kāpēc vsb igauniski attēls uz full screen ir pilns, bet vsb latviski paliek melnas malas?

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 18:17, pirms 13 gadiem
Kāpēc tv3play nerāda tiešraidi? Kāpēc pagājušo rādīja?

  +2 [+] [-]

, 2012-09-25 18:20, pirms 13 gadiem
Pagājušo rādija TV6 šodien rāda ViasatSportsBaltic!

Milbergs rakstīja: Kāpēc tv3play nerāda tiešraidi? Kāpēc pagājušo rādīja?

     [+] [-]

, 2012-09-25 18:26, pirms 13 gadiem
1:1 Indrašis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-25 18:29, pirms 13 gadiem
bullītis, Džonsons neiemeta

     [+] [-]

, 2012-09-25 18:34, pirms 13 gadiem
tagad soda metiens pret mums neiemeta

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:02, pirms 13 gadiem
live tv piedāvā interesantu RD sastāvu
83. Jamie Lundmark
08. Sandis Ozolins
32. Mikael Tellqvist (G)
02. Rodrigo Lavins
06. Arvids Rekis
75. Girts Ankipans
17. Alexanders Nizivijs
09. Krisjanis Redlihs
47. Martins Cipulis
41. Raitis Ivanans
79. Fredrik Warg
23. Kaspars Daugavins
13. Guntis Galvins
15. Martins Karsums
23. Juris Stals
11. Kristaps Sotnieks
74. Jamie Johnson
19. Rob Schremp
87. Gints Meija
14. Jekabs Redlihs
71. Roberts Bukarts
25. Andris Dzerins
03. Janis Andersons
44. Oskars Cibulskis
66. Ainars Podzins
37. Maris Jucers (G)
70. Miks Indrasis
25. Matt Carle
96. Maris Bicevskis
73. Gunars Skvorcovs
40. Mix Lipsbergs
98. Elvijs Biezais
77. Martins Porejs