Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

''Dinamo'' piekāpjas ''Atlant''

''Dinamo'' piekāpjas ''Atlant''
Rīdzinieki šovakar tika apstādināti pārliecinoši
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas ''Dinamo'' Latvijas Dzelzceļa kausa otrajā spēlē šovakar ar 3:5 piekāpās Mitišču ''Atlant'', taču joprojām saglabā cerības iekļūt turnīra finālā. Vārtus rīdzinieku labā guva Marks Hartigans, Roberts Bukarts un Mārtiņš Karsums.

Šodien LDz kausa otrajā spēļu dienā bija jātiekas Rīgas ''Dinamo'' un Mitišču ''Atlant''. Trešā komandu tikšanās pārbaudes spēlēs pirms jaunās sezonas, un pirmajās divās Kazahstānā rīdzinieki uzvarēja pēcspēles metienos. Salīdzinot ar vakardienas sastāvu, šodien bija vērojamas vairākas izmaiņas. Sandi Ozoliņu aizstāja Kristaps Sotnieks, spēlēja arī Ainārs Podziņš un Juris Štāls, aizstājot Aleksandru Ņiživiju un Miķeli Rēdlihu.

Spēli komandas sāka ļoti aktīvi, un jau 1. minūtē viesi varēja izvirzīties vadībā. ''Atlant'' uzbrucējs Zbineks Irgls nepiesegts palika pie Mikaela Telkvista vārtiem, taču viņa metiens lidoja secen. Brīdinājuma zvans palika neievērots, un rīdzinieki tika sodīti. Jans Bulis paspraucās garām Guntim Galviņam, un viņa mestā ripa, izlidojusi starp Telkvista kājsargiem, nodevīgi šķērsoja vārtu līniju – 1:0 viesu labā, taču spēlēs pret ''Atlant'' tā bija ierasta parādība. Joprojām rīdzinieku aizsardzība darbojās miegaini, un ''Dinamo'' no otro vārtu zaudējuma glāba tikai zviedru vārtsarga ātrā pārvietošanās vārtos.

Pirmo momentu ''dinamieši'' izveidoja tikai skaitliskajā vairākumā, kad Konstantīnu Baruļinu ar spēcīgu metienu centās pārspēt ''Dinamo'' šīsdienas kapteinis Ģirts Ankipāns. Nesekmīgi. Tomēr rīdzinieki šo vairākumu realizēja. Broks Troters ar plašu piespēli atrada nepiesegto Marku Hartiganu, kuram atlika ripu ieraidīt jau tukšā vārtu stūrī – 1:1. Arī turpinājumā komandas vairāk domāja par vārtu guvumiem, ne savu vārtu drošību, taču rezultāts nemainījās. Rezumējot pirmās 20 minūtes, rīdzinieku rindās redzamākais bija Hartigans – gan pozitīvā, gan negatīvā zīmē, proti, vārtu guvums un vairākas labas darbības pie pretinieku vārtiem, kā arī trīs nevajadzīgi noraidījumi.

Otro trešdaļu vienības aizvadīja piesardzīgāk, iespējams, pie vainas bija nogurums. Tomēr atkal aktīvāki bija viesi, un viņiem tas atmaksājās. ''Dinamo'' vairākumā kļūdījās uz pretinieku zilās līnijas, sekoja ātrs pretuzbrukums un Bulim ripu atlika raidīt tukšos vārtos. Atkal vadībā Mitišču pārstāvji. Trešdaļas 13. minūtē viesi varēja iegūt divu vārtu pārsvaru, taču vairāku metienu sēriju atvairīja Telkvists. Sekoja Aināra Podziņa noraidījums, un viesi savu panāca. Bulis saņēma piespēli pie vārtiem, viņam pat bija laiks novērtēt situāciju, un metiens izrādījās netverams – 3:1, Bulim ''hat-trick''.

Abos šajā trešdaļā zaudētajos vārtos pasīvi aizsardzībā nospēlēja Jānis Andersons – jāsaka, viņam bija iespēja iztraucēt pretiniekam metienu. Pagāja tikai minūte un trīs sekundes, kad rīdzinieki zaudēja arī ceturtos vārtus. Irgla metienu pie vārtiem pielaboja Eduards Levandovskis – 4:1. Sekoja pusminūtes pārtraukums, pēc kura mājiniekiem izdevās pakutināt pretinieku nervus – Mārtiņš Karsums pielaboja gar vārtiem slīdošu ripu, Baruļins bija modrs. Jēkabs Rēdlihs saņēma piespēli pie vārtiem, metiens lāgā neizdevās. Pirms pēdējām 20 pamatlaika minūtēm pārliecinošs pārsvars viesiem.

Sākot trešo periodu, rīdziniekiem bija mazs cerību stariņš. 100 sekundes jāspēlē lielajā skaitliskajā vairākumā piecatā pret trim pretspēlētājiem. Atkal iniciatīvu vairākumā uzņēmās Troters, un kārtējo reizi visi centieni atsitās pret organizēto ''Atlant'' aizsardzību. Rīdzinieki arī vienādos sastāvos centās vērpt kombināciju virpuļus, taču allaž gadījās kāda kļūme. Tiesa, samazināt starpību izdevās, un par to jāpateicas Gintam Meijam. Viņš nepadevās, pirmais piesteidzās pie ripas, izlauzās līdz vārtiem un veiksmīgi piespēlēja Robertam Bukartam, kuram atlika ripu raidīt jau pustukšos sāncenšu vārtos – 2:4.

Atspēlējuši vienus vārtus, rīdzinieki cerības ilgi nesaglabāja. Pagāja nepilnas divas minūtes, un Irgls ar precīzu šķēlienu raidīja piekto ripu Telkvista mūrī – 5:2. ''Dinamieši'' nepadevās, priecējot sanākušos skatītājus ar cīņu līdz pēdējai svilpei. Un tas attaisnojās – Jānis Sprukts 10 sekundes pirms spēles beigām izlauzās līdz pretinieku vārtiem un piespēlēja Mārtiņam Karsumam. Baruļins kapitulēja trešo reizi, un spēle noslēdzās ar mājiniekiem nelabvēlīgo 3:5. Pirms pēdējās kārtas joprojām visas komandas saglabā iespēju iekļūt finālā. Rīdziniekiem jāspēlē pret Jaroslavļas ''Lokomotiv'', kas vēl nav zaudējusi. Rīt brīvdiena.

Rīgas ''Dinamo'' - Mitišču ''Atlant'' 3:5 (1:1, 0:3, 2:1)

Vārti: 03:03 Bulis (Vasiļjevs) 0:1, 07:28 Hartigans (Troters, Surovijs, vair.) 1:1, 26:18 Bulis (Irgls, Homickis, maz.) 1:2, 34:33 Bulis (Gluhovs, Mozjakins, vair.) 1:3, 35:36 Levandovskis (Ņeprjajevs, Irgls) 1:4, 52:10 Bukarts (Meija) 2:4, 54:23 Irgls (Ņeprjajevs, Homickis, vair.) 2:5, 59:56 Karsums (Reķis, Sprukts) 3:5

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs

Mikaels Telkvists (Kriss Holts); Arvīds Reķis - Krišjānis Rēdlihs, Mārtiņš Karsums - Jānis Sprukts - Ģirts Ankipāns; Oskars Cibuļskis - Kristaps Sotnieks, Broks Troters - Marks Hartigans - Tomašs Surovijs; Guntis Galviņš - Rodrigo Laviņš, Ainārs Podziņš - Vitālijs Karamnovs - Juris Štāls; Jānis Andersons - Jēkabs Rēdlihs, Gints Meija - Andris Džeriņš - Roberts Bukarts

LDz kausa izcīņas kalendārs

Dat.LaiksSpēleRezultāts
24.08.15:30Lokomotiv – Atlant4:0
24.08.19:30Dinamo R – OHK Dinamo4:2
25.08.15:30OHK Dinamo – Lokomotiv2:4
25.08.19:30Dinamo R – Atlant3:5
27.08.15:30OHK Dinamo – Atlant
27.08.19:30Dinamo R – Lokomotiv
28.08.15:30Spēle par 3. vietu
28.08.19:30Spēle par 1. vietu

Latvijas Dzelzceļa kauss

VKomandaSUZVAP
1.Jaroslavļas ''Lokomotiv''2208:26
2.Mitišču ''Atlant''2115:73
3.Rīgas ''Dinamo''2117:73
4.Maskavas ''OHK Dinamo''2024:80

''Dinamo'' pārbaudes spēļu kalendārs

DatumsLaiksSpēleRezultātsVārtu guvēji
02.0818:00Rīgas ''Dinamo'' - Ņižņekamskas ''Neftekhimik''5:2Cibuļskis(2); Hartigans; Dārziņš; Surovijs
06.0819:00Rīgas ''Dinamo'' - Habarovskas ''Amur''2:3 PMŅiživijs; Hartigans
10.0812:00Rīgas ''Dinamo'' - Minskas ''Dinamo''3:2 PHartigans; Dārziņš; Reķis
11.0816:00Astanas ''Barys'' - Rīgas ''Dinamo''4:2Džeriņš; Dārziņš
13.0812:00Mitišču ''Atlant'' - Rīgas ''Dinamo''2:3 PMSurovijs; Karamnovs; Ņiživijs (p.m.)
14.0810:00Rīgas ''Dinamo'' - Mitišču ''Atlant''2:1 PMŅiživijs (2)
24.0819:30Rīgas ''Dinamo'' - OHK ''Dinamo''4:2K.Rēdlihs; Surovijs; Laviņš; Ozoliņš
25.0819:30Rīgas ''Dinamo'' - Mitišču ''Atlant''3:5Hartigans; Bukarts; Karsums
27.0819:30Rīgas ''Dinamo'' - Jaroslavļas ''Lokomotiv''
28.08Rīgas ''Dinamo'' -
03.0918:30''Liepājas Metalurgs'' - Rīgas ''Dinamo''

, 2010-08-25 21:43, pirms 15 gadiem
Njaaaa.. Ļoti žēl! Cerēsim, ka vismaz Lokomatīvi uzvarēsim un mums pavērsies cērības uz finālu!
, 2010-08-25 21:43, pirms 15 gadiem
kur bija rīgas dinamo fani ? dzirdēju tikai ieraksta dziesmas...
Slēpts komentārs: shady123
Slēpts komentārs: XEdgarsX
, 2010-08-25 21:43, pirms 15 gadiem
Gribētos Holtu redzēt darbībā, cerams nākamajā spēlē viņš spēlēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-08-25 21:43, pirms 15 gadiem
Ja nebūtu spēle mājās, es teikt, ka zaudējums nāk par labu, bet vienalga malači!
, 2010-08-25 21:43, pirms 15 gadiem
Protams žēl bet labāk zaudēt pārbaudes spēlēs nevis kā pagājušosezon kad uzvar visās pārbaudes spēlēs un kad sākās īstās spēles tad sākam buksēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-08-25 21:44, pirms 15 gadiem
viss bij labi neskatoties uz to kad mums nespeleja daudz lideru (Y)
, 2010-08-25 21:44, pirms 15 gadiem
Nav OZO nav speles
Cik laba vakar bija aizsardziba tik slikta vina bija sodien...
, 2010-08-25 21:44, pirms 15 gadiem
Tagad tikai sāksies - vakar visi teica, ka Telquists baigais malacis, bet tagad lielie bļāvēji jau viņu ar mēsliem nomētās un sacīs, ka Holtam jāstāv.
, 2010-08-25 21:44, pirms 15 gadiem
Nu neko,spēle skatāma,pēdējie vārti diezgan skaisti....
Priecēja Bukarta maiņa
, 2010-08-25 21:44, pirms 15 gadiem
Archii rakstīja: kur bija rīgas dinamo fani ? dzirdēju tikai ieraksta dziesmas...
Ko tu gribi no 3500?
, 2010-08-25 21:44, pirms 15 gadiem
Rubene vnk dievīga
, 2010-08-25 21:44, pirms 15 gadiem
žēl mūsējos, bet nekas, zaudējums dos pieredzi un spēkus nakamaās spēlēs!
Slēpts komentārs: _CATZ_
, 2010-08-25 21:44, pirms 15 gadiem
Karīna
, 2010-08-25 21:45, pirms 15 gadiem
Troters vismaz biški izcelaas
, 2010-08-25 21:45, pirms 15 gadiem
Momentu atkārtojumiem gribu atpakaļ Röyksopp
, 2010-08-25 21:45, pirms 15 gadiem
tā ir tikai pārbaudes spēle
, 2010-08-25 21:45, pirms 15 gadiem
Diezgan pabāls sniegums, izskatījās ka nav spēka un pietrūka līderi!
Cerams sezonas sākumā būs ok !
, 2010-08-25 21:45, pirms 15 gadiem
HOSSSSA rakstīja: pietrūkst Masaļskis!
Masaļskis nav bijis ne NHL, nav viņš olimpiskais čempions un savā karjērā neko dižu nav sasniedzis.
Slēpts komentārs: sh1d
, 2010-08-25 21:45, pirms 15 gadiem
haters gonna hate
, 2010-08-25 21:46, pirms 15 gadiem
Loooti patika Meija ka vins nospeleja u kadu piespeli atdeva Bukartam!!!
, 2010-08-25 21:46, pirms 15 gadiem
kur ir Dinamo aizsardzība?
, 2010-08-25 21:46, pirms 15 gadiem
nixser.Njaaaa.. Ļoti žēl! Cerēsim, ka vismaz Lokomatīvi uzvarēsim
Tu vispar zini kas Lokomotive spele lol Ka tada komanda ka lokomotive vareja iegadaties Pavelu Demitru vienu no labakajiem speletajiem pasaule ????
, 2010-08-25 21:46, pirms 15 gadiem
Reķis uzkrāsoja sev uz formas A burtu, ar ūdenskrāsām.. Kaut kāds aklais, lieki met ārā ripu.. Kaut kāds murgs šodien uz ledus!
, 2010-08-25 21:46, pirms 15 gadiem
Vasarīgs hokejs uz pilnu jaudu.
Uzvarēja tas,kas pielaida vismazāk kļūdas.
Interesanti kur pazuduši tik izslavētie RD līdzjutēji,ja arēnā caurvējš to vietā pa tribīnem klaiņo?
, 2010-08-25 21:46, pirms 15 gadiem
nu nekas zaudēsim tagad nezaudēsim sezonā
, 2010-08-25 21:47, pirms 15 gadiem
Lūdzu, tagad tikai nevainojiet pie visa Telkvistu.

Jā, gadās arī šādas spēles, bet tomēr.
, 2010-08-25 21:47, pirms 15 gadiem
Marka1111 rakstīja: Masaļskis nav bijis ne NHL, nav viņš olimpiskais čempions un savā karjērā neko dižu nav sasniedzis.
A tu pat Latvijas izlasē neesi bijis!
, 2010-08-25 21:47, pirms 15 gadiem
_CATZ_ rakstīja: nixser.Njaaaa.. Ļoti žēl! Cerēsim, ka vismaz Lokomatīvi uzvarēsim
Tu vispar zini kas Lokomotive spele lol Ka tada komanda ka lokomotive vareja iegadaties Pavelu Demitru vienu no labakajiem speletajiem pasaule ????
Viņš ir labs, bet ne tuvu ne labākais. Nauda dara savu.
Slēpts komentārs: rronijs
, 2010-08-25 21:47, pirms 15 gadiem
relouder rakstīja: kur ir Dinamo aizsardzība?
Neredzēji? Ozoliņš bija tribīnēs...
, 2010-08-25 21:48, pirms 15 gadiem
šito speli nevar salidzinat ar vakardienas.. laikam zaudejam jo nespeleja OZO.
, 2010-08-25 21:48, pirms 15 gadiem
otrajā periodā tikai 4 metieni pa Atlant vārtiem...nav metienu nav gūto vārtu
, 2010-08-25 21:48, pirms 15 gadiem
Bez panikas, viena spēle turnīrā bija jāpazaudē....un vēl, tā izbraukuma forma nav fartovā (pagaidām)!!!
, 2010-08-25 21:49, pirms 15 gadiem
racha rakstīja: A tu pat Latvijas izlasē neesi bijis!
Nemaz negribu tur tikt. Bet Masaļskis nav nekas īpašs pret Telkvistu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-08-25 21:50, pirms 15 gadiem
Atlant šodien vairāk gribēja uzvarēt. tas bija labi redzams laukumā. negribu teikt ka mūsējie haltūrēja bet tā atdeve un motivācija pretiniekiem šoreiz bija augstāka. Nu neko, jāuzvar Lokomotīve kura šeit rāda izcilu sniegumu
, 2010-08-25 21:50, pirms 15 gadiem
nu spēle nekāda
, 2010-08-25 21:50, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Varbūt kādreiz sāks normāli rakstīt, zaudēja komandai . Piekāpās smieklīgi skan .
Kāda starpība mērkaķi
, 2010-08-25 21:51, pirms 15 gadiem
Girts Strikauskis rakstīja: Diezgan pabāls sniegums, izskatījās ka nav spēka un pietrūka līderi!
Cerams sezonas sākumā būs ok !
es domaaju gan ka pietruuka, viniem tacu fiziskaa bedre
labaak lai zaudee tagad un saprot kas veel jaauztrennee un lai sezonaa muus saadi nepatiikami zaudeejumi nesagaida

DINAMO DINAMO RIGA
, 2010-08-25 21:51, pirms 15 gadiem
labāk pirmssezonā, nekā sezonai sākoties!
, 2010-08-25 21:51, pirms 15 gadiem
TiltinsH rakstīja: Nav OZO nav speles
Cik laba vakar bija aizsardziba tik slikta vina bija sodien...
Vai vēlies teikt,ka RD bez Ozo nav nekas?
Ko tad viņi darīs sezonā,ja nedod Dievs,Ozo uz kādu laiku izkritīs no aprites?
, 2010-08-25 21:51, pirms 15 gadiem
gaidu LG spriedumu
, 2010-08-25 21:53, pirms 15 gadiem
ES domāju, ka Karīnai vajadzētu savu raidījumu, būtu pietiekami daudz skatītāju, kas zin, varbūt Latviju no krīzes izvilktu
, 2010-08-25 21:53, pirms 15 gadiem
vajag musu ozo , niziivij , mikeli . tie mums daudz dot!
, 2010-08-25 21:54, pirms 15 gadiem
Edgars Kreipāns - Kapteinis rakstīja: ES domāju, ka Karīnai vajadzētu savu raidījumu, būtu pietiekami daudz skatītāju, kas zin, varbūt Latviju no krīzes izvilktu
tas jau sen kaa skaidrs, ak blondiines glaabs Latviju
, 2010-08-25 21:55, pirms 15 gadiem
Edgars Kreipāns - Kapteinis rakstīja: ES domāju, ka Karīnai vajadzētu savu raidījumu, būtu pietiekami daudz skatītāju, kas zin, varbūt Latviju no krīzes izvilktu
Iesaku skatīties Panorāmu,kur Rubenei ir savi sižeti. Tā pie viena mazliet sevi izglītosi,un varbūt pat iemācīsies netecināt siekalas pie TV ekrāna,bet kā jaiet reāli meitās.
, 2010-08-25 21:56, pirms 15 gadiem
Kapēc Telkvistam šodien cits numurs uz formas bija?
, 2010-08-25 21:57, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Iesaku skatīties Panorāmu,kur Rubenei ir savi sižeti. Tā pie viena mazliet sevi izglītosi,un varbūt pat iemācīsies netecināt siekalas pie TV ekrāna,bet kā jaiet reāli meitās.
Zinātu, kur tādas meklēt, tad to vien darītu
, 2010-08-25 21:57, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Iesaku skatīties Panorāmu,kur Rubenei ir savi sižeti. Tā pie viena mazliet sevi izglītosi,un varbūt pat iemācīsies netecināt siekalas pie TV ekrāna,bet kā jaiet reāli meitās.
interneta dročitājs meitās iet māca
, 2010-08-25 21:57, pirms 15 gadiem
Prizs rakstīja: Kapēc Telkvistam šodien cits numurs uz formas bija?
Viņš gribēja maskēties zem Holta numura.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-08-25 21:58, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņš gribēja maskēties zem Holta numura.
Un pa nopietnam?
Slēpts komentārs: Borbola
, 2010-08-25 21:59, pirms 15 gadiem
Edgars Kreipāns - Kapteinis rakstīja: Zinātu, kur tādas meklēt, tad to vien darītu
Pilnas ielas dažāda kalibra blondīņu.Spēj tik izvēlēties.
, 2010-08-25 22:00, pirms 15 gadiem
Prizs rakstīja: Kapēc Telkvistam šodien cits numurs uz formas bija?
Tāpēc ,ka tās bija izmēģinājuma formas ,īstās vēl tik piestrādā ,šuj vai kaut ko tml.
, 2010-08-25 22:00, pirms 15 gadiem
Prizs rakstīja: Un pa nopietnam?
Tiešām nezinu.
Cik dzirdēju pa KHL TV,tad vairākiem RD spēlētājiem bija citi numuri. Neatceros kuriem tieši.
, 2010-08-25 22:00, pirms 15 gadiem
Girts Strikauskis rakstīja: Diezgan pabāls sniegums, izskatījās ka nav spēka un pietrūka līderi!
Cerams sezonas sākumā būs ok !
Labāk zāģis pārbaudes turnīra spēlē ,nekā regulārā čempionāta mačos !
, 2010-08-25 22:01, pirms 15 gadiem
Telkvists nebija glābējs. Diemžēl. Ceram nākamajā spēlē redzēt Holtu vai Lūsiņu.
, 2010-08-25 22:02, pirms 15 gadiem
Daži rakstīja, ka pietrūkstot līderu. Nu bet Ņiživijs, Ozoliņš, Miķelis, Dārziņš jau tiešām nespēlēja... Un tie arī ir vieni no līderiem tomēr.
, 2010-08-25 22:02, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: es domaaju gan ka pietruuka, viniem tacu fiziskaa bedre
labaak lai zaudee tagad un saprot kas veel jaauztrennee un lai sezonaa muus saadi nepatiikami zaudeejumi nesagaida

DINAMO DINAMO RIGA
ew nu varbūt nevajag te sākt gudri runāt, ja neko nerubī?? Kāda vēl fiziskā bedre?? Gribi teikt, ka vakar tādas nebija un šodien parādījās? Nespēlēja līderi un tas arī viss!! Fiziskā bedre ir tad, kad kādu laiku (3-4 nedēļas) nevar fiziski pavilkt, bet Tu jau spriedumus izsaki pēc vienas spēles!! Gribēšu redzēt ko teiksi, ja DR rīt uzvilks Lokomatīvi.. varu jau iedomāties, ka atkal būs tie gājieni mīlu rēdlihiņus, sandīšus, sašiņas utt.. nu nevajag šeit to..
, 2010-08-25 22:02, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tiešām nezinu.
Cik dzirdēju pa KHL TV,tad vairākiem RD spēlētājiem bija citi numuri. Neatceros kuriem tieši.
Tāpēc ka šīs nav īstās formas.
, 2010-08-25 22:03, pirms 15 gadiem
vismaz prieks par starpperiodu intervijaam ka nav vairs jaaklausaas taa chirkainaa jefinja domugraudos
, 2010-08-25 22:04, pirms 15 gadiem
pipars2323 rakstīja: Štrunts ar to Dzelzceļa kausu,galvenais regulārā sezona!Jebkurā gadījumā virsraksts "Rīgas Dinamo izcīna Gagarina kausu" izklausās labāk!
Nedomāju,ka RD ir pofig LDz kauss,jo savādāk Šuplers ilgu laiku trešā periodā nebūtu marinējis 4 maiņu uz soliņa. Šuplers kā vienmēr uzticīgs sev.
, 2010-08-25 22:04, pirms 15 gadiem
Karoče šīs spēles rezumē - Telkvistu nahren, Reķi uz Liepāju, Karsums nereāls zvērs un Bukarts nākošais olstārs!
, 2010-08-25 22:04, pirms 15 gadiem
žēl dinamo bet karīna rubene vnk dievīga
, 2010-08-25 22:05, pirms 15 gadiem
miegaina spēle,vieniem krita,vienien nē. Apmierināto muru hokejs! Sprukts labi nokapāja aizsardzībā.
, 2010-08-25 22:05, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Tāpēc ka šīs nav īstās formas.
Kādas tad būs īstās formas???
, 2010-08-25 22:06, pirms 15 gadiem
eddybear rakstīja: ew nu varbūt nevajag te sākt gudri runāt, ja neko nerubī?? Kāda vēl fiziskā bedre?? Gribi teikt, ka vakar tādas nebija un šodien parādījās? Nespēlēja līderi un tas arī viss!! Fiziskā bedre ir tad, kad kādu laiku (3-4 nedēļas) nevar fiziski pavilkt, bet Tu jau spriedumus izsaki pēc vienas spēles!! Gribēšu redzēt ko teiksi, ja DR rīt uzvilks Lokomatīvi.. varu jau iedomāties, ka atkal būs tie gājieni mīlu rēdlihiņus, sandīšus, sašiņas utt.. nu nevajag šeit to..
varbuut enoradai ko man dariit?
vareetu padomaat, ka jaunie jau neiet uz trenniniem un viniem anv fiziskaa bedre, ko var te nunnaat par suuuda paarbaudes speeleem, vareetu padomaat ka buutu finalaa zaudeejusi

jaunie arii ir jaaizmeegina, liideri varees visu sezonu speelet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-08-25 22:06, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vasarīgs hokejs uz pilnu jaudu.
Uzvarēja tas,kas pielaida vismazāk kļūdas.
Interesanti kur pazuduši tik izslavētie RD līdzjutēji,ja arēnā caurvējš to vietā pa tribīnem klaiņo?
Nav visi miljonāri, lai spētu iet uz Coyotiem + vēl uz pārbaudes spēlēm, domāju, ka tieši tas ir tas iemesls, ka tagad daudziem galvenais notikums būs 6. septembrī.
, 2010-08-25 22:07, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nedomāju,ka RD ir pofig LDz kauss,jo savādāk Šuplers ilgu laiku trešā periodā nebūtu marinējis 4 maiņu uz soliņa. Šuplers kā vienmēr uzticīgs sev.
Bet jēgas jau no tās 4 maiņas nebija ar .
, 2010-08-25 22:08, pirms 15 gadiem
Kaadas vereetu buut aizargu mainjas?nekaadi tetopu skaidrs,aizsargi mainaas nepaartraukti,liidz ar to aizsargi nesaprotaas viens ar otru,nu ljoti shvaki!
, 2010-08-25 22:08, pirms 15 gadiem
Tie jaunie bija nekādi pilnīgi. Podziņš absolūti nav gatavs KHL. Vēl gadi divi jāpabriest, esiet reāli. Lai gan Štāls un Karamnovs, kas tie par jaunajiem
, 2010-08-25 22:08, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Nav visi miljonāri, lai spētu iet uz Coyotiem + vēl uz pārbaudes spēlēm, domāju, ka tieši tas ir tas iemesls, ka tagad galvenais notikums būs 6. septembrī.
6. oktobrī. Un vispār galvenais ir aizvadīt kārtīgi KHL sezonu... domā tiem Koijotiem baigi interesē ar ko viņi spēlēs...
, 2010-08-25 22:08, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Manuprāt,nepelnīti nosēdinaja malā. Bij jāatrod grēkāži,tādi tika atrasti.
Riebjās ka Šuplers pat parbaudes spēlēs baidās zaudēt un nedod iespēju jaunajiem. Bet tāds nu ir tas Šuplers.
Kā jau teicu,ka viņš ir uzticīgs savai taktikai līdz pēdējam.
Varbūt tiešām cerēja,ka RD spēs atspēlēties no divu vārtu deficīta, kā tas notika nereti pagājušā sezonā.
, 2010-08-25 22:09, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: varbuut enoradai ko man dariit?
vareetu padomaat, ka jaunie jau neiet uz trenniniem un viniem anv fiziskaa bedre, ko var te nunnaat par suuuda paarbaudes speeleem, vareetu padomaat ka buutu finalaa zaudeejusi

jaunie arii ir jaaizmeegina, liideri varees visu sezonu speelet
a varbūt netēlo gudro tur, kur neko nerubī?? saprastu, ka teiktu, ka jaunie arī jāiespēlē un tapēc līderi palika malā, bet nevajag sākt te aurot par k-kādām fiziskajām bedrēm utt, ja neko nesaproti no tā!! un varētu, lūdzu, rakstīt sakarīgi? savādāk pusi no Tava rakstītā saprast nevar!
, 2010-08-25 22:09, pirms 15 gadiem
ERIX rakstīja: Bet jēgas jau no tās 4 maiņas nebija ar .
Nu,bet tā tiešām bija pārbaudes spēle. Kad tad vel šī 4 maiņa noslīpēs sadarbības un visu pārējo,ja ne tagad?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-08-25 22:10, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Manuprāt,nepelnīti nosēdinaja malā. Bij jāatrod grēkāži,tādi tika atrasti.
Riebjās ka Šuplers pat parbaudes spēlēs baidās zaudēt un nedod iespēju jaunajiem. Bet tāds nu ir tas Šuplers.
Nekad nedomāju , ka piekritīšu kharlamovam. Bet šoreiz likšu treknu krustu. Gluži manas domas.
, 2010-08-25 22:11, pirms 15 gadiem
Kāds zina kas tā par mūziku skan kad pa LTV7 iet spēlesmomentu apskati?
, 2010-08-25 22:11, pirms 15 gadiem
TiltinsH rakstīja: Nav OZO nav speles
Cik laba vakar bija aizsardziba tik slikta vina bija sodien...
Ozo nespēlē visos aizsargu pāros.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-08-25 22:13, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Un kāda jēga no Trotera ? Ieliec viņu 4 maiņā ar partneriem kas nav spēlējuši un nezin draugs draugu,jēga būs tāda paša.
Bez tās piespēles nekas sevišķs. Fiziski nekas iespaidīgs. Individuāli pat mūsu Meija meisterīgāks.
Tu te nezaimo! Viņš ir jaunais Hossa!

, 2010-08-25 22:13, pirms 15 gadiem
Vairākuma izspēlē bija diezgan traģiska 3 vairākumos pēc kārtas neviena metiena pa vārtiem + (vairākumā ielaižam un lielājā neizdaram nevienu bīstamu metienu ) tikai lieka saspēlē un nekā vairāk, nav metienu nav rezultāta , Atlant vairākuma met 1 reizi 2 un 3 iekšā mums 0 metienu un nekā , tā jau spēle ir laba ,Meija smuki cīnās un Bukarts noslēdz ideāli, bet vienīgais mīnus ir metieni , ir jāmet pa vārtiem veči nevis jāsaspēlējas tik ilgi un lēni , protams pietrūka arī līderu kas pastumj to spēli un tempu uz priekšu !!! Vajadzīgi Metieni metieni metieni.....
, 2010-08-25 22:13, pirms 15 gadiem
eddybear rakstīja: a varbūt netēlo gudro tur, kur neko nerubī?? saprastu, ka teiktu, ka jaunie arī jāiespēlē un tapēc līderi palika malā, bet nevajag sākt te aurot par k-kādām fiziskajām bedrēm utt, ja neko nesaproti no tā!! un varētu, lūdzu, rakstīt sakarīgi? savādāk pusi no Tava rakstītā saprast nevar!
pakalu, tu niikuli! ne es te auroju neko, izsaku savas domas, ja tev nepatiik, tad luudzu nelasi, es buusu tikai pateiciiga, liidz sim pat nebiju ieveerojusi tavus izcilos zinaatniskos komentarus, meklee tik veltus striidus.
, 2010-08-25 22:13, pirms 15 gadiem
Tā ceturtā maiņa būtu ielaidusi vēl pāris golus un būtu 2:7, tad atkal būtu čīkstēšana un stenēšana un masu hstērija, ko kurinātu tādi profāniski mēdiji kā LTV7 hokeja komanda un šis pats esportiņš. Tāpēc jau Jūlis nosēdina šos malā un Janka ar Karsiku ieliek vienu goliņu un viss boļe meņe mierīgi
, 2010-08-25 22:13, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Karoče šīs spēles rezumē - Telkvistu nahren, Reķi uz Liepāju, Karsums nereāls zvērs un Bukarts nākošais olstārs!
"eksperta" cienīgs rezumē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-08-25 22:16, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tu te nezaimo! Viņš ir jaunais Hossa!

Njā, tiešām galīgi nepārliecinošs tas Troters.
Kā jau rakstiju,kad kļuva zināms par viņa spēlēšanu RD, tad viena lieta ir kapāt uz Z-amerikas mazajiem laukumiem spēka hokeju,bet pavisam kas cits uz lielajiem Eiropas laukumiem taktisko krievu jeb šajā gadijumā slovāku hokeju.
, 2010-08-25 22:19, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: pakalu, tu niikuli! ne es te auroju neko, izsaku savas domas, ja tev nepatiik, tad luudzu nelasi, es buusu tikai pateiciiga, liidz sim pat nebiju ieveerojusi tavus izcilos zinaatniskos komentarus, meklee tik veltus striidus.
nē, nekādus strīdus es nemeklēju, vienkārši nevajag rakstīt ārprātīgi stulbus komentārus un pēc tam apvainoties, ka Tev aizrāda, ka domā pavisam aplami!!
un mani Tu nepazīsti, lai sauktu par nīkuli!!
es Tevi par stulbu zosi nesaucu!!
, 2010-08-25 22:19, pirms 15 gadiem
Šodien bija hokejs, Rīga zaudēja, baigi žēl, džeki cīnījās, trūka Ozo, eh ku bija labi, kad Hossa bija. Drūmā analītika man sanāca.
, 2010-08-25 22:19, pirms 15 gadiem
Da Troters vēl riteņus nav ieslēdzis, viņš nav trenējies. Vižns ir, skills ir, fizuhu uzdzīs. NHL viņš nekādu fizisko hokeju nespēlē Viņu tur uzskata par mīkstu un eiropeisku. Cik ironiski, kā tāds mulats - ne baltie, ne melnie viņu neuzskata par savējo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-08-25 22:20, pirms 15 gadiem
eddybear rakstīja: es Tevi par stulbu zosi nesaucu!!
Bet varbūt vajag, un viņa to pat gaidija?
, 2010-08-25 22:20, pirms 15 gadiem
eddybear rakstīja: nē, nekādus strīdus es nemeklēju, vienkārši nevajag rakstīt ārprātīgi stulbus komentārus un pēc tam apvainoties, ka Tev aizrāda, ka domā pavisam aplami!!
un mani Tu nepazīsti, lai sauktu par nīkuli!!
es Tevi par stulbu zosi nesaucu!!
runaa kaa taads stagnaats! kaa gan manas domas vareetu buut nepareizas, ja ata sir manas domas?
tu nepiekriiti manam uzskatam, loti labi, visi jau nevar domaat vienaadi, manis peec vari domaat savaadaak, taads ir mans viedoklis, ja tev nepatiik, saku veelreiz, nelasi un neiespringsti
, 2010-08-25 22:22, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Pēc 1-2 spēlēm protams nav ko spriest,jāpaiet makten vairāk spēļu.
Bet runajot par Troteru,tad puisis baidās ņemt spēli uz sevis un neizrāda nekādu iniciatīvu. Tads pelēks,nemanams. Ķipa maiņu norullēju,paldies dievam !
Runājot par Kramnovu,domaju viņs ir pat ļoti meisterīgs,cita lieta,ka ar tadiem partneriem ir kā ir. Ja viņu ielikt pie Miķa un Laura varētu būt lietas koks. Rikas viņam pat ļoti labi stradā + ļoti labs,precīzs metiens.
Pēc šodienas spēles, imho, Karamnovs ir jāliek pirmajā maiņā
, 2010-08-25 22:22, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Pēc 1-2 spēlēm protams nav ko spriest,jāpaiet makten vairāk spēļu.
Bet runajot par Troteru,tad puisis baidās ņemt spēli uz sevis un neizrāda nekādu iniciatīvu. Tads pelēks,nemanams. Ķipa maiņu norullēju,paldies dievam !
Runājot par Kramnovu,domaju viņs ir pat ļoti meisterīgs,cita lieta,ka ar tadiem partneriem ir kā ir. Ja viņu ielikt pie Miķa un Laura varētu būt lietas koks. Rikas viņam pat ļoti labi stradā + ļoti labs,precīzs metiens.
Abus ar Pugovkinu uz LM.
, 2010-08-25 22:22, pirms 15 gadiem
ielaisti 5 vārti, Šupler, uzmanību!!!!!
, 2010-08-25 22:23, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Un kāda jēga no Trotera ? Ieliec viņu 4 maiņā ar partneriem kas nav spēlējuši un nezin draugs draugu,jēga būs tāda paša.
Bez tās piespēles nekas sevišķs. Fiziski nekas iespaidīgs. Individuāli pat mūsu Meija meisterīgāks.
Var piekrist . Bet ,Šuplers (tīri mans viedoklis) arī "piepalīdzēja" ,kā sak atviegloja dzīvi , atbrauc Trotters ,takā vajadzētu pierast pie laukuma ,pirmām kārtām, bet šo vēl papildus "iemet" par malējo uzbrucēju . Un tad nu tu cilvēk ej un saproti ko no tevis vēlas.
, 2010-08-25 22:23, pirms 15 gadiem
Vakar izlasīju gandrīz visus komentus, jo, protams, Dinamo uzvarēja.
Bet šodien pietika ar pirmo lapu.
Kaut kāds pasaules gals uzreiz, tas nebija labi, un tas. katrā spēlē nevar gaidīt vienmēr uzvaru, lai arī kā gribētos.

bet par spēli - uzvarēja tas, kurš vairāk gribēja.
, 2010-08-25 22:23, pirms 15 gadiem
Ozo-Rekis-Nizevijs-Hartigans-Surovijs
K.Redlihs-Galvins-Darzins-Troters-M.Redlihs
Lavins-Sotnieks-Ankipans-Sprukts-Karsums
J.Redlihs-Cibulskis-Staals(Bukarts)-Karamnovs-Meija
, 2010-08-25 22:24, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā, tiešām galīgi nepārliecinošs tas Troters.
Kā jau rakstiju,kad kļuva zināms par viņa spēlēšanu RD, tad viena lieta ir kapāt uz Z-amerikas mazajiem laukumiem spēka hokeju,bet pavisam kas cits uz lielajiem Eiropas laukumiem taktisko krievu jeb šajā gadijumā slovāku hokeju.
Baigi daudz spēles esi redzējis ar viņa piedalīšanos? Pēc divām spēlēm spriest par spēlētāja meistarību + vēl zinot, ka čalis pa vasaru paslinkojis, lielie laukumi, drusku par agru spriest. Hossam arī pagājušosezon visi jau sāka pārmest, kad pārbaudes spēlēs nesita golus, domāju jādod kādas 10 spēles regulārajā sezonā un tad jau varēs spriest labs vai slikts.
, 2010-08-25 22:26, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Baigi daudz spēles esi redzējis ar viņa piedalīšanos? Pēc divām spēlēm spriest par spēlētāja meistarību + vēl zinot, ka čalis pa vasaru paslinkojis, lielie laukumi, drusku par agru spriest. Hossam arī pagājušosezon visi jau sāka pārmest, kad pārbaudes spēlēs nesita golus, domāju jādod kādas 10 spēles regulārajā sezonā un tad jau varēs spriest labs vai slikts.
Dzīvosim redzēsim.
Hossa pie Šuplera jutās,kā zivs ūdenī, un viņam no bērnības bija asinīs spēlēt uz lieliem laukumiem, bet Troteram tas viss vel stāv priekšā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-08-25 22:28, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Dzīvosim redzēsim.
Hossa pie Šuplera jutās,kā zivs ūdenī, un viņam no bērnības bija asinīs spēlēt uz lieliem laukumiem, bet Troteram tas viss vel stāv priekšā.
Hossa un Trotters tomēr ir nesalīdzināmas vienības, pat Ziemeļamerikas kontekstā.
, 2010-08-25 22:28, pirms 15 gadiem
Tellkvists spēlēja labi, patīk ka darbojas pārliecinoši ar nūju, ieveš viņš tomēr drošības sajūtu, pirmos vārtus gan viņš varēja izvilkt, bet visā visumā pēc šīs dienas un vakardienas spēlēs ir parādijis ko var un labi var !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-08-25 22:28, pirms 15 gadiem
Tipiskā Šuplera stilā-pat pārbaudes spēlē nedod uzspēlēt Štālam -Karamnovam-Podziņam...Neticami lielu lauku deva spēlēt Džeriņa maiņai,pat vairākumos,nezinu,ko viņš tur ir saskatījis,jo vienādos sastāvos vārti tika gūti,bet tika arī vairākumā zaudēti...Aizsardzība bija kā caurstaigājama sēta!Bet man vārtos Holts labāk patika!
, 2010-08-25 22:31, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: VISI TE TĀDI GUDREĻI, KRITIĶI UN EKSPERTI, KA JĀBRĪNĀS KĀ VISPĀR BEZ JUMS ORBĪTĀ SPĒJ IZTIKT SAULES SISTĒMA!
Vai Tu zināji, ka Saules sistēma ar ātrumu apmēram 300km sekundē tuvojas Melnajam caurumam, kurš patiesībā nemaz nav caurums, bet melns objekts ar milzīgu gravitāciju, kas pievelk uz sevi visu Piena ceļa galaktiku?! Laikam tādēļ arī Saules sistēma iztiek bez ekspertiem orbītā
, 2010-08-25 22:32, pirms 15 gadiem
Behemoth rakstīja: Tellkvists spēlēja labi, patīk ka darbojas pārliecinoši ar nūju, ieveš viņš tomēr drošības sajūtu, pirmos vārtus gan viņš varēja izvilkt, bet visā visumā pēc šīs dienas un vakardienas spēlēs ir parādijis ko var un labi var !!!
Un ko tad viņš šajās divās spēlēs tādu pierādija??
Vai to,ka var izvilkt standarta ripas,kas šājā līmenī vārtsargiem obligāti jaizvelk? Bija pāris nestandarta situācijas, un viņš vairs nebija glābējs.
Nepārproti,jo mans mērķis nav nolikt viņu, bet vismaz pagaidām viņš tiešām neko pārsteidzošu nav parādijis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-08-25 22:39, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un ko tad viņš šajās divās spēlēs tādu pierādija??
Vai to,ka var izvilkt standarta ripas,kas šājā līmenī vārtsargiem obligāti jaizvelk? Bija pāris nestandarta situācijas, un viņš vairs nebija glābējs.
Nepārproti,jo mans mērķis nav nolikt viņu, bet vismaz pagaidām viņš tiešām neko pārsteidzošu nav parādijis.
Tellqvist vienkārši spēlēja pēc "zviedru sistēmas" - ja spēlē ,tad spēlē visa komanda , ja laiž "muļķi" tad visi .
, 2010-08-25 22:39, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Trotters pirms AHL ilgi vairākus gadus spēlēja uz lielajiem laukumiem koledžā. Videointervijā aisboksam tūlīt pēc ielidošanas, viņš teica, ka grib atpakaļ uz lielajiem laukumiem, kur viņa labākās kvalitātes (tehnika, ātrums un veiklība) daudz vairāk noder, nekā uz mazajiem laukumiem. Vnk viņš krietni vēlēk sāka trenēties par pārējiem dinamiešiem un, kā Matulis teica, labu formu sasniegs pēc trijām nedēļām.
Arī Tev atbildu-dzīvosim redzēsim,jo džekam tiešām jadod laiks,lai šo sāktu nopietni apspriest.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-08-25 22:40, pirms 15 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Tipiskā Šuplera stilā-pat pārbaudes spēlē nedod uzspēlēt Štālam -Karamnovam-Podziņam...Neticami lielu lauku deva spēlēt Džeriņa maiņai,pat vairākumos,nezinu,ko viņš tur ir saskatījis,jo vienādos sastāvos vārti tika gūti,bet tika arī vairākumā zaudēti...Aizsardzība bija kā caurstaigājama sēta!Bet man vārtos Holts labāk patika!
Ļoti laba analīze. Visa universālā patiesība skaisti sakoncentrēta vienā komentā: Karamnovs un Podziņš ievilks mūs playoffos , aizsardzība ir caurstaigājama sēta (šeit tūkst Reķis uz LM), Holts ir labāks (trūkst Telkvistu nahren)
, 2010-08-25 22:40, pirms 15 gadiem
ERIX rakstīja: Tellqvist vienkārši spēlēja pēc "zviedru sistēmas" - ja spēlē ,tad spēlē visa komanda , ja laiž "muļķi" tad visi .
Vai vēlējies teikt,ka šosezon RD nebūs tādu spēļu,kuras izvelk vārtsargs? Pērn Masaļskis vairākas izvilka.
, 2010-08-25 22:44, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Nebij gadījumā tā, ka Hossam nākot uz eiropu, Tu nebiji tas lielākais pesimists, nekas īpašs utt. Tagad dabūjām AHL sesto rezultatīvāko, jaunu perspektīvu čali, arī nav labi, ko Tu gribēji NHL 2-3 maiņu spēlētājus, tādi pat uz CKA un citiem grandiem tikai dēļ nesamērīgi lielas naudas nāk negribīgi mantkārības nolūkā. Vai varbūt piemet kādus pāris ļimakus, tad jau paņemsi kaut ko īpašāku.
Nē, es biju pesimists Arnasona, Sveta un Karijas ziņā. Jāatzīst, biju pozitīvs par Igguldenu, kas līdz šim ir bijusi mana lielākā kļūda prognozēs. Hossu zinu jau no Rangers laikiem, kad tur spēlēja Ozoliņš.
, 2010-08-25 22:46, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai vēlējies teikt,ka šosezon RD nebūs tādu spēļu,kuras izvelk vārtsargs? Pērn Masaļskis vairākas izvilka.
Nē , es to nesaku . Vienkārši domāju ,ka izteikt kādus nopietnus secinājumus pēc šādām spēlēm (domāju pārbaudes spēles kopumā) būtu nepareizi .
, 2010-08-25 22:48, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nē, es biju pesimists Arnasona, Sveta un Karijas ziņā. Jāatzīst, biju pozitīvs par Igguldenu, kas līdz šim ir bijusi mana lielākā kļūda prognozēs. Hossu zinu jau no Rangers laikiem, kad tur spēlēja Ozoliņš.
Tavas pesimistiskās prognozes par Kariju piepildījās??!
, 2010-08-25 22:48, pirms 15 gadiem
Nja biju šoka par skatītāju skaitu Vakar pats biju uz spēli un šodien skatījos atkārtojumu fanu atbalsts vakar bija daudz daudz lielāks nekā šodien, tiešam nožēlojami ka Latvija labākie fani nodod savas pozīcijas __CATZ__ un par Pavelu Demitru KHL ir daudz labāki spēlētāji nekā viņš un te man daudzi piekritis
Bet runājos par spēli, tā bija skatāma vnk laukuma bieži notika konkretākāis HAOS
, 2010-08-25 22:50, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Jā zināju un zinu arī to, ka no Melnā cauruma gravitācijas zonas var izkļūt tikai ar lielāku ātrumu kāds ir gaismas ātrums. Tāpēc iespējams šitie eksperti vēl uzkavējas Te uz zemes.
Ļoti iespējams, interesanta teorija. Vispār neredzu jēgu izdarīt jebkādus secinājumus pēc pārbaudes spēlēm. Gadu gaitā tomēr ir pierādījies, ka čempionātu (gan pasaules, gan nacionālo) rezultāti bieži ir diametrāli pretēji pārbaudes spēļu rezultātiem. Tādēļ pašreizējie šīssezonas mainīgie rezultāti man šķiet labākais, ko RD fani varētu vēlēties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-08-25 22:52, pirms 15 gadiem
XEdgarsX rakstīja: Tavas pesimistiskās prognozes par Kariju piepildījās??!
Tu zini ,manuprāt, jā. Priekš leģionāra viņš bija par vāju. Šeit bija maldīgs priekšstats, ka viņš vilka Lauri un Miķeli, laigan patiesībā bija otrādāk.Ļoti laba spēle bija tikai epizodiski.
, 2010-08-25 22:54, pirms 15 gadiem
XEdgarsX rakstīja: Tavas pesimistiskās prognozes par Kariju piepildījās??!
Karija gadījumā nebija rezultatīvākais RD spēlētājs playoffos?
, 2010-08-25 22:55, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Manuprāt, daudzi SC lietotāji nepareizi novērtē pārbaudes spēļu jēgu un nozīmi, viņiem galvenais ir uzvaras katrā mačā. Manuprāt, pārbaudes spēlēs ir jāmeklē optimālais sastāvs un jāslīpē maiņas partneru saspēle, nevis jāizcīna uzvaras par katru cenu. No šāda viedokļa arī Šuplers nepareizi darīja, trešajā trešdaļā noņemot Karamnova maiņu, tā vietā, lai ļautu viņiem spēlēt un uzlabot saspēli. Varēja pat pamainīt virknējumus, nevis vienu maiņu sēdināt malā. Un pie rezultāta 4:1 varēja pat ielikt vārtos Lūsiņu, savādāk dzēks ir galīgi bez spēļu prakses.
piekrītu. protams, gribas uzvarēt, piekam, mājas spēle, bet sezona vēl nav sākusies, no šitām spēlēm nekas nav atkarīgs. tīri tikai tāpēc, lai iespēlētu/pārbudītu sastāvus + piesolīts tas kauss, lai moš citiem lielāka motivācija, lai nav sišanās "ne par ko". bet būtībā, parastas pārbaudes spēles un Jūlis galīgi garām nolaida ar 4.maiņas nosēdināšanu malā. tieši viņiem nereti vien izdodas sagriezt virpuli pie pretinieku vārtiem + spēles laiks
, 2010-08-25 22:55, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Fedorov91
.................
Bet Trotters izskatās normāli, var redzēt, ka viņam patīk lielie laukumi. Kā tev liekas? AHL statistika arī laba ceru, ka būs labs sezonas gaitā.
Tā AHL statistika ir jāizmet pa logu vērtējot spēlētāju. Alexandre Giroux tam ir pierādijums. 69 vārti , 100+ punkti, bet NHL čuš... AHL ir samērā zema līmeņa hokejs, tieši taktiskā ziņā.
, 2010-08-25 22:55, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Karija gadījumā nebija rezultatīvākais RD spēlētājs playoffos?
gadījumā bija. un 1kārtā rezultatīvākais visā khl, ja nemaldos
, 2010-08-25 22:56, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kāds sakars bija nebija ? Var novērtēt šodienas spēli. Un šodien Troters bija mazāk pamanamāks pat par Meiju. Meija sodien bija labs.
Visa tā maiņa bija laba. Hartigans-Troters-Surovijs neko sevišķu neradīja. Vienīgi spēles sakumā Marks bija riktīgi uzvilcies un stradaja ar maksimālu atdevi.
Sakars tāds, ka Troteram jau noteikti dos avansā laiku iespēlēties, kamēr Meijam jākapā kā playoffā, lai nedabūtu biļeti uz Liepāju.
, 2010-08-25 22:56, pirms 15 gadiem
Šķiet jocīgi ka jau tagad strīdās par Troteru-pirmais mēnesis uz Eiropas laukumiem, jādod laiks lai iespēlējās-ceru ka būs labs, bet protams var būt visādi -to redzēsim tikai pēc laika.
Katrā ziņā Troteram AHL statistika bija iespaidīga-kā Dinamo fans varu teikt - tā ir ļoti cerīga.
, 2010-08-25 22:56, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: gadījumā bija. un 1kārtā rezultatīvākais visā khl, ja nemaldos
Ā, nu priekš leģionāra par vāju
, 2010-08-25 22:57, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tā AHL statistika ir jāizmet pa logu vērtējot spēlētāju. Alexandre Giroux tam ir pierādijums. 69 vārti , 100+ punkti, bet NHL čuš... AHL ir samērā zema līmeņa hokejs, tieši taktiskā ziņā.
pierādījums tam ir arī Arnasons
, 2010-08-25 22:57, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Ā, nu priekš leģionāra par vāju
ak nu jā, protams
, 2010-08-25 22:58, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Ā, nu priekš leģionāra par vāju
jā, un reizēm pilnīgi liekas, ka līdzjutēji paši nezin, ko no spēlētājiem grib un ci kdaudz no katra vispār var prasīt
, 2010-08-25 23:00, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: jā, un reizēm pilnīgi liekas, ka līdzjutēji paši nezin, ko no spēlētājiem grib un ci kdaudz no katra vispār var prasīt
Tas ir fakts, it sevišķi zinot, ka tāds Troters, piemēram, maksā 250 000 usd. Bet gribas, lai mauc pa divi miljoni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-08-25 23:01, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Tas ir fakts, it sevišķi zinot, ka tāds Troters, piemēram, maksā 250 000 usd. Bet gribas, lai mauc pa divi miljoni
Tā jau ir tava problēma, draugs. Vaitad es apgalvoju, ka Trotters ir pārākais spēlētājs?
, 2010-08-25 23:02, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Tā tas ir gan jā. Bet gan jau būs ok ar Hartiganu un Surovy izskatījās diezgan daudzsološi.
Izskatījās ļoti labi. Tā maiņa vienīgā spēlēja no sākuma, Ņiživija nomaiņa pret Troteru nesamazināja kvalitāti ne nieka. tas ir labs rādītājs RD līmenī, imho
, 2010-08-25 23:02, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Ā, nu priekš leģionāra par vāju
1. kārtā dalīta 2. vieta šķiet bija Laurim ar Miķeli abiem (1+2).
, 2010-08-25 23:02, pirms 15 gadiem
Smiekli nāk par to, ka ja nav Ozoliņa, tad nav aizsardzības. Tas jau nekas, ka Ozoliņš aizsardzībā ir viens no sliktākajiem spēlētājiem līgā.

Protams, lielajiem DR ''faniem'' to nesaprast, bet tā bija, ir un būs.
, 2010-08-25 23:04, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tā jau ir tava problēma, draugs. Vaitad es apgalvoju, ka Trotters ir pārākais spēlētājs?
Nu, ja tavas prasības neapmierina leģionārs, kurš sezonas svarīgākajā brīdī ir komandas labākais uzbrucējs, tad tā jau ir tava problēma, draugs
, 2010-08-25 23:04, pirms 15 gadiem
violator rakstīja: Smiekli nāk par to, ka ja nav Ozoliņa, tad nav aizsardzības. Tas jau nekas, ka Ozoliņš aizsardzībā ir viens no sliktākajiem spēlētājiem līgā.

Protams, lielajiem DR ''faniem'' to nesaprast, bet tā bija, ir un būs.
Man pat šķiet ka visā pasaulē, ja ne vēl tālā visumā pats, pats sliktākais
, 2010-08-25 23:06, pirms 15 gadiem
Telkvistu gan liekat mierā! Viņš darīja ko varēja un glāba ko varēja! Besī tas, ka vārtusargu pēc vienas ne tik labas spēles uzreiz apd**š, gan pienāks labākas dienas un sezonā viņam ies labi, galu galā, viņam nebija viņa numurs , bet tiešām viņu labāk likt mierā. A vot aizsardzība mums šodien tribīnēs sēdēja. Par Reķi kauns.
, 2010-08-25 23:08, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Man pat šķiet ka visā pasaulē, ja ne vēl tālā visumā pats, pats sliktākais
Nu pareizi, Stenlija kausu viņš vispār palīdzēja izcīnīt esot sliktākais visās jomās un tikai uz beņķa sēdēja
, 2010-08-25 23:08, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: 1. kārtā dalīta 2. vieta šķiet bija Laurim ar Miķeli abiem (1+2).
Tevi pārsteidz, ka rezultatīvākā uzbrucēja maiņas partneriem ir normāla rezultativitāte? Vai arī tu tikai tad uzskati leģionāru par ieguvumu, ja viņš met golus bez piespēlēm? Vai kas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-08-25 23:10, pirms 15 gadiem
AlexTheGreat rakstīja: Nu pareizi, Stenlija kausu viņš vispār palīdzēja izcīnīt esot sliktākais visās jomās un tikai uz beņķa sēdēja
Viņš nemaz tur nebija, tas viss ir RD sazvērestības teorijas, lai uzsistu Ozoliņam cenu, gredzens ir viltots.
, 2010-08-25 23:10, pirms 15 gadiem
Mitišķi tagad manā black listā! bl*g
, 2010-08-25 23:10, pirms 15 gadiem
Es visu saprotu, ka bez zaudejumiem netikt pie uzvaras! Bet nu shii bija viss pretigaka speele dinamo izpildijuma ko es biju redzejis! komanda wnk staaveja, ja buutu ciinijushies un zaudejushi es saorastu, bet kad komanda tiiri zaude speeli, taa tam nav jabuut neskatoties uz to parbaudes vai nav parbaudes! jacinaas vienmeer!!

P.S Dinamo sanjemas!
, 2010-08-25 23:11, pirms 15 gadiem
violator rakstīja: Smiekli nāk par to, ka ja nav Ozoliņa, tad nav aizsardzības. Tas jau nekas, ka Ozoliņš aizsardzībā ir viens no sliktākajiem spēlētājiem līgā.

Protams, lielajiem DR ''faniem'' to nesaprast, bet tā bija, ir un būs.
Tas jau nekas, ka Ozoliņš aizsardzībā ir viens no sliktākajiem spēlētājiem līgā.

Šis arī ir vien no kvalitatīvākajiem un universiālākajiem komentāriem, kuru katrs kārtīgs Dinamo fans var likt īstajā brīdi lietā
, 2010-08-25 23:11, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: abus vakarus biju arēnā.

Jau vakar vēlējos rakstīt:
Gaidot sezonu jauno:
*LTV7 esot veikuši izmaiņas (intervētāja, meklē komentētāju)
*Arēna veikusi izmaiņas (jauns ledus aparāts, jaunas bildītes kubā)
*Klubs veicis uzlabojumus (sastāvs, treneri)

A fani? NEKO! Jau trešo sezonu dzied vienu un to pašu, kaut kad pagājušogad pēc mana ieteikuma izskanēja hei-hei-Dinamo. UN VISS! Tie paši nodzertie purni, tie paši plakāti, tā pati stabulēšana. Par ko viņus tur par faniem?
par to,ka viņi var atļauties aiziet uz visām spēlēm un vēl atrast naudu, par kuru piedzerties tur.
Latvija tagad ir tādā pakaļā,ka cilvēkiem pat nav naudas maizei,kur nu vēl hokejam.
, 2010-08-25 23:13, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Nu, ja tavas prasības neapmierina leģionārs, kurš sezonas svarīgākajā brīdī ir komandas labākais uzbrucējs, tad tā jau ir tava problēma, draugs
Mēs runājam par visu sezonu, turklāt kur viņš bija pret MVD?

Turklāt, ja mēs runājam par prasību neapmierināšanu. OS pārtraukuma laikā...

Kontinentālās Hokeja līgas kluba Rīgas ''Dinamo'' ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs sarunā ar Sportacentrs.com izvairījās atbildēt uz jautājumu par to, vai no komandas atskaitīti leģionāri Tailers Arnasons un Martins Karija.

Reaģējot uz šodien parādījušos informāciju par to, ka Rīgas ''Dinamo'' sastāvā šajā sezonā vairs neredzēsim divus ārzemju uzbrucējus - Taileru Arnasonu un Martinu Kariju, Sportacentrs.com sazinājās ar ''Dinamo'' ģenerālmenedžeri Normundu Sējēju, kurš izvairīgi runāja abu leģionāru nākotni Rīgas komandā: ''Man tā ir pirmā dzirdēšana, neko par to nezinu. Rīgā viņiem jābūt atpakaļ 15. februārī, kad atsāksies treniņi.''

Neilgās sarunas laikā spilgti atmiņā palika viena Sējēja teiktā frāze: ''Manis pēc viņi var nebraukt atpakaļ.'' Pēc šī teikuma var noprast, ka ar hokejistiem patiešām klubā vairs nerēķinās. Sējējs atklāja, ka viņš nevienu no minētajiem hokejistiem nav atskaitījis, tiesa tajā pašā laikā piebilda, ka nevar atbildēt par citu kluba vadības pārstāvju rīcību.

sportacentrs.com
, 2010-08-25 23:13, pirms 15 gadiem
zhostik rakstīja: Es visu saprotu, ka bez zaudejumiem netikt pie uzvaras! Bet nu shii bija viss pretigaka speele dinamo izpildijuma ko es biju redzejis! komanda wnk staaveja, ja buutu ciinijushies un zaudejushi es saorastu, bet kad komanda tiiri zaude speeli, taa tam nav jabuut neskatoties uz to parbaudes vai nav parbaudes! jacinaas vienmeer!!

P.S Dinamo sanjemas!
Nu bet ko var gribēt ja Jūlis rezultāta vārdā noņem no trases tos kuriem visvairāk sevi jāapliecina un ir vislielākā degsme, ok 3p palika vēl Meija un co, kuri manā skatījumā arī bija aktīvākie...
, 2010-08-25 23:14, pirms 15 gadiem
violator rakstīja: Smiekli nāk par to, ka ja nav Ozoliņa, tad nav aizsardzības. Tas jau nekas, ka Ozoliņš aizsardzībā ir viens no sliktākajiem spēlētājiem līgā.

Protams, lielajiem DR ''faniem'' to nesaprast, bet tā bija, ir un būs.
Pilnībā Tev piekrītu ka Sandis aizsardzībā ir viens no sliktākiem varbūt ne gluži līgā, bet komandā gan. Sandis to kompensē ar savu slidošanas prasmi, piespēlēm, uzbrukumu. Es arī ļoti fanoju par Dinamo bet Sandi aizsardzībā uzskatu par ļoti vāju. Lielākā daļa fanu to it kā neredz, pieklājīgi noklusē jo uzbrukumā Sandis var iztaisīt kaut ko tik jauku ka mute paliek vaļā - un kā tad Tu viņu kritizēsi.
Bet reāli man aizsardzībā ir leilas bailes tiklīdz sandis laukumā īpaši 2-3 periodā kad Šuplers Sandi jau ir nodzenājis virs 20 minūtēm spēlē-viens no retajiem pārmetumiem trenerim-nu lai Sandis spēlē 15 minūtes-vairākumā, var arī mazākumā-tad viņš neaizraujas ar uzbrukumu, mazāk taktiskās kļūdas. Par to ka Sandis zina kā jāspēlē nešaubos, bet vairs nav ātruma, un kļūdas-, vēlme darīt ko nedrīkst laukumā viņam ir bijusi vienmēr.
, 2010-08-25 23:14, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Un kāda jēga no Trotera ? Ieliec viņu 4 maiņā ar partneriem kas nav spēlējuši un nezin draugs draugu,jēga būs tāda paša.
Bez tās piespēles nekas sevišķs. Fiziski nekas iespaidīgs. Individuāli pat mūsu Meija meisterīgāks.
Viņš tikai tagad sāks iespēlēties, nevar gaidīt no spēlētāja, kas atbraucis no Ziemeļamerikas uzreiz rezultātus (laigan rezultāts ir - 1 piespēle). Viņam jāpierod pie lielajiem laukumiem utt., jo šeit ir cits hokejs. Jūs redzēsiet, ka Troteram ir iekšā un viņš vēl parādīs
, 2010-08-25 23:15, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Tas ir fakts, it sevišķi zinot, ka tāds Troters, piemēram, maksā 250 000 usd. Bet gribas, lai mauc pa divi miljoni
pa divi miljoni
nu nekas, čalis pieradīs pie laukumiem, iespēlēsies ar partneriem (cerams pie Dārziņa & Miķeļa) un tad jau visiem lielajiem gudreļiem pievērsies pāksts. būs tāpat, kā ar Rodžeru. kā nolažojās, tā simtiem komentu par to, cik viņš slikts, vecs utt, bet, kad iemet golu, tā uzreiz šamo ceļ debesīs un bučo zemi, pa kuru viņš staigājis. protams, mazliet pārspīlēju, bet doma skaidra tā bijis līdz šim un būs vienmēr. spēlētāji var kaut pekas atstiept, bet vienalga nebūs gana labi. viņi var arī neiemest golu, bet pavērojiet, ko spēlētājs dara laukumā, cik daudz izdara aizsardzībā... tas pats Sprukts. cik daudz viņš met vispār? bet kādu darbu izdara ?!?? kādam te probēmas?
, 2010-08-25 23:15, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Viņš nemaz tur nebija, tas viss ir RD sazvērestības teorijas, lai uzsistu Ozoliņam cenu, gredzens ir viltots.
Un viņa vārds ir iegravēts uz mākslīgā plastmasas Stenlija kausa Kamõn viņš ir visu laiku labākais latviešu hokejists, vienīgais, kas vispār Stenlija kausam pieskāries
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-08-25 23:19, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Tavs teiktais paliek tukša di***na!!
http://www.youtube.com/watch?v=wfuN0mUDYdI
Vecīt es to spēli skatījos.

Zinu ko runāju.

Tur jau tā lieta, ka daži nesaprot, kas ir aizsardzība. Ozoliņš pats par sevīm nav izteikts aizsargs, viņam pavisam cita loma ir komandā jau no Sharks laikiem. Viņš ir izteikts plejmeikeris(OD), kur viņš savu uzdevumu paveic teicami. Rons Vilsons tikai dādēļ arī iespēlēja Sandi kā 7. aizsargu kuru laida laukumā tikai uz vairākumiem. Nesaprotu mazo rūķi Šupleru, kurš Ozoliņu laiž mazākumā, jo reāli Ozoliņš praktiski nekad nav spēlējis mazākumos, izņemot to reizi, kad spēlēja pēdējo regulāro sezonas spēli 07-08 sezonā, kur viņu izlaida 2 reizes mazākumā, lai iespēlējas un atgūst formu pirms plejofiem, tajās pašās divās reizēs tika ielaisti arī vārti.
, 2010-08-25 23:19, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Mēs runājam par visu sezonu, turklāt kur viņš bija pret MVD?

Turklāt, ja mēs runājam par prasību neapmierināšanu. OS pārtraukuma laikā...

Kontinentālās Hokeja līgas kluba Rīgas ''Dinamo'' ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs sarunā ar Sportacentrs.com izvairījās atbildēt uz jautājumu par to, vai no komandas atskaitīti leģionāri Tailers Arnasons un Martins Karija.

Reaģējot uz šodien parādījušos informāciju par to, ka Rīgas ''Dinamo'' sastāvā šajā sezonā vairs neredzēsim divus ārzemju uzbrucējus - Taileru Arnasonu un Martinu Kariju, Sportacentrs.com sazinājās ar ''Dinamo'' ģenerālmenedžeri Normundu Sējēju, kurš izvairīgi runāja abu leģionāru nākotni Rīgas komandā: ''Man tā ir pirmā dzirdēšana, neko par to nezinu. Rīgā viņiem jābūt atpakaļ 15. februārī, kad atsāksies treniņi.''

Neilgās sarunas laikā spilgti atmiņā palika viena Sējēja teiktā frāze: ''Manis pēc viņi var nebraukt atpakaļ.'' Pēc šī teikuma var noprast, ka ar hokejistiem patiešām klubā vairs nerēķinās. Sējējs atklāja, ka viņš nevienu no minētajiem hokejistiem nav atskaitījis, tiesa tajā pašā laikā piebilda, ka nevar atbildēt par citu kluba vadības pārstāvju rīcību.

sportacentrs.com
Bļāviens, nevelc mani tajā purvā iekšā. Dinamo tika playoffos, playoffos Karija bija labs. Sezonā viņam bija smaga trauma, vidēji punkts/spēlē viņam ir ap 0.6, aptuveni tikpat cik citiem vadošajiem spēlētājiem. cenas/kvalitātes ziņā normāls leģionārs priekš RD. Punkts
, 2010-08-25 23:20, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnībā Tev piekrītu ka Sandis aizsardzībā ir viens no sliktākiem varbūt ne gluži līgā, bet komandā gan. Sandis to kompensē ar savu slidošanas prasmi, piespēlēm, uzbrukumu. Es arī ļoti fanoju par Dinamo bet Sandi aizsardzībā uzskatu par ļoti vāju. Lielākā daļa fanu to it kā neredz, pieklājīgi noklusē jo uzbrukumā Sandis var iztaisīt kaut ko tik jauku ka mute paliek vaļā - un kā tad Tu viņu kritizēsi.
Bet reāli man aizsardzībā ir leilas bailes tiklīdz sandis laukumā īpaši 2-3 periodā kad Šuplers Sandi jau ir nodzenājis virs 20 minūtēm spēlē-viens no retajiem pārmetumiem trenerim-nu lai Sandis spēlē 15 minūtes-vairākumā, var arī mazākumā-tad viņš neaizraujas ar uzbrukumu, mazāk taktiskās kļūdas. Par to ka Sandis zina kā jāspēlē nešaubos, bet vairs nav ātruma, un kļūdas-, vēlme darīt ko nedrīkst laukumā viņam ir bijusi vienmēr.
Nu saņemies! Viņš komandai ir vajadzīgs kaut vai savu lielisko piespēļu dēļ, ja kas slikts aizsargs nemaz normālas piespeles nevar atdot, aizsargam ir jāmāk dot piespēles un uzsākt uzbrukumu un, manuprā, Sandis ir ļoti labs aizsargs. Viņš prot komandu sapurināt grūtos brīžos!
, 2010-08-25 23:23, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnībā Tev piekrītu ka Sandis aizsardzībā ir viens no sliktākiem varbūt ne gluži līgā, bet komandā gan. Sandis to kompensē ar savu slidošanas prasmi, piespēlēm, uzbrukumu. Es arī ļoti fanoju par Dinamo bet Sandi aizsardzībā uzskatu par ļoti vāju. Lielākā daļa fanu to it kā neredz, pieklājīgi noklusē jo uzbrukumā Sandis var iztaisīt kaut ko tik jauku ka mute paliek vaļā - un kā tad Tu viņu kritizēsi.
Bet reāli man aizsardzībā ir leilas bailes tiklīdz sandis laukumā īpaši 2-3 periodā kad Šuplers Sandi jau ir nodzenājis virs 20 minūtēm spēlē-viens no retajiem pārmetumiem trenerim-nu lai Sandis spēlē 15 minūtes-vairākumā, var arī mazākumā-tad viņš neaizraujas ar uzbrukumu, mazāk taktiskās kļūdas. Par to ka Sandis zina kā jāspēlē nešaubos, bet vairs nav ātruma, un kļūdas-, vēlme darīt ko nedrīkst laukumā viņam ir bijusi vienmēr.
Pilnīgi manas domas.

Nēsmu kvalificēts speciālists kā Šuplers, bet, manuprāt, nav prāta darbs likt uzbrūkošo aizsargu spēlēt mazākumos.
, 2010-08-25 23:24, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Bļāviens, nevelc mani tajā purvā iekšā. Dinamo tika playoffos, playoffos Karija bija labs. Sezonā viņam bija smaga trauma, vidēji punkts/spēlē viņam ir ap 0.6, aptuveni tikpat cik citiem vadošajiem spēlētājiem. cenas/kvalitātes ziņā normāls leģionārs priekš RD. Punkts
Kurš to purvā brišanu sāka?
Iespējams, tavās acīs Kariya bija labs, bet manās un , acīmredzot, Sējēja un RD vadības ziņā tā nebija.

Cenu/kvalitāti mēs par Kariju nevaram spriest, dīvainās KHL noslēpumu politikas dēļ.

Tādēļ, savu pesimismu ,attiecībā pret Kariju ,neuzskatu par kļūdainu.
, 2010-08-25 23:25, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: pa divi miljoni
nu nekas, čalis pieradīs pie laukumiem, iespēlēsies ar partneriem (cerams pie Dārziņa & Miķeļa) un tad jau visiem lielajiem gudreļiem pievērsies pāksts. būs tāpat, kā ar Rodžeru. kā nolažojās, tā simtiem komentu par to, cik viņš slikts, vecs utt, bet, kad iemet golu, tā uzreiz šamo ceļ debesīs un bučo zemi, pa kuru viņš staigājis. protams, mazliet pārspīlēju, bet doma skaidra tā bijis līdz šim un būs vienmēr. spēlētāji var kaut pekas atstiept, bet vienalga nebūs gana labi. viņi var arī neiemest golu, bet pavērojiet, ko spēlētājs dara laukumā, cik daudz izdara aizsardzībā... tas pats Sprukts. cik daudz viņš met vispār? bet kādu darbu izdara ?!?? kādam te probēmas?
Tak tā tas viss ir. Nākošais kandidāts jau ir uzradies - Reķis. Tu vēl redzēsi kā tiks lamāts no panckām ārā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-08-25 23:36, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Ok ok, bet nespēju piekrist tavam teiktajam par sliktākais aizsargs KHL. Ja tev ir pirkstā Stenlija kausa čempiona gredzens tad tāds tu vispār nemaz nevari būt!
Ozoliņš toreiz spēlēja maiņā kura vien pa uzbrukumu dzīvojās. Par aizsardzību laiks nebija domāt.

Kamenskis-Forsbergs-Sakiks
Ozoliņš-Fūts

Un melno darbu aizsardzībā, ja bija nepieciešamība darīja Fūts, kurš pēc spēles tipa bija ļoti līdzīgs Skrastiņam. Nesaku, ka Ozoliņš ir norakstāms aizsardzībā, bet tīri aizsarga iemaņas viņam ir vienas no vājākajām DR.

To arī es gribēju pateikt. Punkts.

Uzrakstīju spekulatīvu komentāru iepriekš, jo vēlējos redzēt reakciju. Manī ir apslēpts trollis.
, 2010-08-25 23:38, pirms 15 gadiem
Sandis ir leģenda, bet nu Balderis bija zvērs. Te ir viņa stati PSRS čempī, kur spēlēja tikai 12 komandas un kur bija visi labākie Krutovi, Makarovi un Majorovi:

1974-75 Dinamo Rīga PSRS 36 sp. 34+14 48 pt

1975-76 Dinamo Rīga PSRS 36 31+14 45

1976-77 Dinamo Rīga PSRS 35 40+23 63

1977-78 Maskavas CSKA PSRS 36 17+17 34

1978-79 Maskavas CSKA PSRS 41 24+24 48

1979-80 Maskavas CSKA PSRS 42 26+35 61

1980-81 Dinamo Rīga PSRS 44 26+24 50

1981-82 Dinamo Rīga PSRS 41 24+19 43

1982-83 Dinamo Rīga PSRS 40 32+31 63

1983-84 Dinamo Rīga PSRS 39 24+15 39

1984-85 Dinamo Rīga PSRS 39 31+20 51

35. spēlēs 40 goli OMG, tas būtu kā tagad KHL sezonā kādi 60 goli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-08-25 23:43, pirms 15 gadiem
šodien bija labs tikai pirmais periods, kad nospēlējām līdzīgi. otrajā periodā tikai 4 metieni pa rāmi, mazkustīgums, neizmantoti vairākumi, kļūdas piespēlēs, caurumi aizsardzībā. kā mierinājums - šodien spēlējām ar otro sastāvu
, 2010-08-25 23:46, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Sandis ir leģenda, bet nu Balderis bija zvērs.
Uj būtu vēl lielāks zvērs, ja paliktu Maskavā spēlēt, varētu saspēlēties ar Larionovu un Makarovu. Rīgā nebija, cik es zinu, nekādi baigi labie partneri, tā izskatās, ka visu darbu uz sevīm ņēma. Tāds fenomens Latvijai reizi simts gados.

Ja nemaldos vecākais spēlētājs, ko jebkad NHL ir nodraftējuši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-08-25 23:47, pirms 15 gadiem
violator rakstīja: Ozoliņš toreiz spēlēja maiņā kura vien pa uzbrukumu dzīvojās. Par aizsardzību laiks nebija domāt.

Kamenskis-Forsbergs-Sakiks
Ozoliņš-Fūts

Un melno darbu aizsardzībā, ja bija nepieciešamība darīja Fūts, kurš pēc spēles tipa bija ļoti līdzīgs Skrastiņam. Nesaku, ka Ozoliņš ir norakstāms aizsardzībā, bet tīri aizsarga iemaņas viņam ir vienas no vājākajām DR.

To arī es gribēju pateikt. Punkts.

Uzrakstīju spekulatīvu komentāru iepriekš, jo vēlējos redzēt reakciju. Manī ir apslēpts trollis.
To, ka Ozo šad un tad ielaiž aizsardzībā pļuhas, mēs ļoti labi zinām. Viņš vienmēr ir bijis augsta riska spēlētājs ar lielu talantu. Un viņš noteikti ir viens no labākajiem aizsardzības spēlētājiem Rīgā. Jo neprotot augstā līmenī spēlēt aizsardzībā tu nemaz nevari tikt NHL iekšā. Viņš nevis slikti spēlē aizsardzībā, bet spēlē, ja tā var teikt, nedisciplinēti. Aizraujas ar uzbrukumu, kas bieži nes augļus, bet šad un tad arī nākas amaksāt ar zaudētiem vārtiem. Bet apgalvot, ka viņš ir sliktākais aizsargs līgā ir stulbums
, 2010-08-25 23:49, pirms 15 gadiem
Mēs jau jaunie gurķi nesaprotam, kas par monstru Helmuts bija. Bet nu statistika uzdzen šermuļus

lv.wikipedia.org
, 2010-08-25 23:50, pirms 15 gadiem
jeee, na...huj, s...uda dinamo zaudeeja, pashli vse na...hu..j
, 2010-08-25 23:50, pirms 15 gadiem
es domaju ka Julii wnk negribeja pilniigi izgazties, man shkjiet vinjsh to darija rezultaata delj! bet nu shodien vinji neko nedarija un necinijas, ja tu visu laiku atstaasi wnk lai sevi paraada! tad arii nebuus labi vinji nakoshreiz zinaas ja neciniisies sedees uz solinja un ta tam arii ir jabuut! sezona gandriiz klaat pietiks ieslidoties jasaak speleet!
XEdgarsX rakstīja: Nu bet ko var gribēt ja Jūlis rezultāta vārdā noņem no trases tos kuriem visvairāk sevi jāapliecina un ir vislielākā degsme, ok 3p palika vēl Meija un co, kuri manā skatījumā arī bija aktīvākie...
, 2010-08-25 23:53, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: violator
............
Tad izsaki savu domu sākumā precīzi, nevis iesāc ar bērnišķīgu paziņojumu.
Nu bet tikai nesaki, ka nav daudz ļautiņi('''fani'') kuri domā, piemēram, ja daudz punkti sakrājušies, tad, šajā gadījumā, Ozoliņš ir ahu* aizsargs un bez viņa nav nekāda aizsardzība komandā?
, 2010-08-25 23:57, pirms 15 gadiem
violator rakstīja: Nu bet tikai nesaki, ka nav daudz ļautiņi('''fani'') kuri domā, piemēram, ja daudz punkti sakrājušies, tad, šajā gadījumā, Ozoliņš ir ahu* aizsargs un bez viņa nav nekāda aizsardzība komandā?
Klau, tu izbeidz tik smagi braukt virsū Ozo. Viņš ir bijs NHL Norris trophy kandidāts. Tā ir balva līgas labākajam spēlētājam aizsardzībā
, 2010-08-25 23:59, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: To, ka Ozo šad un tad ielaiž aizsardzībā pļuhas, mēs ļoti labi zinām. Viņš vienmēr ir bijis augsta riska spēlētājs ar lielu talantu. Un viņš noteikti ir viens no labākajiem aizsardzības spēlētājiem Rīgā. Jo neprotot augstā līmenī spēlēt aizsardzībā tu nemaz nevari tikt NHL iekšā. Viņš nevis slikti spēlē aizsardzībā, bet spēlē, ja tā var teikt, nedisciplinēti. Aizraujas ar uzbrukumu, kas bieži nes augļus, bet šad un tad arī nākas amaksāt ar zaudētiem vārtiem. Bet apgalvot, ka viņš ir sliktākais aizsargs līgā ir stulbums
Domāju, ka nevarēs atrast vairāk par 10 aizsargiem līgā, kur pildot tikai aizsarzības funkcijas būs sliktāki par Sandi.

Bet par to, ka viņa plejmeikera(OD) dotības aizēno viņa sliktās dotības aizsardzībā, par to es par visiem 100p piekrītu. Šajā jautājumā es gribēju teikt, ka Ozoliņu nevajag dzenāt pa mazākumiem, vai maiņās kurām uzdevums vairāk ir noturēt rezultātu, nekā veidot to.
, 2010-08-26 00:01, pirms 15 gadiem
The James Norris Memorial Trophy is awarded annually to the National Hockey League's top "defense player who demonstrates throughout the season the greatest all-round ability in the position"

Angliski taču saproti, all round ability ir vispusējība. Tas iekļauj arī tiešos pienākumus aizsardzībā. Top 3 NHL. Vienkārši lūdzu nedaudz pieklājīgāk pret mūsu dzīvajām leģendām
, 2010-08-26 00:02, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Klau, tu izbeidz tik smagi braukt virsū Ozo. Viņš ir bijs NHL Norris trophy kandidāts. Tā ir balva līgas labākajam spēlētājam aizsardzībā
Tu tomē nesaproti par ko es runāju, ne?

1) Aizsargs NAV VIENĀDS ar aizsardzību;
2) Ozoliņš nav komandas balsts aizsardzībā.
, 2010-08-26 00:03, pirms 15 gadiem
Podzins labi nospeleja savu atvadu speli DR sastava... un kur tad tie visi Podzina lielitaji sodien pazudusi ???
, 2010-08-26 00:05, pirms 15 gadiem
violator rakstīja: Domāju, ka nevarēs atrast vairāk par 10 aizsargiem līgā, kur pildot tikai aizsarzības funkcijas būs sliktāki par Sandi.
KHL?

Esi dzēris?
Ozo ir kuilis, 190 cm 100 kg, kurš 17 gadus diendienā ir spēlējis aizsardzību pret NHL večiem...
Jau RD var atrast kādus 4-5, esot maigi noskaņotam, tu vienkārši nezini citas, komandas un viņu spēlētājus.
, 2010-08-26 00:08, pirms 15 gadiem
violator rakstīja: Tu tomē nesaproti par ko es runāju, ne?

1) Aizsargs NAV VIENĀDS ar aizsardzību;
2) Ozoliņš nav komandas balsts aizsardzībā.
Ja Ozoliņš nav komandas balsts, tad kādēļ Šuplers viņu nepārtraukti tur uz ledus?
Aizsardzībā:
Jā, NHL Ozo stabili nebija DD, bet bija nedaudz zem līgas vidējā aizsarga līmeņa.
KHL viņš ir virs vidējā aizsarga līmeņa.
RD viņš ir pirmā pāra shutdown defensman
, 2010-08-26 00:08, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: The James Norris Memorial Trophy is awarded annually to the National Hockey League's top "defense player who demonstrates throughout the season the greatest all-round ability in the position"

Angliski taču saproti, all round ability ir vispusējība. Tas iekļauj arī tiešos pienākumus aizsardzībā. Top 3 NHL. Vienkārši lūdzu nedaudz pieklājīgāk pret mūsu dzīvajām leģendām
Ozoliņš ir mans visu laiku pats cienijamākais Hokeja spēlētājs, vienīgais hokejists kuram esmu pievērsis īpaši pastiprinātu uzmanību. Tamdēļ arī domāju, ka man ir tiesības izteikties.

Bet tas all-around ir nevietā. Kā atceros toreiz to balvu ieguva Braijens Līčš, kurš bija fantastisks arī aizsardzībā. Nēesmu daudz redzējis Ozoliņu darbībā 96-97 gada sezonā, bet nedomāju, ka viņš bija baigi labs savā aizsardzības zonā.
, 2010-08-26 00:10, pirms 15 gadiem
violator rakstīja: Tu tomē nesaproti par ko es runāju, ne?

1) Aizsargs NAV VIENĀDS ar aizsardzību;
2) Ozoliņš nav komandas balsts aizsardzībā.
Tavs citāts:

"Tas jau nekas, ka Ozoliņš aizsardzībā ir viens no sliktākajiem spēlētājiem līgā."

NHL citāts:

"Viens no trijiem aizsardzības spēlētājiem līgā, kurš sezonas garumā demonstrē visievērojamākas vispusējas spējas aizsarga pozīcijā."

Vispusējās laikam ir domāts arī tiešie pienākumi aizsarga pozīcijā. Es ticu NHL direktorātam nevis tev. Ozoliņš ir komandas aizsardzības balsts. Viņš ir komandas labākais aizsargs (ne tikai uzbrūkošais aizsargs) un tāpēc arī spēlē mazākuma. Jūlis zina labāķ par mums visiem, tici man
, 2010-08-26 00:13, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ja Ozoliņš nav komandas balsts(teicu aizsardzības balsts) , tad kādēļ Šuplers viņu nepārtraukti tur uz ledus?
Aizsardzībā:
Jā, NHL Ozo stabili nebija DD, bet bija nedaudz zem līgas vidējā aizsarga līmeņa.
KHL viņš ir virs vidējā aizsarga līmeņa.
RD viņš ir pirmā pāra shutdown defensman
A kādēļ tad NHL neviens treneris viņu tā nedzenāja, bet Jūlis veco buku šādi nodzenā?

Gribi teikt, ka Jūlis ir pārāks par visiem NHL treneriem pie kuriem viņš ir trenējies?

Gribi teikt, ka KHL meistarības ziņā atpaliek gaismas gadu no NHL?

Labi es eju gulēt, neiešu diskutēt. Neredzu jēgu.
, 2010-08-26 00:17, pirms 15 gadiem
krahs rakstīja: Podzins labi nospeleja savu atvadu speli DR sastava... un kur tad tie visi Podzina lielitaji sodien pazudusi ???
Var ļoti just masas trūkumu, džekam vēl tikai 18 un tagad tikai pirmo reizi pa īstam ar večiem uzspēlē.

Atgriezies pēc gadiem 2-3 un pajautā vēlreiz šo jautājumu.
, 2010-08-26 00:17, pirms 15 gadiem
violator rakstīja: A kādēļ tad NHL neviens treneris viņu tā nedzenāja, bet Jūlis veco buku šādi nodzenā?

Gribi teikt, ka Jūlis ir pārāks par visiem NHL treneriem pie kuriem viņš ir trenējies?

Gribi teikt, ka KHL meistarības ziņā atpaliek gaismas gadu no NHL?

Labi es eju gulēt, neiešu diskutēt. Neredzu jēgu.
Tāpēc, ka NHL treneriem ir spēlētāji, ko likt spēlēt tieši aizsardzība, kuri ir labāki par Ozo. Dinamo tādu nav, tik vienkārši.
Redz, ja Ozo uzbrukumā ir 9 no 10 un aizsardzībā 6 no 10, tad nākošais labākais RD aizsargs aizsardzībā ir 5 no 10. Savukārt NHL ir aizsargi, kuri uzbrukumā ir 4 no 10, bet aizsardzībā 8 no 10. Tos arī laiž mazākumā. Ceru, ka saprati domu
, 2010-08-26 00:20, pirms 15 gadiem
violator rakstīja: A kādēļ tad NHL neviens treneris viņu tā nedzenāja, bet Jūlis veco buku šādi nodzenā?

Gribi teikt, ka Jūlis ir pārāks par visiem NHL treneriem pie kuriem viņš ir trenējies?

Gribi teikt, ka KHL meistarības ziņā atpaliek gaismas gadu no NHL?

Labi es eju gulēt, neiešu diskutēt. Neredzu jēgu.
Es vēl līdz šim brīdim neesmu ieraudzijis Adama Fūta skarbo vaigu Rīgas Dinamo kreklā. Darba dalīšana, citiem vārdiem.

Šuplers laiž labākos pieejamos spēlētājus, viņam nav Kuļaša, Atjušova vai Semjonova, Ozo ir viņa labākais DD.

KHL atpaliek fiziskā kontakta, ātruma ziņā. Ir no-touch icing. Aizsargiem ir vieglāk.
, 2010-08-26 00:25, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Tāpēc, ka NHL treneriem ir spēlētāji, ko likt spēlēt tieši aizsardzība, kuri ir labāki par Ozo. Dinamo tādu nav, tik vienkārši.
Redz, ja Ozo uzbrukumā ir 9 no 10 un aizsardzībā 6 no 10, tad nākošais labākais RD aizsargs aizsardzībā ir 5 no 10. Savukārt NHL ir aizsargi, kuri uzbrukumā ir 4 no 10, bet aizsardzībā 8 no 10. Tos arī laiž mazākumā. Ceru, ka saprati domu
Ļoti labi saprotu tavu domu, bet uzskatu, ka Ozo nav 6 no 10, bet gan drīzāt 3 no 10. Tas protams mans vērtējums.

Labi viss! Jāiet gulēt.
, 2010-08-26 00:27, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Es vēl līdz šim brīdim neesmu ieraudzijis Adama Fūta skarbo vaigu Rīgas Dinamo kreklā. Darba dalīšana, citiem vārdiem.

Šuplers laiž labākos pieejamos spēlētājus, viņam nav Kuļaša, Atjušova vai Semjonova, Ozo ir viņa labākais DD.

KHL atpaliek fiziskā kontakta, ātruma ziņā. Ir no-touch icing. Aizsargiem ir vieglāk.
Kur tad paliek 100kg kuilis?

Ok, še Tev Burn, lai mierīgāk varētu gulēt.
, 2010-08-26 00:30, pirms 15 gadiem
Šitas sāk pārvērsties no sērijas===>

Arlabunakti!
';
, 2010-08-26 00:34, pirms 15 gadiem
Baldera statistika sezonā Latvijas līgā 40 gadu vecumā

1992-93 Latvijas Zelts Latvija 22 spēlēs 76+66 142 punkti

7 punkti vidēji spēlē

, 2010-08-26 01:33, pirms 15 gadiem
krahs rakstīja: Podzins labi nospeleja savu atvadu speli DR sastava... un kur tad tie visi Podzina lielitaji sodien pazudusi ???
nu beidz:}
viņš ir ļoti labs starp 1992. g. dzimušajiem. labs līdz U-20. un cerīgs, raugoties nākotnē. dalība "lielajā" Dinamo ir pagaidām avanss un lēnais sākums. pie tēmas varēsim atgriezties pēc gadiem 2-3
, 2010-08-26 01:40, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: No rīta bija Ņesterova intervija par gaidāmo spēli. Tur puisis teica,ka komanda 7 zaudi pēc kārtas nevēlās un grauzīs ledu,lai gūt uzvaru.
Šodien viņiem bija lielāka vēlme uzvarēt ! Tagad pārbaude pret Loko.
Laikam jaiet Demitru klātienē palūrēt !
laikam vajadzētu gan beidzot sākt:}
mums ar Atlant labs derbijs saveidojies. ofic spēlēs un pārbaudēs Rīgas Dinamo pret Atlant ir saspēlējuši jau 10 reizes. summā 6-4 vadībā rīdzinieki.

pilna tabula ar vārtu guvējiem, rezultātiem etc.: Latvijas Dzelzceļa kauss. 1. un 2. diena...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-08-26 08:20, pirms 15 gadiem
nixser rakstīja: Njaaaa.. Ļoti žēl! Cerēsim, ka vismaz Lokomatīvi uzvarēsim un mums pavērsies cērības uz finālu!
VISMAZ Lokomotīvi???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-08-26 09:17, pirms 15 gadiem
Kur tad vakar bija sarkanāda Purviņš ar pārējiem faniem? Izskatās, ka kaut kas tur ir ieskābis... Pat bungas beigās vairs nesita.
, 2010-08-26 09:29, pirms 15 gadiem
var kads pateikt kas par dziesmu skan kad paartraukumos raadaa guuto vartu klipus?(((
, 2010-08-26 10:00, pirms 15 gadiem
Petrovich27 rakstīja: nu beidz:}
viņš ir ļoti labs starp 1992. g. dzimušajiem. labs līdz U-20. un cerīgs, raugoties nākotnē. dalība "lielajā" Dinamo ir pagaidām avanss un lēnais sākums. pie tēmas varēsim atgriezties pēc gadiem 2-3
nu saksim ar to , ka sogad jaunais skaitas 91 gads, labaki par vinu ir vesela kaudze, tad kapec tiesi vinam tads avanss ??? un no 92 Pels par vinu daudz ir daudz labaks, bet tadu reklamu un iesaistisanu DR sastava nav sanemis, kapec ??? interesanti kas ir Podzina tevs ???
, 2010-08-26 10:26, pirms 15 gadiem
Kaads newaretu luudzu pateikt kaa saucaas dziesma kas skan pirms speelem kad raada ieprieksheeja perioda labaakos momentus
, 2010-08-26 10:31, pirms 15 gadiem
Tas ka žāģis būs , bija jau skaidrs jau dienas vidū ! Krievijas totalizātori atsauca likmes uz šo spēli un izmaksāja likmes 1:1 , jo Dinamo ,,kasieri,, pārcentās! Bet neskatoties uz to, daudzi totalizātori likmes pieņēma un ,, atrāvās ,, pēc pilnas programmas ,jo Dinamo nespēlēja daudzi no pamatsastāva.
, 2010-08-26 10:55, pirms 15 gadiem
krahs rakstīja: interesanti kas ir Podzina tevs ???
Itkā vajadzētu būt Podziņam senioram.
, 2010-08-26 12:11, pirms 15 gadiem
krishy23 rakstīja: viss bij labi neskatoties uz to kad mums nespeleja daudz lideru (Y)
Kuri tad ir tie daudzie līderi?
, 2010-08-26 16:02, pirms 15 gadiem
Daudziem te strīds par Ozo aizsardzībā un pareizi ir ka aizsargs un aizsardzība ir 2 dažādas lietas. Ozo tagad aizsardzībā ir vājš bet kā aizsargs vēl sakarīgs jo pirmās piespēles viņam joprojām ir super.
, 2010-08-26 16:33, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Daudziem te strīds par Ozo aizsardzībā un pareizi ir ka aizsargs un aizsardzība ir 2 dažādas lietas. Ozo tagad aizsardzībā ir vājš bet kā aizsargs vēl sakarīgs jo pirmās piespēles viņam joprojām ir super.
Tur es Tev piekrītu?
, 2010-08-26 19:01, pirms 15 gadiem
Ripas lido vārtos tikai tad kad, spēlētāji domā par spēli un grib uzvarēt.
Es domāju ka, varētu mūsēji savākties spēlei un uzvarēt būtu labi!

Ceru uz to lābāko...

Es par Rīgas Dinamo un komandu.