Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Pastarīte apspēlēta. Kā veiksies pret līderi "Avangard"?

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Pastarīte apspēlēta. Kā veiksies pret līderi "Avangard"?
Gunārs Skvorcovs
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Pametis ne tikai Rietumu konferences, bet arī Kontinentālās hokeja līgas pēdējo vietu, Rīgas "Dinamo" šovakar pulksten 19:30 uzņems austrumu līderi Omskas "Avangard", kas pēdējos četros mačos izcīnījis trīs panākumus. Pretinieku līderis ir vārtsargs Dominiks Furhs, kurš spīdēja arī pēdējā pasaules čempionātā.

Lai gan pirmdien tika labots apmeklētības antirekords – maču vēroja tikai 2429 skatītāji –, Kontinentālās hokeja līgas kluba Rīgas "Dinamo" spēlētāji laukumu pameta priecīgiem prātiem, jo pirmo reizi desmit mačos izdevās gūt uzvaru pamatlaikā – 5:1 pret Austrumu konferences pastarīti Novokuzņeckas "Metallurg".

Ar 28 atvairītiem metieniem debitēja vārtsargs Jānis Kalniņš, divas rezultatīvas piespēles izdarīja pieredzējušais aizsargs Krišjānis Rēdlihs, pirmos vārtus sezonā guva Nikolajs Jeļisejevs, Gunārs Skvorcovs un Pjotrs Ščastļivijs, bet Tims Sestito izcēlās otrajā mačā pēc kārtas. Tāpat jāizceļ, ka Lauris Dārziņš pēdējos četros dueļos savācis piecus punktus, bet Guntis Galviņš ir viens no līgas rezultatīvākajiem aizsargiem.

Pēc dueļa ar Austrumu konferences vājāko komandu priekšā cīņa ar pirmajā vietā esošo Omskas "Avangard", kas pirmdien ar 2:1 pieveica Minskas "Dinamo", lai gan par panākumu lielā mērā var pateikties veiksmei. Pirmkārt, laukuma saimnieki izdarīja divreiz vairāk metienu – 41:20. Otrkārt, abi gūtie vārti bija kuriozi.

Pirmajā trešdaļā Aleksandrs Kučerjavenko izdarīja piespēli no aizvārtes, bet ripa pēc rikošeta no pretinieka slidas atrada ceļu vārtos. Izšķirošos vārtus 46. minūtē guva kanādietis Dereks Rojs, kurš veica solo pāri visam laukumam, taču, nenonācis bīstamā pozīcijā, nolēma palaist ripu vārtu virzienā no šaura leņķa, un rupju kļūdu pieļāva Minskas "Dinamo" vārtsargs.

33 gadus vecais centra uzbrucējs Rojs ir Omskas "Avangard" galvenais papildinājums. Pagājušajā sezonā viņš pārstāvēja "Bern", ne tikai kļūstot par Šveices čempionu, bet arī iemetot finālsērijas izšķirošos vārtus. Pirms tam 11 sezonas pavadītas Nacionālajā hokeja līgā, galvenokārt pārstāvot Bufalo "Sabres".

2007./2008. gada sezonā Rojs 78 mačos savāca 81 punktu un bija 18. rezultatīvākais spēlētājs līgā. Tomēr komanda, kas divos iepriekšējos gados bija iekļuvusi konferences finālā, pat nespēja kvalificēties Stenlija kausa izslēgšanas mačiem.

Par atrašanos Austrumu konferences pirmajā vietā atbildīgs ir čehu vārtsargs Dominiks Furhs, kurš Omskas "Avangard" pārstāv otro sezonu pēc kārtas, bet citus klubus ārpus dzimtenes nav pārstāvējis. 11 mačos Furhs ielaidis tikai 18 vārtus un atvairījis 93,4% sāncenšu metienu.

Viņš bija arī 2016. gada pasaules čempionāta labākais vārtsargs – 96,0% atvairīto metienu un 0,94 vidēji ielaistās ripas.

Omskas "Avangard" rezultatīvākais spēlētājs ir 2009. un 2012. gada pasaules čempions Aleksandrs Perežogins – uzbrucējs guvis sešus vārtus un savācis astoņus punktus. Bez punktiem viņš palika tikai atklāšanas spēlē un vēl divos mačos. Perežogins Omskā spēlē kopš 2010. gada un pieradis sezonā vākt virs 35 punktiem.

Viņa tuvākie sekotāji ir Deniss Paršins (2+4), Valentīns Pjanovs (1+5), Kučerjavenko (4+1) un rezultatīvākais aizsargs Andrejs Kuteikins, kura kontā piecas piespēles. Vairāk par viņu laukumā gan atrodas Jevgeņijs Medvedevs, kurš atgriezās no Nacionālās hokeja līgas, un zviedri Jūnass Anelēvs un Ēriks Gustafsons.

Rīgas "Dinamo" sezonas sākums

DatumsSpēleRezultātsVārtu guvēji
23. augustsviesos pret "Sochi"1:3Gilīss
25. augustsviesos pret Ņižņijnovgorodas "Torpedo"0:2
27. augustsviesos pret Maskavas "Spartak"3:4Galviņš; Šags; M. Rēdlihs
6. septembrisviesos pret Ufas "Salavat Yulaev"3:2 PMGalviņš; Gilīss
8. septembrisviesos pret Magņitogorskas "Metallurg"1:2M. Rēdlihs
11. septembrisviesos pret Čeļabinskas "Traktor"0:3
13. septembrismājās pret Helsinku "Jokerit"1:3Dārziņš
15. septembrisviesos pret Minskas "Dinamo"1:2 PDārziņš
17. septembrismājās pret Novosibirskas "Sibir"3:4Galviņš; Galviņš; Sestito
19. septembrismājās pret Novokuzņeckas "Metallurg"5:1Jeļisejevs; Dārziņš; Skvorcovs; Ščastļivijs; Sestito
21. septembrismājās pret Omskas "Avangard"
25. septembrisviesos pret Toljati "Lada"
28. septembrisviesos pret Ņižņekamskas "Neftekhimik"
30. septembrisviesos pret Kazaņas "Ak Bars"
3. oktobrismājās pret Maskavas "Dynamo"

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 14:30, pirms 8 gadiem
KANDESA rakstīja: Kā es rēkšu, ja dažādi faktori sakritīs un omska zāģēs. Arī pabiras agri vai vēlu uzvar.
Vakar 26.vieta savā laukumā 4-0 uzvarēja pārliecinošo 1.vietu.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 14:33, pirms 8 gadiem
Dīķa lietpratējs rakstīja: Ko piedāvā? Vairāk biezpiens un burkāni jāēd?
Lai treneri domā- fiziskais, psiholoģija, nogurums, pēdējo minūšu mandrāža, neticība saviem spēkiem, nevajadzīgie noraidījumi 3.periodā utt.
Piedāvāju - jāmeklē jauns labs treneris un Sējējs lai ir tikai GM. Ja ir nauda, tad komandai nepieciešami 1-2 laba līmeņa uzbrucēji.

  -1 [+] [-]

, 2016-09-21 14:34, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Tā ir tikai statistika un tas neskaitās nekāds sasniegums, bet šāda statistika kalpo kā vērtīgs avots analīzei.
Tavs salīdzinājums - hokejs un 5000 metru skrējiens ir ļoti nepareizs pēc būtības. Skrējienā bieži vien apzināti sportisti negrib būt pirmie apli pirms beigām,kur nu vēl pašā sakumā. hokejā kaut kas tāds nav iedomājams.
Ja tu salīdzini šos 2 sporta veidus, tas vien liecina ka laikam neorientējies sporta niansēs.
Ja tu nesaproti kam vajadzīga šāda statistika, tad grūti ko piebilst. Pirmkārt tas ir interesanti (protams ne jau visiem). Otrkārt tas parāda komandas iespējas, progresu/regresu spēles laikā, arī fizisko kondīciju un psiholoģiju utt.
Vēl reiz atkārtoju tas nu gan nav nekāds sasniegums kas ir pēc 2.perioda bet tas parāda kur ir attīstības iespējas, kur ir potenciāls.
Ja komanda pilnīgi neatbilst līgas līmenim tad pēc 2.perioda viņa nebūs tabulas vidusdaļā bet gan apakšā.
EČ futbolā bija statistika par gūtajiem vārtiem katrās 15 minūtēs, ir statistika cik km katrs futbolists noskrien. NHL spēlēs statistikai ir ļoti liela nozīme un tā ir sīkāka kā KHL. Statistika ir viens no atbalsta punktiem lai saprastu komandas plusus un mīnusus.

....... šāda statistika kalpo kā vērtīgs avots analīzei.

Un atkal nāk prātā teiciens, ka katrā latvietī mājo speciālists visās jomās.
Tu jau kuro sezonu te sludini šos statistikas datus, bet kamēr briest Tevis sludinātās pārmaiņas, balstoties uz statistiku un komandas potenciālu utt. sezona beidzas un KrHuLv ir tieši tur kur tā ir.

     [+] [-]

, 2016-09-21 14:35, pirms 8 gadiem
Dzejnieks rakstīja: te nav varianti! 2. vieta liiga pret 27. vietu.
50 % Avangarda uzvaras pamatlaika pret 70 % musu zaudejumiem pamatlaika. un kofs 1.85 ir jaizmanto .
Par skreenu- visu cieņu, par likmi- diezgan neapdomīgi!
1. Balstīt likmi, uz komandu vietu tabulā, tas ne vienmēr ir objektīvs rādītājs. It sevišķi sezonas sākumā.
2. Uzvaras procenti nedodas hokeja laukumā, to dara hokejisti
3. Ja skatiijies pēdējo Omskas spēli Minskā, tad redzētu, ka nekādi pārcilvēki viņi nav.
4. Djinamo jau šobrīd zaudēt nav ko domâju, ka šie plēsīsies nemaņā
Un protams zaudēt arī, vari vairāk nekā iegūt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-21 14:36, pirms 8 gadiem
Daņ fox rakstīja: he he bukiji gan dāsni šodien tādu kofu dod uz omsku ,te pat muļķim skaidrs tas ir izcils grābiens 150 eiri uzmaucu virsū
Visu pabalstu?

     [+] [-]

, 2016-09-21 14:39, pirms 8 gadiem
Dzejnieks rakstīja: te nav varianti! 2. vieta liiga pret 27. vietu.
50 % Avangarda uzvaras pamatlaika pret 70 % musu zaudejumiem pamatlaika. un kofs 1.85 ir jaizmanto .
Betfair ir 1.95 uz Avangard

     [+] [-]

, 2016-09-21 14:47, pirms 8 gadiem
Vērojot foto, var raudzīt, ka dinamieši ar augstu paceltām galvām veras pa labi uz Austrumos lēcošo Sauli pretim gaismai, cerībām un gaidītiem panākumiem- nu kaut kā apm.tā...

     [+] [-]

, 2016-09-21 14:48, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
....... šāda statistika kalpo kā vērtīgs avots analīzei.

Un atkal nāk prātā teiciens, ka katrā latvietī mājo speciālists visās jomās.
Tu jau kuro sezonu te sludini šos statistikas datus, bet kamēr briest Tevis sludinātās pārmaiņas, balstoties uz statistiku un komandas potenciālu utt. sezona beidzas un KrHuLv ir tieši tur kur tā ir.
Es ļoti, ļoti, ļoti daudzās jomās neesmu speciālists. Un neesi pamanījis ka es bieži akcentēju doma, ka neesmu gudrāks par treneriem un esmu pilnīgs amatieris sporta jomā, tikai līdzjutējs ar savām domām.
Tātad 15.vieta un 28 vieta - šis fakts pilnīgi neitrālam līdzjutējam neizteiks pilnīgi neko pēc tavām domām. Es arī daudzās citām līgas skatos statistiku un ja ieraudzītu šādu faktu-kaut kādas domas par man pilnīgi svešu komandu izveidotos, tev tātad nekādas domas nebūtu. Tev ir 100% tikai un vienīgi galarezultāts kā meistarības rādītājs.
Tātad Latvijas futbolisti bija meistarīgāki pār Turciju 2003.gadā, Latvijas hokejisti pār Krieviju 2000.gadā. Šogad 26.vieta tomēr ir meistarīgāka pār 1.vietu jo uzvarēja ar 4-0. Alaves Spānijas futbolā ir meistarīgāki par Barcelona.
Tu rakstīji, ka tev ļoti patīk kā spēlē PK U-23. Bet viņi zaudēja Krievijai , tev ir tikai galarezultāts, nekādas veiksmes/neveiksmes neeksistē-IR TIKAI UN VIENĪGI GALAREZULTĀTS. Tātad Krievija ir vēl labāka par meistarīgajiem U-23. Tas viss izriet no taviem secinājumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-21 15:26, pirms 8 gadiem
Vai Jāgrs spēlēs ? Ja atkal ne, tad Saulietis, Tims un Skvorcovs paņems..

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 15:34, pirms 8 gadiem
Pirmo reizi šogad iegāju khl.ru paskatīties tabulu. Izrādījās, ka rietumu konferencē visas pēdējās vietas (izņemot pēdējo - Severstaļ) ieņem ne-krievu komandas - tiesa, Minskai par 3-4 spēlēm mazāk nekā citiem.
Baris otrā konferencē - priekšpēdējā vietā. Kuņluņs arī ārpus PO zonas.

Secinājumus lai katrs izdara pats.

     [+] [-]

, 2016-09-21 15:43, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Es ļoti, ļoti, ļoti daudzās jomās neesmu speciālists. Un neesi pamanījis ka es bieži akcentēju doma, ka neesmu gudrāks par treneriem un esmu pilnīgs amatieris sporta jomā, tikai līdzjutējs ar savām domām.
Tātad 15.vieta un 28 vieta - šis fakts pilnīgi neitrālam līdzjutējam neizteiks pilnīgi neko pēc tavām domām. Es arī daudzās citām līgas skatos statistiku un ja ieraudzītu šādu faktu-kaut kādas domas par man pilnīgi svešu komandu izveidotos, tev tātad nekādas domas nebūtu. Tev ir 100% tikai un vienīgi galarezultāts kā meistarības rādītājs.
Tātad Latvijas futbolisti bija meistarīgāki pār Turciju 2003.gadā, Latvijas hokejisti pār Krieviju 2000.gadā. Šogad 26.vieta tomēr ir meistarīgāka pār 1.vietu jo uzvarēja ar 4-0. Alaves Spānijas futbolā ir meistarīgāki par Barcelona.
Tu rakstīji, ka tev ļoti patīk kā spēlē PK U-23. Bet viņi zaudēja Krievijai , tev ir tikai galarezultāts, nekādas veiksmes/neveiksmes neeksistē-IR TIKAI UN VIENĪGI GALAREZULTĀTS. Tātad Krievija ir vēl labāka par meistarīgajiem U-23. Tas viss izriet no taviem secinājumiem.
Tev jau viens konkrēti uzrakstīja, par to kas sportā ir primārais un kas sekundārais,
Tu kā vienmēr ieslēdzi muļķīti, un notēloji, ka nesaproti par ko viņš rakstīja.
Jā, 2000. gadā LV tajā konkrētā spēlē bija labāki par RU zvaigžņoto izlasi, tāpat arī 2004. gadā divu spēļu kopsummā stiprāki par Turciju, tāpat arī Alaves tajā vienā konkrētā spēlē bija stiprāki par Barsu, bet...... stāsts ir par to, ka KrHuLv ir jābūt stiprākai par saviem oponentiem daudzu spēļu summā, un nevis tikai atsevišķos periodos vai spēlēs.
Es ļoti ceru,ka Tu bērniem nemāci, ka galvenais,lai cilvēks kaut ko dara, un neskatās kāds būs gala rezultāts?
Jā, viennozīmīgi ka pats svarīgākais sporta ir uzvaras komandu sporta veidos,un labāki laiki uz tablo nekā pretiniekiem individuālajos sporta veidos. Ja Tavā skatījumā ir savādāk ,tad tas ir amatieru sports, kurā galvenais ir nodarbošanās ar mīļoto sporta veidu neatkarībā no sporta veida. Pro sportā neviens normāls naudas devējs neatbalstīs komandu, kuras mērķis nav uzvarēt un krāt punktus tabulās.

     [+] [-]

, 2016-09-21 16:02, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tev jau viens konkrēti uzrakstīja, par to kas sportā ir primārais un kas sekundārais,
Tu kā vienmēr ieslēdzi muļķīti, un notēloji, ka nesaproti par ko viņš rakstīja.
Jā, 2000. gadā LV tajā konkrētā spēlē bija labāki par RU zvaigžņoto izlasi, tāpat arī 2004. gadā divu spēļu kopsummā stiprāki par Turciju, tāpat arī Alaves tajā vienā konkrētā spēlē bija stiprāki par Barsu, bet...... stāsts ir par to, ka KrHuLv ir jābūt stiprākai par saviem oponentiem daudzu spēļu summā, un nevis tikai atsevišķos periodos vai spēlēs.
Es ļoti ceru,ka Tu bērniem nemāci, ka galvenais,lai cilvēks kaut ko dara, un neskatās kāds būs gala rezultāts?
Jā, viennozīmīgi ka pats svarīgākais sporta ir uzvaras komandu sporta veidos,un labāki laiki uz tablo nekā pretiniekiem individuālajos sporta veidos. Ja Tavā skatījumā ir savādāk ,tad tas ir amatieru sports, kurā galvenais ir nodarbošanās ar mīļoto sporta veidu neatkarībā no sporta veida. Pro sportā neviens normāls naudas devējs neatbalstīs komandu, kuras mērķis nav uzvarēt un krāt punktus tabulās.
Vai gala rezultātā vienmēr uzvar tajā spēlē meistarīgākā komanda?
Bērniem es mācu , ka svarīgi ir kaut ko darīt , ļoti censties un ja arī gala rezultātā nav cerētais , tad nevajag noskumt ,jo ar lielu centību var panākt veiksmīgu gala rezultātu.
Dzīvē ne vienmēr gala rezultāts ir svarīgākais , bet ir brīži kad process ir svarīgāks par galarezultātu.

     [+] [-]

, 2016-09-21 16:14, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Vai gala rezultātā vienmēr uzvar tajā spēlē meistarīgākā komanda?
Bērniem es mācu , ka svarīgi ir kaut ko darīt , ļoti censties un ja arī gala rezultātā nav cerētais , tad nevajag noskumt ,jo ar lielu centību var panākt veiksmīgu gala rezultātu.
Dzīvē ne vienmēr gala rezultāts ir svarīgākais , bet ir brīži kad process ir svarīgāks par galarezultātu.
padomā reiz, ko pats varētu mācīties no bērniem procesā, tolerance palīdzēs sasniegt galarezultātu

  -1 [+] [-]

, 2016-09-21 16:23, pirms 8 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: Omskai nav variantu, DR uz viļņa.
Uz kāda viļņa,ja atkal sāksies 4 zaudējumi,tas ir labākaja gadījuma ja mēs ladu vinēsim,ja nē 5 zaudējumi pēc kārtas.

     [+] [-]

, 2016-09-21 16:29, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Vai gala rezultātā vienmēr uzvar tajā spēlē meistarīgākā komanda?
Bērniem es mācu , ka svarīgi ir kaut ko darīt , ļoti censties un ja arī gala rezultātā nav cerētais , tad nevajag noskumt ,jo ar lielu centību var panākt veiksmīgu gala rezultātu.
Dzīvē ne vienmēr gala rezultāts ir svarīgākais , bet ir brīži kad process ir svarīgāks par galarezultātu.
Nē, ir arī atsevišķi izņēmi.
Komandu sporta veidos kaut kādos īsos zibensturnīros ar veiksmes un dažiem citiem faktoriem pēc komplektācijas un ar mazākiem finanšu resursiem vājākas komandas var izšaut, bet ne garos turnīros kāds ir Krievijas čempionāts.
Nepiekrītu, jo galarezultāts ir tas, kā dēļ vispār notiek process kas ved uz šo galarezultātu. Ja galarezultāts procesa rezultātā nav sasniegts, tad process uz to ir bijis nepareizs un nepilnīgs. Tas ir kā 1+1=2.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-21 16:43, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, ir arī atsevišķi izņēmi.
Komandu sporta veidos kaut kādos īsos zibensturnīros ar veiksmes un dažiem citiem faktoriem pēc komplektācijas un ar mazākiem finanšu resursiem vājākas komandas var izšaut, bet ne garos turnīros kāds ir Krievijas čempionāts.
Nepiekrītu, jo galarezultāts ir tas, kā dēļ vispār notiek process kas ved uz šo galarezultātu. Ja galarezultāts procesa rezultātā nav sasniegts, tad process uz to ir bijis nepareizs un nepilnīgs. Tas ir kā 1+1=2.
Process ir svarīgāks brīžiem par gala rezultātu, jo procesa laikā rodas jaunas un vērtīgas iemaņas, prasmes kas noderēs dzīvā citās jomās.
Cilvēks kurš sporto , dara to ļoti apzinīgi, bet nesasniedz cerēto gala rezultātu, ļoti iespējams gūst iemaņas kas noder citur.
Bērniem, pusaudžiem tas jo īpaši svarīgi. Komandu sporta veidi disciplinē bērnus , māca darboties komandā, pārciest dzīves likstas vieglāk.
Mūzikā piemēram bērns nesasniedz gala rezultātu - netiek uz festivālu, skati, negūst vietas, bet mācības mūzikā attīstot labi matemātiskās iemaņas.
Mācoties vienu gūst iemaņas kam citam. Vissliktāk ir tad ja neko nedara, ja tendēts tikai uz galarezultātu un tas nav-tad pamet visu un sāk nodarboties ne ar tām labākajām lietām dzīvē.
Varbūt kāds ne visai veiksmīgs sportists ir sportists tikai lai nenodzertos.
Ne visiem ir lemts būt dzīvē Jāgriem , Bjorndaleniem , Messi, Boltam.

     [+] [-]

, 2016-09-21 17:05, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Process ir svarīgāks brīžiem par gala rezultātu, jo procesa laikā rodas jaunas un vērtīgas iemaņas, prasmes kas noderēs dzīvā citās jomās.
Cilvēks kurš sporto , dara to ļoti apzinīgi, bet nesasniedz cerēto gala rezultātu, ļoti iespējams gūst iemaņas kas noder citur.
Bērniem, pusaudžiem tas jo īpaši svarīgi. Komandu sporta veidi disciplinē bērnus , māca darboties komandā, pārciest dzīves likstas vieglāk.
Mūzikā piemēram bērns nesasniedz gala rezultātu - netiek uz festivālu, skati, negūst vietas, bet mācības mūzikā attīstot labi matemātiskās iemaņas.
Mācoties vienu gūst iemaņas kam citam. Vissliktāk ir tad ja neko nedara, ja tendēts tikai uz galarezultātu un tas nav-tad pamet visu un sāk nodarboties ne ar tām labākajām lietām dzīvē.
Varbūt kāds ne visai veiksmīgs sportists ir sportists tikai lai nenodzertos.
Ne visiem ir lemts būt dzīvē Jāgriem , Bjorndaleniem , Messi, Boltam.
Ja Tu vadot bērnam nodarbību, un nodarbības beigās uzdodot kontroljautājumus secini, ka bērns nav pilnībā sapratis mācīto, tad secinājums apmācības process ir bijis nepareizs. Pat neskatoties, ka bērns ir apguvis to tikai daļēji.

  +2 [+] [-]

, 2016-09-21 17:25, pirms 8 gadiem
Attendance at last night's KHL game in Beijing was 550... It's people, not thousands. 550 people. No, I didn't miss a zero.

Izskatās, ka tur hokejs nevienu neinteresē.

     [+] [-]

, 2016-09-21 17:40, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu vadot bērnam nodarbību, un nodarbības beigās uzdodot kontroljautājumus secini, ka bērns nav pilnībā sapratis mācīto, tad secinājums apmācības process ir bijis nepareizs. Pat neskatoties, ka bērns ir apguvis to tikai daļēji.
Šajā konkrētajā piemērā es tev piekrītu, tikai ja bērns ir centies saprast vielu , bet ja klasē ir 25 bērni tad drīzāk būs kāds ,kurš nav sapratis, jo nav klausījies.

     [+] [-]

, 2016-09-21 17:41, pirms 8 gadiem
Gaidu DR sastāvu uz šodienas spēli, mājas lapā vēl nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-21 18:13, pirms 8 gadiem
Daņ fox rakstīja: sagribējās suši būs jāpasūta
Kā es gribu tev mutē ie...st!!!!!

     [+] [-]

, 2016-09-21 18:14, pirms 8 gadiem
luksofoors3 rakstīja: kepka pat nezin kur skatīties
https://www.instagram.com/p/BKn10E7BfAw/?taken-by=dinamorigaofficial
Kur nu man līdz tavai gudrībai. Instagramm nekad neko neskatos. Neizmantoju šo adresi vispār. Ja prasīsi kāpēc neizmantoju-tad mana atbilde - nezinu bet neizmantoju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-21 18:20, pirms 8 gadiem
krrrrr-hhhu-llv! krrr-hhhu -lv! atdodiet krimu! putinososi!krrrremļa prrrojekts

     [+] [-]

, 2016-09-21 18:24, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG4 rakstīja: Tatad, sodien karteja algas diena, PRIEKS

Maucam 285EUR uz Gvardi, AvanGvardi!!!! Shii kaudzite pec speles bus tiesi par 52% lielaka, uz ML!!!

Jautasiet ko ar blekiem darishu??? Par tiem iepirkshu izlases medalu un baudishu Pelavu smereshanu pa bortiem un to, kaa Sedlo vaac ripas no tiikla araa!!!

IESAKU
Spēcīgs birojs ar lielu kapitālu. Drīz neizkonkurēsiet betfair ar tādu kapitālu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-21 18:57, pirms 8 gadiem
toto cienitaji eediis roltonus