Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

''Dinamo'' derbijā pēc otrās uzvaras

''Dinamo'' derbijā pēc otrās uzvaras
Pēdējā spēlē veiksmīga bija arī ceturtā maiņa, vārtus gūstot Aināram Podziņam
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas ''Dinamo'' aizvadīs otro spēli savu skatītāju priekšā, tiekoties ar Minskas ''Dinamo''. Mūsējie spēlēja pirmdien un guva pirmo uzvaru sezonā, kamēr minskiešiem atpūta ilgusi par dienu ilgāk. Kurai komandai kalendārs būs izrādījies labvēlīgāks? Atbildi meklējiet pulksten 19:30, spēles tiešraide LTV7 ekrānos.

Aizvadot pirmo spēli savā laukumā, Rīgas ''Dinamo'' pirmdien beidzot tika pie uzvaras un trīs punktiem. Pateicoties izcilam Miķeļa Rēdliha sniegumam, ar 5:3 izdevās pārspēt bijušo treneri Juliusu Šupleru un Maskavas CSKA. Viesu rindās veiksmīgākais bija cits bijušais rīdzinieks - slovāku uzbrucējs Tomāšs Surovijs -, kurš guva divus vārtus un asistēja partnerim. Tomēr arī šāda performance viņu nepadarīja par galveno mača spīdekli - jaunākais no brāļiem Rēdlihiem veidoja momentus citiem, izcēlās pats un spēlē finišēja ar 1+3.

''Lai tā nospēlētu, bez veiksmes neiztikt. Šodien tā bija mūsu komandas pusē,'' pēc mača atzina M. Rēdlihs. Tieši 27 gadus vecā Rīgas ''Dinamo'' uzbrukuma līdera vārtu guvums pret Mitišču ''Atlant'' atzīts par pagājušās nedēļas skaistāko visā līgā. Miķelis ar trīs spēlēs sakrātajiem sešiem (2+4) punktiem šobrīd atrodas līgas rezultatīvāko spēlētāju galvgalī, tiesa, dalot sasniegumu ar vēl četriem uzbrucējiem.

Šobrīd Rīgas ''Dinamo'' otrs rezultatīvākais spēlētājs ir pieredzējušais zviedru centra uzbrucējs Fredriks Varjs, kuram 1+2. Šie abi hokejisti visos trīs mačos spēlējuši ''Dinamo'' pirmajā uzbrucēju virknējumā, kurā pirmssezonas pārbaudes mačos darbojās Aleksandrs Ņiživijs, kurš tagad ārstēja savainojumu. Tomēr paredzams, ka šovakar Saša beidzot būs redzams laukumā. Savukārt cits zviedru uzbrucējs Bjerns Melīns, kurš pirms spēles ar CSKA tika nosēdināts rezervē, visticamāk, arī šovakar spēli vēros no tribīnēm.

Šovakar rīdziniekiem pretī stāsies Minskas ''Dinamo'', kas līdzšinējās četrās spēlēs guvusi divas uzvaras. ''Pirms izbraukuma tūres prognozes neizdarīšu. Negribu teikt, piemēram, ka Rīgas komanda ir par kādu vājāka. Zinu, ka tā spēlē līdzīgā manierē kā mēs: laba spēle aizsardzībā un pretuzbrukumi. Divas reizes tikāmies sagatavošanās ciklā, tāpēc zinām, ko sagaidīt,'' sacījis Minskas ''Dinamo'' galvenais treneris Mareks Sikora.

Tāpat viņš atzinis, ka jau no pirmā izbraukuma mača jācenšas uzlabot statistika vairākumā. Tā pagaidām minskiešiem ir pagalam briesmīga - nav realizēts neviens no 24 mēģinājumiem. Mūsējie pagaidām bijuši pārlieku ražīgi noraidījumu pelnīšanā (tas gan skaidrojams ar aizsarga Kristapa Sotnieka 5+20; viņam šodien pēdējā spēle, kura jāizlaiž diskvalifikācijas dēļ), tādēļ Minskas ''Dinamo'' iespējas noteikti būs. Tieši mazākums pret CSKA sagādāja lielākās galvassāpes - vispirms nevajadzīgi aktīvs bija Oskars Cibuļskis, pēcāk ripu neveiksmīgi no zonas centās izmest cits aizsargs Arvīds Reķis. Abos gadījumos bija jāsamaksā ar vārtu zaudējumu.

Sikora atklājis, ka pret Rīgas ''Dinamo'' vārtos būs Kevins Lalands. Tieši viņš pagaidām uzskatāms par Minskas kluba pirmo numuru, lai gan statistika nedaudz labākos toņos iezīmējusies baltkrievu veterānam Andrejam Mezinam. Savukārt par Rīgas ''Dinamo'' galvenā trenera soma Pekas Rautakallio nodomiem pagaidām nekas nav zināms. Iepriekšējā spēlē sevi no labākās puses apliecināt atkal spēja Kriss Holts, taču agri vai vēlu viņu tomēr nāksies atpūtināt. Pagaidām uz rezervistu soliņa pacietīgi gaida 24 gadus vecais latvietis Māris Jučers.

Atbildi uz šo, tāpat uz citiem jautājumiem meklējiet 19:30, kad paredzēts ripas iemetiens laukuma centrā. Spēles tiešraide būs pieejama LTV7 ekrānos.


, 2011-09-21 08:41, pirms 14 gadiem
Mike Comrie Rīgā būs vai nebūs?
, 2011-09-21 08:43, pirms 14 gadiem
Kaut gan man tā īsti neveicās ar tām prognozēm,bet tomēr atļaušos prognozēt Rīgas Dinamo uzvaru ar rezultātu 3:2.
1.MnD vārtos būs Lalands,
2.MnD arēnā Rīga nekad īsti nav gājis labi.
, 2011-09-21 08:46, pirms 14 gadiem
Par uzvaru! Turās džeki! Lalandam tādu pašu likteni kā Staņam...
, 2011-09-21 08:47, pirms 14 gadiem
, 2011-09-21 08:51, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut gan man tā īsti neveicās ar tām prognozēm,bet tomēr atļaušos prognozēt Rīgas Dinamo uzvaru ar rezultātu 3:2.
1.MnD vārtos būs Lalands,
2.MnD arēnā Rīga nekad īsti nav gājis labi.
Tu mani pārsteidzi, kad prognozē Rīgai uzvaru. Ceru,ka šoreiz Tava prognoze piepildīsies.
, 2011-09-21 08:51, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut gan man tā īsti neveicās ar tām prognozēm,bet tomēr atļaušos prognozēt Rīgas Dinamo uzvaru ar rezultātu 3:2.
1.MnD vārtos būs Lalands,
2.MnD arēnā Rīga nekad īsti nav gājis labi.
Nedari to kas tev nepadodas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-09-21 08:54, pirms 14 gadiem
Bāc - nesanāks ne pie TV būt, ne klātienē, ne pie interneta... Ir iespēja translāciju kaut kur iekš RADIO arī dzirdēt?
, 2011-09-21 08:55, pirms 14 gadiem
elninjo2 rakstīja: Tu mani pārsteidzi, kad prognozē Rīgai uzvaru. Ceru,ka šoreiz Tava prognoze piepildīsies.
Nekas pec paras h no sagatavosanas grupinas atgriezisies fricis.Tad varesim dzirdet vina ,,super eksperta viedokli,,
, 2011-09-21 08:56, pirms 14 gadiem
Krisons_bez_olām rakstīja: Tu esi "unikāls" cilvēks. Tu vispār no SC izej kādreiz vai 24/7 tikai komentē par nīsto RD un vispār? Darbs arī nav, vai arī skolā visu laiku ir informātikas stundas, ka tā var atļauties?
Vinam tak sms pienak ,kad ir jauna tema pa Dinamo
, 2011-09-21 09:00, pirms 14 gadiem
gggg rakstīja: Vinam tak sms pienak ,kad ir jauna tema pa Dinamo
labs
Bet ja pa Dinamo ,tad jacer uz uzvaru,jo lai baltkrievi daudz nelekaa ,ka ir labaki pa latviešiem ,pedejos gados nevar baltkrievi uzvaret Latviju hokeja ... !
, 2011-09-21 09:01, pirms 14 gadiem
xxx77lv rakstīja: Bāc - nesanāks ne pie TV būt, ne klātienē, ne pie interneta... Ir iespēja translāciju kaut kur iekš RADIO arī dzirdēt?
Radio SWH.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-09-21 09:48, pirms 14 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Normāls zāģis būs atkal
Nu Minskiesiem buss tiesam normals zagis
, 2011-09-21 09:54, pirms 14 gadiem
Domāju, ka spēle būs līdzīga kā ar CSKA ... bez šaubām mūsējie uzvarēs !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2011-09-21 10:08, pirms 14 gadiem
nu 2x pēc kārtas jau nebūs tādas cūkas laimes..

PS: ko tas Melins tādu ir sastrādājis, ka jau 2o spēli tribīnēs?
, 2011-09-21 10:11, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Belari soli pa solim iet uz to,ko manā skatijumā arī mums vajadzētu darīt ierobežotos apjomos un ar prātu u.t.i. naturalizē (jeb domā par naturalizāciju) uz vairākiem posteņiem izlasē ārzemniekus.
Runā ka Džefs Plats jau drīz saņems BLR pasi, bet Lalands par šo tēmu jau sāk domāt:
http://www.belarushockey.com/khl/news_list/news30066/
Tu jocigs vai ? Kas i gribi tadus variantus,ka mums Basketbola ?

A varbut visu izlasi no melnajiem savakt. Un sauksim vinu Pa LATVIJU ?
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2011-09-21 10:20, pirms 14 gadiem
R101 rakstīja: Mike Comrie Rīgā būs vai nebūs?
Hipopotams vinu zin
Slēpts komentārs: LBvodka
, 2011-09-21 10:25, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Belari soli pa solim iet uz to,ko manā skatijumā arī mums vajadzētu darīt ierobežotos apjomos un ar prātu u.t.i. naturalizē (jeb domā par naturalizāciju) uz vairākiem posteņiem izlasē ārzemniekus.
Runā ka Džefs Plats jau drīz saņems BLR pasi, bet Lalands par šo tēmu jau sāk domāt:
http://www.belarushockey.com/khl/news_list/news30066/
Esmu pret VL un nacionalismu kopuma ,bet pat man tas skiet visai nesaprotami , Jo izlase sastav tikai no savejiem ,savadak tas ir klubs, un ja valsts nevar izlasit no speletajiem tos labakos ,tas ir sis valsts problemas
, 2011-09-21 10:37, pirms 14 gadiem
SteveDavis rakstīja: Esmu pret VL un nacionalismu kopuma ,bet pat man tas skiet visai nesaprotami , Jo izlase sastav tikai no savejiem ,savadak tas ir klubs, un ja valsts nevar izlasit no speletajiem tos labakos ,tas ir sis valsts problemas
Viens jēdzīgs kanādietis centra uzb. postenī... kāpēc ne? Vairāk jau arī nevajag. Te es Ivaram piekrītu, ka vajag to apdomāt. Bet vispirms vajag kandidatūru. Šobrīd tādas nav.
, 2011-09-21 10:48, pirms 14 gadiem
Davai Karsum saņemies. gribu no tevis sagaidit daudz vārtus šo sezon GO RIGA Dinamo!!!!
, 2011-09-21 10:49, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Viens jēdzīgs kanādietis centra uzb. postenī... kāpēc ne?
Jautājums kā viņu piesaistīt, ieliks sludinājumu LV izlase meklē centrus ?
RD politika tomēr ir balstīta, ka legionāri pārsvarā nāk un iet un arī RD nav tādas naudas lai pirktu legionārus kuri ir krietni parāki par LV spēlētājiem un kuru būtu vērts naturalizēt..
, 2011-09-21 10:53, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Viens jēdzīgs kanādietis centra uzb. postenī... kāpēc ne? Vairāk jau arī nevajag. Te es Ivaram piekrītu, ka vajag to apdomāt. Bet vispirms vajag kandidatūru. Šobrīd tādas nav.
Vienā gadā būs trauma, otrā sagurums, trešajā necels klausuli utt. Vai mums to vajag?
, 2011-09-21 10:56, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Viens jēdzīgs kanādietis centra uzb. postenī... kāpēc ne? Vairāk jau arī nevajag. Te es Ivaram piekrītu, ka vajag to apdomāt. Bet vispirms vajag kandidatūru. Šobrīd tādas nav.
Ka parasti meklejam vieglako risinajumu.Legionari ir vieglak piesaistit ka sakartot sistemu
, 2011-09-21 11:01, pirms 14 gadiem
GaryII rakstīja: Jautājums kā viņu piesaistīt, ieliks sludinājumu LV izlase meklē centrus ?
RD politika tomēr ir balstīta, ka legionāri pārsvarā nāk un iet un arī RD nav tādas naudas lai pirktu legionārus kuri ir krietni parāki par LV spēlētājiem un kuru būtu vērts naturalizēt..
Es jau nesaku,ka tas jādara tūlīņ un nekavējoties.
Tāpēc jau saku lēnām un ar prātu.
, 2011-09-21 11:12, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es jau nesaku,ka tas jādara tūlīņ un nekavējoties.
Tāpēc jau saku lēnām un ar prātu.
Nakotnes varda piekapjos un piedavaju piesaistit krievu centru kurs spele Dinamo ar 66. numuru
, 2011-09-21 11:13, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es jau nesaku,ka tas jādara tūlīņ un nekavējoties.
Tāpēc jau saku lēnām un ar prātu.
Izlases nav nekāds klubs, labāk tad spēlējam vājāk, nevis ar kaut kādiem naturalizētiem amerikāņiem
, 2011-09-21 11:15, pirms 14 gadiem
GaryII rakstīja: Jautājums kā viņu piesaistīt, ieliks sludinājumu LV izlase meklē centrus ?
RD politika tomēr ir balstīta, ka legionāri pārsvarā nāk un iet un arī RD nav tādas naudas lai pirktu legionārus kuri ir krietni parāki par LV spēlētājiem un kuru būtu vērts naturalizēt..
Es jau saku - vispirms vajag kandidātu.

Un gribi teikt, ka Trotera, Holta vai Lundmarka līmeņa spēle'tājs nebūtu izlasei labs papildinājums?
, 2011-09-21 11:16, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Izlases nav nekāds klubs, labāk tad spēlējam vājāk, nevis ar kaut kādiem naturalizētiem amerikāņiem
No viena amerikāņa sapīgajā centra uzb. vai vārtsarga postenī gabals nenokritīs...
, 2011-09-21 11:19, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: No viena amerikāņa sapīgajā centra uzb. vai vārtsarga postenī gabals nenokritīs...
Nokritīs gan, kā jau teicu, izlase nav nekāds klubs, Izlasē spēlē LATVIEŠI, kas to grib darīt, nevis kaut kādi naturalizēti ārzemnieki vai pat kaut kādi meļņi-basketbolā
, 2011-09-21 11:22, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Nokritīs gan, kā jau teicu, izlase nav nekāds klubs, Izlasē spēlē LATVIEŠI, kas to grib darīt, nevis kaut kādi naturalizēti ārzemnieki v ai pat kaut kādi meļņi-basketbolā
Par to gribēšanu... hmm, kkā pēdējos gados diezgan švaki. Viens atsakās, otrs knapi saņemas, kad jau nokaunināts presē.

Paskaties, cik liela loma bija melnim Maķedonijas izlasē. Džeks visu sevi uz laukuma atdeva.
, 2011-09-21 11:30, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Nokritīs gan, kā jau teicu, izlase nav nekāds klubs, Izlasē spēlē LATVIEŠI, kas to grib darīt, nevis kaut kādi naturalizēti ārzemnieki vai pat kaut kādi meļņi-basketbolā
Tad jau laikam labi vien ir ka Ņiživijs ir prom no izlases,un Tu tagad pilnā mērā varēsi fanot par LV izlasi?
, 2011-09-21 11:31, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Par to gribēšanu... hmm, kkā pēdējos gados diezgan švaki. Viens atsakās, otrs knapi saņemas, kad jau nokaunināts presē.

Paskaties, cik liela loma bija melnim Maķedonijas izlasē. Džeks visu sevi uz laukuma atdeva.
Spāņiem arī eiroāfrikānis bija komandā.
, 2011-09-21 11:31, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: O,Deni Gru arī jau domā par belaru pasi: Новости КХЛ: Дэнни Гру: Не исключено, я и...

Ja lietai nepieiet nopietni un pārdomāti,tad var sačakarēt pat vislabākas idejas.
Piemēram,RU (ar viņu milzīgiem cilvēkresursiem) basketbola izlasei EČ titulu atnesa Holdens.

Jā,un šajā globalizācijas laikmetā mums no tā neizvairīties tā vai tā. Ja varējām priecāties par LV izlases sniegumu,kura gandrīz par 80% sastāveja no krieviem (kuriem pilsonība bija piešķirta par nopelniem), tad neredzu iemesla kāpēc lai nevarētu priecāties,piemēram, par z-amerikāņiem vai skandināviem LV izlases sastāvā.
Nē, nu es uzskatu ka tas ir normāli, ja tas ir piemēram, kā Holdena gadījumā, čalis jau gandrīz desmit gadus pavadījis Krievijā, gan jau pieradis pie cilvēkiem, pie kultūras, un ja pašam ir vēlme, tad kāpēc gan ne.

Bet nu šitie varianti ar Lalandu, Gru, kuri drošivien zin tik pāris matuškas vārdus krieviski (par baltkrievu valodu nemaz nerunājot), nezin vispār neko par Baltkrieviju. Šito gan es neatblastu.
, 2011-09-21 11:33, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut gan man tā īsti neveicās ar tām prognozēm,bet tomēr atļaušos prognozēt Rīgas Dinamo uzvaru ar rezultātu 3:2.
1.MnD vārtos būs Lalands,
2.MnD arēnā Rīga nekad īsti nav gājis labi.
nu man tiešām prieks ka tu DR par labu ! ceresim ka tava prognoze būs veiksmīga
Slēpts komentārs: archibald
, 2011-09-21 11:49, pirms 14 gadiem
4:2 DR uzvara un ta tam būs būt!
Tēma slēgta
, 2011-09-21 11:54, pirms 14 gadiem
nu ko jauna sezona ta paistam sakusies, jasak prognozet, es saku ka 4:1 DR labaa, parejais ir mazsvarigi
, 2011-09-21 12:22, pirms 14 gadiem
Vai pastāv iespējas arī paskatīties ārzemēs??? Jo kopš lattelekom atslēdza, cik zinu, tad nekur redzēt nevar!
, 2011-09-21 12:22, pirms 14 gadiem
Krisons_bez_olām rakstīja: Tu esi "unikāls" cilvēks. Tu vispār no SC izej kādreiz vai 24/7 tikai komentē par nīsto RD un vispār? Darbs arī nav, vai arī skolā visu laiku ir informātikas stundas, ka tā var atļauties?
Kā jau visās štellēs vajadzīga statistika. Namejs9999 pašlaik raksta ar intensitāti 20.51 koments/24h. Tas ir rādītājs no pagājušā gada 31.maija līdz š.g. 21.sept.12:23 (Z.Sv., Līgo, Jauno Gadu, personīgo dz.d. un 18.nov. ieskaitot!)
, 2011-09-21 12:35, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tad jau laikam labi vien ir ka Ņiživijs ir prom no izlases,un Tu tagad pilnā mērā varēsi fanot par LV izlasi?
Tomēr ir atšķirība vai izlases pārstāvis ir dzimis un audzis Latvijā, lai arī ir cittautiešu pēcnācējs, vai arī vienkārši tiek paņemts ārzemnieks, lai pārstāvētu izlasi, kaut viņam nav nekādas piederības valstij. Zidāns, lai kalpo par piemēru. Tomēr šie argumenti jau galvenokārt ir izteikti svarīgi pūristiem, nacionāļiem, pa lielam sports ir sports...

Atļaušos gan nepiekrist citu iemeslu dēļ, pirmkārt, izskatās ka aug jauna hokejistu paaudze, kura būs daudz labu spēlētāju, tādēļ jāpaskatās, kas viņiem ir sakāms. Otrkārt, tomēr šādas darbības nebūtu motivējošas un hokejistiem, kuri tiecas uz izlasi, bet vēl nav tikuši, tas radītu divdomīgas izjūtas. Treškārt, nezināmu iemeslu dēļ hokeja izlase un tās fani ir vairāk patriotiski noskaņoti, kā, piem., basketbola, futobola utt., varbūt Irbes, Skrastiņa faktors, tagad arī Daugaviņš turpina šo tradīciju...
, 2011-09-21 13:05, pirms 14 gadiem
kalibubs rakstīja: Tomēr ir atšķirība vai izlases pārstāvis ir dzimis un audzis Latvijā, lai arī ir cittautiešu pēcnācējs, vai arī vienkārši tiek paņemts ārzemnieks, lai pārstāvētu izlasi, kaut viņam nav nekādas piederības valstij. Zidāns, lai kalpo par piemēru. Tomēr šie argumenti jau galvenokārt ir izteikti svarīgi pūristiem, nacionāļiem, pa lielam sports ir sports...

Atļaušos gan nepiekrist citu iemeslu dēļ, pirmkārt, izskatās ka aug jauna hokejistu paaudze, kura būs daudz labu spēlētāju, tādēļ jāpaskatās, kas viņiem ir sakāms. Otrkārt, tomēr šādas darbības nebūtu motivējošas un hokejistiem, kuri tiecas uz izlasi, bet vēl nav tikuši, tas radītu divdomīgas izjūtas. Treškārt, nezināmu iemeslu dēļ hokeja izlase un tās fani ir vairāk patriotiski noskaņoti, kā, piem., basketbola, futobola utt., varbūt Irbes, Skrastiņa faktors, tagad arī Daugaviņš turpina šo tradīciju...
Vienmēr būs viedokļi par un pret.
Kā jau teicu/rakstīju, tad šajos globalizācijas apstākļos mums nav jabāž galva smiltīs un jatēlo,ka tas uz mums neattiecās.
Paskaties,ka pat somi kam spēlētāju resursi ir bezgala,nekautrējas izlasē iesaistīt Igaunijas krievu Kamarovu.
Tāpat nebrīnos,ja ar laiku Šveices vai Vācijas izlasē varētu parādīties kāds latvietis.
Tas nav nekas slikts,ja zem mūsu karoga spēlē kāds ārzemēs dzimis spēlētājs. Galvenais lai viņam ir patiesa vēlme to darīt, un kā pierāda reālā dzīve,tad šādiem spēlētājiem šī motivācija nereti ir daudz lielāka nekā vienam otram vietējam spēlētājam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-09-21 13:11, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vienmēr būs viedokļi par un pret.
Kā jau teicu/rakstīju, tad šajos globalizācijas apstākļos mums nav jabāž galva smiltīs un jatēlo,ka tas uz mums neattiecās.
Paskaties,ka pat somi kam spēlētāju resursi ir bezgala,nekautrējas izlasē iesaistīt Igaunijas krievu Kamarovu.
Tāpat nebrīnos,ja ar laiku Šveices vai Vācijas izlasē varētu parādīties kāds latvietis.
Tas nav nekas slikts,ja zem mūsu karoga spēlē kāds ārzemēs dzimis spēlētājs. Galvenais lai viņam ir patiesa vēlme to darīt, un kā pierāda reālā dzīve,tad šādiem spēlētājiem šī motivācija nereti ir daudz lielāka nekā vienam otram vietējam spēlētājam.
Ar Komarovu salīdzinājums ir diezgan aplams - viņš jau no pusaudža gadiem ir Somijā, spēlējis jau Somijas u_20 izlasē 2005. gadā...
Nevajag jaukt pumpi ar pirkstu - iedot pilsonību kanādietim, kas tikai 2-3 gadus atpakaļ parādījies valstī ir pavisam kaut kas cits...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-09-21 13:15, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Jāsaga godīgi, spēle būs grūta, ir iespējama zaude un ničs, par uzvaru neesmu drošs, ja analizējam spēli pret CSKA, kur bija daudzi jaunie un pieļāva parastas kļūdiņas, tad Minska ar Sikoru to neizdarīs, tā kā rezultāts varētu būt 4:2 Minskas Dinamo labā!

bet vai Sotnieks spēlēs?- ja jā, tad niču varētu arī paņemt!

daudzi man jautās, kāpēc gan 4:2? - 1) Dinamo ir Sikora; 2) leģionāri ir labāki; 3) komandai nav ko zaudēt, ir jāņem uzvara, savādāk var arī izmest no kluba, kamēr RD turpina auklēties ar Somu nokia strādniekiem.
Izcili tizla analīze - nevaru beigt smieties
1) Dinamo ir Sikora –
Viņš stāvēs vārtos un skraidīs pa laukumu?
2) leģionāri ir labāki – Ta viss MnD ir viens leģionāru kolektīvs – veseli 15 gab.
3) Komandai nav ko zaudēt – :
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-09-21 13:21, pirms 14 gadiem
Novēlu Miķelim tādu pašu spēli kā pret CSKA un tad jau uzvara būs mūsu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-09-21 13:29, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis par premjeru!
, 2011-09-21 13:42, pirms 14 gadiem
Веро подпишет контракт с ЦСКА
Завтра Яшин станет игроком ЦСКА

Supis nikns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-09-21 13:47, pirms 14 gadiem
visu laiku biju pārdomās par spēli ar cska. Kaut kur, ja nemaldos tvnet komentāros viens asprātis salīdzināja Šupleru ar vecmāmiņu, kas pieprot spēlētāju psiholoģisko iedvesmojumu. Skumjas jau bija Šuplera acīs nolasāmas atrodoties mīļajā Rīgā. Bet tāda ir dzīve, sports ir nežēlīgs un prasa nepārtrauktu treneru rotāciju.
, 2011-09-21 13:59, pirms 14 gadiem
snl rakstīja: visu laiku biju pārdomās par spēli ar cska. Kaut kur, ja nemaldos tvnet komentāros viens asprātis salīdzināja Šupleru ar vecmāmiņu, kas pieprot spēlētāju psiholoģisko iedvesmojumu. Skumjas jau bija Šuplera acīs nolasāmas atrodoties mīļajā Rīgā. Bet tāda ir dzīve, sports ir nežēlīgs un prasa nepārtrauktu treneru rotāciju.
šaubos, ka viņš pārdzīvo šo pāriešanu uz CSKA, manuprāt, viņš pat ir priecīgs, ka tgd ir tur, kur ir. vienīgais, kas viņam kremta, ka nevarēja uzvarēt šo spēli!
, 2011-09-21 14:04, pirms 14 gadiem
Nezinu gan, vai spēli ar Minsku var saukt par derbiju - viņi pat nav mūsu divīzijā.
, 2011-09-21 14:11, pirms 14 gadiem
Maini izbrina viens,laikam tikai mani,kapec nekur nav pieejams video,kura godinaja Loko un Karli,pirms speles!Gribeju paradit arvalstu draugiem,bet nekur nav atrodams!Ari esporta,ir tikai labakie speles momenti,bet nav tas video,kurs manuprat bija viss skaistaakais visaa KHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-09-21 14:19, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Lai gan- kā vienmēr turēšu īkšķus par Rigas Dinamo puišiem, kaut vai tāpēc, ne dēļ trenera, ne dēļ Sanda, bet gan dēļ spēcīgas PSRS Milicijas brigādes- kura priekšgalā ir Soča, tad Mārča, un Ģirto! Teicams trio, kas ievieš jeb kurai komandai bailes, tā kā turēsim īkšķus par Dinamo.
Piekrītu Tev, ka mums visiem jātur īkšķi par RD.
, 2011-09-21 14:53, pirms 14 gadiem
Noteikti skatīšos.
, 2011-09-21 15:07, pirms 14 gadiem
Bicevskis rakstīja: Ar Komarovu salīdzinājums ir diezgan aplams - viņš jau no pusaudža gadiem ir Somijā, spēlējis jau Somijas u_20 izlasē 2005. gadā...
Nevajag jaukt pumpi ar pirkstu - iedot pilsonību kanādietim, kas tikai 2-3 gadus atpakaļ parādījies valstī ir pavisam kaut kas cits...
Vēlreiz saku/rakstu-katrs gadijums ir jaizvērtē atsevišķi, un pēc dažām neveiksmēm basketbola saimniecībā nevajag nolaist rokas.
Man personiski šķiet,ka ja LV izlasei izdotos izcīnīt medaļas PČ,tad pat vispārliecinātākājiem ,,prievīšu latviešiem aizmirstos'' ka viens otrs izlases spēlētājs nav etniskais latvietis.
, 2011-09-21 15:24, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: apskaties torrentos,tur bija,vakar vēl redzēju.
nekur nevaru atrast
, 2011-09-21 15:54, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vienmēr būs viedokļi par un pret.
Kā jau teicu/rakstīju, tad šajos globalizācijas apstākļos mums nav jabāž galva smiltīs un jatēlo,ka tas uz mums neattiecās.
Paskaties,ka pat somi kam spēlētāju resursi ir bezgala,nekautrējas izlasē iesaistīt Igaunijas krievu Kamarovu.
Komarovs Somijā dzīvo no padsmitgadnieka vecuma!Uz Somiju viņš pārcēlās kopā ar vecākiem!Bišķi jau vajag kaut ko zināt,nevis tikai tukšu malt!
, 2011-09-21 15:59, pirms 14 gadiem
pigmejs rakstīja: Komarovs Somijā dzīvo no padsmitgadnieka vecuma!Uz Somiju viņš pārcēlās kopā ar vecākiem!Bišķi jau vajag kaut ko zināt,nevis tikai tukšu malt!
Bet viņš nav soms,un pat ne igaunis.
Runa par to iet.
, 2011-09-21 16:06, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vēlreiz saku/rakstu-katrs gadijums ir jaizvērtē atsevišķi, un pēc dažām neveiksmēm basketbola saimniecībā nevajag nolaist rokas.
Man personiski šķiet,ka ja LV izlasei izdotos izcīnīt medaļas PČ,tad pat vispārliecinātākājiem ,,prievīšu latviešiem aizmirstos'' ka viens otrs izlases spēlētājs nav etniskais latvietis.
Protams, ka aizmirstu, tajā pašā laikā, ja rezultāti nemainītos vai būtu +/- tādi paši, tad atkal tiktu taisītas scēnas un visi nolamāti. Arī Latvijas krievi faktiski tiek neaiztikti ja rāda labu sniegumu, piemēram, pēc veiksmīga PČ Znaroka tautībai bija otršķirīga nozīme, savukārt pēc slikta lielākā daļa brēca par viņa izcelsmi.

Taisnība jau ir, ka rezultātu tam nevajadzētu sabojāt, ja nu vienīgi kāds uzmestu lūpu, vai arī neveidotos labs iekšējais klimats, bet pēc šī PČ ir vairāk kā skaidrs, ka izlases sols ir īsāks par īsu. Tomēr gribas ticēt, ka jāpaciešas un būs arī jaunie spēlētāji, kuri rūdijušies ASV, Zviedrijā, Somijā, Šveicē, arī Krievijā
, 2011-09-21 16:09, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet viņš nav soms,un pat ne igaunis.
Runa par to iet.
Vadoties pēc "asinīm" visi Podziņiem, Knublēm 100% jāspēlē Latvija izlasē, nedomāju, ka šeit komentētāji runā par tādu ultra-nacionālismu. Vairāk jau uzsvars uz piederību noteiktajai valstij pēc tautības, piederības tajā dzīvojot, piedzimstot, attīstot hokeja prasmes.
, 2011-09-21 16:12, pirms 14 gadiem
Tajā pašā laikā domāju, ka ja Holts, vai Troters pēc pagājušās sezonas spēlētu LV izlasē, tas nekādu šoku neizraisītu, tieši otrādi - lielākā daļa RD fanu viņu gaidītu atplestām rokām. Jautājums, vai spēlētājs ir iekarojies simpātijas, vai ir tukša lapa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-09-21 17:17, pirms 14 gadiem
Interesanti vai LTV7 interneta tiešraide atkal nebūs pieejama. Reāli laikam lobē Lattelekom Interneta TV, .... Sumpurņi!
, 2011-09-21 17:22, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet viņš nav soms,un pat ne igaunis.
Runa par to iet.
Uzskatu,ka nacionālajā izlasē var spēlēt tikai hokejists,kas par tādu ir veidojies šinī valstī.Balkrievi jau tagad taisa cirku,un rezultāts,domājams,būs bēdīgs!Tiem ārzemniekiem jau valsts ir tukša skaņa,viņiem galvenais ir uzspēlēt OS un PČ.
, 2011-09-21 17:23, pirms 14 gadiem
LBvodka rakstīja: Beidziet šitos stulbos virsrakstus likt, viss skaidrs- šodien zaudēs!
tā ir, es šito jau pag.gad ievēroju, kā parādījās šitie debīlie virsraksti, tā zāģējiens klāt!
, 2011-09-21 17:25, pirms 14 gadiem
arhivs X rakstīja: Tev savukārt varu piedāvāt noskatīties SC pazīstamo lietotāju trio kur uzstājies kopā ar saviem draugiem krokodilu un Mister_Negative

Крокодил Гена поёт на японском
- YouTube


Patīkamu vakaru
Šis labāks.
Гена, Чебурашка, Трава..
- YouTube
, 2011-09-21 17:39, pirms 14 gadiem
pigmejs rakstīja: Komarovs Somijā dzīvo no padsmitgadnieka vecuma!Uz Somiju viņš pārcēlās kopā ar vecākiem!Bišķi jau vajag kaut ko zināt,nevis tikai tukšu malt!
kaut kur lasīju, ka Komarovā rit somietes un baltkrieva asinis.
, 2011-09-21 17:46, pirms 14 gadiem
kaamiiii rakstīja: tā ir, es šito jau pag.gad ievēroju, kā parādījās šitie debīlie virsraksti, tā zāģējiens klāt!
Ne tikai pagājšgad, tas jau izlases sakarā sākās gadus 10 atpakaļ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-09-21 17:54, pirms 14 gadiem
makaka4 rakstīja: Luka jau nesaprot, ka iznīcina belaru hokeju. Vīņu interesē rezultāti tagad un tūlīt, lai tauta priecātos, nevis ārdītos pa ielām un prasītu viņa galvu.
Jā,protams,visapkārt vieni muļķi, bet letiņi kā parasti visgudrākie un tālredzīgākie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-09-21 18:07, pirms 14 gadiem
Redzēs kas būs šovakar ar LTV7 online?!? Izskatās tiešām, ka ir notikusi kāda pagrīdes vienošanās ar Lattelekom, lai LTV7 nerādītu par velti un visi maksātu Lattelekom Diezgan muļķigi ir sākt prasīt maksu par to, kas līdz šim ir bijis par velti.
, 2011-09-21 18:10, pirms 14 gadiem
makaka4 rakstīja: Kas ta no apkārtējiem vēl tā dara ??? Domāju tā, kā belari.
Pagaidām basketbolā un futbolā naturalizēšana ir normāla parādība, bet gan jau arī hokejā tā būs normāla parādība.Pagaidām vācieši un angļi gana daudz hokejistus ir naturalizējuši, bet tas ir tikai laika jautājums,lai spēlētājus naturalizētu arī IIHF ranga otrā 10-ta komandas.
, 2011-09-21 18:12, pirms 14 gadiem
Marius rakstīja: tieši tā, pēc otrās. un kāpēc gan ne... vai tad uzvarēt Minsku Rīgā ir kaut kas nereāls?
kurš teicis, ka nereāls? vienkārši, no pagājušās spēles pret CSKA ir daudz ko mācīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-09-21 18:41, pirms 14 gadiem
R101 rakstīja: Mike Comrie Rīgā būs vai nebūs?
Viņš nespēlēs KHL, neredzu nekādu iemeslu viņam to darīt pašreizējos apstākļos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-09-21 19:17, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: Redzēs kas būs šovakar ar LTV7 online?!? Izskatās tiešām, ka ir notikusi kāda pagrīdes vienošanās ar Lattelekom, lai LTV7 nerādītu par velti un visi maksātu Lattelekom Diezgan muļķigi ir sākt prasīt maksu par to, kas līdz šim ir bijis par velti.
Viss ok!
, 2011-09-21 19:23, pirms 14 gadiem
darzinam piespele
, 2011-09-21 19:26, pirms 14 gadiem
karabans rakstīja: darzinam piespele
Jā, Dārzam līdzīgi kā pagājušajā sezonā, kā iemet, tā sākas point- streak
, 2011-09-21 19:28, pirms 14 gadiem
tukšas tribines
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-09-21 19:30, pirms 14 gadiem
Podziņš ar dzied...
, 2011-09-21 19:30, pirms 14 gadiem
ex-es rakstīja: kam bija zila acs?
Galviņam.
, 2011-09-21 19:30, pirms 14 gadiem
he, he, Podzins dzied Latvijas himnu
cerams, ka tas nav Suplera variants
, 2011-09-21 19:30, pirms 14 gadiem
kur var ielupit internetaa luudzu?
, 2011-09-21 19:30, pirms 14 gadiem
phKRIII rakstīja: tagad areenaa bus muzons vai veel joprojaam pieminas briiZhi ?
Tā mūzika man liekas 3 gadu laika pilnīgi nav mainījusies. sarakstījis vienu CD un zipā uz riņķi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-09-21 19:31, pirms 14 gadiem
ex-es rakstīja: aizvakar tak nebija
Tu laikam nekad neesi dabūjis pa aci...
, 2011-09-21 19:31, pirms 14 gadiem
toties Dārziņš spēlē 1 pieceniekā un ticis jau pie piespēles
, 2011-09-21 19:32, pirms 14 gadiem
Kur var redzeet neta???????????
, 2011-09-21 19:34, pirms 14 gadiem
vai nevareetu kaads iemes linku kur var skatiities speeli arii atrodoties aarpus lv???
, 2011-09-21 19:35, pirms 14 gadiem
wtf? tie bija varti....?
, 2011-09-21 19:35, pirms 14 gadiem
Muradze rakstīja: Kur var redzeet neta???????????
Adobe Flash Player Regions Low : Tiešraide...
, 2011-09-21 19:35, pirms 14 gadiem
micers9 rakstīja: vai nevareetu kaads iemes linku kur var skatiities speeli arii atrodoties aarpus lv???
Brauc mājās uz LV
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-09-21 19:39, pirms 14 gadiem
CrabCore rakstīja: Brauc mājās uz LV
darbu piedaavaasi par labu samaksu braukshu
, 2011-09-21 19:39, pirms 14 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-09-21 19:41, pirms 14 gadiem
Andris Vurčs rakstīja: http://itv.koya.lv/index.php?select=hockey&c=1
Paldies Andri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-09-21 19:43, pirms 14 gadiem
micers9 rakstīja: darbu piedaavaasi par labu samaksu braukshu
Neviens neko nedod. Vajag studēt un izsisties savā lauciņā, nevis pabeigt 9 klases un iet stroika, bet tagad grauzt pirkstos...Katrs pats savas laimes kalējs
, 2011-09-21 19:43, pirms 14 gadiem
mūsējie miegaini spēlē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-09-21 19:59, pirms 14 gadiem
varbūt var kāds cits sprukta vietā uzspēlēt? nu kaut vai laviņš uzbrucēja pozīcijā? lūdzu, lūdzu!
, 2011-09-21 20:08, pirms 14 gadiem
:==//MACHETE// rakstīja: Dārzniekam noraidījums!
vesali 2 trešajā periodā