Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

''Dinamo'' atsāks pakaļdzīšanos izslēgšanas spēļu zonai pret ''Slovan''

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

''Dinamo'' atsāks pakaļdzīšanos izslēgšanas spēļu zonai pret ''Slovan''
Laurim Dārziņam iepriekšējā spēle pret ''Slovan'' izvērtās par rezultatīvāko KHL karjerā. Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Pēc īsā Zvaigžņu spēles pārtraukuma atkal turpinās KHL regulārās sezonas turnīrs. Rīgas ''Dinamo'' komandai šovakar pulksten 19:30 mājās priekšā tikšanās ar līgas pastarīti Bratislavas ''Slovan'' - teicama iespēja likt punktu piecu spēļu zaudējumu sērijai.

''Dinamo'' komandu Zvaigžņu spēlē pārstāvēja divi hokejisti - aizsargs Metjū Majone un uzbrucējs Lauris Dārziņš. Komandas kapteinis pasākumā ieņēma savainotā Līnusa Videla vietu - skaidrs, ka uzbrucēja prioritāte ir pēc iespējas ātrāk atlabt un palīdzēt komandai cīņā par vietu izslēgšanas spēlēs. Majone bez šaubām ir viens no visas līgas spilgtākajiem personāžiem, un kolorītais itāļu izcelsmes kanādietis Zvaigžņu spēlē lika par sevi runāt vēl vairāk, aizkustinot un pārsteidzot hokeja līdzjutējus (un ne tikai) ar nelielu solokoncertu, kurā Majone izpildīja amerikāņu indīroka grupas ''The Lumineers'' hitu ''Ho Hey''.

Ar uzkrātu pozitīvu emociju lādiņu, abi ''Dinamo'' līderi ir gatavi vest savu komandu pretī uzvarām un sasniegt misijas mērķi - kvalificēties Gagarina kausa izcīņai. Rīdziniekiem regulārajā sezonā vēl atlikušas vien 12 spēles, kuru laikā jāsadeldē atstarpe no Rietumu konferences labāko astoņnieka. ''Dinamo'' šobrīd ieņem devīto vietu ar 48 punktiem, bet astotajā pozīcijā esošā ''Sochi'' komanda aizvadījusi par vienu spēli vairāk un sakrājusi 53 punktus.

Janvāris rīdziniekiem nav bijis diez ko veiksmīgs mēnesis - septiņās spēlēs izcīnīta tikai viena uzvara un šobrīd uzkrāta piecu zaudējumu sērija. Piecas no septiņām spēlēm noslēgušās papildlaikā, kur piedzīvoti četri zaudējumi, bet pēdējā spēlē sausais zaudējums pamatlaikā - 0:2 pret Magņitogorskas ''Metallurg''. No ''Dinamo'' tiešajiem konkurentiem neviena cita komanda šodien nespēlē.

''Dinamo'' un tuvāko konkurentu sekmes pēdējās piecās spēlēs (iegūtie punkti)

Dinamo R (4)2:3 P pret ''Severstal''2:3 P pret "Salavat Yulaev"1:2 P pret ''Traktor''1:2 P pret ''Avtomobilist''0:2 pret ''Metallurg''
Sochi (6)5:3 pret ''Sibir''4:5 P pret "Salavat Yulaev"2:3 PM pret ''Barys''4:5 pret ''Sibir''4:2 pret ''Avangard''
Vityaz (8)3:2 P pret ''Avangard''3:1 pret "Slovan"1:3 pret SKA3:2 P pret ''Dinamo'' Mn2:1 pret ''Neftekhimik''

''Dinamo'' un tuvāko konkurentu nākamās piecas spēles (mājās/viesos)

Dinamo R22.01 pret ''Slovan (M)24.01 pret ''Dinamo Mn (M)26.01 pret SKA (V)28.01 pret ''Dynamo'' M (V)31.01 pret ''Spartak'' (M)
Sochi23.01 pret ''Neftekhimik'' (M)27.01 pret ''Lokomotiv'' (V)29.01 pret ''Neftekhimik'' (V)31.01 pret ''Slovan'' (V)03.02 pret ''Lokomotiv'' (M)
Vityaz23.01 pret ''Torpedo'' (M)25.01 pret ''Severstal'' (M)28.01 pret ''Severstal'' (V)30.01 pret ''Traktor'' (V)02.02 pret ''Avtomobilist'' (V)

Rietumu konferences tabula

V.KomandaSUUPZPZVārtiP
1.Maskavas CSKA5035807151:5686
2.Sanktpēterburgas SKA4935356166:6681
3.Jaroslavļas ''Lokomotiv''51276315129:9769
4.Helsinku ''Jokerit''50274613159:12468
5.Maskavas ''Dynamo''52216520126:12059
6.Maskavas ''Spartak''52197719139:12759
7.Podoļskas ''Vityaz''50205421112:12554
8.HC ''Sochi''51157920125:13853
9.Rīgas ''Dinamo''501451021100:12648
10.Čerepovecas ''Severstal''5111732995:14840

Piezīme: pasvītrotās komandas jau nodrošinājušas dalību izslēgšanas turnīrā.

Iepriekšējā tikšanās reize ar ''Slovan'' komandu, kas arī šosezon bijusi vienīgā, spilgta izvērtās Dārziņam. Uzbrucējs aizvadīja rezultatīvāko spēli savā KHL karjerā, ar diviem gūtiem vārtiem un divām rezultatīvām piespēlēm sekmējot ''Dinamo'' uzvaru (4:3). Trīs punktus tajā mačā sakrāja Miķelis Rēdlihs (1+2), savukārt pa divām rezultatīvām piespēlēm nopelnīja arī Majone un Uvis Balinskis.

Bratislavas klubs šobrīd ieņem pēdējo vietu Rietumu konferencē, un sakrātie 27 punkti ir arī viszemākais rādītājs KHL. ''Slovan'' ir līgas mazrezultatīvākā (86 vārti) un visvairāk vārtus zaudējušā (172 vārti) komanda. Rezultatīvākais vienības hokejists ir uzbrucējs Džefs Tefs, kurš sakrājis 27 (10+17) punktus, pa desmit vārtiem guvuši arī Mihals Ržepīks un Rūdolfs Červenijs.

Komandu salīdzinājums

RādītājsDinamoSlovan
Vieta konferencē (P)9. (48)12. (27)
Vārtu attiecība (G:Z)100:12686:172
Vairākuma realizācija (vieta līgā)20.4% (10.)14.4% (20.)
Mazākuma neitralizācija (vieta līgā)85.9% (6.)75.4% (22.)
Soda minūtes (vieta līgā)492 (16.)519 (12.)
Rezultatīvākais spēlētājs (punkti)L. Videls 41 (21+20)Dž. Tefs 27 (10+17)

     [+] [-]

, 2019-01-22 09:41, pirms 6 gadiem
ja sodien zaude tad ceriba oficiali ir zudusi... pedejais salmins sodien.

     [+] [-]

, 2019-01-22 09:48, pirms 6 gadiem
Cik spēles vēl ir?

     [+] [-]

, 2019-01-22 09:54, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Cik spēles vēl ir?
12 laikam, ja ir 62 spēles.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-22 09:54, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Cik spēles vēl ir?
12.

  -4 [+] [-]

, 2019-01-22 10:00, pirms 6 gadiem
Ka teiktu dazi labi hokeja specuki - Rigai ir sacies play off pirms ista play off. Zaudet isti atlauties vairs nevaram, sodien pretiniekos ari komanda, kura butu jauzvar. Kaut gan no otras puses, ar sadiem pretiniekiem nereti rodas problemas. Cerams, ka sodien nebus tas gadijums. Jebkura gadijuma, viss saksies no 0:0, ka beigsies, ap 10 vakara bus atbilde. Lai veicas, RD!
Slēpts komentārs: pernambucano

  -3 [+] [-]

, 2019-01-22 10:26, pirms 6 gadiem
12, tad jau samērā daudz, man liekas pirms gada tas pasākums kaut kad februāra sākumā beidzās, ja ko nejaucu. gandrīz jāiet pētīt kalendārs, moš var uz vienu azvilkties kolhozu pavērot.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-22 10:30, pirms 6 gadiem
Fun, ko Tu izvēlētos - DR iekļūšanu konferences finālā vai LV izlases 8.vietu PČ šogad? Vakar raidījumā "Kosmodroms" tā galvenais vadītājs Šēnhofs teica, ka viņam nav starpības vai 7. vai 14.vieta, ja nav pusfināls, tad viņš labāk izvēlas DR tālu aizspēlēšanos Gagarina kausa izcīņā. Es, protams, šim visam nepiekrītu, jo gribētos piedzīvot, ka LV tiek 1/4 finālā 2 PČ pēc kārtas, kas līdz šim nav izdevies.

  -3 [+] [-]

, 2019-01-22 10:44, pirms 6 gadiem
Tā rimikā zacīte iepirkta, alus sagatavots
Laiks atspriegot jostu un gatavoties hokejam

  -2 [+] [-]

, 2019-01-22 10:46, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Molodčiki dinamieši! Šodien dienaskārtībā dižena ģēre! Latvija pie ekrāniem un izredzētie Arēnā!
Vēl biļetes ir pieejamas?
Ja būšu formā varbūt aizvilksos
Es saku, ka mūsējiem pārliecinoši jāuzvar Slovans, tomēr mūsu klientūra

  +4 [+] [-]

, 2019-01-22 10:52, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Fun, ko Tu izvēlētos - DR iekļūšanu konferences finālā vai LV izlases 8.vietu PČ šogad? Vakar raidījumā "Kosmodroms" tā galvenais vadītājs Šēnhofs teica, ka viņam nav starpības vai 7. vai 14.vieta, ja nav pusfināls, tad viņš labāk izvēlas DR tālu aizspēlēšanos Gagarina kausa izcīņā. Es, protams, šim visam nepiekrītu, jo gribētos piedzīvot, ka LV tiek 1/4 finālā 2 PČ pēc kārtas, kas līdz šim nav izdevies.
nu ir šādi šenhofi ne viens vien kam čekista savicka pieskatīta kluba pleijofs krievijas čempī ir svarīgāks par Latvijas Valstvienības spēlēšanu pleijofā Pasaules čempionātā.

  +5 [+] [-]

, 2019-01-22 11:01, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Fun, ko Tu izvēlētos - DR iekļūšanu konferences finālā vai LV izlases 8.vietu PČ šogad? Vakar raidījumā "Kosmodroms" tā galvenais vadītājs Šēnhofs teica, ka viņam nav starpības vai 7. vai 14.vieta, ja nav pusfināls, tad viņš labāk izvēlas DR tālu aizspēlēšanos Gagarina kausa izcīņā. Es, protams, šim visam nepiekrītu, jo gribētos piedzīvot, ka LV tiek 1/4 finālā 2 PČ pēc kārtas, kas līdz šim nav izdevies.
Es nezinu, kas ir Šenhofs, bet pārāk gudrs čalis viņš neizklausās, kā vispār var salīdzināt šādas lietas un vēl jo vairāk, kā var pateikt, ka ir vienalga, vai izlase ir 7. vai 14. vietā, tie taču ir divi pilnīgi dažādi čempionāti ar pilnīgi dažādām emocijām..
Slēpts komentārs: Ulrihs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-01-22 11:46, pirms 6 gadiem
Ulrihs rakstīja: Šēnhofs ir norm basīša specs un komentātors no Best4sport. Principā daļēja taisnība jau viņam ir - lielas starpības vai ir 10, 9 vai 7 vieta hokeja čempī nav. Iekļūšana pusfinālā tas būtu jau Wow, a tā muļļāšanās ap vietām no 7-12 katru gadu ir jau palikusi garlaicīga zināmā mērā. Lai arī tā ir mūsu objektīvā vieta.... Manuprāt šī vienveidība arī ir iemesls stipram līdzjutēju interese kritumam. Agrāk aizbraukt uz hokeju bija milzīgs notikums, arī Rīgā bija vēl japameklē vietas kur laicīgi rezervēt galdu un skatīties (ja neskatījies mājās), tagad jau gadus 10 nekā tāda nav.
Šēnhofam vienīgi švaks salīdzinājums ar Ģinamu. Saprastu, ja salīdzinātu ar basīša izlases iespējamo dalību pasaules čempī jeb stafeti biatlonā kā Briča/Maļuhina laikos. Nu kaut ko tādu, bet ne jau ar čekistiem.
Nu bet ir taču starpība, vai komanda tiek ceturtdaļfinālā vai nē, un vai ceturtdaļfināla spēle pret kādu no lielajām komandām ir bezcerīgs nolejiens vai vienlīdzīga un sīva cīņa līdz pēdējai minūtei. Interesanti, kā tad līdz tam pusfinālam var tik, ja ne audzējot pārliecību un komandas spēli ilgākā laika periodā, mēs tak it kā ceram uz ilgstošākiem panākumiem, nevis vienu pusfināla brīnumu. Haips ir mazinājies un tam ir vairāki izskaidrojumi, un daļai no tiem nav vispār nekāda sakara ar hokeju. Protams, arī pēdējo desmit gadu mullasanas pa pakalgalu, vairākkārtēja knapa iekersanas elitē utt., nepalīdzēja, bet pagājušais gads jau bija kkas pavisam cits un, ja arī šogad izdosies parādīt tādu pašu komandas garu un cīņassparu, tad popularitāte atkal pieaugs.
Salīdzināt klubus ar izlasēm vispār ir murgaini, lai neteiktu vairāk.

     [+] [-]

, 2019-01-22 11:52, pirms 6 gadiem
ja paskatās turnīra tabulu un redzot ,kā iet Severstaļ,tad problēma varbūt arī 9.vietas saglabāšana,jo ja jutīs ,ka play off netiek liela motivācija nebūs,a Ziemeļtērauds cīnās ,lai neizmet no līgas,tā ka viss vēl te varbūt..

     [+] [-]

, 2019-01-22 11:54, pirms 6 gadiem
Ulrihs rakstīja: Šēnhofs ir norm basīša specs un komentātors no Best4sport. Principā daļēja taisnība jau viņam ir - lielas starpības vai ir 10, 9 vai 7 vieta hokeja čempī nav. Iekļūšana pusfinālā tas būtu jau Wow, a tā muļļāšanās ap vietām no 7-12 katru gadu ir jau palikusi garlaicīga zināmā mērā. Lai arī tā ir mūsu objektīvā vieta.... Manuprāt šī vienveidība arī ir iemesls stipram līdzjutēju interese kritumam. Agrāk aizbraukt uz hokeju bija milzīgs notikums, arī Rīgā bija vēl japameklē vietas kur laicīgi rezervēt galdu un skatīties (ja neskatījies mājās), tagad jau gadus 10 nekā tāda nav.
Šēnhofam vienīgi švaks salīdzinājums ar Ģinamu. Saprastu, ja salīdzinātu ar basīša izlases iespējamo dalību pasaules čempī jeb stafeti biatlonā kā Briča/Maļuhina laikos. Nu kaut ko tādu, bet ne jau ar čekistiem.
Šēnhofs basītī ir zinošs, bet kopumā es viņu par baigi zinošu pārējā sportā neuzskatu. Varēja cilvēks palikt tikai pie basketa. Es arī neesmu renes fanāts, bet viņš vienā apskatā rēķināja, kas ir Ķibermanis uz basketbolistu fona (viņi pat aizgāja tik lielā absurdā, ka rēķināja kaut kādas vietas, dalīja utt.) Man tas likās, kā bobslejistu nolikšana, nonicināšana...

     [+] [-]

, 2019-01-22 11:56, pirms 6 gadiem
Ulrihs rakstīja: Šēnhofs ir norm basīša specs un komentātors no Best4sport. Principā daļēja taisnība jau viņam ir - lielas starpības vai ir 10, 9 vai 7 vieta hokeja čempī nav. Iekļūšana pusfinālā tas būtu jau Wow, a tā muļļāšanās ap vietām no 7-12 katru gadu ir jau palikusi garlaicīga zināmā mērā. Lai arī tā ir mūsu objektīvā vieta.... Manuprāt šī vienveidība arī ir iemesls stipram līdzjutēju interese kritumam. Agrāk aizbraukt uz hokeju bija milzīgs notikums, arī Rīgā bija vēl japameklē vietas kur laicīgi rezervēt galdu un skatīties (ja neskatījies mājās), tagad jau gadus 10 nekā tāda nav.
Šēnhofam vienīgi švaks salīdzinājums ar Ģinamu. Saprastu, ja salīdzinātu ar basīša izlases iespējamo dalību pasaules čempī jeb stafeti biatlonā kā Briča/Maļuhina laikos. Nu kaut ko tādu, bet ne jau ar čekistiem.
Tas nebija salīdzinājums. Tur bija viena rubrika, kurā tika uzdots jautājums, ko izvēlētos - DR konferences finālā vai izlases iekļūšanu, bet zaudēšanu PČ 1/4 finālā.

     [+] [-]

, 2019-01-22 12:01, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: 12, tad jau samērā daudz, man liekas pirms gada tas pasākums kaut kad februāra sākumā beidzās, ja ko nejaucu. gandrīz jāiet pētīt kalendārs, moš var uz vienu azvilkties kolhozu pavērot.
Kāds februāra sākums, ja šodien ir 22.janvāris?

     [+] [-]

, 2019-01-22 12:02, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Šēnhofs basītī ir zinošs, bet kopumā es viņu par baigi zinošu pārējā sportā neuzskatu. Varēja cilvēks palikt tikai pie basketa. Es arī neesmu renes fanāts, bet viņš vienā apskatā rēķināja, kas ir Ķibermanis uz basketbolistu fona (viņi pat aizgāja tik lielā absurdā, ka rēķināja kaut kādas vietas, dalīja utt.) Man tas likās, kā bobslejistu nolikšana, nonicināšana...
Nu tā nopietni runājot tā mērīšanās starp sportiem vispār ir kaut kāds sviests. Ok, ja gribas patrollēt, tad jau var, bet tie šenhofi tak skaitās eksperti....Valters ar ir šai jautājumā izblamējies.

     [+] [-]

, 2019-01-22 12:03, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāds februāra sākums, ja šodien ir 22.janvāris?
Tas ir tuvu februāra sākumam. Nu vismaz man.

     [+] [-]

, 2019-01-22 12:03, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Šēnhofs basītī ir zinošs, bet kopumā es viņu par baigi zinošu pārējā sportā neuzskatu. Varēja cilvēks palikt tikai pie basketa. Es arī neesmu renes fanāts, bet viņš vienā apskatā rēķināja, kas ir Ķibermanis uz basketbolistu fona (viņi pat aizgāja tik lielā absurdā, ka rēķināja kaut kādas vietas, dalīja utt.) Man tas likās, kā bobslejistu nolikšana, nonicināšana...
Starp žurņalugām arī paŗādījies savs "Mīlas Bimbambols"?

Tev jau būtu jāpriecājas par to

  -1 [+] [-]

, 2019-01-22 12:04, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: 12.
Hi!
Izrādās, ka poļi uz Saporo tomēr brauks ar savu kaujas sastāvu.
Un vel vairākas komandas rīkosies tieši tāpat.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-22 12:06, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hi!
Izrādās, ka poļi uz Saporo tomēr brauks ar savu kaujas sastāvu.
Un vel vairākas komandas rīkosies tieši tāpat.
A tu man muldēji... Par poļiem zinu. Jo labāk - es negribēju, lai R.Kobajaši palielina pārsvaru, kad nav konkurentu.

     [+] [-]

, 2019-01-22 12:08, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tas ir tuvu februāra sākumam. Nu vismaz man.
Tas par to, ka saki, ka DR KHL reg.sez. beigsies februārā sākumā. Tad jau viņiem katru dienu tagad jāspēlē, lai tā notiktu.

     [+] [-]

, 2019-01-22 12:08, pirms 6 gadiem
Severstalj tāpat izmetīs,jo Slovan,Dinamo Rīgai un Jokerit ir noslēgti līgumi ar TVplayhome par KHL pārraižu tiesībām,kurus KHL vadība nelauzīs.Citādi Dinamo un Slovan jau pagājušo gadu būtu izmesti.

     [+] [-]

, 2019-01-22 12:09, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: Starp žurņalugām arī paŗādījies savs "Mīlas Bimbambols"?

Tev jau būtu jāpriecājas par to
Kāpēc jāpriecājas? Man patīk, ka tajā raidījumā viņi tik garāmskrejot piemi reni, par to jau citos apskatos piemin pietiekami, bet man nepatīk atklāta noniecināšana...

     [+] [-]

, 2019-01-22 12:09, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tas par to, ka saki, ka DR KHL reg.sez. beigsies februārā sākumā. Tad jau viņiem katru dienu tagad jāspēlē, lai tā notiktu.
Tu nesaprati. es saku ka pirms gada kaut kā tā bija, ja reiz pareizi atceros, bet ja reiz vēl ir 12 spēles tad es ar uzrakstīju ka vēl samērā daudz, acīmredzot šogad kapās ilgāk.

     [+] [-]

, 2019-01-22 12:10, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tu nesaprati. es saku ka pirms gada kaut kā tā bija, ja reiz pareizi atceros, bet ja reiz vēl ir 12 spēles tad es ar uzrakstīju ka vēl samērā daudz, acīmredzot šogad kapās ilgāk.
Aha, pārlasījos, mana vaina.

     [+] [-]

, 2019-01-22 12:12, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hi!
Izrādās, ka poļi uz Saporo tomēr brauks ar savu kaujas sastāvu.
Un vel vairākas komandas rīkosies tieši tāpat.
Šonedēļ arī junioru PČ pirmās sacensības tramplīnlēcējiem.

     [+] [-]

, 2019-01-22 12:15, pirms 6 gadiem
Klau, NHL speci - Karlsonu aizmainīja no Sens taču tāpēc, ka viņam būtu beidzies līgums, un viņš neplānoja tur palikt, ne? A kas ar Hofmanu, kāpēc šo aizmainīja? Vnk šodien klausījos VV un Bruņa podkāstu, kur VV teica, ka šie 2 tika aizmainīti dēļ šo sievu konflikta, kas saistīts ar sociālajiem tīkliem un ja nebūtu šī konflikta, tad varbūt Balcers nemaz netiktu aizmainīts uz Sens. Man tāda aizdoma, ka VV smagi brauc auzās, ne?

     [+] [-]

, 2019-01-22 12:16, pirms 6 gadiem
Ulrihs rakstīja: Šēnhofs ir norm basīša specs un komentātors no Best4sport. Principā daļēja taisnība jau viņam ir - lielas starpības vai ir 10, 9 vai 7 vieta hokeja čempī nav. Iekļūšana pusfinālā tas būtu jau Wow, a tā muļļāšanās ap vietām no 7-12 katru gadu ir jau palikusi garlaicīga zināmā mērā. Lai arī tā ir mūsu objektīvā vieta.... Manuprāt šī vienveidība arī ir iemesls stipram līdzjutēju interese kritumam. Agrāk aizbraukt uz hokeju bija milzīgs notikums, arī Rīgā bija vēl japameklē vietas kur laicīgi rezervēt galdu un skatīties (ja neskatījies mājās), tagad jau gadus 10 nekā tāda nav.
Šēnhofam vienīgi švaks salīdzinājums ar Ģinamu. Saprastu, ja salīdzinātu ar basīša izlases iespējamo dalību pasaules čempī jeb stafeti biatlonā kā Briča/Maļuhina laikos. Nu kaut ko tādu, bet ne jau ar čekistiem.
Tiekot 1/4 finālā PČ var palikt arī 5. vietā. Tas tā, priekš basketbola speciālistiem. Nu un tiks šosezon DR plovā? kādi varianti pret SKA, CSKA, Jokerit? Nekādi. Par 3-4 spēlēm garāka sezona un atkal visi līdz izlases nometnei luni dzen, kamēr tie kuri spēlē normālos klubos piebrauc uz nometni principā fiziski jau gatavi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-22 12:22, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Kas tas vēl tāds par TV raidījumu ar tādu savdabīgu nosaukumu, Kosmodroms? Pa kuru kanālu tādu raida? Ja runājam par doto jautājumu, tad man peroniski domāt, ka Latvijas Hokeja izlases 8. vieta ir MILJARDS reizes aktuālāka un svarīgāka gan par KHL Gagainu, gan par NHL Stenliju, gan arī par LV pērtiķbolistu zelta medāli vasaras OS!
B4S.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-22 12:34, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Cik spēles vēl ir?
Man vairāk interesē kas kastē būs?

  -1 [+] [-]

, 2019-01-22 12:35, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: A tu man muldēji... Par poļiem zinu. Jo labāk - es negribēju, lai R.Kobajaši palielina pārsvaru, kad nav konkurentu.
Tikai nekur neatradu motivāciju kāpēc šogad viņi (poļi) sūta to kaujas sastāvu. Agrāk viņi to nedarīja, un sūtīja rezervistus.

     [+] [-]

, 2019-01-22 12:36, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Šonedēļ arī junioru PČ pirmās sacensības tramplīnlēcējiem.
Zinu!
Pasekošu.

     [+] [-]

, 2019-01-22 12:37, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zinu!
Pasekošu.
Latvija piedalās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2019-01-22 12:39, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tikai nekur neatradu motivāciju kāpēc šogad viņi (poļi) sūta to kaujas sastāvu. Agrāk viņi to nedarīja, un sūtīja rezervistus.
Eurosport tiešraides nebūs naktī uz 7dienu.

     [+] [-]

, 2019-01-22 12:41, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Latvija piedalās?
Nē!

     [+] [-]

, 2019-01-22 12:45, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Man vairāk interesē kas kastē būs?
es domā ka čečens, bet ceru ka Gudis, kaut kad pusspēlē būšu mājās, tad jau ieslēgs un ievērtēs

     [+] [-]

, 2019-01-22 12:45, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tu smejies?
kas kastē šodien būs?

     [+] [-]

, 2019-01-22 12:47, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tu smejies? 5. vietu pasaules čempionātā ir daudz grūtāk izcīnīt, nekā ceturto! Parēķini pats, kas ir nepieciešams, lai zaudējot 1/4 finālā, galarezultātā komanda paliek 5. vietā?
Labi nospēlēt apakšgrupā, iziet kā trešajiem un lai otras grupas trešajai vietai mazāk punktu. Un jā, lai uzvar favorīti visās spēlēs. Tad abu grupu 3 vietas sadala - 5. un 6. vietu un pie labākiem rādītājiem esam piektie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-22 12:54, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Fuņa loģika ņems virsroku par tavējo, visticamāk, Timurs būs kastē
tad jau tu par mongoli arī esi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-22 12:57, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Redzi, ceturo vietu var izcīnīt, knapi aizķeroties apakšgrupas četriniekā, 1/4 finālā nospēlējot līdz divām barankām pamatlaikā, tālāk vai nu mēsliņš pagainājumā vai arī veiksme buļļu sērijā
vienu reizi tik redzēju dzīvē, tos pašus belarus OS 2002...negvelz niekus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-22 13:00, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Redzi, ceturo vietu var izcīnīt, knapi aizķeroties apakšgrupas četriniekā, 1/4 finālā nospēlējot līdz divām barankām pamatlaikā, tālāk vai nu mēsliņš pagainājumā vai arī veiksme buļļu sērijā
Te komentos var visko sarakstīt

     [+] [-]

, 2019-01-22 13:00, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tu smejies? 5. vietu pasaules čempionātā ir daudz grūtāk izcīnīt, nekā ceturto! Parēķini pats, kas ir nepieciešams, lai zaudējot 1/4 finālā, galarezultātā komanda paliek 5. vietā?
Ja gribās pusfinālu tad ir jācenšās dabūt grupā augstāka vieta par ceturto. Tad var dabūt nosacīti parocīgākus pretiniekus ceturdaļfinālā un ir lielāka iespēja dabūt 5. vai 6. vietu kopvērtējumā.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-22 13:02, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Redzi, ceturo vietu var izcīnīt, knapi aizķeroties apakšgrupas četriniekā, 1/4 finālā nospēlējot līdz divām barankām pamatlaikā, tālāk vai nu mēsliņš pagainājumā vai arī veiksme buļļu sērijā
Jā, var, bet vai tas tiešām ir tas, uz ko tu ceri un ko tu gribētu redzēt? Knapa aizķeršanās un kkādi meslini, kā rezultātā tiek pusfinālā, vai stabila un skatāma spēle visa čempionāta garumā? Vai tiešām meslini ir tas, uz ko mums būtu jatiecas un vai tas ir tas, kas dotu panākumus ilgtermiņā..

  +1 [+] [-]

, 2019-01-22 13:06, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Jā, var, bet vai tas tiešām ir tas, uz ko tu ceri un ko tu gribētu redzēt? Knapa aizķeršanās un kkādi meslini, kā rezultātā tiek pusfinālā, vai stabila un skatāma spēle visa čempionāta garumā?
ja kādam svarīgs tas pusfināls, tad vienreiz dzīvē jau var tikt ar mēslu, un pēc tam pusfinālu un finālu noliet 0-7!
šajā čempī gaidu, kad būs tādi pati saturīga spēle. Trešo gadu pēc kārtas ! ja pat netiksim šoreiz PO, bet paliksim 9. zaudējot dāņiem 0-1!
baigi ceru uz jaunajiem spēlētājiem un cerams federācija ar Hārtliju nesaies ragos un spēlētājiem pirms čempja!

     [+] [-]

, 2019-01-22 13:11, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Tiekot 1/4 finālā PČ var palikt arī 5. vietā. Tas tā, priekš basketbola speciālistiem. Nu un tiks šosezon DR plovā? kādi varianti pret SKA, CSKA, Jokerit? Nekādi. Par 3-4 spēlēm garāka sezona un atkal visi līdz izlases nometnei luni dzen, kamēr tie kuri spēlē normālos klubos piebrauc uz nometni principā fiziski jau gatavi.
Paldies, protams, bet kāds sakars šim ar manis rakstīto? Par RD vispāŗ garām, man uz viņiem pajāt pilnībā...

     [+] [-]

, 2019-01-22 13:16, pirms 6 gadiem
Ulrihs rakstīja: Paldies, protams, bet kāds sakars šim ar manis rakstīto? Par RD vispāŗ garām, man uz viņiem pajāt pilnībā...
Tas vairāk uz Šēnhofa muldēšanu par 7-14 vietām.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-22 13:21, pirms 6 gadiem
Šodien var pagrūst un miers mājā- P/O vējā. Linus traumēts , Klarks pārdots, vietā ne1. Reāli domājot, tas saucās- SABOTĀŽA. Kurš paskaidros, kurš atbildēs, ka komand jau kuro gadu un Patreiz nav gatava izslēgšanas spēlēm ?!

     [+] [-]

, 2019-01-22 13:28, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Latvija piedalās?
Vel neesmu sastāvu redzējis, kas vispār startēs.

     [+] [-]

, 2019-01-22 13:29, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Eurosport tiešraides nebūs naktī uz 7dienu.
Ja es nekļūdos, tad vienmēr bija ierakstā ap 10-11 no rīta svētdienās.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-22 13:39, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Fuņa loģika ņems virsroku par tavējo, visticamāk, Timurs būs kastē
Sanāk gandrīz kā iz savoku grāmatas... "Timurs un viņa komanda"....

  -1 [+] [-]

, 2019-01-22 13:47, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vel neesmu sastāvu redzējis, kas vispār startēs.
Tas Latvijas tramplīnlēcējs vēl lec? varbūt vēl kāds parādījies?

     [+] [-]

, 2019-01-22 13:48, pirms 6 gadiem
Ja komentāru sadaļa sāk apspriest PČ, tad Dinamo vilciens ir aizbraucis.

  +2 [+] [-]

, 2019-01-22 13:57, pirms 6 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Ja komentāru sadaļa sāk apspriest PČ, tad Dinamo vilciens ir aizbraucis.
Nekas nav aizbraucis! Vienkārši šeit tiek pielietota čekistu kādreiz izdomātā taktika- "glušīt" Dinamo spēles apspriešanu, traucējot to ar dažādām figņām, kā tramplīnlēkšana, basketbola analīzes u.t.t.

     [+] [-]

, 2019-01-22 13:58, pirms 6 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Ja komentāru sadaļa sāk apspriest PČ, tad Dinamo vilciens ir aizbraucis.

Sen jau ir aizbraucis! Tikai psihotājs Ankipanki var vēl sapņot par kaut kādiem tur "ploviem", realitātē drīzāk Severstaļ TRTD noķers nekā TRTD noķers tos pašus Sočus.
Slēpts komentārs: FUNS

  -3 [+] [-]

, 2019-01-22 14:28, pirms 6 gadiem
Šovakar laba atpūta arēnā vai tv garantēta. Kurš pārdzīvo izmisīgi zaudējumus lai labāk neskatās.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-22 14:43, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Nekas nav aizbraucis! Vienkārši šeit tiek pielietota čekistu kādreiz izdomātā taktika- "glušīt" Dinamo spēles apspriešanu, traucējot to ar dažādām figņām, kā tramplīnlēkšana, basketbola analīzes u.t.t.
neglušī, apspried!

  -1 [+] [-]

, 2019-01-22 14:44, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tas Latvijas tramplīnlēcējs vēl lec? varbūt vēl kāds parādījies?
Tāds ar ir ? Vai ta LV ir kur lekt?

  -3 [+] [-]

, 2019-01-22 14:46, pirms 6 gadiem
DR - prieks vienmēr par sezonu. Ja ir PO, tad tas ir papildus bonus.

     [+] [-]

, 2019-01-22 14:53, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tāds ar ir ? Vai ta LV ir kur lekt?
kādu laiku atpakaļ bija, tagad nav redzēts. kaut kā pa eirosportu rādīja, ka leca pasaules čempī kvalifikāciju.
pieļauju, ka pie igauņiem Otepē trenējas, ja kāds ir, kas tuvāk mums.

     [+] [-]

, 2019-01-22 15:00, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: kādu laiku atpakaļ bija, tagad nav redzēts. kaut kā pa eirosportu rādīja, ka leca pasaules čempī kvalifikāciju.
pieļauju, ka pie igauņiem Otepē trenējas, ja kāds ir, kas tuvāk mums.
ā pareizi, ir tak Otepē. Man pa Tv viņi neinteresē, bet dzīvajā gan paskatītos. Man samērā bail no augstuma un kad biju Holmenkollenē tur augšā gandrīz aptaisījos. Tāpēc dzīvē es uz tiem psihiem toč apskatītos, TV es nejūtu to mērogu.
Slēpts komentārs: FUNS

     [+] [-]

, 2019-01-22 15:48, pirms 6 gadiem
Puiši varēja apspriest, kas jauns, piem.,konkūrā, ne tikai tramplīnlēkšanā

     [+] [-]

, 2019-01-22 15:50, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Manam topam mīnusi. Būs jādomā , ka dažiem pirmā vietā ir DR nevis izlase.
1. vietā jābūt TTT uzvarai pār Joburgas UGMK Eirolīgas finālā, bet tā kopumā, ja kādam interesē tikai vīrieši, tad savādāk

  -1 [+] [-]

, 2019-01-22 16:38, pirms 6 gadiem
specha rakstīja: 1. vietā jābūt TTT uzvarai pār Joburgas UGMK Eirolīgas finālā, bet tā kopumā, ja kādam interesē tikai vīrieši, tad savādāk
Jau jau ejam tik "dziļi" tad pirmajā vietā būtu jābūt Ostapenko un Sevastovas 4 savstarpējiem fināliem, pa vienam katrā no GS un 5 sezonas noslēguma turnīrā.

     [+] [-]

, 2019-01-22 16:44, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Jau jau ejam tik "dziļi" tad pirmajā vietā būtu jābūt Ostapenko un Sevastovas 4 savstarpējiem fināliem, pa vienam katrā no GS un 5 sezonas noslēguma turnīrā.
es par latviešu meitenēm vienotā komandā
Slēpts komentārs: FUNS

  +1 [+] [-]

, 2019-01-22 16:46, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Jau jau ejam tik "dziļi" tad pirmajā vietā būtu jābūt Ostapenko un Sevastovas 4 savstarpējiem fināliem, pa vienam katrā no GS un 5 sezonas noslēguma turnīrā.
1 vietā varētu būt šāds notikums. Melbārdis un Ķibermanis OS 4 braucienus veic pilnīgi vienādā laikā-mums 2 OČ uzreiz.

     [+] [-]

, 2019-01-22 16:48, pirms 6 gadiem
specha rakstīja: 1. vietā jābūt TTT uzvarai pār Joburgas UGMK Eirolīgas finālā, bet tā kopumā, ja kādam interesē tikai vīrieši, tad savādāk
Man pirmā vietā būs FC Riga triumfs Čempionu līgas finālā un Latvijas 11 vilku kļūšana par pasaules čempioniem futbolā.

     [+] [-]

, 2019-01-22 16:48, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja es nekļūdos, tad vienmēr bija ierakstā ap 10-11 no rīta svētdienās.
Nav bijis vienmēr tā, esmu speciāli naktī skatījies Eurosport tiešraidē.

  -2 [+] [-]

, 2019-01-22 16:51, pirms 6 gadiem
specha rakstīja: es par latviešu meitenēm vienotā komandā
Man kaut kā tie Savicka čekas puiši patīk. Krančiem jau tie vīrieši ir tuvāki.

     [+] [-]

, 2019-01-22 17:05, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Man pirmā vietā būs FC Riga triumfs Čempionu līgas finālā un Latvijas 11 vilku kļūšana par pasaules čempioniem futbolā.
bet kā tad ar Staiceles bebriem ?

  +1 [+] [-]

, 2019-01-22 17:07, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Man kaut kā tie Savicka čekas puiši patīk. Krančiem jau tie vīrieši ir tuvāki.
neesi tik paškritisks, mēs-kremlī to varam arī nenovērtēt

     [+] [-]

, 2019-01-22 17:19, pirms 6 gadiem
Staiceles bebri arī nav zemē (ūdenī) metami
Ar bebriem var kalnus (kokus) gāzt. Viņi pie saviem vārtiem ne tikai autobusu noliks, bet veselu preču vilcienu.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-22 17:19, pirms 6 gadiem
Jaunākais podkāsts ar Dvinski un Prāmnieku. Iesaku! Pats tikko jaunāko uzgāju, jāklausās.

https://www.youtube.com/watch?v=069...

     [+] [-]

, 2019-01-22 17:23, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Man kaut kā tie Savicka čekas puiši patīk. Krančiem jau tie vīrieši ir tuvāki.
Pateicos, biedri Fun, respondenta autonomais viedoklis un tā rezonanse tiks izskatīta komandas partijas šūniņas vistuvākā ilgtermiņa apsriedē- par lēmumu un tā iestāšanās sekām Jums personīgi paziņos uz vietas !..

  -4 [+] [-]

, 2019-01-22 17:31, pirms 6 gadiem
Funs vienmēr uzticīgs partijai un DR. Jau tagad esam ,biedri ,uzdevumu izpildījuši. Esam labāki kā pērn- zemāk par 25. vietu nebūsim. Urrāāā tovarišči!

  -1 [+] [-]

, 2019-01-22 18:29, pirms 6 gadiem
als rakstīja: Sen jau ir aizbraucis! Tikai psihotājs Ankipanki var vēl sapņot par kaut kādiem tur "ploviem", realitātē drīzāk Severstaļ TRTD noķers nekā TRTD noķers tos pašus Sočus.
Davaj, ja Severstaļ nepietuvosies tuvāk par 8 punktiem, iegūsi titulu "Mr. nereālais nāplis"