Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Kritiens vēl dziļākā bedrē? "Dinamo" izbraukumu turpinās pret "Ak Bars"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Kritiens vēl dziļākā bedrē? "Dinamo" izbraukumu turpinās pret "Ak Bars"
Uvis Balinskis un Staņislavs Galijevs
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" pamatlaikā zaudējis astoņas spēles pēc kārtas, atkārtojot 2008. gadā sasniegto antirekordu, un Rietumu konferences kopvērtējumā ieņem bezcerīgu pēdējo vietu. Šodien pulksten 19:30 duelis pret Kazaņas "Ak Bars", kas arī nelido cerētajos augstumos. Tiešraide kanālā "Viasat Sport Baltic".

Rīgas "Dinamo" pie punktiem pēdējoreiz tika 28. augustā, kad pēdējās sešās minūtēs izdevās izglābt maču un pagarinājumā ar 3:2 apspēlēt Hantimansijskas "Yugra". Pagājušas trīs nedēļas, komanda aizvadījusi astoņas spēles, bet visās zaudēts 60 minūšu ietvaros, un tik slikts nogrieznis bijis tikai vienu reizi desmit sezonas ilgajā vēsturē – 2008. gadā.

Pirms divām dienām rīdzinieki spēlēt sāka tikai tad, kad izglābties vairs nebija iespējams, un izbraukumā piekāpās Helsinku "Jokerit" ar 2:3. Otro ripu 56. minūtē iemeta Denijs Kristo, kurš pēc sava metiena tika arī pie atlēkušās ripas, un tā bija pirmā reize šosezon piedzīvotajos desmit zaudējumos, kad Rīgas "Dinamo" iemeta vairāk par vieniem vārtiem.

Nav pagājis mēnesis kopš sezonas sākuma, taču Rīgas "Dinamo" līdzjutējiem ieskatīties Rietumu konferences kopvērtējumā negribas. Komanda ar pieciem punktiem ieņem pēdējo vietu. Priekšā esošais Maskavas "Spartak" savācis divreiz vairāk punktu, turklāt ir ar maču rezervē. Savukārt Minskas "Dinamo", kas nupat bija blakus, tagad ir deviņus punktus priekšā. Līdere Sanktpēterburgas SKA vispār ir 28 punktu attālumā.

Izbraukums turpināsies šodien, pulksten 19:30 tiekoties ar Kazaņas "Ak Bars", kas pagājušajā sezonā tika līdz Gagarina kausa pusfinālam. Arī jaunās sezonas sākums bijis labs. Lai gan komanda ieņem tikai astoto vietu austrumos, aizvadīts mazāks maču skaits nekā priekšā esošajām komandām, un viena uzvara pamatlaikā ļautu pacelties līdz pat trešajai vietai, turklāt ar vienādu punktu skaitu kā priekšā esošajām komandām.

Ceturtdien Kazaņas "Ak Bars" savā laukumā ar 2:1 pagarinājumā apspēlēja Čerepovecas "Severstal", uzvaras vārtus iemetot Antonam Landeram. Zviedru centra uzbrucējs kopš 2011. gada spēlēja Nacionālajā hokeja līgā, taču viņam neizdevās nostiprināties, un nu Landers izlēmis pamēģināt spēkus Krievijā. Sezonas ievads viņam bijis labs – astoņi punkti deviņās spēlēs.

Rezultatīvākais hokejists ir Džastins Azevedu, kurš iemetis sešus vārtus un savācis desmit punktus. Portugāļu izcelsmes kanādietis bijis Kazaņas "Ak Bars" uzbrukuma līderis arī trīs iepriekšējās sezonās. Savukārt aizsardzības līderis ir jauns – pieredzējušais Andrejs Markovs, kurš arī sakrājis astoņus rezultativitātes punktus. Spēlē pret Čerepovecas "Severstal" viņš guva otros vārtus sezonā.

Markovs kopš 2000. gada pārstāvēja Monreālas "Canadiens", aizvadot 990 spēles un savācot 572 punktus. Vienu reizi viņš kļuva par līgas labāko piespēlētāju aizsargu vidū un divas reizes piedalījās Visu zvaigžņu spēlē. Tomēr vasarā Markovam neizdevās vienoties par jaunu līgumu, bet uz citu Nacionālās hokeja līgas komandu viņš nevēlējās pārcelties. Tāpēc tika pieņemts lēmums par atgriešanos dzimtenē.

Pieredzējušais Markovs ir vienīgais Kazaņas "Ak Bars" aizsargs, kurš vidēji spēlē laukumā pavadījis vairāk par 20 minūtēm, un par sastāva dziļumu galvenais treneris Zinetula Biļjaļetdinovs nevar sūdzēties arī uzbrukumā. Šovakar vismaz uz papīra pārliecinoši favorīti ir laukuma saimnieki, taču pārākums jāapliecina arī laukumā. Sākums pulksten 19:30, tiešraide kanālā "Viasat Sport Baltic".

  +7 [+] [-]

, 2017-09-18 09:18, pirms 7 gadiem
pēc manām domām šim sastāvam neatbilstoša līga izvēlēta kur spēlēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: pernambucano
Slēpts komentārs: pernambucano

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 09:30, pirms 7 gadiem
Ejam uz jauniem rekordiem,par skaistu zāģi un dziļāku grimšanu un stagnēšanu.

  +3 [+] [-]

, 2017-09-18 09:31, pirms 7 gadiem
Kvělăkie fani jau priekšā. Visu nakti laikam nevarěja iemigt.
Tieśraide KHL TV. Tik nezinu vai būs interese skatīties.

  +4 [+] [-]

, 2017-09-18 09:32, pirms 7 gadiem
Šis Jurija Savickisa krievu projekts ir miris anyway

  +4 [+] [-]

, 2017-09-18 09:34, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Šodien jāģērē kazaņieši vēl pārliecinošāk nekā Dzelzceļa kausā! Tā būs laba terapija pārliecības atgūšanai!
Nu jau vairs nav pat smieklīgs tavs stulbums. Patreiz tas jau ir idiotisms.

  +6 [+] [-]

, 2017-09-18 09:35, pirms 7 gadiem
Paldies par pirmajām sezonām, bet nu šis DR ir slidojošs mironis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-09-18 09:38, pirms 7 gadiem
jurixxx rakstīja: Kvělăkie fani jau priekšā. Visu nakti laikam nevarěja iemigt.
Tieśraide KHL TV. Tik nezinu vai būs interese skatīties.
Cik es redzēju spēli pret Jokerit pa HD, vismaz, varēja papriecāties, kā somi spēlē. Mūsējie jau ar kaut ko tur centās bet AHL tūristi jau konkrēti zadal baļi.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 09:41, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Cik es redzēju spēli pret Jokerit pa HD, vismaz, varēja papriecāties, kā somi spēlē. Mūsējie jau ar kaut ko tur centās bet AHL tūristi jau konkrēti zadal baļi.
1/3 sastāva no ZA miskastes un stabila pědějā vieta līgā, kam mums to

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 09:46, pirms 7 gadiem
jurixxx rakstīja: 1/3 sastāva no ZA miskastes un stabila pědějā vieta līgā, kam mums to
Tie klauni gan jau bija domājuši, ka KHL kaut kāds kūrorts.
Vismaz, ja Pīterss noturētu iepriekšējās spēles formu, tad ir kaut kāda šance. Joprojām ticu, ka mēs neesam tik sū dīgi.

     [+] [-]

, 2017-09-18 09:47, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Šodien jāģērē kazaņieši vēl pārliecinošāk nekā Dzelzceļa kausā! Tā būs laba terapija pārliecības atgūšanai!
un pat ja slotas kāts izšaus, ko tas dos? Joprojām viņi būs punktu donori un pēdējie pabiras līga

     [+] [-]

, 2017-09-18 09:48, pirms 7 gadiem
Par jaunu rekordu

  +7 [+] [-]

, 2017-09-18 09:49, pirms 7 gadiem
fanotājs a rakstīja: http://www.sportazinas.com/krievijas-zurnalists-rigas-dinamo-pirmie-kandidati-uz-izslegsanu-no-khl/
KHL un TRTD ir politiska projekts, tāpēc sportiskie rezultāti neietekmē komandu izslēgšanu no krievu līgas...tur darbojas citi principi! Drīzāk krievi izmetīs uz VHL - Ladu, Jugra, Severstaļ...

  +1 [+] [-]

, 2017-09-18 09:50, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Tie klauni gan jau bija domājuši, ka KHL kaut kāds kūrorts.
Vismaz, ja Pīterss noturētu iepriekšējās spēles formu, tad ir kaut kāda šance. Joprojām ticu, ka mēs neesam tik sū dīgi.
sliktāks par kūrortu, tur vismaz skaisti var atpūsties, bet te... un jā, kvēlie fani sauc savus komandas spēlētājus par klauniem.. nu kā tā var
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-09-18 09:59, pirms 7 gadiem
fanotājs a rakstīja: Pilnībā tev piekrītu,bet ir bars klaunu kuri domā,ka šeit politika un hokejs neiet soli solī
Mīkstais Juris domā norāpojis ceļus Maskavā, lai izsistu priekš TRTD ģenerālsponsoru Gazprom - nerāpos tālāk. Tā tak viņam zelta ādere
Zinot, ka KHL vadība un lielākais līgas donors ir saistīta cieši ar Gazprom, tad izslēgšana nedraud. Var mierīgi atslidot. Gazprom nodrošina.
Slēpts komentārs: neputns

  +1 [+] [-]

, 2017-09-18 10:04, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Nu kāpēc tu, zaipi, atkal jauc sportu ar politiku!?
Lietus līst

  +2 [+] [-]

, 2017-09-18 10:08, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Lietus līst
Jā, vakar pa ilgiem laikiem ieslēdzu ziņas- man likās, ka man te traki iet, bet salīdzinot ar to, kas notiek Latgalē, es laikam vēl varu būt pateicīga.. lai gan rezultāts jau beigās tāds pats vien būs- ja kkas arī ir izaudzis, to pašu nevar no lauka dabūt nost.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-09-18 10:15, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu jau vairs nav pat smieklīgs tavs stulbums. Patreiz tas jau ir idiotisms.
Manī gan tavs idiotisms neizraisa neko citu, izņemot smaidu un līdzjūtību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 10:19, pirms 7 gadiem
HMB - Huulis Birojaa rakstīja: Gruti pat saprast kursh no jums lielaks idiots - tu vai Lepajas Bomzis!!! Iziesim uz kompromisu - juus abi esat downi
namejam tak sakarīgi teksti pa retam nāk ārā, bet pernaks.. galīgi pa fārēm aizgājis, tur vairs nav ko glābt

     [+] [-]

, 2017-09-18 10:20, pirms 7 gadiem
Puče par KHL un RD bardaku jau gadiem rakstīja. Skatos, ka svētais nav mācījies nemaz, jo pats ir par visiem gudrāks. Žēl, ka degradējas hokejisti un Ozo neizdevies sākums kā galvenajam trenerim.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 10:21, pirms 7 gadiem
fanotājs a rakstīja: Pilnībā tev piekrītu,bet ir bars klaunu kuri domā,ka šeit politika un hokejs neiet soli solī
to tikai tu vari izdomāt, ka kāds tā domā.
Vienkārši ir daļa cilvēku, kuriem tas ir poverī. Un pareizi ir. Par politikas s ūdiem es cepos tīņu gados

  +1 [+] [-]

, 2017-09-18 10:21, pirms 7 gadiem
HMB - Huulis Birojaa rakstīja: Gruti pat saprast kursh no jums lielaks idiots - tu vai Lepajas Bomzis!!! Iziesim uz kompromisu - juus abi esat downi
Iespējams, taču līdz tevīm viņam noteikti vēl augt un augt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 10:23, pirms 7 gadiem
HMB - Huulis Birojaa rakstīja: sakarigi teksti??? da lab

pilnigs atmars, sovjetu meesls kursh komentos meeta lielo patriotu, tikai tad kad PC laikaa nacas ieheitot muusu izlasi, tad lielais patriots pat metaas uz vienu roku ar vatniku funariku!!! taadus meslus sauc par prostitutaam

shini gadijumaa taa ir nodzerusies un pavisam stulba prostituta
tas bija domāts par din r sadaļu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 10:25, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Manī gan tavs idiotisms neizraisa neko citu, izņemot smaidu un līdzjūtību.
Savu līdzjūtību,vatņik, vari ............(cenzēts).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 10:31, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Šodien jāģērē kazaņieši vēl pārliecinošāk nekā Dzelzceļa kausā! Tā būs laba terapija pārliecības atgūšanai!
Ampli, viņi jau 10 no 12 spēlēm ģērē Tu pats tam Dinamo tiešām vēl tici vai tikai bezjēdzīgi pirms katras spēles sūdu mal? FUNS pat ir atmetis ar roku Dinamo

     [+] [-]

, 2017-09-18 10:34, pirms 7 gadiem
Ticu, ceru! Būs,būs jauns rekords!

     [+] [-]

, 2017-09-18 10:34, pirms 7 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Ampli, viņi jau 10 no 12 spēlēm ģērē Tu pats tam Dinamo tiešām vēl tici vai tikai bezjēdzīgi pirms katras spēles sūdu mal? FUNS pat ir atmetis ar roku Dinamo
Protams, ka ticu, zēn! Ja kādu atbalstu, tad līdz galam. Sevišķi tad, ja tas attiecas uz savējiem.

     [+] [-]

, 2017-09-18 10:35, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Protams, ka ticu, zēn! Ja kādu atbalstu, tad līdz galam. Sevišķi tad, ja tas attiecas uz savējiem.
Viss skaidrs ar Tevi - Neārstējams!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 10:38, pirms 7 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Viss skaidrs ar Tevi - Neārstējams!!!
Un par ko tad tu slimo, pilnvērtīgais?? Ļauj minēt? Ne par vienu, tikai pret...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 10:40, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Un par ko tad tu slimo, pilnvērtīgais?? Ļauj minēt? Ne par vienu, tikai pret...
Nemini labāk, nedari to, kas Tev nepadodas!!!

     [+] [-]

, 2017-09-18 10:40, pirms 7 gadiem
HMB - Huulis Birojaa rakstīja: pernaks nevienu speeli nav skatijies un neplano skatities! vina uzdevums ir pirms katras speles ir kko ieplutit par gereshanu, BET pec katra zaaga pateikties par lielisko cinassparu un slavinat cik Kolhozaa augsts limenis
Domā, ka no tā kaut kas mainīsies, ja kaut kāds salmu maiss uzrakstīs, ka neesmu redzējis nevienu spēli? Domā, ka sēžot tribīnē vai pie TV ekrāna mani tas satrauc?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 10:45, pirms 7 gadiem
HMB - Huulis Birojaa rakstīja: Doma ka kkas mainisies no taa ja tu visiem stastisi ka tribines baudi abonementa priekshrocibas??? domaa mani satrauc tavs iedomu abonements?
Skaidrs, ka satrauc un skairs, ka arī skauž!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 10:48, pirms 7 gadiem
Atkal kārtējais zaudējums, bet stabils sniegums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 10:49, pirms 7 gadiem
Faktiski nevaidzētu iet tik sūdīgi,kā tagad iet-pirmo reizi ieskatījos Dinamo sastāva.
Vienīgais variants,kāds no latviešiem prosti atslido savu maiņu.

Atkal,leģionāri vainīgi,treneri vainīgi,bet latviešu speletāji nē! xD

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 10:58, pirms 7 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: namejam tak sakarīgi teksti pa retam nāk ārā, bet pernaks.. galīgi pa fārēm aizgājis, tur vairs nav ko glābt
Namejam sakarīgi teksti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 11:14, pirms 7 gadiem
KHL TV 19.20- TIEŠRAIDE!!!!!

     [+] [-]

, 2017-09-18 11:15, pirms 7 gadiem
KHL TV 19.20- TIEŠRAIDE!!!!

     [+] [-]

, 2017-09-18 11:15, pirms 7 gadiem
KHL TV 19.20- TIEŠRAIDE!!!

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 11:22, pirms 7 gadiem
Kapec valdiba nemekle jaunu treneri... Ozo tam nav vel gatavs!!!

  -2 [+] [-]

, 2017-09-18 11:27, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: KHL un TRTD ir politiska projekts, tāpēc sportiskie rezultāti neietekmē komandu izslēgšanu no krievu līgas...tur darbojas citi principi! Drīzāk krievi izmetīs uz VHL - Ladu, Jugra, Severstaļ...
Jā, nenoliedzami, politiskais projekts, bet pēc LEV un MEDVEŠČAK izkrišanas no Kolchoza līgas, es neesmu tik pārliecināts ka KrHuLv ir tik neaizskarami, jo abas iepriekšminētās komandas bija daudz nozīmīgākas no politiskā aspekta skatoties.

  -2 [+] [-]

, 2017-09-18 11:27, pirms 7 gadiem
Ja sodien uzliktu uz ak bars 100€ +30€ ir garanteti

  +1 [+] [-]

, 2017-09-18 11:29, pirms 7 gadiem
zaudetajs rakstīja: Namejam sakarīgi teksti!
Sveiks, Aivar, kas jauns?
Kā veicas pa iepazīšanas portāliem?

  +2 [+] [-]

, 2017-09-18 11:30, pirms 7 gadiem
M-des rakstīja: Kapec valdiba nemekle jaunu treneri... Ozo tam nav vel gatavs!!!
Kad sapratīsi ar ko atšķiras valdība no vadības, tad sāc spriedelēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 11:46, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, nenoliedzami, politiskais projekts, bet pēc LEV un MEDVEŠČAK izkrišanas no Kolchoza līgas, es neesmu tik pārliecināts ka KrHuLv ir tik neaizskarami, jo abas iepriekšminētās komandas bija daudz nozīmīgākas no politiskā aspekta skatoties.
Namej un Zaipi!
Jūs varat kaut reizi konkretizēt, kā tad tiesi izpaužās rašas politiskā ietekme mūsu valstī caur DR?
Kādu ietekmi raša ir saņēmusi pretī ieguldītiem n-tajiem miljoniem jau desmito gadu pēc kārtas?

  -2 [+] [-]

, 2017-09-18 11:47, pirms 7 gadiem
ticu , ka zaudēs Dināmo šodien , viegla nauda

  +2 [+] [-]

, 2017-09-18 11:48, pirms 7 gadiem
Polšs, 09:18, pirms 2 stundām, ignorēt, atbildēt
pēc manām domām šim sastāvam neatbilstoša līga izvēlēta kur spēlēt

Lielā mērā taisnība.Komandas komplektācija atbilst Krievijas augstākas līgas līmenim.Protams,kādu uzvaru garajā 56 spēļu maratonā izcīnīt varēsim un par mērķi nevajadzētu stādīt nereāli izpildāmus uzdevumus ar šo komandu,bet teiksim,sezonas gaitā izcīnīt 12 tīrās uzvaras,kas būtu par vienu vairāk nekā pērn.
Lai te daudzi neteiktu ,ka es te muldu muļķības.Nedaudz paanalizēju komandu sastāvu un spēletāju individuālo statistiku.Ar daudz cipariem šeit nemētāšos,bet pievedīšu dažus.Mūsu labākā šī brīža uzbrucēja statistika KHL ir 0,56 punkti pa spēli un vārtus viņš gūst vidēji vienus katrā ceturtajā mačā.Tāds rādītājs atbilstu labākā gadījumā otrās maiņas uzbrucēja līmenim,jeb labākā uzbrūkošā aizsarga līmenim.Leģionāru cipari nav labāki.Tāpat kā Indrašis vidēji katrā ceturtā mačā spēj iemest Kristo,Lessio un Makmillans.M.Rēdlihs katrā 5 spēlē,bet Galiardi un Gillis katrajā sestajā spēlē.Tālāk seko ceturtās maiņas līmenis.Meija katrā 11 spēlē,E.Kulda katrā 12 spēlē,Skvorcovs katrā 13 spēlē,bet Bičevskis katrā 15 spēlē spēj gūt vārtus.Par Pavlovu nemaz nerunāsim ,lai arī vēl galīgi statistiku nav padarījis traģikomisku,jo joprojām cipari rāda,ka spēj gūt vārtus katrā 13 spēle ,bet šobrīd jau vairāk kā sešdesmit mačus nespēj gūt vārtus.Šī ir statistika tikai par uzbrucējiem,kas skaidri parāda,ka mūsu komanda ir sastādīta no pavājas otrās maiņas spēletājiem un trešās un ceturtās maiņas uzbrucējiem.Pirmā maiņa,kādai vajadzētu būt,gluži vienkārši Rīgas Dinamo nav.Tad kādus brīnumus mēs te gaidām.Nevajag lasīt tos makaronus,ko katru gadu svētais juris karina līdzjutējiem uz ausīm.
Un arī Sandis nav pelnījis kritiku par šiem rezultātiem ,kuri labākā gadījumā varēja būt kapeiku labāki,ne vairāk.Tāpēc arī saku,ka komandas sastāvs neatbilst šim līmenim ,lai vismaz pacīnīties par izslēgšanās spēlēm.

     [+] [-]

, 2017-09-18 11:48, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: ticu , ka zaudēs Dināmo šodien , viegla nauda
viegla nauda ir nākamais neizšķirts pamatlaikā.

     [+] [-]

, 2017-09-18 11:52, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Namej un Zaipi!
Jūs varat kaut reizi konkretizēt, kā tad tiesi izpaužās rašas politiskā ietekme mūsu valstī caur DR?
Kādu ietekmi raša ir saņēmusi pretī ieguldītiem n-tajiem miljoniem jau desmito gadu pēc kārtas?
Gāze, maigā vara, vadībā un Dinamo ložā ir bijušie LV vadītāji ar pielaidi valsts noslēpumiem utt.
Ja šķiet, ka tās visas sazvērestības teorijas, tad pārfrazējot tavu paša komentāru - vari paskaidrot kāpēc Latvijai naidīga valsts iegulda šos n-tos miljonus šādā projektā bez kādiem sportiskiem rezultātiem jau kuro gadu?

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 12:05, pirms 7 gadiem
Latvijai naidīga valsts tā tiek uzspiests blakus esošais kaimiņś un tāpěc mums tupakiem jātic visam ko mums saka.

     [+] [-]

, 2017-09-18 12:06, pirms 7 gadiem
Ulrihs rakstīja: Gāze, maigā vara, vadībā un Dinamo ložā ir bijušie LV vadītāji ar pielaidi valsts noslēpumiem utt.
Ja šķiet, ka tās visas sazvērestības teorijas, tad pārfrazējot tavu paša komentāru - vari paskaidrot kāpēc Latvijai naidīga valsts iegulda šos n-tos miljonus šādā projektā bez kādiem sportiskiem rezultātiem jau kuro gadu?
Es prasiju konkrētāku info. Atkal viss ko saņemu ir tas ka var ar politiķiem ložā pasēdēt mazliet papļāpāt. To var darīt jebkurā restorānā, tam nav vajadzīgs sporta klubs. Maigā vara - nu kā konkrēti tas izpaužās DR sakarā?

     [+] [-]

, 2017-09-18 12:09, pirms 7 gadiem
Namejs 999
Lev un Medvežčaka vadībā nebija Putina draugu, Man viens no klientiem ir SKA fizikas treneris, kuram šeit ir īpašums, stāstīja viņi ir draugi ar svēto Juri no KGB laikiem.Saprotams, ka naudu dod, ne par Jura skaistajām acīm.Skaidrs, ka jātaisa akcijas , lai šo kremļa projektu klapē ciet.Tikai nepārprotiet es neesmu pret normāliem krieviem,bet pret putinistiem.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 12:09, pirms 7 gadiem
Latvijai naidīga valsts tā tiek uzspiests blakus esošais kaimiņś un tāpěc mums tupakiem jātic visam ko mums saka.
Apměram kā padomijas laikos viena partija, tā tagad iedalīti pareizajos un nepareizajos. Ja neblěj līdzi, tā uzreiz automātā esi tups. Ne jau sporta lapā par to runāt.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-18 12:12, pirms 7 gadiem
jurixxx rakstīja: Latvijai naidīga valsts tā tiek uzspiests blakus esošais kaimiņś un tāpěc mums tupakiem jātic visam ko mums saka.
tik sen neko nezinu par politiku un ziņas praktiski neskatos :0 es esmu tik laimīgs =)))

     [+] [-]

, 2017-09-18 12:30, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Namej un Zaipi!
Jūs varat kaut reizi konkretizēt, kā tad tiesi izpaužās rašas politiskā ietekme mūsu valstī caur DR?
Kādu ietekmi raša ir saņēmusi pretī ieguldītiem n-tajiem miljoniem jau desmito gadu pēc kārtas?
Lai arī par cik lieliem muļķiem mēs neuzskatītu mūsu Austrumu kaimiņus, tomēr viņi SAVU naudu nekad neieguldīs tur, kur nesaskatīs kādu iespēju gūt savu labumu.
Vislabāk par šī krievu projekta politiskiem aspektiem ir pateicis A. Puče. Un tāpēc nav vērts pat atkārtoties, un vienkārši vēlreiz uzmanīgi pārlasi ko A. Puče ir teicis (īpaši uzmanīgi noskaties video):
Puče: Savickis Latvijas sabiedrībā nav vēlams | LA

  +1 [+] [-]

, 2017-09-18 12:31, pirms 7 gadiem
es jau baigi tur nerubiiju,bet man liekas ka labaak par taadu naudu ko tagad maksa vsiiem legionariem,butu panemt 2-bet tiesam labus spilerus,nevis kaudzi ar beztolkoviem ahlistiem

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 12:32, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Es prasiju konkrētāku info. Atkal viss ko saņemu ir tas ka var ar politiķiem ložā pasēdēt mazliet papļāpāt. To var darīt jebkurā restorānā, tam nav vajadzīgs sporta klubs. Maigā vara - nu kā konkrēti tas izpaužās DR sakarā?
Nu neesi taču naivs, jo Tu taču saproti, ka ne viss notiek publiskā telpā. Īpaši politikā.

     [+] [-]

, 2017-09-18 12:32, pirms 7 gadiem
ja Jurkam nepietiek skanošā, lai izveidotu komandu ar vismaz 30 līdzvērtīgiem spēlētājiem, KHL līmenī nav ko meklēt.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-18 12:33, pirms 7 gadiem
un cik var mocīt Sandi, uztaisām pārmaiņas, ja nebūs labāk, vismaz mēģināts

     [+] [-]

, 2017-09-18 12:35, pirms 7 gadiem
10cc rakstīja: Namejs 999
Lev un Medvežčaka vadībā nebija Putina draugu, Man viens no klientiem ir SKA fizikas treneris, kuram šeit ir īpašums, stāstīja viņi ir draugi ar svēto Juri no KGB laikiem.Saprotams, ka naudu dod, ne par Jura skaistajām acīm.Skaidrs, ka jātaisa akcijas , lai šo kremļa projektu klapē ciet.Tikai nepārprotiet es neesmu pret normāliem krieviem,bet pret putinistiem.
Jebkurā gadījumā Lev un Medvežčaka izveidošanas mērķi bija gandrīz identiski kādi tie bija RD sakarā u.t.i. politiskās un ekonomiskās ietekmes vairošana caur sporta projektu kādā konkrētā valstī. Nemaz nerunājot par patstāvīgu RU klātbūtnes atgādināšanu.

     [+] [-]

, 2017-09-18 12:51, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Namej un Zaipi!
Jūs varat kaut reizi konkretizēt, kā tad tiesi izpaužās rašas politiskā ietekme mūsu valstī caur DR?
Kādu ietekmi raša ir saņēmusi pretī ieguldītiem n-tajiem miljoniem jau desmito gadu pēc kārtas?
Neesmu ne Namejs, ne Zaipis, bet man ir viedoklis. Naudas legāla atmazgāšana, pārsūtot to uz Eiropu un konvertējot. Esmu pārliecināts, ka mīkstais atskaita solīdu procentu atpakaļ dažu funcionāru kabatās. 90% ka RD ir spēlētāji, kuri mēneša beigās ziedo naudiņu kādam mistiskam jurīša fondam. Tikai tāpēc viņi spēlē RD. Pats par sevi tas nav nekas slikts, ja:
a) RD vadība to atzītu publiski un nosauktu par sezonas mērķi
b) cauri RD izlaistu virkni Latvijas spēlētāju, dodot viņiem iespēju apostīt gaisu spēlēs un treniņos. Nav taču starpība zaudēt ar -1 vai -11.

     [+] [-]

, 2017-09-18 12:54, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jebkurā gadījumā Lev un Medvežčaka izveidošanas mērķi bija gandrīz identiski kādi tie bija RD sakarā u.t.i. politiskās un ekonomiskās ietekmes vairošana caur sporta projektu kādā konkrētā valstī. Nemaz nerunājot par patstāvīgu RU klātbūtnes atgādināšanu.
Tas vēlreiz apliecina manu nojautu pareizumu. Brīdī, kad Lev un Medvescak atteicās atmaksāt, viņi kļuva lieki.

     [+] [-]

, 2017-09-18 12:56, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai arī par cik lieliem muļķiem mēs neuzskatītu mūsu Austrumu kaimiņus, tomēr viņi SAVU naudu nekad neieguldīs tur, kur nesaskatīs kādu iespēju gūt savu labumu.
Vislabāk par šī krievu projekta politiskiem aspektiem ir pateicis A. Puče. Un tāpēc nav vērts pat atkārtoties, un vienkārši vēlreiz uzmanīgi pārlasi ko A. Puče ir teicis (īpaši uzmanīgi noskaties video):
http://www.la.lv/puce-savickis-latvijas-sabiedriba-nav-velams/
Es absolūti nenoliedzu ka rašai ir kaut kāds mērķis iegūt kaut kāda veida varu caur DR.
Tomēr, ne Puče, ne Tu tā arī nekad neesat precīzi pateikuši konkrētos politiskos labumus kuri esot iegūti caur šo projektu.

     [+] [-]

, 2017-09-18 13:00, pirms 7 gadiem
(O_O) rakstīja: Neesmu ne Namejs, ne Zaipis, bet man ir viedoklis. Naudas legāla atmazgāšana, pārsūtot to uz Eiropu un konvertējot. Esmu pārliecināts, ka mīkstais atskaita solīdu procentu atpakaļ dažu funcionāru kabatās. 90% ka RD ir spēlētāji, kuri mēneša beigās ziedo naudiņu kādam mistiskam jurīša fondam. Tikai tāpēc viņi spēlē RD. Pats par sevi tas nav nekas slikts, ja:
a) RD vadība to atzītu publiski un nosauktu par sezonas mērķi
b) cauri RD izlaistu virkni Latvijas spēlētāju, dodot viņiem iespēju apostīt gaisu spēlēs un treniņos. Nav taču starpība zaudēt ar -1 vai -11.
Nu redz - Tu atkal pieļauj domu ka tā varētu notikt. Pierādījumu nav.
Atceros kā Muštukovs savulaik stāstīja par to kā LM līderi speciāli kāsa spēles BAČ:ā jo viņiem maksaja. Neviens eksdinamietis pagaidām par nekādām shēmām ar algām intervijās nav ieminējies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 13:07, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai arī par cik lieliem muļķiem mēs neuzskatītu mūsu Austrumu kaimiņus, tomēr viņi SAVU naudu nekad neieguldīs tur, kur nesaskatīs kādu iespēju gūt savu labumu.
Vislabāk par šī krievu projekta politiskiem aspektiem ir pateicis A. Puče. Un tāpēc nav vērts pat atkārtoties, un vienkārši vēlreiz uzmanīgi pārlasi ko A. Puče ir teicis (īpaši uzmanīgi noskaties video):
http://www.la.lv/puce-savickis-latvijas-sabiedriba-nav-velams/
Vai tas pats Puče, kurš gadiem ilgi zīda no Dinamo siles? Kur bija viņa gods, kamār tika atļauts zīst? Kas viņš tāds vispār ir, lai viņa viedokli ņemtu vērā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-09-18 13:12, pirms 7 gadiem
nu ja 1 golu iesitīs, tad vienmēr pastāv cerība uz 1:0

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 13:14, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: viņš izrādījās tāda pat prostitūta kā namgejs..tik namgejs ir politiska prostitūta,a šamais par naudu pārdevās..
Nekad viņa analīzi neesmu ņēmis par pilnu...cilvēks kuram nav pilnīgi nekāda saprašana par hokeju. Tiesa grāmatas raksta nesliktas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-09-18 13:16, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Vai tas pats Puče, kurš gadiem ilgi zīda no Dinamo siles? Kur bija viņa gods, kamār tika atļauts zīst? Kas viņš tāds vispār ir, lai viņa viedokli ņemtu vērā?
Puči gan liec mierā, labāka sporta žurnālista šajā valstī nav.
Un visus šos gadus Pučes darba devējs bija MTG nevis Dinamo. Neko viņs nezida tieši no DR.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 13:17, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu redz - Tu atkal pieļauj domu ka tā varētu notikt. Pierādījumu nav.
Atceros kā Muštukovs savulaik stāstīja par to kā LM līderi speciāli kāsa spēles BAČ:ā jo viņiem maksaja. Neviens eksdinamietis pagaidām par nekādām shēmām ar algām intervijās nav ieminējies.
Man nav īsti saprotams, kāpēc tāda cepšanās. Kāda nozīme, no kurienes nāk nauda un kādi ir krievu zemteksti. DR spēlē spēcīgā līgā un par to ir jāpriecājas. Un rezultāts laukumā ir ar nosacītu nozīmi. Nekas jau dižs nemainītos, ja DR tiktu play off. Tās būtu tikai 5 papildus spēles sezonai. Bet piedalīšanās KHL dod iepēju daudziem jaunajiem

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 13:17, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Puči gan liec mierā, labāka sporta žurnālista šajā valstī nav.
Un visus šos gadus Pučes darba devējs bija MTG nevis Dinamo. Neko viņs nezida tieši no DR.
Nebūtu DR, Puče nebūtu pieprasīts arī no MTG puses

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 13:18, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Puči gan liec mierā, labāka sporta žurnālista šajā valstī nav.
Un visus šos gadus Pučes darba devējs bija MTG nevis Dinamo. Neko viņs nezida tieši no DR.
Nebūtu Dinamo, nebūtu ko komentēt. Varēja pirmajā dienā pateikt-šito projektu es atsakos komentēt! Tad gan cepuri nost.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 13:20, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Nebūtu DR, Puče nebūtu pieprasīts arī no MTG puses
Bet darba devējs viņam nekad nav bijis DR.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-09-18 13:22, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Man nav īsti saprotams, kāpēc tāda cepšanās. Kāda nozīme, no kurienes nāk nauda un kādi ir krievu zemteksti. DR spēlē spēcīgā līgā un par to ir jāpriecājas. Un rezultāts laukumā ir ar nosacītu nozīmi. Nekas jau dižs nemainītos, ja DR tiktu play off. Tās būtu tikai 5 papildus spēles sezonai. Bet piedalīšanās KHL dod iepēju daudziem jaunajiem
Jā, pēdējos pāris gadus dod lielisku iespēju graut jaunajiem spēlētājiem psihi, spēlējot klubā, kura vienīgais mērķis ir eksistēt. Un pēc tam visi lielām acīm brīnās, ka neesot mums uzvarētāja psiholoģijas.

  -2 [+] [-]

, 2017-09-18 13:22, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: pr ari viņam uztaisīts neslikts....šobrīd gan viņa daiļrade TV ir jēla un sekla..sen vairs neskatos...bet acīmredzot mūsu sabiedrība ir tāda pati,ja reiz ir pieprasījums pēc tādiem overtaimiem un hattrikiem..
Pučes raidījumi ir interesanti, ar savu odziņu. Un reitingi rāda, ka tautai patīk

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 13:23, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Bet darba devējs viņam nekad nav bijis DR.
Nosacīti. Juridiski ne, bet praktiski DR deva iespēju Pučem izpausties un nopelnīt

  +1 [+] [-]

, 2017-09-18 13:24, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: nebūtu Dinamo, tā arī viņš būtu mūžīgā ēnā. Pie izlases viņš aprobežojas tikai ar peļņu, un studiju. Tur kur ir nauda, tirāža.. tas arī viss.
Matulis manā skatījumā ir nr1 ! Jau ntos gadus raksta par vietējo čempi, izlasi.. gan avīzēs utt. Ja video formātā skan dažreiz muļķīgi, tad rakstīt vismaz prot..
Pirms DR laikiem visi Puči zināja, nekāda ēna viņs nebija.
Overtime, tagad jau Hattrick ir populārs raidijums kas vispār nav atkarīgs no DR esamības..

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 13:25, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Jā, pēdējos pāris gadus dod lielisku iespēju graut jaunajiem spēlētājiem psihi, spēlējot klubā, kura vienīgais mērķis ir eksistēt. Un pēc tam visi lielām acīm brīnās, ka neesot mums uzvarētāja psiholoģijas.
Tā jau gluži nav, ka DR neko neuzvar. Un sevi ir jāpierāda augstā līmenī, nevis jāmeklē vājākā līga. Porziņģis spēlējot Ņujorkā arī kļūst par lūzeru?

  +1 [+] [-]

, 2017-09-18 13:26, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Nosacīti. Juridiski ne, bet praktiski DR deva iespēju Pučem izpausties un nopelnīt
Nu tieši tapat DR dod iespeju jebkuram žurnālistam izpausties un nopelnīt. Tie kas raksta par DR mačiem kaut vai šeit sportacentrā arī taču kaut ko saņem. Tāpēc jau viņiem nav par šo klubu jāfano.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 13:28, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pirms DR laikiem visi Puči zināja, nekāda ēna viņs nebija.
Overtime, tagad jau Hattrick ir populārs raidijums kas vispār nav atkarīgs no DR esamības..
Ar vienu raidījumu neko daudz jau viņš nenopelna
DR komentēšanā bija klāt katru otro dienu+ Sporta Avīzē raksti par DR veidoja teju galveno saturu

     [+] [-]

, 2017-09-18 13:30, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Tāpēc jau teicu,ka sabiedrība ir tāta patiraidījums,kurā iegūstamā info ir praktiski 0...tātad sabiedrība ir tik intelektuāla,ka pat nespēj saprast,ka spožā papīrītī ir iepakota kaka
Raidījuma mērķis nav dot detalizētu kāda notikuma izvērtējumu. Tas būtu interesants tikai ļoti šaurai auditorijai, ko varētu rādīt specializētā sporta kanālā (piemēram, sportacentrā)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 13:33, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Raidījuma mērķis nav dot detalizētu kāda notikuma izvērtējumu. Tas būtu interesants tikai ļoti šaurai auditorijai, ko varētu rādīt specializētā sporta kanālā (piemēram, sportacentrā)
varēja labāk to Sporta Domnīcas formātu atgriezt,ko Terzens nesen vadīja tajā kanālā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 13:34, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu tieši tapat DR dod iespeju jebkuram žurnālistam izpausties un nopelnīt. Tie kas raksta par DR mačiem kaut vai šeit sportacentrā arī taču kaut ko saņem. Tāpēc jau viņiem nav par šo klubu jāfano.
Ir tāda lieta kā cilvēka godaprāts un sirdsapziņa. Ja uzskati, ka DR darbojas pretī Latvijas valsts interesēm, tad neiesaisties vispār šādā pasākumā. Ja uzskati, ka ieguldījums valsts hokejā ir lielāks nekā iedomas par kaut kādu Krievijas ietekmi, tad nekurini lieku ažiotāžu un koncentrējies uz laukumā notiekošā analīzi

     [+] [-]

, 2017-09-18 13:35, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Ar vienu raidījumu neko daudz jau viņš nenopelna
DR komentēšanā bija klāt katru otro dienu+ Sporta Avīzē raksti par DR veidoja teju galveno saturu
Nezinu cik pelna vai nepelna, nebažu degunu svešā makā, bet, kā pats labi zini, arī pirms DR laikiem viņš strādāja kā žurnalists un gan jau ka pietiekami pelnīja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 13:39, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Tāpēc jau arī saku,ka ir sekls un jēls izklaides raidījumsnekas vairāk..no profesionālas žurnālistikas tur nav nekā...drīzāk tāds kā lēts šovs...nu bet nevar jau noliegt,ka mūsu sabiedrībai tādi patīk...ne par velti pilns TV ar visādiem dejo un dziedi ar zvaigznēm...
Sports pats par sevi ir izklaide. Un Latvijā nemaz nav tāda otra izklaidējoša raidījuma, kas noteikti ir vajadzīgs. Un raidījums ir veidots profesionāli ņemot vērā mērķi un auditoriju, uz kuru tas ir virzīts. Ja kāds vēlas veidot analītisku raidījumu un domā, ka tam būs pietiekama auditorija, tad uz priekšu. Puče un VV ir izvēlējies nedaudz citu virzienu

  +1 [+] [-]

, 2017-09-18 13:40, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Tā jau gluži nav, ka DR neko neuzvar. Un sevi ir jāpierāda augstā līmenī, nevis jāmeklē vājākā līga. Porziņģis spēlējot Ņujorkā arī kļūst par lūzeru?
Nav runa par to, ka komanda zaudē, lai gan ilgtermiņā zaudēt loģiski, ka nevienam jaunajam par labu nenāk. Runa vairāk ir par to, ka tiek radīti apstākļi, kuros vai nu īsti nav iespējams, vai arī nevienam nav vēlmes cīnīties par uzvarām. Sportā, lai cīnītos par kko vairāk, sportista vienaldzība ir lielākā inde, kàda vien var bùt. Un, vismaz man jau pāris gadus izskatās, ka iekš RD sākot ar vadību un beidzot ar spēlētājiem, visiem ir dziļi pajāt kā uz rezultàtu, tā visu pārējo. Atliek visas cerības likt uz Hàrtlija spēju motivēt.. varbūt viņam izdosies panākt, ka tie, kuri visu sezonu ir vienaldzīgi atslidojuši, pēc tam izlasē ar degsmi plēsīsies par uzvarām.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 13:41, pirms 7 gadiem
ice F-1 rakstīja: varēja labāk to Sporta Domnīcas formātu atgriezt,ko Terzens nesen vadīja tajā kanālā
Laikam nebija pietiekamas auditorijas. Kanāls 360 Dinamo, kur bija hokeja analīze, arī izvilka 1 sezonu

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 13:43, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nezinu cik pelna vai nepelna, nebažu degunu svešā makā, bet, kā pats labi zini, arī pirms DR laikiem viņš strādāja kā žurnalists un gan jau ka pietiekami pelnīja.
Viņš darbojās Sporta Avīzē, bet tā ar laiku mainīja savu profilu, kas laikam vairs nav tik pelnošs. Un jāsaka, ka interneta attīstība, pieejamība lika mainīties drukātās preses veidolam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 13:49, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Nav runa par to, ka komanda zaudē, lai gan ilgtermiņā zaudēt loģiski, ka nevienam jaunajam par labu nenāk. Runa vairāk ir par to, ka tiek radīti apstākļi, kuros vai nu īsti nav iespējams, vai arī nevienam nav vēlmes cīnīties par uzvarām. Sportā, lai cīnītos par kko vairāk, sportista vienaldzība ir lielākā inde, kàda vien var bùt. Un, vismaz man jau pāris gadus izskatās, ka iekš RD sākot ar vadību un beidzot ar spēlētājiem, visiem ir dziļi pajāt kā uz rezultàtu, tā visu pārējo. Atliek visas cerības likt uz Hàrtlija spēju motivēt.. varbūt viņam izdosies panākt, ka tie, kuri visu sezonu ir vienaldzīgi atslidojuši, pēc tam izlasē ar degsmi plēsīsies par uzvarām.
Spēlēt Ozo vadībā ir pietiekami liela motivācija. Drīzāk problēma jāmeklē sabiedrības attieksmē, kas gaida tikai uzvaras. Bratislava arī nespēlē spīdoši, bet katrā spēlē ir pilnas tribīnes un lieliska atmosfēra. Un savējie netiek izsvilpti. Būs šosezon arī uzvaras. Negatīvā sabiedrības attieksme pārnesas uz komandu. Šosezon komanda ir konkurētspējīgāka nekā rāda rezultāti. Šobrīd gadījusies melnā josla, bet būs arī uzvaras. Ne jau velti daudzi pirms sezona teica, ka DR komplektācija šogad nav slikta

  +1 [+] [-]

, 2017-09-18 13:49, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Es absolūti nenoliedzu ka rašai ir kaut kāds mērķis iegūt kaut kāda veida varu caur DR.
Tomēr, ne Puče, ne Tu tā arī nekad neesat precīzi pateikuši konkrētos politiskos labumus kuri esot iegūti caur šo projektu.
Patiesībā es nekad neesmu nošķīris KrHuLv no ''Jaunā viļņa''feat Laima "Rendez - Vous", Maskavas nama Rīgā, n-tiem Parašas mākslinieku vizītēm Latvijā, jo tā ir viens liels veselums pasākumiem, kurus Putlers&Co veic, lai īstenotu savas politiskās intereses Latvijā un Baltijā. Politiskās intereses caur kultūru un sportu.
Neviens nekad Tev nepateiks kādus konkrētus politiskus lēmumus kāds bīda KrHuLv aizsegā, bet šī projekta atgādinājums LV krievvalodīgiem par mīļotās Parašas klātbūtni LV ir viens liels politisks panākums.

     [+] [-]

, 2017-09-18 13:52, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: un ko dod tā uzvarētāja psiholoģija,ko iegūsti LČ,ja ar visu to psiholoģiju bezcerīgi zaudē angļiem un rumāņiem hokejā?
Viena lieta,Lauriņ,ir psiholoģija,pavisam kas cits meistarība.. un patīk Tev tas vai nē,bet Rūjienā uz dīķa neviens neizaugs par PČ elites divizijas spēlētāju!!!jā,Rujiena noteikti ir daudz labāka vieta par Rīgu,kur spert pirmos soļus sportā,bet izaugsmei,diemžēl,dzimtā mala būs jāpamet...
Kàds sakars te ar LČ? Ja pareizi saprotu, tad LV ir tikai divi varianti, kā spēlēt hokeju- KHL vai OHL? Un tev ir pilnīga taisnība, ja gribi izaugsmi, tad dzimtā mala aka RD būs jāpamet, piemēru netrūkst. Sportistam par kko ir jācīnās, ja viņš vēlas kko sasniegt un iekš RD jau sen kā neviens neparko vairs necīnās. Tad pasaki man, kāds labums ir LV hokejam no tāda RD, kāds viņš ir bijis pēdējos gadus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 13:52, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: tur jau tā lieta, ka sports nav tikai izklaide. Tās ir iespējas !
Un tie kungi, kuri sēž studijā, un uzsvarus meklē politikā. Ir mazliet attālinājušies no sporta filozofijas, un tendē to darīt arī citus.
Skatītājam sports ir tikai izklaide. Tā vismaz būtu jābūt
Vadībai sports kalpo arī citiem mērķiem, bet skatītājiem nevajadzētu būt paranoiķiem, kas visur meklē zemūdens akmeņus. Un žurnālistiem jābūt tiem, kas palīdz skatīties plašāk par laukumu, bet arī palīdz neieslīgt politiskos murgojumos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-09-18 13:55, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Nosacīti. Juridiski ne, bet praktiski DR deva iespēju Pučem izpausties un nopelnīt
Nestāsti pasakas, jo Pučem dažādi projekti (kaut vai PČ hokejā ietvaros) ar MTG krietni pirms tas krievu sūds pat projektā nebija.
Tas Pučem bija viens no projektiem, un nevis sadarbības sākums ar MTG.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 13:58, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Patiesībā es nekad neesmu nošķīris KrHuLv no ''Jaunā viļņa''feat Laima "Rendez - Vous", Maskavas nama Rīgā, n-tiem Parašas mākslinieku vizītēm Latvijā, jo tā ir viens liels veselums pasākumiem, kurus Putlers&Co veic, lai īstenotu savas politiskās intereses Latvijā un Baltijā. Politiskās intereses caur kultūru un sportu.
Neviens nekad Tev nepateiks kādus konkrētus politiskus lēmumus kāds bīda KrHuLv aizsegā, bet šī projekta atgādinājums LV krievvalodīgiem par mīļotās Parašas klātbūtni LV ir viens liels politisks panākums.
Katram cilvēkam ir dota sava apziņa, lai spētu analizēt, vērtēt un nošķirt. Mest visu vienā kaudzē un murgot par Latvijas rusifikāciju, ko veic DR, ir diagnoze. Globalizētā pasaulē neviena valsts nevar pastāvēt nesastopoties ar strāvojumiem no dažādām pusēm. Arī USA Latvijā cenšas atstāt savu ietekmi, tikai citos veidos

  +2 [+] [-]

, 2017-09-18 14:01, pirms 7 gadiem
Ir idioti un ir sportacentra komentētāji. Pučem Rīgas Dinamo esot pavēruši durvis un devuši nopelnīt.

Puče uz to brīdi, kad parādījās Dinamo, jau bija Preses nama vadītājs, Latvijas sporta žurnālistikas, iespējams, spožākais pārstāvis, kurš jau bija uzrakstījis dažas grāmatas un veiksmīgi vadījis Sporta Avīzi.

Tas, ka viņš rakstīja par Dinamo, ļāva viņam nopelnīt? Nerakstīt? Dinamo Latvijas sportā bija un ir pati lielākā parādība, tāpēc par to nevar nerakstīt. Visu laiku rakstīt sliktu? Nu, piedodiet, tad tā nav žurnālistika.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 14:01, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: Nav slikta, bet vajag izteiktus līderus.. hokejā viena maiņa taisa rezultātu.. Vajag vienu vai divus kvalitatīvus legus... Un tad jau pieliktu Miķeli, Indraši , vai Dārziņu, sazin kas vsp ar viņu.. Tad varētu domāt..
Tagad ir vājš sniegums, vāja spēle.. Visas divcīņas zaudētas ! Nav jaudas! Komanda izskatās vnk vāja
Varbūt kāds no traumētajiem drīz atgriezīsies. Un nav jau izslēgts, ka drīz būs kāds papildinājums. Komanda visu laiku ir attīstības stadijā

     [+] [-]

, 2017-09-18 14:01, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Spēlēt Ozo vadībā ir pietiekami liela motivācija. Drīzāk problēma jāmeklē sabiedrības attieksmē, kas gaida tikai uzvaras. Bratislava arī nespēlē spīdoši, bet katrā spēlē ir pilnas tribīnes un lieliska atmosfēra. Un savējie netiek izsvilpti. Būs šosezon arī uzvaras. Negatīvā sabiedrības attieksme pārnesas uz komandu. Šosezon komanda ir konkurētspējīgāka nekā rāda rezultāti. Šobrīd gadījusies melnā josla, bet būs arī uzvaras. Ne jau velti daudzi pirms sezona teica, ka DR komplektācija šogad nav slikta
Kur tu uz laukuma redzi kādu motivàciju? Tu taču saproti, ka ir atšķirība tīri no psiholoģiskā viedokļa vai tiek zaudēts ar vienaldzību, vai arī cīņa par katru centimetru līdz pēdējam un zaude. Tur arī ir tev atšķirība apmeklējumā. Sabiedrība viņam esot vainīga, ka komanda nevis cīnās, bet atslido, kko tik absurdu sen nebiju dzirdējusi.

     [+] [-]

, 2017-09-18 14:02, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nestāsti pasakas, jo Pučem dažādi projekti (kaut vai PČ hokejā ietvaros) ar MTG krietni pirms tas krievu sūds pat projektā nebija.
Tas Pučem bija viens no projektiem, un nevis sadarbības sākums ar MTG.
DR bija viens no ienesīgākajiem projektiem
PČ ir reizi gadā, ar ko neko nopietnu nopelnīt nevar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 14:05, pirms 7 gadiem
Kardināls rakstīja: Ir idioti un ir sportacentra komentētāji. Pučem Rīgas Dinamo esot pavēruši durvis un devuši nopelnīt.

Puče uz to brīdi, kad parādījās Dinamo, jau bija Preses nama vadītājs, Latvijas sporta žurnālistikas, iespējams, spožākais pārstāvis, kurš jau bija uzrakstījis dažas grāmatas un veiksmīgi vadījis Sporta Avīzi.

Tas, ka viņš rakstīja par Dinamo, ļāva viņam nopelnīt? Nerakstīt? Dinamo Latvijas sportā bija un ir pati lielākā parādība, tāpēc par to nevar nerakstīt. Visu laiku rakstīt sliktu? Nu, piedodiet, tad tā nav žurnālistika.
Ar ko tu pamato Pučes spožumu. Kreipāns figurē daudz biežāk nekā Puče, kas parādās kaut kur ļoti epizodiski. Sporta Avīze mainījās un šobrīd maz kas ir palicis no tā, kas bija agrāk

     [+] [-]

, 2017-09-18 14:06, pirms 7 gadiem
Pirms stāstīt par Krievijas vēlmi pie mums kaut ko grandiozu ietekmēt padomājiet vispār - kas ir sports un kādu funkciju sabiedrībā tas veic.

Atbilde - sports ir veids kā sabiedrība "izlaiž tvaiku", samazina agresijas līmeni, jo "mūsējie" sit "viņējos" vai otrādi - sliktie "viņējie" sit labos "mūsējos". Tā ir tāda maza kara imitācija, kur katrs atrod savu atbalstāmo pusi un bļauj par viņiem, urķējas tajā visā utt.

Sports ir vajadzīgs, lai cilvēki neietu ielās un ar bruģi Saeimas logus nedaudzītu ārā par katru stulbību, kas pie mums notiek. Tikko kāds pasaka - Jūs, tautas kalpi, galīgi ahu*eļi? Tā kāds pieceļas un saka - "Krievi nāk! Dinamo!".

Tāpēc vēl ir ļoti liels jautājums kura puse Rīgas Dinamo kā manipulāciju objektu izmanto vairāk - krievi vai mūsu pašu prievīšpastalnieki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 14:07, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: Lv hoķī var nopelnīt.. arī žurnālisti! curu gadu. Bez visa Dinamo.
Smejies? Kāda ir interese par LČ? Kurš TV kanāls ir gatavs veidot studijas LČ hokejā?DR ar visiem saviem vājajiem rezultātiem interesē krietni lielāku daļu sabiedrības
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 14:10, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: Tas ir saturīgs viedoklis !
Bet, Lv visur iet pār mēru ! pārāk ilgi cilvēki ir čakarēti piesaucor RUS..
Un ja parastais cilvēks koncentrējas nevis uz ikdienas rūpēm, un savu labklājību, bet domā par Krievijas ietekmi, tās darbiem un nedarbiem. Tad tas noved vnk pie neproduktīvas un vājas sabiedrības. Kura atradīs vnm vainīgo! Un nebūs pietiekami pašpārliecināta, lepna neatkaīgi domājoša.. Nav jādomā par kaut kādu kaimiņu, un tās apšaubāmo politiku.. Jā, arī to var paturēt prātā. Bet ne jau uzsvērt !
Tas daudziem politiķiem ir izdevīgi. Baidot ar Krieviju, tiek mēģināts aizvērt acis uz daudzām problēmām, kas tieši skar vietējos iedzīvotājus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 14:13, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Ar ko tu pamato Pučes spožumu. Kreipāns figurē daudz biežāk nekā Puče, kas parādās kaut kur ļoti epizodiski. Sporta Avīze mainījās un šobrīd maz kas ir palicis no tā, kas bija agrāk
Ir kvantitāte un ir kvalitāte. Sportacentra autorus neviens no viņiem nespēs pārspēt kvantitātē. Tāpat kā Kreipāns - Puči kvalitātē.

Kreipāns ir "guru" priekš tiem, kas ir alus dzērāji - sporta fani. Nu tā, paskatīties kā puikas dzenā bumbu un paklausīties stāstus par viesu komandas otrā vārtsargu trenera kaimiņa suni. Jā, Kreipāns gudrs, Kreipāns var!

Patiesībā Anatolija "guru" aura izplēnēja brīdī, kad Latvijā Internetu sāka lietot plašākas tautas masas. Sporta līdzjutēji viņa "faktus" sāka pārbaudīt. Kas sanāca? Sanāca tas, ka Kreipāns ir ļoti talantīgs... dzejnieks.

Sporta avīze mainījās atbilstoši laikam. Vai arū tu gribi katru dienu pa kādiem 50 centiem pirkt avīzi (kā tas bija pirmssākumos)? Pašlaik nav nepieciešamības pēc avīzēm, jo sporta līdzjutējiem ir daudz ātrāki avoti kā uzzināt nepieciešamo info. Vajag stāstus. Jaunais SA formāts ar to labi tiek galā.

     [+] [-]

, 2017-09-18 14:13, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Patiesībā es nekad neesmu nošķīris KrHuLv no ''Jaunā viļņa''feat Laima "Rendez - Vous", Maskavas nama Rīgā, n-tiem Parašas mākslinieku vizītēm Latvijā, jo tā ir viens liels veselums pasākumiem, kurus Putlers&Co veic, lai īstenotu savas politiskās intereses Latvijā un Baltijā. Politiskās intereses caur kultūru un sportu.
Neviens nekad Tev nepateiks kādus konkrētus politiskus lēmumus kāds bīda KrHuLv aizsegā, bet šī projekta atgādinājums LV krievvalodīgiem par mīļotās Parašas klātbūtni LV ir viens liels politisks panākums.
Novaja valna ja nekļūdos tad kādus gadus trīs šeit vairs nenotiek.
Nu bet precizē, kā Putlers īsteno savas intereses caur DR. Vismaz kaut ko konkrētu vari pateikt?

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 14:14, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Kur tu uz laukuma redzi kādu motivàciju? Tu taču saproti, ka ir atšķirība tīri no psiholoģiskā viedokļa vai tiek zaudēts ar vienaldzību, vai arī cīņa par katru centimetru līdz pēdējam un zaude. Tur arī ir tev atšķirība apmeklējumā. Sabiedrība viņam esot vainīga, ka komanda nevis cīnās, bet atslido, kko tik absurdu sen nebiju dzirdējusi.
Ja skatītāji tribīnēs dzen komandu uz priekšu, tā nekad nespēlēs vienaldzīgi. Bet ja skatītājs tikai gaida iespēju izsvilpt, protams, ka arī pašiem spēlētājiem nolaižas rokas. Komanda un tās fani veido vienu veselumu. Ja zaudē, tad zaudē kopā. Neteiktu, ka DR spēlētājiem trūkst motivācijas. Varbūt leģionāriem kaut kur var pazust iedvesma, bet jaunajiem spēlējot Ozo vadībā acīm ir jādeg

     [+] [-]

, 2017-09-18 14:14, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Katram cilvēkam ir dota sava apziņa, lai spētu analizēt, vērtēt un nošķirt. Mest visu vienā kaudzē un murgot par Latvijas rusifikāciju, ko veic DR, ir diagnoze. Globalizētā pasaulē neviena valsts nevar pastāvēt nesastopoties ar strāvojumiem no dažādām pusēm. Arī USA Latvijā cenšas atstāt savu ietekmi, tikai citos veidos
Manis pēc vari stāstīt man ko vien vēlies, bet varbūt vari man nosaukts 5 (piecus) USA sliktos nodarījumus LV tavā izpratnē.

     [+] [-]

, 2017-09-18 14:15, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Girgensons ilgtermiņā zāģē praktiski visu laiku, značit viņam arī ir sabojāta psihe?
Pie Teda viņš spēlēja pirmajàs maiņās un bija viens no labākajiem spēlētājiem komandā, lai arī komanda bieži zaudēja, tā vienmēr cīnījās, jo tā bija viena lieta, ko Teds tiešàm prata- motivēt (protams, par to ir iesmiets daudz, bet to pat tādi skeptiķi kā Ivars nenoliegs, ka tas viņam padevās patiešām labi), pie Bilzmas Girgi iemeta 4 maiņā ar dažām minūtēm spēlē, bez sakarīgas lomas komandà un komanda turpināja zaudēt, lai gan teorētiski it kā bija labàks sastāvs. Kā tev liekas, kurà no komandas modeļiem tīri psiholoģiski Girgis jutàs labāk?

P.s. un neizliecies, ka nesaproti, par ko es runāju, gan jau tik ļoti smadzsni vēl nodzēris neesi.

  -2 [+] [-]

, 2017-09-18 14:16, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: DR bija viens no ienesīgākajiem projektiem
PČ ir reizi gadā, ar ko neko nopietnu nopelnīt nevar

Stāsts bija par visam ko citu, un nevis to ko Tu man atbildēji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 14:24, pirms 7 gadiem
Kardināls rakstīja: Ir kvantitāte un ir kvalitāte. Sportacentra autorus neviens no viņiem nespēs pārspēt kvantitātē. Tāpat kā Kreipāns - Puči kvalitātē.

Kreipāns ir "guru" priekš tiem, kas ir alus dzērāji - sporta fani. Nu tā, paskatīties kā puikas dzenā bumbu un paklausīties stāstus par viesu komandas otrā vārtsargu trenera kaimiņa suni. Jā, Kreipāns gudrs, Kreipāns var!

Patiesībā Anatolija "guru" aura izplēnēja brīdī, kad Latvijā Internetu sāka lietot plašākas tautas masas. Sporta līdzjutēji viņa "faktus" sāka pārbaudīt. Kas sanāca? Sanāca tas, ka Kreipāns ir ļoti talantīgs... dzejnieks.

Sporta avīze mainījās atbilstoši laikam. Vai arū tu gribi katru dienu pa kādiem 50 centiem pirkt avīzi (kā tas bija pirmssākumos)? Pašlaik nav nepieciešamības pēc avīzēm, jo sporta līdzjutējiem ir daudz ātrāki avoti kā uzzināt nepieciešamo info. Vajag stāstus. Jaunais SA formāts ar to labi tiek galā.
Latvijā ir pārāk maza telpa, lai apzināti gatavotu dažādu profilu žurnālistus (tos, kas vairāk analizē laukumā notiekošo un tos, kurus klausās mājsaimnieces). Tāpēc tiek mēģināts apvienot abus līmeņus (paša Pučes uzstādījums veidojot Overtime), kas varbūt ne vienmēr izdodas vai pat nav īsti iespējams
Nezinu, kāda ir pašreizējā Sporta Avīzes auditorija, bet noteikti finansiāli tas vairs nav tik ienesīgs projekts (protams, ka iepriekšējais formāts novecoja)

     [+] [-]

, 2017-09-18 14:27, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: Ja tu paskatītos globāli.. Tad USA ārpolitika ietekmē gandrīz visas pasaules neatkarību. Retas ir tās valstis, kuras viņu diktātam nepakļaujas.
Konkrētāk, kā tas mūs ietekmē?
Bet skaidrs ir tas ka ar ASV mums vajag čomoties, parašas uzvedība ar visiem saviem zapadiem pamatīgi sākusi krist uz nerviem..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 14:28, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Manis pēc vari stāstīt man ko vien vēlies, bet varbūt vari man nosaukts 5 (piecus) USA sliktos nodarījumus LV tavā izpratnē.
USA pakļauj mūs fobijai, ka mēs paši neko nevaram, mums ir jāklausās viņu norādījumos. Pretējā gadījumā atnāks krievi un atņems mums valsti
USA domas ietekme Latvijā nav mazāka kā Krievijas, pat lielāka

     [+] [-]

, 2017-09-18 14:28, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Novaja valna ja nekļūdos tad kādus gadus trīs šeit vairs nenotiek.
Nu bet precizē, kā Putlers īsteno savas intereses caur DR. Vismaz kaut ko konkrētu vari pateikt?

Nezinu kā Tev lai vēlreiz uzraksta-sports un kultūra ir valsts politikas bīdīšana pati par sevi.
Kas tur ir tik nesaprotams?

  +1 [+] [-]

, 2017-09-18 14:30, pirms 7 gadiem
Jūs, protams, varat likt man mīnusus, bet es nedomāju, ka "Dinamo" līdz sezonas beigām gūs vēl kādu punktu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 14:30, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Nezinu kā Tev lai vēlreiz uzraksta-sports un kultūra ir valsts politikas bīdīšana pati par sevi.
Kas tur ir tik nesaprotams?
Nesaprotams ir ieguvums. Jo izdevumi, tie nu gan ir lieli

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 14:30, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Ja skatītāji tribīnēs dzen komandu uz priekšu, tā nekad nespēlēs vienaldzīgi. Bet ja skatītājs tikai gaida iespēju izsvilpt, protams, ka arī pašiem spēlētājiem nolaižas rokas. Komanda un tās fani veido vienu veselumu. Ja zaudē, tad zaudē kopā. Neteiktu, ka DR spēlētājiem trūkst motivācijas. Varbūt leģionāriem kaut kur var pazust iedvesma, bet jaunajiem spēlējot Ozo vadībā acīm ir jādeg
Vienā komentā saki, ka sports ir tāda pati izklaidē, kā jebkas cits. Otrā, ka skatītājam ir teju pienākums sportistus dzīt uz priekšu. Vai ejot uz koncertu, kur grupa ar vienaldzīgàn sejas izteiksmēm šķībi un greizi izpilda vienu skaņdarbu pēc otra, tu viņiem uzgavilēs un apbalvosi ar ovācijā, cerot, ka varbūt pēc nākamā skaņdarba tev vismaz ausis nesāpēs, ja pietiekami būsi saskābušos mūziķus uzmundrinājis? Un vai iesi vēlreiz uz šādas grupas koncertu? Ja komanda cīnàs un zaudē, tad skatītāji vienmēr atbalstīs.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 14:31, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Konkrētāk, kā tas mūs ietekmē?
Bet skaidrs ir tas ka ar ASV mums vajag čomoties, parašas uzvedība ar visiem saviem zapadiem pamatīgi sākusi krist uz nerviem..
USA pa kluso tikai sekmē tādus Zapad, lai mēs baidītos no krieviem un ietu USA pavadiņā. Un tu jau vispār nezini, kādas slepenas sarunas veic lielvalstis savā starpā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-09-18 14:31, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: USA pakļauj mūs fobijai, ka mēs paši neko nevaram, mums ir jāklausās viņu norādījumos. Pretējā gadījumā atnāks krievi un atņems mums valsti
USA domas ietekme Latvijā nav mazāka kā Krievijas, pat lielāka
Kādai fobijai
No Tevis šitādu hu*ņu negaidīju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 14:33, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: USA pa kluso tikai sekmē tādus Zapad, lai mēs baidītos no krieviem un ietu USA pavadiņā. Un tu jau vispār nezini, kādas slepenas sarunas veic lielvalstis savā starpā
Labi, stāsti savu redzejumu. Kā tiesi USA šos Zapadus sekmē?

     [+] [-]

, 2017-09-18 14:34, pirms 7 gadiem
Ozoliņam jāsāk kost, tad spēle aizies.

     [+] [-]

, 2017-09-18 14:34, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: USA pakļauj mūs fobijai, ka mēs paši neko nevaram, mums ir jāklausās viņu norādījumos. Pretējā gadījumā atnāks krievi un atņems mums valsti
USA domas ietekme Latvijā nav mazāka kā Krievijas, pat lielāka
Jā, un krievi mūs 50 gadus nepakļāva fobijai, ka atnāks sliktie kapitālisti un arī mums labākā gadījumā visu atņems.
Tas ir tas pats, ka tagad mums mēģina iekodēt, ka ASV vai citas rietumvalstis mums ierobežo brīvību. Jāsāk ar to, ka lielākā daļa pasaules sabiedrības nemaz nemāk savu brīvību izmantot, un līdz ar to viņiem vienmēr šķitīs, ka viņiem brīvības par maz.
Ja cilvēkam nav tas ar ko domāt, un analizēt, tad viņam būs jāmācās sadzīvot ar savām fobijām un sapratni par brīvību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 14:35, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nesaprotams ir ieguvums. Jo izdevumi, tie nu gan ir lieli
Ieguvumi?
Cilvēku prāti.
Globāli ņemot šie nav lieli izdevumi, ja saproti par ko ir stāsts.

     [+] [-]

, 2017-09-18 14:36, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Vienā komentā saki, ka sports ir tāda pati izklaidē, kā jebkas cits. Otrā, ka skatītājam ir teju pienākums sportistus dzīt uz priekšu. Vai ejot uz koncertu, kur grupa ar vienaldzīgàn sejas izteiksmēm šķībi un greizi izpilda vienu skaņdarbu pēc otra, tu viņiem uzgavilēs un apbalvosi ar ovācijā, cerot, ka varbūt pēc nākamā skaņdarba tev vismaz ausis nesāpēs, ja pietiekami būsi saskābušos mūziķus uzmundrinājis? Un vai iesi vēlreiz uz šādas grupas koncertu? Ja komanda cīnàs un zaudē, tad skatītāji vienmēr atbalstīs.
Katram DR spēlētājam sākotnējais uzstādījums ir cīnīties. Ja noskaņojums krīt, skatītājiem ir uzdevums atbalstīt savu komandu, lai tā pieceltos jaunam uzrāvienam.
Pilsētas/ valsts komanda nav cirka uzvedums, kurā noskatās un tad aplaudē. Īsta komanda ir tā, kur spēlētāji un fani ir neatdalāmi un piedalās viena mērķa sasniegšanā. Latvijā diemžēl bieži darbojas teātra/ cirka princips
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 14:38, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Labi, stāsti savu redzejumu. Kā tiesi USA šos Zapadus sekmē?
Palasi par Ukrainas notikumiem un USA ietekmi, kas nebija vērsta uz konflikta ātru novēršanu

     [+] [-]

, 2017-09-18 14:40, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ieguvumi?
Cilvēku prāti.
Globāli ņemot šie nav lieli izdevumi, ja saproti par ko ir stāsts.
Prāti?
Pats neuzskatu ka Latvijas iedzīvotāju attieksme pret RU būtu baigi mainījusies šo 10 gadu laikā kad DR spēle KHL.

     [+] [-]

, 2017-09-18 14:40, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nesaprotams ir ieguvums. Jo izdevumi, tie nu gan ir lieli
Vai caur Holivudu tiek bīdīts USA kà pasaules policista un varenākās nācijas tēls? Vai ir vērts ieguldīt šàda tēla izveidē un vai tāda tēla ieguvums ir saprotams?

P.s. ir daudz kas nesaprotams tajā, kā ar kums ikdienā manipulē sabiedriskajā un sociālajā telpā no dažādām pusē, bet nenoliegsti taču, ka tas notiek, vai ne?

     [+] [-]

, 2017-09-18 14:41, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Palasi par Ukrainas notikumiem un USA ietekmi, kas nebija vērsta uz konflikta ātru novēršanu
Pastāsti Tu, es jau nezinu ko tieši Tu esi lasijis. Krievu mēdijus nelasu.

     [+] [-]

, 2017-09-18 14:41, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, un krievi mūs 50 gadus nepakļāva fobijai, ka atnāks sliktie kapitālisti un arī mums labākā gadījumā visu atņems.
Tas ir tas pats, ka tagad mums mēģina iekodēt, ka ASV vai citas rietumvalstis mums ierobežo brīvību. Jāsāk ar to, ka lielākā daļa pasaules sabiedrības nemaz nemāk savu brīvību izmantot, un līdz ar to viņiem vienmēr šķitīs, ka viņiem brīvības par maz.
Ja cilvēkam nav tas ar ko domāt, un analizēt, tad viņam būs jāmācās sadzīvot ar savām fobijām un sapratni par brīvību.
Ja cilvēkam apziņu veido ārēja ietekme, tad viņš nekad nebūs brīvs. Man ir vienalga par USA vai Krievijas ietekmi. Es pats spēju analizēt un saprast, kādi vēji pūš no abām pusēm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 14:44, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pastāsti Tu, es jau nezinu ko tieši Tu esi lasijis. Krievu mēdijus nelasu.
Derētu palasīt arī krievu medijus un ne tikai un tad izsvērt, cik daudz tiek pateikts publiski, bet cik noklusē
Padomā, vai USA ir tik neizdevīga Krievijas politika un vai tā nenes arī kādu labumu pašai USA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-09-18 14:46, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Derētu palasīt arī krievu medijus un ne tikai un tad izsvērt, cik daudz tiek pateikts publiski, bet cik noklusē
Padomā, vai USA ir tik neizdevīga Krievijas politika un vai tā nenes arī kādu labumu pašai USA
Tā arī Tu man neko nepastāstīji...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 14:52, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tā arī Tu man neko nepastāstīji...
Nevar gaidīt, ka visu ieliks mutē ar karotīti!
Lielvaras gan tieši tā arī mēģina barot savu auditoriju

     [+] [-]

, 2017-09-18 14:53, pirms 7 gadiem
Savā ziņā tas naša raša labs projekts! Netiek līdzi rietumu industrijām, tad vismaz māk pasmieties par sevi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-09-18 14:54, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Nevar gaidīt, ka visu ieliks mutē ar karotīti!
Lielvaras gan tieši tā arī mēģina barot savu auditoriju
Domā ko gribi, lielākie mūsu ienaidnieki patreiz ir Gejropas elite (rietumeiropa&brisele) kā arī paraša.

     [+] [-]

, 2017-09-18 14:55, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Domā ko gribi, lielākie mūsu ienaidnieki patreiz ir Gejropas elite (rietumeiropa&brisele) kā arī paraša.
Normālam strādniekam nav ienaidnieku, bet tu jau tāds neesi.

     [+] [-]

, 2017-09-18 14:55, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Nevar gaidīt, ka visu ieliks mutē ar karotīti!
Lielvaras gan tieši tā arī mēģina barot savu auditoriju
Kad vien es saskaros ar gadījumiem, kuros viens no sarunas biedriem "zina vairāk" nekā citi par kādu globāli svarīgu notikumu, tas parasti:
1) Sakņojas krievu medijos
2) Netiek skaidri izteikts
3) Tiek aizplīvuroti norādīts uz slepenām sazvērestībām

Gaidam faktus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 15:10, pirms 7 gadiem
HMB - Huulis Birojaa rakstīja: Sporta aviize tiesham novecoja un nebija vairs aktuaala musdienu interneta laikmetaa!!! pirms paris gadiem noperkot pedejo SA, 90% saturs bija tepat PIRMS nedelas sportacentraa,apollo un citas lapas izlasaams. Respektivi, cilvekam kas seko visam sporta aktualitaatem taada SA bija vecu zinu atreferejums. Kaa ir tagad nez...
ko tu slavini tos i-neta medijus,kur bez 5 sportu plikām ziņām vairs nekā nava..

SA vismaz ir intervijas,viedokļi,analīzes utt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 15:15, pirms 7 gadiem
HMB - Huulis Birojaa rakstīja: Ar manu Analiizi nepietiek???
he he
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 15:33, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Nu kāpēc tu, zaipi, atkal jauc sportu ar politiku!?
normāli piecas lapas piespamojāt atkal par politiku bija jums par ko parunāt lietus laikā

     [+] [-]

, 2017-09-18 15:44, pirms 7 gadiem
HMB - Huulis Birojaa rakstīja: Vot par cilveku uz Meness es ari isti neticu!!!
https://www.youtube.com/watch?v=aFm...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 15:53, pirms 7 gadiem
HMB - Huulis Birojaa rakstīja: Tad kaads ir verdikts???
cilvēks bija uz mēness...
p.s. mazāk klausies REN TV fufeli, bet ko saka profesionāļi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 15:58, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: normāli piecas lapas piespamojāt atkal par politiku bija jums par ko parunāt lietus laikā
Es par politiku pat neiepīkstējos, biju godīga meitens
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 16:00, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Es par politiku pat neiepīkstējos, biju godīga meitens
lauksaimniekiem ar bēdīgs gads, būs amerikāņi uzsūtījuši lietu
jāsāk celt rūpnīcas, tur zem jumta var ražot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 16:04, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: lauksaimniekiem ar bēdīgs gads, būs amerikāņi uzsūtījuši lietu
jāsāk celt rūpnīcas, tur zem jumta var ražot
Man šodien bija PVD pārbaude uz ražošanu. Tā baigi sakarīgā bija, bet nu runājot par to, ka baigi auksta vasara un nekas neaug, viņa man ieteica siltumnīcā ķirbi audzēt, tā jau doma nav slikta, tagad tik jāizdomā, kur dabūt investīcijas 12ha siltumnīcai

     [+] [-]

, 2017-09-18 16:04, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: sūdīgi orientējies pasaules norisēs!Lietu un plūdus sūta Putins!!Ar savu ielikteni rīgas domē-ausaini
Putins pats pērk graudus, takšto amerikāņi būs šoreiz pie vainas...
Putinam tik gāze un tanki ir ko sūtīt citur...

     [+] [-]

, 2017-09-18 16:06, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Man šodien bija PVD pārbaude uz ražošanu. Tā baigi sakarīgā bija, bet nu runājot par to, ka baigi auksta vasara un nekas neaug, viņa man ieteica siltumnīcā ķirbi audzēt, tā jau doma nav slikta, tagad tik jāizdomā, kur dabūt investīcijas 12ha siltumnīcai
Briselē, Maskavā vai Ņujorkā dala investīcijas

  +3 [+] [-]

, 2017-09-18 16:12, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: nav iespējams pieprasīt,lai cilvēks ieslēdz domāšanu,ja viņam pilna galva ar internetā salasītām muļķībām
Ja pareizi atceros, tad reiz teici, ka tādi kā es neļaujot tev par hokeju diskutēt, bet atkal jau izvairies no viedokļa apmaiņas tieši par hokeju neveikli ironizējot. Baigi švaks esi palicis

     [+] [-]

, 2017-09-18 16:15, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Ja pareizi atceros, tad reiz teici, ka tādi kā es neļaujot tev par hokeju diskutēt, bet atkal jau izvairies no viedokļa apmaiņas tieši par hokeju neveikli ironizējot. Baigi švaks esi palicis
Lonjam jau Putins visur rēgojas vai bildi pie sienas pielicis, kā Harļiks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 16:38, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Lonjam jau Putins visur rēgojas vai bildi pie sienas pielicis, kā Harļiks
Bračkas. Vienīgie uz kuriem propoganda nedarbojas

     [+] [-]

, 2017-09-18 16:44, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Bračkas. Vienīgie uz kuriem propoganda nedarbojas
https://www.youtube.com/watch?v=EDp...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 17:07, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Bračkas. Vienīgie uz kuriem propoganda nedarbojas
Kā nu nedarbojas, ja pat fobija uz VIASAT HISTORY kanālu, kurš esot amerikāņu propagandas kanāls.

     [+] [-]

, 2017-09-18 17:14, pirms 7 gadiem
Sveiki zadņa privodnie!

     [+] [-]

, 2017-09-18 17:35, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=EDpzu9VpcRI
Izklausās jau daudzsološi kopumā

     [+] [-]

, 2017-09-18 17:42, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā nu nedarbojas, ja pat fobija uz VIASAT HISTORY kanālu, kurš esot amerikāņu propagandas kanāls.
Šrots ir zviedru mēsls, kas Baltijā izplata krievu propagandu

     [+] [-]

, 2017-09-18 17:43, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Izklausās jau daudzsološi kopumā
Vienkārši pasaka

     [+] [-]

, 2017-09-18 17:48, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Vienkārši pasaka
Es ar piezemētu optimismu, nepatīk aplauzties, bet ar cerībām nākotnē, protams

     [+] [-]

, 2017-09-18 17:51, pirms 7 gadiem
Maskava ! Par dinamo ) https://www.youtube.com/watch?v=R-N...

     [+] [-]

, 2017-09-18 17:55, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Šrots ir zviedru mēsls, kas Baltijā izplata krievu propagandu
Es Tev par konkrētu kanālu, bet Tu te par kaut kādu hu..ņu,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 17:58, pirms 7 gadiem
HMB - Huulis Birojaa rakstīja: jibaal, kaadi jus esat recigi klauni
propaganda neattiecas tikai uz Lonku un Harļiku...
ja par klauniem, tad tavs pašizdomātais birojs pat uz klauna lomu nepretendē, viduslaiku galma āksts....

     [+] [-]

, 2017-09-18 17:59, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es Tev par konkrētu kanālu, bet Tu te par kaut kādu hu..ņu,
domā, ka tur(šrotā) ir daži normāli kanāli, ko viņi izplata Baltijā - manas domas mainīs par viašrotu kā tādu?

     [+] [-]

, 2017-09-18 18:03, pirms 7 gadiem
HMB - Huulis Birojaa rakstīja: Interesanti, vienam jenku propaganda, otram utaino, BET abi vienlaicigi sak ka propaganda uz viniem neattiecas

jibaal, kaadi jus esat recigi klauni
Tak uz visiem iedarbojas propoganda, uz vieniem vairāk, uz otriem mazāk, citi to apzinas, citi lepni stāsta, ka viņi ir imūni.

     [+] [-]

, 2017-09-18 18:05, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: propaganda neattiecas tikai uz Lonku un Harļiku...
ja par klauniem, tad tavs pašizdomātais birojs pat uz klauna lomu nepretendē, viduslaiku galma āksts....
Viduslaiku galma āksti bija vieni no gudrākajiem karaļvalstī! Heh
To jau protams nezin cilvēki, kuri ir maz lasījuši!

     [+] [-]

, 2017-09-18 18:07, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: propaganda neattiecas tikai uz Lonku un Harļiku...
ja par klauniem, tad tavs pašizdomātais birojs pat uz klauna lomu nepretendē, viduslaiku galma āksts....
Nu gan tu ar komplimentiem hulim mētājies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 18:11, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Nu gan tu ar komplimentiem hulim mētājies
kādiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 18:14, pirms 7 gadiem
HMB - Huulis Birojaa rakstīja: Milicis ar kkadus mizalus sarijies te saak agresivs palikt un apsaukaties

viashrots, propaganda, galma aaksti
Es mīzalus nedzeru...
Un man vispār nav laika dzert(alko)...
Ja dzertu - pie kompja nesēdētu, bet dzertu!

     [+] [-]

, 2017-09-18 18:17, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: kādiem?
Galma āksts.. tie bija sasodīti inteliģenti indivīdi, huljam vēl kosmoss līdz tam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 18:22, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Galma āksts.. tie bija sasodīti inteliģenti indivīdi, huljam vēl kosmoss līdz tam
Jā? pofig...

     [+] [-]

, 2017-09-18 18:22, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: domā, ka tur(šrotā) ir daži normāli kanāli, ko viņi izplata Baltijā - manas domas mainīs par viašrotu kā tādu?
Man nekas nav jāmaina tavās domās vai viedoklī. Kāds viņš tev, tad tāds lai viņš ir.

     [+] [-]

, 2017-09-18 19:15, pirms 7 gadiem
Skatos mūsu lezbe piespamojusi, kur admini skatās?

  +1 [+] [-]

, 2017-09-18 19:17, pirms 7 gadiem
Aiz cieņas par Ozoliņu, uzliku 10 uz RD!

     [+] [-]

, 2017-09-18 19:23, pirms 7 gadiem
Eksperts_01 rakstīja: Aiz cieņas par Ozoliņu, uzliku 10 uz RD!
Turēšu īkšķus un cerēsim, ka Pavlovam HAT-TRICK!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-18 19:37, pirms 7 gadiem
Nu šis projekts ir praktiski izsmelts. Cik ta tur bija tas budžets...cik ta tur saņem spēlētāji.. neatceros. Jau kuro gadu viens un tas pats. Pat paņemot it kā labākos, visi pēc 10 spēlēm sāk vnk atspēlēt savu aldziņu.. Jaunajiem ar vecākie nav labākie padomdevēji. Nu un grūtais jautājums par treneri... eh nu nevar RD iemest, nav kas visu noliek vietās. Vai OZO bij labākais variants? Zinu, ka par labu treneri var kļūt nedaudz mācoties, vai OZO to dara? Mācās jau kuru spēli...

     [+] [-]

, 2017-09-18 19:38, pirms 7 gadiem
Eksperts_01 rakstīja: Aiz cieņas par Ozoliņu, uzliku 10 uz RD!
10 ļimakus?

     [+] [-]

, 2017-09-18 20:55, pirms 7 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Turēšu īkšķus un cerēsim, ka Pavlovam HAT-TRICK!!!!!!!!!!!
Palika vēl tikai 2