Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

papildināts Daugaviņš vienojies ar "Dinamo", šovakar vēl nespēlēs

Daugaviņš vienojies ar "Dinamo", šovakar vēl nespēlēs
Kaspars Daugaviņš

Latvijas izlases un Nacionālās Hokeja līgas (NHL) kluba Otavas "Senators" uzbrucējs Kaspars Daugaviņš esot vienojies ar Kontinentālās hokeja līgas (KHL) Latvijas klubu Rīgas "Dinamo" par līguma nosacījumiem, vēsta laikraksta "Diena" interneta portāls.

"Par līguma nosacījumiem esam vienojušies, vēl tikai jānoformē papīru būšanas. Jānokārto apdrošināšana un līgums jāpiereģistrē KHL," atzina Daugaviņš diena.lv. "Es jau ļoti ceru, ka varēšu jau pirmdien pret "Amur" spēlēt. Man jau pašam ļoti gribas spēlēt, jo cik tad ilgi var tikai trenēties."

"[Dinamo] treniņos esmu spēlējis ar gandrīz visiem, nevienu neesmu apbižojis. Ja nopietni, tad tiešām esmu iekļāvies dažādos virknējumos," atzina spēlētājs.

Hokejists atklāja, ka līgums ar "Dinamo" ir līdz sezonas beigām, tiesa, ar noteikumu, ka, ja beidzas NHL lokauts, spēlētājs atgriežas Ziemeļamerikā. Daugaviņš arī piebilda, ka "tas nav NHL līgums, bet visi nosacījumi mani apmierina." Daugaviņš norādīja, ka regulāri saņem e pastus pēc līgas vadītāju un spēlētāju arodbiedrības sapulcēm.

Kā šorīt pēc "Dinamo" rīta treniņa portālam Sportacentrs.com atzina hokejista tēvs Armands Daugaviņš, tad visas visi dokumenti vēl nav nokārtoti, tādējādi šovakar Kasparu laukumā šovakar vēl neredzēsim.

Izmantotie resursi:
Ziņas :: Diena.lv

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +39 [+] [-]

, 2012-09-17 10:55, pirms 13 gadiem
zb tas sportacentrs, viss vnm jāuzin no kasjauns, te kāds strādā arī...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ansis15

  -3 [+] [-]

, 2012-09-17 11:04, pirms 13 gadiem
ansis15 rakstīja: Sper ziņa
kam sper?? aaa 15 gadigais
Slēpts komentārs: Rasheed_pacer

 +14 [+] [-]

, 2012-09-17 11:14, pirms 13 gadiem
Rasheed_pacer rakstīja: Karsums - Dzonsons - Ziru (Indrasis)
Meija - Dzerins - Sremps
Indrasis (Ziru) - Daugavins - Nizivijs (Bukarts/Skvorcovs) ?

Kadas prognozes par virknejumiem? Teoretiski kapatajs Daugavins varetu iet kopa ar 2 tamboretajiem un varetu kaut kas sanakt..
Es tomēr liktu Indraši pirmajā maiņā,tā tomēr ir jau iespēlēta... Žiru varētu likt kopā ar Daugavu,tur varētu kautkas sanākt!

  +3 [+] [-]

, 2012-09-17 11:14, pirms 13 gadiem
Ceru, ka tomēr būs Koivu ar Periju.... Zinu stūlbi, bet tomēr......

 +13 [+] [-]

, 2012-09-17 11:17, pirms 13 gadiem
Irbe123 rakstīja: Ceru, ka tomēr būs Koivu ar Periju.... Zinu stūlbi, bet tomēr......
tiešām stulbi.

  +4 [+] [-]

, 2012-09-17 11:19, pirms 13 gadiem
Irbe123 rakstīja: Ceru, ka tomēr būs Koivu ar Periju.... Zinu stūlbi, bet tomēr......
Nu domaju ka sodien RD telefoni bus karsti,bet vai tik loti,nu nez nez...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +25 [+] [-]

, 2012-09-17 11:22, pirms 13 gadiem
gaidam pirmajā spēlē pirmos vārtus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: playthegame

 +10 [+] [-]

, 2012-09-17 11:26, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: slima suņa murgi, nebus nekāds Perijs un nekāds Koivu
Kamēr šie abi nebūs parakstījuši līgumus ar citām komandām, ir pamats cerēt, ka šie var parādīties Dinamo.

 +10 [+] [-]

, 2012-09-17 11:28, pirms 13 gadiem
countdown rakstīja: Kamēr šie abi nebūs parakstījuši līgumus ar citām komandām, ir pamats cerēt, ka šie var parādīties Dinamo.
Kamēr nenoķers pie rokas par zagšanu, ir pamats cerēt, ka LR valdībai rūp tava labklājība

  +7 [+] [-]

, 2012-09-17 11:30, pirms 13 gadiem
Cerams, ka Savickim & Co. daleks un RD piesaistīs vēl kādu NHL'istu. Savādāk jau nu pavisam drūmi...

  -4 [+] [-]

, 2012-09-17 11:33, pirms 13 gadiem
Kur Koivu un Perijs, skolaa?

     [+] [-]

, 2012-09-17 11:33, pirms 13 gadiem
ICEBOX ‏@ICEBOX_TV
Daugaviņš vienojies ar "Dinamo", šovakar vēl nespēlēs ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2012-09-17 11:37, pirms 13 gadiem
Man liekas, ka Dinamo nedaudz nofeiloja ar to, kavējās ar parakstīšanu. Domāju, ka uz pirmo Daugaviņa spēli būtu aizgājuši krietni vairāk fanu nekā tagad būs. Bet tagad sanāk, ka pirmā spēle viņam būs izbraukumā.
Žēl, jo viņš jau būtu arī noderējis šodien.

  +6 [+] [-]

, 2012-09-17 11:42, pirms 13 gadiem
Vo, vēl tad Periju un Koivu, tad viss būs štokos Eh, lētticīgā tauta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-09-17 11:45, pirms 13 gadiem
Mjā nu gan būs sezona, kad RD netiks playoff.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-09-17 11:49, pirms 13 gadiem
kaijs rakstīja: kam sper?? aaa 15 gadigais
Tavai zināšanai, 15 gados es šeit piereģistrējos, un niku neesmu mainījis, tiešām esi tāds idiots??

 +13 [+] [-]

, 2012-09-17 11:52, pirms 13 gadiem
Ulmeens rakstīja: Man liekas, ka Dinamo nedaudz nofeiloja ar to, kavējās ar parakstīšanu. Domāju, ka uz pirmo Daugaviņa spēli būtu aizgājuši krietni vairāk fanu nekā tagad būs. Bet tagad sanāk, ka pirmā spēle viņam būs izbraukumā.
Žēl, jo viņš jau būtu arī noderējis šodien.
domāju, ka tev ir taisnība, ja RD būtu mazliet profesionālāk nostrādājuši, tad varētu arī šodienas spēlē Daugaviņu redzēt. šāds notikumu scenārijs jau labu laiku iepriekš bija prognozējams, visas papīru lietas jau iepriekš varēja sagatavot, apspriest, saskaņot, lai tagad bez aizķeršanās visu varētu oficiāli nokārtot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-09-17 12:01, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Vo, vēl tad Periju un Koivu, tad viss būs štokos Eh, lētticīgā tauta
Ja es redzu kādu kas pēc dažu cilvēku komentāriem, izdara šādus (lētticīgā tauta) vai līdzīgus secinājumus, man viss skaidrs ar to personāžu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-09-17 12:13, pirms 13 gadiem
mēs te varam fantazēt cik uziet , bet tāpat izņemot Daugaviņu neviens cits pieklājīgs NHL spēlētajs DR sastāvā NEBūS !!!!!!!!!!

Rīgas Dinamo pastāvēšanas vēsturē šī būs pirmā sezona , kad ļoti daudzi nāks skatīties nevis uz Dinamo, bet uz viesu komandu zvaigznēm

  -1 [+] [-]

, 2012-09-17 12:15, pirms 13 gadiem
Cik atceros,tad Daugava var spēlēt gan pa centru,gan malu?

Prognozēju,ka sākumā spēlēs 3.maiņā ar Meiju un Džeriņu.

Raitim būs ar jaunajiem jāpacīnās par iespēju tikt laukumā.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-17 12:16, pirms 13 gadiem
tad jau atkal Dinamo spēlēs pie pustukšām tribīnēm, jo uz iepriekšējo spēli bija TIKAI 5930 skatītāji...

  -1 [+] [-]

, 2012-09-17 12:21, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Vo, vēl tad Periju un Koivu, tad viss būs štokos Eh, lētticīgā tauta
Galvenais,ka pilnīgi bez kāda nopietna pamatojuma sākās šie suņa murgi.
Kāds kaut kad internetā palaida pīli, un redz cik daudzi uzķērās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-09-17 12:27, pirms 13 gadiem
Prieks par Daugaviņu! Lai izdodas!

  +2 [+] [-]

, 2012-09-17 12:31, pirms 13 gadiem
Mjā RD menežments nedzaudz ir novilcinājies, dokumentus jau sen varēja nosūtīt kur vajadzēja, ar nosacijumu ka lokauts sāksies..... un nejau 7 dienas vakarā noslēdza vienošanos... gan jau krievi nokārtos par savējiem raitāk

  +5 [+] [-]

, 2012-09-17 12:32, pirms 13 gadiem
Tauta nāks skatīties uz citām zvaigžņotām komandām nevis uz DR, tātad tribīnes tukšas nebūs !

  +5 [+] [-]

, 2012-09-17 12:35, pirms 13 gadiem
Man kaut kā izrēķinājās, ka no brīža, kad tika izsludināts NHL lokauts, līdz Dinamo spēlei ar Amur ir vairāk kā 24 stundas... Varbūt kādam sanāk savādāk. Kāpēc visi dokumenti netika sagatavoti jau savlaicīgi, kā to darīja citas komandas, lai pieteiktu savus spēlētājus ASAP???

  +2 [+] [-]

, 2012-09-17 12:36, pirms 13 gadiem
Brīnos kā Jūs te visi vēl neesat paņemti par menedžeriem. Visi tik zinoši, vajadzēja to ātrāk, vajadzēja šito. Vajag to spēlētāju, bet to nevajag..
Slēpts komentārs: ex-clusive9

     [+] [-]

, 2012-09-17 12:40, pirms 13 gadiem
ex-clusive9 rakstīja: Kā Jūs nesaprotat, ka tas, ka Dinamo spēlē mūsējie, nenāk patiesībā Latvijai par labu, jo pēc sezonas Dinamo spēlētāji ir baudījuši visu - slavu, pilnas Latvijas fanu arēnas utml, ka nav stimula censties izlasē pavasarī. Patiesībā prasmēm un meistarībai Dinamo nāk par labu, bet izlasei vairs nē, ko pierādīja iepriekšējais čempionāts, kur skrēja un cīnījās tikai tie hokejisti, kas spēlē ārvalstīs.
Un to manīja un komentēja ne viens viens hokeja eskperts (gan Matulis, gan Lipmans). Šaubos, vai kādam no Jums Dinamo rezultāts ir svarīgāks par izlasi? No sasniegumiem PČ tomēr ir lielāka jēga, jo tas, atšķirībā no KHL, vairo Latvijas slavu arī ārpus Latvijas un Krievijas robežām. Tāpēc pamata priecāties par Daugaviņa ienākšanu Dinamo es neredzu.
Daļēji es tev piekrītu...

     [+] [-]

, 2012-09-17 12:48, pirms 13 gadiem
aris no kombuliem3 rakstīja: Nu un kas tad notiktu, ja netiktu play-off?
Nu, Liepājā tad sāktos samērā liels orgasms... Būtu daži norīvēti burkāni.

Bet citādi - diez vai dzīve apstātos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-17 13:03, pirms 13 gadiem
Žēl, ka šovakar vēl nespēlēs. nebūtu slikti vēl tepat mājās kļūt par liecinieku Kaspara debijai Dinamo sastāvā!
Nē, nu skaidra lieta - birokrātija un tā, un tomēr mazs akmens komandas vadības dārziņā, jo par to, ka būs lokauts, bija visu laiku skaidrs par 90%, tā ka vienoties par līguma noteikumiem varēja jau sen, tāpat sarakstīt visus papīrus, lai no rīta agrumā uzreiz sūtītu uz Maskavu reģistrēt līgumu.

     [+] [-]

, 2012-09-17 13:09, pirms 13 gadiem
ex-clusive9 rakstīja: Kā Jūs nesaprotat, ka tas, ka Dinamo spēlē mūsējie, nenāk patiesībā Latvijai par labu,
Rezultāti liecina, ka nenāk par labu... un par sliktu arī ne. Bet tas viss jau ir izrunāts pa 100 reizēm.

Pretī 6 spēlēm TV ekrānā pusotras nedēļas laikā liekam 25 spēles mājās un tikpat TV, PLUS šīs pašas 6-7 spēles izlases sastāvā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-09-17 13:12, pirms 13 gadiem
Irbe123 rakstīja: Ceru, ka tomēr būs Koivu ar Periju.... Zinu stūlbi, bet tomēr......
Īstenībā sakarā ar lokautu ahl pakaļgals atbirs. Šie kas atbirs papildinās daudzās Eiropas ekstra līgas kā rezultātā no šīm ekstralīgām atbirs pakaļgals. Un uz šo pagaļgalu DR arī cer.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-17 13:17, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Galvenais,ka pilnīgi bez kāda nopietna pamatojuma sākās šie suņa murgi.
Kāds kaut kad internetā palaida pīli, un redz cik daudzi uzķērās.
Par Periju sākās tikai tāpēc, jo Šremps izteicās, ka gribētu uzspēlēt kopā un aicināt viņu ja varētu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-17 13:29, pirms 13 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Nu, Liepājā tad sāktos samērā liels orgasms... Būtu daži norīvēti burkāni.

Bet citādi - diez vai dzīve apstātos.
Tu rīvē burkānu, ja par tādām lietām raksti? Kas kuram sāp tas par to runā/raksta.
Tad Tu neesi pareizo portālu atradis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-09-17 13:33, pirms 13 gadiem
MarcizZ rakstīja: Par Periju sākās tikai tāpēc, jo Šremps izteicās, ka gribētu uzspēlēt kopā un aicināt viņu ja varētu...
Bet tas nedeva pilnīgi nekādu pamatu sākt runāt, ka tā noteikti notiks.
Šremps vienkārši izteica savas vēlmes un pārdomas.
Ja kāds no Ģinamkas leģiem izteiktu vēlmi uzspēlēt kopā ar Krosbiju vai Stemkosu, tad tas arī būtu jāuzskata kā reāls fakts,ka šie NHL stāri varētu parādīties Ģinamkā?

  +1 [+] [-]

, 2012-09-17 13:34, pirms 13 gadiem
Man tāda ķecerīga doma iešāvās prātā. Daugaviņš ir AHL arī par centru spēlējis, bet Šremps pēc Pekkas atzinuma iespējams ir efektīvāks malā, nevis centrā. Var salikt kopā Šrempu, Daugaviņu un Žirū, tikai centrā likt spēlēt Daugaviņam. 3.maiņa - Andris, Gints un Saška (acīmredzot Meijam un Džeriņam vajag kādu tehniskāku spēlētāju klāt, ar skriešanu un sišanos vien, nekas prātīgs nesanāk). Kopā sanāk jau 3.maiņas, kas var pavilkt uzbrukumu. Un tas jau izskatās labi.

  +6 [+] [-]

, 2012-09-17 13:35, pirms 13 gadiem
Sējējs būtu laicīgi noformējis dokumentus un Daugaviņš varētu spēlēt jau šodien,bet Opuļskis ir galīgs nulle.Steidzīgi jāmeklē jauns ģenerālmenedžeris

  +4 [+] [-]

, 2012-09-17 13:38, pirms 13 gadiem
Bet labāk vairāk nevienu NHL veci neaicināt. Priekš kam? Mums ir perspektīvi jaunie un tagad viņus atsēdināt nebūtu labi. Labāk, lai spēlē, un tagad varēs arī uzspēlēt pret NHL zvaigznēm citos klubos. Īstermiņā tie 2 NHL spēlētāji nepadarīs Dinamo par neuzvaramu komandu, bet ilgtermiņā (nākamsezon) jauno progress var komandu padarīt daudz spēcīgāku.

     [+] [-]

, 2012-09-17 13:39, pirms 13 gadiem
Babaj! Man šķiet, ka tev pašam atbirsušas skrūvites no galvas

     [+] [-]

, 2012-09-17 13:40, pirms 13 gadiem
Te jau parādās mūsu jaunā ģenerālmenedžera mīnusi. Ļoti dīvaini sanāk, ka Daugava jau ir iespēlēts un vēlējās spēlēt jau šodien, bet nē, dokumenti vēl nav kārtība. Jācer, ka Opuļskim kas tāds vairs neatkārtosies, savādāk, nevajag mums tādu GM. Tad jau tiešām labāk lai Kalvītis nodarbojas ar tām lietām. Tad jau tiešām būtu iespēja sastāvā redzēt arī Periju

  +1 [+] [-]

, 2012-09-17 13:43, pirms 13 gadiem
Domaju, ka vismaz 1 nhl spēletājs būs. Kads 2/3 maiņas centrs
Slēpts komentārs: Hokejfans

  +1 [+] [-]

, 2012-09-17 13:47, pirms 13 gadiem
ex-clusive9 rakstīja: Kā Jūs nesaprotat, ka tas, ka Dinamo spēlē mūsējie, nenāk patiesībā Latvijai par labu, jo pēc sezonas Dinamo spēlētāji ir baudījuši visu - slavu, pilnas Latvijas fanu arēnas utml, ka nav stimula censties izlasē pavasarī. Patiesībā prasmēm un meistarībai Dinamo nāk par labu, bet izlasei vairs nē, ko pierādīja iepriekšējais čempionāts, kur skrēja un cīnījās tikai tie hokejisti, kas spēlē ārvalstīs.
Un to manīja un komentēja ne viens viens hokeja eskperts (gan Matulis, gan Lipmans). Šaubos, vai kādam no Jums Dinamo rezultāts ir svarīgāks par izlasi? No sasniegumiem PČ tomēr ir lielāka jēga, jo tas, atšķirībā no KHL, vairo Latvijas slavu arī ārpus Latvijas un Krievijas robežām. Tāpēc pamata priecāties par Daugaviņa ienākšanu Dinamo es neredzu.
Ja būtu kaut kas, kas apstiprinātu šo žurnālistu izdomāto teoriju...

Es gan varu kā pretargumentu minēt CCCP izlasi, kas ilgus gadus dominēja pasaulē, daļēji pateicoties tam, ka sastāvs bija CSKA + kāda maiņa-pusotra no citām komandām. Tātad, ja problēma vispār ir, tad tā ir meklējama treneru nespējā motivēt uz ATSEVIŠĶĀM spēlēm DAŽUS mūsu hokejistus.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-17 13:48, pirms 13 gadiem
Hokejfans rakstīja: A ir kāda informācija, ko Zemgus Girgensons darīs lokauta laikā? Viņam tak bija līgums ar Bufalo.
Spēlēs fārmā

 +11 [+] [-]

, 2012-09-17 13:49, pirms 13 gadiem
Ir iespeja pamacities no citiem klubiem-kaa to darija magņitka attiecibaa uz malkinu un gončaru!!!! Pirms lokauts vel nebija sacies-magnitkas vadiba aprunajas ar speletajiem-panaca mutiskas vienošanas!!! Tikldiz iestajas lokauts -vadiba ar papiriem bija jau pie malkina un gončara!!!1 dienas darbs!!! a mums preteji-gaidam lokautu un tad tik runajam!!! 1-2 dienas runajam nakamas 2 dienas gatavojam papirus-idioti

  +3 [+] [-]

, 2012-09-17 13:51, pirms 13 gadiem
canuks20 rakstīja: Ir iespeja pamacities no citiem klubiem-kaa to darija magņitka attiecibaa uz malkinu un gončaru!!!! Pirms lokauts vel nebija sacies-magnitkas vadiba aprunajas ar speletajiem-panaca mutiskas vienošanas!!! Tikldiz iestajas lokauts -vadiba ar papiriem bija jau pie malkina un gončara!!!1 dienas darbs!!! a mums preteji-gaidam lokautu un tad tik runajam!!! 1-2 dienas runajam nakamas 2 dienas gatavojam papirus-idioti
Opuļskim vajadzēja brīvdienas... Tāpēc par savu darbadienu uzskatīja dienu, kad sākās lokauts ...

  +9 [+] [-]

, 2012-09-17 13:52, pirms 13 gadiem
Līgumā ir punkts,kur Daugaviņam jāspēlē ūsās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-17 13:56, pirms 13 gadiem
canuks20 rakstīja: Ir iespeja pamacities no citiem klubiem-kaa to darija magņitka attiecibaa uz malkinu un gončaru!!!! Pirms lokauts vel nebija sacies-magnitkas vadiba aprunajas ar speletajiem-panaca mutiskas vienošanas!!! Tikldiz iestajas lokauts -vadiba ar papiriem bija jau pie malkina un gončara!!!1 dienas darbs!!! a mums preteji-gaidam lokautu un tad tik runajam!!! 1-2 dienas runajam nakamas 2 dienas gatavojam papirus-idioti
Ģinamkas vadība saprot,ka Daugaviņš ir tieši tāds pats ''kaplis'' kā pārējie šīs komandas spēlētāji, un tāpēc īpaši nesteidzās ar dokumentu noformēšanu. Ja viņš būtu kāds NHL 1-2 maiņas ''punktu mašīna'', tad ar viņu līgumu būtu parakstījuši lokauta pirmās 10. minūtes.

  +2 [+] [-]

, 2012-09-17 13:58, pirms 13 gadiem
Magņitkai Malkins,mums-Daugaviņš... naaaisss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-17 14:10, pirms 13 gadiem
Apustulis rakstīja: Daugaviņš labāk varēja uzspļaut laviešu faniem un iet spēlēt tur kur reāli maksā.
Viņš nekur citur KHL nevar spēlēt, kā tikai DINAMO. Dinamo ir priekšrocības uz viņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-09-17 14:22, pirms 13 gadiem
Apustulis rakstīja: Daugaviņš labāk varēja uzspļaut laviešu faniem un iet spēlēt tur kur reāli maksā.
Malkins labāk varēja uzspļaut krievu faniem un iet spēlēt uz Šveici. Tur ir labāki pulksteņi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-17 14:29, pirms 13 gadiem
udrob4iks rakstīja: nevajag nekadus pakaljgalus!!! labak lai musu jaunie spele,kraj pieredzi pret ruditiem ledus vilkiem! nebutu nemaz zel upuret so sezonu, netiekot plova,ar merki lai tas naktu par labu izlasei un Latvijas hokeja nakotnei kopuma !
Es jau par to pašu. No katra Malkina, Dačjuka un Kovaļčuka iznāciena uz ledus Jučers, Indrašis, Bičevskis un Skorcovs kļūs tikai stiprāki.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-17 14:41, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu rīvē burkānu, ja par tādām lietām raksti? Kas kuram sāp tas par to runā/raksta.
Tad Tu neesi pareizo portālu atradis.
Smaga tēma, gribēji par to parunāt?

     [+] [-]

, 2012-09-17 14:48, pirms 13 gadiem
Babajs rakstīja: Smaga tēma, gribēji par to parunāt?
Es nē, bet izskatās, ka dažs labs cenšas ievirzīt diskusiju par šo tēmu.

     [+] [-]

, 2012-09-17 14:48, pirms 13 gadiem
Off topic.
Es joprojām nebeidzu brīnīties par KHL:
Хоккей на AllHockey.Ru - Президент...

     [+] [-]

, 2012-09-17 14:50, pirms 13 gadiem
4. maiņa mums ideāla: Daugaviņš, Podziņš, Ivanāns. Jaunība, pieredze un kapļi, kapļi bez gala un malas!

     [+] [-]

, 2012-09-17 14:52, pirms 13 gadiem
Šis nu gan ir skaists teikums

[..] tad visas visi dokumenti vēl nav nokārtoti, tādējādi šovakar Kasparu laukumā šovakar vēl neredzēsim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-17 14:54, pirms 13 gadiem
Uz kurieni Semin? Jo vins deretu kopa ar Oveckinu,un vel Dastjuk,deretu dinamo

     [+] [-]

, 2012-09-17 15:04, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Off topic.
Es joprojām nebeidzu brīnīties par KHL:
Хоккей на AllHockey.Ru - Президент...

Par kukurūzu neesi dzirdējis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-17 15:36, pirms 13 gadiem
Officiāli avoti vēsta,ka gan Perijs,gan Koivu ir ieradušies Rīgā. Tuvāko pāris stundu laikā tiks noslēgti līgumi ar RD.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-17 15:37, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Off topic.
Es joprojām nebeidzu brīnīties par KHL:
Хоккей на AllHockey.Ru - Президент...

PAR KO TU BRĪNIES?KA UZBĒVĒS ARĒNU?ES PAR TO NEBRĪNĪŠOS,ES VAIRĀK DOMĀJU PAR ,KA KLUBA PREZIDENTS KAUTKO MULD PAR SPĒLĒTĀJU SAGATAVOŠANU UKRAINAS IZLASEI,BET PIETEIKUMĀ IR 6 SPĒLĒTĀJI AR UKRAIŅU PASĒM NO KURIEM 3 NAV AIZVADĪJUŠI NEVIENU SPĒLI,VIENS SPĒLĒ VIDĒJI 5 MINŪTES,CITS 9,UN TIKAI VIENS 17 MINŪTES.TĀ IR ŅIRGĀŠANĀS VAI KĀ?

     [+] [-]

, 2012-09-17 15:44, pirms 13 gadiem
ex-clusive9 rakstīja: Kā Jūs nesaprotat, ka tas, ka Dinamo spēlē mūsējie, nenāk patiesībā Latvijai par labu, jo pēc sezonas Dinamo spēlētāji ir baudījuši visu - slavu, pilnas Latvijas fanu arēnas utml, ka nav stimula censties izlasē pavasarī. Patiesībā prasmēm un meistarībai Dinamo nāk par labu, bet izlasei vairs nē, ko pierādīja iepriekšējais čempionāts, kur skrēja un cīnījās tikai tie hokejisti, kas spēlē ārvalstīs.
Un to manīja un komentēja ne viens viens hokeja eskperts (gan Matulis, gan Lipmans). Šaubos, vai kādam no Jums Dinamo rezultāts ir svarīgāks par izlasi? No sasniegumiem PČ tomēr ir lielāka jēga, jo tas, atšķirībā no KHL, vairo Latvijas slavu arī ārpus Latvijas un Krievijas robežām. Tāpēc pamata priecāties par Daugaviņa ienākšanu Dinamo es neredzu.
1. pieredze un līmenis nāk no spēlēm sezonas laika, nevis izlases, uz izlasi veči sanāk kopā PRIEKAM un atpūtai, nevis spēlei, paši hokejisti to saka, un ne reizi vien, tāpēc mums vienmēr ir bijis aplauziens, gaidam kad musu superigie tambiki, beļavski utt. izlasē būs un čempī sitīs top valstis...bet kāšam kaut kādiem ukraiņiem vai dāņiem beigās un;
2. izlase nevar būt svarīgāka par klubu un otrādi, abi ir pilnīgi dažāda līmeņa un nozīmes pasākumi, izlase ir zemāka līmeņa komanda par dinamo, vismaz pēdējā izlasē noteikti bija pusotra maiņa kas dinamo netiktu pat rezervistos;
3. daugavas pievienošanās dinamo ir svarīgāka viņam pašam, spēlēt labākā iespējamā līmenī, mājās, pie trenera kurš izmantos viņu daudz un ne jau 4ā maiņā;

izlases spēles interesantāk skatīties tagad vairāk no tā viedokļa kad redzam vienkopus nedinamiešus, kaut gan nekur nav teikts, ka nākamgad viņi piekritīs spēlēt.

     [+] [-]

, 2012-09-17 15:50, pirms 13 gadiem
MarcizZ rakstīja: tiešām stulbi.
Koivu būs Somijā

     [+] [-]

, 2012-09-17 15:51, pirms 13 gadiem
labs papildinājums . Manuprāt Latvijas Lielākāis hokeja talants

     [+] [-]

, 2012-09-17 15:53, pirms 13 gadiem
Noxey rakstīja: Officiāli avoti vēsta,ka gan Perijs,gan Koivu ir ieradušies Rīgā. Tuvāko pāris stundu laikā tiks noslēgti līgumi ar RD.
Atsauce?

  +1 [+] [-]

, 2012-09-17 15:57, pirms 13 gadiem
āksts tomēr ir atgriezies šeit...

     [+] [-]

, 2012-09-17 16:03, pirms 13 gadiem
Jāliek ar Raiti un Giroux , tad mosh , kautkas Giroux sanāks!

     [+] [-]

, 2012-09-17 16:06, pirms 13 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Koivu būs Somijā
M. Koivu un J.koivu Jā, bet Saku būs Latvijā

  -1 [+] [-]

, 2012-09-17 16:07, pirms 13 gadiem
Pareizāk sakot jau ir Latvijā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-17 16:19, pirms 13 gadiem
Noxey rakstīja: Pareizāk sakot jau ir Latvijā
ta nu brauks 37 gadu vecs pensionars, turklat somu legenda un rd par grasiem. somu prese jau rakstija ka vins ar sellane paliks ziemelamerika, citadi dabus vel traumas un nhl karjera norakstita
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-17 16:20, pirms 13 gadiem
aris no kombuliem3 rakstīja: Ak Bars paziņojis, ka vispār neņems klāt NHL spēlētājus.
bet viņi jau ir paņēmuši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-17 16:27, pirms 13 gadiem
Mums vel deretu Kopitaru dabut, vot tas looti pat iederetos Rigas dinamo.. bet nu vinu jau megina kkads zviedru klubs dabut
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-09-17 16:31, pirms 13 gadiem
Kā šorīt pēc "Dinamo" rīta treniņa portālam Sportacentrs.com atzina hokejista tēvs Armands Daugaviņš, tad visas visi dokumenti vēl nav nokārtoti, tādējādi šovakar Kasparu laukumā šovakar vēl neredzēsim.

Kurš raksta šos nesakarīgos tekstus???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-17 17:22, pirms 13 gadiem
crik rakstīja: nu un kur Perry ?
Rīgā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-17 17:28, pirms 13 gadiem
saksi? Vai tu domāji sacīsi / teiksi?

Nē. Nav jau tā,ka visu laiku lidostā būtu TV operatori.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-17 17:32, pirms 13 gadiem
chr1sT rakstīja: Interesanti buutu, ja Dinamo pievienoties Perry un Koivu Tad kas paliktu malaa? Notiekti, ka jaunie vai Nizivijs.
Drīzāk jau Ņiživijs, jo ja nemaldos komandā jābūt pieteiktiem diviem jaunajiem obligāti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-17 17:51, pirms 13 gadiem
Noxey rakstīja: saksi? Vai tu domāji sacīsi / teiksi?

Nē. Nav jau tā,ka visu laiku lidostā būtu TV operatori.
Saki godīgi... Tu mūs piekāsi? Piemēram es tagad vienkārši pasmiešos, un neko ļaunu par tevīm nedomāšu ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-17 18:39, pirms 13 gadiem
kads nezin kur radis speli neta lai var redzet arzemes :?
varbut ari var iemest linku kur tas bus
paldies !

     [+] [-]

, 2012-09-17 18:43, pirms 13 gadiem
crik rakstīja: kadi jaunumi a Noxey?
Sveiks crik ... Te relax

     [+] [-]

, 2012-09-17 18:44, pirms 13 gadiem
crik rakstīja: kadi jaunumi a Noxey?
šaubos, ka Noxey vēl kādu reizi te kko ierakstīs. Pajokoja, tauta to ir sapratusi, pietiek

  -2 [+] [-]

, 2012-09-17 18:45, pirms 13 gadiem
DinamoDinamo rakstīja: kads nezin kur radis speli neta lai var redzet arzemes :?
varbut ari var iemest linku kur tas bus
paldies !
tv3play neder? Hokejs KHL - Rīgas Dinamo tiešraide | TV3 Play

     [+] [-]

, 2012-09-17 18:45, pirms 13 gadiem
Kurš nākamais uz Liepāju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-17 18:48, pirms 13 gadiem
crik rakstīja: oo ) sveiki)
Avots laikam aizlaidās

     [+] [-]

, 2012-09-17 19:25, pirms 13 gadiem
aris no kombuliem3 rakstīja: Labā Latvijas komandā ar latviešu spēlētājiem, kuras 30%-40% budžetu veido Latvijā reģistrētas kompānijas "Itera Latvija" ieguldījums
Pamuļķis.

  +2 [+] [-]

, 2012-09-17 19:26, pirms 13 gadiem
vai jums arī tv3play.lv visu laiku raustās? pilnīgi nekam nederīga tiešraide.

     [+] [-]

, 2012-09-17 19:32, pirms 13 gadiem
Piekrītu TV3 play ir pat sūdīgāks par LTV7 tiešraidi online - tā vismaz švakā kvalitātē gāja, šī neiet. Man - optiskais Lattelecom nets.

     [+] [-]

, 2012-09-17 19:33, pirms 13 gadiem
Iečekojiet mūsu sastāvu - vai kāds zināja , ka mums būs Ozo?
LiveStream, Broadcast Dynamo Riga

     [+] [-]

, 2012-09-17 22:11, pirms 13 gadiem
Piekrītu ka tv3 Internet translācijas kvalitāte ir briesmīga.
Man ari ir atris internets bet strādāt normāli nestrādā. Raustas re-startējas utt

     [+] [-]

, 2012-09-17 22:12, pirms 13 gadiem
Noxey rakstīja: saksi? Vai tu domāji sacīsi / teiksi?

Nē. Nav jau tā,ka visu laiku lidostā būtu TV operatori.
Nju kad varētu parādīties oficālas ziņas?

     [+] [-]

, 2012-09-18 17:05, pirms 13 gadiem
ну и где этот болтун noxey где перри и койву понятно что это чушь но за базар немешало бы ответить