Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" regulāro čempionātu noslēdz ar uzvaru

Jānis Pārums

"Dinamo" regulāro čempionātu noslēdz ar uzvaru
Mārtiņš Karsums
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Šovakar Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) regulāro čempionātu ar uzvaru noslēdza Rīgas "Dinamo" hokejisti, kas savu līdzjutēju priekšā ar 3:1 pieveica Bratislavas "Slovan". Vārti Roberta Bukarta, Mārtiņa Karsuma un Džeimija Džonsona rēķinā.

Piektdien Rīgas "Dinamo" hokejistiem izdevās pārtraukt astoņu zaudēto spēļu sēriju, savā laukumā ar 3:2 pēcspēles metienos uzvarot Latvijas valstsvienības centra uzbrucēja Jāņa Sprukta pārstāvēto Maskavas CSKA. Šovakar savā laukumā bija jāmēro spēki ar "Slovan" un jāmēģina regulāro sezonu noslēgt uz pozitīvas nots.
Treneri šīs dienas mačam pieteica 6 aizsargus un 11 uzbrucējus, jo saslimšanas ar gripu dēļ šodien spēlēt nevarēja aizsargs Jēkabs Rēdlihs un uzbrucējs Raitis Ivanāns, un līdz ar to laukumā devās arī aizsargs Guntis Galviņš. Vārtus šīsdienas spēlē sargāja Māris Jučers.

Spēli aktīvāk iesāka rīdzinieki un jau trešajā minūtē spēcīgu metienu pa vārtiem izdarīja Bukarts. Tiesa, uzreiz pēc tam sekoja Ginta Meijas noradījums, bet sekojošais vēlreiz apliecināja mūsējo vājāko vietu pēdējās spēlēs – viesi diezgan ātri spēja izmantot skaitlisko vairākumu – pirmo pretinieku metienu Jučers spēja atvairīt, taču Sersens bija ātrākais pie atlēkušās ripas un pārspēja mūsu vārtsargu – 0:1. Par laimi, pēc ielaistajiem vārtiem rīdzinieki aktivizējās un savu panāca – vienu no vairākām izdevībām izmantoja Roberts Bukarts, panākot neizšķirtu – 1:1. Rīdzinieki turpināja uzbrukt, tiesa, devītajā minūtē komandas aktivitātes nedaudz ierobežoja noraidījums, tomēr šodien izdevās izturēt. Trešdaļas otrā puse pagāja "Dinamo" zīmē, savas iespējas izmantot gan neizdevās ne Karsumam, ne Indrašim.

Otro trešdaļu apņēmīgāk un aktīvāk iesāka "Slovan", taču "Dinamo" viesu aktivitātes itin veiksmīgi neitralizēja. Spēles raksturs mainījās trešdaļas vidū, kad rīdziniekiem radās iespēja pirmoreiz spēlēt vairākumā un savu iespēju izmantoja Mārtiņš Karsums – eleganti iepauzējis, uzbrucējs ar plaukstas metienu pārspēja viesu vārtsargu, gūstot savus 16. vārtus sezonā un izvirzot "Dinamo" vadībā – 2:1. Perioda turpinājumā rīdziniekiem bija vēl labas izdevības (Biezais, Bukarts), tomēr rezultāts vairs nemainījās.

Trešā trešdaļa sākās ar diviem "Dinamo" noraidījumiem, kas sekoja viens pēc otra, taču mazākumus rīdzinieki godam izturēja. Drīz pēc tam Arta Ābola padotie pārņēma iniciatīvu, daudzkārt bīstami apdraudot viesu komandas vārtus. Rīdzinieku spiediens palielinājās, kas 56.minūtē rezultējās ar trešajiem vārtiem – pēc ilgāka laika izcēlās Džeimijs Džonsons - 3:1. Pirmais rezultativitātes punkts par piespēli Vitālijam Pavlovam. Atlikušajā laikā rīdzinieki pārsvaru nosargāja, regulāro sezonu noslēdzot ar uzvaru! Tagad priekšā cīņas Cerības kausā...

KHL, 17.februāris

Rīgas "Dinamo" - Bratislavas "Slovan" 3:1 (1:1, 1:0, 1:0)
Vārti: 2:46 0:1 Sersens (Mikušs, Mikliks, vair.), 4:37 1:1 Bukarts (Kr. Rēdlihs), 28:25 2:1 Karsums (Kr. Rēdlihs, Sotnieks), 55:05 3:1 Džonsons (Pavlovs, Laviņš)
Vārtsargi: Jučers - Januss

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-17 22:48, pirms 12 gadiem
AlexUSA rakstīja: Es runáju par kaut ko citu nevis par lídzskréjéjiem un nodevéjiem. Laikam esi alu sadzéries no plastmasas pudelém!
Es jautāju - kura tad ir tā ideālā nācija bez plankumiem? Ko izcel latviešus?

     [+] [-]

, 2013-02-17 23:01, pirms 12 gadiem
Trapss rakstīja: Vienkarši noignorē tādus zušus, namejus, mr.ekspetrus u.c. ļaundabīgos spamerus, lai neredzētu viņu dumjos komentārus. Šie ļautiņi nekad paši nav mēģinājuši sasniegt ko ievērības cienīgu sportā sasniegt, ne arī ko nozīmīgu izveidot, tādēļ viņiem nav jausmas ko tas nozīmē un nav nekādas cieņas pret tiem kuri to cenšas darīt. Tas lielā mērā ir arī iemesls tam, ka viņiem nav īsti sapratnes par to , kas ir profesionālais sports, un, ka rezultāts ne vienmēr atbilst ieguldītajam darbam, un nespēj adekvāti novērtēt savējo sasniegumus un neveiksmes, jo viegli taču ir ielīst kādā statistikas serverī, izdarīt savus virtuālos secinājumus, atrast kaut kur kādu, kas bijis veiksmīgāks un iemest kārtējo mēslu savējo lauciņā. Ja Latvija sastāvētu tikai no šādiem '' komentētājiem'' mums nebūtu ne sportistu, ne organizētāju, ne atbalstītāju...................
Labi ka visa mūsu sabiedrība nav iedomājusies, ka sportistiem,politiķiem un citām publiskām personām jāsaka paldies tikai par to,ka viņi tādi ir.
Acīm redzami,ka Tu arī varētu būt publiska persona, kas saņem krietnu devu sabiedrības kritiku, un sapņo kaut tā nebūtu, jo diez vai savādāk tādas stulbības būtu uzrakstījis.

     [+] [-]

, 2013-02-17 23:20, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labi ka visa mūsu sabiedrība nav iedomājusies, ka sportistiem,politiķiem un citām publiskām personām jāsaka paldies tikai par to,ka viņi tādi ir.
Acīm redzami,ka Tu arī varētu būt publiska persona, kas saņem krietnu devu sabiedrības kritiku, un sapņo kaut tā nebūtu, jo diez vai savādāk tādas stulbības būtu uzrakstījis.
Es gan neteiktu, ka kaut kas īpaši nepareizs būtu pateikts. Lielais vairums līdzjutēju (?) pat aptuveni neapjēdz, kāds kolosāls darbs ir jāiegulda, lai kļūtu par kaut vai vidusmēra sportistu. Un ko par saviem izlietajiem sviedriem un asinīm padsmit gadu garumā saņem pretī šie cilvēki? Tikai kaut kādas nievas un muļķīgus spriedelējumus kā nu vajadzēja darīt to un kā šito. Un no kā? Nevis no speciālistiem, bet no kaut kāda tupa pūļa, kurā katrs nīkulis, kurš vienreiz nopircis biļeti uz spēli, uzreiz iedomājas, ka tagad visi sportisti viņiem kaut ko ir parādā.

     [+] [-]

, 2013-02-17 23:36, pirms 12 gadiem
hypocrisy rakstīja: Es gan neteiktu, ka kaut kas īpaši nepareizs būtu pateikts. Lielais vairums līdzjutēju (?) pat aptuveni neapjēdz, kāds kolosāls darbs ir jāiegulda, lai kļūtu par kaut vai vidusmēra sportistu. Un ko par saviem izlietajiem sviedriem un asinīm padsmit gadu garumā saņem pretī šie cilvēki? Tikai kaut kādas nievas un muļķīgus spriedelējumus kā nu vajadzēja darīt to un kā šito. Un no kā? Nevis no speciālistiem, bet no kaut kāda tupa pūļa, kurā katrs nīkulis, kurš vienreiz nopircis biļeti uz spēli, uzreiz iedomājas, ka tagad visi sportisti viņiem kaut ko ir parādā.
Kāpēc tikai pret sportistiem šāda attieksme?
Celtnieks kurš uzbūvē šķību greizu māju arī ir jāslavē, jo viņš taču ir ieguldījis tik daudz spēkus un enerģiju,lai šo māju uzbūvētu?
Slavēsim (vismaz nekritizēsim) mūsu slikto ceļu būvniekus, korumpētos ierēdņus u.t.t., jo viņi arī savu darbu dara vaigu sviedros.
Un, vispār, atceramies runča Leopolda teicienu-puikas, dzīvosim draudzīgi.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-17 23:49, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāpēc tikai pret sportistiem šāda attieksme?
Celtnieks kurš uzbūvē šķību greizu māju arī ir jāslavē, jo viņš taču ir ieguldījis tik daudz spēkus un enerģiju,lai šo māju uzbūvētu?
Slavēsim (vismaz nekritizēsim) mūsu slikto ceļu būvniekus, korumpētos ierēdņus u.t.t., jo viņi arī savu darbu dara vaigu sviedros.
Un, vispār, atceramies runča Leopolda teicienu-puikas, dzīvosim draudzīgi.
Kādi celtnieki, kādas muļķības? Ir lietas, kuras ir objektīvi novērtējamas (šķība siena), un subjektīvas lietas, kuras nezkāpēc vērtē katrs, kam nav slinkums, pēc savas visai trūcīgās saprašanas. Piemēram, vai Bēthovena Mēnesnīcas sonāte ir vērtīga muzikālajā ziņā vai nē. Otrkārt, lai uzbūvētu taisnu sienu, nav piecpadsmit gadu sūri jācīnās ar ķieģeli. Nekorekti ir salīdzināt sporta, tēlotājas mākslas vai mūzikas profesijas pārstāvju veikto ar ikdienišķu profesiju pārstāvju sasniegumiem. Tas nenozīmē, ka automātiski nevienu nedrīkst kritizēt, diemžēl normālu, konstruktīvu kritiku no pūļa nesagaidīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-18 08:47, pirms 12 gadiem
Trapss rakstīja: Vienkarši noignorē tādus zušus, namejus, mr.ekspetrus u.c. ļaundabīgos spamerus, lai neredzētu viņu dumjos komentārus. Šie ļautiņi nekad paši nav mēģinājuši sasniegt ko ievērības cienīgu sportā sasniegt, ne arī ko nozīmīgu izveidot, tādēļ viņiem nav jausmas ko tas nozīmē un nav nekādas cieņas pret tiem kuri to cenšas darīt. Tas lielā mērā ir arī iemesls tam, ka viņiem nav īsti sapratnes par to , kas ir profesionālais sports, un, ka rezultāts ne vienmēr atbilst ieguldītajam darbam, un nespēj adekvāti novērtēt savējo sasniegumus un neveiksmes, jo viegli taču ir ielīst kādā statistikas serverī, izdarīt savus virtuālos secinājumus, atrast kaut kur kādu, kas bijis veiksmīgāks un iemest kārtējo mēslu savējo lauciņā. Ja Latvija sastāvētu tikai no šādiem '' komentētājiem'' mums nebūtu ne sportistu, ne organizētāju, ne atbalstītāju...................
Piekrītu. Un Tavi pieminētie "eksperti" jauc kritiku ar lamāšanos. Viņi mīl lamāties, ņirgāties, apsaukāties, bieži izteikt prognozes , kuru mērķis ir vienkārši kašķēties, paši to cēli dēvē par kritiku.
Nemaz nebūtu slikti ja kāds uzrakstītu sakarīgu kritiku par DR sniegumu, bet tādu jau neredz. Tikai piezīmes izteiktas tīniskā garā.
Un galvenais kaut kā riebīgāk uzrakstīt. Tā jau saka tie cilvēki raksta par citiem tāpēc ka paši dzīvē tādi ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-18 10:24, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Piekrītu. Un Tavi pieminētie "eksperti" jauc kritiku ar lamāšanos. Viņi mīl lamāties, ņirgāties, apsaukāties, bieži izteikt prognozes , kuru mērķis ir vienkārši kašķēties, paši to cēli dēvē par kritiku.
Tak citās sadaļās viņi uzvedas tāpat - kaut ko tupu un provokatīvu uzvemj, un futenes un baša fani tāpat šķendējas par to, ka nekas netiek darīts, lai troļļu nafigizētu.