Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Hosa, Masaļskis, Pujacs un Ščastļivijs ievietoti atteikumu draftā

Jānis Celmiņš

Hosa, Masaļskis, Pujacs un Ščastļivijs ievietoti atteikumu draftā
Georgijs Pujacs
Foto: dinamoriga.eu

Vakar notikušajā „Dinamo Rīga” padomes sēdē, kurā tika izskatīts jautājums par Rīgas "Dinamo" komandas sniegumu 2014./2015. gada KHL čempionātā, tikuši pieņemti vairāki svarīgi lēmumi, lai uzlabotu komandas sniegumu, vēsta kluba oficiālā mājas lapa. Šodien Kontinentālā hokeja līga (KHL) atklāja, ka "Dinamo" atteikumu draftā ievietoja četrus hokejistus - Marcelu Hosu, Edgaru Masaļski, Georgiju Pujacu un Pjotru Ščastļiviju.

Vakar AS "Dinamo Rīga” padome uzklausīja komandas ģenerālmenedžera Normunda Sējēja ziņojumu par komandas sniegumu. Tāpat kluba padome iepazinās ar AS "Dinamo Rīga" valdes priekšsēdētāja Aigara Kalvīša informāciju par valdes paveikto 2014. gadā. Tikuši pieņemti vairāki svarīgi lēmumi, lai uzlabotu komandas sniegumu un turpinātu cīņu par iekļūšanu izslēgšanas spēlēs.

Acīmredzot viens no šiem svarīgajiem lēmumiem ir sastāva tīrīšana. "Dinamo" atteikumu draftā ievietoja četrus komandas hokejistus - vārtsargu Edgaru Masaļski, aizsargu Georgiju Pujacu un uzbrucējus Marcelu Hosu un Pjotru Ščastļiviju. Ja 48 stundu laikā neviena KHL komanda neizvēlēsies šos spēlētājus, viņi dosies uz "Dinamo" fārmklubu Liepājā, kas startē Latvijas Hokeja virslīgā.

Masaļskis 12 spēlēs šosezon ir izcīnījis divas uzvaras, vidēji ielaižot 3,54 ripas un atvairot 87,3% pretinieku metienu. Pujacs 32 mačos nopelnījs divus (1+1) punktus. Hosa 38 mačos guva 16 (7+9) punktus un nopelnīja dalītu vājāko koeficientu komandā (tāpat kā Pujacam; -15). Ščastļivijam 27 spēlēs bija 10 (5+5) punkti un koeficients -8.

KHL Rietumu konferences turnīra tabulā "Dinamo" šobrīd ieņem 13. vietu 14. komandu konkurencē, un no izslēgšanas spēļu zonas atpaliek par desmit punktiem.

Izmantotie resursi:
Sākums - Hokeja kluba Dinamo Rīga oficiālā...
Континентальная хоккейная лига : Чемпионат...

 +38 [+] [-]

, 2014-12-16 16:41, pirms 10 gadiem
Kalvītis ar saviem parametriem būs vārtusargs ?

 +12 [+] [-]

, 2014-12-16 16:44, pirms 10 gadiem
Raksts par neko! Jēga?!

     [+] [-]

, 2014-12-16 16:46, pirms 10 gadiem
Celmiņš tviterī ierakstīja jautājumu, kas kopīgs Masaļskim, Pujacam, Ščastļīvijam un Hossam.

     [+] [-]

, 2014-12-16 16:46, pirms 10 gadiem
Kalvītis ir tas svarīgais lēmējs?

  +7 [+] [-]

, 2014-12-16 16:48, pirms 10 gadiem
Ļoti konkrēti. Visu sapratu.

  +6 [+] [-]

, 2014-12-16 16:50, pirms 10 gadiem
Ps. Noliks Kalvīti lai pretinieki aiz smiekliem nevarētu paspēlēt

  +2 [+] [-]

, 2014-12-16 16:50, pirms 10 gadiem

  +4 [+] [-]

, 2014-12-16 16:51, pirms 10 gadiem
tukša dir*ana

 +20 [+] [-]

, 2014-12-16 16:51, pirms 10 gadiem
Palielināts pīrādziņu skaits Dinamo ložā, lai rūgtums mazāks?

  +9 [+] [-]

, 2014-12-16 16:51, pirms 10 gadiem
Klubu likvidēs, tādējādi izvairoties no jaunas zaudējumu sērijas!

  +7 [+] [-]

, 2014-12-16 16:52, pirms 10 gadiem
2014./2015. gada KHL čempionātā, tikuši pieņemti vairāki svarīgi lēmumi, lai uzlabotu komandas sniegumu, vēsta kluba oficiālā mājas lapa. Kādi, pagaidām netiek ziņots

kāda jēga no ši raksta ??? varējat rakstu veidot kad zinat kas tie par lēmumiem , kārtējā cilvēku čakarēšana , tāpat ka ar to sponsoru , ir sponsors , bet neteiksim kas

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 16:52, pirms 10 gadiem
Edgars rakstīja: Celmiņš tviterī ierakstīja jautājumu, kas kopīgs Masaļskim, Pujacam, Ščastļīvijam un Hossam.
Masonu aģenti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2014-12-16 16:56, pirms 10 gadiem
Palielināt sev algas?

     [+] [-]

, 2014-12-16 16:56, pirms 10 gadiem
Komanda sāks tankoties..

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 17:00, pirms 10 gadiem
Aizmirsi vēl CIPULI

Edgars rakstīja: Celmiņš tviterī ierakstīja jautājumu, kas kopīgs Masaļskim, Pujacam, Ščastļīvijam un Hossam.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 17:01, pirms 10 gadiem
gggg rakstīja: Kalvītis ar saviem parametriem būs vārtusargs ?
dienas jocins

  +9 [+] [-]

, 2014-12-16 17:01, pirms 10 gadiem
modris77 rakstīja: Abols ka treners ir mesls tas jau ir pieradits ja nav OZOLINA nav komandas varbut dinamo vajadzetu panemt SAROKINU , un OZOLINU lai pabeidz so sezonu Abols neko nesajedz pilnigi ja pasaules cempionata stradaja maina indrasis ,cipulis, darzins tad kapec debilikis abols tadu netaisa ,atbilde vienkarsa Abols ir mudaks ka speletajs bija nulle un ka treners tiesi tads pats
Bet Tu kā interneta komentētājs esi nulle.

  +2 [+] [-]

, 2014-12-16 17:03, pirms 10 gadiem
Stabili tiks lauzti līgumi!

     [+] [-]

, 2014-12-16 17:05, pirms 10 gadiem
vai tiešām lauzīs līgumus ar svēto trīsvienību?

 +21 [+] [-]

, 2014-12-16 17:06, pirms 10 gadiem
Ņemot vērā rubļa kursu, DR dienas tāpat ir skaitītas.

  -2 [+] [-]

, 2014-12-16 17:08, pirms 10 gadiem
Rekur amerikāņu žurnālisti tviterī raksta
"As Trade deadline is approaching there are some rumours about Dinamo Riga's players Hossa, Schastlivy, Pujacs and Masalskis"
https://twitter.com/LWOSShakcc/stat...

  +2 [+] [-]

, 2014-12-16 17:09, pirms 10 gadiem
chemist_dk rakstīja: Ņemot vērā rubļa kursu, DR dienas tāpat ir skaitītas.
ne tikai, lido ne tikai rublis, bet arī Daugaviņa, Karsuma un citu algus

     [+] [-]

, 2014-12-16 17:13, pirms 10 gadiem
Ja tiks lauzti līgumi ar šiem spēlētājiem, tad tas nenozīmē, ka Dinamo izkar balto karogu play-off ?
Gribās ticēt, ka ir KHL klubi, kam interesētu Hossa un Pujacs, Masalskis un Ščastļivijs...maz ticams, bet viss var noteikt.
Ceru, ka tā nav taisnība un tomēr būs maiņa
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +7 [+] [-]

, 2014-12-16 17:15, pirms 10 gadiem
pleesonja rakstīja: Rekur amerikāņu žurnālisti tviterī raksta
"As Trade deadline is approaching there are some rumours about Dinamo Riga's players Hossa, Schastlivy, Pujacs and Masalskis"
https://twitter.com/LWOSShakcc/status/544864434070769664
Amerikāņu žurnālisti haha

  -2 [+] [-]

, 2014-12-16 17:15, pirms 10 gadiem
Vai RD paspēja saņemt jūdas grašus no Gazprom pirms ar krieviju notika viss tas kas notiek pēdējā mēneša laikā?

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 17:17, pirms 10 gadiem
pleesonja rakstīja: Rekur amerikāņu žurnālisti tviterī raksta
Nu liecies tak mierā, Aivi

  -3 [+] [-]

, 2014-12-16 17:17, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Vai RD paspēja saņemt jūdas grašus no Gazprom pirms ar krieviju notika viss tas kas notiek pēdējā mēneša laikā?
Nē, GAZPROM deva tikai iespēju paostīt gāzes smaku, lai tā būtu kā dopings pirms katras spēles.

  +4 [+] [-]

, 2014-12-16 17:19, pirms 10 gadiem
Blogs Par Hokeju rakstīja: Amerikāņu žurnālisti haha
Nē nu man jau prieks ka mani par amerikāņu žurnālistu nosauc

  -1 [+] [-]

, 2014-12-16 17:19, pirms 10 gadiem
Es domāju...ka vajadzīgs vēl viens vārtsargs....

     [+] [-]

, 2014-12-16 17:26, pirms 10 gadiem

  +6 [+] [-]

, 2014-12-16 17:26, pirms 10 gadiem
Hossa, Pujacs, Sčastļivijs Masaļskis ievietoti atteikuma draftā pretējā gadijumā dosies uz HK Liepāja

  +2 [+] [-]

, 2014-12-16 17:28, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Tagad katrs var izrādīt savu fantāziju iespējas, kādi ir bijuši šie lēmumi.
Man personiski šķiet, ka tie bija šādi:
1. Kalvītis būs vārtsargs;
2. Čekists Dāvis psiholoģiski un fiziski centīsies ietekmēt spēlētājus ar KGB metodēm;
3. Čekists Savickis pirms katras spēles novadīs komandai patriotiskās audzināšanas lekcijas labākajās PSRS laiku tradīcijās;
4. Rumpītis ar naudas koferīti centīsies uzpirkt visus turpmākos Ģinamas pretiniekus, bet par cik koferītis ir tikai viens, tad tas viss būs prasts pretinieku apkāsiens, jo naudu tāpat viņš par zāģi nedos;
5. Priede pēc sezonas nodzīs pliku pauri, un paziņos, ka šovs ar Ģinamas līdzdalību ir cauri.
Liepāja saņems spēcīgu papildinājumu
Трансферные новости 16 декабря :...

  +5 [+] [-]

, 2014-12-16 17:29, pirms 10 gadiem
Deathsky rakstīja: Hossa, Pujacs, Sčastļivijs Masaļskis ievietoti atteikuma draftā pretējā gadijumā dosies uz HK Liepāja
Eu, viņus visus uz Liepāju!
Tas tik būtu vareni!

     [+] [-]

, 2014-12-16 17:30, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Eu, viņus visus uz Liepāju!
Tas tik būtu vareni!
Ceri ka citi KHL klubi nesavāks tad būs vareni

  +6 [+] [-]

, 2014-12-16 17:30, pirms 10 gadiem
Deathsky rakstīja: Hossa, Pujacs, Sčastļivijs Masaļskis ievietoti atteikuma draftā pretējā gadijumā dosies uz HK Liepāja
nebūtu slikti, ka LHV spēlētu cilvēki ar NHL, KHL un OS pieredzi

  -2 [+] [-]

, 2014-12-16 17:32, pirms 10 gadiem
Deathsky rakstīja: Ceri ka citi KHL klubi nesavāks tad būs vareni
Nē, tas jau bija tikai joks, jo tāpat skaidrs, ka ja viņus nepievāks citi KHL klubi, tad ,visticamāk, viņi lauzīs līgumus ar Ģinamu, un dosies Eiropas virzienā.
Jautājums ir tikai-vai spēlētāji ir gatavi lauzt līgumus nesaņemot par to pienākošās kompensācijas?

     [+] [-]

, 2014-12-16 17:33, pirms 10 gadiem
Raksts par neko, jo šādi lēmumi arī ir par neko.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 17:36, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Liepāja saņems spēcīgu papildinājumu
http://www.khl.ru/news/2014/12/16/231413.html

Bet ja nopietni, tad īsti nesaprotu kāpēc šai sarakstā ir Hossa.Par pārējiem ir puslīdz skaidrs, ka tas saistīts ar vājo sniegumu.
Izskaidrojums varētu būt-pārāk liels cipars līgumā, bet atdeve ne tuvu nav tik liela.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 17:37, pirms 10 gadiem
Ozz pec ata ata Nez,tas ka Hossam neiet ir saprotams...Nevar jau katru sezonu mest pa 20 -25 ripam...Un Laimigajam bija trauma,bet stati vinam neslikti ir...Nu par Masalski un Pujacu sk,kada jega sildit solinu un nespelet,itipasi Masalskim???Tas nozime ka Dinamo ir nauda un ir varianti lidz deadline,kad tirgu var ko dabut...

     [+] [-]

, 2014-12-16 17:37, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, tas jau bija tikai joks, jo tāpat skaidrs, ka ja viņus nepievāks citi KHL klubi, tad ,visticamāk, viņi lauzīs līgumus ar Ģinamu, un dosies Eiropas virzienā.
Jautājums ir tikai-vai spēlētāji ir gatavi lauzt līgumus nesaņemot par to pienākošās kompensācijas?
es domāju, ka agri vai vēlu notīsies no Krievijas klubiem arī tie leģionāri, kuri algu saņem rubļos, jo zaudētās kompensācijas būs niecīgas

     [+] [-]

, 2014-12-16 17:39, pirms 10 gadiem
pleesonja rakstīja: es domāju, ka agri vai vēlu notīsies no Krievijas klubiem arī tie leģionāri, kuri algu saņem rubļos, jo zaudētās kompensācijas būs niecīgas
Tas tiešām ir pat ļoti iespējams variants.

  -3 [+] [-]

, 2014-12-16 17:41, pirms 10 gadiem
Gājiens ar zirdziņu!
Hosa nav trešās maiņas spēlētājs, bet visām komandām 1 un 2 nokomplektētas.
Šasļivijs, pārāk vecs.
Pujacs šosezon neko nav parādijis, lai kādam vajadzētu.
Masaļskim ir 2sezonu līgums, tāds ar nevienam nebūs vajadzīgs.
Kundziņiem reāls mājiens ar koku, ja nemainīsies, trāpīs!

  +8 [+] [-]

, 2014-12-16 17:42, pirms 10 gadiem
Nu Hossa gan jau sanemsies,jo pa brizam tomer guva punktus...nu ja Dinamo lauzis ligumu ar Hossu tad ta bus kluda...par parejiem piekritu...

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 17:44, pirms 10 gadiem
совсем там еб нулись и кто вместо них играть будет, ладно можно убрать жору и масалу, но зачем то хоссу и счастливого выгонять?

  +6 [+] [-]

, 2014-12-16 17:44, pirms 10 gadiem
Varbuut beidzot no HK Riigas tiks izsaukts Abols, jo vins ir pelniijis pieradiit sevi liimeni augstaak, labi 3 liimenjus augstaak, bet tas nemaina faktu.

  +2 [+] [-]

, 2014-12-16 17:45, pirms 10 gadiem
Dinamo vadība atkal spridzina!
Svētajam Jurim skaidas galvā, bet Kalvītim pīradziņi.

  +5 [+] [-]

, 2014-12-16 17:45, pirms 10 gadiem
Ja 48 stundu laikā neviena KHL komanda neizvēlēsies šos spēlētājus, viņi dosies uz "Dinamo" fārmklubu Liepājā, kas startē Latvijas Hokeja virslīgā.

Šitas ir pats labākais no raksta.

     [+] [-]

, 2014-12-16 17:45, pirms 10 gadiem
tornberg rakstīja: совсем там еб нулись и кто вместо них играть будет, ладно можно убрать жору и масалу, но зачем то хоссу и счастливого выгонять?
Kas tev patiik labaak, vai meteejs ir legionaars vai saveejais
Saaksim ar to!

  +3 [+] [-]

, 2014-12-16 17:46, pirms 10 gadiem
Liepājas krekls ar Hossas uzvārdu 😄😄😄😄

  +2 [+] [-]

, 2014-12-16 17:46, pirms 10 gadiem
A prikolna buutu Pujacas ar savu 200k gada algu kapaatu Latvijas chempii, tas buutu latvija klubu rekords, manupraat!

  +7 [+] [-]

, 2014-12-16 17:47, pirms 10 gadiem
Tūlīt atnāks Ģinamas guru Fuņš, un visiem mums uzrakstīs kārtējo traktātu linu palaga lielumā, ka viss ko dara Ģinamas vadība ir tikai uz labu, un Ģinama ir mūsu saule debesīs.

  -2 [+] [-]

, 2014-12-16 17:48, pirms 10 gadiem
acmee23 rakstīja: A prikolna buutu Pujacas ar savu 200k gada algu kapaatu Latvijas chempii, tas buutu latvija klubu rekords, manupraat!
Žorikam un Masalai tā būtu tikai atgriešanās pie savām saknēm, jo abi savulaik ir pārstāvējuši LM hokeja klubu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-12-16 17:50, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, tas jau bija tikai joks, jo tāpat skaidrs, ka ja viņus nepievāks citi KHL klubi, tad ,visticamāk, viņi lauzīs līgumus ar Ģinamu, un dosies Eiropas virzienā.
Jautājums ir tikai-vai spēlētāji ir gatavi lauzt līgumus nesaņemot par to pienākošās kompensācijas?
a tu domā viņi saņem algu?

 +11 [+] [-]

, 2014-12-16 17:50, pirms 10 gadiem
svaigas vēsmas RD sistēmā? klau, bet tas sponsors beigās tika publiskots? vai šis joprojām ir gatavs dot piķi tikai ar tādu nosacījumu, ja neviens par viņu neko neuzzin, uz formām viņa logo likt aizliegts, nekādu publicitāti nedrīkst pieļaut? tāda normālam sponsoram adekvāta rīcība

  +2 [+] [-]

, 2014-12-16 17:50, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Žorikam un Masalai tā būtu tikai atgriešanās pie savām saknēm, jo abi savulaik ir pārstāvējuši LM hokeja klubu.
Žorikam Vartanovam saknes ir Pitjagorskā

  -1 [+] [-]

, 2014-12-16 17:51, pirms 10 gadiem
Pilnīgi piekrītu , šiem vīriem laiks pagājis!

  +5 [+] [-]

, 2014-12-16 17:52, pirms 10 gadiem
3 no 4 pieminētajiem, domāju, ir ar labākajām algām ģinamā, tā kā secinājumus par kluba rožaino nākotni izdarat paši...

  +3 [+] [-]

, 2014-12-16 17:52, pirms 10 gadiem
kolhoza līgas tāpat ir vāks. Cik rubļu vatņiku sponsoriem būs jānopelna, lai izmaksātu miljoniem lielās špīleru algas dolāros...
chemist_dk rakstīja: Ņemot vērā rubļa kursu, DR dienas tāpat ir skaitītas.

     [+] [-]

, 2014-12-16 17:52, pirms 10 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: a tu domā viņi saņem algu?
Godīgi?
Pēc snieguma spriežot, šķiet, ka atkal nesaņem.

     [+] [-]

, 2014-12-16 17:53, pirms 10 gadiem
Runčuks rakstīja: svaigas vēsmas RD sistēmā? klau, bet tas sponsors beigās tika publiskots? vai šis joprojām ir gatavs dot piķi tikai ar tādu nosacījumu, ja neviens par viņu neko neuzzin, uz formām viņa logo likt aizliegts, nekādu publicitāti nedrīkst pieļaut? tāda normālam sponsoram adekvāta rīcība
"Sponsors" ir līgas "stabilizācijas" fonds, nevis kāds mistisks labvēlis ar biezu maku un plānu prātu!

  +4 [+] [-]

, 2014-12-16 17:54, pirms 10 gadiem
normaali,tik ko Hossa sliktu izdariijis?

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 17:54, pirms 10 gadiem
Jā, šis iespējams ir signāls, ka ir naudas problēmas un negrib, lai dārgie atņem visu pēdējo, kas palicis.

Kāds zin, ko nozīmētu nonākšana Liepājā? Kā mainītos šo spēlētāju algas?

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 17:54, pirms 10 gadiem
pujacu sen jau vajadzēja mest ārā.

  +6 [+] [-]

, 2014-12-16 17:54, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: normaali,tik ko Hossa sliktu izdariijis?
nevar samaksāt varbūt?

  +3 [+] [-]

, 2014-12-16 17:54, pirms 10 gadiem
Pujacs.Masalskis uz Liepaju aizies,jo tadus KHL nevienai komandai nevaig! Deru uz 2 litrigo sešpaku!

  +4 [+] [-]

, 2014-12-16 17:55, pirms 10 gadiem
Hossu gan kāds var paņemt. piem vitjaz vai kāds cits,kas par PO cīnās..

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 17:55, pirms 10 gadiem
Tas tik būtu skats, Hossa kapā Liepājā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-12-16 17:57, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tūlīt atnāks Ģinamas guru Fuņš, un visiem mums uzrakstīs kārtējo traktātu linu palaga lielumā, ka viss ko dara Ģinamas vadība ir tikai uz labu, un Ģinama ir mūsu saule debesīs.
Nebuutu sliktu Funju arii ielikt atteikumu draftaa , lai vinu savaats piem. olhockey ru.

  +3 [+] [-]

, 2014-12-16 17:57, pirms 10 gadiem
KaraLis rakstīja: Tas tik būtu skats, Hossa kapā Liepājā
70 golu sezona

  -3 [+] [-]

, 2014-12-16 17:58, pirms 10 gadiem
Nu domaju ka Hosas vietā labāk Cipuli,būtu ielikuši atteikumu draftā,Viņam tak nekāda rezultavitāte nav!!!

  -2 [+] [-]

, 2014-12-16 17:58, pirms 10 gadiem
Kura pi.pja vel vini vispar ir komanda.vinju laiks jau sen ir beidzies.un to redlihu Sejeja kungs ari vareja pievienot sarakstinja.N.Sejejs normals muzhiks ta turet..

     [+] [-]

, 2014-12-16 17:58, pirms 10 gadiem
FSB un GRU kaut kā ne pārāk smuki skan...
Runčuks rakstīja: klau, bet tas sponsors beigās tika publiskots? vai šis joprojām ir gatavs dot piķi tikai ar tādu nosacījumu, ja neviens par viņu neko neuzzin, uz formām viņa logo likt aizliegts, nekādu publicitāti nedrīkst pieļaut?

  +3 [+] [-]

, 2014-12-16 17:59, pirms 10 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: 70 golu sezona
Nedomāju, ka viņš diži atšķirtos no LHV līderiem (Macijevska un Zabja)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 18:01, pirms 10 gadiem
Piedāvāju Dinamo vadībai spert nākamo soli, pārrēķinot spēlētāju algas rubļos (pēc kursa, kas bija sezonas sākumā) un turpmāk maksāt šajā valūtā.

  +3 [+] [-]

, 2014-12-16 18:02, pirms 10 gadiem
kristaps212409 rakstīja: Kaut kas traks labāko aizsargu arī!!!!
Krišjānis tak ar Genoveju paliek

  +5 [+] [-]

, 2014-12-16 18:03, pirms 10 gadiem
Cerams Masaļskis un Pujacs atradīs klubus Eiropas rietumos ,bet kas notiks ar Hosu un Pjotru laimīgo ir pilnīgi pie kājas.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 18:04, pirms 10 gadiem
Hossu nu toch nevajadzeja..... tie minusi vinjam no pujaca

     [+] [-]

, 2014-12-16 18:06, pirms 10 gadiem
Hossa fantastisks ko es teicu sezonas sakuma

  -1 [+] [-]

, 2014-12-16 18:06, pirms 10 gadiem
Nafig Hossu? Tad jau Ineta arī prom no LV ar Pjotru =[[

     [+] [-]

, 2014-12-16 18:07, pirms 10 gadiem
devils435 rakstīja: Hossu nu toch nevajadzeja..... tie minusi vinjam no pujaca
ne,tos minusus liek sapratigi domajošie,nevis spiedzošie tīņi no Arēnas Rīga

  +3 [+] [-]

, 2014-12-16 18:07, pirms 10 gadiem
Žiriks Pudžaks nekad nav paticis. Parasti, ja izlase ielaida golu vai kko nomuhļīja, tas pīrāgs bija tuvumā. Hosa, tas kurš švakais bračka, un (Ne)Laimīgais negūst punktus, cik gribētos, tāpēc hasta a la vista, pacani! Vienīgi žēl par Masalu, labie gadi jau sen aiz muguras...

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 18:08, pirms 10 gadiem
Bail par Dārziņu paliek, divi sezonas C jau stacijā

     [+] [-]

, 2014-12-16 18:08, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Cerams Masaļskis un Pujacs atradīs klubus Eiropas rietumos ,bet kas notiks ar Hosu un Pjotru laimīgo ir pilnīgi pie kājas.
Masaļskim vajag spēļu praksi, jo mums vajadzēs vārtsargu uz PČ! Bez tam tas jaunas kanādiešu vārtsargs statistikas ziņā nav īpaši labāks par Masalu, lai viņu paturētu. Visticamāk ir tā, ka klubs negrib maksāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-12-16 18:12, pirms 10 gadiem
Iespējams, atsevišķi spēlētāji, Bačā var vairāk nopelnīt. Ņemot vērā, ka šā brīža rubļa kurss nav zemākais iespējams,jāšaubās ne tikai par RD pastāvēšanu, bet arī par KHL ilggadību. Lēnām bet pārliecinoši viss tuvojas noslēgumam.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 18:12, pirms 10 gadiem
Liepājai labs papildinājums

     [+] [-]

, 2014-12-16 18:12, pirms 10 gadiem
kristaps212409 rakstīja: Es biju domājis Pujacu , potenciālo izlases kapteini!!!!
Liepājas izlases kapteinis viņš varbūt, kaut kas vairāk gan nē

  -1 [+] [-]

, 2014-12-16 18:12, pirms 10 gadiem
Nesaprotami.Ar šo spēlētāju atteikumiem ,komandas gars arī liekas pasliktināsies.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 18:12, pirms 10 gadiem
dale rakstīja: Kaapeec Masalski?
Vinjam tachu ir jaagatavojas PC...
Nu ne jau uz soliņa sēžot, viņš to darītu

  +2 [+] [-]

, 2014-12-16 18:13, pirms 10 gadiem
kristaps212409 rakstīja: Es biju domājis Pujacu , potenciālo izlases kapteini!!!!
Girgensons būs kapteinis drīzumā

     [+] [-]

, 2014-12-16 18:13, pirms 10 gadiem
Sviestu saēdies kāds?
Nu kas zin vai vispār jēga no tāda valdes locekļa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-12-16 18:16, pirms 10 gadiem
Nez, kaut kā liekas, ka tev ir runa par piķi, kura Dinamo vairs nav.

     [+] [-]

, 2014-12-16 18:18, pirms 10 gadiem
Par tiem trijiem viss ir skaidrs, bet kapēc Pujacu!? :O

  +4 [+] [-]

, 2014-12-16 18:19, pirms 10 gadiem
bliezne rakstīja: Par tiem trijiem viss ir skaidrs, bet kapēc Pujacu!? :O
Tieši visloģiskākais solis

  +2 [+] [-]

, 2014-12-16 18:19, pirms 10 gadiem
NU gaidam kadi jauni speletaji bus DInamo

     [+] [-]

, 2014-12-16 18:20, pirms 10 gadiem
KaraLis rakstīja: Nez, kaut kā liekas, ka tev ir runa par piķi, kura Dinamo vairs nav.
Loģiski, ka par piķi, jo 3 no 4 spēlētājiem ir starp apmaksātākajiem iekš DR, bet sniegums iesūkā. Tagad, kad rublis plīst pa vīlītēm beidzot ir dr iespēja nocelt kādu labu leģi krievu klubiem, kas visticamāk ir mērķis, vai krāāj naudu Fruktam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-16 18:20, pirms 10 gadiem
bliezne rakstīja: Par tiem trijiem viss ir skaidrs, bet kapēc Pujacu!? :O

  -1 [+] [-]

, 2014-12-16 18:21, pirms 10 gadiem
Tukšpauri!

  +2 [+] [-]

, 2014-12-16 18:22, pirms 10 gadiem
Hossu jau tik tiešām vajag atstāt komandā, bet Pujacu, jau labu laiku atpakaļ vajadzēja izmest ārā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 18:25, pirms 10 gadiem
Dinamo ir PRIVĀTS! Klubs, ko grib to dara.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 18:25, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Bukartu?
Moriseju

     [+] [-]

, 2014-12-16 18:26, pirms 10 gadiem
Prikshaans rakstīja: Dinamo ir PRIVĀTS! Klubs, ko grib to dara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-16 18:29, pirms 10 gadiem
taja sarakasta trukst cipula.......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-16 18:30, pirms 10 gadiem
bļ* kasjauns.lv rakstīts Dinamo atsakās no savām zvaigznēm

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 18:31, pirms 10 gadiem
Par Masali un Žoru skaidrs bet Hosa un Petja jau var normāli nokapāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-12-16 18:33, pirms 10 gadiem
Cik simboliski bija tas, ka Sporta studijas sižetā bija gan Masaļska, gan Šastļivija sievas! Kala plānus par lielisko gaidāmo sezonu, bet tagad abloms abām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-12-16 18:34, pirms 10 gadiem
Vispār ļoti loģisks lēmums, ja negrib spēlēt tad ir ar tādiem jācīnās. Pujacam un Hosam pat kapteiņus deva, bet atdeve nulle.

  +2 [+] [-]

, 2014-12-16 18:34, pirms 10 gadiem
ej nost ka reksu ja hosa un krievs speles liepajā

     [+] [-]

, 2014-12-16 18:35, pirms 10 gadiem
4emsis rakstīja: Par Masali un Žoru skaidrs bet Hosa un Petja jau var normāli nokapāt
Petja jau pērn neko nevarēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-16 18:35, pirms 10 gadiem
dale rakstīja: Inetai buus vien jaatgriezhas atpakalj "Nasha Russia"
celt Maskavu!!!

     [+] [-]

, 2014-12-16 18:36, pirms 10 gadiem
Ak vai,Hossa arī...uz Liepāju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-16 18:38, pirms 10 gadiem
dale rakstīja: Par ko jaareec?
Šitie spicie spelmani padoma pac speles latvijas čempi smiekligi nekad neticesu

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 18:40, pirms 10 gadiem
kad nākamā spēle?

     [+] [-]

, 2014-12-16 18:43, pirms 10 gadiem
Nesaprotams gajiens tik pat labi sen vareja,bet tiesi tagad pierada kartejo reizi lena aizedze.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-12-16 18:45, pirms 10 gadiem
20.12.14 15:00 Hokeis Jelgavā ... Zemgale pret Hosu..Masalu..Žoriku un Ščastlīviju.... + .. Liepāju.... 😃😃😃 ei tu nost....!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-16 18:47, pirms 10 gadiem
viss, ko es varu pateikt, ir - oho!

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 18:47, pirms 10 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: Ta ka RD playeru sutisana uz faarmu algas ciparu neietekme tad sie visi var saspiteties un spelet chilla neiespringstot Liepaja un sanemt savas neadekvatas summas. Hossu gan iespejams kads panems kurs par ploviem cinaas
Masaļskis un Pujacs gan jau to arī darīs līdz brīdim, kad neatradīs sev vietu kur citur. Ja Hossa un Ščastļivijs tiks cauri draftam, tad tiks arī drīz vien saukti atpakaļ, ja tik tiešām neizdosies no viņiem atbrīvoties vaiveru periodā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 18:50, pirms 10 gadiem
... un paraksta Janne Pesonenu

     [+] [-]

, 2014-12-16 18:51, pirms 10 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: Ploviem vairs netic un isti nav pamata ticeet, naudas ari taka maigi izsakoties kabatas nespiezh, siem lielakie kontrakti bet ieguldijums rezultata veidosana neatbilstosi mazs, attieksme nekada. Visu kopaa saliekot logiski sos visus pasutit. Vajadzetu vel dazus bet nu protams sezona janokapaa, neies jau tikai HKR playerus iesaistit lai visiem zagetu ar 5-6 ripaam.
Nu bet tieši tā.. Tas, ka algas maksā eiro neko nenozīmē. Klusā sponsora finansējums gan jau rubļos. Kaut kā jau vajag atbrīvoties no lielākajiem maisiem, lai var ilgāk to sezonu izvlikt un izmaksāt algas citiem.

     [+] [-]

, 2014-12-16 18:51, pirms 10 gadiem
Sava zina pareizs lemums, Pujacs nekads un no Hosas, Ščastļivijs ka legionariem nav nekada jega, tikai zel Masaļski, kartejo reizi Dinamo vinam karjeru cakare, cik nu vairs no tas atlicis, vins soreiz nebija vainigs ka trapijas speles kur komanda speleja slikti, sava zina kluvas pielava tik pat daudz cik Sedlāčeks, tikai kops Sedlāčekam saka veikties, Edgaram vairs iespeja netika dota, bet panema kanadieti un stipri saubos vai vins bus labaks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 18:54, pirms 10 gadiem
Pilniigs sviests par Hossu,lietderiibas ir sudigs,bet Nu vins vismaz ripu mak pieturet un iemest,kad vajag,stulbi, ka ar Edzu un parejiem

     [+] [-]

, 2014-12-16 18:55, pirms 10 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: Masala un Pujacs par atslidosanu un atradisanos treninos sanems atlikusaja sezonas dalaa stabili virs 100k EUR. Kads cits viniem nemot vera sniegumu spes piedavat ciparu kas spes so parsist? Nedomaju viss. Un kapec ipasi jaiespringst ja var chilaa to naudu dabut. Aizies uz kkadu chehu ekstraliigu a tur jau neviens 100k par neko nemaksas. Tapec liela iespeja ka sie abi toch par spiiti paliks. Hossu domaju panems, nav tik slikts, bet nu ir savi iemesli atlaist
Saņems tikpat cik saņēma dinamo, jo vienvirziena līgums, loģiski ka virs 100k bet nu kāda iespēja, ka visu sezonu pa Liepāju.. kāds no šitiem diviem jau nu saņems kādu piedāvājumu no kāda eiropas kluba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 18:56, pirms 10 gadiem
Zombijs rakstīja: Sava zina pareizs lemums, Pujacs nekads un no Hosas, Ščastļivijs ka legionariem nav nekada jega, tikai zel Masaļski, kartejo reizi Dinamo vinam karjeru cakare, cik nu vairs no tas atlicis, vins soreiz nebija vainigs ka trapijas speles kur komanda speleja slikti, sava zina kluvas pielava tik pat daudz cik Sedlāčeks, tikai kops Sedlāčekam saka veikties, Edgaram vairs iespeja netika dota, bet panema kanadieti un stipri saubos vai vins bus labaks.
Ja Tu būtu darba devējs, kurš firmā paņēmis darbinieku par 20-30 tūkstošiem mēnesī, bet darbinieks visās reizēs, kad jāstrādā, darītu darbu slikti. Un Tev nebūtu nekāda iespēja viņu atlaist... Būtu priecīgs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-16 19:02, pirms 10 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: RD neko nesacakeraj. RD masalam deva iespeju atgriezties KHL apritee, ko vins pats sava snieguma un attieksmes del nav izmantojis. Te nu nevienu nevajag vainot. Un nevar pat salidzinat ar kaadu atdevi un degsmi masala grauza ledu un vaartijas pa zemi pirmaja RD piegajienaa. Tagad no taa visa tada atblaazma vien ir. Tas jau nekas ka savejais, tas vien negarante vietu RD un KHL.
Ja, ta saki tad no Cipula un Bukarta ari jatiek vala.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-16 19:06, pirms 10 gadiem
rublis krīt, naudas nav... bēdīgi

  +3 [+] [-]

, 2014-12-16 19:06, pirms 10 gadiem
Zombijs rakstīja: Ja, ta saki tad no Cipula un Bukarta ari jatiek vala.
Salīdzināji.. Cipulis+Bukarts alga un Hossa+Ščastļivijs alga

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 19:11, pirms 10 gadiem
Diezgan Logiski! nav nekaadu briinumu par sho zinu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-16 19:20, pirms 10 gadiem
Njā, lai neķer kreņķi Pēteris laimīgais un Žora. Bet par Edžu un Marcelu mazliet izbrīna.

  +7 [+] [-]

, 2014-12-16 19:24, pirms 10 gadiem
Nu tā ir milzīga necieņas izrādīšana pret Hossu ,nevar viņš bombīt visu laiku golus.. Par pārējiem pareizi vien ir.

  +3 [+] [-]

, 2014-12-16 19:26, pirms 10 gadiem
Ceru,ka Masalski un Pujacu izlasē vairs neredzēsim,paldies Edža par OS,taču karjera strauji iet uz leju ;(

     [+] [-]

, 2014-12-16 19:26, pirms 10 gadiem
Pujacs, Masala un Pjotrs neizbrīna, bet Hossu jau gan varēja paturēt. Uzmest jau vel var.

Domāju, ka vismaz 2 no šiem brauks uz Liepāju.
Hossa Liepājā? Būtu interesanti.

  -2 [+] [-]

, 2014-12-16 19:27, pirms 10 gadiem
Fredža rakstīja: Nu tā ir milzīga necieņas izrādīšana pret Hossu ,nevar viņš bombīt visu laiku golus.. Par pārējiem pareizi vien ir.
Varbūt visiem jau ir apnicis skatīties uz spēlētāju, kuram nav motivācija.
Jo Hossa jau tieši bija tas, kas sāka celt kkādas pretenzijas.

     [+] [-]

, 2014-12-16 19:29, pirms 10 gadiem
Rublim pī..................., ko lai dara. Kāda alga tagad Karsumam, Daugaviņam. Domājat Krievijas kom. tas neskar. Pat vairāk. Nav ko ieņurrāt māgā.

  +4 [+] [-]

, 2014-12-16 19:31, pirms 10 gadiem
Pozitīvs solis, nedaudz tiks pastiprināts Latvijas čempionāts.

  -2 [+] [-]

, 2014-12-16 19:31, pirms 10 gadiem
Bet pag, kas tad nāks vietā?
Jo Hossas un Pujaca vieta tad paliek brīva.
Nu nez, nākamā spēle ir 22 vai 23. decembrī Helsinkos.

     [+] [-]

, 2014-12-16 19:32, pirms 10 gadiem
Pirmkart Liepaja viniem bus mazaka alga,un maz neviens sanemt negrib,un saubos ka Hossa speles Liepaja...Nu domaju ka pec 48 stundam Dinamo lauzis ligumu...Tas ir visrealak...

Domaju ka Dinamo atriebjas Hosam par to ka publiski pazinoja ka nemaksa algas,kad Dinamo vel nebija sponsora...

  -1 [+] [-]

, 2014-12-16 19:33, pirms 10 gadiem
zel masalski.parejie,lai spele kaut vai pleskavaS TAURINOS.UN SAVACIET TO CUKU-KALVITI.MESLS IR PIEGRIEZIES.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-16 19:34, pirms 10 gadiem
Arsenich rakstīja: Pirmkart Liepaja viniem bus mazaka alga,un maz neviens sanemt negrib,un saubos ka Hossa speles Liepaja...Nu domaju ka pec 48 stundam Dinamo lauzis ligumu...Tas ir visrealak...

Domaju ka Dinamo atriebjas Hosam par to ka publiski pazinoja ka nemaksa algas,kad Dinamo vel nebija sponsora...
Tieši to pašu domāju, par Hossu.
Un bieži viņš ir diez gan nevarīgs laukumā, nav tās degsmes kas pārējai komandai.

     [+] [-]

, 2014-12-16 19:34, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bet pag, kas tad nāks vietā?
Jo Hossas un Pujaca vieta tad paliek brīva.
Nu nez, nākamā spēle ir 22 vai 23. decembrī Helsinkos.
Tulīt beigsies u20 čempis un tad redzēs varbūt kāds izšaus D Rīgā !

  +2 [+] [-]

, 2014-12-16 19:35, pirms 10 gadiem
Kepku pikets būs?

  +2 [+] [-]

, 2014-12-16 19:35, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Varbūt visiem jau ir apnicis skatīties uz spēlētāju, kuram nav motivācija.
Jo Hossa jau tieši bija tas, kas sāka celt kkādas pretenzijas.
De Dinamo visus varej ielikt taja atteikuma drafta,jo visi spele ka pa vilniem,nu Hossam sis periods bija loti smags,nevien nesaka kapec,bet nekad neesmu redzejis Hossu tik bedigu,iespejams ka kaut kas ir noticis...

     [+] [-]

, 2014-12-16 19:37, pirms 10 gadiem
Tā, Liepāja pastiprinās, gaidām ko darīs Kurbads!

Vecajo padome nolēma ka šiem vīriem bija RD jāievelk PO, kad darbs nav padarīts - Attā!

  +3 [+] [-]

, 2014-12-16 19:39, pirms 10 gadiem
modris77 rakstīja: Abols ka treners ir mesls tas jau ir pieradits ja nav OZOLINA nav komandas varbut dinamo vajadzetu panemt SAROKINU , un OZOLINU lai pabeidz so sezonu Abols neko nesajedz pilnigi ja pasaules cempionata stradaja maina indrasis ,cipulis, darzins tad kapec debilikis abols tadu netaisa ,atbilde vienkarsa Abols ir mudaks ka speletajs bija nulle un ka treners tiesi tads pats
Ceru, ka tiksi nobloķēts jau drīz...

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 19:41, pirms 10 gadiem
Pēc nedēļas gaidam nākamos kandidātus atteikumu draftam un tā līdz visa komanda tiks aizvietota ar HK Rīga hokejistiem.

     [+] [-]

, 2014-12-16 19:42, pirms 10 gadiem
Skatos ka ir brivs sis:

Eliteprospects.com - Janne Pesonen

     [+] [-]

, 2014-12-16 19:45, pirms 10 gadiem
Nu pagaidiet, džekiem iedeva riktīgas Ziemassvētku brīvdienas, jo Liepājai tāpat nav spēļu. Puikas atpūtīsies, iepūtīs vaigos un viss aizies

     [+] [-]

, 2014-12-16 19:45, pirms 10 gadiem
Paļbē tos aizvietos ar kautkādu jaunu/lētu leģionāru , u20 LAT izlaes spīdošo spēlētāju un HK RĪGA/LIEPĀJA kapātāju !

  +6 [+] [-]

, 2014-12-16 19:45, pirms 10 gadiem
''Laba'' attieksme pret Hossu. Septiņu sezonu Dinamo seja un vārtu mašīna tiek izmests.

  -2 [+] [-]

, 2014-12-16 19:48, pirms 10 gadiem
Avs rakstīja: ''Laba'' attieksme pret Hossu. Septiņu sezonu Dinamo seja un vārtu mašīna tiek izmests.
Vārtu mašīna - bija pagajušajās sešās sezonās , tagad nejiet !

  +4 [+] [-]

, 2014-12-16 19:49, pirms 10 gadiem
RepTap rakstīja: Vārtu mašīna - bija pagajušajās sešās sezonās , tagad nejiet !
Bet ir ari tads periods kad neiet jebkuram...Bet Dinamo to nesaprot...

     [+] [-]

, 2014-12-16 19:49, pirms 10 gadiem
Nu, ja paņemtu Stepltonu, tad jau būtu pat ļoti labi.
Bet diez vai.

     [+] [-]

, 2014-12-16 19:49, pirms 10 gadiem
Edgars rakstīja: Celmiņš tviterī ierakstīja jautājumu, kas kopīgs Masaļskim, Pujacam, Ščastļīvijam un Hossam.
Liepaaja

     [+] [-]

, 2014-12-16 19:51, pirms 10 gadiem
RepTap rakstīja: Vārtu mašīna - bija pagajušajās sešās sezonās , tagad nejiet !
Nu ok, bet šādā situācijā ir jāpalīdz jāvienojas par,kaut kādu cienīgu risinājumu. Nevis atteikuma draftā izmest.

  +2 [+] [-]

, 2014-12-16 19:51, pirms 10 gadiem
rainmaker rakstīja: Komanda sāks tankoties..
Uz ko? KHL drafts lielākoties ir viens liels cirks...

  +2 [+] [-]

, 2014-12-16 19:52, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu, ja paņemtu Stepltonu, tad jau būtu pat ļoti labi.
Bet diez vai.
Kepka beidz sapņot. Burbulis drīz plīsīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-12-16 19:55, pirms 10 gadiem
Kāda jēga tad vēl bija paņemt Vilsonu, reāli ar Hosu būtu tagad saņēmušies un kapājuši, bet tgd izskatās, ka playoff vairs nespīdēs

Un Ščastļivijs, viņam takš bija trauma un nevar gaidīt, lai uzreiz močī
OK Edžam ar Pujacu tka dotas iespējas

Tiešām tādas naudas problēmas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 19:57, pirms 10 gadiem
SODNIEKS rakstīja: HOSSSA NOPIETNI, JOHAIDĪ!!!! KAS TAS PAR BARDAKU, REALI WTF UN ES NETICU KA NEPIETIEK NAUDA, VINAM VARBUT NEKRIT RIPAS IEKSA BET NU TAPEC JAU NAV JAIZMANTO, SPELET VINS VAR UN MAK, UN PATS SVARIGAKAIS CIK BIEZI VINS MET PA VARTIEM, DINAMO RIGA BEZ HOSSAS NAV DINAMO RIGA, SIS RIEBIGAIS JAUNUMS LOTI SMAGI IEDRAGAJA MANU ATBALSTU PRET DINAMO, SAVA ZINA NECIENA PRET PASU HOSSU!!!!! NOST AR VADIBU, ES GRIBU HOKEJU!!!!!!!
Tieši tā, man arī tas liekās, kā necieņas izrādīšana, tikko vēl bija kapteinis un labāk viņš spēlēja. Bet nu dzīve ir skarba

     [+] [-]

, 2014-12-16 19:59, pirms 10 gadiem
Aivitos0077 rakstīja: Kāda jēga tad vēl bija paņemt Vilsonu, reāli ar Hosu būtu tagad saņēmušies un kapājuši, bet tgd izskatās, ka playoff vairs nespīdēs

Un Ščastļivijs, viņam takš bija trauma un nevar gaidīt, lai uzreiz močī
OK Edžam ar Pujacu tka dotas iespējas

Tiešām tādas naudas problēmas?
Vari atbildēt uz jautājumu, cik spēles šosezon Wilsons ar Hossu ir kopā spēlējuši?

  +2 [+] [-]

, 2014-12-16 20:00, pirms 10 gadiem
Iedomājieties, līgumi ar spēlētājiem ir noslēgti USD vai EUR, bet klubu īpašnieki budžetu tāpat veido rubļos. Tātad,lai izmaksātu pieņemsim vienu eiro, tev ir jāizdod 100 rubļi uz pusi vairāk kā plānots budžetā. Super ne?

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 20:00, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu, ja paņemtu Stepltonu, tad jau būtu pat ļoti labi.
Bet diez vai.
Aksel man liekas, ka tu esi ļoti tālu no realitātes šobrīd .

     [+] [-]

, 2014-12-16 20:01, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Aksel man liekas, ka tu esi ļoti tālu no realitātes šobrīd .
Es tak saprotu, ka viņu neņems.
Būs brīnums ja wsp kādu vēl paņems.

Tas,ka es izmetu tādu komentu, nenozime ka nezinu realitāti.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-16 20:02, pirms 10 gadiem
Aivitos0077 rakstīja: Tieši tā, man arī tas liekās, kā necieņas izrādīšana, tikko vēl bija kapteinis un labāk viņš spēlēja. Bet nu dzīve ir skarba
Ja,gribetos paskaidrojumus kas notiek,par ko Dinamo doma???

     [+] [-]

, 2014-12-16 20:02, pirms 10 gadiem
Avs rakstīja: Iedomājieties, līgumi ar spēlētājiem ir noslēgti USD vai EUR, bet klubu īpašnieki budžetu tāpat veido rubļos. Tātad,lai izmaksātu pieņemsim vienu eiro, tev ir jāizdod 100 rubļi uz pusi vairāk kā plānots budžetā. Super ne?
es ar domāju, ka tas ir galvenais iemesls un ja tā ņem tam pašam Edžam ar varēja dot iespēju,viņš vnk ir dārgs

     [+] [-]

, 2014-12-16 20:03, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Vari atbildēt uz jautājumu, cik spēles šosezon Wilsons ar Hossu ir kopā spēlējuši?
nezinu precīzi, bet par maz, lai atkal saspēlētos

  +7 [+] [-]

, 2014-12-16 20:03, pirms 10 gadiem
nu pieliksim punktu baumām, Rīgā tantiņas pieturā runā....maigais KGB cirpiens, lai nejauktu galvu trakajiem Dinamo lidzjutējiem, vienkārši visi 4 ir no algu augšas saraksta, kas ir diezgan loģiski, jo uzvārdi un pieredze zināmi, kaut kaut kāds formas kritums gadās katram, bet ar viņu pieredzi, tas viss ir pārejošs, bet ja nav ko maksāt, tad sarunājamun klusi škiramies, tā viltīgi caur atteikumu stelli. Te pat komentāri lieki, visi paliktu, ja vien naudas būtu, un nevajag te ticēt kaut kādiem mistiskiem atteikumiem, ir arī tādi, Saulietis, Cipulis, Bičevskis, tas pats Meija, arī Miķelis, Bičevskis kuru stati ir sliktāki, par Hossu un Sčastliviju, Augstkalns un Jerofejevs vienkārši nevelk Pujaca limeni un protams arī algu. Domāju RD faniem jagatavojas vēl slktākam scenārijam....

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 20:05, pirms 10 gadiem
Aivitos0077 rakstīja: es ar domāju, ka tas ir galvenais iemesls un ja tā ņem tam pašam Edžam ar varēja dot iespēju,viņš vnk ir dārgs
Protams Dinamo jau neveido budžetu rubļos,bet tā nauda jau tāpat no kurienes nāk..

  -1 [+] [-]

, 2014-12-16 20:06, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Tā, Liepāja pastiprinās, gaidām ko darīs Kurbads!

Vecajo padome nolēma ka šiem vīriem bija RD jāievelk PO, kad darbs nav padarīts - Attā!
Kur Tev HKL pastiprinās?
Ģinamas spēlētāji šiem tikai priekš ceturtās maiņas. Vienīgi Masala var kaut cik nopietnu konkurenci izrādīt Petkusam.

     [+] [-]

, 2014-12-16 20:08, pirms 10 gadiem
kaijs rakstīja: nu pieliksim punktu baumām, Rīgā tantiņas pieturā runā....maigais KGB cirpiens, lai nejauktu galvu trakajiem Dinamo lidzjutējiem, vienkārši visi 4 ir no algu augšas saraksta, kas ir diezgan loģiski, jo uzvārdi un pieredze zināmi, kaut kaut kāds formas kritums gadās katram, bet ar viņu pieredzi, tas viss ir pārejošs, bet ja nav ko maksāt, tad sarunājamun klusi škiramies, tā viltīgi caur atteikumu stelli. Te pat komentāri lieki, visi paliktu, ja vien naudas būtu, un nevajag te ticēt kaut kādiem mistiskiem atteikumiem, ir arī tādi, Saulietis, Cipulis, Bičevskis, tas pats Meija, arī Miķelis, Bičevskis kuru stati ir sliktāki, par Hossu un Sčastliviju, Augstkalns un Jerofejevs vienkārši nevelk Pujaca limeni un protams arī algu. Domāju RD faniem jagatavojas vēl slktākam scenārijam....
Nākamie sarakstā ir nākošie līderi - Dārziņš, Redlihs, Indrašis?

     [+] [-]

, 2014-12-16 20:09, pirms 10 gadiem
sorry Vilsonu nepieminēju, kuru tak parakstīja kā Hossas piespēļu autoru, un ko tagad?? Tie kas ir tikko kaut ko KHL salaiduši grīstē, Miķelis, Lauris, Vilsons, tos tagad neviens neņems...par šitiem četriem vēl ir iespēja kautko dabūt!

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 20:10, pirms 10 gadiem
kaijs rakstīja: sorry Vilsonu nepieminēju, kuru tak parakstīja kā Hossas piespēļu autoru, un ko tagad?? Tie kas ir tikko kaut ko KHL salaiduši grīstē, Miķelis, Lauris, Vilsons, tos tagad neviens neņems...par šitiem četriem vēl ir iespēja kautko dabūt!
Tu tam tici? Gazprom šodien pateica, ka atlaiž 25% darbiniekus . Par pārējiem klubiem nemaz nerunājot, Atlant un Himik jau izpārdeva savus līderus.

     [+] [-]

, 2014-12-16 20:10, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur Tev HKL pastiprinās?
Ģinamas spēlētāji šiem tikai priekš ceturtās maiņas. Vienīgi Masala var kaut cik nopietnu konkurenci izrādīt Petkusam.
Petkum...laikam ne pārāk tev viņš patīk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-16 20:12, pirms 10 gadiem
kaijs rakstīja: nu pieliksim punktu baumām, Rīgā tantiņas pieturā runā....maigais KGB cirpiens, lai nejauktu galvu trakajiem Dinamo lidzjutējiem, vienkārši visi 4 ir no algu augšas saraksta, kas ir diezgan loģiski, jo uzvārdi un pieredze zināmi, kaut kaut kāds formas kritums gadās katram, bet ar viņu pieredzi, tas viss ir pārejošs, bet ja nav ko maksāt, tad sarunājamun klusi škiramies, tā viltīgi caur atteikumu stelli. Te pat komentāri lieki, visi paliktu, ja vien naudas būtu, un nevajag te ticēt kaut kādiem mistiskiem atteikumiem, ir arī tādi, Saulietis, Cipulis, Bičevskis, tas pats Meija, arī Miķelis, Bičevskis kuru stati ir sliktāki, par Hossu un Sčastliviju, Augstkalns un Jerofejevs vienkārši nevelk Pujaca limeni un protams arī algu. Domāju RD faniem jagatavojas vēl slktākam scenārijam....
visā piekristu, izņemot to, ka Augstkalns tomēr velk to RD līmeni

  +4 [+] [-]

, 2014-12-16 20:13, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Tu tam tici? Gazprom šodien pateica, ka atlaiž 25% darbiniekus . Par pārējiem klubiem nemaz nerunājot, Atlant un Himik jau izpārdeva savus līderus.
es neko ne ticu ne neticu, pārāk dārgi Krima krieviem izmaksāja, bet nu ko stulbiem padarīsi

     [+] [-]

, 2014-12-16 20:23, pirms 10 gadiem
Kur viņi dabùs spēlētājus?

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 20:25, pirms 10 gadiem
Slinkums tulkot un rediģēt, lasiet raw:

James Mirtle @mirtle · 43s 44 seconds ago

Some agents say they've protected their KHL players' contracts from currency devaluation. But if teams don't have the money, then what?
0 replies 0 retweets 0 favorites
James Mirtle @mirtle · 13m 13 minutes ago

Multiple sources confirming players on those three KHL teams haven't been paid this season: "Roughly one-third of KHL has serious problems."
0 replies 45 retweets 11 favorites
James Mirtle @mirtle · 18m 18 minutes ago

Don't know exactly which teams are distressed enough to bow out of KHL but best guesses are Atlant, Bratislava and Riga. Major pain there.
0 replies 12 retweets 4 favorites
James Mirtle @mirtle · 20m 20 minutes ago

A lot of teams are having payroll issues with players, too. I've heard from a couple; if others are out there, contact me via DM.
0 replies 13 retweets 4 favorites
James Mirtle @mirtle · 21m 21 minutes ago

Three KHL teams may fold due to monetary issues related to crashing ruble and Russian economy. Some coaches haven't been paid anything.
0 replies 106 retweets 19 favorites
James Mirtle @mirtle · 22m 22 minutes ago

What's going on in the KHL right now is pretty unbelievable. There's talk they'll have crisis meetings this week.

  +2 [+] [-]

, 2014-12-16 20:32, pirms 10 gadiem
Par diviem spēlētājiem pilnīgi skaidrs - ļoti vāji (Masaļskis, Pujacs), Sčastļivijs noteikti arī nebūs zaudējums DR (diezgan pavājš), bet par Hossu-tas mazliet pārsteidz (lietderības koeficients gan ir drausmīgs), bet kopumā Hossu pat ļoti gribājās lai paliek. Metiens viņam ir labs, saikne ar Vilsonu. Iespējams dārgi izmaksā DR , ja viņš ir viens no dārgākajiem, tad lēmums ir saprotamāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-16 20:40, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Petkum...laikam ne pārāk tev viņš patīk
Kā spēlētājs ir Ok, bet kā cilvēks nezinu, jo personiski nepazīstu
Par aizrādījumu paldies.

     [+] [-]

, 2014-12-16 20:45, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā spēlētājs ir Ok, bet kā cilvēks nezinu, jo personiski nepazīstu
Par aizrādījumu paldies.
drīz jābūt rakstam
http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=744282&navid=nhl:topheads

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 20:48, pirms 10 gadiem
Avs rakstīja: ''Laba'' attieksme pret Hossu. Septiņu sezonu Dinamo seja un vārtu mašīna tiek izmests.
Veci, beidzot saproti, ka profesionālais hokejs ir lopkautuve! Šodien Kings, rīt miskastnieks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-16 20:54, pirms 10 gadiem
Edgars rakstīja: Celmiņš tviterī ierakstīja jautājumu, kas kopīgs Masaļskim, Pujacam, Ščastļīvijam un Hossam.
Atbilde varētu būt: Potenciālā spēlēšana Latvijas hokeja Virslīgā! Bet ja nopietni, tad domāju ne par kādu PO neviens sen jau vairs nesapņo! Tas vairāk izskatās pēc potenciāli ņemamāko aktīvu "izpārdošanas" un algas saraksta atvieglošanas....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-12-16 20:54, pirms 10 gadiem
Avs rakstīja: ''Laba'' attieksme pret Hossu. Septiņu sezonu Dinamo seja un vārtu mašīna tiek izmests.
A kas Dinamo ir jābūt kautkādai labdarībai? Maksā tu algu viņam par atslidošanu un varēsi kaifot.

Dinamo atšķirībā no VEF neņem naudu no valsts budžeta. Klubs ko vēlas, to var darīt.

KAs jums mazohistiem pa problēmu. Tā nepatīk Dinamo, bet visu dienu sēž un par to runā Apbrīnojams stūlbums!

  -1 [+] [-]

, 2014-12-16 20:56, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Atbilde varētu būt: Potenciālā spēlēšana Latvijas hokeja Virslīgā! Bet ja nopietni, tad domāju ne par kādu PO neviens sen jau vairs nesapņo! Tas vairāk izskatās pēc potenciāli ņemamāko aktīvu "izpārdošanas" un algas saraksta atvieglošanas....
Būtu interesanti redzēt tavu abloma seju, pēc 8 dienām kad Dinamo paziņos ar ko aizstās šos spēlētājus. Nestreb karstu vecīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-12-16 20:58, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Sen senos laikos...bet ne tavos laikos!
Tu mani neinteresē šeit! Tu esi gailēns! Pietiek? Pietiek!
Nu tu te būsi savācies brīdinājumus. Čalīt. Pārgudrība tev ir augstā līmenī. Noliec to pudeli darba dienā, pelēkā masa tev pūst!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-16 20:59, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Nesekoju Dinamo!
Cik saprotu, tu seko
Viņš ir ozo slapinātājs! Pats divas sezonas sēdēja arēnā! Par velti! Un laimīgs!
Izskatās, ka es sekoju krietni mazāk par tevi!

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 21:00, pirms 10 gadiem
ja grib no kā atsperties uz perspektīvu, tad pārmaiņas vajadzīgas un tās skāra tos, kas dzimuši 70./80.gadu mijā un vairs nav tik produktīvi kā agrāk

  +2 [+] [-]

, 2014-12-16 21:01, pirms 10 gadiem
Cerams, ka neviens viņus nepaņems un lai tik spēlē Liepājā. Zvaigzens atradušās, lai spēlē kā Buffalo ar jaunajiem un gaida kad sāksies veiksme un tie metīs iekšā! Un daži pieredzējuši spēlētāji arī paliks un gaidām rezultātu pēc 2-3 gadiem.

  +3 [+] [-]

, 2014-12-16 21:03, pirms 10 gadiem
Viss dēļ tā,ka par maz pērkiet pelmeņus ar DINAMO simboliku.Visiem algas saceltas (paldies valdībai) rijiet tik kaviāru un nēģus ,bet tiem nav DINAMO atbalsta...

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 21:04, pirms 10 gadiem
specha rakstīja: ja grib no kā atsperties uz perspektīvu, tad pārmaiņas vajadzīgas un tās skāra tos, kas dzimuši 70./80.gadu mijā un vairs nav tik produktīvi kā agrāk
Nejau dzimšanas gads ir problēma! Džīzzasss... Pat ja tev ir 40 gadi un tu vidēji vari savākt 0.8 punktus spēlē, tad arī tu būsi komandā.

Ja esi produktīvs tad tu spēlē, ja neesi tad tu esi atlaist. Elementāri. Nekādas citas likumsakarības nav jāmeklē. Iespējams Hosas gadījumā DR cer ka kāds savāks Hosu un DR varēs paņemt kādu no Krievu kluba bēgošo Leģionāru.

Nevar tā vienkārši atteikties no 2 uzbrucējiem. Papildinājums noteikti būs.

  +2 [+] [-]

, 2014-12-16 21:04, pirms 10 gadiem
Prikshaans rakstīja: Būtu interesanti redzēt tavu abloma seju, pēc 8 dienām kad Dinamo paziņos ar ko aizstās šos spēlētājus. Nestreb karstu vecīt!
Nu ja vien tas nebūs Krosbijs vai Malkins,. tad tev manu "abloma seju" neredzēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-12-16 21:06, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Nu ja vien tas nebūs Krosbijs vai Malkins,. tad tev manu "abloma seju" neredzēt!
tad jau tu neesi goda vīrs, kas nav pārsteigums mūsdienās. Tu esi pateicis savu viedokli, kurš jau tīri loģiski ir aplams. Sanāk ka tu te vnk melo. Jo ja notiek pretējais = tad tev ir "abloms"! Ne tā?

Bet nu, tu vari pievienoties meļu komandai Kristapam9009, Banss, Namejs un pārējām zvaigznēm pret kuriem cieņa ir 0!

Tādas jau tās vērtības mūsdienu paaudzei!

  +2 [+] [-]

, 2014-12-16 21:06, pirms 10 gadiem
emils1032 rakstīja: Cerams, ka neviens viņus nepaņems un lai tik spēlē Liepājā. Zvaigzens atradušās, lai spēlē kā Buffalo ar jaunajiem un gaida kad sāksies veiksme un tie metīs iekšā! Un daži pieredzējuši spēlētāji arī paliks un gaidām rezultātu pēc 2-3 gadiem.
pēc 2-3gadiem varēsi būt priecīgs, ja redzēsi kā klubs vispār pabeidz šo sezonu
Smieklīgi lasīt, ka tik daudzi cilvēki tiešām domā, ka spēlētāji tiek sūtīti uz Liepāju caur vaiveriem, jo viņi vienkārši slikti spēlējot

     [+] [-]

, 2014-12-16 21:09, pirms 10 gadiem
kristaps212409 rakstīja: Domā , šis nav kluba izformēšanas sākums?
Es pieņemu varbūtību, ka šis varētu būt DR pēdējais gads, bet ne dēļ tā, kas notiek šobrīd. Vairāk dēļ tā, kas var vēl tikai notikt.

Bet uzskatu, ka šobrīd vēl DR patiesi cer uz PO! Jā var troļļot un tiekt, ka nebūs, bet kamēr ir teorētiskas iespējas, tikmēr pretēji apgalvojumi ir tīri meli.

Nedomāju, ka Ščastļivija un Hosas vietā būs uzbrucēji no HK Rīga. Domāju tuvākajās dienās būs ziņas par papildinājumu.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 21:11, pirms 10 gadiem
Kepku rozā burbulis drīz laikam pārsprāgs. Mož vēl līdz regsezonas beigām novilks. Ja nē, cerams, ka potenciālie izlases spēlētāji un kandidāti atradīs darbu labos Eiropas līgu klubos.

     [+] [-]

, 2014-12-16 21:12, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: drīz jābūt rakstam
http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=744282&navid=nhl:topheads
Ta man po!
Kāda daļa letiņi savus mazvērtības kompleksus tādējādi būs apmierinājuši, un tagad varēs braši uzsist sev pa plecu.

     [+] [-]

, 2014-12-16 21:12, pirms 10 gadiem
Blogs Par Hokeju rakstīja: pēc 2-3gadiem varēsi būt priecīgs, ja redzēsi kā klubs vispār pabeidz šo sezonu
Smieklīgi lasīt, ka tik daudzi cilvēki tiešām domā, ka spēlētāji tiek sūtīti uz Liepāju caur vaiveriem, jo viņi vienkārši slikti spēlējot
Es neesmu teicis, ka slikti spēlē, bet ja kazai nav piens, tad naf*g viņa vajadzīga?

  -1 [+] [-]

, 2014-12-16 21:13, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ta man po!
Kāda daļa letiņi savus mazvērtības kompleksus tādējādi būs apmierinājuši, un tagad varēs braši uzsist sev pa plecu.
Tas ir tāpat kā tu sev uzsit pa plecu, pēc katra sava mazvērtības kompleksa komentāra? Oo

Namejam patīk būt uzmanības centrā, uķi puķi lielais resnais vecis grib mīīlestību svēētku laikā.

Varēsi lielām acīm apbrīnot ko Dinamo būs atmetis tavai Ļiepajātai

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 21:14, pirms 10 gadiem
Prikshaans rakstīja: Es pieņemu varbūtību, ka šis varētu būt DR pēdējais gads, bet ne dēļ tā, kas notiek šobrīd. Vairāk dēļ tā, kas var vēl tikai notikt.

Bet uzskatu, ka šobrīd vēl DR patiesi cer uz PO! Jā var troļļot un tiekt, ka nebūs, bet kamēr ir teorētiskas iespējas, tikmēr pretēji apgalvojumi ir tīri meli.

Nedomāju, ka Ščastļivija un Hosas vietā būs uzbrucēji no HK Rīga. Domāju tuvākajās dienās būs ziņas par papildinājumu.
PO??? Z/Sv.ietekme?

  -1 [+] [-]

, 2014-12-16 21:15, pirms 10 gadiem
Gin4a rakstīja: PO??? Z/Sv.ietekme?
Es atvainošos tev, ja būšu kļūdījies savos uzskatos. Ceru no tevis sagaidīt tikpat vīrišķīgu rīcību. Saglabāšu šo info sev notepad uz desktop. Cerams būsi goda vīrs

  +2 [+] [-]

, 2014-12-16 21:15, pirms 10 gadiem
Spruktu vietā

     [+] [-]

, 2014-12-16 21:15, pirms 10 gadiem
Prikshaans rakstīja: Es atvainošos tev, ja būšu kļūdījies savos uzskatos. Ceru no tevis sagaidīt tikpat vīrišķīgu rīcību. Saglabāšu šo info sev notepad uz desktop. Cerams būsi goda vīrs
Vienmēr tāds esmu bijis.

     [+] [-]

, 2014-12-16 21:16, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Nu ja vien tas nebūs Krosbijs vai Malkins,. tad tev manu "abloma seju" neredzēt!

Gribētu redzēt mūsu Norvēģijas civilokupanta feisu, kad līdz 25. decembrim nekas nenotiks, un pēc tam vel jo vairāk, jo KHL pārejas pēc šī datuma būs liegtas.

  +2 [+] [-]

, 2014-12-16 21:16, pirms 10 gadiem
nelabs1 rakstīja: Spruktu vietā
Aizmirsti, tas jau ir atmests variants!

  -1 [+] [-]

, 2014-12-16 21:18, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Nu ja vien tas nebūs Krosbijs vai Malkins,. tad tev manu "abloma seju" neredzēt!
Krosbiju vēl varētu, bet kāpēc #krimnash vajadzētu Dynamo?

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 21:20, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ta man po!
Kāda daļa letiņi savus mazvērtības kompleksus tādējādi būs apmierinājuši, un tagad varēs braši uzsist sev pa plecu.
citu atbildi no tevis nemaz negaidīju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-16 21:23, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: citu atbildi no tevis nemaz negaidīju
Nu re! Tu jau mani ļoti labi pazīsti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-12-16 21:28, pirms 10 gadiem
nelabs1 rakstīja: Spruktu vietā
Tas tik vēl trūktu, čali ar koka kājām, paveicies, ka viņam ir laba roku tehnika, lai varētu pelnīt sev maizi, bet nu to pat vairs nevar izdarīt.

     [+] [-]

, 2014-12-16 21:28, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu re! Tu jau mani ļoti labi pazīsti.
raksta ilgi nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-12-16 21:33, pirms 10 gadiem
Prikshaans rakstīja: Es pieņemu varbūtību, ka šis varētu būt DR pēdējais gads, bet ne dēļ tā, kas notiek šobrīd. Vairāk dēļ tā, kas var vēl tikai notikt.

Bet uzskatu, ka šobrīd vēl DR patiesi cer uz PO! Jā var troļļot un tiekt, ka nebūs, bet kamēr ir teorētiskas iespējas, tikmēr pretēji apgalvojumi ir tīri meli.

Nedomāju, ka Ščastļivija un Hosas vietā būs uzbrucēji no HK Rīga. Domāju tuvākajās dienās būs ziņas par papildinājumu.
Varbūt Spruktu sagaidīsi ,vai vēl kādu ,kurš ir gatavs spēlēt par mazu naudiņu,bet pašlaik daļa KHL klubu ieskaitot Dinamo nespēj algu ziņā konkurēt pat ar daļu Eiropas līgu klubiem,nevelti Reķis jau rudenī aizlaidās.

  -2 [+] [-]

, 2014-12-16 21:35, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Ir vēl .......!
Ir par ko parunāt! Kur Zaipis, hui, Namejs, utt?
Es te netaisos mētāt, bet Dubriks ir Dubriks!
ko tu gribi vē dzirdēt?
viss jau pateikts sen...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-16 21:39, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Dzēru kopā alu 96! Kopā ar izlasi Hokejā! Sporta pilī
baigais notikums...96 gadā visi dzēra, kam nebija slinkums pacelt glāzi...
92 gadā bija smagāk, pa taloniem šmiga bija

  -1 [+] [-]

, 2014-12-16 21:40, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Gūti būt objektīvam,ja kepka galvā un Dinamo maika mugurā. Kādi vēl PO? RD ir tik daudz naudas,ka var ar 4 spēlētājiem lauzt līgumus un vēl vietā kādu paņemt? juris maksās ar gāzi un Aldaris savu mīzalnieku dos naudas vietā jaunajiem,vai?
Cik paredzami. Atkal jāmelo heiteriem, lai būtu ko pateikt. Esmu 100x teicis, man nav neviena fanu atribūtika. Pastāsti man, kapēc Dinamo ir tik liela tava dzīves daļa, ka tu te esi katru dienu? Paldies, ka palīdzi Dinamo būt populārākajai tēmai Latvijas sportā Savickis tev saka paldies

     [+] [-]

, 2014-12-16 21:42, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Tev neatdošu pat Irbes nūju!
91. gads!
Nemeloju!
Man patīk sports!
Ka tik tu neesi TOTOAnsis ar 4x īpašumiem Monako
Ir ir tev nūjas, un dzēri dzēri 96 un dzer kopš tās dienas joprojām Sīnis

     [+] [-]

, 2014-12-16 21:43, pirms 10 gadiem
Prikshaans rakstīja: Savickis tev saka paldies
tev ar paldies Savicki par Dinamo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-16 21:44, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: tev ar paldies Savicki par Dinamo
Lūdzu!

     [+] [-]

, 2014-12-16 21:44, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Man neinteresēja taloni
Man bija veikals Kuldīgā Iedomājies! Kuldīgā! Nu labi tētis atdeva!
Ģirtu, Arti, Sandi, Artūru, Serjogu.....! Viņi mani zin, bet tu nē!
Toto Ansi ej gulēt, tu esi piedzēries!

     [+] [-]

, 2014-12-16 21:47, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Man neinteresēja taloni
Man bija veikals Kuldīgā Iedomājies! Kuldīgā! Nu labi tētis atdeva!
Ģirtu, Arti, Sandi, Artūru, Serjogu.....! Viņi mani zin, bet tu nē!
ko ta izputēja veikals?

     [+] [-]

, 2014-12-16 21:47, pirms 10 gadiem
Prikshaans rakstīja: Es atvainošos tev, ja būšu kļūdījies savos uzskatos. Ceru no tevis sagaidīt tikpat vīrišķīgu rīcību. Saglabāšu šo info sev notepad uz desktop. Cerams būsi goda vīrs
Tu varētu jau tagad būt vīrišķīgs un pateikt ko konkrēti es esmu melojis, ja reiz par meli saukā? Nu bez lirikas, kaut ko konkrētu Savādāk kārtējā psihopātiskā ārdišanās tupot zemeņdobē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-16 21:49, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Un kapēc spēlēties ar plusiem, mīnusiem? Esat tak vīri!
Ieliku plusu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-16 21:49, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Kapēc atbildi? Ja tev neuzdeva jautājumu?
Pirksi?
Neatdošu!
Biju Sporta pilī līdz pat beigām!
Esmu tiešām Rīga2000 patiess fans! Netici?
Šis ir internets, te nevienu neintereše kam uzdevi vai neuzdevi jautājumu. Aicini pie sevis ciemos, klāj galdu un varēsi kačāt pravas. Parādīsi pie reizes savu nūju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-12-16 21:50, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Paldies vīr!
Biji zem R2000?
Protams.

     [+] [-]

, 2014-12-16 21:51, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Tu varētu jau tagad būt vīrišķīgs un pateikt ko konkrēti es esmu melojis, ja reiz par meli saukā? Nu bez lirikas, kaut ko konkrētu Savādāk kārtējā psihopātiskā ārdišanās tupot zemeņdobē.
Tu mani labi pazīsti, vēsturē nerakņāšos, bet iespaids laikam ejot tāds ir izveidojies ne velti. Piemēram šobrīd es sēžu mājās dīvānā. Līz ar to, atkal tev sanāk melot.

     [+] [-]

, 2014-12-16 21:52, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Protams.
Tev patūk būt zem? Uhh... Tad jau ar Rinkēviču esi čomos?

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 21:53, pirms 10 gadiem
Prikshaans rakstīja: Tu mani labi pazīsti, vēsturē nerakņāšos, bet iespaids laikam ejot tāds ir izveidojies ne velti. Piemēram šobrīd es sēžu mājās dīvānā. Līz ar to, atkal tev sanāk melot.
Tevi nepazīstu, SC redzu ka esi RD kepka, histēriskas tirgus bābas līmenī, kurš nespēj atbildēt par vārdiem.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-16 21:53, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Sporta Pils draugs!
sliktas kvalitātes spirtu tātad tirgoji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-16 21:54, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Tevi nepazīstu, SC redzu ka esi RD kepka, histēriskas tirgus bābas līmenī, kurš nespēj atbildēt par vārdiem.
Nu, bet rekur atbildēju. Tu apgalvoju, ka atrodos dobē. Bet redz tomēr tā nav taisnība. Tātad tu melo. Ja tu melo, tu esi melis. Kur es neatbildēju par saviem vārdiem? Atkal tev ar lasīšanu problēmas. Vecīt, tev jāiet pie logopēda... Šitā tas nevar turpināties

     [+] [-]

, 2014-12-16 21:55, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Uzraksti privāti kādreiz man! Kamērt mani Agris nav nobloķējis
Parunāsim!
Varēsiet parunāt par to kurš zem un kurš virs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-16 21:58, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Tu beidz dzert to Aldara mīzalnieku. Pēdējo reizi RD rakstā biju labi ja pirms kādām 2 nedēļām,kāds vēl katru dienu? Tev tak steidzami vajadzīga ārstu palīdzība,varbūt vēl ir iespējams ko saglābt.
Es nelietoju alkoholu.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 21:59, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Kapēc tā?
Man nav nekas pret hokeju! Lai spēlē! Bet Zaipim ir! RD kā skabarga pakaļā!
Ka tik tas nav Banss kas Zaipim pakaļā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-12-16 22:07, pirms 10 gadiem
Eu, vīri, paskatījos ko mūsu Norvēģijas civilokupants te šovakar atkal ārdās, un izrādās, ka šo arī kāds nostučijis.
Tomēr ir taisnība zemes virsū.

  +2 [+] [-]

, 2014-12-16 22:09, pirms 10 gadiem
Ir sajūta, ka piepildīsies ideālākais variants. Dinamo būs viens no līgas vājākajiem un nabadzīgākajiem klubiem, ar vienu no zemākajiem apmeklējumiem, tajā pašā laikā komandā spēlēs jaunie čaļi, varbūt kāds no tiem lumpeņiem arī izaugs līdz izlases līmenim!

     [+] [-]

, 2014-12-16 22:09, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Eu, vīri, paskatījos ko mūsu Norvēģijas civilokupants te šovakar atkal ārdās, un izrādās, ka šo arī kāds nostučijis.
Tomēr ir taisnība zemes virsū.
Savickis jau emigrējis?

     [+] [-]

, 2014-12-16 22:10, pirms 10 gadiem
Kas kopīgs Liepājai un miskastei? Tur iemet visu lieko un nevajadzīgo

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 22:10, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Eu, vīri, paskatījos ko mūsu Norvēģijas civilokupants te šovakar atkal ārdās, un izrādās, ka šo arī kāds nostučijis.
Tomēr ir taisnība zemes virsū.
Vai tu runā par bēdīgi slaveno ģinamas ultru Rihardu?

     [+] [-]

, 2014-12-16 22:11, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Eu, vīri, paskatījos ko mūsu Norvēģijas civilokupants te šovakar atkal ārdās, un izrādās, ka šo arī kāds nostučijis.
Tomēr ir taisnība zemes virsū.
Jā, es nepārdzīvoju Biju pelnījis. Ļiepajātas faneļus aizskāru :/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-12-16 22:14, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ta kāds viņš Savickis?
Ne tam jahta, ne arī villa, un tātad viņš ir tikai pidrila.
Tu gan esi rupeklis. bet tādi jau tie Ļiepajātas nulles ir :/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-12-16 22:17, pirms 10 gadiem
Prikshaans rakstīja: Tu gan esi rupeklis. bet tādi jau tie Ļiepajātas nulles ir :/
Piekrītu, publiskajā vidē uzvedas kā lops

  -1 [+] [-]

, 2014-12-16 22:17, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ta kāds viņš ultra?
Tad jau drīzāk trīs svītru ADIDAS trenušku urla.
ai ai ai... Melis, melis kartupelis Man nav neviena treniņbikse, un kur nu vēl ar svītrām.

Ehh Namej, es domāju, ka tev būs labāks materiāls par šo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-12-16 22:18, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Zaipi? Tad kā tur būs?
ar to spirtu ko nepaspēji 90.gados iztirgot? man liekas tur nekas nav vairs diži palicis. gan jau pats izlietosi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-12-16 22:20, pirms 10 gadiem
Off topic!
Laba anekdote:
-Альо, это русское радио?
- Да, а кто звонит?
- Это фунт, доллар и евро. Передайте привет рублю и поставте песню Тату Нас не догонят!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-12-16 22:26, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Off topic!
Laba anekdote:
-Альо, это русское радио?
- Да, а кто звонит?
- Это фунт, доллар и евро. Передайте привет рублю и поставте песню Тату Нас не догонят!
wahahahaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-16 22:30, pirms 10 gadiem
DR zvaigznes
Pirms gadiem

     [+] [-]

, 2014-12-16 22:32, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Redzi!
Es joprojām dzīvoju! Tu?
Es gribu ar huy parunāt, bet viņš te raustās! Tev leģendas stāstīt nedrīkst! Bābām sava vieta!
Ar huy (banu) var parunāt! Arī ar Nameju! Ar tevi.....tukša murgošana!
tad jau būs beidzies spirts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-12-16 22:41, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Te izskatās pēc kādas lauku ģimnāzijas audzēkņu kašķēšanās
Kā jau parasti! Tik daži paši sev ir uzlikuši birku-tipa ''neitrālie hokeja līdzjutēji" kas noliek visus troļļus, bet laikam neredz/nejūt, ka paši jau kādu laiku tādi ir palikuši un troļļojās kopā ar ''kepkām''! Tādā ziņā biš skumji.

  -2 [+] [-]

, 2014-12-16 22:43, pirms 10 gadiem
Viennozīmīgi hosu ārā, viņš nekam neder.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-16 22:48, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Lēti!
Bez rubļiem tu?
Gribi paslidot?
Pensionāri nevienai komandai nav vajadzīgi
Tu vēl joprojām Sporta pilī šeptējies?
pa cik ledus un spirts šosezon?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-16 23:10, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Tātad Zaipi!
Ar ko lielamies?
tev jau nav palicis spirts...beidz lielīties

     [+] [-]

, 2014-12-16 23:13, pirms 10 gadiem
Ar labu nakti visiem īstiem RD faniem! ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-12-16 23:18, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Savickis jau emigrējis?
Aha, sagaidīsi! Skatos jums te pa vakariem jautras diskusijas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-16 23:20, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Piedod čali!
Bet par bildi tu esi pelnījis banu!
Ja mani brīdina par vārdu - mudaks, turpretī tavu bildi redz nepilngadīgie, kas ir aizliegts ar likumu! Tāpat kā marihuāna!
Saprati?
Bildei nebija nekāda vaina.
Bet par cik cilvēki ir dažādi, tad piekrītu Tev, un bildi izdzēsu.
Kas par bodi, kuri Tu te minēji, un es zinot?

     [+] [-]

, 2014-12-16 23:26, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Krosbiju vēl varētu, bet kāpēc #krimnash vajadzētu Dynamo?
Nu par Laimīgo jau labāks būtu! Samainītu vienu krievu ar otru! Divus te nevajag! Pie kam "sīkaļa" jau spēlēt arī māk tīri labi, ja šim te pēkšņi neaizietu, tad vienmēr varētu šo uz LHV nosūtīt.... profilaksei!! Ivarello aiz laimes, tad vēl varētu apraudāties par tāda kadra klātbūtni HKL!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-16 23:48, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Namej, Namej
Piebraukt?
Nē, es jau eju uz dusu!

  -1 [+] [-]

, 2014-12-16 23:53, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, es jau eju uz dusu!
Dubriks domā ka spirta pils bija Liepājā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-12-17 06:32, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Tagad katrs var izrādīt savu fantāziju iespējas, kādi ir bijuši šie lēmumi.
Man personiski šķiet, ka tie bija šādi:
1. Kalvītis būs vārtsargs;
2. Čekists Dāvis psiholoģiski un fiziski centīsies ietekmēt spēlētājus ar KGB metodēm;
3. Čekists Savickis pirms katras spēles novadīs komandai patriotiskās audzināšanas lekcijas labākajās PSRS laiku tradīcijās;
4. Rumpītis ar naudas koferīti centīsies uzpirkt visus turpmākos Ģinamas pretiniekus, bet par cik koferītis ir tikai viens, tad tas viss būs prasts pretinieku apkāsiens, jo naudu tāpat viņš par zāģi nedos;
5. Priede pēc sezonas nodzīs pliku pauri, un paziņos, ka šovs ar Ģinamas līdzdalību ir cauri.
Tevi bez puslitra nesapratīsi. Pie katra raksta par DR vienmēr ir tavi komentāri, ja tev DR un viss KHL tā riebjās, tad nah tu vispār komentē? Loģikas 0.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-12-17 09:17, pirms 10 gadiem
Ar Hossu varēja vēl pagaidīt, varbūt iespēlētos un sāktu mest vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-17 10:06, pirms 10 gadiem
ironizējiet vai par Kalvīti un pārējiem kluba īpašniekiem, bet tas tiešām ir prātīgs solis. nav no šiem spēlētājiem pienesuma, lai arī personīgi man daži vēl joprojām simpatizē.)

Prātīgs solis, it sevišķi Pujacu ... sen jau to gaidīju.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-17 11:22, pirms 10 gadiem
Dinamo vilciens ir aizgājis, dēļ šiem spēlētājiem.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-17 11:22, pirms 10 gadiem
Hosu uz Liepāju!

     [+] [-]

, 2014-12-17 16:17, pirms 10 gadiem
jaunaa DR majaslapa ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-17 20:26, pirms 10 gadiem
gribētu atkapaļ šo.. Eliteprospects.com - Alexandre Giroux

     [+] [-]

, 2014-12-18 09:51, pirms 10 gadiem
Vajadzēja sākt ar trenera korpusa atlaišanu!
Neviens tā nerīkojas, kad palaiž spēlētājus.
Nav tak mūsējiem trenneriem vel tādas pieredzes, lai vadītu KHL komandu.
Pagājušo sezonu OZO vismaz vel sapurināja komandu.
Ankipāns beidz karjeru un tiek trenera asistenta amatā, Niživijs arī tā pat Smieklīgi...
Nerunājot par vartsarga trenneri Klodānu.

Ja grib lēto trenera korpusu, tad var ņemt jā...

Diez kapē Rautakallio atlaida par sliktu komandas sniegumu, bet Ābolu nē.

Pekkam pat to sezonu bija slikts sastāvs spēlētāji pa tādi pa lielam kuri derēja tikai VHL līmenim