Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Marcels Hosa pārceļas uz Prāgu

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Marcels Hosa pārceļas uz Prāgu
Marcels Hosa
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Prāgas hokeja kluba "Lev Praha" ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs trešdien, 16. maijā, preses konferencē paziņoja par jaunu spēlētāju piesaisti komandai. Čehijas galvaspilsētas vienībā, kuras budžets 2013. gada sezonā būs 19 miljoni eiro, jaunpienācēju vidū būs "Dinamo Rīga" zvaigzne Marcels Hosa (187/12.10.1981), Gagarina kausa ieguvējs Jakubs Klepišs, Tomašs Mojžišs un Ondrejs Ņemecs.

Hosa “Dinamo” sastāvā divarpus sezonās (2009, 2010, 2012) aizvadīja 146 spēles, guva 74 vārtus, izdarīja 50 rezultatīvas piespēles un savāca 124 rezultativitātes punktus.

“Lev” starpsezonā ieguva jaunus īpašniekus, pārcēlās no slovāku mazpilsētas Popradas uz Centrāleiropas hokeja centru Prāgu, piesaistīja Normundu Sējēju un palielināja budžetu. Trešdien klubs iepazīstināja ar jauno logo un nākamās sezonas plāniem.

Salīdzinot ar 2012. gada sezonu, kluba ģerbonī palicis tikai lauva. Arī hokejistu formas būs savādākas, jo mājās klubs spēlēs sarkanos, bet viesos – zilos kreklos. “Vēlos uzsvērt, ka mums ir pilnīgi jauns klubs. Mums nav sakaru ar “Lev Poprad” klubu,” preses konferencē teica kluba pārstāvis Jans Rahota.

Sējējs iepazīstināja ar jaunpienācējiem. Uzbrukumā “Lev” pastiprinās Maskavas un Rīgas klubu zvaigznes – Jakubs Klepišs un Marcels Hosa, aizsardzību stiprinās Ondrejs Ņemecs un Tomašs Mojžišs. Sējējs nekomentēja presē izskanējušās baumas par Petra Nedveda piesaisti, kurš 40 gadu vecumā debitēja Pasaules čempionātā Zviedrijā un kopā ar Čehijas izlasi turpina cīņu par godalgām.

No iepriekšējās sezonas kluba sastāvā palicis cits spēlētājs ar “Dinamo Rīga” pieredzi – uzbrucējs Jurajs Mikušs, kā arī aizsargs Jiri Hunkešs. “Ar pārējiem spēlētājiem plānojam vienoties līdz jūlija beigām,” teica Sējējs.

“Vēlamies būt kā maza Čehijas izlase,” preses konferencē pauda kluba vadības pārstāvis Jans Musils. “Lai mūsu līdzjutēji apmeklētu spēles un justu, ka spēlējam pret krieviem.” Sējējs papildināja, ka kluba kodolu veidos čehu un slovāku hokejisti, bet pārrunas tiek veiktas arī Norvēģijā. Mājas spēles paredzēts aizvadīt “Praha Sparta” arēnā, jo nav izdevies vienoties ar lielāko pilsētas zāli “O2 Arena”.

Izmantotie resursi:
Lev Praha pųedstavil nové logo i prvnķ hrįče. V...

 +23 [+] [-]

, 2012-05-16 17:21, pirms 13 gadiem
psc

 +67 [+] [-]

, 2012-05-16 17:22, pirms 13 gadiem
Sējējs baigo komandu taisa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-05-16 17:24, pirms 13 gadiem
Mega Fail!!!

 +40 [+] [-]

, 2012-05-16 17:24, pirms 13 gadiem
Vot s_čara! Hosu mums pašiem vajadzēja. Kurš tad DR metīs? Karsums? Btch please!

 +43 [+] [-]

, 2012-05-16 17:26, pirms 13 gadiem
negribas jau satraukt mazos RD līdzjutējus, bet izskatās, ka gaidāmajā sezonā, RD varētu būt ārpus play-off... Pārāk jau spēcīgas paliek pārējās komandas un arī budžeti sāk palikt krietni lielāki par Rd....

 +46 [+] [-]

, 2012-05-16 17:26, pirms 13 gadiem
RD sastāvs izskatās pavisam švaks uzbrucēju ziņā, turklāt GM neko nejēdz...

  +9 [+] [-]

, 2012-05-16 17:27, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Sējējs jau varēja parosīties un ātri nolīgt Andersonu kamēr viņu RD marinē.
Strādājam,strādājam!
Kam viņam Andersons? Domā čehiem nav savi Andersoni, kuri priedi deldē?
Slēpts komentārs: Shadow_92

 +47 [+] [-]

, 2012-05-16 17:30, pirms 13 gadiem
Oficiāli: burbulīte un ledinja arī pārceļas uz Prāgu

  -1 [+] [-]

, 2012-05-16 17:30, pirms 13 gadiem
Kā supereksperts prognozēju Lauvām 6.vietu konferencē.!

 +15 [+] [-]

, 2012-05-16 17:30, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Bus vieta indrasim un kjeninjam
Ķēniņam ir līgums Šveicē.

 +37 [+] [-]

, 2012-05-16 17:30, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: RD sastāvs izskatās pavisam švaks uzbrucēju ziņā, turklāt GM neko nejēdz...
lucenius un bukarts pirmajā mainā

     [+] [-]

, 2012-05-16 17:32, pirms 13 gadiem
Kāds pārsteigums.

     [+] [-]

, 2012-05-16 17:32, pirms 13 gadiem
Šuplers tur arī labi iederētos!

 +21 [+] [-]

, 2012-05-16 17:32, pirms 13 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Sējējs nodevējs
Kapēc tad? Vai viņam jābūt lojālam RD,vadot citu klubu ? Cita lieta ir ,ka RD paši nevar normāli noslēgt līgumus un piesaistīt spēlētājus.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-16 17:33, pirms 13 gadiem
Izskatās būs švaki ar sastāvu, bet no vienas puses jaunie varēs pierādīt sevi!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2012-05-16 17:33, pirms 13 gadiem
LAIKS rakstīja: lucenius un bukarts pirmajā mainā
OMG Lucim vispār nevajadzētu būt sastāvā, bet tagad jau jādomā vai vispār savāks 22 spēlētājus, ko pieteikt spēlei
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2012-05-16 17:35, pirms 13 gadiem
Slovākijas izlasē Mikušs izskatās labāks par Hossu un tā ir ne jau pirmo turnīru.

  -2 [+] [-]

, 2012-05-16 17:36, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: OMG Lucim vispār nevajadzētu būt sastāvā, bet tagad jau jādomā vai vispār savāks 22 spēlētājus, ko pieteikt spēlei
takš ir plānoti 5 leģionāri-uzbrucēji (pēc Kalvīša teiktā)

  +6 [+] [-]

, 2012-05-16 17:37, pirms 13 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Oficiāli: burbulīte un ledinja arī pārceļas uz Prāgu
Vienā maiņā ( gultā) ar Marselu.)))))))

  +3 [+] [-]

, 2012-05-16 17:37, pirms 13 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: negribas jau satraukt mazos RD līdzjutējus, bet izskatās, ka gaidāmajā sezonā, RD varētu būt ārpus play-off... Pārāk jau spēcīgas paliek pārējās komandas un arī budžeti sāk palikt krietni lielāki par Rd....
Jaa jaa, katru gadu kads to saka, bet RD ka play off spele ta ari speles!:p

 +28 [+] [-]

, 2012-05-16 17:38, pirms 13 gadiem
B.et kamēr mūsu tušņi guļ,tikmēr Sējējs nosmeļ krejumiņu... Marselu mums vajadzēja paturēt,tas ir spēlētājs kurš nu pa visam droši zin,kā ripu dabūt vārtos!!!

  +5 [+] [-]

, 2012-05-16 17:38, pirms 13 gadiem
dzindzy rakstīja: blj stulbai* Sējejs
sējējs jau kādu laiku jau nestrādā dinamo umņik

  +5 [+] [-]

, 2012-05-16 17:38, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Nu ja GM labi pastradas tiks parvilinats
raksti - pārpirkts. Tā kā šveiciešiem tāds Ķēniņš ir ļoti izdevīgs (kā jaunais - lēts, ar 2 gadu līgumu; plus NLA neskaitās leģionārs), tad viņu var dabūt vienīgi maksājot neadekvāti lielu ciparu.
Slēpts komentārs: Snikers007

  +3 [+] [-]

, 2012-05-16 17:39, pirms 13 gadiem
Cerams DR mūs pārsteigs, labā nevis sliktā ziņā.
Slēpts komentārs: Snikers007

  +1 [+] [-]

, 2012-05-16 17:39, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: takš ir plānoti 5 leģionāri-uzbrucēji (pēc Kalvīša teiktā)
Tas drīzāk ir uz sliktu. Pekas kapātāju mums jau pietiek... un neviens cits no komplektācijas neko nejēdz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-05-16 17:42, pirms 13 gadiem
Snikers007 rakstīja: PSC Sējējs jau kādu laiku nestrādā Dinamo, jūs nesaprotat?
bla snikers!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-05-16 17:42, pirms 13 gadiem
un juus muljkjiishi domaajaat ka marsels paliks shinii suu... bedree?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-05-16 17:42, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Keep on trollin
Es piekrītu viņā viedoklim, izņemot kapiņu pāris PČ spēlēs, Ķēniņš neko nav parādījis. Lieki teikt, ka arī Meija ir parādījis kapiņu pāris PČ spēlēs.

To pašu var teikt par Indraši.

     [+] [-]

, 2012-05-16 17:43, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Nu bet vins tomer gribetu uzspelet limeni augstak neka NLA,bet ja Kenins mums nebutu lets prieks. Bet vismaz Indrasis bus,kas priecee.
NHL?

  -2 [+] [-]

, 2012-05-16 17:43, pirms 13 gadiem
da jūs riktīgi domājat ka Miks būs baigais bombardieris?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-05-16 17:43, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Es piekrītu viņā viedoklim, izņemot kapiņu pāris PČ spēlēs, Ķēniņš neko nav parādījis. Lieki teikt, ka arī Meija ir parādījis kapiņu pāris PČ spēlēs.

To pašu var teikt par Indraši.
Šveicē Ķēniņš aizvadīja ļoti labu sezonu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-16 17:44, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: KHL,beidz izlikties,ka NLA ir viens limenis ta nav,vnk nav.
es jau nesaku, ka gluži viens līmenis. Vienkārši viņa vecumā vēl var domāt par NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-05-16 17:45, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Un kadel gan ne?tas protams ja vins vasara piestradaas,tad neredzu kamdel ne.
diez vai Peka viņu liks augstāk par 4. maiņu...

  -2 [+] [-]

, 2012-05-16 17:45, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Šveicē Ķēniņš aizvadīja ļoti labu sezonu.
Šveice nav KHL, turklāt šaubos vai Ķēniņš tur bija vadošo maiņu spēlētājs. Mums vajag KHL līmeņa pirmo divu maiņu spēlētājus...

     [+] [-]

, 2012-05-16 17:45, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Nu ja,bet tad jau sis sapnis ir realaks Indrasim.
Slēpts komentārs: jureks

  +4 [+] [-]

, 2012-05-16 17:46, pirms 13 gadiem
jureks rakstīja: Sējējs vairs tač nav GM.
vēlviens

     [+] [-]

, 2012-05-16 17:46, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Šveice nav KHL, turklāt šaubos vai Ķēniņš tur bija vadošo maiņu spēlētājs. Mums vajag KHL līmeņa pirmo divu maiņu spēlētājus...
Bija vadošo maiņu spēlētājs. Vismaz play-offu finālsērijā noteikti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-16 17:47, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Es tikai nesaprotu kapec RD un izlasei tads naids pret andersonu? spele gandriz perfekti,bet laukuma nelaiz? KAPEC? izskaidrojiet man sito
Viņš spēlē briesmīgi! Nelasa spēli, rupjas kļūdas, nezina ko darīt ar ripu un fiziski vājš! Pret zviedriem viņš nospēlēja ok, bet citās spēlēs viņš ir vēl sliktāks par Laviņu un Sotnieku. Abas pārbaudes spēles pret Čehiju skatījies? Viņš individuāli noraka komandu, bija laukumā pie visiem zaudētajiem vārtiem! Gandrīz vienmēr kad laukumā ir Andersons tad pretiniekiem rodas ļoti bīstams moments!

Varat man visi likt mīnusus, bet tā tas ir! Pēc vakardienas snieguma visi tagad Andersonu ceļ debesīs. Nespēju tam noticēt!

  +3 [+] [-]

, 2012-05-16 17:48, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Un kadel tu smejies? Ja ir kadi pret argumenti,liec galda.
un kādi argumenti Indraša sakarā būtu par labu NHL? 22 gados vēl joprojām junioru līgā aizvadīja sezonu, dažas labas spēles PČ... ar to ir stipri par maz...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-16 17:49, pirms 13 gadiem
dekstors rakstīja: Viņš spēlē briesmīgi! Nelasa spēli, rupjas kļūdas, nezina ko darīt ar ripu un fiziski vājš! Pret zviedriem viņš nospēlēja ok, bet citās spēlēs viņš ir vēl sliktāks par Laviņu un Sotnieku. Abas pārbaudes spēles pret Čehiju skatījies? Viņš individuāli noraka komandu, bija laukumā pie visiem zaudētajiem vārtiem! Gandrīz vienmēr kad laukumā ir Andersons tad pretiniekiem rodas ļoti bīstams moments!

Varat man visi likt mīnusus, bet tā tas ir! Pēc vakardienas snieguma visi tagad Andersonu ceļ debesīs. Nespēju tam noticēt!
Ko tur neticēt - tie, kas skatījās pārbaudes spēles pret čehiem Arena Rīga, paši labi redzēja...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-16 17:51, pirms 13 gadiem
Kastiels rakstīja: Arguments -viņš tur nespēlēs, neviens par viņu pat neinteresējas.NHL viņa vecumā spēlē daudz meistarīgāki spēlētāji, piemēram Tyler Seguin
nu gan piemēru atradi

  +3 [+] [-]

, 2012-05-16 17:52, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Un kadel tu smejies? Ja ir kadi pret argumenti,liec galda.
Šajā karjeras punktā Indrašis vairs nav NHL prospekts. Ir iemesli, kādēļ viņš nav ticis draftēts. Iekļūt NHL SISTĒMĀ viņš var tikai ar izcilu sezonu KHL - apmēram 25 goli, 40+ punkti.
Un pat tad viņām ir ļoti daudz trūkumu, lai nostiprinātos NHL pamatsastāvā.

  +2 [+] [-]

, 2012-05-16 17:53, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Un kadel gan ne?tas protams ja vins vasara piestradaas,tad neredzu kamdel ne.
Kamdēļ jā? Kadēļ nē - 1.Puika fiziski vēl netur līdzi večiem. 2. Viņš vēl nav aizvadījis nevienu sezonu pie večiem. 3. Viņam nav izteikti labs metiens kāds ir vajadzīgs snaiperiem/bombardieriem. 4. Par labo statistiku PČ viņam ir jāpasakas lielākoties CSKA un Lokomativ uzbrucējiem. Dinamo viņam būs tādi palīgi? 5. Viņš spēlēs Pekas (max 2 goals) Rautakalio vadībā takā lai būtu rezultatīvs tev ir jābūt ļoti talantīgam uzbrukumā kāds ir Miķelis vai Jānis.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-16 17:55, pirms 13 gadiem
Rand.oM^ rakstīja: nu gan piemēru atradi
piemērs, īstenībā vietā - 22 gadi. Tajā vecumā neviens vairs negaida, kad spēlētājs izaugs meistarībā - jāspēlē uzreiz līmenī.

     [+] [-]

, 2012-05-16 17:57, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: piemērs, īstenībā vietā - 22 gadi. Tajā vecumā neviens vairs negaida, kad spēlētājs izaugs meistarībā - jāspēlē uzreiz līmenī.
bet tomēr salīdzināt otro picku, ar kkādu Indraši

  -1 [+] [-]

, 2012-05-16 17:57, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Es piekrītu viņā viedoklim, izņemot kapiņu pāris PČ spēlēs, Ķēniņš neko nav parādījis. Lieki teikt, ka arī Meija ir parādījis kapiņu pāris PČ spēlēs.

To pašu var teikt par Indraši.
precizi. kas vispar ko zinaja par tadu keninu pirms cempja. mazie pokemoni redzeja ka sis kadas tris speles paskraida pa laukumu, tedziks so paslave un jau atkal gatava jauna latvesu superzvaigzne
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-16 17:58, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Es tikai nesaprotu kapec RD un izlasei tads naids pret andersonu? spele gandriz perfekti,bet laukuma nelaiz? KAPEC? izskaidrojiet man sito
Tiesi ta. bet redz ar Lavinu ligumu pagarinaja,kaut ari vina laiks tada limeni ir pagajis.visu cienu rodzeram par tik ilgiem gadiem hokeja,bet var tak redzet ka nav vairs dukas. Cereju nakam sezon dinamo redzet Poreju vai Jakovlevu,bet laikam jau velti. Cerams ka Jucers vismaz paliks ka otrais. Gudlevskis bus tresais bet vinam vel bus jacinas par pirma vartusarga vietu hk riga,jo ja turpinas tada gara tad tiks izkonkurets.jaunie jau mums ir. Cerams vini neplano piesaistit Merzlikinu vai Punevu. Lai tie sitas par sveici,varbut pec gadiem bus savu pieauguso komandu nr1..

  +3 [+] [-]

, 2012-05-16 18:04, pirms 13 gadiem
Snikers007 rakstīja: sējējs jau kādu laiku jau nestrādā dinamo umņik
Es tak zinu...

  +2 [+] [-]

, 2012-05-16 18:04, pirms 13 gadiem
mvp222 rakstīja: precizi. kas vispar ko zinaja par tadu keninu pirms cempja. mazie pokemoni redzeja ka sis kadas tris speles paskraida pa laukumu, tedziks so paslave un jau atkal gatava jauna latvesu superzvaigzne
tas, ka pokemons mvp222 neko nezina, nav rādītājs. Tie, kas seko hokejam līdzi, Ķēniņu atceras vēl no pagājušā PČ

  -1 [+] [-]

, 2012-05-16 18:07, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: tas, ka pokemons mvp222 neko nezina, nav rādītājs. Tie, kas seko hokejam līdzi, Ķēniņu atceras vēl no pagājušā PČ
nu pasaki reali ar ko vins izcelas uz visu parejo musu lunu fona?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-16 18:09, pirms 13 gadiem
mvp222 rakstīja: nu pasaki reali ar ko vins izcelas uz visu parejo musu lunu fona?
shis raksts ir par marselu nevis juusu lunjiem!

  -1 [+] [-]

, 2012-05-16 18:10, pirms 13 gadiem
ledinja rakstīja: shis raksts ir par marselu nevis juusu lunjiem!
a ko tu tagad darisi bez sava gosas ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-05-16 18:13, pirms 13 gadiem
Sakiet ko gribat- Slikta ziņa!
Vienu iekšā metēju vismaz vajadzēja paturēt!
Labi,Karsums būs ,bet ja citi neatveras ko ta?

Bet paldies Marselam arī par šīm dažām spēlēm!
good luck the king of goals!

P.S. Nabaga ledinja ,atkal tādi pārdzīvojumi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-05-16 18:16, pirms 13 gadiem
Kastiels rakstīja: Indrašim ne tikai jāpieliek pie meistarības bet arī pie masas, 70kg hokejists nav hokejists bet daiļslidotājs kuru visi papūš kā smilgu.
Vēl viņam jāstrādā pie elementāras piespēļu tehnikas. Entās reizes atdeva šaibu nevienam, mums esot vairākumā.

     [+] [-]

, 2012-05-16 18:16, pirms 13 gadiem
mvp222 rakstīja: a ko tu tagad darisi bez sava gosas ?
vinjshs tachu nav beigts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-05-16 18:17, pirms 13 gadiem
mvp222 rakstīja: nu pasaki reali ar ko vins izcelas uz visu parejo musu lunu fona?
Šveices čempions

  -4 [+] [-]

, 2012-05-16 18:26, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Šveices čempions
nu un kas ka sveices cempions, ar ko vins bija paraks par citiem, indrasi vai meiju?

     [+] [-]

, 2012-05-16 18:33, pirms 13 gadiem
Jā,skumji.Kas tad mums paliek tajā komandā-čiks?Un kā mēs ar tādu sastāvu gribam play-off'os iekļūt?Nav jēgas abonomentā investēt,tāpat jau Rīgā viņi drausmīgi spēlē,salīdzinot ar izbraukumiem....(

  +1 [+] [-]

, 2012-05-16 18:34, pirms 13 gadiem
mvp222 rakstīja: nu un kas ka sveices cempions, ar ko vins bija paraks par citiem, indrasi vai meiju?
1. Daudz labāk fiziski attīstīts. 2. Spēlējis labas līgas čempionu vienības 2. maiņā(uzvarētāja psiholoģija). 3. Vissvarīgākais - strādā galva (atšķirībā no Meijas). + PČ skaidri un labi varēja redzēt, ka Ķēniņš ir pavisam cita līmeņa hokejists salīdzinājumā ar tevis pieminētajiem.

  -1 [+] [-]

, 2012-05-16 18:34, pirms 13 gadiem
ledinja rakstīja: vinjshs tachu nav beigts
ir ir tik pat ka jau beigts, pec pus gada kapas slovaku pedeja liga, 4 maina

  -4 [+] [-]

, 2012-05-16 18:36, pirms 13 gadiem
dekstors rakstīja: 1. Daudz labāk fiziski attīstīts. 2. Spēlējis labas līgas čempionu vienības 2. maiņā(uzvarētāja psiholoģija). 3. Vissvarīgākais - strādā galva (atšķirībā no Meijas). + PČ skaidri un labi varēja redzēt, ka Ķēniņš ir pavisam cita līmeņa hokejists salīdzinājumā ar tevis pieminētajiem.
malkinu var redzet ka vins salidzinot ar parejiem ir no cita limena, bet kenins...

  +1 [+] [-]

, 2012-05-16 18:38, pirms 13 gadiem
mvp222 rakstīja: ir ir tik pat ka jau beigts, pec pus gada kapas slovaku pedeja liga, 4 maina
sapnjo vien

     [+] [-]

, 2012-05-16 18:38, pirms 13 gadiem
mvp222 rakstīja: malkinu var redzet ka vins salidzinot ar parejiem ir no cita limena, bet kenins...
Ķēniņš ir pavisam cita līmeņa hokejists salīdzinājumā ar tevis pieminētajiem.

Es neteicu, ka viņš izcēlās visa turnīra līmenī, bet Latvijas izlasē viņš noteikti bija viens no labākajiem.

     [+] [-]

, 2012-05-16 18:41, pirms 13 gadiem
Lev ir nopirkuši labus hokejistus, apsveicu Sējēju ar aiziešanu no Rīgas Dinamo. Pareizi darīja, nav jāpakļaujas visādiem Ulmaņpuikām un Kalvīšrukšiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-16 18:43, pirms 13 gadiem
A ko mr.Sējējs te vēl dara?

  +1 [+] [-]

, 2012-05-16 18:44, pirms 13 gadiem
Kastiels rakstīja: Bet Prāgas klubam jau vairāk piķis nekā Dynamskai.Var atļauties.
Un? Sējējs ar visu mazo Rīgas naudu, 4 sezonas varēja nopirkt kaut cik normālus spēlētājus.

  +2 [+] [-]

, 2012-05-16 18:45, pirms 13 gadiem
kaamiiii rakstīja: A ko mr.Sējējs te vēl dara?
Viņš ir Lev ģm, ja nezināji...

  -1 [+] [-]

, 2012-05-16 18:48, pirms 13 gadiem
jurka2 rakstīja: Viņš ir Lev ģm, ja nezināji...
laikam gan būšu palaidis garām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-05-16 18:51, pirms 13 gadiem
dale rakstīja: Kaadam te veel Dinamo arii interesee pēc pč!?
Neuztraucies, ja Kalvītis kaut ko normālu nopirks, tad par izlasi visi aizmirsīs.

  -1 [+] [-]

, 2012-05-16 18:52, pirms 13 gadiem
Nu tad jau RD budžetā visi ļimoni stāv uz vietas iesaldēti. Lieta tāda, ka tagad varam pirkt jaunas zvaigznes.

  -1 [+] [-]

, 2012-05-16 18:54, pirms 13 gadiem
dekstors rakstīja: Ķēniņš ir pavisam cita līmeņa hokejists salīdzinājumā ar tevis pieminētajiem.

Es neteicu, ka viņš izcēlās visa turnīra līmenī, bet Latvijas izlasē viņš noteikti bija viens no labākajiem.
noteikti viens no labakajiem bija ari indrasis, meija ari tur pat starp luniem, un no ta pasa limena ari kenins

  +1 [+] [-]

, 2012-05-16 18:56, pirms 13 gadiem
mvp222 rakstīja: noteikti viens no labakajiem bija ari indrasis, meija ari tur pat starp luniem, un no ta pasa limena ari kenins
Meija, Džeriņš un Bukarts - neesmu pamanījis, ka viņi vispār progresētu.

  +3 [+] [-]

, 2012-05-16 18:57, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Bus vieta indrasim un kjeninjam
Ķēniņam šitajā kolhozā nav ko darīt. Indrašim ir līgums, un Ķēniņš labāk lai kapā pa Šveici kur izaugsmes iespējas ir daudz lielākas kaa khl

     [+] [-]

, 2012-05-16 19:01, pirms 13 gadiem
Laikam Sējejs māk pievilināt.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-16 19:07, pirms 13 gadiem
Spriežot pēc rocības, ja mēs rupji rēķinot pieņemam, ka RD budžets ir 11,5-12 miljoni EUR, tad ja Ļev ir 19 , miljoni EUR, Sējējam rocība ir daudz lielāka. Būs interesanti redzēt kādu sastāvu beigās viņš novāks. Katrā ziņā nākamgad Rietumu konference būs daudz spēcīgāka.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-16 19:08, pirms 13 gadiem
Jā,Sējējs zin ko dara,tikmēr mūsu tā sauktais ĢM ,gaida un skaita cik ieekonomēs lai nopirktu ne vienam nevajadzīgos tā sauktos leģionārus.Viss izkatās ka DR jau ir vēsture,cerams ka es maldos.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-16 19:13, pirms 13 gadiem
kaut ko nesaprotu-kur tad paliek taa nauda lai noligtu labu speletaju-jo nakamsezon tak nebus ozo,ne mikelis,ne lundmarki utt
ja ozo nav-tad noligstam labu uzbruceju par tadu pasu summu kaa maksajam ozo !!!
Taa šķiet ka RD vadibai pie kajas tas vai tiekam play-offaa vai netiekam !!!
skumji

  +2 [+] [-]

, 2012-05-16 19:17, pirms 13 gadiem
mvp222 rakstīja: noteikti viens no labakajiem bija ari indrasis, meija ari tur pat starp luniem, un no ta pasa limena ari kenins
Indrašim un Meijam iekļūt Šveices līgas klubos nereāli,ko tur salīdzināt.Tas budžets Trojas zirgam Čehijā praktiski Dinamo lielumā,tā kā daudz vairāk laba līmeņa čehus un slovākus viņi nepievilinās.

     [+] [-]

, 2012-05-16 19:20, pirms 13 gadiem
canuks20 rakstīja: kaut ko nesaprotu-kur tad paliek taa nauda lai noligtu labu speletaju-jo nakamsezon tak nebus ozo,ne mikelis,ne lundmarki utt
ja ozo nav-tad noligstam labu uzbruceju par tadu pasu summu kaa maksajam ozo !!!
Taa šķiet ka RD vadibai pie kajas tas vai tiekam play-offaa vai netiekam !!!
skumji
Tā nauda ir tik ,cik krievi iedala,un tā nauda ir vajadzīga ne tikai spēlētāju algām ,bet visiem pārlidojumiem ,jāmaksā par arēnu ,arī Kalvītim un draugiem ir jāpelna.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-16 19:20, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Indrašim un Meijam iekļūt Šveices līgas klubos nereāli,ko tur salīdzināt.Tas budžets Trojas zirgam Čehijā praktiski Dinamo lielumā,tā kā daudz vairāk laba līmeņa čehus un slovākus viņi nepievilinās.
Par 7 miljoniem EUR vairāk nav tas pats kas RD budžets, matemātiku skolā mācījies? A?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-16 19:24, pirms 13 gadiem
Rand.oM^ rakstīja: bet tomēr salīdzināt otro picku, ar kkādu Indraši
Un? Kas ir tas ''otrais piks''? Vnk piks... kamēr nekļūst par ko jēdzīgu. Tas pats Sprukts šajā vecumā, kas viņš bija? 21 spēle un 13 punkti Ogrē Latvijas čempī... Pagāja 3 gadi un NHL....

Skrastiņu vispār 24 gados laikam draftēja

     [+] [-]

, 2012-05-16 19:24, pirms 13 gadiem
Nu skaidrs, ka Rīga ar budžetiem sacensties nevar, nav St.Jurim tik biezs maks iedots. Līderi aizbrauc, zvaigznes vairs nav, ar pliku hokeju diez vai kaut ko vinnēt. Es tiešām gaidu, ka tiks vākts sastāvs, kurš var vienu otro lielo miljonāru vismaz gar bortiem izvazāt un ja kāds mīzīs, tad uzvara būs mūsējā.
Nevajag gluži Vitjaz variantu, kur puiši slidot īsti nemāk. Saulietis, Širokovs, Ivanāns - šitie puikas var arī hokeju uzspēlēt.
Un vispār, vajadzētu atvēzēties uz kādiem trīs uz AHL/NHL sliekšņa esošiem džekiem, kas VAR ne tikai iedot pa muti, bet arī IEMEST GOLU. Tur tādi kandidāti pārpārēm. Piemēram:
Andre Devaux
Kris Newbury
Michael Haley
Ben Holmstrom
Francis Wathier
Boyd Kane
Mike Angelidis
Dane Byers
Patrick Maroon
Aizsargi mums ir, 2 normālas uzbrukuma maiņas ar var savākt, 3., 4. - lai no Rīgas baidās. Ar tiem 11-12milj. tādai brigādei piķis varētu pietikt.

     [+] [-]

, 2012-05-16 19:26, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Par 7 miljoniem EUR vairāk nav tas pats kas RD budžets, matemātiku skolā mācījies? A?
Savickis vienā intervijā lielākus ciparus sauca par 12 miljoniem.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-16 19:34, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Indrašim un Meijam iekļūt Šveices līgas klubos nereāli,ko tur salīdzināt.Tas budžets Trojas zirgam Čehijā praktiski Dinamo lielumā,tā kā daudz vairāk laba līmeņa čehus un slovākus viņi nepievilinās.
es tacu nerunaju par klubiem, bet tiri par pasu speletaju. pat jusu nhl superzvaigzne daugavins, neizcelas starp parejiem, bet jus stastat par keniniem. visi vini aptuveni ir viena limena

  -2 [+] [-]

, 2012-05-16 19:42, pirms 13 gadiem
Meija Hossas vietaa ugunjos)))))))))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-16 19:55, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: arī fakts, vispār ko ar 70 kg var izdarīt?
var but rezultativakais speletajs Latvijas izlase pasaules cempi...............

     [+] [-]

, 2012-05-16 20:00, pirms 13 gadiem
Blues rakstīja: var but rezultativakais speletajs Latvijas izlase pasaules cempi...............
Njā. Visi pokemoni tagad šo faktu piemeinēs, lai celtu Indraši NHL līmeņos. Vienīgā spēle kurā Indrašis neatpalika tehnikā un fiziskajā no pretiniekiem, bija spēle pret Itāliju. Tikai itāļi nespēja Indraši ar vienu roku nostumt nost no ripas.

     [+] [-]

, 2012-05-16 20:03, pirms 13 gadiem
dekstors rakstīja: Njā. Visi pokemoni tagad šo faktu piemeinēs, lai celtu Indraši NHL līmeņos. Vienīgā spēle kurā Indrašis neatpalika tehnikā un fiziskajā no pretiniekiem, bija spēle pret Itāliju. Tikai itāļi nespēja Indraši ar vienu roku nostumt nost no ripas.
nu un ko tad parejietaja pasalaika darija ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-16 20:13, pirms 13 gadiem
Kastiels rakstīja: Visa Latvijas izlase ir Itālijas līmeņa izlase, kurai "neveicas" un ripa neiet vārtos arī Latvijai ir viens vai divi Skandellas bet tas arī viss
tas ko tu saki ir ezim skaidrs, bet kapec n o d i r s t Indrasi vajag ???????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-05-16 20:31, pirms 13 gadiem
kāds zinātājs var pateikt kāds budžets bija Rīgas Dinamo pirmajā KHL sezonā un kāds tagad?bija kādi 12-14 miļi eiro ne? būs pakaļā...vismaz 15 vajag kā ēst.

     [+] [-]

, 2012-05-16 20:35, pirms 13 gadiem
vecais2 rakstīja: Jā,Sējējs zin ko dara,tikmēr mūsu tā sauktais ĢM ,gaida un skaita cik ieekonomēs lai nopirktu ne vienam nevajadzīgos tā sauktos leģionārus.Viss izkatās ka DR jau ir vēsture,cerams ka es maldos.
Vēl
jau visa vasara priekšā, gan sazvejos labu labos uzbrucējus, budžets ir Aizsardzība ir, Vārtos arī ir kas stāv un jaunie arī ir. Būs labi.

     [+] [-]

, 2012-05-16 20:35, pirms 13 gadiem
Valdes loceklis Rumpītis pēc sezonas deklarēja , ka DR no leģionāriem palikšot Holts , Hosa un Lucenius . St Juris lēma citādi .

     [+] [-]

, 2012-05-16 20:36, pirms 13 gadiem
Nemiroff rakstīja: kāds zinātājs var pateikt kāds budžets bija Rīgas Dinamo pirmajā KHL sezonā un kāds tagad?bija kādi 12-14 miļi eiro ne? būs pakaļā...vismaz 15 vajag kā ēst.
Nav svarīgi cik spēlētājs dārgs, svarīgi kā saprotas ar komandu un kā spēle iet klubā. Hossa arī Spartakā un AK Bars nebija tas Hossa kas Rīgā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-16 20:42, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Tie, kas seko hokejam līdzi, Ķēniņu atceras vēl no pagājušā PČ
Tie, kas seko hokejam, Ķēniņu atceras no Cicurska LM 91.-ajā gadā dzimušo komandas
(lai gan patiesībā viņš sāka vēl agrāk, Rīgā, bet nu LM 91 bija komanda, kurai vairāk tika pievērsta uzmanība)

Tie, par kuriem runā Tu, seko tikai hokeja pārraidēm TV

  +1 [+] [-]

, 2012-05-16 20:45, pirms 13 gadiem
Sākas nopietna cīņa starp GM Sējēju un GM Kalvīti par izbijušajiem Rīgas Dinamo leģionāriem !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-05-16 21:00, pirms 13 gadiem
Interesanti!
Vel pāris dienas atpakaļ Mikušs paziņoja, ka ar LEV parakstīs līgumu tikai tādā gadījumā, ja šī komanda tiešām spēlēs KHL.
Varbūt slikti meklēju, bet nekur neesmu lasījis, ka LEV noteikti spēlēs KHL.

     [+] [-]

, 2012-05-16 21:14, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Es tikai nesaprotu kapec RD un izlasei tads naids pret andersonu? spele gandriz perfekti,bet laukuma nelaiz? KAPEC? izskaidrojiet man sito
Tapec ka mums aizsargu pietiek RD var iztikt ar 7 aizsargiem sezonā

     [+] [-]

, 2012-05-16 21:15, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Tie, kas seko hokejam, Ķēniņu atceras no Cicurska LM 91.-ajā gadā dzimušo komandas
(lai gan patiesībā viņš sāka vēl agrāk, Rīgā, bet nu LM 91 bija komanda, kurai vairāk tika pievērsta uzmanība)

Tie, par kuriem runā Tu, seko tikai hokeja pārraidēm TV
nu, pag - Tu jau te pārāk dziļi roc Es par to līmeni, ko vajadzētu zināt pat katram pavasara hokeja fanam...

  +1 [+] [-]

, 2012-05-16 21:19, pirms 13 gadiem
Hmm interesanti, Normuds darbojās, bet jo interesantāk.
Rietumos nākamsezon ies karsti.

     [+] [-]

, 2012-05-16 21:22, pirms 13 gadiem
Richa191 rakstīja: Sējējs baigo komandu taisa.
šī komanda noteikti būs stiprāka par mūsu Dinamo!

     [+] [-]

, 2012-05-16 21:26, pirms 13 gadiem
Bet tā runājot par līgumiem, man īsti aizvien nav skaidrs kāpēc Nišviš un Laviņš tika parakstīti iekš DR, protams, visu cieņu vīriem, bet laiks ir pagājis un jāliek slidas pie malas, vismaz iekš KHL.
Pietam, šogad Peka jau būs otro gadu, ja pirmo gadu viņš brauca un nezināja ar ko tad īsti viņam darīšana un kad centās uzspiest savu spēles stilu, saprata ka te nekas neštimēs, tad tagad jau it kā otro sezonu šeit būdams ,varētu pakontaktēties ar GM un apmēram dot mājienus, kādus spēlētājus vajag un kādus nē, bet nu labi tāpat visiem ir skaidrs, ka visu izlemj Svētais Juris.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-16 21:28, pirms 13 gadiem
canuks20 rakstīja: kaut ko nesaprotu-kur tad paliek taa nauda lai noligtu labu speletaju-jo nakamsezon tak nebus ozo,ne mikelis,ne lundmarki utt
ja ozo nav-tad noligstam labu uzbruceju par tadu pasu summu kaa maksajam ozo !!!
Taa šķiet ka RD vadibai pie kajas tas vai tiekam play-offaa vai netiekam !!!
skumji
Ir pagājušas 16. dienas kopš drīkst slēgt līgumus, līdz sezonas sākumam 4.mēneši, bet faneļi jau dumpojas!

     [+] [-]

, 2012-05-16 21:36, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ir pagājušas 16. dienas kopš drīkst slēgt līgumus, līdz sezonas sākumam 4.mēneši, bet faneļi jau dumpojas!
nuu, padomā, kas notiks līdz jūlijam

     [+] [-]

, 2012-05-16 21:37, pirms 13 gadiem
btw jaunais Lev logo.
img.hokej.cz

     [+] [-]

, 2012-05-16 21:56, pirms 13 gadiem
lol

  +1 [+] [-]

, 2012-05-16 22:07, pirms 13 gadiem
būtu man teikšana, iespēlētu RD pamatsastāvā jaunos upīšus, bičevskus, jučerus un co...kāda atšķirība, palikt pēdējiem vai izlidot 1. PO kārtā, bet jaunajiem laba prakse! it īpaši ņemot vērā, ka KHL līgas komandām nav jāiespringst uz biznesu un apmeklētību, gāzinieki tāpat piķos, lai tikai mēs paliekam Krievijas ietekmes zonā bet pasarg Dies' no Ivara favorītu minskiešu varianta ar 80% leģionāru pamatsastāvu... brrr tad es pat pa TV neskatīšos, kur nu vēl klātienē...

  -1 [+] [-]

, 2012-05-16 22:30, pirms 13 gadiem
Rēcīgi, ka džeki ( spēlētāji) ik gadus mainās krekliem, bet pārējie apspriež komercsportu. Ar domu, ka kaut ko ietekmē.:----)

     [+] [-]

, 2012-05-16 23:03, pirms 13 gadiem
LAIKS rakstīja: lucenius un bukarts pirmajā mainā
Un Cipuli klat ka vartu guveju!

  -2 [+] [-]

, 2012-05-16 23:12, pirms 13 gadiem
Mans dievs, kuru normālu cilvēku interesē šī otršķirīgā spēlētāja pievienošanās/nepievienošanās otršķirīgam krievu projektam vārdā Ģinama Riga?
147 komentāri...būtu jau ko komentēt

     [+] [-]

, 2012-05-16 23:56, pirms 13 gadiem
padstava!

     [+] [-]

, 2012-05-17 01:10, pirms 13 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: negribas jau satraukt mazos RD līdzjutējus, bet izskatās, ka gaidāmajā sezonā, RD varētu būt ārpus play-off... Pārāk jau spēcīgas paliek pārējās komandas un arī budžeti sāk palikt krietni lielāki par Rd....
so freaking true

     [+] [-]

, 2012-05-17 09:24, pirms 13 gadiem
Runčuks rakstīja: būtu man teikšana, iespēlētu RD pamatsastāvā jaunos upīšus, bičevskus, jučerus un co...kāda atšķirība, palikt pēdējiem vai izlidot 1. PO kārtā, bet jaunajiem laba prakse!
Un, kad šāda komanda sāks zaudēt, kas tad sāksies par histēriju! Visi "jaunie, kurus vajag iespēlēt", tiks sūtīti uz Zimbabves līgu un vēl tālāk.

Runas par to, ka "šogad RD noteikti neiekļūst playoffā" atkārtojas tikpat regulāri kā "šogad LV izlase noteikti izkritīs B grupā".

     [+] [-]

, 2012-05-17 12:40, pirms 13 gadiem
Pfig tie čehi un slovaki mums būs skandinavi un Peka spelesim beidzot normalu hoķi nevis to Krievu daiļslidošanu un kraniņu merīsanos kurs skaistaku golu iemetīs

     [+] [-]

, 2012-05-19 03:29, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: RD sastāvs izskatās pavisam švaks uzbrucēju ziņā, turklāt GM neko nejēdz...
Kur tu redzi vispār kādu GM iekš RD?