Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Bikovs: "Ozoliņam nevajadzēja pirmajam sist..."

Jānis Pārums

Bikovs: "Ozoliņam nevajadzēja pirmajam sist..."
Vjačeslavs Bikovs
Foto: Itar-Tass/Scanpix

Pēc Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) spēles starp Rīgas "Dinamo" un Ufas "Salavat Yulaev" komandām (2:3, pagarinājumā) komentārus sniedza abu komandu galvenajie treneri, attiecīgi, Juliuss Šuplers un Vjačeslavs Bikovs.

Juliuss Šuplers, Rīgas "Dinamo" galvenais treneris: Labi nospēlējām pret lielisku pretinieku, izveidojām daudz vārtu gūšanas momentu, taču ne visus spējām izmantot. Paldies puišiem par to, ka viņi centās līdz galam.

Vjačeslavs Bikovs, Ufas "Salavat Yulaev" galvenais treneris: Pēc pārtraukuma nevarējām ieiet ritmā, lai gan puiši centās. Vēlāk izlēmām spēlēt trijās maiņās, kas attaisnojās. Katrā spēlē svarīgi attīstīt uzvarētāju psiholoģiju, tāpēc katrā spēlē mēģinām cīnīties par uzvaru. Kas attiecas par situāciju pie "Dinamo" vārtiem, Svitovs negrasījās kauties, neviena darbība nebija apzināta. Ozoliņš ir pieredzējis, gudrs spēlētājs, nevajadzēja viņam sākt pirmajam. Pilnībā atbalstu savas komandas spēlētāju.

  +9 [+] [-]

, 2011-02-16 22:12, pirms 14 gadiem
Forshi
Slēpts komentārs: DzigitsAndy
Slēpts komentārs: focus

 +64 [+] [-]

, 2011-02-16 22:16, pirms 14 gadiem
Objektīvi ņemot, Bikovam taisnība. Svitovu pats Ozo uzgrūda Telkvistam, ne jau apzināti, vnk cīņas gaitā. Un pēc tam brauca virsū, tipa,ko uzbrūc vārtsargam. A ko Svitovam bija darīt, taču ne raudāt vai bēgt.

 +24 [+] [-]

, 2011-02-16 22:17, pirms 14 gadiem
a kada starpiba, kurš pirmais...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +24 [+] [-]

, 2011-02-16 22:18, pirms 14 gadiem
Mareksk rakstīja: Objektīvi ņemot, Bikovam taisnība. Svitovu pats Ozo uzgrūda Telkvistam, ne jau apzināti, vnk cīņas gaitā. Un pēc tam brauca virsū, tipa,ko uzbrūc vārtsargam. A ko Svitovam bija darīt, taču ne raudāt vai bēgt.
taču arī ar roku Ozo sejā nebij jābrauc...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +60 [+] [-]

, 2011-02-16 22:19, pirms 14 gadiem
Varbū Sandim arī pa vārtiem nevajadzēja mest?
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2011-02-16 22:20, pirms 14 gadiem
Kaut,Kautkas nedaudz pietruukaas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-02-16 22:23, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet ja būtu bijis otrādi??
Ko tad Tu šeit rakstītu?
Ja butu otradi,tad Bikovs teiktu to pasu,Ozo pieredzejis,bla,bla vinam nevajdzeja provocet utt....

 +15 [+] [-]

, 2011-02-16 22:23, pirms 14 gadiem
Ozo pareizi darīja, aizstāvēja savu vārtsargu, kas attiecas uz Bikovu, tad viņš gan tā neteiktu, ja uzbrauktu viņa ripu ķērējam.
Priecēja, ka Radulovs bija korekts pret mūsu spēlētājiem un Dinamo. Tiešām simpatizē šis spēlētājs!
Telkvistu jācenšas noturēt Rīgā arī nākamajā sezonā, jo abi ar Holtu veido labu kolektīvu. Telly vienmēr nosvērts un mierīgs...
Lai viss izdodas Dinamo!

  +4 [+] [-]

, 2011-02-16 22:24, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Pie kam Svitovs vilka līdz pēdējam. Ozo reizes divas viņam iesita,tad Svitovs viņu nopļava zemē.
Ozo zaudēja līdzsvaru. Nevajag piepušķot.
Slēpts komentārs: rainmaker

 +13 [+] [-]

, 2011-02-16 22:24, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Pie kam Svitovs vilka līdz pēdējam. Ozo reizes divas viņam iesita,tad Svitovs viņu nopļava zemē.
Bet bija smieklīgi, ka Ozo Svitovo aiz kājas nogāza.
Vel varēja iekost kājā.

  -2 [+] [-]

, 2011-02-16 22:25, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Ozo zaudēja līdzsvaru. Nevajag piepušķot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-02-16 22:26, pirms 14 gadiem
Hēlijs rakstīja: Ozo pareizi darīja, aizstāvēja savu vārtsargu, kas attiecas uz Bikovu, tad viņš gan tā neteiktu, ja uzbrauktu viņa spēlētājiem.
Priecēja, ka Radulovs bija korekts pret mūsu spēlētājiem un Dinamo. Tiešām simpatizē šis spēlētājs!
Telkvistu jācenšas noturēt Rīgā arī nākamajā sezonā, jo abi ar Holtu veido labu kolektīvu. Telly vienmēr nosvērts un mierīgs...
Lai viss izdodas Dinamo!
Ozoliņš pats viņu uzgrūda Telkvistam ,un pēc tam sāka lekties!Un beigās sanāca,ka bija gar zemi!Paveicās Ozoliņam ,ka viņu neizrubīja!Pret Svitovu Ozo nebūtu variantu,ja būtu normāls kautiņš!

  -1 [+] [-]

, 2011-02-16 22:29, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: Ozoliņš pats viņu uzgrūda Telkvistam ,un pēc tam sāka lekties!Un beigās sanāca,ka bija gar zemi!Paveicās Ozoliņam ,ka viņu neizrubīja!Pret Svitovu Ozo nebūtu variantu,ja būtu normāls kautiņš!
mja pietam taa hay Svitovs centas but korekts un izvairities cik vareja.ja butu uzreiz lecies pret domaju Ozo vai nu nonestu vai ari vinjs pat uz solinja neseedetu

 +13 [+] [-]

, 2011-02-16 22:31, pirms 14 gadiem
Viss jau slēpjas tāja vai spēlētājs cenšas izvairīties no sadursmes ar vārtsargu vai nē.Un tur bija skaidri redzams,ka Svitovs to necentās darīt. Un Ozo darbība bija atbilstoša situācijai,jo Telka tiko ir no savainojuma un ir jāparāda,ka NEVIENS nevar viņam tā vienkārši mesties virsū.
Slēpts komentārs: rainmaker
Slēpts komentārs: rolis19
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-02-16 22:36, pirms 14 gadiem
Ej tu Bikov iesrieties...
Savas vārtsargs ir jāaizstāv!
Slēpts komentārs: rolis19
Slēpts komentārs: rolis19
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: kvarc

  +7 [+] [-]

, 2011-02-16 22:42, pirms 14 gadiem
Mareksk rakstīja: Objektīvi ņemot, Bikovam taisnība. Svitovu pats Ozo uzgrūda Telkvistam, ne jau apzināti, vnk cīņas gaitā. Un pēc tam brauca virsū, tipa,ko uzbrūc vārtsargam. A ko Svitovam bija darīt, taču ne raudāt vai bēgt.
muļķības, paskaties kādā ātrumā Svitovs nesās uz vārtiem, neskatoties uz to,ka Ozo viņu pagrūda nost no vārtiem, viņš tāpat uzskrēja virsū.
Svitovs varēja mierīgi aizslidot aiz vārtiem tādā atrumā, nevis lidot virsū Telkvistam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-16 22:43, pirms 14 gadiem
Ja godīgi, tad OZO uzgrūda Svitovu virsū Telkvistam!

  -3 [+] [-]

, 2011-02-16 22:44, pirms 14 gadiem
ta vienkarisi vaidzeja ozo sadot pa rikli un viss

  +2 [+] [-]

, 2011-02-16 22:44, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: Tu laikam neko nerubii un neko neredzēji!Ozo vienkaarshi brutaali ar speeku uzgruuda Svitovu virsuu telkvistam!
Jūs vispār paši zinat ,ko jūs gribat, auni?? Vislaik čikstat,ka neviens nemāk aizstāvēt savējos utt, nav agresīvi, bet kad tagad Ozo ierāda vietu vienam no urlām atkal kaut ko nīdat par uzgrūšanu. Paņem brilles, kāda brutāla uzgrūšana???
Slēpts komentārs: rolis19

  -4 [+] [-]

, 2011-02-16 22:46, pirms 14 gadiem
sport_star rakstīja: Jūs vispār paši zinat ,ko jūs gribat, auni?? Vislaik čikstat,ka neviens nemāk aizstāvēt savējos utt, nav agresīvi, bet kad tagad Ozo ierāda vietu vienam no urlām atkal kaut ko nīdat par uzgrūšanu. Paņem brilles, kāda brutāla uzgrūšana???
Aizstavet vajag,tikkai ,kad ir par ko!Nevis pēc kaut kaadiem zajobiem,kaa Ozolinjam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-16 22:48, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: Varbūt viņš gribēja slidot garām,bet vienkārši nesanaca,jo ozoliņš vinu uzgrūda Telkvistam!
diez kā viņš taisījās paslidot garām, ja Ozoliņš un Telkvists burtiski bija blakus viens otram? starp viņiem abiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-02-16 22:51, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Un ja te sāk runāt par iespējamajām vārtsarga traumām,tad pirmajā trešdaļā Torensena sadursme ar Telkvistu bija daudz bīstamāka,jo reāli tika aizķerta vārtsarga kāja.

Bet konkrētā situācijā ar Ozo dalību bija spēka spēle,pēc kuras Svitovs uzgrūdās vārtsargam. Tadu situāciju katrā spēlē netrūkst.
Un Svirovs tiešām respektējot Sandi nevēlējās kauties.Bet sandis ar pārmērīgu grūstīšanos to izprovacēja.
Un jāsaka kā ir,Sandim vēl noplauka. Jo Svitovs KHL ir viens no labākajiem kaušļiem.
Nu tur no kautiņa ne smakas patiesībā.. Sandis sita, īsti netrāpīja, zaudēja līdzsvaru, Svitovs ielika divreiz pa pakausi un Sandis bija gar zemi, saķēra kāju un abi divi gulēja.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-16 22:52, pirms 14 gadiem
scorpio rakstīja: diez kā viņš taisījās paslidot garām, ja Ozoliņš un Telkvists burtiski bija blakus viens otram? starp viņiem abiem?
jaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-16 22:54, pirms 14 gadiem
ak Jūs, ko ta neredzējāt....
Ja OZO nebūtu stāvējis priekšā Telkvistma, tad Svitovs būtu ar tādu ātrumu ietriecies mūsu vārtsargā, kad nezin vai atkal ar kādu savainojumu tas nebūtu beidzies... Svitovu ritīgi vajadzēja atslānīt....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-16 22:56, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: jaa
Nu tad tu pats tagad īsti nesaproti, ko tu aizstāvi.. Ja Ozoliņš tur nebūtu stāvējis, tad Telkvists būtu lidojis. Svitovs bez jebkādām problēmām varēja gar kreiso vārtu stabu paslidot garām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-02-16 22:58, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Un paldies dievam,ka nebija. Pērn pēc viena taisnā no Svitova Jemeļins vairākus mēnešus auzu putru strēba. Ķirurgam bija krietni jāpapūlas,lai Jemeļinam to plauktu salikt atpakaļ.
Tā tas varētu būt, tur es piekrītu.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-16 22:59, pirms 14 gadiem
AhmadShahMassud rakstīja: Ar Sanda pieredzi (vai tev tāda ir?), es domāju, ka viņs zina ko dara, un satraumēties jau negribēja!
Varbūt Sandis arī pareizi darīja, vienkārši darīt to pret Svitovu bija pilnīgs neprāts

  -2 [+] [-]

, 2011-02-16 23:00, pirms 14 gadiem
janisi rakstīja: ak Jūs, ko ta neredzējāt....
Ja OZO nebūtu stāvējis priekšā Telkvistma, tad Svitovs būtu ar tādu ātrumu ietriecies mūsu vārtsargā, kad nezin vai atkal ar kādu savainojumu tas nebūtu beidzies... Svitovu ritīgi vajadzēja atslānīt....
Tagat Ozoliņu par varoni uztaisīs,ja Ozoliņš nebūtu tur stāvejis un uzgrūdis Svitovu virsū Telkvistam,tad Telkvistam tagat buutu trauma!WTF?Tā bija normala spēles epizode,taadas katraa speelee notiek!Labi Ozolinjs uzgruuda virsuu to Svitovu-viss kaartiibaa!Bet priekš kam vēl iet tur talak lekties ,to es nesaprotu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-16 23:05, pirms 14 gadiem
AhmadShahMassud rakstīja: Vispār Sandis viņu norāva līdzi, uzsēdās virsū un paris nreizes profilaksei ieblieza... Vai gribi teik, ka skatījāmies 2 dažādas spēles?
Ja labi ieskatās, tad drīzāk otrādāk- uz ledus Svitovs mēģināja iesist, bet nevarēja aizsniegties, Sandis tik pēc tam tā draudzīgi iedunkāja pāris reizes.

     [+] [-]

, 2011-02-16 23:07, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tas tik pat labi,ja NHL kāds Krozbijs sāktu kauties ar kādu Bugardu.
Sandis šajā situācijā vairāk riskēja iziet no ierindas,kā Telkvists.
Jā, bet iedomājies,kas notiktu ar Telkvistu, ja Ozoliņš nebūtu uztaisījis spēka paņēmienu, pirms Svitovs saskārās ar Telkvistu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-02-16 23:07, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tas tik pat labi,ja NHL kāds Krozbijs sāktu kauties ar kādu Bugardu.
Sandis šajā situācijā vairāk riskēja iziet no ierindas,kā Telkvists.
Tieši tā, no Svitova baidās pat Vtijaz kaušļi, bet Sandis rīkojās neatbilstoši savam statusam KHL (cienījāms spēlētājs-veterāns)

  +2 [+] [-]

, 2011-02-16 23:08, pirms 14 gadiem
krabathor rakstīja: Tieši tā, no Svitova baidās pat Vtijaz kaušļi, bet Sandis rīkojās neatbilstoši savam statusam KHL (cienījāms spēlētājs-veterāns)
Manuprāt, pat diezgan atbilstoši- pieredzējis komandas kapteinis. Kurš gan cits metīsies zem Svitova, ja ne viņš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-16 23:10, pirms 14 gadiem
Man liekas, ka vislabākais no visiem komentāriem ir tas, kas Ozoliņš varēja iekost Svitovam kājā. ha ha
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-16 23:12, pirms 14 gadiem
AhmadShahMassud rakstīja: Vēlviens kurš visu labāk zina par Sandi
Gribētos palasīt ko tu teiktu, ja Sandis izkristu uz kādu mēnesi ar salauzto žokli, viņš bija ļoti tuvs tam. Es taču teicu, ka nevis paša Ozo rīcība bija nepareiza, bet pretinieks tika izvēlēts ļoti pārgalvīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-02-16 23:13, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: Tagat Ozoliņu par varoni uztaisīs,ja Ozoliņš nebūtu tur stāvejis un uzgrūdis Svitovu virsū Telkvistam,tad Telkvistam tagat buutu trauma!WTF?Tā bija normala spēles epizode,taadas katraa speelee notiek!Labi Ozolinjs uzgruuda virsuu to Svitovu-viss kaartiibaa!Bet priekš kam vēl iet tur talak lekties ,to es nesaprotu!
Ja neaizstāvēsi vārtsargu, tad pretinieki sapratīs,ka viņi tā var darīt un nebūs nekādas sankcijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-02-16 23:15, pirms 14 gadiem
OZO THE BEST!!!
anīvej!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-16 23:17, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Manuprāt tieši pēc Ozo grūdiena Svitovs vairs nevārēja izvairīties no sadursmes. Kā būtu,ja būtu,var minēt.
Svitovs lielā atrumā triecās uz vārtiem, lai izvairītos, viņam būtu jāizspraucas caur Ozoliņu un Telkvistu, kas būtu diezgan nereāli, jo viņi abi stāvēja blakus. Vienīgais variants,kā izvairīties bija slidot gar vārtiem pa kreiso pusi un tad nebūtu nekādas sadursmes..

Mazliet jau par nopietnu mēs te sākam analizēt parastu spēles epizodi.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-16 23:17, pirms 14 gadiem
Da ei nah stulbais Bikov...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-02-16 23:18, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Vispār jau tev ieteiktu atcerēties, ka Ozo ir komandas kapteinis, ja viņš pateica burtu ''A'', tad viņam arī jāsaka burts ''B'' - respektīvi ir daudzas epizodes bijušas gan NHL gan KHL, ka daļēji vai pilnīgi, savējā spēlētāja dēļ pretinieks uztriecas vārtsargam, tāpat ir jāaizstāv vārtsargs, kur nu vēl kapteinim, kaut vai tur pretī būtu Kļičko - kapteinim savs ''pačots' ir jātur...
Nu labi jāaizstav ta ir,bet uzgrūstais Svitovs pat nav gribējis lekties par to ,ka vinju uzgruuda,un vispaar taisijaas prom,tur pat nebija iemesla,ja nu vieniigi kaut ,kas iepriekš,nevis šajā epizodē!Tad pec tavas loģikas ,ja kapteinis uzgrūžas pretinieku vartusargam virsū pats(tas ir A),ar to nepietiek,vinjam vinjs jaaiet veel jaatsit(tas tjp B),ja ir par paz tad veel jaasatraumee(tas C)!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-02-16 23:35, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Parasti jau visi kas uzgrūžas vārtsargam vai sit viņam pa rokām negrib kauties un rāda - es jau neko...
Tā parasti ir!Bet pec tavas loģikas tā sanāk!Kaut kādai loģikai ir jabūt uz laukuma,par ko lekties,par ko nelekties,par ko kauties,par ko nekauties!Agraak,vai veelaaak taadus izleeceejus,kas vnk taa pataas saaak lekties un teelot no sevis nezin ko,arii beigaas taa kaartiigi paarmaaca!

  +4 [+] [-]

, 2011-02-16 23:36, pirms 14 gadiem
Te ir daudzas versijas, paudīšu savējo.

Svitovs ļoti agresīvi nesās virsū Ozo, pēc kontakta uzslidoja virsū Telkvistam (nepārāk centās izvairīties.

Ozo bija nikns par rupjību pret sevi, kā arī bonusā par Telkvistu.

Varēja redzēt ka Svitovs nevēlējās kauties, bet Ozo viņu piespieda atbildēt.

Žetons Ozo par drosmi un rīcību. Vienīgais, skumji noskatīties ka Ozo ir vienīgais kas ko šādu dara laukumā parādot attieksmi.
Nesauktu čaļus par mīkstajiem, drīzāk tās ir Jūļa norādes, kurš par šādu rīcību (noraidījumi svarīgos momentos) var iekļaut melnajā sarakstā, ja tu neesi leģionārs vai #8.

Tiesa šāda attieksmes parādīšana bieži vien motivē komandu, kā piemēram slavenajā mačā pret SKA, Ozo-Čajaneks, Ješka- Ribins
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-16 23:44, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Es arī domāju,ka šī būs Bikova ēras pēdējā sezona. Zvaigznes(netiek minēti hokejisti ), jau no Vankūveras viņam pēcpusi pagriezušas.
SY ar viņu kadriem vispār visus vajadzētu nest ārā kā bērnus.
Reg sezonā viņš var izbraukt uz spēlētāju meistarības rēķina,bet ne PO. Kā treneris viņš noteikti neprogresē,tieši otrādi.
Bikova gulbja dziesma bija Vankūvera. Ovečkina bullīšu farss pret Slovākiem, kā arī Kanādas spēle.

Ar tiem spēlētājiem, kas bija viņa rīcībā, tā bija skaidra trenera vaina.

Ja nemaldos, Krievija varēja tikt pie medaļām, ja Bikovs zinātu savas komandas sastāvu.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-16 23:51, pirms 14 gadiem
JEška būtu Svitovam čiribaļņiku paārdījis!

     [+] [-]

, 2011-02-16 23:51, pirms 14 gadiem
nekas jau tur nebija no saakuma pats uzgruuzj vaartu sargam virsuu un tad metaas virsuuu nu pat vietu ieraadiit, bet reaali jau pats atraavaas un beigaas kaa uavareetaajs uzraapaas virsuu.. smiekliigi bishku izskatiijaas!

  +3 [+] [-]

, 2011-02-16 23:53, pirms 14 gadiem
arny72 rakstīja: JEška būtu Svitovam čiribaļņiku paārdījis!
Ješka ir spēcīgs čalis, bet tu jau sāc atgādināt Toļiku, kad viņš runā par superkausli Robertu Petrovicki, ar kuru pretiniekam nevajadzētu ielaisties dūru divcīņās...

     [+] [-]

, 2011-02-16 23:55, pirms 14 gadiem
DzigitsAndy rakstīja: Lai tas Bikovs iet ieskrieties,pēc sezonas tāpat meklēs jaunu darbu.Aksts!
Tālu no taisnības laikam jau neesi! Tas var kļūt par realitāti, ja arī šosezon SJ neko jēdzīgu PO neiespēs! Nezinu cik tas nopietni, bet krievu presē ir parādijušās runas, ka Bikovu Maskavas ģinamka nākamsezon gribot savākt pie sevis!
«Динамо» приглашает Быкова
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-17 00:58, pirms 14 gadiem
Principā normāla spēles epizode. Runā par to tikai dēļ iesaistītajiem uzvārdiem. Varam priecāties, ka viss labi beidzās un šajā turnīra stadijā kāds Sandim varētu ieteikt šādām situācijām pieiet ar vēsāku prātu. Neba Svitovs ir tas ko vajadzētu provocēt un vēl jo vairāk to nevajag darīt Ozo. Principā nebija arī par ko, jo Svitovs nospēlēja tā kā 4. maiņas uzdrucējam jānospēlē.

  +4 [+] [-]

, 2011-02-17 02:15, pirms 14 gadiem
Ozo jau visu pareizi darīja, tas, vai viņš pac bija daļēji vainīgs pie tās epizodes, vai nebija, vairs nav svarīgi. Tāpat arī komandas biedru normālā komandā aizstāvēs, pat ja viņš pac būs izprovocējis konfliktu, vnk tas ir jādara.

Parasta spēles epizode. Stipri bēdīgi ir tas, kā jau te tika minēts, ka Ozo principā ir vienīgais iekš RD, kas cenšas stāties pretī un iestāties par saviem komandas biedriem. Nav svarīgi, vai iedosi bietē vai dabūsi bietē, svarīgi ir nem*zt. Bet oldskūls diemžēl sāk pamazām izmirt..

Pret to pašu sūda Vitjaz, būtu varbūt kkādā brīdī kādu faitu zaudējuši, bet ja pretinieks jūt, ka neviens nem*ž no viņiem, būtu respekts un cieņa. ( Es runāju, protams, par hokeja un saprāta normām atbilstošu kaušanos. ) Un runa nav tik daudz par "mēs visiem parādīsīm", bet par kopības sajūtu, kad tu zini, ka par tevi iestāsies, ja būs vajadzīgs, nevis pametīs zem tanka.

Man ir reāla cieņa pret Ozo, ar visām tām kļūdām, arī ar visu to atkarības lietu, ar visām tām traumām, kas viņam ir bijušas, viņš spēlē, ļoti labi spēlē savā vecumā un nem*ž ne no Svitoviem, ne no viena, viņam nav svarīgi, vai viņš dabūs pa tauri, viņu interesē tikai komandas intereses. Cik tādu spēlētāju vēl ir palicis?

     [+] [-]

, 2011-02-17 07:45, pirms 14 gadiem
Willis rakstīja: Un ja Sandis būtu dabūjis traumu?!! Viens aizsargs (Laviņš) mums jau nav .... .
Visu cieņu Sandim ,kurš nedomāja par savām iespējām satraumēties un aizstāvēja vārtsargu, kuram šī trauma varēja būt vēl smagāka.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-17 07:50, pirms 14 gadiem
cactus rakstīja: Ozo jau visu pareizi darīja, tas, vai viņš pac bija daļēji vainīgs pie tās epizodes, vai nebija, vairs nav svarīgi. Tāpat arī komandas biedru normālā komandā aizstāvēs, pat ja viņš pac būs izprovocējis konfliktu, vnk tas ir jādara.

Parasta spēles epizode. Stipri bēdīgi ir tas, kā jau te tika minēts, ka Ozo principā ir vienīgais iekš RD, kas cenšas stāties pretī un iestāties par saviem komandas biedriem. Nav svarīgi, vai iedosi bietē vai dabūsi bietē, svarīgi ir nem*zt. Bet oldskūls diemžēl sāk pamazām izmirt..

Pret to pašu sūda Vitjaz, būtu varbūt kkādā brīdī kādu faitu zaudējuši, bet ja pretinieks jūt, ka neviens nem*ž no viņiem, būtu respekts un cieņa. ( Es runāju, protams, par hokeja un saprāta normām atbilstošu kaušanos. ) Un runa nav tik daudz par "mēs visiem parādīsīm", bet par kopības sajūtu, kad tu zini, ka par tevi iestāsies, ja būs vajadzīgs, nevis pametīs zem tanka.

Man ir reāla cieņa pret Ozo, ar visām tām kļūdām, arī ar visu to atkarības lietu, ar visām tām traumām, kas viņam ir bijušas, viņš spēlē, ļoti labi spēlē savā vecumā un nem*ž ne no Svitoviem, ne no viena, viņam nav svarīgi, vai viņš dabūs pa tauri, viņu interesē tikai komandas intereses. Cik tādu spēlētāju vēl ir palicis?
Nu NHL tā ir neatņemama sastāvdaļa, kaut vai paskatoties to Penguins vs Islanders spēli, kur spēlētāji skrēja viens otru aizstāvēt, tas pats Godards skrēja palīdzēt vārtsargam pat tad, kad vārtsargs pats uzprasījās un Godards vispār laukumā nebija.. Tajā spēlē šādas situācijas kā Svitovam, nebija nekas neparasts.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-17 08:30, pirms 14 gadiem
Mans komentārs ir domāts tikai tāpēc, lai komentētāji un arī līdzjutēji, skatītāji,censtos pēc iespējas objektīvāk visu atspoguļot. Jā Sandis aizstāvēja savu vārtsargu -malacis, tikai neviens nepieminēja ka Sandis ar pavisam nelielu mazu kustību panāca, ka Svitovu viņš uzgrūda virsū Telkvistam. Protams Svitovs lielā ātrumāskrēja pie telkvista-kā daudzi spēlētāji dara un tad nobremzē, bet Sandis nepieļāva nobremzēšanu-pirms saskares ar telkvistu Svitovs tika nedaudz pagrūsts. Protams sīkums skatītājiem epizode patika, man arī patika-spēles epizode, kurā diemžēl viens tiek attēlots kā baigais rupeklis, otrs kā varonis-divu speļētāju interesanta cīņa un nesāksim vienu celt debesīs tikai tāpēc ka mūsējais, bet otru gānīt tāpēc ka pretinieks. Būtu pie otriem vārtiem šāda epizode tad jau pamanītu visus sīkumus.
Hokeju uztveru kā interesantu spēli, kurā jūtu līdzi mūsējiem, bet tas netraucē spēli uztvert objektīvi.

     [+] [-]

, 2011-02-17 09:30, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Mans komentārs ir domāts tikai tāpēc, lai komentētāji un arī līdzjutēji, skatītāji,censtos pēc iespējas objektīvāk visu atspoguļot. Jā Sandis aizstāvēja savu vārtsargu -malacis, tikai neviens nepieminēja ka Sandis ar pavisam nelielu mazu kustību panāca, ka Svitovu viņš uzgrūda virsū Telkvistam. Protams Svitovs lielā ātrumāskrēja pie telkvista-kā daudzi spēlētāji dara un tad nobremzē, bet Sandis nepieļāva nobremzēšanu-pirms saskares ar telkvistu Svitovs tika nedaudz pagrūsts. Protams sīkums skatītājiem epizode patika, man arī patika-spēles epizode, kurā diemžēl viens tiek attēlots kā baigais rupeklis, otrs kā varonis-divu speļētāju interesanta cīņa un nesāksim vienu celt debesīs tikai tāpēc ka mūsējais, bet otru gānīt tāpēc ka pretinieks. Būtu pie otriem vārtiem šāda epizode tad jau pamanītu visus sīkumus.
Hokeju uztveru kā interesantu spēli, kurā jūtu līdzi mūsējiem, bet tas netraucē spēli uztvert objektīvi.
Hoekju skatīties no malas un mēģināt to izprast ir viena liet, bet būt uz laukuma un spēli redzēt no ledus (spļeētāju) līmeņa ir pavisam cita lieta. Piekrītu, ka šajā epizodē bija detaļas un sīkumi, bet iespējams, ka vajadzēja ar sīku kustību pagr''ust Svitovu un arī pēc tam izkauties. Tuvojas PO un RD tam ir jāgatavojas, jo spēli lielā mērā izšķir daudzi sīkumi, kurus no malas pat nepamanām un arī nevajag pamanīt. Svitovs - normāls spēka spēlētājs, Ozo - arī normāls hokejists. Tā bija spēles epizode un iespējams arī vajadzēja sapurināt RD pirms pēdējām divām minūtēm, kad Salavats sāka pielikt un spiest uz mūsu vārtiem

     [+] [-]

, 2011-02-17 09:38, pirms 14 gadiem
Mīļie cilvēki ! tā Svitova uzgrūšanās vārtsargam bija neizbēgamas sekas sadursmei ar Ozo. Ufas spēlētāja ķermeņa kustības brīdī, kad viņš saskārās ar vārtsargu, liecina, ka viņš vēlas iespējami minimāli kaitēt vārtsargam. Jāatzīst, ka Ozo šajā spēles epizodē pereborščil...

     [+] [-]

, 2011-02-17 09:54, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tādus izgājienus ko nerealizēja RD sodiem,censoņi no meistarīgākām komandām noteikti realizēs.
Ar to Tu domā Minsku? Redzot (pa laikam pa KHL.TV paskatijos) kā Minska vakar Traķi "salauza" un ar šādu SJ spēli kā pret RD Bikovam Minskā nebūs variantu! Ja neskaita Radulova maiņu, tad pārējie liekāko spēles daļu spēlēja tādi kā pusaizmiguši.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-17 09:58, pirms 14 gadiem
beidziet cepties un priecājieties, ka Ozo nedabūja traumu, - kārtējo reizi apliecinās, ka vajag mums Ivanāna tipa spēlētāju

     [+] [-]

, 2011-02-17 10:52, pirms 14 gadiem
Patika Karsuma izgājiens, kad viņš Radulovam ripu nocēla ar roku

  +1 [+] [-]

, 2011-02-17 11:13, pirms 14 gadiem
foreplay rakstīja: Mīļie cilvēki ! tā Svitova uzgrūšanās vārtsargam bija neizbēgamas sekas sadursmei ar Ozo. Ufas spēlētāja ķermeņa kustības brīdī, kad viņš saskārās ar vārtsargu, liecina, ka viņš vēlas iespējami minimāli kaitēt vārtsargam. Jāatzīst, ka Ozo šajā spēles epizodē pereborščil...
Izsklausās,ka Tu esi runājis ar pašu Svitovu...es nu gan tur nesaskatīju nekādu lielo centību izvairīties...un Ozo jau nemetās ar kulakiem virsū,bet pagrūstīja,lai saprot,ka mūsu vārtsargs ir tabu,ja tas gailis nebūtu nagla Ozo iegrudis cimdu sejā,ar to arī viss būtu beidzies!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-02-17 11:40, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Ozo zaudēja līdzsvaru. Nevajag piepušķot.
taapeec jau arii zaudeeja liidzsvaru, kad Svitovs saaka vinju sist.

Ozo vnk shito faitu zaudeeja! atziistat!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-17 13:23, pirms 14 gadiem
Man katru reizi šermuļi pārskrien, kad Ozo sāk iesaistīties tādos konfliktos. Viņam modē ir bāzt galvu pa priekšu, nevis rokas vai ķermeni. Tāpēc vienmēr, kad lietas nonāk līdz kaut kam tādam, pirmais, ko saņem Ozo ir sitiens pa seju. Un būsim atklāti, nav viņš nekāds kauslis un parasti, ja pretiniekam ir pie kājas par to - kas ir Sandis pasaules hokejā - mūsu Ozo ierauj.

     [+] [-]

, 2011-02-17 14:15, pirms 14 gadiem
Karsums jau ar pieslidoja pie Radulova un paspēja 5 sekundēs kaut ko pateikt! Diez vai tas bijas uzaicinājums uz glāzi alus pēc spēles!

Ozo malacis, tas krievs jau tur labu laiku uzprasījās un spēlēja agresīvi. Ja ar bikiņ piepalīdzēja uzgrūzties vārtsargam, tad tas bija ar nodomu.

Nu jā, pa muti dabūja, bet krītot to krievu ar parāva līdz, ka tas ledū iestādijās!

  +2 [+] [-]

, 2011-02-17 14:50, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: Ozoliņš pats viņu uzgrūda Telkvistam ,un pēc tam sāka lekties!Un beigās sanāca,ka bija gar zemi!Paveicās Ozoliņam ,ka viņu neizrubīja!Pret Svitovu Ozo nebūtu variantu,ja būtu normāls kautiņš!
dlja osoba tupih- pats uzrakstiji, ka variantu nebutu. bet nemiza. Kapteinis.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-17 15:00, pirms 14 gadiem
Preskam tad tas Svitovs lida pie Tellkvista blaviens zb sitie itkaa gudrie treneri

  +1 [+] [-]

, 2011-02-17 15:09, pirms 14 gadiem
Ko Jūs te visi cepaties, labāk paskatieties, kā varonis kaujas:

YouTube
- САЙМОН vs СВИТОВ

  +1 [+] [-]

, 2011-02-17 16:07, pirms 14 gadiem
te pēc dažiem komentāriem, varētu noprast, ka ozo kaut kāds šausmīgākais mīkstmiesis. ok, nav tāds policists, kā svitovs, bet kārtīgs vecis gan, kurš nešķiro, kurš stiprāks vai mazāks, bet aizstāv savu komandas biedru nežēlojot ne sevi, ne pretinieku. īsts cīnītājs!

     [+] [-]

, 2011-02-17 16:08, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet ja būtu bijis otrādi??
Ko tad Tu šeit rakstītu?
nez ko bikovs teiktu, ja būtu Rīgas treneris........

  +2 [+] [-]

, 2011-02-17 20:15, pirms 14 gadiem
Skatoties video var redzeet, ka viss saakaas taadeel, ka peec kontakta ar Sandi Svitovs saskreejaas ar Telkvistu. Tas tiesaam neizskatiijaas speciaali no Svitova puses. Paskatieties uz kuru pusi Sandis skataas peec taa kontakta...vins skataas uz otru pusi, uz uzbrukuma zonu un neredz, ka peec sadrsmes Svitovs saskrienas ar Telkvistu. Un kad Sandis pagriez galvu vins redz, ka Svitovs bez maz vai ir uzkaapis Telkvistam virsuu un metas skaidroties. Sandis neizveerteeja situaaciju...tomeer pasu kautinu gan uzsaaka Svitovs, kurs iebaaza Sandim sejaa rokas (lai gan nevar jau zinaat ko Sandis vinam pateica ). Visu cienu Sandim par raksturu, tomer kaujas vins kaa riktiigs zemnieks ar sirdi un tiiri uz sajuutaam. Nelabi tas var beigties pret kaadu kas to lietinu pieprot profesionaali! Tomeer domaaju, ka Sandis ir stiprs vecis un jaatraapa loti labi, lai kaut kaa nopietni kaiteetu...

  -1 [+] [-]

, 2011-02-18 13:38, pirms 14 gadiem
Nevajag lekt virsū vārtsargam!!! Daļa taisības Bikova teiktajā ir- "Ozoliņš ir pieredzējis, gudrs spēlētājs"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-02-18 18:38, pirms 14 gadiem
Willis rakstīja: Labi ka tiesnesis ar visu augumu uzleca Svitovam virsū lai savaldīt viņa dusmas, citādi Sandis būtu pamatīgi atrāvies, Svitovs ir jauns un vēl ar savu svaru būtu sasitis Sandi.
jokdaris Tu...