Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" Prāgā sāks pret Kazaņas "Ak Bars"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" Prāgā sāks pret Kazaņas "Ak Bars"
Pols Šehura
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīt trešo pārbaudes spēli pirms sestās Kontinentālās hokeja līgas sezonas aizvadīs Rīgas "Dinamo" hokejisti, kuriem pretī stāsies Kazaņas "Ak Bars". Mačs sāksies pulksten 14:00 pēc Latvijas laika, un to tiešraidē translēs televīzijas kanāls "Eurosport 2".

Šodien apritējis mēnesis, kopš Kontinentālās hokeja līgas kluba Rīgas "Dinamo" hokejisti Bulduru pludmalē sāka gatavošanos sestajai sezonai. Augustā rīdzinieki aizvadījuši divus pārbaudes mačus, abos svinot pārliecinošus panākumus. 2. augustā viņi ar 8:1 sagrāva Krievijas pēc spēka otrās līgas čempioni Ņeftekamskas "Toros". Ar vārtu guvumiem izcēlās Kirils Tambijevs, Marsels Hosa, Juris Upītis, Oskars Cibuļskis, Artūrs Kuzmenkovs, Mets Robinsons, Gints Meija un Aleksandrs Ņiživijs.

Savukārt pagājušajā ceturtdienā ar sauso spēli izcēlās zviedrs Mikaels Telkvists, bet "Dinamo" svinēja uzvaru ar 3:0 pār Almetjevskas "Neftyanik". Rezultatīvi trāpījumi padevās Kuzmenkovam, Polam Šehuram un Mārtiņam Cipulim. "Neftyanik" ir Kontinentālās hokeja līgas kluba Kazaņas "Ak Bars" fārmklubs, un tieši pret kazaņiešiem rītdien spēkosies Rīgas "Dinamo".

Uz Prāgu devušies 29 "Dinamo" spēlētāji: trīs vārtsargi, desmit aizsargi un 16 uzbrucēji. Sagaidāms, ka Čehijā laukumā dosies arī "Dinamo" kapteinis Sandis Ozoliņš, kurš ir vienīgais Rīgas vienības spēlētājs bez savainojuma, kurš izlaidis abus pārbaudes mačus. Mājās palikuši savainotie hokejisti: vārtsargs Māris Jučers (roka), uzbrucēji Juris Upītis (plecs) un Māris Bičevskis (ceļgals).

Kā pēc uzvaras pār "Neftyanik" sacīja Artis Ābols, Rīgas "Dinamo" galvenais treneris, tad pēdējie eksperimenti notiks Čehijā, bet augusta beigās paredzēto Latvijas Dzelzceļa kausu rīdzinieki plāno aizvadīt virknējumos, kādi būs redzami arī regulārā čempionāta gaitā.

Arī Kazaņas "Ak Bars" uz Prāgu aizlidoja šodien, taču nedaudz šaurākā sastāvā: ierindā ir 16 uzbrucēji, bet deviņi aizsargi un divi vārtsargi.

Pirmais numurs vārtos Konstantīns Baruļins aizvadīto sezonu noslēdza ar iespaidīgu statistiku: 94,0% atvairīto metienu regulārajā sezonā, bet 94,1% izslēgšanas mačos. 2011. gadā viņš aizvilka Mitišču "Atlant" līdz Gagarina kausa finālam, un, neskatoties uz zaudējumu, tika atzīts par playoff vērtīgāko spēlētāju. Baruļinam konkurenci sastādīs 21 gadu vecais Emīls Garipovs, kurš pērnajā sezonā uz ledus devās 12 mačos.

"Ak Bars" papildinājis 28 gadus vecais kanādiešu aizsargs Šons Heška, kurš pagājušajā sezonā Somijas čempionātā 60 spēlēs sakrāja 31 punktu. Tāpat viņš aizvadījis astoņas spēles Nacionālās hokeja līgas kluba Fīniksas "Coyotes" rindās, izdarot divas rezultatīvas piespēles. Aizsardzībā jāizceļ arī Kazaņas pārbaudītās vērtības: Iļja Ņikuļins (165 punkti 243 KHL regulārā čempionāta spēlēs), Konstantīns Korņejevs, Jevgeņijs Medvedevs un citi.

Vienību starpsezonā pameta ne tikai Latvijas izlases kapteinis 2013. gada pasaules čempionātā Lauris Dārziņš, bet arī ilggadējie "Ak Bars" simboli - kapteinis Aleksejs Morozovs un Daniss Zaripovs, kuri palīdzēja Kazaņas klubam izcīnīt divus Gagarina kausus pēc kārtas.

Taču ir arī papildinājumi. Karjeru Kazaņā turpinās labās malas uzbrucējs Mihails Varnakovs, kurš bija Ņižņijnovgorodas "Torpedo" līderis, bet sezonu noslēdza Sanktpēterburgas SKA rindās. Pēc 40 punktiem Minskas "Dinamo" labā uz "Ak Bars" pārcēlies Tims Steipltons. Viņam gaidāmā būs otrā sezona šaipus okeānam, kamēr Krisam Burkam tā būs pirmā. Viņš aizvadīja 18 spēles Bostonas "Bruins" rindās un nopelnīja 38 punktus 39 spēlēs Amerikas Hokeja līgā.

Pēc trim Ziemeļamerikā pavadītām sezonām mājās atgriezies Aleksandrs Burmistrovs. Viņš 44 Vinipegas "Jets" rindās aizvadītajās spēlēs atzīmējās ar četriem vārtiem un desmit punktiem, bet sezonu iepriekš viņa kontā bija 28 punkti. Tāpat Eiropā atgriezies 22 gadus vecais čehs Tomāšs Vincours, kurš pērn spēlēja Dalasas "Stars" un Kolorado "Avalanche", kā arī abu komandu fārmklubos.

Rīgas "Dinamo" viegli neklāsies, un Ābols pēc otrā mača sacīja, ka tieši spēles Prāgā parādīs, kas ir kas. Rīdzinieku cīņa pret Kazaņas "Ak Bars", kas viesosies arī Latvijas Dzelzceļa kausā, sāksies pulksten 14:00 pēc Latvijas laika. Tiešraidi piedāvās kanāls "Eurosport 2".

Kazaņas "Ak Bars" sastāvs turnīram Prāgā:

Vārtsargi: Konstantīns Baruļins un Emīls Garipovs.
Aizsargi: Stepans Zaharčuks, Rinats Valijevs, Konstantīns Korņejevs, Jevgeņijs Medvedevs, Iļja Ņikuļins, Aleksandrs Osipovs, Grigorijs Paņins, Šons Heška un Alberts Jaruļins.
Uzbrucēji: Deniss Abduļins, Jevgeņijs Bodrovs, Kriss Burks, Aleksandrs Burmistrovs, Mihails Varnakovs, Tomāšs Vincours, Deniss Golubevs, Artjoms Lukojaņovs, Konstantīns Obuhovs, Janne Pesonens, Kirils Petrovs, Jevgeņijs Svečņikovs, Aleksandrs Svitovs, Tims Steipltons, Vladimirs Tkačjovs un Danils Faizuļins.

Rīgas "Dinamo" sastāvs turnīram Prāgā:

Vārtsargi: Mikaels Telkvists, Jakubs Sedlačeks un Rihards Cimermanis.
Aizsargi: Sandis Ozoliņš, Oskars Cibuļskis, Mets Robinsons, Krišjānis Rēdlihs, Georgijs Pujacs, Arvīds Reķis, Kristaps Sotnieks, Rodrigo Laviņš, Mārtiņš Porejs un Edgars Siksna.
Uzbrucēji: Aleksandrs Ņiživijs, Pols Šehura, Marsels Hosa, Andris Džeriņš, Miks Indrašis, Kails Vilsons, Roberts Bukarts, Gints Meija, Gunārs Skvorcovs, Vitālijs Pavlovs, Mārtiņš Cipulis, Artūrs Kuzmenkovs, Marsels Haščāks, Lauris Bajarūns, Deivids Sarkanis un Kārlis Ozoliņš.

"Dinamo" pirmssezonas pārbaudes spēles:

laiksvietaspēlerezultāts
2. augustā plkst. 19:00Inbox.lv ledus halle Piņķospret Ņeftekamskas "Toros"8:1
8. augustā plkst. 19:00Inbox.lv ledus halle Piņķospret Almetjevskas "Neftjannik"3:0
12. augustā plkst. 14:00Prāgapret Kazaņas "AK Bars"
13. augustā plkst. 18:30Prāgapret Prāgas "Lev"
15. augustā plkst. 14:00Prāgapret Ufas "Salavat Julajev"
16. augustā plkst. 14:00 vai 18:30Prāgaspēle par vietu
26. augustā plkst. 19:30Arēna Rīgapret Jaroslavļas "Lokomotiv"
27. augustā plkst. 19:30Arēna Rīgapret Kazaņas "AK Bars"
29. augustā plkst. 20:00Arēna Rīgaspēle par vietu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2013-08-11 21:14, pirms 11 gadiem
Peedeejo turniiru beidzaam ar kausu. Vajedzeetu taa turpinaat.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-08-11 21:18, pirms 11 gadiem
Kovi rakstīja: atraus pa tāfeli
Tev mamma pa tāfeli neiedos,ka atbalsti "kaut kādu krievu klubu" nevis mūsējos?

  +5 [+] [-]

, 2013-08-11 21:19, pirms 11 gadiem
Kovi rakstīja: atraus pa tāfeli
negvelz niekus

 +12 [+] [-]

, 2013-08-11 21:19, pirms 11 gadiem
manis pēc lai zaudē visos pirmsezonas turnīros. galvenais, lai sezonā nav jācīnas atkal par naģu. nevajag visas emocijas izlikt jau pirms sezonas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-08-11 21:27, pirms 11 gadiem
a, kur ir tas Čehs?

  +5 [+] [-]

, 2013-08-11 21:31, pirms 11 gadiem
No Latvijas uz turniiru arii kaadi fani gaidaami, vai es viens kaa mulkjis tur buushu....

  +2 [+] [-]

, 2013-08-11 21:33, pirms 11 gadiem
fibery rakstīja: a, kur ir tas Čehs?
Jau atskaitīts.

  +2 [+] [-]

, 2013-08-11 21:33, pirms 11 gadiem
2:1 Dinamo sakapas, parbaudes speles Dinamo iet labi

  +3 [+] [-]

, 2013-08-11 21:38, pirms 11 gadiem
trakais_v21 rakstīja: zaļie salāti tiks sasisti
Vispār jau, Krievijā tāds teiciens attiecas uz Salavt Julajev.

  +4 [+] [-]

, 2013-08-11 21:44, pirms 11 gadiem
Dinamo ar Lev Finala speles

  +3 [+] [-]

, 2013-08-11 21:48, pirms 11 gadiem
buusim godiigi, šis turnīrs a parādīs,kas un kas. iepriekseejie pretinieki,lai ari taa newar teikt par sporta komandu, bet nebija nekaads cietais rieksts un pretinieks, no kura jabaidaas. tapeec uzskatu, ka buus looti interesanti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-08-11 22:04, pirms 11 gadiem
Nu,ja aizsardzības līnija daudz maz sakarīga izskatās,arī Robinsons pārbaudes spēlēs(vāji jau bija tie pretinieki)izskatījās ātrs un tehnisks,tad uzbrukums gan pašķidrs pagaidām-tik tikko 4 maiņas var salasīt-un,ja sezonā vēl kādas traumas-ko tad jaunos HK RĪGA puikas atkal liks sastāvā-palasiet ko Znaroks saka par savu komandu-ir pilnas 6 maiņas uzbrucēju un kārtīga konkurence.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-08-11 22:06, pirms 11 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Nu,ja aizsardzības līnija daudz maz sakarīga izskatās,arī Robinsons pārbaudes spēlēs(vāji jau bija tie pretinieki)izskatījās ātrs un tehnisks,tad uzbrukums gan pašķidrs pagaidām-tik tikko 4 maiņas var salasīt-un,ja sezonā vēl kādas traumas-ko tad jaunos HK RĪGA puikas atkal liks sastāvā-palasiet ko Znaroks saka par savu komandu-ir pilnas 6 maiņas uzbrucēju un kārtīga konkurence.
Pilnīgi manas domas, vismaz tā čeha vietā, kuru aizsūtīja mājās, varēja atrast kādu viņa līmeņa malējo.

  -1 [+] [-]

, 2013-08-11 22:07, pirms 11 gadiem
Biju domājis Kolārža vietā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-08-11 22:16, pirms 11 gadiem
TOTO=ManaMaize+3in1Kafijas rakstīja: Tiko Betsafee pokeraa ar AA pret KK zaudeju Skumji
Paldies par info
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-08-11 22:41, pirms 11 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Nu,ja aizsardzības līnija daudz maz sakarīga izskatās,arī Robinsons pārbaudes spēlēs(vāji jau bija tie pretinieki)izskatījās ātrs un tehnisks,tad uzbrukums gan pašķidrs pagaidām-tik tikko 4 maiņas var salasīt-un,ja sezonā vēl kādas traumas-ko tad jaunos HK RĪGA puikas atkal liks sastāvā-palasiet ko Znaroks saka par savu komandu-ir pilnas 6 maiņas uzbrucēju un kārtīga konkurence.


Tikai Znaroka Dinamo ar savu lielo konkurenci zaudeja parbaudes speli 2 līgas komandai!? ja pareizi atminos kkur bija nesen rakstits!

  +1 [+] [-]

, 2013-08-11 22:42, pirms 11 gadiem
TOTO=ManaMaize+3in1Kafijas rakstīja: Kur spele?
jums te normals off topic!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-11 23:14, pirms 11 gadiem
Vai cik patīkami, pilnīgi visi mani komentāri sākot ar 2006.gadu ir izdzēsti.

     [+] [-]

, 2013-08-11 23:15, pirms 11 gadiem
trakais_v21 rakstīja: http://www.youtube.com/watch?v=eyj0u52XTLY&sns=tw
VISU CIEŅU!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-08-12 04:54, pirms 11 gadiem
Šogad ļoti priecē aizsardzības līnija... Reķis, Ozoliņš, Pujacs, Laviņš, Cibuļskis, Sotnieks, Rēdlihs un Robinsons. Tā neko! Ozoliņš - kā jau kapteinis un ar milzu NHL pieredzi, 41 gads - nav ko piebilst, bet redzēsim vai joprojām šajā vecumā būs augstākajā līmenī, taču jābūt!... Reķis - ar mūžīgi zilo aci, spēlētājs ar lielu pieredzi. 34 gados, kā jau ierasts ļoti noderīgs spēlētājs jeb kurai komandai, mēdz arī uzmest un ielikt haļavas. Laviņš - var zākāt viņu cik grib, taču nav jautājumu kāpēc viņš 39 gados joprojām ir otrajā spēcīgākajā līgā. Nejau vienmēr spēlētāja labumu, līmēni vai ko citu vērtē gūtajos vārtos vai piespēlēs, kādam ir jādara arī melnais darbs, ko ļoti daudzi dir*ēji neredz. Melnā darba darītājs, bloķē metienus un nežēlo sevi, tipisks aizsardzības stila spēlētājs un nav noslēpums, ka lai cik mierīgs un nosvērts viņš būtu, dažreiz ieliek bortā vai iedod pa zobiem tā, ka atliek pabrīnīties. Pujacs - spēlējis KHL finālā, pieredzes bagāts spēlētājs ar stipru plēsienu no zilās līnijas, būs interesanti atkal pavērot viņa spēli Dinamo rindās. Kr.Rēdlihs - viens no pagājušās sezonas aizsardzības līderiem, var iešaut vārtos ripu, kā arī aizsardzībā ļoti akurāti spēlē! Cibuļskis - ļoti rezultatīvs spēlētājs un visticamāk, ka spēlēs kopā ar Ozo. Sotnieks - par viņu gan grūti ko pateikt, neesmu vērojis viņa spēli. Visticamāk, ka spēlēs vienā pārī ar Laviņu. Par Robinsonu arī grūti spriest. Vēl pēc Dinamo Rīga mājas lapas izskatās, ka būs arī Porejs... 9 aizsargi, tas ir iespaidīgi.. Siksnu gan jau, ka atlaidīs, jo ir pārāk jauns un bez pieredzes, taču izskatās, ka būs aizraujoša sezona! Es gan te gvelžu par aizsargiem, taču tas nemaina šo faktu! PAR UZVARU!

     [+] [-]

, 2013-08-12 08:40, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Katrā ziņā esmu par Lev, jo tas ir vienīgais klubs, kurš neatrodas Harļika zemē aka Ruslandē.
"Lev" ne ar ko neatšķiras no RD - ārpus Krievijas no nulles par krievu naudu uztaisīts klubs ar daudziem vietējiem spēlētājiem.

RD gadījumā vienīgi nosaukums paņemts ar vēsturi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 10:00, pirms 11 gadiem
[quote krustnesis]
kartejais bimbambolists, proamerikaniskais rusofobiskais pseidopatriots,kurs uzskata, ka Latvju mentalitatei melnadaino un muhamedaniu kultura ir tuvaka neka Slavu nevajag aizmirst vienu svarigu faktu,ka gan Lettini gan Slavi ir BALTI CILVEKI!!! un HOKEJS IR BALTU CILVEKU SPORTS!
[/quot
Tīri rasistiski uzskati

     [+] [-]

, 2013-08-12 10:01, pirms 11 gadiem
Krustnesis rakstīja: es gan nebutu tik kategorisks DR sakara no veca DR tika izveidota Latvijas izlase,no izlases savukart tika atjaunots(nevis izveidots) tagadejais DR,tapec vesturiksas saiknes starp veco un jauno Rigas Dinamo ir acimredzamas un neapsaubamas pirmaja, pec atjaunosanas, sezona komanda bija vismaz divi speletaji (Cipruss un Naumovs),kuri bija vel veca DR sastava,pec tam pievienojas OZO,kurs spele vel lidz sim vesela virkne 90.to gadu speletaju ari faktiski ir apguvusi hokeja abeci pec veca DR skolas,sistemas un tradicijam,kuras tika nodotas jaunajai,tagadejai LV hokeja paaudzei
Hokeja skola/tradīcijas un klubs/organizācija nav viens un tas pats.

Pašreizējais RD 2008. gadā tika nodibināts kā jauna organizācija un viņi paši ir uzsvēruši, ka nav vecā RD mantinieki - kas arī loģiski, jo nevar tā vienkārši ar nosaukumu sev pierakstīt klāt arī visu pārējo.

Bimbambolisti gan mēģināja bankrotējušo ASK un tagadējo VEF sludināt par agrāko klubu mantiniekiem, bet tas ir acīmredzams sviests.

     [+] [-]

, 2013-08-12 10:02, pirms 11 gadiem
Es domāju ka ņemams tagad mūsu pretinieks Ak Bars,mums tagad jau labs papildinājums,čaļi grib spēlet un ja uzvara ir mūsu

     [+] [-]

, 2013-08-12 10:03, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Nu ko, beidzot kārtīgi pretinieki un pārbaužu spēļu čempioni aka Rīgas Pabiras aka Pabiru kausa īpašnieki varēs atrauties pēc pilnas programmas. Katrā ziņā esmu par Lev, jo tas ir vienīgais klubs, kurš neatrodas Harļika zemē aka Ruslandē.
Tev sākās svētku laiks, jo Tu jūti par 27 komandām KHL. Nu noteikti DR ieņems 28 vietu - tur nemaz citi varianti nav. Mēs visiem zaudēsim stabili, ja būs kāda uzvara tad tikai uz cūceni vai arī pretinieks mūs nenovērtēs. Mēs taču spēlēt nemākam. Tev sezonā būs tādi svētki ko sagādās Tev DR ar savu zaudējumu sērijām. Noslauki deguntiņu un sāc jau priecāties pusgada garumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 10:30, pirms 11 gadiem
Krustnesis rakstīja: kas slikts ir rasisma? esmu BALTAS RASAS PATRIOTS un lepojos ar to! er personigi uzskatu,ka labak la Latvija dzivo Slavi,neka muhamedani un melnadainie! un Slavu kultura un mentalitate mums ir DAUDZ tuvaka,neka Jenkiu! P.S ludzu nejaukt Slavus ar padomju varas izveidotiem hibridiem, HOMOSOVIETICUSiem
Nu pirmais Tavs teikums jau izsaka visu- Kas slikts rasismā. Slikts ir tas ka Tu cilvēkus nevērtē pēc darbiem, uzvedības bet pēc ādas krāsas. Arī es esmu priecīgs ka esmu baltais, bet tas nenozīmē ka necienu citus. Es cilvēkus nevērtēju pēc krāsas , tautības bet pēc tā ko viņi paveic, kādi viņi ir dzīvē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 10:36, pirms 11 gadiem
Krustnesis rakstīja: ej uz savu bimbambola sadaliu un REPO tur! ar likuma palidzibu mani sodit NEVAR,jo es to NEPARKAPJU! vai tad tas ir likuma parkapums, ja pasaku ka LEPOJOS AR TO KA ESMU BALTS? kapec Afrikanim,kurs pasaka,kad ES LOPOJOS AR SAV AFRO IZCELSMI UN MILU AFRIKU,netiek nekas parmests,bet ja ko tadu pasaka BALTAIS,tad tas jau ir noziegums? tie ir musdienu "politkorektisma" dubultstandarti kas attiecas uz "duru palidzibu",ja kads drosminieks atradisies,LAI PAMEGINA! es ne no viena neslepjos,ja vajag,varu ari savus koordiantus nosaukt
Es esmu baltās rases patriots.
Es esmu rasists.
Tie ir 2 atšķirīgi teikumi. Pirmajā teikumā nav nekas slikts un tas ir normāli ka cilvēks lepojās ar to kas ir. Bet pagaidām Tavos izteikumos nav nekā rasistiska, izņemot to ka pateici ka pts tāds esi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 10:43, pirms 11 gadiem
Krustnesis rakstīja: ludzu tel. +33620823955
Kape telefona numuru dod?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 10:45, pirms 11 gadiem
Rodriguez rakstīja: kur es tavu nr bāzīšū ?
Varesi vinjam pazvanit!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 10:49, pirms 11 gadiem
Krustnesis rakstīja: pateiksu mazliet savadak esmu PRET Eiropas afrikanizaciju un islamizaciju!!! ja to var nosaukt par rasismu,tad sauc mani par rasistu kaut gan es uzskatu,ka SAVA ZEME(Eiropa) man ir pilnigas tiesibas lemt,kam seit but,un kam seit nebut! es NELIENU SVESAJA ZEME un neievedu tur savu kartibu,es velos kartibu PIE SEVIS,SAVA ZEME-EIROPA! par savu zemi es uzskatu teriotoriju no Uraliem lidz Islandei,no Melnas un Viduszemes juram lidz Arktikai P.S. nejaukt atseviskiu citu rasu un naciju individu tiesibas atrasties un dzivot Eiropa ar TOTALU AFRIKANIZACIJU UN ISLAMIZACIJU,kas pasreiz notiek vairakas Rietumu zemes!!!
Skaidrs. Mani uzskati stipri atšķiras. Es uzskatu ka mana teritorija ir planēta Zeme un tā pieder cilvēkiem.

  +4 [+] [-]

, 2013-08-12 10:51, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Nu ko, beidzot kārtīgi pretinieki un pārbaužu spēļu čempioni aka Rīgas Pabiras aka Pabiru kausa īpašnieki varēs atrauties pēc pilnas programmas. Katrā ziņā esmu par Lev, jo tas ir vienīgais klubs, kurš neatrodas Harļika zemē aka Ruslandē.
Vispār jau Rīga arī nav Krievijā.Tapat kā Bratislava,Doņecka,Minska,Zagreba,Astana..Ar Ģeogrāfiju tev trolli tā pašvaki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 10:55, pirms 11 gadiem
Rodriguez rakstīja: tava zeme ir labi ja dzīvoklis, kas tev pieder
Bet džekam sava taisnība ir.Nav ,ko pievazāt Eiropu ar arābiem ,aziātiem un melnajiem.Ko tas dod labu? Ja lētais darbaspēks ar neizglītotiem cilvēkiem,kas grauj kultūru,dumpojās,bieži vien izvēlās labāk tusēt uz pabalstu rēķina ,zagt vai pat sākt apšaubīt īstās valasts kultūru un nācijas tiesības,uzspiest savas vērtības,ja tas ir labi tad ok..man gan tas neliekas labi.Man neliekas forši,kad redzu mūsu skaistās meitenes staigājam ar Nigeriem vai arābiem pie rokas,vai,vazājoties vakarā pa ielam ārdoties čīgānus vai hz vēl ko.tad jau labāk tie paši krieviņi-tiem ta vel ir tuva mentalitāte,kā nekā baltu izcelšanās vietas ir līdzīggas kā slāviem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 10:56, pirms 11 gadiem
Sarauj Dinamo! jāsāk iespēlēt īšto sastāvu,un gribas beidzot redzēt Ozo uz ledus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 11:06, pirms 11 gadiem
Eu palīdziet kura adresē varēs redzēt sodienas spēli
eurosprta 2 kanala man naw tapēc censos sameklet kur varēs redzēt šodienas spēli lūdzu palidziet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 11:10, pirms 11 gadiem
Krustnesis rakstīja: seit vares skatities http://onhockey.ru/
Paldies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 11:17, pirms 11 gadiem
Šajās spēlēs Prāgā visvairāk interesē kā mainīsies maiņu virknējumi dažādās spēlēs un spēļu laikā. Prāgā meklēsim īstās maiņas. Interesanti redzēt arī Sandi uz ledus. 41 gads-pieredze milzīga, cik noprotu vēlme spēlēt ir liela, bet tomēr bažas māc tie gadi, īpaši aizsargam, kur zaudēta sekundes desmitdaļa reakcijā var būt izšķiroša. Aizsargu pārus visticamāk jau Prāgā redzēsim optimālā variantā. Izskatās ka kādreizējā maiņa Bukarts-Džeriņš-Meija tomēr sezonā nebūs (vismaz sākumā). Es visu laiku gaidu tieši no šīs maiņas šādā sastāvā taustāmu rezultātu. Un tomēr pietiek mest sezonā 5 vai 8 vārtus. Visi 3 ir spējīgi mest vismaz 10 vārtus sezonā (īpaši jau Bukarts). Kas īsti ir Sedlačeks un ko viņš var? Vilsons, Robinsons jau tagad šķiet ka nav slikti, bet cik viņi ir labi vēl nav saprotams. Galvenais lai sezonas sākumā viņiem aiziet spēle, savādāk var sanākt meklēt jaunus leģionārus.
Daudzi līdzjutēji (gan DR fani, gan ienaidnieki) sezonu parasti vērtē pēc tā tiek vai netiek PO. Tā ir mēraukla bet nav galvenā. Var netikt PO
īstā cīņā un tik un gūt prieku no spēlēm.
Joprojām uzskatu (tāpat kā visas iepriekšējās sezonas) ka mūsu komandai iekļūšana PO jau ir liels sasniegums un esam uzlekuši nedaudz augstāk par savu īsto vietu.
Ja klubam ir 3 mazākais budžets no 28 komandām(aptuveni) tad tomēr tas ir sasniegums jebkurā sporta veidā, jebkurai komandai , ja tā ar 26 lielāko budžetu iekļūst starp 16 labākām.
Pasapņosim-mūsu budžets pieaug par 100% (tāds laikam ir Minskai).
Tātad par 8 miljoniem latu-par tādu naudu domāju varētu dabūt Karsumu, Miķeli, Spruktu, Dārziņu jeb vismaz 3 no tiem. Ja pie šisdienas sastāva pieliktu 3-4 manis nosauktos tad jā PO ir daudz reālāks un pat uzskatu ka tajā drīzāk būtu jātiek. Tagad tā objektīvi vērtējot nu kaut kur 20-22 vieta varētu būt mūsējā.
Slikts ir tas līdzjutējs , kurš netic savai komandai. Ticu ka varam tikt arī PO. Bet ir otra puse -nekad nedrīkst zaudēt objektivitāti, jāskatās uz lietām reāli.
Manas prognozes 45% ka būsim PO (ja tiksim tur tad 40% ka pārvarēsim 1 .kārtu).

     [+] [-]

, 2013-08-12 11:24, pirms 11 gadiem
Ābols saka, ka Prāgā būs pēdējie eksperimenti. Ja tajos nav iesaistīts Jučers, ir pavisam skaidrs, kurš būs otrais aiz Telkvista. Nu neko, būs atkal sezona ar diviem importa vārtsargiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 11:40, pirms 11 gadiem
Nu ja mērķis nav tikt play-offos-tad jau nav vērts vispār KHL spēlēt!

     [+] [-]

, 2013-08-12 12:02, pirms 11 gadiem
Sveiciens hokeja faniem...ja kāds zin,kur varēs redzēt internetā...izmetiet kādu saitu...paldies jau iepriekš...

     [+] [-]

, 2013-08-12 12:08, pirms 11 gadiem
Kur vēl no interneta strīmiem varēs skatīties spēli?

     [+] [-]

, 2013-08-12 12:25, pirms 11 gadiem
Krustnesis rakstīja: piekritu par virknejumu Bukarts-Dzerins-Meija ! ja Abols neatradis neko optimalaku,tad visticamak,ka atkal saliks 4alius kopa par to rezultativitati runajot, viss bus atkarigs no ta,kadas funkcijas tie pildis,un kura pec kartas mainia bus ja bus muzigi ceturtie,tad nekas labs nav gaidams bet ja jau no pasas sezonas sakuma tie speles 2-3 mainia,ar speles laiku vairakumos,tad tos 5-8 vartus vares sagaidit nevis sezonas,bet menesa laika!
Bukarts-Džeriņš-Meija nu noteikti nespēlēs 4.maiņā. Domāju ka tā ir īsta 3 maiņa. Bet ja tos liek 4 maiņā, tad viņiem labāk meklēt citus klubus. Kādreiz pieļauju ka Džeriņu vai Meiju ieliek 4 maiņā uz kādu spēli, apstākļu spiesti.
4 maiņā mums būs Kuzmenkovs(bet iespējams ka viņu liek pat 2-3. maiņā) noteikti Pavlovs, Skvorcovs, Bičevskis. Upītis gan neder 4 maiņai.

     [+] [-]

, 2013-08-12 12:31, pirms 11 gadiem
Upitim tapat ka Jekimovam vajadzetu meklet komandu kur spelet vadosajas mainas,nobriestot un progresejot tiks atpakal uz Dinamo,Nizivijs nespeles muzigi..

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 12:36, pirms 11 gadiem
Paldies dievam Biezais ir prom, pilnīga nulle, 39sp. 0+1 - briesmīga statistika pat priekš 4.maiņas. Kuzmenkovs nebūs pirmajās 2 maiņās, jo tur jau centrā ir Šehura, Vilsons, kurus zemāk par 1.,2.maiņu neliks. Ceru, ka Bukarts nebūs maiņā ar Šehuru, Indraši, visu tikai sabojās, tur vajag kādu normālu, meistarīgi veci.

     [+] [-]

, 2013-08-12 12:49, pirms 11 gadiem
lapsa777 rakstīja: Sveiciens hokeja faniem...ja kāds zin,kur varēs redzēt internetā...izmetiet kādu saitu...paldies jau iepriekš...
livetv.ru
OnHockey.RU | Прямые трансляции хоккейных...
Tava bezmaksas televīzija - TVid.us ar torrent stream

     [+] [-]

, 2013-08-12 12:55, pirms 11 gadiem
Cikos isti sākas spēle??
13 00 ?

     [+] [-]

, 2013-08-12 12:55, pirms 11 gadiem
Dinamo labākie!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 13:03, pirms 11 gadiem
archa18 rakstīja: Cikos isti sākas spēle??
13 00 ?
Raksta ievadu vismaz būtu izlasījis! Dooh

     [+] [-]

, 2013-08-12 13:10, pirms 11 gadiem
Gūža rakstīja: Raksta ievadu vismaz būtu izlasījis! Dooh
citi saka ka 13 00
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 13:58, pirms 11 gadiem
cik jocīgi skatīties ledus hokeju pa eurosportu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 14:02, pirms 11 gadiem
Nu ko sakam Turam ikskus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 14:05, pirms 11 gadiem
Kas ir ar ozo? Vairs nevelk? Trauma tak itkā nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 14:06, pirms 11 gadiem
Klescovs rakstīja: Kas ir ar ozo? Vairs nevelk? Trauma tak itkā nav.
Jā, vairs nevelk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 14:08, pirms 11 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 14:16, pirms 11 gadiem
laukums pa lielu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 14:19, pirms 11 gadiem
Jau trešo spēli pēc kārtas spēlē tikai 4. maiņa !!!

     [+] [-]

, 2013-08-12 14:19, pirms 11 gadiem
Sjipuliss

     [+] [-]

, 2013-08-12 14:19, pirms 11 gadiem
Ehh ar riteni nobraucu 10km. Baigi labs brauciens sanaca, tik zhel ka baigi gast saka, butu vel kadus 5km nobraucis!

Bet tagad ludzu kads padalieties ar normalu linku! Paldies jau ieprieksh!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 14:21, pirms 11 gadiem
iedzina ar daudz gaļas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 14:21, pirms 11 gadiem
Vaaartiiii

     [+] [-]

, 2013-08-12 14:21, pirms 11 gadiem
Jāā: 1:0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 14:21, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ehh ar riteni nobraucu 10km. Baigi labs brauciens sanaca, tik zhel ka baigi gast saka, butu vel kadus 5km nobraucis!

Bet tagad ludzu kads padalieties ar normalu linku! Paldies jau ieprieksh!
Eurosport 2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 14:22, pirms 11 gadiem
Breakpoint rakstīja: Eurosport 2
Diemzhel nav tada kanala!

     [+] [-]

, 2013-08-12 14:22, pirms 11 gadiem
Vartus guva Cekčura
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 14:24, pirms 11 gadiem
KĀDU BARUĻINS IZCĒLA!

     [+] [-]

, 2013-08-12 14:25, pirms 11 gadiem
Kas vartos stav???

     [+] [-]

, 2013-08-12 14:26, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kas vartos stav???
Sedlaček

  +2 [+] [-]

, 2013-08-12 14:27, pirms 11 gadiem
čečura baigi pamanāms
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 14:29, pirms 11 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Jučers
Nu protams! Tads chujs ka vinsh nemaz vel neviena parbaudes spele nemaz nav bijis vartos!

     [+] [-]

, 2013-08-12 14:29, pirms 11 gadiem
Cereal Guy rakstīja:
kas tev atkal nepatik?

     [+] [-]

, 2013-08-12 14:32, pirms 11 gadiem
sveiki hokeja fani ....kurs iemeta un kurs atdeva piespeles?

     [+] [-]

, 2013-08-12 14:34, pirms 11 gadiem
jaix1991 rakstīja: sveiki hokeja fani ....kurs iemeta un kurs atdeva piespeles?
Šehura iemeta. Par piespelem nezinu!

     [+] [-]

, 2013-08-12 14:36, pirms 11 gadiem
Es nevaru atcereties, eurosporti rāda olimpiādes jeb nē?

     [+] [-]

, 2013-08-12 14:36, pirms 11 gadiem
1. periods jau izskatas cerigs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 14:36, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Šehura iemeta. Par piespelem nezinu!
Reķim vajadzētu būt un Indrašim.

     [+] [-]

, 2013-08-12 14:36, pirms 11 gadiem
Myles Kennedy rakstīja: Es nevaru atcereties, eurosporti rāda olimpiādes jeb nē?
Lkm no Londonas radija vieglatletiku, ka jau parasti!

     [+] [-]

, 2013-08-12 14:37, pirms 11 gadiem
Pirmais puslaiks tāds nekāds, lēna spēle, maz momentu, gjau otrajā periodā iespēlēsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 14:38, pirms 11 gadiem
Var redzet ka noilgojusies pec hokeja abas komandas,bet nevelk vel un daudz kludas...

Nu bet pirmajas minutes Dinamo izskatijas labi Prieks ka 1:0 Dinamo laba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 14:43, pirms 11 gadiem
Rodriguez rakstīja: SHekura
Szczechura ir poļu uzvārds [no poļu vārda- szczecina= cūkas sari], un saskaņā ar Viedā Suveizdas personvārdu latviskošanas praksi, tas jālasa un jāraksta- Ščehura.

Vēl vairāk latviskojot, RD ir divi leģionāri centri- Cūksaru Saldējums Pols un Plikais Misters Vilsons.
Manuprāt, Cūksars šajā sezonā spēlēs labāk, nekā Kolchozu pagaidām neiepazinušais Mr.Wilson.

  -2 [+] [-]

, 2013-08-12 14:43, pirms 11 gadiem
Vispār jau vārtus guva Indrašis, jo Schekura bija tas, kas ar roku sev piespēlēja, tālāk ar slidu paslidināja tālāk, kur bija Indrašis. Indrašis tikai pieskārās ar nūju ripai un ripa bija vārtos. Ja nebūtu pieskāries, ripa nebūtu jāskaita, jo bija kustība ar slidu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 14:48, pirms 11 gadiem
rY87z rakstīja: diezgan švaki mūsējiem iet, vēl rīdziniekiem nepelnītu golu ieskaitīja.
Nomierinies

  +2 [+] [-]

, 2013-08-12 14:49, pirms 11 gadiem
rY87z rakstīja: diezgan švaki mūsējiem iet, vēl rīdziniekiem nepelnītu golu ieskaitīja.
man liekas tu biji tas, kas teica, ka ar visu ģimeni un radiniekiem brauks uz Rīgas Dinamo spēlēm Arēnā un kopīgi dziedās dziesmiņas... ja trollo, tad trollo līdz galam un kārtīgi. Tagad parādīji, ka neesi izdevies trollis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 14:51, pirms 11 gadiem
kads rez?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 14:53, pirms 11 gadiem
nu ko tulit sakas otrais periods ....Tikai RIGA tikai DINAMO!

     [+] [-]

, 2013-08-12 14:53, pirms 11 gadiem
rY87z rakstīja: būtu ak bars tāda pašu golu iesituši, tad te 80% raudātu par uzpirktiem tiesnešiem un netaisnību pret RD
sry vecais es neredzeju to golu tapec neko nevaru spriest
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 14:54, pirms 11 gadiem
Pužaks

     [+] [-]

, 2013-08-12 14:56, pirms 11 gadiem
rY87z rakstīja: Kapēc tikai Rīga? Citas Latvijas pilsētas ir sliktākas? Padomā, ko raksti!
nopietni? tu izliecies vai esi stulbs?
ja neesi pamanijis tad seit spele RIGAS DINAMO

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 14:57, pirms 11 gadiem
Smieklīgi, ka daži neko nesaprot no hokeja, bet čīkst par negodīgi ieskaitītu golu

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 14:57, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Smieklīgi, ka daži neko nesaprot no hokeja, bet čīkst par negodīgi ieskaitītu golu
vot vot ++++++++
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-08-12 15:00, pirms 11 gadiem
oj kā Bukarts nopūdelēja:S

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:00, pirms 11 gadiem
Gols gūts pēc noteikumiem. Bet vārtu autors gan ir Miks Indrašis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:01, pirms 11 gadiem
Sifulis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:03, pirms 11 gadiem
Rēzeknes_Pacans rakstīja: Haščak ir manāms?
Pagaidām nē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:04, pirms 11 gadiem
1:1

  +2 [+] [-]

, 2013-08-12 15:04, pirms 11 gadiem
Hossa noslinkoja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:05, pirms 11 gadiem
skaisti ielika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:05, pirms 11 gadiem
Tik lēnu spēli man nevajag, brāķis mežonīgs. Labāk tad skatos baletu.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:06, pirms 11 gadiem
Cereal Guy rakstīja: JAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaa
Nogāja arī?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:06, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Tik lēnu spēli man nevajag, brāķis mežonīgs. Labāk tad skatos baletu.
Diez ko tu gribi ieraudzīt pārbaudes spēlē? Spēli bez kļūdām?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-08-12 15:07, pirms 11 gadiem
Cereal Guy rakstīja: JAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaa
eu ble..g tu jau man zaj..ebal ej labak lasi gramatas tulit skola saksies kepka ...

  +2 [+] [-]

, 2013-08-12 15:08, pirms 11 gadiem
Rēzeknes_Pacans rakstīja: Cik daudz sadzimis Dinamo nīdēju
loti daudz ,vajadzetu kautka iznided
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:09, pirms 11 gadiem

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:09, pirms 11 gadiem
i got my mind seeeet on you

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:09, pirms 11 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Tagad skolā māca mīlēt Dinamo?
Nu varbūt tajā palīgskoliņā kurā tu mācies to liek darīt!

  +3 [+] [-]

, 2013-08-12 15:10, pirms 11 gadiem
Rēzeknes_Pacans rakstīja: Cik daudz sadzimis Dinamo nīdēju
Arī nav slikti-DR kļūs tikai populārāks. Jo lielāks nīdēju bars , jo populārāka komanda. Cik nīdēju ir Bayern vai Barcelona-ļoti daudz.
Atbalstītāji ir daudz mums, tagad jāpieaudzē nīdēju skaits un vēl pateicoties nīdējiem iegūsim arī vēl klāt atbalstītājus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:10, pirms 11 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Tagad skolā māca mīlēt Dinamo?
nezinu skolu jau sen pabeidzu
tu negribi vienk nekomenet neko lai nebojatu nervus citiem?:O
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-08-12 15:12, pirms 11 gadiem
Rēzeknes_Pacans rakstīja: Uzzinat viņu dzives vietu un atškaldit viņus kartiģi lai šeit vairs neradas
+++ jasak meklet

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:12, pirms 11 gadiem
Rēzeknes_Pacans rakstīja: Cik daudz sadzimis Dinamo nīdēju
Kas nu tie par nīdējiem. Viņiem vienkārši labāk patīk sporta veidi, kas šobrīd, salīdzinoši, ir minoritāte.

Nevar redz visus atbalstīt. Jāplēšas. ;(
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:13, pirms 11 gadiem
Rēzeknes_Pacans rakstīja: Uzzinat viņu dzives vietu un atškaldit viņus kartiģi lai šeit vairs neradas
pirmais kandidats-Cereal Guy

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:13, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Kā jau teicu visi lielie KHL nolicēji ierindā,pat uz pārbaudes spēlēm.
Kā gan bez galvenajām karsējmeitenēm !
Rodriguez - Kroksis - Zutis galvenās RD karsējmeitenes. Iekarsē publiku.
Paldies par komplimentu, bet es jau tik tā savu aci iemetu kas tur notiek, taču pēc mana izcilā viedokļa- baig švaki, tribīnes kā izslaucītas un pārējais līmenis ar viduvējs , kā nekā- tikai dalīta otrā spēcīgākā līga pasaulē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:15, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Tā jau ir oģin raz,ņe pi-doras.
Skatos tev bērnībā sādžā nebija pieklājības ABC , bet nekas, tu vēl vari paspēt iegādāties

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:16, pirms 11 gadiem
štanga...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:16, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Kāds nezina,jaunais Bukarts jau aizlaida uz ZA ?
aizvakar redzēju rīgā uz ielas. izskatījās dodamies tusēt, bet iespējams kļūdos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:18, pirms 11 gadiem
aihhhh

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:19, pirms 11 gadiem
Skaisti - nespējnieks Cibuļskis savā elementā !!!

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:19, pirms 11 gadiem
Vairākumā ielaida, dauņ-i
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:20, pirms 11 gadiem
Gandrīz ielaida otro vairākumā !!! Vai tikai pēc uzvarām pār 2. šķiras klubiem nav sakāpis galvā ?!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:21, pirms 11 gadiem
Breakpoint rakstīja: Gandrīz ielaida otro vairākumā !!! Vai tikai pēc uzvarām pār 2. šķiras klubiem nav sakāpis galvā ?!?
spelejam pret AK Bars, ko tu gribi

  +3 [+] [-]

, 2013-08-12 15:21, pirms 11 gadiem
Cereal Guy rakstīja: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Mazākumā
Tu esi trollis vai heiteris? Vai trollis-heiteris, sliktākais iespējamais rangs SportaCentrā. Kā piemēru pie šī ranga var minēt - Elektrisko Zuti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:22, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: spelejam pret AK Bars, ko tu gribi
Ar šitādu aizsardzību, ielaistu arī no SMS Credit !!!

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:23, pirms 11 gadiem
Skaisti tie krievi slido. Šodien redzēju ska jauniešu treniņu volvo hallē. Ja vien mūsu Džeijas un Indraši mācētu tā slidot...

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:23, pirms 11 gadiem
Breakpoint rakstīja: Ar šitādu aizsardzību, ielaistu arī no SMS Credit !!!
nez kapec pret VHL neielaida...

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:23, pirms 11 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Ne viens, ne otrs. KHL ir daudz interesantākas un labākas komandas. Man nav nekas pret Dinamo, ja neskaita pabiras.
Nu tā kā Tu esi pabira, tad spried pats!

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:24, pirms 11 gadiem
Myles Kennedy rakstīja: Skaisti tie krievi slido. Šodien redzēju ska jauniešu treniņu volvo hallē. Ja vien mūsu Džeijas un Indraši mācētu tā slidot...
ska jauniesi rigas jauniesu limeni vien ir... nekas tur nav labaks

  -4 [+] [-]

, 2013-08-12 15:24, pirms 11 gadiem
Galvenā intriga ir vai ZA- Medveščak uz mazajiem laukumiem izsmērēs visas krievu KHL komandas, un atbilde ir pārliecinoša- jā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:25, pirms 11 gadiem
Nadežda būs mūsu.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:26, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: spelejam pret AK Bars, ko tu gribi
Atliek kādam nospēlēt pavirši vai nenospēlēt savu epizodi līdz galam un bīstams moments gatavs – viens nočakarējas uz zilās, Cibuļskis un Hossa neatstrādā līdz galam aizsardzībā un 2 goli, katrā ziņā labi, ka pārbaudes spēlēs tas notiek, Ābolam būs par ko padrāzt spēlētājus...

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:26, pirms 11 gadiem
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:26, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Galvenā intriga ir vai ZA- Medveščak uz mazajiem laukumiem izsmērēs visas krievu KHL komandas, un atbilde ir pārliecinoša- jā!
kas tur bus tie smerataji, AHL Meijas un Dzerini??

  +3 [+] [-]

, 2013-08-12 15:26, pirms 11 gadiem
Skaists gols !!!

  +3 [+] [-]

, 2013-08-12 15:26, pirms 11 gadiem
laba izspele

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:27, pirms 11 gadiem
Rodriguez rakstīja: nebūs
Nekaitini kepkas, būs gan.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:27, pirms 11 gadiem
who who who ich arbeiten nich sehen

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:27, pirms 11 gadiem
INDRAŠIS!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:27, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Zvērā. Vienkārši konfekte. Indrāāāāāšššššiiiiisssss !
okeee yee

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:27, pirms 11 gadiem
Gols tomēr Indrašim ieskaitīts:

Rīgas «Dinamo» un Kazaņas «Ak Bars» 1:2 (1:0, 0:2, 0:0).
Indrašis (Ščehura, Reķis, 12); Burmistrovs (Pesonens, Medvedevs, 28), Stepltons (Varnakovs, 35).
«Dinamo» pret «Ak Bars» 2:2, pēc 2. trešdaļas |...

  -2 [+] [-]

, 2013-08-12 15:27, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: kas tur bus tie smerataji, AHL Meijas un Dzerini??
Džeriņi un Meijas līdz AHL pat tikt nevarētu. Pa ECHL vien maisītos. Medveščak vismaz pagaidām liekas kārtīga ZA komanda Eiropā. Amerikaņu/Kanādiešu sastāvs, amerikaņu treneris, amerikāņu menedžments, tā ir īstā panākumu atslēga.

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:27, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Zvērā. Vienkārši konfekte. Indrāāāāāšššššiiiiisssss !
+++
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:28, pirms 11 gadiem
Rēzeknes_Pacans rakstīja: Cik troļu ir sadzimis,viņi vairojas ar katru stundu
Lidz vakaram trolli jāiet stradat man
man ari ta sak likties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:29, pirms 11 gadiem
Kurš no mūsējiem iekabināja pirmos?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:29, pirms 11 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Bukijs ar Indraši spēlē labāk par visām pabirām, to skaitā jau arī Hossum, kurš vairs nevar paskriet.
bukarts vispār līdz šim brīdim pamanāms nebija un no tās maiņas brutāli krita ārā. pat tagad principā indrašis viņam to punktu par piespēli uzdāvināja

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:30, pirms 11 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Kad tu gulēsi, mēs atnāksim tev pakaļ!
Gan jau ka nē, jo mamma Tevi 21.00 liks gultinā!

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:30, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Galvenā intriga ir vai ZA- Medveščak uz mazajiem laukumiem izsmērēs visas krievu KHL komandas, un atbilde ir pārliecinoša- jā!
Ļoti daudz viņu spēles esi redzējis? Varbūt ka viņi visus sitīs, varbūt viņi būs tādi Džonsona, Žirū, Šrempa, Lundmarka tipa ZA spēlētāji, kas garlaikoti vazāsies pa laukumu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:31, pirms 11 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Bukijs ar Indraši spēlē labāk par visām pabirām, to skaitā jau arī Hossum, kurš vairs nevar paskriet.
es nesaprotu tev to domasanu tu citus sauc pa pabiram , bet pats sedi SC un heito sasniedz kautko pats un tad ari paskatisimies kas no tevis sanaca
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:31, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Džeriņi un Meijas līdz AHL pat tikt nevarētu.
tu tiesam to nopietni par Meiju, bez pirmas mainas vins bija labakais izlases turniros sogad...
Nevajag jau nu parvertet vinu, bet nevajadzetu ari nenovertet vina speejas. Ja jau AHL tadi parcilveki speletu, tad RD nevajadzetu no tik daudziem atbrivoties (plus mes nemam tikai AHL komju rez liderus ar pierakstu NHL, kamer Medvescaka lielaka dala ir karjeras 3. mainja AHL)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:32, pirms 11 gadiem
Manis pēc lai RD zaudē kaut visas pārbaudes spēles,galvenais,lai sezonā vinnē.

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:32, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Ļoti daudz viņu spēles esi redzējis? Varbūt ka viņi visus sitīs, varbūt viņi būs tādi Džonsona, Žirū, Šrempa, Lundmarka tipa ZA spēlētāji, kas garlaikoti vazāsies pa laukumu...
Tur sadu tevis piesaukta lieluma kadru STATISTISKI skatoties ir visai maz

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:32, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: mumš šodien ir paredzēta otrā zelta medaļa vieglatlētikā? Kurš dos?
Kam tad ir pirmā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:33, pirms 11 gadiem
BOltam
macho2011 rakstīja: Kam tad ir pirmā?

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:34, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: tu tiesam to nopietni par Meiju, bez pirmas mainas vins bija labakais izlases turniros sogad...
Nevajag jau nu parvertet vinu, bet nevajadzetu ari nenovertet vina speejas. Ja jau AHL tadi parcilveki speletu, tad RD nevajadzetu no tik daudziem atbrivoties (plus mes nemam tikai AHL komju rez liderus ar pierakstu NHL, kamer Medvescaka lielaka dala ir karjeras 3. mainja AHL)
Čīčū- 56 vārti NHL, 3.maiņa? ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:35, pirms 11 gadiem
macho2011 rakstīja: Kam tad ir pirmā?
Useins pirmo dabūja, kas tu neseko līdzi ziņām?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:35, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Čīčū- 56 vārti NHL, 3.maiņa? ...
paskaties kura sezonaaa..... Un vins ir no tiem, kurus es nepieskaitu pie AHL 3. mainjas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:36, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Tur sadu tevis piesaukta lieluma kadru STATISTISKI skatoties ir visai maz
Kā reizi, lielākā daļa uzbrucēju ir tādi, pāris spēles sezonā NHL kādus gadus atpakaļ un taga 20-45 punkti sezonā AHL, daži vēl jau Eiropā uzspēlējuši

  -2 [+] [-]

, 2013-08-12 15:37, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Trūkst vēl Sikoras un GK būtu kabatā. Atceros par kādu zvaigzni tu viņu sauci
Bet nu Medvešak tik tiešām būs laba komanda.
Nu pirms 10 gadiem viņš bija zvaigzne, bet nu labi, tu jau NHL aktualitātēm līdzi neseko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:37, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Čīčū- 56 vārti NHL, 3.maiņa? ...
Tad, kad tas bija, ar to domāju tos 56 vārtus sezonā, laiks tak ar iet uz priekšu! Uz šo brīdi tik tiešam šams augstāk par trešo maiņu nevelk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:38, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Arī nav slikti-DR kļūs tikai populārāks. Jo lielāks nīdēju bars , jo populārāka komanda. Cik nīdēju ir Bayern vai Barcelona-ļoti daudz.
Atbalstītāji ir daudz mums, tagad jāpieaudzē nīdēju skaits un vēl pateicoties nīdējiem iegūsim arī vēl klāt atbalstītājus.
Kas gan cilvēkam jādzer vai jāpīpē,lai aizdomātos,ka komandas notiršana dod tai pozitīvu reklāmu? Pie tam,ja tas notiek viena sporta portāla ietvaros.

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:38, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Kā reizi, lielākā daļa uzbrucēju ir tādi, pāris spēles sezonā NHL kādus gadus atpakaļ un taga 20-45 punkti sezonā AHL, daži vēl jau Eiropā uzspēlējuši
Manuprāt, play off tiks, bet ne tālāk par otro kārtu

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:38, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Kā reizi, lielākā daļa uzbrucēju ir tādi, pāris spēles sezonā NHL kādus gadus atpakaļ un taga 20-45 punkti sezonā AHL, daži vēl jau Eiropā uzspēlējuši
20-45 punkti AHL ir 14 - 30 KHL, resp. zemakaja gala Dzera un Meija, augstakaja Indrasis un Sehura
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:39, pirms 11 gadiem
kāds rezultāts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:40, pirms 11 gadiem
jons402o rakstīja: kāds rezultāts?
2:2

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:40, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Čīčū- 56 vārti NHL, 3.maiņa? ...
Jā, jā – RD spēlēja Arnasons, kuram NHL 88 goli, nu un?
Tas ka Čīču jau 3. sezonu pēc kārtas spēlēja AHL, neko labu par viņu neliecina, kāda problēma tur ir...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:40, pirms 11 gadiem
kkur var lasīt text online?

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:41, pirms 11 gadiem
Spaceman rakstīja: Tad, kad tas bija, ar to domāju tos 56 vārtus sezonā, laiks tak ar iet uz priekšu! Uz šo brīdi tik tiešam šams augstāk par trešo maiņu nevelk!
Tač vienalga, KHL ir KHL, tur pat slinkais Tailers varēja spēlēt iekš RD, turklāt dinozaura argumenti neiztur kritiku- Linglets, Veske, Raiens , daudzi jau spēlējuši eiropā. 3. maiņa AHL, btch please...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:42, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: 20-45 punkti AHL ir 14 - 30 KHL, resp. zemakaja gala Dzera un Meija, augstakaja Indrasis un Sehura
Daugaviņš AHL sezonā vāca pāri 50 pt, kā viņam gāja KHL, varēja redzēt...

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:43, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Jā, jā – RD spēlēja Arnasons, kuram NHL 88 goli, nu un?
Tas ka Čīču jau 3. sezonu pēc kārtas spēlēja AHL, neko labu par viņu neliecina, kāda problēma tur ir...
problema tada, ka pedeja NHL sezona vinam Daugavas stati... un tapec ari vins spele AHL ar Daugavas statiem tagad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:44, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Čīčū- 56 vārti NHL, 3.maiņa? ...
Tas bij tik sen...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:45, pirms 11 gadiem
Krustnesis rakstīja: labi,Ivar,tikai nespeju saprast vienu absolutais vairakums DR un KHL nideju ir viskvelakie basketbola fani,REPa cienitaji un proamerikaniskie multikulti dzives uztveres atbalstitaji,kuri,turklat,deve sevi par LATVIJAS PATRIOTIEM! ar ko Tu,pieaudzis cilveks, izskaidrosi sadu te fenomenu musdienu Latvijas sabiedriba?
O, rasists ieradies, kā klājas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:46, pirms 11 gadiem
kraasutrepe rakstīja: Čīču vienā sezonā sameta 56 golus puis un kļuva par sezonas labāko snaiperi..
palasi, ko tu uzrakstīji: "Sameta" – kas ir pagātnes formā... 8 gadi atpakaļ, pēc tam ar katru gadu švakāk un pēd. 2,5 sezonas AHL...

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:46, pirms 11 gadiem
Krustnesis rakstīja: labi,Ivar,tikai nespeju saprast vienu absolutais vairakums DR un KHL nideju ir viskvelakie basketbola fani,REPa cienitaji un proamerikaniskie multikulti dzives uztveres atbalstitaji,kuri,turklat,deve sevi par LATVIJAS PATRIOTIEM! ar ko Tu,pieaudzis cilveks, izskaidrosi sadu te fenomenu musdienu Latvijas sabiedriba?
Pat neesmu centies par to aizdomāties,jo man gluži vienalga kas par ko fano,atbalsta u.t.t. Mēs dzīvojam salīdzinoši brīvā sabiedrībā, kurā katrs var izpausties kā vien vēlas, ja,protams, ievēro zināmas likumdošanas un sabiedriskās ētikas dzīves normas.

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:47, pirms 11 gadiem
kraasutrepe rakstīja: Čīču vienā sezonā sameta 56 golus puis un kļuva par sezonas labāko snaiperi..
Jā viss pareizi, tikai tas bija jau vairāk kā 8 gadus atpakaļ! Tagad čalis pēdējās sezonas ir mocījies ar savainojumiem spēlēdams fārmā!
Es jau nesaku, ka viņš ir sūdīgs taču nu, jau vairs nav ne tuvu tāds kā bija kādreiz!

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:47, pirms 11 gadiem
Bik ne pa tēmu, bet viens Grantland autors (http://www.grantland.com/story/_/id/9538380/how-fix-nhl/) izteica savu domu, kā uzlabot NHL. Tip viens no viņa punktiem ir rezultativitātes palielināšana, ka varētu pa collu vai 2 platākus un augstākus vārtus pataisīt Būtu interesanti, ja NHL spēlētu ar viena izmēra vārtiem, bet visā pasaulē tagadējiem standarta vārtiem.

Amīši ir kā traki uz to rezultativitāti, tip tā hoķim vairāk fanu būs

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:48, pirms 11 gadiem
ar shitadu speli bus gruti sezona but 8stoniekaa diemzhel
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:49, pirms 11 gadiem
Sveiki. Kādas ir šīs spēlēs, spēlētāju maiņas?

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:49, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Pēc šīs spēles LEV vs Salavat Julajev
Harļik,Tu man tā arī vakar neatbildēji-kur ir Tavi pārkopētie posti par to,ka RU juniori dabūja pa ausīm Gļinkas memoriālā? Pat bez medaļām palika, kaut gan pirms šī turnīra zelta izcīnīšanu uzskatīja par pašsaprotamu lietu.

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:49, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas gan cilvēkam jādzer vai jāpīpē,lai aizdomātos,ka komandas notiršana dod tai pozitīvu reklāmu? Pie tam,ja tas notiek viena sporta portāla ietvaros.
Runā kā mazs bērns. Kāds paviršāks SC lasītājs paskatās kur vairāk komentāri-pie DR. Kāds cits atkal piefiksē par ko Latvijā visvairāk strīdās- par DR. Kādam ģimenē uzprasa ko Tu tur lamā-es DR, tad ja'paskatās man ar kas tas ir utt. Piemērus var saukt ļoti daudz.
Ja uz kaut ko ir spēcīgs pozitīvs un spēcīgs negatīvs spiediens-tas vairo popularitāti vairāk nekā tikai pozitīvs.
Un vēl antifani veidojas tikai populārām komandām. Tas mums pirmās sezonās pietrūka. Vajadzētu lai vairāk rastos tādi nīdēji - popularitāte vairotos (nerunāju par tik stulbiem kā zutis, kuram pat Latvijas izlase nepatīk).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:50, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Tač vienalga, KHL ir KHL, tur pat slinkais Tailers varēja spēlēt iekš RD, turklāt dinozaura argumenti neiztur kritiku- Linglets, Veske, Raiens , daudzi jau spēlējuši eiropā. 3. maiņa AHL, btch please...
Lingletam ir 7 punkti 22 speles KHL pagajusogad un Veskem 36 speles kopa pa SM Liiga un SHL 36 sp. 12....

Mums ir parak liela velme fikseties uz uzvardiem, nenemot vera ka sie uzvardi pedeja laikaa spelee.... to var teikt ari par Hosu, bet nu ar ko Hosas pagajusa sezona sliktaka par sitiem... vai moz Indrasis ir sliktaks... Varbut Ozo par to Matadoru aizsardziba ir svakaks vai Telly par AHL tadam pasam viduvejibam vartos? Plus lielai dalai no Medvescak kluba nosaukums un pilseta par ko spele ir 0 vertibaa un bus japielagojas garajiem izbraukumiem pa Krieviju ar visu, kas izriet un lielo laukumu. Un to, ka komei nav kodola un identitaates.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:50, pirms 11 gadiem
maize rakstīja: Bik ne pa tēmu, bet viens Grantland autors (http://www.grantland.com/story/_/id/9538380/how-fix-nhl/) izteica savu domu, kā uzlabot NHL. Tip viens no viņa punktiem ir rezultativitātes palielināšana, ka varētu pa collu vai 2 platākus un augstākus vārtus pataisīt Būtu interesanti, ja NHL spēlētu ar viena izmēra vārtiem, bet visā pasaulē tagadējiem standarta vārtiem.

Amīši ir kā traki uz to rezultativitāti, tip tā hoķim vairāk fanu būs
No sis sezonas vartsargiem kajsargu izmerus samazinas par 10%, vismaz tadu informaciju lasiju

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:51, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas gan cilvēkam jādzer vai jāpīpē,lai aizdomātos,ka komandas notiršana dod tai pozitīvu reklāmu? Pie tam,ja tas notiek viena sporta portāla ietvaros.
Protams arī negācijas ceļ popularitāti.
Pirms pāris gadiem, viens jaunais krievu dziedātājs izplatija baumas ka viņš ar mašīnu notriecis večuku un ceļa malā apracis, no rīta viņš visos izdevumos bija uz pirmā vāka, tādā veidā iegūstot atpazīstamību. Parodists Galkins cik nav stāstijis ka populāri aktieri lūdz lai par viņiem koncertos pastāsta kādu anekdoti.
Tad nu gan Tu esi pamodies, ja RD pirmssākumos nebūtu Tu, nāktos PR daļai tādu Tevi izdomāt.

  +2 [+] [-]

, 2013-08-12 15:51, pirms 11 gadiem
Ble robinsons

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:51, pirms 11 gadiem
Lord of Lightning rakstīja: ar shitadu speli bus gruti sezona but 8stoniekaa diemzhel
dzivosim redzesim

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:51, pirms 11 gadiem
nu kā var!!!!

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:51, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Lingletam ir 7 punkti 22 speles KHL pagajusogad un Veskem 36 speles kopa pa SM Liiga un SHL 36 sp. 12....

Mums ir parak liela velme fikseties uz uzvardiem, nenemot vera ka sie uzvardi pedeja laikaa spelee....
Minskā pagājušosezon 21 leģionārs ir paspējis aprozīties, vai viņiem bija mega rezultāti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:52, pirms 11 gadiem
kāds rezultāts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:52, pirms 11 gadiem
Kādas ir spēlētāju maiņas?

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:53, pirms 11 gadiem
Jakub Sedlacek rakstīja: tas dēļ manis, es maziņš. Labi jāiet vārtos
ej arstējies

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:53, pirms 11 gadiem
Metalurgs1232 rakstīja: Ble robinsons
Ko dara chals?

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:53, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Ko dara chals?
tukšos neiemeta

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:54, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Karsējmeiteņu pūlis aug,pieaug uz spēles beigām.
Karstie RD un KHL atbalstītāji visi jau ierindā,trūkst tik sasperjods un zutis,tad būtu Full House. Politiķis arī jau klāt. Ivaru par prezidentu !!!
Nu sveiks! Tu tak teici , ka vairs te nenāksi! Mani gan tu nebāz pie RD un KHL atbalstītājiem, vienkārši iegadījās brīvs brīdis un kāpēc gan nepaskatīties hoķi?
Kā tev Sedlāčeks?

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:54, pirms 11 gadiem
DinamoFANSs rakstīja: tukšos neiemeta
bet nu pilnīgi tukši, ripa uz ledus...kaut ko tik feilerīgu hokejā neatceros

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:54, pirms 11 gadiem
emucis rakstīja: Kādas ir spēlētāju maiņas?
Haščak-Vilson-Hossa
Bukarts-Šehura-Indrašis
Ņiživijs-Džeriņš-Meija
Ozoliņš-Kuzmenkovs-Cipulis

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:54, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Runā kā mazs bērns. Kāds paviršāks SC lasītājs paskatās kur vairāk komentāri-pie DR. Kāds cits atkal piefiksē par ko Latvijā visvairāk strīdās- par DR. Kādam ģimenē uzprasa ko Tu tur lamā-es DR, tad ja'paskatās man ar kas tas ir utt. Piemērus var saukt ļoti daudz.
Ja uz kaut ko ir spēcīgs pozitīvs un spēcīgs negatīvs spiediens-tas vairo popularitāti vairāk nekā tikai pozitīvs.
Un vēl antifani veidojas tikai populārām komandām. Tas mums pirmās sezonās pietrūka. Vajadzētu lai vairāk rastos tādi nīdēji - popularitāte vairotos (nerunāju par tik stulbiem kā zutis, kuram pat Latvijas izlase nepatīk).
Par cik zinu,ka ietekmējies no +/- daudzuma pie komentāriem,tad mani īpaši nepārsteidz šāda Tava loģika.
Saprotu,ka ikdienā strādājot ar bērniem domā,ka visi domā kā berni, bet tā viss gluži nav. Normāli pieauguši un domājoši cilvēki paši zin kas ir kas,un viņiem po, ko uzrakstā kāds kaut kādos komentāros. Ja viņš vispār lasa šos komentārus.
Es,piemēra,nekad nelasu komentārus ne pie viena no pazīstamākajiem LV ziņu portāliem, jo tā ir velta laika izšķiešana.

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:55, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Lingletam ir 7 punkti 22 speles KHL pagajusogad un Veskem 36 speles kopa pa SM Liiga un SHL 36 sp. 12....

Mums ir parak liela velme fikseties uz uzvardiem, nenemot vera ka sie uzvardi pedeja laikaa spelee.... to var teikt ari par Hosu, bet nu ar ko Hosas pagajusa sezona sliktaka par sitiem... vai moz Indrasis ir sliktaks... Varbut Ozo par to Matadoru aizsardziba ir svakaks vai Telly par AHL tadam pasam viduvejibam vartos? Plus lielai dalai no Medvescak kluba nosaukums un pilseta par ko spele ir 0 vertibaa un bus japielagojas garajiem izbraukumiem pa Krieviju ar visu, kas izriet un lielo laukumu. Un to, ka komei nav kodola un identitaates.
Tur jau ir tas stāsts, ka viņi ir atbraukuši pēc piķa, vienalga kur spēlēt, NLA, SWE, EBEL, DEL vai KHL līgās, ka tikai piķis nāk, NHL sapnis jau izsapņots, tāds bars liekas riskanta padarīšana...

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:56, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Haščak-Vilson-Hossa
Bukarts-Šehura-Indrašis
Ņiživijs-Džeriņš-Meija
Ozoliņš-Kuzmenkovs-Cipulis
Interesanti.! Kā tad Bukarts izskatās 2. maiņā? Nav mazliet par augstu?

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:57, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Kas man tev jāatbild ? Jocīgs. Rezultātus tu zini,kas tev vēl vajadzīgs ?
A, jā aizmirsu,ka Tu pārkopē tikai tās ziņas,kas vēsta par RU hokejistu panākumiem.
Sliktās ziņas par RU un tās hokeju priekš Tevis neeksistē.

  +2 [+] [-]

, 2013-08-12 15:57, pirms 11 gadiem
emucis rakstīja: Interesanti.! Kā tad Bukarts izskatās 2. maiņā? Nav mazliet par augstu?
Interesanti, tev datorgalds nav par augstu?

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:58, pirms 11 gadiem
emucis rakstīja: Interesanti.! Kā tad Bukarts izskatās 2. maiņā? Nav mazliet par augstu?
nemot vera, ka ta maina ir iesitusi abus golus un Bukijam ir piespele.... hvz.
Bet speli neredzu ta, ka nevaru spriest.

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:58, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: A, jā aizmirsu,ka Tu pārkopē tikai tās ziņas,kas vēsta par RU hokejistu panākumiem.
Sliktās ziņas par RU un tās hokeju priekš Tevis neeksistē.
Labākajās Padumjās savienības tradīcijās kā nekā

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 15:59, pirms 11 gadiem
Man vairak interese ka 4. maina izskatas, jo izskatas, ka so ari gatavo ka ceturto...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 15:59, pirms 11 gadiem
Franko rakstīja: Interesanti, tev datorgalds nav par augstu?
Manuprāt, Tev vajadzētu mazliet atslābt un baudīt hokeja spēli, ja nē, tad varam runāt arī par datorgaldiem!

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:00, pirms 11 gadiem
Franko rakstīja: Interesanti, tev datorgalds nav par augstu?
sitais bija labs

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:01, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Protams arī negācijas ceļ popularitāti.
Pirms pāris gadiem, viens jaunais krievu dziedātājs izplatija baumas ka viņš ar mašīnu notriecis večuku un ceļa malā apracis, no rīta viņš visos izdevumos bija uz pirmā vāka, tādā veidā iegūstot atpazīstamību. Parodists Galkins cik nav stāstijis ka populāri aktieri lūdz lai par viņiem koncertos pastāsta kādu anekdoti.
Tad nu gan Tu esi pamodies, ja RD pirmssākumos nebūtu Tu, nāktos PR daļai tādu Tevi izdomāt.
Njā, Tu vispār saprati par ko šeit gāja diskusija?
Ja kāds slavens dziedātājs vai vispār populārs cilvēks publiskā telpā pateiktu,ka RD ir sūds, tad tam,nenoliedzami, sekotu sabiedrības reakcija dažādās izpausmēs,bet kad kāds šeit SC zem nika pasaka to pašu, tad tam vispār nav nekādas nozīmes.
Mācies atšķirt elementāras lietas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 16:01, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: nemot vera, ka ta maina ir iesitusi abus golus un Bukijam ir piespele.... hvz.
Bet speli neredzu ta, ka nevaru spriest.
Tur jau tā lieta, varbūt bridzot attieksme čalim būs mainījusies.
Es jau arī tagad tikai 3. periodu redzu.!

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:01, pirms 11 gadiem
Franko rakstīja: Interesanti, tev datorgalds nav par augstu?
A tur vajag tādu augstumu, lai rokas atrodas saliekušās 90 grādu lenķī.

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:02, pirms 11 gadiem
Sipulis. moments labs

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:03, pirms 11 gadiem
Indrasis smuki gribeja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 16:04, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Kas tur slikts ? Ja turnīrs netiek uzvarēts,slikti ?
Tu gan liels Rus fans,pat lielāks par mani,izrādās.
Nekas, ja vien Tu to pašu konseventi ievērotu attiecībā uz NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:05, pirms 11 gadiem
Jakub Sedlacek rakstīja: Re kā es ar kājiņām isām nosedzu!
ej ārstējies

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:05, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Es kaut kur minēju tevi ?
Ko tad tu pats sevi izdod,lēti gan.
Uz tavu jautājumu nav atbildes. Vēl agri ko spriest. Neko uber neredzu. Pagaidām.
Ja godīgi tad arī es viņu pirmo reizi redzu, bet atstāj viņš ļoti nesliktu iespaidu! Liekas, ka par Jučeru viennozīmīgi labāks, bet kā būs to tik tiešām parādīs laiks! Katrā ziņā man tas čehs patīk, spēlē labi pārliecinošs, neģorgājās!

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:05, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Harļik,Tu man tā arī vakar neatbildēji-kur ir Tavi pārkopētie posti par to,ka RU juniori dabūja pa ausīm Gļinkas memoriālā? Pat bez medaļām palika, kaut gan pirms šī turnīra zelta izcīnīšanu uzskatīja par pašsaprotamu lietu.
Vispār jau Ivar, tu nonāc pats pretrunā ar sevi –
šo tu rakstīji pirms mirkļa:
"...Mēs dzīvojam salīdzinoši brīvā sabiedrībā, kurā katrs var izpausties kā vien vēlas, ja,protams, ievēro zināmas likumdošanas un sabiedriskās ētikas dzīves normas...."

Kapēc tu tagad piesienies viņam? Nu negribēja viņš likt tādu postu, nu un? Viņš nav ziņu portāls...

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:09, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Vispār jau Ivar, tu nonāc pats pretrunā ar sevi –
šo tu rakstīji pirms mirkļa:
"...Mēs dzīvojam salīdzinoši brīvā sabiedrībā, kurā katrs var izpausties kā vien vēlas, ja,protams, ievēro zināmas likumdošanas un sabiedriskās ētikas dzīves normas...."

Kapēc tu tagad piesienies viņam? Nu negribēja viņš likt tādu postu, nu un? Viņš nav ziņu portāls...

Neesi pamanijis,ka mūsu draugs Harļiks ir ļoti aktīvs NHL slikto ziņu pārpostotājs šeit SC no krievu sporta (hokeja) portāliem.
Mans komentars bija ar zināmu ironijas devu par viņa konsekvences trūkumu dažās lietās.
Un nekas vairāk.

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:09, pirms 11 gadiem
Spaceman rakstīja: Ja godīgi tad arī es viņu pirmo reizi redzu, bet atstāj viņš ļoti nesliktu iespaidu! Liekas, ka par Jučeru viennozīmīgi labāks, bet kā būs to tik tiešām parādīs laiks! Katrā ziņā man tas čehs patīk, spēlē labi pārliecinošs, neģorgājās!
nepatik jau man divi legionari goaliji, bet nu nemot vera, ka ir sie abi un Jucers, tad...
Kad RD vel bija Gudlevskis un so panema uz try-out, tad nebija skaidrs kapec. Tagad tas viss makes sense

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:11, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Neesi pamanijis,ka mūsu draugs Harļiks ir ļoti aktīvs NHL slikto ziņu pārpostotājs šeit SC no krievu sporta (hokeja) portāliem.
Mans komentars bija ar zināmu ironijas devu par viņa konsekvences trūkumu dažās lietās.
Un nekas vairāk.
Vispār jau tieši pretēji, konsekvences trūkums viņam nav... Par RUS pozitīvās, par NHL negatīvās – kāreizi konsekvence...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:12, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā, Tu vispār saprati par ko šeit gāja diskusija?
Ja kāds slavens dziedātājs vai vispār populārs cilvēks publiskā telpā pateiktu,ka RD ir sūds, tad tam,nenoliedzami, sekotu sabiedrības reakcija dažādās izpausmēs,bet kad kāds šeit SC zem nika pasaka to pašu, tad tam vispār nav nekādas nozīmes.
Mācies atšķirt elementāras lietas.
Nevis vienkārši kāds, bet Tu šeit sparīgi rakstiji pa simts komentāriem dienā, tādā veidā kļūstot pat populārs "vadošajā" Latvijas sporta portālā. Nesākšu jau atkal diskutēt par elementārām lietām, tāpat Tev būs atkal sava mistiskā teorija, bet Tu jau pats kļuvi populārs nevis ar racionālām idejām, bet tieši ar negāciju rakstīšanu.

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:12, pirms 11 gadiem
papildlaiks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 16:13, pirms 11 gadiem
kresnais rakstīja: papildlaiks
Indrasa laiks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:13, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Vispār jau tieši pretēji, konsekvences trūkums viņam nav... Par RUS pozitīvās, par NHL negatīvās – kāreizi konsekvence...
Nu, jā priekš Tevis kā KHL fana tiešām viss ir Ok.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:14, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik zinu,ka ietekmējies no +/- daudzuma pie komentāriem,tad mani īpaši nepārsteidz šāda Tava loģika.
Saprotu,ka ikdienā strādājot ar bērniem domā,ka visi domā kā berni, bet tā viss gluži nav. Normāli pieauguši un domājoši cilvēki paši zin kas ir kas,un viņiem po, ko uzrakstā kāds kaut kādos komentāros. Ja viņš vispār lasa šos komentārus.
Es,piemēra,nekad nelasu komentārus ne pie viena no pazīstamākajiem LV ziņu portāliem, jo tā ir velta laika izšķiešana.
Komentāri ir tikai viena no sastāvdaļām. Neaizmirsti ka strādājot skolā ir ne tikai bērni , bet arī viņu vecāki. Un ar viņiem ikdienā sanāk daudz parunāt. Saprotu ka Tev nepatīk ka kritizējot var celt komandas popularitāti, bet tā ir. Es te nedomāju tādu komandu kuru tikai kritizē.
Nosauc kurā jomā gribi, sapratīsi ka jebkurai lielai lietai ir daudz nelabvēļu.
Vadošā valsts pasaulē-ASV, bet cik tai ir nelabvēļu. Grupa -Beatles, ļoti daudziem nepatīk, filmas -Titāniks vai Mūzikas skaņas-pats piederu pie tiem , kuram šīs filmas nepatīk, bet zinu ka tieši šīs filmas arī ļoti lamā. Tā varētu turpināt ilgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 16:15, pirms 11 gadiem
Kvadra rakstīja: Tāpat visi adekvātie hokeja līdzjutēji saprot un zina,ka NHL ir pasaules vadošā hokeja līga pasaulē.Lai kā te dažiem to negribētos atzīt.......
Loģiski, bet pašlaik NHL vēl mēnesi ir t.s "brīvlaiks" , septembra sākumā- vidū sāksies normāla pirmssezonas nometne. Tagad štatos MLB pāri visam.

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:16, pirms 11 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Atliktu vien aiziet visām krievu zvaigznēm un NHL vairs nebūtu labākā
plus Krossbi un Ziru... tad jaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:16, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Ivar,es pat vairs neatceros,kad būtu veidojis kādu topu,kur nu vēl par NHL. Tavi centieni provocēt ir smieklīgi. Izņemot vienu topu par Dacuku,noteikti,kādu gadu neko postējis neesmu.
Nav runas par atsevišķu topiku veidošanu, bet arī par linku iepostošanu.
Pēdējais ko atceros uz sitienu-par Minestosta Wild finanšu zaudējumiem pēc aizvadītās sezonas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:17, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: plus Krossbi un Ziru... tad jaa
Don't feed the troll, just ignore!

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:17, pirms 11 gadiem
Jakub Sedlacek rakstīja: 23, bet es vairāk uz meitenēm....
vairāk?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:18, pirms 11 gadiem
bullīšus gan nevajag. skaidrs, ka tādā gadījumā būs zāģis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:18, pirms 11 gadiem
jess

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:18, pirms 11 gadiem
jaa

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:19, pirms 11 gadiem
Skaisti !!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:19, pirms 11 gadiem
Vilsssooooooonn. !!

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:19, pirms 11 gadiem
barulīns nolažoja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:19, pirms 11 gadiem
Wilsons reabilitējās!

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:19, pirms 11 gadiem
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ludzu sanemiet Dinamo nideji jaaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 16:19, pirms 11 gadiem
Normāli nomētāja Baruļinu. Skaisti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 16:20, pirms 11 gadiem
JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:20, pirms 11 gadiem
jaaaa

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:20, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nevis vienkārši kāds, bet Tu šeit sparīgi rakstiji pa simts komentāriem dienā, tādā veidā kļūstot pat populārs "vadošajā" Latvijas sporta portālā. Nesākšu jau atkal diskutēt par elementārām lietām, tāpat Tev būs atkal sava mistiskā teorija, bet Tu jau pats kļuvi populārs nevis ar racionālām idejām, bet tieši ar negāciju rakstīšanu.
Neliegšu Tev domāt to ko Tu vēlies.
Varu uzrakstīt vienīgi-tas ir diezgan muļķīgi ietekmēties no vien (vai pat vairākiem) kaut kāda viedokļa paudējiem.
Vajagpašam savas smadzenes kustināt.

  +2 [+] [-]

, 2013-08-12 16:20, pirms 11 gadiem
Barulins noblavas gulosajam Vilsonam zem loga ''Hey Mr. Wilsooon!!

Vilsons piecelas un panema lozmeteju....

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:20, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, jā priekš Tevis kā KHL fana tiešām viss ir Ok.
Atkal tava demagoģija, pārmesties uz citu tēmu, nav sakars, ko es skatos vai par ko fanoju...
– runa bija par konsekvenci harļika komentāros. Ja saproti vārda konsekvence (nemainīga nostāja) nozīmi, tad saprastu, ka viņa komentos tāda ir...

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:20, pirms 11 gadiem
plikais iemeta. leģionāri pastrādāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:21, pirms 11 gadiem
Myles Kennedy rakstīja: barulīns nolažoja
Baruļins nebija glābējs, viņš jau sēdās kad ripa tika mesta virs rokas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:21, pirms 11 gadiem
nu kāpēc čehiem speciāli jāizdrāda, ka mēs nemākam mest bullīšus?

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:21, pirms 11 gadiem
Kāds rezultāts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:22, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāds rezultāts?
uzvarejam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:24, pirms 11 gadiem
psc tādi opati. šajā pirmsezonas posmā laikam vēl neviens nav iemests.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 16:25, pirms 11 gadiem
Njā, bullīšos viss pa vecam..

     [+] [-]

, 2013-08-12 16:25, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Atkal tava demagoģija, pārmesties uz citu tēmu, nav sakars, ko es skatos vai par ko fanoju...
– runa bija par konsekvenci harļika komentāros. Ja saproti vārda konsekvence (nemainīga nostāja) nozīmi, tad saprastu, ka viņa komentos tāda ir...
Nē,tieši Tev ir diezgan īpatnēja izpratne par vārdu konsekvence.
Šoreiz runa ir par vienādu nostāju gan pret KHL, gan arī NHL jeb pozitīvais/negatīvais. Harļika gadījumā tā ir plika propoganda ar vēlmi izcelt vienus pozitīvā gaismā, bet otrus nomelnot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-08-12 16:25, pirms 11 gadiem
Indrašis nodomāja ka Baluļins pilnīgs lohs, tik smuki driblēja un .. nekā

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 16:26, pirms 11 gadiem
Nu APSVEICU DINAMO!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-12 16:30, pirms 11 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Ar Sedlančiku viss skaidrs . Būtu labāk Jučeru laiduši klauni
Sedlaceks uz speli, Jucers uz bulliem un lieta darita.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja