Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Skvorcovs un Telkvists ieved "Dinamo" finālā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Skvorcovs un Telkvists ieved "Dinamo" finālā
Miks Indrašis un Gunārs Skvorcovs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/f64

Šodien Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" iekļuva Cerības kausa finālā. Viesos Minskas "Dinamo" tika apspēlēta ar 1:0, sērijā svinot panākumu ar 3:0. Vienīgos vārtus guva Gunārs Skvorcovs, bet Mikaels Telkvists atvairīja 34 metienus.

Lai gan jau pirmajā minūtē Rīgas "Dinamo" hokejisti tika pie iespējas spēlēt skaitliskajā vairākumā, nekas bīstams netika izveidots līdz pat devītajai minūtei, kad galā ar sāncensi tika pirmās maiņas centra uzbrucējs Pols Šehura. Tomēr 27 gadus vecajam kanādietim dueli ar Minskas "Dinamo" vārtsargu Lāšu Haugenu uzvarēt neizdevās - viņa raidītā ripa atsitās pret mājinieku vārtu pārliktni.

Tomēr arī minskiešiem spēle uzbrukumā nevedās. 12. minūtē briesmas Mikaela Telkvista sargātajiem vārtiem radīja burzma vārtu priekšā un vairākas piespēles, kas ripas raidīja gar vārtiem. Taču neviens no 11 izdarītajiem metieniem rezultātu nedeva, un pirmo reizi sērijā starp Rīgas un Minskas "Dinamo" trešdaļa noslēdzās bez gūtiem vārtiem. Toties otrās trešdaļas ievadā vienības apmainījās ar teicamām izdevībām.

Vispirms pēc Cerības kausa rezultatīvākā aizsarga Oskara Cibuļska kļūdas uzbrukuma smailē mazākumā nokļuva mājinieku aizsargs Korijs Mērfijs, tomēr viņa raidītā ripa tika bloķēta. Savukārt Minskas "Dinamo" pēc astoņās spēlēs septiņus vārtus guvušā Roberta Bukarta metiena glāba vārtsargs Haugens. Taču 35. minūtē bezspēcīgs bija arī Norvēģijas hokejists.

Uzbrukuma smailē nokļuva 23 gadus vecais uzbrucējs Gunārs Skvorcovs, kurš no vidējas distances ripu ar plaukstas metienu raidīja Minskas "Dinamo" vārtu tālajā augšējā stūrī, skaisti panākot 1:0 Rīgas "Dinamo" labā. Viņam tie bija otrie vārti ne tikai Cerības kausā, bet arī Rīgas "Dinamo" rindās.

39. minūtē Gints Meija uz zilās līnijas bloķēja sāncenšu aizsarga metienu un aizskrēja pretuzbrukumā, bet šoreiz Minskas "Dinamo" glāba Haugens. Savukārt pēdējā minūtē noteikumus pārkāpa Miks Indrašis, tādējādi rīdzinieki noslēdzošās 20 pamatlaika minūtes sāka mazākumā.

Mazākumu izdevās izturēt, tāpat kā Minskas "Dinamo" hokejistu spiedienu. Pretuzbrukumā mājinieku rezultatīvākā spēlētāja Kima Hiršovica raidījumu atvairīja Telkvists, tāpat viņš bija īstajā vietā arī pēc Aleksandra Kulakova raidījuma vairākumā no vārtu priekšas. Kulakovs beidzamajā trešdaļā izdarīja piecus metienus, Minskas "Dinamo" - pat 16.

Taču neviens nevainagojās panākumiem - Rīgas "Dinamo" noturēja uzvara ar 1:0, sērijā svinot panākumu ar 3:0 un nodrošinot dalību Cerības kausa finālā. Telkvists atvairīja 34 metienus, aizvadot otro sauso spēli sezonā.

Finālā Rīgas "Dinamo" pretī stāsies tālā Habarovskas "Amur", kas četru spēļu ilgā sērijā pēcspēles metienos tika galā ar Jekaterinburgas "Avtomobilist". Pirmā spēle piektdien pulksten 19:30 Rīgā.

Rīgas "Dinamo" sastāvs

Mikaels Telkvists (Māris Jučers); Kristaps Sotnieks - Guntis Galviņš, Arvīds Reķis - Krišjānis Rēdlihs, Rodrigo Laviņš – Oskars Cibuļskis, Jēkabs Rēdlihs; Gunārs Skvorcovs - Pols Šehura - Miks Indrašis, Roberts Bukarts - Andris Džeriņš - Džeimijs Džonsons, Juris Upītis – Vitālijs Pavlovs - Gints Meija, Raitis Ivanāns - Māris Bičevskis - Elvijs Biezais.

KHL Cerības kauss, 11. marts, Minska

Minskas "Dinamo" - Rīgas "Dinamo" 0:1 (0:0, 0:1, 0:0)

Vārti: 34:45 Skvorcovs (Cibuļskis, Šehura) 0:1
Soda minūtes: 6:10
Metieni: 34:18
Vārtsargi: Lāšs Haugens - Mikaels Telkvists

Izmantotie resursi:
Континентальная Хоккейная Лига - KHL.RU -...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-03-11 20:04, pirms 12 gadiem
Malociki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-03-11 20:05, pirms 12 gadiem
1:0 loogiline tulemus, sest Dinamo Riga täna oli parem. Tänan Telkvist hea mäng!
Slēpts komentārs: riebeklis2000
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2013-03-11 20:05, pirms 12 gadiem
Gūstot tikai vienus vārtus mēs mākam uzvarēt. Tagad jāatdod visi spēki, lai izcīnītu Nadeždu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-03-11 20:05, pirms 12 gadiem
IDEĀLI!!

  +7 [+] [-]

, 2013-03-11 20:06, pirms 12 gadiem
Malači veči super !!!! visi cīnijās kā zvēri

  +7 [+] [-]

, 2013-03-11 20:06, pirms 12 gadiem
Labi, ka nav 4 spēle, jo kaa ievēroju ir tāda tendence:
1.spele 5 vārtu starpība
2.spele 3 vārtu starpība
3.spele 1 vārtu starpība.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-11 20:06, pirms 12 gadiem
Nu ko, jāpaņem Naģežda un kopumā izdevusies sezona, ceru ka arēna būs pilna
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-03-11 20:06, pirms 12 gadiem
juritis berzē roķeles... jaunie buus ievilkusi ģinamku finalaa... vot taa

  +4 [+] [-]

, 2013-03-11 20:06, pirms 12 gadiem
Minska pilniigs chau
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 20:06, pirms 12 gadiem
Priekšā pats grūtākais! Ne tikai komanda bet kilometri arī!!!

  +5 [+] [-]

, 2013-03-11 20:06, pirms 12 gadiem
Telly zvērs

 +32 [+] [-]

, 2013-03-11 20:06, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: Varēs kratīties tagad uz Ķīnu
Kā jūs datortārpi vienmēr pamanaties savu sviestu iekomentēt pirmie????

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:07, pirms 12 gadiem
CERĪBU KAUSS MŪSU! Dinamo visus izliek.

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:07, pirms 12 gadiem
FINAAAAALS!

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:07, pirms 12 gadiem
Telkvists viennozīmīgi šodien ir labākais !

  +9 [+] [-]

, 2013-03-11 20:07, pirms 12 gadiem
asmanis13 rakstīja: Nu ko, jāpaņem Naģežda un kopumā izdevusies sezona, ceru ka arēna būs pilna
Kas tieši KOPUMĀ izdevies?

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:07, pirms 12 gadiem
Brauks ar vilcienu gar Baikaalu?
Jūlis rakstīja: Priekšā pats grūtākais! Ne tikai komanda bet kilometri arī!!!

 +77 [+] [-]

, 2013-03-11 20:07, pirms 12 gadiem
Andrijeviskis 2min pirms beigam panema timeout lai uzzimetu minskiešiem evakuācijas planu no arēnas

  +6 [+] [-]

, 2013-03-11 20:07, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: Varēs kratīties tagad uz Ķīnu
Tu vairs vecīt neesi vairs populārs,vari dzēsties no šejienes ārā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-03-11 20:07, pirms 12 gadiem
Telqvists labākais

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:07, pirms 12 gadiem
edgarjans rakstīja: Brauks ar vilcienu gar Baikaalu?
Aga. Pa ceļam pamakšķerēs saldūdens roņus

  +3 [+] [-]

, 2013-03-11 20:08, pirms 12 gadiem
valafar rakstīja: Andrijeviskis 2min pirms beigam panema timeout lai uzzimetu minskiešiem evakuācijas planu no arēnas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:08, pirms 12 gadiem
Dinamo uzvar-VEFs zaudē

  +4 [+] [-]

, 2013-03-11 20:08, pirms 12 gadiem
es nesparotu , kāpēc komentāros vienmēr pirmie ir sasperjods un mister eksperts?

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:08, pirms 12 gadiem
brīnos kā nevienu tiesnesi no laukuma nenonesa šodien...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:08, pirms 12 gadiem
Ja nezinātu, ka pastāv tāds Nadjas kauss, pēc virsraksta domātu, ka esam Gagaarinaa, un sajuktu

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 20:08, pirms 12 gadiem
Malači puiši ! Neskatoties uz to, ka vienu iemetām , cīnījās līdz galam. Tagad tik Amur jāņem un kauss ir mūsu !!!

  +4 [+] [-]

, 2013-03-11 20:08, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Liepājas metalurgam javelk Rīga???
kāpēc tu pirmos četrus komentārus nevarēji ievietot vienā? motors strādā, bet šofera ta nav?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:09, pirms 12 gadiem
marcelloo21 rakstīja: tak avtomabilists uzvareeja
kāds tev avtomobilist?ar tevi ir viss kārtībā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-03-11 20:09, pirms 12 gadiem
Nu ko, vismaz uz finalu arēna pēc ilgiem laikiem varētu būt gandrīz pilna, nu vismaz uz Dinamo Rīga spēli. Bet malači, ja paņems kausu, tad par DR nebūšu aizmirsis arī nākamsezon.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:09, pirms 12 gadiem
Man patika.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-11 20:09, pirms 12 gadiem
Bet tā..esam labākie no loseriem rietumos! Sīkums , bet tomēr

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 20:09, pirms 12 gadiem
Ehnatons rakstīja: Malači puiši ! Neskatoties uz to, ka vienu iemetām , cīnījās līdz galam. Tagad tik Amur jāņem un kauss ir mūsu !!!
Es jau baidījos ka būs kā Rīgā, pēc 1/3 jau nevarēja tikt līdzi, ŠODIEN SITĀS LĪDZ PĒDĒJAM!!!

MA-LA-ČI !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-03-11 20:10, pirms 12 gadiem
Ej nost kads kuriozs katiko bija Maskavas Dinamo spele!

  +2 [+] [-]

, 2013-03-11 20:10, pirms 12 gadiem
valafar rakstīja: Andrijeviskis 2min pirms beigam panema timeout lai uzzimetu minskiešiem evakuācijas planu no arēnas
pirms baķka pamanījis

  +2 [+] [-]

, 2013-03-11 20:10, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: ai da labs
nu cik jūs abi variet koķetēt viens ar otru, metieties kopā un beidzot apprecieties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-03-11 20:10, pirms 12 gadiem
apsveicu ar uzvaru,bet pievienosos te daziem,ka spele mums joprojam nekada,uzvaram tikai uz pretinieku komandu vienaldzigo attieksmi utt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 20:11, pirms 12 gadiem
chr1sT rakstīja: Minska speeleeja pilniigi bez iedvesmas. nekas, NO AMUR ATRAUSIES NEPAJOKAM!
Speli laikam neskatiijies Minska spieda jau no pasha speles sakuma,bet shodien vnk bija Telkvista lielaa diena Skvorcovs arii skaisti trapija..Nervi chupaa, bet zinot ka Haugens bus kastee gaidiju smagu speeli... NU nekas tagad japaciinas ar Amur, iespejas panjemt DRAFTU + 1/2 citronu ir

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:11, pirms 12 gadiem
Кубок победителей "Надежда" paliek Rīgā!

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:11, pirms 12 gadiem
pagaidām interesē tikai viens notikums ernests gulbis

  -1 [+] [-]

, 2013-03-11 20:11, pirms 12 gadiem
tikai, Dinamo Riia.
Nikujasse rakstīja: 1:0 loogiline tulemus, sest Dinamo Riga täna oli parem. Tänan Telkvist hea mäng!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:13, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: nu ja visas 4 spēles būs Amūras krastos???
kā tas iespejams???

  -2 [+] [-]

, 2013-03-11 20:13, pirms 12 gadiem
amur uzvares bez variantiem redzeju ka vini kapaja pret auto. kauss ir vinu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 20:13, pirms 12 gadiem
trakais_v19 rakstīja: Man gan žēl,ka neesi ar ripu pa seju rāvis
dabujis,bet pa daudz

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 20:13, pirms 12 gadiem
marcelloo21 rakstīja: pagaidām interesē tikai viens notikums ernests gulbis
Es gan teiktu - Ernests Gulbis, ar LIELO burtu!

  +4 [+] [-]

, 2013-03-11 20:13, pirms 12 gadiem
NSRD - "visi zin, ka Ķīna ir, daži nezin kur tā ir..."

sasperjods rakstīja: ai da labs

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:13, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: amur uzvares bez variantiem redzeju ka vini kapaja pret auto. kauss ir vinu
tu laikam tiesnesis esi

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:14, pirms 12 gadiem
Pirate35 rakstīja: Es gan teiktu - Ernests Gulbis, ar LIELO burtu!
ja piedod protams!!

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:14, pirms 12 gadiem
Prieks, ka Dinamo vismaz cīnās par naudiņu, ko piešķir pēc katras sērijas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:14, pirms 12 gadiem
pēc virsraksta, jā, pārējie jau neko nedarīja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:14, pirms 12 gadiem
Prieks, ka vīri cīnījās nevis kā Minska atslidoja savas spēles! Īsti sportisti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 20:15, pirms 12 gadiem
valafar rakstīja: Andrijeviskis 2min pirms beigam panema timeout lai uzzimetu minskiešiem evakuācijas planu no arēnas
žetons!šis labs

  -2 [+] [-]

, 2013-03-11 20:15, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Tas saucās stājhokejs, ko šodien rādīja komandas
Nekas personisks pret īstiem stājhokeja spēlētājiem
kas ir stājhokejs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-03-11 20:15, pirms 12 gadiem
labak paskataties istu hokeju, nevis amatieru bakstisanos

leton.tv

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:16, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: labak paskataties istu hokeju, nevis amatieru bakstisanos

http://leton.tv/player.php?streampage=ufa34&width=700&height=480
ko tu skaties???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-03-11 20:17, pirms 12 gadiem
Savickim būs vairāk naudas priekš tēriņiem!
Diezvai to dos DR!

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:17, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: ko tu skaties???
tā ir CSKA - Maskavas Dinamo spēle
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 20:18, pirms 12 gadiem
labums, ja būs būs vēlāk! Šis bija tikai tāds "gunāriņraustītāju" prieciņš!

sasperjods rakstīja: ai da da da labs

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 20:18, pirms 12 gadiem
Finālā Rīgas "Dinamo" pretī stāsies tālā Habarovskas "Amur", kas četru spēļu ilgā sērijā pēcspēles metienos tika galā ar Habarovskas "Amur". Pirmā spēle piektdien pulksten 19:30 Rīgā.
Amur zaude,bet Amur tomer finala?Autor!!!

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:18, pirms 12 gadiem
Finālā Rīgas "Dinamo" pretī stāsies tālā Habarovskas "Amur", kas četru spēļu ilgā sērijā pēcspēles metienos tika galā ar Habarovskas "Amur".
Autor, nu izlabo

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:18, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: tā ir CSKA - Maskavas Dinamo spēle
a ja es ar skatos, baigi skatama spele!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-03-11 20:19, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Telkvists LM audzēknis? Pēdējo smadzenes mg esi pazaudējis līz ar LM izvarošanu 1.BAČ kārtā?
Ivaram uz mēnešreizēm gandrīz jebkurš ir LM audzēknis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-03-11 20:20, pirms 12 gadiem
trakais_v19 rakstīja: ar 500k vajadzētu sanākt kārtīgam leģionāram

Es tikai nesaprotu DR īpašniekus,parakstot 240k vērtu līgumu ar Raiti,kur ieguvums ir 0+1sezonā.Tajā pat laikā Karsumam tikai 130k
varbut tu esi palaidis(usi) garam,ko dara Raitis laukuma...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-03-11 20:21, pirms 12 gadiem
Radzinsh rakstīja: varbut tu esi palaidis(usi),ko dara Raitis laukuma...
2 izkavas, dabuja 1 punktu sezona - nedomaju ka tas ir 300000 verts darbs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-03-11 20:21, pirms 12 gadiem
Radzinsh rakstīja: varbut tu esi palaidis(usi),ko dara Raitis laukuma...
Raitis garantē mierīgāku spēli mūsu laukumā

  -1 [+] [-]

, 2013-03-11 20:22, pirms 12 gadiem
trakais_v19 rakstīja: saprotu,saprotu mārketinga dēļ ņēma Raiti
a ko darīs nākošsezon,kad nebūs neviena,ko sist? Tas pats Cipulis nr.2 vien sanāk
Nu NHL vinjam shosezon butu bijis daudz darba!

  +3 [+] [-]

, 2013-03-11 20:23, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: 2 izkavas, dabuja 1 punktu sezona - nedomaju ka tas ir 300000 verts darbs.
ja nebutu vina,tad musejos atkal metatu,plivinatu un grustitu,kas tiesam sini sezona,tas bija daudz manams???!?!?! nu nez nez

  +2 [+] [-]

, 2013-03-11 20:23, pirms 12 gadiem
Galvenais lai uz finālā 100% vesels būtu Karsums, tad atkal varbūt vinnēsim ar 7 iemestiem vārtiem!

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:24, pirms 12 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Galvenais lai uz finālā 100% vesels būtu Karsums, tad atkal varbūt vinnēsim ar 7 iemestiem vārtiem!
Un galvenaja 3 spele sitisimies ar viena gola starpibu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 20:24, pirms 12 gadiem
valafar rakstīja: Andrijeviskis 2min pirms beigam panema timeout lai uzzimetu minskiešiem evakuācijas planu no arēnas
šitas labais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:25, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Ivaram uz mēnešreizēm gandrīz jebkurš ir LM audzēknis.

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:26, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: OT sitās kā traki CSKA atklāti veicas. Sprukts āpsis + Morisons.
Drizak jau Dinamo skerde izcilas vartu gushanas situacijas. Un izskatas ka tiesneshi briziem baigi velk CSKA.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-11 20:26, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: OT sitās kā traki CSKA atklāti veicas. Sprukts āpsis + Morisons.
mani biede tikai tas,lai musu "gudrie" ar atplestam rokam nenem Sprukteli atpakal,kad ar joni padzis pec sezonas no Maskavas prom vinu

  -2 [+] [-]

, 2013-03-11 20:26, pirms 12 gadiem
Telly Pavilka varenos Dinamo Murdus

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:27, pirms 12 gadiem
Nu tad beidzot Dinamo iemet.

Jaaaaaaaaaaaaaa

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:27, pirms 12 gadiem
Fantastisks raksta virsraksts!!! šaubos vai RD tiks pie kausa - RD līdz šim ir bijuši mūžīgi otrie ar pāris izņēmumiem un vēl uz Habarovsku jālido...

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:27, pirms 12 gadiem
jonsons rakstīja: Savickim būs vairāk naudas priekš tēriņiem!
Diezvai to dos DR!
pilnigi visa summa paliks speletaajiem ja uzvarees tas jau bija pazinots!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:27, pirms 12 gadiem
CelticsFan95 rakstīja: kā mēs varam spēlēt pret amūr ja bullīsos uzvarēja avto ?
Avto uzvarēja OT.
Pēc tam bullīšos AMUR par galarezultātu.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-11 20:28, pirms 12 gadiem
demarkus rakstīja: FINAAAAALS!
looser cup fināls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-03-11 20:28, pirms 12 gadiem
Cerams, finālā nebūs tāda māžošanās. Labi, uzvarējām, bet neviena validola paciņa netika atvērta

  -3 [+] [-]

, 2013-03-11 20:29, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Telkvists LM audzēknis? Pēdējo smadzenes mg esi pazaudējis līz ar LM izvarošanu 1.BAČ kārtā?
O,par cik spēli neskatījos, tad nezināju, ka Telkvists vienīgo golu iemetis.
Ceru,ka raksta autors savu kļūdu izlabos.

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:29, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: gol gol gol! Znaroks lido kosmosā!
Nja bet tas kakis kas bija Cska gaiteni, tas gan bija reciigi

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 20:29, pirms 12 gadiem
Pirmajai spēlei vajadzētu gan tā kā būt Habarovskā (pirmās spēles ir vājākās komandas laukumā).

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 20:29, pirms 12 gadiem
Znaroks!!!!!!!!!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2013-03-11 20:29, pirms 12 gadiem
Динамо Мск 3:2 ОТ ЦСКА

Jaaaaaaaaa

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:30, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja:
Smiekli bez iemesla ir pirmā stulbuma pazīme.
Tā vismaz tautā runā.

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:30, pirms 12 gadiem
Hunter rakstīja: Pirmajai spēlei vajadzētu gan tā kā būt Habarovskā (pirmās spēles ir vājākās komandas laukumā).
tiesi ta,komentetaji to ari pateica pec sis speles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-03-11 20:30, pirms 12 gadiem
Cik kapiekas iegust kausa uzvaretajs?

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:30, pirms 12 gadiem
CCCP-EXSPERTO rakstīja: Cik kapiekas iegust kausa uzvaretajs?
500,000 USD Nav nemaz tik maz

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:31, pirms 12 gadiem
CelticsFan95 rakstīja: kā man šis KOLHOZS RIEBJAs stulbs reglaments līgā ar debīla
ej apglabajies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-03-11 20:31, pirms 12 gadiem
CelticsFan95 rakstīja: kā man šis KOLHOZS RIEBJAs stulbs reglaments līgā ar debīla
Kolhozs ir Kolhozs ko var gribet

  -1 [+] [-]

, 2013-03-11 20:32, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: 500,000 USD Nav nemaz tik maz
Kadu labu krievu speletaju var dabut.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-03-11 20:34, pirms 12 gadiem
Liepaja-1 Riga-0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 20:35, pirms 12 gadiem
Atkal kepkas var priecāties, bet būtībā, mūsējie knapi apspēlē pretiniekus, kuri saprot, ka viss šitas ir bezjēdzīgs pasākums un ņirgāšanās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:36, pirms 12 gadiem
jāņem Nadezhda šogad
spēlētājiem bonusiņš-uz Habarovsku

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:36, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Diez vai tu bēdātos,ja kāds ar tevi padalītos
Laikam jau hokejam nekas sevišķs,bet tomēr Tēju padzert pietiks.
Tik palicis tāds nieks-to kausu un naudu izcīnīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-03-11 20:40, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Amur noteikti cīnīsies + pārlidojums.
Man šitas viss atgādina Špenglera kausu, kur RD visus reāli uzvarēja priekšsacīkstēs, bet smagi aplauzās finālā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-11 20:45, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Cik noprotu,Amur vēl nav uzvarējuši,lai tā teiktu.
Nē,protams, bet te jau nauda ko RD nopelnīs izcīnot šo kausu, tiek skaitīta uz nebēdu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-03-11 20:50, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Atkal kepkas var priecāties, bet būtībā, mūsējie knapi apspēlē pretiniekus, kuri saprot, ka viss šitas ir bezjēdzīgs pasākums un ņirgāšanās.
Saprot, ka bezjēdzīgs pasākums un ņirgāšanās, bet sasit Spartaku.
Saprot, ka bezjēdzīgs pasākums un ņirgāšanās, bet tur RD visu pēdējo periodu pie Tellija kastes un mēģina atspēlēties.
Arī līdzjutēji noteikti galvu kaut kur iespieduši, jo divās spēlēs kopā uz šo bezjēdzīgo pasākumu atnāca ~17 000 cilvēku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-03-11 21:00, pirms 12 gadiem
SC Karalis simeks rakstīja: Paņemam Nadzeždu un būsim izglābuši godu - būsim 17.vietā
nope, nebūsiet vis!
Vietas līgas kopvērtējumā, PO neiekļuvušajām komandām, tiek noteiktas pēc vietas. regulārajā čempī, tātad RD šosezon paliek 25. vietā KHL.

     [+] [-]

, 2013-03-11 21:00, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: gandrīz vai 2/2 pakāsa Negranu. I am lucky not to be broke with 2 aces - koents pēc partijas
Ko skaties? Live turnīrs?

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 21:03, pirms 12 gadiem
valafar rakstīja: Andrijeviskis 2min pirms beigam panema timeout lai uzzimetu minskiešiem evakuācijas planu no arēnas
Labākais interneta komentārs ,ko pēdējā laikā esmu lasījis

  +7 [+] [-]

, 2013-03-11 21:03, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man šitas viss atgādina Špenglera kausu, kur RD visus reāli uzvarēja priekšsacīkstēs, bet smagi aplauzās finālā.
Kāds sakars ar Špenglera kausu?
RD tas bija plezīra brauciens un finālā RD spēlēja ar daļu spēlētājiem, kas nebija no pamatsastāva, savukārt Davos vēl bija pastiprinājusies ar citu komandu labākajiem spēlētājiem.
Bet saprotu Ivar, ka tev grauž LM bezzierunu zaudējums šīgada PO un RD tikšana Cerību kausa finālā – cilvēciskas vājības

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 21:04, pirms 12 gadiem
Gluži vārdus no mutes izņēmi! To Tu labi pateici.
Nikujasse rakstīja: 1:0 loogiline tulemus, sest Dinamo Riga täna oli parem. Tänan Telkvist hea mäng!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 21:07, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,protams, bet te jau nauda ko RD nopelnīs izcīnot šo kausu, tiek skaitīta uz nebēdu.
Pastāsti kas jauns BLR? Vai aklajiem viņu faniem ārzemēs, kas ilgstoši sita galvu pret zemi apgalvojot cik tur viss pareizi un superīgi, arī jāiet ielas tīrīt! Varēji kā galvenais Baķkas fans pats pieteikties saņemt sodu.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-11 21:07, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Kāds sakars ar Špenglera kausu?
RD tas bija plezīra brauciens un finālā RD spēlēja ar daļu spēlētājiem, kas nebija no pamatsastāva, savukārt Davos vēl bija pastiprinājusies ar citu komandu labākajiem spēlētājiem.
Bet saprotu Ivar, ka tev grauž LM bezzierunu zaudējums šīgada PO un RD tikšana Cerību kausa finālā – cilvēciskas vājības
Gribi tici, gribi netici, bet šis kauss man tiešām neskauž, jo tā ir parodija ne kausa izcīņa.
Trīs pašas vājākās KHL regulārās sezonas komandas spēlē 1/2 finālā.
Tur aiz smiekliem asaras jābirdina, un nevis jāskauž.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-03-11 21:09, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Pastāsti kas jauns BLR? Vai aklajiem viņu faniem ārzemēs, kas ilgstoši sita galvu pret zemi apgalvojot cik tur viss pareizi un superīgi, arī jāiet ielas tīrīt! Varēji kā galvenais Baķkas fans pats pieteikties saņemt sodu.
Par ko atkal samurgojies?
Neko nesapratu no Tava murgojuma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 21:12, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Gribi tici, gribi netici, bet šis kauss man tiešām neskauž, jo tā ir parodija ne kausa izcīņa.
Trīs pašas vājākās KHL regulārās sezonas komandas spēlē 1/2 finālā.
Tur aiz smiekliem asaras jābirdina, un nevis jāskauž.
"...bet šis kauss man tiešām neskauž, jo tā ir parodija ne kausa izcīņa..."

Ar ko šis kauss ir parodija? Spēlētāji spēlē ar daiļslidotāji slidām un viņiem ir slotas nūju vietā?
Viss ir reāls, spēlētāji, tiesneši, laukumi, spēles noteikumi un naudas balvas. Mēģināju atcerēties aizvadītās kausa spēles un nekādi nevaru saskatīt kaut kur parodiju.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-11 21:13, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par ko atkal samurgojies?
Neko nesapratu no Tava murgojuma.
Hokejistiem baķka piedraudēja ka ielas būšot jāiet tīrīt, piķeļetka izgāzusies, tāpat kā Tev.

     [+] [-]

, 2013-03-11 21:14, pirms 12 gadiem
Tad tomēr Rīgā 1. spēle?? sākumā padzirdēju, ka Habarovskā !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 21:16, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Gribi tici, gribi netici, bet šis kauss man tiešām neskauž, jo tā ir parodija ne kausa izcīņa.
Trīs pašas vājākās KHL regulārās sezonas komandas spēlē 1/2 finālā.
Tur aiz smiekliem asaras jābirdina, un nevis jāskauž.
U kā tad ar Kings NHL? Knapi knapi tika PO bet beigās paņēma kausu. Ir motivācija, ir turnīrs kurā kaut nedaudz reabelitē't sevi skatītājiem, tad kapēc nepacensties? Ok pasākums dīvains, bet ja ir iespēja paņemt tad muļķīgi atteikties!

  -3 [+] [-]

, 2013-03-11 21:16, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: "...bet šis kauss man tiešām neskauž, jo tā ir parodija ne kausa izcīņa..."

Ar ko šis kauss ir parodija? Spēlētāji spēlē ar daiļslidotāji slidām un viņiem ir slotas nūju vietā?
Viss ir reāls, spēlētāji, tiesneši, laukumi, spēles noteikumi un naudas balvas. Mēģināju atcerēties aizvadītās kausa spēles un nekādi nevaru saskatīt kaut kur parodiju.
Tev acīmredzot reslings arī patīk, un Tu tici,ka vīri tur pa īstam viens otram sejas dauza?

  -2 [+] [-]

, 2013-03-11 21:17, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Hokejistiem baķka piedraudēja ka ielas būšot jāiet tīrīt, piķeļetka izgāzusies, tāpat kā Tev.
Kas man būtu izgāzies?
Vai būtu ko palaidis garām?

  +5 [+] [-]

, 2013-03-11 21:17, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Gribi tici, gribi netici, bet šis kauss man tiešām neskauž, jo tā ir parodija ne kausa izcīņa.
Trīs pašas vājākās KHL regulārās sezonas komandas spēlē 1/2 finālā.
Tur aiz smiekliem asaras jābirdina, un nevis jāskauž.
Kauss Tev neskauž, man arī viņš ir po, bet vispār jau Tev RD projekts riktīgi skauž.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 21:19, pirms 12 gadiem
Protams tagad kaa musejie uzvar visi varoņi musejos celt debesiis, apsveikt un slavinaat, bet kad sezona bija gruuti un bija daudz zadejumu tad gan visi musejos nolika
Un par talajiem kilometriem nau ko želoties vini arii brauks garu celu un ja pat vini ir tam pieradusi ilgais cels tik un taa atspogulosies laukuma

Ļoti ceru ka būs daudz skatītaju, lai nu ka musejie to ir pelnijushi

  +3 [+] [-]

, 2013-03-11 21:19, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tev acīmredzot reslings arī patīk, un Tu tici,ka vīri tur pa īstam viens otram sejas dauza?
Salīdzinājums pilnīgi nevietā – tad jau arī tevis pieminētais Špenglera kauss, Eirotūre un Eiropas trophy arī ir reslings

  +4 [+] [-]

, 2013-03-11 21:20, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tev acīmredzot reslings arī patīk, un Tu tici,ka vīri tur pa īstam viens otram sejas dauza?
Šitā saucās skaudība, novesta līdz absurdam.

Izgāzies Tu esi visās savās spožajās prognozēs par BLR hokeju un piedevām vēl ap@irsis kaudzēm latviešus kas atļāvās nepiekrist Tavam viedoklim.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-11 21:20, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kauss Tev neskauž, man arī viņš ir po, bet vispār jau Tev RD projekts riktīgi skauž.
Lūdzu, ar normāliem argumentiem pamato, kāpēc man tas būtu jāskauž?

  -1 [+] [-]

, 2013-03-11 21:22, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Salīdzinājums pilnīgi nevietā – tad jau arī tevis pieminētais Špenglera kauss, Eirotūre un Eiropas trophy arī ir reslings
Ja Tu vari man pierādīt, ka šajos turnīros komandas (izņemot dažas) spēlē bez pilnīgas motivācijas, tad teikšu ka tas ir reslings.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-11 21:22, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lūdzu, ar normāliem argumentiem pamato, kāpēc man tas būtu jāskauž?
Tapec ka tu visu laiku centies pieradiit ka katra Dinamo uzvara shaja kausa ir parpratums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-11 21:24, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Izskatās, ka Kepkas vispār neatceras kāds pazemojums tika piedzīvots regulārajā sezonā Nespēju vien apbrīnot šos Rižaņinu Flaneļus, kamēr hokeja pasaule izsmej šo zaudētāju turnīru, tikmēr Rīgas Nespējnieku Flaneļu biedrība jūtas tā it kā būtu nokļuvuši Gagarina finālā.
Tevi lkm ta gumijas draudzene pameta ka tagad izgaz dusmas.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 21:25, pirms 12 gadiem
Jūlis rakstīja: U kā tad ar Kings NHL? Knapi knapi tika PO bet beigās paņēma kausu. Ir motivācija, ir turnīrs kurā kaut nedaudz reabelitē't sevi skatītājiem, tad kapēc nepacensties? Ok pasākums dīvains, bet ja ir iespēja paņemt tad muļķīgi atteikties!
kāpēc gan nepaņemt Naģeždu,kārtējo reizi neaplūkot saulaino Habarovsku un varbūt viegli iekvasijot ,pie zināmu apstākļu sakritības varētu tikt aŗi pie Oļas,Vaļas un Ksenijas

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 21:28, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu vari man pierādīt, ka šajos turnīros komandas (izņemot dažas) spēlē bez pilnīgas motivācijas, tad teikšu ka tas ir reslings.
Neviens jau nav vainīgs, ka tādu savākteņu komandu treneri, kā Donbass un Mn Dynamo nespēj pietiekami motivēt savu daudzgalvaino leģionāru kolektīvu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 21:28, pirms 12 gadiem
pinta rakstīja: kāpēc gan nepaņemt Naģeždu,kārtējo reizi neaplūkot saulaino Habarovsku un varbūt viegli iekvasijot ,pie zināmu apstākļu sakritības varētu tikt aŗi pie Oļas,Vaļas un Ksenijas
Kapec ne. Pietam ja pusi sponsore no ta visa. Izlases dzekiem trenninsh labs, arzemniekiem..atstrada naudinu lidz galam kartigi ligums ta beidzas aprila beigas. Taka vis normali.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-11 21:28, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lūdzu, ar normāliem argumentiem pamato, kāpēc man tas būtu jāskauž?
Kādi tad Tev der tie argumenti? Nekādi, jo Tu visu samuķīsi.
Dzīvē ap@irš, aprunā tikai tos kurus ir to vērts darīt, tā manuprāt ir skaudība. Kā agrāk apsmēja Baronu, ārprāts, tagad kad viņi ir nekas, nevienam šie nav vajadzīgi, pat trakākajiem heiteriem. Kapēc tā notiek?
Tikai nestāsti ka RD Tev nepatīk Krievijas dēļ, kad pirms dažiem gadiem LM draudēja bankrots, momentā biji gatavs zem cska gulties, nekādu pretenziju Tev nebija, galvenais paglābties.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-11 21:31, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Šitā saucās skaudība, novesta līdz absurdam.

Izgāzies Tu esi visās savās spožajās prognozēs par BLR hokeju un piedevām vēl ap@irsis kaudzēm latviešus kas atļāvās nepiekrist Tavam viedoklim.
Tas saucās-es uzrakstīju kaut ko, bet pamatojuma man tam visam nav.

     [+] [-]

, 2013-03-11 21:33, pirms 12 gadiem
Telkvists mūsējos velk un viņi saprotot, ka jaizmanto situacija. #Par Nadeždu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-11 21:34, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas saucās-es uzrakstīju kaut ko, bet pamatojuma man tam visam nav.
HA HA HA Un tu pats vienmer visas savas atbildes pamato???
Un luudzu argumente savu atbildi citadi ta bus bijusi tuksha muldeshana.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-11 21:34, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas saucās-es uzrakstīju kaut ko, bet pamatojuma man tam visam nav.
Pareizi, aizmirsu – kā tu Matulim klāstīji, komentāri pie RD rakstiem tev saucas "pajautrošanās"

     [+] [-]

, 2013-03-11 21:35, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Neviens jau nav vainīgs, ka tādu savākteņu komandu treneri, kā Donbass un Mn Dynamo nespēj pietiekami motivēt savu daudzgalvaino leģionāru kolektīvu
Nē, KHL šo turnīru noveda līdz absurdumam, jo, pirmkārt, tā norisi izsludināja nevis pirms sezonas, bet kad lielai daļai spēlētāju un treneru bija pavisam citi plāni.
Iespējams ka nākotnē šis Cerību kauss arī iedzīvosies, un komandas pret to nopietni attieksies, bet šosezon tas ir kārtīgs farss.

     [+] [-]

, 2013-03-11 21:36, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, KHL šo turnīru noveda līdz absurdumam, jo, pirmkārt, tā norisi izsludināja nevis pirms sezonas, bet kad lielai daļai spēlētāju un treneru bija pavisam citi plāni.
Iespējams ka nākotnē šis Cerību kauss arī iedzīvosies, un komandas pret to nopietni attieksies, bet šosezon tas ir kārtīgs farss.
Pamato kapec shosezon Nagenkas kauss ir farss???
Tu kaut ko prosta uzrakstiji, bet pamatojuma neviena!

     [+] [-]

, 2013-03-11 21:37, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Pareizi, aizmirsu – kā tu Matulim klāstīji, komentāri pie RD rakstiem tev saucas "pajautrošanās"
Savā veidā jā, jo lielāko daļu šeit rakstošos, maigi sakot, es neuztveru nopietni.
Protams, ir arī normāli SC lietotāji, bet viņi pazūd kopējā masā.

     [+] [-]

, 2013-03-11 21:38, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Savā veidā jā, jo lielāko daļu šeit rakstošos, maigi sakot, es neuztveru nopietni.
Protams, ir arī normāli SC lietotāji, bet viņi pazūd kopējā masā.
N pie kuriem SC lietotajiem tu sevi pieskaiti???

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 21:39, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pamato kapec shosezon Nagenkas kauss ir farss???
Tu kaut ko prosta uzrakstiji, bet pamatojuma neviena!
(facepalm)

     [+] [-]

, 2013-03-11 21:41, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, KHL šo turnīru noveda līdz absurdumam, jo, pirmkārt, tā norisi izsludināja nevis pirms sezonas, bet kad lielai daļai spēlētāju un treneru bija pavisam citi plāni.
Iespējams ka nākotnē šis Cerību kauss arī iedzīvosies, un komandas pret to nopietni attieksies, bet šosezon tas ir kārtīgs farss.
Mani neuztrauc, vai tu to uzskati par farsu vai citu komandu treneri utt. to uzskata par farsu – mani interesē tas, ko es redzu – respektīvi, ka tuvākās un tālākās LV izlases rezerves dabūn kārtīgi izspēlēties un dara to ar iedvesmu. Kas arī ir šī turnīra galvenais ieguvums.

  +5 [+] [-]

, 2013-03-11 21:42, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Savā veidā jā, jo lielāko daļu šeit rakstošos, maigi sakot, es neuztveru nopietni.
Protams, ir arī normāli SC lietotāji, bet viņi pazūd kopējā masā.
Bet tad jau tavi komentāri pie RD rakstiem ir tīrākais reslings un tavu rakstīto ir bezjēdzīgi ņemt nopietni

  +4 [+] [-]

, 2013-03-11 21:44, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas saucās-es uzrakstīju kaut ko, bet pamatojuma man tam visam nav.
Labi, labi, neiešu jau ar Tevi skrieties, Tev pieredze sc.com ir vislielākā.

Kādi varbūt hokejistiem citi plāni, līgumi ir līdz maijām? Lielākajā daļā komandās kas vairs nespēlē, turpinās treniņi.
Kauss tiešām ir absurds, pēc šodienas spēles izskatijās ka mūsējiem nebija nekāda prieka par uzvaru, drīzāk pat izstiepti ģīmji ka tagad jālido uz Habarovsku.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-11 21:44, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kādi tad Tev der tie argumenti? Nekādi, jo Tu visu samuķīsi.
Dzīvē ap@irš, aprunā tikai tos kurus ir to vērts darīt, tā manuprāt ir skaudība. Kā agrāk apsmēja Baronu, ārprāts, tagad kad viņi ir nekas, nevienam šie nav vajadzīgi, pat trakākajiem heiteriem. Kapēc tā notiek?
Tikai nestāsti ka RD Tev nepatīk Krievijas dēļ, kad pirms dažiem gadiem LM draudēja bankrots, momentā biji gatavs zem cska gulties, nekādu pretenziju Tev nebija, galvenais paglābties.
Jā,jā.
Man skauž, ka Čikāgai ir basketbola klubs ''Bulls'', un skauž, ka vāciešiem ir autobraucējs Fetels u.t.t..
Man ne tikai RD nepatīk, bet arī Maskavas nams Rīgā un ''Jaunais vilnis'' Jūrmalā, jo es šo komplektu uzskatu par tīrāko RU ''maigās okupācijas'' rīkiem.
LM un CSKA sadarbībā tobrīd neko sliktu nesaskatīju, jo tā ir normāla sadarbība starp diviem klubiem, kas nekādi neietekmētu sabiedrisko domu. Šobrīd es par to adomātu ļoti nopietni, jo tas vairs nav tas CSKA, kāds tas bija pirms diviem gadiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 21:46, pirms 12 gadiem
Neviena komanda, ne uz vienu spēli neiziet ar domu, ka tūlīt zaudēsim un miers!! Neviena!!! Un pie pakaljas, tas būtu Galaktiku kauss . Gagarins .. Stenlijs., Špenglers vai setas komandu pagalma kauss!uzvaret grib katra - kaa sanāk spēlē tas jau ir cits jautājums . Neviena spēle nav nekāds farss speletājam , kas i u laukuma, taa ir reāla iespēja vinnēt , kapāties , dabuut traumu. u.ttttttttt un tas ir bijis vienmēr.un nevens negrib palikt pedejais .. ne kopeja chempii ne aii jebkādā citaa sacensiibaa...paeizi teica ka jaacīnas un jaakapaajas par godu, par lidzjutiejiem u.tttt Malachi puikas!!LAI VEICAS TAALAAK!!!

     [+] [-]

, 2013-03-11 21:46, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Bet tad jau tavi komentāri pie RD rakstiem ir tīrākais reslings un tavu rakstīto ir bezjēdzīgi ņemt nopietni
Tas pēc katra ieskatiem.
Bet godīgi atzīstos, ka rakstot komentārus īpaši neiespringstu uz nopietnām diskusijām.

     [+] [-]

, 2013-03-11 21:48, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Mani neuztrauc, vai tu to uzskati par farsu vai citu komandu treneri utt. to uzskata par farsu – mani interesē tas, ko es redzu – respektīvi, ka tuvākās un tālākās LV izlases rezerves dabūn kārtīgi izspēlēties un dara to ar iedvesmu. Kas arī ir šī turnīra galvenais ieguvums.
Ja tā uz to visu skatās, tad Tev ir taisnība, bet ir viens bet u.t.i., ka lielākā daļa jauno spēlētāju regulārā sezonā spēlēja pret šiem pašiem pretinieki, un tāpēc pa lielam viņi zin kas ir kas.

     [+] [-]

, 2013-03-11 21:53, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,jā.
Man skauž, ka Čikāgai ir basketbola klubs ''Bulls'', un skauž, ka vāciešiem ir autobraucējs Fetels u.t.t..
Man ne tikai RD nepatīk, bet arī Maskavas nams Rīgā un ''Jaunais vilnis'' Jūrmalā, jo es šo komplektu uzskatu par tīrāko RU ''maigās okupācijas'' rīkiem.
LM un CSKA sadarbībā tobrīd neko sliktu nesaskatīju, jo tā ir normāla sadarbība starp diviem klubiem, kas nekādi neietekmētu sabiedrisko domu. Šobrīd es par to adomātu ļoti nopietni, jo tas vairs nav tas CSKA, kāds tas bija pirms diviem gadiem.
Jā, jā, savā elementā, Maskavas nams u.t.t.
Jauno vilni zina daudzi, bet kas notiek tajā namā 90% nav ne jausmas un RD skatās, vai kaut minimāli seko līdz ne vairāk par 10%, iespējams ka pat tik daudz nesalasītos.
Un kā Tu zini kas ko ietekmē, man prieks ka daudziem jauniešiem acis atverās uz krievu bardaku, savādāk pirms RD, šeit ar argumentiem pret rašu nevarēja parādīties, momentā tiku no@irsts. Tagad tas reti notiek, drīzāk jau Tu metīsies krievus aizstāvēt, nevis RD fani.

     [+] [-]

, 2013-03-11 21:55, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Labi, labi, neiešu jau ar Tevi skrieties, Tev pieredze sc.com ir vislielākā.

Kādi varbūt hokejistiem citi plāni, līgumi ir līdz maijām? Lielākajā daļā komandās kas vairs nespēlē, turpinās treniņi.
Kauss tiešām ir absurds, pēc šodienas spēles izskatijās ka mūsējiem nebija nekāda prieka par uzvaru, drīzāk pat izstiepti ģīmji ka tagad jālido uz Habarovsku.
Jā, sezona tiešām turpinās līdz 30. aprīlim, bet paskaties kurā no klubiem,kuriem sezona beigusies,kas reāli šobrīd notiek. Jaunie,kuri vel var spēlēt MHL, ir pievienojušies saviem klubiem, lai cīnītos MHL PO, bet pārējie spēlētāji un treneri ir garākos vai īsākos atvaļinājumos.
Ja arī kāda komanda kaut ko vel trenējas, tad tīri formāli.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-11 21:57, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja tā uz to visu skatās, tad Tev ir taisnība, bet ir viens bet u.t.i., ka lielākā daļa jauno spēlētāju regulārā sezonā spēlēja pret šiem pašiem pretinieki, un tāpēc pa lielam viņi zin kas ir kas.
Kāds sakars ar to vai viņi zin vai nezin, kas ir kas? Tādam Bukartam, Biezajam, Svorcovam, Upītim, Bičevskim, Pavlovam šīs vismaz 12 spēles ir 10x vērtīgākas, nekā viņi to pašu laiku būtu bezmērķīgi slidinājušies treniņos...

     [+] [-]

, 2013-03-11 21:58, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Jā, jā, savā elementā, Maskavas nams u.t.t.
Jauno vilni zina daudzi, bet kas notiek tajā namā 90% nav ne jausmas un RD skatās, vai kaut minimāli seko līdz ne vairāk par 10%, iespējams ka pat tik daudz nesalasītos.
Un kā Tu zini kas ko ietekmē, man prieks ka daudziem jauniešiem acis atverās uz krievu bardaku, savādāk pirms RD, šeit ar argumentiem pret rašu nevarēja parādīties, momentā tiku no@irsts. Tagad tas reti notiek, drīzāk jau Tu metīsies krievus aizstāvēt, nevis RD fani.
Ja Tu nezini, kas notiek Maskavas namā, tad nevajag domāt, ka paši krievi nezin kas tur notiek.
Labi,es off, jo rīt agri jāceļas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-11 22:03, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Kāds sakars ar to vai viņi zin vai nezin, kas ir kas? Tādam Bukartam, Biezajam, Svorcovam, Upītim, Bičevskim, Pavlovam šīs vismaz 12 spēles ir 10x vērtīgākas, nekā viņi to pašu laiku būtu bezmērķīgi slidinājušies treniņos...
Par visiem +/- ko šie spēlētāji iegūs aktīvi spēlējot šai turnīrā mēs redzēsim nākošā sezonā. Vai tas viņiem dos lielāku spēles laiku, vietu augstākās maiņās.
Pagaidām par šo labumu pāragri spriest.
Par cik dzird runas, ka RD nākošā sezonā būs cits galvenais treneris no ārzemēm (ne Nolans) ar visiem saviem palīgiem, tad šai centībai šobrīd izskatās ir tikai tik labums, ka puiši dabū kārtīgi izspēlēties.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-11 22:04, pirms 12 gadiem
Heh te atkal Namejs uzdarbojas ar savu demagoģiju
Tak ar viņu nav vērts kaut kādu diskusiju veidot.
Viņam tik taisnība un basta, pārējie tik viņa kārtējai vakara izklaidei komentārus drukāt bezjēdzīgus nepārtraukti

  -1 [+] [-]

, 2013-03-11 22:07, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pamato kapec shosezon Nagenkas kauss ir farss???
Tu kaut ko prosta uzrakstiji, bet pamatojuma neviena!
tāds rēcīgs čuvaks esi

     [+] [-]

, 2013-03-11 22:15, pirms 12 gadiem
valafar rakstīja: Andrijeviskis 2min pirms beigam panema timeout lai uzzimetu minskiešiem evakuācijas planu no arēnas

     [+] [-]

, 2013-03-11 22:16, pirms 12 gadiem
Bet vispāt prieks par Gunāru, kā nekā savējais! Tā turpināt!

     [+] [-]

, 2013-03-11 22:16, pirms 12 gadiem
Gaidām Lukašenko ārdīšanos.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 22:16, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas saucās-es uzrakstīju kaut ko, bet pamatojuma man tam visam nav.
Kā ta nav, paņem dažus gadus atpakaļ un palasi ko esi rakstījis

     [+] [-]

, 2013-03-11 22:29, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: Kā ta nav, paņem dažus gadus atpakaļ un palasi ko esi rakstījis
Vispār jau cilvēkiem ir raksturīgi kļūdīties un savu viedokli nereti mainīt, jo mums nav dota iespēja ielūkoties salīdzinoši netālā nākotnē, nemaz nerunājot par tālāku nākotni.
Es arī esmu tikai cilvēks.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-11 22:40, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vispār jau cilvēkiem ir raksturīgi kļūdīties un savu viedokli nereti mainīt, jo mums nav dota iespēja ielūkoties salīdzinoši netālā nākotnē, nemaz nerunājot par tālāku nākotni.
Es arī esmu tikai cilvēks.
Tev jau tā pierasta lieta, mainīt domas kā tev pašam tajā brīdī izdevīgi.
40 minūtes atpakaļ teici ka off un gulet jāiet
Ko vel troļļo? Vai gulēt tev nozīmē kopā ar datoru nakti pavadīt?

  -2 [+] [-]

, 2013-03-11 22:47, pirms 12 gadiem
eziitis rakstīja: Saprot, ka bezjēdzīgs pasākums un ņirgāšanās, bet sasit Spartaku.
Saprot, ka bezjēdzīgs pasākums un ņirgāšanās, bet tur RD visu pēdējo periodu pie Tellija kastes un mēģina atspēlēties.
Arī līdzjutēji noteikti galvu kaut kur iespieduši, jo divās spēlēs kopā uz šo bezjēdzīgo pasākumu atnāca ~17 000 cilvēku.
Nevar saprast, varbūt viņiem likums pieņemts, ka jāiet... Kepkas tad nāk tikai 3-4k, jo nav obligātais apmeklējums.

     [+] [-]

, 2013-03-11 23:57, pirms 12 gadiem
Nu es pat nez, ko sacīt- īpaša prieka nav, jo šis kauss ir zemākajam līgas slānim, pie tam debija... Protams, prieks par mūsējiem, kas kko dara. Prieks arī par uzvaram, ko viņi sagādājuši līdz šim.

Personīgi es šo kausu uzskatu par neko vairāk kā labu pieredzi. Spēlētāji ir laukumā un strādā. Žēl, ka noplauka Gagarina kauss, bet ceru, ka mūsējie būs vismaz tai 17.vietā Lai veicas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-12 00:36, pirms 12 gadiem
Lūdzu kāds man var paskaidrot, kāpēc pirmās spēles ir Rīgā?! Ja DR bija augstāk kopvērtējumā un visu tādu, tad jau sanāk ka Amur ir laukuma priekšrocības, jo pēdējās izšķirošas spēles un iespējams bullīši notiks Habarovska! Absurds, es jau domāju, ka kā visās kārtās būs, tas kas augstās vada pēdējas 2vas spēles, tad jau sanāk kausu pasniegs Habarovska...sucks

     [+] [-]

, 2013-03-12 00:42, pirms 12 gadiem
Jūlis rakstīja: Aga. Pa ceļam pamakšķerēs saldūdens roņus
Ja zaudēs abas atpakaļk jānāk ar kājām

     [+] [-]

, 2013-03-12 00:52, pirms 12 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2013-03-12 10:58, pirms 12 gadiem
Kā Minska hokeju spēlēja.
Salīdzinot vakardienas sastāvus Minskai vajadzētu uzvarēt graujoši, bet uzvārdu vietā ir dzīvi cilvēki. Ja cilvēks tā pavirši skatītos-Minska spieda kombinēja, vienmēr beigās kaut kas pietrūka, vai pievīla pēdējā brīdī tehniskais brāķis.
Minska nospēlēja tā kā gribēja vakar-izskatījās ka cīnās, bet zaudēja. Patiesībā Minska meta virsū Telkvistam(esmu pārliecināts ka lielākā daļa to darīja tīšām), Minskai bīstamos momentos ļoti bieži bija jocīgi risinājumi, kas patiesībā momentus sabojāja. Atklāti nez vai kāds to pateiks no Minskas(bet varbūt tomēr pēc līguma beigām kāds leģionārs atzīsies), ka Minska darīja visu lai izskatītos skaisti bet zaudētu.
Mūsējie jau nebija labāki-izgāja laukumā ar domu ka Minska jau sēriju atdos, neies sisties 2 spēles lai viss izšķirtos loterijā(bullīšos) un pēc tam "dāvana"-lidojums uz Habarovsku. Mūsējie arī nespēlēja ar pilnu atdevi, neteiktu ka īpaši centās.
Daudz ko sabojāja Lukašenko ar saviem izteikumiem(varbūt par visu sabojāja).
Uzvarējām Minsku sērijā, kura nevēlējās spēlēt. Tik un tā mūsējiem saku malači-ne jau par spēli, bet par to ka bija vairāk motivēti kā pretinieki. Prieks no tā nemazinās-esam finālā un arī 260000$ arī nopelnīti.
Jāatceras ka finālā Amur spēles neatdos kā Minska. Priecē ka mūsu puišiem būs iespēja sevi parādīt finālā(vienalga kāds kauss, mūsu puišiem ļoti noderīga pieredze neatkarīgi no tā kā klāsies).
Atceros ļoti labi rakstu aptuveni pirms 2 nedēļām kad Savickis deva uzdevumu izcīnīt Cerību kausu, kādi bija komentāri mūsu "zinīšiem".

"Dinamo" komandai izvirzīts mērķis uzvarēt...

Palasiet komentārus

     [+] [-]

, 2013-03-12 14:21, pirms 12 gadiem
Vai tad komentētāji neteica,ka pirmā spēle būs Habarovskā?!