Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Skvorcovs un Telkvists ieved "Dinamo" finālā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Skvorcovs un Telkvists ieved "Dinamo" finālā
Miks Indrašis un Gunārs Skvorcovs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/f64

Šodien Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" iekļuva Cerības kausa finālā. Viesos Minskas "Dinamo" tika apspēlēta ar 1:0, sērijā svinot panākumu ar 3:0. Vienīgos vārtus guva Gunārs Skvorcovs, bet Mikaels Telkvists atvairīja 34 metienus.

Lai gan jau pirmajā minūtē Rīgas "Dinamo" hokejisti tika pie iespējas spēlēt skaitliskajā vairākumā, nekas bīstams netika izveidots līdz pat devītajai minūtei, kad galā ar sāncensi tika pirmās maiņas centra uzbrucējs Pols Šehura. Tomēr 27 gadus vecajam kanādietim dueli ar Minskas "Dinamo" vārtsargu Lāšu Haugenu uzvarēt neizdevās - viņa raidītā ripa atsitās pret mājinieku vārtu pārliktni.

Tomēr arī minskiešiem spēle uzbrukumā nevedās. 12. minūtē briesmas Mikaela Telkvista sargātajiem vārtiem radīja burzma vārtu priekšā un vairākas piespēles, kas ripas raidīja gar vārtiem. Taču neviens no 11 izdarītajiem metieniem rezultātu nedeva, un pirmo reizi sērijā starp Rīgas un Minskas "Dinamo" trešdaļa noslēdzās bez gūtiem vārtiem. Toties otrās trešdaļas ievadā vienības apmainījās ar teicamām izdevībām.

Vispirms pēc Cerības kausa rezultatīvākā aizsarga Oskara Cibuļska kļūdas uzbrukuma smailē mazākumā nokļuva mājinieku aizsargs Korijs Mērfijs, tomēr viņa raidītā ripa tika bloķēta. Savukārt Minskas "Dinamo" pēc astoņās spēlēs septiņus vārtus guvušā Roberta Bukarta metiena glāba vārtsargs Haugens. Taču 35. minūtē bezspēcīgs bija arī Norvēģijas hokejists.

Uzbrukuma smailē nokļuva 23 gadus vecais uzbrucējs Gunārs Skvorcovs, kurš no vidējas distances ripu ar plaukstas metienu raidīja Minskas "Dinamo" vārtu tālajā augšējā stūrī, skaisti panākot 1:0 Rīgas "Dinamo" labā. Viņam tie bija otrie vārti ne tikai Cerības kausā, bet arī Rīgas "Dinamo" rindās.

39. minūtē Gints Meija uz zilās līnijas bloķēja sāncenšu aizsarga metienu un aizskrēja pretuzbrukumā, bet šoreiz Minskas "Dinamo" glāba Haugens. Savukārt pēdējā minūtē noteikumus pārkāpa Miks Indrašis, tādējādi rīdzinieki noslēdzošās 20 pamatlaika minūtes sāka mazākumā.

Mazākumu izdevās izturēt, tāpat kā Minskas "Dinamo" hokejistu spiedienu. Pretuzbrukumā mājinieku rezultatīvākā spēlētāja Kima Hiršovica raidījumu atvairīja Telkvists, tāpat viņš bija īstajā vietā arī pēc Aleksandra Kulakova raidījuma vairākumā no vārtu priekšas. Kulakovs beidzamajā trešdaļā izdarīja piecus metienus, Minskas "Dinamo" - pat 16.

Taču neviens nevainagojās panākumiem - Rīgas "Dinamo" noturēja uzvara ar 1:0, sērijā svinot panākumu ar 3:0 un nodrošinot dalību Cerības kausa finālā. Telkvists atvairīja 34 metienus, aizvadot otro sauso spēli sezonā.

Finālā Rīgas "Dinamo" pretī stāsies tālā Habarovskas "Amur", kas četru spēļu ilgā sērijā pēcspēles metienos tika galā ar Jekaterinburgas "Avtomobilist". Pirmā spēle piektdien pulksten 19:30 Rīgā.

Rīgas "Dinamo" sastāvs

Mikaels Telkvists (Māris Jučers); Kristaps Sotnieks - Guntis Galviņš, Arvīds Reķis - Krišjānis Rēdlihs, Rodrigo Laviņš – Oskars Cibuļskis, Jēkabs Rēdlihs; Gunārs Skvorcovs - Pols Šehura - Miks Indrašis, Roberts Bukarts - Andris Džeriņš - Džeimijs Džonsons, Juris Upītis – Vitālijs Pavlovs - Gints Meija, Raitis Ivanāns - Māris Bičevskis - Elvijs Biezais.

KHL Cerības kauss, 11. marts, Minska

Minskas "Dinamo" - Rīgas "Dinamo" 0:1 (0:0, 0:1, 0:0)

Vārti: 34:45 Skvorcovs (Cibuļskis, Šehura) 0:1
Soda minūtes: 6:10
Metieni: 34:18
Vārtsargi: Lāšs Haugens - Mikaels Telkvists

Izmantotie resursi:
Континентальная Хоккейная Лига - KHL.RU -...

     [+] [-]

, 2013-03-11 21:35, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Neviens jau nav vainīgs, ka tādu savākteņu komandu treneri, kā Donbass un Mn Dynamo nespēj pietiekami motivēt savu daudzgalvaino leģionāru kolektīvu
Nē, KHL šo turnīru noveda līdz absurdumam, jo, pirmkārt, tā norisi izsludināja nevis pirms sezonas, bet kad lielai daļai spēlētāju un treneru bija pavisam citi plāni.
Iespējams ka nākotnē šis Cerību kauss arī iedzīvosies, un komandas pret to nopietni attieksies, bet šosezon tas ir kārtīgs farss.

     [+] [-]

, 2013-03-11 21:36, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, KHL šo turnīru noveda līdz absurdumam, jo, pirmkārt, tā norisi izsludināja nevis pirms sezonas, bet kad lielai daļai spēlētāju un treneru bija pavisam citi plāni.
Iespējams ka nākotnē šis Cerību kauss arī iedzīvosies, un komandas pret to nopietni attieksies, bet šosezon tas ir kārtīgs farss.
Pamato kapec shosezon Nagenkas kauss ir farss???
Tu kaut ko prosta uzrakstiji, bet pamatojuma neviena!

     [+] [-]

, 2013-03-11 21:37, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Pareizi, aizmirsu – kā tu Matulim klāstīji, komentāri pie RD rakstiem tev saucas "pajautrošanās"
Savā veidā jā, jo lielāko daļu šeit rakstošos, maigi sakot, es neuztveru nopietni.
Protams, ir arī normāli SC lietotāji, bet viņi pazūd kopējā masā.

     [+] [-]

, 2013-03-11 21:38, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Savā veidā jā, jo lielāko daļu šeit rakstošos, maigi sakot, es neuztveru nopietni.
Protams, ir arī normāli SC lietotāji, bet viņi pazūd kopējā masā.
N pie kuriem SC lietotajiem tu sevi pieskaiti???

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 21:39, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pamato kapec shosezon Nagenkas kauss ir farss???
Tu kaut ko prosta uzrakstiji, bet pamatojuma neviena!
(facepalm)

     [+] [-]

, 2013-03-11 21:41, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, KHL šo turnīru noveda līdz absurdumam, jo, pirmkārt, tā norisi izsludināja nevis pirms sezonas, bet kad lielai daļai spēlētāju un treneru bija pavisam citi plāni.
Iespējams ka nākotnē šis Cerību kauss arī iedzīvosies, un komandas pret to nopietni attieksies, bet šosezon tas ir kārtīgs farss.
Mani neuztrauc, vai tu to uzskati par farsu vai citu komandu treneri utt. to uzskata par farsu – mani interesē tas, ko es redzu – respektīvi, ka tuvākās un tālākās LV izlases rezerves dabūn kārtīgi izspēlēties un dara to ar iedvesmu. Kas arī ir šī turnīra galvenais ieguvums.

  +5 [+] [-]

, 2013-03-11 21:42, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Savā veidā jā, jo lielāko daļu šeit rakstošos, maigi sakot, es neuztveru nopietni.
Protams, ir arī normāli SC lietotāji, bet viņi pazūd kopējā masā.
Bet tad jau tavi komentāri pie RD rakstiem ir tīrākais reslings un tavu rakstīto ir bezjēdzīgi ņemt nopietni

  +4 [+] [-]

, 2013-03-11 21:44, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas saucās-es uzrakstīju kaut ko, bet pamatojuma man tam visam nav.
Labi, labi, neiešu jau ar Tevi skrieties, Tev pieredze sc.com ir vislielākā.

Kādi varbūt hokejistiem citi plāni, līgumi ir līdz maijām? Lielākajā daļā komandās kas vairs nespēlē, turpinās treniņi.
Kauss tiešām ir absurds, pēc šodienas spēles izskatijās ka mūsējiem nebija nekāda prieka par uzvaru, drīzāk pat izstiepti ģīmji ka tagad jālido uz Habarovsku.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-11 21:44, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kādi tad Tev der tie argumenti? Nekādi, jo Tu visu samuķīsi.
Dzīvē ap@irš, aprunā tikai tos kurus ir to vērts darīt, tā manuprāt ir skaudība. Kā agrāk apsmēja Baronu, ārprāts, tagad kad viņi ir nekas, nevienam šie nav vajadzīgi, pat trakākajiem heiteriem. Kapēc tā notiek?
Tikai nestāsti ka RD Tev nepatīk Krievijas dēļ, kad pirms dažiem gadiem LM draudēja bankrots, momentā biji gatavs zem cska gulties, nekādu pretenziju Tev nebija, galvenais paglābties.
Jā,jā.
Man skauž, ka Čikāgai ir basketbola klubs ''Bulls'', un skauž, ka vāciešiem ir autobraucējs Fetels u.t.t..
Man ne tikai RD nepatīk, bet arī Maskavas nams Rīgā un ''Jaunais vilnis'' Jūrmalā, jo es šo komplektu uzskatu par tīrāko RU ''maigās okupācijas'' rīkiem.
LM un CSKA sadarbībā tobrīd neko sliktu nesaskatīju, jo tā ir normāla sadarbība starp diviem klubiem, kas nekādi neietekmētu sabiedrisko domu. Šobrīd es par to adomātu ļoti nopietni, jo tas vairs nav tas CSKA, kāds tas bija pirms diviem gadiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 21:46, pirms 12 gadiem
Neviena komanda, ne uz vienu spēli neiziet ar domu, ka tūlīt zaudēsim un miers!! Neviena!!! Un pie pakaljas, tas būtu Galaktiku kauss . Gagarins .. Stenlijs., Špenglers vai setas komandu pagalma kauss!uzvaret grib katra - kaa sanāk spēlē tas jau ir cits jautājums . Neviena spēle nav nekāds farss speletājam , kas i u laukuma, taa ir reāla iespēja vinnēt , kapāties , dabuut traumu. u.ttttttttt un tas ir bijis vienmēr.un nevens negrib palikt pedejais .. ne kopeja chempii ne aii jebkādā citaa sacensiibaa...paeizi teica ka jaacīnas un jaakapaajas par godu, par lidzjutiejiem u.tttt Malachi puikas!!LAI VEICAS TAALAAK!!!

     [+] [-]

, 2013-03-11 21:46, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Bet tad jau tavi komentāri pie RD rakstiem ir tīrākais reslings un tavu rakstīto ir bezjēdzīgi ņemt nopietni
Tas pēc katra ieskatiem.
Bet godīgi atzīstos, ka rakstot komentārus īpaši neiespringstu uz nopietnām diskusijām.

     [+] [-]

, 2013-03-11 21:48, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Mani neuztrauc, vai tu to uzskati par farsu vai citu komandu treneri utt. to uzskata par farsu – mani interesē tas, ko es redzu – respektīvi, ka tuvākās un tālākās LV izlases rezerves dabūn kārtīgi izspēlēties un dara to ar iedvesmu. Kas arī ir šī turnīra galvenais ieguvums.
Ja tā uz to visu skatās, tad Tev ir taisnība, bet ir viens bet u.t.i., ka lielākā daļa jauno spēlētāju regulārā sezonā spēlēja pret šiem pašiem pretinieki, un tāpēc pa lielam viņi zin kas ir kas.

     [+] [-]

, 2013-03-11 21:53, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,jā.
Man skauž, ka Čikāgai ir basketbola klubs ''Bulls'', un skauž, ka vāciešiem ir autobraucējs Fetels u.t.t..
Man ne tikai RD nepatīk, bet arī Maskavas nams Rīgā un ''Jaunais vilnis'' Jūrmalā, jo es šo komplektu uzskatu par tīrāko RU ''maigās okupācijas'' rīkiem.
LM un CSKA sadarbībā tobrīd neko sliktu nesaskatīju, jo tā ir normāla sadarbība starp diviem klubiem, kas nekādi neietekmētu sabiedrisko domu. Šobrīd es par to adomātu ļoti nopietni, jo tas vairs nav tas CSKA, kāds tas bija pirms diviem gadiem.
Jā, jā, savā elementā, Maskavas nams u.t.t.
Jauno vilni zina daudzi, bet kas notiek tajā namā 90% nav ne jausmas un RD skatās, vai kaut minimāli seko līdz ne vairāk par 10%, iespējams ka pat tik daudz nesalasītos.
Un kā Tu zini kas ko ietekmē, man prieks ka daudziem jauniešiem acis atverās uz krievu bardaku, savādāk pirms RD, šeit ar argumentiem pret rašu nevarēja parādīties, momentā tiku no@irsts. Tagad tas reti notiek, drīzāk jau Tu metīsies krievus aizstāvēt, nevis RD fani.

     [+] [-]

, 2013-03-11 21:55, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Labi, labi, neiešu jau ar Tevi skrieties, Tev pieredze sc.com ir vislielākā.

Kādi varbūt hokejistiem citi plāni, līgumi ir līdz maijām? Lielākajā daļā komandās kas vairs nespēlē, turpinās treniņi.
Kauss tiešām ir absurds, pēc šodienas spēles izskatijās ka mūsējiem nebija nekāda prieka par uzvaru, drīzāk pat izstiepti ģīmji ka tagad jālido uz Habarovsku.
Jā, sezona tiešām turpinās līdz 30. aprīlim, bet paskaties kurā no klubiem,kuriem sezona beigusies,kas reāli šobrīd notiek. Jaunie,kuri vel var spēlēt MHL, ir pievienojušies saviem klubiem, lai cīnītos MHL PO, bet pārējie spēlētāji un treneri ir garākos vai īsākos atvaļinājumos.
Ja arī kāda komanda kaut ko vel trenējas, tad tīri formāli.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-11 21:57, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja tā uz to visu skatās, tad Tev ir taisnība, bet ir viens bet u.t.i., ka lielākā daļa jauno spēlētāju regulārā sezonā spēlēja pret šiem pašiem pretinieki, un tāpēc pa lielam viņi zin kas ir kas.
Kāds sakars ar to vai viņi zin vai nezin, kas ir kas? Tādam Bukartam, Biezajam, Svorcovam, Upītim, Bičevskim, Pavlovam šīs vismaz 12 spēles ir 10x vērtīgākas, nekā viņi to pašu laiku būtu bezmērķīgi slidinājušies treniņos...

     [+] [-]

, 2013-03-11 21:58, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Jā, jā, savā elementā, Maskavas nams u.t.t.
Jauno vilni zina daudzi, bet kas notiek tajā namā 90% nav ne jausmas un RD skatās, vai kaut minimāli seko līdz ne vairāk par 10%, iespējams ka pat tik daudz nesalasītos.
Un kā Tu zini kas ko ietekmē, man prieks ka daudziem jauniešiem acis atverās uz krievu bardaku, savādāk pirms RD, šeit ar argumentiem pret rašu nevarēja parādīties, momentā tiku no@irsts. Tagad tas reti notiek, drīzāk jau Tu metīsies krievus aizstāvēt, nevis RD fani.
Ja Tu nezini, kas notiek Maskavas namā, tad nevajag domāt, ka paši krievi nezin kas tur notiek.
Labi,es off, jo rīt agri jāceļas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-11 22:03, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Kāds sakars ar to vai viņi zin vai nezin, kas ir kas? Tādam Bukartam, Biezajam, Svorcovam, Upītim, Bičevskim, Pavlovam šīs vismaz 12 spēles ir 10x vērtīgākas, nekā viņi to pašu laiku būtu bezmērķīgi slidinājušies treniņos...
Par visiem +/- ko šie spēlētāji iegūs aktīvi spēlējot šai turnīrā mēs redzēsim nākošā sezonā. Vai tas viņiem dos lielāku spēles laiku, vietu augstākās maiņās.
Pagaidām par šo labumu pāragri spriest.
Par cik dzird runas, ka RD nākošā sezonā būs cits galvenais treneris no ārzemēm (ne Nolans) ar visiem saviem palīgiem, tad šai centībai šobrīd izskatās ir tikai tik labums, ka puiši dabū kārtīgi izspēlēties.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-11 22:04, pirms 12 gadiem
Heh te atkal Namejs uzdarbojas ar savu demagoģiju
Tak ar viņu nav vērts kaut kādu diskusiju veidot.
Viņam tik taisnība un basta, pārējie tik viņa kārtējai vakara izklaidei komentārus drukāt bezjēdzīgus nepārtraukti

  -1 [+] [-]

, 2013-03-11 22:07, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pamato kapec shosezon Nagenkas kauss ir farss???
Tu kaut ko prosta uzrakstiji, bet pamatojuma neviena!
tāds rēcīgs čuvaks esi

     [+] [-]

, 2013-03-11 22:15, pirms 12 gadiem
valafar rakstīja: Andrijeviskis 2min pirms beigam panema timeout lai uzzimetu minskiešiem evakuācijas planu no arēnas

     [+] [-]

, 2013-03-11 22:16, pirms 12 gadiem
Bet vispāt prieks par Gunāru, kā nekā savējais! Tā turpināt!

     [+] [-]

, 2013-03-11 22:16, pirms 12 gadiem
Gaidām Lukašenko ārdīšanos.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-11 22:16, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas saucās-es uzrakstīju kaut ko, bet pamatojuma man tam visam nav.
Kā ta nav, paņem dažus gadus atpakaļ un palasi ko esi rakstījis

     [+] [-]

, 2013-03-11 22:29, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: Kā ta nav, paņem dažus gadus atpakaļ un palasi ko esi rakstījis
Vispār jau cilvēkiem ir raksturīgi kļūdīties un savu viedokli nereti mainīt, jo mums nav dota iespēja ielūkoties salīdzinoši netālā nākotnē, nemaz nerunājot par tālāku nākotni.
Es arī esmu tikai cilvēks.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-11 22:40, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vispār jau cilvēkiem ir raksturīgi kļūdīties un savu viedokli nereti mainīt, jo mums nav dota iespēja ielūkoties salīdzinoši netālā nākotnē, nemaz nerunājot par tālāku nākotni.
Es arī esmu tikai cilvēks.
Tev jau tā pierasta lieta, mainīt domas kā tev pašam tajā brīdī izdevīgi.
40 minūtes atpakaļ teici ka off un gulet jāiet
Ko vel troļļo? Vai gulēt tev nozīmē kopā ar datoru nakti pavadīt?

  -2 [+] [-]

, 2013-03-11 22:47, pirms 12 gadiem
eziitis rakstīja: Saprot, ka bezjēdzīgs pasākums un ņirgāšanās, bet sasit Spartaku.
Saprot, ka bezjēdzīgs pasākums un ņirgāšanās, bet tur RD visu pēdējo periodu pie Tellija kastes un mēģina atspēlēties.
Arī līdzjutēji noteikti galvu kaut kur iespieduši, jo divās spēlēs kopā uz šo bezjēdzīgo pasākumu atnāca ~17 000 cilvēku.
Nevar saprast, varbūt viņiem likums pieņemts, ka jāiet... Kepkas tad nāk tikai 3-4k, jo nav obligātais apmeklējums.

     [+] [-]

, 2013-03-11 23:57, pirms 12 gadiem
Nu es pat nez, ko sacīt- īpaša prieka nav, jo šis kauss ir zemākajam līgas slānim, pie tam debija... Protams, prieks par mūsējiem, kas kko dara. Prieks arī par uzvaram, ko viņi sagādājuši līdz šim.

Personīgi es šo kausu uzskatu par neko vairāk kā labu pieredzi. Spēlētāji ir laukumā un strādā. Žēl, ka noplauka Gagarina kauss, bet ceru, ka mūsējie būs vismaz tai 17.vietā Lai veicas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-12 00:36, pirms 12 gadiem
Lūdzu kāds man var paskaidrot, kāpēc pirmās spēles ir Rīgā?! Ja DR bija augstāk kopvērtējumā un visu tādu, tad jau sanāk ka Amur ir laukuma priekšrocības, jo pēdējās izšķirošas spēles un iespējams bullīši notiks Habarovska! Absurds, es jau domāju, ka kā visās kārtās būs, tas kas augstās vada pēdējas 2vas spēles, tad jau sanāk kausu pasniegs Habarovska...sucks

     [+] [-]

, 2013-03-12 00:42, pirms 12 gadiem
Jūlis rakstīja: Aga. Pa ceļam pamakšķerēs saldūdens roņus
Ja zaudēs abas atpakaļk jānāk ar kājām

     [+] [-]

, 2013-03-12 00:52, pirms 12 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2013-03-12 10:58, pirms 12 gadiem
Kā Minska hokeju spēlēja.
Salīdzinot vakardienas sastāvus Minskai vajadzētu uzvarēt graujoši, bet uzvārdu vietā ir dzīvi cilvēki. Ja cilvēks tā pavirši skatītos-Minska spieda kombinēja, vienmēr beigās kaut kas pietrūka, vai pievīla pēdējā brīdī tehniskais brāķis.
Minska nospēlēja tā kā gribēja vakar-izskatījās ka cīnās, bet zaudēja. Patiesībā Minska meta virsū Telkvistam(esmu pārliecināts ka lielākā daļa to darīja tīšām), Minskai bīstamos momentos ļoti bieži bija jocīgi risinājumi, kas patiesībā momentus sabojāja. Atklāti nez vai kāds to pateiks no Minskas(bet varbūt tomēr pēc līguma beigām kāds leģionārs atzīsies), ka Minska darīja visu lai izskatītos skaisti bet zaudētu.
Mūsējie jau nebija labāki-izgāja laukumā ar domu ka Minska jau sēriju atdos, neies sisties 2 spēles lai viss izšķirtos loterijā(bullīšos) un pēc tam "dāvana"-lidojums uz Habarovsku. Mūsējie arī nespēlēja ar pilnu atdevi, neteiktu ka īpaši centās.
Daudz ko sabojāja Lukašenko ar saviem izteikumiem(varbūt par visu sabojāja).
Uzvarējām Minsku sērijā, kura nevēlējās spēlēt. Tik un tā mūsējiem saku malači-ne jau par spēli, bet par to ka bija vairāk motivēti kā pretinieki. Prieks no tā nemazinās-esam finālā un arī 260000$ arī nopelnīti.
Jāatceras ka finālā Amur spēles neatdos kā Minska. Priecē ka mūsu puišiem būs iespēja sevi parādīt finālā(vienalga kāds kauss, mūsu puišiem ļoti noderīga pieredze neatkarīgi no tā kā klāsies).
Atceros ļoti labi rakstu aptuveni pirms 2 nedēļām kad Savickis deva uzdevumu izcīnīt Cerību kausu, kādi bija komentāri mūsu "zinīšiem".

"Dinamo" komandai izvirzīts mērķis uzvarēt...

Palasiet komentārus

     [+] [-]

, 2013-03-12 14:21, pirms 12 gadiem
Vai tad komentētāji neteica,ka pirmā spēle būs Habarovskā?!