Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Cibuļskis atgriežas "Dinamo" ierindā, Locānu nosūta uz "Rīgu"

Rolands Eliņš

Cibuļskis atgriežas "Dinamo" ierindā, Locānu nosūta uz "Rīgu"
Oskars Cibuļskis
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

KHL komanda Rīgas „Dinamo” pavēstījusi, ka četru spēļu izbraukumā devusies 25 hokejistu sastāvā, un pēc mēneša pārtraukuma komandas ierindā atgriezies aizsargs Oskars Cibuļskis, bet jaunais uzbrucējs Roberts Locāns pievienojies MHL komandas „Rīgas” sastāvam.

„Dinamo” aizsargs Oskars Cibuļskis guva galvas traumu devītā oktobra spēlē, saasinot komandas problēmas aizsardzības līnijā, jo tobrīd traumēts bija arī Aleksandrs Jerofejevs. Cibuļska sakarā tobrīd netika izziņots konkrēts atlabšanas periods un laukumā viņš oktobrī vairs neizgāja. SavukārtJerofejevs ierindā atgriezās jau iepriekšējā KHL spēlē pret Minskas „Dinamo”, bet tagad to darīs arī Cibuļskis, kurš kopā ar komandu devies izbraukumā, un „Dinamo” pavēstījusi, ka viņš atguvies no savainojuma. Cibuļskis šosezon piedalījies 14 „Dinamo” spēlēs, taču sezonas pirmo punktu vēl nav guvis.

Izbraukumā nav devies savainotais uzbrucējs Nikolajs Jeļisejevs, kā arī Roberts Locāns, kurš pēdējās sešās spēlēs bija komandas pieteikumā, taču laukumā neizgāja. 19 gadus vecais Locāns nosūtīts uz „Dinamo” jauniešu komandu, kurai, kā norādīts „Dinamo” paziņojumā, palīdzēs svarīgās MHL čempionāta spēlēs.

Locāns šosezon izgājis laukumā 17 KHL spēlēs, turklāt trijās tikai simboliski, proti, nospēlējis mazāk par minūti, taču komandas pieteikumā bija jau kopš sezonas sākuma. Viņš savā KHL debijas gadā pagaidām guvis divus punktus (0+2), pa vārtiem izdarījis astoņus metienus un nopelnījis pozitīvu lietderības koeficientu +1. „Rīgai” savukārt parīt un aizparīt paredzētas divas izbraukuma spēles pret SKA, pēc tam vēl četras spēles viesos, un nākamais mačs savā laukumā vien novembra pašās beigās. „Rīga” šobrīd ieņem 14. jeb priekšpēdējo vietu Rietumu konferencē, no „play-off” zonas atpaliekot par astoņiem punktiem.

Arī „Dinamo” ir priekšpēdējā vietā savā konferencē, taču no astotās vietas šobrīd atpaliek tikai piecus punktus. Šodien komanda devusies izbraukumā uz Kazahstānu, kur jau rīt aizvadīs spēli pret „Barys”, bet pēc tam spēles viesos ar trim Austrumu konferences komandām – „Avangard”, „Yugra” un ”Avtomobolist”. Visas spēles būs pieejamas VSB tiešraidē.

”Dinamo” sastāvs četru spēļu izbraukumā

Vārtsargi: Jūakims Ēriksons, Jakubs Sedlāčeks un Nils Grīnfogels.
Aizsargi: Stīvens Saigo, Tomāšs Kundrāteks, Krišjānis Rēdlihs, Guntis Galviņš, Kristaps Sotnieks, Ēriks Ševčenko, Māris Jass, Aleksandrs Jerofejevs un Oskars Cibuļskis.
Uzbrucēji: Lauris Dārziņš, Tims Sestito, Ville Leino, Miks Indrašis, Miķelis Rēdlihs, Kaspars Saulietis, Gints Meija, Andris Džeriņš, Gunārs Skvorcovs, Armands Bērziņš, Edgars Kulda, Māris Bičevskis un Vitālijs Pavlovs.

”Dinamo” izbraukuma spēļu kalendārs

DatumsSākumsPretiniece
10.1115:30Barys
12.1115:00Avangard
14.1113:30Yugra
16.1116:00Dinamo Min

Izmantotie resursi:
Sākums - Hokeja kluba Dinamo Rīga oficiālā...

  -4 [+] [-]

, 2015-11-09 13:50, pirms 9 gadiem
Reitu pret nūvuojinuotu Barys ir juonem 3 punkti cytu variantu nav..

  +3 [+] [-]

, 2015-11-09 14:00, pirms 9 gadiem
Drīz aizsargu komandā būs vairāk kā uzbrucēju.

  +3 [+] [-]

, 2015-11-09 14:03, pirms 9 gadiem
Kad Grīnfogelu iespēlēs?

  +3 [+] [-]

, 2015-11-09 14:12, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Kad Grīnfogelu iespēlēs?
Baidos, ka šam draud iepriekšējo latviešu vārtsargu liktenis RD. Kā te viens kadrs raksta, strauja izaugsme, pateicoties treniņiem ar īstiem meistariem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-11-09 14:17, pirms 9 gadiem
Nu un ? Ta nu gan dienas sporta notikums

  -4 [+] [-]

, 2015-11-09 14:17, pirms 9 gadiem
Janem vismaz 6pt.no izbraukuma!

     [+] [-]

, 2015-11-09 14:28, pirms 9 gadiem
Domāju, ka pārtraukumā pastiprinās sastāvu bet nekā.
Kaut kāda bezmērķu komanda. Nabagmāja...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-11-09 14:30, pirms 9 gadiem
Gūža rakstīja: Domāju, ka pārtraukumā pastiprinās sastāvu bet nekā.
Kaut kāda bezmērķu komanda. Nabagmāja...
Uzraksti Vovam, pasūdzies, moš atmet kādu rubli

  -3 [+] [-]

, 2015-11-09 14:32, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: TRTD nav ieinteresēti kādu iespēlēt, lai tas būtu palīgs ilgtermiņā.
a kāpēc viņiem to darīt, ja NHL klubi iespēlē i priekš sevis, i priekš citiem...
a par trešo vārtsargu TRTD komandā var būt jebkurš...man pat nav saprotams, kāpēc TRTD vēl nav izsludinājusi konkursu par trešā vārtsarga vietu, pat naudu nopelnītu...domāju gribētāju būtu diezgan daudz, ja jau pat uz izbraukumiem dodas nepārtraukti bariņš līdz komandai!

  -4 [+] [-]

, 2015-11-09 14:32, pirms 9 gadiem
Saldais Imperions rakstīja: Cinks, Straupe, Pečura, Hartmanis, Vilkoits, Upītis, Biezais, M.Lipsbergs, Begovs, Sarkans, Siksna utt. – bija iespēja parādit sevi kā RD noderīgiem kadriem, tikai viņi neizmantoja šo iespēju. Un nekur citur viņi nav izsitušies.
Kā tad īsti ir - tika dota iespēja, jeb tika likti dēl attiecīgajā sezonā "vajadzīgā" dzimšanas gada un pārsniedzot to, uzreiz kļuva lieki?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-11-09 14:54, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Kā tad īsti ir - tika dota iespēja, jeb tika likti dēl attiecīgajā sezonā "vajadzīgā" dzimšanas gada un pārsniedzot to, uzreiz kļuva lieki?
Droši vien - gan, gan.
Vajadzēja "jaunos" un vienlaicīgi tā viņiem bija iespēja.
Galu galā, šī situācija visiem bija zināma jau sākotnēji, tā taču ir (bija) pašu spēlētāju izvēle, piekrist vai nē, zinot, ka nāksies daudz sēdēt malā un nākotne nav garantēta.

  +2 [+] [-]

, 2015-11-09 14:55, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Kad Grīnfogelu iespēlēs?
Mazliet jau pie spēlēšanas viņš tiek - kad RD ir mājās un viņš dodas uz Liepāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-11-09 15:14, pirms 9 gadiem
Saldais Imperions rakstīja: NHL klubi neko neiespēlē, tie ņem tikai gatavus NHL līmenī spēlēt varošus spēlētājus. Iespēlē AHL.
Un gribu redzēt kādu NHL klubu, ar 2 veseliem un stabiliem vārtsargiem, kas sezonas laikā ņemtu iespēlēt 3. vārtgargu .
Un Rd jau nav savas fermas, tāpēc ar saka ka neiespēlē. Rd gadījumā cilvēks vnk tiek vazāts līdzi, laukuma spēlētāji šad tad uz dažām minūtēm tiek uzlaisti. Protam tāds kā tu, kas pats nekā nav darījis, tik lasa Sējēju, tiešām tic ka tāds ir darbs ar jaunajiem nākotnes spēlētājiem. Tā pati Sējēja paaudze tika iespēlēta savādāk 80to beigās.

     [+] [-]

, 2015-11-09 15:14, pirms 9 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: nemuldi, pilnīgas auzas raksti.
1.pirmā maiņā tiešām netika dota iespēja

  -2 [+] [-]

, 2015-11-09 15:16, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Droši vien - gan, gan.
Vajadzēja "jaunos" un vienlaicīgi tā viņiem bija iespēja.
Galu galā, šī situācija visiem bija zināma jau sākotnēji, tā taču ir (bija) pašu spēlētāju izvēle, piekrist vai nē, zinot, ka nāksies daudz sēdēt malā un nākotne nav garantēta.
Nu a ko tam jaunajam teikt, kad tāds Sējējs pieiet un sāk stāstīt par lielo iespēju, lai gan pat zin ka vāc limitčikus pulēšanai? Fermu vajag, fermu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-09 15:38, pirms 9 gadiem
Saldais Imperions rakstīja: Tu mētā muļķi, vai tiešām esi tik glups?
Paskatīsimies kaut vai šosezonu, ne to ko Sējējs raksta, bet sausu statistiku – Locāns - 17 spēles, vidēji spēlē 5:29 minūtēs uz laukuma, Jeļisejevs - 9 spēles, vidēji spēlē 8:24 minūtēs uz laukuma, Kulda - 11 spēles, vidēji spēlē 6:47 minūtēs uz laukuma.

Sējēja laikā RD bija tas pats – labākie no Latvijas Bērza tika izsaukti uz RD un tika dota iespēja, kuru vai nu izmantoja, vai nē, bija piemēram Karpinskis, it kā meta Bērzā daudz šaibas, bet RD nevarēja noturēties, arī citi kadri, kā Pūpols...

P.S. "...Protam tāds kā tu, kas pats nekā nav darījis,..." – kas man tagad būtu jādara? Kad sportoju, biju Latvijas izlasē savā sportaveidā un ļoti labi zinu, ko nozīmē smagi trenēties.
Kādā sporta veidā?

     [+] [-]

, 2015-11-09 15:38, pirms 9 gadiem
Vārtsargus nevar iespēlēt, jāiet laukumā jau nobriedušiem, gataviem. 3 vārtsarga loma ir būt kā izteiktam rezervistam. Pirkt leģionāru vai ņemt savējo. Padomājiet loģiski kā ir izdevīgāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-11-09 15:41, pirms 9 gadiem
Saldais Imperions rakstīja: Airēšanā.
Tāds kārtīgs džentlmeņu sporta veids, airētājam neklātos būt saldajam puikam un TRTD cepurniekam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-11-09 15:47, pirms 9 gadiem
Saldais Imperions rakstīja: Skaidrs, tu neesi ne Saku Koivu, ne soms, tāpat es neesmu saldais puika un arī neesmu nekāds TRTD cepurnieks.
Mans avatars un segvārds ir mani paraugi gan sportā, gan dzīvē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-11-09 15:57, pirms 9 gadiem
Saldais Imperions rakstīja: Tu mētā muļķi, vai tiešām esi tik glups?
Paskatīsimies kaut vai šosezonu, ne to ko Sējējs raksta, bet sausu statistiku – Locāns - 17 spēles, vidēji spēlē 5:29 minūtēs uz laukuma, Jeļisejevs - 9 spēles, vidēji spēlē 8:24 minūtēs uz laukuma, Kulda - 11 spēles, vidēji spēlē 6:47 minūtēs uz laukuma.

Sējēja laikā RD bija tas pats – labākie no Latvijas Bērza tika izsaukti uz RD un tika dota iespēja, kuru vai nu izmantoja, vai nē, bija piemēram Karpinskis, it kā meta Bērzā daudz šaibas, bet RD nevarēja noturēties, arī citi kadri, kā Pūpols...

P.S. "...Protam tāds kā tu, kas pats nekā nav darījis,..." – kas man tagad būtu jādara? Kad sportoju, biju Latvijas izlasē savā sportaveidā un ļoti labi zinu, ko nozīmē smagi trenēties.
Tai laikā bija Bērzs un RASMS, ne katrs ir gatavs no junioriem uzreiz TOP līmenī spēlēt, bet jaunajiem ir jāspēlē daudz.
Latvijas izlasē? Beidz muldēt, tas ka tu katru oponentus katrā diskusijā apsaukā, reāli parāda tavu sajāto pašapziņu, nevis izlases vecis esi

  +3 [+] [-]

, 2015-11-09 15:59, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Vārtsargus nevar iespēlēt, jāiet laukumā jau nobriedušiem, gataviem. 3 vārtsarga loma ir būt kā izteiktam rezervistam. Pirkt leģionāru vai ņemt savējo. Padomājiet loģiski kā ir izdevīgāk.
Interesanti Funi, kāpēc NHL slēdz līgumus ar AHL klubiem un nosūtu tur savus spēlētājus, spēlu prakses iegūšanai, ja reiz vārtsargiem nevajag spēlēt, bet uzreizt nez no kā šis kaut kad "nobriest"

  -1 [+] [-]

, 2015-11-09 16:09, pirms 9 gadiem
"Locāns nosūtīts uz „Dinamo” jauniešu komandu, kurai, kā norādīts „Dinamo” paziņojumā, palīdzēs svarīgās MHL čempionāta spēlēs"

vai tad MHL play-off sācies ?

pamācījušies no tiem pašiem krieviem, kā jaunie ir jāiespēlē sastāvā,
savādāk aiz soliņa tukšums
labi vēl bijušie nelauzās un atgriežas DR, kad traumu dēļ vairs nevar nokomplektēt soliņu, nerunājot par 5.maiņu konkurencei

  +1 [+] [-]

, 2015-11-09 16:11, pirms 9 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Būtu Brahmani paņēmuši, būtu lielāks devums nekā no Dārziņa.
no Edija visi baidās, varbūt kaimiņu batjas spiegs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-11-09 16:19, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Interesanti Funi, kāpēc NHL slēdz līgumus ar AHL klubiem un nosūtu tur savus spēlētājus, spēlu prakses iegūšanai, ja reiz vārtsargiem nevajag spēlēt, bet uzreizt nez no kā šis kaut kad "nobriest"
Atbilde ļoti vienkārša. Ļoti slikti ka mums nav īsts farmklubs. NHL tādi ir, KHL nav. Viņi savus vārtsargus iespēlē AHL. Kur lai savus vārtsargus iespēlē KHL komandas???????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-11-09 16:59, pirms 9 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Trtd cepurnieki sadiskutejusi un rezultāts kā vienmēr: krievu sēta
Diez kur tas arhīvs palicis, pēc viņa tad gan paliek kārtīga vaļiņķu smaka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-11-09 17:22, pirms 9 gadiem
1jopcik rakstīja: Daugaviņš jau 18 gados bija lielās izlases līderis un 6 spēlēs 3+3 salasīja, bet Locāns 20 gados 15 spēlēs lasa 2 piespēles. Skaidrs ka viņš nekļus par Daugaviņu.
Nu itkā jau Locānam ir 19 gadi. Un Daugaviņam nākošaja gadā izlasē bija apaļa nulle un 25 gados iekš Dinamo Rīgas 35 spēlēs 5 goli un plussmīnuss koeficents -5. Un Dārziņš arī 24 gados neko nemeta.Tākā kautkādas glupības tu raksti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-09 17:35, pirms 9 gadiem
1jopcik rakstīja: Isti pat nesaprotu par ko ir strīds jo Locāns tā pat bez spēļu prakses nepaliks. Viņš Dinamo nospēlēs vēl savas 20 spēles un pārējās MHL. Priekš beperspektīvā tas ir daudz. Banss laikam grib lai bezperspektīvais spēle katrā spēlē un būtu pirmajā maiņā, tikai nezinu nezinu kāpēc bezperspetivajam būtu jadot tāds avanss.
Strīda jau nav, tikai tavs dalījums perspektīvajos un bezperspektīvajos(šito vārdu iemācies pareizi rakstīt) izraisa smaidu.

  +1 [+] [-]

, 2015-11-09 17:38, pirms 9 gadiem
Gūža rakstīja: Domāju, ka pārtraukumā pastiprinās sastāvu bet nekā.
Kaut kāda bezmērķu komanda. Nabagmāja...
viņi jau nabagi,par nākotni vispār nedomās,jaunajiem vārtsargiem iespēju vispār nedod,un leģionārus izvēlas tādus kuri nekam neder

  +1 [+] [-]

, 2015-11-09 17:41, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Atbilde ļoti vienkārša. Ļoti slikti ka mums nav īsts farmklubs. NHL tādi ir, KHL nav. Viņi savus vārtsargus iespēlē AHL. Kur lai savus vārtsargus iespēlē KHL komandas???????
Tad tagad jau Tev "mums" ir ne tikai RD bet viss KHL? Tevi paaugstināja?

  +1 [+] [-]

, 2015-11-09 17:44, pirms 9 gadiem
Saldais Imperions rakstīja: Ko murgo?
Ja spēlētājs 20-21 gada vecumā nespēj spēlēt TOP līmenī, tad visticamāk, ar tur nekas vairs arī nebūs - būs viens no tā bariņa, kas klīst labākajā gadijumā pa KAZ, VHL, EIHL, FRA, MOL u.c. tāda līmeņa līgām.
šobrīd murgo Tu airētāj, tikai retais tajā vecumā ir gatavs TOP līmeņa kadrs, lielākoties tai vecumā vēl ir apstrādājams materiāls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-11-09 17:51, pirms 9 gadiem
arhivs X rakstīja: Iedod naudu!
Paņem un pārskaiti kādu eivriku no saviem pie svensoniem iekrātajiem.
Kas priekš mīļotā kluba žēl?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-11-09 17:53, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Atbilde ļoti vienkārša. Ļoti slikti ka mums nav īsts farmklubs. NHL tādi ir, KHL nav. Viņi savus vārtsargus iespēlē AHL. Kur lai savus vārtsargus iespēlē KHL komandas???????
Ko? Jau esi kļuvis par visas Kolorado līgas analītiķi? Vova Puķins piemeta pie Taviem Jūdasa grašiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-09 17:56, pirms 9 gadiem
arhivs X rakstīja: Cik labi, ka atsākas hokejs. Pokemoniem/dīkdieņiem Rietumu vilcienam un SakuKoivu ir par ko atkal padiskutēt
Nav jau tā, ka visi, kas nestrādā ar lāpstu un cirvi, būtu dīkdieņi. Imperions, piemēram, visā sastāvā ir baltās apkaklītes.

     [+] [-]

, 2015-11-09 17:56, pirms 9 gadiem
arhivs X rakstīja: Ak jā, Ivaru piemirsu pieminēt!
Vispār jau Tu pirmais šeit sāki savu sūdu dzīt!
Tas tā-ja nepamanīji.
Man vienkārši sagribējās Tev ko uzmundrinošu uzrakstīt, lai Tu saņemtos un kaut ko labu izdarītu sava mīļotā Riž-Skuju Ģinamas labā.

     [+] [-]

, 2015-11-09 17:57, pirms 9 gadiem
Saldais Imperions rakstīja: kurš tad no tā tava "apstrādājamā materiāla", kurš ir atšūts no RD, ir kaut ko panācis, citās komandās? 21 gada vecumā vai nu ir vai nu nav, var jau audzināt mūžīgi 4. maiņas spēlētājus, bet kāda jēga, tādu ir pa pilnam?
Zuševics arī labs apstrādājamais materiāls EBEL Grācā, 2 sezonas nav iemetis nevienu banku, bet 4. maiņā "apstrādājas" vēljoprojām
Kāpēc Tu izcel kaut kādus dažus piemērus, ja tāpat ir zināms ka pasaulē tomēr sevi ir pierādījusi fārmklubu sistēma, kurā spēlē tuvākās rezerves, nevis kaut kāda sēdēšana rezervē un "nobriešana". Un nekur nav teikts, ka visi izsitās, arī sistēmās ar fārmiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-09 18:11, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Tad tagad jau Tev "mums" ir ne tikai RD bet viss KHL? Tevi paaugstināja?
Ar vārdu mums domāju DR.

  +1 [+] [-]

, 2015-11-09 18:12, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko? Jau esi kļuvis par visas Kolorado līgas analītiķi? Vova Puķins piemeta pie Taviem Jūdasa grašiem?
Es rakstu par hokeju nevis kaut ko citu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-11-09 18:17, pirms 9 gadiem
Saldais Imperions rakstīja: Mēs diskutējam par Latviju. Cik no katra dzimšanas gada Latvijas spēlētājiem kļūst par stabiliem 1.-2. maiņu spēlētājiem labākajās Eiropas līgās?
Pie tam labākie Latvijas jaunie aizbrauc uz ZA. Paliek tipiskais 4. maiņu produkts, no kura tad arī RD cenšas kaut ko izspiest.
Un paskaties to pašu Skandināviju - tie kuri spēlē 1.-2. maiņās FIN, SWE, SUI vai arī aiziet uz NHL, sāk spēlēt meistarkomandās jau sākot no 17-19 gadu vecuma, 20-21 gada vecumā viņi jau ir ar pilnu sezonu meistarkomandās, fārmos paliek tādi UpīšMeijveidīgie, kas labākajā gadijumā tiek uz 3.-4. maiņu.
Es nezinu par ko Tu runā, es runāju par to ka neviens 17, 18, 19 gados sēžot uz beņķa par TOP špīleri nav kļuvis, ja nav izaudzis līdz veču elitei, tad briest junioros, fārmklubos. Tas pats Indrašis itkā nederēja, bet tad pēkšņi izrādījās ka der. Būtu togad Daugaviņš ātrāk atbraucis, pastāv liela iespēja ka būtu kārtējais, ko izmestu, ņemot vietā nākamo begovu ar pareizo personas kodu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-09 18:17, pirms 9 gadiem
Prussian2 rakstīja: Kas ir stiproks turneirs LHV voi MHL?
saleidzynuoji p@ps@ ar pierkstu..

MHL ir stypruoks kai LHV, tys ir 100%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-11-09 18:28, pirms 9 gadiem
1jopcik rakstīja: Arī Indrašis ir ļoti šaubīgs un nestabīls kadrs kurš izšāva vienā čempī taču viņam nav pilnīgi nekādas līdera īpašības. Ļoti nenopietns cilvēks pat savos 25 gados.
Dārziņš? Pēcjunioru vecumā nekur īsti nebija vajadzīgs, tik Baltkrievijā, kas laikam neskaitās pie top līmeņa.

     [+] [-]

, 2015-11-09 18:31, pirms 9 gadiem
Patiesībā jūs te visi tādi švaki hokeja zinātāji. Gaidu Juri Miņinu ar viņa spēcīgo treknu burtu komentāru. Viņam pat tituls pie bildes ir-HOKEJA EKSPERTS.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-11-09 18:36, pirms 9 gadiem
Saldais Imperions rakstīja: Daugaviņam 18-19 gadu vecumā bija jau 11 spēles AHL, Karsumam 20-21 gada vecumā pirmā pilnā sezona AHL un 35pt sezonā.
eksperta kungs, nav runa par pareizo personas kodu, bet par to, ka nav īsti jēga audzināt baru ar 4. maiņas spēlētājiem, kas nekad nebūs komandas līderi, tādus atrast nav problēma.
Tu pirmīt teici ka runājam par Latviju, tagad esi pārmeties uz ameriku...Un rodas sajūta, ka katrs runājam par ko savu. Tajās līgās nav tā saucamā junioru limita, kuru es tiku pieminējis. Tiec skaidrībā ko Tu vispār centies pateikt un tad tiešām pasaki. Es uzskatu ka komandām ir jābūt fārmklubiem un ka vairums (ne visi) 20-21 nav pilnībā nobrieduši lai spēlētu klavieres top līmenī. Tas arī viss ko cenšos pateikt, nevis urķēties cauri begovu, cgojevu un karsumu biogrāfijām, tik lai varētu patirsties netā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-09 18:39, pirms 9 gadiem
arhivs X rakstīja: Tev laikam acis pareizi nerāda, es neesmu pirmais
Katrā ziņā pirms manis.

     [+] [-]

, 2015-11-09 18:39, pirms 9 gadiem
1jopcik rakstīja: Dārziņš kad bija Locāna vecumā jau bija viens no izlases līderiem un čempjos 6 spēlēs vāca 3+2. Bet kas ir Locāns salīdzinot ar Darziņu tanī vecmā?
Un nenoturējās sastāvā ne Somijā ne Čehijā

  -3 [+] [-]

, 2015-11-09 18:41, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Es rakstu par hokeju nevis kaut ko citu.
Nē, Tu raksti par Vova Puķina izveidoto politisko propagandas projektu,kuram tā ne visia izdodas paslēpties zem vārda-sports.

     [+] [-]

, 2015-11-09 18:43, pirms 9 gadiem
Saldais Imperions rakstīja: atkal jauc pumpi ar pirkstu – Dārziņš īsti nebija nekur vajadzīgs, jo viņš bija leģionārs, kuram jābūt uzreiz gatavam spēlēt un gūt vārtus.
Un U-20 izlasē viņš bija līderis, arī pieaugušo izlasē spēja sevi pierādīt, pirmajā PČ gūstot 2 vārtus.
Tev tiešām liekas, ka es no tā visa kaut ko nezināju? Tu tak apgalvoji ka 20 gados jau čalis esot gatavs rambāt elites līmenī, ja nē, tad nekas no viņa nebūšot. Ta laikā viņš derēja derēja Baltkrievijas čempim. Lauris nobrieda vēlāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-09 18:45, pirms 9 gadiem
Saldais Imperions rakstīja: Es jau no paša sākuma pateicu, to ko tu nekādi negribi uztvert – 20-21 gada vecumā ir jau jābūt gatavam pilnvērtīgi kapāt meistarkomandā, vai arī nekas no tā spēlētāja nebūs.
Jā, tā tu saki vienā komentā, bet citā man stāsti par Dārziņa grūto dzīvi kā leģionāram, kurš bija negatavs Spmijas čempim Saki vēlreiz - tiec skaidrīā ar savu nostāju, agad tu te ka spītīgs puika ņemies, pats nezinādams ko grib pateikt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-09 18:46, pirms 9 gadiem
Saldais Imperions rakstīja: TOP ārzemju klubos - saproti, ĀRZEMJU kā LEĢIONĀRS.
Nu tad Dārziņs bija gatavs vai nebija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-09 18:53, pirms 9 gadiem
1jopcik rakstīja: Tu tiešām esi muļķis? Lauris jau Locāna vecumā lielajā izlasē bija viens no līderiem.
Un TOP līgu klubi pēc viņa rindā stāvēja, gan somu, gan čehu, bet pēc tevis teiktā, viņš tur spēlēt negribēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-09 18:56, pirms 9 gadiem
Saldais Imperions rakstīja: Tev smaga galva? Dārziņš BIJA LEĢIONĀRS, pret kuru prasības ir augstākas, kā pret vietējajiem spēlētājiem.
Iedomājies 2 Dārziņus:
1. Dārziņš - leģionārs no Latvijas
2. Dāziņš – soms, Ilves audzēknis.

Dārziņš leģionārs ir vajadzīgs pirmajās 2 maiņās kā vārtu guvējs, Dārziņu vietējo var paturēt visu sezonu, paaudzināt, dot iespējas, ielikt 3.-4. maiņā.
Galva ir smaga Tev, es jau nez cik atpakaļ rakstīju ka daudzi spēlētāji nav gatavi 20-21 gada vecumā pilnvērtīgi kapāt TOP līgu klubos, ko pierāda Laura nenostiprināšanās TOP klubos tajā vecumā. Kā redzams pēc dažiem gadiem, nobriestot Dārziņš KĀ LEĢIONĀRS , dabūja darbu Krievijā.

     [+] [-]

, 2015-11-09 18:57, pirms 9 gadiem
1jopcik rakstīja: Arī Baltkrievija toreiz bija ļoti laba līga kurā labi maksāja un mentalitāte bija tuvāka. Dārziņš kļuva par otru labāko baltkrievu līgā.
Jā, pēc ilgstošas uzturēšanās Somijā un ziemaļamerikā, tieši baltkrievu mentalitāte bija galvenais faktors kluba izvēlē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-09 19:05, pirms 9 gadiem
1jopcik rakstīja: Dārziņš kad bija Locāna vecumā jau bija viens no izlases līderiem un čempjos 6 spēlēs vāca 3+2. Bet kas ir Locāns salīdzinot ar Darziņu tanī vecmā? Varbut arī izlasē Locānam vajag dot avansu jo līderis taču
Laurim bija 21 gads. Divi gadi hokejā ir milzīīīga starpība. Un, jā, viņam to čempi iedeva avansā.Re, un sanāca labs špīlers.

     [+] [-]

, 2015-11-09 19:05, pirms 9 gadiem
1jopcik rakstīja: Ir daudz hokejistu kuriem kaut kas nepapmierina kādā klubā un dodas meklēt citu. Tādi spēlētāji ir bijuši arī Dinamo
Un? Tas ir kā pierādījums, ka Dārziņš "negribēja" spēlēt Somijā un Čehijā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-09 19:08, pirms 9 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Juris Minins-hojeja Neeksperts.
Ir, ir eksperts. Viņš sākumā spirinājās pretī, bet SC redakcija viņu piespieda rakstīt boldā un nēsāt birku ''HOKEJA EKSPERTS''
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-09 19:20, pirms 9 gadiem
1jopcik rakstīja: Smagā galva. Locāna vecumā Dāriņš jau bija viens no izlases līderiem, viņš bija draftēts, viņam piedāvāja līgumus no somu, čehu, baltkrievu elites līgām, kamēr Locāns savu algu pelnīja zviedru piektajās līgās. Tur nav ko salīdzināt abus.
Tad ko Tu vislaik salīdzini?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-09 19:25, pirms 9 gadiem
pie Beātes dzimšanas dienā nedaudz iekapāja, tagad var ar pilnu jaudu atgriezties hokeju kapāt!

  +1 [+] [-]

, 2015-11-09 19:25, pirms 9 gadiem
Saldais Imperions rakstīja: Tu esi izcils demagogs . Ja kluba savējais spēlētājs ir ar potenciālu, tad klubs ar viņu auklēsies, ar leģionāru nē.
Saku vēlreiz, saprotu pats par ko tu runā. Tu te minēji neskaitāmus piemērus, par 19 gadīgiem zviedriem NHLā (kur pajāt leģis vai nē), lūk Tavs apgalvojums 20-21 gada vecumā ir jau jābūt gatavam pilnvērtīgi kapāt meistarkomandā, vai arī nekas no tā spēlētāja nebūs.
Un tagad Tu sāc atmazkas meklēt, par legionāra statusu? Fakts ir viens -viņs nebija ka'tu izteicies "pilnvērtīgi gatavs kapāt" jeb būt par stabilu pirmo divu maiņu rezultātu veidotāju ne Somijā ne Čehijā, bet tāds bija BAČam. pats esi sapinies savos apgalvojumos, bet nu turpini apsaukāties, vismaz šai lietā esi konsekvents

  +2 [+] [-]

, 2015-11-09 19:25, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, Tu raksti par Vova Puķina izveidoto politisko propagandas projektu,kuram tā ne visia izdodas paslēpties zem vārda-sports.
Kaut kas mainījies, tie kas baro RD atbalstītājus, vairs nav visādi p.....?

  -1 [+] [-]

, 2015-11-09 19:26, pirms 9 gadiem
1jopcik rakstīja: Tu taču visu laiku salīdzini kaut kādu spēlētāju kurš spēlēja zviedu 5 līgā ar izlases līderi kurš kapāja pa elites līgām .
Parādi kaut vienu manu komentāru, kur es pieminu Locānu un salīdzinu viņu ar Dārziņu.

  +2 [+] [-]

, 2015-11-09 19:32, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Tad ko Tu vislaik salīdzini?
Laikam viņam Locāns kādu meiteni ir atvīlis..Salīdzina ar visiem pēc kārtas-ar Daugavinu, ar Dārziņu..Kaut gan, spriežot pēc gramatikas, ne viņam, bet viņa vecākajam brālim..

  -1 [+] [-]

, 2015-11-09 19:35, pirms 9 gadiem
kontiola rakstīja: Laikam viņam Locāns kādu meiteni ir atvīlis..Salīdzina ar visiem pēc kārtas-ar Daugavinu, ar Dārziņu..Kaut gan, spriežot pēc gramatikas, ne viņam, bet viņa vecākajam brālim..
šis ir sens trollis kam visu laiku niki mainās, raksta vāji, samērā pastulbs, bet uzmācīgs un čakls. Pats redzēji, ka stāsta ka Lauris Somiju negribēja, bet izvēlējās "tuvāko mentalitāti", tad saprotu no kuras puses viņa saimnieku vēji pūš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-11-09 19:41, pirms 9 gadiem
1jopcik rakstīja: 1. Locāns ir nodrošināts ar spēļu praksi un nezinu par ko īsti tu satraucies.
2. Dārziņam bija nesalīdzināmi labāks CV Locāna vecumā jo Dāržiņam bija potenciālsu, bet Locānam diemžel tāda nav. Ja Dinamo viņu nebūtu paņemuši pie sevis tad viņš turpinātu spēlēt zviedru piektajās līgās.
Tas nav mans komentārs.

  +1 [+] [-]

, 2015-11-09 19:42, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: šis ir sens trollis kam visu laiku niki mainās, raksta vāji, samērā pastulbs, bet uzmācīgs un čakls. Pats redzēji, ka stāsta ka Lauris Somiju negribēja, bet izvēlējās "tuvāko mentalitāti", tad saprotu no kuras puses viņa saimnieku vēji pūš
Šitādi troļļi kā viņš, pilnībā ir sapurgājuši sportacentru..

  +5 [+] [-]

, 2015-11-09 19:43, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, Tu raksti par Vova Puķina izveidoto politisko propagandas projektu,kuram tā ne visia izdodas paslēpties zem vārda-sports.
Tad jau visi DR hokejisti ir politiķi un Heikile spīkers. Ceru ka paši hokejisti zina, ka patiesībā viņi nav sportisti bet politiskās marionetes. Ja nezin, tad steidzīgi kādu lekciju vajag viņiem nolasīt par šo tēmu. Tā kāds visu mūžu nospēlēs DR un nemaz nezinās, ka nenodarbojās ar sportu bet gan ar politiku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-09 19:49, pirms 9 gadiem
1jopcik rakstīja: Parādi to vietu kur īsti tu nepiekrīti manis teiktajam?
Es mēģināju pāris reizes tev norādīt, ka tavi salīdzinājumi ir ar pāris gadu nobīdi un īsti nav korekti. Tāpat, centos uzminēt iemeslu. Tagad, kad esi jau vairākas stundas ķengājies, ej nost no datora un sēdies pie mācību grāmatām. Rīt, kā nekā, ir skolas diena.

     [+] [-]

, 2015-11-09 19:50, pirms 9 gadiem
1jopcik rakstīja: Tu un Banss saka ka Locānam nesot spēlu prakses, bet es pilnībā tam nepiekrītu jo viņš spēlē gan MHL gan Dinamo. Un Locāna CV norāda uz to ka viņš ir tāds spēlētājs kādu Latvijā ir daudz un izlases nākotni ar tādu spēlētāju es nesaistu. Varbūt kādreiz 3 maiņā.
Kur es teicu ka Locānam nav spēļu prakse? Pateiksi konkrētu komentāru?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-09 19:56, pirms 9 gadiem
1jopcik rakstīja: Tu un Banss saka ka Locānam nesot spēlu prakses, bet es pilnībā tam nepiekrītu jo viņš spēlē gan MHL gan Dinamo. Un Locāna CV norāda uz to ka viņš ir tāds spēlētājs kādu Latvijā ir daudz un izlases nākotni ar tādu spēlētāju es nesaistu. Varbūt kādreiz 3 maiņā.
Jā, un paskatījos eliteprospects...19gadu vecumā rādītāji ir līdzīgi un Locānam pat labāki. Lauris astoņpadsmit gados nav spēlējis paralēli pie junioriem un pieaugušajiem( un nav svarīgi kurā līgā) un 19 gados nav debitējis tādā līgā kā KHL.Es nemēģinu mazināt Laura nopelnus, tikai norādu uz tavu salīdzinājumu nekorektumu.

     [+] [-]

, 2015-11-09 19:56, pirms 9 gadiem
1jopcik rakstīja: Par stulbu izliecies

Un Rd jau nav savas fermas, tāpēc ar saka ka neiespēlē. Rd gadījumā cilvēks vnk tiek vazāts līdzi, laukuma spēlētāji šad tad uz dažām minūtēm tiek uzlaisti. Protam tāds kā tu, kas pats nekā nav darījis, tik lasa Sējēju, tiešām tic ka tāds ir darbs ar jaunajiem nākotnes spēlētājiem. Tā pati Sējēja paaudze tika iespēlēta savādāk 80to beigās.
Locāns HKR uzspēlē un es viņu tai komentā neminēju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-09 20:00, pirms 9 gadiem
Saldais Imperions rakstīja: Kopš kura laika vārds "demagogs" ir apsaukāšanās? .

Tu laikam tā arī neesi iebraucis par ko ir runa, saliksim visu pa plauktiņiem:
Runa ir par kluba sistēmas audzēkņiem, par ko es arī rakstīju tevis citētajā komentārā:
"... 20-21 gada vecumā ir jau jābūt gatavam pilnvērtīgi kapāt meistarkomandā, vai arī nekas no tā spēlētāja nebūs...
Es nerakstīju, ka uzreiz 1.-2. maiņā. Tā var būt arī trešā, ceturtā maiņa un nepilna sezona, ļaujot spēlētajam iespēlēties. Ja redzēs potencilāu un izaugsmi paturēs, ja ne, izmetīs.

Klubi leģionāriem tādas atlaides nedod, atšķirībā no savas sistēmas spēlētājiem.
Es runāju par vispārīgo praksi un teicu ka daudzi nav gatavi pilnvērtīgi ielauzties TOP hokejā 20-21 gada vecumā, to var tikai izredzētie, nevis izdalīju kaut kādu "meistarkomandu" sistēmu. Un tāpēc fārms ir tā vieta kur briest. Savulaik ja tā var izteikties tad Dārziņa "fārmklubs" bija Baltkrievijas čempis - vieta kur palikt hokejā un uzkrāt pieredzi, lai spertu soli uz augšu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-11-09 20:27, pirms 9 gadiem
1jopcik rakstīja: Lauris jau viens no izlases līderiem Locāna vecumā un tu tiešām uzskati ka arī Locāns tāds būs jau šajā čempī?
21 gada vecumā. Taču paskaiti. Un, godīgi, domāju, ka pēc pāris gadiem tā ari būs. Bet tas ir subjektīvs viedoklis un es neesmu tik paspārliecināti kategorisks kā tu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-11-09 20:44, pirms 9 gadiem
Saldais Imperions rakstīja: Locānam vēl visas iespējas – vēl U-20 spēlētājs, pieaugušo hokejā ar galvu salātbļodā gluži neiekrita. Tuvākie pāris gadi parādīs, kas viņš ir – mūžīgi perspektīvais Meija, vai kaut kas labāks.
Arī par Meiju es tik kategoriski neizteiktos. Viņš ir galvastiesu labāks par veselu baru hokejistu. Nu nevar visi ķert zvaigznes no debesīm..A par "mūžīgi perspektīvo" viņam jāsaka paldies mūsu profesionālajiem zurnālistiem.

  +1 [+] [-]

, 2015-11-09 20:48, pirms 9 gadiem
1jopcik rakstīja: Martā viņam bus 20 un diezvai pat uz pārbaudes spēlēm paņems.
Un tev es ieteiktu ķerties klāt Jeļisejevam un Kuldam..Tiem,noteikti, ir 21 gads. Jā, un Kuldas MVP ir,noteikti, vērtīgāks par visiem Dārziņa un Daugaviņa jaunības sasniegumiem. Tikai izlasē, visticamāk, ari viņa nebūs( kautgan es būtu tikai par). Un zini kāpēc? Tā pati atbilde-nevar veikt nekorektus salīdzinājumus. Ir daudz aspektu-konkurences trūkums, traumas utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-09 21:04, pirms 9 gadiem
Saldais Imperions rakstīja: Kuldam ar visu PO MVP nepiedāvāja līgumu un iespēju palikt AHL – tas par kaut ko arī tomēr liecina.
A parko es? Viņš, konsekventi, dragā ar smago artilēriju pa 19gadīgu puišeli, kaut gan iespējas apliet ar samazgām ir daudzus citus..Tāpēc arī izteicu minējumu, ka viņam ir atvīluši meiteni..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-09 22:59, pirms 9 gadiem
Saldais Imperions rakstīja: Paskatījos labākos SWE elites vārtus guvējus – praktiski visiem 20-21 gada vecumā ir pilnas sezonas galvenajā komandā, nevis kaut kādā fārmā un tas pats Dārziņš jau 21 gada vecumā spēlēja LV pieaugušo izlasē un guva 2 vārtus.
Es jau nez cik reizes rakstīju ka'viņam gāja ar tikšanu top komandās tai vecumā, protams tavs arguments ir tie divi goli un tikšanaizlasē kura pārdzīvoja paaudžu maiņu

     [+] [-]

, 2015-11-09 23:25, pirms 9 gadiem
Saldais Imperions rakstīja: Cinks, Straupe, Pečura, Hartmanis, Vilkoits, Upītis, Biezais, M.Lipsbergs, Begovs, Sarkans, Siksna, Cimmermanis, Lūsiņš utt. – bija iespēja parādit sevi kā RD noderīgiem kadriem, tikai viņi neizmantoja šo iespēju. Un nekur citur viņi nav izsitušies.
kuzmenkovs arī, vienu brīdi jau pat likās ka bus labs. Bet tomer neko tā ari neparadija diemžēl

  +1 [+] [-]

, 2015-11-09 23:38, pirms 9 gadiem
irock rakstīja: kuzmenkovs arī, vienu brīdi jau pat likās ka bus labs. Bet tomer neko tā ari neparadija diemžēl
Vēl jau norakstīt nevajag, bet principā jā, likās ka šis varš maukt pie večiem pēc pilnas programmas jau 20 gados
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-11-10 00:03, pirms 9 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Bērzs un RASMS tai laikā bija viens un tas pats Vienkārši nosaukums mainījās, ja nemaldos, kaut kur 1986. gadā
Kad izveidoja RASMS, tad tie sāka spēlet 2. līgā (kur lidz tam bija Bērzs), bet visas zēnu/jauniešu blices līdz junioriem tāpat palika kā Latvijas bērzs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-11-10 12:48, pirms 9 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Tas ir tieši tas pats, kas Krievijā, kur Ļeņingrada 90.to sākumā kļuva par Pēterburgu, savukārt tika saglabāts Ļeņingradas apgabals
Taču tas nebūt nenozīmē, ka pastāv divas pilsētas un divi apgabali Tas ir VIENS UN TAS PATS, tikai ar savādāku nosaukumu
Bet es tak teicu RASMS - tas bija fārms otrajā līgā un Latvijas Bērzs. kas bij juniori PSRS junioru čempī un spēlēja arī Latvijas čempī. Pat ja viena sistēma, komandas tās bija citas, katra ar savu uzdevumu un savu sastāvu. Mūsdienu alegorijās runājot, ja Rīga2000 paliktu par fārmu, tas būtu RASMS, bet HKR ir LB