Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

''Dinamo'' atlaiž Heikili un Helminenu, komandu vadīs Sējējs

Krišs Upenieks

''Dinamo'' atlaiž Heikili un Helminenu, komandu vadīs Sējējs
Juris Savickis un Normunds Sējējs
Foto: Romāns Kokšarovs, F64

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas ''Dinamo'' padome 7. janvāra sēdē pieņēma lēmumu no amata atbrīvot galveno treneri somu speciālistu Kari Heikilu un viņa palīgu Raimo Helminenu. Par galvenā trenera vietas izpildītāju iecelts komandas ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs.

Galvenā trenera Kari Heikiles vadībā Rīgas ''Dinamo'' KHL regulārajā sezonā 44 spēlēs izcīnīja 18 uzvaras, piedzīvoja 26 zaudējumus, un šobrīd ''Dinamo'' ar 54 punktiem Rietumu konferencē ieņem 12. vietu 14 komandu konkurencē, no izslēgšanas spēles garantējošās astotās vietas atpaliekot par 16 punktiem.

55 gadus vecais somu speciālists karjeras laikā KHL vadījis Jaroslavļas ''Lokomotiv'', kur nostrādājis visilgāk (četras sezonas), Magņitogorskas ''Mettalurg'', Minskas ''Dinamo'' un Ņižņehamskas ''Neftekhimik''. Somu hokeja leģenda Raimo Helminens ''Dinamo'' pievienojās sezonas gaitā oktobrī, un tobrīd ''Dinamo'' ieņēma 13. vietu Rietumo konferencē.

Lēmums par Heikiles un Helminena atlaišanu pieņemts pēc komandas vakardienas itin bezcerīgās spēles (2:5) pret Zagrebas ''Medveščak''. Jāpiemin, ka Heikile līdz sezonas beigām KHL nostrādājis tikai Magņitogorskā, bet pārējās komandas no Kari pakalpojumiem atbrīvojušās pirms līguma beigām.

Padomes sēdē arī pieņemts lēmums, ka galvenā trenera vietas izpildītāja amatu ieņems komandas ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs, kurš līdz šim arī bija viens no Heikiles palīgiem. Heikiles un Helminena atlaišana nozīmē, ka ''Dinamo'' treneru korpusā uz šo brīdi paliek Sējējs, Aleksandrs Ņiživijs, vārtsargu treneris Juris Klodāns un fiziskās sagatavotības treneris Eduards Rābe.

Nākamā spēle ''Dinamo'' paredzēta 8. janvārī viesos pret Maskavas apgabala ''Vityaz'', bet 10. janvārī komanda viesosies pie Maskavas ''Dynamo''. Pēc tam paredzēta septiņu mājas spēļu sērija.

Izmantotie resursi:
Š.g. 7. janvāra AS Dinamo Rīga padomes sēde -...
Eliteprospects.com - Kari Heikkilä

  +4 [+] [-]

, 2016-01-07 14:59, pirms 9 gadiem
omg
es gar zemi

  +4 [+] [-]

, 2016-01-07 14:59, pirms 9 gadiem

 +25 [+] [-]

, 2016-01-07 14:59, pirms 9 gadiem
Novēloti, bet labāk nekā nekad !

 +34 [+] [-]

, 2016-01-07 15:00, pirms 9 gadiem
Atlaida tad kad vairs variantu nebija PO tikt....., aa jēga?

 +13 [+] [-]

, 2016-01-07 15:01, pirms 9 gadiem
domaju nekads sakars ar trenerija speletaji blavi spelee,tur var trenet vienalga kas!!

  -1 [+] [-]

, 2016-01-07 15:02, pirms 9 gadiem
Viens korišs teica,ka redzējis aizvakar Pulkveža Brieža ielas double coffee Hari ar Ignatjevu dzerot kafiju ar Priedi!

 +20 [+] [-]

, 2016-01-07 15:02, pirms 9 gadiem
GM un vel kā Galvenais treneris - jautājums : maksās arī par diviem darbiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +34 [+] [-]

, 2016-01-07 15:02, pirms 9 gadiem
Kā jau vienmēr - pagaida, kad vairs nav ko glābt un tad taisa tā saucamās lielās pārmaiņas. Tiešām laicīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2016-01-07 15:03, pirms 9 gadiem
Cik "negaidīti" !

 +24 [+] [-]

, 2016-01-07 15:03, pirms 9 gadiem
Kārtējā shēma kā naudu iegrūst sev kabatās!

  +4 [+] [-]

, 2016-01-07 15:03, pirms 9 gadiem
Žēl tik , ka daudz par vēlu!

  +9 [+] [-]

, 2016-01-07 15:03, pirms 9 gadiem
žēl, ka Sējēju neatbrīvoja no trenera pienākumiem, jo aizsardzība ar nav tā pati labākā...

  +4 [+] [-]

, 2016-01-07 15:03, pirms 9 gadiem
koivu9 rakstīja: Kas būs vietā?
''''Dinamo'' atlaiž Heikilu un Helminenu, komandu vadīs Sējējs''
VISMAZ VIRSRAKSTU IZLASI?

  +8 [+] [-]

, 2016-01-07 15:04, pirms 9 gadiem
nedomāju ,ka no tā,kas mainīsies..

  +4 [+] [-]

, 2016-01-07 15:04, pirms 9 gadiem
Izbeidziet to agoniju vienreiz

  -2 [+] [-]

, 2016-01-07 15:04, pirms 9 gadiem
Vājprāts

 +21 [+] [-]

, 2016-01-07 15:04, pirms 9 gadiem
Klapē to cirku ciet un miers.

 +10 [+] [-]

, 2016-01-07 15:04, pirms 9 gadiem
Nekads parsteigums,jasavelk jostina vel ciesak,jaapaariet uz speeleejosho treneri🆒

  +2 [+] [-]

, 2016-01-07 15:04, pirms 9 gadiem
...nu bet ,protams,ka Tvnet šo ziņu ieliek ātrāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-01-07 15:05, pirms 9 gadiem
stapo rakstīja: žēl, ka Sējēju neatbrīvoja no trenera pienākumiem, jo aizsardzība ar nav tā pati labākā...
? Ko?
Tu gribi teikt aizsardzība ir vainīga ka spēlē metam 1 golu?

  -2 [+] [-]

, 2016-01-07 15:05, pirms 9 gadiem
Ja godigi , tad domaju ka treneriem jau nu gan bija vismazaka vaina visa saja pasakuma . Sastavs bija un ir taads nu kaads tas ir , plus pati vadiba tak atlaida musu legionarus ,kas to speli taisija . Tagad vajadzeja atrast grekazi uz ko norakstit sezonu .
Varbuut mazak vajag bazt kabata to naudinu un vairak izteret normalos speletaajos , lai varetu kaut pretendet uz to playofffu ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 15:05, pirms 9 gadiem
ahahahahahahahah ahahahahah ak dievs es esmu gar zemi ahahhahahahah kpc pats savickis negāja pa galveno

  +3 [+] [-]

, 2016-01-07 15:05, pirms 9 gadiem
Viņi bija visvairāk negatavi!

 +26 [+] [-]

, 2016-01-07 15:06, pirms 9 gadiem
Klavulapa rakstīja:
Sējējs:
GM, Galvenais, Asistents, Aizsargu treneris - drīz būs spēlējošais treneris, jo nav kas met iekšā!

  +7 [+] [-]

, 2016-01-07 15:06, pirms 9 gadiem
Savicki par galveno vaidzēja iecelt!

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 15:06, pirms 9 gadiem
Sējēju ?
Godīgi kopš spēlēja izlasē viņš man nepatika!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +22 [+] [-]

, 2016-01-07 15:06, pirms 9 gadiem
Viens liels cirks ar to klubu! Ar tām balerīnām arī pasaulē labākie treneri neko neiesāktu! Ja nav meistarības un cīņasspara tad nav!

  +7 [+] [-]

, 2016-01-07 15:07, pirms 9 gadiem
Es pēc vakardiens spēles nozvērējos- neskatīšos šīs sezonas spēles vispār!

  +4 [+] [-]

, 2016-01-07 15:07, pirms 9 gadiem
Bayern,vismaz uz biljeshu tirdznieciibu daudz kabataas neiegruudiis😬

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 15:08, pirms 9 gadiem
Lai Beresņevs parāda, ko viņš prot izdarīt šādā formā esošiem izlases kandidātiem!!!

  +4 [+] [-]

, 2016-01-07 15:08, pirms 9 gadiem
Nav kkā nedaudz par vēlu jau? Bet zinot Savicka gājienus,tas tikai lai piķi ietaupītu... Tpt 8.vieta jau gar bārdu!

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 15:08, pirms 9 gadiem
Kārtējais specaģentu glumais gājiens

     [+] [-]

, 2016-01-07 15:09, pirms 9 gadiem
Vītoliņu uz DR, Nolanu uz izlasi.
Uhh..

  +6 [+] [-]

, 2016-01-07 15:09, pirms 9 gadiem

Pēc nākamajiem 3 zāģiem: "Dinamo atlaiž Sējēju, komandu vadīs SAVICKIS!!!"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-01-07 15:11, pirms 9 gadiem
ficuks rakstīja:
Pēc nākamajiem 3 zāģiem: "Dinamo atlaiž Sējēju, komandu vadīs SAVICKIS!!!"
sezonas beigās :
Savickis atlaiž Savicki, komandu vadīs Putins

  +5 [+] [-]

, 2016-01-07 15:11, pirms 9 gadiem
Nu labrīiiit. Heikilas mēnesis bija oktobris.. aj aj, pirms atlaida kundrateku, vajadzēja heikulu un co ..nu jau par vēlu..

  +2 [+] [-]

, 2016-01-07 15:12, pirms 9 gadiem
Malači, alga tagad jāmaksā tikai GM!

  +5 [+] [-]

, 2016-01-07 15:12, pirms 9 gadiem
Somu atlaida, sen vajadzēja, bet tagad no tā jau nekas nemainīsies. Neba jau Sējējs ir tas cilvēks kura vadība komanda sāks spelēt, viņš ar RĪGA-2000 gala netika, bet te ir mazliet cits līmenis.

     [+] [-]

, 2016-01-07 15:12, pirms 9 gadiem
Varēja vēl pagaidīt,ka paliks divas spēles līdz sezonas beigām!

     [+] [-]

, 2016-01-07 15:12, pirms 9 gadiem
Dinamo laimes stāsts

     [+] [-]

, 2016-01-07 15:12, pirms 9 gadiem
Kurzemes Petjka rakstīja: Eh, es jau cerēju, ka šitas soms pilnībā izformēs to Ģjinamku, bet še tev, šie vēl mēģina spirināties!
šito invalīdus kuri raud ka OZo nav klātiene neizformēs pat labākais NHl treneris tur vajag Trotellu vai Laviolette kuri bietē var iedot

  -3 [+] [-]

, 2016-01-07 15:12, pirms 9 gadiem
Tas jau vakar spēles gaitā bija pilnīgi skaidrs, visa tā Heikiles spēlētāju raustīšana bija ļoti uzkrītoša!

  -1 [+] [-]

, 2016-01-07 15:13, pirms 9 gadiem
Sliktāk jau nebūs. Tik nedēļas 2-3 par vēlu

     [+] [-]

, 2016-01-07 15:14, pirms 9 gadiem
Ļoti prognozējams lēmums (par atlaišanu). Gribējās lai treneris būtu ar skatu par nākošo sezonu. Protams ka ne jau Sējējs būs galvenais treneris nākošā sezonā (tikai ar DR tāpat kā ar bitēm...). Vajadzētu cilvēku, kurš labi pazīst hokejistus vai arī tādu ,kurš ieklausās palīgos par hokejistu stiprām un vājām pusēm nevis akli ietur savu līniju.
Redzēsim kā mainīsies komandas spēles zīmējums atlikušajās spēlēs.

     [+] [-]

, 2016-01-07 15:14, pirms 9 gadiem
mjā, kļūdījos par 3 mēnešiem
purva_velns, 2015-07-06 14:47, pirms pusgada

egils1 rakstīja: Sējējs gan kā spēlētājs savas karjeras laikā, gan kā treneris pilnīgi noteikti ir un būtu galvas tiesu pāri tādam Ābolam. Viens no retajiem LV speciālistiem ar A kategorijas TRENERA kvalifikāciju.

Arī NHL vēsturē ģenerālmenedžeri kļūst pat par galvenajiem treneriem, un vēl biežāk otrādi.

Tā kā, lūdzu, nekviekt pirms laika. Ļoti normāls solis.

nu ja, oktobrī patrenks somu un ģenmen varēs sākt pildīt galvenā trenera f-jas

  +5 [+] [-]

, 2016-01-07 15:15, pirms 9 gadiem
Drīz Kalvītis būs galvenais treneris!

  +3 [+] [-]

, 2016-01-07 15:15, pirms 9 gadiem

Bet vai tad nevajg atlaist Seejeeju?
Vinsh tak pieneema shos aarzemniekus un peec tam arii atlaida tos(Kundratek,Leino)!?
Tajaa pasha laikaa atstaaja Seigo ar sliktaako koeficientu komandaa -15!!! Naakoshajam sekotaajam ir tikai -6.
Reaali vajadziiga arii kaada Latvieshu speeleetaaja atlaishana, jo savaadaak jau viniem nav nekaadas bijiibas... patiik vai nepatiik.
Neesmu experts, bet domaaju ka milzu reforma Dinamo kluba iekshienee vareetu nest augllus, vieniigi nedomaaju ka Savickis ar Seejeeju buutu par to prieciigi.
Jaaatziist ka iistiais treneris bija S.Ozolinsh un tikai vina "vadiibaa" komanda iekluva Play off... fakts.
Slēpts komentārs: Karlo

  +4 [+] [-]

, 2016-01-07 15:19, pirms 9 gadiem
Šo komandu ar prātu nesaprast tiešām, viens liels cirks.

  +9 [+] [-]

, 2016-01-07 15:19, pirms 9 gadiem
Neteikšu, ka bargais un aprunātais fizuhas treneris Eduards Rābe būtu ieviesis svaigas vēsmas, kad visi nēsātos un cīnītos bez spēka izsīkuma....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-01-07 15:20, pirms 9 gadiem
"Mēs neizkaram balto karogu"-viņi teica....

  +4 [+] [-]

, 2016-01-07 15:20, pirms 9 gadiem
Tad jau uz augšu jāpaceļ Cicurskis.

  -3 [+] [-]

, 2016-01-07 15:20, pirms 9 gadiem
ANDZA84 rakstīja:
Bet vai tad nevajg atlaist Seejeeju?
Vinsh tak pieneema shos aarzemniekus un peec tam arii atlaida tos(Kundratek,Leino)!?
Tajaa pasha laikaa atstaaja Seigo ar sliktaako koeficientu komandaa -15!!! Naakoshajam sekotaajam ir tikai -6.
Reaali vajadziiga arii kaada Latvieshu speeleetaaja atlaishana, jo savaadaak jau viniem nav nekaadas bijiibas... patiik vai nepatiik.
Neesmu experts, bet domaaju ka milzu reforma Dinamo kluba iekshienee vareetu nest augllus, vieniigi nedomaaju ka Savickis ar Seejeeju buutu par to prieciigi.
Jaaatziist ka iistiais treneris bija S.Ozolinsh un tikai vina "vadiibaa" komanda iekluva Play off... fakts.
nu nevajag jau ar no Ozo taisīt kaut kādu burvi

     [+] [-]

, 2016-01-07 15:23, pirms 9 gadiem
ANDZA84 rakstīja:
Bet vai tad nevajg atlaist Seejeeju?
Vinsh tak pieneema shos aarzemniekus un peec tam arii atlaida tos(Kundratek,Leino)!?
Tajaa pasha laikaa atstaaja Seigo ar sliktaako koeficientu komandaa -15!!! Naakoshajam sekotaajam ir tikai -6.
Reaali vajadziiga arii kaada Latvieshu speeleetaaja atlaishana, jo savaadaak jau viniem nav nekaadas bijiibas... patiik vai nepatiik.
Neesmu experts, bet domaaju ka milzu reforma Dinamo kluba iekshienee vareetu nest augllus, vieniigi nedomaaju ka Savickis ar Seejeeju buutu par to prieciigi.
Jaaatziist ka iistiais treneris bija S.Ozolinsh un tikai vina "vadiibaa" komanda iekluva Play off... fakts.
Cik atceros pirms OZO mēs arī spēlejām plovos.. bet ozo ir ozo

  +6 [+] [-]

, 2016-01-07 15:24, pirms 9 gadiem
Cirks. Naudu kabatās jāsaliek...
Nevajag pārmaksāt, viduvējos hokejistus, kas spēlē bez degsmes (ja to var saukt par spēlēšanu)...

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 15:24, pirms 9 gadiem
Nolanu! Nolanu! Nolanu!

  +5 [+] [-]

, 2016-01-07 15:25, pirms 9 gadiem
Mans ieteikums ir atlaist arii kaadu speeleetaaju.
Kandidaatu saraksts Dzerins,Berzins,Seigo,Cibulskis,Meija... u.t.t
Cik gadus var slidinaaties?
Dzerinsh 241sp. 28+22=50pts 0.21 126 -19(Centra uzbruceejs, videeji sezonaa 7 punkti )
Turpretii
Galvinsh 294sp. 23+70=93pts 0.32 174 0 (Aizsargs)
Statistika runaa pati par sevi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2016-01-07 15:26, pirms 9 gadiem
kauslis77 rakstīja: domaju nekads sakars ar trenerija speletaji blavi spelee,tur var trenet vienalga kas!!
Pie Bikova, Znaroka vai Kīnana tipa treneriem pāris reizes dabūtu ierīt, ātrāk par ripu lidotu. Paskatieties kā pie Skudras visi nesās. Par jēlu visi tie viesstrādnieki treneri bija. Šuplers tas ir cits stāsts, jo tad redz visiem kaut kas vēl bija jāpierāda. Tagad, kad MLkas, Maibahi sapirkti, var dzemdēt bērnus un uz darbu nākt tā, starp citu.

     [+] [-]

, 2016-01-07 15:26, pirms 9 gadiem
Vieniigais iznneemums, bet tur bija cita blice, Nizivijs,Petrovickis, hossa,Pruseks...
andzinss rakstīja: Cik atceros pirms OZO mēs arī spēlejām plovos.. bet ozo ir ozo

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 15:26, pirms 9 gadiem
Tad jau uzvaras tagad birs kā no pārpilnības raga.

  -4 [+] [-]

, 2016-01-07 15:27, pirms 9 gadiem
Sliktāk noteikti nebūs, lai strādā mūsējie!

  +4 [+] [-]

, 2016-01-07 15:28, pirms 9 gadiem
Nu nez.... Heikile protams atbild par komandu. Bet nu tur 2/3 komandas spēlētāju par 50% alga bija jānogriež - Dārziņam, Miķelim u.c.
Izskatās, ka spēlēt un uzvarēt grib tikai 4. maiņa, pāris no trešās u Sestito!

  -4 [+] [-]

, 2016-01-07 15:29, pirms 9 gadiem
Malači Dinamo tapāt šī nekur netiks vienkārši varam par to pat nesapņot priekš kam šis klubs ir vispār vajadzīgs Latvija hokejs ir noritējis tagad basketbols ir pats galvenais sporta veids, jo tur vismaz ir vienota komanda un laba.

  +6 [+] [-]

, 2016-01-07 15:29, pirms 9 gadiem
Cik gadus šis suņa murgs turpināsies, tak veinreiz jāmet miers šim projektam! Nesaprotu kādā veidā svētais Juris tos krievus apmierina, ka šie gadu no gada piešķir naudu!? Katrā ziņā par šito jāierauj! Ticiet man, labāk būs ja DR vairs nebūs! Tad atkal Dārziņveidīgie novērtētu izlasi!

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 15:30, pirms 9 gadiem
Mani vairāk uztrauc, ka tik vispār Ģinamu neizformē pēc sezonas beigām. Tas būtu nopietns signāls, ka Kremlis vairs neredz jēgu grūst naudu dažu tūkstošu plebeju izklaidēšanā ar kaučuka dzenāšanu, bet attiecībā uz LV ir citi plāni, iespējams, agresīvāka rakstura.
Ideālā variantā Ģinama varētu turpināt bezcerīgi kulties pa Krievijas čempionāta lejasgalu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 15:31, pirms 9 gadiem
koivu9 rakstīja: Kas būs vietā?
Ulmanis ibio he

  -2 [+] [-]

, 2016-01-07 15:31, pirms 9 gadiem
kristaps30 rakstīja: Malači Dinamo tapāt šī nekur netiks vienkārši varam par to pat nesapņot priekš kam šis klubs ir vispār vajadzīgs Latvija hokejs ir noritējis tagad basketbols ir pats galvenais sporta veids, jo tur vismaz ir vienota komanda un laba.
Galvenais, ka basī šī vairs nav tusētāju paaudze!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2016-01-07 15:33, pirms 9 gadiem
Sāniņš rakstīja: Cik gadus šis suņa murgs turpināsies, tak veinreiz jāmet miers šim projektam! Nesaprotu kādā veidā svētais Juris tos krievus apmierina, ka šie gadu no gada piešķir naudu!? Katrā ziņā par šito jāierauj! Ticiet man, labāk būs ja DR vairs nebūs! Tad atkal Dārziņveidīgie novērtētu izlasi!
Ne jau krievus apmierina, bet krievu kremlim te tāda komanda ir nepieciešama. Juris, kā uzticīgs čekists, tur tikai tāds korķis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2016-01-07 15:34, pirms 9 gadiem
Banzai rakstīja: Nu nez.... Heikile protams atbild par komandu. Bet nu tur 2/3 komandas spēlētāju par 50% alga bija jānogriež - Dārziņam, Miķelim u.c.
Izskatās, ka spēlēt un uzvarēt grib tikai 4. maiņa, pāris no trešās u Sestito!
Piekrītu. Pie Rautakalio bija vismaz spēle un atdeve, bet fatāli neveicās. Nemāku teikt par treneri, bet spēlētāji lielākā daļa tur ir tautas valodā runājot, "atēdušies".

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 15:35, pirms 9 gadiem
Daņiil Fox rakstīja: Nizivijs prot anglu vai latviesu valodu? Vnk interese vai vins komunice ar sestito saigo
Latviešu valodu viņš zin ļoti labi, tikai kauns runāt, jo parasti viņam jautājumus uzdeva latviski! Par angļu hvz!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 15:35, pirms 9 gadiem
kristaps30 rakstīja: Malači Dinamo tapāt šī nekur netiks vienkārši varam par to pat nesapņot priekš kam šis klubs ir vispār vajadzīgs Latvija hokejs ir noritējis tagad basketbols ir pats galvenais sporta veids, jo tur vismaz ir vienota komanda un laba.
i basketbols ir vajadzīgs, i hokejs. jūs ļoti gribat lai Latvijā būtu tikai viens sporta veids? kam tāda ēšanās starp sporta veidu piekritējiem. par Dinamo klubu vēl var diskutēt taču hokejs kā sporta veids Latvijā ir vajadzīgs, par to vispār runas nevar būt

  +4 [+] [-]

, 2016-01-07 15:36, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Ļoti prognozējams lēmums (par atlaišanu). Gribējās lai treneris būtu ar skatu par nākošo sezonu. Protams ka ne jau Sējējs būs galvenais treneris nākošā sezonā (tikai ar DR tāpat kā ar bitēm...). Vajadzētu cilvēku, kurš labi pazīst hokejistus vai arī tādu ,kurš ieklausās palīgos par hokejistu stiprām un vājām pusēm nevis akli ietur savu līniju.
Redzēsim kā mainīsies komandas spēles zīmējums atlikušajās spēlēs.
Nekas tur ipasi nevar manities, ko vietejie speletaji var, to jau pasiem gadiem loti labi zinam, lai nakosgad ja tads dinamo bus, ir jasamekle legionari vilceji un jamegina tos noturet vairak ka vienu sezonu, tagad izvelk neznokurienes cerot varbut birsteskats izsaus un ja kads tads rodas, ta nakosa sezona aizcelo uz citu klubu, protams atduras viss budzeta, bet varbut laiks atvadities no musu dargakajiem vietejiem speletajiem un dod iespeju letai jaunatnei + nemot uz vairakam sezonam tiesam vertigus legionarus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-07 15:37, pirms 9 gadiem
Kaut kā jau tā spēle neiet.

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 15:37, pirms 9 gadiem
vo, Sējējs tagad droši varēs trenēt no spēka pozīcijām, jo arī maciņš ir viņa kontrolē Ka tik nesākas kkādi brīnumi

  -1 [+] [-]

, 2016-01-07 15:38, pirms 9 gadiem
Pret Vyitjaz būs spēle. Ja vēl uzvarēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-01-07 15:40, pirms 9 gadiem
BayernM rakstīja: ? Ko?
Tu gribi teikt aizsardzība ir vainīga ka spēlē metam 1 golu?
piedod... aizmirsu par Ņiživiju. Jā, viņam noteikti arī bija jāparāda durvis, jo pilnīgi pareizi - uzbrukuma nav! Drīzāk esam lielākā bedrē, nekā iepriekš jebkad esam bijuši, pēc šo fantastisko treneru korpusa norādījumiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-01-07 15:42, pirms 9 gadiem
SWK rakstīja: basketbols ir pats galvenais sporta veids?
Tas ir tas, kurš uz EČ Rīgā nav pat spējīgs savākt pilnu Arēnu uz LV spēlēm?
Tāpat kā uz PČ Latvijā halle nebija pilna uz visām LV spēlēm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-01-07 15:46, pirms 9 gadiem
varbūt Savickim beidzot pieleks ka bez nopietna budžeta šajā pasākumā kas saucas khl, nav jēgas piedalīties. sisties mūžīgi pa pēdējām vietām, kam to vajag...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-07 15:47, pirms 9 gadiem
Vēl viens solis ceļā uz play-off'iem :-D Varēja jau labāk savicki ar naganu aiz muguras - uzreiz būtu rezultāts:-D

     [+] [-]

, 2016-01-07 15:48, pirms 9 gadiem
Norča universālais kareivis Sējēju vēl vajag iecelt par izlases galveno treneri un Latvijas Republikas ministru prezidentu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-07 15:49, pirms 9 gadiem
lacis67 rakstīja: varbūt Savickim beidzot pieleks ka bez nopietna budžeta šajā pasākumā kas saucas khl, nav jēgas piedalīties. sisties mūžīgi pa pēdējām vietām, kam to vajag...
Kādam durakam jau jābūt pēdējam jebkurā turnīrā. Grozies kā gribi - pirmā vieta ir tikai viena:-D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-01-07 15:51, pirms 9 gadiem
lacis67 rakstīja: varbūt Savickim beidzot pieleks ka bez nopietna budžeta šajā pasākumā kas saucas khl, nav jēgas piedalīties. sisties mūžīgi pa pēdējām vietām, kam to vajag...
Ņem vērā ja arī DR būtu 40 milj. budžets viņi nekad neiegūtu gagarinu, tā ir tīrā politika un nekas vairāk, no sporta gaužām maz! Krievi vnk neļautu nekrievijas klubiem uzvarēt, atceros kā bija Čehu Lev... kā pietiesāja metalurgam!

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 15:52, pirms 9 gadiem
Daņiil Fox rakstīja: Krasava un nižcag ,atkal iemesls uzmucīt kādu dzērienu sovakar pie eiroligas laikam paņemšu 4paku cēsu premium
No tās 4pakas ne dirsā ne acī- tad jau vispār labāk nesākt:-D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-07 15:53, pirms 9 gadiem
Mjā.....izkārts baltais karogs par labu naudas ietaupījumiem. Uz Dinamo mačiem var iet iedzert dārgo alu.
Es gan ļoti ceru, ka kļūdos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 15:54, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Ļoti prognozējams lēmums (par atlaišanu). Gribējās lai treneris būtu ar skatu par nākošo sezonu. Protams ka ne jau Sējējs būs galvenais treneris nākošā sezonā (tikai ar DR tāpat kā ar bitēm...). Vajadzētu cilvēku, kurš labi pazīst hokejistus vai arī tādu ,kurš ieklausās palīgos par hokejistu stiprām un vājām pusēm nevis akli ietur savu līniju.
Redzēsim kā mainīsies komandas spēles zīmējums atlikušajās spēlēs.
Kīnens ir brīvs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 15:58, pirms 9 gadiem
Fluks rakstīja: Es pēc vakardiens spēles nozvērējos- neskatīšos šīs sezonas spēles vispār!
Nenovērtē par zemu savas kepkas spēku:-D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-07 15:59, pirms 9 gadiem
Vītoliņš varētu tiem slaistiem vasarā labu Pinsku uzrīkot
kaut gan principā no sākuma visi jāatlaiž, pēc tam jāsavāc jauns sastāvs uz vasaru, lai parāda sevi. no vecajiem, kas grib, lai pierāda sevi.

  +2 [+] [-]

, 2016-01-07 15:59, pirms 9 gadiem
sv. juris atkal ietaupīs

  -3 [+] [-]

, 2016-01-07 16:00, pirms 9 gadiem
Olē, Olē Dinamo play offs! ! !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-07 16:02, pirms 9 gadiem
Daņiil Fox rakstīja: pieriebusies ģeiba , bet attureties gruti vislaik ari kadi iemesli iedzert ,nespeju sportu skatities bez ka gradiga
Njā, lai kā negribētos to atzīt- varu saprast:-D - bet- ne jau sports... - Iemeslu (patiesībā) nemaz nevajag :-)

  +2 [+] [-]

, 2016-01-07 16:02, pirms 9 gadiem
Man jau vairāk interesē, kas būs nākamsezon ar dinamo? Šī sezona ir jānoraksta, nav pat vairs vērts sekot līdz un diskutēt par to, kā sasmelt izlietu ūdeni, kurš nu kuru atlaidīs un naudu ietaupīs ...

     [+] [-]

, 2016-01-07 16:03, pirms 9 gadiem
Daņiil Fox rakstīja: Galvenais visi saka ka zieamassvetkos daudz jaed ,bett es uzskatu svetkos ir jaiedzer ,ta rezultata apetites nav un kilogrami zud pec tiem svetkiem
+

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 16:03, pirms 9 gadiem
Nevis izmaiņas būtu,bet ietaupīt naudu un play-off gar ausim tā pat var cerēt,bet pēdejas spēles cerības kritušas vispar 0%

     [+] [-]

, 2016-01-07 16:04, pirms 9 gadiem
16p līdz play off zonai, bet arī 4 spēles rezervē, ja tās 4 uzvar, tad nemaz nav tik bēdīgs skats kā tagad izskatās.... bet tās 4 obligāti jāuzvar!
Skatīsimies kā Sējējs sapurinās nemotivētos spēlētājus!

  +3 [+] [-]

, 2016-01-07 16:05, pirms 9 gadiem
Kā vakar Lūsiņš jau teica - pārmaiņas ir par vēlu, tam visam - speletaju atlaišanai un Heikilas patriekšanai bija jānotiek jau sen.
Pirms mēneša bija runa, ka Šuplers jau esot nopircis biļeti uz Rīgu. Tad jautājums - kur tas viss palika?

     [+] [-]

, 2016-01-07 16:08, pirms 9 gadiem
LMVoodoo rakstīja: Man jau vairāk interesē, kas būs nākamsezon ar dinamo? Šī sezona ir jānoraksta, nav pat vairs vērts sekot līdz un diskutēt par to, kā sasmelt izlietu ūdeni, kurš nu kuru atlaidīs un naudu ietaupīs ...
Iesaku noskatīties izbraukuma abas spēles. Protams, skaidrs ka PO nebus, bet tiri intereses pēc, vai kaut attieksme čaļiem mazliet bus mainijusies.
Vakar viņi paradija, ka ir uzspļaut uz visu. Kā bus tagad?

  -1 [+] [-]

, 2016-01-07 16:08, pirms 9 gadiem
Smieklīgi!
Tagad jau sen Ģinamas vilciens ir aizgājis, un šosezonas Play Off šai komandai neredzēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-07 16:10, pirms 9 gadiem
daudz jau ir nokavēts
tik vai Normis būs tas , kurš sapurinās slidotājus

     [+] [-]

, 2016-01-07 16:11, pirms 9 gadiem
Lo*u bars. To vajadzeja atraak dariit... To sauc par naudas taupīšanu... Mērkaķi

     [+] [-]

, 2016-01-07 16:12, pirms 9 gadiem
KobeLAL rakstīja: Viemēr var sākt ar 4 paku. Es pazūdu. Jāatzīmē trenera maiņa. Tagad tikai hokejs sāksies.
Sākt var- ja ir turpinājums, - piekrītu :-)

  -2 [+] [-]

, 2016-01-07 16:13, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Ļoti prognozējams lēmums (par atlaišanu). Gribējās lai treneris būtu ar skatu par nākošo sezonu. Protams ka ne jau Sējējs būs galvenais treneris nākošā sezonā (tikai ar DR tāpat kā ar bitēm...). Vajadzētu cilvēku, kurš labi pazīst hokejistus vai arī tādu ,kurš ieklausās palīgos par hokejistu stiprām un vājām pusēm nevis akli ietur savu līniju.
Redzēsim kā mainīsies komandas spēles zīmējums atlikušajās spēlēs.
Funi, Savickis taču Tevi iecels par Ģinamas galveno. Būs salasījies cik Tu gudri te spriedelē.

  -1 [+] [-]

, 2016-01-07 16:13, pirms 9 gadiem
Ņiživijs bija labs spēlētajs,bet ne treneris,Sējējs 8gadus nav nodarbojies ar trenera darbu.Abus divus vajadzēja atlaist

     [+] [-]

, 2016-01-07 16:13, pirms 9 gadiem
markkomartins rakstīja: Lo*u bars. To vajadzeja atraak dariit... To sauc par naudas taupīšanu... Mērkaķi
Kepons!

  -1 [+] [-]

, 2016-01-07 16:14, pirms 9 gadiem
Klavulapa rakstīja: Es tagad aizdomajos kapec Sejeju neviens neatlaiz?
Jau otro sezonu pec kartas loti sliktus legionarus atradis. Pa to naudu noteikti labakus var atrast..
Nedomā! Tev tas nepiestāv!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-07 16:17, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Funi, Savickis taču Tevi iecels par Ģinamas galveno. Būs salasījies cik Tu gudri te spriedelē.
Par galveno lunis neder. Kaut kur tehniskajā personālā, piemēram, par slidu asinātāja palīgu vai zeķu mazgātāju, - iespējams :-)

  +7 [+] [-]

, 2016-01-07 16:20, pirms 9 gadiem
Zivs parasti pūst no galvas un kurš ir Rīgas Dinamo galva?Ja komandai nav mērķis pēc kā tiekties,tad nebūs arī rezultāts.Ja komandai būtu bijis nopietns mērķis iekļūt plovos,tad pirmkārt jau vadība būtu laicīgi pastiprinājusi komandu ,vēl pirms tās neveiksmīgās sešpunktu spēles ar Minsku.Spēlētāji taču to visu redz un jūt un dabīgi, zūd jebkāda vēlme cīnīties.Tā kā ,manuprāt, mazāk mums vajadzētu kritizēt spēlētājus,bet gan dot iekšās Savickim un &,kuri šeit manipulē ar klubu,spēlētājiem un treneriem kā ienāk prātā un pie reizes sprauž visas sezonas garumā batonus līdzjutējiem ausīs.Iedomājaties,sezonas sākumā tomēr biedrs Savickis naudiņu atrada,tikai ar tiem grašiem(KHL mērogā protams) konkurētspējīgu komandu izveidot nespēja,bet vainīgi protams treneri un spēlētāji,kuri neprata uzlēkt augstāk par savu pēcpusi.Nez ,biedrs Savickis lec augstāk par savu pēcpusi? Visas sezonas gaitā es neredzēju nevienu saprātīgu soli no kluba vadības puses,lai komanda varētu cīnīties par playoffiem.Tieši otrādi,sākās galīgas aplamības,kuras jebkurš normāli domājošs līdzutējs redzēja. Maija mēnesī mums būs jājūt līdzi Latvijas izlasei PČ,tāpēc manuprāt nebūtu jēdzīgi morāli grauzt potenciālos izlases spēlētājus.

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 16:21, pirms 9 gadiem
Prussian2 rakstīja: Ar to nebūs gana līdzēts - āksti
Ar steigu jāmeklē jauns treneris.
24 stundas un spēle pret Vityjaz.

  +3 [+] [-]

, 2016-01-07 16:35, pirms 9 gadiem
Tāpat nekas nebūs no šī modeļa. Mironim plāksteris nelīdzēs.

     [+] [-]

, 2016-01-07 16:35, pirms 9 gadiem
SWK rakstīja: basketbols ir pats galvenais sporta veids?
Tas ir tas, kurš uz EČ Rīgā nav pat spējīgs savākt pilnu Arēnu uz LV spēlēm?
Sporta veidus nešķiroju, bet diez vai izlases apmeklējums visu sporta veidu padara par galveno. Paskaties, cik nodarbojas, cik cilvēku nāk uz parastām LBL spēlēm. Tur jau tā lieta, ka hokejā gandrīz tikai dinamo un izlase, tāpēc visi hokejmīļi uz to savācas, jo nekā cita nav.

  +2 [+] [-]

, 2016-01-07 16:41, pirms 9 gadiem
Visi reāli un nacionāli domājošie cilvēki piekritīs,ka šis kremļa projekts ir beidzis pastāvēt.Biedram čekistam v.v.pļutinam šodien laba dāvana svētkos - nafta pa 32 dolāriem par bareli.

     [+] [-]

, 2016-01-07 16:43, pirms 9 gadiem
Ja vien vaina būtu trenerī...

  -1 [+] [-]

, 2016-01-07 16:43, pirms 9 gadiem
Beidzot piepildijušās Sējēja rebas lai tiktu par galveno treneri .

     [+] [-]

, 2016-01-07 16:45, pirms 9 gadiem
Komanda? Komandas nav un nebūs! Ir tikai bars ar spēlētājiem. Vienīgais kas prata saliedēt sastāvu bija Ozoliņš! Tad arī bija rezultāti labāki. Tagad kapteiņa nav, un treneris no bara nekādu taktiku izspiest nevar. Arī fakts, ka katru gadu jauns sastāvs neko labu nedod.

     [+] [-]

, 2016-01-07 16:56, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Smieklīgi!
Tagad jau sen Ģinamas vilciens ir aizgājis, un šosezonas Play Off šai komandai neredzēt.
Saprotu ka pavasarī tāpat ņirgsi par "ģinamas" spēlētajiem, kad tiem mugurā bus LV krekli. Un ar ar pārējiem latviešiem, kuri spēlē "pabiru" līgā. Kam jutīsi lidzi? Notekti saviem mīlajiem belariem un parastajiem krieviem. Tu esi nožēlojams

  +2 [+] [-]

, 2016-01-07 17:00, pirms 9 gadiem
Sporta veterāns rakstīja: Saprotu ka pavasarī tāpat ņirgsi par "ģinamas" spēlētajiem, kad tiem mugurā bus LV krekli. Un ar ar pārējiem latviešiem, kuri spēlē "pabiru" līgā. Kam jutīsi lidzi? Notekti saviem mīlajiem belariem un parastajiem krieviem. Tu esi nožēlojams
Tu laikam esi muļķitis,ja nesaproti,ka ģinama ir 100% krievu čekas projekts!Ja Rīgas klubs būtu 100% Latvijas - ne Namejs,ne vēl citi Latvijas patrioti nevienu sliktu vārdu par to neteiktu.

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 17:03, pirms 9 gadiem
Savickis saka - mūsu mērs bija galā , bet paklau draudziņ to jau vajadzēja risināt agrāk, jo sezona jau arī ir teju galā!

  -2 [+] [-]

, 2016-01-07 17:07, pirms 9 gadiem
Nu bet vai tad nebija skaidrs, ka neder RD somu piegājiens, un hokeja domāšana - bija jau taču viens eksperiments ar Rautakalio!
Kaut kur jāmeklē slāvu virzienā(pašu mājās diemžēl nav redzami kandidāti priekš galvenā trenera).
Un galu galā - arī Kirovam Lipmanim jautājums(viņam gan nav un nevar būt saistība ar privātu HK), bet tomēr - tik daudz gadus vadot hokeja sabiedrību - kapēc nav, un kur ir jaunie treneri, spēlētāji, spēles sistēmas???
Tā atkāpei - paskatījos PC U20 - nu tiem pašiem somiem - jau no mazotnes tiek iespēlētas noteiktas sistēmas, kombinācijas, spēles maniere, kas tālāk jau automātiski aiziet lielajā izlasē! - kapēc Latvijā nav tāda sistēma - patreiz vispār nekāda sistēma nav - katrs mauc kā prot!!

  +2 [+] [-]

, 2016-01-07 17:07, pirms 9 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Tu laikam esi muļķitis,ja nesaproti,ka ģinama ir 100% krievu čekas projekts!Ja Rīgas klubs būtu 100% Latvijas - ne Namejs,ne vēl citi Latvijas patrioti nevienu sliktu vārdu par to neteiktu.
Muļķits esi tu. Kāpēc tad jūs neejat piemēram smirdēt rakstos par bartuli, daugavinu, karsumu ? Kāpēc tieši Dinamo ? Kas tad pārējie klubi vairs nav čekisti? Ar ko tad tie pārējie klubi ir labāki par Dinamo ? Ka to vien cerat lai krievijas pilsētās pārstāvētais klubs vinnētu ? Lai jau ir tā krievu nauda. Nav svarīgi kam pieder... Dinamo pārstāv Rīgu nejau kautkadu tur maskavu! Lūdzu kāds no jums var paskaidrot ?

     [+] [-]

, 2016-01-07 17:09, pirms 9 gadiem
Jokerit arī pieder krieviem ! Kautkā viņu fani neiet un nenozaka savas valsts pārstāvēto klubu.

     [+] [-]

, 2016-01-07 17:10, pirms 9 gadiem
Un nevajag bāzt kkādas čekas, un citas muļķības hokeja spēlē! - un nevajag noniecināt arī RD- tā tomēr ir vēsturiska vērtība, brends!
Un tiem, kas grib HK namejs izveidot- lūdzu - tik uz priekšu - un izveidojiet, kaut iesākumā bērnu komandu - nevis tikai gudri d.....t ko un kā vajadzētu!

  +5 [+] [-]

, 2016-01-07 17:10, pirms 9 gadiem
Sporta veterāns rakstīja: Saprotu ka pavasarī tāpat ņirgsi par "ģinamas" spēlētajiem, kad tiem mugurā bus LV krekli. Un ar ar pārējiem latviešiem, kuri spēlē "pabiru" līgā. Kam jutīsi lidzi? Notekti saviem mīlajiem belariem un parastajiem krieviem. Tu esi nožēlojams
Lūk, to es saucu par naivumu! Aktīvākais RD komentāru fans ir ru trollis, kurš bez "visa Latvija par Dinamo!" vēl aktīvi skalo smadzenes par khl spēku, Krievijas spēku, draņķīgo nhl, draņķīgajiem Rietumiem utt.
Bet dažu kepku naivums ir neizmērāms, viņi aizvien domā, ka par Dinamo un Savicki fano īsti patrioti, bet tie, kas pret, tie fano par RU

     [+] [-]

, 2016-01-07 17:12, pirms 9 gadiem
KB24thebest rakstīja: Atlaida tad kad vairs variantu nebija PO tikt....., aa jēga?
Jāatlaiž bija tad, kad atlaida Šucu!

     [+] [-]

, 2016-01-07 17:13, pirms 9 gadiem
kauslis77 rakstīja: domaju nekads sakars ar trenerija speletaji blavi spelee,tur var trenet vienalga kas!!
Pie Znaroka neviens tā neatļautos spēlēt.

  +5 [+] [-]

, 2016-01-07 17:14, pirms 9 gadiem
irock rakstīja: Muļķits esi tu. Kāpēc tad jūs neejat piemēram smirdēt rakstos par bartuli, daugavinu, karsumu ? Kāpēc tieši Dinamo ? Kas tad pārējie klubi vairs nav čekisti? Ar ko tad tie pārējie klubi ir labāki par Dinamo ? Ka to vien cerat lai krievijas pilsētās pārstāvētais klubs vinnētu ? Lai jau ir tā krievu nauda. Nav svarīgi kam pieder... Dinamo pārstāv Rīgu nejau kautkadu tur maskavu! Lūdzu kāds no jums var paskaidrot ?
Jā, jā, lai ir tā krievu nauda. Cirvis

     [+] [-]

, 2016-01-07 17:17, pirms 9 gadiem
to Rābi un Niziviju ari taka varetu atlaist tad vel pusi no musu zvaigznem uz nakamo sezonu panemt kadu 5vai 6 kanadiesus vai amerikanus Nolanu un Kūleni pie stures un tad es domaju par playoffu nebutu ari jasapno ,to ko vel joprojam sapņo vel te dažs labs

     [+] [-]

, 2016-01-07 17:19, pirms 9 gadiem
Viss KHL ir ģeopolitisks projekts, tas jau sev visiem ir zināms. bet es ''diemžēl'' esmu tik liels hokeja fans, ka tā pat sekoju līdz mūsu hokejistu sniegumiem šajā līgā. Nekā savādāk gan cenšos neietekmēties.

  -1 [+] [-]

, 2016-01-07 17:20, pirms 9 gadiem
Puche sezonas saaakumaa tachu paarliecinoshi klaareeja, ka Heikila novadiis DR visu sezonu

     [+] [-]

, 2016-01-07 17:22, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Puche sezonas saaakumaa tachu paarliecinoshi klaareeja, ka Heikila novadiis DR visu sezonu
un Tev bija baiga parlieciba,ka nenovadis ja? pec kara visi baigi gudrie palikusi

     [+] [-]

, 2016-01-07 17:22, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Iesaku noskatīties izbraukuma abas spēles. Protams, skaidrs ka PO nebus, bet tiri intereses pēc, vai kaut attieksme čaļiem mazliet bus mainijusies.
Vakar viņi paradija, ka ir uzspļaut uz visu. Kā bus tagad?
nu tīri dēļ intereses ka komanda izskatīsies ar Sējēju priekšgalā

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 17:24, pirms 9 gadiem
Tas kas notiek šosezon ir pēdējo gadu turpinājums komandas spēlē KHL,kas pirmkārt attiecināms uz komandas vadības neprasmi izveidot cīņas spējīgu komandu.Protams var runāt patstāvīgi par finansiālām grūtībām un ar to saistīto sastāva komplektēšanu ar piemērotu trenera piesaistīšanu,kas arī turpinājumā ja komanda pastāvēs KHL būs.Domāju,ka pie šī finansējuma pirmkārt jācenšās pēc iespējas mazāk varbūt arī pilnībā atteikties no leģionāriem .Iepriekšējās sezonas ir pierādījušas ,ja leģionārs sekmīgi ir aizvadījis sezonu Dinamo sastāvā nākamājā sezona viņa vairs nebūs.Šo leģionāru skaits skādē piesaistīt pienācīgā daudzumā jaunos pirmkārt no HK Rīga no kuras daudzi talantīgi spēlētāji pazūd pēc vecuma cenza.Arī izveidotais farmklubs Latvijā ir izsmieklis,kas nedarbojas pēc savas nozīmes un tāpēc nu jau ļoti daudzi Dinamo pamatsastāva spēlētāji ir degradējuši pirmkārt uz attieksmi pret spēli-hokejs,tāpēc ir jābūt farmklubam ,kas atbilstu tam tiešajā nozīmē ,kas piedalītos KHL zemāka līmeņa līgā-VHL,kamēr vietējais valsts čempionāta līmenis kļūs penācīgs.

  +3 [+] [-]

, 2016-01-07 17:26, pirms 9 gadiem
Ar Jokerit ir vēl drausmīgāk, jo tā īpašnieki no Krievijas - Rotenbergs un Timčenko - kāda sakritība! Abi divi joprojām pakļauti ASV sankcijām, jo guvuši labumu no Krievijas darbībām Ukrainā

  -1 [+] [-]

, 2016-01-07 17:35, pirms 9 gadiem
guncap rakstīja: Ņiživijs bija labs spēlētajs,bet ne treneris,Sējējs 8gadus nav nodarbojies ar trenera darbu.Abus divus vajadzēja atlaist
un Tevi atlaist

     [+] [-]

, 2016-01-07 17:39, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: Zivs parasti pūst no galvas un kurš ir Rīgas Dinamo galva?Ja komandai nav mērķis pēc kā tiekties,tad nebūs arī rezultāts.Ja komandai būtu bijis nopietns mērķis iekļūt plovos,tad pirmkārt jau vadība būtu laicīgi pastiprinājusi komandu ,vēl pirms tās neveiksmīgās sešpunktu spēles ar Minsku.Spēlētāji taču to visu redz un jūt un dabīgi, zūd jebkāda vēlme cīnīties.Tā kā ,manuprāt, mazāk mums vajadzētu kritizēt spēlētājus,bet gan dot iekšās Savickim un &,kuri šeit manipulē ar klubu,spēlētājiem un treneriem kā ienāk prātā un pie reizes sprauž visas sezonas garumā batonus līdzjutējiem ausīs.Iedomājaties,sezonas sākumā tomēr biedrs Savickis naudiņu atrada,tikai ar tiem grašiem(KHL mērogā protams) konkurētspējīgu komandu izveidot nespēja,bet vainīgi protams treneri un spēlētāji,kuri neprata uzlēkt augstāk par savu pēcpusi.Nez ,biedrs Savickis lec augstāk par savu pēcpusi? Visas sezonas gaitā es neredzēju nevienu saprātīgu soli no kluba vadības puses,lai komanda varētu cīnīties par playoffiem.Tieši otrādi,sākās galīgas aplamības,kuras jebkurš normāli domājošs līdzutējs redzēja. Maija mēnesī mums būs jājūt līdzi Latvijas izlasei PČ,tāpēc manuprāt nebūtu jēdzīgi morāli grauzt potenciālos izlases spēlētājus.
Izskatās ka visa problēma ir finansēs. Ja komandai bija ļoti mazs budžets , tad visi vadības lēmumi šķita pareizi (atkārtoju, ja ar stipri minimāliem līdzekļiem vēlas sasniegt augstus mērķus). Ja ir bijušas kaut kādas lielākas finansiālas iespējas , tad protams DR vadība rīkojās ļoti nepareizi.

     [+] [-]

, 2016-01-07 17:41, pirms 9 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Ar Jokerit ir vēl drausmīgāk, jo tā īpašnieki no Krievijas - Rotenbergs un Timčenko - kāda sakritība! Abi divi joprojām pakļauti ASV sankcijām, jo guvuši labumu no Krievijas darbībām Ukrainā
Tieši kādu labumu? Pamato.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-07 17:47, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Izskatās ka visa problēma ir finansēs. Ja komandai bija ļoti mazs budžets , tad visi vadības lēmumi šķita pareizi (atkārtoju, ja ar stipri minimāliem līdzekļiem vēlas sasniegt augstus mērķus). Ja ir bijušas kaut kādas lielākas finansiālas iespējas , tad protams DR vadība rīkojās ļoti nepareizi.
Viens lemums vareja but izdarits atrak, tiesi sis ko veica ka pedejo, somus vajadzeja dzit prot vel novembra beigas, kas butu darits vairums citos klubos un ja tad nekas nesanak, kerties pie legionaru mainas/atlaisanas, protams, ja to var atlauties un meklet vai kads no jaunajiem peksni nerodas nepamanits talants.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 17:47, pirms 9 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Ar Jokerit ir vēl drausmīgāk, jo tā īpašnieki no Krievijas - Rotenbergs un Timčenko - kāda sakritība! Abi divi joprojām pakļauti ASV sankcijām, jo guvuši labumu no Krievijas darbībām Ukrainā
Un kas, Tavuprāt, ir Dinamo īpašnieki? 61% akciju pieder Gazprom meitas kompānijai. Visi Gazprom vadošie darbinieki tajos pašos sankciju sarakstos vien atrodami.

     [+] [-]

, 2016-01-07 17:49, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Izskatās ka visa problēma ir finansēs. Ja komandai bija ļoti mazs budžets , tad visi vadības lēmumi šķita pareizi (atkārtoju, ja ar stipri minimāliem līdzekļiem vēlas sasniegt augstus mērķus). Ja ir bijušas kaut kādas lielākas finansiālas iespējas , tad protams DR vadība rīkojās ļoti nepareizi.
Finansēs? Vai Dinamo kontekstā vispār kādreiz ir bijušas runas par lielu budžetu? To desmitnieku katru sezonu kremlis atmet un ar to ar kuļas katru sezonu, tāpēc beidz te muļķibas runāt Tu tak bļāvi ka savākts visu laiku labakais sastavs vai "viens no" ! Sastāvs bija, spēle nav un nebija, tad tagad nauda vainīga? Juris tak stāstīja ka ar naudu viss labi, ir atrasts "jaunais sponsors" kurš protams vēlējās palikt anonīms un tik jādod virsū
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-01-07 17:51, pirms 9 gadiem
Sporta veterāns rakstīja: Saprotu ka pavasarī tāpat ņirgsi par "ģinamas" spēlētajiem, kad tiem mugurā bus LV krekli. Un ar ar pārējiem latviešiem, kuri spēlē "pabiru" līgā. Kam jutīsi lidzi? Notekti saviem mīlajiem belariem un parastajiem krieviem. Tu esi nožēlojams
Ja spēlētāji izlasē būs tik pat degradējušies, kā spēlējot Riž-Skuju Ģinamā, tad viennozīmīgi ka ņirgšu par tiem pelavmaisiem.
Nekur nav tiekts, ka man būtu jāstaigā rozā brillēs tikai tāpēc,ka šie spēlētāji ir latvieši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-01-07 17:56, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Izskatās ka visa problēma ir finansēs. Ja komandai bija ļoti mazs budžets , tad visi vadības lēmumi šķita pareizi (atkārtoju, ja ar stipri minimāliem līdzekļiem vēlas sasniegt augstus mērķus). Ja ir bijušas kaut kādas lielākas finansiālas iespējas , tad protams DR vadība rīkojās ļoti nepareizi.
Ir jābūt diez gan lielam cirvim,lai nesaprastu, ka Ģinamai putlristi naudu dod, lai šī komanda eksistē tikai Parašas ģeopolitisko ambīciju dēļ (kā viena no tās sastāvdaļām), un viņiem pa lielam pofig, kas un kā notiek ar šo komandu.
Tikai tādi antiņi kā Tu var iedomāties, ka tajā visā ir baigie sportiskie mērķi.

     [+] [-]

, 2016-01-07 17:58, pirms 9 gadiem
irock rakstīja: Jokerit arī pieder krieviem ! Kautkā viņu fani neiet un nenozaka savas valsts pārstāvēto klubu.
Varētu padomāt, ka Tu lasi somu portālu komentāros rakstīto.

     [+] [-]

, 2016-01-07 17:58, pirms 9 gadiem
Es jau gan cerēju, ka būs Kalvītis vai Ulmanis.

     [+] [-]

, 2016-01-07 17:59, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Puche sezonas saaakumaa tachu paarliecinoshi klaareeja, ka Heikila novadiis DR visu sezonu
Un Tu mums tas lielais gaišreģis, kurš prognozēji, ka noteikti nenovadīs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:04, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja spēlētāji izlasē būs tik pat degradējušies, kā spēlējot Riž-Skuju Ģinamā, tad viennozīmīgi ka ņirgšu par tiem pelavmaisiem.
Nekur nav tiekts, ka man būtu jāstaigā rozā brillēs tikai tāpēc,ka šie spēlētāji ir latvieši.
Ņirgt un apsaukāties ir daudzu šeit esošo stihija un galvenā vēlme.
Citi smejas un kritizē, citi ņirdz un apsaukājas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:06, pirms 9 gadiem
Šo darbu vajadzēja jau novembrī darīt,neviss pa priekšu atlaist spēlētājus.

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:06, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Ņirgt un apsaukāties ir daudzu šeit esošo stihija un galvenā vēlme.
Citi smejas un kritizē, citi ņirdz un apsaukājas.
Un kurš būs tas, kurš norādīs-kurš ko var darīt?

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:07, pirms 9 gadiem
HHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa HHHHHHHHHHHHHHHHHH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH AAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!Nevar būt,kaut kas neticams........................HHH___AAA!!!A kas ir DINAMO un kas ir SEJEJS(lohs) un uz kurieni viņš viņus vadīs???????Un kas ir tas otrs ID.ŅŠ tajā bildē........................HA,HA!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 18:09, pirms 9 gadiem
Dinamo vadība ir pajoli

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:09, pirms 9 gadiem
ĀAAAAAAAAAAAAAAAAArprāts ,kas notiek šajā misenē...........,Šausmas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:10, pirms 9 gadiem
Tu jau laikam esi sakaifojies,

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:14, pirms 9 gadiem
huy rakstīja: Finansēs? Vai Dinamo kontekstā vispār kādreiz ir bijušas runas par lielu budžetu? To desmitnieku katru sezonu kremlis atmet un ar to ar kuļas katru sezonu, tāpēc beidz te muļķibas runāt Tu tak bļāvi ka savākts visu laiku labakais sastavs vai "viens no" ! Sastāvs bija, spēle nav un nebija, tad tagad nauda vainīga? Juris tak stāstīja ka ar naudu viss labi, ir atrasts "jaunais sponsors" kurš protams vēlējās palikt anonīms un tik jādod virsū
Sastāvs bija vislabākais. Trenera taktika pirmkārt ir tā kur aiegāza. Citas seoznas ja kāds leģionārs nevilka to atlaida un vietā paņēma citu. Kādēļ šogad tā nenotika-atbilde finanses. Kādēļ parādās Toluzakovs, Jass, kādēļ šogad īpaši daudz vietējo spēlētāji sezonas vidū ieguva lielu spēles laiku, jo nebija nauda, lai nopirktu vērtīgu leģionāru.
Atlaistu Leino veitā jābūt citam, atlaiž Kundrateku vietā cits. atlaiž Šucu, Bukartu vietā cits līdzvērtīgs. Iepriekšējās sezonas tā aptuveni bija, šogad...

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:15, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un Tu mums tas lielais gaišreģis, kurš prognozēji, ka noteikti nenovadīs?
Es noteikti nebuutu teicis, ka noteikti novadiis. Vinjs taa teica un aplauzaas.

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:15, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kurš būs tas, kurš norādīs-kurš ko var darīt?
Turpini , turpini, ten ņirgāties un apsaukāties pat ļoti piestāv kā visiem DR nīdējiem.

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:15, pirms 9 gadiem
too little too late
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-01-07 18:32, pirms 9 gadiem
BayernM rakstīja: GM un vel kā Galvenais treneris - jautājums : maksās arī par diviem darbiem?
Tipisks latvieša skauģa jautājums

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:39, pirms 9 gadiem
man sajuuta ka Pasejajam labi sanaaks, vinsh ir uz "po h..jam" tad biezhi arii labak sanaak. Bet kas atiecas uz speletaajiem , tad probleema ir ka 1/2 Komandas vispar KHL limeeni netur..Dzerinsh, Meija, Berzinsh, Bicevskis un ta talaak..

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:39, pirms 9 gadiem
Kas tur ko nesaprast..spēlētājiem naudas ir ,bet motivācijas nav. Ka tik kaut kā normas robežās atstrādāt līgumu un viss. Un kad nemaksā tad vispār viss pie d...sas. Kā tad sākumā bija,visi sitās cik nu varēja,bet tagad čiks vien ir...

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:42, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Turpini , turpini, ten ņirgāties un apsaukāties pat ļoti piestāv kā visiem DR nīdējiem.
O,skatos ka esi ļoti apvainojies,bet atzīsti,ka Namejam ir 100% taisnība un atzīsti,ka esi kremļa ieliktenis(varbūt nozombētais?),kas akli tic,ka ģinama ir pozitīvs projekts(tas tā nav un nekad nebūs)!

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:43, pirms 9 gadiem
Tas jau sen ir skaidrs Somu stils mums neder
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:47, pirms 9 gadiem
Vecajā Dinamo bija viens treneris un algas 400 rubļi mēnesī un visi kapāja bet šitie miljonāri nu ja man šosezon nav ļemons tad ko tad es tur skriešu amatieri spēlē ar lielāku atdevi

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:49, pirms 9 gadiem
koivu9 rakstīja: KHL laikam neapstāsies?
Kādā sakarā lai KHL apstātos?????

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:49, pirms 9 gadiem
cyborg84 rakstīja: Nekads parsteigums,jasavelk jostina vel ciesak,jaapaariet uz speeleejosho treneri🆒
Ha hah! Šis labs! Sējēju arī laukumā! Universālais kareivis

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:49, pirms 9 gadiem
koivu9 rakstīja: KHL laikam neapstāsies?
Nu vienīgi ja sāksies trešais pasaules karš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:52, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Sastāvs bija vislabākais. Trenera taktika pirmkārt ir tā kur aiegāza. Citas seoznas ja kāds leģionārs nevilka to atlaida un vietā paņēma citu. Kādēļ šogad tā nenotika-atbilde finanses. Kādēļ parādās Toluzakovs, Jass, kādēļ šogad īpaši daudz vietējo spēlētāji sezonas vidū ieguva lielu spēles laiku, jo nebija nauda, lai nopirktu vērtīgu leģionāru.
Atlaistu Leino veitā jābūt citam, atlaiž Kundrateku vietā cits. atlaiž Šucu, Bukartu vietā cits līdzvērtīgs. Iepriekšējās sezonas tā aptuveni bija, šogad...
Tad Tu apgalvo, ka zini (nevis mini) par Rd finanšu situāciju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-01-07 18:53, pirms 9 gadiem
Vai tad Sējēju pirmo nevajadzēja atlaist?Viņš taču izvēlas gan trenerus,gan spēlētājus! Ne velti pēc gada Lev arī uzteica darbu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-01-07 19:04, pirms 9 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Jā, jā, lai ir tā krievu nauda. Cirvis
Sāksim ar to, ko te visi pļūtī par krievu naudu.....mēs visi Latvijas iedzīvotāji maksājam (reāli pārmaksājam) par to gāzi, ITERA ir starpniek uzņemums, kas piķi reāli iekasē NEPARKO.....un par ITERAS nelielu varkas daļiņu tiek finansēts DR.......... Jautājums, vai DR finansē krievi vai mēs???????
Varbūt dažreiz nedaudz padomājiet "nacionālie čekistu iznīcinātāji virtuālajā vidē".......palūdziet mātei atslēgt gāzi un tad stāties šādās nacionāli brašās pozās !!!!!!!!

     [+] [-]

, 2016-01-07 19:06, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Tad Tu apgalvo, ka zini (nevis mini) par Rd finanšu situāciju?
Tevi tas satrauc?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-07 19:13, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Tevi tas satrauc?
Es Tev jautājumu uzdevu. Atbildot uz Tavu, nē nesatrauc. Gaidu atbildi.

     [+] [-]

, 2016-01-07 19:14, pirms 9 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Vai tad Sējēju pirmo nevajadzēja atlaist?Viņš taču izvēlas gan trenerus,gan spēlētājus! Ne velti pēc gada Lev arī uzteica darbu!
Visas ievērojamas pārmaiņas visefektīvāk veikt "no augšas":
1.) Ja visu Dinamo "projektu" vadītu kāds labs cilvēks un pret pašu biznesa projektu godprātīgs cilvēks, tad tas izpaustos vistiešāk. Tātad, ja Savickis aizvāktos, tas būtu vislabākais (protams, pie nosacījuma, ka vietā stājas kas labāks).
2.) Ja skatāmies zemākos plauktos - uz "mazajiem priekšniekiem": tad es arī tiecos piekrist tiem, kas uzskata, ka Sējējs būtu pirmais, kuram jāparāda durtiņas. Viņš piesaista spēlētājus - gan tos blāvos un nemotivētos latviešu miljonārus, gan arī tos leģionārus, no kuriem puse jau atlaista. Bez tam viņš ir tas, kurš slēdz līgumus, padarot blāvā snieguma puikas par miljonāriem - nepamatoti. Ja jau klubam tik maz naudas, tad kāda sūda pēc maksāt ciparus ar 5 un 6 nullēm viduvējiem spēlētājiem? Pilnīgi izgāzies biznesa darījums. Slikti Sējējs strādājis. Slikts speciālists.
3.) Tālāk nāk treneri: arī ar Sējēju treneru korpusa sastāvā. Jā, ja Savickis ir sevi pienaglojis pie tā krēsla uz visiem laikiem un Sējējs arī saķēdējies kopā ar Savicki, tad sanāk, ka treneru nomaiņa ir visrevolucionārākais, ko spēj veikt Dinamo.
4.) Visbeidzot spēlētāju nomaiņa. Bet kā jau minēju, spēlētāja maiņa ietekmēs visminimālāk. Mazliet vairāk ietekmētu izcila spēlētāja atnākšana, bet kāda viduvējā atlaišana (ja vietā nekas nenāk) vai pat veselas rindas viduvējo spēlētāju atlaišana NEKO NEUZLABOS. Spēlētājs ir tik labs cik viņš ir - tāpat kā ikviens no mums savās darba vietās. Neviens nevar viņam (spēlētājam) pārmest, ka viņš ir "nekaunīgi piekritis" saņemt miljonu, bet nemaz neprot spēlēt par miljonu (!) Vai tad kāds no mums atteiktos no miljona, ja mums tāds Sējējs vienu vakaru piezvanītu un piesolītu? Nē! Es ņemtu to miljonu kaut vai slidot īsti neprotu! Ne jau man par to jāsatraucas - es taču viņam nesolu ievest komandu PO un es esmu 110% pārliecināts, ka neviena spēlētāja līgumā nav tāda punkta, ka viņam ir jāiemet 30 golus vai "jābūt līderim", vai jāieved komandu PO utt. Nekā tamlīdzīga. Ir pilnīgi normāli, ka spēlētājs paprasa tik lielu algu, cik vien iespējams - jebkurš par savu darbu vēlas saņemt maksimāli augstāko iespējamo atalgojumu. Darbs ir tāda pati prece kā piena paka rimčikā - ja kāds piedāvātu miljonu par piena paku, rimčiks nesāktu sarkt un kautrēties! Pff - ok, aiziet! Bizness. Pakalpojums.
Ja darba devējs neadekvāti pārsolījis algu, tad tikai viņš ir pie tā vainojams. Sūdīgs uzņēmējs.

Tā ka spēlētāju neatbilstība gaidītajiem rezultātiem un samaksātajām algām ir tikai vēl viens iemesls atlaist tieši Sējēju un vēl labāk - aizvākt to Savicki labi tālu prom.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-07 19:24, pirms 9 gadiem
HuliManiBanno rakstīja: SS.lv paardeva!!! Pa leeto
Pag, ko?

     [+] [-]

, 2016-01-07 19:25, pirms 9 gadiem
lacis67 rakstīja: i basketbols ir vajadzīgs, i hokejs. jūs ļoti gribat lai Latvijā būtu tikai viens sporta veids? kam tāda ēšanās starp sporta veidu piekritējiem. par Dinamo klubu vēl var diskutēt taču hokejs kā sporta veids Latvijā ir vajadzīgs, par to vispār runas nevar būt
Nu nezinu nezinu, mēs birojā tikai par basketu runājam, vispār kopš Zingera draftēšanas baskets Latvijā atdzimst , manuprāt, visur par viņu runā .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-07 19:36, pirms 9 gadiem
HuliManiBanno rakstīja: Fakings tieshaam licis vairakiem 7dienas faniem nedaudz nopietnaak sekot liidzi basim, bet reaali jau tas pats Tautas kluba variants vien ir - sakumaa patelos wannabe fanus (tas nekas ka vairak par NBA neko nezin), attedisies to basi un jau sezonas izskanaa sekos vinam liidzi tikai tie kas pa dziivi seko lidzi sportam un basim kopumaa!!!

Tagad vienkarsi taa redz modes lieta ielikt facebooka vai instagramaa bildi ka dzer visiiti un skatas NBA

Uz cik ilgu laiku???
Nu ja, a ko , bet vismaz par basketu atkal sāk runāt .

     [+] [-]

, 2016-01-07 19:37, pirms 9 gadiem
nedaudz par īsu sēde laikam bij ja tikai divus paspēja atlaist vajadzēja vēl pāris stundas padomāt un atlaist vel kadas 7 galviņas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-01-07 19:58, pirms 9 gadiem
HuliManiBanno rakstīja: Ai lohs tu esi!!! Pats redzu fb un gramos ka cilveeki kuriem sporta pasaule ir uz JUUS ik pa laikam iemet ka skatas NYK!!! Visi baigie fani un sporta pazineeji uzradusies, bet tas ir tikai uz laiku...
Aizbrauc uz Ņujorku un pajautā 8!!!!MILJONIEM cilvēku,kas ir Porziņģis?!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-01-07 20:08, pirms 9 gadiem
Jau sen esmu zaudējis interesi par Dinamo

     [+] [-]

, 2016-01-07 20:13, pirms 9 gadiem
Federer is the best rakstīja: Jau sen esmu zaudējis interesi par Dinamo
Dažas minūtes...

     [+] [-]

, 2016-01-07 20:21, pirms 9 gadiem
Made my day =DDDDDD

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 20:38, pirms 9 gadiem
Federer is the best rakstīja: Jau sen esmu zaudējis interesi par Dinamo
Tikai lasi katru rakstu par Dinamo raksti komentārus un skaties katru spēli jā tiešām esi pazaudēji interesi

     [+] [-]

, 2016-01-07 20:54, pirms 9 gadiem
HuliManiBanno rakstīja: Nez, tu lkm par Shuplera riigas bileti prasiji

Nopircis bija leeto ryanair, Kira aizsutija caur wap sms-ku ka plaani mainas un shis paardeva
Aa, nu ja.
Bet runas par viņa braukšanu uz Rigu, tiešām bija nopietnas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-07 22:04, pirms 9 gadiem
Lipmans varētu uzmaukt, lai parāda kas tas hokejs ir i bio bet ja godīgi pilnīga vienaldzība šogad par KHL kā hokej līgu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 23:10, pirms 9 gadiem
Ilgi gan vajadzeja domat Savickim un kompanijai, lai saprastu, ka abi somu paraziti jadzen prom ar s...u koku! Vakardien jau Dinamo abu izcilo Somijas treneru vadiba speleja tik ahuni, ka butu dabujusi ieksa pat no Latvijas cempionata lejasgala komandam... Degradeja Heikila labu komandu nevis treneja!

     [+] [-]

, 2016-01-07 23:15, pirms 9 gadiem
Nevajag te gudrot, ka bus ar nakamo sezonu... Bus Dinamo KHL! Vakar klausijos speli ar krievu komentariem (krietni jestrak ka ar tautiesiem-mazohistiem), tur virins skaidri un gaisi pateica, ka ari nakamgad komandai starts liga paredzets, jo ligumi ar sponsoriem - no Krievijas parsvara - saslegti uz divam sezonam pirms sis sezonas. Tik vien ta beda, ka Latvijas izlases liderus pec somu pofigisma atkal atmacit normalu hokeju spelet.

     [+] [-]

, 2016-01-07 23:17, pirms 9 gadiem
BayernM rakstīja: GM un vel kā Galvenais treneris - jautājums : maksās arī par diviem darbiem?
Kada Tev par to dalja? fani cepas par rezultatiem, a sveshos makos kamdel list?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-08 00:17, pirms 9 gadiem
Ja tā padomā, tad šogad milziga nauda ir izmesta vējā - par nederigo Leino ar Kundrāteku izmests nepilns miljons un par abiem somu treneriem varetu but kadi 100 - 150k.
Tas tā aptuveni. Nav maza summa.

  +1 [+] [-]

, 2016-01-08 02:00, pirms 9 gadiem
Ko lai saka, nu ja Kira bremzē par Nolanu izvēli, varbūt tad Saviska kungs varētu būt ātrāks cilvēks un piedāvāt trenera amatu Nolanam. Varbūt tad mūsu blāvie spēlētāji( kā kometara izlasiju) būtu spēlēt prieks un kā lai saka, Nolans manuprāt māk ne tikai spēlētājus motivēt bet arī iespejams DR vadību
Negribu ļoti viņu izcelt saulītē, bet nu domāju ka arī kads vek varetu manai idejai piekrist par Nolanu

     [+] [-]

, 2016-01-08 06:40, pirms 9 gadiem
treknais gunārs rakstīja: Viens korišs teica,ka redzējis aizvakar Pulkveža Brieža ielas double coffee Hari ar Ignatjevu dzerot kafiju ar Priedi!
Kāds brīnums, abi bez darba.

     [+] [-]

, 2016-01-08 07:37, pirms 9 gadiem
Vytjaz šodien bez variantiem zaudēs.

     [+] [-]

, 2016-01-08 07:48, pirms 9 gadiem
Savākuši komandu....da tur trennē kas gribi iznākums tas pats. Kolhoza līga un kolhoza komanda