Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rautakallio: "Holts ir labāks nekā tas bija redzams šodien"

Jānis Pārums

Rautakallio: "Holts ir labāks nekā tas bija redzams šodien"
Peka Rautakallio
Foto: AP/Scanpix

Pēc Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) regulārā čempionāta spēles starp Rīgas "Dinamo" un Sanktpēterburgas "SKA" komandām (2:4) komentārus sniedza abu komandu galvenie treneri, attiecīgi, Peka Rautakallio un Milošs Ržiha.

Peka Rautakallio, Rīgas "Dinamo" galvenais treneris: "Pirmo periodu iesākām krietni labāk nekā pāris dienas atpakaļ. Otrajā periodā bija daudz fiziskas cīņas, metienu. Trešajā trešdaļā mums bija pāris izdevības, taču SKA bija veiksmīgi. Taču vienalga esmu lepns par to, kā komanda cīnījās, tā darīja visu, kas ir tās spēkos, bet ar to bija par maz, jo SKA ir viena no līgas labākajām komandām. SKA šodien bija labāki. Vienmēr ir smagi, kad pretinieki iemet perioda beigās. Holts šodien tvēra labus metienus, taču kopumā ir labāks vārtsargs nekā tas bija redzams šodien. Varja savainojums? Nezinu, cik tas ir nopietns, to jājautā ārstam. "

Milošs Ržiha, Sanktpēterburgas SKA galvenais treneris: "Priecājos, ka paveicās izcīnīt uzvaru, jo Rīgā vienmēr mums ir smagi. Ja mēs izpildām uzdevumus, spēlējam kā komanda, pretiniekiem nekas neizdodas, bet, ja spēlējam katrs par sevi, tad dodam iespēju pretiniekiem izveidot momentus. Esmu gandarīts, ka Rīgā paņēmām trīs punktus. Dmitrijs Kaļiņins sagrieza kāju [1.trešdaļā], tāpēc nolēmām vairs laukumā nelaist, lai negūtu vēl nopietnāku savainojumu. Vai pastiprināsim komanda? Pagaidām nezinu, vēl ir laiks padomāt."

 +13 [+] [-]

, 2012-01-07 22:41, pirms 13 gadiem
Speka spele shodien vinji bija paraki. Bet holta ielaistais otrais gols [Taurenitis] bija vienkarsha kljuda. Protams vins ir labaks neka bija spele.

 +13 [+] [-]

, 2012-01-07 22:51, pirms 13 gadiem
Ja vien šādi būtu pret Spartak spēlējuši......

  +2 [+] [-]

, 2012-01-07 22:51, pirms 13 gadiem
kļūda - holts komandā un vārtos, nu nevar komanda ar diviem vājiem vārtsargiem, kas vienreiz pa desmit spēlēm noķer iedvesmu kaut ko sasniegt, paskaitiet, cik bīstamas situācijas bija pie ska vārtiem un kā nospēlēja vārtsargs un kā nospēlēja holts - kārtējā glupā kļūda un vārti no viduszonas, tas pats visas sezonas gaitā, jā, dažās spēlēs viņš nospēlē pieņemami, bet komandai, kurai ir augsti mērķi pirmajam numuram jābūt ekstraklases vārtsargam, kas var vilkt, nevis nemitīgi gremdēt komandu ar savām glupajām kļūdām, tas pats ar 4.vārtiem, jā aizsargi nolažojās, bet holts, kurš ripu varēja atsist jebkur, uzika burtiski to pretiniekam kā vajadzēja..... reāli vajadzēja izrevidēt čupu liekēžus, kas ar savu līmeni neatbilst khl un paņemt ekstraklases vārtsargu, dod dievs, ka hossa kaut pusi no savas naudas atpelna, spartaks tomēr arī nav muļķi, ka šo palaida..

 +11 [+] [-]

, 2012-01-07 22:51, pirms 13 gadiem
Beidzot ari Rziha kko lacigu pateica!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-01-07 23:00, pirms 13 gadiem
Nezinu gan, man liekas ka nav vins vartsargs n.1 khl kluba, ka otrs labs, ka pirmais nevelk, neparliecina, ar vinu play off bus gruti, katra spele pa kludinai

     [+] [-]

, 2012-01-07 23:07, pirms 13 gadiem
Diemžēl jāsaka,ka Holts nav stabils visas sezonas garumā,bet tikai atsevišķās spēlēs.Vai tiešām Sējējs nedomā par play off?Nu ja mēs tur tiekam,tad nu nevarēs Holts un kur nu vēl Jučers palīdzēt komandai tikt vismaz 1.kārtai pāri.

     [+] [-]

, 2012-01-07 23:10, pirms 13 gadiem
daniels22 rakstīja: kļūda - holts komandā un vārtos, nu nevar komanda ar diviem vājiem vārtsargiem, kas vienreiz pa desmit spēlēm noķer iedvesmu kaut ko sasniegt, paskaitiet, cik bīstamas situācijas bija pie ska vārtiem un kā nospēlēja vārtsargs un kā nospēlēja holts - kārtējā glupā kļūda un vārti no viduszonas, tas pats visas sezonas gaitā, jā, dažās spēlēs viņš nospēlē pieņemami, bet komandai, kurai ir augsti mērķi pirmajam numuram jābūt ekstraklases vārtsargam, kas var vilkt, nevis nemitīgi gremdēt komandu ar savām glupajām kļūdām, tas pats ar 4.vārtiem, jā aizsargi nolažojās, bet holts, kurš ripu varēja atsist jebkur, uzika burtiski to pretiniekam kā vajadzēja..... reāli vajadzēja izrevidēt čupu liekēžus, kas ar savu līmeni neatbilst khl un paņemt ekstraklases vārtsargu, dod dievs, ka hossa kaut pusi no savas naudas atpelna, spartaks tomēr arī nav muļķi, ka šo palaida..
pilnīgi piekrītu, RD ir vājākā vārtsargu līnija līgā, pie tam ar atrāvienu

  +1 [+] [-]

, 2012-01-07 23:10, pirms 13 gadiem
atradis kam piepisties...tev laikam pretenziju pret uzbrukumu nav nemaz....nevar vinnet speeles ja shaja sezona augstakais 2 vartus speele iemet..iipashi pret SKA ar to nepietiek...bet taadiem tirliniem jau neaiziet...
daniels22 rakstīja: kļūda - holts komandā un vārtos, nu nevar komanda ar diviem vājiem vārtsargiem, kas vienreiz pa desmit spēlēm noķer iedvesmu kaut ko sasniegt, paskaitiet, cik bīstamas situācijas bija pie ska vārtiem un kā nospēlēja vārtsargs un kā nospēlēja holts - kārtējā glupā kļūda un vārti no viduszonas, tas pats visas sezonas gaitā, jā, dažās spēlēs viņš nospēlē pieņemami, bet komandai, kurai ir augsti mērķi pirmajam numuram jābūt ekstraklases vārtsargam, kas var vilkt, nevis nemitīgi gremdēt komandu ar savām glupajām kļūdām, tas pats ar 4.vārtiem, jā aizsargi nolažojās, bet holts, kurš ripu varēja atsist jebkur, uzika burtiski to pretiniekam kā vajadzēja..... reāli vajadzēja izrevidēt čupu liekēžus, kas ar savu līmeni neatbilst khl un paņemt ekstraklases vārtsargu, dod dievs, ka hossa kaut pusi no savas naudas atpelna, spartaks tomēr arī nav muļķi, ka šo palaida..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-01-07 23:13, pirms 13 gadiem
Pirmajā periodā domāju, ka tur gāja vētraini - tiks nomizoti, izskatījās kā finālspēle ! Prieki īsi, 2,3 periodā SKA parādīja savu raksturu un meistarību. Dinamiešiem spēle negāja dinamiski, netika SKA līdiz un viss...finito ! Cīnījās jau RD nevar pārmest..vismaz 1.periodu, tomēr rupjās kļūdas, meistarība un veiksme....kaut kur pačabēja Dinamiešiem. Man patika Lucenius..cepuri nost, lai tur buras arī atlikušajās spēlēs.
Varētu būt, ka PČ Latvijas izlase cīnīsies par palikšanu augsto kungu sabiedrībā, jo ir valstis par kurām agrāk smējāmies, šogad iespiedīs saujā biļeti uz B grupu...

  -2 [+] [-]

, 2012-01-07 23:18, pirms 13 gadiem
Cienījamie komentētāji - neperiet Holtu tik drausmīgi ! Nu ko..nav viņš, ne labākais, kas var būt (naudiņu vajag meistariem), ne Dievs, ne vienmēr 100% sportiskajā formā...Nolohojās..pats gan jau saprata. Jučers nemaz nav sliktāks, bet spēlēt neļauj. Nu ko Normund..ko sēsi, to pļausi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-01-07 23:32, pirms 13 gadiem
simex rakstīja: SKA pelnīti uzvarēja. Kā teiktu Namejs 9999 RD cienīgi zaudēja
Tieši tā.
Bet ja godīgi,tad šodien SKA ar nelielas veiksmes palīdzību bija ņemams. Tikai nedaudz vairāk dinamiešiem vajadzēja pagrauzt ledu kā komandai,un nevis tēlot baigos meistarus individuāli. Vajadzēja spēlēt tā kā to teica Ržiha par savējiem.
Protams,var vainot Holtu zaudējumā, bet ja komanda jau vairāk kā 2 mēnešus tikai 1 vai 2 spēlēs iemet tikai 1-2 ripas (un pie tam parasti vairākuma izspēlē), tad par Hašeks savos labākos gados diez vai varētu glābt šo komandu.

  -1 [+] [-]

, 2012-01-07 23:39, pirms 13 gadiem
pinokio rakstīja: Diemžēl jāsaka,ka Holts nav stabils visas sezonas garumā,bet tikai atsevišķās spēlēs.Vai tiešām Sējējs nedomā par play off?Nu ja mēs tur tiekam,tad nu nevarēs Holts un kur nu vēl Jučers palīdzēt komandai tikt vismaz 1.kārtai pāri.
Sējējs gan jau domā, bet ar domāšanu par maz - uz laukuma spēlē hokejisti tādi, kādi nu ir. Kas vainas Jučeram - sliktāks par Holtu?! Nemaz.

  -3 [+] [-]

, 2012-01-07 23:52, pirms 13 gadiem
daniels22 rakstīja: kļūda - holts komandā un vārtos, nu nevar komanda ar diviem vājiem vārtsargiem, kas vienreiz pa desmit spēlēm noķer iedvesmu kaut ko sasniegt, paskaitiet, cik bīstamas situācijas bija pie ska vārtiem un kā nospēlēja vārtsargs un kā nospēlēja holts - kārtējā glupā kļūda un vārti no viduszonas, tas pats visas sezonas gaitā, jā, dažās spēlēs viņš nospēlē pieņemami, bet komandai, kurai ir augsti mērķi pirmajam numuram jābūt ekstraklases vārtsargam, kas var vilkt, nevis nemitīgi gremdēt komandu ar savām glupajām kļūdām, tas pats ar 4.vārtiem, jā aizsargi nolažojās, bet holts, kurš ripu varēja atsist jebkur, uzika burtiski to pretiniekam kā vajadzēja..... reāli vajadzēja izrevidēt čupu liekēžus, kas ar savu līmeni neatbilst khl un paņemt ekstraklases vārtsargu, dod dievs, ka hossa kaut pusi no savas naudas atpelna, spartaks tomēr arī nav muļķi, ka šo palaida..
Nu visam jāpiekrīt! Holts ir viduvējs otrais numurs, Hosa šogad kārtējais Dinamo bezjēdzīgais leģionārs. Vienīgi par tiem liekēžiem - ja viņus izmestu no komandas, kas tad vietā spēlētu?

     [+] [-]

, 2012-01-08 00:02, pirms 13 gadiem
Davai Holtu vērtēsim play-off. Varbūt kā Masaļskis, vienmēr labs uz play off. šī regulārā sezona, maigi sakot - neveiksmīga.

  +6 [+] [-]

, 2012-01-08 00:07, pirms 13 gadiem
daniels22 rakstīja: kļūda - holts komandā un vārtos, nu nevar komanda ar diviem vājiem vārtsargiem, kas vienreiz pa desmit spēlēm noķer iedvesmu kaut ko sasniegt, paskaitiet, cik bīstamas situācijas bija pie ska vārtiem un kā nospēlēja vārtsargs un kā nospēlēja holts - kārtējā glupā kļūda un vārti no viduszonas, tas pats visas sezonas gaitā, jā, dažās spēlēs viņš nospēlē pieņemami, bet komandai, kurai ir augsti mērķi pirmajam numuram jābūt ekstraklases vārtsargam, kas var vilkt, nevis nemitīgi gremdēt komandu ar savām glupajām kļūdām, tas pats ar 4.vārtiem, jā aizsargi nolažojās, bet holts, kurš ripu varēja atsist jebkur, uzika burtiski to pretiniekam kā vajadzēja..... reāli vajadzēja izrevidēt čupu liekēžus, kas ar savu līmeni neatbilst khl un paņemt ekstraklases vārtsargu, dod dievs, ka hossa kaut pusi no savas naudas atpelna, spartaks tomēr arī nav muļķi, ka šo palaida..
Neesi aizdomājies, kāpēc tieši visām komandām spēlēs pret Dinamo vārtsargi aizvada savas labākās spēles? Nevar tik virspusēji uz visu skatīties. Iespējams, samainītu Holtu vietām ar Štepaneku un rezultāts būtu tāds pats, tad visi teiktu paskatieties, kā Holts ķer, mums vajag tādu vārtsargu.
Jā, viena rupja kļūda viņam šodien bija, bet cik daudz iespēju nereti mūsējiem ir, kad arī pretinieku vārtsargi atsit priekšā vai nospēlē ne pārāk veiksmīgi, tikai reti kad mēs šīs iespējas mākam realizēt, kamēr tādas komandas kā SKA nepiedod nevienu kļūdu. Nevar būt tikai melns un balts.

     [+] [-]

, 2012-01-08 00:18, pirms 13 gadiem
Ko tur vairs diskuteet.Gaidam Znoroku&Co sos panems un buus atkal pacelums komandaa

  -3 [+] [-]

, 2012-01-08 01:50, pirms 13 gadiem
Nesaprotu kapec no krievijas neperkam vartusargus?Nu Lisutins Avtomabilist ka stav,labi,ar visu to ka Avto iet,nu domaju ka RD janak pie prata,Holts iegaza komandu,2 ripa ir janem nevis jadoma tad kad jau par velu!Prieks par Cipuli

     [+] [-]

, 2012-01-08 10:11, pirms 13 gadiem
daniels22 rakstīja: kļūda - holts komandā un vārtos, nu nevar komanda ar diviem vājiem vārtsargiem, kas vienreiz pa desmit spēlēm noķer iedvesmu kaut ko sasniegt, paskaitiet, cik bīstamas situācijas bija pie ska vārtiem un kā nospēlēja vārtsargs un kā nospēlēja holts - kārtējā glupā kļūda un vārti no viduszonas, tas pats visas sezonas gaitā, jā, dažās spēlēs viņš nospēlē pieņemami, bet komandai, kurai ir augsti mērķi pirmajam numuram jābūt ekstraklases vārtsargam, kas var vilkt, nevis nemitīgi gremdēt komandu ar savām glupajām kļūdām, tas pats ar 4.vārtiem, jā aizsargi nolažojās, bet holts, kurš ripu varēja atsist jebkur, uzika burtiski to pretiniekam kā vajadzēja..... reāli vajadzēja izrevidēt čupu liekēžus, kas ar savu līmeni neatbilst khl un paņemt ekstraklases vārtsargu, dod dievs, ka hossa kaut pusi no savas naudas atpelna, spartaks tomēr arī nav muļķi, ka šo palaida..
pēc kā tu spried,pēc šitās sezonas,sorry,kurš ta varēja paredzēt,ka Holts nebūs stabils kā pirmais(tam ka nav stabils piekrītu),pirms gada spēlēja teicami,jā bija savas kļūdas,bet tā kā bija garentēts līgums,tad nu uzticējās,nu pagaidām nevelk,bet nu ja godīgi,tad mēs pa šiem gadiem esam pārāk pieraduši,ka mums ir stabili divi vārtsargi(Masa Naumovs Masa Pruseks Holts Telkvists) man liekas,uz maiņām ir vieglāk spēlēt,jo nu neviens no viņiem nav nedz Ruā nedz Hašeks

     [+] [-]

, 2012-01-08 10:14, pirms 13 gadiem
sharkijs rakstīja: Sējējs gan jau domā, bet ar domāšanu par maz - uz laukuma spēlē hokejisti tādi, kādi nu ir. Kas vainas Jučeram - sliktāks par Holtu?! Nemaz.
attin filmu atpakaļ uz spēli pret Sibir,ja nemaldos!

     [+] [-]

, 2012-01-08 10:18, pirms 13 gadiem
Arsenich rakstīja: Nesaprotu kapec no krievijas neperkam vartusargus?Nu Lisutins Avtomabilist ka stav,labi,ar visu to ka Avto iet,nu domaju ka RD janak pie prata,Holts iegaza komandu,2 ripa ir janem nevis jadoma tad kad jau par velu!Prieks par Cipuli
vot tevi ielikt Sējēja vietā,ik pēc divām spēlēm lauztu līgumus ar sūdīgi spēlējošiem un ņemtu jaunus un pēc tam brīnītos kāpēc Dinamo uz bankrota robežas,jo visu naudu izmaksāji kompensācijās par lauzto līgumu

     [+] [-]

, 2012-01-08 10:23, pirms 13 gadiem
un visiem kas noliek Holtu,tad jā pieļāva kļūdu,kas dārgi maksāja,bet nu kļūdās visi,pat Brodērs ielaiž taurenīšus un tāpat ir pirmā sezona, kad Dinamo uzticas vienam vārtsargam nevis diviem,ja Masalskis vai Telkvists aizvadītu 90% spēles,domāju arī viņiem kļūdu netrūktu un tiem kas saka,ka citu komandu vārtsargi labāk stāv vārtos,tad nu ir citāda taktika,citāda pretinieku attieksme un domāju,ka neviens nav redzējis vairāk par trim tās komandas spēlēm un uzreiz spriež,ka vārtsargs monstrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-08 10:49, pirms 13 gadiem
His Airness rakstīja: Tik viens fakts - Holts nav Brodērs.
tikai viena lieta,manā tekstā Brodērs ir epitets,salīdzinājums un metafora vienlaicīgi

     [+] [-]

, 2012-01-08 10:54, pirms 13 gadiem
His Airness rakstīja: Tik viens fakts - Holts nav Brodērs.
nu paskaties pats,kas bija Telkvists,kad spēlēja Ak Bars,kad mēs viņu nolīgām,AK Bars līdzjutēji pat rakstīja līdzjūtības vēstules,bet tad Ak Bars atrada savu pirmo nr Vehonenu,tādu kāds mums bija Masalskis,bet nu vadība pati vainīga,ka atlaida,tagad meklējam jaunu,nav nemaz tik viegli atrast savai komandai īsto vārtsargu

     [+] [-]

, 2012-01-08 13:29, pirms 13 gadiem
Reizēm liekas, ka 1.maiņu vajag pajaukt. Izskatās, ka iegrimuši tādā pašapmierinātībā: ja pretinieks ļauj spēlēt, tad kaut kas iznāk. Bet ja stiprāks pretinieks- viņi spēlē visai individuāli, ilgi tur ripu un pat piespēles sanāk paviršas (neprecīzas). Tad jau jaunie kapā enerģiskāk un rada vairāk bīstamu momentu (pat iemet) nekā mūsu nacionālie "līderi".

  -1 [+] [-]

, 2012-01-08 13:43, pirms 13 gadiem
Būtu Rīgā Masaļskis Būtu Rīgā labi

     [+] [-]

, 2012-01-08 16:23, pirms 13 gadiem
Holta vieta nav būrī.
Man labāk simpatižēja Masaļskis un Telkvists. Kā jums? Kā var Pekka tā komentēt par Holtu ,viņa teikums neatbilda realitātej ,jo ja Holts ir ļoti labs , tad nebūtu tādu kļūdu gandrīz nekad.

     [+] [-]

, 2012-01-08 19:33, pirms 13 gadiem
Holtam nav ne vainas ,uzbrucējiem jāmet vairāk pa 2goliem,aizsargiem mazāk kļūdu....

     [+] [-]

, 2012-01-09 02:12, pirms 13 gadiem
Lahi domoj