Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Bukarts: "Kur ir pozitīvisms?"

Jānis Celmiņš

Bukarts: "Kur ir pozitīvisms?"
Roberts Bukarts
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Īsi pēc tam, kad Rīgas „Dinamo” komanda bija izcīnījusi Cerības kausu, bet Latvijas izlase sākusi gatavoties pasaules čempionātam, portāls Sportacentrs.com uz sarunu aicināja „Dinamo” uzbrucēju Robertu Bukartu, kurš pagaidām ar izlasi kopā nevar būt savainojuma dēļ.

Klubā sezona galā! Kāpēc neesi uz ledus kopā ar Latvijas izlasi?
Spēlējot „Liepājas metalurga” sastāvā guvu pleca savainojumu. Sezonas beigās ieguvu spēles laiku „Dinamo” rindās, tāpēc nebija iespēja izārstēt pleca savainojumu. Pēc Cerības kausa turnīra gāju pie ārstiem uz pārbaudēm, un tika nozīmētas atveseļošanās procedūras. Pēc desmit dienām jāveic atkārtota pārbaude.

Ko teiksi par aizvadīto sezonu kopumā?
Jautra sezona, spēru ļoti daudz soļu uz priekšu savas karjeras izaugsmē. Pilnīgi izmainīju attieksmi pret dzīvi, hokeju un ģimeni. Bija lietas, kuras vēlējos paveikt, un progresēt neskatoties uz to, ka nebiju komandas pamatsastāvā sezonas sākumā. Paldies cilvēkiem, kuri man palīdzēja nenovirzīties no ceļa un sava mērķa.

Konkrētāk arī pastāstīsi?
Nē, tas lai paliek pie manis.

Kāpēc šī sezona bija tik raiba? Kāds ir tavs paša skaidrojums?
Viennozīmīgi tas, ka Pekas Rautakalio hokejs nebija Rīgas hokejs. Es jau pagājušajā sezonā to teicu. Tā kā vēlējās viņš, spēlē Kanādā, Somijā… Droši vien, ka komanda bija jākomplektē nedaudz citādāk, un arī rezultāts būtu cits. Droši vien vajadzēja 20 somus, ne likt uzsvaru uz vietējiem. Pie vietējiem treneriem līdz šim bija spēlēts pavisam cits hokejs. Mums ir jāspēlē hokejs, kādu spēlējām sezonas otrajā pusē pie Arta Ābola – tā sauktais Oļega Znaroka spēles stils. Tas ir tā, ka maiņas partneri zina, ko otrs darīs un kur atdos ripu nākamajā epizodē. Tā kā Peka vienmēr teica: „You have to be on the same page” (tiešs tulkojums no angļu valodas – jābūt uz vienas lapas). Cerības kausā mēs to parādījām, tā mums bija jāspēlē visu sezonu. Ja godīgi, tad es nemaz īsti nesapratu, ko Peka no manis vēlējās…

Pats to nemaz nesaprati?
Nē, viņš nemaz īsti nevarēja paskaidrot. Viņam komandā bija spēlētāji, kuriem viņš deva zaļo gaismu jebkurā situācijā, bet bija spēlētāji, kurus ierobežoja un nostūma otrajā plānā. Bija nedaudz smieklīgi, ka viņš mani pirmajā sezonā nosēdināja malā par to, ka es neizmetu ripu no savas zonas, bet to saglabāju, atdevu aizsargam, kurš tālāk veidoja uzbrukumu. Par to tiku nosēdināts malā… Dīvainākais, ka šīs sezonas sākumā viņš no komandas prasīja tieši to. Skaidrs, ka arī es centos pielāgoties viņam.

Arī viņš pats taču centās mainīties, ne tā?
Jā, protams, centās. Viņš mainīja savus uzskatus par hokeju un mainījās, necentās pieturēties pie sev tik tuvās forčekinga spēles. Saprata, ka laukumi tam te ir par lielu, pretinieki par meistarīgu. Ar vienu precīzu piespēli var nogriezt vairākus pretiniekus.

Kā tad „Dinamo” būtu jāspēlē?
Domāju, ka līdzīgi kā Maskavas „Dinamo” – laba un stabila spēle aizsardzībā, asi un bīstami pretuzbrukumi un rezulatatīvs vairākums. Tas ir tas, ko darījām pie Šuplera un arī tagad pie Ābola.

Kā tu pats uztver nosūtīšanu uz fārmklubu? Tā ir kaut kāda baigā sāpe?
Sāpe tā ir pirmajā reizē. Tā ir kā atlaišana no darba – pirmajā reizē liekas traki, bet otrajā un trešajā reizē reakcija ir jau pavisam citādāka. Pirmā reize arī man bija sāpīga, nemaz nesapratu, kas notiek, un kādā sakarā tur esmu nonācis. Priekšā jau bija Laviņš un Ankipāns, turklāt devāmies sezonas garākajā izbraukumā. Liepājā viss ir kārtībā, tur bija daudz brīvāka atmosfēra, izņemot to, ka spēles laiks ir ierobežots. Liepājai svarīgāk bija iespēlēt savus spēlētājus, ne dinamiešus. Es uzskatu, ka fārmklubā tomēr būtu jādod spēlēt krietni vairāk, jāļauj izskrieties un izspēlēties gan vairākumā, gan mazākumā. Sadarbība starp lielo klubu un fārmklubu īsti nestrādāja.

Garākais izbraukums – ko tas nozīmē Baltkrievijas Atklātajā čempionātā?
Tas bija traks izbraukums, bijām prom šķiet 13 vai 14 dienas, braucām ar autobusu. Biju paņēmis līdzi pārtiku, arī 200 dolāru, taču vienalga bija par īsu.

Pie labām lietām laikam ātri pierod…
Skaidrs, ka pierod, bet mēs esam profesionāļi. Klubam jārūpējas, lai spēlētāji varētu domāt tikai un vienīgi par hokeju, nevis jādomā, ko ēst vakariņās vai no rīta brokastīs.

Ko labu „Dinamo” deva Artis Ābols?
Konkrēti par sevi varu teikt, ka man ar Peku nebija nekāda kontakta. Pusotras sezonas laikā bijām aprunājušies divas reizes un abas pēc manas iniciatīvas. Pietrūka cilvēcisko attiecību. Ja viņš ir dusmīgs, tad ir dusmīgs, ja priecīgs, tad runā tikai ar diviem vai trim cilvēkiem komandā. Jaunie spēlētāji tika nosēdināti malā bez lielas runāšanas un kļūdu analīzes. Es kā jaunais gribu mācīties no savām kļūdām, lai kļūtu labāks, taču tiku sēdināts malā, un man nekas netika pateikts vai pamācīts. Ārzemju treneri nepazīst spēlētājus, Artim tādas problēmas nebija, viņš bija krietni vien demokrātiskāks un atsaucīgāks. Artis un Viktors pazīst spēlētājus jau kopš junioru gadiem, tas ir viņu pluss. Domāju, ka tas apliecinājās Cerības kausā, kad Artis izveidoja pareizās maiņas, katrs zināja savu lomu un uzdevumu. Mēs ne tikai noticējām sev, bet arī apkārtējie mums. Artis saprat, ka ar pāris vārtiem mēs neuzvarēsim, un viņs iedeva lieāku brīvību uzbrukumā un arī atļāva aizsargiem pieslēgties, kas pie Pekas bija izslēgts. Es jau sezonas sākumā zināju, ka man nebūs liels spēles laiks, tāpēc gāju uz treniņiem pirmais, no halles braucu prom pēdējais, kad pārējie spēlēja, gāju uz trenažieru zāli un darbojos kopā ar fiziskās sagatavotības treneri Vilni Kluci. Pilnībā mainīju attieksmi, kas rezultātā nesa savu labumu sezonas beigās.

Klau, ko teiksi par šīs sezonas ārzemniekiem?
Tā ir vesela tēma. Lai leģionārs ātri un produktīvi varētu iejusties komandā, viņam ir jājūtās atbrīvotam un tādam, kuru šeit vēlas redzēt gan treneri, gan skatītāji, gan kluba vadība. Varbūt daži leģionāri sezonas sākumā to nesajuta, tāpēc nespēja parādīt savu potenciālu pilnībā, bet sezonas beigās palikušie leģionāri parādīja savu potenciālu par visiem simts, bija forši, atsaucīgi komandas biedri un bija prieks kopā ar viņiem uzspēlēt un daudzko iemācīties.

Kā sezonu ietekmēja NHL lokauts?
Mani visai tieši – brīdī, kad komanda parakstīja Daugaviņu, es tiku nosūtīts uz Liepāju. Kopumā sezonu arī ietekmēja jūtami. Daudzas spēles zaudējām ar vienu ripu, un lielā daļā gadījumu tieši NHL vīri uztaisīja rezultātu pretiniekiem.

Daugaviņš pirms došanās prom teica, ka komandā mikroklimats esot ne tas labākais… Ko teiksi tu?
Kā var veicināt mikroklimatu, ja pieciem spēlētājiem ģērbtuvē viss ir labi, bet pārējiem – nē. Katrs tikai domāja par savu pakaļu, ka tik kaut kas nenotiek, ka tik netiktu nosūtīts uz Liepāju, netieku aizmainīts un tamlīdzīgi. Arī spiediens no līdzjutējiem, medijiem, kluba vadība bija jūtams. Jā, piekrītu, ka mikroklimats nebija labākais. Man bija iespēja trenēties ar komandu, taču lielākoties es nespēlēju, bet redzēju to visu no iekšienes. Aizbraucām uz Čeļabinsku un mani ielika sastāvā. Pirms spēles ģērbtuvē nejutu to atmosfēru, kas bija iepriekš. Tā bija kā tāda nolemtības sajūta, kas virmoja ģērbtuvē. Pirms Cerības kausa pēdējā mača Habarovskā novēroju pretējo – vēlme, pārliecība par saviem spēkiem, degošās acis, visu, kas nepieciešams, lai dotos laukumā un uzvarētu.

Tad jau Daugaviņam tomēr bija taisnība.
Ja godīgi, tad nemaz īsti nezinu, ko viņš pateica, neesmu redzējis to interviju.

Kā spēlētājs ikdienā izjūt spiedienu no līdzjutējiem un medijiem? To jūt uz ielas, ieejot veikalā vai iebraucot automazgātavā?
Nē, klāt neviens nenāk. Raksta Feisbukos, Draugos visādas muļķības. Es visus esmu nobloķējis, neviens man nevar uzrakstīt, taču ir bijuši visdažādākie varianti. Nesaukšu nevienu spēlētāju vārdā, bet nesen viens saņēma vēstuli ar tekstu: „Jūs mīkstie, ko jūs tur tajā Nadeždā spēlējat? Īstie veči par Gagarinu cīnās!”

Kā ar medijiem? Viņi ir pārāk negatīvi vai, kur ir tā problēma?
Ieejot veikalā es redzu tikai vienus dzeltenos virsrakstus – „Kas Jauns”, „Privātā Dzīve”… „Sporta Avīze” šodien raksta - Biedriņam būt vai nebūt. Nu kas par sviestu? Viņs ir NBA vienīgais latvietis, mums būtu jāpriecājas, ka pārstāv mūsu valsti un jāatbalsta grūtā brīdī čalis. Kur ir tas pozitīvisms? Droši vien, ka esi redzējis Andreja Ēķa filmu par basketbola izlasi, tajā visi avīžu virsraksti bija pozitīvi un visa informācija bija ņemta no reālām tā laika avīzēm. Kas notiek tagad? Mēs esam vinnējuši Cerības kausu, bet visiem atkal viss ir slikti. Turnīrā piedalījās labas komandas, mēs vinnējām četras sērijas pret trijām valstīm, tā nav zemē metama lieta. Visi saka, ka pretinieki nav gribējuši uzvarēt, kādas muļķības. Es neesmu redzējis nevienu aizsargu, kurš četrās spēlēs grib dabūt koeficientu -10 vai uzbrucēju, kurš nevēlas gūt vārtus katrā mačā. Jā, es arī par sevi dzirdēju stāstus, ka Cerības kausā viegli samest vārtus, jo neviens necīnās, negrib spēlēt, tad kāpēc citi nesameta vairāk, ja jau tas ir tik viegli un nevienu neinteresē? Dažam labam ir izdevīgi, ka par „Dinamo” runā sliktu. Acīmredzot avīzes neviens nepērk, ja tajās nav kāds skandāls vai kāda noniecināšana.

Minska taču Rīgā izskatījās traģiski – negribīgi, lēni, bez degsmes. Tam piekritīsi?
Gribi es tev izstāstīšu, kas ir kas? Ja tu esi vārtsargs vai ej laukumā ar domu ielaist ripu savos vārtos?

Nē!
Tu esi aizsargs, tu gribi apēst golus, arī nē. Ja tu esi uzbrucējs, vai tu negribi gūt vārtus? Gribi, un katrā mačā. Vienīgais, kur var izpausties nevēlēšanās uzvarēt ir epizodēs, kad aizsargs pārāk aktīvi dodas uz priekšu, uzbrucējs neatskrien atpakaļ un tamlīdzīgi, bet vārtsargs, taču vienmēr stāv uz visiem simts. Ja mēs divas reizes pēc kārtas spējām iemest pa septiņām ripām, tad tā ir vairāk mūsu meistarība, ne pretinieku nevēlēšanās. Nav tā, ka kāds dodas laukumā, lai zaudētu. Visiem ir jāpelna līgumi jaunajai sezonai. Kāds troksnis tika sacelts Baltkrievijā, neviens taču to nevēlējās! Es uzskatu, ka mēs tobrīd vienkārši bijām labāki.

Vēl par Ābolu runājot, šķiet viņam ir tas ņuhs uz pareizo maiņu salikšanu, ne?
Jā, jāpiekrīt. Es vispār uzskatu, ka labākie treneri ir tie, kuri paši pavisam nesen beiguši spēlēt. Viņi vēl ir iekšā tajā spēlē, bet pēc kāda laika jau nedaudz zaudē asumu. Ap 55 vai 60 gadiem treneris jau vairāk kļūst par psihologu un motivētāju. Tādiem treneriem blakus ir nepieciešams viens „jaunais”.

Ko teiksi par spēlēšanu izlasē?
Es vienmēr esmu gribējis un vēlējies spēlēt izlasē, un to vēlas ikviens normāls Latvijas hokejists. Spēlēšana izlasē ir pavisam citas emocijas un atmiņas, tas nav tas pats, kas spēlēt klubā. Pirms sezonas runāju ar Nolanu, viņs teica, ka dos man iespēju pārbaudes spēlēs, bet šogad devis nospēlēt tikai vienu spēli pret Krieviju sezonas sākumā. Treneru lēmumus ietekmēt nevaru, taču es vēlos spēlēt izlasē un apliecināt to arī treniņos.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Šindleru Jēkabs

 +22 [+] [-]

, 2013-04-07 11:06, pirms 12 gadiem
Lai veicas nākamajā sezonā!

 +19 [+] [-]

, 2013-04-07 11:09, pirms 12 gadiem
Itka jau Bukartam var piekrist, bet komandas fani jau ar grib uzvaras un kausus un mana uztvere, parkritizet komandu nav nekas slikts!
Fani gib uzvaras nevis skatities uz zaudejumiem!

Varbuut ta Nagezda speletajiem irkads mierinajums, bet man pavisam noteikti ne! Un nakamaja sezona es no komandas gaidu ieklushanu Gagarina PO un nekadas Nagezdas!

  +8 [+] [-]

, 2013-04-07 11:10, pirms 12 gadiem
Intervija ok, tikai mazliet kaitina tas, ka Bukartam visi treneri bijuši ne tādi, ne šādi, kuri likuši kapāt un centušies ielikt kaut kādos rāmjos.
Ne Znaroks ņēma viņus sastāvā, ne Peka, ne Nolans.
Cerams, ka tiešām būs mainījis savu attieksmi.
Cerību kauss ir labi, bet tas nav nekāds rādītājs. Tajā pat Upīti labi izskatījās.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-07 11:12, pirms 12 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: Intervija ok, tikai mazliet kaitina tas, ka Bukartam visi treneri bijuši ne tādi, ne šādi, kuri likuši kapāt un centušies ielikt kaut kādos rāmjos.
Ne Znaroks ņēma viņus sastāvā, ne Peka, ne Nolans.
Cerams, ka tiešām būs mainījis savu attieksmi.
Cerību kauss ir labi, bet tas nav nekāds rādītājs. Tajā pat Upīti labi izskatījās.
Nakama sezona paradis uz ko tadi Pavlovi, Upishi un Bukarti ir pa istam spejigi! Bet man jau liekas ka vinju sniegums Nagezdas kausa bus bijis parpratums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: taspats

 +20 [+] [-]

, 2013-04-07 11:14, pirms 12 gadiem
Interesanta intervija sanākusi. Komentāros gan jau ka atkal dominēs pesimistiskie āksti.

  +7 [+] [-]

, 2013-04-07 11:16, pirms 12 gadiem
Tagad tik ābolam jāizlasa Roberta teiktais, kas zin, varbūt uzdienēsies uz kādu 2-3 maiņu .
lai jau veicas un cerams, ka viņa ceļošana bija tiešām tas kas vajadzīgs spērienam uz priekšu.

  +7 [+] [-]

, 2013-04-07 11:20, pirms 12 gadiem
Robis jau malacis..vins ta cinas,bet visi iznemot Abolu to neredz un nenoverte..ticiba pasa spekiem ir laba,pat loti laba lieta,bet nu nedaudz paskritikas ar drusku noderetu,potencials ir..jacer to realizes ps.tas ir profesionalais sports un ir tikai logiski ,ka ir spiediens no visiem par rezultatu,ja gribi spelet hokeju un par to sanemt loti adekvatu atalgogumu,tad..ja ne,tad var ar draugiem uzspelet..uz dika vai ezera..

 +23 [+] [-]

, 2013-04-07 11:26, pirms 12 gadiem
Interesantas atziņas!
Pekam ir tā saucamā "Baldera slimība". Bukarts (pēc paša vārdem) ir izslimojis zvaigznes. Liepāja mērdē badā savus spēlētājus.

 +14 [+] [-]

, 2013-04-07 11:31, pirms 12 gadiem
Huy vo man tiesi tas pats iekrita acis,tiesam Liepajniekiem tik traki ar to barosanu..vai ari edinasanas problemas skar tik no dinamo atbraukusos..ar tuksu vederu tak uz laukuma nekads karotajs nebus..

 +10 [+] [-]

, 2013-04-07 11:34, pirms 12 gadiem
Nameju studija..kas jums liepaja tur notiek..Gribat sabojat Bukartam vederu,labi ka sim tie 200 dolari bija..

  +5 [+] [-]

, 2013-04-07 11:35, pirms 12 gadiem
Laba intervija. Acīmredzot,Peku vajadzēja ātrāk atšūt un viss būtu bijis ok,kaut arī viņš jau nebija vainīgs pie visām neveiksmēm.

  +9 [+] [-]

, 2013-04-07 11:36, pirms 12 gadiem
Atvainojos tie nav līdzjutēji, kas tādas glupības raksta spēlētājiem, vai nu nepilngadīgi pokemoni, vai 30-40 gadīgi bezdarbnieki, kas sirgst ar žultīti un uzmanības deficīta sindromu.

Savukārt par medijiem runājot, pareizi jau viņi dara ka kritizē, taču vienlaicīgi prasītos, jau arī pozitīvā pieminēšana, o ja tu paskaties ziņas tad tu redzi 5-6 sižetus kur kaut kas, kaut kam ir nogājis greizi, tai pat laikā, par cilvēkiem, kas izcili dara sav darbu tu principā uzzini tikai reizi gadā Latvijas lepnumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-04-07 11:40, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Interesantas atziņas!
Pekam ir tā saucamā "Baldera slimība". Bukarts (pēc paša vārdem) ir izslimojis zvaigznes. Liepāja mērdē badā savus spēlētājus.
Vispār jau viņš raksta par barošanu izbraukumā, kuros jābaro uzņēmēju pusei. Godīgi sakot, neko nezinu par to kā tā ēdināšana tiek organizēta izbraukumos, bet zinu, ka komandai atrodoties Liepājā spēlētājiem barošana ir/bija perfekta.

  +4 [+] [-]

, 2013-04-07 11:41, pirms 12 gadiem
Patiešām lieliska intervija! Bukijs ir malacis- hokejists,kurš cīnās,kuram ir potenciāls. Cerams,paņems čali uz PČ,viņš to ir pelnījis!

  +6 [+] [-]

, 2013-04-07 11:42, pirms 12 gadiem
atklāta intervija, bija interesanti palasīt. Ceru ka Roberts noturēs pacelto latiņu, ne visi spēlētāji atklājas uzreiz lielajā komandā, Robertam jau pēc gada diviem būtu jākļūst par RD līderi, jāturpina tik strādāt. Cerību kauss ir liels sasniegums, cīnoties ar labām un rostera ziņā pārsvarā spēcīgākām komandām.. ko teikt, malači!..
bet neta ņerkstētājus nav jāņem nopietni, šie cilvēki pārsvarā risina savas iekšējās problēmas un hokeja tēma tikai pastarpināti noder kā iegansts negatīvai izlādēšanai, tās ir viņu tiesības, jo drošvien naudas psihoterapeitam viņiem nav, ar viņiem saudzīgi.

  +3 [+] [-]

, 2013-04-07 11:43, pirms 12 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Ko tāds hļupiks var čurāt par treneri, ja ne vienu minūti nav pavadījis treneru štābā.
Ja viņš pie Tihonova neizmestu ripu no zonas, kas bija trenera taktiskais zīmējums, bet tā vietā būtu improvizējis, tad izlidotu no komandas kā špicka.
Improvizēt var meistari, bet ne jau viduvējības...
Bet Cerības kauss ir kā plāksteris lūzeriem uz sadauzītās pašapziņas...
Ja ir normāls treneris ar savu nostādījumu, tad improvizēt nedrīkst neviens, la kāds meistars tu esi, pēc tevis teiktā Ozoliņš sūdus var taisīt, bet Sotnieks par to pašu sēž malā, jābūt ir vienādai attieksmei pret visiem, savādāk mums izlasē jaunie un perspektīvie būs nevis 18 gados, bet gan 28.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-07 11:46, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Interesantas atziņas!
Pekam ir tā saucamā "Baldera slimība". Bukarts (pēc paša vārdem) ir izslimojis zvaigznes. Liepāja mērdē badā savus spēlētājus.
Mani visvairāk pārsteidza tas, ka Bukijs Naģeždas kausa izcīņu uzdrošinās stādīt blakus jebkādiem nopietniem turnīriem. Šis kauss tādiem bukarta stila spēlētājiem bija kā sviestmaize, jo nekāda nopietna sišanās un spēka spēle tur nebija. Jaunie puikas varēja izslidoties uz velna paraušanu.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-07 11:48, pirms 12 gadiem
Namej,kas liepaja ar nakamo sezonu..nav jutamas kads vesmas komandas sakara,kadi jauni sponsori vai kas tads?

  -4 [+] [-]

, 2013-04-07 11:50, pirms 12 gadiem
Viegli jau nolikt labu treneri ar vārdiem, Nageždas precinieks

  +5 [+] [-]

, 2013-04-07 11:51, pirms 12 gadiem
Es piekrītu par to pozitīvismu

  +2 [+] [-]

, 2013-04-07 11:52, pirms 12 gadiem
Bukijs māģina slavināt DM spēles stilu, bet pats tādu nemaz nevarētu pavilkt, jo nav tam atbilstošas fizuhas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-07 11:59, pirms 12 gadiem
Agrilson rakstīja: Namej,kas liepaja ar nakamo sezonu..nav jutamas kads vesmas komandas sakara,kadi jauni sponsori vai kas tads?
Pagaidām klusums.
Ja arī kaut kas pozitīvs notiks,tad,visticamāk, ka ne ātrāk par vasaras vidu.

  +7 [+] [-]

, 2013-04-07 12:01, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Bukijs māģina slavināt DM spēles stilu, bet pats tādu nemaz nevarētu pavilkt, jo nav tam atbilstošas fizuhas!
Kobe Jass savā twitter (ja vien tas nav feiks) raksta-hokeju spēlē īsti vīri un Bukarts.

  +4 [+] [-]

, 2013-04-07 12:03, pirms 12 gadiem
just me rakstīja: Ja ir normāls treneris ar savu nostādījumu, tad improvizēt nedrīkst neviens, la kāds meistars tu esi, pēc tevis teiktā Ozoliņš sūdus var taisīt, bet Sotnieks par to pašu sēž malā, jābūt ir vienādai attieksmei pret visiem, savādāk mums izlasē jaunie un perspektīvie būs nevis 18 gados, bet gan 28.
Jā, pārsvarā tā ir, bet mēdz būt izņēmumi- CSKA un PSRS pirmais piecinieks, Greckis, Lemjē... Šādiem briljantiem treneris vienmēr dos improvizēt, jo atšķirībā no viduvējībām, viņi zina un var, kā arī saprot, kur un kad var atļauties improvizēt.
Tādi bukarti, kuri esam sevi iedomājušies par makaroviem, dacjukiem un malkiniem, vienmēr ir šķitis, ka viņi ir gudrāki par treneri. Tādi klauni arī grauj disciplīnu komandā, tāpēc viņi ir "jāsit", kamēr vēl mazi. Pretējā gadījumā, viņi izaugs par uzpūtīgiem un iedomīgiem pāviem...

  +6 [+] [-]

, 2013-04-07 12:05, pirms 12 gadiem
Bukarts domā ka ir it kā ``izslimojis zvaigņu slimību``, lai gan skaidri redzams ka tā vēl joprojām diezgan spēcīgi plosās viņā, bet jāatzīst ka bija jau dzirdēts ka Bukarts šo to sezonas otrajā pusē bija pamainījis savā attieksmē, raksturā un darbā uz pozitīvo pusi, cerēsim ka viņam viss izdosies, jo tā jau nav ka viņam nav potenciāls, bet pēdējais laiks to likt lietā, viss paša rokās un darbā, jo mūsdienās ar PLIKU TALANTU var tikai grāvjus rakst!

  +4 [+] [-]

, 2013-04-07 12:05, pirms 12 gadiem
Vispār tā raudāšana,ka Dinamo nevarot spēlēt pie Rautakalio ir apnikusi,jo tas esot Somu, Kanādiešu hokejs, tas noziimē,ka latvieši nevar spēlēt Z-Amerikas, Somijas un citos Skandināvu klubos !

     [+] [-]

, 2013-04-07 12:06, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mani visvairāk pārsteidza tas, ka Bukijs Naģeždas kausa izcīņu uzdrošinās stādīt blakus jebkādiem nopietniem turnīriem. Šis kauss tādiem bukarta stila spēlētājiem bija kā sviestmaize, jo nekāda nopietna sišanās un spēka spēle tur nebija. Jaunie puikas varēja izslidoties uz velna paraušanu.
Ko t te gvelz muļķības, ja neskaita 2 spēles mājās pret Minsku es nekādas vieglās spēles neredzēju tur... Pie tam ne jau tikai Naģeždā Bukarts labi spēlēja, tas viss sākās jau pēdējās pāris regulārās sezonas spēlēs kopā ar tiem pašiem partneriem...

Domāju, ka ja Artis paliek kā galvenais, tad ar Bukartu viss būs kārtībā. Viņam ir ņuhs uz spēlētājiem, galu galā Indraša atklāšana ar ir viņa darbs pretēji tam, ka visi to noraksta uz Nolanu

  +8 [+] [-]

, 2013-04-07 12:08, pirms 12 gadiem
Nav labi aprunāt treneri, kaut arī bijušo. Puiciski. Runājot par spēles stilu, ka vajadzētu kā Maskavas Dinamo, baidos ka mūsu jauniešis ar sirdi aizietu, ja viņiem treniņos tādu slodzi uzliktu pirms sezonas.

     [+] [-]

, 2013-04-07 12:08, pirms 12 gadiem
Namej,gadijums ar liepajas komandu ..ta vien prasas,ja nevar savadak,lai Lipmana Grindeks nak paliga..cik tad ir tas budzets 500-700 tukstosi..lai liepajas jaunajiem ir uz ka tiekties..

  +1 [+] [-]

, 2013-04-07 12:09, pirms 12 gadiem
ļoti precīzi teikts par Latvijai un latviešiem raksturīgo gaušanos, nenovīdību un pesimismu. mūžīgas negācijas, neapmierinātība un skaudība. BET uzvaras jau sākas galvā! viduvēja komanda, par 110% ticot, ka var uzvarēt lielu un spēcīgu komandu, spēs to arī izdarīt. pie kam šī ticība par 110% atkarīga no daudziem ārējiem apstākļiem - tajā skaitā līdzjutēju ticībai. ja arī līdzjutējs būs ar komandu un to atbalstīs, pat apzinoties, ka tā ir vājāka, uzvaras nāks daudz vieglāk!

     [+] [-]

, 2013-04-07 12:10, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kobe Jass savā twitter (ja vien tas nav feiks) raksta-hokeju spēlē īsti vīri un Bukarts.
Īsti veči dzer tikai uz špalām.
Īsti veči ar dakšām dur.
Īstiem večiem uz špalām ir labi.
Īsti veči zin cik viņi tur!

  -2 [+] [-]

, 2013-04-07 12:11, pirms 12 gadiem
Agrilson rakstīja: Namej,gadijums ar liepajas komandu ..ta vien prasas,ja nevar savadak,lai Lipmana Grindeks nak paliga..cik tad ir tas budzets 500-700 tukstosi..lai liepajas jaunajiem ir uz ka tiekties..
Shaubos ka Lipmans ar savu Grindeksu naks paliga Zaharjina Mettalurgam!

     [+] [-]

, 2013-04-07 12:12, pirms 12 gadiem
Agrilson rakstīja: Namej,gadijums ar liepajas komandu ..ta vien prasas,ja nevar savadak,lai Lipmana Grindeks nak paliga..cik tad ir tas budzets 500-700 tukstosi..lai liepajas jaunajiem ir uz ka tiekties..
Lai kungi,kas šo klubu izveidoja, domā kā to noturēt uz ūdens.
Neizdomās, tad tas vienkārši nebūs, un viss. Noies pa burbuli tāpat kā daudz kas cits šai valstī.

  +3 [+] [-]

, 2013-04-07 12:12, pirms 12 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Jā, pārsvarā tā ir, bet mēdz būt izņēmumi- CSKA un PSRS pirmais piecinieks, Greckis, Lemjē... Šādiem briljantiem treneris vienmēr dos improvizēt, jo atšķirībā no viduvējībām, viņi zina un var, kā arī saprot, kur un kad var atļauties improvizēt.
Tādi bukarti, kuri esam sevi iedomājušies par makaroviem, dacjukiem un malkiniem, vienmēr ir šķitis, ka viņi ir gudrāki par treneri. Tādi klauni arī grauj disciplīnu komandā, tāpēc viņi ir "jāsit", kamēr vēl mazi. Pretējā gadījumā, viņi izaugs par uzpūtīgiem un iedomīgiem pāviem...
Kādas muļķības tu raksti? Ja visus radošos spēlētājus vajag ''sist'' jau no mazotnes, tad kas metīs vārtus??? Te nav runa par Kanādām vai Krievijām, kam tur ir lielāki improvizatori, bet kurš metīs vārtus pret tām komandām pret ko ir jāmet- frančiem, norvēģiem, dāņiem u.t.t. Mēs jau pie Nolana to redzam, ka ar mūsu forčekinga ''shēmu'' pretiniekam ir vieglāk spēlēt pret mums, jo viņš zina ko un kā mēs darīsim. Un tikai tad, kad kāds no mūsējiem kaut ko parāda individuāli (Dārziņš pret Franciju OS kvalifikācijā) kaut kas sanāk, jo tās komes negaida no mums ko tādu. Un Bukarts jau te neprasa kaut kādas brīvas rokas uz laukuma, tikai to lai spēlētājiem ļautu domāt, nevis tupi ripas mest prom vai div piespēles un metiens pa vārtiem...

  +5 [+] [-]

, 2013-04-07 12:12, pirms 12 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Jā, pārsvarā tā ir, bet mēdz būt izņēmumi- CSKA un PSRS pirmais piecinieks, Greckis, Lemjē... Šādiem briljantiem treneris vienmēr dos improvizēt, jo atšķirībā no viduvējībām, viņi zina un var, kā arī saprot, kur un kad var atļauties improvizēt.
Tādi bukarti, kuri esam sevi iedomājušies par makaroviem, dacjukiem un malkiniem, vienmēr ir šķitis, ka viņi ir gudrāki par treneri. Tādi klauni arī grauj disciplīnu komandā, tāpēc viņi ir "jāsit", kamēr vēl mazi. Pretējā gadījumā, viņi izaugs par uzpūtīgiem un iedomīgiem pāviem...
Atšķirībā no Bukarta tevis pieminētā CSKA un PSRS izlases pirmais piecinieks treniņos līdz vemšanai atstrādāja katru sadarbību!

     [+] [-]

, 2013-04-07 12:13, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Īsti veči dzer tikai uz špalām.
Īsti veči ar dakšām dur.
Īstiem večiem uz špalām ir labi.
Īsti veči zin cik viņi tur!

  +2 [+] [-]

, 2013-04-07 12:14, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kobe Jass savā twitter (ja vien tas nav feiks) raksta-hokeju spēlē īsti vīri un Bukarts.
totali feiks ,raksta nenobriedis tīnis

  +2 [+] [-]

, 2013-04-07 12:15, pirms 12 gadiem
raivons rakstīja: totali feiks ,raksta nenobriedis tīnis
Tak lielakajai daljai hokejistu, profili ir feiki!

     [+] [-]

, 2013-04-07 12:15, pirms 12 gadiem
Tanabe rakstīja: ļoti precīzi teikts par Latvijai un latviešiem raksturīgo gaušanos, nenovīdību un pesimismu. mūžīgas negācijas, neapmierinātība un skaudība. BET uzvaras jau sākas galvā! viduvēja komanda, par 110% ticot, ka var uzvarēt lielu un spēcīgu komandu, spēs to arī izdarīt. pie kam šī ticība par 110% atkarīga no daudziem ārējiem apstākļiem - tajā skaitā līdzjutēju ticībai. ja arī līdzjutējs būs ar komandu un to atbalstīs, pat apzinoties, ka tā ir vājāka, uzvaras nāks daudz vieglāk!
Kad un kurš ir veicis pētījumu par Latvijai un latviešiem raksturīgo gaušanos, nenovīdību un pesimismu?

Pa lielam dēļ tādiem kā Tu, arī daudzi paliek nenovīdīgi un pesimistiski, jo katru dienu dzird tikai tanabiešu d!ršanu!!!

     [+] [-]

, 2013-04-07 12:16, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Bukijs māģina slavināt DM spēles stilu, bet pats tādu nemaz nevarētu pavilkt, jo nav tam atbilstošas fizuhas!
Tā bija pirms gada vai diviem, acīmredzami tu sezonas beigas un Naģeždu neskatījies, kur Bukarts gan uz petaka vārtus guva, gan skrēja un meta... Nav ko piesaukt vecus stereotipus, es ar varu pateikt, ka Ozo ir nožēlojams dzērājs, kas uzaudzējis vēderu velkas pa NHL laukumu, kur paša komandas fani viņam dod "Cipuļa treatmentu", bet tas bija jau gadus atpakaļ...

     [+] [-]

, 2013-04-07 12:17, pirms 12 gadiem
Namej,varbut kludos,bet Kirovs tak esot bijis starp komandas izvedotajiem..pie saviem labajiem darbiem tak vienmer minejis halli liepaja..tiesam butu zel ja ta padsmitu gadu darbs vienu vasaru beidzas..

  +2 [+] [-]

, 2013-04-07 12:17, pirms 12 gadiem
Tanabe rakstīja: ļoti precīzi teikts par Latvijai un latviešiem raksturīgo gaušanos, nenovīdību un pesimismu. mūžīgas negācijas, neapmierinātība un skaudība. BET uzvaras jau sākas galvā! viduvēja komanda, par 110% ticot, ka var uzvarēt lielu un spēcīgu komandu, spēs to arī izdarīt. pie kam šī ticība par 110% atkarīga no daudziem ārējiem apstākļiem - tajā skaitā līdzjutēju ticībai. ja arī līdzjutējs būs ar komandu un to atbalstīs, pat apzinoties, ka tā ir vājāka, uzvaras nāks daudz vieglāk!
Tik Bukarts un daži diagnožu noteicēji aizmirst par tādu lietu kā pamatota kritika!!!
Visu tik vienkārši samet zem birkas: latvietis jau tāds skaudīgs, ļaunu vēlošš un nolicējs vien ir....
Vidējā, vecākā paaudze gan vairāk spēj uzņemt kritiski savu sniegumu, paškritiski attiekties pret ne pārāk labiem momentiem savā dzīvē, karjerā. jaunie- tādi stāri, ka pat nav ko irst pasūtīt... Labi, ka ne visi tādi...laikam, tādēļ jau līdz NHL tā īsti neviens no jaunajiem perspektīvajiem vairs netiek....

  -2 [+] [-]

, 2013-04-07 12:17, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tak lielakajai daljai hokejistu, profili ir feiki!
Tā jau nu gluži nav.
Populārakajiem ir arī feiki, bet ļoti daudziem tie ir arī īsti.
Kobes gadījumā 50/50,ka tas ir īsts.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-07 12:19, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Tā bija pirms gada vai diviem, acīmredzami tu sezonas beigas un Naģeždu neskatījies, kur Bukarts gan uz petaka vārtus guva, gan skrēja un meta... Nav ko piesaukt vecus stereotipus, es ar varu pateikt, ka Ozo ir nožēlojams dzērājs, kas uzaudzējis vēderu velkas pa NHL laukumu, kur paša komandas fani viņam dod "Cipuļa treatmentu", bet tas bija jau gadus atpakaļ...
Jā, jā! Ko vēl Tu neteiksi! Labākais par Bukartu: skrien kā vējš atduras kā miets! Ko tad Bukijs sameta izšķirošajās fināla spēlēs?

  +5 [+] [-]

, 2013-04-07 12:19, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā jau nu gluži nav.
Populārakajiem ir arī feiki, bet ļoti daudziem tie ir arī īsti.
Kobes gadījumā 50/50,ka tas ir īsts.
es teiktu, ka 0 %... Tas, kas tur pa Savicki sarakstīts un vēl visādas muļķības pa Muzeju naktīm u.t.t. Ļoti šaubos, ka hokejists, kas noteikti vēlas uzspēlēt RD izceltos ar Savicka kacināšanu...

  +3 [+] [-]

, 2013-04-07 12:19, pirms 12 gadiem
Agrilson rakstīja: Namej,varbut kludos,bet Kirovs tak esot bijis starp komandas izvedotajiem..pie saviem labajiem darbiem tak vienmer minejis halli liepaja..tiesam butu zel ja ta padsmitu gadu darbs vienu vasaru beidzas..
Viņš nebija -starp izveidotājiem. Viņš tobrīd bija vienīgais,kas to klubu veidoja. Pārējie tikai atbalstīja vai darīja ko Lipmans tiem lika..

  +1 [+] [-]

, 2013-04-07 12:21, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: es teiktu, ka 0 %... Tas, kas tur pa Savicki sarakstīts un vēl visādas muļķības pa Muzeju naktīm u.t.t. Ļoti šaubos, ka hokejists, kas noteikti vēlas uzspēlēt RD izceltos ar Savicka kacināšanu...
Ir spēlētāji,kas nekad nav izcēlušies ar augstu intelekta līmeni.

     [+] [-]

, 2013-04-07 12:21, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Jā, jā! Ko vēl Tu neteiksi! Labākais par Bukartu: skrien kā vējš atduras kā miets! Ko tad Bukijs sameta izšķirošajās fināla spēlēs?
whatever man, nākamajā sezonā visu redzēsim.... Bet tev nav taisnība un tas arī pierādīsies. Un nav jau tā, ka esmu baigais Bukarta fans, bet pēdējās reg. sezonas spēlēs pret Slovan, CSKA tas bija pavisam cits Bukarts, kas citas sezonas un Naģežda protams tur vispār nav jautājums...

  +2 [+] [-]

, 2013-04-07 12:24, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: whatever man, nākamajā sezonā visu redzēsim.... Bet tev nav taisnība un tas arī pierādīsies. Un nav jau tā, ka esmu baigais Bukarta fans, bet pēdējās reg. sezonas spēlēs pret Slovan, CSKA tas bija pavisam cits Bukarts, kas citas sezonas un Naģežda protams tur vispār nav jautājums...
Pilnīgi Tev piekrītu! To mēs redzēsim nākošajā sezonā! Viens gan, ja Bukijs nespēlēs pirmajās divās maiņās, tad nekas prātīgs no viņa nebūs, jo Bukujs ir izteikts bezaizsardzības hokeja piekritējs!

  +3 [+] [-]

, 2013-04-07 12:25, pirms 12 gadiem
Viens neslikts variants butu Bukartam kadu gadinu pagrauzt legionaru maiziti..lai justu,ka ir but atbildigam par rezultatu komanda..rigas jauniesi tas tomer ir cits stasts

     [+] [-]

, 2013-04-07 12:30, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Pilnīgi Tev piekrītu! To mēs redzēsim nākošajā sezonā! Viens gan, ja Bukijs nespēlēs pirmajās divās maiņās, tad nekas prātīgs no viņa nebūs, jo Bukujs ir izteikts bezaizsardzības hokeja piekritējs!
aha, tik nez kāpēc no uzbrucējiem viņam Naģeždā bija lābākais +/- komandā un no visiem spēlētājiem otrs labākais...

     [+] [-]

, 2013-04-07 12:31, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā jau nu gluži nav.
Populārakajiem ir arī feiki, bet ļoti daudziem tie ir arī īsti.
Kobes gadījumā 50/50,ka tas ir īsts.
Par Kobes profilu nezinu, neesmu lasijis!
Bet Cipulja, Nizivija, Ivanana un vel dazhu profili 100% ir feiki, bet par tiem jokiem ko saraksta vinju profilos var baigi labi ierekt!

     [+] [-]

, 2013-04-07 12:32, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir spēlētāji,kas nekad nav izcēlušies ar augstu intelekta līmeni.
Spilgtakais piemers ir skepmetejs Vadims Vasilevskis (nav vinsh hokejists, bet limenis vinjam ir graujoshi zems)

  +2 [+] [-]

, 2013-04-07 12:33, pirms 12 gadiem
Agrilson rakstīja: Huy vo man tiesi tas pats iekrita acis,tiesam Liepajniekiem tik traki ar to barosanu..vai ari edinasanas problemas skar tik no dinamo atbraukusos..ar tuksu vederu tak uz laukuma nekads karotajs nebus..
Runa ir par to kā spēlētāji tiek baroti Baltkrievijā, ne jau Bukarts pirmais vai pēdējais, kurš sūdzas par to, ka Baltkrievijā pa viesnīcas istabu žurkas skraida un brokastīs jāēd sakaltusi maize.

  +2 [+] [-]

, 2013-04-07 12:39, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Jā, jā! Ko vēl Tu neteiksi! Labākais par Bukartu: skrien kā vējš atduras kā miets! Ko tad Bukijs sameta izšķirošajās fināla spēlēs?
Jebkurā gadījumā Bukartam ir tas, kas nav citiem viņa vienaudžiem - vārtu gūšanas čujs.
Un visādi Biezie un Bičevski var būt cik ātri, fiziski spēcīgi vai darboties spējīgi vien grib, bet viņi kā uzbrucēji ir nepilnīgi un nekad nespēs pildīt savu pamat uzdevumu, gūt vārtus, kā nākas.
Tas ir traģiski, kad komanda labāk dod spēlēt uzbrucējam, kurš neprot gūt vārtus un liek uz beņķa sēdēt citam uzbrucējam, kurš pārvietojoties pa laukumu ar aizsietām acīm iemetīs vairāk.

  -2 [+] [-]

, 2013-04-07 12:40, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: aha, tik nez kāpēc no uzbrucējiem viņam Naģeždā bija lābākais +/- komandā un no visiem spēlētājiem otrs labākais...
Nav ko skaldīt matus! Nadeždas kausā spēlēja KHL visvājākās komandas!!! Atkārtošos vēlreiz, nākošā sezona parādīs Bukarta spējas [1.-2. maiņa dos Bukartam pārliecību, bet 3.-4. maiņa vēl vairāk graus viņa pārliecību]!

  -1 [+] [-]

, 2013-04-07 12:43, pirms 12 gadiem
Vienkarsi un labi izstastits, tie paris nabagi, kuri ar visu neapmierinati, ir bijusie hokejisti, kurus moka baiga skaudiba.

     [+] [-]

, 2013-04-07 12:44, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Jebkurā gadījumā Bukartam ir tas, kas nav citiem viņa vienaudžiem - vārtu gūšanas čujs.
Un visādi Biezie un Bičevski var būt cik ātri, fiziski spēcīgi vai darboties spējīgi vien grib, bet viņi kā uzbrucēji ir nepilnīgi un nekad nespēs pildīt savu pamat uzdevumu, gūt vārtus, kā nākas.
Tas ir traģiski, kad komanda labāk dod spēlēt uzbrucējam, kurš neprot gūt vārtus un liek uz beņķa sēdēt citam uzbrucējam, kurš pārvietojoties pa laukumu ar aizsietām acīm iemetīs vairāk.
Runājot par čuju, tad tāds ir Upītim! Bukartam ir labas rokas!

"Tas ir traģiski, kad komanda labāk dod spēlēt uzbrucējam, kurš neprot gūt vārtus un liek uz beņķa sēdēt citam uzbrucējam, kurš pārvietojoties pa laukumu ar aizsietām acīm iemetīs vairāk." - Nu nav Bukarts tik labs kā Tu mēģini viņu te aprakstīt! Kā iepriekš pats teici, ka citi uzbrucēji ir nepilnīgi, tad to pašu var teikt arī par Bukartu! Spēle nesastāv tikai no uzbrukuma!

     [+] [-]

, 2013-04-07 12:47, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nav ko skaldīt matus! Nadeždas kausā spēlēja KHL visvājākās komandas!!! Atkārtošos vēlreiz, nākošā sezona parādīs Bukarta spējas [1.-2. maiņa dos Bukartam pārliecību, bet 3.-4. maiņa vēl vairāk graus viņa pārliecību]!
3. maiņas ar var būt visādas, piem. Dārziņš uz Kazaņu no trešās maiņas arī aizbrauca

     [+] [-]

, 2013-04-07 12:50, pirms 12 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Tik Bukarts un daži diagnožu noteicēji aizmirst par tādu lietu kā pamatota kritika!!!
Pamatota kritika var būt tad, kad Ovi nemet golus NHL. Latviešu hokejistu gadījumā ir jāpriecājas par to, ka kāds vispār kaut ko izdara. Man jau patika pēc U20 čempionāta kādi spriedumi gūlās virsū komandai, lai gan jau pirms turnīra bija skaidrs, ka mums ir vismazākās šanses palikt elitē no visām 10 komandām...

  -2 [+] [-]

, 2013-04-07 12:52, pirms 12 gadiem
Mani uzskati:
1. Kko no Ābola (uzbrukumā improvizēt, nešaut pa kasti no visiem leņķiem un pie 1. izdevības), forechecking - drusku piezemētāku, Bukijam taisnība, laukumu tam ir drusciņ pa lielu, bet tāpēc jau nevajag no tā pa visam atkāpties.
2. Kko no Pekas, ja ir izdevība, taču pielieto to spēka paņēmienu, arī vidusdaļā var mēģināt noķert spēlētāju ar kādu efektīvo, ne tikai pieglaudīt "ķeksīša pēc" pie bortiņa.

Bukijam viens mīnuss par vaidēšanu, ka tad jau vajadzēja 20 somus ņemt. Šitāda attieksme gan man nepatīk, to veco, mīksto krievu hokeju spēlēt tā kā būtu jābeidz, jaskatās uz priekšu - arī KHL grasās samazināt laukumus!
Kāpēc to sauc par mīksto krievu hokeju? Kkur youtube.com var atrast video, kur n-tos gadus atpakaļ, akd Krievi pret Kanādu spēlēja, krievi izlēma pamest laukumu, jo kanādieši viņus visu laiku bortēja un asi spēlēja!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-07 12:59, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: 3. maiņas ar var būt visādas, piem. Dārziņš uz Kazaņu no trešās maiņas arī aizbrauca
Dārziņa gadījumā tas viss notika soli pa solim! Junioru līga - Somija - Čehija - Baltkrievija - KHL [3 gadi DR], tikai tad AK Bars!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-07 12:59, pirms 12 gadiem
DidzisLV rakstīja: Kāpēc to sauc par mīksto krievu hokeju? Kkur youtube.com var atrast video, kur n-tos gadus atpakaļ, akd Krievi pret Kanādu spēlēja, krievi izlēma pamest laukumu, jo kanādieši viņus visu laiku bortēja un asi spēlēja!

Ne jau tāpēc viņi pameta laukumu, bet gan tāpēc, ka kanādieši visu laiku pārkāpa noteikumus, bet tiesneši nesvilpa...
Krievi nekad nav bijuši mīkstie, nevajadzētu šai tautai piedēvēt šīs īpašības, jo pats jau ar naktīs gan jau no urlatāniem iemīz.... Nez vai tautu, kas tupo uz ''masu'' (tāpat kā tagad mikrorajonos naktīs letiņus) vinnēja 2. pasaules karu būtu jāsauc par mīkstajiem.

     [+] [-]

, 2013-04-07 13:01, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Dārziņa gadījumā tas viss notika soli pa solim! Junioru līga - Somija - Čehija - Baltkrievija - KHL [3 gadi DR], tikai tad AK Bars!
Jā, tikai pirms Kazaņas jau viņš ar spēlēja maiņā, ko pirms sezonas kristīja kā ''trešo''... Viss atkarīgs no tā kā saspēlēsies ar partneriem, redzējām, ka Ābolam, tāpat kā Rautakallio patika izspēlēties ar pirmajām trīs maiņām vienlīdzīgi

  +5 [+] [-]

, 2013-04-07 13:08, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja:
Ne jau tāpēc viņi pameta laukumu, bet gan tāpēc, ka kanādieši visu laiku pārkāpa noteikumus, bet tiesneši nesvilpa...
Krievi nekad nav bijuši mīkstie, nevajadzētu šai tautai piedēvēt šīs īpašības, jo pats jau ar naktīs gan jau no urlatāniem iemīz.... Nez vai tautu, kas tupo uz ''masu'' (tāpat kā tagad mikrorajonos naktīs letiņus) vinnēja 2. pasaules karu būtu jāsauc par mīkstajiem.
Ko Tu pin politiku iekšā, vēl jo vairāk 2. pasaules karu! Krievu armija šo karu ar cilvēku masām paņēma, palasi cik daudz kritušo bija krieviem salīdzinājumā ar citām armijām!!!

  -2 [+] [-]

, 2013-04-07 13:08, pirms 12 gadiem
Beidzot viens cilvēks ,kurš izkliedza savu sāpi par attieksmi kādu pauž gan mēdiji ,gan tā saucamie fani ,jeb līdzjutēji!Ja palasa te tos komentārus ,tad no vienas lielas daļas vemt gribas -pilns ar negatīvismu un ķengām!Tādēļ jau mums arī Latvijā nekas labs nenotiek un nespējam savest savu valsti kārtībā!Nožēlojams nūģu bars -tas bija tas ko gribēja pateik Bukarts!!!

     [+] [-]

, 2013-04-07 13:09, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Jā, tikai pirms Kazaņas jau viņš ar spēlēja maiņā, ko pirms sezonas kristīja kā ''trešo''... Viss atkarīgs no tā kā saspēlēsies ar partneriem, redzējām, ka Ābolam, tāpat kā Rautakallio patika izspēlēties ar pirmajām trīs maiņām vienlīdzīgi
Ja jau Tev patīk matus skaldīt, tad pie pana Šuplera bija tāda maiņa Meija-Džeriņs-Bukarts! Un?

  +3 [+] [-]

, 2013-04-07 13:10, pirms 12 gadiem
Vidziņš rakstīja: Beidzot viens cilvēks ,kurš izkliedza savu sāpi par attieksmi kādu pauž gan mēdiji ,gan tā saucamie fani ,jeb līdzjutēji!Ja palasa te tos komentārus ,tad no vienas lielas daļas vemt gribas -pilns ar negatīvismu un ķengām!Tādēļ jau mums arī Latvijā nekas labs nenotiek un nespējam savest savu valsti kārtībā!Nožēlojams nūģu bars -tas bija tas ko gribēja pateik Bukarts!!!
Pats ko esi izdarījis VALSTS labā?

     [+] [-]

, 2013-04-07 13:12, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Atšķirībā no Bukarta tevis pieminētā CSKA un PSRS izlases pirmais piecinieks treniņos līdz vemšanai atstrādāja katru sadarbību!
Tad, kad tādi bukarti treniņā strādās lidz vemšanai, lai sāk pļūtīt par improvizēšanu... Sadomājušies te baigie meistari, ibio.

  -3 [+] [-]

, 2013-04-07 13:14, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Pats ko esi izdarījis VALSTS labā?
Nu katrā ziņā savos pāri četrdesmit gados daudz vairāk ,nekā te viena liela daļa ''lielo nolicēju''!

  -1 [+] [-]

, 2013-04-07 13:14, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja:
Ne jau tāpēc viņi pameta laukumu, bet gan tāpēc, ka kanādieši visu laiku pārkāpa noteikumus, bet tiesneši nesvilpa...
Krievi nekad nav bijuši mīkstie, nevajadzētu šai tautai piedēvēt šīs īpašības, jo pats jau ar naktīs gan jau no urlatāniem iemīz.... Nez vai tautu, kas tupo uz ''masu'' (tāpat kā tagad mikrorajonos naktīs letiņus) vinnēja 2. pasaules karu būtu jāsauc par mīkstajiem.
Piemēram Raguļins, ar ko pat Bobijs Klarks īsti negribēja ielaisties.

  +5 [+] [-]

, 2013-04-07 13:16, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Kādas muļķības tu raksti? Ja visus radošos spēlētājus vajag ''sist'' jau no mazotnes, tad kas metīs vārtus??? Te nav runa par Kanādām vai Krievijām, kam tur ir lielāki improvizatori, bet kurš metīs vārtus pret tām komandām pret ko ir jāmet- frančiem, norvēģiem, dāņiem u.t.t. Mēs jau pie Nolana to redzam, ka ar mūsu forčekinga ''shēmu'' pretiniekam ir vieglāk spēlēt pret mums, jo viņš zina ko un kā mēs darīsim. Un tikai tad, kad kāds no mūsējiem kaut ko parāda individuāli (Dārziņš pret Franciju OS kvalifikācijā) kaut kas sanāk, jo tās komes negaida no mums ko tādu. Un Bukarts jau te neprasa kaut kādas brīvas rokas uz laukuma, tikai to lai spēlētājiem ļautu domāt, nevis tupi ripas mest prom vai div piespēles un metiens pa vārtiem...
Lai treniņos kačā savus skilus, nevis uz komandas rēķina ceļ savu meistarību... Kad metīs sezonā vairāk par 20 goliem un iedos vismaz tikpat piespēles, tad varēs kaut ko ļurināt par improvizāciju.
Vai Bukarts ir Dinamo pirmo divu maiņu uzbrucējs, ka vinam pienākas privilēģija improvizēt?
Nepļūtī čalīti, ja nepazīsti drēbi!

     [+] [-]

, 2013-04-07 13:17, pirms 12 gadiem
Vidziņš rakstīja: Nu katrā ziņā savos pāri četrdesmit gados daudz vairāk ,nekā te viena liela daļa ''lielo nolicēju''!
Konkrētāk, jo Tu nemaz nezini, ko šie "lielie nolicēji" ir vai nav darījuši valsts labā!

  +5 [+] [-]

, 2013-04-07 13:20, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja:
Ne jau tāpēc viņi pameta laukumu, bet gan tāpēc, ka kanādieši visu laiku pārkāpa noteikumus, bet tiesneši nesvilpa...
Krievi nekad nav bijuši mīkstie, nevajadzētu šai tautai piedēvēt šīs īpašības, jo pats jau ar naktīs gan jau no urlatāniem iemīz.... Nez vai tautu, kas tupo uz ''masu'' (tāpat kā tagad mikrorajonos naktīs letiņus) vinnēja 2. pasaules karu būtu jāsauc par mīkstajiem.
Tikai nevajag, krievu ziņās lasīji to? Kanādieši pamatīgu spēka spēli spēlēja, krievs pirmo reizi ar kaut ko tādu saskārās. Vecais krievu hokejs bija un ir tehnisks, tehnisks un vēlreiz tehnisks ar n-tajām piespēlēma (skaisti, protams, skatīties, piekrītu). Bet atkal, jaunā laika hokeja viens no galvenajiem spēles komponentiem ir spēle nevienādos sastāvos, kā arī tas pats forcheching un spēka spēle - un uz to arī pats KHL rādās, ka virzās!!!

"jo pats jau ar naktīs gan jau no urlatāniem iemīz"
Tev jau šķiet, ka 3 pret 1 ir varonīgi un godīgi - īsti urlotāni!

  -2 [+] [-]

, 2013-04-07 13:24, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Konkrētāk, jo Tu nemaz nezini, ko šie "lielie nolicēji" ir vai nav darījuši valsts labā!
Īsti pat nejūtu vajadzību ,te ieslīgt baigajās diskusijās par katra pašatdevi valsts labā ar cilvēku ,kuru neredzu un nepazīstu!
Tā kā ,visu labu!

     [+] [-]

, 2013-04-07 13:27, pirms 12 gadiem
Vidziņš rakstīja: Īsti pat nejūtu vajadzību ,te ieslīgt baigajās diskusijās par katra pašatdevi valsts labā ar cilvēku ,kuru neredzu un nepazīstu!
Tā kā ,visu labu!
Nu redz, bet Tev pašam citus apd!rst gan patīk! Sāc vien no sevis! Aizej no sākuma sakārto savu māju, tad mājas priekšu, tad ielu, utt.! Skat, cienīt citus un sevi sāksi!

  -1 [+] [-]

, 2013-04-07 13:34, pirms 12 gadiem
Pretīgi jau lasīt jūsu komentārus. 90% no jums pat īsti nespēlēja normālajā līmeni, neko, izņemot litrobolu. Piekritīšu ka vienmēr gribas uzvarēt. Tādel secinājumi ))) pasi jūs esat mīkstie un luzeri.
Ne jūs atnācāt uz stadionu atbalstīt, bet ari rakstīt izņemot stulbības nemākat.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-07 13:34, pirms 12 gadiem
Da labi ,3 treneri vainīgi , un ne pie viena netiek sastāvā ? viņam vienmeŗ kaut kādas atmaskas ,tāpēc jau metjaļurgā spelē..!!!!


Un kad tad dzeltenie rakstijuši ko savādāku ,viņam gan baigā atklāsme Ja viņu tādu čerņu nerakstiitu neviens tos žurnālus nepirktu

  +4 [+] [-]

, 2013-04-07 13:53, pirms 12 gadiem
Dažubrīd šķiet, ka Rīgas Dinamo lielākā problēma ir pārāk lielās mutes spēlētājiem. Par Peku, tiklīdz treneris projām visiem viedoklis. Žēl, jo katram tomēr savs darbs un kompetence. Ja spēlētājs atzīst, ka jau gadu atpakaļ nav bijis vienās domās ar treneri un nav sapratis, ko no viņa prasa, pat necenšoties to noskaidrot, tad nav tālu jāmeklē, kas ir mikroklimata vaininieki.
Lielākā problēma LV sportā ir pārlieka pašapziņa un nespēja redzēt maksimāli aizsniedzamo. Sorry, veči - Jūs darāt milzīgu darbu, ko liela daļa pat nespēj iedomāties, taču komandas sporta veidos ļoti bieži jūtams saliedētības trūkums viena mērķa labā. Šķiet teju vai vienīgi Butauts ir piemērs, kad ārzemju treneris spēj sastrādāties ar pašmāju špīleriem ilgtermiņā. Un tas arī labi atsaucas uz spēlētājiem, jo pēdējā gada laikā VEF spēlētāju komentāri ir daudzkārt piezemētāki un loģiskāki par atsevišķu Rīgas Dinamo spēlētāju viszināšanu.

Katrā ziņā šī intervija mazināja Bukarta vērtību manās acīs.

  -2 [+] [-]

, 2013-04-07 13:58, pirms 12 gadiem
Protams īsti vīri cīnās [ar Gagarin kausu,šiti Dinamo,par kaut kādu cerību kausu,kur loģika,viņi labāk cinās par kaut kādu mīksto kausu,bet par īstu kausu nē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-04-07 14:16, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai kungi,kas šo klubu izveidoja, domā kā to noturēt uz ūdens.
Neizdomās, tad tas vienkārši nebūs, un viss. Noies pa burbuli tāpat kā daudz kas cits šai valstī.
Kaut kā agrāk kad Liepājā viss bija labi, Tu par Latviju pat neatcerējies. Liepāja un Liepāja, vēl varbūt varenā BLR tika pieminēta, tagad kad sūdi, tad jau protams jāuzkakā arī mums.

     [+] [-]

, 2013-04-07 14:22, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kaut kā agrāk kad Liepājā viss bija labi, Tu par Latviju pat neatcerējies. Liepāja un Liepāja, vēl varbūt varenā BLR tika pieminēta, tagad kad sūdi, tad jau protams jāuzkakā arī mums.
Bla,bla,bla.
Purkšķi tik vien tālāk. Man no tā ne silts, ne arī aukts.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-07 14:29, pirms 12 gadiem
Jā,jā Bukartam visi treneri slikti,nenovērtētais talants...Kauns būtu te muti virināt par Peku-un vispār-ko tad deldē to soliņu Dinamo-lai tak brauc pasaulē laimi meklēt!Un iespējas Dinamo viņam bija atliku likām ,kad vēl Šuplera laikos bija maiņa Dzeriņš-Bukarts-Meija.Un regulāri spēlēja.

     [+] [-]

, 2013-04-07 14:45, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bla,bla,bla.
Purkšķi tik vien tālāk. Man no tā ne silts, ne arī aukts.
Tev pofig sava nekonsekvence?
Tā jau gan ir Tava fiška, nenoliegšu.
Andri 5 pie raksta par LM, nolīdzini ar zemi, bet jau pēc pusstundas mani par mazāku aizrādijumu trollim pie RD raksta, sūti uz uz Z-Koreju.
Turi buru, ko gan mēs bez Tevis darītu, tagad vismaz līdz DEL spēlei var uzjautrināties. Barbosa vai kā to SKA faneli sauc, kad viņu pieķer liekulībā, šis mūk prom, bet Tu vismaz cīnies galam.
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-07 16:23, pirms 12 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: ar tādiem pamuļķiem kā tevi - kā pret sienu, labāk maksimāli ignorēt
nu, škiet, lielākais pamuļkis šobrīd te esi Tu. (pārējiem jau esmu uzlicis 'ignorēt')

  +2 [+] [-]

, 2013-04-07 16:24, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Kā kurš uztvēra-manās acīs Bukarts cēlās , intervija to apstiprināja,
ja paklausās intervijas, tad visi jau baigie veči...

     [+] [-]

, 2013-04-07 16:37, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: ja paklausās intervijas, tad visi jau baigie veči...
No visām intervijām man vislabāk patika kā Sotnieks pateica, ka tagad jau vairs nav jāspēlē par uzvaru, bet gan par to, lai līdzjutēji tevi cienītu, un varētu viņiem acīs paskatīties (nu kkā tā, no galvas precīzi neatceros).

     [+] [-]

, 2013-04-07 16:40, pirms 12 gadiem
beidzot kāds pateica, kas ir kas un tiešām, kur ir jūsu pozitīvismis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-07 20:28, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mani visvairāk pārsteidza tas, ka Bukijs Naģeždas kausa izcīņu uzdrošinās stādīt blakus jebkādiem nopietniem turnīriem. Šis kauss tādiem bukarta stila spēlētājiem bija kā sviestmaize, jo nekāda nopietna sišanās un spēka spēle tur nebija. Jaunie puikas varēja izslidoties uz velna paraušanu.
Mani visvairāk pārsteidz šādu tekstu rakstītāju mūžīgā neapmierinātība ar visu un jebko, un kas laimīgi, ka tik rodas iespēja kādu pakritizēt vai apliet ar mentālām samazgām, nedomājot par ko citu.

Un es varu tikai piekrist tam, ka arī mediji nereti pārāk daudz grēko ar pārmērīgu kritiku, nenovērtējot pozitīvos aspektus. Tieši pozitīvās attieksmes trūkums patiešām ir jūtams, īpaši SA un SA+ (bet ne tikai), kad nereti spēlētāju vai komandu plusi un sasniegumi netiek īpaši akcentēti (ja labi spēlē, tas taču pašsaprotams, ko tur vēl piebilst...), bet negatīvie momenti - kļūdas u.c. - tiek parādīti visspilgtākajā gaismā.
Nevajag nevienu slavēt un pārslavēt, bet pārlieka negatīvo "sasniegumu" akcentēšana un sekojoša kritika rada atbalsi arī citur informācijas laukā, veidojas "domino efekts", un rodas aizvien jauni kritizētāji, daži no kuriem kļūst arī par žultainajiem indes maisiem... Un negatīvisms pieaug...
Tā gan ir problēma visā Latvijas informācijas telpā, ne tikai sporta pasaulē vien. Lamāt visus, kas ir pie varas vai vienkārši ir plašāk pazīstami, neraugoties uz to, kurš cik lielu kritikas devu pelnījis (analizēt, censties domāt objektīvi daudziem ir slinkums) vai pat kritikas vietā varbūt pelnījis uzslavu, daudziem tagad šķiet moderni, stilīgi utt. Izvirtusi un degradējusies tāda "mode"...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-04-07 21:19, pirms 12 gadiem
kaitina tie apdi...... paši savā dzīvē drošvien nav neko vairāk darījuši kā klikšķinājuši datoru un urbinājuši ar pirkstu degunu gan dib... Man prieks ka Roberts saka kā ir man piemēram kaitina kreipāns kurš mēdz teikt pie 100% norādījuma -"tiesnešiem jau labāk redzams" ja tisnesis ir kļūdījies tad ir un nav ko liekuļot un tā pat ir ar Roberta interviju tās ir viņa sajūtas un viņa domas un kāpēc būtu kādam jāziepē dib... tās lietas kādas ir tādas ir. Un vispār Robertam cepuri nost viņš parādija ka ir spējīgs iemest kas daudziem nav dots viņam ir ņuhs, kaut vai tam pašam Daugaviņam , godīgi sakot par viņa sniegumu esmu vīlies, tāds mutes brūķētājs vien ir, atcerieta kāds bij Karsums pēc atbraukšanas no Amerikas - nekāds, bet tagad prieks skatīties, tākā lai veicas Robert un vēlu noturēties sastāvā gan dināmo gan izlasē.

     [+] [-]

, 2013-04-07 21:51, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Tas nebija BLR viesnīcā, bet LM bāzē tās žurkas skraidīja.
Diezgan regulāri apgrozos pa LM ledus halli, bet par kaut kādām žurkām pat dzirdēt nav iznācis. Nemaz nerunājot par to redzēšanu.

     [+] [-]

, 2013-04-07 21:53, pirms 12 gadiem
Ai Bukart, Bukart! Nav jau tā, ka puikam nebūtu talanta, bet vajag mazlietiņ prātā/garā pieaugt. Šitā rauduļošana ka visi citi vainīgi vienreiz ir jābeidz. Un ja tu nesaproti, ko treneris no tevis grib, tad nav arī jābrīnās, kapēc tevi kaut kur uz leju nosūta. Par Ābola slavināšanu - ok, Ābols neslikti tika galā, bet tas iesākums jau nemaz tik viegls viņam arī nebija. Buksim savos spriedumos ir jākļūst mazliet paškritiskākam un jāsaprot, ka ne viss ir tikai melns vai balts. Tad būs gan pozitīvisms, gan viss pārējais.

     [+] [-]

, 2013-04-07 22:08, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tak lielakajai daljai hokejistu, profili ir feiki!
Dažiem ir īsti (jaunajiem spēlētājiem), bet Koba ir viltojums, pie tam diezgan prasts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-07 22:50, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Ja jau Tev patīk matus skaldīt, tad pie pana Šuplera bija tāda maiņa Meija-Džeriņs-Bukarts! Un?
Jā, bet toreiz es nevienā spēlē Bukartu uz petaka neredzēju un ari +/- viņam nebija starp labākajiem komandā... Spēlētāji mainās, tas pats Daugaviņš 18 gados likās, ka ies basketbola ''tagad vai nekad'' paaudzes pēdās ar alko pudeli rokā... kā ar Masaļski Rīgas centrā??

  +1 [+] [-]

, 2013-04-07 22:57, pirms 12 gadiem
denebs rakstīja: Mani visvairāk pārsteidz šādu tekstu rakstītāju mūžīgā neapmierinātība ar visu un jebko, un kas laimīgi, ka tik rodas iespēja kādu pakritizēt vai apliet ar mentālām samazgām, nedomājot par ko citu.

Un es varu tikai piekrist tam, ka arī mediji nereti pārāk daudz grēko ar pārmērīgu kritiku, nenovērtējot pozitīvos aspektus. Tieši pozitīvās attieksmes trūkums patiešām ir jūtams, īpaši SA un SA+ (bet ne tikai), kad nereti spēlētāju vai komandu plusi un sasniegumi netiek īpaši akcentēti (ja labi spēlē, tas taču pašsaprotams, ko tur vēl piebilst...), bet negatīvie momenti - kļūdas u.c. - tiek parādīti visspilgtākajā gaismā.
Nevajag nevienu slavēt un pārslavēt, bet pārlieka negatīvo "sasniegumu" akcentēšana un sekojoša kritika rada atbalsi arī citur informācijas laukā, veidojas "domino efekts", un rodas aizvien jauni kritizētāji, daži no kuriem kļūst arī par žultainajiem indes maisiem... Un negatīvisms pieaug...
Tā gan ir problēma visā Latvijas informācijas telpā, ne tikai sporta pasaulē vien. Lamāt visus, kas ir pie varas vai vienkārši ir plašāk pazīstami, neraugoties uz to, kurš cik lielu kritikas devu pelnījis (analizēt, censties domāt objektīvi daudziem ir slinkums) vai pat kritikas vietā varbūt pelnījis uzslavu, daudziem tagad šķiet moderni, stilīgi utt. Izvirtusi un degradējusies tāda "mode"...
Puče ar Valteru IMHO ir lielākais LV sporta žurnālistikas ļaunums. Viens stāv un krīt par savu forčekingu, otrs - par dēliem dzērājiem un neko citu neredz (pēdējais Timmas un Bertāna salīdzinājums vispār izcils tik tāpēc, ka Bertāns norādīja uz to, ka ''tagad vai nekad'' varoņiem ar alko mazāk vajadzēja aizrauties)

Un kurā vēl valstī uz studiju vedīs 2 huligānus, kas iesituši sportistam, lai tad varētu lielīties par to, ka tas raudājis. Tas tak kaut kāds ur** līmenis....

Puče nodarbojas nevis ar žurnālistiku, bet ar sava viedokļa propogandu un tas viņam labi sanāk. Matulis no hokeja sajēdz mazāk kā Puče, bet viņš vismaz ir +/- objektīvs un neveido sabiedrisko domu savā labā.....

Bet nu jā, kaut kā jau vajag izdzīvot un celt interesi pa sevi un hokeju citādi grāmatas par visiem spēlētājiem pēc kārtas neviens nepirks.

     [+] [-]

, 2013-04-07 23:06, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: BĀZĒ nevis hallē. Tu vispar zini kas tas tāds?

Nē,nezinu.
Cik minos,tad Birziņa twittā runa gāja tieši par halles ģērbtuvēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-07 23:07, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Puče ar Valteru IMHO ir lielākais LV sporta žurnālistikas ļaunums. Viens stāv un krīt par savu forčekingu, otrs - par dēliem dzērājiem un neko citu neredz (pēdējais Timmas un Bertāna salīdzinājums vispār izcils tik tāpēc, ka Bertāns norādīja uz to, ka ''tagad vai nekad'' varoņiem ar alko mazāk vajadzēja aizrauties)

Un kurā vēl valstī uz studiju vedīs 2 huligānus, kas iesituši sportistam, lai tad varētu lielīties par to, ka tas raudājis. Tas tak kaut kāds ur** līmenis....

Puče nodarbojas nevis ar žurnālistiku, bet ar sava viedokļa propogandu un tas viņam labi sanāk. Matulis no hokeja sajēdz mazāk kā Puče, bet viņš vismaz ir +/- objektīvs un neveido sabiedrisko domu savā labā.....

Bet nu jā, kaut kā jau vajag izdzīvot un celt interesi pa sevi un hokeju citādi grāmatas par visiem spēlētājiem pēc kārtas neviens nepirks.
+++

šoreiz Tev aktuāls un labs komentārs.

     [+] [-]

, 2013-04-07 23:08, pirms 12 gadiem
Presē jau runā vienu, bet pagājušajā gadā šamo PČ nosēdināja, tāpēc šogad vairs neraujas uz izlasi kā tam normāli būtu jābūt.. Simulants. Pirms kādām 2 ned. kvēps pateica, ka Bukartam nekas nav un viņam jābūt uz strīpas.. Bet šis aizskrēja pie sava ārsta un sarunāja, ka pleciņš sāp.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-07 23:15, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: liels izbrins man,ka tu piekriti 4upakabras rakstitam! bet apsveicami
par ko izbrīns? Agrāk ļoti daudz ar Puči strīdējos - pēčāk apnika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-07 23:22, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: labak pastasti,ka tev Jasa izgajieni patika sivakara spele? ar ko vins varetu but labaks par Bukartu? un galvenais, NODERIGAKS?
ar to, ka grib izlasē spēlēt vairāk par Bukartu.
K.Jass reāli ir 4. maiņas spēlētājs. Bukarts (kā Tu pats saki) nav 4. maiņas spēlētājs, taču uz augstākām maiņām viņs nevelk - ne pēc spēles līmeņa, ne pēc attieksmes. Sorry, te nav MHL vai BAČ, te būs jāspēlē PČ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-07 23:38, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: manuprat,lietderigak komplektet izlasi nevis no trim ceturtam mainiam,bet no vienas pirmas un trim otrajam brinums,ka tu vel nekliedz,kapec nav Ivanana?
laikam jau tomēr. Jo sevišķi, ka mums tādu spēlētāju nav. Atgādinu vēlreiz - šeit nebūs BAČ play-offi, bet gan PČ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 10:15, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Matulis no hokeja sajēdz mazāk kā Puče, bet viņš vismaz ir +/- objektīvs un neveido sabiedrisko domu savā labā.....
Nepiekriitu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja