Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" zaudējuma attālumā no izkrišanas

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" zaudējuma attālumā no izkrišanas
Niklass Luseniuss cīņā pret "Torpedo"
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Somu uzbrucējs Niklass Luseniuss 58. spēlē beidzot guva pirmos vārtus Kontinentālajā hokeja līgā, taču tas neglāba Rīgas "Dinamo" no zaudējuma Gagarina kausa izcīņas pirmās kārtas spēlē viesos pret Ņižņijnovgorodas "Torpedo" – 3:4. Sērijā rezultāts kļuvis 3-2 "Torpedo" labā.

Spēles teksta tiešraide

Pirmie vārti tika gūti ātri. Jau otrajā minūtē Arvīds Reķis pēc spēles ar augstu paceltu nūju atstāja "Dinamo" mazākumā. Viena no Gagarina kausa labākajām vairākuma realizētājām – "Torpedo" – iespēju garām nelaida. Ar plaukstas metienu no distances izcēlās mājinieku somu aizsargs Juso Hietanens, panākdams 1:0 Ņižņijnovgorodas labā.

Taču "Dinamo" vajadzēja tikai pusotru minūti, lai rezultātu izlīdzinātu. Slovāks Marcels Hosa izdarīja pārsteidzošu metienu no zilās līnijas, negaidīja arī "Torpedo" vārtsargs Vitālijs Kovaļs, kurš kapitulēja – piektajā minūtē rezultāts bija 1:1.

Arī nākamo mājinieku vārtu guvumu sekmēja "Dinamo" noraidījums. Septiņas sekundes pēc tam, kad laukumā bija atgriezies aizsargs Rodrigo Laviņš, kurš aizvadīja pirmo spēli Gagarina kausā, Vladimirs Gorbunovs izmantoja rīdzinieku paviršību vārtu priekšā un meta tukšā Māra Jučera sargāto vārtu stūrī – 2:1.

Turpinājumā "Dinamo" neizmantoja 15 sekundes piecatā pret trim, taču sekojošo vairākumu gan realizēja. Hosam pēc viņa neprecīzā metiena piespēlēja Laviņš, slovāks šoreiz izdarīja piespēli metienā, un vārtu priekšā esošais soms Niklass Luseniuss guva savus pirmos vārtus KHL! Uz tablo atkal tika atjaunots līdzsvars – 2:2.

Šķita, ka rezultāts nemainīsies līdz pirmās trešdaļas beigām. "Dinamo" vadošā maiņa neizmantoja bīstamu uzbrukumu, bet mājinieki iespēju neizniekoja. Iļja Krikunovs ātrā pretuzbrukumā tikai sekundi pirms trešdaļas beigām atjaunoja "Torpedo" pārsvaru – 3:2.

Otrās trešdaļas ievadā uzbrukuma smailē atkal bija Luseniuss, tāpat Jānis Sprukts (no identiskas pozīcijas kā Krikunovs), taču viņiem lielisko Kovaļu pārspēt neizdevās. Tomēr veicās arī rīdziniekiem – pie apmales atkal ļoti ass bija rezultatīvais Miķelis Rēdlihs, iegrūžot pretinieku apmalē, bet netiekot sodīts.

Bez darba nebija arī Jučers, kurš glāba pēc izspēles no aizvārtes un sekojošā "Torpedo" kapteiņa Mihaila Varnakova metiena. Taču rīdzinieku aizsardzība brīžiem turpināja darboties pavirši – pēc Māra Bičevska nevajadzīgā pārkāpuma sāncenšu zonā Varnakovs tika piemirsts vārtu priekšā, un šoreiz arī Jučers bija bezspēcīgs.

Tādējādi pirms noslēdzošajām 20 minūtēm "Torpedo" pirmo reizi spēlē ieguva divu vārtu pārsvaru – 4:2.

Tās mājinieki sāka pārdomāti – laba un cieša spēle aizsardzībā, neļaujot izvērsties "Dinamo" uzbrukumam. Lai gan mūsējie kontrolēja ripu, momentus radīt neizdevās. Tikmēr "Torpedo" spēja atbildēt ar ļoti bīstamiem pretuzbrukumiem.

Trešdaļas noslēgumā rīdzinieki saņēma iespēju tomēr glābties. Pārkāpumu pret Hosu sodīt neizdevās, bet nākamo – augstu pacelto nūju pret M. Rēdlihu – gan. Mārtiņš Karsums no kreisā stūra piespēlēja, un Spruktam vārtu priekšā atlika tikai pielikt nūju – 3:4 3:20 minūtes pirms spēles beigām.

Diemžēl atlikušajā laikā gūt vēl vienus vārtus un izglābties "Dinamo" neizdevās. Tādējādi zaudējums un solis no izkrišanas, jo sērijā 3-2 "Torpedo" labā.

Nākamā spēle ceturtdien pulksten 19:30 Rīgā.

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Māris Jučers (Kristers Gudļevskis); Krišjānis Rēdlihs – Guntis Galviņš, Sandis Ozoliņš – Arvīds Reķis, Rodrigo Laviņš – Kristaps Sotnieks, Oskars Cibuļskis; Mārtiņš Karsums – Jānis Sprukts – Miķelis Rēdlihs, Marcels Hosa – Niklass Luseniuss – Mārtiņš Cipulis, Roberts Bukarts – Džeimijs Lundmarks – Gints Meija, Ainārs Podziņš – Māris Bičevskis – Juris Štāls, Juris Upītis.

KHL "play-off", 6. marts, Ņižņijnovgoroda

Ņižņijnovgorodas "Torpedo" – Rīgas "Dinamo" 4:3 (3:2, 1:0, 0:1)

Vārti: 02:29 Hietanens (Ugarovs, Tērnbergs, vair.) 1:0, 04:05 Hosa (Galviņš) 1:1, 09:33 Gorbunovs (Krikunovs) 2:1, 13:54 Luseniuss (Hosa, vair.) 2:2, 19:59 Krikunovs (Tērnbergs) 3:2, 35:51 Varnakovs (Nilsons, Hiršovics, vair.) 4:2, 56:40 Sprukts (Karsums, vair.) 4:3
Soda minūtes: 8:8
Metieni: 20:33
Vārtsargi: Vitālijs Kovaļs – Māris Jučers

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: GetLost
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +28 [+] [-]

, 2012-03-06 19:15, pirms 13 gadiem
Gunta Galviņa tiešā translācīja twitterī no ģērbtuvēm:
“Pēc pirmā perioda Peka spārda musoru pa ģērbtuvi. Ignatjevs nenāk ārā no tualetes, negrib atrauties. Es uz austiņām klausos Puzikovu.
Pēc 2.p Ābols ejot uz ģērbtuvi paņem atkritumu spaini no halles vestibila. To es saucu par īstu trenera asistentu.
Torpēdo arēna viena no modernākajam līgā - var aizslēgt ģērbtuvi! Tapēc ņemu līdzi tel uz ģērbtuvi, parasti atstāju autobusā, jo baigi zog.”
Čalis vnk sēž ģērbtuvē twitterī būtu labāk kādu goliņu iemetis un tā!

Un Miķeli, beidz grūst mugurā, skaties, ka vienreiz neiedod tev lielāku sodu, kādu diskābeli vai pērienu!
Un jā, prasījāt visi Jučeru, lūdzu jums Jučers, mani šis čalis nepārliecina vairāk! Bet vajag kārtīgi palīdzēt Jučeram aizsardzībā un tad jau būs ok! Nu parīt savu skatītāju priekšā jāparāda sapieru raksturs un jāiznīcina tās torpēdas! Takš beidzot ir jāuvar pašiem, ja nē, varēsiet doties atvaļinājumā, kur nu kuram tīk!

 +72 [+] [-]

, 2012-03-06 19:16, pirms 13 gadiem
Nebūtu vārtos šveices siers tad varbūt varētu….

 +36 [+] [-]

, 2012-03-06 19:16, pirms 13 gadiem
ES DINAMO VAIRS NETICU!!!
JAUKU JUMS ATVAĻINĀJUMU!
PALDIES PAR SEZONU!

 +11 [+] [-]

, 2012-03-06 19:16, pirms 13 gadiem
Likumsakarīgs zaudējums,jo spēlējot šādi mēs nevinnēsim,vajag asāk,agresīvāk! Pozitīva iezīme - karsums pielietoja spēka paņēmienu.

+101 [+] [-]

, 2012-03-06 19:16, pirms 13 gadiem
Man izskatās, ka Dinamo pabeigs sezonu mājās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +31 [+] [-]

, 2012-03-06 19:16, pirms 13 gadiem
Nebūtu tie stulbie vārti ielaisti dažas sekundes pirms trešdaļas beigām, vairāk vajag sakoncentrēties pēdējām sekundēm, tur jau vēl daudz kas var notikt.
Bet nekas nav zaudēts, jāturpina cīnīties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2012-03-06 19:16, pirms 13 gadiem
Paldies puiši! Sākam gatavoties pasaules čempim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-03-06 19:16, pirms 13 gadiem
kāda starpība, kas iemet, ja nevar vinnēt

 +76 [+] [-]

, 2012-03-06 19:16, pirms 13 gadiem
4:3 paņemsim kāds šaubās?

 +19 [+] [-]

, 2012-03-06 19:16, pirms 13 gadiem
Būs grūti saņemties un uzvarēt sēriju, BET NE NEIESPĒJAMI!

  +4 [+] [-]

, 2012-03-06 19:16, pirms 13 gadiem
Jaapsveic konkurenti, bet mums atkal sviestains sakums, pirma tresdala ir apburtais loks. Tagad jauzvar Riga

  +6 [+] [-]

, 2012-03-06 19:16, pirms 13 gadiem
Rakstā kaut kāda kļūda, nopietni, kurš iemeta otros vārtus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-03-06 19:17, pirms 13 gadiem
nu galiigi peedeejaas divas speelees neiet..dvj ceturtdien uz areeenu visi visi lai redz kaa mees miilam DINAAMOO..uz priekshu

 +72 [+] [-]

, 2012-03-06 19:17, pirms 13 gadiem
Būsim godīgi - ar šādu vārtsargu spēli/līmeni nav ko darīt izslēgšanas spēlēs!
Bet prieks ka cīnījās....

  +8 [+] [-]

, 2012-03-06 19:17, pirms 13 gadiem
Nu nekas traks nav noticis.

Uzvaram mājās,pēc tam viesos un otrā kārta klāt

Veiksmi mūsējiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-03-06 19:17, pirms 13 gadiem
izkritīs

  +6 [+] [-]

, 2012-03-06 19:17, pirms 13 gadiem
ja grib nākamo sezonu veiksmīgu vajag atpakaļ Masaļski, visus leģionārus, izņemot Hossu prom.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2012-03-06 19:17, pirms 13 gadiem
Uz arēnu ceturtdien un būs ok Apsveicu nicklasu.

  +4 [+] [-]

, 2012-03-06 19:17, pirms 13 gadiem
Eh, žēl, bet arī ar visām kļūdām tomēr tīri OK. Kā nekā tādi caurumi sastāvā.

Toties prieks par Luseniusu

 +16 [+] [-]

, 2012-03-06 19:18, pirms 13 gadiem
VEČI mācaties spēlēt no HOSSAS, nevar vienmēr izspēlēt uz tukšiem, ja ir iespēja ir jāmet... nevis ieiet zōnā un nevar izšķirties par metienu tādējādi zaudējot vnk. ripu... paldies puišiem par spēli gaidam jūs mājās.

 +39 [+] [-]

, 2012-03-06 19:18, pirms 13 gadiem
karstgalvis rakstīja: visa Latvija apsveic Torpedo ar uzvaru un vēl veiksmi arī nākamajā spēlē!!
Iedod savu adresi,mēs noteikti apsveiksim tevi!!

 +39 [+] [-]

, 2012-03-06 19:18, pirms 13 gadiem
Chiekursss rakstīja: Čalis vnk sēž ģērbtuvē twitterī būtu labāk kādu goliņu iemetis un tā!
tu esi izliecies vai nopietni tam tici?

 +30 [+] [-]

, 2012-03-06 19:18, pirms 13 gadiem
Kā mēs nevaram šitās viduvējības uzvarēt, pēc spēles mums liels pārsvars, bet šitie iemet pāris haļavas pa spēli un uzvar! Kā viņi 2. vietu konferencē vispār dabūja?

 +84 [+] [-]

, 2012-03-06 19:18, pirms 13 gadiem
Komanda nevar uzvarēt bez vārtsarga! Jučers nav PO vartsargs!

  -3 [+] [-]

, 2012-03-06 19:18, pirms 13 gadiem
ja ari uzvarēs rīgā neticās ka dinamo uzvarēs sēriju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-03-06 19:18, pirms 13 gadiem
Tas ir gandrīz neiespējami uzvarēt play-off, ja nespējam kaut reizi izvirzīties vadībā spēles pamatlaikā!

  +3 [+] [-]

, 2012-03-06 19:18, pirms 13 gadiem
Nu Ceturdien jāiet mūsējie uz visu banku...

  +5 [+] [-]

, 2012-03-06 19:18, pirms 13 gadiem
ralfino rakstīja: spēle diemžēl tika zaudēta ar tizlo Torpedo golu 2 sek. līdz 1/3 beigām
Ko tizlo,paši vainīgi,ka spēlēja aizsardzībā kā nūģi!

 +29 [+] [-]

, 2012-03-06 19:18, pirms 13 gadiem
Luceniuss iemet?????????????? Kas pa muļķībām! Luceniussam trapa HOSSA un ripa ielec vartos! Un vispār nesaprotu PEKU, pilnīgs lohs! Ka vairakumā tik izšķirošos momentos laukumā ir "snaiperi" Cipulis, Luceniuss!

  +4 [+] [-]

, 2012-03-06 19:18, pirms 13 gadiem
mūsu spēli norok vārtsargi, nav mums izteikt līderis!

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:18, pirms 13 gadiem
Viss beigsies 6 spēlēs un varbūt labi vien ir! Dabūs atpūsties pirms PČ.
Kas attiecas uz spēli iemetiens viņu zonā, jāspēlē mazāk pa minūti, nē Jurčeram jābūt būrī!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-03-06 19:19, pirms 13 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Man izskatās, ka Dinamo pabeigs sezonu mājās
Un Tu skaities īsts Dinamo fans??? Latvieši būsim optimisti, nekas vēl nav zaudēts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-03-06 19:19, pirms 13 gadiem
Super 3x himnu vēljoprojām nemāk atskaņot, RD uzsāk spēli kā vienmēr, zuadējums šajā sērijā nebūs nekāds pārsteigums

 +28 [+] [-]

, 2012-03-06 19:19, pirms 13 gadiem
Vārtsargs - Jučeram jāiegādājas kompass, lai izslidojot, tā patālāk no vārtiem, tos nepazaudētu. Gadās, ka ieņem nepareizu pozīciju vārtos. Neglābj neglābjamo.

Aizsardzība - Bieži nospēlē pasīvi, ļauj brīvi pretinieku uzbrucējiem rīkoties ar ripu, kā rezultātā zaudējam vārtus. Kārtējās n-tās pozicionālās kļūdas. Nu nesaprot [nezin] spēlētājs, kas viņam jādara katrā konkrētā situācijā. Aizsardzībā jāspēlē visiem 5 spēlētājiem!

Uzbrukums - Miķelītis saguris, kā rezultātā trijnieks bezspēcīgs, nevarīgs. Komandai trūkst līdzvērtīgu uzbrukuma trijnieku. Par daudz spēlējās gar bortiem, nav pārdomātas virzības uz vārtu priekšu. Daudz metienu uz vārtu pusi, bet tie ir neprecīzi vai virsū vārsargam. Ir spiediens, bet dumjš, taisnvirzienisks!

Mazākums - Par daudz neattaisnotu noraidījumu. Pasīvs mazākums, par maz agresivitātes. Nepareiza spēle savu vārtu priekšā!

Vairākums - Ļoti slikts vairākums, lēns, mazkustīgs, katrs spēlētājs, kurš iegūst ripu, grib to n-tās reizes apglodāt, paturēt sev, lēnas neprecīzas piespēles! Metieni netēmēti, vienkārši uz vārtu pusi! Ja tādi ir, tad kāpēc uzbrucēji nemēģina palabot ripas lidojuma virzienu! Kāpēc uzbrucēji necīnās vārtu priekšā!

Iemetieni - vai tie tiek trenēti, skatoties uz visiem RD sistēmas spēlētājiem ar 100% pārliecību varu apgalvot, ka NĒ! Kā protu, tā maunu!

Nepareizi būvēta komandas piramīda, bez sapratnes ko grib, kad grib, cik grib! Īpašnieki un vadība visu grib tagad un uzreiz, bet šiem cilvēciņiem nav redzējuma, kā to var sasniegt! Tāpēc ir daudz jautājumu. Kas ir tie nākotnes spēlētāji, kuri veidos RD lielās komandas kodolu pēc 5 gadiem?! Kas un kā attīsta viņu prasmes [slidošana, piespēles, metieni, spēka spēle, u.c.]?! Vai ir zināmi esošo spēlētāju trūkumi?! Kas tiek darīts, lai tos novērstu?! Vai RD sistēmas komandās vispār notiek individuāls darbs ar spēlētājiem?! Cik tam tiek tērēts laiks?!

  +2 [+] [-]

, 2012-03-06 19:19, pirms 13 gadiem
Kauns par aizsardzību

  -2 [+] [-]

, 2012-03-06 19:19, pirms 13 gadiem
Paši vien problēmas radījām--kā var attaisnot noraidījumus....trūkst vārdu....Viss sākās ar Rēķa stulbumu utt.....uz ko cerēt ar "tādu" vārtsargu līniju....

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 19:19, pirms 13 gadiem
Jučers nav KHL līmena vārtsargs!!. es nesaprotu Sējēju! kam vins pērk tos uzbrucējus! rekus mūsejie paši virmo pretnieku zonā! butu paņemis varstargu stabilu! un paris aizsargus!! būtu perfketii!!.. Butu GUdļevski likušI! vswmz vins nestav ka stabs viena vietā! un nezaude kordināčiju tā!

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:19, pirms 13 gadiem
Ljoti beediigi!!! Vajag laikam iedzert 50 g pirms peedeejaas minuutes, tad varbuut rokas netriicees un kaajaas varees nostaaveet!!!
P.s. Maza, bet ticiiba veel ir, ja naakamo speeli nesaaks no 0:1. Sarauj!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-03-06 19:19, pirms 13 gadiem
es nodarbojos ar sportu

  +4 [+] [-]

, 2012-03-06 19:19, pirms 13 gadiem
Šobrīd komforta zonā jau ir Torpedo, Rīgā viņi var atļauties spēlēt atbrīvotāk un bez stresa, domāju, ka tas viņiem būs bonuss.

  +3 [+] [-]

, 2012-03-06 19:19, pirms 13 gadiem
es jau nu neko negribu teikt par so seriju bet:
1. Plejofa nevar uzvaret ja komanda nav vartsargi
2.Nevar uzvaret ar tikai 4 uzbrucejiem, kas var iemest vartus
3.Ir redzems ka Torpedo treneris ir galvas tiesas paraks, minute lidz beigam, iemetiens pretinieku zona vartsargs netiek mainits pret 6 laukuma speletaju kada jega ir mainit vartsargu 20 sekundes lidz beigam kad viss ir zaudets???

  +2 [+] [-]

, 2012-03-06 19:19, pirms 13 gadiem
aizsardzība stabili viena no vājākajām līgā...

  -4 [+] [-]

, 2012-03-06 19:19, pirms 13 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Man izskatās, ka Dinamo pabeigs sezonu mājās
Novēlu tev kārtīgi aplausties

  -2 [+] [-]

, 2012-03-06 19:19, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Vai mums reāli to 2. kārtu pret ASK vajag?!
Puskomanda traumēta, slima vai neformā
Labāk dodam čaļiem atpūtu pirms PČ.
Vajadzētu vienreiz to KHL rūdījumu parādīt PČ, citādi kopš RD spēlē KHL rezultāti pretēji solītajam un gaidītajam iet uz leju.
Nu par palikšanu būs ko pasvīst, bet Pastnieka maiņa jau nespēlēs izlasē

  +4 [+] [-]

, 2012-03-06 19:19, pirms 13 gadiem
Vienozīmīgi Torpedo velk uz priekšu Kovals un mūsu pasīvā aizsardzība!

  +3 [+] [-]

, 2012-03-06 19:20, pirms 13 gadiem
Slikta spēle. Kā -2ripas tā komandai jau padevusies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +28 [+] [-]

, 2012-03-06 19:20, pirms 13 gadiem
kraningalva rakstīja: VISI UZ ARENU!!!!!!!!!!!!! GO DINAMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iedod 15 lvl, tad ejam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 19:20, pirms 13 gadiem
Tikai Ņižņijnovgoroda, Tikai TORPEDO!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-06 19:20, pirms 13 gadiem
Spēka divcīņās mūsējie blakus nestāvēja, nekas.. 3:2 serījā, bet ne 4:2, var vēl uzvarēt sēriju! GO GO GO
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-03-06 19:21, pirms 13 gadiem
kamēr negūsim vairāk par 3goliem nekad arī neuzvarēsim ,leģionāri gan reāli velk.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:21, pirms 13 gadiem
Sējēja bomba 2, uzbrucējs gūst vārtus pirmspēdēja sezonas spēle LOL, šitas krievu projekts mani smīdina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-03-06 19:22, pirms 13 gadiem
varbut vartusarga vietaa,visu speeli, vajadzeetu laist 6.speleetaaju.....sliktaak jau tapat nebuutu

 +25 [+] [-]

, 2012-03-06 19:22, pirms 13 gadiem
Ziniet man skumji paliek klausīties kādi tad ir tie "LIELIE" Latvijas fani. Ja nebūtu šveices siers vārtos, apsveicu ceturtdien pēdējā spēle sezonā utt.... Ziniet reāli vēmiens nāk....... Kurš no jums tiešām var roku uz sirds liekot teikt esmu īsts fans un vienmēr atbalstu komandu..... Baidos, ka neviens......

P.s. Viela pārdomām

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:22, pirms 13 gadiem
teiksim ta, sniegums diezgan labs, saliidzinot sastaavus shiis dienas speelei, gruuti ja komanda speelee nepilnaa sastaavaa, bet visu cienju par shodienas speeli, galvenais tagad sanjemties, lai veel vareetu arii riigaa mums atraadiities.. Turaties

  -2 [+] [-]

, 2012-03-06 19:22, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Vārtsargs - Jučeram jāiegādājas kompass, lai izslidojot, tā patālāk no vārtiem, tos nepazaudētu. Gadās, ka ieņem nepareizu pozīciju vārtos. Neglābj neglābjamo.

Aizsardzība - Bieži nospēlē pasīvi, ļauj brīvi pretinieku uzbrucējiem rīkoties ar ripu, kā rezultātā zaudējam vārtus. Kārtējās n-tās pozicionālās kļūdas. Nu nesaprot [nezin] spēlētājs, kas viņam jādara katrā konkrētā situācijā. Aizsardzībā jāspēlē visiem 5 spēlētājiem!

Uzbrukums - Miķelītis saguris, kā rezultātā trijnieks bezspēcīgs, nevarīgs. Komandai trūkst līdzvērtīgu uzbrukuma trijnieku. Par daudz spēlējās gar bortiem, nav pārdomātas virzības uz vārtu priekšu. Daudz metienu uz vārtu pusi, bet tie ir neprecīzi vai virsū vārsargam. Ir spiediens, bet dumjš, taisnvirzienisks!

Mazākums - Par daudz neattaisnotu noraidījumu. Pasīvs mazākums, par maz agresivitātes. Nepareiza spēle savu vārtu priekšā!

Vairākums - Ļoti slikts vairākums, lēns, mazkustīgs, katrs spēlētājs, kurš iegūst ripu, grib to n-tās reizes apglodāt, paturēt sev, lēnas neprecīzas piespēles! Metieni netēmēti, vienkārši uz vārtu pusi! Ja tādi ir, tad kāpēc uzbrucēji nemēģina palabot ripas lidojuma virzienu! Kāpēc uzbrucēji necīnās vārtu priekšā!

Iemetieni - vai tie tiek trenēti, skatoties uz visiem RD sistēmas spēlētājiem ar 100% pārliecību varu apgalvot, ka NĒ! Kā protu, tā maunu!

Nepareizi būvēta komandas piramīda, bez sapratnes ko grib, kad grib, cik grib! Īpašnieki un vadība visu grib tagad un uzreiz, bet šiem cilvēciņiem nav redzējuma, kā to var sasniegt! Tāpēc ir daudz jautājumu. Kas ir tie nākotnes spēlētāji, kuri veidos RD lielās komandas kodolu pēc 5 gadiem?! Kas un kā attīsta viņu prasmes [slidošana, piespēles, metieni, spēka spēle, u.c.]?! Vai ir zināmi esošo spēlētāju trūkumi?! Kas tiek darīts, lai tos novērstu?! Vai RD sistēmas komandās vispār notiek individuāls darbs ar spēlētājiem?! Cik tam tiek tērēts laiks?!
Tajā brīdī uz laukuma būtu daudz brīža kur mest? Smiekli nāk no šiem gudriniekiem.

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:22, pirms 13 gadiem
Irbe123 rakstīja: Ziniet man skumji paliek klausīties kādi tad ir tie "LIELIE" Latvijas fani. Ja nebūtu šveices siers vārtos, apsveicu ceturtdien pēdējā spēle sezonā utt.... Ziniet reāli vēmiens nāk....... Kurš no jums tiešām var roku uz sirds liekot teikt esmu īsts fans un vienmēr atbalstu komandu..... Baidos, ka neviens......

P.s. Viela pārdomām
Neviens nav perfekts...

  +2 [+] [-]

, 2012-03-06 19:23, pirms 13 gadiem
Un sezonas noslēgums būs ok!Nav ko darīt playoff ar tādu komandu!
kraningalva rakstīja: VISI UZ ARENU!!!!!!!!!!!!! GO DINAMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2012-03-06 19:23, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Sējēja bomba 2, uzbrucējs gūst vārtus pirmspēdēja sezonas spēle LOL, šitas krievu projekts mani smīdina.
ei d..st "Latvieti"

 +11 [+] [-]

, 2012-03-06 19:23, pirms 13 gadiem
Šuplers tikko pakāsa visu sezonas algu par uzlikto 4:2 sērijā

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 19:23, pirms 13 gadiem
Pelnīta Torpedo uzvara,mūsējie spēlē slikti.Metam daudz,bet kāda no tā jēga?prasti metieni gan drīz neko nedod,bet toties Torpedo spēlē uz vārtu priekšu no kurienes šī play offa laikā viņi nu gan drīz visu vārtus ir guvuši un galvenais,ka mūsējie dod viņiem izlīst vārtu priekšā.Katrā spēlē kāpjam uz viena un tā paša grābekļa.Kur tad mūsu aizsardzības speciālists Pekka ir palicis?katrā spēlē izņemot vienu esam ielaiduši vairāk par trim goliem.Šodien var nu vienā golā vainot Jučeru,bet pārējos?divi no tiem no metra iemesti,no vārtu priekšas

  -1 [+] [-]

, 2012-03-06 19:24, pirms 13 gadiem
Irbe123 rakstīja: ei d..st "Latvieti"
Nu, nu sūtīt Normi uz toleti. Ir viņš mums īpatns, bet rocība viņam ar maza

 +12 [+] [-]

, 2012-03-06 19:24, pirms 13 gadiem
jureks rakstīja: Neviens nav perfekts...
Bet šis jau ir par traku nu "baigie" fani.... Hoķi skatās tik tāpēc lai varētu iedzert alu un te smirdēt esportā......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2012-03-06 19:24, pirms 13 gadiem
Piedodiet, bet Holtam Riigaa ir obligaati jaastaav vaartos, kaut vai uz krukjiem un Ankipaanam arii jaabuut ierindaa...nu nav Jucers ru4iitaajs

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 19:24, pirms 13 gadiem
dron89 rakstīja: nu ko gansi tagad visi davaj sanemamies rokas un ejam pie brivibas pieminekla pidrallla tralllallllaaa dziedat
tev bēniņos viss ir kārtībā komuņaga?

  +3 [+] [-]

, 2012-03-06 19:24, pirms 13 gadiem
Tak piecas sekundes pirms beigam viens pat neizskirtu vareja dabut,nezinu Redlihs vai Karsums,kaut kur burzma no 3 metriem iemeta,protams,ka nebijam pelnijusi,bet tapat fakts.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 19:24, pirms 13 gadiem
Komentēšana man arī besīja...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 19:25, pirms 13 gadiem
karstgalvis rakstīja: visa Latvija apsveic Torpedo ar uzvaru un vēl veiksmi arī nākamajā spēlē!!
da*nis

  +4 [+] [-]

, 2012-03-06 19:26, pirms 13 gadiem
Paldies chalji par "ljoti aktiivo speeli" !

  +3 [+] [-]

, 2012-03-06 19:26, pirms 13 gadiem
Star1struck rakstīja: Piedodiet, bet Holtam Riigaa ir obligaati jaastaav vaartos, kaut vai uz krukjiem un Ankipaanam arii jaabuut ierindaa...nu nav Jucers ru4iitaajs
Taisniba vajag Ankipanu,Cipu vajag 3.maina,par Holtu nezinu,ja uz spricem,tad lielas atskiribas nebus

  +6 [+] [-]

, 2012-03-06 19:26, pirms 13 gadiem
Lai arī man ir sajūta, ka otrā kārta mums ies gar degunu, taču līdz tas nenotiks - cerēšu un ticēšu, ka dinamieši var!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-06 19:26, pirms 13 gadiem
Ar šādu vartu sargu nav ko darit, uzbruceji micas vai nu pa sturiem vai nu grib izspelet lidz tukshiem, it ka butu vadiba 5:0
Goda vards kauns skatities, pilnigi nekadi, tad nu 4dien pedeja spele...jo paskataas reaali,shodien nebiaj nekadu variantu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 19:26, pirms 13 gadiem
killeloo rakstīja: varbut vartusarga vietaa,visu speeli, vajadzeetu laist 6.speleetaaju.....sliktaak jau tapat nebuutu
Ko tad Jučers šodien sliktu izdarīja?nu jā,trešos vārtus uz viņu var novelt,bet pārējos?

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 19:27, pirms 13 gadiem
kuznecovs92 rakstīja: Tajā brīdī uz laukuma būtu daudz brīža kur mest? Smiekli nāk no šiem gudriniekiem.
Jāmet ir VĀRTOS un par brīžiem nav ko domāt! Lai domā tādi, kā TU!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:27, pirms 13 gadiem
Vārtsargi(( diemžēl(( Cerēju, ka prognozes nepiepildīsies((, bet izskatās, ka tas tomēr ir mūsu klupšanas akmens.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:28, pirms 13 gadiem
Irbe123 rakstīja: Bet šis jau ir par traku nu "baigie" fani.... Hoķi skatās tik tāpēc lai varētu iedzert alu un te smirdēt esportā......
Nu tas nav nekas pārsteidzošs,principā tā notiek visur,tā nav tipiska latvieša uzvedība,kā daudzi te saka.Nu es jau nenolieku komandu,bet daudzreiz veltu mazcik objektīvu kritiku,vismaz cenšos būt objektīvs bet nu šodienas spēle mani nemaz neiepriecināja,principā mani daudzas lietas tracina visā sezonas garumā,bet tas lai paliek,varbūt es vienkārši esmu Z-Amerikas hokeja piekritējs.

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:29, pirms 13 gadiem
es briinos tik par vienu,kaa ar taadu speeli var iemest 3 vaartus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2012-03-06 19:29, pirms 13 gadiem
Ja mums būtu tāds vīrs kā Koval vārtos, te būtu jau 4:0 sērijā! Nervi netiktu tērēti un gatavotos cīņām ar SKA!

  +2 [+] [-]

, 2012-03-06 19:29, pirms 13 gadiem
KaputHitler rakstīja: ES DINAMO VAIRS NETICU!!!
JAUKU JUMS ATVAĻINĀJUMU!
PALDIES PAR SEZONU!
Tu tpt neesi nekam derīgs un vajadzīgs

 +18 [+] [-]

, 2012-03-06 19:29, pirms 13 gadiem
Iespeejams ka neko nesaprotu,bet piedodiet man ar tādiem vārtsargiem nav ko darīt KHL,kurai no komandām šī liinija ir veel sliktaaka,viens viduveejiiba,otrs,es pat nezinu,zzeel skatiites,cik droshi juutas Torpedo ar taadu aizmuguri.Diemžēl vai arii par laimi sezona laikam jau nu gan buus galaa!!!Varbuut naakoshsezon nopietnaak tiks padomaats par vaartsargu liiniju!!!paldies

  +7 [+] [-]

, 2012-03-06 19:29, pirms 13 gadiem
Jaa, ļoti mīlu RD (tas tiešām domāts nopietni, ne humora formā), taču, diemžēl vairs neticu, ka šo sēriju iespējams glābt.2.kārtā esam bijuši 2 sezonas, taču šogad nespīd.Ja kļūdos, ja RD pierādīs pretējo, ļoti , ļoti priecāšos!

  +3 [+] [-]

, 2012-03-06 19:30, pirms 13 gadiem
Nav ko no mušas pūst ziloni - sērija līdz 4 uzvarām... OK, nav tas patīkamākais rezultāts, bet vēl nekas nav beidzies. Torpēdās spēlē tādi paši cilvēki un nekas nav neiespējams. Nav ko daudz te diskutēt - kā būs tā būs. Dodamies tik ceturtdien uz Arēnu un atbalstām savējos!

  -3 [+] [-]

, 2012-03-06 19:30, pirms 13 gadiem
Jau pirms sērijas bija nojauta ka tālāk netiksim. Tagad jau par 100% esmu drošs.

  +2 [+] [-]

, 2012-03-06 19:30, pirms 13 gadiem
Zaudējām ar tādu rezultātu, ar kādu paņemsim sēriju!

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:30, pirms 13 gadiem
Taas tachu ir emocijas,kas ta liek runaat!Ko tad gaidiiji?ka komanda tiks slaveeta,ja speelee sudiigi?
Irbe123 rakstīja: Ziniet man skumji paliek klausīties kādi tad ir tie "LIELIE" Latvijas fani. Ja nebūtu šveices siers vārtos, apsveicu ceturtdien pēdējā spēle sezonā utt.... Ziniet reāli vēmiens nāk....... Kurš no jums tiešām var roku uz sirds liekot teikt esmu īsts fans un vienmēr atbalstu komandu..... Baidos, ka neviens......

P.s. Viela pārdomām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-03-06 19:31, pirms 13 gadiem
pats smieklīgākais jau ir tas, ka tie "faneļi", kas tagad noliek komandu, pēc uzvarām bija vislielākie skandinātāji - bija baigie fani...

manuprāt, pietrūka Ņiživija, Ankipāna, jo spēlējām ar vienu neveselu, Hossas (šodien vislabāk patika) un divām ceturtajām maiņām..

Ceturdien par UZVARU!

  -1 [+] [-]

, 2012-03-06 19:32, pirms 13 gadiem
jureks rakstīja: Nu tas nav nekas pārsteidzošs,principā tā notiek visur,tā nav tipiska latvieša uzvedība,kā daudzi te saka.Nu es jau nenolieku komandu,bet daudzreiz veltu mazcik objektīvu kritiku,vismaz cenšos būt objektīvs bet nu šodienas spēle mani nemaz neiepriecināja,principā mani daudzas lietas tracina visā sezonas garumā,bet tas lai paliek,varbūt es vienkārši esmu Z-Amerikas hokeja piekritējs.
Par tevi vel tā, bet šupja laikā visi bļāva - vajag mest pa vārtiem. Atnāca Somu speciālists izmainīja komandu pa 180 grādiem un nu mēs metam, kā visi gribēja, bet vēl nav labi..... Ir jāatceras, ka šī ir 1 sezona Pekas vadībā..... Un ja atcerēsimies tad Jūlis jau Latvijas hoķi zināja kaut nedaudz, bet Peka nemaz....... Un jūlis 3 gadu laikā neko sakarīgāku neizdarīja kaut tajā laikā bija daudz sakarīgāki leģionāri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-03-06 19:32, pirms 13 gadiem
Cik var velt uz vārtusargiem,ja mēs ļaujam mest no metra pa vārtiem kāda te var būt runa par vārtusargiem?sākumā aizsardzība jāsakārto un tad mēs varēsim vainot vārtusargus

 +11 [+] [-]

, 2012-03-06 19:33, pirms 13 gadiem
Kad zaudēja Davosai daudzi attaisnojas ,ka Dinamo Šveicē gandrīz otrais sastāvs spēlēja,tad jau tagad ir vēl sliktāk ,jo praktiski trūkst uzbrucēju trijnieka Ņiživijs,Vargs,Ankipāns plus Holts.Neskatoties uz to Dinamo spēlē labi,Torpedo noteikti nav labāka komanda ,bet veiksmīgāka gan.

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:33, pirms 13 gadiem
Chiekursss rakstīja: Gunta Galviņa tiešā translācīja twitterī no ģērbtuvēm:
“Pēc pirmā perioda Peka spārda musoru pa ģērbtuvi. Ignatjevs nenāk ārā no tualetes, negrib atrauties. Es uz austiņām klausos Puzikovu.
Pēc 2.p Ābols ejot uz ģērbtuvi paņem atkritumu spaini no halles vestibila. To es saucu par īstu trenera asistentu.
Torpēdo arēna viena no modernākajam līgā - var aizslēgt ģērbtuvi! Tapēc ņemu līdzi tel uz ģērbtuvi, parasti atstāju autobusā, jo baigi zog.”
Čalis vnk sēž ģērbtuvē twitterī būtu labāk kādu goliņu iemetis un tā!

Un Miķeli, beidz grūst mugurā, skaties, ka vienreiz neiedod tev lielāku sodu, kādu diskābeli vai pērienu!
Un jā, prasījāt visi Jučeru, lūdzu jums Jučers, mani šis čalis nepārliecina vairāk! Bet vajag kārtīgi palīdzēt Jučeram aizsardzībā un tad jau būs ok! Nu parīt savu skatītāju priekšā jāparāda sapieru raksturs un jāiznīcina tās torpēdas! Takš beidzot ir jāuvar pašiem, ja nē, varēsiet doties atvaļinājumā, kur nu kuram tīk!
Tas tak ir feiks!

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:33, pirms 13 gadiem
Irbe123 rakstīja: Par tevi vel tā, bet šupja laikā visi bļāva - vajag mest pa vārtiem. Atnāca Somu speciālists izmainīja komandu pa 180 grādiem un nu mēs metam, kā visi gribēja, bet vēl nav labi..... Ir jāatceras, ka šī ir 1 sezona Pekas vadībā..... Un ja atcerēsimies tad Jūlis jau Latvijas hoķi zināja kaut nedaudz, bet Peka nemaz....... Un jūlis 3 gadu laikā neko sakarīgāku neizdarīja kaut tajā laikā bija daudz sakarīgāki leģionāri.
Kas to kur zināt, ja nevar izdarīt, ko treners prasa, tad algu varbūt arī lai nesaņem par 1 treniņsezonu?

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:33, pirms 13 gadiem
dale rakstīja: It kā kāds spēlēs!
Tas ir ļoti labs jautājums 200% ka kāds nespēlēs, jautājums ir tikai viens- kurš?

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:33, pirms 13 gadiem
luk arii visa mateematika Torpeedaam 19 vaarti no 121 metiena .. Rd 12 no 189!!!! Torpeedaam vieni vaarti 6 metienos . bet RD 1 vaartiem vajag piecpadsmit!!!
Respektiivi ... skaidrojums viens .. muusu puki met!!! un labi met bet kastinieks veel labaak velk.... diemweel ne muusu kastinieki((((
Nu bet veel viena spele garanteeta!!!! tatad veel nekas nav zaudeets!!!

  +4 [+] [-]

, 2012-03-06 19:34, pirms 13 gadiem
Sakot ko gribat bet vismaz 2 vārti ir uz Juškera un Sējēja, nevar spēlēt sezonu ar vienu vārtusargu un otru kas vispār ripas neker un spēlēpieredzes gusanai............

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 19:34, pirms 13 gadiem
ar tadu speleshanu rigaa nebus nekas savadaks, ja paris cilveki grib tikai vineet tad vis ir galiga pakaļā ar komandu kopumā un vel vartusargs kursh atsit tikai katru otro metienu ir pieradijums tam ka R. Dinamo ir shvaki palikushi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:34, pirms 13 gadiem
edgarjans rakstīja: Taas tachu ir emocijas,kas ta liek runaat!Ko tad gaidiiji?ka komanda tiks slaveeta,ja speelee sudiigi?
Nē, bet brutāli nod..st arī nav gudri - domā, ka spēlētāji psiholoģiski neiespaidojas no tā ko raksta presē? Un ja jūs arī tā teiksiet nu tad.... Ir sērijā 3:2 un Spēle ir Rīgā ja atbalstīsim komandu tad vēl viss var būt, ja vēl atceramies, ka viens no uzbrukuma līderiem Saša varbūt būs atpakaļ un vēl ceram uz Holtu tad visam vajadzētu būt ok
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:35, pirms 13 gadiem
un ko shitjā brīdī raxta tie kas noliek Holtu un saka ka jaspelē musu pašu supervartusargiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:36, pirms 13 gadiem
Lehus rakstīja: un ko shitjā brīdī raxta tie kas noliek Holtu un saka ka jaspelē musu pašu supervartusargiem?
Nu holts būtu ielaidis 7 un būtu 1. spēles 2. dublis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-06 19:36, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Kas to kur zināt, ja nevar izdarīt, ko treners prasa, tad algu varbūt arī lai nesaņem par 1 treniņsezonu?
Tev to nesaprast lai izveidotu labu komandu vajag 304 gadus, bet Peka strādā gadu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-03-06 19:37, pirms 13 gadiem
Irbe123 rakstīja: Tev to nesaprast lai izveidotu labu komandu vajag 304 gadus, bet Peka strādā gadu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-06 19:38, pirms 13 gadiem
Tie kas nodirsh,tiem arii saap visvairaak,jeb tie tad arii ir istie fani!!!
Irbe123 rakstīja: Nē, bet brutāli nod..st arī nav gudri - domā, ka spēlētāji psiholoģiski neiespaidojas no tā ko raksta presē? Un ja jūs arī tā teiksiet nu tad.... Ir sērijā 3:2 un Spēle ir Rīgā ja atbalstīsim komandu tad vēl viss var būt, ja vēl atceramies, ka viens no uzbrukuma līderiem Saša varbūt būs atpakaļ un vēl ceram uz Holtu tad visam vajadzētu būt ok

  -1 [+] [-]

, 2012-03-06 19:38, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Esi kādreiz palasījies kā baltkrievi viņu vairākus gadus atpakaļ lamāja, kad viņs sāka spēlēt Baltkrievijas izlasē?
Mani interesē forma pašlaik, nevis pirms entajiem gadiem! Viņš reāli velk visu savu komandu, tāpat kā Edgars mūs pirms pāris gadiem, vienkārši dod drošības sajūtu aizsargiem un tie automātiski mazāk kļūdās uzreiz! Respect Koval, ja šito lasi, tad good game!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:39, pirms 13 gadiem
Sejejs nakamsezon vareetu kaadu Moldavijas izlases speeleetaaju paproveet

  +3 [+] [-]

, 2012-03-06 19:39, pirms 13 gadiem
Mūsējie visas svarīgās spēles šajā sezonā ir zaudējuši,Davosā zaudējām,CSKA zaudējām,gan viesos,gan mājās,tagad ar neko nevaram,divas uzvaras OT,nu nez vai par to varam priecāties....Bet kas pie tā ir vainīgs?spēlētāji vai treneri?tas pats Torpedo praktiski ar tādu pašu spēlētāju resursu izskatās labāk par mūsējiem.Varam protams teikt,ka mums leģionāri slikti,ka treneris jauns,bet arī Torpedo treneris ir jauns un leģionāri nav nekādi "Super"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-06 19:39, pirms 13 gadiem
Irbe123 rakstīja: Par tevi vel tā, bet šupja laikā visi bļāva - vajag mest pa vārtiem. Atnāca Somu speciālists izmainīja komandu pa 180 grādiem un nu mēs metam, kā visi gribēja, bet vēl nav labi..... Ir jāatceras, ka šī ir 1 sezona Pekas vadībā..... Un ja atcerēsimies tad Jūlis jau Latvijas hoķi zināja kaut nedaudz, bet Peka nemaz....... Un jūlis 3 gadu laikā neko sakarīgāku neizdarīja kaut tajā laikā bija daudz sakarīgāki leģionāri.
Nu man Šuplera hokejs vispār nepatika,lai arī tās uzvaras bija arī to pašu metienu dēļ,da pat i pašlaik spēlētāji par daudz marinē to ripu,grib uz tukšiem vārtiem laikam izspēlēt,tas tiešam mani tracina. Kad atnāca Peka,biju priecīgs,jo nu spēlēsim Z-Amerikas stilā,bet te tev nu bija,pirmās sezonas spēles tā nokapājām un tad jau sākām spēlēt kādu jaukto stilu,labi,ka vismaz daudz metam pa vārtiem ; / Tas pats Karsums, kā viņš pēdējās spēles spēle,no Zvēra ne miņas.

  -2 [+] [-]

, 2012-03-06 19:39, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja:
3-4 gadus sorry
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2012-03-06 19:40, pirms 13 gadiem
Nu ko 8. martā jāuzdāvina sievietēm uzvara!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:40, pirms 13 gadiem
TheArmix rakstīja: Nu ko 8. martā jāuzdāvina sievietēm uzvara!
Ko nu vēl? Tā jau tām torpēdām ir par daudz sadavīnāts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:41, pirms 13 gadiem
jureks rakstīja: Nu man Šuplera hokejs vispār nepatika,lai arī tās uzvaras bija arī to pašu metienu dēļ,da pat i pašlaik spēlētāji par daudz marinē to ripu,grib uz tukšiem vārtiem laikam izspēlēt,tas tiešam mani tracina. Kad atnāca Peka,biju priecīgs,jo nu spēlēsim Z-Amerikas stilā,bet te tev nu bija,pirmās sezonas spēles tā nokapājām un tad jau sākām spēlēt kādu jaukto stilu,labi,ka vismaz daudz metam pa vārtiem ; / Tas pats Karsums, kā viņš pēdējās spēles spēle,no Zvēra ne miņas.
gada laikā komandu pārtaisīt pavisam nevar....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:42, pirms 13 gadiem
Irbe123 rakstīja: gada laikā komandu pārtaisīt pavisam nevar....
Es saprotu,bet tomēr fiziskāk varētu spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:45, pirms 13 gadiem
raymonds rakstīja: Kā mēs nevaram šitās viduvējības uzvarēt, pēc spēles mums liels pārsvars, bet šitie iemet pāris haļavas pa spēli un uzvar! Kā viņi 2. vietu konferencē vispār dabūja?
Tu esi muļķītis vecais komandas vienmēr piemeklē attiecīgo taktiku pret attiecīgo pretinieku un ja būtu klausījies studiju, tad Puče pareizi pateica, ka Torpedo ļauj spēlēt Dinamo, jo zin ka realizācija Dinamo ir drausmīga un paši gaida savu izdevību, gaida mirkli kad DInamo iekarsīs par daudz un SAIGAIDA un samet normālas šaibas pa stūriem.
Nav jau māksla skriet pa galvu pa kaklu uz priekšu ja aizmugurē nekā nepaliek. loģiski saņem ripas savos vārtos. Tā ir spēle ar galvu, nevis dragā tikai..

  +4 [+] [-]

, 2012-03-06 19:46, pirms 13 gadiem
jureks rakstīja: Es saprotu,bet tomēr fiziskāk varētu spēlēt.
Nūū lai spēlētu fiziskāk tad tas viss jau ir jāmāca jaunajiem hokejistiem es ļoti ceru, ka Tagad, kad izlasē ir Teds Nolans Dinamo ir Peka tad kkas varētu mainīties uz labo pusi. Jo sajā sezonā jau gāja kkas labumā daudz metām pa vārtiem - beidzot Latviešu hokejistiem bija ļoti labs vairākums!!!!! Tas vien par ko liecinā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:47, pirms 13 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Pirmkārt, tas būtu vārtsargs, par kuru celtos un kristos visa komanda. Viņs ir perosnība gan laukumā, gan ārpus tā.
Holts - lācītis, kuram vienmēr viss ir labi.
Jučers - pārāk jauns un nepieredzējis, drošvien arī bailīgs, lai sadotu savējiem bietē un norādītu uz kļūdām.
nepardzivo tik traki,dzekiem jagatavojas sargat vietu A grupa pavisam driz,tam vajadzigs speks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:48, pirms 13 gadiem
Manuprāt, likumsakarīgs zaudējums, nu nevar tik bezrūpīgi (brīžam) spēlēt pie saviem vārtiem, ja tik viegli ielaižam, tad nav mums tik daudz to kvalitatīvo metienu, lai izglābtos pēc 4 ielaistiem vārtiem

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:49, pirms 13 gadiem
Skatos RD kepkas jau grib nākamajai sezonai Masaļski, Dārziņu, Rēdlihu, Pastnieku un Karsumu, Hosu un vēl kādu sakarīgu leģionāru, bet aizmirsuši, ka naudiņas nav pat pusei
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:50, pirms 13 gadiem
Irbe123 rakstīja: Nūū lai spēlētu fiziskāk tad tas viss jau ir jāmāca jaunajiem hokejistiem es ļoti ceru, ka Tagad, kad izlasē ir Teds Nolans Dinamo ir Peka tad kkas varētu mainīties uz labo pusi. Jo sajā sezonā jau gāja kkas labumā daudz metām pa vārtiem - beidzot Latviešu hokejistiem bija ļoti labs vairākums!!!!! Tas vien par ko liecinā
Ja runājam par jaunajiem,tad tas pats Meija,gandrīz katr epizodi ar spēka paņēmienu noslēdz,pagājošsezon to neatminos un principā tāda tagad ir visa 4.maiņa. Jā,cik labs tas bija sezonas garumā,tik slikts tās beigās un kāds tas ir tagad playofos?Maigi izsakoties slikts,labi šodien iemetām,bet tas neko nemaina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 19:51, pirms 13 gadiem
Nevar jau katru sezonu uzminēt ar spēlētājiem, ja tev izvēlē paliek tikai tie, kuri nevienam nav vajadzīgi. Nekas, būs atpakaļ Masaļskis nākamsezon ( vispār, viņam jau bija jābūt atpakaļ šosezon, vienkārši noveicās ka Birjukovam riktīgi neaizgājā pagajušāgada PO, Masalu ielika un viņš izšāvā, tāpēc izdomājā paturēt, šogad jau šams riktīgi kā otrais iet, nedomāju ka Jugra turēs vēl vienu sezonu otro vārtsargu leģionāru), gan jau Lūcis porgresēs bik, un kādu labāku par Vargu un Lundmarku nebūs grūti atrast. Ozo sen jau jālaiž prom, kādā normālā komandā, kur spēlētāji ir viņa domāšanas līmenim atbildstoši viņš dos vairāk pienesuma uzbrukumā, kas arī kompensēs viņa brāķi aizsardzībā, kas pie mums nesanāk. Vienīgas Miķeļā žēl, kaut gan nez kā izvērtīsies, moš sāms arī paliks, jo kamēr no Rīgas pirkumi nevienai komandai nav bijuši veiksmīgi ( nu labi, no pirmās sezonas tagad Ellisona un Novāks labi spēlē, bik pasteidzos ).

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:51, pirms 13 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Kāpēc man jābūt profam, lai runātu par to, ko redzu?
labāk nevarētu pateikt!!! citādi te sarodas visādi gudreļi, kas d!rš par citu kompetenci hokejā un uzskata sevi par kaut kādiem profesoriem

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 19:51, pirms 13 gadiem
Irbe123 rakstīja: Tev to nesaprast lai izveidotu labu komandu vajag 304 gadus, bet Peka strādā gadu.
3-4 gadi, ja saproti, ko gribi izveidot! Bet īpašniekam un Sējējam pat sapratnes nav, kur nu vēl zināšanu!

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:51, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Kads sakars A grupai ar KHL play offiem?lashara
tas ka ja izkritis tagad izlases pamatspeeleetaajiem buus vairaak laika sagatavoties PC.
Apmeeraam taads sakars??!

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:52, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Man ir vienalga ka vinsh Kazana spele man interese ka vinsh Riga spele un seit vinsh spele loti labi nu nav kazana vina komanda.
Saproti tak ka tas ir darbs un spēlētājiem tas ir DARBS DARBS DARBS ! Un loģiski, ka darbinieks strādā tur , kur maksā vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:52, pirms 13 gadiem
nav HOLTA- nav variantu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-06 19:53, pirms 13 gadiem
raykok rakstīja: Luceniuss iemet?????????????? Kas pa muļķībām! Luceniussam trapa HOSSA un ripa ielec vartos! Un vispār nesaprotu PEKU, pilnīgs lohs! Ka vairakumā tik izšķirošos momentos laukumā ir "snaiperi" Cipulis, Luceniuss!
Varbūt, ja es tāds eksperts un zini labāk par Peku, tad piesakies par Dinamo galveno treneri?

 +13 [+] [-]

, 2012-03-06 19:53, pirms 13 gadiem
Būsim reālisti-sezonas iespējamā virsotne ir sasniegta.Paldies puišiem par sniegtajām emocijām sezonas garumā.

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:53, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Reali si sezona norakta del viena cilveka- N.Sejeja nu tik sudigs GM laikam nevienai komandai nav,garigi slims simpanze varetu atrast labakus speletajus par labaka metiena ipasnieku cipuli,somu brinumbernu luceniusu,lundmarku.Vienigais kaut cik labs pirkums bija hossa
Ja tu kaut nedaudz apjēgtu to modeli pēc kāda strādā Sējējs un DR spēlētāju iegūšanā...

Visiem zināms, ka Dinamo budžets ir salīdzinoši pieticīgs un nekādus lielos grandus nevaram pavilkt(jau tā rodas problēmas ar pašreizējo spēlētāju noturēšanu, kad tie individuālajā vērtējumā ir aizvadījuši labu sezonu). Atliek meklēt spēlētājus, kuri nav sevi īsti pierādījuši un kuriem ir kaut neliels potenciāls paspīdēt. Šādā veidā, protams, pastāv iespējas par mazu ciparu iegūt laba līmeņa spēlētāju, taču var arī labi "iegrābties". Pietam pieejamo spēlētāju klāsts arī nav tas plašākais.
Kopumā šogad šie meklējumi nav bijuši tik veiksmīgi, tas arī viss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:55, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Nu tad jau mes necinisimies par neizkrishanu Bet par ceturtdalfinalu tad raksti logiski.
aha,mosh vel par 1/2 finaalu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 19:56, pirms 13 gadiem
man tik ļoti kaitina, ka noliek Cipuli visu laiku! komandā ir arī spēlētāji kuri nav NEVIENU ripu vārtos iemetuši, jau apnicis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-03-06 19:56, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Ozo,nizviju,holtu, un visus debilos legionarus atlaist un voila nauda pietiek.
Dārziņam 1M, Edgaram 600k, Hosa 350k varētu nokaulēt, Miķelis 600-800k, Pastnieks 450k+vēl kaut kādi leģionāri kas aizlāpa caurumus.
Sorry vecīt, bet Latvijas hokejam nav resursu, ar ko aizvietot šos spēlētājus. RD nākamsezon nebūs pat PO.
DJ galviņš ar gribēs smuku xxx k līgumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:58, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Dārziņam 1M, Edgaram 600k, Hosa 350k varētu nokaulēt, Miķelis 600-800k, Pastnieks 450k+vēl kaut kādi leģionāri kas aizlāpa caurumus.
Sorry vecīt, bet Latvijas hokejam nav resursu, ar ko aizvietot šos spēlētājus. RD nākamsezon nebūs pat PO.
DJ galviņš ar gribēs smuku xxx k līgumu.
Pēc Pučes intervijā dzirdētā drīzāk lielākas iespējas ir redzēt DJ Galviņu kādā citā klubā...

     [+] [-]

, 2012-03-06 19:59, pirms 13 gadiem
Jolkins rakstīja: Ja tu kaut nedaudz apjēgtu to modeli pēc kāda strādā Sējējs un DR spēlētāju iegūšanā...

Visiem zināms, ka Dinamo budžets ir salīdzinoši pieticīgs un nekādus lielos grandus nevaram pavilkt(jau tā rodas problēmas ar pašreizējo spēlētāju noturēšanu, kad tie individuālajā vērtējumā ir aizvadījuši labu sezonu). Atliek meklēt spēlētājus, kuri nav sevi īsti pierādījuši un kuriem ir kaut neliels potenciāls paspīdēt. Šādā veidā, protams, pastāv iespējas par mazu ciparu iegūt laba līmeņa spēlētāju, taču var arī labi "iegrābties". Pietam pieejamo spēlētāju klāsts arī nav tas plašākais.
Kopumā šogad šie meklējumi nav bijuši tik veiksmīgi, tas arī viss.
Tad kāpēc ir jāņem ārzemju mēsli, tad paņem vietējo! Varbūt izšaus, kā slotaskāts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-03-06 19:59, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Nu tadas kvalitates darbu kaa N.sejejs demonstree tad visticamak diemzel sos speletajus neredzesim,jaa..
Ko, ja nav nauda, tad tu vari būt kaut Obama, sry lietas maksā tik cik maksā, ja nav naudas tad pašol.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 19:59, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Labak panjemt divus labus speletajus nevis 4-5 videjas,sudigas kvalitates,caurumus aizpildot ar jaunajiem tada ir mana filozofija
Tieši tā,tas pats upīts ,bičevskis un noteikti vel čaļi no "HK Rīgas" nebūtu slikti!

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 20:00, pirms 13 gadiem
Principā torpēdas ,ja nebūtu Kovala nekādus augstumus nebūtu sasnieguši,tiesi viņa fenomenālais sniegums pacēla tos,tas pierādās arī tagad....Sezonas laikā krievu speciālisti bija vienispratis,ka mūsējiem ar tādu vārtsargu līniju tālu netikt--arī tas pierādās.....Var jau raudāt par budžetu,bet....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-06 20:01, pirms 13 gadiem
jureks rakstīja: Tieši tā,tas pats upīts ,bičevskis un noteikti vel čaļi no "HK Rīgas" nebūtu slikti!
RD trūkst sistēmas. Nav farma, kur bērniem apbružāties veču hokejā!

     [+] [-]

, 2012-03-06 20:02, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Un kapec gan ne? musu sastavs ir viens no stiprakajaiem pedejos gados.
optimismam ir jaabuut pamatotam,savaadaak tas paartop par naivumu

  +2 [+] [-]

, 2012-03-06 20:03, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Upitis un bicevskis jau tagad sevi ir pieradijusi vinji kautvai 2,3 mainja varetu spelet.
Visticamāk Upītis vispār KHL nespēlēs, ar tādu slidošanas tehniku, tikai BAČ.

  +5 [+] [-]

, 2012-03-06 20:03, pirms 13 gadiem
Nav ko fantazēt, pie visa vainīgs ir šīs sezonas sastāvs. Bukarts, Meija, Luceniuss, Štāls, Cipulis, Lundmarks, Upītis, Bičevskis der tikai un vienīgi 4. maiņai. Rēķis un Laviņš ar nekam neder. Vārtusargos ir tikai 2. numurs - Holts un 3. numurs - Jučers, 1 numura nav. Ar treneri arī nav paveicies, visu sēriju Torpeedo mūs dupsē, bet mēs spēlējam katru spēli pēc vienas shēmas. Varbūt, vajadzētu kautko pamainīt?! Mazākums - katastrofa....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-03-06 20:05, pirms 13 gadiem
ne Torpedo bez kovalja buutu vnk ..PEDO.. FAKTS bet nu nekas znacoks uzvilks vinjus 4;0

  -3 [+] [-]

, 2012-03-06 20:05, pirms 13 gadiem
jureks rakstīja: Tieši tā,tas pats upīts ,bičevskis un noteikti vel čaļi no "HK Rīgas" nebūtu slikti!
Cik var runāt, nu nav tas līmenis priekš pirmajām 2 maiņām...

Jā, šamie sitās, bet meistarība no tā lielāka nepaliek. Takš šamie ir arī dzīvi piemēri, jau trešo sezonu sitās, un jēga? Neviens nav izaudzis līdz pirmo divu maiņu līmenim. Cik tad gaidīt? Ja vajag rezultātu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-06 20:06, pirms 13 gadiem
Dagasss rakstīja: nav HOLTA- nav variantu...
nu jaapiekriit sore4iz tev

     [+] [-]

, 2012-03-06 20:07, pirms 13 gadiem
RUBEN rakstīja: Cik var runāt, nu nav tas līmenis priekš pirmajām 2 maiņām...

Jā, šamie sitās, bet meistarība no tā lielāka nepaliek. Takš šamie ir arī dzīvi piemēri, jau trešo sezonu sitās, un jēga? Neviens nav izaudzis līdz pirmo divu maiņu līmenim. Cik tad gaidīt? Ja vajag rezultātu.
Pilnībā piekrītu - Meija, Bukarts, Štāls, Podziņš utt. visus gadus spēlē vienā līmenī, progress nekāds.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-06 20:10, pirms 13 gadiem
Duucis rakstīja: Pilnībā piekrītu - Meija, Bukarts, Štāls, Podziņš utt. visus gadus spēlē vienā līmenī, progress nekāds.
par Meiju gan es vēl pastrīdētos

     [+] [-]

, 2012-03-06 20:10, pirms 13 gadiem
Ja , godīgi pēc šodienas es jūtu , ka būs cīņas spars 6dien , bet ir man aizdomas , ka tālāk tpt netiksim.

     [+] [-]

, 2012-03-06 20:10, pirms 13 gadiem
Nu nesaprotu es kaut ko. Vai man vienīgajam liekas, ka RD spēlētāji pārtur ripu pirms metiena un met tikai pēc tam, kad ir apstādinājuši ripu, sekundi padomājuši, notēmējuši, kārtīgi atvēzējušies.... tikai problēma tā, ka pa šo laiku ne tikai pretinieku vārtsargs paspējis ieņemt drošu pozīciju, bet arī kādi 3 spēlētāji jau paspēju aizslidot priekšā!!! Trenerim taču jāpasaka, ka jāšķeļ uz reiz tikko kā nāk ripa citādi nefiga nebūs

     [+] [-]

, 2012-03-06 20:10, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Ka tu zini ka nav? reali vinji nav meginati pirmajas 2vas mainjas lai tu taa teiktu.
Ko nozīmē "mēģināti pirmajās divās maiņās"? Ko, pirmā maiņa tev uzreiz meistarību paceļ vai? Tas visur ir tā pieņemts, sākumā parādi ka es kaut vai uz kaut ko spējīgs 3. un 4., tad tevi arī pacels uz pirmo. Kur to kaut ko tādu esi redzējis, ka tev uzreiz iebāž pirmajā, še ņem, pamēģini, varbūt kaut kas sanāks.

Un arī, daudzi ir pereodiski spēlējuši pirmajā maiņā, Bukars, Meija, Džeriņš( viņš kaut gan, IMHO, ir atsevišķš stāts, vienīgais kuram kaut ir redzams kaut kāds progeress, ja ne tā trauma...).

     [+] [-]

, 2012-03-06 20:11, pirms 13 gadiem
Duucis rakstīja: Nav ko fantazēt, pie visa vainīgs ir šīs sezonas sastāvs. Bukarts, Meija, Luceniuss, Štāls, Cipulis, Lundmarks, Upītis, Bičevskis der tikai un vienīgi 4. maiņai. Rēķis un Laviņš ar nekam neder. Vārtusargos ir tikai 2. numurs - Holts un 3. numurs - Jučers, 1 numura nav. Ar treneri arī nav paveicies, visu sēriju Torpeedo mūs dupsē, bet mēs spēlējam katru spēli pēc vienas shēmas. Varbūt, vajadzētu kautko pamainīt?! Mazākums - katastrofa....
Viss sākas no bērnu un jauniešu komandām. Tur ir jāiemāca pareizi slidot, dot piespēles, mest pa vārtiem, pielietot spēka paņēmieni u citi spēles un tehnikas elementi. LV hokejisti to sāk darīt tikai nonākot profesionālā komandā. Jā potenciāls ir, bet pārāk ielaists! Nepieciešamas vairākas sezonas, lai izlabotu bērnībā sačakarēto!!!

     [+] [-]

, 2012-03-06 20:11, pirms 13 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Man izskatās, ka Dinamo pabeigs sezonu mājās
tur nau divu domu ta ari bus!

     [+] [-]

, 2012-03-06 20:12, pirms 13 gadiem
Duucis rakstīja: Pilnībā piekrītu - Meija, Bukarts, Štāls, Podziņš utt. visus gadus spēlē vienā līmenī, progress nekāds.
Kas palīdz viņiem progresēt?! Kas ar viņiem individuāli nodarbojas?! Vai nodarbojas un cik bieži?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 20:12, pirms 13 gadiem
Bird rakstīja: Komanda nevar uzvarēt bez vārtsarga! Jučers nav PO vartsargs!
Jučeram trukst speelu prakses augstaa limeni, par kaadu te playoff vartsargu var runat.

     [+] [-]

, 2012-03-06 20:12, pirms 13 gadiem
scdl10 rakstīja: Ja , godīgi pēc šodienas es jūtu , ka būs cīņas spars 6dien , bet ir man aizdomas , ka tālāk tpt netiksim.
paga, paga.. līdz tai 6dienai vispār vēl ir jātiek.

     [+] [-]

, 2012-03-06 20:13, pirms 13 gadiem
fantomas rakstīja: Nu nesaprotu es kaut ko. Vai man vienīgajam liekas, ka RD spēlētāji pārtur ripu pirms metiena un met tikai pēc tam, kad ir apstādinājuši ripu, sekundi padomājuši, notēmējuši, kārtīgi atvēzējušies.... tikai problēma tā, ka pa šo laiku ne tikai pretinieku vārtsargs paspējis ieņemt drošu pozīciju, bet arī kādi 3 spēlētāji jau paspēju aizslidot priekšā!!! Trenerim taču jāpasaka, ka jāšķeļ uz reiz tikko kā nāk ripa citādi nefiga nebūs
bērnība nav iemācīti!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 20:13, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: Jučeram trukst speelu prakses augstaa limeni, par kaadu te playoff vartsargu var runat.
kas būtu ar Jučeru šobrīd, ja regulārā čempionāta pēdējās spēlēs viņš sildītu beņķi?

     [+] [-]

, 2012-03-06 20:14, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Upitis sevi pieradija sezona 9 speles 3 goli vinju nepaceela.
Varbūt tāpēc ka tam ir savi iemesli? Vai arī tev liekas, ka tu redzi, bet Peka, Ābols un pārējie Dinamo treneri nē?

     [+] [-]

, 2012-03-06 20:15, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Upitis sevi pieradija sezona 9 speles 3 goli vinju nepaceela.
Jā čujs uz goliem viņam ir, bet slidošanas tehnika, spēka spēle, spēle aizsardzībā zem katras kritikas!

     [+] [-]

, 2012-03-06 20:16, pirms 13 gadiem
RUBEN rakstīja: Cik var runāt, nu nav tas līmenis priekš pirmajām 2 maiņām...

Jā, šamie sitās, bet meistarība no tā lielāka nepaliek. Takš šamie ir arī dzīvi piemēri, jau trešo sezonu sitās, un jēga? Neviens nav izaudzis līdz pirmo divu maiņu līmenim. Cik tad gaidīt? Ja vajag rezultātu.
Es par pirmajām divām maiņām runāju? es teicu,ka viņi var DR spēlēt!

     [+] [-]

, 2012-03-06 20:16, pirms 13 gadiem
Nu, ko- welcome to hell, biedri. Par Abreni, par Liteni uz priekšu mūsu varoņi !

     [+] [-]

, 2012-03-06 20:17, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kas palīdz viņiem progresēt?! Kas ar viņiem individuāli nodarbojas?! Vai nodarbojas un cik bieži?!
Ak dievs, kas viņi tādi ir, lai ar viņiem indviduāli strādātu, redz visās komandās jaunie aug paši pa sevi, bet Dinamo ar savējiem vēl indviduāli strādā... Protams, tas viss būtu labi, ja katram savu treneri, savu šoferi, lai nav jāstreso un pašiem uz spēlē/treniņiem jābraukā... Tā ir reālā dzīve, tu pats sities, re ku, tad no Miķeļa un Dārziņa kaut kas izauga, kaut gan šamie ar Bērzu pirmo sezonu sāka kā stabila trešā maiņa un nekādas cerības uz viņiem neviens nelika...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-06 20:18, pirms 13 gadiem
jureks rakstīja: Es par pirmajām divām maiņām runāju? es teicu,ka viņi var DR spēlēt!
A viņi nespēlē?

 +10 [+] [-]

, 2012-03-06 20:19, pirms 13 gadiem
Nu labi juchers tur ok, nav tik trAKI, BET KA VAR VNK ATSTAT VIENU PASHU SPELETAJU MUSU VARTU PRIEKSHA SIS VEESI IELIEK DEVENITEE SMIEDAMIES....

  +2 [+] [-]

, 2012-03-06 20:24, pirms 13 gadiem
Sestdien pēdējā spēle sērijā, pat nezinu vai gribētu, lai izvelkam uzvaru. Pret SKA atrausies vēl trakāk. Labāk atpūsties, lēnām gatavoties PČ un varbūt pat pastnieks uzspēlēs.
Nākošsezon, cerams, ka Ozo aizies uz MG, nu nevajag viņu mums. Kā kādreiz smējās par SKA vecajiem, tad tagad tāpat izskatās Ozo.

  +4 [+] [-]

, 2012-03-06 20:24, pirms 13 gadiem
owen rakstīja: Mūsējie visas svarīgās spēles šajā sezonā ir zaudējuši,Davosā zaudējām,CSKA zaudējām,gan viesos,gan mājās,tagad ar neko nevaram,divas uzvaras OT,nu nez vai par to varam priecāties....Bet kas pie tā ir vainīgs?spēlētāji vai treneri?tas pats Torpedo praktiski ar tādu pašu spēlētāju resursu izskatās labāk par mūsējiem.Varam protams teikt,ka mums leģionāri slikti,ka treneris jauns,bet arī Torpedo treneris ir jauns un leģionāri nav nekādi "Super"
Ar taadu pashu resursu... Labrit.

Viniem visas linijas ir sabalansetaks sastaavs, 3-4 mainaa gan aizsardzibaa, gan uzbrukumaa pietiekami zinaami kadri.

  +3 [+] [-]

, 2012-03-06 20:25, pirms 13 gadiem
Ja Rekis ir pilnigs abele,sudus tik taisa,labak jekabu sodien vareja laist,lavinam ari labie gadi ir aiz muguras,jaunajiem progresa nekada,varbut vel bicevskis pacelsies uz augsu,bet meija,bukarts,cibulskis nezinu cik ir jadot tadiem spelet lai kaut kas butu uz pozitivu,ar cinasparu vien nepietiks,jasak beidzot nopietnak stradat,nesaprotu ko vinji treninjos dara,jo gandriz no jebkura var izaudzinat labu sportistu vnk ir jastrada,spilgts piemers gasola brachka marks,u-20 cempi ka speleja izskatijas pec pilniga auna,paris gadi un labs nba centrs,vnk ir janolaizas uz zemes,jasaprot,ka nesam mes nekadas zvaigznes un japiejiet tai lietai ar citu aci,uz spengleru ari brauca ka zvaigznes nu tik bus,visus panjemsim ka semkas prieksa,bet normali finala pakasam,labi ka lidz finalam tika,un ja dinamo vadiba grib sasniegt labus rezultatus tad nakamo gad ir japatur pirma mainja,hossa,ozolins un pa parejiem tur jadoma,bet nu japiesaista ir legionari un labi un itseviski aizsardziba,un sejejs ir lohs ka saulieti nenema komanda,dzeks sak progreset normali un ciks,peksni jalasas uz baltkrieviju!

  +2 [+] [-]

, 2012-03-06 20:25, pirms 13 gadiem
Es neko čaļiem nepārmetu ir cīņasspars, bet ,manliekas, un diemžēl jāatzīst, ka Torbedo laikam ir labāki,mazliet!

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 20:26, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Vai mums reāli to 2. kārtu pret ASK vajag?!
Puskomanda traumēta, slima vai neformā
Labāk dodam čaļiem atpūtu pirms PČ.
Vajadzētu vienreiz to KHL rūdījumu parādīt PČ, citādi kopš RD spēlē KHL rezultāti pretēji solītajam un gaidītajam iet uz leju.
Izcils piemērs ,zaudētāju domāšanai ,atrast attaisnojumus,kapēc neturpināt cīņu ar pilnu atdevi.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 20:27, pirms 13 gadiem
RUBEN rakstīja: Ak dievs, kas viņi tādi ir, lai ar viņiem indviduāli strādātu, redz visās komandās jaunie aug paši pa sevi, bet Dinamo ar savējiem vēl indviduāli strādā... Protams, tas viss būtu labi, ja katram savu treneri, savu šoferi, lai nav jāstreso un pašiem uz spēlē/treniņiem jābraukā... Tā ir reālā dzīve, tu pats sities, re ku, tad no Miķeļa un Dārziņa kaut kas izauga, kaut gan šamie ar Bērzu pirmo sezonu sāka kā stabila trešā maiņa un nekādas cerības uz viņiem neviens nelika...
Bet varbūt tā ir LV hokeja problēma [un ne tikai hokeja]! Manis pēc puika pats var attīstīt savas prasmes, ja zin, kā to izdarīt! Lielākoties nezin gan! Tāpēc arī muļļājas attīstībā uz vietas vai pat paliek sūdīgāks, jo neredz perspektīvas! Un nav vajadzīgs tik liels laiks un ieguldījumi. Visām RD sistēmas komandām pietiktu ar dažiem individuālās sagatavotības treneriem, kas analizētu katru sistēmas spēlētāju, pafilmētu, ko dara nepareizi un ieteiktu vingrinājumus, kas palīdzētu izlabot kļūdas.
P.S.
Viņi ir RD nākotne. 2/3 atsauksmju ir pieminēts nepietiekamais budžets, ka lūk, nevaram atļauties nopirk augstas klases spēlētāju, gaužamies un gaužamies, bet kko izdarīt lietas labā arī negribam.

"Ak dievs, kas viņi tādi ir, lai ar viņiem indviduāli strādātu", viņi ir potenciālā RD nākotne un kautvai tā iemesla dēļ ir vērts pakustināt mazo pirkstiņu un izdarī kko!

  -1 [+] [-]

, 2012-03-06 20:28, pirms 13 gadiem
raivons rakstīja: Izcils piemērs ,zaudētāju domāšanai ,atrast attaisnojumus,kapēc neturpināt cīņu ar pilnu atdevi.
Tev pašam patīk kā spēlē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 20:30, pirms 13 gadiem
Atjautības uzdevums - kurš no Dinamo leģionāriem paliks Rīgā nākamsezon ? Lieku uz to, ka ... neviens

Vairāki līderi - latvieši visdrīzāk izies Krievijas plašumos laimi meklēt .

Secinājums - Dinamo atkal tiks būvēts no nulles ...

     [+] [-]

, 2012-03-06 20:30, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Dinamo izcīnīja 2 uzvaras pēc kārtas, Torpedo arī, tagad atkal kārta Dinamo, bet ja godīgi tad atliek cerēt vienīgi uz brīnumu, jo 1.periodu torpedo noplosās tā, ka Dinamo vairs nav iespēju sasmelt atpakaļ
Kādas uzvaras izcīnija Dinamo un kādas Torpedo? Nevar aizmirst, ka tādas uzvaras kā toreiz izgrauzām sestajā un septītajā spēlē ir daudz grūtāk izcīnīt nekā otrajā un trešajā.

  +5 [+] [-]

, 2012-03-06 20:31, pirms 13 gadiem
H3lp^ rakstīja: Kauns par aizsardzību
nu,ko var gribēt-bezjēdzīgs noraidījums no mazā kaprača puses,nākošais no vecā pundurzaķa Duļevska,vēl viens no jaunā pundurzaķa Bičevska un spēle ir galā-diemžēl brīnumi nenotika un diez vai tuvākajā laikā notiks,ja neatbrīvosimies no to mazo takšu apsēstības,jo kā vecajā anekdotē-baro sunīti cik barodams,tāpat par ziloni lielāks neizaugs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 20:34, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: jaa diemzeel jagatavojas PC un tad jau nakamajai sezonai,cerams nakamgad bus normals sastavs ar normaliem legionariem un edzu ka pirmo numuru un juceru ka otro
No kurienes radīsies tas labais satāvs, naudas nav, lai piesaistītu daudz maz labus leģionārus un pēc šīs sezonas 1.maiņa nebūs noturama LV, kā arī pagājušā gada juniori arī uzreiz nav racēji. Kas tev dod cerības, ka nākošajā sezonā būs "normāls" sastāvs?! Psihiatrs vai?

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 20:34, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Hossa,moshka vargs.
Vargs nepaliks, Hossa gan varētu.

     [+] [-]

, 2012-03-06 20:35, pirms 13 gadiem
Vēl nekas nav beidzies, jā man vajag otro kārtu un ne tikai otro! Sarauj Dinamo! Noticiet sev!

     [+] [-]

, 2012-03-06 20:36, pirms 13 gadiem
1 mainja - sprukts karsums mikelis galvins ozo 2. hossa nizivijs bicevskis jekabs sotnieks utt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-06 20:38, pirms 13 gadiem
Galvenais mīnuss sērijā kopumā-ļoti vājā vārtsargu spēle PO. No 20 vārtsargiem kuri ir spēlējuši PO Jučers 18 vietā, Holts 20 vietā-faktiski gandrīz 2 sliktākie vārtsargi.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 20:38, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Bet varbūt tā ir LV hokeja problēma [un ne tikai hokeja]! Manis pēc puika pats var attīstīt savas prasmes, ja zin, kā to izdarīt! Lielākoties nezin gan! Tāpēc arī muļļājas attīstībā uz vietas vai pat paliek sūdīgāks, jo neredz perspektīvas! Un nav vajadzīgs tik liels laiks un ieguldījumi. Visām RD sistēmas komandām pietiktu ar dažiem individuālās sagatavotības treneriem, kas analizētu katru sistēmas spēlētāju, pafilmētu, ko dara nepareizi un ieteiktu vingrinājumus, kas palīdzētu izlabot kļūdas.
P.S.
Viņi ir RD nākotne. 2/3 atsauksmju ir pieminēts nepietiekamais budžets, ka lūk, nevaram atļauties nopirk augstas klases spēlētāju, gaužamies un gaužamies, bet kko izdarīt lietas labā arī negribam.

"Ak dievs, kas viņi tādi ir, lai ar viņiem indviduāli strādātu", viņi ir potenciālā RD nākotne un kautvai tā iemesla dēļ ir vērts pakustināt mazo pirkstiņu un izdarī kko!
RD nākotne ir perspektīvie kanādieši un pārējie, kas nebija labi priekš NHL, bet negrib spēlēt AHL, tā ir realitātē.

Cik jau ir runāts, Dinamo nav Latvijas izlases... Kādā jēga šamiem terēt naudu audzināt tur kaut kādus čaļus, no kuriem labi ja viens sanāks kaut cik lādzīgs, un ja pat sanāks, uzspēlēs vienu sezonu, sevi parādīs un šamo pārpirks kāds bagātāks klubs.

  +4 [+] [-]

, 2012-03-06 20:38, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: nu,ko var gribēt-bezjēdzīgs noraidījums no mazā kaprača puses,nākošais no vecā pundurzaķa Duļevska,vēl viens no jaunā pundurzaķa Bičevska un spēle ir galā-diemžēl brīnumi nenotika un diez vai tuvākajā laikā notiks,ja neatbrīvosimies no to mazo takšu apsēstības,jo kā vecajā anekdotē-baro sunīti cik barodams,tāpat par ziloni lielāks neizaugs
Bičevskis ar laiku varētu izaugt par stabilu RD centru, bet tam vajag laiku un palīdzību no malas. Jāattīsta vairāki skili [iemetiens, spēka spēle, pozicionālā domāšana] un labāks par Džeriņu būs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-03-06 20:41, pirms 13 gadiem
RUBEN rakstīja: RD nākotne ir perspektīvie kanādieši un pārējie, kas nebija labi priekš NHL, bet negrib spēlēt AHL, tā ir realitātē.

Cik jau ir runāts, Dinamo nav Latvijas izlases... Kādā jēga šamiem terēt naudu audzināt tur kaut kādus čaļus, no kuriem labi ja viens sanāks kaut cik lādzīgs, un ja pat sanāks, uzspēlēs vienu sezonu, sevi parādīs un šamo pārpirks kāds bagātāks klubs.
Tatad, lai RD nespēlē vietējie spēlētāji, par grašiem sapirksimies ārzemniekus un sāksies lejputrija!!! HA-HA-HĀ!!! Minskas Dinamo 2!!!

     [+] [-]

, 2012-03-06 20:41, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Vai mums reāli to 2. kārtu pret ASK vajag?!
Puskomanda traumēta, slima vai neformā
Labāk dodam čaļiem atpūtu pirms PČ.
Vajadzētu vienreiz to KHL rūdījumu parādīt PČ, citādi kopš RD spēlē KHL rezultāti pretēji solītajam un gaidītajam iet uz leju.
Noteikti vajag-puskomanda nav traumēta, forma mums ir ļoti laba-visu iegāž vārtsargi-sliktākie vārtsargi PO. Ar vidējiem vārtsargiem mēs šo sēriju izvilktu-kaut vai 2 kārtā zaudētu 4-0 - tas būtu lielisks sasniegums.
Tu taču neprasi PČ vai mums vajag to ceturtdaļfinālu kur mums nav cerības-tās ir vienmēr.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 20:41, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: No kurienes radīsies tas labais satāvs, naudas nav, lai piesaistītu daudz maz labus leģionārus un pēc šīs sezonas 1.maiņa nebūs noturama LV, kā arī pagājušā gada juniori arī uzreiz nav racēji. Kas tev dod cerības, ka nākošajā sezonā būs "normāls" sastāvs?! Psihiatrs vai?
neviens jau neaizliedza mūsu kukuļrokam paņemt Saulieti,iesaistīt Jakovļevu iespēlēt Indraši,pacīnīties par Kuldu,Pelšu vai vēl kādu,kas nu tiešām nebūtu sliktāki par mūsu pundurzaķu salidojumu un pensionāru gvardi-cerams nākošgad GM ar saviem pundurzaķu radiniekiem būs ārpus DR sistēmas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-06 20:44, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Un kada jega pirkt tadus sindelus luceniusus utt?
Tu tiešām izliecies?

Es vēlreiz saku, kādā jēgā pirkt loterejas biļeti, kuras iznākums būs zināms pēc vairākiem gadiem, ja var to pašu loterejas biļeti nopirkt un uzzināt vai esi laimējis vai nē, jau uzreiz...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-03-06 20:46, pirms 13 gadiem
Playoff vaartsargu stabilitaate ir pats savariigaakajs! Kaa Tomass Bostonu izvilka, tieshaam izvilka...Diemzheel mums naw stabils goalie...bet nu tas ir cits staasts.

     [+] [-]

, 2012-03-06 20:46, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Bičevskis ar laiku varētu izaugt par stabilu RD centru, bet tam vajag laiku un palīdzību no malas. Jāattīsta vairāki skili [iemetiens, spēka spēle, pozicionālā domāšana] un labāks par Džeriņu būs.
lobs bij mūsu poika Jēzups ,tikai moza augumeņ-pozicionālā domāšana jau ir,bet pret vēju jau ne--meižīsi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-06 20:48, pirms 13 gadiem
RUBEN rakstīja: RD nākotne ir perspektīvie kanādieši un pārējie, kas nebija labi priekš NHL, bet negrib spēlēt AHL, tā ir realitātē.

Cik jau ir runāts, Dinamo nav Latvijas izlases... Kādā jēga šamiem terēt naudu audzināt tur kaut kādus čaļus, no kuriem labi ja viens sanāks kaut cik lādzīgs, un ja pat sanāks, uzspēlēs vienu sezonu, sevi parādīs un šamo pārpirks kāds bagātāks klubs.
Tāpēc vēlreiz saku, ka RD jāsakārto attiecības ar visu LATVIJAS HOKEJU! LHF ir jākļūst par RD akcionāru! Ir jāveido pārdomāta hokeja attīstības stratēģija, tas nozīmē, ja RD izmanto vietējos kadrus, tad ar kādiem noteikumiem, piemēram, RD jāaizliedz veidot bērnu komandas. Var tikai no 16 gadiem. Viss Latvijas čempis ir RD farms. Utt. Tas jādara tāpēc, lai reģionos hokejs nenomirst. Tā jau tikai pilsētnieki var trenēties, tad drīz būs vecā PSRS dziesma, tikai rīdzinieki!!!

     [+] [-]

, 2012-03-06 20:49, pirms 13 gadiem
Komentēšana zem jebkādas kritikas...

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 20:49, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: neviens jau neaizliedza mūsu kukuļrokam paņemt Saulieti,iesaistīt Jakovļevu iespēlēt Indraši,pacīnīties par Kuldu,Pelšu vai vēl kādu,kas nu tiešām nebūtu sliktāki par mūsu pundurzaķu salidojumu un pensionāru gvardi-cerams nākošgad GM ar saviem pundurzaķu radiniekiem būs ārpus DR sistēmas
Viņam, GM, jau šogad to neviens neliedza!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 20:51, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Varetu padomat ka mikelis redlihs baigi ahuna auguma ir bet vinsh ir lideris pec punktiem saja play off,taka nevajag ja
viņš ir ļoti ātrs un nekaunīgs-viņš ir sava veida izņēmums un viņs nespēlē pa centru,ja nesi pamanījis

  -1 [+] [-]

, 2012-03-06 20:51, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: lobs bij mūsu poika Jēzups ,tikai moza augumeņ-pozicionālā domāšana jau ir,bet pret vēju jau ne--meižīsi
Par Bičevski - 180 cm, priekš uzbrucēja, ciešami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 20:53, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Viņam, GM, jau šogad to neviens neliedza!!!
liegt jau neliedza,bet savtīgu interešu vadīts izveidoja mātes Terēzes biedrību dēļ saviem vecajiem kareivjiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-03-06 20:54, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Mums vartsargi ir VIDUVEJI ta jau ir ta problema jo mums vajag kadu vartsargu kas velk jo reali jucers sodien nekadas dizas kludas nepielava bet neizglaba ari ta ari ir viduveja vartsarga definicija.
pat mājsaimniecēm ir skaidrs , ka P-O uzvar tā komanda, kurai ir SUPER varotčiks. Savickim derētu par to padomāt pērkot leģionārus - labāk nopirkt vienu labu vārtsargu nekā trīs apšaubāmus uzbrucējus

  -3 [+] [-]

, 2012-03-06 20:54, pirms 13 gadiem
lucin rakstīja: Komentēšana zem jebkādas kritikas...
nu ja noliek visu, tad visu

  -1 [+] [-]

, 2012-03-06 20:57, pirms 13 gadiem
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!RĪT UZVARĒSIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-06 20:57, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: liegt jau neliedza,bet savtīgu interešu vadīts izveidoja mātes Terēzes biedrību dēļ saviem vecajiem kareivjiem
Vēl jau varētu parunāt par kreiļiem, kāpēc tos ignorē! HK Rīga bija viens aizsargs ar ļoti labu augumu un kreilis, bet no viņa atkratījās. Jautājums, tāpēc, ka kreilis vai garais?!

  +2 [+] [-]

, 2012-03-06 20:58, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: pat mājsaimniecēm ir skaidrs , ka P-O uzvar tā komanda, kurai ir SUPER varotčiks. Savickim derētu par to padomāt pērkot leģionārus - labāk nopirkt vienu labu vārtsargu nekā trīs apšaubāmus uzbrucējus
Kāpēc par to jādomā Savickim?! Kam ir domāts GM, Sējējs?!

     [+] [-]

, 2012-03-06 20:58, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Par Bičevski - 180 cm, priekš uzbrucēja, ciešami.
bet ne centra,kam jāspēlē spēka spēle gan pretinieka petakā,gan pie savējā-diemžēl

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 21:00, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: bet ne centra,kam jāspēlē spēka spēle gan pretinieka petakā,gan pie savējā-diemžēl
Labi piekrītu. Tad kurš tavuprāt no LV centriem, kam nav vairāk par 21 gadu varētu papildināt RD rindas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 21:03, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Vēl jau varētu parunāt par kreiļiem, kāpēc tos ignorē! HK Rīga bija viens aizsargs ar ļoti labu augumu un kreilis, bet no viņa atkratījās. Jautājums, tāpēc, ka kreilis vai garais?!
bija ar ļoti labiem parametriem un kreiso satvērienu,bija viens no rezultatīvākajiem aizsargiem,bet Tambelmausis nokoda,ko dara tagad -diemžēl nav informācijas

     [+] [-]

, 2012-03-06 21:04, pirms 13 gadiem
chiekurs16 rakstīja: Vilkoits
Slikts iemetienos, slikti redz laukumu un neatceros, ka būtu labs fiziski spēcīgs cīnītājs. Tieksme uz apaļumu. Jābūt baigai pašdisciplīnai, lai šāda tipa uzbrucējs kko sasniegtu!

     [+] [-]

, 2012-03-06 21:05, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kāpēc par to jādomā Savickim?! Kam ir domāts GM, Sējējs?!
Tev šķiet, ka Sējējs ir spējīgs izdomāt kaut ko sakarīgu ???????? !!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 21:08, pirms 13 gadiem
es ticu mūsējiem - ka visu vēl var glābt
Mums ir 1 spēle - lai visu mainītu

Vēl nekas nav beidzies

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 21:09, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Labi piekrītu. Tad kurš tavuprāt no LV centriem, kam nav vairāk par 21 gadu varētu papildināt RD rindas?
sliktākais ir tas,ka no tuvākā gadu gājuma man nav ko nosaukt-ceru,ka parādīsies kāds no 94 vai 95 gada un ļoti ceru,ka ir kādi,ko esmu palaidis garām,kuri varētu aizpildīt šo deficītu

  -2 [+] [-]

, 2012-03-06 21:09, pirms 13 gadiem
Pie pirmā vārtu zaudējuma vainojams Jučers, pie otrā Kr. Rēdlihs, pie trešā Jučers, pie ceturtā Sprukts. Varbūt šie spēlētāji jānomaina? Labi, Sprukts vienus iemeta, tad +/-0, bet šādi spēlējot Rīgā uzvara nespīd. No malas izskatās, ka mūsējie ir samierinājušies...... Es arī, jāgatavojas izlases spēlēm.

  +2 [+] [-]

, 2012-03-06 21:09, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: bija ar ļoti labiem parametriem un kreiso satvērienu,bija viens no rezultatīvākajiem aizsargiem,bet Tambelmausis nokoda,ko dara tagad -diemžēl nav informācijas
Aleksandrs Galkins, ja nekļūdos

  +2 [+] [-]

, 2012-03-06 21:10, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: Tev šķiet, ka Sējējs ir spējīgs izdomāt kaut ko sakarīgu ???????? !!!!!!!!!!!
Ja domā, kā runā, tad nē!!!

     [+] [-]

, 2012-03-06 21:11, pirms 13 gadiem
chiekurs16 rakstīja: nu nu. Vilkoiks Dinamo ir nospēlējis tikai vienu spēli un arī guva vārtus tajā.
Čalim tik vajag dot iespēlu sevi apliecināt.
it kā viss ir dots,bet diemžēl tāpat kā štālam-buratino rokas,mazkustīgs

  +2 [+] [-]

, 2012-03-06 21:12, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Aleksandrs Galkins, ja nekļūdos
nekļūdies-bija viens no labākajiem līdz konfliktam ar tambelmausi

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 21:12, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: sliktākais ir tas,ka no tuvākā gadu gājuma man nav ko nosaukt-ceru,ka parādīsies kāds no 94 vai 95 gada un ļoti ceru,ka ir kādi,ko esmu palaidis garām,kuri varētu aizpildīt šo deficītu
Galvenais, lai tos nesačakarē mūsu spīdošie, viszinošie treneri, kuri, kā dažs labs līdzjutējs uzskata, ka nav jāmāca, bet gan jau pats iemācīsies!

  -1 [+] [-]

, 2012-03-06 21:14, pirms 13 gadiem
kurmeens rakstīja: Ak jel ,nu kur tagad visi bļāvēji par Jučeru pilnīgs viduvējība vsp nevienu ripu neizvilka !
es nesaku ka Holts būtu labāks divreiz ,bet dinamo vnk nav laba vārstarga tajā skaitā Jučers nav labs vārstargs ,bet viduvējība .
Noraidijumu 1.periodā pretinieku zonā ? Vnk kaut kāda katasrtofa .
Nebūtu iegādājušies Hossu, šķiet sērijā rezultāts būtu 1:4 .
Ja atpakaļ ierindā nebūs Ankipāns un Holts ,kuram nevis vārtos jādreb ,bet jasargā ,tad sēriju zaudēsim ,ja būs Ankipāns ,Holts ,un Ņiživijs ,tad vēl ir cerība .
galvenais blakus kapracim un duļevskim vajag Zvirbuli iesaistīt

     [+] [-]

, 2012-03-06 21:14, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Slikts iemetienos, slikti redz laukumu un neatceros, ka būtu labs fiziski spēcīgs cīnītājs. Tieksme uz apaļumu. Jābūt baigai pašdisciplīnai, lai šāda tipa uzbrucējs kko sasniegtu!
kā jāsaprot - tieksme uz apaļumu?

  +2 [+] [-]

, 2012-03-06 21:16, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: nekļūdies-bija viens no labākajiem līdz konfliktam ar tambelmausi
Tambikam, tāpat, kā sievastēvam, laikam ir grūti skatīties no apakšas uz augšu, tāpēc piemeklē attiecīgus kadrus!

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 21:16, pirms 13 gadiem
kaamiiii rakstīja: kā jāsaprot - tieksme uz apaļumu?
resns

     [+] [-]

, 2012-03-06 21:16, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: resns
tad jau to pašu var teikt par Bukartu.

     [+] [-]

, 2012-03-06 21:17, pirms 13 gadiem
citāts no championat.ru:
"Глядя на рижское "Динамо" в плей-офф, всегда задаёшься вопросом: как далеко могла бы пройти эта команда, будь у неё сильный вратарь? Холт обычно тащит через матч. Так было в прошлогоднем розыгрыше Кубка Гагарина, не изменилась эта картина и сейчас."

Tulk.: " skatoties uz Dinamo P-O spēlēs, sev jautāju: cik tālu aizietu ši komanda, ja tai būtu izcils varotčiks ? Holts parasti ir labs katrā otrā spēlē . Tā bij pagājušā Gagarina kausa izcīņā . Nekas nav mainījies arī šogad ...

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 21:18, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Galvenais, lai tos nesačakarē mūsu spīdošie, viszinošie treneri, kuri, kā dažs labs līdzjutējs uzskata, ka nav jāmāca, bet gan jau pats iemācīsies!
tāpēc,ka mūsu jaunatnes treneri īpaši nespīd ar akadēmisko un profesionālo izglītību īpašas cerības nevajadzētu lolot

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 21:19, pirms 13 gadiem
kaamiiii rakstīja: tad jau to pašu var teikt par Bukartu.
protams, ka var, tāpēc arī neko nesasniegs

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 21:23, pirms 13 gadiem
Mr.Proper rakstīja: Pie pirmā vārtu zaudējuma vainojams Jučers, pie otrā Kr. Rēdlihs, pie trešā Jučers, pie ceturtā Sprukts. Varbūt šie spēlētāji jānomaina? Labi, Sprukts vienus iemeta, tad +/-0, bet šādi spēlējot Rīgā uzvara nespīd. No malas izskatās, ka mūsējie ir samierinājušies...... Es arī, jāgatavojas izlases spēlēm.
1,2,4 vārti tika zaudēti mazākumā,kurus nopelnīja pundurzaķi ar mūļķīgiem pārkāpumiem,jo savādāk nebija spējīgi apturēt fiziski spēcīgakos pretiniekus

     [+] [-]

, 2012-03-06 21:25, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: tāpēc,ka mūsu jaunatnes treneri īpaši nespīd ar akadēmisko un profesionālo izglītību īpašas cerības nevajadzētu lolot
Ne par velti n-tās reizes esmu teicis, ka Kira LV hoķim neko īpašu, bez PČ nav devis! Bērnu un jauniešu hokeja dzīve norit pašplūsmā, kur viss ir atkarīgs no vecāku rocības! Dzīve reģionos izmirst, paliek tikai Liepāja un Rīga. Ja LM akcionāri beigs pelnīt, hoķis arī tur nomirs. Ja Savickis paliks bez krievu naudas, RD nomirs, bet pats sliktākais, ka paraus līdzi visu Latvijas hokeju!

  -1 [+] [-]

, 2012-03-06 21:25, pirms 13 gadiem
nesaprotu kaa vispaar G.Galviņš veel tiek pie speeleeshanas, nozheelojams sniegums no vinja puses, kaa pie ripas taa met, pat sastaavos 5pret3 vinsh sanjem ripu uz zilo liiniju un met pretinieka speeleejaatajam tieshi kaajaas. Dereetu ar galvu nedaudz padomaat. Pārāk daudz vinjam sakāpis, sen jau

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 21:26, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: 1,2,4 vārti tika zaudēti mazākumā,kurus nopelnīja pundurzaķi ar mūļķīgiem pārkāpumiem,jo savādāk nebija spējīgi apturēt fiziski spēcīgakos pretiniekus
Vairāk pie tā vainojama ir slidošanas tehnika. Kājas statiskas un ķeksē ar nūju, alias Bērziņš.

     [+] [-]

, 2012-03-06 21:27, pirms 13 gadiem
Ceram uz Holta veselību! Jučers ir labs vārtusargs, bet bez lielas spēļu pieredzes tādā līmenī! Bet mēs vienalga uzvarēsim!

  +3 [+] [-]

, 2012-03-06 21:29, pirms 13 gadiem
Duucis rakstīja: Nav ko fantazēt, pie visa vainīgs ir šīs sezonas sastāvs. Bukarts, Meija, Luceniuss, Štāls, Cipulis, Lundmarks, Upītis, Bičevskis der tikai un vienīgi 4. maiņai. Rēķis un Laviņš ar nekam neder. Vārtusargos ir tikai 2. numurs - Holts un 3. numurs - Jučers, 1 numura nav. Ar treneri arī nav paveicies, visu sēriju Torpeedo mūs dupsē, bet mēs spēlējam katru spēli pēc vienas shēmas. Varbūt, vajadzētu kautko pamainīt?! Mazākums - katastrofa....
par visu var piekrist,bet pret Meiju Tu esi netaisns

     [+] [-]

, 2012-03-06 21:29, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Vairāk pie tā vainojama ir slidošanas tehnika. Kājas statiskas un ķeksē ar nūju, alias Bērziņš.
Otrie, vienādos sastāvos!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 21:29, pirms 13 gadiem
Oldvaaverli rakstīja: nesaprotu kaa vispaar G.Galviņš veel tiek pie speeleeshanas, nozheelojams sniegums no vinja puses, kaa pie ripas taa met, pat sastaavos 5pret3 vinsh sanjem ripu uz zilo liiniju un met pretinieka speeleejaatajam tieshi kaajaas. Dereetu ar galvu nedaudz padomaat. Pārāk daudz vinjam sakāpis, sen jau
Labi nospēlē pretspēlētāji, kas sedz metiena līniju un dara to diezgan cieši. Bet Galviņa un citu LV aizsargu problēma slēpjas lēnā ripas apstrādē, tad 5 sekundes paiet lēmuma pieņemšanai un metiena zona ir nosegta. Tas pats par piespēlēm.

     [+] [-]

, 2012-03-06 21:32, pirms 13 gadiem
JUČERS ir MHL līmeņa vārtusargs.. Un zaudējums šai sērijā ir sods menedžeries, kas OTRU VĀRTUSARGU TĀ ARĪ NENOPIRKA.... Kad bija Holts + Telkvists, bija vēl ok. BEt ja viens ir juniors, NAV VARIANTU!

     [+] [-]

, 2012-03-06 21:33, pirms 13 gadiem
Ja Holts būs vesels uz pēdējo spēli, varbūt vēl ir cerības, kaut varbūt jau par vēlu. LAI NU KĀ SĒRIJU IZŠĶĪRA HOLTA TRAUMA!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 21:45, pirms 13 gadiem
Oldvaaverli rakstīja: nesaprotu kaa vispaar G.Galviņš veel tiek pie speeleeshanas, nozheelojams sniegums no vinja puses, kaa pie ripas taa met, pat sastaavos 5pret3 vinsh sanjem ripu uz zilo liiniju un met pretinieka speeleejaatajam tieshi kaajaas. Dereetu ar galvu nedaudz padomaat. Pārāk daudz vinjam sakāpis, sen jau
ar 8 klašu izglītību ir grūti,bet gan jau izdosies

     [+] [-]

, 2012-03-06 21:47, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: 1,2,4 vārti tika zaudēti mazākumā,kurus nopelnīja pundurzaķi ar mūļķīgiem pārkāpumiem,jo savādāk nebija spējīgi apturēt fiziski spēcīgakos pretiniekus
Atvainojos , pie abiem vainojams Kr. Rēdlihs Nr. 9, Spruktam tur nekāda sakara. Ja ir noraidījums tad tas ir un pārējiem jāievēro savas vietas. Varbūt vēl vainosi Holtu, ka tas nestāv vārtos....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 21:50, pirms 13 gadiem
Mr.Proper rakstīja: Atvainojos , pie abiem vainojams Kr. Rēdlihs Nr. 9, Spruktam tur nekāda sakara. Ja ir noraidījums tad tas ir un pārējiem jāievēro savas vietas. Varbūt vēl vainosi Holtu, ka tas nestāv vārtos....
nevainošu ne Jurčeru,ne Holtu,bet gan tos,kas izraisīja situāciju,kuras varēja nebūt,diemžēl bez pamatojuma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-06 21:52, pirms 13 gadiem
Duucis rakstīja: Nav ko fantazēt, pie visa vainīgs ir šīs sezonas sastāvs. Bukarts, Meija, Luceniuss, Štāls, Cipulis, Lundmarks, Upītis, Bičevskis der tikai un vienīgi 4. maiņai. Rēķis un Laviņš ar nekam neder. Vārtusargos ir tikai 2. numurs - Holts un 3. numurs - Jučers, 1 numura nav. Ar treneri arī nav paveicies, visu sēriju Torpeedo mūs dupsē, bet mēs spēlējam katru spēli pēc vienas shēmas. Varbūt, vajadzētu kautko pamainīt?! Mazākums - katastrofa....
Nepiekrītu, daži no viņiem tomēr bija labāki nekā tu domā. Bet šajā spēlē nulles variantu es piešķiru Nr. 9, bez komentāriem. Paskatieties ko viņš dara pie zaudētajiem vārtiem..

     [+] [-]

, 2012-03-06 21:53, pirms 13 gadiem
Pesimisti un noliceji ludzu nakamo sesonu pat nemeginat skatities!!

Uz priekshu DINAMO !!!!!!

     [+] [-]

, 2012-03-06 21:54, pirms 13 gadiem
ja ceturtdien beidzam,tad labākos vēl var paspēt pārdot jau šosezon.

  -2 [+] [-]

, 2012-03-06 21:56, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: nevainošu ne Jurčeru,ne Holtu,bet gan tos,kas izraisīja situāciju,kuras varēja nebūt,diemžēl bez pamatojuma
Tad Laviņš ir nesaprotamu iemeslu dēļ nokļuvis atpakaļ komandā. Varbūt viņam vajadzēja turpināt "dziedēt" savainojumu tribīnēs? Un uzvarēt ar iemestiem diviem vārtiem nevar, to parāda sērijas rezultāti...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-03-06 22:06, pirms 13 gadiem
Mr.Proper rakstīja: Tad Laviņš ir nesaprotamu iemeslu dēļ nokļuvis atpakaļ komandā. Varbūt viņam vajadzēja turpināt "dziedēt" savainojumu tribīnēs? Un uzvarēt ar iemestiem diviem vārtiem nevar, to parāda sērijas rezultāti...
JA VIŅŠ TO BŪTU DARĪJIS,TAD ŠOREIZ BŪTU BIJIS LABAK VISIEM

  -1 [+] [-]

, 2012-03-06 22:25, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Vai mums reāli to 2. kārtu pret ASK vajag?!
Puskomanda traumēta, slima vai neformā
Labāk dodam čaļiem atpūtu pirms PČ.
Vajadzētu vienreiz to KHL rūdījumu parādīt PČ, citādi kopš RD spēlē KHL rezultāti pretēji solītajam un gaidītajam iet uz leju.
Par piedalīšanos vairāk nekā 1. kārtā pareizi, tāpēc jau tā khl kausa izcīņa ir tik jauka - uzvaram, labi, zaudējam - arī labi, gatavojamies PČ.

Tikai par to PČ atkal un atkal tiek stāstītas blēņas, kas tieši tev tur ir nogājis uz leju?

  -2 [+] [-]

, 2012-03-06 22:26, pirms 13 gadiem
Torpēdas varbūt uzvarēs cīņu, bet ne karu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-03-06 22:30, pirms 13 gadiem
Viss taču būs labi keponi...

  +2 [+] [-]

, 2012-03-06 22:37, pirms 13 gadiem
Man vienigajam liekas ka RedBullXFighters ir kaut kāds atsaldenis kepons?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-03-06 22:40, pirms 13 gadiem
labākie fani, bet komentāri kā tādām torpēdām, kauns, neviens tak neliek skatīties spēli, nav spiesta lieta...

  -2 [+] [-]

, 2012-03-06 22:44, pirms 13 gadiem
Eu zilie aiztaisiet tak savas mutes!
Pasūkājiet labāk kaut ko!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-03-06 22:49, pirms 13 gadiem
Кубик rakstīja: Tev tik geji prātā. Drīz praids, laikam jau iesi.
Tur jau tu būsi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-06 23:32, pirms 13 gadiem
Savickiis-lai tu aatraak nospraagtu,zaglis sranajs
kopa ar Seejeju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-03-06 23:37, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: par visu var piekrist,bet pret Meiju Tu esi netaisns
Meija ir galiigs nulle,zini un atceries to
pat ja tu esi viņa teevs vai mamma

  +2 [+] [-]

, 2012-03-06 23:39, pirms 13 gadiem
mvp8 rakstīja: RD ir biznesa projekts, tika play offa no biletem bablo norubija un arto viss

Varat sakt treneties nakoshgad 8 vietai ja paveiksies


Komanda RD ir netikai bez progresa bet ar DOWNGRESU. TAS IR - katru gadu aizvien sudigak spele
var vairaak norubiit,ja tikt otraja kaartaa,bet tam oluxam Savickim tak to nesaprast

  +5 [+] [-]

, 2012-03-06 23:48, pirms 13 gadiem
Juris. rakstīja: JUČERS ir MHL līmeņa vārtusargs.. Un zaudējums šai sērijā ir sods menedžeries, kas OTRU VĀRTUSARGU TĀ ARĪ NENOPIRKA.... Kad bija Holts + Telkvists, bija vēl ok. BEt ja viens ir juniors, NAV VARIANTU!
Fjuu'ceram 25 gadi,kaads viņš tev juniors?cita lieta ka nav lemts,dots viņam spēlēt KHL,BAČ viņa līmenis bija un būs

Savickis tu esi loss kurš nerubij hokeja vispaar neko ,par Sejeju ta nedomaaju agraak,bet tas ar saak palikt taads pats eezels-zaglis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-07 01:43, pirms 13 gadiem
neitralais rakstīja: кстати по оффсайду. Может это вам поможет? https://dl.dropbox.com/0/view/tgb405wzjt65ni3/Work/Expeditor/Photo%2006.03.12%2021%2020%2054.png
Hosa perfekti nospēlēja, bez aizmugures!

  -2 [+] [-]

, 2012-03-07 01:47, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: tak tas treneris ir kaut kāds Nokia rūpnīcas darbinieks vai pārdevējs no Somijas, tas nav treneris, pilnībā bezsakarā pēdējās minūtēs liek laukumā,- impotenci piemeklējušos spēlmaņus.
Cipulim nez cik tie vārti-1,2 , ;Lucim-0, šodien tie bija Hossas vārti.
Ja nezini cik, aizver pāksti, skaidrs, ka par kabatas biljardu neko vairāk nejēdz!

  -1 [+] [-]

, 2012-03-07 18:15, pirms 13 gadiem
Var jau but ka Jucers nav PO vartsargs(pagaidam),tad pasakiet,kur lai nem to PO vartsargu rit???? Klauni,sekojiet lidz ko rakstat!!!