Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Malkinam četri punkti, "Dinamo" zaudē ar 2:7

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Malkinam četri punkti, "Dinamo" zaudē ar 2:7
Jevgeņijs Malkins
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/f64

Kārtējo zaudējumu piedzīvojis Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubs Rīgas "Dinamo", kas viesos ar 2:7 piekāpās Magņitogorskas "Metallurg". Mājinieku rindās ar vārtiem un trim piespēlēm izcēlās Jevgeņijs Malkins, savukārt Nikolaja Kuļomina kontā 2+3. "Dinamo" labā vārti un piespēle Gintam Meijam.

Spēle Rīgas "Dinamo" nesākās uz pozitīvas nots, jo 5. minūtē noraidījumu nopelnīja aizsargs Matjē Karls. Taču KHL labākā vairākuma realizētāja Magņitogorskas "Metallurg" ne tikai neizmantoja izdevību, bet pat ielaida vārtus. Gints Meija mazākumā veica izcilu solo reidu, līdz vārtiem apspēlējot divus aizsargus, noguldot vārtsargu Ari Ahonenu un raidot ripu "Metallurg" vārtu tīklā – 1:0! Pēc četrām minūtēm Mārtiņam Karsumam radās lieliska izdevība vairākuma realizēšanai, tomēr viņš no vārtu priekšas netraucēts meta pāri. Par izšķērdību nācās samaksāt.

Līgas labākais snaiperis Sergejs Mozjakins izdarīja vairākums metienus no kreisās malas, tomēr ripa spītīgi lidoja garām vārtiem. Savus 19. vārtus Mozjakins gan sagaidīja – pēc Sergeja Gončara piespēles viņš no tā paša punkta pielika punktu kombinācijai. Savukārt divas minūtes pirms trešdaļas beigām uzbrukuma smailē jau bija pats Gončars – viņš pieslēdzās uzbrukumam, sagaidīja izcilu piespēli no vārtus apslidojušā Jevgeņija Malkina un pirmo reizi spēlē vadībā izvirzīja "Metallurg" (2:1).

Taču 36. minūtē "Dinamo" izdevās panākt neizšķirtu (2:2), turklāt atkal uzdevumu augstumos bija Meija. Viņš pretuzbrukumā atkal tika galā ar vairākiem "Metallurg" hokejistiem, ieturēja pauzi un atrada Robertu Bukartu. Viņš raidīja ripu tukšos vārtos un izcēlās pirmo reizi sezonā. Pirms tam "Dinamo" neprata realizēt vairākumu, un noteikumi tika pārkāpti tieši pret Bukartu – viņu iegrūda apmalē.

Tomēr otrās trešdaļas izskaņa rīdziniekiem neizvērtās patīkama – vien desmit sekundes pirms tās beigām Malkins vairākumā sameklēja Nikolaju Kuļominu, un viņš no vārtu priekšas netraucēts atjaunoja "Metallurg" vadību – 3:2. Taču noslēdzošo 20 minūšu ievadā "Dinamo" bija lieliska iespēja, lai atkal atspēlētos – divreiz ar augstu paceltu nūju tika nospēlēts pret Mārtiņu Karsumu, un rīdzinieki 43 sekundes varēja spēlēt piecatā pret trim. Bija tikai kapteiņa Gunta Galviņa metiens no zilās līnijas…

Savukārt mājinieki iespējas garām nelaida, gūstot četrus bezatbildes vārtus un izcīnot uzvaru ar 7:2. Vispirms Malkins trim piespēlēm pievienoja arī vārtu guvumu – pēc Mozjakina piespēles viņš no vārtu priekšas realizēja vairākumu. 52. minūtē 5:2 panāca Kuļomins, kurš izcēlās otro reizi spēlē. Tajā pat minūtē otros vārtus guva arī Mozjakins, no aizvārtes raidot ripu pret Jučeru. Punktu divas minūtes pirms beigām pielika Envers Ļisins – "Metallurg" uzvara ar 7:2.

Divās pret Rīgas "Dinamo" aizvadītajās spēlēs Malkins izcēlies ar diviem vārtiem un septiņām rezultatīvām piespēlēm, savukārt Mozjakins abus šosezon aizvadītos mačus noslēdzis ar 2+2.

Rīgas "Dinamo" nākamā spēle piektdien viesos pret KHL vājāko komandu Jekaterinburgas "Avtomobilist". Pirmajā pastarīšu duelī rīdzinieki Liepājā atspēlējās un uzvarēja ar 6:4.

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Māris Jučers (Mikaels Telkvists); Guntis Galviņš – Arvīds Reķis, Matjē Karls – Kristaps Sotnieks, Mārtiņš Porejs – Krišjānis Rēdlihs; Mārtiņš Karsums – Kaspars Daugaviņš – Aleksandrs Ņiživijs, Pols Šehura – Džeimijs Džonsons – Aleksandrs Žirū, Roberts Bukarts – Andris Džeriņš – Gints Meija, Raitis Ivanāns – Vitālijs Pavlovs – Elvijs Biezais, Māris Bičevskis.

KHL regulārā sezona, 5. decembris, Magņitogorska

Magņitogorskas "Metallurg" – Rīgas "Dinamo" 7:2 (2:1, 1:1, 4:0)

Vārti: 6:07 Meija (maz.) 0:1, 12:43 Mozjakins (Kuļomins, Gončars, vair.) 1:1, 18:07 Gončars (Kuļomins, Malkins) 2:1, 35:51 Bukarts (Meija) 2:2, 39:50 Kuļomins (Malkins, vair.) 3:2, 47:24 Malkins (Mozjakins, vair.) 4:2, 51:10 Kuļomins (Gončars, Malkins, vair.) 5:2, 51:45 Mozjakins (Platonovs) 6:2, 58:14 Ļisins (Kuļomins, Mišarins) 7:2
Soda minūtes: 18:16
Metieni: 33:25
Vārtsargi: Ari Ahonens – Māris Jučers

Izmantotie resursi:
Континентальная Хоккейная Лига - KHL.RU -...

 +28 [+] [-]

, 2012-12-05 17:15, pirms 12 gadiem
4 vaartus 8 min ielaist nav normaali....

 +47 [+] [-]

, 2012-12-05 17:15, pirms 12 gadiem
negribas neko rakstit pa tadu komandu ka dinamo Riga

gribas tikai kko tadu blaut "Сколько можно, вы заебали!" - YouTube
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-12-05 17:15, pirms 12 gadiem
defiņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-12-05 17:15, pirms 12 gadiem
SKOLKO MOZNO VI ZAEBA*I

 +32 [+] [-]

, 2012-12-05 17:15, pirms 12 gadiem
kaunpilns zaudējums...Ābols novedīs visus Dinamo hokejistus kuriem februārī jāspēlē Latvijas izlasē līdz tādam līmenim kā Latvijas čempionātā

 +15 [+] [-]

, 2012-12-05 17:15, pirms 12 gadiem
Nu tak laiž vaļā tos "gastarbeiderus" - (jānīšus, žurikus un kārlīšus) pilnīgas 0.

 +12 [+] [-]

, 2012-12-05 17:15, pirms 12 gadiem
Smuki paņirgājas..

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 17:15, pirms 12 gadiem
Vai manu vai , kā tad tā.... Vajadzīgas krasas pārmaiņas !!

  +7 [+] [-]

, 2012-12-05 17:15, pirms 12 gadiem
Momentu realizācija - sezonas neveiksmju iemesls un nevis treneri vai kas cits...
Un vispār pat nav jēgas vairs ko teikt,manuprāt spēlētājiem pašiem būtu jāsaprot,ka tā nedrīkst spēlēt,kaut kam ir jāmainās....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: artisk

 +39 [+] [-]

, 2012-12-05 17:16, pirms 12 gadiem
Jučers vēl joprojām bez uzvarām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-12-05 17:16, pirms 12 gadiem
skatities vnk vairs nav ko! dodiet tiesraides pa tv6,jo te vairs nekas nebus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-12-05 17:16, pirms 12 gadiem
Spēlē nekāda Dinamo izpildījumā, Jučers nostāvēja slikti, Aizsardzība pakaļā, karoče viss pakaļā, iepriecināja tikai Meija ar saviem diviem fantastiskajiem reidiem apspēlējot visu Magņitkas maiņu.
Lai arī Malkins princese, viņa maiņa uzbrukumā fenomenāla

 +69 [+] [-]

, 2012-12-05 17:16, pirms 12 gadiem
Pie šiem sēru rakstiem komentārus nevajadzētu atļaut.

 +31 [+] [-]

, 2012-12-05 17:16, pirms 12 gadiem
Pavlovs izšķira speles likteni

  +8 [+] [-]

, 2012-12-05 17:16, pirms 12 gadiem
Diezgan nožēlojami šo skatīties, čaļi varētu pacīnīties par līgumiem uz play-off, bet neviens pat to negrib...

  +5 [+] [-]

, 2012-12-05 17:16, pirms 12 gadiem
Dinamo projekts ir liels sviests ! Savicki atlaist pašu !

 +45 [+] [-]

, 2012-12-05 17:16, pirms 12 gadiem
Virsrakstā varēja papildināt: ''...un Rīgas ''Dinamo'' vairākums: 0/9''
Tas prasa komentārus? - Es domāju, ka nē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-05 17:17, pirms 12 gadiem
LABS VAIRAKUMS MUMS UN TAKTIKA ZBIS.Nizhivijs pirmaja mainjaa ka monstrs speelee

  +5 [+] [-]

, 2012-12-05 17:17, pirms 12 gadiem
Man kauns 5-3 spēlējam, bet metam vēl no zilās līnijas. 1 pretinieka spēlētājs apspēlē 4 aizsargus un vēl paspēj atdod piespēli un iemest.

  +3 [+] [-]

, 2012-12-05 17:17, pirms 12 gadiem
Taisni smiekligi paliek.

 +10 [+] [-]

, 2012-12-05 17:17, pirms 12 gadiem
APKAUNOJUMS!!!

Kā krievi bez problēmām izspēlēja [4 pret 3] vienu lieko, precīza diagonāla piespēle un neapturot ripu raida to vārtu stūrī, lūk ko nozīmē, ka nostādīts precīzs tēmēts metiens!!! Mazākumā mūsu bāleliņi ir statiski un jēli!!!

Ko vairākumā dara mūsu bāleliņi, tupi saspēlējas pa perimetru, protams, kad ieiet uzbrukuma zonā un pēc ilgas piepūles notur un sāk kontrolēt ripu, tad aizsargs taisnvirzieniski uzmet ripu uz vārtu priekšu. Katra otrā piespēle ir lēna un neprecīza, pēc tās arī ripas pieņemšana ir lēna, aizsargs bez problēmām paspēj papresingot mūsu spēlētāju un turpinās kļūdu virkne! Kā vienmēr nav spēcīga tēmēta metiena un no kurienes tam rasties, ja nav precīzu piespēļu?! Ja arī tika daudz maz izspēlēta kombinācija, tad visu sačakarē pēdējā piespēle! Cik momentu tādā veidā tika izniekoti?!

Ko mūsu statisti dara aizsardzībā, nepietiek, ka brīvi ļauj ieslidot pretiniekiem mūsu aizsardzības zonā, jo lūk viens treneris ir izdomājis, ka vidus zonā nav ko iespringt, tad vēl pēc Šuplera idiotiskā stila, viens tupi slidinās līdzi pretspēlētājam, kurš ir ar ripu, maigi glāstot to, pārējie sačupojas savu vārtu priekšā un pasīvi tur stāv, vēro, negrib vai aizmirst segt brīvās zonas, kā arī nesedz piespēļu un metienu līnijas! Tas ir par ko cīnījās Pekka, spēle bez ripas uzbrukumā, gan aizsardzībā, pret spēlētājiem bez ripas! Nu negrib bāleliņi darboties bez ripas, jo it kā, spēlēt nozīmē tikai tad, kad esi ar ripu!

Ko nozīmē labs slidojums! Gandrīz visa Magņitkas komanda uz vienas slidas apslido mūsu bāleliņus, it sevišķi tas redzams, kad ripa ir DR aizsardzības zonā! Krievi visu laiku ir kustībā, visu dara ātrā tempā!

Šodien iepriecināja vienīgi Meija, puisis gan iemeta pēc labas individuālas darbības, kā arī izkārtoja 2.vārtu guvumu, izspēlējot ripu līdz tukšiem vārtiem, kur to partnerim atlika tikai ieraidīt!

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:17, pirms 12 gadiem
Daawux222 rakstīja: Virsrakstā varēja papildināt: ''...un Rīgas ''Dinamo'' vairākums: 0/9''
Tas prasa komentārus? - Es domāju, ka nē!
tulit atskries fani un teiks, ka tiesneshi salauza speli

 +51 [+] [-]

, 2012-12-05 17:17, pirms 12 gadiem
''Šis ir labākais sastāvs atjaunotā dinamo vēsturē. ''/ Juris Savickis.

šaubu nav!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-12-05 17:18, pirms 12 gadiem
Vismaz Meijam gols vnk krasava!
Slēpts komentārs: rushinsh

 +16 [+] [-]

, 2012-12-05 17:18, pirms 12 gadiem
Auto driz panaks Dinamo un tad merkis bus sasniegts, visa liga pedeja vieta

  +5 [+] [-]

, 2012-12-05 17:18, pirms 12 gadiem
Ja vēlies ieriebt savam darba devējam ,uzdāvini Ziemassvētkos biļeti uz Rīgas Dinamo spēlēm!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:18, pirms 12 gadiem
esmu jau aizmirsis, kas ir uzvaras prieks....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +31 [+] [-]

, 2012-12-05 17:18, pirms 12 gadiem
Čiv riv 7:2

 +17 [+] [-]

, 2012-12-05 17:18, pirms 12 gadiem
pārdodu koptu Rīgas dināmo kreklu, ļoti lēti

  -1 [+] [-]

, 2012-12-05 17:19, pirms 12 gadiem
VAIRĀKUMS SLIKTĀKAIS PASAULĒ ! MAN LIEKAS UZLIKT ČOMUS KAS NEKAD NAV SLIDOJUŠI IEDOT KĻUŠKAS UN KASKAS,VIŅI PAT VAIRĀK IEMESTU :d
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-12-05 17:19, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kārtējais skaistais Rižaņinu zaudējums. Cik nožēlojamai jābūt komandai, lai varētu atļauties šitā zaudēt? Jučers ir vislielākais siets, ko nācies redzēt. Galviņš turpina spēlēt uz savu statistiku un 5:3 vairākumā tik met no zilās līnijas. Malkins, bez vārdiem. Kārtējo reizi pierādījās, ka labākais spēlētājs pasaulē. Dinamo turpina apkaunot Latviju un Latvijas hokeju. Āris atkal aplauzās
Varu derēt, ka tev pat ir kauns no savas draudzenes un mātes

  +4 [+] [-]

, 2012-12-05 17:19, pirms 12 gadiem
dinamo uz uz farmklubu visu komandu ,taads hokejs vienkaarssi pretiigs .

  +7 [+] [-]

, 2012-12-05 17:19, pirms 12 gadiem
Ābola kung, esi čalis un uzraksti atlūgumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:19, pirms 12 gadiem
asmanis13 rakstīja: Diezgan nožēlojami šo skatīties, čaļi varētu pacīnīties par līgumiem uz play-off, bet neviens pat to negrib...
Nav patīkami skatīties uz šo visu,bet ko izdarīsi,ka nav tās meistarības?! Viņi tak cīnās kā var!

  +4 [+] [-]

, 2012-12-05 17:20, pirms 12 gadiem
vispār Galviņš ir uz kādām 3 spēlēm jāatsēdina

vai vismaz uzšuve ar C jāņem nost, nekam neder tāds kapteinis

  +4 [+] [-]

, 2012-12-05 17:20, pirms 12 gadiem
Es nez, ko darīt, smieties vai raudāt?

 +11 [+] [-]

, 2012-12-05 17:20, pirms 12 gadiem
Lai Dinamo vadība domā kā dabūt atpakaļ Spruktu, Dārziņu, Miķeli, Holtu, Cipuli, Hossu, Ozoliņu. RUSSIA 2 kanālā jau komentētāji pateica ka dibamo bez šiem nav dinamo riga.

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:20, pirms 12 gadiem
Reāli vēl ir iespēja, bet ir jādara kaut kas jo liekas ka spēles vēl diezgan īstenībā vairs nav...

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 17:20, pirms 12 gadiem
autor nesteidzies!! laikam rakstu jau pirms speles biji uztaisijis :d

Malkinam pieci punkti, "Dinamo" zaudē ar 2:7
Ulvis Brože autors 2012-12-05 17:14Uzraksti autoram

Kārtējo zaudējumu piedzīvojis Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubs Rīgas "Dinamo", kas viesos ar 2:6 piekāpās Magņitogorskas "Metallurg". Mājinieku rindās ar vārtiem un četrām piespēlēm izcēlās Jevgeņijs Malkins, savukārt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 17:20, pirms 12 gadiem
Veci,sapigi skatities!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 17:20, pirms 12 gadiem
Kauns!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 17:21, pirms 12 gadiem
Un misis negatiivam sonakt nojies bez apstajas

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 17:21, pirms 12 gadiem
TAS SAUKLIS - SKOLKO MOZNO VI ZAEBALI,IR LOTI PALIDZEJIS MASKAVAS DINAMO,VINI TAGAD JAU UZVAR ENTAAS SPELES PEC KARTAS UN JAU TIKUSHI LIDZ LABAKO 8IEKAM,KAUT ILGU LAIKU TUREEJAS PEDEEJIES! TAKAA APDOMAJAT,UN JAPAKLIEDZ SHO TE AREENA RIIGA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2012-12-05 17:21, pirms 12 gadiem
Paldies Malkinam & Co ';

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:21, pirms 12 gadiem
Dinamo, izcili baro Malkinu ar labu personīgo statistiku! Iepriekšējā spēlē Rīgā, Malkinam 1+3, šodien 1+4!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 17:22, pirms 12 gadiem
Lai viss butu godigi, rigai ir japalaiz garam autombilists. Skatoties pec speles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:22, pirms 12 gadiem
gii1981 rakstīja: Nav patīkami skatīties uz šo visu,bet ko izdarīsi,ka nav tās meistarības?! Viņi tak cīnās kā var!
Tieši tā, līdz ar to katra uzvara ir liels gandarījums, nevis kā šitie Malkini nolasījušies miljonāri, baigais prieks par komandu, kur 90 procentus golus samet uz noraidījumu haļavas viens trijnieks.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 17:22, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kārtējais skaistais Rižaņinu zaudējums. Cik nožēlojamai jābūt komandai, lai varētu atļauties šitā zaudēt? Jučers ir vislielākais siets, ko nācies redzēt. Galviņš turpina spēlēt uz savu statistiku un 5:3 vairākumā tik met no zilās līnijas. Malkins, bez vārdiem. Kārtējo reizi pierādījās, ka labākais spēlētājs pasaulē. Dinamo turpina apkaunot Latviju un Latvijas hokeju. Āris atkal aplauzās
Lai cik sūdīgi spēlētu Dinamo, visvairāk Latviju un visu cilvēku rasi kā tādu apkauno tādi spriedelētāji kā tu.
Tiešām, vienreiz vajadzētu kaut kā ierobežot šādu negatīvisma, izsmiekla un naida pilnus komentārus - varbūt vērtēt ne tik daudz pēc atsevišķiem "vārdiņiem", bet kontekstā... Vai aizliegt komentārus vispār. Savādāk pilnīgi riebjas lasīt - lai atrastu kaut ko sakarīgu, nākas paciest simtiem ateju smaku...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:22, pirms 12 gadiem
Riga200 rakstīja: pārdodu koptu Rīgas dināmo kreklu, ļoti lēti
Jā. Es arī. 15 Ls. Hossas krekls. Ar daudziem parakstiem. Bez jokiem. Ja kādam vajag tad varat uzrakstīt. Diemžēl pašam nav vēlme pat skatīties uz viņu, bet varbūt kāds kolekcionē, vai sīkajam kāda uzdāvina uz z-svētkiem

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:23, pirms 12 gadiem
Tik gara zaudējumu sērija vienkārši apbēdina. Kaut kas nav riktīgi. Un kur palikusi triecien maiņa ar Karsumu un pārējiem priekšgalā? Pēdējās spēlēs tik dzirdu, ka iemet Pavlovs, Bukarts, Meija utml. Kaut kas ar komandu galīgi šreijā aizgājis.

Un jāpiekrīt vienam komentāram - bail pat domāt, kas notiks OS kvalifikācijā + vēl Pasaules Čempionātā. Ar šādu spēli diez kas nav. Un nespīd baigi arī visi izlases džeki citās KHL komandās, izņemot Kulda, reizēm Bārtulis un Ozoliņš, retāk Masaļsķis. Sprukts, Dārziņš, Rēdlihs vispār ēnas tajās lielajās komandās. Nezinu, ko domāt. Vai tiešām džeki nav mazliet par traku pārvērtēti ar algām?

 +12 [+] [-]

, 2012-12-05 17:23, pirms 12 gadiem
mūsu vairakuma izspeles laikā tv parraides videoinženieriem uz ekrāna stūrī ir jāuzliek` melns punkts` vai `melns trijstūris`...
jeb uzraksts <.HARDCORE XXX>

  +5 [+] [-]

, 2012-12-05 17:23, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Patika komentētāji no krievu otrā kanāla, tādu ņirgāšanos par Dinamo sen nebiju dzirdējis.
Káda nirgásanas???Es teiktu drízák objektívi un precízi!patíkami bija klausíties!Nevis kreipána bla,bla,bla
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-12-05 17:24, pirms 12 gadiem
SAVICKI ATKĀPIES!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-12-05 17:24, pirms 12 gadiem
refuze rakstīja: Jučers vēl joprojām bez uzvarām
Te nav jāsmejās,te ir jāraud!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-12-05 17:25, pirms 12 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Es tik nesaprotu vienu - Telkvists reāli sācis spēlēt, beidzot spēle aizgājusi var, jau būt, ka pa vēlu, bet tomēr. Kāda velna, hrena pēc ir jāliek Jučers?????? Kas punktus tiešām vairs nevajag?

Pilnīgi piekrītu. Neviens nopietns treneris tā nedara, pat ja iepriekš bijusi maiņa plānota, tad ja vārtsargs nostāv lieliski (kā pret Neftehimik Telkvists), tad viņu nemaina vismaz uz nākošo spēli (ko Ābols tomēr izdarīja). Tas ka Telkvistam bija jāatpūšas, neiztur nekādu krituku. Pēc Neftehimik spēles bija 1 spēle un tad 4 dienas brīvas, tad pāris spēles mājās un atkal vairākas diena brīvas pirms šī izbraukuma. Profesionālam vārtsargam ar to pietiek atpūtai. Uzskatu, ka Jučeru vispār nevajadzēja laist laukumā (tik vēlu, cita lieta, ja visu laiku būtu mainījuši - vienu spēli viens vienu otrs, bet ne jau tik ilgi nomarinēt, ka šim vairs nav forma un tad sākt mainīt ar Telkvistu, kurš tieši sasniedzis formu un kuram šīs maiņas traucē) un laist tikai tad, kad bija zaudētas cerības uz PO, vai kad jau būtu PO

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 17:25, pirms 12 gadiem
Mūsu Florbola izlase būtu cienīgāk nospēlējusi pret Magņitku un vēl jo projām ir cilvēki kas atbalsta šī gada klaunus un dodas uz arēnu!!!!!

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:25, pirms 12 gadiem
uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:25, pirms 12 gadiem
Neskumstiet, drīz priecāsimies, ja mūsējie metīs uz vārtu pusi!

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:25, pirms 12 gadiem
Bobby Orr rakstīja: Paldies Malkinam & Co
Malotčiks, ruka ņe drognula
vai Jučera poģeļņiks.... ???

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:26, pirms 12 gadiem
Izskatās ka dažs labs jau ir aizmirsis, ka RD Rīgā Magņitkai izēda ar rezultātu 2:5, un tad Magņitka 4 vārtus guva vairākumā. Tā kā šeit vainot Jučeru nav īsti pamata.

  +7 [+] [-]

, 2012-12-05 17:26, pirms 12 gadiem
Zombijs rakstīja: Auto driz panaks Dinamo un tad merkis bus sasniegts, visa liga pedeja vieta
Savickis skatās tabulu no otrā gala!!

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:27, pirms 12 gadiem
ko jūs te smirdat? magņitku uzvarēt? pff....f, pašiem par sevi smiekli nenāk??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:27, pirms 12 gadiem
Lūdzu piedošanu kepkām,jo kļūdījos par Malkinu....nesanāca hettriks,bet tikai 5 p-ti.

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:27, pirms 12 gadiem
Dinamo jau sapratuši, ka jāsāk gatavoties nākamajai sezonai.

  -1 [+] [-]

, 2012-12-05 17:28, pirms 12 gadiem
KO NOZIME KA VADIBA DINAMO IR BEZ SMADZENEM UN NO HOKEJA NEKO NEJEDZ UN KAUSU VINI NEMUZAM NEREDZES ,APSVEICU AR KARTEJO ZAGI
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2012-12-05 17:28, pirms 12 gadiem
Katru reizi, kad Galviņš lielajā vairākumā uzmet no zilās, nobirst asariņa.

  +2 [+] [-]

, 2012-12-05 17:28, pirms 12 gadiem
Jau kurais smagais zaudējums. Ābols nespēj pilnīgi neko likt pretim - neko, nekādas izdomas!
Ja es būtu treneris, pirmais, ko es liktu darīt spēlētājiem būtu, apmeklēt treniņus! Tā vien šķiet, ka viņi tikai apmeklē publiskās slidotavas, nedaudz paslido un viss!
Vēl kādas 5x vairākumos 5:3 jauzspēlē un tad jau varbūt sapratīs, ka tas ir nedaudz jāuztrenē! Par 5:4 nemaz nerunāsim!
Plus vēl, ja esbūtu treneris, tad liktu katram, ja tāda iespēja ir, izdarīt kārtīgu spēka paņēmienu (protams, cik nu katram tās varēšanas atļauj, bet vienalga) pret Malkinu, līderi taču ir kkā jāsit ārā! Maza hokeja viltībiņa.
Vakar florbola spēlē LAT - CZE spēka spēles bija vairāk kā šinī spēlē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-05 17:29, pirms 12 gadiem
murziks rakstīja: kaunpilns zaudējums...Ābols novedīs visus Dinamo hokejistus kuriem februārī jāspēlē Latvijas izlasē līdz tādam līmenim kā Latvijas čempionātā
sāk jau izskatīties, ka viņi ir zem LČ līmeņa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-12-05 17:29, pirms 12 gadiem
spelēt 2x 5pret 3 un tik vien jēgt kā puļīt no zilās...vai netikt vispār pat līdz metienam...jau kuro spēli vairākums 5 pret 3 ir pilnīga izgāšanās un apjukums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:30, pirms 12 gadiem
Autor, 5. vārtus iemeta Mozjakins, nevis Malkins
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:31, pirms 12 gadiem
RD stabili attālinās no Play Off, jo konkurenti uz šo vietu centīgi un neatlaidīgi vāc punktus, kamēr RD centīgi un neatlaidīgi tuvojas pēdējai vietai KHL.

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:31, pirms 12 gadiem
Tumanovs rakstīja: Malotčiks, ruka ņe drognula
vai Jučera poģeļņiks.... ???
Paldies,zinot kãds ir Malkins ar džekiem un kãds Jučers ir siets,nedrebêja,pie 3-2 vel štukoju vai bûs,bet pêc ceturtajiem jau zinãju točna

  +2 [+] [-]

, 2012-12-05 17:31, pirms 12 gadiem
aizmirstam un skatamies Dynamo-Lokomotiv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 17:32, pirms 12 gadiem
Ja jau RD pienākums (kā paši uzsver) nav trenēt spēlētājus izlasei, tad kāda velna pēc vārtos liek Jučeru. Nu nav viņš šobrīd formā, savukārt Telkvists šobrīd ir labāks nekā jebkad agrāk iekš RD (es nesaku, ka viņš ir izcils vārtsargs, tikai to, ka šobrīd viņš rāda labāko sniegumu šosezon no "visiem" RD vārtsargiem (iespējams labāku pat par to sezonu, kad ar Holtu mainījās)). Interesanti būtu dzirdēt patieso Ābola skaidrojumu (nevis to, kas žurnālistiem tiks sacīts).

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:32, pirms 12 gadiem
Normaali bij.viss normulj,ko veel vareeja gaidiit?!nu es klusiibaa cereeju uz 2:5 papadosu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:32, pirms 12 gadiem
Porejs, Porejs, Porejs!!! Meija, Meija, Meija!!! Nav rakstura vecajiem , bet ir spēks jaunajiem!!! Man liekās, ka trūkst brutāla iemesla, lai dažiem atdotos spēlei pilnībā!!! Dievs , Svētī Latviju!!!

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:33, pirms 12 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: ''Šis ir labākais sastāvs atjaunotā dinamo vēsturē. ''/ Juris Savickis.

šaubu nav!
Nu ja tā tomēr skatās,tad pavisam iespējams,bet te jau ir problēma ar momentu realizāciju un par vairākuma izspēli vispār nerunājot! Spēlētāji ir tiešām labi,bet kaut kas ir reāli dir*ā!

  +6 [+] [-]

, 2012-12-05 17:33, pirms 12 gadiem
Mērķis - Gagarina kauss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-12-05 17:34, pirms 12 gadiem
Pekka, kā arī treneris Nolans ir iesākuši kko jaunu Latvijas hokejā un tas ir tas spēles veids uz kuru pamazām tiecās daudzas izlases. Spēka spēlei ir jābūt jaudīgākai, ir jāmāca jaunie no mazotnes spēlēt azartiskāku hokeju, ir nākam gad jāatrod treneris priekš RDinamo, kurš ir spēka hokeja piekritējs, nevis tā vecas old russian school - out of fashion!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 17:35, pirms 12 gadiem
tādēļ jau dombrovskveidīgie domā,lai atgrieztu dzimtenē aizbraucējus,ka viņiem ir rūpe par dinamo

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:35, pirms 12 gadiem
glentoran99 rakstīja: Porejs, Porejs, Porejs!!! Meija, Meija, Meija!!! Nav rakstura vecajiem , bet ir spēks jaunajiem!!! Man liekās, ka trūkst brutāla iemesla, lai dažiem atdotos spēlei pilnībā!!! Dievs , Svētī Latviju!!!
Porejs šodien nospēlēja ļoti vāji, tiešām ļoti! Nepaņēma savu sedzamo, vismaz divas reizes vairākumā izlaida ripu no zonas, bija tramīgs un nevarīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-05 17:35, pirms 12 gadiem
DidzisLV rakstīja: Pekka, kā arī treneris Nolans ir iesākuši kko jaunu Latvijas hokejā un tas ir tas spēles veids uz kuru pamazām tiecās daudzas izlases. Spēka spēlei ir jābūt jaudīgākai, ir jāmāca jaunie no mazotnes spēlēt azartiskāku hokeju, ir nākam gad jāatrod treneris priekš RDinamo, kurš ir spēka hokeja piekritējs, nevis tā vecas old russian school - out of fushion!
Pilnīgi manas domas! Kaut vai tas pats Karsums,savu potenciālu varētu izmantot biežāk (spēka spēle) un vispār kā jau Nolans minēja viņam vajadzētu spēlēt NHL!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-12-05 17:36, pirms 12 gadiem
denebs rakstīja: Lai cik sūdīgi spēlētu Dinamo, visvairāk Latviju un visu cilvēku rasi kā tādu apkauno tādi spriedelētāji kā tu.
Tiešām, vienreiz vajadzētu kaut kā ierobežot šādu negatīvisma, izsmiekla un naida pilnus komentārus - varbūt vērtēt ne tik daudz pēc atsevišķiem "vārdiņiem", bet kontekstā... Vai aizliegt komentārus vispār. Savādāk pilnīgi riebjas lasīt - lai atrastu kaut ko sakarīgu, nākas paciest simtiem ateju smaku...
Tie ir Liepājas parazītiskie kukaiņi. saliec ignorēt un viss būs bumbās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2012-12-05 17:36, pirms 12 gadiem
Es reti rakstu, bet šoreiz vienkārši vairs nevaru noturēties...Vai dārgā RD vadība vispār apjēdz ko dara? Es saprotu, viņiem varbūt vienalga, ka par RD ņirgājas jau visa plašā Russia, bet man tracina, ka jau to sāk attiecināt uz Latviju. Ar kuru galu domāja komplektējot šī gada sastāvu? Kāpēc GALVIŅŠ vēl ir kaptēnis? Kāpēc spēlējot 5 vs3 spēlē uz Galviņa "fenomenālo" plaukstas metieno no zilās līnijas? Kāpēc ir vajadzīgi šādi leģionāri? Kāpēc mazākumā un tajā pašā vairākumā nav ātras komandas kustības? Es saprotu, ka viss manis sarakstītais ir vienā putrā - EMOCIJAS...Un vai man vienīgajam šķiet, ka Pekkas vadībā vismaz zaudētajās spēlēs mūsējie izskatījās labi, tikai nevarēja iemest tukšos vārtos? Spēle bija skatāma...Tagad arī pat tās sajūtas nav. Dārgā tauta es ceru, ka beidzot nākamajās mājas spēlēs ARĒNA būs tukša un tam ir jābut protestam ne pret spēlētājiem, bet gan pret kluba vadību.

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:36, pirms 12 gadiem
Iedomājaties, kāda būs situācija tabulā turnīra beigās! Nekas jau nemainīsies mūsu izpildījumā. Ilūzijas par PO var aizmirst, jautājums ir - vai būs jauns KHL rekords vismazāk iegūto punktu ziņā. Nebiju iedomājies, ka plaisa starp mūsu ne-vis-labākajiem un labākajiem ir tik liela. Par legiem jau izrunāts.

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:37, pirms 12 gadiem
trakais_v13 rakstīja: Eu cik vidēji maksāja biļete uz DR mājas spēlēm? par šādu cirku es nemaksātu neko
Par šādu hokeju jau DRīga valdei būtu jāpiemaksā, lai skatītos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-12-05 17:37, pirms 12 gadiem
maris no bumbuliem rakstīja: Kāds apkaunojums? Ko tu tur murgo? Stiprākie uzvarēja. Katru sezonu jebkurā Pasaules komandu sportaveidu līgā ir stiprākas un vājakas komandas, šogad RD ir vājāks, Magņitogorska ir pastiprinājusies ar NHL zvaigznēm, loģisks zaudējums viesos. Kur tu te redzi apkaunojumu?
Jučers slikti stāvēja, kliboja disciplīna, tiesneši arī deva apšaubāmus noraidījumus. viņiem paveicās, Rīgai ne.
Apkaunojumu es redzu faktā, ka komanda izjuka pa vīlēm! Jā, zaudēt zaudē visi, bet jāzaudē ir ar cieņu!!! Ābola virsvadībā komanda ir aizmirsusi, kas ir spēle aizsardzībā, ir tikai stulba, jēla un statiska darbības imitācija!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 17:38, pirms 12 gadiem
Kaadas ta slavas dziesmas tagad Riigai dziedaas... Kuru tagad atlaizham? Kad vienreiz vadiiba atziis, mums ir taa saucamais rebuilding year. NHL gan reizeem vinji ievilkaas ne vienas vien sezonas garumaa, bet labaak zinaat, kaa ir, nevis klausiities taas pasakas par gagaribniem un play off..........

  -1 [+] [-]

, 2012-12-05 17:38, pirms 12 gadiem
relouder rakstīja: Ābola kung, esi čalis un uzraksti atlūgumu
??? Vēl neesi iebraucis,ka te NAV treneru vaina!!!

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:38, pirms 12 gadiem
Jā muuseejiem jaatrenē aizsardzība kad pretinieks ir vārtu priekšā. Spēle aplauzās mums kad bijām iedzinējos 2 pret 4
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-12-05 17:39, pirms 12 gadiem
vismaz par komentāriem var pasmieties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:40, pirms 12 gadiem
DidzisLV rakstīja: Porejs šodien nospēlēja ļoti vāji, tiešām ļoti! Nepaņēma savu sedzamo, vismaz divas reizes vairākumā izlaida ripu no zonas, bija tramīgs un nevarīgs.
Tā ir jaunības un pieredzes trūkuma vaina, vienu spēli var nospēlēt perfekti, tad n-tās ar kļūdām!

  -1 [+] [-]

, 2012-12-05 17:40, pirms 12 gadiem
denebs rakstīja: Lai cik sūdīgi spēlētu Dinamo, visvairāk Latviju un visu cilvēku rasi kā tādu apkauno tādi spriedelētāji kā tu.
Tiešām, vienreiz vajadzētu kaut kā ierobežot šādu negatīvisma, izsmiekla un naida pilnus komentārus - varbūt vērtēt ne tik daudz pēc atsevišķiem "vārdiņiem", bet kontekstā... Vai aizliegt komentārus vispār. Savādāk pilnīgi riebjas lasīt - lai atrastu kaut ko sakarīgu, nākas paciest simtiem ateju smaku...
kā vienmēr ir tikai "pareizie" viedokļi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 17:40, pirms 12 gadiem
Rīgas Dinamo reāls KLIMAKS iestājies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-12-05 17:42, pirms 12 gadiem
trakais_v13 rakstīja: iesaku visiem DR faniem savus sezonas abonamentus izmantot toletes papīra vietā,vismaz neies zudumā
Tu piedāvā ar plastmasas karti tavu pēcpusi tīrīt? Āksts...

  +9 [+] [-]

, 2012-12-05 17:42, pirms 12 gadiem
Atlaist visus leģionārus!
PS - Dinamo, nevis "Ģinamo" vai "Rjižaņini". Latvijas galvaspilsētu sauc Rīga, nevis Rjiža
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 17:43, pirms 12 gadiem
Bobby Orr rakstīja: Paldies Malkinam & Co
Apsveicu, Bet taa ir Haļeva! 40. min pie 2:2 iipashi prieciigs nebiji droshvien.

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:44, pirms 12 gadiem
Kopumā likās laba spēle,BET beigās sabira Jučeram,pac vainīgs kļūdijās aiz saviem vārtiem! Es tikai gribētu zināt,vai mūsu vārtsargiem,kāds māca spēlēt ar nūju,situācijās kad prasās mest ripu ārā no zonas,tie vai nu piespiež (Telkvists,(tas ir labāk) ,vai dod piespēli cīņā (Jučers)?! Vajadzēja mums atstāt Holtu,tas ripu varēja izplivināt no zonas,aci nepamirkšķinot!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 17:44, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Apkaunojumu es redzu faktā, ka komanda izjuka pa vīlēm! Jā, zaudēt zaudē visi, bet jāzaudē ir ar cieņu!!! Ābola virsvadībā komanda ir aizmirsusi, kas ir spēle aizsardzībā, ir tikai stulba, jēla un statiska darbības imitācija!!!
Diemžēl šoreiz jāpiekrīt. Neredzu ko sī komanda varētu sasniegt Ābola (kā g.t.v.i.) un Galviņa (kā kapteiņa) vadībā. Protams, milzīgs klupšanas akmens ir Savickis & Co + mūsu GM (gribētos teikt vietas aizpildītājs), bet to nav mūsu spēkos mainīt (ja vien nepiesakās kāds suicide-bomber, joks!), turklāt, agrāk komanda ar citu (2-iem citiem) treneriem un citiem kapteiņiem (īpaši Ozo) pat pie šīs vadības spēleja PO.

  -1 [+] [-]

, 2012-12-05 17:45, pirms 12 gadiem
obana rakstīja: Iedomājaties, kāda būs situācija tabulā turnīra beigās! Nekas jau nemainīsies mūsu izpildījumā. Ilūzijas par PO var aizmirst, jautājums ir - vai būs jauns KHL rekords vismazāk iegūto punktu ziņā. Nebiju iedomājies, ka plaisa starp mūsu ne-vis-labākajiem un labākajiem ir tik liela. Par legiem jau izrunāts.
... bet kurā LV klubā, lai šo plaisu aizlāpa, ir LV līga, MHL, BAČ un KHL. LV līgā spēlē jaunieši, amatieri un pensionāri, reti kurā komandā norit profesionāls treniņdarbs. BAČ spēlē viena kome, bet arī tā cīnās tikai par iekļūšanu play-off, nevis par BAČ čempiontitulu. MHL, tie ir tikai juniori!

  +6 [+] [-]

, 2012-12-05 17:47, pirms 12 gadiem
Labs ieguvums...Pavlovs...tā arī nedzirdēju, ka komentētāji viņu piemin spēles laikā

  -1 [+] [-]

, 2012-12-05 17:48, pirms 12 gadiem
trakais_v13 rakstīja: līdz cik gadiem LV hokejā skaitās pieredzes trūkums?
... ja tu runā par Poreju, kam ir pirmās spēles KHL, tad tomēr tas ir pieredzes trūkums! Ja par Meiju, Bukartu un Džeriņu, tad meistarības trūkums, pat ar visu Meijas šodien parādīto sniegumu.

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:49, pirms 12 gadiem
angelos33 rakstīja: Apsveicu, Bet taa ir Haļeva! 40. min pie 2:2 iipashi prieciigs nebiji droshvien.
Viss tokiks ir haĺava,tad vinnê,tad zaudê,nu ja neticêtu,tad liktu tik 20
Pie 2:2 bija tã,bet tad perioda beigãs iemeta 3,bija labãks skats uz dzîvi

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:50, pirms 12 gadiem
Dinamo Comedy Show

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:51, pirms 12 gadiem
man saskaitijas Malkinam 6 punkti?!

  +8 [+] [-]

, 2012-12-05 17:51, pirms 12 gadiem
Līdz PO vietai tikai 5 uzvaras! Kas tad tas ir? Tas jau nekas. Tas jau tikai, gandrīz, tik pat daudz, cik šosezon kopā.

Kāpēc vēl tiek turēti tie ārzemju klauni? Par ko mūžīgi tiek sodīts Indrašis? Lai sāk stumt iekšā puikas no HK Rīga un miers. Te tāpat, jau sen nekas nav glābjams.

  +6 [+] [-]

, 2012-12-05 17:51, pirms 12 gadiem
Leģionāri caur atteikšanās draftu uz LM, tad - uz visām četrām debess pusēm. Atstāt Telly, lai nebūtu pavisam divciparu skaitļi un domāt par nākamās sezonas modeli, iespēlējot citus (nevis mūžīgi jaunos!) hokejistus. Savādāk gan šī sezona zaudēta, gan arī citais pamats nav ielikts.

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:51, pirms 12 gadiem
Lūzeri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-05 17:52, pirms 12 gadiem
KAUNS !!!!
Labi, ka mūsu ĪSTIE VĪRI- florbolisti visus vinnē !
sarauj, īsti vīri !!!!

un labs vēl ir arī Agris Daņiļēvičs

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:52, pirms 12 gadiem
angelos33 rakstīja: Apsveicu, Bet taa ir Haļeva! 40. min pie 2:2 iipashi prieciigs nebiji droshvien.
Runãjot par haĺavãm,haĺava bija aizpagâjušo svêtdien,kad uzliku 50 ka Ska vs Vitjaz spêlê bus over 6,5 goal
Pêc otrã 2:0,spêle beidzãs 4:3,tã ir haĺava

  -3 [+] [-]

, 2012-12-05 17:53, pirms 12 gadiem
finn rakstīja: Nu MALKINAM partnerus nevajag vins vienatne slana RD un LV izlasi
Tak viņi ir mīkstie, tie Malkini, ja tiesnesis nepietiesā un nesadod noraidījumus, skat, šodien Meija viens pats mazākumā piesmēja tos mēslus.

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:54, pirms 12 gadiem
Skaisti...!

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:54, pirms 12 gadiem
Tā tas ir, problēma kopumā izskatās nopietnāka nekā sākotnēji izskatās.

Mans subjektīvais viedoklis => nosacīti "jaunie" ienākot Dinamo nav spējuši pilnveidoties, labs piemērs Meija un Džeriņš. Jau piekto gadu. Un taustāma progresa nav, kādi bija, tādi palika. Izskatās pēc nepareizām individuālām treniņu metodēm (ja tādas vispār tiek pielietotas).

PuLVeris rakstīja: ... bet kurā LV klubā, lai šo plaisu aizlāpa, ir LV līga, MHL, BAČ un KHL. LV līgā spēlē jaunieši, amatieri un pensionāri, reti kurā komandā norit profesionāls treniņdarbs. BAČ spēlē viena kome, bet arī tā cīnās tikai par iekļūšanu play-off, nevis par BAČ čempiontitulu. MHL, tie ir tikai juniori!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 17:55, pirms 12 gadiem
Dinamo tak kkdi klauni Vairākums kā amatieriem, drizāk ielaidīsim vairākumā nekaa iemetīsim kur prāts Jurčeru likt kastē pret tādiem grandiem Tas pats bija pret Ufu =)
Meija shodien labs =)

  +3 [+] [-]

, 2012-12-05 17:56, pirms 12 gadiem
Labs darbs, Ābol! Tā turpināt !!

     [+] [-]

, 2012-12-05 17:56, pirms 12 gadiem
Celerons rakstīja: Tak viņi ir mīkstie, tie Malkini, ja tiesnesis nepietiesā un nesadod noraidījumus, skat, šodien Meija viens pats mazākumā piesmēja tos mēslus.
Man nepatīk krievu hokejisti, bet ko tik es neatdotu, lai es būtu tāds mīkstais kā Malkins.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-12-05 17:56, pirms 12 gadiem
Celerons rakstīja: šodien Meija viens pats mazākumā piesmēja tos mēslus.
2:7...kursh kuru piesmeja...

  +5 [+] [-]

, 2012-12-05 17:57, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kepka, gan jau Rīgas Dinamo beidzot tiks likvidēts un viss nostāsies savā vietā, tādēļ nepārdzīvo.
Es nepārdzīvoju "glumais priščik", priecājos par Rīgas Dinamo, tie ir īsti vīri, cīnās ar to kas ir, nevis kā te daži labi, aizkadrā onanē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-12-05 17:58, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: Leģionāri caur atteikšanās draftu uz LM, tad - uz visām četrām debess pusēm. Atstāt Telly, lai nebūtu pavisam divciparu skaitļi un domāt par nākamās sezonas modeli, iespēlējot citus (nevis mūžīgi jaunos!) hokejistus. Savādāk gan šī sezona zaudēta, gan arī citais pamats nav ielikts.
Pilnīgi piekrītu, tikai vēl varbūt Džonsonu (vinš arī šķiet ir ne-dārgakais no leģionāriem) var atstāt. Lai gan mest iekšā šim ne īpaši sanāk, tomēr, vismaz saiknē ar Karsumu un Indraši, dalīja lieliskas piespēles (cita runa, ka abi mūsējie ne vienmēr tās varēja / mācēja izmantot). Jāatjauno šī maiņa. Vismaz bija maiņa, kas gandrīz katrā spēlē guva vismaz 1 vārtus stabili.

  +4 [+] [-]

, 2012-12-05 17:59, pirms 12 gadiem
Pie ZNAROKA netikit jāsauc RŽIHA.

  +4 [+] [-]

, 2012-12-05 18:02, pirms 12 gadiem
Kāda jēga no Ivanāna, ja neviens cits viņam nedod pat iespēju sevi aizstāvēt... 90% spēlētāju domā, ka uz ledus atrodas tikai viņi, ripa un pretinieku vārtsargs, kuram ir jātrāpa ar ripu. Bet ir taču arī pretinieka spēlētāji pret kuriem var izdarīt spēka paņēmienus. Žiru pa pusei, bet pārējie kanādieši bija mīkstākie no kanādiešiem, kādus gadījies redzēt hokeju spēlējam, tur pat pašiem kanādiešiem kauns! Tas ir īpašs talants savākt visus tādas lupatas vienā komandā, uzslava vadībai!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 18:03, pirms 12 gadiem
Ai ai ai! Kāda neraža...

  +8 [+] [-]

, 2012-12-05 18:05, pirms 12 gadiem
DR komandas himnai vajadzētu būt Labvēlīgā Tipa dziesmai "Tu mani demoralizē"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-12-05 18:17, pirms 12 gadiem
kapec netiek piesaistiti speletaji no farmkluba, te tak visa komanda jaizvieto, laidiet spelet, kas grib
Slēpts komentārs: krishs#8

     [+] [-]

, 2012-12-05 18:18, pirms 12 gadiem
Kā teiktu aizjūras komentātori - "give a guys credit"! Tak "svētais" arī teica, ka šogad ir labākais sastāvs atjaunotā RD vēsturē un sezonas beigās džeki paņems vēl to kosmonauta "kapu"! Vai būtu iemesls šaubīties? Tūlīt sāksies NHL un liela daļa KHL top džeku atkal pārbrauks pāri dīķim!

  +2 [+] [-]

, 2012-12-05 18:18, pirms 12 gadiem
obana rakstīja: Tā tas ir, problēma kopumā izskatās nopietnāka nekā sākotnēji izskatās.

Mans subjektīvais viedoklis => nosacīti "jaunie" ienākot Dinamo nav spējuši pilnveidoties, labs piemērs Meija un Džeriņš. Jau piekto gadu. Un taustāma progresa nav, kādi bija, tādi palika. Izskatās pēc nepareizām individuālām treniņu metodēm (ja tādas vispār tiek pielietotas).
Tāpēc es visu laiku uzsveru, ka DR sistēmai vajag savu fārmklubu, ar saviem 25 spēlētājiem, saviem treneriem, savām treniņmetodikām, ar saviem spēles taktiskajiem zīmējumiem! Piemēram, spēlējot BAČ cīnīties, kā minimums par 3-nieku, bet ar labāku sastāvu, pat par čempionu titulu! Tad varam runāt, ka ir maiņa DR spēlētājiem, nevis murgot par HK Rīga spēlētāju iespēlēšanu DR!

  +2 [+] [-]

, 2012-12-05 18:19, pirms 12 gadiem
Malkins ar Ovi dejo gangnam style,kamēr dinamo riga cīnās par Gagarina nakstpodu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-12-05 18:22, pirms 12 gadiem
nja bez komentariem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-05 18:28, pirms 12 gadiem
Vai ta ne 6 Malkinam?

     [+] [-]

, 2012-12-05 18:30, pirms 12 gadiem
Izskatas diezgan bedigi paslaik

Ko var darit lietas laba?? tiesham panemt no liepajas pus komandu,lai sie izmegina spekus,citadi jau kauns pa visu gimi!!! es tik stastu,sodien vinnesim,bet nu jau liekas,ka neko mes nevinesim

Veciem japalasa komenti,varbut kads aizdomasies,seviski domaju par latviesiem, spele ka plukatas!!! specigs pretinieks,bet nevajag tadelj nolaisties!!Jacinas, vel vairaik!

P.S. Malkina speja lasit punktus pret dinamo,vienkarsi apbrinojama!!! varbut vinju japeta atseviski,pirms katras speles! tas ka trijata sak slidot pakalj,skaidrs ka bus piespele brivajam speletajam!Zvaigzne liels,tomer NHL 4trus punktus katru speli nelasija,taka nemakam vinju apturet,jadoma kkas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 18:32, pirms 12 gadiem
Ko tgd Dinamo vadiba daris!?!Atlaidis ari Ābolu!!????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-05 18:33, pirms 12 gadiem
Šitais RD modelis nevelk absolūti. Kauns vien.

  +2 [+] [-]

, 2012-12-05 18:36, pirms 12 gadiem
Malkins atlaiž Arti Ābolu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-05 18:40, pirms 12 gadiem
laurenss9999 rakstīja: Izskatas diezgan bedigi paslaik

Ko var darit lietas laba?? tiesham panemt no liepajas pus komandu,lai sie izmegina spekus,citadi jau kauns pa visu gimi!!! es tik stastu,sodien vinnesim,bet nu jau liekas,ka neko mes nevinesim

Veciem japalasa komenti,varbut kads aizdomasies,seviski domaju par latviesiem, spele ka plukatas!!! specigs pretinieks,bet nevajag tadelj nolaisties!!Jacinas, vel vairaik!

P.S. Malkina speja lasit punktus pret dinamo,vienkarsi apbrinojama!!! varbut vinju japeta atseviski,pirms katras speles! tas ka trijata sak slidot pakalj,skaidrs ka bus piespele brivajam speletajam!Zvaigzne liels,tomer NHL 4trus punktus katru speli nelasija,taka nemakam vinju apturet,jadoma kkas!
Malkins punktus ir lasijis/lasīs vienmēr un visur! Kā Tu domā kāpēc viņš ir pasaules top hokejists un par ko viņam maksā tos milijonus?

  +4 [+] [-]

, 2012-12-05 18:41, pirms 12 gadiem
maris no bumbuliem rakstīja: Ko var darīt, ka soomu santa nav pienācīgi sagatavojis komandu sezonai, Abols tur nav vainīgs.
haha, kas par cirvi tu esi!
Pie somu Santas mēs vismaz laukumā neizskatījāmies pēc kusliem iesācējiem un ņergām, bija kaut kāds spēles zīmējums un presings, nevis šitā ļaušana pretiniekam darīt, ko grib un ņirgāties par mums.
Pie viņa pietrūka tikai realizācija, jo uz laukuma komanda lielāko daļu spēļu bija labāka par pretinieku.

     [+] [-]

, 2012-12-05 18:43, pirms 12 gadiem
Nevar Magnitku vinnēt ar trim maiņām,vai tik tiešām trenneri to nesaprot???Spēlē ļotišvaki nospēlēja jaunais aizsargs Porejs,nevajadzīgs noraidījums(realizēts vairākums) un divreiz pilnīgi brīvu atstāja savu sedzamo (2 vārti)...Mūsējo spēle vairākumā,pilnīga katastrofa!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-12-05 18:44, pirms 12 gadiem
maris no bumbuliem rakstīja: Ko var darīt, ka soomu santa nav pienācīgi sagatavojis komandu sezonai, Abols tur nav vainīgs.
Beidz visu novelt uz vienu treneri, kas šamējiem fizisko trenēja, Pekka ko? Ja jau Tu slavini Ābolu, tad jautājums, ja Pekka šo nelaida pie darīšanas, tad kāpēc gan viņš nevarētu palīdzēt jaunajiem attīstīt individuālās iemaņas un prasmes. Tāpēc ka arī viņam pa lielam ir po...uj, vai labi slido, precīzas piespēles dod, ir vai nav metiena, bet 25 spēlētājus jau salasīs priekš spēlēšanas, un galu galā, ja kas, Duļevskis ar Čičiku palīdzēs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-05 18:45, pirms 12 gadiem
Pēc autora rakstītā Malkinam( 1+4), bet pēc zemāk rakstītā jau sanāk 2+4...

     [+] [-]

, 2012-12-05 18:45, pirms 12 gadiem
Ko mēs gribam no Dinamo? Mēs atceramies, cik "veiksmīgi" malkinu PČ varēja nosegt FIN, SWE u.c. izlases?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 18:46, pirms 12 gadiem
maris no bumbuliem rakstīja: Galvenais treneris atbild par visu sagatavošanās procesu!
To pašu šobrīd var teikt par Ābolu!!!

  +3 [+] [-]

, 2012-12-05 18:46, pirms 12 gadiem
Žēl, ka spēli neredzēju, bet kauns tā pat par mūsu ģinamku!!!

     [+] [-]

, 2012-12-05 18:47, pirms 12 gadiem
Kr.Rēdliha pēcspēles komentārs:
Kr.Rēdlihs: Nemeklēsim nekādus attaisnojumus -...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-05 18:49, pirms 12 gadiem
maris no bumbuliem rakstīja: Ābolam bija 3 mēneši komandas gatavošanai?
Tu domā, ka Pekkam tik daudz bija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-12-05 18:49, pirms 12 gadiem
un kurs teica ka ar Abolu bus labak? Drizak vel lielaka pakala neka bija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-12-05 18:50, pirms 12 gadiem
maris no bumbuliem rakstīja: Pastāsti sīkāk, par ko kauns?
Tev jau vienreiz teica, par necīnīšanos!!!

  +2 [+] [-]

, 2012-12-05 18:51, pirms 12 gadiem
Pašlaik spēlē Barsi un Sibirj, NS 3/3 sākuma joprojām vadībā- 3:4; Dārziņam un Kuldam pagaidām pa vienai piespēlei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-05 18:52, pirms 12 gadiem
maris no bumbuliem rakstīja: Varbūt ne? Pat vairāk...
Īsti neatceros, bet pēc reglamenta pirmssezonas sagatavošanās sākas 1 mēnesi pirms čempionāta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 18:52, pirms 12 gadiem
objektīvais1 rakstīja: ja neatceries tad pie soma bija pēdēja vieta un arī tagad ir pēdējā, nekāda atsķirība. soms nočakarēja visu labo rd hokeju kas bija pirmajās sezonas, bet ābols turpina to darīt
Atvaino, bet 1 sezonā, LV spēlētāji netaisīja rezultātu!!!

  +2 [+] [-]

, 2012-12-05 18:53, pirms 12 gadiem
Man nav kauns par Dinamo R sniegumu, man kauns ir par Dinamo R vadibu , legionariem , ka tur bija ar to mērķi Gagarins vai ari nepalikt pēdējiem

     [+] [-]

, 2012-12-05 18:54, pirms 12 gadiem
maris no bumbuliem rakstīja: Viņi cīnās, tikai tagad ir apjukums un komanda pēc 1,5 gadu čakarēšanas pa 3 nedēļām nevar pārmesties uz citu spēles stilu...
Beidz gvelzt mantras! Visu mūžu ir spēlējuši un trenējušies pie šādas sistēmas, 1,5gadu pārtraukums un, ak dievs, visu ir aizmirsuši!!! Kas par ņergām!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-12-05 18:54, pirms 12 gadiem
Briesmīgākā no sezonām,visā Dinamo vēsturē,gribās lai šī sezona ātrāk beigtos,un vismaz ne ar pēdējo vietu.

  +4 [+] [-]

, 2012-12-05 18:55, pirms 12 gadiem
objektīvais1 rakstīja: ja neatceries tad pie soma bija pēdēja vieta un arī tagad ir pēdējā, nekāda atsķirība. soms nočakarēja visu labo rd hokeju kas bija pirmajās sezonas, bet ābols turpina darīt to pašu
Pie soma laidām vidēji 2 ripas pa spēli vārtos, pie latvieša - 5!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-05 18:56, pirms 12 gadiem
maris no bumbuliem rakstīja: Prakstiski 2 mēneši pirms čempionāta, otrkārt apejot reglamentu, individuāli tu viņiem vari dot uzdevumu trenēties kaut no maija beigām un sakačāt fizuhu...
... bet nedara taču!!! Latvieši ir paklausīga tauta, ja nav ļauts, tad ievēro aizliegumu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-12-05 18:58, pirms 12 gadiem
objektīvais1 rakstīja: toties ar katru nākamo sezonu mūsējie tikai progresēja, bet tad atnāca neaptēstais soms un spēlētājiem sākas pilnīgs regress - cipulis, niževijs, krisjānis, cibuļškis, bukarts. tagad spēle nobrukusi pavisam
Jā, Bukarts un Cibuļskis pie Šuplere bija megazvaigznes!!! Nesmīdini tautu!!!

     [+] [-]

, 2012-12-05 18:58, pirms 12 gadiem
Rezultāts taču tev visu pasaka, kas te ko nesaprast
maris no bumbuliem rakstīja: Pastāsti sīkāk, par ko kauns?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-12-05 18:59, pirms 12 gadiem
objektīvais1 rakstīja: kāda starpība cik laida 2 vai 5, pēdējie bija un palika
Starpība ir starp kājām!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 19:00, pirms 12 gadiem
maris no bumbuliem rakstīja: Nu jau tu lej, lielākā daļa, ja ne visi jau jūnijā ir uz ledus...
Individuāli, par savu naudu īrējot ledu, bez g.trenera līdzdalības!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 19:03, pirms 12 gadiem
Indrašis cik spēlēs jau nav spēlējis ? Ābols uzēdies ?

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 19:03, pirms 12 gadiem
maris no bumbuliem rakstīja: Tā, kā tomēr meistarības ziņā daļa komandas atpaliek no KHL līmeņa, tad rezultātu var panākt tikai ar GUDRU hokeju un spēju iedvest spēlētājiem vēlmi izlikt sevi uz laukuma par 110% procentiem.
Nevis mēģināt skriet ar galvu sienā un gaidīt rezultātu, kā to Pekka darīja. Pagājušogad paveicās, ka Sprukta maiņa izvilka un izglāba Pekas ādu, šogad nav īsti tāda maiņa...
Ja nepietiek meistarības, tad jāspēlē gudrs aizsardzības-pretuzbrukumu hokejs! Tikai ne ar šādiem uz vietas stāvistiem un kļūdu meistariem! Kas aizsardzība, tā kļūda, pēc kļūdas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-05 19:04, pirms 12 gadiem
Cik jau var zaudet ?

  +3 [+] [-]

, 2012-12-05 19:04, pirms 12 gadiem
objektīvais1 rakstīja: protams ka pie šuplera bija daudz labāki nekā pie soma. soma vadība pilnīgi visi ir regresējuši
Tu esi nevis objektīvais1, bet subjektīvais0!!!

  +2 [+] [-]

, 2012-12-05 19:06, pirms 12 gadiem
maris no bumbuliem rakstīja: Tas neliedz komandas vadībai noteikt individuālu treniņu grafiku, vasarā jau galvenais no sākuma ir fizisko uztrenēt, lai būtu sezonai gatavs, RD spēlētāji nebija gatavi 3 preiodiem skriet Pekas stilā...
Es jau par to pašu, kur tad bija tavs Ābols, kāpēc nepalīdzēja trenēties individuāli???

Fizuhas treniņplānu sastāda Klucis!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-05 19:13, pirms 12 gadiem
maris no bumbuliem rakstīja: Iepriekšēja trenera neizdarība...
Šuplera

  -1 [+] [-]

, 2012-12-05 19:14, pirms 12 gadiem
čaļi, es jūs apbrīnoju. Dinamo visu sezonu to tik dara kā s ū k ā , bet jūs turpinat te bliezt komentārus - liet asaras, gāzt žulti un ko tik vēl ne. Laikam jūs esat patiesi fani. Nu, man, piemēram, ir tā, ka man par Dinamo galīgi jebkāda interese zūd līdz ar katru zaudējumu

  +2 [+] [-]

, 2012-12-05 19:14, pirms 12 gadiem
objektīvais1 rakstīja: labāk paņem savas acis rokas un paskaties kāda statistika cibuļskim, bukartam bija pie suplera un kāda pie trulā soma. pie šuplera biaj progress bet pie soma bija regress un tās ir statistikas fakts nevis tavs subjektīvais viedoklis

Континентальная Хоккейная Лига - Игроки
http://www.khl.ru/players/15389/
Uzvelc brilles, jeb labāk pakustini pelavas savā galvā un atceries ar ko vienā pārī spēlēja Cibuļskis!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-12-05 19:20, pirms 12 gadiem
Aragon, Tavas pieturzīmes reāli traucē lasīt. Par pārējo - var būt, bet vilciens jau būs tu tū, visi cenšas dabūt punktus arī no stiprākām komandām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-12-05 19:27, pirms 12 gadiem
objektīvais1 rakstīja: tipa ozoliņš? tavai zināšanai ozoliņš arī pagājušo sezonu spēleja pie trulā soma ar cibuļški, bet paskaties paša ozoliņa statistiku arī viņam pie trulā soma bija pilnīgs regress, īpaši lietderībā

http://www.khl.ru/players/16150/
Ne tikai Ozoliņa faktors, bet arī fakts, ka kopā ar Ozoliņu tika laists izspēlēt vairākumu, tātad ar pirmajām divām vadošajām maiņām! Tieši tad arī aizsargi gūst šos daudzos vārtus!!!

ps

Atvainojos, bet Bukarta regress no 3-4 vārtiem sezonas laikā uz 1, jā tas ir anormāls lielums!!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-05 19:36, pirms 12 gadiem
A-BURTS tas pats rakstīja: pats galvenais vilciens mums vel ir prieksa,ta ir OS kvalifikacija Gagarina vilciens lai lido kosmosa,nav zel!
Vāji ticās, ka nespējnieki var pārvērsties kā uz burvju mājienu. Māte Terēze arī jau aizsaulē...

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 19:36, pirms 12 gadiem
Nu sūdīgi, ko lai saka... Bažas par februāra turnīru!
Dinamo tagad jāņem punkti, tagad diezgan "ņemami" pretinieki!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-12-05 19:40, pirms 12 gadiem
bet nu ir arī pozitīvs moments! Kad liekās, ka vairs nevar būt slikti - vēl ir kur!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 19:40, pirms 12 gadiem
objektīvais1 rakstīja: kāda starpība 3-4 vartiem, visiem kurus es tev liku priekša pie soma bija regress. manā skatījumā viņš vispār nočakarēja visu komandas stilu un spēli, arī psighaloģisko garu ar saviem 1 - 2 goliņiem un zaudējumiem, priekš viņa trulā hoķa salasija visus z-amerikas pabiras un tagad lai ābos maca šiem spēlet eiropas hoķi. reāli soms bardaku sataisīja un notinas un tagad tieciet ar to galā
Lūdzu, sīki un smalki izskaidro, ar ko Pekka nočakarēja komandas spēles stilu!!! Man nevajag tavas mantras! Paskaidro uz pirkstiem!!!

     [+] [-]

, 2012-12-05 19:41, pirms 12 gadiem
A-BURTS tas pats rakstīja: kadi vel burvju majieni? kadas tur Terezes? OS kvalifikacija nestasies preti ne Malkini ne Ove4kini,bus krietni vieglak
Vieglāk??? Atbildība, stress, nesaturēšana, nu, redzēsim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-05 19:45, pirms 12 gadiem
A-BURTS tas pats rakstīja: cik speles Bukarts bija piedalijies sosezon? cik ilgs speles laiks viniam bija ticis? cik minutes(sekundes) vins bija pavadijis vairakuma izspeles? ka var kaut ko gaidit na 4alia,ar tadiem niecigiem speles laikiem? ja vins speletu tik daudz un tik biezi ka sodien,un ar tiem pasiem partneriem,rezultats butu pavisam savadaks, un tas attiecas ari uz mainiu kopuma ceru sos redzet spelejot pret Auto un Minsku,jo itin biezi pret sada limenia komandam(un izlasem) viniem sanak pa istam uguniot
Vienīgā lieta, kurai es piekrītu, ka Bukartu nemēģina iespēlēt pirmajās divās maiņās! Viņš tām ir radīts! Bet Ābols jau 3 gadus atpakaļ bija ļoti kritisks par Bukarta vēlmi, cīņassparu! Tāpēc arī tagad labākajā gadījumā viņš turpinās regresu 3.maiņā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-05 19:50, pirms 12 gadiem
objektīvais1 rakstīja: uzskaitīt tev ko es redzēju pie soma - trulu skriešanu, trulus metienus, trulu uzbrukumu, trulus zaudējumus un trulu lekšanu ar galvu bortā, un vairāk pa lielam nekā tāpēc nav brīnums kāpēc ir regress jo tagad visi mūsējie prot tikai truli skriet, truli mest un truli lekt. to visu mācija soms.
... un Ābols stāvot blakus gan Ŗūķim, gan Pekkam darīja to pašu! Mācīja trulības! Tad kāpēc viņš būs tas, kurš glābs DR?

  -1 [+] [-]

, 2012-12-05 19:53, pirms 12 gadiem
Ir arī pozitīvais visos šajos izbraukuma zaudējumos Savickim!...Var atlaist visus leģionārus (tā jau iepriekš rīkojās KHL komandas, kurām nebija cerību tikt pleijofos), atlaist ar resnu mugursomu, pār plecu pārmestu, algas dienās nākošos Latvijas Zvaigžņus....
Artim tagad jābūt tēraudcietam sarunās ar Kalvīti (Savickas&Ulmanis - tie no hokeja ir attalinātas personas - viens zin kā sauc GAZPROM šefu - otrs [pēc zvana padomdevējam] kā sauc Lieldienu Salas Prezidentu.....) - bet abi nezin kāpē hockeju spēlē ar slidām , nevis tenisa raketēm....
Artim Ābolam vajadzētu dot iespēju tagad ar jaunajiem -perspektīvajiem Latvijas hokeja audzēkņiem veidot nākamās sezonas(ja tāda būs?) sastāvu....Jo sliktak taču nebūs! No KHL NEIZKRITĪSIM - kamēr Krievija būs labvēlīgi žēlīga!
Lai dzīvo un staro Rīgas DINAMO 2013/2014!!!!!

     [+] [-]

, 2012-12-05 19:54, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: Vieglāk??? Atbildība, stress, nesaturēšana, nu, redzēsim.
...MENO PAUZES....

  +3 [+] [-]

, 2012-12-05 19:54, pirms 12 gadiem
Šitiem zēniem ir tikai viena iespēja. Tā gan nav atkarīga no viņiem. Tikai, ja amerikosi savāks visu to pasaules krējumu atpakaļ un NHL sāksies spēles. Tikai tad KHL atgriezīsies tas viduvējais hokejs un Rīdiniekiem parādīsies iespēja uzvarēt kaut pāris mačus. Citādi Savickis ir pilnīgs āksts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-12-05 19:54, pirms 12 gadiem
erred rakstīja: Ir arī pozitīvais visos šajos izbraukuma zaudējumos Savickim!...Var atlaist visus leģionārus (tā jau iepriekš rīkojās KHL komandas, kurām nebija cerību tikt pleijofos), atlaist ar resnu mugursomu, pār plecu pārmestu, algas dienās nākošos Latvijas Zvaigžņus....
Artim tagad jābūt tēraudcietam sarunās ar Kalvīti (Savickas&Ulmanis - tie no hokeja ir attalinātas personas - viens zin kā sauc GAZPROM šefu - otrs [pēc zvana padomdevējam] kā sauc Lieldienu Salas Prezidentu.....) - bet abi nezin kāpē hockeju spēlē ar slidām , nevis tenisa raketēm....
Artim Ābolam vajadzētu dot iespēju tagad ar jaunajiem -perspektīvajiem Latvijas hokeja audzēkņiem veidot nākamās sezonas(ja tāda būs?) sastāvu....Jo sliktak taču nebūs! No KHL NEIZKRITĪSIM - kamēr Krievija būs labvēlīgi žēlīga!
Lai dzīvo un staro Rīgas DINAMO 2013/2014!!!!!
... un Ābols stāvot blakus gan Ŗūķim, gan Pekkam darīja to pašu! Mācīja trulības! Tad kāpēc viņš būs tas, kurš glābs DR?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-05 19:58, pirms 12 gadiem
objektīvais1 rakstīja: uzskaitīt tev ko es redzēju pie soma - trulu skriešanu, trulus metienus, trulu uzbrukumu, trulus zaudējumus un trulu lekšanu ar galvu bortā, un vairāk pa lielam nekā tāpēc nav brīnums kāpēc ir regress jo tagad visi mūsējie prot tikai truli skriet, truli mest un truli lekt, un to visu mācija soms.
tu pats esi vistrulakais trollis kads te vispar ir redzets, amurgalva, trulikis, kas no hokeja vispar neko nejedz, ej projam uz basketbolu, tur visi tadi truliki ka tu.....

     [+] [-]

, 2012-12-05 20:02, pirms 12 gadiem
mosh neskataties un tad arī nekomentējat ,jo viņi neuzvarēs arī nakamspēl utt. varat savus komentārus copy paste jau uz nakamas spēles rezultata rakstu ,jo gala rezultāts atkal būs zāģis

     [+] [-]

, 2012-12-05 20:03, pirms 12 gadiem
ew
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-05 20:06, pirms 12 gadiem
Rīgas Avtomobilist

  -2 [+] [-]

, 2012-12-05 20:09, pirms 12 gadiem
Es jūtu būs labi šosezon, Dinamo netiks play off. Basketbols rullē

  +2 [+] [-]

, 2012-12-05 20:11, pirms 12 gadiem
Nav jau nemaz tik traki, tikai -5. Basketā gadās pat -40.

     [+] [-]

, 2012-12-05 20:14, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: ... un Ābols stāvot blakus gan Ŗūķim, gan Pekkam darīja to pašu! Mācīja trulības! Tad kāpēc viņš būs tas, kurš glābs DR?
Tāpēc ka lēts treneris.... no Krievijas pārskaitīto naudu Savickis spēs sadalīt savu draugu pulkā....a Artim pietiks ar galvenā trenera sertifikātu, bezmaksas pusdienām un pārsimts latiem mēnesī!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 20:14, pirms 12 gadiem
objektīvais1 rakstīja: tev trulikim diemžēl vispār nav nekādu argumentu, nakās tikai lasīt to ko es rakstu, objektīvu patiesību kura diemžēl tavai psihaloģijai ir par smagu, tāpec ir tādi truli uzbraucieni. tā parasti dara tie kas atsakās pieņemt objektīvu patiesību
truli skriet, truli mest, truli uzbrukt, pastasti ka tas ir ??? un vel pastasti ka tas butu jadara pareizi, jo tu tacu esi specuks es zinu, nekautrejies uz prieksu ,sac mes visi gaidam..........

     [+] [-]

, 2012-12-05 20:17, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: ... un Ābols stāvot blakus gan Ŗūķim, gan Pekkam darīja to pašu! Mācīja trulības! Tad kāpēc viņš būs tas, kurš glābs DR?
Tāpēc ka lēts treneris.... no Krievijas pārskaitīto naudu Savickis spēs sadalīt savu draugu pulkā....a Artim pietiks ar galvenā trenera sertifikātu, bezmaksas pusdienām un pārsimts latiem mēnesī!
Un vēl ceļot pa Putina Zemi - ielinkojot arī čehiju un slovakiju!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 20:19, pirms 12 gadiem
Veči,nomierinaties,ieslēdziet LTV 7 un paskataties kā jaunie kapā ar Loko,baigi sakarīgā spēle.

     [+] [-]

, 2012-12-05 20:19, pirms 12 gadiem
Blues rakstīja: truli skriet, truli mest, truli uzbrukt, pastasti ka tas ir ??? un vel pastasti ka tas butu jadara pareizi, jo tu tacu esi specuks es zinu, nekautrejies uz prieksu ,sac mes visi gaidam..........
Viņš ir kārtīgs cementa un asfaltbetona vedējs!...un kārtīgi pilda savu darbu - jo savādāk viņu izmestu no darba!....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 20:32, pirms 12 gadiem
Starp citu...plkst. 22:00 TV-6 sāks rādīt so spēli, un visi (arī tie kuri bija darbā) un citi interesenti varēs ar interesi vērot kā veidojās šī spēle un GaLa REZULTĀTS!

     [+] [-]

, 2012-12-05 20:39, pirms 12 gadiem
erred rakstīja: Tāpēc ka lēts treneris.... no Krievijas pārskaitīto naudu Savickis spēs sadalīt savu draugu pulkā....a Artim pietiks ar galvenā trenera sertifikātu, bezmaksas pusdienām un pārsimts latiem mēnesī!
Amatā būs gan, bet nevis glābējs!

  -2 [+] [-]

, 2012-12-05 20:42, pirms 12 gadiem
objektīvais1 rakstīja: tas ir tā - vienkārši skrien un met vartsargam virsū, tieši pa nabu. tadu hoķi piedāvaja soms, skriet un mest kā truliķiem bez domāsanas un diemžēl tādi paši palika arī mūsējie. pie šuplera bija izspēles ar viltību un prātu, diemžel ābols nekādas izspēles nemāca, to pēc vairākumiem var redzēt. suplers starpcitu šodien apspēlēja traktoru, to pasu kuram dr pakāsa iepriekšejo reizi
... tikai kāds sastāvs ir Donbasam un kādi izpildītāji bija DR pie Rūķa!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 20:44, pirms 12 gadiem
erred rakstīja: Starp citu...plkst. 22:00 TV-6 sāks rādīt so spēli, un visi (arī tie kuri bija darbā) un citi interesenti varēs ar interesi vērot kā veidojās šī spēle un GaLa REZULTĀTS!
Dažs labs ar cerībām gaidīs, ka atkārtojumā DR atspēlēsies un uzvarēs 8:7!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-05 21:01, pirms 12 gadiem
objektīvais1 rakstīja: un kāds tad ir sastāvs donbasam un kāds bija rd pie rūķa. tagad tu paskaidro sīki un skaidri jo es nesapratu ???
Izpildītāju meistarības līmenis!!! Salīdzinājumā, šodienas DR, Rūķa DR, un Rūķa Donbass!

  -1 [+] [-]

, 2012-12-05 21:03, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Dažs labs ar cerībām gaidīs, ka atkārtojumā DR atspēlēsies un uzvarēs 8:7!!!

Bet ja nu tomēr, nevar jau zināt,varbūt Dinamo pa šīm pāris stundām kaut ko būs izmainījuši savā spēlē, cerība mirst pēdējā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-05 21:11, pirms 12 gadiem
maris no bumbuliem rakstīja: Vienkārši izcils koementārs - vairs nebrīnos par visu pārējo, ko tu sarakstīji
Humors ir, bet nav kas satīra!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-12-05 21:18, pirms 12 gadiem
Kā jūties Savicki?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-05 21:24, pirms 12 gadiem
objektīvais1 rakstīja: kādu tas soms meistarību ielika tāds arī bija, skrien un met līmenī. un gribi teik ka donbasam izpildītāji ir labāki kā traktoam ja jau šupis viņus apspēja pēc tavas loģikas sanāk ka arī vitjaz meistarība ir 5 reizes augstāka nekā rd jau reiz šosezon vitjaz tik labi spēle. viņiem vienkārsi paveicās ka treneris nav trulenis
Klau nu kādu meistarību Rūķis var ielikt Ozoliņam? A, Poņikarovskim! Tas pats ar Pekku, ja viņš individuāli nenodarbojas ar spēlētājiem? Vairāk ir runa par komandas ķīmiju, saskaņotu darbību aizsardzībā, par uzdevumu izpildi! No brīvdomātāju izpildījuma mēģināja pāriet uz organizētu izpildījumu!

     [+] [-]

, 2012-12-05 21:25, pirms 12 gadiem
Skatos HK-Rīga un Loko MHL spēli; tas pats Dinamo vien ir - skrien, cīnās, bet neko nevar iemset .

     [+] [-]

, 2012-12-05 21:29, pirms 12 gadiem
Atcereties kaa juus sheit blavat " Nost to shupleru" un ta talaak..Shupliera laika komandaa daudz reiz labaak speleeja...un ne tikai tapeec ka bija Darzins, Redlihs und Spukts...ej, un Dinamo neaokauno LAtvijas hokeju, tikai liec skaidriibu par realo vietu pasaulee..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-05 21:50, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Kam Tu to stāsti? A-Burtam, Subjektīvajam un Bumbulim?
A ko Tu zini, varbūt cilvēki nāks pie prāta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-05 22:02, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Diez vai..
Kā saka, optimisti apgūst angļu valodu, pesimisti - ķīniešu, bet reālisti apgūst kalašņikovu!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 22:08, pirms 12 gadiem
AABOLS vainiigs. NEVAJAG TEIKT, KA MALKINS MALKINS. IEPRIEKSH NEZINAAJI, KA PRET VINJU SPEELEES?????????? TAPEEC JAU JAAGATAVO VIENS-DIVI SPEELEETAAJI, KAS TO MALKINU MEDII. NESKATAAS UZ RIPU VISPAAR, BET MALKINAM ELPO SEJAA VISU LAIKU. TAA BIJIS VISOS SPORTA VEIDOS PIE GUDRAAKA TRENERA. NEBUUTU MEIJAS BUUTU 00000000000
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-05 22:10, pirms 12 gadiem
mēsli.

     [+] [-]

, 2012-12-05 22:16, pirms 12 gadiem
A-BURTS tas pats rakstīja: uzskati mani par realistu kalasnikovs ir apguts(jau sen) un pietaupits,katram gadijumam ka saja video Пять детей и автомат Калашникова - YouTube starp citu,lielisks dzivesveids prieks Melissas,lai nonemtu depressiju
Es Tevi personīgi nepazīstu, tik Tavu virtuālo personu, tāpēc nemācēšu spriest, bet reālists Tu noteikti neesi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-05 22:39, pirms 12 gadiem
Pēdējās 8 spēles esam zaudejusi tikai top8 komandām. Un uzvarejusi mums lidz vērtīgāko hefteximiku. Nav tik bezcerīgi
Turpmāk 6 spēles tikai 1 top komanda. Te janem punkti.
Janvāri no 10 spēlēm tikai 2 top komandas. Arī iespējas pie tuvoties playoff-off vai vismaz atgūt pārliecību pirms Olimpiskās kvalifikācijas.

  -1 [+] [-]

, 2012-12-05 22:40, pirms 12 gadiem
Detlefs rakstīja: Cik jūs esat nožēlojami.
Vienkārši drausmas.
Analfabēti tieciet tālāk par netu,sasniedziet kaut ko dzīvē,tad noliekat komandu.
Ej un noliec karoti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 22:43, pirms 12 gadiem
Sanich rakstīja: negribas neko rakstit pa tadu komandu ka dinamo Riga

gribas tikai kko tadu blaut http://www.youtube.com/watch?v=F-9PDn4fmzQ

principā šī frāze atbilst visiem ņaudētājiem un DR nolicējiem! atradusies te hokeja lielvalsts Latvija! Šī ir 5 sezona khl un DR visus ieprieksejos gadus ir tikusi play-off, tad nu gan beda ka šo sezonu naksies pabeigt ātrāk nekā iecerets! Agri vai vēlu tam bija janotiek ,ka komanda paliek arpus 8nieka! Naivi ceret ka katru gadu bez saubām play-off!!

  -2 [+] [-]

, 2012-12-05 22:43, pirms 12 gadiem
Pareiz ir lai parēc par Rīgas Dinamo, RD to ir nopelnījis.

     [+] [-]

, 2012-12-05 22:44, pirms 12 gadiem
A-BURTS tas pats rakstīja: to pasu rakstiju ieprieks,piekritu pilniba,it seviski par parliecibu OS kvalifikacija
Tad gaidām nākošās 6 spēles un varēsim paspriedelēt, kam bija taisnība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-05 23:26, pirms 12 gadiem
Kārtējo reizi DINAMO pierāda ka šogad viņi nav gatavi cīnīties par playoff!
Un Ābola nolicējiem, viņš diezgan smagā laikā tika par galveno treneri, kad viss jau bija zaudēts, tas nav viegli AHL, LAČ viduvējības pārliecināt, lai viņi uzvar!
Un jā Daugaviņš ir AHL viduvējība, labs viņš bija mirkļi kad viņš bija junioru gados. Man sāk likties ka Liepājas metalurga čaļi labāk nospēlētu.
Un Galviņš tas vispār ir čalis, jau sāk iet uz iemetieniem, laikam galvā doma ka viņš būtu labs uzbrucējs!
Tagad visi varat sākt mani nolikt, bet man pof, jo jūsu komentāri neuzlabos DINAMO Spēli!

  +2 [+] [-]

, 2012-12-05 23:40, pirms 12 gadiem
the_mucha rakstīja: Kārtējo reizi DINAMO pierāda ka šogad viņi nav gatavi cīnīties par playoff!
Un Ābola nolicējiem, viņš diezgan smagā laikā tika par galveno treneri, kad viss jau bija zaudēts, tas nav viegli AHL, LAČ viduvējības pārliecināt, lai viņi uzvar!
Un jā Daugaviņš ir AHL viduvējība, labs viņš bija mirkļi kad viņš bija junioru gados. Man sāk likties ka Liepājas metalurga čaļi labāk nospēlētu.
Un Galviņš tas vispār ir čalis, jau sāk iet uz iemetieniem, laikam galvā doma ka viņš būtu labs uzbrucējs!
Tagad visi varat sākt mani nolikt, bet man pof, jo jūsu komentāri neuzlabos DINAMO Spēli!
Par Galvinju tev pilniigi piekritu, sak likties ka pat Porejs ir labaks par Galvinju... Bet mes neviens nezinam kas notiek komandas ieksiene, mes tikai lasam kaut kadas paris speletaju intervijas un dzirdam tikai nostastus par to kas notiek komanda.

Man ir patiesi zhel ka komandai neiet tik labi ka bija cerets. Pats es ljoti pardzivoju par komandu un ar katru speli ceru ka sniegums uzlabosies. Es komandai jutishu liidzi gan priekos, gan bedas.

  -1 [+] [-]

, 2012-12-05 23:42, pirms 12 gadiem
Protams ja shii sezona arii neizdosies tas nebuus pasaules gals. Komanda tak speles arii vel nakamsezon un varbuut tad komandai ies daudz labak.

Un es protams ceru ka shonakt varbuut beigsies lokauts.

     [+] [-]

, 2012-12-06 00:00, pirms 12 gadiem
the_mucha rakstīja: Kārtējo reizi DINAMO pierāda ka šogad viņi nav gatavi cīnīties par playoff!
Un Ābola nolicējiem, viņš diezgan smagā laikā tika par galveno treneri, kad viss jau bija zaudēts, tas nav viegli AHL, LAČ viduvējības pārliecināt, lai viņi uzvar!
Un jā Daugaviņš ir AHL viduvējība, labs viņš bija mirkļi kad viņš bija junioru gados. Man sāk likties ka Liepājas metalurga čaļi labāk nospēlētu.
Un Galviņš tas vispār ir čalis, jau sāk iet uz iemetieniem, laikam galvā doma ka viņš būtu labs uzbrucējs!
Tagad visi varat sākt mani nolikt, bet man pof, jo jūsu komentāri neuzlabos DINAMO Spēli!
īstenībā jau Daugaviņam vēl aizpagājušo sezonu bija ļoti laba AHL sezona un daudz netrūka lai viņš kļūtu par Play off sērija vērtīgāko spēlētāju, pa lielam viņš ir tas pat vecais labais Daugava ar labo metienu un uzbrukumu, tikai sajājās viņš pagājušo sezon SENS sastāvā ar savu pārspīlēto ``melno darbu``, kas derēja tur lai noturētos NHL, bet neder te kur no viņa gaida līdera spēli

     [+] [-]

, 2012-12-06 00:06, pirms 12 gadiem
Ko var pateikt..

Nopietnāks vārtsargs...
Nopietnāka komandas vadība...
Nopietnāks treneris...
Nopietnāki spēlētāji...

...no sērijas "Kas būtu, ja būtu" ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-06 01:40, pirms 12 gadiem
principā.... gandriz uzvarējām, katrā ziņā golu limitu izpildinām.

     [+] [-]

, 2012-12-06 01:42, pirms 12 gadiem
Angelitos#22 rakstīja: kurš tev ir ielaidis 8vārtus??
izlasi velreiz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-06 07:41, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: Leģionāri caur atteikšanās draftu uz LM, tad - uz visām četrām debess pusēm. Atstāt Telly, lai nebūtu pavisam divciparu skaitļi un domāt par nākamās sezonas modeli, iespēlējot citus (nevis mūžīgi jaunos!) hokejistus. Savādāk gan šī sezona zaudēta, gan arī citais pamats nav ielikts.
Būtu resnajam galam bišķi lielāka sajēga, tad viņi par šo pašu naudu ko maksā tagad leģionāriem(visiem kopā ieskaitot arī to ko iztērēja Šrempam) varēja paņēmt vismaz 2-3 tiešām labus leģionārus.... lūk kas notiek ar hokeja komandu, kad viens hokejā lietās ļoti tāls "svētais" onka sadomājas, ka ir baigais hokeja eksperts un gudrāks par visiem pārējiem! Lai klubs normāli varētu funkcionēt klubam GMs ir vajadzīgs ne tikai kā "izkārtne" un GMam ir jāļauj strādāt gan ar spēlētājiem, gan treneriem pašam (kopā ar treneriem) komplektējot sastāvu.... Opuļa dotajā brīdī tieši tāda "izkārtne" (GMa pienākumu tēlotājs) tikai arī ir.... un nekas vairāk.

     [+] [-]

, 2012-12-06 08:29, pirms 12 gadiem
kas man vis vairak kaitina ka aukšgala komandas sapņo un skaita dienas kad varēs uzspelet pret automobīļiem un RD jo tur var nopelnīt daudz punktus savai statistikai. Mēs varam zaudet bet ne šādi.

     [+] [-]

, 2012-12-06 09:05, pirms 12 gadiem
Lai nebūtu pa tukšo, audzinam stiprus dēlus, daļa no viņiem lai izaug par hokejistiem, ar kuru sasniegumiem leposimies. Beidziet pīpēt pie monitora, laiks ar fizisko uzlabot veselību!

     [+] [-]

, 2012-12-06 09:14, pirms 12 gadiem
Vispār jau tas NHL lokauts visas kārtis nojaucis, tikko lasīju super sarakstu ar visiem NHL džekiem, kas izmētāti par KHL un citām līgām: NHL lokauta SEKAS redzamas šeit! - Krusttēvs.com

  +2 [+] [-]

, 2012-12-06 09:20, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Būtu resnajam galam bišķi lielāka sajēga, tad viņi par šo pašu naudu ko maksā tagad leģionāriem(visiem kopā ieskaitot arī to ko iztērēja Šrempam) varēja paņēmt vismaz 2-3 tiešām labus leģionārus.... lūk kas notiek ar hokeja komandu, kad viens hokejā lietās ļoti tāls "svētais" onka sadomājas, ka ir baigais hokeja eksperts un gudrāks par visiem pārējiem! Lai klubs normāli varētu funkcionēt klubam GMs ir vajadzīgs ne tikai kā "izkārtne" un GMam ir jāļauj strādāt gan ar spēlētājiem, gan treneriem pašam (kopā ar treneriem) komplektējot sastāvu.... Opuļa dotajā brīdī tieši tāda "izkārtne" (GMa pienākumu tēlotājs) tikai arī ir.... un nekas vairāk.
Pilnīgi piekrītu-kāda jēga pirkt kaut kādus Šrempus,Šehuras,Karles,nekam nederīgo Ivanānu-par to naudu to pašu Hosu varēja paturēt un vēl vienu labu špīleri nopirkt.

  -1 [+] [-]

, 2012-12-06 09:44, pirms 12 gadiem
A.Bušs
Liekas ka nekavējoši jāpasaka liels paldies un jāpalūdz aiziet sekojošiem sevi neapliecinājušiem "špīleriem":
Cibuļskis Laviņš Galviņš J Rēdlihs Ankipāns Ivanāns Meija
Patreiz izskatās ka komandā var palikt visi ārzemnieki Niživijs Karsums Daugaviņš Džeriņš Reķis Porejs K Rēdlihs
Ir jaiesaista komandā jaunie puiši.
Tas ka patreizējiem treneriem ar A.Ābolu priekšgalā ir jaaiziet šaubu nav.Vai Opuļskis ir nepieciešams ir jāšaubās.

     [+] [-]

, 2012-12-06 10:01, pirms 12 gadiem
Aizgāja Peka, ko visi tirliņi vainoja pie visām neveiksmē, nav vairs skaisti zaudējumi cerīgās spēlēs, bet sagrāves. Ābols loģiski, ka sezonas vidu nav spējīgs ko mainīt. Pēc sastāva kvalitātes esam tur, kur mums būtu jābūt.

     [+] [-]

, 2012-12-06 12:00, pirms 12 gadiem
finn rakstīja: Tie kas tur doma ka nakama sezona bus truper

Nakama sezona vel skumjaka bus, jo par pedejo vietu KHLa ari sponsori aizies vismaz tie kas bija

Nauda kokos neaug, sporta klubi to pelna ar rezultatiem, nav rezutatu nav naudas. , nav naudas no biletem, aboninentiem, suveniru pardosanam utt..., par RD interese samazinajusies uz 40% pec shadam spelem.. simple as simple can be


Turpinat dzit lazhu laukuma un driz pat Lielakais Latvijas patriots un ruudits Rd fans Kombulju andris no arenas aizmuks delj bezcerigi zaude D Tepat vidusmera BČ klubs iznestu RD, bez visiem legionariem. Levs, Donbass, Vitjaz, Spartak ar +/- tadu pashu budzetu bet sasniedz daudz vairak
Saprotu, gribi izlikties latvietis, bet jāsāk ir ar to, ka jāmācās skolā, lai varētu uzrakstīt kaut vienu teikumu gramatiski pareizi.

     [+] [-]

, 2012-12-06 13:00, pirms 12 gadiem
Pašreizējiem spēlētājiem vajag būt nopietnākiem pret spēli

     [+] [-]

, 2012-12-06 14:16, pirms 12 gadiem
Nu pirmas divas bija normalas

     [+] [-]

, 2012-12-06 17:46, pirms 12 gadiem
ka Jučers vartos ta ir skaidrs ka bus sagrave.
ta nafig vinu vajag caurums nekas vairak