Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Cipulis atgriežas "Dinamo"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Cipulis atgriežas "Dinamo"
Mārtiņš Cipulis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Latvijas hokeja superklubs Rīgas "Dinamo" noslēdzis līgumu uz vienu gadu ar Latvijas izlases uzbrucēju Mārtiņu Cipuli, vēsta kluba mājas lapa.

30 gadus vecais hokejists "Dinamo" sastāvā jau aizvadīja Kontinentālās Hokeja līgas pirmās divas sezonas, bet trešo sezonu nospēlēja Habarovskas "Amur" komandā.

Kopumā trīs sezonu laikā Cipulis 173 mačos (161 regulārajā turnīrā un 12 izslēgšanas spēļu turnīrā) sakrājis 56 (31+25) punktus, -30 lietderības koeficientu un 66 soda minūtes.

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu

 +20 [+] [-]

, 2011-08-04 16:40, pirms 13 gadiem
Nu lai tik pec iespejas atrak sak mest golus

 +35 [+] [-]

, 2011-08-04 16:40, pirms 13 gadiem
Cipa ir riktīgs kapātājs, kāds tieši Pekam vajadzīgs.
Slēpts komentārs: LAIKS

  +2 [+] [-]

, 2011-08-04 16:45, pirms 13 gadiem
Tad jau tagad sanāk, ka Dinamo vēl tikai pietrūkst viena centra, pareizi?

  -1 [+] [-]

, 2011-08-04 16:45, pirms 13 gadiem
Nu i nevajag Hosu, būs kas iešķeļ no punkta A uz punktu Z !

  +3 [+] [-]

, 2011-08-04 16:46, pirms 13 gadiem
Cipa / Ņiža / X? Vargs, varbūt Džeriņš? Būs interesanti...

  +3 [+] [-]

, 2011-08-04 16:46, pirms 13 gadiem
lieliska ziņa...cipa rullēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Stīvens Sigals

  +2 [+] [-]

, 2011-08-04 16:47, pirms 13 gadiem
tukshums rakstīja: Tad jau tagad sanāk, ka Dinamo vēl tikai pietrūkst viena centra, pareizi?
priekskam vel centru???Sprukts Vargs Lucenius Dzerins-tev vel nepietiek???

 +23 [+] [-]

, 2011-08-04 16:48, pirms 13 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: nu nezinu, labāk būtu palicis Habarovskā - laba nauda, labs spēles laiks!
Uz izlasi brauca kā uz svētkiem un super spēlēja, a tagad būs dinamo un atkal smirdēs kā abus pirmos gadus!
Ja kads smird tad tikai TU

  +7 [+] [-]

, 2011-08-04 16:48, pirms 13 gadiem
Cipuļa agresīvā,ātrā spēle man vienmēr ir patikusi,bet kad sāks birdināt,tad būs idiaļņikā!
Davai,Cipa!

     [+] [-]

, 2011-08-04 16:48, pirms 13 gadiem
Vēl jāgaida kkāds leģionārs, par kuru Sējējs minēja

 +16 [+] [-]

, 2011-08-04 16:49, pirms 13 gadiem
Man liels prieks par to, ka pašu puika spēlēs pašu mājās. Lai izdevusies sezona!
Slēpts komentārs: edgars_vitols

  -1 [+] [-]

, 2011-08-04 16:50, pirms 13 gadiem
casiljas rakstīja: priekskam vel centru???Sprukts Vargs Lucenius Dzerins-tev vel nepietiek???
Kkur bija rakstīts, laikam SA vai kur, ka Sējējs vēl meklējot centru un labo malu vai kā tur.
Slēpts komentārs: Stīvens Sigals

  +3 [+] [-]

, 2011-08-04 16:53, pirms 13 gadiem
Cыpuļis

     [+] [-]

, 2011-08-04 16:53, pirms 13 gadiem
tukshums rakstīja: Kkur bija rakstīts, laikam SA vai kur, ka Sējējs vēl meklējot centru un labo malu vai kā tur.
Labo malu varbut bet centru tac nevajag ir 4tri labi centri

  +2 [+] [-]

, 2011-08-04 16:53, pirms 13 gadiem
Ice face is back! Laba ziņa! Cipa, mūs tevi pietrūka!
Slēpts komentārs: Fedorov91

  +4 [+] [-]

, 2011-08-04 17:00, pirms 13 gadiem
edgars_vitols rakstīja: Ja jāsalīdzina ar Hosu tad Cipulis ir daudzpusīgākshokejists un ritiigs ciiniitaajs, nevis kaa Hosa ja noliek uz paplates tikai tad trapa
prieks par rezultatu saatovoshanas posmā iistajai KHL sezonai !
Pilnīgas un absolūtas muļķības. Hossa ir spēlējis kā labs čekeris NHL, un ir dominējis kā snaiperis KHL.
Cipulis ir tikai ciešams aizsardzībā un epizodiski labs uzbrukumā.

     [+] [-]

, 2011-08-04 17:01, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ja Cipulis parakstīts 4. maiņai tad ok, bet ja savādāk... tad galīgi garām.

Viņš bija tik bezjēdzīgs spēlējot 1. maiņā ar Ņiživiju un Hartiganu.

Meija, Bukarts nav sliktāki par Cipuli, turklāt viņiem ir potenciāls.
Stipri šaubos, ka Pekka viņu liks 4.maiņā.Domāju, ka mācēs viņu pielietot,tomēr nav jau vairs Šuplera laiki, kad spēlētāji tika mētāti pa maiņām šurpu turpu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-08-04 17:04, pirms 13 gadiem
Daawux222 rakstīja: Stipri šaubos, ka Pekka viņu liks 4.maiņā.Domāju, ka mācēs viņu pielietot,tomēr nav jau vairs Šuplera laiki, kad spēlētāji tika mētāti pa maiņām šurpu turpu !
Šupleram bija savas vainas, bet nevajag viņu vainot hokejistu nemākulībā.

Palasi komentārus pēdējā Cipuļa sezonā RD. Visi kliedza lai viņu sūta uz R2000.Turklāt, Viņu neviens nemētāja, tikai pēc 20 spēlēm 1. maiņā bez gūtiem vārtiem viņu nometa uz 4. maiņu.

     [+] [-]

, 2011-08-04 17:09, pirms 13 gadiem
nekādu pārsteigumu

 +15 [+] [-]

, 2011-08-04 17:18, pirms 13 gadiem
Tāpat zināms, ka labākais klubs Cipulim ir izlase, jebkurā gadījumā, lai veicas.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-04 17:19, pirms 13 gadiem
edgars_vitols rakstīja: Ja jāsalīdzina ar Hosu tad Cipulis ir daudzpusīgākshokejists un ritiigs ciiniitaajs, nevis kaa Hosa ja noliek uz paplates tikai tad trapa
prieks par rezultatu saatovoshanas posmā iistajai KHL sezonai !
Nu bļāviens jums kauna nav????? Tas ko Marsels ir devis Dinamo labā ,pasties atkārtojumus un redzēsi cik spēlēs viņš uz sevi izvilka, te ir tīrākā latviešu skaudība ,ja kāds no letiņiem tā mestu no viena punkta tad neviens neko neteiktu ,kaut ko te nīd par Hosu visu laiku,kauns!!
Ja jau viņš tik slikts bija tad nepieminiet viņu vairs!

  +1 [+] [-]

, 2011-08-04 17:22, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Šupleram bija savas vainas, bet nevajag viņu vainot hokejistu nemākulībā.

Palasi komentārus pēdējā Cipuļa sezonā RD. Visi kliedza lai viņu sūta uz R2000.Turklāt, Viņu neviens nemētāja, tikai pēc 20 spēlēm 1. maiņā bez gūtiem vārtiem viņu nometa uz 4. maiņu.
Kad Cipulis pēdējo reiz spēlēja RD tad Rīga 2000 vairs nebija Un starp citu playoffos pret MVD tīri labi iejutās pie Karsuma un Sprukta savainotā Ankipāna vietā. Tajā serijā bija viens no labākajiem RD sastāvā.

  +3 [+] [-]

, 2011-08-04 17:23, pirms 13 gadiem
domāju, ka mārtiņam visvairāk RD ir pietrūcis veiksmes - viņš ir ātrs, komandas spēlētājs (darba vīrs), kurš var un māk iemest. lai vecās sājā RD modelī - ne ar ko viņš nav sliktāks par Hartiganu vai Mikušu

  +1 [+] [-]

, 2011-08-04 17:29, pirms 13 gadiem
Assasinss' rakstīja: Kad Cipulis pēdējo reiz spēlēja RD tad Rīga 2000 vairs nebija Un starp citu playoffos pret MVD tīri labi iejutās pie Karsuma un Sprukta savainotā Ankipāna vietā. Tajā serijā bija viens no labākajiem RD sastāvā.
Ok uz LM, bet tas nemaina faktu, ka viņš bija briesmīgs.

56 spēles 8 vārti, 7 piespēles spēlējot 16 minūtes spēlē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-08-04 17:34, pirms 13 gadiem
Aivitos0077 rakstīja: Nu bļāviens jums kauna nav????? Tas ko Marsels ir devis Dinamo labā ,pasties atkārtojumus un redzēsi cik spēlēs viņš uz sevi izvilka, te ir tīrākā latviešu skaudība ,ja kāds no letiņiem tā mestu no viena punkta tad neviens neko neteiktu ,kaut ko te nīd par Hosu visu laiku,kauns!!
Ja jau viņš tik slikts bija tad nepieminiet viņu vairs!
Nu, tur neko nevar padarīt... kā aizsākās mode pelt Hosu un Šupi, tā vēl tagad velkas līdz... pat pusi no tās (ne vienmēr, bet bieži) muļķīgās kritizēšanas nebija abi pelnījuši: viens bija mūsu izteikti vadošais bombardieris, kas savu naudiņu atpelnīja, un otrs mūs 2 x aizvadīja līdz play off otrajai kārtai ar trešo mazāko budžetu. Kā redzi, tad ar veselo saprātu to grūti saprast. Pierodi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-04 17:35, pirms 13 gadiem
forši, bet tas ir atgādinājums, ka mūsu ir tik cik ir.

     [+] [-]

, 2011-08-04 17:38, pirms 13 gadiem
Ļoti laba ziņa! Welcome Back CIPA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-04 17:43, pirms 13 gadiem
casiljas rakstīja: Labo malu varbut bet centru tac nevajag ir 4tri labi centri
Tak vēl jau 5 .centrs ir Bērziņš uz pārbaudi!Labāk jau ,ka parakstīja Cipuli,nevis kādu ārzemnieku-tomēr mūsu pašu kadrs!Nez vai Sējējs tiešām kādu uzbrucēju vēl meklēs?Nu jau tā kā 14 uzbrucēji ir ar līgumiem!

  -3 [+] [-]

, 2011-08-04 17:44, pirms 13 gadiem
a-burts rakstīja: vins butu briesmigs,ja vispar nebutu momentu.bet momenti bija,ripa spitigi vartos negaja.biju domajis,ka tas ir kaut kads LASTS par Cipulia spejam ne mirkli nesaubos,ja vel MATE-VEIKSME staves sim klat,tad es nebrinisos viniu redzam rezultativako KHL uzbruceju saraksta!
Gribi teikt uzbrucējs kurš spēlējot 1. maiņas minūtes 180 spēlēs gūstot 30 vārtus, pēkšņi vienā sezonā iemetīs tik cik KHL karjerā ?

  +2 [+] [-]

, 2011-08-04 17:44, pirms 13 gadiem
vikings33 rakstīja: manuprāt,nevajadzēja viņu ņemt.lietderības koeficients -30 izsaka ļoti daudz.labāk lai jaunie spēlē.nav viņš nekad bijis rezultatīvs,un tāpat skaidrs ka tagad jau nu noteikti tāds nekļūs.aplams vadības lēmums
Hokejs nesastāv tikai no kaudzes ar goliem. Ir jābūt melnā darba darītājiem. Turklāt, cipa nemaz nebija tik slikts AMUR rindās. Cipa nekad nav slinkojis, un ir īstens kapātājs. Viennozīmīgi labs papildinājums.

  -2 [+] [-]

, 2011-08-04 17:46, pirms 13 gadiem
Nezinu ka Jums, bet man Cipulis atgadina Hossu! Ja Cipulim dot uz "Hossas vietu" tad šamais droši vien iemetīs golu Visiem iesāku izdarīt bezmaksas likmi uz šis dienas centrālo spēli Ventspils - Crvena Zvezda bet4fan.com portāla
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-08-04 17:48, pirms 13 gadiem
countdown rakstīja: Hokejs nesastāv tikai no kaudzes ar goliem. Ir jābūt melnā darba darītājiem. Turklāt, cipa nemaz nebija tik slikts AMUR rindās. Cipa nekad nav slinkojis, un ir īstens kapātājs. Viennozīmīgi labs papildinājums.
Tapēc, ka Amur visi bija vēl sliktāki. Kā jau teicu ja viņš nav 4. maiņai tad tas ir slikts papildinājums.

  -4 [+] [-]

, 2011-08-04 17:49, pirms 13 gadiem
Makaka5 rakstīja: Bet man viņš atgādina Irbi
Man viņš atgādina Armandu Bērziņu, tikai ar to atķīrību ka Cipulim un Ābolam ir bromance, tādēļ arī spēles laiks

  -3 [+] [-]

, 2011-08-04 17:50, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tapēc, ka Amur visi bija vēl sliktāki. Kā jau teicu ja viņš nav 4. maiņai tad tas ir slikts papildinājums.
Es tev absolūti nepiekrītu. Drīzāk viņš varētu kļūt par vienu no līderiem.

  -3 [+] [-]

, 2011-08-04 17:57, pirms 13 gadiem
countdown rakstīja: Es tev absolūti nepiekrītu. Drīzāk viņš varētu kļūt par vienu no līderiem.
Līderi kur? Ģērbtuvē? Viņš ir pārāk vēss čalis, lai nolaistos līdz tādam līmenīm.
Uz laukuma ar šaubos vai viņš tāds var būt. Viņa vienmēr ticis dots liels spēles laiks, ko viņš iznieko.

Vienīgā atšķirība no pēdējās viņa RD sezonas ir tā ka viņš tagad traucē Meijas, Bukarta attīstību

     [+] [-]

, 2011-08-04 17:57, pirms 13 gadiem
Bet kur ir kāds reāls skoreris – ceru, ka viņi vēl meklē kādu reālu metēju no Eiropas vai ZA...

  +1 [+] [-]

, 2011-08-04 18:06, pirms 13 gadiem
Dažreiz vajag aizbraukt uz Krieviju lai sāktu spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-08-04 18:16, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Līderi kur? Ģērbtuvē? Viņš ir pārāk vēss čalis, lai nolaistos līdz tādam līmenīm.
Uz laukuma ar šaubos vai viņš tāds var būt. Viņa vienmēr ticis dots liels spēles laiks, ko viņš iznieko.

Vienīgā atšķirība no pēdējās viņa RD sezonas ir tā ka viņš tagad traucē Meijas, Bukarta attīstību
Varbūt tu cipu jauc ar ankipānu?

  -2 [+] [-]

, 2011-08-04 18:17, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ok uz LM, bet tas nemaina faktu, ka viņš bija briesmīgs.

56 spēles 8 vārti, 7 piespēles spēlējot 16 minūtes spēlē!
Piekrītu, un es nedomāju, ka viņš būs mainījies... Ir labi, ka puika cīnās, bet nav jēgas, ka neko nevar izcīnīt!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-08-04 18:21, pirms 13 gadiem
super laba ziņa!

  -2 [+] [-]

, 2011-08-04 18:24, pirms 13 gadiem
countdown rakstīja: Varbūt tu cipu jauc ar ankipānu?
Ankipāns ir spēlējs ar Ņiživiju un Hartiganu 1. maiņā?
Rezultivitāte abiem apmēram vienāda.
Ankipāna KHL plus mīnus ir +5, Cipulim -30.
Lieki arī atgādināt, kuru paturēja sastāvā, bet kuram bija jāmeklē citas mājas...
Vēl atcerēsimies, kuram piedāvāja līgas minimumu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-08-04 18:27, pirms 13 gadiem
a-burts rakstīja: JA!!! tiesi to ari gribeju teikt.vins bija DR sastava,tad kad bija Hosa,speles laika zaglis.ja Cipa speletu Hosas vieta kopa ar Niziviju,ka tas ir izlase,vins nebutu sliktaks par Juliusa miluli
Spēles laika zaglis, vienā sezonā iemetot Cipuļa četru gadu normu Tu esi smieklīgs

     [+] [-]

, 2011-08-04 18:27, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ok uz LM, bet tas nemaina faktu, ka viņš bija briesmīgs.

56 spēles 8 vārti, 7 piespēles spēlējot 16 minūtes spēlē!
Vienalga nepareizi - tajā sezonā bija Dinamo/juniors
Runājot par statistiku tad Cipulis man vienmēr ir licies tipisks čekeris ar labu slidojumu un one timeru. Tajā sezonā tiešām likās ka viņam uzlikts kaut kāds lāsts nu spītīgi negāja viņam tā ripa vārtos. Starp citu pirmajā sezonā viņš bija otrais rezultatīvākais latvietis aiz Ņiživija

     [+] [-]

, 2011-08-04 18:28, pirms 13 gadiem
cipulis zibenzellis

  -2 [+] [-]

, 2011-08-04 18:31, pirms 13 gadiem
Assasinss' rakstīja: Vienalga nepareizi - tajā sezonā bija Dinamo/juniors
Runājot par statistiku tad Cipulis man vienmēr ir licies tipisks čekeris ar labu slidojumu un one timeru. Tajā sezonā tiešām likās ka viņam uzlikts kaut kāds lāsts nu spītīgi negāja viņam tā ripa vārtos. Starp citu pirmajā sezonā viņš bija otrais rezultatīvākais latvietis aiz Ņiživija
Tie bija 20 punkti. Šajā sezonā viņš ar tādu punktu dalītu 6/7 vietu starp latviešu uzbrucējiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-08-04 18:36, pirms 13 gadiem
a-burts rakstīja: smiekligs esi tu.vismaz pusi no Hosas ripam varetu iemest jebkurs vidusmera LAC speletajs
Nožēlojams esi tu. Kādēļ tad Šupleram katrā maiņā nebija pa metējam no hosas punkta? Tie būtu četri 35 golu guvēji.

  +1 [+] [-]

, 2011-08-04 18:39, pirms 13 gadiem
a-burts rakstīja: smiekligs esi tu.vismaz pusi no Hosas ripam varetu iemest jebkurs vidusmera LAC speletajs
Kā tik kaut ko stulbu var uzrakstīt Talants
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-04 18:41, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ankipāns ir spēlējs ar Ņiživiju un Hartiganu 1. maiņā?
JĀ Ankipāns ir spēlējis pirmajā maiņa tikai ar Hosu un Elisonu. Turklāt vairāk par padsmit spēlēm

  -1 [+] [-]

, 2011-08-04 18:44, pirms 13 gadiem
WILDE rakstīja: Diemžēl jāatzīst, ka šis RD sastāvs ir visvājākais visās četrās sezonās.
Manuprāt pirmajā sezonā dinamo bija tikpat vājš kā šosezon, jo gandrīz visi mūsējie pirms tam nekur augstāk par BAČ nespēlēja, bet tas netraucēja stabili tikt PO. Tiesa leģionāri bija labāki, tas tiesa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-08-04 18:53, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nožēlojams esi tu. Kādēļ tad Šupleram katrā maiņā nebija pa metējam no hosas punkta? Tie būtu četri 35 golu guvēji.
pilnīgi piekrītu visiem taviem komentāriem!
Statistika nemelo, cipulis nekāds vilcējs dinamo nebija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-08-04 18:56, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nožēlojams esi tu. Kādēļ tad Šupleram katrā maiņā nebija pa metējam no hosas punkta? Tie būtu četri 35 golu guvēji.
1) Nevajag jaukt divus dazhaada tipa speleetaajus- Hossa, kas barojas no piespeleem un Cipuli, kas tomeer vairaak tendeets uz pasha izveidotaam iespeejaam (vismaz Amur rindaas).
2)Neaizmirsti, ka komanda speleeja uz Hossu, bet uz Cipuli nekad nav tā spēlējusi.
3)Hossa pret sevi tik daudz sodus nekad nav nopelniijis, kaa to prot Cipulis
Taa kaa nevajag saliidzinaat nesaliidzinaamo, katram no vinjiem savs darbs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-08-04 19:32, pirms 13 gadiem
a-burts rakstīja: piekritu.tikai ar piebildi,ka CIPA un HOSA spele viena pozicija.un ja tiktu tapat ka uz HOSU spelets uz CIPU,plus vel pievienot visus tavus rakstitos argumentus,tad DR kopejais sniegums varetu but krietni augstaks neka tas bija.bet bija vins tads,ka HOSA bija ligas labakais snaiperis,bet DR kopuma pec rezultativitates bija otra desmitnieka vidu ieguto un zaudeto vartu starpiba NOZELOJAMA,pari par -20 viss krasi mainijas kad HOSA aizgaja.pozitiva ieguto-zaudeto vartu starpiba,rezultativitate viena no labakajam liga,un galvenais musu pasu balelini, nevis legionari, bija galvenie rezultata taisitaji
Cipulim nav tāds killera instinkts kā Hossam tb atrasties pareizajā vietā kur atlec ripa, man šķiet ,ka tā viņš ir iemetis vairāk ripu nekā no sava punkta.

  +1 [+] [-]

, 2011-08-04 19:34, pirms 13 gadiem
Butu Seejejs padomajis labak pa vaartu sargu jo Holts tak neizvilks viens pats visu sezonu ja ieliks Gudļevski tad bus upss un var neceree ta uz PLAY OFF jo vartusargs ir 50% no komandas
tad varbut kads no DINAMO vadibas padomas par to arii

  +1 [+] [-]

, 2011-08-04 19:53, pirms 13 gadiem
Tas bija paredzami pēc tā, ka Daugava atpakaļ uz Otavu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-08-04 20:31, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Vēl Jučers nav pārbaudīts... zb jau visi šitie ''nepavilks, nepavilks''... arī Masaļskis pirms Dinamo nebija nekur citur sezonu spēlējis tādā līmenī (protams, mēs atceramies kas bija pirmajā sezonā tādēļ, bet vienalga... kāpēc jāsteidzas ar secinājumiem vienmēr)
Tieši tā ,ja neļaus spēlēt ,tad neviens jaunais vātrsargs nepavilks,jāļauj spēlēt ,tad arī pavilks.

     [+] [-]

, 2011-08-04 20:39, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Vienīgā atšķirība no pēdējās viņa RD sezonas ir tā ka viņš tagad traucē Meijas, Bukarta attīstību
Tip iezāģē šiem nūjas, pa kluso notrulina slidas un pieber miegazāles ēdienam?

     [+] [-]

, 2011-08-04 20:48, pirms 13 gadiem
Jučers tomēr ir BAČ līmenī diezgan daudz nospēlējis-nu neticu,ka viņš tā mandražētu kā Enkhuzens vakar-tā kā par vārtsargu pagaidām naudu vairāk var netērēt-ja jau pagājušā sezona bija finansiāli mīnusos-tad patreiz izskatās,ka ir stipri ietaupīts-kā nekā par Dārziņu kompensācija bija un Cipuli jau arī par nekādu lielo naudu noteikti nenolīga.Un ir jautājums,vai vēl kādu patreiz vispār leģionāru vēl vajag!Jo ir gan 3 aizsargi lieki-ja spēlē ar 3 pāriem un 2 uzbrucēji.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-04 20:49, pirms 13 gadiem
Konkurence palielinās, ja vēl būs solītais leģionārs uzbrukuma pozīcijā, tad ies karsti cīņā par vietu sastāvā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-04 21:14, pirms 13 gadiem
a-burts rakstīja: konkurence palielinasies,ja NILA pie krokodiliem hajzivis ielaidis
Man tāpat žoklis spēcīgāks, man tās haizivis spēcīgas pie vienas vietas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-04 21:24, pirms 13 gadiem
Man Cipulis nekad nav paticis kā hokejists Dinamo. izlasē gan viņam kautkā iet.

Vienalga, vēlu veiksmi un moš tomēr pēc +/- plusos ielīdīs, tas jau būs kruta un ja vēl vismaz 10 bankas ieliks, vispār sevi pārspēs. jo divīzija mums tomēr stiprāka kā amūram
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-04 21:49, pirms 13 gadiem
redzēsim kā Pekka saliks visus pa virknējumiem, bet mūsu spēle pretinieku zonā man ļoti patika, redzēsim vai tas bija negadījums vai arī nē, tik daudz atņemtas pretiniekam ripas pa visu sezonu dinamo neizdarīja cik vienā spēlē, ripas kustība un metienu skaits PP arī bija ja ne 2x tad 1,5x lielāks nekā šuplera "tamborētāju" brigāde, un tas viss pēc pāris nedēļu treniņiem, reāli šī komanda var iespēlēties un ja aizies tad vairs nebūs nekādi 2-7 utt plejofos, kīperu arī neraustīja, tiesa, enkuzens laikam nevienu spēli neuzspēlēs, tomēr jučers ir, un ja dod spēlētājam spēlēt un uzticas tad viņš var 10 spēlēs izjāt visu un sākot ar 11 sākt glābt, bet ja nedod spēlēt un rausta ka jūlis tad var saraustīt abus kīperus.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-04 22:14, pirms 13 gadiem
realno zdes u ljudej s golovoj ne v porjadke...Hossa ludshij bombardir bil v KHL, za 1 sezon nabrasal bolshe chem CIpulis za 3 i tut kakie to est varianti?voobshe o chem rech idet??Hossa namnogo silneje kak igrok eto debiliu jasno..Cipulis voobshe BACH uroven na samom dele..mozete stavit minusi skolko hatite eto realnost

  -2 [+] [-]

, 2011-08-04 22:15, pirms 13 gadiem
voonbshe Dinamo nuzen normalnij zashitniks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-08-04 22:21, pirms 13 gadiem
Ja Peka tiešām domā palielināt spēles laiku 4. maiņai uz ~ 10 min, tad šis papildinājums saprotams, arī sastāva dziļums ir svarīgs, jo no savainojumiem neizvairīties.

Mo6 jau Peka atradīs šim pielietojumu augstāk par 4. maiņu. Pie Šuplera, jau nu viņš bija, maigi sakot, pašvaks, turklāt spēlējot 1. maiņa ar labu spēles laiku. Brīžiem pat šķita ka pats netic ka var iemest kā nekā 19 vārti 124 spēlēs RD sastāvā runā paši par sevi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-08-04 22:33, pirms 13 gadiem
nu nez nu nez .......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-08-04 23:16, pirms 13 gadiem
jau tagad sastāvs izskatās pieklājīgs:
Vargs-melins-redlihs
sprukts-ankipans-karsums
lucenius-cipulis-nizivijs
dzerinsh-meija-bukarts
berzinsh-stals-podzinsh

  +2 [+] [-]

, 2011-08-04 23:18, pirms 13 gadiem
a-burts rakstīja: nespejigs ir FK VENTSPILS,kurs pasreiz bezcerigi zaude tikpat nespejiga bus LV basketa izlase pec nepilna menesa nespejiga ir SAEIMA,kura ir atlaista,ta4u CIPULIS nugan nav nespejigs uzbrucejs.vismaz izlase vins to ir vairakkart pieradijis,un,ceru, pieradis ari pie PEKAS DR sastava
te kāds ir nespējīgs noskaidrot Cipuļa statistiku
lai nu kur, bet izlasē ar Mārtiņu viss ir okei, 100 spēlēs 30+33.
Latvijas Hokeja federācija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-04 23:33, pirms 13 gadiem
a-burts rakstīja: ko tu tur Nezies? Latgolas utis paduse drazas?
vooo kads gudrinieks

     [+] [-]

, 2011-08-04 23:36, pirms 13 gadiem
elninjo2 rakstīja: Cipa ir riktīgs kapātājs, kāds tieši Pekam vajadzīgs.
Mīkstčaulīgs un bez emocijām. + - koeficients daudz ko izsaka, plus rezultativitāte stipri zem vidēja līmeņa. Tāds hokejs , ko rāda Cipulis nevienam nav vajadzīgs. Neredzu iemeslu un jēgu, kāpēc ar viņu tika noslēgts līgums. Kāds varbūt var paskaidrot.

  -2 [+] [-]

, 2011-08-04 23:38, pirms 13 gadiem
Easton77 rakstīja: jau tagad sastāvs izskatās pieklājīgs:
Vargs-melins-redlihs
sprukts-ankipans-karsums
lucenius-cipulis-nizivijs
dzerinsh-meija-bukarts
berzinsh-stals-podzinsh
Cipulis, Ankipāns un Meija centrā? Tas ir kaut kas jauns.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-05 02:42, pirms 13 gadiem
Jām, nu nēz, mani Ņiživijs-Džeriņš-Cipulis neuzrunā īsti!
Un par Cipuli runājot - calim jau nav ne vainas - taču... - nu cerēsim, ka metīs golus!!

     [+] [-]

, 2011-08-05 11:03, pirms 13 gadiem
kastasir rakstīja: Cipulis, Ankipāns un Meija centrā? Tas ir kaut kas jauns.
ja nepamaniji tad tur jau viss ir sākts ar centriem

  -2 [+] [-]

, 2011-08-05 11:03, pirms 13 gadiem
Easton77 rakstīja: jau tagad sastāvs izskatās pieklājīgs:
Vargs-melins-redlihs
sprukts-ankipans-karsums
lucenius-cipulis-nizivijs
dzerinsh-meija-bukarts
berzinsh-stals-podzinsh
neesmu īpaši iedziļinājies, kurš labprātāk kurā malā spēlē un satver nūju, bet pēc tīri subjektīvām simpātijām un pirmajiem iespaidiem man uzbrukumā labpatiktos redzēt sekojošas pamata maiņas:

melins - vargs - niživijs
cipulis - sprukts - karsums
rēdlihs - lucenius - meija
bukarts - džeriņš - ankipāns

  -2 [+] [-]

, 2011-08-05 11:40, pirms 13 gadiem
nezinu nezinu ja nu kas visvairāk ir nopūdelējis vārtu nomentus tad tas ir Cipulis,un kad atkal netrāpīs tad ko teiksiet nu nekas gan jau kaut kad iemetīs!!! koef.-30 tāds jau bij ar viens ārzemnieks kas ar neko neizdarīja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-05 16:45, pirms 13 gadiem
laba zina

     [+] [-]

, 2011-08-05 19:36, pirms 13 gadiem
Daawux222 rakstīja: Nu i nevajag Hosu, būs kas iešķeļ no punkta A uz punktu Z !
Kad Cipa uzšķeļ vienreiz gadā,
pretnieka vārti nepaliek badā .

  +2 [+] [-]

, 2011-08-05 19:37, pirms 13 gadiem
Oi, nu visi mūsu valstī ir tik gudri hokejā, ka tāds Nolans nemaz nebūtu vajadzīgs(riebjās)!! Tik jautājums, cik mēs patiesi ilgi esam hokeja elites fani??? ....man nejautājiet - nāksies kaunēties!!
Cipulis ir savējais, tas jau pirmkārt...vai viņš spēs būt komandas līderis - ticamāk, diezvai...bet, vai tas ir galvenais!? Hoķis, tas nav basketbols, kur spēli var uztaisīt 6-8 spēlētāji...hoķis ir pat vairāk par "Sporta karali" - futbolu. Te komanda sastāv no ļoti daudziem spēlētājiem....arī tiem, kas spēlē 4-ajā maiņā, un pat ir rezervistos...ŠEIT UZVARĒT var TIKAI komanda...ne zvaigznes, ne talanti - BET TIKAI KOMANDA!
Mēs, līdzjūtēji, neesam tiesīgi kritizēt galvenā trenera plānus, ieskatus...vismaz ne sezonas sākumā!!
Gribi būt gudrs - palasi vairāk grāmatas...pabeidz vairākas augstākās izglītības, un nomierini savus nervus - spēle ir lai to spēlētu - atslābinātos un dotu savam garam emocijas un spērienu nepiepildītiem sapņiem!!

     [+] [-]

, 2011-08-06 13:58, pirms 13 gadiem
Protam prieks arī par citiem, papildinājumiem!

Bet, mūsu puika ir atpakaļ!