Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rīgas "Dinamo" spēlēs Mikaēls Telkvists

Rīgas "Dinamo" spēlēs Mikaēls Telkvists
Mikaels Telkvists
Foto: Scapix Sweden

Šodien hokeja klubs Rīgas "Dinamo" noslēdzis vienošanos uz vienu sezonu ar 30 gadīgo zviedru vārtsargu Mikaēlu Telkvistu, kurš savas karjeras laikā ir sešas sezonas spēlējis NHL klubos (Toronto "Maple Leafs", Phoenix "Coyotes" un Buffalo "Sabres" sastāvā), bet 2006. gadā kopā ar Zviedrijas izlasi kļuva par olimpisko čempionu, informē rīdzinieku mājaslapa internetā.

Mikaēlu Tellkvistu 2000. gadā 3. kārtā ar kopējo 70. numuru draftēja NHL klubs Toronto "Maple Leafs". Rīgas "Dinamo" viņš varētu pievienoties šīs nedēļas laikā.

Telkvists (augums 180 cm, svars 86 kg) dzimis 1979. gada 19. septembrī Zviedrijas pilsētā Sundbibergā un spēlētāja karjeru uzsāka Zviedrijas Elites sērijas klubā "Djurgarden", kur nospēlēja trīs sezonas. Pirms 2001/2002. gada sezonas viņš pārcēlās uz Ziemeļameriku, lai pievienotos NHL klubam Toronto "Maple Leafs". Pirmajās četrās sezonās gan zviedrs pārsvarā spēlēja fārmklubā, bet 2005/2006. gada sezonā tomēr izcīnīja vietu arī Toronto komandas vārtos. Nākamajā sezonā Telkvists tika aizmanīts uz "Coyotes", bet vēl pēc divām sezonām nonāca "Sabres" sastāvā, kur arī aizvadīja pagaidām pēdējo spēli NHL. Pavisam Telkvists ir piedalījies 113 NHL spēlēs vidēji ielaižot 3,01 vārtus, atvairot 89,8% metienu un 6 reizes nosargājot savus vārtus uz nulli.

Pēc karjeras NHL Telkvists spēlējis arī Kazaņas "AK Bars" (11 spēlēs, vidēji 2,44 zaudēti vārti, 90.5% atvairītu metienu) un Raumas "Lukko" (26 spēlēs atvairīja 91.9% metienu, vidēji zaudēti 2,34 vārti). Zviedrijas izlasē vārtsargs piedalījies divās olimpiskajās spēlēs (2002. un 2006. gadā), četros pasaules čempionātos (2000., 2001., 2003. un 2008. gadā), kā arī vienā Pasaules kausa izcīņā (2004. gadā).

Izmantotie resursi:
Sākums - dinamoriga.lv

 +47 [+] [-]

, 2010-08-04 14:36, pirms 15 gadiem
LDZ kauss ir japaņem!
Slēpts komentārs: fcsanok

 +16 [+] [-]

, 2010-08-04 14:39, pirms 15 gadiem
ta nav muldešana??

+237 [+] [-]

, 2010-08-04 14:40, pirms 15 gadiem
gurgucis rakstīja: ta nav muldešana??
Tu domā, RD savā oficiālājā mājas lapā muld??

 +20 [+] [-]

, 2010-08-04 14:40, pirms 15 gadiem
gurgucis rakstīja: ta nav muldešana??
ir tak uzrādīts avots!! dinamoriga.eu! kāda mūldēšana?

  +3 [+] [-]

, 2010-08-04 14:40, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Tu domā, RD savā oficiālājā mājas lapā muld??
nu ja KHL majas lapa muld,tad musejiem arii var sanakt tada šmuce

  +4 [+] [-]

, 2010-08-04 14:40, pirms 15 gadiem
dzivos manis, ka bus

  +4 [+] [-]

, 2010-08-04 14:41, pirms 15 gadiem
kušš saksim tagad riet

 +27 [+] [-]

, 2010-08-04 14:42, pirms 15 gadiem
Bet nu fascinē fakts, cik sportacentrs.com ir ātri...

 +68 [+] [-]

, 2010-08-04 14:42, pirms 15 gadiem
Nu tad, lai izdodas veiksmīga sezona Rīgas "Dinamo" sastāvā!

  +5 [+] [-]

, 2010-08-04 14:46, pirms 15 gadiem
oho, neticējās jau, ka atgriezīsies pie šī varianta, ar šo točna ņemsim LDZ K

 +27 [+] [-]

, 2010-08-04 14:47, pirms 15 gadiem
cik dzirdēts no "AK Bars" līdzjūtējiem, šis vārtsargs nekas spīdošs nav. Tajās spēlēs kurās viņš bija "AK Bars" vārtos komanda ielaida pietiekami daudz ripu lai zaudētu. KHL viņam ir vairāk zaudējumu nekā uzvaru. Nu protams cerēsim ka "dinamo" viņam viss izdosies. Bet nu kā jau pieminēju, šo čali vismazāk vēlējos redzēt "Dinamo" vārtos

 +33 [+] [-]

, 2010-08-04 14:47, pirms 15 gadiem
O,tiešām šveicietis. Krieviski runājot gandrīz arī ir Šveice (Швеция) Puče labi pakompostrēja smadzenes.

 +11 [+] [-]

, 2010-08-04 14:51, pirms 15 gadiem
Saimniecībā noderēs. Nemaz tik daudz sliktāks par Masalu nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-08-04 14:51, pirms 15 gadiem
psc

 +18 [+] [-]

, 2010-08-04 14:52, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Saimniecībā noderēs. Nemaz tik daudz sliktāks par Masalu nav
haha!

 +48 [+] [-]

, 2010-08-04 14:52, pirms 15 gadiem
fcsanok rakstīja: cik dzirdēts no "AK Bars" līdzjūtējiem, šis vārtsargs nekas spīdošs nav. Tajās spēlēs kurās viņš bija "AK Bars" vārtos komanda ielaida pietiekami daudz ripu lai zaudētu. KHL viņam ir vairāk zaudējumu nekā uzvaru. Nu protams cerēsim ka "dinamo" viņam viss izdosies. Bet nu kā jau pieminēju, šo čali vismazāk vēlējos redzēt "Dinamo" vārtos
Nevajag celt paniku ne pārāk veiksmīgu 10 spēļu dēļ sezonas sākumā. Tur visa komanda buksēja un kā jau Krievijā, vainīgos atrod ātri.

 +44 [+] [-]

, 2010-08-04 14:54, pirms 15 gadiem
Vismaz ar vārtsargiem esam tikuši skaidrībā. Atliek vien novēlēt daudz sauso spēļu Dinamo sastāvā!

     [+] [-]

, 2010-08-04 14:55, pirms 15 gadiem
eliteprospects jau arī publicējuši - Eliteprospects.com - Mikael Tellqvist
Stati gan diez ko spoži nav..bet nu lai veicās!

 +10 [+] [-]

, 2010-08-04 14:55, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Nevajag celt paniku ne pārāk veiksmīgu 10 spēļu dēļ sezonas sākumā. Tur visa komanda buksēja un kā jau Krievijā, vainīgos atrod ātri.
nu cik dzirdēts no tiem pašiem "AK Bars" līdzjūtējiem,komanda buksēja tieši dēļ Telqvista. Pēc viņa aiziešanas komandai sākās augšupkāpe... Protams dzīvosim redzēsim,bet nu man nav nemazākās pārliecības ka vīņš tiešām var kļūt par komandas vilcēju. Cerams ka es maldos!

 +14 [+] [-]

, 2010-08-04 14:57, pirms 15 gadiem
Ņemot vērā Tellkvista rādītājus un noskatoties klātienē pirmdienas spēli Volvo hallē,es lielākas cerības lieku uz Holtu! Jo cik es saprotu, Holts ir kā otrais vārtusargs?!... Bet tad jau redzēsim pārbaudes spēlēs un LDZ kausā kurš ir labāks!!! Tādas ir manas domas.

 +32 [+] [-]

, 2010-08-04 15:00, pirms 15 gadiem
fcsanok rakstīja: nu cik dzirdēts no tiem pašiem "AK Bars" līdzjūtējiem,komanda buksēja tieši dēļ Telqvista. Pēc viņa aiziešanas komandai sākās augšupkāpe... Protams dzīvosim redzēsim,bet nu man nav nemazākās pārliecības ka vīņš tiešām var kļūt par komandas vilcēju. Cerams ka es maldos!
nemaz jau tik tragiski stati ak barsaa nebija G11 GA 2.44 %.905
ka jau viens teica krievijaa vainiigos aatri atrod

     [+] [-]

, 2010-08-04 15:02, pirms 15 gadiem
Nauriicio rakstīja: Ņemot vērā Tellkvista rādītājus un noskatoties klātienē pirmdienas spēli Volvo hallē,es lielākas cerības lieku uz Holtu! Jo cik es saprotu, Holts ir kā otrais vārtusargs?!... Bet tad jau redzēsim pārbaudes spēlēs un LDZ kausā kurš ir labāks!!! Tādas ir manas domas.
atliek tikai salīdzināt Vehanena un Telqvista statistiku SM-līgā Lukko komandā.
Vehanen - GP18 GAA1.65 SVS%.940
Tellqvist - GP 26 GAA 2.34 SVS%.919
Plika statistika

 +12 [+] [-]

, 2010-08-04 15:03, pirms 15 gadiem
fcsanok rakstīja: nu cik dzirdēts no tiem pašiem "AK Bars" līdzjūtējiem,komanda buksēja tieši dēļ Telqvista. Pēc viņa aiziešanas komandai sākās augšupkāpe... Protams dzīvosim redzēsim,bet nu man nav nemazākās pārliecības ka vīņš tiešām var kļūt par komandas vilcēju. Cerams ka es maldos!
Da lasīju tos Ak Bars fanus, tik pat labi var Masaļski par pagājušās sezonas sākumu vainot, kur RD pa piecām ripām laida iekšā, atceries?
Pie tam, kā te viens statistiku ielika Ak Barsā , nav nemaz tik briesmīga

 +20 [+] [-]

, 2010-08-04 15:03, pirms 15 gadiem
ja vins butu slikts tad nebutu 6 sezonas spelejis nhl.

 +15 [+] [-]

, 2010-08-04 15:03, pirms 15 gadiem
Nevar neko teikt, kamēr nav šams aizvadījis kādas 10 spēles Rīgas kreklā.
Ļoti daudz kas atkarīgs no atmosfēras komandā un Rīgā viņš jutīsies kā otrajās mājās un, domāju, ka tas arī sniegumu ietekmēs.

Lai veicas!

  +6 [+] [-]

, 2010-08-04 15:04, pirms 15 gadiem
fcsanok rakstīja: atliek tikai salīdzināt Vehanena un Telqvista statistiku SM-līgā Lukko komandā.
Vehanen - GP18 GAA1.65 SVS%.940
Tellqvist - GP 26 GAA 2.34 SVS%.919
Plika statistika
Neviens jau šeit uzreiz nesaka, ka labāks par Vahanenu. IMHO Vahanens vispār ir, iespējams, labākais vārtsargs KHL. Un maksājot arī pāri pa miljonu usd. Piestiķēsi RD?

  +6 [+] [-]

, 2010-08-04 15:06, pirms 15 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: nemaz jau tik tragiski stati ak barsaa nebija G11 GA 2.44 %.905
ka jau viens teica krievijaa vainiigos aatri atrod
nemaz tik slikti? Ja neskaitīt to ka tādi stati viņam bija stiprākajā KHL komandā,kādi tad var būt "Dinamo"?? Vēl reiz atkārtoju, ļoti ceru ka es maldos un Tellqvists rādīs ļoti labu sniegumu Rīgas komandā

  +7 [+] [-]

, 2010-08-04 15:08, pirms 15 gadiem
fcsanok rakstīja: cik dzirdēts no "AK Bars" līdzjūtējiem, šis vārtsargs nekas spīdošs nav. Tajās spēlēs kurās viņš bija "AK Bars" vārtos komanda ielaida pietiekami daudz ripu lai zaudētu. KHL viņam ir vairāk zaudējumu nekā uzvaru. Nu protams cerēsim ka "dinamo" viņam viss izdosies. Bet nu kā jau pieminēju, šo čali vismazāk vēlējos redzēt "Dinamo" vārtos
Ir arī dzirdēts ka viņam krievu treneru bļaustīšanās un dzīves apstākļi Kazaņā īpaši pie sirds nav gājuši, kas zviedriem ir diez gan raksturīgi.

 +15 [+] [-]

, 2010-08-04 15:08, pirms 15 gadiem
Gan jau Sejejs zin ko dara

     [+] [-]

, 2010-08-04 15:09, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Neviens jau šeit uzreiz nesaka, ka labāks par Vahanenu. IMHO Vahanens vispār ir, iespējams, labākais vārtsargs KHL. Un maksājot arī pāri pa miljonu usd. Piestiķēsi RD?
tur protams tev piekrītu. Vehanens tiešām labs. Nu laikam jau nav viss tik traki, pārbaudes spēlēs un čempionāta laikā gan jau redzēsim vai Sējēs izvilka pilnu lozi , vai nē. Cerams ka izvilka!))

  -1 [+] [-]

, 2010-08-04 15:11, pirms 15 gadiem
fcsanok rakstīja: tur protams tev piekrītu. Vehanens tiešām labs. Nu laikam jau nav viss tik traki, pārbaudes spēlēs un čempionāta laikā gan jau redzēsim vai Sējēs izvilka pilnu lozi , vai nē. Cerams ka izvilka!))
Jāskatās, cerams, ka būs ok. Citu variantu nav

 +28 [+] [-]

, 2010-08-04 15:12, pirms 15 gadiem

  +4 [+] [-]

, 2010-08-04 15:12, pirms 15 gadiem
visi legionari kas ir spelejusi Riga pasi grib atgriezties spelet saja atmosfera arena riga dinamo sastava,ka piemeram ka hartigans spele seit riga un ka krievija.seit legionari del atmosferas ka majas

 +22 [+] [-]

, 2010-08-04 15:12, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Tu domā, RD savā oficiālājā mājas lapā muld??
:} retorisks jautājums?:}
DINAMO spēlēs zviedru vārtsargs Henriks...

  +1 [+] [-]

, 2010-08-04 15:12, pirms 15 gadiem
Nu Telkvists pārliecina krietni vairāk kā Karlsons.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-04 15:14, pirms 15 gadiem
Laikam nav kur naudu likt, vai tiešām nepietiek ar vienu ārzemnieku vārtos? Pie tam šis jau savas labākās spēles ir aizvadijis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-08-04 15:16, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Tu domā, RD savā oficiālājā mājas lapā muld??
Karlssonu neatceries?

  +5 [+] [-]

, 2010-08-04 15:16, pirms 15 gadiem
Marka1111 rakstīja: Nu Telkvists pārliecina krietni vairāk kā Karlsons.
Olimpiskais čempions, kā nekā

Ja nopietni, tad vajadzētu būt ok, ja būs pareizā attieksme un Holts neļaus slinkot uz agrāko sasniegumu rēķina.

 +12 [+] [-]

, 2010-08-04 15:17, pirms 15 gadiem
Petrovich27 rakstīja: :} retorisks jautājums?:}
http://www.dinamoriga.eu/lv/news/view/dinamo-speles-zviedru-vartsargs-henriks-karlssons
haha, labi piefiksēji. Bet nu šitais Karlsons eleganti Norču piečakarēja. Gandrīz kā Andri un Aināru Jūrmalā - paņēma un uzmeta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-08-04 15:18, pirms 15 gadiem
nu katra gadijuma prieks, ka RD paradas ari kads plasakai publikai pazistams vards netikai no AHL dzilem izrakts nesliktais kadrs.

 +16 [+] [-]

, 2010-08-04 15:18, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: nu katra gadijuma prieks, ka RD paradas ari kads plasakai publikai pazistams vards netikai no AHL dzilem izrakts nesliktais kadrs.
vardi jau nespele

  -1 [+] [-]

, 2010-08-04 15:18, pirms 15 gadiem
Nu jācer uz labu formu, iekšā jau viņam noteikti ir!

 +20 [+] [-]

, 2010-08-04 15:18, pirms 15 gadiem
Vagon rakstīja: YouTube
- Tyler Arnason (COL) vs. Mikael...


Abi labi?
Tas bija pilnīgi cits Arnasons, kas bija pie mums. Toreiz viņam bija normāla forma un arī motivācija strādāt. Būtu RD viņu paturējuši un pa vasaru uzdzītu būtu mums Hossas aizstājējs.

  +4 [+] [-]

, 2010-08-04 15:19, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: haha, labi piefiksēji. Bet nu šitais Karlsons eleganti Norču piečakarēja. Gandrīz kā Andri un Aināru Jūrmalā - paņēma un uzmeta
Kalgarī, iespējams, metīs Karlsonu.

Boucher uz Kalgari kā backup, Niemi paraksta Flyers. Karlsons uz AHL vai atkal SEL.

Tā vismaz baumo.

  -2 [+] [-]

, 2010-08-04 15:19, pirms 15 gadiem
Laiks rādīs kurš būs pirmais un kurš otrais - Holts vai Telkvists...

     [+] [-]

, 2010-08-04 15:21, pirms 15 gadiem
fcsanok rakstīja: cik dzirdēts no "AK Bars" līdzjūtējiem, šis vārtsargs nekas spīdošs nav. Tajās spēlēs kurās viņš bija "AK Bars" vārtos komanda ielaida pietiekami daudz ripu lai zaudētu. KHL viņam ir vairāk zaudējumu nekā uzvaru. Nu protams cerēsim ka "dinamo" viņam viss izdosies. Bet nu kā jau pieminēju, šo čali vismazāk vēlējos redzēt "Dinamo" vārtos
Tos Ak Bars fanus nav jēgas klausīties. Viņš bija labs NHL, un no viņa izcilu sniegumu gaidija Kazaņā. Nesanāca. Tur ar tevi neviens neauklēsies, spēlē 1% vājāk kā gaidīts, un vari meklēt jaunu darbu.

  -2 [+] [-]

, 2010-08-04 15:22, pirms 15 gadiem
Tad shitas bus 1. vai Holts?

  +4 [+] [-]

, 2010-08-04 15:22, pirms 15 gadiem
screw142 rakstīja: Tad shitas bus 1. vai Holts?
Pārbaudes spēles rādīs.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-04 15:23, pirms 15 gadiem
Gaidu, kad arēnā bļaus " Mikael, Mikael, Mikael" dīvaini varētu skanēt.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-04 15:23, pirms 15 gadiem
Nu kkas jau no viņa būs

  +1 [+] [-]

, 2010-08-04 15:23, pirms 15 gadiem
Zhigalo rakstīja: vardi jau nespele
protams, ka nespele, bet no vienas puses lidzsim bija zel, ka MnD un citi RD limena klubi paraksta ligumus ar visai hokeja pasaulei un ik ipasi jau eiropai zinamiem speletajiem, bet mes tik rokam ara no pelniem, nenovertetos un no cela nogajusos talantus. vai ari Z-Amerikas viduvejibas
Telkivsts tomer ir pirmais hokejists RD lielais vairums cilveku zin jau daudzus gadus un nav jamekle eliteprospects vai wikipedia kas tas pa putnu
sikums, bet patikami

  +6 [+] [-]

, 2010-08-04 15:24, pirms 15 gadiem
raven rakstīja: Bet nu fascinē fakts, cik sportacentrs.com ir ātri...
Nu kas tad ir? Man piemēram apmierina viņu ātrums! Bet tu jau esi laikam viens no tiem kiber sportistiem, kas to vien dara kā meklē tīmeklī kādu jaunu ziņu. Jebšu nē?

     [+] [-]

, 2010-08-04 15:24, pirms 15 gadiem
Sk. A vel kas - ja shis ir pedejais papildinajums mosh kads varetu uztaisit kkadu apkopojumu par sis vasaras ieguvumumiem?

 +25 [+] [-]

, 2010-08-04 15:24, pirms 15 gadiem
Ja tā globāli ņem,tad laiks rādīs kāds šis būs RD vārtos. Ja atcerās,tad Pruseks SKA vārtos arī bija tāds kāds bija,bet RD uzspīdēja tīri labi.

  +7 [+] [-]

, 2010-08-04 15:26, pirms 15 gadiem
Normāls vārtsargs! All stars team mēs taču nevaram savākt-tas visiem ir skaidrs! Es par!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-04 15:27, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja tā globāli ņem,tad laiks rādīs kāds šis būs RD vārtos. Ja atcerās,tad Pruseks SKA vārtos arī bija tāds kāds bija,bet RD uzspīdēja tīri labi.
redz Ivar, to sauc par skautingu bet ko gan jus minskiesi par to zinat? jus jau metat naudu galda katram kuram kruta statistika

 +19 [+] [-]

, 2010-08-04 15:27, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja tā globāli ņem,tad laiks rādīs kāds šis būs RD vārtos. Ja atcerās,tad Pruseks SKA vārtos arī bija tāds kāds bija,bet RD uzspīdēja tīri labi.
Spartak vārtos nevis SKA

  +9 [+] [-]

, 2010-08-04 15:28, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: protams, ka nespele, bet no vienas puses lidzsim bija zel, ka MnD un citi RD limena klubi paraksta ligumus ar visai hokeja pasaulei un ik ipasi jau eiropai zinamiem speletajiem, bet mes tik rokam ara no pelniem, nenovertetos un no cela nogajusos talantus. vai ari Z-Amerikas viduvejibas
Telkivsts tomer ir pirmais hokejists RD lielais vairums cilveku zin jau daudzus gadus un nav jamekle eliteprospects vai wikipedia kas tas pa putnu
sikums, bet patikami
Par tādu Ozoliņu esi dzirdējis?

  -2 [+] [-]

, 2010-08-04 15:28, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: protams, ka nespele, bet no vienas puses lidzsim bija zel, ka MnD un citi RD limena klubi paraksta ligumus ar visai hokeja pasaulei un ik ipasi jau eiropai zinamiem speletajiem, bet mes tik rokam ara no pelniem, nenovertetos un no cela nogajusos talantus. vai ari Z-Amerikas viduvejibas
Telkivsts tomer ir pirmais hokejists RD lielais vairums cilveku zin jau daudzus gadus un nav jamekle eliteprospects vai wikipedia kas tas pa putnu
sikums, bet patikami
Būtībā arī to pašu Pruseku, Hossu Eiropā zināja labi.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-04 15:29, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Saimniecībā noderēs. Nemaz tik daudz sliktāks par Masalu nav
daudz labaks

  +5 [+] [-]

, 2010-08-04 15:29, pirms 15 gadiem
Holts berzee rokas labsajuutaaa

  +1 [+] [-]

, 2010-08-04 15:30, pirms 15 gadiem
Parsvara sedejis ka otrais Nr.
Slēpts komentārs: segamegadrive

  +1 [+] [-]

, 2010-08-04 15:31, pirms 15 gadiem
madzho rakstīja: Laiks rādīs kurš būs pirmais un kurš otrais - Holts vai Telkvists...
Es domāju, ka Šuplers abus vārtsargus mainīs aptuveni tāpat kā pagājšsezon un nebūs neviena izteikta pirmā vārtsarga. Tāda vienkārši ir Šuplera īpatnība.

 +18 [+] [-]

, 2010-08-04 15:32, pirms 15 gadiem
segamegadrive rakstīja: neviens zviedrs nevar normali spelet riga, un tellkvists nav iznemums(
Jā, zviedri Rīgā normāli nespēlē. 2006. gada PČ to tikai pierāda...

  +2 [+] [-]

, 2010-08-04 15:32, pirms 15 gadiem
eduards fināls rakstīja: Gaidu, kad arēnā bļaus " Mikael, Mikael, Mikael" dīvaini varētu skanēt.
Buus jaakliedz - Mishka, Mishka!

  -3 [+] [-]

, 2010-08-04 15:32, pirms 15 gadiem
Jancux97 rakstīja: tu man liekas kkads mulkis esi patiesaam gan dinamo majas lapaa raksti sitos teikumus gan seit tu vini nemaz veel neesi redzeesjis dinamo formaa un jau apdirs cali jau jau buutu tik slikts vinsh tad jau vins nebuutu nospeelejis 6 sezonas NHL
kad viņš ir spēlējis NHL? Bet "AK Bars" pagājušajā sezonā! Un SM-līgā,"Lukko" komandā pagājušajā sezonā viņa stati nav diez ko teicami.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-04 15:34, pirms 15 gadiem
buus labs saspēles vadītaajs

 +17 [+] [-]

, 2010-08-04 15:34, pirms 15 gadiem
ipatneja tauta esam, Troteru redzejis neviens nav un liela, Telkvists +/- redzets, bet lama

  +4 [+] [-]

, 2010-08-04 15:35, pirms 15 gadiem
Man prieks par to, jo šīs vārtsargs ir pietiekami kvalificēts!!

  +3 [+] [-]

, 2010-08-04 15:36, pirms 15 gadiem
Zhigalo rakstīja: ipatneja tauta esam, Troteru redzejis neviens nav un liela, Telkvists +/- redzets, bet lama
Arnasons ir bijusi skarba mācība, ka uzvārdi nespēle...

  +3 [+] [-]

, 2010-08-04 15:37, pirms 15 gadiem
Marka1111 rakstīja: Spartak vārtos nevis SKA
Nu,labi Spartak,bet doma bija skaidra,ka katram varočikam ir brīdis,kad tas atverās. Galvenais nonākt īstā komandā.

 +14 [+] [-]

, 2010-08-04 15:38, pirms 15 gadiem
Par to viņa statistiku iekš KHL , ir divas spēles kuras viņam sanāca diezgan švakas tās bija uz doto brīdi bēdējās divas spēles viņam iekš KHL , attiecīgi - divi "zāģi" pret Sibirj 4 : 7 un Amur 3 : 6 . Un kādus gan varoņdarbus var gribēt no cilvēka ,ja viņam jau ir uzteikts darbs un biļete kabatā . Pietam , tas vis notiek sezonas sākumā un vainot viņu zaudētās spēlēs , vēl ņemot vērā to ,kā AK Bars , kopumā kā komanda , sāk katru sezonu - ar ļoti ilgu iešūpošanos . Tā kā ,nav ko vērtēt statistiku tik īsā laika periodā ,lai nāk un pierāda savu varējumu uz laukuma , tad arī vērtēsim .

     [+] [-]

, 2010-08-04 15:39, pirms 15 gadiem
Ļoti labi....

  +4 [+] [-]

, 2010-08-04 15:39, pirms 15 gadiem
eduards fināls rakstīja: Gaidu, kad arēnā bļaus " Mikael, Mikael, Mikael" dīvaini varētu skanēt.
Telly, Telly, Telly!

     [+] [-]

, 2010-08-04 15:39, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: redz Ivar, to sauc par skautingu bet ko gan jus minskiesi par to zinat? jus jau metat naudu galda katram kuram kruta statistika
Laiks rādīs cik Sējējs ar Telkvista iegādi būs labi skautingojis.
Šobrīd vel pāragri slavēt un pelt.

     [+] [-]

, 2010-08-04 15:39, pirms 15 gadiem
ERIX rakstīja: Par to viņa statistiku iekš KHL , ir divas spēles kuras viņam sanāca diezgan švakas tās bija uz doto brīdi bēdējās divas spēles viņam iekš KHL , attiecīgi - divi "zāģi" pret Sibirj 4 : 7 un Amur 3 : 6 . Un kādus gan varoņdarbus var gribēt no cilvēka ,ja viņam jau ir uzteikts darbs un biļete kabatā . Pietam , tas vis notiek sezonas sākumā un vainot viņu zaudētās spēlēs , vēl ņemot vērā to ,kā AK Bars , kopumā kā komanda , sāk katru sezonu - ar ļoti ilgu iešūpošanos . Tā kā ,nav ko vērtēt statistiku tik īsā laika periodā ,lai nāk un pierāda savu varējumu uz laukuma , tad arī vērtēsim .
tādā gadijumā man nav ko piebilst)

  +2 [+] [-]

, 2010-08-04 15:40, pirms 15 gadiem
Es jau jūtu medāli!!! ...ja nopietni, tad tieši tas kas vajadzīgs, jo ar Holtu RD nepavilktu visu sezonu, bet Telkvists ir pieredzējis buks, turklāt salīdzinoši augsta līmeņa mūris
Vismaz pie vienu zviedru vārtsarga tikām, arī labi

 +11 [+] [-]

, 2010-08-04 15:41, pirms 15 gadiem
IelejSnabi rakstīja: Par tādu Ozoliņu esi dzirdējis?
ozolins spele RD jo ir latvietis, nebutu vins latvietis vins speletu SKA par 3 milj. sezona

  -2 [+] [-]

, 2010-08-04 15:41, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Tu domā, RD savā oficiālājā mājas lapā muld??
Nevar zināt, daži tur tādi slideni tipiņi

     [+] [-]

, 2010-08-04 15:42, pirms 15 gadiem
fcsanok rakstīja: kā es negribēju viņu redzēt "Dinamo"!! Nu diemžēl neko darīt....
Labāku jau būtu ļoti grūti atrast.

 +13 [+] [-]

, 2010-08-04 15:43, pirms 15 gadiem
labāks par masaļski 100%

  +3 [+] [-]

, 2010-08-04 15:43, pirms 15 gadiem
normāls vārtsargs Gan jau abi ar Holtu dinamo play off ievilks. Vispār man patīk kā šo sezon nokomplektēta komanda. Domāju būs rezultāti

  +4 [+] [-]

, 2010-08-04 15:44, pirms 15 gadiem
nesen Masala bija vajadzigs ka est, tagad jau lama jamo, ka sliktaaks par Telkvistu

  +1 [+] [-]

, 2010-08-04 15:46, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: ozolins spele RD jo ir latvietis, nebutu vins latvietis vins speletu SKA par 3 milj. sezona
UN? Tas maina uzvārda "atpazīstamību"?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-04 15:54, pirms 15 gadiem
Zhigalo rakstīja: nesen Masala bija vajadzigs ka est, tagad jau lama jamo, ka sliktaaks par Telkvistu
Tā ir realitāte nevis nolamāšana. Telkvists vismaz bija augstākās raudzes vārtsargs. Masaļskim pagaidām no NHL neviens piedāvājums nav izdarīts, vismaz, cik esmu dzirdējis/lasījis.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-04 15:56, pirms 15 gadiem
tad jau arī forsbergu vajadzētu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2010-08-04 16:00, pirms 15 gadiem
Piekrītu salīdzinājumam ar Prušeku! Galvenais vārtsargam atrasties īstajā laikā esošajā izlases modelī.Ja aizsargi lohosies un uzbrucēji haltūrēs aizsardzībā (kā pēdēja sezonā Hossa),tad neviens vārtsargs nespēs lielāko spēļu daļu izvilkt. Tāpat pirms "nolikt" Telkvistu pēc "statiem",varbūt paskatamies viņu darbību DR un sniedzam savu vienreizējo atbalstu.Tad ari varēsim prasīt rezultātu! Lai viņam un DR veicas!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-08-04 16:16, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Neviens jau šeit uzreiz nesaka, ka labāks par Vahanenu. IMHO Vahanens vispār ir, iespējams, labākais vārtsargs KHL. Un maksājot arī pāri pa miljonu usd. Piestiķēsi RD?
Labākais vārtusargs KHL tagd ir Nabakovs !!!!

 +10 [+] [-]

, 2010-08-04 16:20, pirms 15 gadiem
normals speletajs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-04 16:31, pirms 15 gadiem
labakajs vārtsargs KHL ir Ešs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2010-08-04 16:33, pirms 15 gadiem
van der dinamo1 rakstīja: labakajs vārtsargs KHL ir Ešs
tikai, man domāt, Ešs šogad KHL nespēlēs...

  +3 [+] [-]

, 2010-08-04 16:39, pirms 15 gadiem
ziecha16 rakstīja: Labākais vārtusargs KHL tagd ir Nabakovs !!!!
tikai tādēļ,ka viņš nāk tieši no NHL un viņa uzvārds ir Nabokovs?

     [+] [-]

, 2010-08-04 16:40, pirms 15 gadiem
Gerbers būtu bijis labāks, bet nu gan jau būs labi.

     [+] [-]

, 2010-08-04 16:42, pirms 15 gadiem
van der dinamo1 rakstīja: labāks par masaļski 100%
Kā tu vari to zināt???Telkvists pat vienu spēli DINAMO nav aizvadījis...

Laiks rādīs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-08-04 16:44, pirms 15 gadiem
Rakstis jau labi Ta jau redzesim ...
Slēpts komentārs: Ritvars Liepiņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-08-04 16:46, pirms 15 gadiem
Ritvars Liepiņš rakstīja: Surovy YouTube
- Tomas Surovy Hits Own teammate!
nekāds jaunums jau nav.

  +2 [+] [-]

, 2010-08-04 16:47, pirms 15 gadiem
ziecha16 rakstīja: Labākais vārtusargs KHL tagd ir Nabakovs !!!!
Nav taisnībā , paskaties uz Vehanena statiem šitajā khl sezonā zem 2,00 ripām , tas jau ir perfekti. Viņš ir 100%, vēl šobrīd labākais khl , Nabokovam vajadzē pierast pie khl utt.

  +8 [+] [-]

, 2010-08-04 16:48, pirms 15 gadiem
shady123 rakstīja: daudz labaks
Cilvēki,kas jums kaiš???Kā visi Edžu slavēja un debesīs cēla,a tgd atliek pamest kādu vārtsargu un...

  +2 [+] [-]

, 2010-08-04 16:50, pirms 15 gadiem
Viennozimigi labakais vartusargs kads shajos gados RD bijis, kaa var vispar vinju salidzinat ar Masaljski, Olimpiskais chempions, NHL pieredze un ja jau pat Zviedrijas izlase vinju nesmadee, ko tad mes te vispar varam dir..! Cits jautajums ir par vinja pashreizejo kondiciju! Nu jau musejie piesakas uz augstam vietam, prieks par to!

  +2 [+] [-]

, 2010-08-04 16:50, pirms 15 gadiem
Tukša loze ....!

  +8 [+] [-]

, 2010-08-04 16:51, pirms 15 gadiem
Būs labi Galvenais, lai iejūtas komandā. Un Latvijā tak ir labākie fani, palīdzēsim viņam iejusties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2010-08-04 17:05, pirms 15 gadiem
Es te izlasīju lielāko daļu atsauksmes,un radās tāds iespaids ka mēs esam vismaz 2 kārtējie Gagārina kausa ieguvēji....un mums padavaj vismaz no pasaules top 3 vartsargiem! Uzskatu ka šis ir viens no vis labākiem ieguvumiem pa šiem diviem gadiem..... ticu ka ar šo vārtsargu līniju mēs pārspēsim pagaišgadējo panākumu!

     [+] [-]

, 2010-08-04 17:14, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Kur Tu redzi Telkvistā augstākās raudzes vārtsargu?! Tajās it kā 6 NHL sezonās viņam ir tikai 113 spēles ar viduvēju statistiku (nav pat divas pilnas sezonas) un par olimpisko čempionu, viņš kļuva, ja nemaldos nospēlējis 1 maču. Mana prognoze ir, ka Holts sezonas laikā viņu noteikti izkonkurēs no pirmā numura.
Izskatās ka Sējējs būs ,,šāvis uz aklo'', jo pēc Pučes teiktā iznāk,ka pirms viņa kandidāti bijuši vairāki un perspektīvāki, kas dažādu iemeslu dēļ viņam nocelti no deguna. Šķiet,ka Telkvista gadijumā par kaut kādu nopietnu spēlētāja izpēti,nav iemesla runāt.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-04 17:15, pirms 15 gadiem
girtssss rakstīja: Viennozimigi labakais vartusargs kads shajos gados RD bijis, kaa var vispar vinju salidzinat ar Masaljski, Olimpiskais chempions, NHL pieredze un ja jau pat Zviedrijas izlase vinju nesmadee, ko tad mes te vispar varam dir..! Cits jautajums ir par vinja pashreizejo kondiciju! Nu jau musejie piesakas uz augstam vietam, prieks par to!
Par Pasaules un Olimpisko čempionu var kļūt ne reizes neizejot laukumā. Mūsu Samoilovs arī ir OS čempions,kurš marinēja beņķi Kalgarī OS laikā,bet tas netraucēja Irbem tajā pašā sezonā viņu izēst no RD vārtsarga Nr.1 vietas.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-04 17:18, pirms 15 gadiem
sauksim nevis Mikhael bet vārtu Miķelis

  +5 [+] [-]

, 2010-08-04 17:19, pirms 15 gadiem
mrPO rakstīja: Holts berzee rokas labsajuutaaa
varbūt, kaut ko citu arī berzē...

     [+] [-]

, 2010-08-04 17:27, pirms 15 gadiem
girtssss rakstīja: Viennozimigi labakais vartusargs kads shajos gados RD bijis, kaa var vispar vinju salidzinat ar Masaljski, Olimpiskais chempions, NHL pieredze un ja jau pat Zviedrijas izlase vinju nesmadee, ko tad mes te vispar varam dir..! Cits jautajums ir par vinja pashreizejo kondiciju! Nu jau musejie piesakas uz augstam vietam, prieks par to!
Jautāšu vēlreiz(nu jau dažiem tādiem kā tu jau pajautāju,nez kāpēc neviens neatbildēja...)-Kā,tu, vari zināt,ka viņš ir labāks par bijušajiem DINAMO vārtsargu(Pruseku,Masaļski...)???Nevienu spēli DINAMO rindās nav aizvadījis un jau labaks par visiem...

  -3 [+] [-]

, 2010-08-04 17:28, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par Pasaules un Olimpisko čempionu var kļūt ne reizes neizejot laukumā. Mūsu Samoilovs arī ir OS čempions,kurš marinēja beņķi Kalgarī OS laikā,bet tas netraucēja Irbem tajā pašā sezonā viņu izēst no RD vārtsarga Nr.1 vietas.
Es lieku 50 pret 50, ka viņš būs vilcējs. Rodas jautājums, ja jau viņš ir tik labs, tad kāpēc Ak Bars viņu sezonas gaitā apmainīja pret Vehanenu?

  -2 [+] [-]

, 2010-08-04 17:35, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Es lieku 50 pret 50, ka viņš būs vilcējs. Rodas jautājums, ja jau viņš ir tik labs, tad kāpēc Ak Bars viņu sezonas gaitā apmainīja pret Vehanenu?
Sūdīgs jau viņš bija sezonas sākumā AK Bars rindās,un tas ir nenoliedzams fakts.
Varbūt Sējējs paķēra to,kas vel bija pieejams ar skanīgu un gana labi pazīstamu uzvārdu. Kā jau rakstiju-šāva uz aklo ar cerību,ka varbūt trāpīs.

  +4 [+] [-]

, 2010-08-04 17:35, pirms 15 gadiem
kristaxaxa rakstīja: Jautāšu vēlreiz(nu jau dažiem tādiem kā tu jau pajautāju,nez kāpēc neviens neatbildēja...)-Kā,tu, vari zināt,ka viņš ir labāks par bijušajiem DINAMO vārtsargu(Pruseku,Masaļski...)???Nevienu spēli DINAMO rindās nav aizvadījis un jau labaks par visiem...
Atbildēšu Toļika Kreipāna vārdiem - To neviens nevar zināt tāpēc ka nevar zināt (analogs-tas nevar būt,vienkārši tāpēc ka tas nevar būt) ,bet ja nopietni-laiks rādīs,bet pie visas cieņas pret Masaļski un Pruseku....domaju tomēr šitie divi būs labāki (manas domas)

     [+] [-]

, 2010-08-04 17:38, pirms 15 gadiem
muusejie rakstīja: Atbildēšu Toļika Kreipāna vārdiem - To neviens nevar zināt tāpēc ka nevar zināt (analogs-tas nevar būt,vienkārši tāpēc ka tas nevar būt) ,bet ja nopietni-laiks rādīs,bet pie visas cieņas pret Masaļski un Pruseku....domaju tomēr šitie divi būs labāki (manas domas)
Nūūū tad jau redzēs...

  +3 [+] [-]

, 2010-08-04 17:43, pirms 15 gadiem
Vēršos pie Jura Miņina un Abragam, Jūs neapšaubāmi esat lielākie eksperti sc.com, tāpēc lūdzu sakiet,ko Jūs domājat par Telkvista noderīgumu RD (es zinu, ka vieglāk būtu spriest pēc redzētām spēlēm RD sastāvā, bet nu jautāju jau tagad)?

     [+] [-]

, 2010-08-04 17:45, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Te darbiņš Sandim.

P.S. Es vakar visu SportaCentru nelasīju, vakar Sandis tika apsveikts dzimšanas dienā?
TIKA GAN!

 +11 [+] [-]

, 2010-08-04 17:45, pirms 15 gadiem
krištianu rakstīja: Vēršos pie Jura Miņina un Abragam, Jūs neapšaubāmi esat lielākie eksperti sc.com, tāpēc lūdzu sakiet,ko Jūs domājat par Telkvista noderīgumu RD (es zinu, ka vieglāk būtu spriest pēc redzētām spēlēm RD sastāvā, bet nu jautāju jau tagad)?
Smuks kaķis.

     [+] [-]

, 2010-08-04 17:54, pirms 15 gadiem
RUBEN rakstīja: Smuks kaķis.
Man ir uz matu tāds pats ,bet ja par hokeju-novēlēsim mūsu vārtsargiem (neatkarīgi no tā 1.vai 2.) reakciju kā kaķim!

     [+] [-]

, 2010-08-04 17:56, pirms 15 gadiem
Laba karjera!Olimpiskais cempions..Tas par daudzko runa!Neparsteigsimies ar labiem vardiem vai kritiku,pagaidisim sezonas sakumu!Lai Tev veicas Mikael!Kas attiecas uz Hartiganu,tad ir labs teiciens-divreiz viena upe neiekapsi!Kas zin..

  +3 [+] [-]

, 2010-08-04 17:56, pirms 15 gadiem
scorpio rakstīja: tikai tādēļ,ka viņš nāk tieši no NHL un viņa uzvārds ir Nabokovs?
Zini, ja ar uzbrucējiem un aizsargiem KHL ir vēl puslīdz ok, tad ar vārtsargiem gan ir pilnīgi švaki. Neskaitāmi NHL otrie numuri un AHL vārtsargi ir starp labākajiem līgā. Pirmajam vārtsargam vajadzētu vispār būt ārpus konkurences.

     [+] [-]

, 2010-08-04 17:57, pirms 15 gadiem
man domājās, ka Holts būs nr1. , bet laiks rādīs... lai jau šamam ar veicas! galu galā, mani gluži neinteresē, kurš ir vārtos, es gaidu uzvaras!

     [+] [-]

, 2010-08-04 17:58, pirms 15 gadiem
RUBEN rakstīja: Smuks kaķis.
Paldies !

  +6 [+] [-]

, 2010-08-04 18:00, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Izskatās ka Sējējs būs ,,šāvis uz aklo'', jo pēc Pučes teiktā iznāk,ka pirms viņa kandidāti bijuši vairāki un perspektīvāki, kas dažādu iemeslu dēļ viņam nocelti no deguna. Šķiet,ka Telkvista gadijumā par kaut kādu nopietnu spēlētāja izpēti,nav iemesla runāt.
Ka tik kaut kā uzkakāt Sējejam... Par nopietna spēlētāja izpēti neesot vērts runāt... Tu atceries cik sen atpakaļ bija tas raksts, no zviedru(?) laikraksta, ka RD medījot Telkvistu? Tas bija vēl krietni pirms baumām par Gerberu, Salaku, Denī un citām. Tatad laika izpētīt ir bijis gana.

 +14 [+] [-]

, 2010-08-04 18:02, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Es lieku 50 pret 50, ka viņš būs vilcējs. Rodas jautājums, ja jau viņš ir tik labs, tad kāpēc Ak Bars viņu sezonas gaitā apmainīja pret Vehanenu?
Necenties izskaidrot Krievijas miljonāru klubu darbības ar loģiku, tur darbojas pa visam citi likumi. Ja klubs ir zaudējis, teiksim, 3-4 spēles pēc kārtas, tad kādam ir jāiet prom

  -1 [+] [-]

, 2010-08-04 18:06, pirms 15 gadiem
jnkbxyjt gjgjkytybt

  -1 [+] [-]

, 2010-08-04 18:11, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Necenties izskaidrot Krievijas miljonāru klubu darbības ar loģiku, tur darbojas pa visam citi likumi. Ja klubs ir zaudējis, teiksim, 3-4 spēles pēc kārtas, tad kādam ir jāiet prom
Tad jau tu daudz zini par politku šajos klubos, varu teikt, ka esi nošāvis garām. Telkvistam pērnā sezona bija pirmā pāri dīķim 10 sezonu laikā un viņš nebija ieradies tajā labākajā formā, tāpēc loģisks solis bija maiņas darijums ar Lukko, kura rezultātā Vehanens nokļuva Kazaņā. Tu man parādi kādu klubu KHL, kurš sezonas laikā būtu veicis kardinālu sastāva tīrīšanu.

  +7 [+] [-]

, 2010-08-04 18:17, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Tad jau tu daudz zini par politku šajos klubos, varu teikt, ka esi nošāvis garām. Telkvistam pērnā sezona bija pirmā pāri dīķim 10 sezonu laikā un viņš nebija ieradies tajā labākajā formā, tāpēc loģisks solis bija maiņas darijums ar Lukko, kura rezultātā Vehanens nokļuva Kazaņā. Tu man parādi kādu klubu KHL, kurš sezonas laikā būtu veicis kardinālu sastāva tīrīšanu.
Nē, nu protams, ka es nestāvēju blakus Telkvistam, kad viņš runāja ar treneriem un ģenerāl menidžeriem. Bet tas, ka vairums krievu bagāto klubu tiek vadīti tieši tādā veidā nu gan nevienam nav nekāds jaunums. Vissmagāk klājas treneriem, paskaiti cik pagāšsezon bija treneru maiņu? Daži klubi paspēja nomainīt arī 2 trenerus. Atceries, ka lielos klubus vada ļoti bagāti un ambiciozi cilvēki, kuri pieprasa rezultātu uzreiz.

  +2 [+] [-]

, 2010-08-04 18:20, pirms 15 gadiem
fcsanok rakstīja: cik dzirdēts no "AK Bars" līdzjūtējiem, šis vārtsargs nekas spīdošs nav. Tajās spēlēs kurās viņš bija "AK Bars" vārtos komanda ielaida pietiekami daudz ripu lai zaudētu. KHL viņam ir vairāk zaudējumu nekā uzvaru. Nu protams cerēsim ka "dinamo" viņam viss izdosies. Bet nu kā jau pieminēju, šo čali vismazāk vēlējos redzēt "Dinamo" vārtos
1maja sezona, atceraties Pruseku? Spartak vartos ar nekas spidosh nebija, a pie mums, bezmazvai dieva vieta bija... Zel ka traumas un lidz ar to otra sezona bij pagalam neveiksmiga... taka nekas nav zaudets...

  +2 [+] [-]

, 2010-08-04 18:26, pirms 15 gadiem
Manuprāt, jau labs papildinājums. Varēs tagad pacīnīties ar Holtu par vietu vārtos. Svarīgi, ka ir pieredze, jo 30 gadi, pie tam ir uzspēlējis arī NHL. Cerams, ka viņam veiksies un nebūs tā kā ar jau vienu pie mums bijušu vārtsargu Sperli.

     [+] [-]

, 2010-08-04 18:39, pirms 15 gadiem
Priecē, ka Zviedriem PČ būs kāds vecis arī no Dinamo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-08-04 19:25, pirms 15 gadiem
ilwerz rakstīja: Priecē, ka Zviedriem PČ būs kāds vecis arī no Dinamo.
kas teica,ka viņš vel tiks aicināts uz SWE izlasi???
SWE izlasei būs jauns treneris,un līdz ar to citi favorīti. Viss atkarīgs no tā ko viņš parādīs RD vārtos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-08-04 19:32, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: kas teica,ka viņš vel tiks aicināts uz SWE izlasi???
SWE izlasei būs jauns treneris,un līdz ar to citi favorīti. Viss atkarīgs no tā ko viņš parādīs RD vārtos.
Tur gan es piekrītu, zviedriem nu jau ir citi, talantīgāki un jaunāki kadri, ko aicināt uz izlasi.

  -3 [+] [-]

, 2010-08-04 19:50, pirms 15 gadiem
raven rakstīja: Bet nu fascinē fakts, cik sportacentrs.com ir ātri...
Ja tev nepatiik aatrums,tad kapeec tu te vispaar baaz savu purnu un kko lasi?Tad ver valjaa savu sporta portaalu un paraadi kaa ir jaastraadaa..

     [+] [-]

, 2010-08-04 19:58, pirms 15 gadiem
paskatoties tos momentus kaadus seivus viecis telkvists nevareetu teikt ka taadti ariiii nav redzeeti no masalska un pat veel labaaki!!!

     [+] [-]

, 2010-08-04 19:58, pirms 15 gadiem
kādam vēl ir jautājumi, kas šogad ņem KHL kausu?

     [+] [-]

, 2010-08-04 20:00, pirms 15 gadiem
emijs rakstīja: kādam vēl ir jautājumi, kas šogad ņem KHL kausu?
Jā, man ir.

  +8 [+] [-]

, 2010-08-04 20:00, pirms 15 gadiem
bonis2 rakstīja: Jā, man ir.
RD

  +8 [+] [-]

, 2010-08-04 20:07, pirms 15 gadiem
emijs rakstīja: RD
Un kā tas rakstās pilnos vārdos? Šie saīsinājumi var nozīmēt ko vien gribi.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-04 20:09, pirms 15 gadiem

  +3 [+] [-]

, 2010-08-04 20:10, pirms 15 gadiem
Šogad jāņem kauss.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-04 20:11, pirms 15 gadiem
Vagon rakstīja: Gan jau Sejejs zin ko dara
Vot tas mani visvairak ari uztrauc,itsevishki pedeja laika pec tam ko izdarija gan ar Sarokinu un Masalski

     [+] [-]

, 2010-08-04 20:13, pirms 15 gadiem

 +23 [+] [-]

, 2010-08-04 20:20, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Saimniecībā noderēs. Nemaz tik daudz sliktāks par Masalu nav
Ar šo mani sasmīdināji ne pa jokam. Tavs Masaļskis, kurš savos 30 ir aizvadījis tikai vienu puslīdz labu sezonu augstā līmenī, šim čalim tikai ūdeni var pienest. Un vispār, paskatīsimies ko masala darīs ap jauno gadu, jo, ka mēs zinām, ar krieviem joki mazi.

     [+] [-]

, 2010-08-04 20:25, pirms 15 gadiem
Nu pēc manām domām, Sējējs būs trāpijis ar Tellkvista izvēli kautkur starp 8 un 10, pieriedze tomēr viņam ir diezgan liela gan NHL līmenī, gan arī Eiropas klubos, viņam noteikti būs vieglāk kā Holtam, jo viņš jau ir spēlējis Krievijā un pēdējās sezonas arī spēlējis uz Lielajiem laukumiem, lai gan NHL vidēji spēlē ielastie nav nekādi spīdošie, toties Eiropā viņam sokas daudz labāk ciparu ziņā, galvenais la vecis nenoķer traumas tad viss būs bumbās !

  -4 [+] [-]

, 2010-08-04 20:27, pirms 15 gadiem
Maksāt par diviem ārzemniekiem lai viens deldētu soliņu, nez cik gudri laikam nav

  -1 [+] [-]

, 2010-08-04 20:34, pirms 15 gadiem
nez kādā secībā laidīs uz laukuma?

 +13 [+] [-]

, 2010-08-04 20:49, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Spēlētājs??!!!
Jā, cienītais hokeja līdzjutēj, Telkvista kungs uz RD ir paņemts kā spēlētājs. Pēc ampluā viņš ir vārtsargs.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-04 20:54, pirms 15 gadiem
pagaidiisim kaut pirmo speeliun tad veerteesim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-08-04 21:08, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ka tik ne arī Ir nācies lasīt treneru un ex leģendāru vārtsargu atzinumus un tāds Eš tur pat tuvumā nebija. Vrhanens un Ramo pēc spečuku atzinuma ir labākie KHL vārtu vīri.
Pēc statiem tīri ok varētu būt arī Avotiņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-08-04 21:26, pirms 15 gadiem
Gan jau būs labi, galvenais - ir divi normāli vārtu vīriņi. Neies vienam, kastē ieliks otru. Sūdīgi spēlēs, gan jau ka aizpārdos uz mājām, paņems kādu citu, vismaz ceru, ka līgumā tas ir atrunāts. Neba tāpat vien tik ilgi staipīja to gumiju, ja būtu fiksi parakstījuši, tad gan visādi brīnumi tajā papīrā varētu būt iekšā. Vispār zviedru vārtu vīriņi man allaž patikuši, sākot ar Leifu Holmkvistu (par tādu šajā portālā, droši vien, tikai retais ir dzirdējis) un beidzot ar nelaiķi Pelli Lindbergu, kurš kā pirmais no ārzemniekiem dabūja NHL gada labākā vārtsarga balvu. Tik daudz labu kastenieku, liekas, nevienai no citām hokejvalstīm nav bijuši, varbūt vienīgi kanādiešiem, bet tie jau visi tā mazāk redzēti, salīdzinot ar eiropiešiem.

  +8 [+] [-]

, 2010-08-04 21:30, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Komandā ir paņemts spēlētājs ............ vai tomēr Hokejists?
Vai tad hokejisti nav spēlētāji? Tev viens izslēdz otru? Varbūt bij jaraksta - Cilvēks? Atvēsinies

  -3 [+] [-]

, 2010-08-04 21:52, pirms 15 gadiem
sliver rakstīja: Es domāju, ka Šuplers abus vārtsargus mainīs aptuveni tāpat kā pagājšsezon un nebūs neviena izteikta pirmā vārtsarga. Tāda vienkārši ir Šuplera īpatnība.
ne jau Šuplers izlemj kas vartos stav bet gan vartsarga treneris!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2010-08-04 22:34, pirms 15 gadiem
Varees uzspeeleet pret savu bijusho NHL komandu un paraadiit kas ir kas

  +3 [+] [-]

, 2010-08-04 23:55, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Tā nekad ne saka ne raksta, komandā paņemts spēlētājs-vārtusargs vai vārtusargs Hokejists.

Ja man tu iesaki atvēsināties, es tev iesaku palasīt kaut vai to pašu Lettonika un Wikipedia. SMEJIES VSELS! SMIETIES IR VESELĪGI.
Grozies kā gribi, bet vārtsargs ir spēlētājs. Tas neliedz viņam būt arī hokejistam Ceru ka pieleca

     [+] [-]

, 2010-08-05 00:10, pirms 15 gadiem
akuenen'ko

     [+] [-]

, 2010-08-05 00:13, pirms 15 gadiem
goriks rakstīja: ne jau Šuplers izlemj kas vartos stav bet gan vartsarga treneris!!
Daļēji jau tev taisnība,bet tikai daļēji.....galvenais vards Jūlim,protams ja no daktera puses nav nekā noliedzoša..... bet ar vārtsarga treneri Jūlis konsultējas...a kā savādāk....

  -1 [+] [-]

, 2010-08-05 08:34, pirms 15 gadiem
fcsanok rakstīja: kā es negribēju viņu redzēt "Dinamo"!! Nu diemžēl neko darīt....
Vari argumentēt, vai tukša iršana kārtējoreizi?

     [+] [-]

, 2010-08-05 11:18, pirms 15 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: nemaz jau tik tragiski stati ak barsaa nebija G11 GA 2.44 %.905
ka jau viens teica krievijaa vainiigos aatri atrod
Nevis vainiigos,bet''krainos''!!!

     [+] [-]

, 2010-08-05 12:10, pirms 15 gadiem
Dinamo vins noderes

     [+] [-]

, 2010-08-05 23:42, pirms 15 gadiem
test

     [+] [-]

, 2010-08-06 09:25, pirms 15 gadiem
Gan jau Sējējam tas kādu 1miljonu izmaksāja...

     [+] [-]

, 2010-08-08 11:09, pirms 15 gadiem
fcsanok rakstīja: kā es negribēju viņu redzēt "Dinamo"!! Nu diemžēl neko darīt....
es arī nēeeeee