Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Ābols: "Par pašatdevi un vēlmi pārmest nevaru"

Agris Suveizda

Ābols: "Par pašatdevi un vēlmi pārmest nevaru"
Artis Ābols
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien Rīgas "Dinamo" Kontinentālās hokeja līgas spēlē ar 1:3 Čeļabinskā zaudēja vietējam "Traktor". Pēc mača "Dinamo" galvenā trenera vietas izpildītājs Artis Ābols sacīja, ka spēlētājiem nevar pārmest par pašatdeves un vēlmes trūkumu, savukārt vienīgo vārtu autors Mārtiņš Porejs teica, ka atkal esot iegāzis sliktais sniegums vairākumā.

"Nesākām slikti, bet pēc tam sekoja četri noraidījumi, no kuriem divi bija uzbrukuma zonā. Otrajā trešdaļā "Traktor" pielika kustībā, kas mums radīja lielas problēmas. Gods un slava puišiem par to, ka viņi izturēja un neielaida. Bet trešajā trešdaļā spēle bija diezgan līdzīga un mums bija iespēja atspēlēties. Izlīdzinājām rezultātu, bet pēc tam savā zonā stūrī pieļāvām nevajadzīgu kļūdu, kas noveda pie ielaistiem vārtiem. Mums vienalga palika iespējas, bet "Traktors" iemeta piecatā pret trim, bet mēs nē. Par pašatdevi un vēlēšanos saviem spēlētājiem pārmest nevaru," teica Artis Ābols.

"Piekrītu kolēģim, ka mača sākumā nespēlējām tā, kā vajag. Otrajā trešdaļā iniciatīvu pārtvērām, taču neizmantojām savus momentus. Vajadzēja iemest. Pirms trešās trešdaļas puišiem teicu, ka jebkura kļūda var maksāt vārtus. Tā arī notika. Atkal dabūjām noraidījumus. Labi, ka izturējām un uzvarējām spēli," sacīja Valērijs Belousovs. Rīgas "Dinamo" mājaslapā savas domas par spēli atklāja Mārtiņš Porejs: "Spēlējām jau labi, bet... nerealizējām savus vairākumus, un tāpēc arī tāds rezultāts. Kur ir tā problēma, ka negūstam vārtus? Man patiešām grūti pateikt. Varbūt metienu bija par maz, tas noteikti jāprasa trenerim, viņš no malas labāk redz. Vairākums kārtējo reizi iegāza. Nevar tagad apstāties un nolaist rokas – tas jau neko nemainīs. Priekšā grūtas spēles, bet ir jāspēlē."

Porejs nepiekrita, ka vārtu priekšā trūcis agresivitātes: "Nebija jau tā, ka mēs izvairītos no agresīvas spēles, vienkārši centāmies neielaist. Otrajā periodā viņi spēlēja ļoti aktīvi, ļoti daudz laika uzturējās mūsu aizsardzības zonā. Ja viņiem būtu izdevies mūs nospiest, spēle būtu vēl grūtāka. Tobrīd galvenais bija neielaist, un mums tas izdevās. "Traktor" bija pārņēmis iniciatīvu, mums bija jāiztur un otrajā periodā vairāk nācās spēlēt aizsardzībā. Vairākas reizes spēlējām arī pret trijiem, paši ļoti labi saprotam, ka tādas iespējas laist garām nedrīkst.” Porejs komentēja arī savus gūtos vārtus: "Vienkārši treneris mani laida vairākumā, man iedeva piespēli, un nolēmu mest pa vārtiem. Šodien atkal iekrita, bet nekāda prieka jau no tā nav – komanda zaudēja.”

Izmantotie resursi:
Sākums - dinamoriga.lv
Новости - Официальный сайт ХК Трактор (Челябинск)

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-12-03 18:45, pirms 12 gadiem
Mūsējie no zilās šķeltu, ja pat 5:2 spēlētu (ja tas būtu iespējams). Izņemot Karsumu, ne no viena paša cita neredzēju agresivitāte un dedzīgu vēlmi uzvarēt! Tas, ka pirms, izejot uz laukuma, es garderobē uzbļauju par to, ka šodien par 100% ir jāuzvar, nenozīmē, ka tāda vēlme patiešām ir. Man kā līdzjutējam neliekas, ka Jūsos būtu ticība par to, ka varētu vēl to 8nieku aizķert! Žēl, ka tā!

  +4 [+] [-]

, 2012-12-03 18:47, pirms 12 gadiem
Same old sh... Kurs bija tas , kursh teica, ka Abols jau neska standart frazes?!

 +13 [+] [-]

, 2012-12-03 18:48, pirms 12 gadiem
līdzjutēji gaida rezultātu nevis tukšas runas...

  +3 [+] [-]

, 2012-12-03 18:48, pirms 12 gadiem
Angry Dynamo Moscow fans shoot at players with paintball guns
Dynamo Moscow fans have shown how angry they are about their team's poor start to the season by firing paintballs at them during a training session.

Read more: Angry Dynamo Moscow fans shoot at players with...

te nav citu variantu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2012-12-03 18:56, pirms 12 gadiem
Tik pat labi par neatlaidību var slavēt cilvēku, kurš dauza pieri pret sienu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-03 19:02, pirms 12 gadiem
Ko tur paarmest,kaada ir taa meistariiba taada ir,kaa jau teicu ieprieks,nejau trenerii bija probleemas,pat vairaak,ieprieks ieprieks,mees visus spiedaam ar daziem izneemumiem!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-03 19:03, pirms 12 gadiem
trakais_v13 rakstīja: Ābol ej tirst
U mad bro?

Pasaki, ko Ābols var izdarīt? Šosezon DR līmenī ir apmēram 2 komandas, pārējās visas ir stiprākas gan uz papīra gan laukumā. Skumji, bet tā tas ir!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2012-12-03 19:11, pirms 12 gadiem
Ieteikums:
Karsumam - nākamsezon doties uz kādu spēcīgāku klubu, Neftehimik varētu būt labs, atbilst viņa spēles izpratnei, vai arī kādu no lielajiem klubiem!
Daugaviņam - pa jaunu censties izkarot vietu NHL, bet būs grūti, šeit rādās, ka nedaudz degradējies ir, kaut gan, vairāk punktu kā Keinam jau ir.
Laviņš, Ankipāns un Ņiživijs - vecums nenāk viens, kaut gan,vēl jo projām patīk Ņiživija cīņas spars, kas bieži vien ir daudz reižu lielāks kā Džeriņam, Meijam un Bukartam! Būtu laiks beigt karjeru, vismaz iekš DRīga.
Žirū atstāt, pārējos leģionārus prom, neviens Tur no viņiem nenes pienācīgu labumu!
Indrašis - stabilitātes iegūšanai būs vien jāpaspēlē iekš DRīga vēl kādas sezoniņas.
Meija, vairs nav ne kāds jaunais. Drusku vīlies esmu viņā, jo ar tādu augumu būtu arī jāspēlē asāks hokejs, neesmu redzējis nevienu vērā ņemamu spēka paņēmienu no viņa!
Džeriņš - punktu jau vairāk ir par citām sezonām, bet viņu kā potenciālo nākotnes 1.maiņas spēlētāju es nespēju redzēt.
Galviņš - domāju, ka viņam vajadzīgs vasaras pārtraukums, pēc tam ceru ieraudzīt veco labo Galviņu, kāds viņš bija divas sezonas atpakaļ - par krievu superklubiem droši vari aizmirsts.
Porejs - cerams kā nakamajās divās sezonās izaugs par kārtīgu aizsargu iekš DRīga
K.Rēdlihs - ir vajadzīgs, stabilākais aizsargs.
J.Rēdlihs - sportiskais niknums ir viņam augsts, bet bieži kļūdās, bet domājams, ka nekur jau nespruks un paliks vien iekš Dinamo.

Runājot par ārzemniekiem, ir vajadzīgs vismaz viens aizsargs, kurš pēc spēles stila būtu līdzīgs Dūvijam Vestcotam, atceros vēl tagad kā viņš tīrīja vārtu priekšu.

Kobu Jass varētu pieaicināt, arī cilvēks kuram sportiskais niknums nav svešs!
Un kaut kas ir jādara ar vārtsargu pozīciju, lai arī pēdējās spēlēs Telly stāv vārtos godam, tomēr daudz par daudz vārtu ielaidis no ne tik bīstamām pozīcijām.

Jāsāk iespēlēt jaunie - jāveido komanda nākamajai sezonai, prieks par Pavlova piesaisti!

Jauniešu komandai ir jāmāca spēlēt agresīvāks hokejs un vairākumā kāds jāliek vārtu priekšā, no Tās vecās krievu skolas vēmiens nāk, tā pat vairs krievi nespēlē!

  +2 [+] [-]

, 2012-12-03 19:20, pirms 12 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: Galviņam jau nu noteikti nevar pārmest vēlmi mest pa vārtiem
Porejam metiens izskatās daudz precīzāks kā galviņam.

     [+] [-]

, 2012-12-03 19:25, pirms 12 gadiem
trakais_v13 rakstīja: Esmu DR fans,vismaz līdz šodienai biju.

Komandas vadībā strādā resni tukšpauri,kas nopērk nekam nederīgus,impotentus leģionārus,otreiz iekāpj zviedru sūdā.
Visas komandas var atļauties NHL spēlētājus,izņemot ubagmāju DR,kas nopērk Hall of fame Daugaviņu
Interesanti cik ir mūsu NHLieša Kaspara alga un Ivanāna alga?
Nu tagad būs Vitālijs Iespējams, kādu leģionāru aizsūtīs prom. Un DR jau sen bija tiesības uz Daugaviņu, tā kā bija skaidrs, ka viņš spēlēs. Daugava vismaz kapājas, ok, viņam ir spēles kad neiet un vispār liekas neredzams laukumā, bet cīņassparu viņam pārmest nevar un kādu punktu jau arī gūst. + Saukt viņu par baigo NHL-ieti arī ir stulbi. Caur adatas aci izlīda un dabūja vienvirziena līgumu, kaut gan teorētiski viņa līmenis vēlarvien ir un visticamāk būs AHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-03 19:30, pirms 12 gadiem
MazaisDzenātājs rakstīja: Pilnīgs murgs, jēga pēc spēles kkādu Ābolu vai Pekku izjautāt!
Pats jau var viņa vietā uzrakstīt, bez prasīšanas!

Nožēlojami
Te viena intervija pēc Ābola stāšanās amatā [krievu valodā]:

Артис Аболс: «Если загадывать наперед, то...

  +2 [+] [-]

, 2012-12-03 19:31, pirms 12 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: Galviņam jau nu noteikti nevar pārmest vēlmi mest pa vārtiem
Uz vaaartu pusi

  +4 [+] [-]

, 2012-12-03 19:32, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Palieku pie sava, Daugaviņš 1.maiņai neder..
Tā pastulbi, ka ārzemju treneru saslavētais Indrašis pie latvieša Ābola ir tikai 3.maiņā! Nu tā lūk attīsta jaunos!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-12-03 19:46, pirms 12 gadiem
Ja nemaldos atlaižot ārzemnieku viņam ir jāizmaksā liela daļa līguma summas, tādējādi diez ko ietaupīt nav iespējams. Pats svarīgākais vai šogad maz jēga skriet pēc kāda ārzemnieka. Īzslēgšanas spēles slīd arvien tālak un tālāk. Pamazām var domāt par nākamo sezonu un tāpēc vien ir pozitīvi pārbaudīt Pavlovu, kaut vai aizsūtot mājās Ščekuru vai Jonsonu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-03 19:51, pirms 12 gadiem
DidzisLV rakstīja: Ieteikums:
Indrašis - stabilitātes iegūšanai būs vien jāpaspēlē iekš DRīga vēl kādas sezoniņas.

Meija, vairs nav ne kāds jaunais. Drusku vīlies esmu viņā, jo ar tādu augumu būtu arī jāspēlē asāks hokejs, neesmu redzējis nevienu vērā ņemamu spēka paņēmienu no viņa!

Galviņš - domāju, ka viņam vajadzīgs vasaras pārtraukums, pēc tam ceru ieraudzīt veco labo Galviņu, kāds viņš bija divas sezonas atpakaļ - par krievu superklubiem droši vari aizmirsts.

Porejs - cerams kā nakamajās divās sezonās izaugs par kārtīgu aizsargu iekš DRīga

Runājot par ārzemniekiem, ir vajadzīgs vismaz viens aizsargs, kurš pēc spēles stila būtu līdzīgs Dūvijam Vestcotam, atceros vēl tagad kā viņš tīrīja vārtu priekšu.

Jāsāk iespēlēt jaunie - jāveido komanda nākamajai sezonai, prieks par Pavlova piesaisti!

Jauniešu komandai ir jāmāca spēlēt agresīvāks hokejs un vairākumā kāds jāliek vārtu priekšā, no Tās vecās krievu skolas vēmiens nāk, tā pat vairs krievi nespēlē!
Tā pastulbi, ka ārzemju treneru saslavētais Indrašis pie latvieša Ābola ir tikai 3.maiņā! Nu tā lūk attīsta jaunos!!!

Nav jau tā, ka Meija nemēģina bortēt, bet ko tu vari izdarīt ar kauliem un ādu, tā pati problēma K.Rēdliham un Cibuļskim!

Kā 3.maiņas aizsargs Galviņš būtu labs, bet priekš vairākuma izspēlēm pietrūkst ātras domāšanas, tālā metiena un laukuma pārredzēšanas, pieņem daudz nepārdomātu lēmumu!

Par Poreju, diez vai kaut kas prātīgs sanāks, tāpat kā no citiem mazajiem Tambelmauša sprīdīšiem, augums par mazu, vienīgais, ja kompensēs ar labām piespēlēm, tāliem metieniem un intensīvu, bet pārdomātu darbību laukumā, tad ir kāda cerība aizķerties! Tad jau no Somijas labāk Jakovļevu jāgaida atpakaļ!

Par ārzemnieku. Nebūtu pat svarīgi kādas pozīcijas spēlētājs, bet gan kādu priekšzīmi varētu rādīt mūsu vietējiem kadriem, gan treneriem, gan spēlētājiem, AUTORITĀTE!

No maziņajiem Tambelmausēniem, nesmīdini, viņus sabradās vīru hokejā!

Es pat teiku, ka bērnībā jāiemāca aizsardzībā spēlēt, neatkarīgi no izvēlētā ampluā! Ar ļoti labu slidojumu!!! Kā ļoti daudzi experti saka, ka latviešiem neder somu hokejs, MUĻĶĪBAS, ja sāk bērnībā, tad viss būs pašu rokās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-12-03 19:56, pirms 12 gadiem
trakais_v13 rakstīja: diemžēl,LV hokejam nav katru gadu 5 Kuzņecovi un 10 Tarasenko,kas iet uz pirmo kārtu draftā!
Beidz murgot, un sapņot par draftiem! Nevaram pat vienu izaudzināt! Treneriem būtu jādara viss, pa labam un sliktam, jāpalīdz, jāpiespiež to šmurguli strādāt ar 100% atdevi ikdienas, ne par velti priekš jaunekļa un vēl atbilstoši Latvijas nabadzības līmenim viņi saņem pieklājīgu algu! TAD ATSTRĀDĀJIET, KATRU DIENU PA 8 STUNDĀM!!!

  -1 [+] [-]

, 2012-12-03 19:58, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Ka tik vēl Bičevski nenosēdina malā! Iepriecināja Porejs...
Nu ja, saviem čomiem, takš jādod iespēja sevi parādīt!

  +2 [+] [-]

, 2012-12-03 20:00, pirms 12 gadiem
Nolans un Peka zināja ko darīt ar Indraši. Nez kurā komandā tiek nosēdināti hokejisti, kuri met golus un atdod pasus, mēs neesam SKA, kas var atļauties savus līderus nosēdināt rezervē. Ābol, padomā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-03 20:09, pirms 12 gadiem
T/H rakstīja: Nolans un Peka zināja ko darīt ar Indraši. Nez kurā komandā tiek nosēdināti hokejisti, kuri met golus un atdod pasus, mēs neesam SKA, kas var atļauties savus līderus nosēdināt rezervē. Ābol, padomā.
Ābols tak ir labāks treneris par Peku.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-03 20:14, pirms 12 gadiem
Drīz izcīnīsim Gagarina kausu.

  +3 [+] [-]

, 2012-12-03 20:15, pirms 12 gadiem
DidzisLV rakstīja: Ieteikums:
Karsumam - nākamsezon doties uz kādu spēcīgāku klubu, Neftehimik varētu būt labs, atbilst viņa spēles izpratnei, vai arī kādu no lielajiem klubiem!
Daugaviņam - pa jaunu censties izkarot vietu NHL, bet būs grūti, šeit rādās, ka nedaudz degradējies ir, kaut gan, vairāk punktu kā Keinam jau ir.
Laviņš, Ankipāns un Ņiživijs - vecums nenāk viens, kaut gan,vēl jo projām patīk Ņiživija cīņas spars, kas bieži vien ir daudz reižu lielāks kā Džeriņam, Meijam un Bukartam! Būtu laiks beigt karjeru, vismaz iekš DRīga.
Žirū atstāt, pārējos leģionārus prom, neviens Tur no viņiem nenes pienācīgu labumu!
Indrašis - stabilitātes iegūšanai būs vien jāpaspēlē iekš DRīga vēl kādas sezoniņas.
Meija, vairs nav ne kāds jaunais. Drusku vīlies esmu viņā, jo ar tādu augumu būtu arī jāspēlē asāks hokejs, neesmu redzējis nevienu vērā ņemamu spēka paņēmienu no viņa!
Džeriņš - punktu jau vairāk ir par citām sezonām, bet viņu kā potenciālo nākotnes 1.maiņas spēlētāju es nespēju redzēt.
Galviņš - domāju, ka viņam vajadzīgs vasaras pārtraukums, pēc tam ceru ieraudzīt veco labo Galviņu, kāds viņš bija divas sezonas atpakaļ - par krievu superklubiem droši vari aizmirsts.
Porejs - cerams kā nakamajās divās sezonās izaugs par kārtīgu aizsargu iekš DRīga
K.Rēdlihs - ir vajadzīgs, stabilākais aizsargs.
J.Rēdlihs - sportiskais niknums ir viņam augsts, bet bieži kļūdās, bet domājams, ka nekur jau nespruks un paliks vien iekš Dinamo.

Runājot par ārzemniekiem, ir vajadzīgs vismaz viens aizsargs, kurš pēc spēles stila būtu līdzīgs Dūvijam Vestcotam, atceros vēl tagad kā viņš tīrīja vārtu priekšu.

Kobu Jass varētu pieaicināt, arī cilvēks kuram sportiskais niknums nav svešs!
Un kaut kas ir jādara ar vārtsargu pozīciju, lai arī pēdējās spēlēs Telly stāv vārtos godam, tomēr daudz par daudz vārtu ielaidis no ne tik bīstamām pozīcijām.

Jāsāk iespēlēt jaunie - jāveido komanda nākamajai sezonai, prieks par Pavlova piesaisti!

Jauniešu komandai ir jāmāca spēlēt agresīvāks hokejs un vairākumā kāds jāliek vārtu priekšā, no Tās vecās krievu skolas vēmiens nāk, tā pat vairs krievi nespēlē!
Karsumam vajag pie Znaroka,vai arī pie tāda trenera kurš ietur Z-Amerikas stilu,jo Karsumam tas piestāv vis vairāk un vispār kā Nolans teica viņam vajadzētu NHL spēlēt,bet žēl ,ka viņš tomēr ir nedaudz aizmaldījies eiropas mīksto hokejā.... Par Jēkabu gan nepiekrītu,kļūdas jau tā pat kā i pārējie,varbūt pat šat tad mazāk,pietam vel čalim ir iekšā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-12-03 21:03, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Palieku pie sava, Daugaviņš 1.maiņai neder..
Ar Indraši vismaz tā 1.maiņa izskatījās kreatīvāk uzbrukumā. Nav jēgas no 4 čekeru maiņām, ja nav kam iemest.

  +3 [+] [-]

, 2012-12-03 21:11, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Palieku pie sava, Daugaviņš 1.maiņai neder..
Piekrītu

     [+] [-]

, 2012-12-03 22:22, pirms 12 gadiem
Ja DR vairākumā būtu kaut nedaudz vairāk izdomas, bet nē, dod tik Galviņam uz zilo, lai met pa bortiem.
Par Playofiem var aizmirst, 14pti līdz 8. vietai, sliktākais uzbrukums līgā, nav neviena reāla argumenta, lai uzvarētu par 5 spēlēm vairāk, kā Donbas, Lev, Torpedo vai Slovan, kas reāli dalīs 6-9 vietu.

     [+] [-]

, 2012-12-03 22:30, pirms 12 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: Galviņam jau nu noteikti nevar pārmest vēlmi mest pa vārtiem
Zini saki ko gribi, bet ja viņš nemestu pa vārtiem, tad to nesadūšotos izdarīt neviens. Visa maiņa stāv un dala piespēles. Nē, vēl labāk, spēlējot pret 3 TIKAI viens purns bija vārtu priekšā, pārējie stāv riņķī un piespēlē. Tas bija kkas fantastiski nožēlojams. Galviņa metieni vismaz teorētiski varēja būt goli.

     [+] [-]

, 2012-12-03 22:38, pirms 12 gadiem
Par kadu pašatdevi Abola kungs runa tadas nav šitiem upjiem nu Dinamo speletajiem slidinaties un telot var ari juniori paskataties sejas izteiksmi nekas nesanak bet daugava un karsums smaida par ko tas liecina par impotenci no vinu puses hokeja.

     [+] [-]

, 2012-12-03 22:40, pirms 12 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Zini saki ko gribi, bet ja viņš nemestu pa vārtiem, tad to nesadūšotos izdarīt neviens. Visa maiņa stāv un dala piespēles. Nē, vēl labāk, spēlējot pret 3 TIKAI viens purns bija vārtu priekšā, pārējie stāv riņķī un piespēlē. Tas bija kkas fantastiski nožēlojams. Galviņa metieni vismaz teorētiski varēja būt goli.
Reāli jau tur arī ir tā problēma, ka tā vietā, lai kustinātu ripu un liktu pretiniekiem piespiesties pie saviem vārtiem, mūsējie stāv un met no zilās, ja vel trāpītu rāmī, bet 80% metienu bloķēja vai garām.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-03 22:41, pirms 12 gadiem
KillerLoop rakstīja: Nu tagad būs Vitālijs Iespējams, kādu leģionāru aizsūtīs prom. Un DR jau sen bija tiesības uz Daugaviņu, tā kā bija skaidrs, ka viņš spēlēs. Daugava vismaz kapājas, ok, viņam ir spēles kad neiet un vispār liekas neredzams laukumā, bet cīņassparu viņam pārmest nevar un kādu punktu jau arī gūst. + Saukt viņu par baigo NHL-ieti arī ir stulbi. Caur adatas aci izlīda un dabūja vienvirziena līgumu, kaut gan teorētiski viņa līmenis vēlarvien ir un visticamāk būs AHL.
Nosauc kaut vienu speli kur superzvaigzne NHL speletajs nebutu luni laidis tadas nav viņš tikai pa velti algu saņem lunahods tas Daugava.

     [+] [-]

, 2012-12-03 22:42, pirms 12 gadiem
smiegs rakstīja: Par kadu pašatdevi Abola kungs runa tadas nav šitiem upjiem nu Dinamo speletajiem slidinaties un telot var ari juniori paskataties sejas izteiksmi nekas nesanak bet daugava un karsums smaida par ko tas liecina par impotenci no vinu puses hokeja.
Nu Karsumam nebūtu ko pārmest, bet Daugaviņš ir ar sliktāko +/- komandā

     [+] [-]

, 2012-12-03 22:44, pirms 12 gadiem
rai4us#1 rakstīja: Nu Karsumam nebūtu ko pārmest, bet Daugaviņš ir ar sliktāko +/- komandā
Karsums to vien dara ka kadu borta ieliek ik pa dažam spelem pa vero viņa atieksmi vienu speka momentu uztaisa un tas ir baigi kruti tam nav vispar nekadas nozimes luņo tapat ka visi citi zvaigzne baiga.

     [+] [-]

, 2012-12-03 22:49, pirms 12 gadiem
smiegs rakstīja: Karsums to vien dara ka kadu borta ieliek ik pa dažam spelem pa vero viņa atieksmi vienu speka momentu uztaisa un tas ir baigi kruti tam nav vispar nekadas nozimes luņo tapat ka visi citi zvaigzne baiga.
Bet vismaz viņš var iemest, un spēka spēle arī pretiniekam atņem spēkus. 2, sezonu Karsums ir starp komandas līderiem, arī tas kaut ko izsaka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-04 00:25, pirms 12 gadiem
muziki.

     [+] [-]

, 2012-12-04 00:58, pirms 12 gadiem
rai4us#1 rakstīja: Reāli jau tur arī ir tā problēma, ka tā vietā, lai kustinātu ripu un liktu pretiniekiem piespiesties pie saviem vārtiem, mūsējie stāv un met no zilās, ja vel trāpītu rāmī, bet 80% metienu bloķēja vai garām.
Pretinieki bija piespiedušies pie vārtiem, saspiest arī bija tas viens nabadzītis pie vārtiem, tur vispār bija pilnīgs bezceris. Nu nepanikoja pretinieks, lai varētu kko izspēlēt no vārtu priekšas, lai varētu saraustīt pretinieka aizsardzību ar piespēlēm. Manuprāt lielā mērā precīzs metiens no distances bija reāls vārtu gūšanas veids, tikai ar precizitāti ir kā ir, arī pielabot metienu tas viens saspiestais nevarēja, viņš visu 2u minūšu laikā ne reizi nebija labā pozīcijā. Nemetīsi - negūsi vārtus, tā arī ir patiesība. Tur jau neviens tā īsti pa vārtiem nevar trāpīt. Saša vnk tieši pa vidu vārtiem met. Un ja viņš tā met, tad ko var gaidīt!?

     [+] [-]

, 2012-12-04 01:28, pirms 12 gadiem
smiegs rakstīja: Karsums to vien dara ka kadu borta ieliek ik pa dažam spelem pa vero viņa atieksmi vienu speka momentu uztaisa un tas ir baigi kruti tam nav vispar nekadas nozimes luņo tapat ka visi citi zvaigzne baiga.
Paskaties cik Karsumam punktu + viss melnais darbs, ko viņš izdara. Sen ir zināms, ka ne viens ne divi spēlētāji nav vilcēji (ja vien tie nav Malkins, Ovi un tml.). Kurš teicis, ka viņš ir baigā zvaigzne? Sviests, pats kaut ko esi sasapņojies.

     [+] [-]

, 2012-12-04 07:27, pirms 12 gadiem
Par vēlmi pārmest (pāri vārtiem) tiešām čaļus nevar vainot! To viņi dara regulāri un ļoti labi!

  +2 [+] [-]

, 2012-12-04 11:23, pirms 12 gadiem
Nevajag jaukt ārā pirmo maiņu, lai vismaz katrā desmitajā spēlē iemet 4 vārtus un nokārto uzvaru. Arti, atdod Karsumiņam un Džonim Indraši!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-04 11:27, pirms 12 gadiem
Visu laiku tā taisnošanās spēlējām labi čaļi meta cīnijās vairākumi bija bet iznākums viens un tas pats. Mums ir jāsavācas un jāspēlē tālāk utt.Velns vai pašiem nav apnicis zaudēt.Pat Donbass spartaks Atlantsun Vitjaz sitas par katru ripu bet mūsējie 5:3 izdara pāris metienus ja vispār uzmet.Kaut kas tai saimniecībā tomēr nav kārtībā.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 00:12, pirms 12 gadiem
Nu, kad tā palasa, ko tik te ''eksperti'' nav sarakstījuši, mēms var palikt. Ja nezinātu par kādu komandu ir runa, domātu, ka vismaz NYRangers. Vai bija kaut viens objektīvs iemesls, lai obligāti uzvarētu Ak Bars? M Dinamo? Traktoru? Salavatu? B#a, visi zin, ka tās ir līgas spēcīgākās komandas, bet vienalga #irš tā, it kā mums būtu ar ko viņus pieveikt. Knapa puskomanda, kurai reāli pa spēkam ir varbūt 18.-20.vieta KHL šogad. Ja arī kādu lielo aizķers, tā jau būs veiksme, nevis loģika. Un pēc nākamās spēles pret MgM atkal būs sašutušie, kuri nesapratīs, ka pretinieks vienkārši ir galvas tiesu spēcīgāks.