Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" izbraukumu noslēdz bez punktiem

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" izbraukumu noslēdz bez punktiem
Pjotrs Ščastļivijs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Trīs spēļu izbraukumu bez punktiem noslēdza Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas Horvātijā katrā trešdaļā ielaida vienus vārtus un ar 2:3 atzina Zagrebas "Medveščak" pārākumu. Regulārā čempionāta ietvaros pirmo reizi kopš 2012. gada novembra izcēlās Māris Bičevskis, tāpat rezultatīvi meta Gints Meija.

Kontinentālās hokeja līgas kluba Rīgas "Dinamo", kas pirms spēles pret Zagrebas "Medveščak" atradās divu punktu attālumā no RIetumu konferences astotās vietas un trīs punktu attālumā no sestās pozīcijas, problēmas sākās vēl pirms pirmā iemetiena – savainojumu dēļ nevarēja spēlēt Milans Jurčina un Edmunds Augstkalns, saslima pirmā pāra spēlētājs Krišjānis Rēdlihs, tādēļ galvenā trenera Arta Ābola rīcībā bija tikai pieci aizsargi, bet vairākumā palīdzīgu roku sniedza Roberts Bukarts.

Pirmajā trešdaļā Laura Dārziņa piespēle nesasniedza Linusu Videlu, taču ripa nonāca pie Miķeļa Rēdliha, kurš ar sāncenšu palīdzību netrāpīja tukšos vārtos, Pjotrs Ščastļivijs centās spēlēt viltīgi, metot tuvajā stūrī, bet Marcels Hosa meta pāri. Taču 13. minūtē Rīgas "Dinamo" nonāca iedzinējos, jo haoss pie Jakuba Sedlāčeka sargātajiem vārtiem beidzās ar Natana Perkoviča metienu no vidējas distances – 0:1. Pirmo 20 minūšu laikā rīdzinieki pēdējos trīs mačos ielaiduši sešus vārtus.

Arī otrās trešdaļas ievadā Rīgas "Dinamo" neizmantoja lielisku iespēju izcelties: pēc Māra Bičevska metiena un rikošeta ripa nonāca pie Mika Indraša, bet viņš vienatnē nespēja izrēķināties ar Zagrebas "Medveščak" vārtsargu Bariju Brastu – ripa iestrēga kājsargā. Tiesa, laukuma saimnieki nesēdēja rokas klēpī salikuši, vairākas reizes metot no tuvas distances un tiekot pie atlēkušajām ripām, tomēr Sedlāčeks atkal un atkal glāba komandu.

Taču 29. minūtē skaitliskā mazākuma laikā pievīla tiesi čehu vārtsargs – Sedlāčeks paspēja pārvietoties, tomēr netika galā ar Zagrebas "Medveščak" aizsarga Marka Flada metienu tuvajā stūrī. Pēc tam, kad mājinieki dubultoja pārsvaru, iniciatīvu uzņēmās Rīgas "Dinamo" pirmais virknējums, uzbrukuma smailē nonākot Linusam Videlam un Miķelim Rēdliham, bet Laurim Dārziņam izprovocējot pārkāpumu. Tomēr divu minūšu laikā labāko momentu izveidoja Horvātijas klubs – kapteinis Endrū Marejs izrāvās vienatnē pret Sedlāčeku, bet duelī uzvarēja "Dinamo" vārtsargs.

Ābols beidzot ķērās pie virknējumu mainīšanas, un tas deva rezultātu – trīs minūtes pirms otrās trešdaļas noslēguma Gints Meija pēc zilās līnijas šķērsošanas izdarīja metienu aizsarga aizsegā un trāpīja augšējā stūrī, samazinādams deficītu līdz minimumam – 1:2. Turklāt noslēdzošās trešdaļas ievadā no vārtu priekšas meta Dārziņš un Marcels Hosa, tomēr mēģinājumi trāpīt starp Brasta kājsargiem bija nesekmīgi.

Tomēr 48. minūtē Gunārs Skvorcovs nogulēja Bila Tomasa izrāvienu, un Zagrebas "Medveščak" atjaunoja divu vārtu pārsvaru – 3:1. Taču tikai uz 24 sekundēm, jo pēc Miķeļa Rēdliha piespēles no vārtu priekšas izcēlās Māris Bičevskis, kuram tas bija pirmais vārtu guvums regulārā čempionāta ietvaros kopš 2012. gada 16. novembra.

Tiesa, turpinājums izpalika. Tādējādi Rīgas "Dinamo" pēc zaudējumiem pret Helsinku "Jokerit" (2:3) un Bratislavas "Slovan" (1:5) piekāpās arī Zagrebas "Medveščak" (2:3), izbraukumu noslēdzot bez punktiem. Nākamā spēle pirmdien savā laukumā pret Minskas "Dinamo".

Rīgas "Dinamo" sastāvs

Jakubs Sedlāčeks (Edgars Masaļskis); Čejs Genovejs - Georgijs Pujacs, Kristaps Sotnieks - Mārtiņš Porejs, Oskars Cibuļskis - Roberts Bukarts; Lauris Dārziņš - Linuss Videls - Miķelis Rēdlihs, Marcels Hosa - Pjotrs Ščastļivijs - Mārtiņš Cipulis, Gints Meija - Māris Bičevskis - Miks Indrašis, Kaspars Saulietis - Juris Upītis - Gunārs Skvorcovs, Nikolajs Jeļisejevs.

KHL regulārais čempionāts, 3. oktobris, Zagreba

Zagrebas "Medveščak" - Rīgas "Dinamo" 3:2 (1:0, 1:1, 1:1)

Vārti: 12:10 Perkovičs 1:0, 28:57 Flads (Peletjē, Hatčinsons, vair.) 2:0, 36:56 Meija (Bičevskis, M. Rēdlihs) 2:1, 47:05 Tomass (Andersons, Palušajs) 3:1, 47:29 Bičevskis (M. Rēdlihs) 3:2
Soda minūtes: 12:8
Metieni: 30:23
Vārtsargi: Barijs Brasts - Jakubs Sedlāčeks

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-10-03 22:43, pirms 10 gadiem
Cerams ka visi šie kritizētāji ir arābi vai ķīnieši kuriem nav sakara ar Latviju. Jo bails vien domāt kas notiks ar Latviju ja šie pesimisti nākotnē nonāks pie valsts grožiem! Valsts vairs nepastāvēs tā pat kā RD ja tā turpināsiet!

     [+] [-]

, 2014-10-03 22:45, pirms 10 gadiem
krištianu rakstīja: Nu , ja vēlies, tad es tav savu subjektīvo viedokli varu izklāstīt
Konkrēto spēli es neredzēju, bet pietika ar iepriekšējām, lai izdarītu acīmredzamus secinājumus.

Manā skatījumā šogad tik bieži zāģējām, jo:
1. Trūkst 3 sakarīgu centra uzbrucēju!

2. Vārtsargi nav mums tie labākie - Nevarētu teikt, ka kāds no viņiem ir super formā šobrīd. Pie tam abi ir sīki augumā, kas noteikti nav pluss. Un statistika nemelo - tas pats Sedlāčēks apēdīs vismaz 2 ripas spēlē praktiski vienmēr (tā bija arī pagājušajā sezonā).

3. Nav kapteiņa ar Lielo Burtu!

4. Psiholoģiski ļoti nestabila, pat teiktu, vāja komanda (man pašam, kā RD atbalstītājam nepatīk tā teikt, bet tas ir acīmredzams). Neredzu es puišos to degsmi, to izsalkumu pēc lieliem panākumiem, kas man šķiet profesionālam sportistam ir nepieņemami, ja ņem vērā, ka nevienam no šobrīdējā sastāva nav izcilu sasniegumu.

5. Finansiālās problēmas noteikti nepalīdz.

6. Mikroklimats komandā nav tas labākais.

7. Jāatzīst arī tomēr, ka daudzās epizodēs neveicas.

8. Individuālās meistarības trūkums.

Šie ir, manuprāt, tie būtiskākie iemesli, kas principā viens ar otru ir ļoti saistīti, bet visvairāk mani kretinē un kaitina tā psiholoģiskā nestabilitāte. Pozitīvais ko varu izcelt - fiziskā sagatavotība, škiet, ir līmenī un Artis tomēr dara savu darbu labi. Atrisonot centru problēmu, tas skats uz dzīvi būtu daudz cerigāks, ja būtu izdevies noturēt Telly, Robinsonu, Šehuru un Vilsonu, tad mēs šobrīd noteitki priecātos par kārtējo uzvaru sēriju Bet negribas jau baigi puišiem pārmest, jo tomēr, ja finanses nav kārtībā un ir neziņa par to, kas notiks rīt, tad tas var manāmi atsaukties uz spēlētāju koncentrēšanos, morālo stāvokli. Un tam ir ļoti liela nozīme, ņemot vērā, ka nav mums tāds sastāvs, lai tikai uz meistarību mēs spētu uzvarēt pretinieku. Tā var atlāuties spēlēt SKA, kas viņiem regulārajā sezonā arī nes augļus, tomēr play-off jau ir cits stāsts Tāds,lūk, ir tas mans 5dienas vakara murgojums Citā dienā noteikti uzrakstītu saprotamāk/skaidrāk
Piekrītu Tev visos punktos. Diskutabls ir Tavs 6 punkts un nepiekrītu par psiholoģiju-iepriekš mēs psiholoģiski bijām ļoti spēcīgi, bet spēle pret Jokerit var salauzt spēlētājus. Mēģinu caur rindām no intervijām saprast par komandas mikroklimatu, nedomāju ka viņš būtu slikts, ja Tev ir kāda papildus informācija par mikroklimatu, padalies ar info...
Centra uzbrucēju trūkums, vārtsargi nav pārliecinoši, veiksme mums pietrūkst (vārtu stabi, rikošetu pilnīgs trūkums, tukšos vārtos netrāpīt nav meistarības trūkums, tas jau ir kas cits..

     [+] [-]

, 2014-10-03 22:45, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: No visiem komentāriem man te vislabāk patīk Tava bildīte, pareiza attieksme (rock)
Ivaram patīk izrādīties ar regulāru avataru mainīšu.

     [+] [-]

, 2014-10-03 22:46, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Par ko mums Rīgas Dinamo faniem rīt jābalso?
Par ko balsos tie, kas saņem krievu nauda?

     [+] [-]

, 2014-10-03 22:46, pirms 10 gadiem
Nupat atgriezos no khl lapas,izrādās mūsējiem ir vismazāk soda minūšu līgā,tas vien liecina par mūsu spēlētāju potenciālu,spēlējam uz meistarību nevis rupju spēku,daži gan sauktu mūsējos par balerīnām,skauģi...

     [+] [-]

, 2014-10-03 22:49, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Par ko mums Rīgas Dinamo faniem rīt jābalso?
Beidzot atbildēšu arī Tev. Demokrātiskā valstī mums ir brīva izvēle, nekas nav jāuzspiež. Glavenais ir iet uz vēlēšanām. GALvenais nebalsot par Saskaņu un Sudrabu, no Ždanokas īpaši nebaidos (pat krievi jau no viņas izvairās), izvēlies labāko no pārpalikušajiem. Jebkuru partiju ko nosaukšu, kāds sāks lamāt , kāds es muļķis, ka reklamēju tieši šo partiju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-03 22:55, pirms 10 gadiem
Вежливые люди rakstīja: Tāpat kā izlasē
Tikai tavā Krievijas izlasē tā dara..

     [+] [-]

, 2014-10-03 22:57, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Ko iesaki Tu, kā Dinamo atbalstītājs? Par NA arī nevar balstot, jo Zīle pateica, ka tad mūsu komandai būtu jāmaina nosaukums. Par Vienotību es savu balsi negribu atdot, NA atkrīt, ZZS es arī nevēlos atbalstīt, tādēļ man atliek Sudraba vai Saskaņa. Sudraba man riebjas, izraisa negatīvas emocijas. Varbūt vari palīdzēt man saprast ko atbalstīt, ja par Saskaņu labāk nebalstot?
Kad Zīle to teica?

  -1 [+] [-]

, 2014-10-03 22:57, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Ko iesaki Tu, kā Dinamo atbalstītājs? Par NA arī nevar balstot, jo Zīle pateica, ka tad mūsu komandai būtu jāmaina nosaukums. Par Vienotību es savu balsi negribu atdot, NA atkrīt, ZZS es arī nevēlos atbalstīt, tādēļ man atliek Sudraba vai Saskaņa. Sudraba man riebjas, izraisa negatīvas emocijas. Varbūt vari palīdzēt man saprast ko atbalstīt, ja par Saskaņu labāk nebalstot?
Vai tad pats nevari izdarīt izvēli, gribi mani provocēt... es 90% ka balsošu par vienotību, lai arī man daudzi kandidāti noteikti nepatīk.
NA man ne īpaši patīk jo viņeim patriotisms pamatā saistās ar naidu pret krieviem, nevis nacionālo vērtību atbalstīšana. Uzsvars tiek likts uz kaut ko PRET nevis PAR. Zīle ir viens no retajiem, kurš man labi patīk kā politiķis un kā cilvēks, par šo gribētu balsot , bet kopumā NA noteikti ne.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-03 23:01, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Analizét ir jéga tad, kad ir ko analizét, bet, ja komanda visu sezonu aizvada vienádi súdígi un viss ir atkarígs tikai no tá cik savácies vai nesavácies ir pretinieks, tad, ko tur analizét?! Vispirms ir jáaizsúta prom visi legionári iznemot Hosu (kaut vinjam ir lielákie mínusi komandá) un Sedlácheku (normáls 2. nummurs). Ja gribam zaudét punktus, varam atstát Masalski, tik jásaprot, ka katru spéli més sákam ar 0-2 vai 0-3 (vinja obligáti ielaistie goli). Uz leju jáaizsúta Mikeli un Lauri, lai atgúst golu garshu. Ja nevaram nopirkt vidéji normálus legionárus, jáaudzina jaunie jau tagad - lai vinjiem dzívé noder, ja arí DR beigs pastávét.
Analizēt var jebkuru koamandU. Pilnīgs diletants neredz atšķirības spēlēs, taš ir ļoti atšķirīgas, ir daudz komponenti, tad ta'arī saki , ka neproti vai negribi analizēt. Paskaties spēle viduszonā, pretuzbrukumu taktika, ripas izmešana no zonas, mazākuma shēmas utt. var analaizēt desmitiem komponentui, tas viss ir ļoti interesanti dažiem, citiem nemaz...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-10-03 23:02, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Es esmu Dinamo, mūsu Tautas komandas atbalstītājs! Esmu par lielu Latviju, par lielu un mūžīgu Dinamo.
Ir tāds dzīvnieks -HAMELEONS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-03 23:02, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Šovakar Ltv programmas debašu sākumā.
Nedzirdēju, bet tas jau nenozīmē ka nevar balsot par viņiem.
Vispār jau politiķiem nav nekāda teikšana, par to kurš ar ko spēlē un kā saucās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-03 23:03, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Es nevēlos Tevi provocēt, bet vēlos saprast par ko atdot savu balsi, tādēļ lūdzu Tavu viedokli. Viens no iemesliem kādēļ man riebjas NA ir Raivis Dzintars, kurš nepārtraukti izrāda savu naidu pret Krieviju, krieviem. Paldies, ka pateici to par kuru balsosi, bet neesmu gatavs balsot par Vienotību. Šī ir partija par kuru varu daudz sarakstīt, bet pārsvarā viss būs negatīvs. Man ļoti patīk Bordāna partija LKP, bet viņi nesavāks 5%, tādēļ nav jēga izniekot savu balsi.
NA ir viens ļoti nepatīkams tips-Parādnieks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-03 23:05, pirms 10 gadiem
naģas kauss gaida.

     [+] [-]

, 2014-10-03 23:08, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Piekrītu Tev visos punktos. Diskutabls ir Tavs 6 punkts un nepiekrītu par psiholoģiju-iepriekš mēs psiholoģiski bijām ļoti spēcīgi, bet spēle pret Jokerit var salauzt spēlētājus. Mēģinu caur rindām no intervijām saprast par komandas mikroklimatu, nedomāju ka viņš būtu slikts, ja Tev ir kāda papildus informācija par mikroklimatu, padalies ar info...
Centra uzbrucēju trūkums, vārtsargi nav pārliecinoši, veiksme mums pietrūkst (vārtu stabi, rikošetu pilnīgs trūkums, tukšos vārtos netrāpīt nav meistarības trūkums, tas jau ir kas cits..
Runājot par 6. punktu - Nē, man nav nekādas papildus infas par mikroklimatu, to es rakstīju pēc tā, ko redz (jeb drīzāk neredz spēlēs) - puiši neizskatās saliedēti, neiestājas viens par otru . Par psiholoģiju, piekrītu tev- tas ir diskutabls jautājums. Protams, RD ir pierādījusi sevi kā rakstura komanda, kas ir atspēlējusies nez cik reizes no lieliem mīnusiem šo sezonu laikā, bet man nepatīk fakts, ka bieži vien pēc vienas neveiksmīgas epizodes nolaižās rokas un tikmēr tiek sastrādāti tādi sūdi, ka beigās vairs nevar neko vērst par labu. Slovan spēle ļoti labs piemērs tam. Ielaida pirmos vārtus un pēc 11 sekundēm jau 2-0... Nu tā nedrīkst spēlēt!!!! Bet tiem, viss vēl ir atgūstams. Šī sezona kaut kur nedaudz atgādina to gadu, kad sākums bija briesmīgs, bet tad mājās skaisti apspēlējām SKA ar 4-1 un komanda pilnībā pārvērtās - tas ir vēl viens apliecinājums psiholoģijai - viens stulbs zaudējums nedrīkst atņemt visas cerības un pārliecību par saviem spēkiem, tāpāt kā viena uzvara pār favorītiem nedrīkst likt domāt mūsu puišiem, ka viņi jau ir zvaigznes... Ja zaudēji vienu spēli, tad uz nākamo jāieziet ar divtik lielu niknumu un gribasspēku pierādīt, ka tā bija tikai neveiksme! Bet Dinamo parasti, ja zaudē vienu, tad zaudēs vēl pāris Nu protams, ir spēles , kurās brutāli neveicas, bet tomēr - arī veiksme ir jānopelna! Tādā ziņā iepriekšējā sezona RD bija pati labākā, lai gan play-off beidzās jau pirmajā kārtā, komandu bija patīkami vērot un mūsējie tiešām cīnījās, cik var.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-03 23:08, pirms 10 gadiem
AlusBurts rakstīja: dulls esi,nebalso par vienotibu,jebitit matos!!! pirmkart,baskets klius par sportu numur viens otrkart, driz tiks iemitinati afromuhamedaniu begli treskart,tev ka u4ukam,to visvairak jasaprot,VISA Vienotiba pilna sastava nobalsoja praktiski par to,lai skolas programma tiktu ieviesta rietumnieciska seksuala audzinasana,nevis ar teti un mammu,ka gimenes veidolu,bet gan ar vecaku numur viens un vecaku numur divi un to izdomaja VAGINOLATVIETIS (pec politkorektisma parauga) Solvita Aboltinia
Katram savs viedoklis. Es nebalsoju par partiju vadoties no attieksmes pret sportu..jau teicu-vienalga ko uzrakstīšu , būs cilvēki , kas teiks, ka esmu dulls, ja balsoju par šo partiju. Ir partijas vai cilvēki par kuriem nekad nebalsošu, aiz vienas partijas stāv lielākais Latvijas izlaupītājs -Lembergs, tikai tāpēc nebalsoju par zaļajiem...kad viņu tuvumā nebūs Lembergs, tad sākšu domāt par zaļajiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-03 23:10, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Un ko Tu ar to vēlējies pateikt?
Esi pietiekoši gudrs, lai saprastu pats
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-03 23:11, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Šīs vēlēšanas personīgi man ir ļoti sarežģītas, jo jau divas nedēļas nespēju izlemt par ko atdot savu balsi. Esmu vairākas reizes izgājis cauri partiju sarakstiem, partiju programmām, bet nespēju tāpat izlemt, jo tie tukšie solījumi mani neuzrunā. Varbūt tiešām riskēt un balsot par Saskaņu? Vai tiešām būs tik traki kā visi saka? Ušakova kungs manī vieš pārliecību, ka varētu ko mainīt valstī. Es neskatos ne uz kaut kādiem krieviem, ne uz to, ka Krievija dēļ tā, ka saskaņa tiks pie varas ienāks Latvijā.
Man arī šajās vēlēšanās nav pārliecības, ticības nevienai no partijām kura reāli pretendē uz 5% pārvarēšanu, bet jābalso, lai kaut vai Saskaņas īpatsvaru samazinātu.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-03 23:13, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Visu saprotu, bet kāds sakars ar kaut kādiem hameleoniem? Zinu, ka viņš spēj pielāgoties visam, bet kam tad es pielāgojos?
Tā runā, ka hameleons bieži mainās, vai tev nešķiet ka šodien esi mainījis savu stilu attiecībā pret DR.