Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rīgas "Dinamo" vēlreiz uzvar "Vityaz" un pirmoreiz neielaiž vārtus

Agris Suveizda

Rīgas "Dinamo" vēlreiz uzvar "Vityaz" un pirmoreiz neielaiž vārtus
Jakubs Sedlāčeks
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Ceturto uzvaru piecās pārbaudes spēlēs, gatavojoties jaunajai Kontinentālās hokeja līgas sezonai, izcīnīja Rīgas "Dinamo", kas "Volvo" ledus hallē Rīgā ar rezultātu 2:0 pārspēja Podoļskas "Vityaz". Pa vārtiem guva leģionāri Tims Sestito un Fēlikss Šics, bet "Dinamo" ar Jakubu Sedlāčeku vārtos pirmoreiz šajā starpsezonā neielaida nevienu ripu.

Salīdzinājumā ar iepriekšējo spēli, Rīgas kluba virknējumos bija dažas izmaiņas. Nomināli pirmajā aizsargu pārī ar Krišjāni Rēdlihu šodien spēli sāka Stīvens Saigo, bet Tomāšs Kundrāteks ieņēma kanādiešu vietu maiņā ar Gunti Galviņu. Uzbrucēju Roberta Locāna un Edgara Kuldas vietā šodien tika pieteikti Kaspars Saulietis un Gunārs Skvorcovs. Vārtos vietu ieņēma Jakubs Sedlāčeks, kurš iepriekšējā spēlē palika rezervē.

Jau trešajā minūtē "Dinamo" palika mazākumā, tomēr "Vityaz" nespēja izmantot skaitlisko vairākumu. Arī Kari Heikiles trenētā komanda tika pie vairākuma iespējas, tomēr, lai gan spēja radīt pamatīgu burzmu Igora Saprikina sargāto vārtu priekšā, rezultātu neatklāja. Pirmajā periodā komandu uzbrukumi bieži noslēdzās pie mēģinājuma iekļūt aizsardzības zonā. Spēle bija līdzīga, dažas epizodes noslēdzās arī ar asumiem (divreiz tika piešķirti abpusējie noraidījumi).

Pēc līdzīga pirmā perioda otrajās 20 minūtēs laukumā saimniekoja Rīgas "Dinamo", kas ātri ieguva pie iespējas pilnas divas minūtes spēlēt piecatā pret trim. Lielais vairākums gan netika izmantots, tomēr spēles 33. minūtē dinamieši gan atklāja rezultātu. Igors Saprikins atvairīja Laura Dārziņa metienu, taču atlēkušā ripa tieši pa metienam nokļuva pie Tima Sestito, kurš guva savus ceturtos vārtus starpsezonā (1:0). "Vityaz" turpināja pelnīt noraidījumus, un viens no tādiem 38. minūtē pārvērtās otrajos vārtos – Tomāšs Kundrāteks pieslēdzās uzbrukumam un vārtu priekšā atrada Fēliksu Šicu (2:0).

Vēl pamatlaika izskaņā "Vityaz" tika pie iespējas spēlēt vairākumā un pieprasīja pusminūtes pārtraukumu, taču "Dinamo" mazākumu izturēja un nosargāja uzvaru ar rezultātu 2:0. Arī bullīšu sērijā pārāki bija rīdzinieki - no sešiem mēģinājumiem vienīgais precīzais izdevās spēles uzvaras vārtu autoram Sestito (1:0 bullīšos). No "Dinamo" komandas pirmajā un trešajā sērijā nesekmīgi vārtsargu centās apspēlēt Ville Leino un Andris Džeriņš.

Pārbaudes spēle, 3. augusts

Rīgas "Dinamo" - Podoļskas "Vityaz" 2:0 (0:0, 2:0, 0:0)
Vārti: 32:39 Sestito (Dārziņš, K. Rēdlihs) 1:0, 37:04 Šics (Kundrāteks, vair.) 2:0
Metieni: 32:31
Soda minūtes: 8:16
Vārtsargi: Jakubs Sedlāčeks – Igors Saprikins.

Rīgas "Dinamo" sastāvs

Vārtsargi: #36 Jakubs Sedlāčeks (#85 Jūakims Ēriksons)
Aizsargi: #9 K. Rēdlihs - #16 Stīvens Saigo, #7 Guntis Galviņš - #26 Tomāšs Kundrāteks, #11 Kristaps Sotnieks - #44 Oskars Cibuļskis, #3 Ēriks Ševčenko - #23 Aleksandrs Jerofejevs;
Uzbrucēji: #10 Lauris Dārziņš - #12 Tims Sestito - #67 Ville Leino, #19 Miķelis Rēdlihs - #55 Fēlikss Šics - #79 Miks Indrašis, #17 Kaspars Saulietis - #25 Andris Džeriņš - #87 Gints Meija, #69 Nikolajs Jeļisejevs - #83 Armands Bērziņš - #13 Gunārs Skvorcovs.

Rīgas ''Dinamo'' pārbaudes spēļu grafiks

DatumsLaiksVietaSpēleRezultāts
24. jūlijs18:30ValmieraRīgas "Dinamo" – Toljati "Lada"3:1
28. jūlijs18:30ValmieraRīgas "Dinamo" – Podoļskas "Vityaz"6:2
30. jūlijs18:30Tukuma ledus halleRīgas "Dinamo" – Novosibirskas "Sibir"3:4
31. jūlijs16:00Inbox.lv ledus halleRīgas "Dinamo" – Novosibirskas "Sibir"3:2 p.m.
3. augusts15:00Volvo ledus halleRīgas "Dinamo" – Podoļskas "Vityaz"2:0
16. augusts19:30Arēna RīgaRīgas "Dinamo" – Minskas "Dinamo"
17. augusts19:30Arēna RīgaRīgas "Dinamo" – Kazaņas "Ak Bars"
19. augusts19:30Arēna RīgaRīgas "Dinamo" – Jaroslavļas "Lokomotiv"

  +5 [+] [-]

, 2015-08-03 17:11, pirms 9 gadiem
Tikai Rīga, tikai Dinamo!

 +17 [+] [-]

, 2015-08-03 17:12, pirms 9 gadiem
Dzerinam bulisos nekadas izdomas,pilji tik taisni virsu,tak joptvaj Lai apskatas youtube,ja pasam gruti izdomat!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2015-08-03 17:15, pirms 9 gadiem
MALAČI!Sedlaceku varam tikai apsveikt un novēlēt vairāk šādas spēles!Gribētos vairāk protams redzēt pašmāju hokejistu vārtu guvumus,bet nu sezonā ganjau ,ka sevi parādīs!Žēl ,ka nākamā spēle laikam tikai 16.augustā ja nemaldos!

     [+] [-]

, 2015-08-03 17:17, pirms 9 gadiem
Neievēroju šeit spēlu grafiku!

 +11 [+] [-]

, 2015-08-03 17:17, pirms 9 gadiem
Uzvara ir laba lieta!

Skatos, ka Sestito treniņspēlēs labi golus met, cerams, ka sezonā ies tik pat labi.
Par Šucu var teikt to pašu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-08-03 17:24, pirms 9 gadiem
DINAMO IR AR MUMS !!!!

     [+] [-]

, 2015-08-03 17:24, pirms 9 gadiem
Iepriekšējā rakstā aprunātais Skvorcovs bliezis pa divām maiņām?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2015-08-03 17:28, pirms 9 gadiem
Pārbaudes spēļu čempioni turpina uzvarēt.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-03 17:34, pirms 9 gadiem
arhivs X rakstīja: Jau pielacies
Karsta diena cik tad tur D-light(ņus) vajag

     [+] [-]

, 2015-08-03 17:35, pirms 9 gadiem
Nu un luuk Sestito, kursh taipus okeanam nevareja golu iemest. Sheit katraa speelee bliezh. skaidri redzama atskiriba starp ZAmeriku un KHL un latvijas speelaataajiem.
Slēpts komentārs: krishy23

     [+] [-]

, 2015-08-03 17:55, pirms 9 gadiem
krishy23 rakstīja: (bac05) tapec jau ari visiem spele aiziet kurus nem no ahl jo khl ir zemaks limenis par ahl!!! nu ok varbut 2 komandas ir iznemums
AHL ir Kolhoza fārmlīga.
Sen jau zināms.

  +5 [+] [-]

, 2015-08-03 17:59, pirms 9 gadiem
bac05 rakstīja: Nu un luuk Sestito, kursh taipus okeanam nevareja golu iemest. Sheit katraa speelee bliezh. skaidri redzama atskiriba starp ZAmeriku un KHL un latvijas speelaataajiem.
Pēc šīs mērauklas tad KHL kārtīgi ieliek somu līgai . Luseniuss KHL sezonas laikā 0 vārti, bet somu līgā... Lī Svetu izmet no DR , pēc tam somu līgā labākais aizsargs.
Šādi meklējot atradīšu, kas NLA met daudz , bet KHL maz...
Tikai izbrīna, ka kāds regulāri meklē piemērus, lai atgādinātu ka NHL ir stiprāka par KHL. Nu bet protams, ka NHL ir daudz spēcīgāki, labāki , meistarīgāki spēlētāji.

  +2 [+] [-]

, 2015-08-03 18:03, pirms 9 gadiem
A kur Bukarts palicis?

  -1 [+] [-]

, 2015-08-03 18:07, pirms 9 gadiem
Šics (pat veseli 2) brauc ar kamanām- Rīgas Dinamo spēlē Šucs.

  -1 [+] [-]

, 2015-08-03 18:08, pirms 9 gadiem
bichuks rakstīja: Ginamo naša sila
Brauc aiz Zilupes urla
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-08-03 18:15, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Un šāds m***s ir jāliek pie galvenajām ziņām? Divas kaut kādas krievu komandas vasarā dzenā kaučuka gabalu. Brīnos par šitiem fuņiem, kas seko kaut kam tādam līdz.
Delfos vsp viss aizd*rsts

  -2 [+] [-]

, 2015-08-03 18:15, pirms 9 gadiem
tik garlaicīgs geims aizmigu pat
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Emka3-95

  -1 [+] [-]

, 2015-08-03 18:29, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Agri, neuztraucies, jo Tu esi viens no tiem nozombētajiem.
Tas nav attaisnojums, bet es nevienu pārbaudes spēli neesmu redzējis, neintresē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-08-03 18:32, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Pēc šīs mērauklas tad KHL kārtīgi ieliek somu līgai . Luseniuss KHL sezonas laikā 0 vārti, bet somu līgā... Lī Svetu izmet no DR , pēc tam somu līgā labākais aizsargs.
Šādi meklējot atradīšu, kas NLA met daudz , bet KHL maz...
Tikai izbrīna, ka kāds regulāri meklē piemērus, lai atgādinātu ka NHL ir stiprāka par KHL. Nu bet protams, ka NHL ir daudz spēcīgāki, labāki , meistarīgāki spēlētāji.
Es ar to gribeju pateikt, ka visi te degunus raustiija, ko njemt tadu kurs 100 speles nevar golu iemest. Ar Cipuli salidzinaja. Te ir atskiriba. To es gribeju pateikt

  +2 [+] [-]

, 2015-08-03 18:42, pirms 9 gadiem
hokejists77 rakstīja: Pārbaudes spēļu čempioni turpina uzvarēt.
cik tad tie čempionu tituli ir, ja tik bieži jāpiemin?

  -2 [+] [-]

, 2015-08-03 18:54, pirms 9 gadiem
Bam Bam rakstīja: Šics (pat veseli 2) brauc ar kamanām- Rīgas Dinamo spēlē Šucs.
Kā Tev no Schuetz (kur ar 'ue' apzīmē umlautu) var sanākt Šucs? Ja Tu tā pateiktu vācu tautības cilvēkam, viņš viegli iesmietu.

  +2 [+] [-]

, 2015-08-03 18:55, pirms 9 gadiem
bichuks rakstīja: Sarauj sārauj
sarauj sārauj
eeeeeee eeeeeeeiieee
Rižskije Ginamo
Ha, cik stulbi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-08-03 18:56, pirms 9 gadiem
Cik goli Leino?

  +5 [+] [-]

, 2015-08-03 18:58, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Un šāds m***s ir jāliek pie galvenajām ziņām? Divas kaut kādas krievu komandas vasarā dzenā kaučuka gabalu. Brīnos par šitiem fuņiem, kas seko kaut kam tādam līdz.
Pfff - šķiet, Tu arī esi izsekojis līdzi? Rimsties, nepuksti.

  -2 [+] [-]

, 2015-08-03 19:10, pirms 9 gadiem
Skorpionam- un, ja tu pateiktu Šics, tad ne tikai iesmietu, bet iekrāmētu pa ģīmi. Šucs ir daudz tuvāk oriģinālam- no i skaņas tur nav ne miņas

  -2 [+] [-]

, 2015-08-03 19:29, pirms 9 gadiem
bac05 rakstīja: Es ar to gribeju pateikt, ka visi te degunus raustiija, ko njemt tadu kurs 100 speles nevar golu iemest. Ar Cipuli salidzinaja. Te ir atskiriba. To es gribeju pateikt
Tas viss skaidrs. Viens te Sesisto līdzināja Koba Jasam, cits teica, ka vēl viens Ivanāns. Protams ka Sesisto ir noteikti jūtami labāks par Cipuli(ņemot vērā pēdējo gadu formu), K. Jasu, Ivanānu.

  -2 [+] [-]

, 2015-08-03 19:46, pirms 9 gadiem
Bam Bam rakstīja: Skorpionam- un, ja tu pateiktu Šics, tad ne tikai iesmietu, bet iekrāmētu pa ģīmi. Šucs ir daudz tuvāk oriģinālam- no i skaņas tur nav ne miņas
Tad, ja Tev ir laba vācu valodas izruna, tad izrunājot šo vārdu Tu sadzirdēsi ļoti lielu vokāla -i īpatsvaru izrunā.
Patiesība ir kaut kur pa vidu, neapšaubāmi, bet ņemot vērā, ka mūsu valodā šāda skaņa (ue jeb u ar umlautu) nav, daudz tuvāk ir Šics.
Nestāsti pasakas!

  -1 [+] [-]

, 2015-08-03 19:49, pirms 9 gadiem
ļoti labi sagatavojušies LDZ kausam...jāņem.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-03 19:50, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: Kamēr savs sets zaudēts un kolēģi mēģina pierādīt savu meistarību pludmales smiltīs, tikmēr jāiešauj kāds gards tērvetnieks un japaskataas, kas tad sportā jauns un she ku reku, kaa tad bez musu dinamo un visvairāk izbrina fakts ka ir bijushi arii tadi dalbajobi, kas sho speli ir skatijushies, kamer araa beidzot valda vasara, ir iespeja atvaljinajuma laikaa zvilnet pludmalee, dzert alu un dragat voljuku! nee nu, kas nu kuram svarigaaks siii jaaa
Lunis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-08-03 19:59, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: Kamēr savs sets zaudēts un kolēģi mēģina pierādīt savu meistarību pludmales smiltīs, tikmēr jāiešauj kāds gards tērvetnieks un japaskataas, kas tad sportā jauns un she ku reku, kaa tad bez musu dinamo un visvairāk izbrina fakts ka ir bijushi arii tadi dalbajobi, kas sho speli ir skatijushies, kamer araa beidzot valda vasara, ir iespeja atvaljinajuma laikaa zvilnet pludmalee, dzert alu un dragat voljuku! nee nu, kas nu kuram svarigaaks siii jaaa
Un lielais "vasaras un pludmales baudītājs" vēl izdomāja te ienākt? Vot cik lielam bimbambolistam ir jābūt, lai sēžot pludmalē un dzerot Tērveti, var ienākt prātā nākt SC rakstā par klubu kurš neinteresē? Tu tak esi vēl nožēlojamāks, par tiem ko itkā centies izsmiet

  +2 [+] [-]

, 2015-08-03 20:16, pirms 9 gadiem
Bam Bam rakstīja: Skorpionam- un, ja tu pateiktu Šics, tad ne tikai iesmietu, bet iekrāmētu pa ģīmi. Šucs ir daudz tuvāk oriģinālam- no i skaņas tur nav ne miņas
Felix Schütz. Vācu valodā skaņa ''ü'' atrodas precīzi pa vidu starp ''i'' un ''u''. Saliec lūpas kā sakot ''u'' un saki ''i'', tas arī būs. Tā kā latviešu valodā šādas skaņas nav, valodniekiem, acīmredzot, bija jāizvēlas kā atveidot - uz ''u'' pusi vai ''i''. Izvēlējās ''i''. Un viss. Ir Minhene, nevis Munhene.

     [+] [-]

, 2015-08-03 20:27, pirms 9 gadiem
hypocrisy rakstīja: Felix Schütz. Vācu valodā skaņa ''ü'' atrodas precīzi pa vidu starp ''i'' un ''u''. Saliec lūpas kā sakot ''u'' un saki ''i'', tas arī būs. Tā kā latviešu valodā šādas skaņas nav, valodniekiem, acīmredzot, bija jāizvēlas kā atveidot - uz ''u'' pusi vai ''i''. Izvēlējās ''i''. Un viss. Ir Minhene, nevis Munhene.
lai ņem latgaliešu dialektu talkā. varbūt viņiem būs kas piemērotāks

  +3 [+] [-]

, 2015-08-03 20:28, pirms 9 gadiem
Izskatas sosezon Dinamo trapijusi desmitnieka ar legionariem, kas zin, varbut pat pleyofus sasniegs ar so sastavu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-08-03 20:30, pirms 9 gadiem
Nevis pa vidu starp i un u , bet varbūt 10% i ( pareizāk j) un 90 % u. Kas attiecas uz tavis pieminēto Minheni, tas tikai parāda Endzelīna un citu letiņu stulbumu un pārliecību , ka esam unikālā pasaules naba. Visas pārējās tautas sākot no krieviem un beidzot ar angļiem , šīs pilsētas nosaukumu izrunā tādā vai savādā u variācijā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-08-03 20:41, pirms 9 gadiem
pasgaidīsim sezonas sākumu-pārbaudes spēles galīgi pierāda tikai to,ka leģionāri grib pierādīt sevi-sāksies regulārais,un atkal mūsējie cik spēs tik iebakstīs......

  +1 [+] [-]

, 2015-08-03 20:45, pirms 9 gadiem
Starp citu, slavenā frāze " Oskar, neķer lašius, ķer mani!" No "zvejnieka dēla" Izrunāta oriģinālajā 30to gadu stilā, skan tieši tā, kā es pierakstīju. Viņa nesaka " Oskar, neķer lašis" , kas tikai pierāda, ka šī skaņa ir latvietim izrunājama, un vispār nav jāizvēlas , starp nepareizo Šucs un galīgi greizo Šics

  +4 [+] [-]

, 2015-08-03 20:49, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Un lielais Ģjinamo antifans aka izsmējējs, kurš nespēj palaist nevienu Ģjinamo spēli garām un skrien uz Arēnu pie pirmās iespējas sauc kādu par nožēlojamu. Banss kurš ierēc par Funi un viņa nozombētību ar Ģjinamo neko nav labāks par apputinēto Funeli.
Resnim taisnība, ir jābauda šāds laiks nevis jālūr kā divas krievu komandas trenkā kaučuku vasaras laikā.
Zuti,bet ko tu bāzies rakstos,kas tevi neinteresē? Es futbolu uzskatu par debīlu teātri,tāpēc nemaz nelasu rakstus,kur nu vēl komentēt tos. Gan jau,ja šeit ieliktu rakstu par sinhrono peldēšanu,tev arī atrastos,ko teikt.

  -1 [+] [-]

, 2015-08-03 20:56, pirms 9 gadiem
Patiess prieks, ka mūsu meistari divreiz pēc kārtas pieveic spēcīgo Čehovas superklubu!

  -1 [+] [-]

, 2015-08-03 20:57, pirms 9 gadiem
Kādam patīk dzert un zvilnēt pludmalē, kādam patīk hokejs. Putns nedzīvo 21. gadsimtā, jo nezin, ka hokeju var skatīties arī pludmalē. Mūsdienu tehnoloģijas to atļauj.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-03 21:00, pirms 9 gadiem
Luņi sataisa ar nīsto Dinamo reitingu un tad vēl izbrīnīti ka raksti par hokejy top augšgalā. Pašu roku darbs, ko sēsi to pļausi.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-03 21:21, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Un šāds m***s ir jāliek pie galvenajām ziņām? Divas kaut kādas krievu komandas vasarā dzenā kaučuka gabalu. Brīnos par šitiem fuņiem, kas seko kaut kam tādam līdz.
Būs jāizsludina atlīdzība par tavu galvu

  +3 [+] [-]

, 2015-08-03 21:23, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: *) šķiet TRTD varētu būt vienīgā komanda pasaulē, kas savu labāko prospektu un junioru snaiperi nevis mēģina iespēlēt par līderi, iedodot normālus partnerus, vai vismaz iespējas spēlēt vairākumā, bet gan mēģina pārtaisīt par kapli 4. maiņā. Malači, turpinat iznīcināt katru savu jauno talantu, kā snaiperi var paņemt caurkritušu NHL kapli, 4. maiņā lai spēlē savējie.
*) Spēle bija tik aizraujoša, ka gandrīz aizmigu. Neizskatījās pēc komandām no "otrās spēcīgākās" līgas pasaulē.
*) Leino taupās regulārajai sezonai. Nav ko pulveri izšaut kaut kādās pārbaudes spēlēs.
*) Amerikāņu Koba Jass pārsteidza-tādu bullīti no viņa negaidīju.
*) Kur ir Robčiks?
Izsmej DR, bet pat vinju visas paarbaudenes ruupiigi skataas

     [+] [-]

, 2015-08-03 21:26, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Patiess prieks, ka mūsu meistari divreiz pēc kārtas pieveic spēcīgo Čehovas superklubu!
Podolskas!

  -2 [+] [-]

, 2015-08-03 21:27, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Kādam patīk dzert un zvilnēt pludmalē, kādam patīk hokejs. Putns nedzīvo 21. gadsimtā, jo nezin, ka hokeju var skatīties arī pludmalē. Mūsdienu tehnoloģijas to atļauj.
Es izvēlos skatīties uz puskailām sievietēm (caur saules brillēm, protams, lai viņas nepamana), nevis kaut kādu krievu komandu draudzības spēli.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-03 21:36, pirms 9 gadiem
Kāds zin vai Bukijs bija kādā spēlē, vai nē? Es kaut kā neatceros

     [+] [-]

, 2015-08-03 21:39, pirms 9 gadiem
Polšs rakstīja: Kāds zin vai Bukijs bija kādā spēlē, vai nē? Es kaut kā neatceros
Nav ne jausmas.
Es treniņspēles sākšu skatīties tikai ar LDz kausu.
Pirmās spēles īpaši nebija vēlmes skatīties.

     [+] [-]

, 2015-08-03 21:40, pirms 9 gadiem
Starp citu, ar rītdienu sāks tirgot biļetes uz LDz kausu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-08-03 21:44, pirms 9 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Tad jau Resnais Putns pirmais buus klaat ar bileshu paardosahnas un apmekleejuma analiizi
Viņš nav uzdevuma augstumos, jo nav apkopojis informāciju par pārdotajiem abonementiem.
Resnis nekam neder.

     [+] [-]

, 2015-08-03 21:50, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Kapēc lai es nevarētu paskatīties uz TRTD atjaunoto sastāvu?
vari, bet diivaini, ja tik ruupiigi seko komandai, kura nepatiik un par kuru visu laiku njirgaajies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-08-03 22:07, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Paskatos, kā uz KHL fona izskatās Kulda, Locāns, Jeļisejevs, Ševčenko, kuri retāk ir redzēti. Kas tur tik dīvains?
Un ja vinju nebuutu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-08-03 22:21, pirms 9 gadiem
fox234 rakstīja: >>Antons Upesdeglis, es braukājot ar kuģi pa vidusjūru mēneša laikā esmu izdrāzis pus kuģi ar meičam, bet tu nabadziņš lūri un turklāt vēl caur saulesbrillēm
Nešaubos! No taviem komentāriem nepārprotami kļūst skaidrs, ka esi inteliģents čalis, kas ir par sevi pārliecināts un zina ko dara. Būtu pabraukājis vēl vienu mēnesi, būtu izdrāzis visas, šaubu nav! Kaut es kādreiz būt tik pat kolosāls kā tu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-08-03 22:34, pirms 9 gadiem
endrju bernarskis-filma rintintins rakstīja: Podolskas!
142300, Московская обл., г. Чехов, ул. Московская, д. 104
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-08-03 22:45, pirms 9 gadiem
Nevajag curaat kompotaa,gan jau sezonas laikaa buus traumas un visaadas mainjas sataavaa...es vnk par to,ka gan jau jaunajiem buus iespeeja sevi paraadiit,bet pagaidaam lai seez biksees un kapaa.

     [+] [-]

, 2015-08-03 22:45, pirms 9 gadiem
diezgan neinteresanti - principā visas pārbaudes spēles jau spēlē tikai pamatsastāvs un noteiktās maiņās .. kā sezonas laikā kaut kas neaizies, tad nebūs nekādu citu sagatavotu variantu un jāmaina uz aklo, tāpat nebūs zināms ko jaunie var palīdzēt. pagaidām no 16 RD goliem 4 leģionāri iemetuši 11, pārējie mūsējie pielikuši klāt kopā 5...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-08-03 22:49, pirms 9 gadiem
arhivs X rakstīja: Turpinot nēsāt kastes Maximas noliktavā, tavas izredzes ir visai niecīgas
Nesaprotu, kādā sakarā tu visu laiku piesauc maximu. Es tur nestrādāju un iepircies esmu tikai dažas reizes mūžā. Savukārt tu esi mazs un netīrs melnstrādnieks un ekonomiskais bēglis, kas ir vispār zināms fakts, ko pats esi komentāros izpaudis. Tādēļ tev jau nu nevajadzētu citiem piedēvēt mazkvalificētus darbus, par cik tieši pats tu viņus dari.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-08-03 22:59, pirms 9 gadiem
Ahl kadrs atkal plosīs khl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-08-04 00:19, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Un lielais Ģjinamo antifans aka izsmējējs, kurš nespēj palaist nevienu Ģjinamo spēli garām un skrien uz Arēnu pie pirmās iespējas sauc kādu par nožēlojamu. Banss kurš ierēc par Funi un viņa nozombētību ar Ģjinamo neko nav labāks par apputinēto Funeli.
Resnim taisnība, ir jābauda šāds laiks nevis jālūr kā divas krievu komandas trenkā kaučuku vasaras laikā.
Tu esi pārāk aprobežots savā redzējumā ar faniem un antifaniem, nespējot saprast ka var būt komplicētāks viedoklis par to visu, es neesmu ne vien ne otrs, tas tā skaidrībai Un jā, es piekrītu, ja man šodien būtu izvēle starp pludmali, ar Tērvetes iemalkošanu un šo pārbaudes spēli (arī spēli es neredzēju), es izvēlētos pludmali, bet tad te nebūtu manu komantēru, resnais gailēns tomēr nenoturējās un ielīda šeit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-08-04 01:21, pirms 9 gadiem
fox234 rakstīja: >>Antons Upesdeglis, es braukājot ar kuģi pa vidusjūru mēneša laikā esmu izdrāzis pus kuģi ar meičam, bet tu nabadziņš lūri un turklāt vēl caur saulesbrillēm
A, kapteiņa sievai? Bij kļuška rokās?

  -1 [+] [-]

, 2015-08-04 01:26, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Kas tās par muļķībām? 10 minūtes KHL metot ripu zonā un slidojāt mainīties nekādi nevar dot vairāk par 20+ minūtēm visās spēles situācijās zemākā līgā. Pat junioru, kurās ja esi vadošo maiņu spēlētājs, tad Tu spēle pret jaunajiem Dārziņiem un Rēdlihiem, nevis Bansiem un A-Burtiem. Paskaties kā to dara ZA-tur lielākoties komandu labākie jaunie spēlē pa junioriem/AHL un pilnveido savas prasmes spēlējot visās situācijās, nevis tiek uzreiz likti kā čekeri 4. maiņā. Un viņiem ir rezultāts. Mums viss otrādāk. Tā vietā lai jaunajam ļautu pilnveidoties, tas tiek likts 4. maiņā kā kaplis un pēc tam brīnās, ka tādi Upīši, Vilkoiti un Begovi pazūd un Bukarti tā arī paliek par mūzīgi jaunajiem un perspektīvajiem.
Da, ko Tu te bazarē ar "ultraprofiņiem"! Viņi melo labāk!

     [+] [-]

, 2015-08-04 01:26, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Es esmu aprobežots? Banss, Tu ko te stāsti, jo tā aprobežotība no Tevis spraucas ārā kā no pārpilnības raga. Tu esi cilvēks, kurš nepārtraukti ierēc par šo krievu projekteli, par faniem jeb tautas valodā sakot keponiem, bet tajā pašā laikā sēž tajā midzenī aka Arēnā kopā ar šiem fuņveidīgajiem, izkliedz ik pa brīdim notrallinātos TRTD saukļus un ir klāt pie katra raksta. Jā, nu Tu tāds īsteni interesants frukts esi, kurš vēl atļaujās citus dēvēt par nožēlojamiem un aprobežotiem. Pēc visas būtības Tu esi gandrīz vai tas pats fuņveidīgais. Esmu SC pavadījis daudz gadus, esmu izlasījis tik daudz jūsu komentāru, tādēļ zinu kāds frukts Tu esi.
Arī es atpūšoties ik pa reizei ienāku SC, lai izlasītu jaunākās ziņas, reizēm pat atpūtas laikā ierakstu kādu komentāru, tādēļ es tajā visā neko tik nosodošu nesaskatu kā Tu te mālē.
vinjs ir divkosis.

     [+] [-]

, 2015-08-04 01:29, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Es esmu aprobežots? Banss, Tu ko te stāsti, jo tā aprobežotība no Tevis spraucas ārā kā no pārpilnības raga. Tu esi cilvēks, kurš nepārtraukti ierēc par šo krievu projekteli, par faniem jeb tautas valodā sakot keponiem, bet tajā pašā laikā sēž tajā midzenī aka Arēnā kopā ar šiem fuņveidīgajiem, izkliedz ik pa brīdim notrallinātos TRTD saukļus un ir klāt pie katra raksta. Jā, nu Tu tāds īsteni interesants frukts esi, kurš vēl atļaujās citus dēvēt par nožēlojamiem un aprobežotiem. Pēc visas būtības Tu esi gandrīz vai tas pats fuņveidīgais. Esmu SC pavadījis daudz gadus, esmu izlasījis tik daudz jūsu komentāru, tādēļ zinu kāds frukts Tu esi.
Arī es atpūšoties ik pa reizei ienāku SC, lai izlasītu jaunākās ziņas, reizēm pat atpūtas laikā ierakstu kādu komentāru, tādēļ es tajā visā neko tik nosodošu nesaskatu kā Tu te mālē.
Man vienmēr patikuši cilvēki, kuri man stāsta kur es esmu bijis un ko tur darījis Un jā, lasu ka gadiem esi cītīgi studējis visu komentārus, es demžēl ar to atbildēt nevaru, lielākoties tavus komentus nelasu, slikta rakstība, maz zināšanu, garlaicīgs trollings, par cik šoreiz vērsies personiski, izrādu cieņu un izlasu, atbildu
Pēdēja rindkopa gan lika pasmaidīt, par to paldies

     [+] [-]

, 2015-08-04 01:30, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: vinjs ir divkosis.
Meklē draugus RD heiteros? Kurš tad te ir divkosis?

     [+] [-]

, 2015-08-04 01:33, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Meklē draugus RD heiteros? Kurš tad te ir divkosis?
zutis vismaz ietur noteiktu liiniju - heitera, nevis kaa tu.

SC draugus nemekleeju, esmu tos dziives laikaa atradis.

     [+] [-]

, 2015-08-04 01:36, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: zutis vismaz ietur noteiktu liiniju - heitera, nevis kaa tu.

SC draugus nemekleeju, esmu tos dziives laikaa atradis.
Jā prāts ir tik "attīstīts", ka pasaule sastāv tikai no RD faniem un antifaniem, tad tiešām tikai galējie viedokļi ir saprotami, pārējais liekas pārāk sarežģīts. Tu itkā vairs neesi tīnis, vajadzētu sākt saprast ka ir ne tikai melns un balts Bet nu vari arī nesaprast, man pajāt

     [+] [-]

, 2015-08-04 01:41, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Jā prāts ir tik "attīstīts", ka pasaule sastāv tikai no RD faniem un antifaniem, tad tiešām tikai galējie viedokļi ir saprotami, pārējais liekas pārāk sarežģīts. Tu itkā vairs neesi tīnis, vajadzētu sākt saprast ka ir ne tikai melns un balts Bet nu vari arī nesaprast, man pajāt
Un kaada tad tava poziicija?

par tavu "attiistiito" praatu ir tikai jaabriinaas - it sevishkji basiisha sakaraa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-08-04 01:46, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Un kaada tad tava poziicija?
Tagad naktī nedrukāšu, bet kādreiz atgādini, ja būs iedvesma skaidrot, centīšos pastāstīt, tu jau būtībā neesi slikts, varbūt būs vērts pacensties. Lai gan es visaugstāk vērtēju tos, kuri tiešām prot lasīt, izlobīt būtisko un izdarīt secinājumus, nevis klaigāt "šis ir fans" ja paslavē Dinamo, bet tas "antifans", ja uzraksta ka viņi spēlē krievu līgā. Tagad vēls, jāiet gulēt.

     [+] [-]

, 2015-08-04 01:46, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Un kaada tad tava poziicija?

par tavu "attiistiito" praatu ir tikai jaabriinaas - it sevishkji basiisha sakaraa.
Jā, par bimbambolu es piekrītu, tur es prātu neizmantoju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-08-04 01:49, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Tas sen jau ir skaidrs, ka šis frukts ir divkosis, bet neuztraucies, šamējais ar putām uz lūpām te ņemsies, lai pierādītu, ka ir pats labākais, jaukākais, neitrālākais.
nu varbūt kādreiz - ar alus putām uz lūpām un klātienē, bet ne šeit, tagad un ar tevi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-08-04 04:37, pirms 9 gadiem
Bam Bam rakstīja: Skorpionam- un, ja tu pateiktu Šics, tad ne tikai iesmietu, bet iekrāmētu pa ģīmi. Šucs ir daudz tuvāk oriģinālam- no i skaņas tur nav ne miņas
Un kā tad ar Minheni vai Nirnbergu?? Mjūniha un Njurnberga?

  -1 [+] [-]

, 2015-08-04 05:29, pirms 9 gadiem
Par lielu Latviju! rakstīja: Un kā tad ar Minheni vai Nirnbergu?? Mjūniha un Njurnberga?
Tieši tā- Mjunhene un Njurnberga būtu vispareizākais nosaukums, ja jau mēs esam izdomājuši, ka latviešu valodā rakstībai maksimāli jāatspoguļo oriģinālizrunu- Klintons, nevis Clintons, Džons, nevis Johns, Šarls, nevis Charles. Ar kādām tiesībām mēs ķēmojam hokejista uzvārdu un apsaukājam viņu par ŠICU, ja tas ne tuvu nelīdzinās viņa īstajam uzvārdam?? Tas ir tāpāt kā latvieti Jāni apsaukāt par Dženisu, kā to mēdz darīt angļuvalodīgie.

Fakts tāds, neviens mums neliedz izrunāt, kā originālā - ar mīksto u. No 3 rakstības variantiem ŠUCS, ŠJUCS vai ŠICS- 3ais ir vistālākais no patiesības.

     [+] [-]

, 2015-08-04 05:42, pirms 9 gadiem
Starp citu, lietuvieši raksta Miunchenas un Niurnbergas, atspoguļojot reālo izrunu

  -1 [+] [-]

, 2015-08-04 06:44, pirms 9 gadiem
Bam Bam rakstīja: Tieši tā- Mjunhene un Njurnberga būtu vispareizākais nosaukums, ja jau mēs esam izdomājuši, ka latviešu valodā rakstībai maksimāli jāatspoguļo oriģinālizrunu- Klintons, nevis Clintons, Džons, nevis Johns, Šarls, nevis Charles. Ar kādām tiesībām mēs ķēmojam hokejista uzvārdu un apsaukājam viņu par ŠICU, ja tas ne tuvu nelīdzinās viņa īstajam uzvārdam?? Tas ir tāpāt kā latvieti Jāni apsaukāt par Dženisu, kā to mēdz darīt angļuvalodīgie.

Fakts tāds, neviens mums neliedz izrunāt, kā originālā - ar mīksto u. No 3 rakstības variantiem ŠUCS, ŠJUCS vai ŠICS- 3ais ir vistālākais no patiesības.
Latviešu valodas īpatnības, rakstīšanas(un izrunas) noteikumi saka ko citu - Minhene, Millers, Ķelne, Šics utt. Nevajag te jaukt izrunu, pareizrakstību ar orģinālnosaukumiem. Tad jau būtu jāsaka un jāraksta Rasija, Junaited steic of amerika vai Gjõteberj.

  +4 [+] [-]

, 2015-08-04 08:18, pirms 9 gadiem
Vakar biju aizstaigājis līdz VOLVO hallei un,jāsaka,ka redzētais vieš piesardzīgu optimismu-labi izskatījās pirmās 2 maiņas,3.-gan vairāk pēc čekeriem izskatās(kad Saulietis beigs skopoties ar piespēlēm-visu grib pats izdarīt...),bet ir okey,vakar ne visai 4.maiņa izskatījās.Labi spēlēja Ševčenko,Un ,protams Sedlačeks vilka!Nu vairākums 5:3 2 pilnas minūtes gan bija vājš,bet kopumā man liekas,ka skats ir labāks kā pagājušogad .

     [+] [-]

, 2015-08-04 08:40, pirms 9 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Vakar biju aizstaigājis līdz VOLVO hallei un,jāsaka,ka redzētais vieš piesardzīgu optimismu-labi izskatījās pirmās 2 maiņas,3.-gan vairāk pēc čekeriem izskatās(kad Saulietis beigs skopoties ar piespēlēm-visu grib pats izdarīt...),bet ir okey,vakar ne visai 4.maiņa izskatījās.Labi spēlēja Ševčenko,Un ,protams Sedlačeks vilka!Nu vairākums 5:3 2 pilnas minūtes gan bija vājš,bet kopumā man liekas,ka skats ir labāks kā pagājušogad .
Jā, Saulietis pilnīgs indulis izskatās pagaidām.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-04 08:54, pirms 9 gadiem
Sējējs šovasar labi pastrādājis, lai arī čīkstēja, ka spēlētāju tirgus šogad bija nekāds, izskatās, ka ir paņemti tie, kuri VĒLAS spēlēt

Latvijas vīri ? Ko izlase darīs pasavarī, ja uz 0.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-04 08:59, pirms 9 gadiem
Bam Bam rakstīja: Kas attiecas uz tavis pieminēto Minheni, tas tikai parāda Endzelīna un citu letiņu stulbumu un pārliecību , ka esam unikālā pasaules naba.
Jāsaka, ka tu tikko perfekti sevi raksturoji. Pat aiztaupīji man laiku un nav jādomā epiteti, lai tavu stulbuma pakāpi izskaidrotu pārējiem.

Pēc starptautiskā fonētiskā alfabēta patskaņu diagrammas "schütz" ir noapaļots gandrīz augsta mēles pacēluma gandrīz priekšējās rindas patskanis un tas pilnīgi noteikti nav 10% i.

Ja vēlies pēc diagrammas procentuāli skaitliskot tieši "i" un "u" sadalījumu, tad starp 5 horizontālajām un 7 vertikālajām diagrammas pozīcijām skaņai "ü" koordinātas ir [2, 2]. Skaņai "i" koordinātas ir [1, 1]. Skaņai "u" koordinātas ir [1, 5]. Respektīvi, attālums starp "i" un "u" ir 4 vienības, bet starp "ü" un "i" - vien 2 vienības.

Procentuāli "ü" ir 75% "i" pēc mēles attāluma no mutes un 86% no "i" pēc mēles attāluma līdz aukslējām.

Tāpat čehu, serbu, maķedoniešu, albāņu, slovēņu, horvātu un galu galā pašā Minhenes bavāriešu dialektā tiek izmantots tieši "i", tādēļ attiecīgi par unikālu nabu šeit var nosaukt tikai un vienīgi tevi.

  +2 [+] [-]

, 2015-08-04 10:12, pirms 9 gadiem
vakar nebiju aizstaigājis lidz hallei, šorīt iepazinos ar komentiem, kur izlasīju, ka ļautiņi Egejas/ Egeja jūrā (tālāk citēju) "drāzuši kuģus".
Iedomājos pat atsevišķus transporta līdzekļus kopā ar visām dāmām, apkalpe tikai noskatījusies.., kā arī atkārtoju Zuša domāšanas un ētikas pamatprincipu īso kursu

  +1 [+] [-]

, 2015-08-04 10:33, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Es gribu redzēt, ka vairāk jauno izsitas un izlasei ir plašāks kandidātu loks un katru gadu nav jābauro, ko nu liks pirmajās maiņās, kas nu golus metīs. Nav obligāti visiem jābrauc uz ZA(kaut gan tas ir pluss, kas nākotnē varētu dod lielākas iespējas Eiropā), bet spēlētājiem, īpaši jaunajiem ir jābrauc uz tām komandām, kur tiks pie spēlēšanas. Un normālas spēlēšanas, nevis degradēšanās TRTD 4. maiņā. Paskaties uz Kuldu-līgumu parakstija, bet pat pārbaudes spēlēs vairāk nespēlē, nekā spēlē. Kad labi spēlē-tad nosedina uz beņķa. Tas pats stāsts ar Locānu un Jeļisejevu. Jeļisejevs vispār-MHL 30 golus pagājušājā sezonā sameta, līdz šim neviens tik daudz HK Rīga sezonā nebija iemetis, bet TRTD jau pārbaudes spēlēs viņu kā kapli iespēlē. Tavuprāt tas ir pareizi-ka visi labākie jaunie jāliek 4. maiņā kaplēties pa 10 minūtēm spēlē? Jaunajiem ir jāspēlē normāls spēlēs laiks, vairākumos. Ja to nevar nodrošināt TRTD, tad lai viņi brauc tur, kur pie tāda tiks.
Vai tu patiešām domā ka DR Jeļisejevs uz doto brīdi jāliek 1-2 maiņā? Profesionālam klubam nav jānodarbojas ar labdarību. Un ja mums ir Šics, Sesisto, LEino, Dārziņš, Miķelis, Indrašis plus stabilās vērtības 3 maiņā, kur likt jaunos. Jeļisejevs kā līderis nevar būt komandā uz doto brīdi. Par Locānu tas pats.

  -1 [+] [-]

, 2015-08-04 10:38, pirms 9 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Ko noziimee deldeet benki? Treniniu process DR vai kaada citaa KHL klubaa dod krietni vairaak, neka "pilnveertiiga speeleeshana" zaljknaabju joberliigaas Es ar krietni vairaak progreseetu, treninios sparingojot ar Redlihiem un Daarziniem, nekaa "pilnveertiigi speelejot" visu sezonu ar Ruslaniem un Bansiem P.S. Nekaa personiiga, tas ir tikai saliidzinaajumam
alus burtu Dārziņš iemācītu atmuguriski slidot un varētu pēc sezonas pie borta neturēties
p.s. nekā personīga, bet diletanta viedoklis, skatoties uz citiem iemācīties nevar, pašam jāspēlē...treniņu process klubā notiek strikti pa maiņām, tieši tāpat kā spēlē, kur lomas sadalītas...šosezon TRTD veido to pašu, līderi vālē vienu pārbaudeni pēc otras, paņems LDZ kausu un sezonu varēs agonēt, jo viss jau būs izšauts. profi tā negatavojas sezonai, pat vitkas nespēlē pārbaudes ar saviem lideriem, bet iespēlē jaunos...

  -1 [+] [-]

, 2015-08-04 10:40, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Vai tu patiešām domā ka DR Jeļisejevs uz doto brīdi jāliek 1-2 maiņā? Profesionālam klubam nav jānodarbojas ar labdarību. Un ja mums ir Šics, Sesisto, LEino, Dārziņš, Miķelis, Indrašis plus stabilās vērtības 3 maiņā, kur likt jaunos. Jeļisejevs kā līderis nevar būt komandā uz doto brīdi. Par Locānu tas pats.
jā nevar, bet ja viņu netrenēs tadai lomai, tad būs kārtējie pelmeņi...bet TRTD fuņiem jau poh, jo nākošā sezonā tiks paņemti nākošiem NHL/AHL caurkritušie un viss notiek....jeb nah pašiem audzināt, ja var pa lēto paņemt...
p.s. klubu sezona, bez traumām neiztikt, un ja viņi nav mācīti spēlēt, tad tikai bortā skriešana būs ieliekot...sols ir īss TRTD un tas būs uzreiz fiasko sezonā...

  +1 [+] [-]

, 2015-08-04 10:50, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: jā nevar, bet ja viņu netrenēs tadai lomai, tad būs kārtējie pelmeņi...bet TRTD fuņiem jau poh, jo nākošā sezonā tiks paņemti nākošiem NHL/AHL caurkritušie un viss notiek....jeb nah pašiem audzināt, ja var pa lēto paņemt...
p.s. klubu sezona, bez traumām neiztikt, un ja viņi nav mācīti spēlēt, tad tikai bortā skriešana būs ieliekot...sols ir īss TRTD un tas būs uzreiz fiasko sezonā...
Ko nozīmē trenēt? Vai tu gribi lai sezonas laikā vietējais spēlē DR 1-2 maiņā arī tad ja viņš ir vājāks par citiem. Es nekādā gadījumā. Ja hokejists negrib spēlēt 3-4 maiņā, tad lai meklē citur klubu.
Klubam nav jādomā lai izlasei būtu labāk. Klubs dod iespēju spēlēt spēcīgā līgā, ja tu esi pietiekoši tai gatavs(nevis pusgatavs). Būsi labs spēlēsi.
Vai NHL klubi arī cenšas speciāli gatavot jauniešus izlasei. Canadiens pamatā domā, kā Kanādas izlasi ar kadriem apgādāt?

  -2 [+] [-]

, 2015-08-04 11:03, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Ko nozīmē trenēt? Vai tu gribi lai sezonas laikā vietējais spēlē DR 1-2 maiņā arī tad ja viņš ir vājāks par citiem. Es nekādā gadījumā. Ja hokejists negrib spēlēt 3-4 maiņā, tad lai meklē citur klubu.
Klubam nav jādomā lai izlasei būtu labāk. Klubs dod iespēju spēlēt spēcīgā līgā, ja tu esi pietiekoši tai gatavs(nevis pusgatavs). Būsi labs spēlēsi.
Vai NHL klubi arī cenšas speciāli gatavot jauniešus izlasei. Canadiens pamatā domā, kā Kanādas izlasi ar kadriem apgādāt?
NHL klubi domā par saviem prospektiem, nevis izlasēm...un trenē viņus fermās, ja uzreiz nav gatavi spēlēt līdera lomu.
TRTD nedomā ne par ko, jo ņem jau gatavu/caurkritušu produkciju savām divām maiņam, nevis audzina savus prospektu, īpaši tas attiecas uz vārtsargiem un uzbrucējiem...

  -2 [+] [-]

, 2015-08-04 11:05, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Ko nozīmē trenēt? Vai tu gribi lai sezonas laikā vietējais spēlē DR 1-2 maiņā arī tad ja viņš ir vājāks par citiem. Es nekādā gadījumā. Ja hokejists negrib spēlēt 3-4 maiņā, tad lai meklē citur klubu.
Klubam nav jādomā lai izlasei būtu labāk. Klubs dod iespēju spēlēt spēcīgā līgā, ja tu esi pietiekoši tai gatavs(nevis pusgatavs). Būsi labs spēlēsi.
Vai NHL klubi arī cenšas speciāli gatavot jauniešus izlasei. Canadiens pamatā domā, kā Kanādas izlasi ar kadriem apgādāt?
Labs salīdzinājums Latvija un Kanāda

     [+] [-]

, 2015-08-04 11:25, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: NHL klubi domā par saviem prospektiem, nevis izlasēm...un trenē viņus fermās, ja uzreiz nav gatavi spēlēt līdera lomu.
TRTD nedomā ne par ko, jo ņem jau gatavu/caurkritušu produkciju savām divām maiņam, nevis audzina savus prospektu, īpaši tas attiecas uz vārtsargiem un uzbrucējiem...
Sezona ir gara un gan Ābols, gan Bičevskis, gan citi jaunie dabū uzpēlēt visās maiņas, bet pasaki lūdzu cik reizes Karsums un Daugaviņš NHL uzpēlēja pirmajā maiņā?

  -1 [+] [-]

, 2015-08-04 11:26, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Labs salīdzinājums Latvija un Kanāda
funis domā, ka mums 30 klubi KHL nevis Kanādai 30 NHL klubi

  -2 [+] [-]

, 2015-08-04 11:31, pirms 9 gadiem
teamo rakstīja: Sezona ir gara un gan Ābols, gan Bičevskis dabū uzpēlēt visās maiņas, bet pasaki lūdzu cik reizes Karsums un Daugaviņš NHL uzpēlēja pirmajā maiņā?
Karsums un Daugaviņs nav draftēti pirmajā kārtā un tur nekad nav uzksatīti baigiem prospektiem...uz NHL fona viņi ir/bija tikai vieni no, iespējas tika dotas abiem, ja nav rezultāta tad nav...bet pieredze fermā spēlējot pirmā vijoles palīdz, eiropā turpināt būt līderiem, nevis būt bortā skrējējiem.
p.s. Ābols dosies uz CHL, nepaliks šeit...

     [+] [-]

, 2015-08-04 11:41, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Karsums un Daugaviņs nav draftēti pirmajā kārtā un tur nekad nav uzksatīti baigiem prospektiem...uz NHL fona viņi ir/bija tikai vieni no, iespējas tika dotas abiem, ja nav rezultāta tad nav...bet pieredze fermā spēlējot pirmā vijoles palīdz, eiropā turpināt būt līderiem, nevis būt bortā skrējējiem.
p.s. Ābols dosies uz CHL, nepaliks šeit...
Daugaviņš ja nemaldos no 90 spēlēm tikai kādas 2 reizes uz īsu brīdi tika iemēgināts 1-2 maiņa, bet tie jaunie kas spēlē RD dabū vairāk, piemēram Indrašis un Bičevskis jau ir izsitušies līdz vadošajām maiņam un tāpēc nepiekrītu tavam viedoklim ka jaunie tiek apdalīti. Tu gribi lai viņi uz reiz spēlē vadošajās maiņās?

     [+] [-]

, 2015-08-04 11:43, pirms 9 gadiem
WOW! Un pie tam vel neielaida vārtus?
Tad jau Jurika Gagarina kaps nākošpavasar ceļos uz Skantes ielas ITERAS biroju?

  -1 [+] [-]

, 2015-08-04 11:44, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Labs salīdzinājums Latvija un Kanāda
Pedagogam jumts galīgi jau aizbraucis uz Parašu. Un,galvenais, neesot cerības, ka atbraukšot atpakaļ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-08-04 12:08, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Indrašis pa taisno no junioriem tika pirmajās maiņās. Bet ak jā, Nolans bija tas, kas pamanīja, ka čalis māk spēlēt, nevis TRTD treneru kolektīvs, kas pameta viņu izlasei kā treniņu konusu. Ar ko Jelisejevs vai Kulda sliktāks? Šajās pārbaudes spēlēs viņi abi, manuprāt, savā minimālajā spēlēs laikā ir izskatījušies labāk, nekā stabilās vērtības Džeriņš un Meija. Vismaz uzbrukuma zonā viennozīmīgi.
Ja nēsi pamanījis tad Džeriņš un Meija ir stabīlas vērtības arī izlasē. Ir nākuši daudzi jaunie, bet kā nevar tā nevar izkonkurēt.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-04 12:09, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Indrašis pa taisno no junioriem tika pirmajās maiņās. Bet ak jā, Nolans bija tas, kas pamanīja, ka čalis māk spēlēt, nevis TRTD treneru kolektīvs, kas pameta viņu izlasei kā treniņu konusu. Ar ko Jelisejevs vai Kulda sliktāks? Šajās pārbaudes spēlēs viņi abi, manuprāt, savā minimālajā spēlēs laikā ir izskatījušies labāk, nekā stabilās vērtības Džeriņš un Meija. Vismaz uzbrukuma zonā viennozīmīgi.
Tev labāk pārbaudes spēlēs patika Jeļisejevs un Kulda. Es sarindošu minētos četrus kā man vioņi patika pārbaudes spēlēs. Stabili vislabāk izskatījās Meija, pēc tam Kulda, Džeriņš, Jeļisejevs. Ar piebildi, ka Džeriņš arvien labāk sāk pildīt provokatora pienākumus, izskatās pēc tādas stabilas 3-4 maiņas vērtības, aizsardzības tipa uzbrucējs, darbība mazākumā uzlabojās. Jeļisejevs neizskatās slikts uzbrukumā, bet aizsardzība, taktiskā domāšana...stipri pieklibo.

     [+] [-]

, 2015-08-04 12:10, pirms 9 gadiem
teamo rakstīja: Daugaviņš ja nemaldos no 90 spēlēm tikai kādas 2 reizes uz īsu brīdi tika iemēgināts 1-2 maiņa, bet tie jaunie kas spēlē RD dabū vairāk, piemēram Indrašis un Bičevskis jau ir izsitušies līdz vadošajām maiņam un tāpēc nepiekrītu tavam viedoklim ka jaunie tiek apdalīti. Tu gribi lai viņi uz reiz spēlē vadošajās maiņās?
Njā, Bičevskis nu tiešām ir stabils pirmo maiņu spēlētājs RD....

     [+] [-]

, 2015-08-04 12:10, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pedagogam jumts galīgi jau aizbraucis uz Parašu. Un,galvenais, neesot cerības, ka atbraukšot atpakaļ.
Pilnīgi nekādas, jumts aizbraucis man uz visiem laikiem, gudrības nav un intelekts arī nav atnācis. Es tavās acīs esmu pilnīgi bezcerīgs gadījums, absolūtā nulle.

     [+] [-]

, 2015-08-04 12:12, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnīgi nekādas, jumts aizbraucis man uz visiem laikiem, gudrības nav un intelekts arī nav atnācis. Es tavās acīs esmu pilnīgi bezcerīgs gadījums, absolūtā nulle.
Tu neesi nulle, tu esi fuņs

     [+] [-]

, 2015-08-04 12:13, pirms 9 gadiem
Džeriņš izlasē vispār spēlē jau septīto gadu pēc kārtas, bet Meijam šogad bija trauma. Kāpēc jaunie viņus nevar izkunkurēt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-08-04 12:16, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: 4. maiņā viņi ir stabilas vērtības. Piekrītu. Nekur augstāk es viņus neliktu-pienesums uzbrukumā no viņiem ir tuvu nullei.
Nu lēnām jau sāk atvērties, golu čempī iemeta, nevar teikt ka stagnē

     [+] [-]

, 2015-08-04 12:16, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Njā, Bičevskis nu tiešām ir stabils pirmo maiņu spēlētājs RD....
Bičevska loma un statistika ar katru gadu tikai aug. Šajā sezonā viņš spēlēs vadošajās maiņas.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-04 12:19, pirms 9 gadiem
teamo rakstīja: Bičevska loma un statistika ar katru gadu tikai aug. Šajā sezonā viņš spēlēs vadošajās maiņas.
Paldies Heikilas kungs, ka painformējāt

  +1 [+] [-]

, 2015-08-04 12:22, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: 4. maiņā viņi ir stabilas vērtības. Piekrītu. Nekur augstāk es viņus neliktu-pienesums uzbrukumā no viņiem ir tuvu nullei.
Džeriņš starp citu čempionātā šogad bija trešais labākais uzbrucējs. Pat Sprukts atpalika.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-04 12:25, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Daugaviņš nekad nav bijis Senators TOP prospekts. Viņš bija "viens no" kādu tur ir daudz.
Kopš kura laika Bičevskis spēlē pirmajās maiņās? Cik atceros, tad viņš vienmēr ir bijis 4. amiņas spēlētājs. Indrašis pirmajās maiņās tika pēc PČ izlases sastāvā, kur Nolans viņu ielika pirmajās maiņās. TRTD līdz tam bija viņam iedevusi 1 spēli KHL. Uz zinot kāds ir Indrašis, tad bez tā veiksmīgā PČ viņš tagad spēlētu pie kazahiem.
Arī RD sastāvā jaunie ir tikai vieni no daudzajiem prospektiem kuriem ir sevi jāapliecina un RD izspējas dod vairāk nekā NHL to deva Karsumam un Daugaviņam. Ābols tos virknējumus vispār mainīja katru spēli un visiem bija iespēja sevi apliecināt.

     [+] [-]

, 2015-08-04 12:31, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: 4. maiņā viņi ir stabilas vērtības. Piekrītu. Nekur augstāk es viņus neliktu-pienesums uzbrukumā no viņiem ir tuvu nullei.
Meija gan sezonas laikā var nopelnīt vietu 1-2 maiņā. Viņa potenciāls ir augstāks nekā viņš spēlē. Ir jau sevi arī pierādījis gan klubā (PO ar Donabasu) un izlasē PČ.
Jeļisejevs pēc sava spēles stila ir vai nu 1-2 maiņa kādā komandā vai arīo nekas īpašs. Vai tad tu liktu Jeļisejevu, Locānu pirmās divās maiņās un ar viņiem gribētu cīnīties par vietu PO zonā.
Es ļoti augstu vienmēr vērtēju pieredzi, gan spēles ziņā, gan arī pieredzi klubā, līgā, pasaules daļā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-08-04 12:52, pirms 9 gadiem
teamo rakstīja: Džeriņš starp citu čempionātā šogad bija trešais labākais uzbrucējs. Pat Sprukts atpalika.
Starp citu, likumsakarīgi, ka šogad gandrīz izkritām uz I divīziju, ja Džeriņš ir 3. labākais uzbrucējs.

Sprukts izskatījās pēc 50 gadus veca spēlētāja.

     [+] [-]

, 2015-08-04 12:57, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: 3. rezultatīvākais. Bet skatīties uz viņu kopā ar Daugavu un Dārzu vairākumā bija diezgan traģiski. Aizsardzībā gan savu darbu izdarīja.
Bet..., bet..., bet kur tad ir tie kas bija labāki par Džeriņu. Par to mēs runājām vai ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-08-04 12:58, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Starp citu, likumsakarīgi, ka šogad gandrīz izkritām uz I divīziju, ja Džeriņš ir 3. labākais uzbrucējs.

Sprukts izskatījās pēc 50 gadus veca spēlētāja.
Labāki par viņu nebija atskaitot Lauri un Kasparu.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-04 12:58, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Starp citu, likumsakarīgi, ka šogad gandrīz izkritām uz I divīziju, ja Džeriņš ir 3. labākais uzbrucējs.

Sprukts izskatījās pēc 50 gadus veca spēlētāja.
Povečerovskis 50 gados izskatījās labāk.

     [+] [-]

, 2015-08-04 13:00, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Pagājušās sezonas otrais labākais snaiperis MHL, pirmais HK Rīga komandas vēsture, kas sasniedza 30 golu robežu ir "viens no daudzajiem" TRTD sistēmā? Oho. Izklausās, ka tā ir īsta talantu kalve, pāris gadi un pat Miķelim un Laurim būs jāuztraucas par vietu sastāvā.
Ābols ir draftēts ja reiz talantīgs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-08-04 13:13, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Meija un 1.-2. maiņas uzbrucējs????? Spēlētājs, kurš nekad nav bijis nekāda punktu mašīna? Oh, my good lord...

Pag, Tu tagad atzīsti, ka Jeļisejevs pec visa ir vai nu 1-2 maiņas spēlētājs, vai nekas īpašs, bet tāpat viņu neliktu pirmajās maiņās, bet gan 4. maiņā? Locānu es neliktu, bet Kuldu vai Jeļisejevu gan(situācijā, ja kāds no vadošajiem izkrīt traumas dēļ). Vēl varbūt Bičevski. Tie uzbrukuma zonā kko rāda vairāk par pārējiem, kas ir vairāk kapļi/enerģijas spēlētāji.

Tad jau Tu augstu vērtētu arī Džonu Skotu, viņa milzīgo pieredzi 260+ spēlēs NHL un liktu priekšā TRTD pirmajās maiņās jebkura vietējā jaunā vietā?
Ābols parbaudes spēlēs bija pats labākais no jaunajiem, bet tu redzēji kas no viņa sanaca PČ un kāpēc tu tā esi iesprindzies uz Kuldu un Jelisejevu, tu domā ka viņi ir labāki par Ābolu? Man škiet ka viņiem vēl labi japaug lai izkunkurētu to Džeriņu vai Meiju.

     [+] [-]

, 2015-08-04 13:16, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Miķelis arī nav draftēts, un?
Kad Ābols sasniegs Miķeļa vecumu tad man šķiet ka viņš būs tik pat labs kā Miķelis tagad un viens no Latvijas izlases līderiem. Tev tā nešķiet?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-08-04 13:29, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Bet KHL Ābols tak spēlēja, un vai tad slikti spēlēja? Un kapēc Tu tagad kaut kādu PČ piemini, kad runa ir par spēlēšanu KHL. 2 dažādas klases turnīri.

Kā uz to skatās-jā, abiem ir jāaug, tāpat Locānam, bet ne jau tas būtu jādara TRTD 4. maiņā un pēc tam jākonkurē ar Džeru un Meiju par vietu sastāvā, bet vēlams to darīt citur, lai pēc pāris gadiem abi konkurētu uz pirmajām maiņām. Cik var ražot kapļus?
Ja tu atceries Lauri un Miķeli tad pirmajās RD sezonās arī viņi abi nespēlēja vadošajās maiņās, tikai tagad viņi tur spēlē. Tagad vēl nav sakusies pat KHL sezonu, bet tu jau Kuldu gribi likt Džerina vietā gan izlasē, gan RD sastvā. Nepavainojies, bet manuprāt tu esi jocīgs.

     [+] [-]

, 2015-08-04 13:36, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Meija un 1.-2. maiņas uzbrucējs????? Spēlētājs, kurš nekad nav bijis nekāda punktu mašīna? Oh, my good lord...

Pag, Tu tagad atzīsti, ka Jeļisejevs pec visa ir vai nu 1-2 maiņas spēlētājs, vai nekas īpašs, bet tāpat viņu neliktu pirmajās maiņās, bet gan 4. maiņā? Locānu es neliktu, bet Kuldu vai Jeļisejevu gan(situācijā, ja kāds no vadošajiem izkrīt traumas dēļ). Vēl varbūt Bičevski. Tie uzbrukuma zonā kko rāda vairāk par pārējiem, kas ir vairāk kapļi/enerģijas spēlētāji.

Tad jau Tu augstu vērtētu arī Džonu Skotu, viņa milzīgo pieredzi 260+ spēlēs NHL un liktu priekšā TRTD pirmajās maiņās jebkura vietējā jaunā vietā?
Meija pēc sava potenciāla noteikti var spēlēt 1-2 maiņā. Ir bijuši uzplaiksnījumi pie tam ļoti labā līmenī. Diemžēl tas notiek reti. Nevienu sezonu pilnībā viņš nav nospēlējis kopumā ļoti labā līmenī, bet ir bijis uz mēnesi vai diviem formā ,kura atbilst 1-2 maiņai.
Jeļisejevs ir kā Bukarts- vai nu 1-2 maiņa vai nekas īpašs. Neatbalstu Jeļisejeva iespēlēšanu tagad 1-2 maiņā, jo tam viņš nav gatavs, tādēļ nebūtu slikti, ja viņš varētu pavilkt 3 maiņas līmeni un pamazām nobriestu.
Ļoti liela problēma, ka DR nav farmklubs. Pāreja no MHL uz KHL ir ļoti grūta un to uzreiz tā var tikai lieli talanti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-08-04 13:57, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: ???????
1. Miķelis un Lauris jau pirmajās sezonās bija starp līderiem. Ja pirmajā sezonā ar Berziņu centrā mazāk, tad otrajā ar Spruktu jau bija stabila 2. maiņa.

2. Neapvainojies, bet izskatās, ka pats esi jocīgs. Es nekur nerunāju par to, ka Kulda, Jeļisejevs vai Locāns ir jāliek kāda vietā un kur nu vēl izlasē(kuru pats Tu sāki pīt iekšā), bet gan ka jaunajiem ir jāspēlē normāls spēlēs laiks visās spēles situācijās. Ja to nevar dabūt TRTD, tad lai brauc kaut kur citur spēlēt. 4. maiņa TRTD nav tā vieta, kur spēlēt jaunam hoejistam, it īpaši dažam labam junioru snaiperim.
Lauris un Miķelis pirmajā sezonā nebija starp līderiem un nespēlēja vadošajās maiņās. Otrkārt kad viņi sāka spēlēt RD tad viņi bija apmēram Bičevska vecumā un arī statistiku tada pati kā Bičevskim tagad. Kulda ir pavisam zaļš, bet tu jau ierosini viņu likt vadošajās maiņās. Varbūt labāk pagaidīt lai viņš sevi pierāda sezonas laikā. Tu tā nedomā?

     [+] [-]

, 2015-08-04 13:58, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Par maz viņu spēlējam esmu redzējis, lai teiktu, ka būs viens no izlases līderiem, bet izskatās pietiekoši cerīgi. Redzēs kā viņam WHL šosezon ies.
Cerēsim ka čalim būs potenciāls.
Ne velti viņš ir prom no TRTD , fāteris gan jau zina ko dara . Kurs gan cits labāk pārzinās TRTD virtuvi un karjeras iespējas ja ne Ābols vecākais!

  +1 [+] [-]

, 2015-08-04 14:06, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Meija pirmajās maiņās var spēlēt Belaros vai LAČ. Ne jau KHL. Viņam nav to uzbrukuma dotību.
Es nesaku, ka tāds Jeļisejevs tagad ir obligāti jāliek 1.-2. maiņā, bet gan, ka viņam nav jāspēlē 4. maiņā. Ja TRTD nevar neko piedāvāt, tad labāk lai brauc projām. Uz komandu, kur tiks pie normāla spēles laika. Tāpat kā Locāns. Kuldam par vēlu-jau līgumu noslēdza.
Femais bija jābūt obligāti. Par to jau sen ir teikuši daudzi.
Kā tu zini ka viņam nav jāspēlē 4. maiņā? Pirmajā MHL sezonā bija tāds Vilkoits kurš salasīja tādu pašu statistiku ka Jelisejevs tagad. Bet kāpēc viņš nav pierādījis sevi citos klubos. RD taču viņu nemarinēja. Un kāpēc tu esi parliecināts ka Jelisejevs vai Kulda būs labāki par Vilkoitu un kāpēc viņus bez domāsanas ir jāliek vadošajās maiņās? Ja viņi būs spējīgi aizsisties līdz vadošajām maiņam tad viņi to paši izdarīs.

     [+] [-]

, 2015-08-04 14:35, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Meija pirmajās maiņās var spēlēt Belaros vai LAČ. Ne jau KHL. Viņam nav to uzbrukuma dotību.
Es nesaku, ka tāds Jeļisejevs tagad ir obligāti jāliek 1.-2. maiņā, bet gan, ka viņam nav jāspēlē 4. maiņā. Ja TRTD nevar neko piedāvāt, tad labāk lai brauc projām. Uz komandu, kur tiks pie normāla spēles laika. Tāpat kā Locāns. Kuldam par vēlu-jau līgumu noslēdza.
Femais bija jābūt obligāti. Par to jau sen ir teikuši daudzi.
Starp citu Jeļisejevs MHL izslēgšanas spēlēs uz cita talanta fona Bučņeviča bija pavisam nekāds. Ja RD marinētu tādu talantu kā Bučņevičs tad varētu tev piekrist, bet Jeļisejevs visticamām nebūs daudz labāks par to pašu Vilkoitu.

     [+] [-]

, 2015-08-04 14:49, pirms 9 gadiem
teamo rakstīja: Lauris un Miķelis pirmajā sezonā nebija starp līderiem un nespēlēja vadošajās maiņās. Otrkārt kad viņi sāka spēlēt RD tad viņi bija apmēram Bičevska vecumā un arī statistiku tada pati kā Bičevskim tagad. Kulda ir pavisam zaļš, bet tu jau ierosini viņu likt vadošajās maiņās. Varbūt labāk pagaidīt lai viņš sevi pierāda sezonas laikā. Tu tā nedomā?
Dārziņš 20 gados pieaugušo PČ izlasē sešās spēleš salasīja 5 punktus, Bičevskis vēl tagad ir uz būt vai nebūt robežās. Jeļisejeva spītīga pretstatīšana Vilkoitam ir vispār nonsenss

     [+] [-]

, 2015-08-04 15:05, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Jāsaka, ka tu tikko perfekti sevi raksturoji. Pat aiztaupīji man laiku un nav jādomā epiteti, lai tavu stulbuma pakāpi izskaidrotu pārējiem.

Pēc starptautiskā fonētiskā alfabēta patskaņu diagrammas "schütz" ir noapaļots gandrīz augsta mēles pacēluma gandrīz priekšējās rindas patskanis un tas pilnīgi noteikti nav 10% i.

Ja vēlies pēc diagrammas procentuāli skaitliskot tieši "i" un "u" sadalījumu, tad starp 5 horizontālajām un 7 vertikālajām diagrammas pozīcijām skaņai "ü" koordinātas ir [2, 2]. Skaņai "i" koordinātas ir [1, 1]. Skaņai "u" koordinātas ir [1, 5]. Respektīvi, attālums starp "i" un "u" ir 4 vienības, bet starp "ü" un "i" - vien 2 vienības.

Procentuāli "ü" ir 75% "i" pēc mēles attāluma no mutes un 86% no "i" pēc mēles attāluma līdz aukslējām.

Tāpat čehu, serbu, maķedoniešu, albāņu, slovēņu, horvātu un galu galā pašā Minhenes bavāriešu dialektā tiek izmantots tieši "i", tādēļ attiecīgi par unikālu nabu šeit var nosaukt tikai un vienīgi tevi.
Iespaidīgs palags! Nezinu, cik no tā ir taisnība, cik tavas fantāzijas

https://www.youtube.com/watch?v=Z2v...
https://www.youtube.com/watch?v=Z2v...

Ielieku 2 linkus , kur vācieši izrunā München un Schütz. Tur ir mīkstais u un nav nekāda i. Ja vēl joprojām tu dzirdi i, tad aizej pie ausu ārsta.

     [+] [-]

, 2015-08-04 15:30, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Dārziņš 20 gados pieaugušo PČ izlasē sešās spēleš salasīja 5 punktus, Bičevskis vēl tagad ir uz būt vai nebūt robežās. Jeļisejeva spītīga pretstatīšana Vilkoitam ir vispār nonsenss
Talants vai nu ir vai nav un to var pamanīt jau agrā vecumā. Bučņevičs jau 20 gados ir kļuvis par Čerepovecas līderi un arī MHL savu komandu aizveda līdz 4finālam, bet Jeļisejevs spēlēs pret Čeropovecu tikai skatījās un brīnijās kā Bučņevičs spēlēja. Jeļisejevs nav nekāds talants, bet viens no daudzajiem. HK Rīga vispār nekad nav spēlējis neviens īsts talants.

     [+] [-]

, 2015-08-04 16:39, pirms 9 gadiem
teamo rakstīja: Talants vai nu ir vai nav un to var pamanīt jau agrā vecumā. Bučņevičs jau 20 gados ir kļuvis par Čerepovecas līderi un arī MHL savu komandu aizveda līdz 4finālam, bet Jeļisejevs spēlēs pret Čeropovecu tikai skatījās un brīnijās kā Bučņevičs spēlēja. Jeļisejevs nav nekāds talants, bet viens no daudzajiem. HK Rīga vispār nekad nav spēlējis neviens īsts talants.
Mani neinteresē kaut kādi bučņeviči, kāpēc tu man to stāsti?

     [+] [-]

, 2015-08-04 17:54, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Tādiem nozombētajiem kā Tev tas ir jāatgādina, jo jūs bez Kolchoza un krievu bāzētās komandas Latvijā aka Ģjinamo neko nezināt.
Kā tavai govij sievai iet? Vēl centrā pa apli laiž?
Kaunējies būtu gaismā līst...
Kas tur par veci, lupata pff...

     [+] [-]

, 2015-08-04 17:56, pirms 9 gadiem
Bam Bam rakstīja: Iespaidīgs palags! Nezinu, cik no tā ir taisnība, cik tavas fantāzijas

https://www.youtube.com/watch?v=Z2v...
https://www.youtube.com/watch?v=Z2v...

Ielieku 2 linkus , kur vācieši izrunā München un Schütz. Tur ir mīkstais u un nav nekāda i. Ja vēl joprojām tu dzirdi i, tad aizej pie ausu ārsta.
Ja nezini, tad iemet gūglē atslēgvārdus un izglītojies. Iesaku sākt ar šo: https://lv.wikipedia.org/wiki/Starp...

Ja neesi kaut vai šo izlasījis, tad diez vai vari jēgpilni spriest, kas un kā ir jāizrunā.

Tavas saites nestrādā. Otrkārt, pēdējais teikums rada šaubas, vai tu vispār saproti, ka latviešu valodā nav nekāds mīkstais u. Ja latviski nav vācu valodai atbilstošu skaņu, tad ir jāizvēlas atbilstošākā fonēma no pieejamām. Iepriekšējā komentārā pietiekami detalizēti paskaidroju, kādēļ "i" ir tuvāks vācu oriģinālizrunai par "u".

     [+] [-]

, 2015-08-04 18:08, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Ja nezini, tad iemet gūglē atslēgvārdus un izglītojies. Iesaku sākt ar šo: https://lv.wikipedia.org/wiki/Starp...

Ja neesi kaut vai šo izlasījis, tad diez vai vari jēgpilni spriest, kas un kā ir jāizrunā.

Tavas saites nestrādā. Otrkārt, pēdējais teikums rada šaubas, vai tu vispār saproti, ka latviešu valodā nav nekāds mīkstais u. Ja latviski nav vācu valodai atbilstošu skaņu, tad ir jāizvēlas atbilstošākā fonēma no pieejamām. Iepriekšējā komentārā pietiekami detalizēti paskaidroju, kādēļ "i" ir tuvāks vācu oriģinālizrunai par "u".
How to pronounce Alfred Schütz -...
https://www.youtube.com/watch?v=Z2v...

Biju neto iekopējis.
Paklausies un izsecini pats, kam tuvāks.

Nekas mums neliedz latviešu valodā lietot mīksto u, lai atspoguļotu originālizrunu personvārdiem un vietvārdiem