Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rīgas "Dinamo" vēlreiz uzvar "Vityaz" un pirmoreiz neielaiž vārtus

Agris Suveizda

Rīgas "Dinamo" vēlreiz uzvar "Vityaz" un pirmoreiz neielaiž vārtus
Jakubs Sedlāčeks
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Ceturto uzvaru piecās pārbaudes spēlēs, gatavojoties jaunajai Kontinentālās hokeja līgas sezonai, izcīnīja Rīgas "Dinamo", kas "Volvo" ledus hallē Rīgā ar rezultātu 2:0 pārspēja Podoļskas "Vityaz". Pa vārtiem guva leģionāri Tims Sestito un Fēlikss Šics, bet "Dinamo" ar Jakubu Sedlāčeku vārtos pirmoreiz šajā starpsezonā neielaida nevienu ripu.

Salīdzinājumā ar iepriekšējo spēli, Rīgas kluba virknējumos bija dažas izmaiņas. Nomināli pirmajā aizsargu pārī ar Krišjāni Rēdlihu šodien spēli sāka Stīvens Saigo, bet Tomāšs Kundrāteks ieņēma kanādiešu vietu maiņā ar Gunti Galviņu. Uzbrucēju Roberta Locāna un Edgara Kuldas vietā šodien tika pieteikti Kaspars Saulietis un Gunārs Skvorcovs. Vārtos vietu ieņēma Jakubs Sedlāčeks, kurš iepriekšējā spēlē palika rezervē.

Jau trešajā minūtē "Dinamo" palika mazākumā, tomēr "Vityaz" nespēja izmantot skaitlisko vairākumu. Arī Kari Heikiles trenētā komanda tika pie vairākuma iespējas, tomēr, lai gan spēja radīt pamatīgu burzmu Igora Saprikina sargāto vārtu priekšā, rezultātu neatklāja. Pirmajā periodā komandu uzbrukumi bieži noslēdzās pie mēģinājuma iekļūt aizsardzības zonā. Spēle bija līdzīga, dažas epizodes noslēdzās arī ar asumiem (divreiz tika piešķirti abpusējie noraidījumi).

Pēc līdzīga pirmā perioda otrajās 20 minūtēs laukumā saimniekoja Rīgas "Dinamo", kas ātri ieguva pie iespējas pilnas divas minūtes spēlēt piecatā pret trim. Lielais vairākums gan netika izmantots, tomēr spēles 33. minūtē dinamieši gan atklāja rezultātu. Igors Saprikins atvairīja Laura Dārziņa metienu, taču atlēkušā ripa tieši pa metienam nokļuva pie Tima Sestito, kurš guva savus ceturtos vārtus starpsezonā (1:0). "Vityaz" turpināja pelnīt noraidījumus, un viens no tādiem 38. minūtē pārvērtās otrajos vārtos – Tomāšs Kundrāteks pieslēdzās uzbrukumam un vārtu priekšā atrada Fēliksu Šicu (2:0).

Vēl pamatlaika izskaņā "Vityaz" tika pie iespējas spēlēt vairākumā un pieprasīja pusminūtes pārtraukumu, taču "Dinamo" mazākumu izturēja un nosargāja uzvaru ar rezultātu 2:0. Arī bullīšu sērijā pārāki bija rīdzinieki - no sešiem mēģinājumiem vienīgais precīzais izdevās spēles uzvaras vārtu autoram Sestito (1:0 bullīšos). No "Dinamo" komandas pirmajā un trešajā sērijā nesekmīgi vārtsargu centās apspēlēt Ville Leino un Andris Džeriņš.

Pārbaudes spēle, 3. augusts

Rīgas "Dinamo" - Podoļskas "Vityaz" 2:0 (0:0, 2:0, 0:0)
Vārti: 32:39 Sestito (Dārziņš, K. Rēdlihs) 1:0, 37:04 Šics (Kundrāteks, vair.) 2:0
Metieni: 32:31
Soda minūtes: 8:16
Vārtsargi: Jakubs Sedlāčeks – Igors Saprikins.

Rīgas "Dinamo" sastāvs

Vārtsargi: #36 Jakubs Sedlāčeks (#85 Jūakims Ēriksons)
Aizsargi: #9 K. Rēdlihs - #16 Stīvens Saigo, #7 Guntis Galviņš - #26 Tomāšs Kundrāteks, #11 Kristaps Sotnieks - #44 Oskars Cibuļskis, #3 Ēriks Ševčenko - #23 Aleksandrs Jerofejevs;
Uzbrucēji: #10 Lauris Dārziņš - #12 Tims Sestito - #67 Ville Leino, #19 Miķelis Rēdlihs - #55 Fēlikss Šics - #79 Miks Indrašis, #17 Kaspars Saulietis - #25 Andris Džeriņš - #87 Gints Meija, #69 Nikolajs Jeļisejevs - #83 Armands Bērziņš - #13 Gunārs Skvorcovs.

Rīgas ''Dinamo'' pārbaudes spēļu grafiks

DatumsLaiksVietaSpēleRezultāts
24. jūlijs18:30ValmieraRīgas "Dinamo" – Toljati "Lada"3:1
28. jūlijs18:30ValmieraRīgas "Dinamo" – Podoļskas "Vityaz"6:2
30. jūlijs18:30Tukuma ledus halleRīgas "Dinamo" – Novosibirskas "Sibir"3:4
31. jūlijs16:00Inbox.lv ledus halleRīgas "Dinamo" – Novosibirskas "Sibir"3:2 p.m.
3. augusts15:00Volvo ledus halleRīgas "Dinamo" – Podoļskas "Vityaz"2:0
16. augusts19:30Arēna RīgaRīgas "Dinamo" – Minskas "Dinamo"
17. augusts19:30Arēna RīgaRīgas "Dinamo" – Kazaņas "Ak Bars"
19. augusts19:30Arēna RīgaRīgas "Dinamo" – Jaroslavļas "Lokomotiv"

  -1 [+] [-]

, 2015-08-04 05:29, pirms 9 gadiem
Par lielu Latviju! rakstīja: Un kā tad ar Minheni vai Nirnbergu?? Mjūniha un Njurnberga?
Tieši tā- Mjunhene un Njurnberga būtu vispareizākais nosaukums, ja jau mēs esam izdomājuši, ka latviešu valodā rakstībai maksimāli jāatspoguļo oriģinālizrunu- Klintons, nevis Clintons, Džons, nevis Johns, Šarls, nevis Charles. Ar kādām tiesībām mēs ķēmojam hokejista uzvārdu un apsaukājam viņu par ŠICU, ja tas ne tuvu nelīdzinās viņa īstajam uzvārdam?? Tas ir tāpāt kā latvieti Jāni apsaukāt par Dženisu, kā to mēdz darīt angļuvalodīgie.

Fakts tāds, neviens mums neliedz izrunāt, kā originālā - ar mīksto u. No 3 rakstības variantiem ŠUCS, ŠJUCS vai ŠICS- 3ais ir vistālākais no patiesības.

     [+] [-]

, 2015-08-04 05:42, pirms 9 gadiem
Starp citu, lietuvieši raksta Miunchenas un Niurnbergas, atspoguļojot reālo izrunu

  -1 [+] [-]

, 2015-08-04 06:44, pirms 9 gadiem
Bam Bam rakstīja: Tieši tā- Mjunhene un Njurnberga būtu vispareizākais nosaukums, ja jau mēs esam izdomājuši, ka latviešu valodā rakstībai maksimāli jāatspoguļo oriģinālizrunu- Klintons, nevis Clintons, Džons, nevis Johns, Šarls, nevis Charles. Ar kādām tiesībām mēs ķēmojam hokejista uzvārdu un apsaukājam viņu par ŠICU, ja tas ne tuvu nelīdzinās viņa īstajam uzvārdam?? Tas ir tāpāt kā latvieti Jāni apsaukāt par Dženisu, kā to mēdz darīt angļuvalodīgie.

Fakts tāds, neviens mums neliedz izrunāt, kā originālā - ar mīksto u. No 3 rakstības variantiem ŠUCS, ŠJUCS vai ŠICS- 3ais ir vistālākais no patiesības.
Latviešu valodas īpatnības, rakstīšanas(un izrunas) noteikumi saka ko citu - Minhene, Millers, Ķelne, Šics utt. Nevajag te jaukt izrunu, pareizrakstību ar orģinālnosaukumiem. Tad jau būtu jāsaka un jāraksta Rasija, Junaited steic of amerika vai Gjõteberj.

  +4 [+] [-]

, 2015-08-04 08:18, pirms 9 gadiem
Vakar biju aizstaigājis līdz VOLVO hallei un,jāsaka,ka redzētais vieš piesardzīgu optimismu-labi izskatījās pirmās 2 maiņas,3.-gan vairāk pēc čekeriem izskatās(kad Saulietis beigs skopoties ar piespēlēm-visu grib pats izdarīt...),bet ir okey,vakar ne visai 4.maiņa izskatījās.Labi spēlēja Ševčenko,Un ,protams Sedlačeks vilka!Nu vairākums 5:3 2 pilnas minūtes gan bija vājš,bet kopumā man liekas,ka skats ir labāks kā pagājušogad .

     [+] [-]

, 2015-08-04 08:40, pirms 9 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Vakar biju aizstaigājis līdz VOLVO hallei un,jāsaka,ka redzētais vieš piesardzīgu optimismu-labi izskatījās pirmās 2 maiņas,3.-gan vairāk pēc čekeriem izskatās(kad Saulietis beigs skopoties ar piespēlēm-visu grib pats izdarīt...),bet ir okey,vakar ne visai 4.maiņa izskatījās.Labi spēlēja Ševčenko,Un ,protams Sedlačeks vilka!Nu vairākums 5:3 2 pilnas minūtes gan bija vājš,bet kopumā man liekas,ka skats ir labāks kā pagājušogad .
Jā, Saulietis pilnīgs indulis izskatās pagaidām.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-04 08:54, pirms 9 gadiem
Sējējs šovasar labi pastrādājis, lai arī čīkstēja, ka spēlētāju tirgus šogad bija nekāds, izskatās, ka ir paņemti tie, kuri VĒLAS spēlēt

Latvijas vīri ? Ko izlase darīs pasavarī, ja uz 0.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-04 08:59, pirms 9 gadiem
Bam Bam rakstīja: Kas attiecas uz tavis pieminēto Minheni, tas tikai parāda Endzelīna un citu letiņu stulbumu un pārliecību , ka esam unikālā pasaules naba.
Jāsaka, ka tu tikko perfekti sevi raksturoji. Pat aiztaupīji man laiku un nav jādomā epiteti, lai tavu stulbuma pakāpi izskaidrotu pārējiem.

Pēc starptautiskā fonētiskā alfabēta patskaņu diagrammas "schütz" ir noapaļots gandrīz augsta mēles pacēluma gandrīz priekšējās rindas patskanis un tas pilnīgi noteikti nav 10% i.

Ja vēlies pēc diagrammas procentuāli skaitliskot tieši "i" un "u" sadalījumu, tad starp 5 horizontālajām un 7 vertikālajām diagrammas pozīcijām skaņai "ü" koordinātas ir [2, 2]. Skaņai "i" koordinātas ir [1, 1]. Skaņai "u" koordinātas ir [1, 5]. Respektīvi, attālums starp "i" un "u" ir 4 vienības, bet starp "ü" un "i" - vien 2 vienības.

Procentuāli "ü" ir 75% "i" pēc mēles attāluma no mutes un 86% no "i" pēc mēles attāluma līdz aukslējām.

Tāpat čehu, serbu, maķedoniešu, albāņu, slovēņu, horvātu un galu galā pašā Minhenes bavāriešu dialektā tiek izmantots tieši "i", tādēļ attiecīgi par unikālu nabu šeit var nosaukt tikai un vienīgi tevi.

  +2 [+] [-]

, 2015-08-04 10:12, pirms 9 gadiem
vakar nebiju aizstaigājis lidz hallei, šorīt iepazinos ar komentiem, kur izlasīju, ka ļautiņi Egejas/ Egeja jūrā (tālāk citēju) "drāzuši kuģus".
Iedomājos pat atsevišķus transporta līdzekļus kopā ar visām dāmām, apkalpe tikai noskatījusies.., kā arī atkārtoju Zuša domāšanas un ētikas pamatprincipu īso kursu

  +1 [+] [-]

, 2015-08-04 10:33, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Es gribu redzēt, ka vairāk jauno izsitas un izlasei ir plašāks kandidātu loks un katru gadu nav jābauro, ko nu liks pirmajās maiņās, kas nu golus metīs. Nav obligāti visiem jābrauc uz ZA(kaut gan tas ir pluss, kas nākotnē varētu dod lielākas iespējas Eiropā), bet spēlētājiem, īpaši jaunajiem ir jābrauc uz tām komandām, kur tiks pie spēlēšanas. Un normālas spēlēšanas, nevis degradēšanās TRTD 4. maiņā. Paskaties uz Kuldu-līgumu parakstija, bet pat pārbaudes spēlēs vairāk nespēlē, nekā spēlē. Kad labi spēlē-tad nosedina uz beņķa. Tas pats stāsts ar Locānu un Jeļisejevu. Jeļisejevs vispār-MHL 30 golus pagājušājā sezonā sameta, līdz šim neviens tik daudz HK Rīga sezonā nebija iemetis, bet TRTD jau pārbaudes spēlēs viņu kā kapli iespēlē. Tavuprāt tas ir pareizi-ka visi labākie jaunie jāliek 4. maiņā kaplēties pa 10 minūtēm spēlē? Jaunajiem ir jāspēlē normāls spēlēs laiks, vairākumos. Ja to nevar nodrošināt TRTD, tad lai viņi brauc tur, kur pie tāda tiks.
Vai tu patiešām domā ka DR Jeļisejevs uz doto brīdi jāliek 1-2 maiņā? Profesionālam klubam nav jānodarbojas ar labdarību. Un ja mums ir Šics, Sesisto, LEino, Dārziņš, Miķelis, Indrašis plus stabilās vērtības 3 maiņā, kur likt jaunos. Jeļisejevs kā līderis nevar būt komandā uz doto brīdi. Par Locānu tas pats.

  -1 [+] [-]

, 2015-08-04 10:38, pirms 9 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Ko noziimee deldeet benki? Treniniu process DR vai kaada citaa KHL klubaa dod krietni vairaak, neka "pilnveertiiga speeleeshana" zaljknaabju joberliigaas Es ar krietni vairaak progreseetu, treninios sparingojot ar Redlihiem un Daarziniem, nekaa "pilnveertiigi speelejot" visu sezonu ar Ruslaniem un Bansiem P.S. Nekaa personiiga, tas ir tikai saliidzinaajumam
alus burtu Dārziņš iemācītu atmuguriski slidot un varētu pēc sezonas pie borta neturēties
p.s. nekā personīga, bet diletanta viedoklis, skatoties uz citiem iemācīties nevar, pašam jāspēlē...treniņu process klubā notiek strikti pa maiņām, tieši tāpat kā spēlē, kur lomas sadalītas...šosezon TRTD veido to pašu, līderi vālē vienu pārbaudeni pēc otras, paņems LDZ kausu un sezonu varēs agonēt, jo viss jau būs izšauts. profi tā negatavojas sezonai, pat vitkas nespēlē pārbaudes ar saviem lideriem, bet iespēlē jaunos...

  -1 [+] [-]

, 2015-08-04 10:40, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Vai tu patiešām domā ka DR Jeļisejevs uz doto brīdi jāliek 1-2 maiņā? Profesionālam klubam nav jānodarbojas ar labdarību. Un ja mums ir Šics, Sesisto, LEino, Dārziņš, Miķelis, Indrašis plus stabilās vērtības 3 maiņā, kur likt jaunos. Jeļisejevs kā līderis nevar būt komandā uz doto brīdi. Par Locānu tas pats.
jā nevar, bet ja viņu netrenēs tadai lomai, tad būs kārtējie pelmeņi...bet TRTD fuņiem jau poh, jo nākošā sezonā tiks paņemti nākošiem NHL/AHL caurkritušie un viss notiek....jeb nah pašiem audzināt, ja var pa lēto paņemt...
p.s. klubu sezona, bez traumām neiztikt, un ja viņi nav mācīti spēlēt, tad tikai bortā skriešana būs ieliekot...sols ir īss TRTD un tas būs uzreiz fiasko sezonā...

  +1 [+] [-]

, 2015-08-04 10:50, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: jā nevar, bet ja viņu netrenēs tadai lomai, tad būs kārtējie pelmeņi...bet TRTD fuņiem jau poh, jo nākošā sezonā tiks paņemti nākošiem NHL/AHL caurkritušie un viss notiek....jeb nah pašiem audzināt, ja var pa lēto paņemt...
p.s. klubu sezona, bez traumām neiztikt, un ja viņi nav mācīti spēlēt, tad tikai bortā skriešana būs ieliekot...sols ir īss TRTD un tas būs uzreiz fiasko sezonā...
Ko nozīmē trenēt? Vai tu gribi lai sezonas laikā vietējais spēlē DR 1-2 maiņā arī tad ja viņš ir vājāks par citiem. Es nekādā gadījumā. Ja hokejists negrib spēlēt 3-4 maiņā, tad lai meklē citur klubu.
Klubam nav jādomā lai izlasei būtu labāk. Klubs dod iespēju spēlēt spēcīgā līgā, ja tu esi pietiekoši tai gatavs(nevis pusgatavs). Būsi labs spēlēsi.
Vai NHL klubi arī cenšas speciāli gatavot jauniešus izlasei. Canadiens pamatā domā, kā Kanādas izlasi ar kadriem apgādāt?

  -2 [+] [-]

, 2015-08-04 11:03, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Ko nozīmē trenēt? Vai tu gribi lai sezonas laikā vietējais spēlē DR 1-2 maiņā arī tad ja viņš ir vājāks par citiem. Es nekādā gadījumā. Ja hokejists negrib spēlēt 3-4 maiņā, tad lai meklē citur klubu.
Klubam nav jādomā lai izlasei būtu labāk. Klubs dod iespēju spēlēt spēcīgā līgā, ja tu esi pietiekoši tai gatavs(nevis pusgatavs). Būsi labs spēlēsi.
Vai NHL klubi arī cenšas speciāli gatavot jauniešus izlasei. Canadiens pamatā domā, kā Kanādas izlasi ar kadriem apgādāt?
NHL klubi domā par saviem prospektiem, nevis izlasēm...un trenē viņus fermās, ja uzreiz nav gatavi spēlēt līdera lomu.
TRTD nedomā ne par ko, jo ņem jau gatavu/caurkritušu produkciju savām divām maiņam, nevis audzina savus prospektu, īpaši tas attiecas uz vārtsargiem un uzbrucējiem...

  -2 [+] [-]

, 2015-08-04 11:05, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Ko nozīmē trenēt? Vai tu gribi lai sezonas laikā vietējais spēlē DR 1-2 maiņā arī tad ja viņš ir vājāks par citiem. Es nekādā gadījumā. Ja hokejists negrib spēlēt 3-4 maiņā, tad lai meklē citur klubu.
Klubam nav jādomā lai izlasei būtu labāk. Klubs dod iespēju spēlēt spēcīgā līgā, ja tu esi pietiekoši tai gatavs(nevis pusgatavs). Būsi labs spēlēsi.
Vai NHL klubi arī cenšas speciāli gatavot jauniešus izlasei. Canadiens pamatā domā, kā Kanādas izlasi ar kadriem apgādāt?
Labs salīdzinājums Latvija un Kanāda

     [+] [-]

, 2015-08-04 11:25, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: NHL klubi domā par saviem prospektiem, nevis izlasēm...un trenē viņus fermās, ja uzreiz nav gatavi spēlēt līdera lomu.
TRTD nedomā ne par ko, jo ņem jau gatavu/caurkritušu produkciju savām divām maiņam, nevis audzina savus prospektu, īpaši tas attiecas uz vārtsargiem un uzbrucējiem...
Sezona ir gara un gan Ābols, gan Bičevskis, gan citi jaunie dabū uzpēlēt visās maiņas, bet pasaki lūdzu cik reizes Karsums un Daugaviņš NHL uzpēlēja pirmajā maiņā?

  -1 [+] [-]

, 2015-08-04 11:26, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Labs salīdzinājums Latvija un Kanāda
funis domā, ka mums 30 klubi KHL nevis Kanādai 30 NHL klubi

  -2 [+] [-]

, 2015-08-04 11:31, pirms 9 gadiem
teamo rakstīja: Sezona ir gara un gan Ābols, gan Bičevskis dabū uzpēlēt visās maiņas, bet pasaki lūdzu cik reizes Karsums un Daugaviņš NHL uzpēlēja pirmajā maiņā?
Karsums un Daugaviņs nav draftēti pirmajā kārtā un tur nekad nav uzksatīti baigiem prospektiem...uz NHL fona viņi ir/bija tikai vieni no, iespējas tika dotas abiem, ja nav rezultāta tad nav...bet pieredze fermā spēlējot pirmā vijoles palīdz, eiropā turpināt būt līderiem, nevis būt bortā skrējējiem.
p.s. Ābols dosies uz CHL, nepaliks šeit...

     [+] [-]

, 2015-08-04 11:41, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Karsums un Daugaviņs nav draftēti pirmajā kārtā un tur nekad nav uzksatīti baigiem prospektiem...uz NHL fona viņi ir/bija tikai vieni no, iespējas tika dotas abiem, ja nav rezultāta tad nav...bet pieredze fermā spēlējot pirmā vijoles palīdz, eiropā turpināt būt līderiem, nevis būt bortā skrējējiem.
p.s. Ābols dosies uz CHL, nepaliks šeit...
Daugaviņš ja nemaldos no 90 spēlēm tikai kādas 2 reizes uz īsu brīdi tika iemēgināts 1-2 maiņa, bet tie jaunie kas spēlē RD dabū vairāk, piemēram Indrašis un Bičevskis jau ir izsitušies līdz vadošajām maiņam un tāpēc nepiekrītu tavam viedoklim ka jaunie tiek apdalīti. Tu gribi lai viņi uz reiz spēlē vadošajās maiņās?

     [+] [-]

, 2015-08-04 11:43, pirms 9 gadiem
WOW! Un pie tam vel neielaida vārtus?
Tad jau Jurika Gagarina kaps nākošpavasar ceļos uz Skantes ielas ITERAS biroju?

  -1 [+] [-]

, 2015-08-04 11:44, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Labs salīdzinājums Latvija un Kanāda
Pedagogam jumts galīgi jau aizbraucis uz Parašu. Un,galvenais, neesot cerības, ka atbraukšot atpakaļ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-08-04 12:08, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Indrašis pa taisno no junioriem tika pirmajās maiņās. Bet ak jā, Nolans bija tas, kas pamanīja, ka čalis māk spēlēt, nevis TRTD treneru kolektīvs, kas pameta viņu izlasei kā treniņu konusu. Ar ko Jelisejevs vai Kulda sliktāks? Šajās pārbaudes spēlēs viņi abi, manuprāt, savā minimālajā spēlēs laikā ir izskatījušies labāk, nekā stabilās vērtības Džeriņš un Meija. Vismaz uzbrukuma zonā viennozīmīgi.
Ja nēsi pamanījis tad Džeriņš un Meija ir stabīlas vērtības arī izlasē. Ir nākuši daudzi jaunie, bet kā nevar tā nevar izkonkurēt.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-04 12:09, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Indrašis pa taisno no junioriem tika pirmajās maiņās. Bet ak jā, Nolans bija tas, kas pamanīja, ka čalis māk spēlēt, nevis TRTD treneru kolektīvs, kas pameta viņu izlasei kā treniņu konusu. Ar ko Jelisejevs vai Kulda sliktāks? Šajās pārbaudes spēlēs viņi abi, manuprāt, savā minimālajā spēlēs laikā ir izskatījušies labāk, nekā stabilās vērtības Džeriņš un Meija. Vismaz uzbrukuma zonā viennozīmīgi.
Tev labāk pārbaudes spēlēs patika Jeļisejevs un Kulda. Es sarindošu minētos četrus kā man vioņi patika pārbaudes spēlēs. Stabili vislabāk izskatījās Meija, pēc tam Kulda, Džeriņš, Jeļisejevs. Ar piebildi, ka Džeriņš arvien labāk sāk pildīt provokatora pienākumus, izskatās pēc tādas stabilas 3-4 maiņas vērtības, aizsardzības tipa uzbrucējs, darbība mazākumā uzlabojās. Jeļisejevs neizskatās slikts uzbrukumā, bet aizsardzība, taktiskā domāšana...stipri pieklibo.

     [+] [-]

, 2015-08-04 12:10, pirms 9 gadiem
teamo rakstīja: Daugaviņš ja nemaldos no 90 spēlēm tikai kādas 2 reizes uz īsu brīdi tika iemēgināts 1-2 maiņa, bet tie jaunie kas spēlē RD dabū vairāk, piemēram Indrašis un Bičevskis jau ir izsitušies līdz vadošajām maiņam un tāpēc nepiekrītu tavam viedoklim ka jaunie tiek apdalīti. Tu gribi lai viņi uz reiz spēlē vadošajās maiņās?
Njā, Bičevskis nu tiešām ir stabils pirmo maiņu spēlētājs RD....

     [+] [-]

, 2015-08-04 12:10, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pedagogam jumts galīgi jau aizbraucis uz Parašu. Un,galvenais, neesot cerības, ka atbraukšot atpakaļ.
Pilnīgi nekādas, jumts aizbraucis man uz visiem laikiem, gudrības nav un intelekts arī nav atnācis. Es tavās acīs esmu pilnīgi bezcerīgs gadījums, absolūtā nulle.

     [+] [-]

, 2015-08-04 12:12, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnīgi nekādas, jumts aizbraucis man uz visiem laikiem, gudrības nav un intelekts arī nav atnācis. Es tavās acīs esmu pilnīgi bezcerīgs gadījums, absolūtā nulle.
Tu neesi nulle, tu esi fuņs

     [+] [-]

, 2015-08-04 12:13, pirms 9 gadiem
Džeriņš izlasē vispār spēlē jau septīto gadu pēc kārtas, bet Meijam šogad bija trauma. Kāpēc jaunie viņus nevar izkunkurēt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-08-04 12:16, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: 4. maiņā viņi ir stabilas vērtības. Piekrītu. Nekur augstāk es viņus neliktu-pienesums uzbrukumā no viņiem ir tuvu nullei.
Nu lēnām jau sāk atvērties, golu čempī iemeta, nevar teikt ka stagnē

     [+] [-]

, 2015-08-04 12:16, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Njā, Bičevskis nu tiešām ir stabils pirmo maiņu spēlētājs RD....
Bičevska loma un statistika ar katru gadu tikai aug. Šajā sezonā viņš spēlēs vadošajās maiņas.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-04 12:19, pirms 9 gadiem
teamo rakstīja: Bičevska loma un statistika ar katru gadu tikai aug. Šajā sezonā viņš spēlēs vadošajās maiņas.
Paldies Heikilas kungs, ka painformējāt

  +1 [+] [-]

, 2015-08-04 12:22, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: 4. maiņā viņi ir stabilas vērtības. Piekrītu. Nekur augstāk es viņus neliktu-pienesums uzbrukumā no viņiem ir tuvu nullei.
Džeriņš starp citu čempionātā šogad bija trešais labākais uzbrucējs. Pat Sprukts atpalika.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-04 12:25, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Daugaviņš nekad nav bijis Senators TOP prospekts. Viņš bija "viens no" kādu tur ir daudz.
Kopš kura laika Bičevskis spēlē pirmajās maiņās? Cik atceros, tad viņš vienmēr ir bijis 4. amiņas spēlētājs. Indrašis pirmajās maiņās tika pēc PČ izlases sastāvā, kur Nolans viņu ielika pirmajās maiņās. TRTD līdz tam bija viņam iedevusi 1 spēli KHL. Uz zinot kāds ir Indrašis, tad bez tā veiksmīgā PČ viņš tagad spēlētu pie kazahiem.
Arī RD sastāvā jaunie ir tikai vieni no daudzajiem prospektiem kuriem ir sevi jāapliecina un RD izspējas dod vairāk nekā NHL to deva Karsumam un Daugaviņam. Ābols tos virknējumus vispār mainīja katru spēli un visiem bija iespēja sevi apliecināt.

     [+] [-]

, 2015-08-04 12:31, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: 4. maiņā viņi ir stabilas vērtības. Piekrītu. Nekur augstāk es viņus neliktu-pienesums uzbrukumā no viņiem ir tuvu nullei.
Meija gan sezonas laikā var nopelnīt vietu 1-2 maiņā. Viņa potenciāls ir augstāks nekā viņš spēlē. Ir jau sevi arī pierādījis gan klubā (PO ar Donabasu) un izlasē PČ.
Jeļisejevs pēc sava spēles stila ir vai nu 1-2 maiņa kādā komandā vai arīo nekas īpašs. Vai tad tu liktu Jeļisejevu, Locānu pirmās divās maiņās un ar viņiem gribētu cīnīties par vietu PO zonā.
Es ļoti augstu vienmēr vērtēju pieredzi, gan spēles ziņā, gan arī pieredzi klubā, līgā, pasaules daļā.