Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Krišjānis Pundurs

''Avangard'' sarauj ''Dinamo'' gabalos - 7:0

''Avangard'' sarauj ''Dinamo'' gabalos - 7:0
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Smagāko sagrāvi šosezon piedzīvojusi Rīgas ''Dinamo'' komanda, kas ar 0:7 kapitulēja Boba Hārtlija trenētās Omskas ''Avangard'' priekšā. Neveiksmīga debija rīdzinieku vārtos čeham Aleksanderam Salākam, kurš atvairīja 26 no 33 pretinieku metieniem.

Rīgas ''Dinamo'' murgainais sezonas periods turpinās. Ja pirmās mača 11 minūtes tika aizvadītas aktīvā, azartiskā hokejā, rīdziniekiem iegūstot iniciatīvu, tad atlikušajā spēlē Boba Hārtlija trenētie viesu hokejisti neatstāja nekādus variantus pretiniekiem. ''Dinamo'' zaudēja vārtus visos trijos mazākumos, vēl vairāk nostiprinoties pēdējā vietā KHL mazākuma neitralizācijas rādītājā.

Vārtus rīdzinieki nav guvuši jau trīs spēlēs pēc kārtas, kopā uzkrājot sešu zaudējumu sēriju ar kopējo vārtu attiecību 4 pret 27. Lieki piebilst, ka ''Dinamo'' atrodas pēdējā vietā līgā.

Spēles teksta tiešraide – šeit!

Šovakar debiju Rīgas “Dinamo” vārtos piedzīvoja čehu vārtsargs Aleksanders Salāks, kamēr iepriekšējā mačā pret SKA spēlējušais Andrejs Makarovs palika rezervē. Sastāvā atgriezās centra uzbrucējs Andris Džeriņš, kā arī HK “Rīga” uzbrucējs Patriks Zabusovs, kurš šosezon jau debitēja KHL.

Pirmās trešdaļas scenārijs, raugoties no “Dinamo” puses, gan bija jau vairākas reizes šosezon piedzīvots – par spīti nelielam pārsvaram ripas kontrolē un ļoti aktīvam sākumam, periodu rīdzinieki noslēdza iedzinējos, paši paliekot sausā. Teicamu iespēju no vārtu priekšas neizmantoja Lauris Dārziņš, un jau nākamajā uzbrukumā spēles 13. minūtē Maksims Čudinovs ar spēcīgu un precīzu metienu no zilās līnijas izvirzījas vadībā “Avangard” (0:1).

Turpinājumā Boba Hārtlija vadītie viesi palielināja apgriezienus, tiekot pie vairākām labām iespējām, kamēr “Dinamo” izpildījumā metienu pa Igora Bobkova sargātajiem vārtiem kļuva arvien mazāk. Neilgi pirms pirmā perioda beigām “Avangard” vairākumā dubultoja pārsvaru. Salāks atsita sev priekšā Teilora Beka metienu, bet pie atlēkušās ripas pirmais tika Šveices izlases uzbrucējs Svens Andrigeto, kritienā to raidot vārtos (0:2).

Otrajā periodā viesu spiediens turpinājās un “Dinamo” stiga purvā rvien dziļāk. Mājinieki nogulēja Sergeja Šumakova izrāvienu uz vārtu priekšu, par ko tika sodīti (0:3), bet 25. spēles minūtē otros vārtus spēlē guva Andrigeto, atkal realizējot vairākumu un lielisku reidu no savas zonas noslēdzot ar skaistu metienu vārtu augšējā stūrī (0:4). “Dinamo” pāris reizes izdevās nostiprināties pretinieku zonā, taču Igors Bobkovs “Avangard” vārtos otrajā trešdaļā tika traucēts vien sešas reizes. Divas labākās iespējas bija Andrim Džeriņam, kurš joprojām ir sezonas pirmo vārtu gaidās. Atkal tika zaudēti vārti neilgi pirms perioda beigām, ātrajā pretuzbrukumā izceļoties Ņikitam Ščerbakam (0:5).

Noslēdzošajā trešdaļā brīnums rīdziniekus vairs neizglāba, tieši otrādi – mazākumā tika zaudēti vēl divi vārti, izceļoties Šumakovam (0:6) un Kirilam Semjonovam (0:7), kamēr vienīgais pašu vairākums palika neizmantots.

Rīgas "Dinamo" – Omskas "Avangard" 0:7 (0:2;0:3;0:2)

Vārti: 12:11 Čudinovs (Andrigeto, Semjonovs) 0:1, 19:22 Andrigeto (Beks, vair.) 0:2, 22:26 Šumakovs (Beks) 0:3, 24:57 Andrigeto (Voinovs, Klinkhammers, vair.) 0:4, 36:32 Ščerbaks (Voinovs) 0:5, 53:26 Šumakovs (Beks, vair.) 0:6, 53:58 Semjonovs (vair.) 0:7
Soda minūtes: 8:2
Metieni: 22:33
Vārtsargi: Aleksanders Salāks - Igors Bobkovs

Rīgas "Dinamo" sastāvs

Aleksanders Salāks (Andrejs Makarovs); Uvis Balinskis – Bens Māršals, Kristofers Berjlunds – Kristaps Sotnieks, Kristaps Zīle – Nerijus Ališausks, Sergejs Gimajevs; Kārters Eštons – Dāvids Ullstrems – Lauris Dārziņš, Miķelis Rēdlihs – Brendons Makmilans – Roberts Lipsbergs, Rihards Marenis – Andris Džeriņš – Koltons Gilīss, Gints Meija – Oskars Batņa – Ričards Grīnergs, Patriks Zabusovs.


, 2019-10-02 21:55, pirms 6 gadiem
"gUdļEVSkIs VAinīGS!" - Daži Intelektuāļi
, 2019-10-02 21:55, pirms 6 gadiem
Izlases galvenais treneris piesmēja izlases bāzes klubu
, 2019-10-02 21:55, pirms 6 gadiem
Es jau teiktu, ka pastiprinajumam vajag jaunu vārtusargu!
Bet ja nopietni paskatieties visiem Dārzenjiem, Redlihiem pasē. Viñu vieta ir Lačā kopaa ar Spruktu, ne kolhozā.
Rigas apsmiekls kur savakti penši, 3 škjiras playeri utt, kjipa bāzes klubs
, 2019-10-02 21:55, pirms 6 gadiem
Salāks uz Liepāju ?
, 2019-10-02 21:55, pirms 6 gadiem
Bled ta ir nirgasanas ?vajag atdot skatitajiem naudu par biļetēm!!Labi ka man pietika veselais saprāts uz nevienu sezonas spēli nepirkt biļeti.ja boikots uz circke k neizdevās taduz Dinamo domāju gan ir jaizmegina!!salāk ņem vagu, nečakarē karjeru!
, 2019-10-02 21:55, pirms 6 gadiem
Slimības diagnoze ,totāla impotence
, 2019-10-02 21:56, pirms 6 gadiem
, 2019-10-02 21:56, pirms 6 gadiem
PĒC 0.7 GRŪTI KO PATEIKT
, 2019-10-02 21:56, pirms 6 gadiem
Nu tas jau vairs nav smiekligi, preses reportāža gaidu Ankipana atkapsanos
, 2019-10-02 21:56, pirms 6 gadiem
Bobs kārtīgi rižānus izskoloja! Gaidu Fuņa analīzi, jo Gudļevskis, ko pie visām nebūšanām vainot, vairs nav komandā...
, 2019-10-02 21:56, pirms 6 gadiem
Liekas spēlētāji speciāli grib, lai Ankipānu atlaiž
, 2019-10-02 21:56, pirms 6 gadiem
Nav kāds Sausais rekords - cik ilgi bez goliem?!
, 2019-10-02 21:56, pirms 6 gadiem
Galvenais ir stabilitāte. 3 spēles 0 vārtu. taa tik turpināt fuņi vienmēr kopā ar dināāmo
, 2019-10-02 21:56, pirms 6 gadiem
Bobs nopēra kā tādus skolniekus
Cieta drāte un sausa baranka
#PaKrūmiem #gāze #AnKepkas
, 2019-10-02 21:56, pirms 6 gadiem
Varbūt ir vērts nemaz neierasties viņiem uz spēli pret cska? Man vnk bail domāt par to maču!!
, 2019-10-02 21:56, pirms 6 gadiem
Novilka ginamieshiem ādu pār acīm
, 2019-10-02 21:57, pirms 6 gadiem
Pret CIsku Dinaburgai over 0.5 varti gan jau buus koefs kaadi 10
, 2019-10-02 21:57, pirms 6 gadiem
Izrādās Gudlevskis vilka ginamieshus
, 2019-10-02 21:57, pirms 6 gadiem
Kur ta pernambuks?
, 2019-10-02 21:57, pirms 6 gadiem
Ankipān, malacis, Salākam prēmiju, varens darījums
, 2019-10-02 21:58, pirms 6 gadiem
Pretīgie lopi, tizleņi,zarazas b*e kā ta var spēlet ja to var saukt pa spēlēšanu..mirusi dinamo komanda..žēl to cilvēku kas nāk uz tiem pida3iem skatītes...un tēre savu naudu un bojā savus nervus...labāk atdodiet ziedojumiem to summu nevis šiem LOPIEM @@@@@@
, 2019-10-02 21:58, pirms 6 gadiem
Hmm.. Makarovs nemet iekšā, Salaks ar ne. Slikts darbs Ankij!
, 2019-10-02 21:58, pirms 6 gadiem
Dinamo ir kļuvis par apsmieklu. Tas ir šausmas.
Toč, nafig tos vārtsargus ņem, labāk Videlu būtu paņēmuši.
, 2019-10-02 21:58, pirms 6 gadiem
nu tiešām gudijs bij vainīgs...bomžu bars
, 2019-10-02 21:58, pirms 6 gadiem
Kopš uzzināju, ka Jurka Savickis pilda arī ģenerālmenedžera funkcijas, sapratu, ka iesim uz jauniem rekordiem.
, 2019-10-02 21:58, pirms 6 gadiem
Tie kas skatījās, Salaks murds vai Dinamo bez aizsardzības?
, 2019-10-02 21:58, pirms 6 gadiem
8 vārtus laikam nevarētu ne Gudļevskis, ne Salāks, ne Hašeks iemest...
, 2019-10-02 21:58, pirms 6 gadiem
Kaut ka nebiju planoijis sodien skatities video prieks pieaugusiem
, 2019-10-02 21:59, pirms 6 gadiem
Kopumā spēle patika, daudz cīņas par katru metru, radošums uzbrukumā, tomēr mazliet pietrūkst beigu fāzē, jūtams tomēr ka ar Gudļevski vārtos komanda nespēj līdz galam atraisīties, tas traucē realizācijai.
, 2019-10-02 21:59, pirms 6 gadiem
RINALDS94 rakstīja: Pretīgie lopi, tizleņi,zarazas b*e kā ta var spēlet ja to var saukt pa spēlēšanu..mirusi dinamo komanda..žēl to cilvēku kas nāk uz tiem pida3iem skatītes...un tēre savu naudu un bojā savus nervus...labāk atdodiet ziedojumiem to summu nevis šiem LOPIEM @@@@@@
Es jau sen vairs toto uz dinamieshiem nelieku
, 2019-10-02 21:59, pirms 6 gadiem
Pideraas vairs nav lamu vārds..lielāks negods ir tevi nosaukt par dinamo..dinamo pideraas..antipaut..atkāpies tu mēslu gabal
, 2019-10-02 21:59, pirms 6 gadiem
Nafig šitos mudakus vispār rāda pa TV.
, 2019-10-02 21:59, pirms 6 gadiem
Viss pēc plāna. 5. spēle pus alga uz pretinieku un ceļu ārā 400e. Paldies dinamo!
Kā jau rakstìju savā eksperta prognozē, lìdz Minskai bùs līdzīgi zāği un tad Minsku papildlaikā uzvarēs.
, 2019-10-02 21:59, pirms 6 gadiem
Kam vēl jānotiek, lai treneris atkāptos ?
Vai meklēs vainīgos spēlētāju vidū ?
Un vai pašiem spēlētājiem kauns nav pavisam ?
, 2019-10-02 22:00, pirms 6 gadiem
Ģirt, esi vecis ar pašcieņu un atkāpies! Komanda tev netic, to var redzēt. Tu viņus esi novedis līdz šādam stāvoklim. Uzņemies atbildību un dod iespēju kādam citam
, 2019-10-02 22:00, pirms 6 gadiem
Pamanījāt, ejot prom Ankipāns pamāja ar roku tribīnėm...
, 2019-10-02 22:00, pirms 6 gadiem
Kapec neviens NENOJUUDZ ankipanu ???
, 2019-10-02 22:00, pirms 6 gadiem
Cik jābūt aprobežotam trenerim ,ja pēdējās piecās spēlēs iemet tikai 2 vārtus, tiek atlaisti vārtsargi?
, 2019-10-02 22:01, pirms 6 gadiem
Ko tajā komandā dara Ankipāns? Algu taču laikam joprojām saņem, arī izskatās normāli paēdis...
, 2019-10-02 22:01, pirms 6 gadiem
Tādi video inženieri ,vai nevar apskatīties ,ka Dārziņš knapi velkas pa laukumu
, 2019-10-02 22:02, pirms 6 gadiem
Šis jau ir nopietni, ņem mīkstā jura meičas visi, kam nav slinkums un jau bez vazelīnu. Bet galvenais, ka maita vārtsargs nemet vārtus. Atlaist.
, 2019-10-02 22:02, pirms 6 gadiem
Tyr` rakstīja: Kam vēl jānotiek, lai treneris atkāptos ?
Vai meklēs vainīgos spēlētāju vidū ?
Un vai pašiem spēlētājiem kauns nav pavisam ?
Ko trenetis mainis ja Lač limenis spelee yzbrukumaa!
, 2019-10-02 22:02, pirms 6 gadiem
Savicka komandas ''lieliskais pirmssezonas darbs'' ierija mazo litriņu (0,7), tā atzīmējot Salaka pievienošanos. KHL atspārdāmie turpina kā Kremlī pavēlēts. Žīds Kirovs būtu vismaz paburkšķējis kaut ko par cieņu, bet no Kremļa gāzes draugu biedrības "LPSR" un Cūkmena neko tādu nesagaidīt. Haļavas rubļi aizmālējuši ne tikai acis, bet arī dzeramo caurumu.
, 2019-10-02 22:02, pirms 6 gadiem
Leģionārus pa mājām.....
, 2019-10-02 22:03, pirms 6 gadiem
Varu tikai atkārtoties-tā spēlē pro komandas, kurās spēlētājiem nemaksā algas. Tā tas bija ar Slovan, un tā tas bija ar HK Liepāja. Tikko Liepājas puikām sezonas otrajā pusē atmeta noteiktu summiņu uz rokas, tā uzreiz spēle aizgāja.
, 2019-10-02 22:03, pirms 6 gadiem
Nav nekada attaisnojuma. Ankipanki jaatkaapjas. Savickci uz Sibiriju
, 2019-10-02 22:03, pirms 6 gadiem
Hemty rakstīja: "gUdļEVSkIs VAinīGS!" - Daži Intelektuāļi
Gudļevskis šovakar jau var atviegloti nopūsties. Baidos vispār domāt kas notiks pret CSKA...
, 2019-10-02 22:03, pirms 6 gadiem
Leģi kastē ir, vēl kādu maķtvajnieku Antipanka vietā, dažus kadrus no Sibīrijas uzbrukumā un bāzes klubs strādās ar pilnu jaudu. Salāks būs izlasei uz pavasari sagatavots.
, 2019-10-02 22:03, pirms 6 gadiem
Lai viņi paspēlē pie tuksām tribīnēm, ja ankipāns arī pec šīs spēles paliks amatā. Tas būtu vislabākais... varb nevajadzēja tā steigties uzreiz likt Salāku vārtos, lai gan tur jau ne vārtsargos problēma
, 2019-10-02 22:03, pirms 6 gadiem
Gudlevskis atkal vainigs , neiemeta nevienu golu.....
, 2019-10-02 22:04, pirms 6 gadiem
valjero rakstīja: Kur ta pernambuks?
Priecājās par ģēri.
, 2019-10-02 22:04, pirms 6 gadiem
Kur tad Pernambucano, Funis un citi eksperti? Laikam visi pa krūmiem
, 2019-10-02 22:04, pirms 6 gadiem
Un tiešām salaks ir labāks par Gudiju? Nu labi, bet tad, tagad nekam nemainoties būtu Ankipanam jāmainās..
, 2019-10-02 22:04, pirms 6 gadiem
'Jāatlaiž ģenerālmenedžeris Savickis!Ir jau Dinamo bijusi arī 9 zaudējumu sērija ,bet šitādu impotenci jau 5 spēles pēc kārtas nekad nav nācies redzēt!
, 2019-10-02 22:04, pirms 6 gadiem
Vēl es apbrīnoju tos cilvēkus ,kuri iet skatīties šo por....,labāk ejiet skatīties Kurbadu ,Mogo, Zemgali ,gūsiet lielāku gandarījumu.
, 2019-10-02 22:04, pirms 6 gadiem
Kas tad nu? Salaka pat vienus nespēja iemest?
, 2019-10-02 22:05, pirms 6 gadiem
Kad dināmo vada un trenne zābaki , tad ir tads rezultats....
, 2019-10-02 22:06, pirms 6 gadiem
Izcila spēle!
, 2019-10-02 22:06, pirms 6 gadiem
Zīle, mīļais draugs, varbūt tev labāk spēlēt hokeju uz datora. Aizsargā savu pašcieņu, varbūt tas tev izdosies.
, 2019-10-02 22:06, pirms 6 gadiem
Kāpēc nav atlaists Masaļskis kopā ar vārstsargiem?
Antipānam jāiet trenēt Daugavpils.
, 2019-10-02 22:07, pirms 6 gadiem
Piecās spēlês ir iemesti 2 goli!! Gudlevskis vainīgs...
, 2019-10-02 22:08, pirms 6 gadiem
kreesls rakstīja: Vēl es apbrīnoju tos cilvēkus ,kuri iet skatīties šo por....,labāk ejiet skatīties Kurbadu ,Mogo, Zemgali ,gūsiet lielāku gandarījumu.
Tak tur 95% biletes izdalitas bezmaksas- kompanijam, skolniekiem utt. Tie mudaki nozombetaja sektora tik maksaa naudu par sho balagaanu
, 2019-10-02 22:08, pirms 6 gadiem
kreesls rakstīja: Vēl es apbrīnoju tos cilvēkus ,kuri iet skatīties šo por....,labāk ejiet skatīties Kurbadu ,Mogo, Zemgali ,gūsiet lielāku gandarījumu.
Dabūsi ar krēslu pa galvu
, 2019-10-02 22:08, pirms 6 gadiem
Ja jau "Svetais" ir GM tad var pateikt ARDIEVU ir DR beigas...Videla nav Majones nav...)) Bravo
, 2019-10-02 22:08, pirms 6 gadiem
kreesls rakstīja: Kāpēc nav atlaists Masaļskis kopā ar vārstsargiem?
Antipānam jāiet trenēt Daugavpils.
Dinaburgai viņu nevajag jo Tribuncovs labāks.
Slēpts komentārs: FUNS
, 2019-10-02 22:09, pirms 6 gadiem
Kad MTG tiks atņemtas tiesības translēt p0rn0grāfiju pa televīziju!?
Slēpts komentārs: FUNS
, 2019-10-02 22:10, pirms 6 gadiem
MOKA rakstīja: Nav nekada attaisnojuma. Ankipanki jaatkaapjas. Savickci uz Sibiriju
Sibīrieši nav pelnījuši to kremļa kājslauķi.
Slēpts komentārs: FUNS
, 2019-10-02 22:11, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Nākamā mājas spēlē arēnā sēdēs viens pats Funs.
Gan jau ka vairaak Funji salasiisies nozombetaja sektoraa, plus kaudze atnaks ar izdaliitajam bilete
, 2019-10-02 22:11, pirms 6 gadiem
Pret Cska iesim uz rekordu 0-10.
, 2019-10-02 22:12, pirms 6 gadiem
100% Gudļevskis vainīgs😂

Kā tur ir ar to zivi, varbūt tomēr tur tā vaina...
Anki-panki, laiks pamest vietu kurā Tev neizdodas neko paveikt.
, 2019-10-02 22:12, pirms 6 gadiem
Nu nez vai vēl trakāk var būt?
, 2019-10-02 22:13, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Nākamā mājas spēlē arēnā sēdēs viens pats Funs.
Nu bet , protams, noraustīt jau vajag!
, 2019-10-02 22:13, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Sestdien jāuzvar izbraukumā CSKA
kā tad. tad jau rīt es ejot uz darbu atradīšu 911 atslēgas un aizbraukšu uz Austrāliju poe reizes
, 2019-10-02 22:13, pirms 6 gadiem
Dinamo prosta domaa ka viniem viens kauss jau ir nafig otro vajag...
, 2019-10-02 22:13, pirms 6 gadiem
Bāzes klubs ar bāzes vārtsargu!
, 2019-10-02 22:13, pirms 6 gadiem
Mr.Eksperts1 rakstīja: Gan jau ka vairaak Funji salasiisies nozombetaja sektoraa, plus kaudze atnaks ar izdaliitajam bilete
Žēl to bērnu, kas arēnā skatās. Mēs, lielie, jau varam pasmieties par RD, bet viņi visu uztver nopietni un sirsniņas sāp.
, 2019-10-02 22:14, pirms 6 gadiem
C vitamīns rakstīja: Nu nez vai vēl trakāk var būt?
Var.Pagaidi sestdienu.
Slēpts komentārs: FUNS
, 2019-10-02 22:14, pirms 6 gadiem
nav iespējams izstāties no līgas TAGAD un beigt šī miroņa turēšanu pie "dzīvības"? Diezgan pretīgi šobrīd izskatās... Varbūt tos jauniešus, kas spēlē krievu līgā ielikt šeit un šo komandu visu atlaist? Žēl to līdzjūtēju, kas cerēja, ka kaut kad kaut kas būs labāk. Izskatās, ka pēdējā vieta būtu arī VHL ar šādu sniegumu..
, 2019-10-02 22:15, pirms 6 gadiem
Vajadzīgs Ozoliņa un Kārļa Skrastiņa tipa spēlētājs, kas varētu sapurināt komandu, vēl vajadzīgs līderis,kur metīs vārtus,bet citādi tā komanda gaužām bezcerīgi
, 2019-10-02 22:16, pirms 6 gadiem
pa tv6 dināmo vietā jāsāk translēt OHL. tur vismaz kkāda intriga ir.
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs: FUNS
, 2019-10-02 22:17, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ja uz nākamo mājas spēli atlaistu visus apsargus pie ieejas, skatītāju skaits var palielināties.
Tu tak esi skolotajs. Padomaa par berniem. Ej pie Arenas piketee lai iekshaa nedodas. Dinaburga salauzius bernibu 18+
Slēpts komentārs: FUNS
, 2019-10-02 22:19, pirms 6 gadiem
Es pateikšu īsi un kodolīgi

Savickis nerubī neko no kluba vadīšanas un Ankipāns nerubī neko no kluba trenēšanas.

Jā, Gudijs nav super labs kīpers. Tomēr atlaist viņu jau nu nevajadzēja, vismaz pagaidām. Ankipānam vajadzēja dot iespēju Tretjakam. Nesaku, ka būtu labāk, bet būtu kas savādāk. Turklāt trešo vārtsargu jau vajadzēja laicīgi piesaistīt, jo ar vienu pašu Gudi nebūtu aršana, ja jau zināja ka Tretjakam tāpat nedos spēlēt.

Kas attiecas uz uzbrucējiem. Tad visus vajag atlaist un turēt tos kuri tiešām kapājas un raujas. Kaut gan pēdējās spēlēs kādu no uzbrucējiem jau grūti izcelt, jo visi jau apmēram līdzīgi nospēlē, pēdējās spēlēs visiem ir 0+0. Tā ka varbūt arī nevajag atlaist nevienu, ja jau visi tur vienu līmeni.

Aizsargi? Viņu pienākums ir palīdzēt vārtsargam. Ja ir šādi graujoši rezultāti, tad ne jau vārtsargs vainīgs, bet aizsargi.

Ieteikums, būvēt pilnīgi jaunu komandu (pārbūvēt, atjaunot). Laist prom Dārziņu, Meiju, Rēdlihu un vēl pārīti aizsēdējušos čaļus. Dot iespēju jaunajiem sevi pierādīt. Marenis sitas par visiem 100%, arī Bērziņš, Zabusovs, Grīnbergs un vēl daži jaunie sitas vairāk nekā tie vecie ...

Protams, ka Jurkam tak pašam ir galva uz pleciem (kāda tā galva, tas jau ir cits jautājums), viņam tak viss pašam labi redzams.
, 2019-10-02 22:19, pirms 6 gadiem
Mr.Eksperts1 rakstīja: Tu tak esi skolotajs. Padomaa par berniem. Ej pie Arenas piketee lai iekshaa nedodas. Dinaburga salauzius bernibu 18+
Ja viņš būtu skolotājs,tad viņam nebūtu laika drukāt komentārus.
, 2019-10-02 22:20, pirms 6 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Es pateikšu īsi un kodolīgi


Savickis nerubī neko no kluba vadīšanas un Ankipāns nerubī neko no kluba trenēšanas.

Jā, Gudijs nav super labs kīpers. Tomēr atlaist viņu jau nu nevajadzēja, vismaz pagaidām. Ankipānam vajadzēja dot iespēju Tretjakam. Nesaku, ka būtu labāk, bet būtu kas savādāk. Turklāt trešo vārtsargu jau vajadzēja laicīgi piesaistīt, jo ar vienu pašu Gudi nebūtu aršana, ja jau zināja ka Tretjakam tāpat nedos spēlēt.

Kas attiecas uz uzbrucējiem. Tad visus vajag atlaist un turēt tos kuri tiešām kapājas un raujas. Kaut gan pēdējās spēlēs kādu no uzbrucējiem jau grūti izcelt, jo visi jau apmēram līdzīgi nospēlē, pēdējās spēlēs visiem ir 0+0. Tā ka varbūt arī nevajag atlaist nevienu, ja jau visi tur vienu līmeni.

Aizsargi? Viņu pienākums ir palīdzēt vārtsargam. Ja ir šādi graujoši rezultāti, tad ne jau vārtsargs vainīgs, bet aizsargi.

Ieteikums, būvēt pilnīgi jaunu komandu (pārbūvēt, atjaunot). Laist prom Dārziņu, Meiju, Rēdlihu un vēl pārīti aizsēdējušos čaļus. Dot iespēju jaunajiem sevi pierādīt. Marenis sitas par visiem 100%, arī Bērziņš, Zabusovs, Grīnbergs un vēl daži jaunie sitas vairāk nekā tie vecie ...

Protams, ka Jurkam tak pašam ir galva uz pleciem (kāda tā galva, tas jau ir cits jautājums), viņam tak viss pašam labi redzams.
Tas nav iisi!
, 2019-10-02 22:20, pirms 6 gadiem
Svētais laikam funarinam aiz muguras ar pātagu sēž un liek ātri slavēt viņu un ģinamku ';
, 2019-10-02 22:21, pirms 6 gadiem
Viss ir reāli smieklīgi, tagad Juris teiks ka Ankipāns GM pie visa vainīgs, un padomei kā arī valdei teicams darbs! "Nabagi" galvā. Reāli aptaisījās ar pagājušās spēles interviju.... Nulllle vārtu tas ir p....ts.... Turpiniet tērēt naudu uz dinamo. Urā*3
, 2019-10-02 22:22, pirms 6 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Es pateikšu īsi un kodolīgi


Savickis nerubī neko no kluba vadīšanas un Ankipāns nerubī neko no kluba trenēšanas.

Jā, Gudijs nav super labs kīpers. Tomēr atlaist viņu jau nu nevajadzēja, vismaz pagaidām. Ankipānam vajadzēja dot iespēju Tretjakam. Nesaku, ka būtu labāk, bet būtu kas savādāk. Turklāt trešo vārtsargu jau vajadzēja laicīgi piesaistīt, jo ar vienu pašu Gudi nebūtu aršana, ja jau zināja ka Tretjakam tāpat nedos spēlēt.

Kas attiecas uz uzbrucējiem. Tad visus vajag atlaist un turēt tos kuri tiešām kapājas un raujas. Kaut gan pēdējās spēlēs kādu no uzbrucējiem jau grūti izcelt, jo visi jau apmēram līdzīgi nospēlē, pēdējās spēlēs visiem ir 0+0. Tā ka varbūt arī nevajag atlaist nevienu, ja jau visi tur vienu līmeni.

Aizsargi? Viņu pienākums ir palīdzēt vārtsargam. Ja ir šādi graujoši rezultāti, tad ne jau vārtsargs vainīgs, bet aizsargi.

Ieteikums, būvēt pilnīgi jaunu komandu (pārbūvēt, atjaunot). Laist prom Dārziņu, Meiju, Rēdlihu un vēl pārīti aizsēdējušos čaļus. Dot iespēju jaunajiem sevi pierādīt. Marenis sitas par visiem 100%, arī Bērziņš, Zabusovs, Grīnbergs un vēl daži jaunie sitas vairāk nekā tie vecie ...

Protams, ka Jurkam tak pašam ir galva uz pleciem (kāda tā galva, tas jau ir cits jautājums), viņam tak viss pašam labi redzams.
Pilnībā tev piekrītu
, 2019-10-02 22:26, pirms 6 gadiem
Atlaist Mareni , Lipsbergu, Zabusovu ,Batņu, Bērziņu, Gilis ,Meiju, Sarkani ,Grīnbergu, Ģēģeri,nekad nav metuši golus un nemetīs.
Dārziņš velkas pa laukumu ,kā pensionārs .
, 2019-10-02 22:27, pirms 6 gadiem
saimnieks-condons,kalpi-peskas-mesalu cupa...
, 2019-10-02 22:29, pirms 6 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Parādi kur es esmu teicis, ka Gudi ir atlaidis Ankipāns? Ja tu iemācītos lasīt, tad vispār būtu ideāli.
Sorry!
Tāpēc savu komentāru izdzēsu, kad vēlreiz pārlasīju Tavējo.
, 2019-10-02 22:29, pirms 6 gadiem
Neviens jau negrib atkāpties,jo kur tad viņi ies? Nevienam normālam klubam viņi nebūs vajadzīgi. Ja Dārziņu un Miķeli padzen viņi beidz karjeru,ar Meiju tas pats. Diez vai viņš gribēs Baltkrievijā spēlēt,jo Čehijā ir vajadzīgi leğionāri kas met vārtus. Kur tāds Klodāns,Masaļskis ies? Ābols gan jau darbu dabūs. Ankipāns varbūt pie Skudras aizskries paraudāt.
, 2019-10-02 22:31, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sorry!
Tāpēc savu komentāru izdzēsu, kad vēlreiz pārlasīju Tavējo.
Viss labi
, 2019-10-02 22:32, pirms 6 gadiem
Pašatdeves ziņā labā nozīmē izdalu Makmilanu, Gilisu, Mareni. Vēl arī Zabusovs , Lipsbergs, bet pēdējam meistarība gaužām vāja. Pirmos 3 nosauktos ļoti vajadzētu paturēt plus Dārziņš, varbūt Eštons. Tie no uzbrucējiem vairāk krīt acīs.
, 2019-10-02 22:33, pirms 6 gadiem
Vieniigaa Komanda pasaulee,kura atlaizh speletaajus un joprojam meklee speletajus,kuri vainigi - jau kuro gadu sitaa notiek.
Seejeja laikaa un Tagad Ankipana.
Magnjitka,Loko spilgts piemers-pirmais ar ko paartrauc darba attiecibas Treneris.
Ankipans paldies par darbu,Tavs laiks ir beidzies.
, 2019-10-02 22:33, pirms 6 gadiem
Tikai neņemiet to klaunu Nazarovu par treneri. Tad nu tiešām būs čau.
, 2019-10-02 22:34, pirms 6 gadiem
Funis uz "īso" aizgājis. Truli smaida un plakstiņš raustās..
, 2019-10-02 22:34, pirms 6 gadiem
Hehe, SC autori arī nerespektē Funi - iešķieba šim brīdinājumu.
, 2019-10-02 22:35, pirms 6 gadiem
Vienīgais rīcības plāns kas šobrīd man ienāk prātā lai vismaz noturētu lv hokeju pašreizējā līmenī:
1. Jalikvidē šī daiļslidotāju grupa
2. Jāsavāc nauda ( no lv or no attīstītām rietumu valstīm)
3. savāk jaunos un perspektīvos latviešu puikas.
4. Dibināt jaunu klubu, stratēt čempionu lìgā
, 2019-10-02 22:37, pirms 6 gadiem
Gudļevskis bija vainīgs jo viņš nemeta ripas pretinieku vārtus, arī Makarovs un Salaāks vārtus neguva. Ir tikai viens risinājums Masaļskis, jo viņš ir vienīgais Dinamo vārtsargs kurš ir guvis vārtus. Vajag viņu pieteikt uz nākamo spēli...
, 2019-10-02 22:38, pirms 6 gadiem
Ja Savickis būtu normāls kluba vadītājs, tad, atlaistu Ankipānu un visu viņa komandu. Ja nemāk trenēt, tad nafig tādus turēt. Un atlaistu Ankipānu arī kā GM. Ābolu? Nē. Nevajag.

Vajag nākt jaunam trenerim ar jaunu un svaigu redzējumu (vēlams ārzemniekam, ne krievam)

Pēc trenera nomaiņas vajadzētu skatīties ko atstāt un ko sūtīt na*uj no spēlētājiem, jo daži te tik atslido savu algu, daži vnk ir aizsēdējušies Rīgā, daži vispār neko nerubī kā uzmest pa vārtiem (vārtu virzienā gan visi māk mest, bet tas ir vārtu virzienā nevis pa vārtiem)

Bet tas, protams, pie nosacījuma, ka Jurka ir sakarīgs kluba vadītājs, bet mēs visi zinām, ka viņš tāds nav, diemžēl.
, 2019-10-02 22:39, pirms 6 gadiem
airbe rakstīja: Gudļevskis bija vainīgs jo viņš nemeta ripas pretinieku vārtus, arī Makarovs un Salaāks vārtus neguva. Ir tikai viens risinājums Masaļskis, jo viņš ir vienīgais Dinamo vārtsargs kurš ir guvis vārtus. Vajag viņu pieteikt uz nākamo spēli...
Nu tad jaatlaiž Masaļskis kā GK treneris, jo nav iemācījis ne Gudiju, ne pārējos kā mest ripas vārtos
, 2019-10-02 22:39, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Pašatdeves ziņā labā nozīmē izdalu Makmilanu, Gilisu, Mareni. Vēl arī Zabusovs , Lipsbergs, bet pēdējam meistarība gaužām vāja. Pirmos 3 nosauktos ļoti vajadzētu paturēt plus Dārziņš, varbūt Eštons. Tie no uzbrucējiem vairāk krīt acīs.
Pajol, par ko briidinajumu noraavi?
, 2019-10-02 22:39, pirms 6 gadiem
Bāc, jau atkal tas Gudijs!!😂 Nu kā viņš šito, pat jau atlaists būdams, dabū gatavu??🤣
, 2019-10-02 22:40, pirms 6 gadiem
LittleOsicc rakstīja: Vienīgais rīcības plāns kas šobrīd man ienāk prātā lai vismaz noturētu lv hokeju pašreizējā līmenī:
1. Jalikvidē šī daiļslidotāju grupa
2. Jāsavāc nauda ( no lv or no attīstītām rietumu valstīm)
3. savāk jaunos un perspektīvos latviešu puikas.
4. Dibināt jaunu klubu, stratēt čempionu lìgā
Viss jau labi, bet Latvijai nav kvota iekš CL
, 2019-10-02 22:42, pirms 6 gadiem
Gudijs sez divana dzer shampi un reec par to, ka dabuuja kompensaaciju no dinaburgas par lauzto liigumu
, 2019-10-02 22:45, pirms 6 gadiem
LittleOsicc rakstīja: Vienīgais rīcības plāns kas šobrīd man ienāk prātā lai vismaz noturētu lv hokeju pašreizējā līmenī:
1. Jalikvidē šī daiļslidotāju grupa
2. Jāsavāc nauda ( no lv or no attīstītām rietumu valstīm)
3. savāk jaunos un perspektīvos latviešu puikas.
4. Dibināt jaunu klubu, stratēt čempionu lìgā
Ļoti ieinteresēja punkts numur 2.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-10-02 22:48, pirms 6 gadiem
SPORTA STUDĪJĂ:
Ankipāns v Gudļevskis!
, 2019-10-02 22:48, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tāgā gadījumā rodas jautājums, cik ar pātagām sadzīti ieradīsies, proti, kuri ar varu tiks nogādāti arēnā, pret pašu brīvo gribu?
Plus tie, kuri būs atnākuši baidoties, ka neierašanās gadījumā tiks atlaisti no darba
, 2019-10-02 22:48, pirms 6 gadiem
jāsaka, ka kaut kas tāds vēl nav redzēts
uz priekšu, uz saulaino tāli!
nopietni par šo komandu šobrīd nav jēgas runāt
redzēs, ko izperēs "menedžeru" banda
pieļauju, ka dzirdēsim vēl daudz interesanta
tieši šādos brīžos, kad sāk plēsties, var uzzināt daudz netiešās informācijas, ko parasti nestāsta
, 2019-10-02 22:52, pirms 6 gadiem
Nejedzu ka cilveki vel biletes perk?... iet un garigo sev bojat... ?
Slēpts komentārs: FUNS
, 2019-10-02 22:53, pirms 6 gadiem
ĀRPRĀTS....
Un kur tad eksperti, ka Gudļevskis vainīgs. Pēdējās 2 spēles 0:10 ar jaunajiem vārtu vīriem Salāku un otrās šķiras krievu....
Es biju par to, ka Gudijs paliek.
Jāsāk jau sen bija ar treneru kolektīva nomaiņu. Un pamatīgu algas samazinājumu pus sastāvam. Aizsardzība NAV, Uzbrukums impotence.
Slēpts komentārs: FUNS
, 2019-10-02 22:54, pirms 6 gadiem
Ankipāns tak aizgāja paceļot roku atvadām....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-10-02 22:55, pirms 6 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Es pateikšu īsi un kodolīgi


Savickis nerubī neko no kluba vadīšanas un Ankipāns nerubī neko no kluba trenēšanas.

Jā, Gudijs nav super labs kīpers. Tomēr atlaist viņu jau nu nevajadzēja, vismaz pagaidām. Ankipānam vajadzēja dot iespēju Tretjakam. Nesaku, ka būtu labāk, bet būtu kas savādāk. Turklāt trešo vārtsargu jau vajadzēja laicīgi piesaistīt, jo ar vienu pašu Gudi nebūtu aršana, ja jau zināja ka Tretjakam tāpat nedos spēlēt.

Kas attiecas uz uzbrucējiem. Tad visus vajag atlaist un turēt tos kuri tiešām kapājas un raujas. Kaut gan pēdējās spēlēs kādu no uzbrucējiem jau grūti izcelt, jo visi jau apmēram līdzīgi nospēlē, pēdējās spēlēs visiem ir 0+0. Tā ka varbūt arī nevajag atlaist nevienu, ja jau visi tur vienu līmeni.

Aizsargi? Viņu pienākums ir palīdzēt vārtsargam. Ja ir šādi graujoši rezultāti, tad ne jau vārtsargs vainīgs, bet aizsargi.

Ieteikums, būvēt pilnīgi jaunu komandu (pārbūvēt, atjaunot). Laist prom Dārziņu, Meiju, Rēdlihu un vēl pārīti aizsēdējušos čaļus. Dot iespēju jaunajiem sevi pierādīt. Marenis sitas par visiem 100%, arī Bērziņš, Zabusovs, Grīnbergs un vēl daži jaunie sitas vairāk nekā tie vecie ...

Protams, ka Jurkam tak pašam ir galva uz pleciem (kāda tā galva, tas jau ir cits jautājums), viņam tak viss pašam labi redzams.
Labākais komentārs pie šī raksta. +1. Var piekrist vai epiekrist, bet skaidri un saprotami bez rupjībām.
, 2019-10-02 22:56, pirms 6 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Ja Savickis būtu normāls kluba vadītājs, tad, atlaistu Ankipānu un visu viņa komandu. Ja nemāk trenēt, tad nafig tādus turēt. Un atlaistu Ankipānu arī kā GM. Ābolu? Nē. Nevajag.

Vajag nākt jaunam trenerim ar jaunu un svaigu redzējumu (vēlams ārzemniekam, ne krievam)

Pēc trenera nomaiņas vajadzētu skatīties ko atstāt un ko sūtīt na*uj no spēlētājiem, jo daži te tik atslido savu algu, daži vnk ir aizsēdējušies Rīgā, daži vispār neko nerubī kā uzmest pa vārtiem (vārtu virzienā gan visi māk mest, bet tas ir vārtu virzienā nevis pa vārtiem)


Bet tas, protams, pie nosacījuma, ka Jurka ir sakarīgs kluba vadītājs, bet mēs visi zinām, ka viņš tāds nav, diemžēl.
Pieļauju domu, ka nevar atlaist, jo naudas labākam ta nav. Un šobrīd labi treneri tā nemaz apkārt nemētājas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-10-02 22:59, pirms 6 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Viss jau labi, bet Latvijai nav kvota iekš CL
Par ko jūs te vispār ļurinat? Pat, ja kāda komanda no Latvijas piedalītos, tāpat no grupas ārā netiktu. Sapņotāji
, 2019-10-02 23:01, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Par ko konkrēti brīdinājums?
Paspēji pirmais fuņa jau parasti politkorekts, bez lamuvārdiem un apvainojumiem vai rasisma
, 2019-10-02 23:03, pirms 6 gadiem
Varbūt Namejs pamanījis ktko un nostučijis adminiem
, 2019-10-02 23:04, pirms 6 gadiem
Beidzam nu plēsties ,it kā paši nesaprastu - ja ir pagājušā gada špīleri ,tad arī ir pagājušā gada spēle, tad arī var prasīt/gaidīt pagājušā gada rezultātus.Šobrīd ģinamas gadījumā. Videls ,Majone , Biļalovs,Gudļevskis un vēl čaļi - kur viņi ir? saiknes izjauktas ,vecā ķīmija ,iespēles utt. Un starp citu , tas pats šobrīd visu nīstais Ankipāns pagājušā gadā to visu salika jaudīgā formācijā ,kas cīnījās reāli par PO līdz pēdējam mačam. Kāds te visam sakars ar treneri - taisa Jura maku vaļā un atjauno jau iespēlēto rūsteru (2018/2019). Tikai problēma - ģeņek ta ņetu. Nu un viss. Atbilstošam uzdevumam vajag atbilstoša līmeņa spēlētājus.
, 2019-10-02 23:04, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pieļauju domu, ka nevar atlaist, jo naudas labākam ta nav. Un šobrīd labi treneri tā nemaz apkārt nemētājas.
Un šaubos, ka trenera maiņa ktko dotu...
, 2019-10-02 23:04, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Par ko konkrēti brīdinājums?
Pat nezinu. Varbūt kādam nepatika joks par arēnas apsargu atlaišanu arēnā Rīga pie ieejas. Ar to domāju ka nākamo spēli varēja laist par velti skatītājus. Jo varbūt DR fani ir pelnījuši par velti aiziet, ja līdz šim ir skatījušies šīs spēles.
, 2019-10-02 23:05, pirms 6 gadiem
Dinamo = Kivičs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-10-02 23:06, pirms 6 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Es pateikšu īsi un kodolīgi


Savickis nerubī neko no kluba vadīšanas un Ankipāns nerubī neko no kluba trenēšanas.

Jā, Gudijs nav super labs kīpers. Tomēr atlaist viņu jau nu nevajadzēja, vismaz pagaidām. Ankipānam vajadzēja dot iespēju Tretjakam. Nesaku, ka būtu labāk, bet būtu kas savādāk. Turklāt trešo vārtsargu jau vajadzēja laicīgi piesaistīt, jo ar vienu pašu Gudi nebūtu aršana, ja jau zināja ka Tretjakam tāpat nedos spēlēt.

Kas attiecas uz uzbrucējiem. Tad visus vajag atlaist un turēt tos kuri tiešām kapājas un raujas. Kaut gan pēdējās spēlēs kādu no uzbrucējiem jau grūti izcelt, jo visi jau apmēram līdzīgi nospēlē, pēdējās spēlēs visiem ir 0+0. Tā ka varbūt arī nevajag atlaist nevienu, ja jau visi tur vienu līmeni.

Aizsargi? Viņu pienākums ir palīdzēt vārtsargam. Ja ir šādi graujoši rezultāti, tad ne jau vārtsargs vainīgs, bet aizsargi.

Ieteikums, būvēt pilnīgi jaunu komandu (pārbūvēt, atjaunot). Laist prom Dārziņu, Meiju, Rēdlihu un vēl pārīti aizsēdējušos čaļus. Dot iespēju jaunajiem sevi pierādīt. Marenis sitas par visiem 100%, arī Bērziņš, Zabusovs, Grīnbergs un vēl daži jaunie sitas vairāk nekā tie vecie ...

Protams, ka Jurkam tak pašam ir galva uz pleciem (kāda tā galva, tas jau ir cits jautājums), viņam tak viss pašam labi redzams.
tas nebija īsi
, 2019-10-02 23:06, pirms 6 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Un šaubos, ka trenera maiņa ktko dotu...
Ja Ankipāna vietā nāktu Hārtlija līmeņa treneris tad labums būtu
, 2019-10-02 23:06, pirms 6 gadiem
Jurka Jurka, puiši laikam uz vārda vairs netic par prēmijām ? Kā saka mākoni , ko sastum makā neieliksi un kredītkartē ne tik .
Komandā ir vienkārši noskaņojums un atmosfēra ar mīnus zīmi. Eh, ja vien komandas naudiņš pirms sezonas aizietu tur, kur tam jāaiziet
, 2019-10-02 23:06, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Pat nezinu. Varbūt kādam nepatika joks par arēnas apsargu atlaišanu arēnā Rīga pie ieejas. Ar to domāju ka nākamo spēli varēja laist par velti skatītājus. Jo varbūt DR fani ir pelnījuši par velti aiziet, ja līdz šim ir skatījušies šīs spēles.
Domāju, ka 30EUR+PVN katram pieaugušam skatītājam būtu taisnīga atlīdzība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-10-02 23:07, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Hehe, SC autori arī nerespektē Funi - iešķieba šim brīdinājumu.
ko?
, 2019-10-02 23:07, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Man arī domāt, ka tur ir kaut kas tāds, ko mēs, parastie cilvēki, nezinām Pat viskvēlākais DR heiteris Ivars nosauca vienu no iespējamiem iemesliem, proti, nesamaksātās algas Varbūt ir arī vēl citi iemesli, taču nekādā gadījumā tas nevar būt meistarības trūkums, nav tak LV Futbola izlase
Ar to meistarību jau arī ir kā ir bet šobrīd "ķīmija" pilnīgi nestrādā un visa komanda ir pamatīgā psiholoģiskā bedrē.
, 2019-10-02 23:07, pirms 6 gadiem
, 2019-10-02 23:08, pirms 6 gadiem
Bansa k-gam ziņoju, ka 0.5=4.50EUR, ar čipsiem vai grauzdiņiem 7.50
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-10-02 23:10, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Bansa k-gam ziņoju, ka 0.5=4.50EUR, ar čipsiem vai grauzdiņiem 7.50
paldies, laikam vienīgā vieta kur uzrautas cenas, pilsētā turas jau vairākus gadus 3-4 e par 0.5
, 2019-10-02 23:10, pirms 6 gadiem
Puikas klubam arī bija izdalījuši brīvbiļetes, tad nu šie visi barā aizgāja skatīties. Pārbrauca no spēles, prasīju, kā vērtē. Puikam 10 gadi, bet viņš nevarēja saprast, kā var tā spēlēt. Pat ripu no zonas metot pilnīgi pretēji tam, kā viņu bērnu komandas treneris mācot Īsumā rezumē: hokejs -neskatāms, neko iemācīties no tāda nevarot + mazie čipši arēnā - 6 EUR par paciņu, nākamās rd brīvbiļetes var pat nepiedāvāt, neinteresē... Tā kā, pieaugušie cilvēki, ieklausaties, bērniem nav vajadzības izliekties un melot. Atškirībā no Savicka, kurš jums žužo par cīņassparu, attīstību un tautas koamndu
, 2019-10-02 23:11, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Domāju, ka 30EUR+PVN katram pieaugušam skatītājam būtu taisnīga atlīdzība.
Ja nopietni tad tāds cēls žests būtu uz nākamo spēli visas biļetes 1 eiro. Saprotu ka tas sitīs par DR kabatu , bet varbūt kādreiz var ko tādu atļauties. Nevajag atpakaļ naudu, bet nākotnē kaut simboliski parādīt kādu labu žestu skatītājiem. Šodien arēnā peč visiem zaudējumiem un uz 0 uzbrukumā bija 4400+ skatītāji. Tomēr vēl iet uzspēlēm un atbalsta komandu. Varbūt DR var kaut cik nākt pretī skatītājiem. Ne jau tajā naudā ir būtība bet attieksmē.
, 2019-10-02 23:11, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Par ko konkrēti brīdinājums?
Par to ka ir debils
, 2019-10-02 23:11, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Vari ieilkt pilnu tekstu ar brīdinājuma skaidrojumu?
Kādēļ tev tāda interese?
, 2019-10-02 23:13, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Kādēļ tev tāda interese?
Nu saki, nejau Tjoma vienīgais kuru tas interesē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-10-02 23:14, pirms 6 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: Puikas klubam arī bija izdalījuši brīvbiļetes, tad nu šie visi barā aizgāja skatīties. Pārbrauca no spēles, prasīju, kā vērtē. Puikam 10 gadi, bet viņš nevarēja saprast, kā var tā spēlēt. Pat ripu no zonas metot pilnīgi pretēji tam, kā viņu bērnu komandas treneris mācot Īsumā rezumē: hokejs -neskatāms, neko iemācīties no tāda nevarot + mazie čipši arēnā - 6 EUR par paciņu, nākamās rd brīvbiļetes var pat nepiedāvāt, neinteresē... Tā kā, pieaugušie cilvēki, ieklausaties, bērniem nav vajadzības izliekties un melot. Atškirībā no Savicka, kurš jums žužo par cīņassparu, attīstību un tautas koamndu
Redzu, tu tikko no Arēnas, tikai pats jau neatzīsies!
, 2019-10-02 23:14, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ja nopietni tad tāds cēls žests būtu uz nākamo spēli visas biļetes 1 eiro. Saprotu ka tas sitīs par DR kabatu , bet varbūt kādreiz var ko tādu atļauties. Nevajag atpakaļ naudu, bet nākotnē kaut simboliski parādīt kādu labu žestu skatītājiem. Šodien arēnā peč visiem zaudējumiem un uz 0 uzbrukumā bija 4400+ skatītāji. Tomēr vēl iet uzspēlēm un atbalsta komandu. Varbūt DR var kaut cik nākt pretī skatītājiem. Ne jau tajā naudā ir būtība bet attieksmē.
bet tur tiešām kāds arī atbalstīja? vai vienkārši, aliņu dzerot, atsēdēja brīvbiļetes? manējais nekādu atbalstīšanu neesot redzējis
Slēpts komentārs: gaida vinoga
, 2019-10-02 23:15, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Interesē, kā tieši SC administrācija izskaidro brīdinājumus
Izskatās ka tevi tas uzbudina
, 2019-10-02 23:15, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Redzu, tu tikko no Arēnas, tikai pats jau neatzīsies!
o, bruvera draudzene
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-10-02 23:17, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Interesē, kā tieši SC administrācija izskaidro brīdinājumus
Pirmo man izskaidroja un pilnībā piekrītu. Šo nepaskaidroja.
, 2019-10-02 23:17, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Cik esmu tevi lasījis, tad vismaz formāli tu neesi pārkāpis lietošanas noteikumus un vispārpieņemtos normatīvus
tak kādi tev noteikumi, pēc poņāķijiem funārins sen bija jānahrenizē, domā autoriem acis nesāp viņa murgus lasot?
, 2019-10-02 23:17, pirms 6 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: o, bruvera draudzene
Tevi tas uzbudina?
, 2019-10-02 23:17, pirms 6 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: o, bruvera draudzene
Nē, shitais ir tas kuram patīk ka svensons viñu sit
, 2019-10-02 23:18, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Tevi tas uzbudina?
tu taču biji tas, kurš stāstīja, ko bruvers pa vakariem dara, pareizi? ko šovakar? masējat viens otru?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-10-02 23:19, pirms 6 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: bet tur tiešām kāds arī atbalstīja? vai vienkārši, aliņu dzerot, atsēdēja brīvbiļetes? manējais nekādu atbalstīšanu neesot redzējis
Bija kas neatbalstīja, bet arī 3.periodā patīkami bija dzirdēty skandinām Dinamo. Ne tik skaļi bet dzirdams bija. Varēja redzēt ka spēles 2un 3 periodā spēlētāji gribēja lai spēle ātrāk beidzās. Pirmās 12 minūtes patiešām bija ļoti labas DR izpildījumā, pēc tam pilnīgs pretstats.
, 2019-10-02 23:20, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Pirmo brīdinājumu saprotu un piekrītu. Tagad nepiekrītu. SC vajadzētu atļaut tikai caur draugiem, facebook ieiet un komentēt un nedzīties pēc prastiem klikšķiem uz rakstiem. Lai veidotos diskusija nevis tas kas te bieži notiek komentāru sadaļā. Arī pats tajās muļķībās iesaistos bet tas ir protests pret šo komentāru stilu. Vēlētos normālu sporta portālu ar domu apmaiņu par dotā raksta tēmu.
Kā dzied Musiqq - Sāc ar sevi!
, 2019-10-02 23:20, pirms 6 gadiem
Kas notiek Anfield?
, 2019-10-02 23:20, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tāda gadījumā tā arī varēja paskaidrot
nebūtu politkorekti, tāpēc ieblieza bez bazara
, 2019-10-02 23:20, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ja nopietni tad tāds cēls žests būtu uz nākamo spēli visas biļetes 1 eiro. Saprotu ka tas sitīs par DR kabatu , bet varbūt kādreiz var ko tādu atļauties. Nevajag atpakaļ naudu, bet nākotnē kaut simboliski parādīt kādu labu žestu skatītājiem. Šodien arēnā peč visiem zaudējumiem un uz 0 uzbrukumā bija 4400+ skatītāji. Tomēr vēl iet uzspēlēm un atbalsta komandu. Varbūt DR var kaut cik nākt pretī skatītājiem. Ne jau tajā naudā ir būtība bet attieksmē.
Man īpaši patika viens krievu val.runājošs čalis ar mazu puiku klēpī, kuram sirds bija pilna par redzēto laukumā un tuvākie sektori piepildījās ar feinu netulkojamu folkloru! Kolorīti un smuki par tēmu.
Paveicās ar nejaušiem kaimiņiem, īstiem expertiem, kuru prognoze pie 0:2 bija drošs 0:7. Apbrīnojama precizitāte!
Kad AVA izspēlēja 6-tos (ALL STARS režīmā), tad 1/2 sektors pieleca kājās un aplaudēja.
Jauniešu tribīnēs daudz.
Kopumā tāds zaļumballes pasākums ar alu, kur skatās kā vīri slido un viena komanda apmāca, kā gūt vārtus.
, 2019-10-02 23:20, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Bija kas neatbalstīja, bet arī 3.periodā patīkami bija dzirdēty skandinām Dinamo. Ne tik skaļi bet dzirdams bija. Varēja redzēt ka spēles 2un 3 periodā spēlētāji gribēja lai spēle ātrāk beidzās. Pirmās 12 minūtes patiešām bija ļoti labas DR izpildījumā, pēc tam pilnīgs pretstats.
varbūt tur publika neklātienē atbalstīja maskavas dinamo?
, 2019-10-02 23:20, pirms 6 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: tu taču biji tas, kurš stāstīja, ko bruvers pa vakariem dara, pareizi? ko šovakar? masējat viens otru?
Nenovirzies no temata! Tu arī šovakar biji arēnā ar brīvbiļeti!
, 2019-10-02 23:21, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kas notiek Anfield?
Liverpool atkal sāk luni laist
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-10-02 23:24, pirms 6 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: varbūt tur publika neklātienē atbalstīja maskavas dinamo?
Tev jau labāk būtu jāzina kā atrasties arēnā un vienlaicīgi atrasties "neklātienē"
, 2019-10-02 23:25, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Man īpaši patika viens krievu val.runājošs čalis ar mazu puiku klēpī, kuram sirds bija pilna par redzēto laukumā un tuvākie sektori piepildījās ar feinu netulkojamu folkloru! Kolorīti un smuki par tēmu.
Paveicās ar nejaušiem kaimiņiem, īstiem expertiem, kuru prognoze pie 0:2 bija drošs 0:7. Apbrīnojama precizitāte!
Kad AVA izspēlēja 6-tos (ALL STARS režīmā), tad 1/2 sektors pieleca kājās un aplaudēja.
Jauniešu tribīnēs daudz.
Kopumā tāds zaļumballes pasākums ar alu, kur skatās kā vīri slido un viena komanda apmāca, kā gūt vārtus.
labs!
, 2019-10-02 23:26, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Nenovirzies no temata! Tu arī šovakar biji arēnā ar brīvbiļeti!
par tematu - es pat rezultātu tikai šeit uzzināju! Man pirmdienās/trešdienās/piektdienās vakaros treniņi, nav laika pļumpāt aliņu pie tv un šņukstēt, ka rd spēlētājiem par tevi nošpļauties, tā ir tādu dīkdieņu kā tu, permanbuca, bruverisa un tamlīdzīgo privilēģija... un tagad par jums ar bruveri - tu taču esi tā meitene, kas pie viņa dzīvo, ja?
, 2019-10-02 23:28, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kā dzied Musiqq - Sāc ar sevi!
SC vajag restartu komentāru sadaļā tāpat kā DR.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-10-02 23:30, pirms 6 gadiem
Mans domā to sliktāko variantu 😥😟😥
Hārtlijs lauzīs līgumu ar LHF....
Un viņu var saprast...🤕🤕🤕
Kāpēc sevi apkaunot!
, 2019-10-02 23:32, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Kā var nepaskaidrot? Pie tam vēl, ja ir bijis pirmais, tad otrais ir bans Labi, par ko bija pirmais, kuram tu pilnībā piekriti?
PIrmais bija pirms gada aptuveni vai vēl ilgāk atpakaļ. Pārkopēju no kaut kāda pozitīvās domāšanas saita vai kāda cita līdzīga pamatīgu sadaļu un ieliku to komentāru sadaļā. Īsāk sakot palags pilnīgi ne par tēmu pārkopēts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-10-02 23:35, pirms 6 gadiem
atļaušos kārtējo reizi aicināt visus pieaugušos večus, kas te īd, bimbā, pārdzīvo un nervozē par komandu, kuras spēlētājiem un vadībai par jums nošpļauties - ieguldiet to naudu, ko jūs iztērējat biļetēs un nodzerat arēnā, savos bērnos! laižat viņus hokejā, futbolā, robotikas vai keramikas pulciņos - būs daudz vairāk pozitīvu emociju un iespēju ietekmēt rezultātu! paskatieties intervijas ar savicki - tas ir vecs čekistu maita, kuram jūs esati nulles vērtībā, viņam ir uzdevums ar lētiem izdevumiem turēt "latviešu" komandu khl čempī un bruverus krievijas informācijas telpā, bet, kā komandai tur iet, viņam pilnīgi pajāt, tāpat kā par tiem muļķiem tribīnēs
, 2019-10-02 23:36, pirms 6 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: atļaušos kārtējo reizi aicināt visus pieaugušos večus, kas te īd, bimbā, pārdzīvo un nervozē par komandu, kuras spēlētājiem un vadībai par jums nošpļauties - ieguldiet to naudu, ko jūs iztērējat biļetēs un nodzerat arēnā, savos bērnos! laižat viņus hokejā, futbolā, robotikas vai keramikas pulciņos - būs daudz vairāk pozitīvu emociju un iespēju ietekmēt rezultātu! paskatieties intervijas ar savicki - tas ir vecs čekistu maita, kuram jūs esati nulles vērtībā, viņam ir uzdevums ar lētiem izdevumiem turēt "latviešu" komandu khl čempī un bruverus krievijas informācijas telpā, bet, kā komandai tur iet, viņam pilnīgi pajāt, tāpat kā par tiem muļķiem tribīnēs
nu kad samazinājājās apmeklējums, tad bik iespringa par muļķiem tribīnēs, kaut kāds haips jau jurkam ar vajadzīgs
, 2019-10-02 23:38, pirms 6 gadiem
=Artems Bruvers=
Ja Izlases kandidāti nevar ripu iemest pat tukšos vārtos...
, 2019-10-02 23:39, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: nu kad samazinājājās apmeklējums, tad bik iespringa par muļķiem tribīnēs, kaut kāds haips jau jurkam ar vajadzīgs
dabūja no maskavas pa galvu, ka regionā statistika slikta - kā vecajos padomju laikos
, 2019-10-02 23:39, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: nu kad samazinājājās apmeklējums, tad bik iespringa par muļķiem tribīnēs, kaut kāds haips jau jurkam ar vajadzīgs
Pirms gadiem čekists vainoja Jurku Raganu, nez ko šogad ''vilks uz sārta''.
, 2019-10-02 23:40, pirms 6 gadiem
norcha 172 rakstīja: Pirms gadiem čekists vainoja Jurku Raganu, nez ko šogad ''vilks uz sārta''.
Varbūt veco gunti?
, 2019-10-02 23:41, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Varbūt veco gunti?
Pats tak bija uz Gunčas 80`to superdzerstiņu, nez vai šogad veco āzi aiztiks.
, 2019-10-02 23:41, pirms 6 gadiem
LittleOsicc rakstīja: Vienīgais rīcības plāns kas šobrīd man ienāk prātā lai vismaz noturētu lv hokeju pašreizējā līmenī:
1. Jalikvidē šī daiļslidotāju grupa
2. Jāsavāc nauda ( no lv or no attīstītām rietumu valstīm)
3. savāk jaunos un perspektīvos latviešu puikas.
4. Dibināt jaunu klubu, stratēt čempionu lìgā
Gaida mūs tur ar atplestām rokām tai čempionu līgā! Bet piekrītu, ka šis kaimiņvalsts mākslīgi uzpūstais kauna traips zem nosaukuma "rižskoje ģinama" ir jālikvidē!
, 2019-10-02 23:42, pirms 6 gadiem
norcha 172 rakstīja: Pirms gadiem čekists vainoja Jurku Raganu, nez ko šogad ''vilks uz sārta''.
jebkuru ko iedomāsies, izņemot funarinu un pats sevi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-10-02 23:44, pirms 6 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: dabūja no maskavas pa galvu, ka regionā statistika slikta - kā vecajos padomju laikos
sākumā dabūja pa galvu, kad ģinama bija priekšā centram - haipa un organizācijas ziņā, tad atlaida cilvēkus kas to pasākumu pacēla, vēl pēc laika likvidēja fārmu un bērnu komandas un palika par jājamu guberņu.
, 2019-10-02 23:44, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Varbūt veco gunti?
ragana tā arī nav ticis pāri traumai - kā sadzerās, tā facebookā gānās un lād pārējos rd fanus, ka neesot šo pret savicki aizstāvējuši, fanot vispār tagad nemākot utt tāds klauns! tā arī nodzersies, jo viņam akūts uzmanības deficīts - prasījās gan pie basketbola, gan futbola, gan florbola, gan vēl kādām tur federācijām par talismanu, visur atšuva veco dzērāju
, 2019-10-02 23:45, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Ko nozīmē turēt Krievijas informācijas telpā? Informācijas telpa ir VISPASAULES, tavai zināšanai, izņēmums varētu būt Z-Koreja
Personiski es, kur gribu, tur grozos, neviens mani nekur ar varu netur Pārzinot vairākas mēles, bez problēmās pārslēdzos no vienas telpas otrā, trešā, ceturtā un t.t. Manuprāt, vairāk informatīvi nozombēta un dezinformēta ir LTV audtorija, it sevišķi ārpolitikas lietās
tavi teksti un citāti 90% ir no vatņiku tv kastes, nekāda plašuma
, 2019-10-02 23:46, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: jebkuru ko iedomāsies, izņemot funarinu un pats sevi
No pats sev un ''vadībai'' tak pirms zāģa Pēterburgas gāzistiem sadziedāja tādas odas un šlāgerus, ka tas ''medus'' vēl ilgi cilvēkiem neizies no prāta. Reti narcistisks čekists patrāpījies.
, 2019-10-02 23:46, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Ko nozīmē turēt Krievijas informācijas telpā? Informācijas telpa ir VISPASAULES, tavai zināšanai, izņēmums varētu būt Z-Koreja
Personiski es, kur gribu, tur grozos, neviens mani nekur ar varu netur Pārzinot vairākas mēles, bez problēmās pārslēdzos no vienas telpas otrā, trešā, ceturtā un t.t. Manuprāt, vairāk informatīvi nozombēta un dezinformēta ir LTV audtorija, it sevišķi ārpolitikas lietās
Runcis atkal dižojas ar saviem ģeniālajiem bērniem
, 2019-10-02 23:47, pirms 6 gadiem
Banzai rakstīja: ĀRPRĀTS....
Un kur tad eksperti, ka Gudļevskis vainīgs. Pēdējās 2 spēles 0:10 ar jaunajiem vārtu vīriem Salāku un otrās šķiras krievu....
Es biju par to, ka Gudijs paliek.
Jāsāk jau sen bija ar treneru kolektīva nomaiņu. Un pamatīgu algas samazinājumu pus sastāvam. Aizsardzība NAV, Uzbrukums impotence.
Labi vien ir ka Gudis ir prom no tā savickija vājprāta murga. Vismaz ir cerība, ka čalis varēs tagad arī mēģināt resterēt karjeru kaut kur Eiropā kā to jau ir izdarijuši jau n-tie mūsu ex-dinamieši.
, 2019-10-02 23:47, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: sākumā dabūja pa galvu, kad ģinama bija priekšā centram - haipa un organizācijas ziņā, tad atlaida cilvēkus kas to pasākumu pacēla, vēl pēc laika likvidēja fārmu un bērnu komandas un palika par jājamu guberņu.
viņiem bērnu komanda vēl skaitās Mārupe, bet tiem arī dikti bēdīgi iet - visi labie spēlētāji aizgāja un uztaisīja jaunu komandu pie Laviņa, tagad mazie mārupieši bērnu čempī pēdējā vietā, godam tur līdzi lielajam brālim...
, 2019-10-02 23:47, pirms 6 gadiem
norcha 172 rakstīja: No pats sev un ''vadībai'' tak pirms zāģa Pēterburgas gāzistiem sadziedāja tādas odas un šlāgerus, ka tas ''medus'' vēl ilgi cilvēkiem neizies no prāta. Reti narcistisks čekists patrāpījies.
nu lielais bigboss ļiļipuķins ir tieši tāds pats, tādus viņus ražoja savulaik
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-10-02 23:49, pirms 6 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: viņiem bērnu komanda vēl skaitās Mārupe, bet tiem arī dikti bēdīgi iet - visi labie spēlētāji aizgāja un uztaisīja jaunu komandu pie Laviņa, tagad mazie mārupieši bērnu čempī pēdējā vietā, godam tur līdzi lielajam brālim...
skaitās, jeb ir - ar pilnu atbalstu u.t.t. Un tā ir viena grupa vai vairākas? kāds/i vecums/i ?
, 2019-10-02 23:49, pirms 6 gadiem
als rakstīja: Labi vien ir ka Gudis ir prom no tā savickija vājprāta murga. Vismaz ir cerība, ka čalis varēs tagad arī mēģināt resterēt karjeru kaut kur Eiropā kā to jau ir izdarijuši jau n-tie mūsu ex-dinamieši.
nav viegli vārtsargam ko restartēt, ja viņu izmet uz ielas oktobrī.
, 2019-10-02 23:49, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: nu lielais bigboss ļiļipuķins ir tieši tāds pats, tādus viņus ražoja savulaik
Kā no padomju fabrikas, visi ar vienādu brāķi ceturkšņa beigās uz pohām taisīti.
, 2019-10-02 23:51, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Runcis atkal dižojas ar saviem ģeniālajiem bērniem
nu pastāsti man brūvera piegulētāja, kur un kā tad es dižojos? tad es varu apgalvot, ka tu dižojies ar to, ka zini, ko bruveris vakaros zem segas dara, jo to tu te apgalvoji, ka labi zinot, atceries? kas tad ir nožēlojamāk?
, 2019-10-02 23:53, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: nav viegli vārtsargam ko restartēt, ja viņu izmet uz ielas oktobrī.
Te viens īpaši pietuvinātais izteicās, ka Gudijs dīvānā dzer šampi un iesmej par Savickiju. Vai tā būtu zīme, ka restarts jau sācies?
, 2019-10-02 23:54, pirms 6 gadiem
Ko Saša Kerčs (seniors) dara? Varbūt uz pāris spēlēm var nolīgt to vienu iemest?
, 2019-10-02 23:55, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: skaitās, jeb ir - ar pilnu atbalstu u.t.t. Un tā ir viena grupa vai vairākas? kāds/i vecums/i ?
nezinu tik sīki, viņi vienkārši sociālajos tīklos vienmēr pozicionē Mārupi kā rd bērnu komandu, man liekas, ka pat uz formām ir neliela formāta rd logo... mūsu vecuma grupā viņi ir pēdējie, bet citās tomēr nav tik slikti...
, 2019-10-02 23:56, pirms 6 gadiem
Atkal kādam sovokam esmu uz sāpošajiem pirkstiem uzkāpis. Nabadziņi, gan jau Savickis pažēlos, kad iesiet šim kājas bučot.
, 2019-10-02 23:56, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Ko Saša Kerčs (seniors) dara? Varbūt uz pāris spēlēm var nolīgt to vienu iemest?
Viens viņš neko neizdarīs. Tad Balderis arī jāņem.
, 2019-10-02 23:57, pirms 6 gadiem
erred rakstīja: Mans domā to sliktāko variantu 😥😟😥
Hārtlijs lauzīs līgumu ar LHF....
Un viņu var saprast...🤕🤕🤕
Kāpēc sevi apkaunot!
Neliec vienādības zīmi šitam TRTD veidojumam un izlasei! TRTD tik uz papīra ir "izlases bāzes klubs", pēc fakta nekad tāds nav bijis un šobrīd LV top spēlētāji nespēlē TRTD.
, 2019-10-02 23:58, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Te viens īpaši pietuvinātais izteicās, ka Gudijs dīvānā dzer šampi un iesmej par Savickiju. Vai tā būtu zīme, ka restarts jau sācies?
nu es domāju ka viņš pēc šī var arī ieraut, nu vienu vakaru, lai gan triperī jau divi posti ka ''varbūt zviedrija'', bet tās ir reālas baumas, pie tam viens no autoriem ir valčara
, 2019-10-03 00:00, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: nu es domāju ka viņš pēc šī var arī ieraut, nu vienu vakaru, lai gan triperī jau divi posti ka ''varbūt zviedrija'', bet tās ir reālas baumas, pie tam viens no autoriem ir valčara
volxs vēl dzīvs? sen nebija manīts!
, 2019-10-03 00:01, pirms 6 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: viņiem bērnu komanda vēl skaitās Mārupe, bet tiem arī dikti bēdīgi iet - visi labie spēlētāji aizgāja un uztaisīja jaunu komandu pie Laviņa, tagad mazie mārupieši bērnu čempī pēdējā vietā, godam tur līdzi lielajam brālim...
tagad kaut ko atceros, ka par to runāja kad atvēra
mārupē halli un komandas satasīja, bet vairāk izskatās pēc ķekša, ka Liepāja un tagad Jelgava kā fārmi
, 2019-10-03 00:01, pirms 6 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: volxs vēl dzīvs? sen nebija manīts!
twiterī kaut ko iemurgo ik pa laikam
, 2019-10-03 00:02, pirms 6 gadiem
žēl to skatītāju,kas bija Arēnā..Var jau te lamāt hokejistus,bet meistarība paliek meistarība..Lai gan-atceros vecais Dinamo,ja pat kārtīgi pakāsa ACSK beigās parasti pacentās skatītāju priekam vismaz vienus vārtus iemest!Bet te nebija centības pat to izdarīt..
, 2019-10-03 00:03, pirms 6 gadiem
tomer priece stabilitate. 3 speles neviena iemesta gola
, 2019-10-03 00:03, pirms 6 gadiem
Salaks noteikti sēdēja ģērbtuvē uz beņķa un domāja b#a kur esmu ielīdis. Nu kas mani nah aiz mēles vilka piekrist šurp braukt
, 2019-10-03 00:04, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: twiterī kaut ko iemurgo ik pa laikam
jāpiesekojas nez, Olimpu uzskata/atzīst par veco Vilku reinkarnāciju? kādreiz kvēli atbalstījām...
, 2019-10-03 00:04, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: twiterī kaut ko iemurgo ik pa laikam
Valčara nepelnīti tika izmests no ekspertu saimes. Viņš vienmēr zināja kā nospēlējuši Namībijas "Lions" un kur meklējami jaunie talanti.
, 2019-10-03 00:06, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Valčara nepelnīti tika izmests no ekspertu saimes. Viņš vienmēr zināja kā nospēlējuši Namībijas "Lions" un kur meklējami jaunie talanti.
jā, man arī viņa pietrūkst, twiterī tomēr nav tas
, 2019-10-03 00:07, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: nav viegli vārtsargam ko restartēt, ja viņu izmet uz ielas oktobrī.
Neviens jau nesaka, ka būs viegli, bet gan jau kādām klubam tas NHL, AHL, KHL pieraksts karjerā būs gana saistošs. Neba nu Gudī tā vaina kā mēs redzam.... nav Gudis nekāds supervārstargs , bet nav arī tāds flops par kādu viņu šitā svētā nespējnieku brigāde ir uztaisijusi...
, 2019-10-03 00:08, pirms 6 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: jāpiesekojas nez, Olimpu uzskata/atzīst par veco Vilku reinkarnāciju? kādreiz kvēli atbalstījām...
neesmu manījis neko par OHL sakām pēdējā laikā, bet es vispār izlasu un aizmirstu, nav tak svarīgi, iespējams ir ar ko teicis
, 2019-10-03 00:09, pirms 6 gadiem
Tiešām,ja pēc vēl šāda zāģa Ankipāns vēl neprotas,tad pataisa galīgi sevi par muļķi!Spēlētāji jau sākumā centās,un spēlēja tīri labi,bet nu tie maiņu salikumi nu neštimmē,nu nav Lipsbergs piem 2.maiņas spēlētājs!
, 2019-10-03 00:09, pirms 6 gadiem
als rakstīja: Neviens jau nesaka, ka būs viegli, bet gan jau kādām klubam tas NHL, AHL, KHL pieraksts karjerā būs gana saistošs. Neba nu Gudī tā vaina kā mēs redzam.... nav Gudis nekāds supervārstargs , bet nav arī tāds flops par kādu viņu šitā svētā nespējnieku brigāde ir uztaisijusi...
Labs otrais vārtsargs top līmenī, tur nav ko filazofēt, paskatoties viņa karjeru
, 2019-10-03 00:10, pirms 6 gadiem
Jautājums Sporta centram:
Kāpēc atļaujat publicēt narkomāna Jāņa aicinājumus lietot?
Ir savtīgas interes, lai piesaistītu jaunatni atkarībām?
, 2019-10-03 00:11, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Valčara nepelnīti tika izmests no ekspertu saimes. Viņš vienmēr zināja kā nospēlējuši Namībijas "Lions" un kur meklējami jaunie talanti.
Līdz ar to mēs nezinām kur palikuši jaunie talanti, kas ir ļoti bēdīgi. Ir zināms tikai, ka vecāki pēc iespējas cenšas savus bērnus iekārtot ārvalstīs, cerībā, ka tas palielinās izredzes izaugt par labiem hokejistiem.
, 2019-10-03 00:15, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Līdz ar to mēs nezinām kur palikuši jaunie talanti, kas ir ļoti bēdīgi. Ir zināms tikai, ka vecāki pēc iespējas cenšas savus bērnus iekārtot ārvalstīs, cerībā, ka tas palielinās izredzes izaugt par labiem hokejistiem.
ar zaipi runājām, tagad ap 350 saskaitīti, ne tik sen Matulis runāja par 250. Tendence iet plašumā
, 2019-10-03 00:21, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: ar zaipi runājām, tagad ap 350 saskaitīti, ne tik sen Matulis runāja par 250. Tendence iet plašumā
Acīmredzot jā. Katrs jau tikai grib to labāko saviem bērniem.
, 2019-10-03 00:23, pirms 6 gadiem
Smieklīgi boji komentātori TV...
Kaut ko gvelza par lieliskām izspēlēm un zonas turēšanu 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
, 2019-10-03 00:24, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Acīmredzot jā. Katrs jau tikai grib to labāko saviem bērniem.
loģiski, tā bāzeskluba šņaga sevi šeit pierāda
, 2019-10-03 00:28, pirms 6 gadiem
Kas tur īsti ir ar Balceru ? Šīsdienas spēles lineup mav minēts, kā arī traumēto sarakstā neuzrādas
, 2019-10-03 00:29, pirms 6 gadiem
Kapēc neliek Vori vārtos,plosās kā zvērs,bet šie tik krievus lasa,laujot jaunajiem pazust!Bēdīgi,lai dod iespēju jaunajiem,lai saprot,var to vai nē!Mums veselu maiņu var paņemt,kuri ir talantīgi hokejisti!
Gudiju atlaida,kuru savējo vēl pret vēl sliktāku krievu iemainīs?
, 2019-10-03 00:31, pirms 6 gadiem
xvalchax rakstīja: Kas tur īsti ir ar Balceru ? Šīsdienas spēles lineup mav minēts, kā arī traumēto sarakstā neuzrādas
bij ziņa ka mēnesi vismaz nespēlēs
, 2019-10-03 00:35, pirms 6 gadiem
[quote banss]
Ja nu vienīgi aizmirsuši ierakstīt :

Senators: Scratched: Mikkel Boedker, Cody Goloubef

Injured: None

Maple Leafs: Scratched: Jason Spezza, Justin Holl, Timothy Liljegren

Injured: Zach Hyman (ACL), Travis Dermott (shoulder)
, 2019-10-03 00:53, pirms 6 gadiem
erred rakstīja: Jautājums Sporta centram:
Kāpēc atļaujat publicēt narkomāna Jāņa aicinājumus lietot?
Ir savtīgas interes, lai piesaistītu jaunatni atkarībām?
Daudzi komentāri ir uz naida kurināšanas robežas . Tas man īsti nepatīk ,bet tā jau mana vaina
, 2019-10-03 01:01, pirms 6 gadiem
SteveDavis rakstīja: Daudzi komentāri ir uz naida kurināšanas robežas . Tas man īsti nepatīk ,bet tā jau mana vaina
savulaik te bija 500+ komentu, tagad jau nav stresa, pie 0.7 vīri nedaudz papļāpā
, 2019-10-03 01:13, pirms 6 gadiem
xvalchax rakstīja: [quote banss]
Ja nu vienīgi aizmirsuši ierakstīt :

Senators: Scratched: Mikkel Boedker, Cody Goloubef

Injured: None

Maple Leafs: Scratched: Jason Spezza, Justin Holl, Timothy Liljegren

Injured: Zach Hyman (ACL), Travis Dermott (shoulder)
Comment: Coach D.J. Smith said Balcers (lower body) will be out for around a month, TSN 1200 Ottawa reports.
, 2019-10-03 06:58, pirms 6 gadiem
Viss, ko var teikt, Gudijs varbūt nav khl komandas pirmais numurs, bet tas ten teļu bars,vismaz 80% no tiem, ko mēdz saukt par uzbrucējiem,aizsargiem, nav derīgi arī prieks KHL komandas 4.maiņas.

Lai vai kā, meklējam vēl jaunus gk. Šie nedod pienesumu uzbrukumā.
, 2019-10-03 07:20, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: savulaik te bija 500+ komentu, tagad jau nav stresa, pie 0.7 vīri nedaudz papļāpā
Savulaik 500+ komentāri bija, jo hulim verbālo parāva visos laikos jau baigā netēma un pļāpa pie RD rakstiem bijusi.
, 2019-10-03 08:00, pirms 6 gadiem
xvalchax rakstīja: [quote banss]
Ja nu vienīgi aizmirsuši ierakstīt :

Senators: Scratched: Mikkel Boedker, Cody Goloubef

Injured: None

Maple Leafs: Scratched: Jason Spezza, Justin Holl, Timothy Liljegren

Injured: Zach Hyman (ACL), Travis Dermott (shoulder)
Balcers ievietots nevis IR, bet SOIR...
, 2019-10-03 08:01, pirms 6 gadiem
Kāds Bobam par izlasi paprasīja?
, 2019-10-03 08:08, pirms 6 gadiem
man īsti nav skaidri Ankepona gājieni ar varotčikiem, kad komanda sāk zāģēt, viņš aizmirst, ka uz beņķa ir otrs varotčiks? vispirms Gudi tur līdz beigām, kamēr saplosa. Tagad Salaku plosa? tas nav normāli, ne priekš viena vārtsarga. pilnīgs pofigisms un cirvisms valda...
kā viņš to pamato? jeb par to neviens viņam ar nejautā?
, 2019-10-03 08:12, pirms 6 gadiem
Sers f rakstīja: Izlases galvenais treneris piesmēja izlases bāzes klubu
Labi sacīts
, 2019-10-03 08:25, pirms 6 gadiem
zelts rakstīja: Viss ir reāli smieklīgi, tagad Juris teiks ka Ankipāns GM pie visa vainīgs, un padomei kā arī valdei teicams darbs! "Nabagi" galvā. Reāli aptaisījās ar pagājušās spēles interviju.... Nulllle vārtu tas ir p....ts.... Turpiniet tērēt naudu uz dinamo. Urā*3
Pa lielam pareizi jau Tu saki: Turpiniet tērēt naudu - bravo! Reiz Puče par šo visu pasmīkņāja: "sak, veči, jā tas ir kremļa projekts. Jā, tā ir krievu vēlme te kaut ko ietekmēt, bet kamēr viņi pumpē naudu šurp, lai mūsu džekiem ir aldziņas, vajag tik slaukt!"
Bet... nu ir mazliet citādi: pimkārt, mūsējos, kam tās lielās aldziņas, sāk atlaist un sportiskā pusē arī smird: mums jau nevajag čaļus, kas uzvaru neredz! Zaudētājus izaudzinās. Ja tā nauda aiziet salākiem šmalākiem, tad gan vairs nav jēgas no šī projekta.
, 2019-10-03 08:30, pirms 6 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Vajag nākt jaunam trenerim ar jaunu un svaigu redzējumu (vēlams ārzemniekam, ne krievam)
"Ārzemniekam, ne krievam"? Kas tad krievs ir? Vietējais?
, 2019-10-03 08:33, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Labākais komentārs pie šī raksta. +1. Var piekrist vai epiekrist, bet skaidri un saprotami bez rupjībām.
Vienīgi par to "Jurkam tak pašam galva uz pleciem" diezgan sačakarēja Jurkam ar visu savu galvu vajadzētu zust labi tālu, jo viņam neizdodas. Vienkārši neizdodas.
, 2019-10-03 08:39, pirms 6 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: atļaušos kārtējo reizi aicināt visus pieaugušos večus, kas te īd, bimbā, pārdzīvo un nervozē par komandu, kuras spēlētājiem un vadībai par jums nošpļauties - ieguldiet to naudu, ko jūs iztērējat biļetēs un nodzerat arēnā, savos bērnos! laižat viņus hokejā, futbolā, robotikas vai keramikas pulciņos - būs daudz vairāk pozitīvu emociju un iespēju ietekmēt rezultātu! paskatieties intervijas ar savicki - tas ir vecs čekistu maita, kuram jūs esati nulles vērtībā, viņam ir uzdevums ar lētiem izdevumiem turēt "latviešu" komandu khl čempī un bruverus krievijas informācijas telpā, bet, kā komandai tur iet, viņam pilnīgi pajāt, tāpat kā par tiem muļķiem tribīnēs
Lūk, šis ir labākais, ko šeit esmu lasījis. Precīzi sacīts.
, 2019-10-03 08:43, pirms 6 gadiem
Salākam pagaidām vidēji spēlē ielaisti 7 vārti, mainām nost..
, 2019-10-03 09:02, pirms 6 gadiem
Rādās ka beidzot visiem ir skaidrs ka Ankipāns un Ābols dodas jauna darba meklējumos!!!
Vadzis ir pilns
Gaisotne komandā ir kā demobilizācija armijā...kur visi zin ka palaidīs...bet nezin kurš būs pirmais un kurš pēc tam.
Ja jau iesākusies vainas meklēšana špīleros.....tad gala rezultātā tesienu dabu treneri,kuri kā tautā saka...IR STIEPUŠI GUMIJU tā vietā lai komandai gatavošanās laikā iedotu labu fizisko kondīciju...atlasītu vārgos...un izveidotu vismaz divus stabilus uzbrucēju trijniekus,kuri var dot rezultātu.
Vai jaunajā komandas modelī atradīsies vieta ZĪLEM...BALINSKIM...MEIJAM...PAVLOVAM...MĀRENIM un vēl dažiem sevi neapliecinājušajiem---lūk jaunā treneru korpusa pamatdoma.
Neaizmirsīsim ka ir aizsargi KULDA...BĀRTULIS...REDLIHS....tepat Eiropā ir pieejami uzbrucēji Dzierkals...Kulda...Bukarti un vēl pāris normālu spēlētāju,kuri sekmīgi aizvietos daiļslidotājus un nevarīgos mūžam perspektīvos jaunos...cerīgos,bet spēlēt nevarošos un pat negribošos-jo ir tikuši komandā,kur izaugsme ir tuva nullei.KAM ŠĀDI PERSPEKTĪVIE IR VAJADZĪGI-lūk treneru jautājums nevis neprašu ieteikumi sastāva komplektēšanā.
Komandu jāvada galvenajam trenerim....bet sponsoriem,īpašniekiem un citiem,kuri pinas pa kājām ir jāstāv malā
, 2019-10-03 09:07, pirms 6 gadiem
livs rakstīja: Rādās ka beidzot visiem ir skaidrs ka Ankipāns un Ābols dodas jauna darba meklējumos!!!
Vadzis ir pilns
Gaisotne komandā ir kā demobilizācija armijā...kur visi zin ka palaidīs...bet nezin kurš būs pirmais un kurš pēc tam.
Ja jau iesākusies vainas meklēšana špīleros.....tad gala rezultātā tesienu dabu treneri,kuri kā tautā saka...IR STIEPUŠI GUMIJU tā vietā lai komandai gatavošanās laikā iedotu labu fizisko kondīciju...atlasītu vārgos...un izveidotu vismaz divus stabilus uzbrucēju trijniekus,kuri var dot rezultātu.
Vai jaunajā komandas modelī atradīsies vieta ZĪLEM...BALINSKIM...MEIJAM...PAVLOVAM...MĀRENIM un vēl dažiem sevi neapliecinājušajiem---lūk jaunā treneru korpusa pamatdoma.
Neaizmirsīsim ka ir aizsargi KULDA...BĀRTULIS...REDLIHS....tepat Eiropā ir pieejami uzbrucēji Dzierkals...Kulda...Bukarti un vēl pāris normālu spēlētāju,kuri sekmīgi aizvietos daiļslidotājus un nevarīgos mūžam perspektīvos jaunos...cerīgos,bet spēlēt nevarošos un pat negribošos-jo ir tikuši komandā,kur izaugsme ir tuva nullei.KAM ŠĀDI PERSPEKTĪVIE IR VAJADZĪGI-lūk treneru jautājums nevis neprašu ieteikumi sastāva komplektēšanā.
Komandu jāvada galvenajam trenerim....bet sponsoriem,īpašniekiem un citiem,kuri pinas pa kājām ir jāstāv malā
Jopcik, Balinskis ir viens no stabilākajiem aizsargiem tajā brandžā..
, 2019-10-03 09:37, pirms 6 gadiem
katrs puika jums miz virsu-lupatas-savicki=cekist-vacies kopa ar kratekli un mesliem
, 2019-10-03 10:33, pirms 6 gadiem
Skatos, ka pat FUNS pēc 0,7 netur nervi un ir nopelnījis brīdinājumu
Tāds nesavaldīgs tas skolotājs ko diez bērni padomās
, 2019-10-03 11:17, pirms 6 gadiem
Par ko tik daži nepārdzīvo- par ''Dinamo"', par Jeļenu Ostapenko. . .pat par Latvijas futbola izlasi. . .
Kad Latvijas basketbola izlase ar visu Porziņģi nedabūja Eiropas čempī medaļas, tad gan bija jāpārdzīvo!!! Tad gan daži vēl treneri Bagiju cēla debesīs???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-10-03 11:30, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Ar 0,7 bija domāts rezultāts vai litrāža?
un kā pats, esi atkopies pēc šī trieciena?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-10-03 11:39, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Interesanti, ir jau gandrīz pusdienas pēc LV laika, bet nav nekādu jaunu ziņu ne DR gaidāmām radikālām pārmaiņām, ne arī par Boba turpmākiem plāniem sakarā ar Latvijas izlasi
Pēc tāda apkaunojuma Ankeponam būtu pašam sevi jāizmet uz ielas no Skanstes pūžņa un Savickijam jānošaujas kā čekas virsniekam!
pasērfoju citus resursus - par Bobu citur ar nekā nav - tukšums. diezgan dīvaini...
, 2019-10-03 11:41, pirms 6 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: bet tur tiešām kāds arī atbalstīja? vai vienkārši, aliņu dzerot, atsēdēja brīvbiļetes? manējais nekādu atbalstīšanu neesot redzējis
Tieši bērni arī atbalstīja, beigās pat pēc 0:7 smalkās balstiņās sauca - Dināmo, Dināmo...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-10-03 11:46, pirms 6 gadiem
Vai arī tagad atradīsies GUDRINIEKI, kas apgalvos, ka pie visa vainīgs GUDĻEVSKIS ???
Tikai tas, kurš nekā nejēdz no hokeja var domāt, ka vainīgais jāmeklē Dinamo vārtos !
Dinamo vārtos var ielikt labāko Pasaules vārtsargu - tik un tā nekas nemainīsies !!!
Jāmaina vismaz puse no visiem aizsargiem un uzbrucējiem !!!
Vienīgie, kuri patiešām nežēlo sevi - Makmilans un Sotnieks !!!
VISS !!!
, 2019-10-03 11:48, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Pēc tāda apkaunojuma Ankeponam būtu pašam sevi jāizmet uz ielas no Skanstes pūžņa un Savickijam jānošaujas kā čekas virsniekam!
pasērfoju citus resursus - par Bobu citur ar nekā nav - tukšums. diezgan dīvaini...
Pat Latvijas lielākais hokeja portāls tēvēnets nohaltūrējis!
, 2019-10-03 11:50, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Ir daudz kas darāms arī ārpus Hokeja un sporta aktualitātēm, tāpēc nav laika nekādu triecienu ķeršanai Domāju, ka čaļi vienkārši sāk atklāti noliet mačus, iemesli var būt ļoti dažādi, gribēšana atkratīties no Ankepona, protests pret Gudija atlaišanu, algu nemaksāšana un t.t.
Nedomāju ka tas bija žests Gudijam, drīzāk pret treneriem un resnajiem vai arī piķis.
, 2019-10-03 11:50, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Pat Latvijas lielākais hokeja portāls tēvēnets nohaltūrējis!
es nezinu kāda kārtība ir Avangardā, bet varbūt pieļauju, ka ir atteikts pieklājīgi vienkārši sakarā ar aizņemtību...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-10-03 11:57, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: DR fani nebūt nav tādi degradēti idioti, par kādiem te daudzi heiteri viņus padara Nodzēries bomzis tak nevar atļauties bieži apmeklēt arēnu, maksāt par abonementiem, turklāt regulāri braukt līdzās komandai uz tuvajiem un tālajiem izbraukumiem, tas viss maksā piķi un lielu piķi
tak paskaties uz funarinu - tip nedzer, tip nelamājas, bet ir lielāks deģenerāts par jebkuru foršstates bomzi! tāds ir ģinamas fans. Tik nejauc ar skatītāju, skatītāji ir dažādi un daudzi adekvāti, cik redzu apkārt, lielais vairums nosodīja Gudija izčakarēšanu, kaut tai pašā feisbukā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-10-03 12:49, pirms 6 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: bet tur tiešām kāds arī atbalstīja? vai vienkārši, aliņu dzerot, atsēdēja brīvbiļetes? manējais nekādu atbalstīšanu neesot redzējis
Trešajā periodā tribīnēs bija tāds klusums, ka varēja dzirdēt ko spēlētāji uz laukuma runā.
Un tad protams episkie fanu sektora saukļi pie 0:7 un 2 min līdz beigām - 'Uzvarēsim, pam pa ram pam pam pam..".
, 2019-10-03 13:27, pirms 6 gadiem
Man domāt, ka īsti nekas jau netiks mainīts, jo diez vai kādam tur ir ambīcijas uz ko vairāk. Protams, kluba vadībai ir nepatīkami, ka komanda ne tikai zaudē, bet zaudē pazemojoši, taču kopumā redzot kluba vadības sastāvu nevienam taču nekad nav bijušas šaubas, ka ne jau sportiskie sasniegumi ir šī kluba mērķis un ambīcijas. Jā, ir labi, ka kaut kas sanāk un lieliski, ja var tikt pleiofos, bet var taču vienkārši gadu no gada eksistēt, kas arī ir patiesais mērķis un par kaut ko īpaši vairāk nevienam galva īsti nesāp. Šī izpratne agri vai vēlu nonāk arī līdz treneru kolektīvam un spēlētājiem. Pēdējās pāris sezonas tam ir spilgts apliecinājums.