Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Dārziņš panāk izlīdzinājumu un bullīšos nodrošina uzvaru

Agris Suveizda

Dārziņš panāk izlīdzinājumu un bullīšos nodrošina uzvaru
Lauris Dārziņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Zaudējusi iepriekšējās piecās spēlēs, jau otro uzvaru pēc kārtas Kontinentālajā hokeja līgā svinēja Rīgas "Dinamo", kas savā laukumā atspēlējās un bullīšos svinēja panākumu pār Maskavas "Spartak" (4:3).

Pirmā pie iespējas spēlēt vairākumā tika Rīgas "Dinamo", kad sestajā minūtē pretiniekam divu minūšu pārkāpumu izprovocēja Kaspars Saulietis. Ginta Meijas un Krišjāņa Rēdliha metieni nebija precīzi un vairākums palika neizmantots, savukārt desmitajā minūtē jau "Dinamo" ceturtā maiņa pretinieku zonā atstāja komandu mazākumā.

Ja mazākumu rīdzinieki izturēja, tad 14 sekundes pēc Roberta Locāna atgriešanās laukumā gan "Spartak" atklāja rezultātu. Ne pārāk veiksmīgi no vārtiem izhāja Jūakims Ēriksons, kurš paspēja atpakaļ uz pirmo metienu, bet pie atlēkušās ripas tika Igors Radulovs, kurš to raidīja pustukšos vārtos (0:1). Drīzumā Maskavas klubs trāpīja arī pa "Dinamo" vārtu stabu, bet pirmās trešdaļas pēdējā minūtē Miks Indrašis panāca izlīdzinājumu. Indrašis pēc tālas Tomāša Kundrāteka piespēles pretuzbrukumā nokļuva pret Ati Engrēnu un raidīja ripu starp soma kājsargiem (1:1).

Otrās trešdaļas vidū "Dinamo" vairākumā jau izvirzījās vadībā. Pēc uzvarēta iemetiena Guntis Galviņš no zilās līnijas iešāva ripu tuvajā augšējā stūrī (2:1). Tomēr "Spartak" jau pēc divām minūtēm panāca izlīdzinājumu – Mets Gilrojs pēc piespēles no aizvārtes pārspēja Ēriksonu (2:2) – un 37. minūtē mazākumā atguva vadību. Trešos vārtus maskaviešu labā guva Jevgeņijs Bodrovs, kurš pretuzbrukumā perfekti trāpīja virs Ēriksona pleca (3:2).

Spēles 47. minūtē Rīgas "Dinamo" izdevās panākt izlīdzinājumu. Pretuzbrukumā neizdevās izkombinēt līdz tukšiem vārtiem, taču cīņā izveicīgākais bija komandas kapteinis Lauris Dārziņš (3:3). Ne pamatlaikā, ne pagarinājumā uzvarētājs netika noskaidrots, un komandām nācās izpildīt bullīšus. Gan Ville Leino, gan Dārziņš bija nesekmīgi un Radulovs otrajā sērijā trāpīja virs Ēriksona ķērājcimda (1:0), taču trešajā sērijā izlīdzinājumu panāca Indrašis (1:1). Ceturtajā sērijā gan Radulovs, gan Indrašis nebija sekmīgi, toties piektajā sērijā savu iepriekšējo kļūdu laboja Dārziņš un izrāva uzvaru - 2:1 bullīšos un 4:3 mačā.

Nākamo spēli Rīgas "Dinamo" aizvadīs piektdien, kad viesosies pie Arta Ābola trenētā un Edgara Masaļska pārstāvētā Toljati "Lada".

KHL, 1. oktobris

Rīgas "Dinamo" – Maskavas "Spartak" 4:3 (1:1, 1:2, 1:0, 0:0, 1:0)
Vārti: 11:31 Radulovs (Vasiļjevs) 0:1, 19:19 Indrašis (Kundrāteks) 1:1, 31:16 Galviņš (Seigo, Meija, vair.) 2:1, 33:31 Gilrojs (Radulovs, Kļimenko, vair.) 2:2, 36:04 Bodrovs (Potalovs, Jermakovs, maz.) 2:3, 46:41 Dārziņš 3:3, 65:00 Dārziņš 4:3
Metieni: 31:32
Soda minūtes: 8:10
Vārtsargi: Jūakims Ēriksons – Ate Engrēns

Rīgas "Dinamo" sastāvs

Jūakims Ēriksons (Jakubs Sedlāčeks); Guntis Galviņš - Stīvens Saigo, Tomāšs Kundrāteks - Krišjānis Rēdlihs, Kristaps Sotnieks - Aleksandrs Jerofejevs, Oskars Cibuļskis; Miķelis Rēdlihs - Tims Sestito - Gints Meija, Lauris Dārziņš - Ville Leino - Miks Indrašis, Kaspars Saulietis - Andris Džeriņš - Gunārs Skvorcovs, Nikolajs Jeļisejevs - Armands Bērziņš - Roberts Locāns.

  +3 [+] [-]

, 2015-10-01 22:50, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: te ir basketbola raksts? Kāpēc sporta veidi jājauc?
Ā, biju aizmirsis, ka pie hokeja atrodas cilvēki, kuri domā, ka fanojot par basketbolu nedrīkst par citiem sporta veidiem fanot un līdzi just...
Es vienkārši pasmejos par VEF jo tas ir bezjedzīgs klubs kurš maksā naudu ārzemju spēlētājiem no valst budžeta un nevar uzvarēt pat kaut kādu Valmieru. Turklāt spēlē tukšos šķuņos ne tā ka Dinamo uz kuru nāk tūkstošiem cilvēku. VEFs ir bezjēdzīgs klubs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-01 22:51, pirms 9 gadiem
hockeyfan1070 rakstīja: Vai tiešām šājā portālā nav normālu personu, ar kuriem varētu parunāt par šodienas spēli?...
Nē. Nav. Un nekad ari nebūs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-01 22:53, pirms 9 gadiem
Puikas cīnījās labi. Galvenais lai pulvers neaptrūkst pavasarī par ok vietu playoff!

  +2 [+] [-]

, 2015-10-01 22:53, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: ko tur runāsi? garlaicīga spēle, ar tizlu vārtsarga darbību un apšaubāmas kvalitātes hokejs
Pareizi. Interesantāk ir skatīties spāniski runājošo, līkrokaino pigmeju melnās formās bimbambolu

  +3 [+] [-]

, 2015-10-01 22:54, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Tik izmisīgi centies mani nokaitināt nožēlojami....un tāpat neatbild, kāpēc sporta veidi jājauc nožēlojami...
Es vienkāršu rakstu patiesību jo Dinamo ir labāks par VEF visos aspektos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-10-01 22:56, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: AAAAAAHAHAHAHAAAAAAA, pa tv6 tas bija vieglāk, nekā bērnam konfekti atņemt!

Uzsākta Rīgas "Dinamo" nākamās sezonas...

KUR TAD TAVS ABONEMENTS PALIKA, līdzjutēj?
Tu pat pa teļļuku nevienu spēli neesi noskatījies, viss tavs darbs ir rakstīt šet, cik khl un viss, kas saistīts ar krieviju, ir teicams un izcils.
Droši vien viegli dzīvot, pašam izstrādājot teorijas par citiem un pašam tām arī noticēt. Spriežot pēc neviltotās sajūsmas tieši tā arī ir! Kur es esmu teicis, ka man IR abonements? Kur es esmu slavējis Krieviju? KHL un hokejs ir teicams, tur nav ko noliegt katram pie skaidras apziņas esošam cilvēkam acīmredzamas lietas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-10-01 22:57, pirms 9 gadiem
Laabi, darīt nav ko, kā dinamo rakstus komentēt. Vēlreiz tikai apsveicu visus Dinamo līdzjutējus, ka jūs darāt tieši to, ko vatņiku trollis grib, lai jūs darāt. Prieks, ka jūs tādu esat pieņēmuši par savējo. Varat pat to justies lepni. totāls aitu bars.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-10-01 22:59, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: Laabi, darīt nav ko, kā dinamo rakstus komentēt. Vēlreiz tikai apsveicu visus Dinamo līdzjutējus, ka jūs darāt tieši to, ko vatņiku trollis grib, lai jūs darāt. Prieks, ka jūs tādu esat pieņēmuši par savējo. Varat pat to justies lepni. totāls aitu bars.
Darīt nav ko, Dinamo ienīstu, bet es to daru, daru, daru, daru un darīšu! Un šitāds cilvēks vēl mēģina šeit par auniem spriest...loģika mirsti!

  +1 [+] [-]

, 2015-10-01 22:59, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Droši vien viegli dzīvot, pašam izstrādājot teorijas par citiem un pašam tām arī noticēt. Spriežot pēc neviltotās sajūsmas tieši tā arī ir! Kur es esmu teicis, ka man IR abonements? Kur es esmu slavējis Krieviju? KHL un hokejs ir teicams, tur nav ko noliegt katram pie skaidras apziņas esošam cilvēkam acīmredzamas lietas!
Ne par velti Dinamo ir pats populārākais sporta klubs Latvija un cilvēki uz spēlēm nak pat vairāk nēkā uz Eiropas čempionātu basketbolā. Tapēc ka cilvēkus tas piesaista.

  -1 [+] [-]

, 2015-10-01 23:00, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: tu paliec arvien nožēlojamāks
Kāpēc jājauc sporta veidi?
Nosauc kaut vienu iemelu kāpēc nevar ??? Man patīk ka Dinamo ir labāks par VEF.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-01 23:01, pirms 9 gadiem
Ronis90 rakstīja: Ne par velti Dinamo ir pats populārākais sporta klubs Latvija un cilvēki uz spēlēm nak pat vairāk nēkā uz Eiropas čempionātu basketbolā. Tapēc ka cilvēkus tas piesaista.
Te jau saujiņa neveselo ar putām uz lūpām pauž pretējo....

     [+] [-]

, 2015-10-01 23:08, pirms 9 gadiem
Ronis90 rakstīja: Ne par velti Dinamo ir pats populārākais sporta klubs Latvija un cilvēki uz spēlēm nak pat vairāk nēkā uz Eiropas čempionātu basketbolā. Tapēc ka cilvēkus tas piesaista.
Par Eiropas čempi basī protams nepiekrītu, bet Latvijas sporta līdzjutēju lielākā problēma, manuprāt, ir tā, ka visi iet uz tā sporta veida spēlēm, kurš uz doto brīdi ir topā! No tā izriet, ka galvenais nav tas cik ļoti tev patīk konkrētais sporta veids, bet gan tas kur vairāk brien tauta! Tas liecina par cilvēku lielākās masas diletantismu un bezmugurkaulainību kā arī fanošanas tradīciju kā tādu neesamību!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-10-01 23:10, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: joprojām atbildēt nevar, tik nožēlojami

atbildot uz tavu jautājumu, tad jaukt nevar, jo tās ir divas dažādas lietas...
Es tev atbildēju uz jautājumu - Es vienkārši neredzu iemeslu kāpēc Dinamo rakstā es nevaru uzrakstīt ka Dinamo ir labaks par VEF

Nosauc kādu labu iemeslu kāpēc es to nevaru darīt ja man tā patīk?

  -1 [+] [-]

, 2015-10-01 23:12, pirms 9 gadiem
Spaceman rakstīja: Par Eiropas čempi basī protams nepiekrītu, bet Latvijas sporta līdzjutēju lielākā problēma, manuprāt, ir tā, ka visi iet uz tā sporta veida spēlēm, kurš uz doto brīdi ir topā! No tā izriet, ka galvenais nav tas cik ļoti tev patīk konkrētais sporta veids, bet gan tas kur vairāk brien tauta! Tas liecina par cilvēku lielākās masas diletantismu un bezmugurkaulainību kā arī fanošanas tradīciju kā tādu neesamību!
Dinamo cilvēkiem saistās ar Latvijas hoekja izlasi un hokeja izlase vienmēr ir bijusi topā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-10-01 23:15, pirms 9 gadiem
agdam rakstīja: Jā...un niks SakuKoivu ir skan latviski! Un fanošana par citu valstu lielklubiem(Barcelona,Real,MU,MC,un tā tālāk)ir ļoti patriotiska..Galvenais tikai izvēlēties kādu ārzemju grandu un letiņš gatavs fans! Bet mūsējie čaļi redz spēlē par krievu naudu un tāpēc jānoliek..
Kad spēlēja psrs laiku Dinamo un ,tad tur bija 80% krievu un...bet mēs mīlējām to komandu un neviens latvietis neko tamlīdzīgu nešļupstēja.
Lasu jau entos gadus šitos mīksto komentārus,saprotu,ka bezjēgā kautko teikt..Vienkārši riebjas šie "patriotiskie latvieši" ,kas savējos tik māk anonīmi nolikt.
Viva Barca, Viva Real ,Sūkā Rīgas Dinamo,un citi mūsējie.
Tā turpināt.
nav ka piebilt...labs komments!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-10-01 23:17, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Nē, Tu atbildēji ar pretjautājumu, kas nav atbilde!!!

Vari jau rakstīt, bet ar ko tieši labāks? VEF vismaz izcīna Latvijas čempiontitulu, kamēr DR vispār nevienu spēli neaizvada Latvijas čempionātā
Tu lasīt neproti? Mana atbilde bija - Es vienkārši neredzu iemeslu kāpēc Dinamo rakstā es nevaru uzrakstīt ka Dinamo ir labaks par VEF ja man tā patīk

Un Dinamo pilnīgi visaos aspeltos ir labāks par VEF.
VEF vienkārši ir otrāš šķiras produkts uz Dinamo fona.

  +1 [+] [-]

, 2015-10-01 23:18, pirms 9 gadiem
Pavlin2011 rakstīja: Damas un Kungi, es ceru ka mes sakam uznemt apgriezienus Visus ar uzvaru!
Keponi! Mēs ejam pēc vāzes!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-01 23:19, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: tu paliec arvien nožēlojamāks
Kāpēc jājauc sporta veidi?
Nez kāpēc netiek pieminēts handbols, volejbols, futbols?
Noteikti lielākā daļa basketbola fani ir normāli cilvēki, bet tas neadekvāto procents, starp bimbambolistiem ir vislielākais un izskatās ka viņiem pašiem jau riebjas basis. Ir bijuši gadījumi, kad TV rāda VEFa spēles, bet šeit turpinās smirdēšana un tā katru dienu, no rīta līdz vakaram, viņi sēž pie rakstiem par RD un kaut ko ķēzijās. Kura vēl sporta veida fani tā dara?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-10-01 23:20, pirms 9 gadiem
agdam rakstīja: Jā...un niks SakuKoivu ir skan latviski! Un fanošana par citu valstu lielklubiem(Barcelona,Real,MU,MC,un tā tālāk)ir ļoti patriotiska..Galvenais tikai izvēlēties kādu ārzemju grandu un letiņš gatavs fans! Bet mūsējie čaļi redz spēlē par krievu naudu un tāpēc jānoliek..
Kad spēlēja psrs laiku Dinamo un ,tad tur bija 80% krievu un...bet mēs mīlējām to komandu un neviens latvietis neko tamlīdzīgu nešļupstēja.
Lasu jau entos gadus šitos mīksto komentārus,saprotu,ka bezjēgā kautko teikt..Vienkārši riebjas šie "patriotiskie latvieši" ,kas savējos tik māk anonīmi nolikt.
Viva Barca, Viva Real ,Sūkā Rīgas Dinamo,un citi mūsējie.
Tā turpināt.
Tie nav latvieši, tā ir paaudze, kas uzaugusi nevis atbalstot sportu, bet gan praidus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-01 23:22, pirms 9 gadiem
Ronis90 rakstīja: Dinamo cilvēkiem saistās ar Latvijas hoekja izlasi un hokeja izlase vienmēr ir bijusi topā.
Man ļoti interesētu, kas notiktu ar šiem faniem, ja Latvijas hokeja izlase izlidotu no A grupas! Vai arī tad hokeja izlase viņiem būtu topā? Jo kā nekā ja tev patīk hokejs, tad nav svarīgi kurā divīzijā viņi spēlē, vai tomēr nē?