Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Latvijas hokeja čempionāts - vai tikai ķeksīša pēc?

Latvijas hokeja čempionāts - vai tikai ķeksīša pēc?
Nesen LHF plaši atzīmēja šo nozīmīgo jubileju, bet iespēju radīt laba līmeņa pašmāju čempionātu joprojām nav raduši.

Neilgi pirms 2012./2013. gada hokeja sezonas sākuma Latvijas Hokeja federācijas (LHF) oficiālā mājas lapā kļuvis pieejams vietējā čempionāta spēļu kalendāra projekts. Pēc tā izpētes man kā ierindas pašmāju hokeja patriotam gluži neviļus radās virkne jautājumu un pārdomas par pašmāju hokejā notiekošo.

Pirmais un svarīgākais jautājums - kā interesēs šis Latvijas čempionāta (LČ) spēļu kalendāra projekts tapis? Un atbilde nav tālu jāmeklē, jo jau pagājušā sezonā bija jūtams, ka LAČ startējošām komandām ‘’ Rīga/Prizma’’ un ‘’Juniors’’ ir problemātiski savienot spēlēšanu Krievijas Jaunatnes hokeja līgas ‘’B’’ grupā (MHL-B) ar cīņām nacionālajā čempionātā. Vairākas hokeja kluba ‘’Juniors’’ spēles Latvijas čempionātā tika pārceltas uz citiem datumiem, un bija arī citas problēmas ar šīs komandas startēšanu Latvijā. Piemēram, LHF izlikās nepamanām atklātu hokeja kluba ‘’Juniors” patvaļīgu lēmumu neizspēlēt dažas LAČ regulārā čempionāta spēles ar hokeja klubu ‘’Enerģija -Orakulas”, lai arī apstākļi to pieļāva. Parasti tik aktīvā uz dažādu soda sankciju piemērošanu LHF izlikās šo faktu nemanām. Neskatoties uz to, komandas visas sezonas garumā LAČ regulārajā čempionātā aizvadīja 36 spēles plus izslēgšanas spēļu sērijas, kas sākās no ¼ fināla. Nākamajā sezonā MHL-B čempionātā piedalīsies arī SK "Liepājas metalurgs-2’’ hokeja komanda.

Tas viss jau ir vēsture, tāpēc pievērsīsimies pašreizējās dzīves realitātei, atgriežoties pie strauji tuvojošās jaunās hokeja sezonas spēļu kalendāra projekta. Ko mēs to izpētot redzam? Vispirms to, ka šosezon LČ startēs astoņas komandas (pagājušā sezonā 10) - SK ‘’Liepājas metalurgs’’, HK ‘’Ozolnieki/MONARCH’’, DHK ‘’Latgale’’, ‘’SMScredit.lv’’, HK ‘’Zemgale/JLSS’’, HS ‘’Rīga/Prizma’’, HK ‘’Juniors’’ un SK ‘’Rīga’96’’. Šogad nespēlēs (pie šī jautājuma mēs vēl atgriezīsimies) "Energija-Orakulas" (Lietuva) un HS "Rīga/LSPA".

Tikai astoņas komandas čempionātā nav nekas traģisks, jo šāds komandu skaits LČ jau bijis arī iepriekšējās sezonās. Traģiskums sākas, saskaitot spēļu skaitu, kas katrai komandai jāaizvada nākamajā sezonā. Jaunajā sezonā kopumā tiek plānotas 112 spēles, tātad katrai komandai pa 28 spēlēm. Arī izslēgšanas turnīrā plānotas izmaiņas, jo tas sāksies tikai no pusfināla. Tas nozīmē, ka pusei LČ dalībnieku sezona beigsies ar šīm 28 spēlēm. Salīdzinājumam varu minēt, ka pagājušā sezonā dibinātājā Latvijas ‘’Entuziastu līgā’’ katrai komandai regulārā čempionātā ir plānotas 19 spēles, bet izslēgšanas spēles sākas no ¼ fināla, vai arī Austrijas EBEL un Baltkrievijas BAČ (abās līgās startē 11 komandas) ir vairāk par 50 spēlēm regulārajā čempionātā plus izslēgšanas spēles no ¼ fināla.

Ir saprotama LHF un klubu Direktoru padomes (izstrādā LČ spēļu kalendāru) vēlme atslogot LČ un MHL-B čempionātā vienlaikus startējošo trīs jauniešu komandu spēļu grafiku, bet tūdaļ rodas nākamais jautājums. Vai, cenšoties Krievijas paspārnē izaudzināt masveidā jaunos Latvijas hokeja talantus, mūsu hokeja vadība bez reālas spēļu prakses neatstāj virkni Latvijas spēlētāju, kuri jau pārauguši junioru vecumu? Mums taču ir pietiekami daudz piemēru, kad spēlētājs savu patieso meistarību parāda 25 gados vai pat vēl vēlāk. Tikai jābūt noteiktiem apstākļiem, lai viņš šo meistarību varētu attīstīt. Un viens no tiem ir regulāra spēļu prakse. Vai 28 spēles sezonā var uzskatīt par nopietnu spēļu praksi, vai arī mums atkal jācer, ka Krievija vai kāda cita Eiropas valsts mums pietiekamā daudzumā izaudzinās laba līmeņa hokejistus?

Latvijā hokeja talanti neaug katru gadu kā sēnes pēc lietus, tomēr arī tos, kuri mums ir, jāprot saskatīt un izaudzināt. Šeit gan ir jāpiebilst, ka liela daļa jauno spēlētāju pat negaida, kad viņi pārsniegs junioru vecumu un kļūs zināmā mērā nevajadzīgi Latvijas hokejam. Jaunieši vienkārši dodas meklēt laimi pasaules hokeja līgās. Kurš var pateikt, cik talantīgu hokejistu mēs tādējādi esam zaudējuši ?

Atgriežoties pie Lietuvas hokeja kluba "Energija" (Elektrēni) dalības LHF organizētajā pašmāju čempionātā jāsecina, ka atkal šis jautājums karājas gaisā, jo acīmredzot ir saskārušās divas pretējas intereses. Arī pirms pagājušās sezonas līdz pēdējam brīdim nebija izlemts, vai Latvijas hokeja čempionātam tiks piekabināts vārds "atklātais". Arī šobrīd nav īsti skaidrs, vai šī Lietuvas komanda startēs LČ. LHF nemin šādu faktu, bet Lietuvas kluba vadība savas valsts presē plaši stāsta par Elektrēnu ledus halles rekonstrukciju un hokeja kluba gatavību startēt LAČ. Izskatās, ka LHF manis jau iepriekšminēto iemeslu (komandu starts MHL-B) vārdā ir gatavi ziedot ilggadējo sadarbību ar mums draudzīgās valsts hokeja sabiedrību. Dīvaini, bet paši mēs ceram uz citu valstu hokeja čempionātiem, bet sniegt palīdzīgu roku kādai valstij, kurā hokejs nav tik attīstīts, negribam. Vēl jo vairāk, ka arī mēs no tā nebūtu zaudētāji.

Nobeigumā vien gribās teikt: Lipmana kungs un Latvijas hokeja klubu īpašnieki, varbūt pienācis laiks beigt imitēt darbību, un laiks ķerties pie reāliem darbiem? Pie tādiem darbiem, kuru mērķis būtu skaidrs Latvijas hokeja līdzjutējiem un varbūt arī pašai Latvijas hokeja vadībai.

Izmantotais resurss: Virslīgas čempionāta kalendāra projekts

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-28 17:48, pirms 12 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Es nekad neesmu apgalvojis, ka regulāri esmu gājis uz LAČ spēlēm.
Bet ne vienmēr interese par kādu konkrētu čempionātu izpaužas cik bieži kāds šī čempionāta spēles apmeklē.
Tikpat labi es varētu pajautāt tiem,kas šeit LV ļoti interesējas par NHL, uz cik NHL spēlēm viņi ir bijuši.
Atruna, ka mūsu klubiem neatmaksājas braukāt uz Elektrēniem neiet cauri, jo tagad braukāt uz Kišiņevu (un uz citām RU pilsētām) ir/būs n-tās reizes dārgāk.
Jāņem vērā, ka MHL līmenis ir augstāks, to nevar noliegt kautvai paskatoties uz mūsu MHL B komandu ieņemtajām vietām LAČ un ieņemtajām vietām MHL B. Prizma tur bija pilnīgs autsaiders, arī Juniors bija tuvu astes galam. Arī tīri skatoties uz spēlētāju statistiku, tad praktiski visi Juniora un Prizmas spēlētāji vidēji 10 spēlēs LAČ guva vairāk punktu vidēji 10 spēlēs MHL B.
Turklāt spēlētājiem šajā vecumā ir vajadzīga tā daudzveidība. Ir jau forši kā tāds Juniors LAČ var spēlēt pret Monarhiem, kreditoriem, Jelgavu un LM2, bet pārējās komandas tomēr ir līmeni zemākas.
Ja tas nebūtu nepieciešams, tad LHF varētu visās u12 -u18 grupās izveidot elites čempionātus kur spēlētu tikai LM un Rīga un 2 līmeni kur spēlētu pārējie. LM un Rīga varētu visu laiku spēlēt pret spēcīgu pretinieku. Savā starpā sezonā tiekoties pa 40 reizēm.
Junioriem ir vajadzīga daudzveidība, dažādi stili, dažādas pretinieku taktikas u.t.t. Viņi no tā tikai iegūst.
Vai tas ir tās naudas vērts lai uz turieni regulāri braukātu? Ja tas būtu MHL A līmenis, tad noteikti, bet tā kā tas ir MHL B, tad varam vēl pastrīdēties. Taču nenoliedzami, ja atmetam domu par izmaksām tad spēlēšana jaunajiem spēlētājiem dod daudz.
Kas attiecas uz leišiem, tad kā jau teicu, viņiem varētu piedāvāt variantu, ka viņi visas spēles aizvada izbraukumā. Kā to dara SKR 96.
Tad varbūt no viņiem būtu jēga. Taču viņi nav tik spēcīgi lai tas atmaksātos. Par to naudu katrs klubs sev varētu atļauties papildināt sastāvu ar kādu labu LAČ līmeņa top spēlētāju.
Un kā jau beigu beigās teicu, ja tā ir patiesība ko Matulis teica par direktorātu, tad ... šūmēšanās un pārmetumi Lipmanam šoreiz ir lieki, paši klubi vien ir vienojušies par šādu izspēles kārtību.

  +2 [+] [-]

, 2012-08-28 17:49, pirms 12 gadiem
Kolhoza_Ansis rakstīja: Un neaizmirsiisim par izlasi, nebuus mums kluba Kolhozaa - buus mums motiveeti speeleetaaji kas ar godu paarstaavees izlasi cempionaatos, taapat kaa tas biija pirms Ginamkas laikiem..
Nu jau gan tu sadzini buļļa mēslu – ja spēlētājs spēlē KHL, viņš būs nemotivēts, bet ja viņam būs līgums NLA, SM-liiga, Eliteserien vai citur, tā uzreiz motivācija pieaugs par 70%..

  -1 [+] [-]

, 2012-08-28 17:54, pirms 12 gadiem
jautrs būtu LAČ kurā dinamo riga jau būtu vieta pusfinālā. Pārējie pērtos, lai tiktu nopērti finālā.

     [+] [-]

, 2012-08-28 17:55, pirms 12 gadiem
Kolhoza_Ansis rakstīja: Un neaizmirsiisim par izlasi, nebuus mums kluba Kolhozaa - buus mums motiveeti speeleetaaji kas ar godu paarstaavees izlasi cempionaatos, taapat kaa tas biija pirms Ginamkas laikiem..
Slinkums rēķināt precīzi, bet ja parēķinātu pēdējos četros gados kopš ir RD izlases ieņemtās vietas un atsevišķi pārējos čempionātos kopš esam A grupā, tici man ka tas rādītājs būs stipri līdzīgs ap 10to vietu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-28 18:01, pirms 12 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Un uz MHL-B grupu atmaksāsies braukāt?
Ko Tu zini par MHL-B grupas komandām. Bet tikai,lūdzu, bez demagoģijas?
Nekas īpašs jau tur nav, Krievijas junioru otrais līmenis. lai arī krievi to neatzīst un saka, ka tā ir līdzvērtīga līga MHL A, tomēr nu tas ir tas pats kas ASV NAHL aiz USHL vai BCHL (piemēram) aiz CHL līgām.
Taču arī tas līmenis nav slikts un redzam, ka uz kopējā fona mēs tur vienalga esam vairāk statisti nevis varoņi.
Vai tas atmaksājas vai ne nezinu, tas vairāk jāprasa RD vai Prizmas vadībai, kas zin šīs izmaksas. Sakidrs ir tikai tas, ka alternatīvas tam šobrīd nav. Priekš belariem esam par šerpu, bet LAČ līmenis ir zemāks, turklāt tas ir ļoti nesakārtots čempionāts.
Un beigu beigās jāatceras, ka tie ir juniori, viņi strauji progresē un viņie vajag vidi ur progresēt. Pēctam šis progress apstāsies un tādi viņi arī paliks. Šis nav tas laiks, kad skaitīt naudu un domāt, vai atmaksājas vai nē. Jābīda viņus pēc iespējas augstākā līmenī.
Tu tak saviem bērniem dod visu labāko ko spēj dot?
Tu tak nesaki bērniem, ka jūs iesiet kādā kreisajā skolā un mācīsieties no kautkādām kreisajām grāmatām, jo es tā pragmatiski aprēķināju un sapratu, ka dārgākā skola ir labāka, bet ne tik laba lai man tas šodien atmaksātos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-28 18:03, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: Nu dikti asprātīgi...
Un tomēr... Dinamo Riga vs Liepāja vs Dpils nebūtu slikts fināls...

LV tirgus ir pārāk mazs, lai ar hokeja čempionātu pelnītu naudu, tāpēc tas vienmēr balstīsies uz mecenātismu - sponsoriem.
Ja būtu ieinteresētie sponsori, tad tas nebūtu neiespējami - kādas 4 spēles sezonā Dinamo varētu veltīt LV klubu superfinālam.
bet nu nopietni - LV hokeja tirgus būtu lielāks ar igauņu un leišu "asinīm". Esam hokeja līderi 3 valstu reģionā - darīsim visu, lai šo mantu eksportētu un vairotu kaimiņiem.

     [+] [-]

, 2012-08-28 18:07, pirms 12 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Var arī tā teikt, un galvenais iemesls tam,ka es ne pārāk interesējos par junioru hokeju.
Man nav ,atšķirībā no mūsu novadnieka playthegame, tik liela sāpe,kur un kādi juniori spēlē. Mani vairāk interesē tieši kur un kādi vīri spēlē.
Es sekoju līdzi junioriem tāpēc ka tur ir kam sekot līdzi. Mums ir tik tiešām laba jaunā paaudze. ja tīri uz skaitļiem skatāmies, tad juniori jau vairākus gadu pasaules čempionātos rezultātos apsteidz nacionālo izlasi, turklāt junioru čempionātos tik tiešām brauc labākie.

     [+] [-]

, 2012-08-28 18:12, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: Bet ko viņam darīt ja reģionos trūkst tās pašas sasodītās naudas, lai nodrošinātu tādus pašus treniņu apstākļus kā Rīgā un Liepājā, tādējādi radot nopietnu konkurenci zēnu/jauniešu komandām Latvijas robežās?
Tas vienalga neko nedos. Lai kādi treneri nebūtu jelgavā, Ogrē, D-pilī un citur, pat izcil;akais treneris nespēj katru puiku padarīt par hokejistu. Te der atcerēties kanādiešu teicienu par to, ka tikai 1 no 1000 puikām kas sāk spēlēt hokeju kādreiz nokļust līdz NHL.
Mums šo puiku 16 - 17 gadu vecumā ir ap 200-250 katrā vecuma grupā. tātad mums pēc kanādas standartiem būtu ik pa 4-5 gadiem jaizaudzina 1 spēlētājs, kurš kaut vienu spēli NHL nospēlē.
Tā patiesībā arī apmēram ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-28 18:19, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Tieši vakar skatījos tos reitingus. Vislaik bijām TOP 10 , bet kad izveidojās RD(man liekas pedejos 3 gadus) esam ārpus TOP 10
Tā jau nav RD vaina, drīzāk, jāsaka, ka vienkārši atsevišķi reģioni ir palikuši daudz spēcīgāki kā tas bija pirms tam. Piemēram Trijstūris Dānija-Norvēģija-Zviedrija sācis dot savus augļus, EBEL , kad piestaistīja slovēņus, ungārus, čehus, tas līmenis auga . Tajā pašā Francijā hokejs , izskatās, ka piedzīvo renesanci. Uz vienu RD to novelt noteikti nevar.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-08-28 18:30, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Tā jau nav RD vaina, drīzāk, jāsaka, ka vienkārši atsevišķi reģioni ir palikuši daudz spēcīgāki kā tas bija pirms tam. Piemēram Trijstūris Dānija-Norvēģija-Zviedrija sācis dot savus augļus, EBEL , kad piestaistīja slovēņus, ungārus, čehus, tas līmenis auga . Tajā pašā Francijā hokejs , izskatās, ka piedzīvo renesanci. Uz vienu RD to novelt noteikti nevar.
Drīzāk jau šajā gadījumā ir jārunā nevis par citu valstu progresu (kas ir nenoliedzams), bet gan par to, ka dažām Latvijas zvaigznītēm pēc pirmās lielās algas saņemšanas mīza*ls galvā sakāpis, kas liedz skaidri domāt un izvērtēt nepieciešamību pārstāvēt godam savu valsti.

     [+] [-]

, 2012-08-28 18:31, pirms 12 gadiem
simeks rakstīja: leiši jau tā ir gatavi spēlēt visas spēles izbraukumā. LAČ līmenis ir augstāks par MHL-B līmeni.
Ja viņi ir gatavi, tad nav divu domu, lai notiek.
Ļoti apšaubāms viedoklis

     [+] [-]

, 2012-08-28 18:37, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Drīzāk jau šajā gadījumā ir jārunā nevis par citu valstu progresu (kas ir nenoliedzams), bet gan par to, ka dažām Latvijas zvaigznītēm pēc pirmās lielās algas saņemšanas mīza*ls galvā sakāpis, kas liedz skaidri domāt un izvērtēt nepieciešamību pārstāvēt godam savu valsti.
Nepiekrītu, fakti runā par labu man. Par to, ka galvā sakāpis- redzi, katram hokejistam ir iespēja pārstāvēt vai nepārstāvēt savu izlasi, ar naudu tam nav nekāda sakara. Savukārt progress ir laba lieta, jo spēcīgāka paliek A divīzija, jo augstāks hokeja līmenis arī pašmājās.

     [+] [-]

, 2012-08-28 18:47, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Šobrīd leiši godam sastāda konkurenci un brauc pilnos sastavos.
Ne vienmēr.
Arī pēdējā sezonā viņi bija uz spēli Liepājā nepilnā sastāvā. Tā ir viena spēle, par kuru es droši atceros, iespējams, ka ir bijušas arī citas.

     [+] [-]

, 2012-08-28 18:51, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Drīzāk jau šajā gadījumā ir jārunā nevis par citu valstu progresu (kas ir nenoliedzams), bet gan par to, ka dažām Latvijas zvaigznītēm pēc pirmās lielās algas saņemšanas mīza*ls galvā sakāpis, kas liedz skaidri domāt un izvērtēt nepieciešamību pārstāvēt godam savu valsti.
Kā tu zini – tu esi ielīdis viņu galvās, ka ar pārliecību šādi apgalvo???

     [+] [-]

, 2012-08-28 19:20, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Nekas īpašs jau tur nav, Krievijas junioru otrais līmenis. lai arī krievi to neatzīst un saka, ka tā ir līdzvērtīga līga MHL A, tomēr nu tas ir tas pats kas ASV NAHL aiz USHL vai BCHL (piemēram) aiz CHL līgām.
Taču arī tas līmenis nav slikts un redzam, ka uz kopējā fona mēs tur vienalga esam vairāk statisti nevis varoņi.
Vai tas atmaksājas vai ne nezinu, tas vairāk jāprasa RD vai Prizmas vadībai, kas zin šīs izmaksas. Sakidrs ir tikai tas, ka alternatīvas tam šobrīd nav. Priekš belariem esam par šerpu, bet LAČ līmenis ir zemāks, turklāt tas ir ļoti nesakārtots čempionāts.
Un beigu beigās jāatceras, ka tie ir juniori, viņi strauji progresē un viņie vajag vidi ur progresēt. Pēctam šis progress apstāsies un tādi viņi arī paliks. Šis nav tas laiks, kad skaitīt naudu un domāt, vai atmaksājas vai nē. Jābīda viņus pēc iespējas augstākā līmenī.
Tu tak saviem bērniem dod visu labāko ko spēj dot?
Tu tak nesaki bērniem, ka jūs iesiet kādā kreisajā skolā un mācīsieties no kautkādām kreisajām grāmatām, jo es tā pragmatiski aprēķināju un sapratu, ka dārgākā skola ir labāka, bet ne tik laba lai man tas šodien atmaksātos.
Palasi ko Tambijevs saka par MHL-B čempionātu
Lipmans vēlas aizliegt jaunatnes klubiem spēlēt...

     [+] [-]

, 2012-08-28 19:23, pirms 12 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Vienkāršot sakot-nereti rodas priekšstats, ka LV hokeja klubu īpašnieki paši nesaprot/nezin tos mērķus kādu labā tie gatavi tērēt naudu iesaistoties LČ.
Cik to īsto hokeja klubu LV tad ir?
2! Tad vēl tie spēlē ar 2. vai 3. sastāvu.
Sākumā LHF būtu jāpadomā par hokeja sistēmas radīšanu, kur pa lielam svarīga ir piramīda nevis pliki junioru un pensionāru klubi! Tad varētu runāt par čempionātu!

  +1 [+] [-]

, 2012-08-28 19:44, pirms 12 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Palasi ko Tambijevs saka par MHL-B čempionātu
http://sports.delfi.lv/news/hockey/news/lipmans-velas-aizliegt-jaunatnes-klubiem-spelet-cempionatos-krievija.d?id=42628288
Es principā piekrītu Lipmanam, ka nevajag atļaut junioriem spēlēt MHL B un arī LM nevajag atļaut spēlēt BAČ vajadzētu piespiest HKR paralēli MHL A spēlēt arī LAČ. Ja izdotos savākt uz LAČ LM1 un HKR, tad varētu jau sākt domāt par kautkādu LAČ atdzīvināšanu. Iespējams tad savu vārdu hokejā atkal gribētu teikt arī Ogre.
Pluss vēl jāatceras, ka kādu dienu RD vajadzēs īstu fārmu, jo šī brīža HKR 92,93, 94 gadi nāks ārā no junioru hokeja un izskatās ka RD tur visus, kas prot slidot.
Kas tad cels to vietējā hokeja līmeni ja ne paši latvieši? Ja vietējā čempionātā spēlētu HKR, LM1, varbūt pat RD fārms, tad vienozīmīgi nebūtu jēgas no MHL B

     [+] [-]

, 2012-08-28 20:50, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Tas vienalga neko nedos. Lai kādi treneri nebūtu jelgavā, Ogrē, D-pilī un citur, pat izcil;akais treneris nespēj katru puiku padarīt par hokejistu. Te der atcerēties kanādiešu teicienu par to, ka tikai 1 no 1000 puikām kas sāk spēlēt hokeju kādreiz nokļust līdz NHL.
Mums šo puiku 16 - 17 gadu vecumā ir ap 200-250 katrā vecuma grupā. tātad mums pēc kanādas standartiem būtu ik pa 4-5 gadiem jaizaudzina 1 spēlētājs, kurš kaut vienu spēli NHL nospēlē.
Tā patiesībā arī apmēram ir.
Tad jau Latvijā un Somijā jābūt "-1" šķēpmetējam, bet zviedriem NHL tikai 3 spēlētājiem!

  +1 [+] [-]

, 2012-08-28 21:21, pirms 12 gadiem
Pagājušajā sezonā gandrīz visām lv komandām sanāca zaudēt punktus pret elektrēniem un arī tiem kam nenācās zaudēt brīžiem krietni nācās iespringt...nemaz nerunājot par prizmu, junioru un sk Rīga, kuri šķiet punktus zaudēja arī pret outsaideri lspa.

No liepājas uz dpili sanāk braukt vairāk nekā uz elektrēniem, rīgas komandām un jelgavai braukt uz liepāju un dpili arī nav nekāda pastaiga līdz ledusskapim, tā kā nav tik traki. Turklāt jau pērn leiši spēlēja tikai izbraukumā, ja nauda ir un ir kas spēlē, tad viņi pat ir vajadzīgi šeit.

Starpcitu RDinamo šobrīd vairāk nekā jebkad ir špīleri, kuri pa lielam tepat LAČā vien auguši un nekur diži ārzemju čempjos nav spēlējuši, labi ja BAČu apostijuši. Tāpat vēl jāatceras, ka tādus zvaigznes kā Indraši, Podziņu un citus dinamkas sistēmas jaunos Monarhs vēl pērn playoffos izvazāja 4-0 sērijā.

LAČam ir jaunā paaudze izaugusi un nav vairs tie slavenie uzvārdi, kas te kādreiz grieza, tāpēc liekas, ka līmenis ar zem katras kritikas, bet nav tik traki...domāju, ka nelielas veiksmes gadījumā LAČa dreamteams varētu likt RDinamkai krietni iespringt. Nespēlē tur pārcilvēki, pats zinu.

     [+] [-]

, 2012-08-29 01:25, pirms 12 gadiem
Un kuri ir tad tie piemēri,kad spēlētājs savu meistarību parāda pēc 25 gadiem? Man vienīgais,kas nāk prātā ir Ankipāns.