Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Uzbrucējus meklē arī Latvijā

Uzbrucējus meklē arī Latvijā
Oļegs Znaroks
Foto: Romualds Vambuts

Februārī Latvijas hokeja izlase spēlēs pārbaudes turnīrā Polijas pilsētā Sanokā. Galvenais treneris Oļegs Znaroks uz dažu dienu sagatavošanās ciklu aicinās septiņus vai astoņus spēlētājus no "Samsung" premjerlīgas, pirmdien vēsta laikraksts "Diena".

Kandidātu skaits, visticamāk, svārstīsies līdz pēdējam brīdim. Ja kāds leģionārs netiks vaļā no sava kluba, kāda vieta atbrīvosies vietējiem spēlētājiem. Uzmetot skatu Znaroka pirmajam sarakstam, kļūst skaidri atlases kritēriji vietējās līgas spēlētājiem.

Kandidātu skaitā ir viens vārtsargs Dmitrijs Žabotinskis un seši uzbrucēji — Vladimirs Mamonovs, Juris Štāls, Armands Bērziņš, Gints Meija, Edgars Brancis un Elviss Želubovskis.

"Varbūt aicināšu arī aizsargu Cibuļski," Znaroks liek noprast, ka apstākļu sakritības gadījumā iespēja pavērsies arī bijušajam U–20 izlases kapteinim.

Domājot par izlases nākotni divu, piecu vai pat desmit gadu perspektīvā, loģisks šķiet Znaroka lēmums izlasei piesaistīt "Rīga 2000" jaunās paaudzes uzbrucējus Meiju (20 gadu), Želubovski (21) un Branci (22). Taču jaunajiem gan jāatceras, ka izlasē jāspēlē labākajiem. Vienalga, vai ir tikai divdesmit vai jau krietni pāri trīsdesmit.

Vārtsargs Dmitrijs Žabotinskis (27) gan nav tik perspektīvs kā rīdzinieks Mārtiņš Raitums (22) un par viņu gadu vecākais Edgars Lūsiņš, taču liepājnieku priekšlaicīgi nevar norakstīt, ja viņš ir acīmredzami spraunāks par abiem jaunākajiem amata brāļiem. Tieši vārtsargu cīņa par vietu izlasē solās būt viena no Sanokas pārbaudes turnīra intrigām. Baltkrievijas Ekstralīgā spēlējošie Edgars Masaļskis un Sergejs Naumovs pret liepājnieku Žabotinski.

Izmantotie resursi:
Laikraksts "Diena"

1 2 62 komentāri

  -1 [+] [-]

, 2008-01-28 01:44, pirms 17 gadiem
raksts ne par ko, kā jau viss, ko raksta "Diena" :/

     [+] [-]

, 2008-01-28 01:53, pirms 17 gadiem
Brahmanim vēl jātrenējas?

     [+] [-]

, 2008-01-28 06:44, pirms 17 gadiem
Es tiešām nesaprotu kā uz izlasi var aicināt Mamonovu. Un Bērziņu arī laikam jau aicina tikai tāpēc, ka viņš ir Bērziņš. Rādās, ka atgriežas vecie laiki - vari spēlēt kā gribi, bet, ja neesi starp tiem, kurus aicina tradicionāli, tad viosticamāk nekad arī neuzaicinās.

     [+] [-]

, 2008-01-28 07:11, pirms 17 gadiem
Par Mamonovu piekrītu, par Bērziņu nu nez vari nosaukt kādu citu ko no LV čempja centra uzbrucējiem vajadzēja aicināt?

     [+] [-]

, 2008-01-28 07:51, pirms 17 gadiem
Interesanti, ka visu eSportistu prognozes par Sauliesa ieklausanu kandidaatos nav piepildiijushaas...
Nezinu, Mamonovu shosezon esmu maz redzeejis, tachu, manupraat, Zelubovskis tur ir ieljauts lieki.
A par Armandu Beerzinju - atcereesimies, ka 2007. PCh labaakaa mainja Latvijas izlasee bija Daarzinsh-Beerzinsh-M.Reedlihs.

     [+] [-]

, 2008-01-28 09:03, pirms 17 gadiem
Par Mamonovu runā kaut vai statistika. Varbūt es pārāk aisztāvu Bebru spēlētājus, bet Brahmanis pēdējā laikā gūst vārtus katrā spēlē.

  +1 [+] [-]

, 2008-01-28 09:16, pirms 17 gadiem
kasagrande,

zini, piekritiishu Tev, ka tas taa diivaini ir ar to Mamonovu - ja par LM, tad kaapeec ne Ozolu, Kulibabu vai Smirnovu. Un ja runaa par izveeli starp Mamonovu un Brahmani - tad manupraat, Mamonovam izredzes aizbraukt uz PCH ir stipri mazas un vinja vecumaa par perspektiivu runaat arii buutu smiekliigi. Savukaart Brahmani veel mieriigi vareetu saukt par perspektiivu un vinja iekljaushana sastaavaa buutu diezgan logjiska.

     [+] [-]

, 2008-01-28 09:44, pirms 17 gadiem
starp citu,
sodienas raksta NRA Matulis uzskaita jaunaakos SPL transfeerus:
"...Nedēļas beigās Latgale un ASK atrādīja arī savus jaunos kadrus. Daugavpilī atgriezies jau sezonas sākumā redzētais vārtsargs Romans Kousals, taču sestdien savainojuma dēļ atkal nav spēlējis. No Slovākijas galvaspilsētas Bratislavas uz Latvijas austrumiem atceļojuši divi gados jauni uzbrucēji – Lukāšs Muha (1985), spēlējis Slovākijas U-18, un Lukāšs Peks (1987). No Narvas uz Latgali pārbraucis arī Sergejs Seņins. Viens no ASK jaunajiem aizsargiem Dmitrijs Orlovs ir labi zināms no spēlēm Rīgā 2000, bet otrs aizsardzības balsts – Georgs Privozniks (1983) ir pirmais austrietis Latvijas hokejā. Privozniks ir spēlējis Austrijas jauniešu un junioru izlasēs, kā arī Austrijas līgā, bet šurp atbraucis no Čehijas otrās līgas (pēc spēka) kluba Berounsti Medvedi. Papildspēku gaida arī Liepājā (uzbrucējs no Krievijas), Piņķos (kāds aizsargs). 31. janvāris Eiropā ir pēdējā diena, kad vēl hokejisti var mainīt darbavietas..."
viss raksts ir sheit - nra.lv

  +3 [+] [-]

, 2008-01-28 09:53, pirms 17 gadiem
man gan liekas, ka raksts OK, tikai vajag to izlasiit nevis spriest peec paarstaasta esportaa. Mamonovs no LM izlasee vietu ir pelniijis mazaak nekaa Koreshkovs vai Smirnovs - shie divi vareetu atbilst Znaroka vecuma kriteerijiem laukumaa izskataas labaak par Mamonovu, pie tam Smirnovs ir apmeeram tikpat rezultatiivs. Tomeer, visticamaak, ar liepaajniekiem kaa reaaliem izlases kandidaatiem nereekjinaas, jo taadaa gadiijumaa njemtu Ozolu un Filjimonovu neskatoties uz vinju gadiem - no shiem pirmaas mainjas dzhekiem labuma buutu krietni vairaak gan par Mamonovu, gan par pusi no R2000 izsauktajiem

  +2 [+] [-]

, 2008-01-28 10:35, pirms 17 gadiem
"Vārtsargs Dmitrijs Žabotinskis (27) gan nav tik perspektīvs kā rīdzinieks Mārtiņš Raitums (22) ",
man jau liekas, ka Žabotinskis 22 g.v. bija krietni labāks par tag. Raitumu. Un vēl jau nevar zināt , vai Raitums kļūs vispār par ļoti spēcīgu Latvijas čempionāta vārtsargu.

  -3 [+] [-]

, 2008-01-28 10:36, pirms 17 gadiem
"Vārtsargs Dmitrijs Žabotinskis (27) gan nav tik perspektīvs kā rīdzinieks Mārtiņš Raitums (22) un par viņu gadu vecākais Edgars Lūsiņš, taču liepājnieku priekšlaicīgi nevar norakstīt, ja viņš ir acīmredzami spraunāks par abiem jaunākajiem amata brāļiem. "

Znarok tu esi klauns, apsties uz sezonas statistiku...

Tieši tā, vaig skatīties uz tiem kas spēļē nevis uz gadiem, tad kādā sakarā tu ņem "Meiju (20 gadu), Želubovski (21) un Branci (22). " ?

Paņem Mamonovu, Feldmani un Ozolu... To klaunu želubovski vispār izlasē redzēt nevajadzētu

     [+] [-]

, 2008-01-28 10:44, pirms 17 gadiem
Djavel,

zini, Tu ari esi klauns - nafig Feldmani izlasee??? 100 gadu mums vajadziigs mazizmeera aizsargs ar 1m74cm augumu!!!

     [+] [-]

, 2008-01-28 10:49, pirms 17 gadiem
Man tomēr Mamonovs neliek mieru. Ja viņš pasauktu uz izlasi jebkuru citu tāda līmeņaspēlētāju, bet kāpēc tieši Mamonovu? Tādēļ, ka Mamonovs ir spēkējis Znaroka mīļajā Freiburgā? Tas jau izskatš pēc savējo korišu bīdīšanas.

  +2 [+] [-]

, 2008-01-28 11:00, pirms 17 gadiem
Mamonovs vispār LM balansē uz 3 un 4 maiņas robežu un kapā izlasē??? Vot eta gavno

  -1 [+] [-]

, 2008-01-28 11:14, pirms 17 gadiem
kasagrande,

zini, daudz neesmu Mamonovu sosezon redzejis, tacu izskataas, ka vinjam vieta izlasee ir vairaak uz blata reekjina...
Tas pats ar Meiju, Zelubovski un Branci - nu neko tik dizhu vinji speeles pret Maskavas Dinamo neparaadiija, lai veelreiz njemtu visu mainju. Arii SPL peedeejaas speelees taa nav taa mainja, kas R2000 rezultaatu taisiitu.

     [+] [-]

, 2008-01-28 11:18, pirms 17 gadiem
"Papildspēku gaida arī Liepājā (uzbrucējs no Krievijas)" Diez no kurienes tad vēl LM varētu kādu pasaukt

Runājot par izlases kandidātiem, tad pilnīgi neredzu jēgu no Mamonova izsaukšanas, tā pat arī Želubovskis liekas garām.

Par Brahmani gribētos piekrist kasagrandem, bet kā Značox lēmis tā ir!

     [+] [-]

, 2008-01-28 11:19, pirms 17 gadiem
varbut tapec ka mamonovs ir spelejis izlase?
piekritu djavel ka nafig mums zelubovski?
abrags
kas pa to ka feldmanis ir maza auguma?vins un ivanovs ir un vienmer ir bijusi LM aizsardzibas balsti

     [+] [-]

, 2008-01-28 11:23, pirms 17 gadiem
nu ja, nav kas speelee, tad lai speelee tie, kas ir.....un sliktaak tik un taa jau iipashi nebuus....tikai lieli robi

  +3 [+] [-]

, 2008-01-28 11:26, pirms 17 gadiem
Piekrītu Znarokam, ka viena maiņa (ceturtā) uz izlasi ir jāņem no gados jauniem spēlētājiem- lai krāj pieredzi un audzē meistarību.

     [+] [-]

, 2008-01-28 11:28, pirms 17 gadiem
Abrags,
Kādēļ lai mums nebūtu vajadzīgs veikls, ātrs aizsargs, kurš tiek līdzi pretinieku uzbrucējiem bez ķeksēšanas? Latvijas izlasē kurš bija labākais aizsargs?
Cita lieta, ka Feldmanis nav pietiekami meistarīgs, un ir vājāks par tādu Jerofejevu, Pujacu.

  +1 [+] [-]

, 2008-01-28 11:53, pirms 17 gadiem
playthegame,
man tomēr liekas, ka tas nevar būt pamatojums, lai visu laiku iekļautu kādu kandidātos, kaut arī izlases spēlēs neko nav rādījis
Par Feldmani īsti nemāku pateikt, viņš visu laiku ir bijis stabils LM spēlētājs, bet vai ar to šoreiz pietiek, jo aizsargiem tā konkurence tomēr ir nopietnāka.

     [+] [-]

, 2008-01-28 11:55, pirms 17 gadiem
Ministrs,

nu vareetu domaat, ka mums gados jaunu izlasee tagad truukst - Daarzinsh, M.Reedlihs, Beerzinsh, Shtaals, G,Dzherinsh, tad veel iespeejams, Daugavinsh, A.Dzherinsh... man domaat, pireksh 4. mainjas ir jaanjem uz to briidi labaakie.

archy0,
es veel labi atceros to PCh (2003.g. Somijaa) - kad Feldmani buudiigie kanaadieshi vnk vienmeer malaa nostuuma...

  +3 [+] [-]

, 2008-01-28 12:01, pirms 17 gadiem
Arbags,

M.Reedlihs, Beerzinsh, Shtaals- šos vairs nevarētu saukt par jaunajiem!
Jaunie varētu būt - Daugaviņš, Bārtulis un citu viņu gadagājuma spēlētāji!

  +1 [+] [-]

, 2008-01-28 12:12, pirms 17 gadiem
to ministrs, manupraat, liidz 25 gadu vecumam gan var saukt par jaunu....
kraajaas gan pieredze, gan meistariiba...

  +1 [+] [-]

, 2008-01-28 12:18, pirms 17 gadiem
Agrāk par vecu uzskatīja spēlētāju virs 30 gadiem, par jaunu līdz kādiem 23 un labākais vecums skaitījās 22-27, šobrīd ar medicīnas attīstību un visādiem jauninājumiem treniņos spēlātāji dažkārt tikai zem 30 sāk tā nopietni atvēties un līdz 35 spēlē kā jauni džeki.

     [+] [-]

, 2008-01-28 12:38, pirms 17 gadiem
Es jau par veco Kerču! Protams ka Značoks viņu izlasē neņems?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-01-28 12:57, pirms 17 gadiem
Nu Štālam, Spruktam šogad būs 26 jau nu par jauniem nenosauksi, Bērziņam būs 25, Laurim Dārziņam, Miķelim Rēdliham, Guntim Džeriņam 23.
Eiročelendžos tomēr būtu jāuzspēlē 20-22 gadu vecajiem kas čempjos uzspēlēs pēc 2-3 gadiem. ja mēs paskatamies kas tad mums ir palicis LV čempī no 85.-88. gadiem tad vienīgie ko varbūt varēja paņemt ir Pečura, Straupe, Gricinskis, Daniličs ko tad vēl varēja paņemt? (Neesmu redzējis bet kādas atsauksmes par Puriņu?).

LM ko tad no LM ņemt Ozolu? Nu tad jau labāk Kerču vai Ignatoviču.
LM spēks šosezon slēpjās līdzvērtīgās 4 maiņās nevis izteiktos līderos (izņēmums varbūt vienīgi Lelens).

Par Mamonovu piekrītu tad jau labāk to pašu Pečuru vai Gricinski varēja paņemt, Smirnovu nu nez čalim tūlīt 27 bet šis joprojām viduvējība Samsunglīgā

  +2 [+] [-]

, 2008-01-28 12:59, pirms 17 gadiem
Abrags, 2008-01-28 07:51
.....
A par Armandu Beerzinju - atcereesimies, ka 2007. PCh labaakaa mainja Latvijas izlasee bija Daarzinsh-Beerzinsh-M.Reedlihs.
------
nu jaa Abrag, bet piekriiti, ka mainja Daarzinsh_Beerzinsh_M.Reedlihs balstiijaas galvenokaart uz maleejajiem- uz Daarzinja tehniku un Reedliha aatrumu, bet Beerzinja nopelni bija iistajaa vietaa pamaniities shaibai nuuju pielikt, lai skaitiitos rezultatiiva piespeele. galvenais iemesls, kapeec vinju jem, ir katastrofaalais centru truukums un ja jau vins ir iespeeleets, tad jaaturpina vien ir vinju vilkt, jo baigi prespektiivie centri kaut kaa aaraa nenaak. vispaar domaaju, ka tad, kad beidzot Karsums debitees izlasee (nu varbuut naakamgad beidzot) tad vinju liks centraa pie Daarziinja un Reedliha, bet Beerzinjam buus vieta citur(ja vispaar buus)

  -1 [+] [-]

, 2008-01-28 13:06, pirms 17 gadiem
Nu Mamonovs savulaik arī skaitījās ļoti perspektīvs. Arī Meiju, Želubovski mēs uzskatām par mazliet perspektīviem priekš izlases, bet lielas cerības uz viņiem neliktu.

  +1 [+] [-]

, 2008-01-28 13:12, pirms 17 gadiem
archy0,

Ja jaunos spēlētājus neiespēlēs starptautiskā līmenī, tad visi jaunie, kas patreiz skaitās perspektīvie pēc kāda laika būs nekam nederīgi!

     [+] [-]

, 2008-01-28 13:22, pirms 17 gadiem
hamleta_teeva_reegs

nu tu laid karsums ir labas malas uzbrucejs ne centrs

  +1 [+] [-]

, 2008-01-28 13:26, pirms 17 gadiem
volx

tu ari sapno
ilisko ir parak jauns un izlase ka aizsargam vinam ir praktiski nereali ieklut un gredzens gredzens jau ir 26 gadus vecs un spele laikam tresaja zviedrijas liga
es vel biju mazins puika kad vins jau speleja LM

  +1 [+] [-]

, 2008-01-28 13:33, pirms 17 gadiem
playthegame,

Gredzens un Iljiško spēlē nevis pēc spēka Zviedrijas trešajā, bet gan CETURTAJĀ līgā (SWE līgu rangs ir sekojošs: Elite, Allsvenskan, 1. divīzija, 2. divīzija u.t.t.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 62 komentāri