Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Metalurgs" šodien pret mājiniekiem

Andrejs Siliņš

"Metalurgs" šodien pret mājiniekiem
''Liepājas Metalurgs''
Foto: Aigars Prūsis

"Liepājas Metalurga" hokejisti šodien 21:00 aizvadīs otro spēli IIHF Kontinentālā kausa izcīņas D grupas turnīrā, Francijas pilsētā Ruānā tiekoties ar mājinieci "Rouen Dragons" un mēģinot tikt pie pirmā panākuma.

Vakar liepājnieki piedzīvoja bezierunu zaudējumu britu čempioniem "Coventry Blaze", kas aizvēra un arī atvēra mutes daudziem Anglijā spēlētā hokeja kritiķiem vai, drīzāk, atvēra acis tiem, kas vīpsnāja, sak, nevarot salīdzināt Latvijas un turienes hokeja līmeni...

Šodien "metalurgiem" nākamā cīņa, vakara mačā tiekoties ar mājinieci "Dragons", kas savā pirmajā spēlē vakar piedzīvoja minimālu neveiksmi papildlaikā pret Krakovas "Cracovia" - 1:2. Vienīgos vārtus francūžu labā iemeta Juliens Desrosjē, izmantojot skaitlisko sastāva pārākumu otrās trešdaļas sākumā. Pagarinājumā nebija pagājusi minūte, kad viesi no Polijas dienvidiem guva uzvaras vārtus.

"Patinoire de l'Ile Lacroix" arēnā ir vietas vairāk nekā 2700 hokeja līdzjutējiem, bet vakardienas mājinieku spēli apmeklēja mazāk nekā divi tūkstoši. Pašu zaudējums un arī šodienas pretinieku no Latvijas vēju pilsētas zaudējums neliek domāt, ka šovakar uz maču ieradīsies gauži vairāk klātienē spēli vērotgribētāju.

SK "Liepājas metalurgs" sastāvs:

Vents Feldmanis (C), Arturs Katulis, Edmunds Kniksts, Edgars Brancis, Gunārs Skvorcovs, Valērijs Fiļimonovs, Juris Štāls, Vitālijs Pavlovs, Valērijs Bobkovs, Nerius Ališauskas, Koba Jass, Vladimirs Mamonovs, Jurijs Navarenko, Māris Jučers (V), Jānis Andersons, Dmitrijs Žabotinskis (V), Toms Zeltiņš, Renārs Demiters, Krists Freibergs, Viktors Bļinovs, Lauris Bajaruns.

Spēļu kalendārs

DatumsLaiksKomandasRez.
26. novembris17:30Coventry Blaze – Liepājas metalurgs6:1
26. novembris21:00Rouen Dragons – Cracovia Krakow1:2P
27. novembris17:30Cracovia Krakow – Coventry Blaze
27. novembris21:00Liepājas metalurgs – Rouen Dragons
28. novembris17:00Cracovia Krakow - Liepājas metalurgs
28.novembris20:30Rouen Dragons – Coventry Blaze

     [+] [-]

, 2010-11-27 13:06, pirms 14 gadiem
Šajā sakarā Aigars vakar uzrakstīja labu komentu, kuram piekrītu par visiem 100:

+6 [+] [-]Ziņot
aigars076, 2010-11-26 21:17, vakar, atbildēt
Atcelt Ziņot

Tu to uzskati par ārkartas gadījumu, bet man vairāk zīmējās, ka tā ir tendence. Piederība Kanādai vien neko neizsaka!!! Nav jāmeklē spēks trešās škiras kanādiešos ir jaskatās kas nepareizi ir pie pašiem. Realitāte skarba- padsmit gadus pēc tam kad sākta būvēt Liepājas hokeja piramīda, šāds rezultats ir vairāk kā bēdīgs. Acīmredzot, ka nespējam laicīgi uztvert tendences pasaules hokeja attistībā un daudz ko esam palaiduši garām. Manuprāt, situācijai vajadzēja izskatīties tā, ka LM jau pāris gadus toni nosaka paša kluba jaunā maiņa un aizbraucot uz šādu turnīru jaunie liepājnieki sateš lupatās kaut kādus ''angļu'' profus. Savādāk priekš kam tērēt 10000 stundas un līdzekļus viena laba sportista izaudzināšanai? Tad saucam kanādiešus lai spēlē, jo mēs tāpat viņiem neko nevaram izdarit pēc tam, kad esam uzzinajuši kādas valsts pase viņiem ir.

     [+] [-]

, 2010-11-27 13:12, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Tieši tā vislabākais piemērs ir vakardienas spēle pret angļu klubu. Par to jau tas cepiens. Ivars mums te jau pāris gadus braukā pa ausīm par ignorētajiem izlases līmeņa spēlētājiem LM sastāvā, bet te tāda auksta duša pret angļu klubu, ko ta man tagad domāt, ka Latvijas izlases spēlētāji ir vajāka līmeņa par kaut kāda angļu vidusmēra klubu?
Loģiski ka nē. Tas ka Ivars runā par LM izlases līmeņa džekiem lai paliek....Volx ar savu Ozolnieku blici būtu gatavs pasludināt par izlases bāzesklubu. Skaidri redzams ka angļu klubu hokejs ir līmenis kurā spēlē attālaķi izlases kandidāti, domājams +/- tas pats LM līmenis ir. Bet ok, par līmeņiem nerunāsim, lai beidzas turnīrs.

     [+] [-]

, 2010-11-27 13:13, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Loģiski ka nē. Tas ka Ivars runā par LM izlases līmeņa džekiem lai paliek....Volx ar savu Ozolnieku blici būtu gatavs pasludināt par izlases bāzesklubu. Skaidri redzams ka angļu klubu hokejs ir līmenis kurā spēlē attālaķi izlases kandidāti, domājams +/- tas pats LM līmenis ir. Bet ok, par līmeņiem nerunāsim, lai beidzas turnīrs.
Tak par tiem izlases kandidātiem LM sakarā es to nebiju domājis nopietni

  +1 [+] [-]

, 2010-11-27 13:15, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Tak par tiem izlases kandidātiem LM sakarā es to nebiju domājis nopietni
es zinu ka Tu nedomāji nopietni, bet fakts ir tāds ka Ivars par to tēmu ir klaigājis.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-27 13:17, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: es zinu ka Tu nedomāji nopietni, bet fakts ir tāds ka Ivars par to tēmu ir klaigājis.
Pietam diezgn skaļi un pamatīgi ar asarām acīs no visa spēka

     [+] [-]

, 2010-11-27 13:22, pirms 14 gadiem
NAMEJS 99999 aka mr.pretruna

     [+] [-]

, 2010-11-27 13:24, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Pietam diezgn skaļi un pamatīgi ar asarām acīs no visa spēka
Katram gadās kļūdīties.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-27 13:26, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Katram gadās kļūdīties.
Diezin vai tur ar to ir kāds sakars. Man vairāk šķiet, ka tur ir tukša muldēšana un uzmanības trūkums, apzināta bezargumentu divkosīga oponēšana.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-27 13:31, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Diezin vai tur ar to ir kāds sakars. Man vairāk šķiet, ka tur ir tukša muldēšana un uzmanības trūkums, apzināta bezargumentu divkosīga oponēšana.
nu ir kā ir, vnk man negribas lai visiem LM nepatiktu tik tapēc ka Ivars ir no Liepājas. Viņš ir anonīms sc komentu drukātājs, LM ir reāla komanda. Latvijas komanda. Un mums jau to komandu nav tik daudz....

     [+] [-]

, 2010-11-27 13:33, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: nu ir kā ir, vnk man negribas lai visiem LM nepatiktu tik tapēc ka Ivars ir no Liepājas. Viņš ir anonīms sc komentu drukātājs, LM ir reāla komanda. Latvijas komanda. Un mums jau to komandu nav tik daudz....
Es un Tu arī esam anonīmi sc komentāru drukātāji un RD ir reāla komanda. Latvijas komanda. Un mums to komandu jau tik daudz...

  +3 [+] [-]

, 2010-11-27 13:37, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Es un Tu arī esam anonīmi sc komentāru drukātāji un RD ir reāla komanda. Latvijas komanda. Un mums to komandu jau tik daudz...
Nesapratu ko gribi pateikt? Ja mērķē uz to ko dara Ivars....gudrākais ko darīt ir nedarīt tāpat Bet nu tā ir lirika, ne es ta kādam tiesnesis, ne advokāts, katram sava galva, lai domā un dara kā sirds kāro. Man LM ir vienīgā komanda BAČā un atzīšos ka man BAČs patīk - vismaz klātienē skatoties ir ok. Un tur ir daži interesanti spēlētāji + pāris talsenieku, es dēļ Ivara šo komandu nīst nesākšu, lai ko viņš raksta par RD vai kaut mani personīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-27 14:01, pirms 14 gadiem
arhivs X rakstīja: Itin labi sevi noraksturoji. Varētu vēl šo to piebilst, bet lai nu paliek...
Ir tāds teiciens, ja nav ko teikt tad labāk paklusēt nevis tāds apjucis pēc LM kāsiena angļu klubam te meklē kaut kādus pašraksturojumus, smierinies ar skarbo realitāti.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-27 14:45, pirms 14 gadiem
Tiesraide itkaa sheit buus ---> Sporta tiesraides

     [+] [-]

, 2010-11-27 14:47, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Tak ko ņemās? Rīt katrs būs nospēlējis ar katru un tad +/- redzēs vai pret britiem bija likumsakarība un reālais spēku samērs vai kas cits. Tas pats RD ir izdupsēts ar 0:7 un 1:8, bet redz ka spēlē vēl tai pašā KHL.
Es arī neesmu nekāds LM fans, bet skumjākais šajā visā (pēc LM vakardienas kāsiena), ka daudziem tagad tiešām liksies, ka "BAČ ir sū*s, zems līmenis u.t.t." kaut reāli, domāju, tāds BAČ un angļu elite varētu būt apmēram (+/-) vienāda līmeņa čempji un LM pasmagā kāsiena iemesli var būt visdažādākie sākot no spēlētāju nenoskaņosānās, nepareizas taktikas izvēles uz spēli ("angļi" no kuriem liela daļa ir ziemeļamerikāņi spēlē tipisku ziemeļamerikas hokeju kamēr LM spēle vairāk Eiropas un krievu "kombinacionālo") u.t.t.... bet neba nu tapēc BAČ kā suga tagad (kā te dažu uzskata) būtu jāuzskata par "sū*u"... arī nešaubos , ka LM var spēlēt labāk nekā viņi to vakar izdarija!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-27 15:02, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Šajā sakarā Aigars vakar uzrakstīja labu komentu, kuram piekrītu par visiem 100:

+6 [+] [-]Ziņot
aigars076, 2010-11-26 21:17, vakar, atbildēt
Atcelt Ziņot

Tu to uzskati par ārkartas gadījumu, bet man vairāk zīmējās, ka tā ir tendence. Piederība Kanādai vien neko neizsaka!!! Nav jāmeklē spēks trešās škiras kanādiešos ir jaskatās kas nepareizi ir pie pašiem. Realitāte skarba- padsmit gadus pēc tam kad sākta būvēt Liepājas hokeja piramīda, šāds rezultats ir vairāk kā bēdīgs. Acīmredzot, ka nespējam laicīgi uztvert tendences pasaules hokeja attistībā un daudz ko esam palaiduši garām. Manuprāt, situācijai vajadzēja izskatīties tā, ka LM jau pāris gadus toni nosaka paša kluba jaunā maiņa un aizbraucot uz šādu turnīru jaunie liepājnieki sateš lupatās kaut kādus ''angļu'' profus. Savādāk priekš kam tērēt 10000 stundas un līdzekļus viena laba sportista izaudzināšanai? Tad saucam kanādiešus lai spēlē, jo mēs tāpat viņiem neko nevaram izdarit pēc tam, kad esam uzzinajuši kādas valsts pase viņiem ir.
Par LM "piramīdu" varu tikai piekrist.... pa lielam darbs ir vējā, jo nekādus labumus (jauno talantīgo spēlētāju) ziņā šī piramīda vēl nav devusi kaut pati tā "piramīda" pastāv jau 12-13 gadus.... + vēl "desertā" , ja arī ir (uzrodas) viņiem kāds labs jaunais, tad pārsvarā viņš (-i) tiek "marinēts" LM farmā kamēr viņa (-u) vietā lielajā komandā spēlē kaut kādi diezgan apšaubāmas kvalitātes ārzemnieki..... vot i visa LM "piramīda".... jēgas pa lielam no viņas nav nekādas..... pagaidām viņa "ražo" spēlētājus tikai LAČam.... vai tāds ir kluba un šo spēlētāju mērķis? Šaubos...

     [+] [-]

, 2010-11-27 15:10, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Par LM "piramīdu" varu tikai piekrist.... pa lielam darbs ir vējā, jo nekādus labumus (jauno talantīgo spēlētāju) ziņā šī piramīda vēl nav devusi kaut pati tā "piramīda" pastāv jau 12-13 gadus.... + vēl "desertā" , ja arī ir (uzrodas) viņiem kāds labs jaunais, tad pārsvarā viņš (-i) tiek "marinēts" LM farmā kamēr viņa (-u) vietā lielajā komandā spēlē kaut kādi diezgan apšaubāmas kvalitātes ārzemnieki..... vot i visa LM "piramīda".... jēgas pa lielam no viņas nav nekādas..... pagaidām viņa "ražo" spēlētājus tikai LAČam.... vai tāds ir kluba un šo spēlētāju mērķis? Šaubos...
Vēl jau nezin kas no piramīdas tur būs...pirmais nopietnais ir 91 gads un ja kāds pārītis izsitīsies tad jau būs +/- ok. Tagad jau bija jaspēlē tai paaudzē ko viens liepājnieks noraksturoja "priekš kuriem halli par vēlu uzcēla", respektīvi čaļi diezgan pavēlu sāka trenētie jo agrāk halles nebija

     [+] [-]

, 2010-11-27 15:21, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Vēl jau nezin kas no piramīdas tur būs...pirmais nopietnais ir 91 gads un ja kāds pārītis izsitīsies tad jau būs +/- ok. Tagad jau bija jaspēlē tai paaudzē ko viens liepājnieks noraksturoja "priekš kuriem halli par vēlu uzcēla", respektīvi čaļi diezgan pavēlu sāka trenētie jo agrāk halles nebija
91. gadam būtu jābūt tagad U-20 izlases kodolam.... a tā ir? Cik zinu iekš HK Rīga (U-20 "bāzes klubs") tikai Mickevičs laikam ir no Liepājas....

     [+] [-]

, 2010-11-27 15:26, pirms 14 gadiem
als rakstīja: 91. gadam būtu jābūt tagad U-20 izlases kodolam.... a tā ir? Cik zinu iekš HK Rīga (U-20 "bāzes klubs") tikai Mickevičs laikam ir no Liepājas....
kapēc bija jabūt? tapēc ka savulaik komentos tika pasludināti par nākotnews superzvaigznēm? redzēs ko uz izlasi paņems un tad ievērtēs....

  -1 [+] [-]

, 2010-11-27 15:38, pirms 14 gadiem
als rakstīja: 91. gadam būtu jābūt tagad U-20 izlases kodolam.... a tā ir? Cik zinu iekš HK Rīga (U-20 "bāzes klubs") tikai Mickevičs laikam ir no Liepājas....
Kāpēc Tu domā, ka HK ,,Rīga'' ir U-20 bāzes klubs?? Vai tāpēc ka dažs labs tā sludina??
Man gan tā nešķiet.
Attiecībā uz LM piramīdu jau n-tās reizes esmu rakstijis, un turpināšu rakstīt, ka dažs labs šai piramīdai vēlas uzgāzt pārāk smagu nastu,
Jā, piramīda eksistē tikai 12 gadus, un ja rēķina, ka no katra gadu gājuma šai piramīdā izdosies izaudzināt 2-3 labus augsta līmeņa jaunos spēlētājus. Tad šī piramīda sevi pilnībā būs attaisnojusi. ja rēķina, ka vidēji katrs mazais nākošā hokeja zvaigzne sāk uz slidām stāvēt no 4 līdz 5 gadiem, tad tas pats 91. gads ja diezgan vēlu sāka savas hokejistu gaitas. Pareizi jau huy norāda, ka 91. gads jau patiesībā ir tā paaudze, kas mazliet ir nokavējušies, bet pat neskatoties uz to U-18 un U-20 izlasēs jau spēlē vairāki no šī gada LM audzēkņiem.
Mums jabūt mazliet pacietīgākiem, un no LM piramīdas rezultātus mēs varam tā īsti prasīt pēc 4-5 gadiem.

     [+] [-]

, 2010-11-27 15:42, pirms 14 gadiem
Vispār Ivar par to nokavēto paaudzi es biju domājos 90tos un vecākus....

  +1 [+] [-]

, 2010-11-27 15:50, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Vispār Ivar par to nokavēto paaudzi es biju domājos 90tos un vecākus....
Arī 91 pirmais ir vēlā paaudze, jo 7 gadu vecumā šiem puišiem jau bija jabūt gana labai un sagatavotai, un nevis tikai jasāk kāpt uz slidām.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-27 15:51, pirms 14 gadiem
als rakstīja: 91. gadam būtu jābūt tagad U-20 izlases kodolam.... a tā ir? Cik zinu iekš HK Rīga (U-20 "bāzes klubs") tikai Mickevičs laikam ir no Liepājas....
apskaties Žoltoka kausa U20 izlasi - gandrīz puse no LM, uz turnīru Dānijā arī aizbrauca vairāki no LM... tā nu gluži nav, ka tikai Mickēvičs..

  +1 [+] [-]

, 2010-11-27 15:54, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Par LM "piramīdu" varu tikai piekrist.... pa lielam darbs ir vējā, jo nekādus labumus (jauno talantīgo spēlētāju) ziņā šī piramīda vēl nav devusi kaut pati tā "piramīda" pastāv jau 12-13 gadus.... + vēl "desertā" , ja arī ir (uzrodas) viņiem kāds labs jaunais, tad pārsvarā viņš (-i) tiek "marinēts" LM farmā kamēr viņa (-u) vietā lielajā komandā spēlē kaut kādi diezgan apšaubāmas kvalitātes ārzemnieki..... vot i visa LM "piramīda".... jēgas pa lielam no viņas nav nekādas..... pagaidām viņa "ražo" spēlētājus tikai LAČam.... vai tāds ir kluba un šo spēlētāju mērķis? Šaubos...
viena nianse - ar tādu 1 piramīdu Latvijā ir par maz: lai sistēma funkcionētu ir vajadzīgas vismaz 5-6 tāda piramīdas... kamēr tā nav, tikmēr tā atdeve ir niecīga... Pasaules prakse ir pierādījusi, ka uz vienu U20 komandu (un LM2 par tādu principā var uzskatīt) ir jābūt vairākām U18 komandām...

  +3 [+] [-]

, 2010-11-27 15:54, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Arī 91 pirmais ir vēlā paaudze, jo 7 gadu vecumā šiem puišiem jau bija jabūt gana labai un sagatavotai, un nevis tikai jasāk kāpt uz slidām.
ne tak. 7 gados sākt trenēties ir ok.

     [+] [-]

, 2010-11-27 15:56, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: kapēc bija jabūt? tapēc ka savulaik komentos tika pasludināti par nākotnews superzvaigznēm? redzēs ko uz izlasi paņems un tad ievērtēs....
Nu ne jau es vai Tu viņus par tādiem "sludinājām".... Vislaik (pēdējos gados) tika daudzināts cik "kruti" jaunie meči izskatās cik labi viņi vienu vai otru turnīru nokapāja u.t.t..... pagaidām neko no šiem jaunajiem tā īsti nekur arī nevar pamanīt... vienīgais liepājnieks kas kaut cik ir "paburzīts" (un atkal tikai "paburzīts" čalojot internetā) ir Zabis kas it kā varētu izaugt par lietas koku... starp citu! Derētu uzjautāt Ivaram kā lielam LM specam kapēc Zabis nav lielajā LM....? Tiešām kaut kādi leišu "puskoka lēcēji" ir labāki par šo kadru...?

     [+] [-]

, 2010-11-27 16:09, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Da labi! "Vēlā paaudze".... Es savā laikā Daugavas stadiona "pūslī" aiz trenera apļus sāku griezt (a la Šuplers ) tik savos 7-8 gados.... es sāku slidot (kā pīle), kamēr Ozo (kas arī bija mūsu grupā) jau slidoja kā lielais, jo bija gājis daiļslidošanā.... ja nemaldos arī viens krievu treneris toļi Rossija 2, toļi KHL.tv teica, ka tagad ir pilnīgi savādāka sīko čaļu sagatavošana nekā tas bija agrāk, kad hoķī jaunie čaļi sāka trenēties tikai no 7-8 gadu vecuma.... tagad sīkie sāk trenēties (slidot) jau no tiem 5 gadiem vai pat agrāk....
Nenoliedzami, ka arī pat padsmit gados var sākt trenēties (Kasparaiša variants), bet kaut kur lasiju, ka optimālais vecums esot 4-5 gadi, kad puiku jasāk likt uz slidām.

     [+] [-]

, 2010-11-27 16:09, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Arī 91 pirmais ir vēlā paaudze, jo 7 gadu vecumā šiem puišiem jau bija jabūt gana labai un sagatavotai, un nevis tikai jasāk kāpt uz slidām.
Da labi! "Vēlā paaudze".... Es savā laikā Daugavas stadiona "pūslī" aiz trenera apļus sāku griezt (a la Šuplers ) tik savos 7-8 gados.... es sāku slidot (kā pīle), kamēr Ozo (kas arī bija mūsu grupā) jau slidoja kā lielais, jo bija gājis daiļslidošanā.... ja nemaldos arī viens krievu treneris toļi Rossija 2, toļi KHL.tv teica, ka tagad ir pilnīgi savādāka sīko čaļu sagatavošana nekā tas bija agrāk, kad hoķī jaunie čaļi sāka trenēties tikai no 7-8 gadu vecuma.... tagad sīkie sāk trenēties (slidot) jau no tiem 5 gadiem vai pat agrāk.... Kanādā , cik zinu, vispār pirmais ko sīkajiem liek (sākt) darīt ir slidot daudz un dikti (pirmos pāris gadus) pirms vispār māca ko tālāk no hokeja gudrībām....

     [+] [-]

, 2010-11-27 16:20, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: apskaties Žoltoka kausa U20 izlasi - gandrīz puse no LM, uz turnīru Dānijā arī aizbrauca vairāki no LM... tā nu gluži nav, ka tikai Mickēvičs..
Jo interesantāk būs pavērot, ko tad šogad iespēs mūsu U-20 izlase.... Par tām piramīdām runājot..... Rīgā ir pāris hokeja skolas bez "piramīdām" kas pagaidām tīri labi piegādā (turpina piegādāt) kadrus visām izlasēm.... protams 5-6 normālas piramīdas būtu neslikti, bet zinot, kas darās perifērijās (izņemot varbūt Liepāju), kur nevienam nav naudas, tad baidos, ka mums tuvākajā laikā šādu piramīdu izveide vēl kaut kur citur (izņemot Rīgu vai Liepāju) "nedraud"....

     [+] [-]

, 2010-11-27 16:29, pirms 14 gadiem
p.s. Vēl, domāju, kas ir būtiski - nevis piramīdu kvantitāte, bet kvalitāte.... tas, ka piem. būs kādreiz te teiksim kādas 50 piramīdas vēl nenozīmē, ka no viņām visām tad būs liela jēga, jo atbilstošu (kaut cik jēdzīgu) bērnu treneru ir tik cik ir un, cik zinu, dikti vairāk viņu pagaidām nepaliek....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-27 17:41, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Visu laiku Lipmans,Tambijevs u.c. pievaldījās skaitīt mantru par kādu bāzes klubu bet als tik turpina durt vecajā garā.Tādi bāzes klubi nekādu labumu nedod un nevar pastāvet jo tikai izlaiž spēlētājus un tāpēc atiecīgi arī rezultāti pakaļā.
Pelēci! Als neko neturpina "durt"... Par to "bāzes klubu" (ja runājam tieši par HK Rīgu)..... ne es viņus tā nosaucu, ne izdomāju tapēc arī liku to "bāzes klubu" pēdiņās.... bet kur nu Tu tādus "sīkumus" pamanīsi! Tālāk dodu dažas noderīgas saites par "bāzes klubu/ komandu" sauc kā gribi, kur ir pieminēts tieši vārdi "bāzes klubs(komanda)"!

Latvijas U-20 izlase. versija “2010...
Apollo - Sports: Zināmi HK «Rīga» konkurenti...

p.s. par labumiem vai nelabumiem ne mums spriest! Laiks rādīs....

  -1 [+] [-]

, 2010-11-27 19:02, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Nu ne jau es vai Tu viņus par tādiem "sludinājām".... Vislaik (pēdējos gados) tika daudzināts cik "kruti" jaunie meči izskatās cik labi viņi vienu vai otru turnīru nokapāja u.t.t..... pagaidām neko no šiem jaunajiem tā īsti nekur arī nevar pamanīt... vienīgais liepājnieks kas kaut cik ir "paburzīts" (un atkal tikai "paburzīts" čalojot internetā) ir Zabis kas it kā varētu izaugt par lietas koku... starp citu! Derētu uzjautāt Ivaram kā lielam LM specam kapēc Zabis nav lielajā LM....? Tiešām kaut kādi leišu "puskoka lēcēji" ir labāki par šo kadru...?
Jo ilgak Zabis paliks Latvija un Liepaja jo talak bus no laba hokeja.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-27 19:14, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Nu ne jau es vai Tu viņus par tādiem "sludinājām".... Vislaik (pēdējos gados) tika daudzināts cik "kruti" jaunie meči izskatās cik labi viņi vienu vai otru turnīru nokapāja u.t.t..... pagaidām neko no šiem jaunajiem tā īsti nekur arī nevar pamanīt... vienīgais liepājnieks kas kaut cik ir "paburzīts" (un atkal tikai "paburzīts" čalojot internetā) ir Zabis kas it kā varētu izaugt par lietas koku... starp citu! Derētu uzjautāt Ivaram kā lielam LM specam kapēc Zabis nav lielajā LM....? Tiešām kaut kādi leišu "puskoka lēcēji" ir labāki par šo kadru...?
Zabis ārste lauztās rokas sekas.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-27 19:24, pirms 14 gadiem
OT.vinnēsim tos varžēdājus