Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Pelšs: "Manas priekšrocības ir ātrums un metiens"

Juris Miņins
Juris Miņins

Pelšs: "Manas priekšrocības ir ātrums un metiens"
Kristiāns Pelšs
Foto: oilkings.ca

Īsi pirms Rietumu hokeja līgas (WHL) izslēgšanas spēļu sākuma Latvijas hokejists Kristiāns Pelšs sniedza nelielu interviju "Edmonton Journal" žurnālistiem, kurā stāstīja par savu pirmo sezonu pasaules vadošajā junioru hokeja līgā.

"Edmonton Journal" žurnālisti pirms Edmontonas "Oil Kings" starta WHL izslēgšanas spēlēs (atgādināsim, ka pirmais mačs notika aizvadītajā naktī un tajā "naftas karaļi" piekāpās Redīras "Rebels" ar 3:5) tikās ar Latvijas hokejistu Kristiānu Pelšu, lai noskaidrotu viņa domas par aizvadīto regulāro sezonu un apvaicātos par iejušanos jaunā hokeja sistēmā.

Kanādas žurnālisti uzreiz atzīmēja, ka Kristiānam šī sezona bija ļoti saraustīta, jo sākumā punkti krājās ļoti lēni, bet sezonas otrajā pusē Kristiāns uzbrukumā "spīdēja" epizodiski – rezultatīvās sērijas nomainot ar vairāku maču "kluso periodu".

Intervijā Latvijas jaunais talants stāsta, ka sākumā iejusties jaunā komandā un jaunā dzīves vidē bijis visai grūti, jo angļu valodas zināšanas nebija tik labas kā varētu vēlēties, tāpēc dažkārt bija problēmas saprast trenera uzstādījumus, taču komandas biedri viņam palīdzēja un nu jau ir daudz labāk. Tāpat Kristiāns atklāja, ka izbraukumos viņš tiek salikts kopā ar citu ārzemnieku, čehu Mareku Hrbu un savā starpā viņi sazinās angļu valodā.

Tāpat žurnālisti atzīmēja, ka Kristiāns ir pirmais spēlētājs "Oilers" un "Oil Kings" komandas vēsturē, kurš vienā vasarā ir ticis draftēts abu komandu sastāvā. Savukārt pats hokejists atzina, ka "Oilers" lēmums izvēlēties tieši viņu, bija liels pārsteigums. Lēmums doties pāri okeānam viņam arī neesot bijis grūts, jo pašlaik ir tikai viens mērķis – mēģināt iekļūt NHL komandas sastāvā.

Savukārt skaidrojot šīs sezonas otrās puses veiksmīgo spēli, preilēnietis atklāja, ka sezonas sākumā viņš spēlēja vienādos sastāvos, bet tās otrajā pusē treneris viņam uzticējās arī veidojot vairākuma izspēles, tāpēc arī tika gūti punkti. Tāpat Pelšs atklāja, ka šīs sezonas laikā viņš ir kļuvis arī masīvāks, kas ļoti noder spēlējot Kanādas hokeja līgās. Tāpat, vaicāts par saviem plusiem, spēlētājs atbildēja: "Iespējams, tas ir slidošanas ātrums un metiens."

"Edmonton Journal" pārstāvis interesējās arī par Latvijas hokeju – U-20 komandas sasniegumiem, vietējo čempionātu un vietējās sabiedrības attieksmi pret Kontinentālo hokeja līgu. Kristiāns atbildēja, ka U-20 čempionāta laikā komanda paveica labu darbu un iekļuva Elites divīzijā, taču nākamgad Kalgari pilsētā (Elites divīzijas PČ'12 notiks Albertas provinces pilsētās Edmontonā un Kalgari) jau būs pavisam cita komanda, jo daudzi ir "par vecu" šai izlasei. Tāpat jaunais hokejists atklāja, ka Latvijas hokeja līmenis nav tika augsts, lai labākie spēlētāji tajā varētu progresēt, tāpēc ir jādodas spēlēt uz ārzemēm – Baltkrieviju vai Krieviju. Savukārt, lai arī cik populāra būtu KHL, pēc Kristiāna domām, NHL ir Pasaules vadošā hokeja līga un tieši tāpēc viņš arī ir devies uz Ziemeļameriku.

Atgādināsim, ka Rietumu hokeja līgas "play-off" pirmās kārtas otrā spēle starp Edmontonas "Oil Kings" un Redīras "Rebels" norisināsies jau gaidāmajā naktī un šo maču, samaksājot nepilnus septiņus ASV dolārus, varēs vērot WHL oficiālajā mājaslapā.

Izmantotie resursi:
Edmonton Journal | Latest Breaking News |...

     [+] [-]

, 2011-03-26 13:52, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Visspilgtākais piemērs, manuprāt, ir Patriks Hornkvists - 2005. gada drafta pēdējais numurs, kurš tagad, jau otro sezonu, spēlē Nešvilas komandas pamatsastāvā - 180 mačos 51+46.

Par to laimes spēli... protams, nekas nav garantēts, taču ja esi draftēts augstākā kārtā, tad uzticības kredīti uzreiz tiek doti lielāki.
skatoties tai pašā 2005 g. draftā( jaunākus draftus neņemsim, jo tur spēlētāji ir vēl pārāk jauni, tātad viņu karjeras rādītāji NHL vēl nav pārāk objektīvi). No 1. un 2. kārtas 60 hokejistiem aptuveni 40-45 ir NHL komandu pamatsastāvos. No pārējiem 170 draftētiem, tikai aptuveni 20 !!!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-03-26 14:04, pirms 14 gadiem
sweges rakstīja: Es jau vienreiz rakstīju ka nevajag nenovertēt pretinieku.Visur eiropā hokeja limenis iet uz augšu(izņemot LV).Ar tiem pašiem Japāņiem visas spēles cik ir bijušas ir musējiem gājis ļoti grūti.Tā ka nevajag skriet laikam pa priekšu un piedalities tiešām ar specigāko U18 sastāvu.
Piekrītu ka ar spēcīgāko sastāvu,jo dažiem 94. kas iekļauti sastāvā tur nav ko darīt šogad.Ar to vien ka mūs sauc par talantīgāko gadu nepietiek.Nezinātājiem :sastāvs jau ir un kandidātu saraksts ir acu aizmālēšanai Pēc viena treniņa (atkal pieklājības pēc)notiks feiscontrole un tiks atkabināti 10 nolemtie(kuri ir jau zināmi )

     [+] [-]

, 2011-03-26 14:13, pirms 14 gadiem
rudzs rakstīja: Piekrītu ka ar spēcīgāko sastāvu,jo dažiem 94. kas iekļauti sastāvā tur nav ko darīt šogad.Ar to vien ka mūs sauc par talantīgāko gadu nepietiek.Nezinātājiem :sastāvs jau ir un kandidātu saraksts ir acu aizmālēšanai Pēc viena treniņa (atkal pieklājības pēc)notiks feiscontrole un tiks atkabināti 10 nolemtie(kuri ir jau zināmi )
Kaa redzeejaam olimpiadee, tad ari 1994gadiem, tur ir ko darit.
Protams, ari uzskatu, ka sastaavs nav tas optimaalaakais, jo no 1993/1994 vareetu sastadit pat divas izlases, kas vareetu uzvareet 1 divizijaa.

     [+] [-]

, 2011-03-26 14:15, pirms 14 gadiem
flipsider rakstīja: Kaa redzeejaam olimpiadee, tad ari 1994gadiem, tur ir ko darit.
Protams, ari uzskatu, ka sastaavs nav tas optimaalaakais, jo no 1993/1994 vareetu sastadit pat divas izlases, kas vareetu uzvareet 1 divizijaa.
Neķer krenķi ilasi rūpīgāk DAŽIEM nejau visiem.

     [+] [-]

, 2011-03-26 14:19, pirms 14 gadiem
semerjaks rakstīja: ja Girgensonu NHL nedraftēs 1. vai 2. kārtā, es būšu ļoti pārsteigts. Par Pelšu tādas parliecības nav
Tas ka Zemgusu nodraftēs par to nav nemazakās šaubas,un pagaidām viss uz to iet lai viņš tiktu 1 raundā(gan viņa rezultativā spēle,gan reklāma un ļoti ceru ka tas ka viņš ir no LV tam nebūs traucēklis).

     [+] [-]

, 2011-03-26 14:22, pirms 14 gadiem
rudzs rakstīja: Piekrītu ka ar spēcīgāko sastāvu,jo dažiem 94. kas iekļauti sastāvā tur nav ko darīt šogad.Ar to vien ka mūs sauc par talantīgāko gadu nepietiek.Nezinātājiem :sastāvs jau ir un kandidātu saraksts ir acu aizmālēšanai Pēc viena treniņa (atkal pieklājības pēc)notiks feiscontrole un tiks atkabināti 10 nolemtie(kuri ir jau zināmi )
Cik mums ir reāli hokejisti no 93-94,kas spelē labā līmenī?Šo pašu jautājumu varu uzdot jebkuram.Man jau liekas ka vairāk par septiņiem astoņiem nav.Tapēc jau Zemgus būtu vajadzīgs.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-26 15:07, pirms 14 gadiem
sweges rakstīja: Cik mums ir reāli hokejisti no 93-94,kas spelē labā līmenī?Šo pašu jautājumu varu uzdot jebkuram.Man jau liekas ka vairāk par septiņiem astoņiem nav.Tapēc jau Zemgus būtu vajadzīgs.
Pagajushogad ar LČ liimena komandu mocijas slovaaki, čehi.
Kas tavupraat ir labs liimenis Latvijas U-18 hokejistam?

     [+] [-]

, 2011-03-26 15:17, pirms 14 gadiem
flipsider rakstīja: Pagajushogad ar LČ liimena komandu mocijas slovaaki, čehi.
Kas tavupraat ir labs liimenis Latvijas U-18 hokejistam?
Tu laikam kaut ko jauc tie čaļi pārsvarā spelēja balkrievijas čepionatā pluss vēl ārzemnieki,un BČ bija cits līmenis,jo nebija MHL.No LVČ man lieka ka bija tikai viens(Kurmis).

  +1 [+] [-]

, 2011-03-26 15:38, pirms 14 gadiem
sweges rakstīja: Tu laikam kaut ko jauc tie čaļi pārsvarā spelēja balkrievijas čepionatā pluss vēl ārzemnieki,un BČ bija cits līmenis,jo nebija MHL.No LVČ man lieka ka bija tikai viens(Kurmis).
Kurmis nekad nav spēlējis LAČ, pagājušo gadu spēlēja LČ u-18,arī šogad HS Rīgai-94 vajadzēja spēlēt LAČ nevis baltkrievu jauniešu līgā.Lač šogad atbilst normālam u-20 čempionātam.

     [+] [-]

, 2011-03-26 15:47, pirms 14 gadiem
rudzs rakstīja: Kurmis nekad nav spēlējis LAČ, pagājušo gadu spēlēja LČ u-18,arī šogad HS Rīgai-94 vajadzēja spēlēt LAČ nevis baltkrievu jauniešu līgā.Lač šogad atbilst normālam u-20 čempionātam.
Nu šogad jau līmenis LVČ ir drizāk lidzīgs normālu hokeju lielvalsts u16(izņemot vilkus un lielos LM).Par to ka HK Rīgai vajadzēja spelēt LVČ piekrītu.Vēl trakāk tad viens no 200 hokejistiem tikai no LVČ u18 un no LVČ neviens.

     [+] [-]

, 2011-03-26 16:18, pirms 14 gadiem
sweges rakstīja: Nu šogad jau līmenis LVČ ir drizāk lidzīgs normālu hokeju lielvalsts u16(izņemot vilkus un lielos LM).Par to ka HK Rīgai vajadzēja spelēt LVČ piekrītu.Vēl trakāk tad viens no 200 hokejistiem tikai no LVČ u18 un no LVČ neviens.
Ilgi nēsi Latvijā bijis,LM-2 tikai 15 sek. pietrūka lai nospēlētu 4:4 ar MHL Rīgu,tas ir bez LM -1 spēlētājiem un tas pats LM-2 spēlēja līdzīgi ar vairākām LČ komandām,bet u-18 izlasē spēlēs spēlētāji no savas SKOLAS trešās komandas(Kalvītis)kas atbilst u14 zviedrijā

     [+] [-]

, 2011-03-26 16:31, pirms 14 gadiem
Tas pats Jeļisejevs kas LAČ neko nerādīja ir sastāvā,jo ir māsas dēls Sirotkinam(kas par hokeju interesējās šo uzvārdu zinās)pārnākot uz Rīgu bez konkurences tiek ielikts labākajā maiņā.Tā kā par līmeņiem šeit nav runas

  +1 [+] [-]

, 2011-03-26 16:33, pirms 14 gadiem
rudzs rakstīja: Ilgi nēsi Latvijā bijis,LM-2 tikai 15 sek. pietrūka lai nospēlētu 4:4 ar MHL Rīgu,tas ir bez LM -1 spēlētājiem un tas pats LM-2 spēlēja līdzīgi ar vairākām LČ komandām,bet u-18 izlasē spēlēs spēlētāji no savas SKOLAS trešās komandas(Kalvītis)kas atbilst u14 zviedrijā
HK Rīga hokejisti tajā spelē dauzijās ar LM-2.Tas ir tas pats kā RD draudzības speli aizvadīja ar LM lielo komandu(tajā spelē RD ar LM dauzijās kā kaķis ar peli).

     [+] [-]

, 2011-03-26 16:37, pirms 14 gadiem
rudzs rakstīja: Tas pats Jeļisejevs kas LAČ neko nerādīja ir sastāvā,jo ir māsas dēls Sirotkinam(kas par hokeju interesējās šo uzvārdu zinās)pārnākot uz Rīgu bez konkurences tiek ielikts labākajā maiņā.Tā kā par līmeņiem šeit nav runas
Sastavā jau vēl nav ne viens(varbūt kaut ko esmu palaidis garām).Tev jau ir gatavs sastāvs?Ja nav grūti varbūt vari nosaukt?Citādi Tu visu laiku runā ka visu zini.Pastāsti arī tautai.

     [+] [-]

, 2011-03-26 16:39, pirms 14 gadiem
sweges rakstīja: HK Rīga hokejisti tajā spelē dauzijās ar LM-2.Tas ir tas pats kā RD draudzības speli aizvadīja ar LM lielo komandu(tajā spelē RD ar LM dauzijās kā kaķis ar peli).
Šo spēli pats personīgi skatījos un ļoti negaidīti bija tas ka LM-2 spēlēja spēka spēli unRīga vairāk vārtījās pa ledu nesaprašanā kā tad tā,spēli izšķīra neveiksmīgā Kalniņa spēle(laigan vārtsargs labs) pie pārliecinošas vadības spēlē 4:1 un ļāva atspēlēties Rīgai.

     [+] [-]

, 2011-03-26 16:44, pirms 14 gadiem
rudzs rakstīja: Šo spēli pats personīgi skatījos un ļoti negaidīti bija tas ka LM-2 spēlēja spēka spēli unRīga vairāk vārtījās pa ledu nesaprašanā kā tad tā,spēli izšķīra neveiksmīgā Kalniņa spēle(laigan vārtsargs labs) pie pārliecinošas vadības spēlē 4:1 un ļāva atspēlēties Rīgai.
Švakākajiem vienmēr ir daudz lielāka motivācija.HK Rīga to ļoti labi parādija ka stiprajiem ir teikšana(apmēram tā sasitat cik varam,jo mēs vienalga vinēsim).

     [+] [-]

, 2011-03-26 16:45, pirms 14 gadiem
Rudz,kur Tu pazudi ar to sastāvu?

     [+] [-]

, 2011-03-26 16:46, pirms 14 gadiem
sweges rakstīja: Sastavā jau vēl nav ne viens(varbūt kaut ko esmu palaidis garām).Tev jau ir gatavs sastāvs?Ja nav grūti varbūt vari nosaukt?Citādi Tu visu laiku runā ka visu zini.Pastāsti arī tautai.
Sastāvs ir,vienīgā neskaidrība Girgensons.Kļaviņš ir tā ka mieruNepatīk tas ka tiek nosaukti kandidāti,bet sastāvs jau zināms,tā ir sava veida ņirgāšanās

     [+] [-]

, 2011-03-26 16:58, pirms 14 gadiem
Kļaviņam vēl iet spēles pie pieaugušajiem par iekļūšnu 1 divizijā.Cik es zinu tad Zemgus tiešām nebūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-26 17:05, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Kā tad tā ka Kļaviņs ir?Te jau kāds man stāstīja ka šo visi LV treneri ignorējot!
Es jau arī brīnos ka Kļaviņš ir sarakstos.Ne jau es viens tā uzskatīju,Tu jau arī biji viens no tiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-26 17:13, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Es tikai teicu ka viņs ir viens no labākajiem ne jau ka viņa nebūs.
Par to grūti spriest ,jo nav viņš ilgi redzēts gaut gan statos viņam ir ļoti labi raditāji.

     [+] [-]

, 2011-03-26 17:15, pirms 14 gadiem
sweges rakstīja: Švakākajiem vienmēr ir daudz lielāka motivācija.HK Rīga to ļoti labi parādija ka stiprajiem ir teikšana(apmēram tā sasitat cik varam,jo mēs vienalga vinēsim).
Tādēļ jau zaudēja Atlantiem (ka tie ir švakāki),bet par to Harlamova kausu neviens nedod ka pats domā ka esi spēcīgākais,tas japarāda katrā spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-26 17:21, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Es tikai teicu ka viņs ir viens no labākajiem ne jau ka viņa nebūs.
Nekaitini Kļaviņu

     [+] [-]

, 2011-03-26 17:27, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Spēlēt pieaugušo komandā un būt tur starp līderiem tas pat šeit minētajam Pelšam neizdevās.Manuprāt diskusijai nav vietas.
Ko Jūs visi šodien manu paziņu Pelšu aiztiekat ar viņu viss ir kartibā un būs vēl labāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja