Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Znaroks: ''Labprāt trenētu Latvijas klubu KHL''

Znaroks: ''Labprāt trenētu Latvijas klubu KHL''
Oļegs Znaroks
Foto: R.Kokšarovs, SA

Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks atzina, ka ir saņēmis Krievijas Superlīgas kluba "MVD" piedāvājumu, taču uz doto brīdi viņu visvairāk interesē kā atrisināsies jautājums par Latvijas hokeja kluba piedalīšanos Kontinentālajā Hokeja līgā (KHL).

Jau informējām, ka Krievijas Superlīgas kluba "MVD" kluba ģenerāldirektors Andrejs Safronovs paziņoja, ka pašreizējo galveno treneri Homutovu drīzumā varētu nomainīt Oļegs Znaroks. Arī pats Znaroks apliecina, ka interese ir izrādīta, taču neko konkrētu viņš vēl par savu nākotni nezina.

''Uz doto brīdi nevaru neko konkrēti pateikt,'' iesāk Znaroks. ''Jā, piedāvājums ir izteikts, taču man vēl ir saistības ar Latvijas Nacionālo hokeja izlasi. Tālākie notikumi būs atkarīgi no tā, kurš Latvijas klubs pārstāvēs Kontinentālo Hokeja līgu. Latvijas hokeja federācijas prezidents Kirovs Lipmans bija galvenais iniciators izveidot konkurētspējīgu komandu, kurā varētu sapulcināt visus mūsu izlases spēlētājus. Ja būtu šāds klubs ar izlases spēlētājiem, tad mēs pirms Pasaules hokeja čempionāta varētu aizvadīt ne tikai pāris pārbaudes spēles, bet gan visu sezonu. Labprāt trenētu tādu komandu.''

''Pēdējā laikā klīst runas, ka ir liela iespēja šo klubu, kurš startētu jau pieminētajā Kontinentālajā Hokeja līgā, būvēt uz "Rīga 2000" hokeja komandas bāzes, taču tad tas variants man neliktos interesants.''

Izmantotie resursi:
delfi.lv

  +2 [+] [-]

, 2008-03-26 22:11, pirms 17 gadiem
Runājot par intrigu Samsung līgā...
Beidzot Latvijas Hokejam ir jauns čempions!
Ar to laikam nepietiek, lai Latvijas hokejs šogad būtu kļuvis inetesantāks kā pēdējos 4 gados?
Protams, kādam rīdziniekam skauž, ka R2T shogad netika finālā, tādēļ arī tiek vainots, Samsung līgas kopējā līmeņa krišanās...
Atveriet acis, vienīgie, kam šogad līmenis ir krities ir R2T un R2T faniem...
Es domāju, ka abu fināla pilsētu fani domā pretēji un uzskata, ka līmenis gājis uz augšu...
Apsveicu visus liepājniekus ar pelnītu zeltu un ogrēniešus ar sudrabu...
Lai gan tikai bronza, tomēr R2T to ir izcīnījuši...
ASK Ogre labākie...

  -1 [+] [-]

, 2008-03-26 22:34, pirms 17 gadiem
kasagrande rakstīja: als,
Nu beidz, kļūsti reiz prātīgs un saproti, ka toreiz LM un Rīga2000 pleiofos spēlēja ar pavisam citām komandām, nekā visu pārējo sezonu. Tā ka... skaties kā gribi, bet LAČ līmenis ir cēlies


Jā, ir gan cēlies, jo toreiz uz to bez asarām acīs nevarēja skatīties.Tomēr vai tagadējais līmenis atbilst valstij, kura grib būt A grupā? Diez vai.

     [+] [-]

, 2008-03-26 22:53, pirms 17 gadiem
hypocritexx rakstīja: Runājot par intrigu Samsung līgā...
Beidzot Latvijas Hokejam ir jauns čempions!
Ar to laikam nepietiek, lai Latvijas hokejs šogad būtu kļuvis inetesantāks kā pēdējos 4 gados?
Protams, kādam rīdziniekam skauž, ka R2T shogad netika finālā, tādēļ arī tiek vainots, Samsung līgas kopējā līmeņa krišanās...
Atveriet acis, vienīgie, kam šogad līmenis ir krities ir R2T un R2T faniem...
Es domāju, ka abu fināla pilsētu fani domā pretēji un uzskata, ka līmenis gājis uz augšu...
Apsveicu visus liepājniekus ar pelnītu zeltu un ogrēniešus ar sudrabu...
Lai gan tikai bronza, tomēr R2T to ir izcīnījuši...
ASK Ogre labākie...


Negribētu piekrist. Tas ir kā matemātikā: samainot saskaitāmos vietām (lasi - spēlētājus), iznākums (šajā gadījumā - kopējais līmenis) jau nemainās. Daži vairs nespēlē Rīgā, bet spēlē Ogrē. Ogre šoreiz uzvarēja. Rīgā šosezon līmenis krities, Ogrē pieaudzis. Notikušas vēl šādas tādas pārmaiņas sastāvos... un tad? Manuprāt, nekāds kopējais SPL līmenis no tā nav pieaudzis. Vienīgi LM atgriezās daži salīdzinoši laba līmeņa spēlētāji, kas tur spēlēja BAČ laikā.

  -1 [+] [-]

, 2008-03-26 23:06, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: Tur arī būtu tas tupums sistēmai ar 1 "superklubu" - reāli klubam būtu nepieciešami jauni 2-3 spēlētāji katru gadu, kamēr tiktu pieražoti pāris simti jauno hokejistu katrā sezonā...


Tur jau ir tā problēma, ka tiem "pieražotajiem" ir ļoti mazas izredzes izsisties uz augšu no tā līmeņa, kas ir LAČ.Un arī pie nosacījuma, ka tiek sastāvā. Neesi taču tik naivs- diez vai ir daudzi, kas sapņo par karjeru "Samsunglīgā".Tāpēc visi, kas var dodas prom no Latvijas pie pirmās izdevības.Vienīgā nelaime, ka šos mūsu 18,19 gadīgos perspektīvākos diez vai ņems un iespēlēs kāds Superlīgas vai Zviedrijas klubs.KHL kluba variantā, un ja vel būtu fārmklubs, parādās iespēja tikt pamanītam arī uz vietas.Citādi tagad mūsējiem jābrauc prom un jākonkurē ar tūkstošiem kanādiešu un amerikāņu

     [+] [-]

, 2008-03-26 23:12, pirms 17 gadiem
Vai tad te neviens neatceras, kā Znaroks apkaunoja Latviju 1996. gadā!

  +2 [+] [-]

, 2008-03-26 23:21, pirms 17 gadiem
zaudetajs rakstīja: Tur jau ir tā problēma, ka tiem "pieražotajiem" ir ļoti mazas izredzes izsisties uz augšu no tā līmeņa, kas ir LAČ.Un arī pie nosacījuma, ka tiek sastāvā. Neesi taču tik naivs- diez vai ir daudzi, kas sapņo par karjeru "Samsunglīgā".Tāpēc visi, kas var dodas prom no Latvijas pie pirmās izdevības.Vienīgā nelaime, ka šos mūsu 18,19 gadīgos perspektīvākos diez vai ņems un iespēlēs kāds Superlīgas vai Zviedrijas klubs.KHL kluba variantā, un ja vel būtu fārmklubs, parādās iespēja tikt pamanītam arī uz vietas.Citādi tagad mūsējiem jābrauc prom un jākonkurē ar tūkstošiem kanādiešu un amerikāņu



un kas tad būtu labāks??? labi, 2-3 tiktu uz to "kosmisko klubu", vēl kādi 4 uz tā farmu, daži uz CHL, moš kāds uz štatiem (NCAA) mācīties... i togo - 10 būtu daudz maz pie vietas (optimiskajā variantā).
jau patreiz mums ir pie simta 18-gadnieku. kad savu artavu dos arī Ventspils, Ogre, Daugavpils, Aizkraukle - tādu būs vairāk. un kā Tu 18 gados noteiksi tos laimīgos 10, kas būtu tie izredzētie? un kur pārējie? SPL būs degradēta, bez nopietna līmeņa, kur citur ierosini likt??

  -1 [+] [-]

, 2008-03-26 23:35, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: un kas tad būtu labāks??? labi, 2-3 tiktu uz to "kosmisko klubu", vēl kādi 4 uz tā farmu, daži uz CHL, moš kāds uz štatiem (NCAA) mācīties... i togo - 10 būtu daudz maz pie vietas (optimiskajā variantā).
jau patreiz mums ir pie simta 18-gadnieku. kad savu artavu dos arī Ventspils, Ogre, Daugavpils, Aizkraukle - tādu būs vairāk. un kā Tu 18 gados noteiksi tos laimīgos 10, kas būtu tie izredzētie? un kur pārējie? SPL būs degradēta, bez nopietna līmeņa, kur citur ierosini likt??

Farms manā uzskatījumā sastāvētu (būtu jāsastāv) par 100% no mūsējiem.Citādi jau tam nav nekādas jēgas.Būs tādi, kuri brauks uz Ameriku bet cerams ne tāpēc lai tur "marinētos" pa zemākajām līgām.
Mums ir liela problēma, ka komandas maz un tām nav fārmklubu čempionāta, tātad bezizeja ir vienalga, grozies kā gribi

  -1 [+] [-]

, 2008-03-27 00:09, pirms 17 gadiem
Vienozīmīgi nosaukumam ir jābūt Rīgas Dinamo, ja tomēr šo nosaukumu neapstiprinās, Kira ar Viesturu manās acīs, dēļ šī vien būs *****.
Ko jūs citu naudu skaitat? Un gan jau tie hokeja funkcionāri paši tiks galā ar kluba infrastruktūru, ir mums pašiem savi pašmāju speci, kas var tikt ar to galā.
Anyway, pārvākšos uz Arēnu dzīvot, ja viss ieplānotais izdosies.

  +3 [+] [-]

, 2008-03-27 00:20, pirms 17 gadiem
violator rakstīja: Vienozīmīgi nosaukumam ir jābūt Rīgas Dinamo, ja tomēr šo nosaukumu neapstiprinās, Kira ar Viesturu manās acīs, dēļ šī vien būs *****.

Nu ar Tevi viss skaidrs nelasot Tavus komentus (nosaukuma sakarā)

  -1 [+] [-]

, 2008-03-27 07:41, pirms 17 gadiem
Ja tiešām šādu komandu uztaisa, tad Znarokam tur ir īstā vieta. no mūsu treneriem viņš ir labākais un KHL būtu labākā vieta, kur mācīties par augsti kvalificētu treneri.

  -1 [+] [-]

, 2008-03-27 09:05, pirms 17 gadiem
hypocritexx rakstīja: Runājot par intrigu Samsung līgā...
Beidzot Latvijas Hokejam ir jauns čempions!
Ar to laikam nepietiek, lai Latvijas hokejs šogad būtu kļuvis inetesantāks kā pēdējos 4 gados?
Protams, kādam rīdziniekam skauž, ka R2T shogad netika finālā, tādēļ arī tiek vainots, Samsung līgas kopējā līmeņa krišanās...
Atveriet acis, vienīgie, kam šogad līmenis ir krities ir R2T un R2T faniem...
Es domāju, ka abu fināla pilsētu fani domā pretēji un uzskata, ka līmenis gājis uz augšu...
Apsveicu visus liepājniekus ar pelnītu zeltu un ogrēniešus ar sudrabu...
Lai gan tikai bronza, tomēr R2T to ir izcīnījuši...
ASK Ogre labākie...


Jauns čempions ir arī vienīgā "intriga" (vai drīzāk "izmaiņa") šīgada LAČā (ja finālsēriju, kas beidzas ar 4:0 vispār var par intrigu nosaukt)!
Tāpat nepateiksi kā to LAČ attīstīt....?! Kur sponsorus rast (vai drīzāk laikam jājautā tā: Jūsu Feodorovam., kur rast vēlmi piesaistīt sponsorus?!),jo rindā pie klubiem viņi nestāv un šaubos vaituvākajā laikā stāvēs.... tāpat, kā līdzjutējus atvilināt uz tribīnēm...un ne tikai uz PO?! Pašlaik realitāte ir sekojoša: nav naudas (tik cik vajadzētu)-> nav labu spēlētāju->nav laba līmeņa līga-> nav skatītāju intereses (sezonas garumā)-> nav intrigas čempī, jo arī neatbraucot uz spēlēm tu vari dabūt labākajā gadijumā tik kaut kādu (minimālu) naudas sodu vai vispār tik "zāģi" turnīra tabulā (Latgale, BD), kas tāpat beigās neko neizšķir, jo praktiski visi klubi tāpat tiek PO... un to jūs saucat par "intrigu" un "interesantu čempi"???

  +1 [+] [-]

, 2008-03-27 09:10, pirms 17 gadiem
zzk rakstīja: Negribētu piekrist. Tas ir kā matemātikā: samainot saskaitāmos vietām (lasi - spēlētājus), iznākums (šajā gadījumā - kopējais līmenis) jau nemainās. Daži vairs nespēlē Rīgā, bet spēlē Ogrē. Ogre šoreiz uzvarēja. Rīgā šosezon līmenis krities, Ogrē pieaudzis. Notikušas vēl šādas tādas pārmaiņas sastāvos... un tad? Manuprāt, nekāds kopējais SPL līmenis no tā nav pieaudzis. Vienīgi LM atgriezās daži salīdzinoši laba līmeņa spēlētāji, kas tur spēlēja BAČ laikā.


Prieks, ka vismaz viens (beidzot!!!) ir sapratis par ko es te visu laiku "vāros".... Tik pat labi es kasagrandem varu pateikt: a Tu paskaties uz LAČ piem. no mana (rīdzinieka viedokļa) un ne tikai no tada viedokļa, ka tipa mēs trešie palikām (da kaut 4 vai 5 tas jau lietas būtību nemaina), bet R 2000 IR PALIKUSI VĀJĀKA!!! Kā tas var CELT kopējo līmeni??? Labākajā gadijumā tas var tik biš IZLĪDZINĀTIES!!! Par to jau ir runa....

  +2 [+] [-]

, 2008-03-27 09:33, pirms 17 gadiem
als
zzk
Nu ja sākam šitā par saskaitāmajiem runāt, tad jau tiešām līmenis ir cēlies - R2T spēlētāji aizgājuši uz Ogri, tātad uz šo spēlētāju rēķina līmenis nav krities, toties LM atguva spēlētājus, kuri iepriekš spēlēja BAČ, tātad līmenis ir cēlies. Rēķini kā gribi.

  +2 [+] [-]

, 2008-03-27 09:34, pirms 17 gadiem
als rakstīja: Prieks, ka vismaz viens (beidzot!!!) ir sapratis par ko es te visu laiku "vāros".... Tik pat labi es kasagrandem varu pateikt: a Tu paskaties uz LAČ piem. no mana (rīdzinieka viedokļa) un ne tikai no tada viedokļa, ka tipa mēs trešie palikām (da kaut 4 vai 5 tas jau lietas būtību nemaina), bet R 2000 IR PALIKUSI VĀJĀKA!!! Kā tas var CELT kopējo līmeni??? Labākajā gadijumā tas var tik biš IZLĪDZINĀTIES!!! Par to jau ir runa....



Ha!
Nu nav Tev taisnība, puis - nav un viss. Tava lielākā kļūda, ka esi ieciklējies uz vienu komandu: Rīga'2000 un tagad te ņaudi. Jā, Viesturs "uzmeta" Rīga '2000, un komanda nokrita tur, kur viņa patreiz ir. (ja neskatos uz to, Tu R'2000 būtu čempioni, tad varētu teikt, ka līgas līmenis ir drausmīgi krities!!!)

A īstenībā, līgas KOPĒJAIS LĪMENIS IR CĒLIES, jo:
+ Liepājas Metalurga līmenis ir audzis (salīdzinot ar visu pēdējo desmitgadi)
+ Ogres līmenis ir audzis
+ Latgales līmensi ir audzis
+/- LSPA Rīga ir tajās pašās pozīcijās
krities ir līmenis tikai Rīga'2000 un vēl Enerģijai

Tā kā, draudziņ, atver acis plašāk un paskaties uz visu kopumā.

  -1 [+] [-]

, 2008-03-27 09:46, pirms 17 gadiem
Ja šinī projektā ir iejaukta krievu nauda(tas ir visticamāk),būs Rīgas Dinamo,ar aptaujām vai bez,tas iir skaidrs kā diena.Ja krievi gribēs Latvijā tāds klubs būs,ar Kiri vai Kozi vienalga(vienkārši ar vienu no viņiem būtu vienkāršāk).Krievu presē līgas veidotāji to vien saka.

  -2 [+] [-]

, 2008-03-27 09:48, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: Ha!
Nu nav Tev taisnība, puis - nav un viss. Tava lielākā kļūda, ka esi ieciklējies uz vienu komandu: Rīga'2000 un tagad te ņaudi. Jā, Viesturs "uzmeta" Rīga '2000, un komanda nokrita tur, kur viņa patreiz ir. (ja neskatos uz to, Tu R'2000 būtu čempioni, tad varētu teikt, ka līgas līmenis ir drausmīgi krities!!!)

A īstenībā, līgas KOPĒJAIS LĪMENIS IR CĒLIES, jo:
+ Liepājas Metalurga līmenis ir audzis (salīdzinot ar visu pēdējo desmitgadi)
+ Ogres līmenis ir audzis
+ Latgales līmensi ir audzis
+/- LSPA Rīga ir tajās pašās pozīcijās
krities ir līmenis tikai Rīga'2000 un vēl Enerģijai

Tā kā, draudziņ, atver acis plašāk un paskaties uz visu kopumā.


Es neapgalvotu, ka LM līmenis šosezon labākais salīdzinot ar visu desmitgadi.Pāris gadus atpakaļ viņi spēlēja cita līmeņa čempionātā, kur bija reāli "jāgrauž ledus" lai vinnētu tādu Minskas Dinamo vai Keramin.Samsunglīga vienkārši neatļauj runāt par tālāku progresu ja sezonas laikā otro un trešo vietu "samočī" pa 11 vai 6,7 reizēm pēc kārtas.Un daži te runā par intrigu...

  -1 [+] [-]

, 2008-03-27 10:00, pirms 17 gadiem
kasagrande rakstīja: als
zzk
Nu ja sākam šitā par saskaitāmajiem runāt, tad jau tiešām līmenis ir cēlies - R2T spēlētāji aizgājuši uz Ogri, tātad uz šo spēlētāju rēķina līmenis nav krities, toties LM atguva spēlētājus, kuri iepriekš spēlēja BAČ, tātad līmenis ir cēlies. Rēķini kā gribi.


OK, ja tu domā, ka pāris LM spēlētāji paceļ visu SPL līmeni, lai tā būtu

Abrags -> par LM pēdējo desmitgadi negribētos piekrist, spēlējot BAČ, manuprāt, viņi tomēr bija vēl stiprāki kā tagad. Ja ne pēdējā BAČ dalības sezonā, tad vienu iepriekš gan.

Un runājot par visu kopumā - mēs te varam spriest kā un ko gribam, strīdēties un argumentēt savus viedokļus, bet realitāte ir tāda, ka ārpus play-off SPL ir visai garlaicīga un diezgan neinteresanta padarīšana. Esmu apmeklējis diezgan daudz spēļu, gan Piņķos, gan Akadēmijā, gan Ogrē, un pa īstam skatāmas un interesantas ir bijušas tikai dažas. Un vienīgā intriga - spēs LSPA "iekost" kādam no līderiem vai nē... arī Guņa ar "Vilkiem" tagad ir citur, tāpēc pat jautrības vairs nekādas

  -2 [+] [-]

, 2008-03-27 10:04, pirms 17 gadiem
kasagrande rakstīja: als
zzk
Nu ja sākam šitā par saskaitāmajiem runāt, tad jau tiešām līmenis ir cēlies - R2T spēlētāji aizgājuši uz Ogri, tātad uz šo spēlētāju rēķina līmenis nav krities, toties LM atguva spēlētājus, kuri iepriekš spēlēja BAČ, tātad līmenis ir cēlies. Rēķini kā gribi.


Interesanti kā R 2000 līmenis var nekristies, ja labākie spēlētāji pāriet uz Ogri...?! Un vietā nāk kaut kādi jauni gurķi (ex-juniori) vai 3. škiras puskoka lēcēji?! Tā ir adekvāta maiņa...? Es nebūt neapstrīdu, ka Ogrei līmenis ir cēlies, bet R 2000 tas ir krities...tb līmenis ir tik IZLĪDZINĀJIES....nevis cēlies! Cēlies viņš varbūt ir tik vienai komandai - ASK Ogre(uz R 2000 rēkina)!

  +2 [+] [-]

, 2008-03-27 10:04, pirms 17 gadiem
zzk rakstīja: OK, ja tu domā, ka pāris LM spēlētāji paceļ visu SPL līmeni, lai tā būtu

Abrags -> par LM pēdējo desmitgadi negribētos piekrist, spēlējot BAČ, manuprāt, viņi tomēr bija vēl stiprāki kā tagad. Ja ne pēdējā BAČ dalības sezonā, tad vienu iepriekš gan.

Un runājot par visu kopumā - mēs te varam spriest kā un ko gribam, strīdēties un argumentēt savus viedokļus, bet realitāte ir tāda, ka ārpus play-off SPL ir visai garlaicīga un diezgan neinteresanta padarīšana. Esmu apmeklējis diezgan daudz spēļu, gan Piņķos, gan Akadēmijā, gan Ogrē, un pa īstam skatāmas un interesantas ir bijušas tikai dažas. Un vienīgā intriga - spēs LSPA "iekost" kādam no līderiem vai nē... arī Guņa ar "Vilkiem" tagad ir citur, tāpēc pat jautrības vairs nekādas



atļaušos Tev nepiekrist - arī es sezonas laikā pabiju gan Akadēmijā, gan Ogrē, gan Piņķos: zini, kopumā SPL ir diezgan baudāms hokejs - jā, izņēmums bija atsevišķas spēles (tiesa gan, uz spēlēm pret Enerģiju neesmu bijis), taču kopumā bija interesanti.

  +2 [+] [-]

, 2008-03-27 10:07, pirms 17 gadiem
zaudetajs rakstīja: Es neapgalvotu, ka LM līmenis šosezon labākais salīdzinot ar visu desmitgadi.Pāris gadus atpakaļ viņi spēlēja cita līmeņa čempionātā, kur bija reāli "jāgrauž ledus" lai vinnētu tādu Minskas Dinamo vai Keramin.Samsunglīga vienkārši neatļauj runāt par tālāku progresu ja sezonas laikā otro un trešo vietu "samočī" pa 11 vai 6,7 reizēm pēc kārtas.Un daži te runā par intrigu...



Esmu redzējis LM gan 10 gadus atpakaļ, gan 5 gadus atpakaļ, gan šogad - jā, LM šogad, manuprāt, bija pēdējās 10gades spēcīgākā komanda.

  +2 [+] [-]

, 2008-03-27 10:12, pirms 17 gadiem
als rakstīja: Interesanti kā R 2000 līmenis var nekristies, ja labākie spēlētāji pāriet uz Ogri...?! Un vietā nāk kaut kādi jauni gurķi (ex-juniori) vai 3. škiras puskoka lēcēji?! Tā ir adekvāta maiņa...? Es nebūt neapstrīdu, ka Ogrei līmenis ir cēlies, bet R 2000 tas ir krities...tb līmenis ir tik IZLĪDZINĀJIES....nevis cēlies! Cēlies viņš varbūt ir tik vienai komandai - ASK Ogre(uz R 2000 rēkina)!


bljin, als - Tu vari saprast, ka R'2000 nav nekāds SPL etalons???? tas ka R'2000 līmenis kritās ir tikai un vienīgi viņu pašu problēma. Pārējiem līmenis cēlās - LM (uz leģionāru un mājās savākto latviešu džeku rēķina), Ogrei (uz no R'2000 savākto džeku rēķina), Latgalei (uz leģionāru rēķina).

TĀTAD REZULTĀTS: līgas kopējais līmenis ir cēlies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-03-27 10:20, pirms 17 gadiem
rusher,
RAČ komandas diez vai rausies uz SPL. Iemesls vienkāršs - finanses, kas RAČ ir nepieciešamas stipri mazākā apmērā. Tāpēc jau arī tie paši Vilki pārcēlās uz turieni. Viņiem gan arī tur šī esot pēdējā sezona, bet tas jau ir cits stāsts.

  -1 [+] [-]

, 2008-03-27 10:22, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: Ha!
Nu nav Tev taisnība, puis - nav un viss. Tava lielākā kļūda, ka esi ieciklējies uz vienu komandu: Rīga'2000 un tagad te ņaudi. Jā, Viesturs "uzmeta" Rīga '2000, un komanda nokrita tur, kur viņa patreiz ir. (ja neskatos uz to, Tu R'2000 būtu čempioni, tad varētu teikt, ka līgas līmenis ir drausmīgi krities!!!)

A īstenībā, līgas KOPĒJAIS LĪMENIS IR CĒLIES, jo:
+ Liepājas Metalurga līmenis ir audzis (salīdzinot ar visu pēdējo desmitgadi)
+ Ogres līmenis ir audzis
+ Latgales līmensi ir audzis
+/- LSPA Rīga ir tajās pašās pozīcijās
krities ir līmenis tikai Rīga'2000 un vēl Enerģijai

Tā kā, draudziņ, atver acis plašāk un paskaties uz visu kopumā.



Izskatās, ka brilles vajag ne man vienam.... Nepateiksi kurā vietā LM līmenis ir tik ļoti audzis... kaut vai salīdzinot ar pāris gadiem atpakaļ, kad šie BAČā kapāja? Ar to ka šie kā "mazos ežus" visus saliek gan reg. sezonā gan PO...?! To jau arī pirms pāris sezonām varēja te novērot tik tad arī R 2000 viņiem bija konkurenti un ar līdzīgiem rezultātiem (pamatsastāvs) visus te sita! Viņiem (LM) tas līmenis vēl ir palicis apmēram (+/-) tādā pašā līmenī kāds šiem bija BAČā kamēr R 2000 tas ir krities (un diezgan pamatīgi), Ogrei tas ir biš audzis (pārsvarā uz R 2000 rēķina), Latgalei līmenis ir cēlies?! atļaušo paironizēt... Kā bija sēņotāji tā arī tādi ir tagad... pāris maigi izsakoties viduvēju kadru nomaiņa ar citiem līdzīga līmeņa kadriem neko būstiski šiem līmeni nav ietekmējuši.... kad R 2000 vai Ogrei ir "pagiras" vai nespēlē uz visu spēku šie kaut kādu pretestību var izrādīt, bet tas ir arī viss un tas jau ir redzēts ne pirmo gadu(LM šiem lāga "pa zobam" vēl aizvien nav), bet ne uz ko vairāk šie nav spējīgi.... Ja nu vēl kam (kā komandai) ir audzis līmenis, tad tie ir LSPA (nenoliegšu), bet Elektrēni ar savu "nespēju" visu šito kopējo (arī junioru biš pacelto) līmeni vēl vairāk nojauc.....tāpēc vien esam (labakajā gadijumā) tur pat kur bijām... samainot saskaitāmos summa nemainās! Skaiti kā gribi!

  -1 [+] [-]

, 2008-03-27 10:41, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: Esmu redzējis LM gan 10 gadus atpakaļ, gan 5 gadus atpakaļ, gan šogad - jā, LM šogad, manuprāt, bija pēdējās 10gades spēcīgākā komanda.


Pat arī ja tā būtu, vienalga jautājums paliek- kas notiks tālāk, vai tālāka tāda pati bezgalīga "ņemšanās" vienam ar otru 10 reizes sezonā, vai arī radikālas reformas, kas noteikti ir nepieciešamas.

     [+] [-]

, 2008-03-27 10:51, pirms 17 gadiem
Предложены такие варианты: ХК "Беларусь", ХК "Вежа", ХК "Динамо-Минск", ХК "Зубры-Минск", ХК "Керамин-Минск", ХК "МВД" Минск, ХК "Минск", ХК "Минск-Юнайтед", ХК "Минские драконы", ХК "Минские зубры", ХК "Минские львы", ХК "Монолит-Минск", ХК "Партизан-Минск", ХК "Спартак-Минск", ХК "Тивали-Минск", ХК "Торпедо-Минск", ХК "Юность-Минск".

Кроме того, существует предложение о создании абсолютно нового чемпионата. Согласно проекта, в высшем дивизионе будут играть 8 белорусских и 4 латышских клуба, а в дивизионе рангом ниже - по 3 команды из Беларуси и Латвии, а также по представителю от Эстонии и Литвы. Каждый год две команды, занявшие последние места в высшем дивизионе, будут заменяться самыми успешными командами так называемой "высшей лиги". В ближайшее время данный проект будет обсуждаться более подробно, для этого в Минск приедет глава Федерации хоккея Латвии Киров Липман.
allhockey.ru: Хоккей на AllHockey.Ru - Беларусь:...

  -2 [+] [-]

, 2008-03-27 10:54, pirms 17 gadiem
Bez tam tagad pa TV varam ar skumjām pavērot Krievijas superlīgas play off, atceroties LM-Ogres sēriju kur bija divas intrigas: 1) vai Ogrei izdosies izkapāt vienu uzvaru? 2) vai tomēr nenotiks masveida kautiņš? Un pasakiet tikai ka tā nebija?

  -1 [+] [-]

, 2008-03-27 10:58, pirms 17 gadiem
Fiskars rakstīja: Предложены такие варианты: ХК "Беларусь", ХК "Вежа", ХК "Динамо-Минск", ХК "Зубры-Минск", ХК "Керамин-Минск", ХК "МВД" Минск, ХК "Минск", ХК "Минск-Юнайтед", ХК "Минские драконы", ХК "Минские зубры", ХК "Минские львы", ХК "Монолит-Минск", ХК "Партизан-Минск", ХК "Спартак-Минск", ХК "Тивали-Минск", ХК "Торпедо-Минск", ХК "Юность-Минск".

Кроме того, существует предложение о создании абсолютно нового чемпионата. Согласно проекта, в высшем дивизионе будут играть 8 белорусских и 4 латышских клуба, а в дивизионе рангом ниже - по 3 команды из Беларуси и Латвии, а также по представителю от Эстонии и Литвы. Каждый год две команды, занявшие последние места в высшем дивизионе, будут заменяться самыми успешными командами так называемой "высшей лиги". В ближайшее время данный проект будет обсуждаться более подробно, для этого в Минск приедет глава Федерации хоккея Латвии Киров Липман.
http://allhockey.ru/news/26106/


Un reku jums arī (varētu būt) KHL "fermas" čempis un pat divos līmeņos!!! Kas, domāju, viennozīmīgi būtu interesantāks (gan sponsoriem, gan faniem) par "pliku" SPL!

  -1 [+] [-]

, 2008-03-27 11:01, pirms 17 gadiem
als

vot ja šito varētu realizēt? Esmu tikai par ar abām rokām!

  +2 [+] [-]

, 2008-03-27 11:06, pirms 17 gadiem
zaudetajs rakstīja: Pat arī ja tā būtu, vienalga jautājums paliek- kas notiks tālāk, vai tālāka tāda pati bezgalīga "ņemšanās" vienam ar otru 10 reizes sezonā, vai arī radikālas reformas, kas noteikti ir nepieciešamas.



nu, i - piemēram tai pašā IHL ir tikai 6 komandas, bet sezonā ~80 spēles katrai komandai, vari parēķināt cik bieži viņi spēlē savā starpā

  -1 [+] [-]

, 2008-03-27 11:06, pirms 17 gadiem
Tur no raksta komentiem (par jaunā kluba nosaukumu) vēl šitas ir labs!

Варианты, шо пестец!
ХК "Минск-Юнайтед" - самый тупой вариант, закос под сами-знаете-кого. Типичный пример кентавристики, звучит кустарно, да и просто глупо, типа Нью-Пердяевка.
ХК "Минские драконы" - неплохое название ... для клуба чемпионата Китая))))
ХК "Партизан-Минск" - предвижу заголовки: минские "Партизаны" потерпели сокрушительное поражение в Берлинской битве с "Айсбэрен"

  -1 [+] [-]

, 2008-03-27 11:09, pirms 17 gadiem
Vispirms
Киров Липман сделал интересное предложение: создать новую лигу, в которую войдут 8 белорусских и 4 латвийских клуба. allhockey.ru: Хоккей на AllHockey.Ru - Беларусь...

  +2 [+] [-]

, 2008-03-27 11:12, pirms 17 gadiem
Varat tur sapot par komandas nosaukumu,taapat visu noteiks sponsors kaa sauks komandu.

  -2 [+] [-]

, 2008-03-27 11:13, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: nu, i - piemēram tai pašā IHL ir tikai 6 komandas, bet sezonā ~80 spēles katrai komandai, vari parēķināt cik bieži viņi spēlē savā starpā


Tas, ka viņiem tur tā ir, nenozīmē, ka mums ar tā vajag.Tas jau ir kaut kāds vājprāts

  -1 [+] [-]

, 2008-03-27 11:16, pirms 17 gadiem
По мнению Курта Фрэйзера, отечественному клубу целесообразнее выступать в КХЛ уже с первого сезона. "В первый год, конечно же, будет тяжело. Как в организационном, так и в спортивном плане. Но лучше начинать с момента основания лиги, чем входить в нее по ходу. Я знаю это не понаслышке, потому что был тренером "Атланты" - едва созданного нового клуба НХЛ. Было очень тяжело формировать конкурентоспособную команду в таком сильном турнире, как НХЛ", - признался Курт Фрэйзер.

Наставник сборной Беларуси также отметил, что не сомневается в том, что КХЛ станет турниром высокого уровня и в будущем сможет соперничать по популярности с североамериканской НХЛ. "Надеюсь на успех этого проекта и думаю, что белорусский клуб в нем не затеряется, а игроки сборной смогут совершенствовать свое мастерство, выступая в сильном турнире", - сказал Фрэйзер.

allhockey.ru: Хоккей на AllHockey.Ru - Беларусь...