Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Latvijas hokeja izlases līdzjutēju atklātā vēstule Latvijas hokejistiem, potenciālajiem valstsvienības spēlētājiem

Latvijas hokeja izlases līdzjutēju atklātā vēstule Latvijas hokejistiem, potenciālajiem valstsvienības spēlētājiem
Latvijas hokeja līdzjutēji gaida no hokejistiem vislabāko sniegumu

Foto: Romāns Kokšarovs, F64, SA+

Katru pavasari mēs, hokeja līdzjutēji, gaidām ar prieku, sajūsmu, cerībām un patiesu lepnumu. Tas ir laiks, kad Pasaules čempionātos, lai arī kurā pasaules malā tie notiktu, mēs uzvelkam Latvijas kreklus un ar lepnumu skandinām mūsu valsts vārdu, atbalstot Jūs. Jūs, puiši, kas mūsu valsts vārda labā ir paveikuši vairāk nekā virkne politiķu. Jūs, kas ar savu spēli spējat pierādīt, ka Latvija nav Eiropas pastarīte, bet gan lielvalsts. Jūs esat mūsu valsts lepnums, un tieši Jūsu spēle Latviju padarījusi atpazīstamu visai plašajai pasaules hokeja sabiedrībai!

Šis čempionāts būs atšķirīgs no iepriekšējiem – jauns formāts, kas prasīs daudz spēka un 100% atdevi, jauns treneru korpuss. Septiņas spēles, septiņi nopietni pretinieki, taču Jūs šo gadu laikā, kopš Latvijas izlase spēlē augstākajā divīzijā, esat pierādījuši, ka varat viņus uzveikt! Mēs arī būsim arēnā, un centīsimies būt vislabākais sestais laukuma spēlētājs, un ar visu sirdi atbalstīsim Jūs!
Mēs aicinām Jūs visus, kurus uzrunās jaunais izlases treneris Teds Nolans, rast spēkus un mīlestību pret savu valsti, karogu un izlases kreklu, un doties uz Pasaules čempionātu! Lai arī cik smaga ir hokeja sezona, taču gada notikums hokejā, vismaz mums, hokeja līdzjutējiem, ir Pasaules čempionāts hokejā! Jo, kas uzvilcis reiz Latvijas izlases kreklu, to nekad nemainīs pret citu! Un nekad neesam izjutuši lielāku lepnumu, kā dziedot Latvijas himnu pēc uzvarām čempionāta spēlēs! Aicinām Jūs spēlēt ar pilnu atdevi, katrā spēlē cīnīties par uzvaru. Sasniegt augstāko, nevis cīnīties par palikšanu grupā! Jo Jūs to varat!
Vienmēr uzticīgi Latvijai! Par lielām uzvarām!

Latvijas Fanu organizācija
SDK Namejs
Rīgas Dinamo fanu klubs
SDK Valmiera
Neatkarīgie hokeja līdzjutēji

Slēpts komentārs: la_duster

 +13 [+] [-]

, 2012-01-26 10:58, pirms 14 gadiem
la_duster rakstīja: Tas jau sen vairs nav svarigākais notikums. Es neparakstos.
un kas tad ir svarīgākais šogad?
Slēpts komentārs: Spiegs08

 +33 [+] [-]

, 2012-01-26 11:00, pirms 14 gadiem
Spiegs08 rakstīja: Olimpiāde Londonā kotējas augstak šogad
Tur Latvija spēlēs hokeju?

 +24 [+] [-]

, 2012-01-26 11:00, pirms 14 gadiem
Spiegs08 rakstīja: Olimpiāde Londonā kotējas augstak šogad
Cik zinu, tā būs vasaras, ne ziemas olimpiāde...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-26 11:02, pirms 14 gadiem
Mazliet smieklīgi.
Atgādina tādu kā lūgšanos, lai taču visi spēcīgākie spēlē izlasē.
Kas negribēs, tie tāpat nespēlēs. Iemeslu gan jau atradīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Spiegs08
Slēpts komentārs: jariks

  -3 [+] [-]

, 2012-01-26 11:08, pirms 14 gadiem
ko jūs dārgie mūsu slavu pasaulē nes politiķi ar savu bezatbildību, ko tad te no čaļiem lai prasa..

 +18 [+] [-]

, 2012-01-26 11:08, pirms 14 gadiem
jariks rakstīja: Pārspīlē hokeja nozīmi Latvijā... Aptaujas ik gadu apgāž stereotipu, ka hokejs Latvijā ir 1. sporta veids... Hokejs Latvijā NEKAD nebūs No. 1 ... lai cik skumji tas nebūtu... bet ir jādara tas, ko mēs varam darīt... un kaut ko mēs varam darīt un uzlabot... tik uz priekšu! Un uz šīs pozitīvās nots beigšu savas pārdomas... lai mums veicas!
galvenie rādītāji tomēr ir spēļu apmeklējums un TV pārraižu reitingi. Šobrīd neredzu konkurentus hokejam...

 +12 [+] [-]

, 2012-01-26 11:09, pirms 14 gadiem
Tur vajadzētu nedaudz lielāku akciju.....ne tikai šo vēstulīti.... šogad virknei Dinamo špīlmaņu spīd ļoti labi līgumi uz nakamo sezonu...cerams, šamie nenoraustīsies no PČ.......

  -3 [+] [-]

, 2012-01-26 11:09, pirms 14 gadiem
Izskatās kaut kas pēc LPSR propogandas, saistībā ar piecgades plāna izpildi!

Piekrītu ZZK, ka vairumam čaļu tā izlase ir pie di**as , un tie, kas gribās spēlēs, tie, kas negribēs izdomās, ka ir piemeties akūtais gastrīts vai kaut kas tamlīdzīgs. Lai spēlētu izlasē neviens nav jāpierunā, gribi spēlē negribi paldies un uz redzēšanos!

  -4 [+] [-]

, 2012-01-26 11:10, pirms 14 gadiem
Un kādu reitingi bija, pirms parādījās "Dinamo"???
Abrags rakstīja: galvenie rādītāji tomēr ir spēļu apmeklējums un TV pārraižu reitingi. Šobrīd neredzu konkurentus hokejam...

  +8 [+] [-]

, 2012-01-26 11:11, pirms 14 gadiem
jariks rakstīja: Pārspīlē hokeja nozīmi Latvijā... Aptaujas ik gadu apgāž stereotipu, ka hokejs Latvijā ir 1. sporta veids... Hokejs Latvijā NEKAD nebūs No. 1 ... lai cik skumji tas nebūtu... bet ir jādara tas, ko mēs varam darīt... un kaut ko mēs varam darīt un uzlabot... tik uz priekšu! Un uz šīs pozitīvās nots beigšu savas pārdomas... lai mums veicas!
vecais stereotipus gaaz bet halle pilna, cik daudz futbola stadionus esi redzejis pilnus ? un tagad iesledzam smadzenes un domajam ko tas vareetu noziimeet,un kur mees tagad atrodamies futbolaa)))))))))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-01-26 11:12, pirms 14 gadiem
zzk rakstīja: Mazliet smieklīgi.
Atgādina tādu kā lūgšanos, lai taču visi spēcīgākie spēlē izlasē.
Kas negribēs, tie tāpat nespēlēs. Iemeslu gan jau atradīs.
mazliet smieklīgi ir - piekrītu.
Taču šobrīd vajag likt džekiem sajust papildu spiedienu no fanu puses... pie kam nevis akcijveidā bet gan pastāvīgi. Piemēram, pēc Sprukta atteikuma vajadzēja Arena Riga pirmajās sezonas RD spēlēs lielu piepūšamu lelli ar #5 un uzvārda vietā, teiksim, Nogurušais Pastnieks... u.t.t.
arī medijiem nenāktu par skādi skarbākus vārdus veltīt šādos gadījumos...

  -2 [+] [-]

, 2012-01-26 11:12, pirms 14 gadiem
Vecais! Uztaisi futbola projektu, uzaicini viduvējus spēlētājus no labākajām pasaules līgām, tiksi līdz čempionu līgai un arī stadioni būs pilni!
cicerons123456 rakstīja: vecais stereotipus gaaz bet halle pilna, cik daudz futbola stadionus esi redzejis pilnus ? un tagad iesledzam smadzenes un domajam ko tas vareetu noziimeet,un kur mees tagad atrodamies futbolaa)))))))))

  +4 [+] [-]

, 2012-01-26 11:13, pirms 14 gadiem
zzk rakstīja: Mazliet smieklīgi.
Atgādina tādu kā lūgšanos, lai taču visi spēcīgākie spēlē izlasē.
Kas negribēs, tie tāpat nespēlēs. Iemeslu gan jau atradīs.
vecais kapeec smiekliigi? tapeec ka cilveki uzskata par vajadziigu pateikt to ko domaa? man liekas ka tieshi smiekliigi ir izlikties par to kas tu neeesi un gudri spriedeleet shajaa portalaa))) es pilniigi atbalstu sho veestuli jo taa aizdomajoties varetu sanaakt visu laiku speciigaakaa izlase ja savaaktu visus labaakos))))

 +14 [+] [-]

, 2012-01-26 11:13, pirms 14 gadiem
jariks rakstīja: Vecais! Uztaisi futbola projektu, uzaicini viduvējus spēlētājus no labākajām pasaules līgām, tiksi līdz čempionu līgai un arī stadioni būs pilni!
vecais mosties jau pusdienlaiks ,beidz sapnjot))))))

  +9 [+] [-]

, 2012-01-26 11:13, pirms 14 gadiem
jariks rakstīja: Un kādu reitingi bija, pirms parādījās "Dinamo"???
visaugstākie reitingi bija Latvijas izlasei PČ hokejā un OS...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-01-26 11:14, pirms 14 gadiem
Pamosties pats! Beigsies Dinamo un ko?! Tu brauksi uz Liepāju Metalurgu skatīties?! Redzēju pa TV...tur nav ko redzēt!
cicerons123456 rakstīja: vecais mosties jau pusdienlaiks ,beidz sapnjot))))))
Slēpts komentārs: jariks

  +7 [+] [-]

, 2012-01-26 11:18, pirms 14 gadiem
jariks rakstīja: Un dāmu basketbolu neskatījās?
KRIETNI mazāk

  +2 [+] [-]

, 2012-01-26 11:18, pirms 14 gadiem
jariks rakstīja: Pamosties pats! Beigsies Dinamo un ko?! Tu brauksi uz Liepāju Metalurgu skatīties?! Redzēju pa TV...tur nav ko redzēt!
vecais pamodos jau stundu atpakalj sezhu dzeru kafiju un gudri spriedeleeju, nekad nebraukshu skatiities liepajas metalurgu . skatiishos Vef skatiishos, kamaninjas siguldaa. par futbolu godiigi sakot nemaz negribas runaat, jo ar tadu darbu kaa stradaaa muusu futbolisti vinii pat neatstradaa shos liigumus kas vinjim ir. kameer muusu futbolisti neiemaciisies stradaa profesionali un ar pashatdevi sheit taa arii paliks seetas machi.

  +2 [+] [-]

, 2012-01-26 11:21, pirms 14 gadiem
Nuuja ar diviem galiem- no vienas puses speleshqana izlasee tas ir katra!! hokejista privata un personiga lieta - sava vesliiba katram vienmer ir visdaargaakaa.... no otras puses jaaaa Latvijas Himna pec uzvaras tas ir kautkas - un katru gadu!!! pirmkaart ceram! otrkaart ticam ka iespeju robezhaas un labas sakritiibas gadijumaa var sanaakt ka nebuut ne 7 vieta var buut augstaakaa....
Gruuti tas nenoziimee neiespejami!!!

  +5 [+] [-]

, 2012-01-26 11:23, pirms 14 gadiem
Manu viedoli ne viens nav prasījis un domāju, ka tā ir lielākajai daļai šeit- ja aptauju veic orientēšanās sacensībās, tad ko tur piebilst...!
jariks rakstīja: Pārspīlē hokeja nozīmi Latvijā... Aptaujas ik gadu apgāž stereotipu, ka hokejs Latvijā ir 1. sporta veids... Hokejs Latvijā NEKAD nebūs No. 1 ... lai cik skumji tas nebūtu... bet ir jādara tas, ko mēs varam darīt... un kaut ko mēs varam darīt un uzlabot... tik uz priekšu! Un uz šīs pozitīvās nots beigšu savas pārdomas... lai mums veicas!

  -2 [+] [-]

, 2012-01-26 11:23, pirms 14 gadiem
Interesanti, kurš šogad būs pirmā bezdelīga un vai tam sekos arī citas.

  +3 [+] [-]

, 2012-01-26 11:24, pirms 14 gadiem
PAstnieks jau tagad izskatās piekusis, kas tad būs pirms PČ?

  -3 [+] [-]

, 2012-01-26 11:25, pirms 14 gadiem
pareizi ir ka čaļi liek uz izlasi nikolaju jo viņiem visiem ir līgumi.kadreiz čaļi plesās uz izlasi jo pārsvarā visi spelēja švakās ligās un izlase bija kā iespēja tikt pie jauna labāka līguma.

  +8 [+] [-]

, 2012-01-26 11:25, pirms 14 gadiem
Ja Tedijs spees sapulcinat izlasee visus tos ka uz to briidi ir pec vinja domaam labakie - un gatavi par 110% izlikties uz laukuma - un dzheki to taa arii dariis - tad var sanaakt visadiigi.... un pieraadiijumi nav taalu jameklee - jaa parak reti ir tei superlaimiigie mirklji - bet IR!!! Un kaapec lai tieshi shogad nebuut par kadiem paris laimiigiem mirkljiem PČ vairaak?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-26 11:27, pirms 14 gadiem
Jau tagad diemžēl ir šaubas par dažiem Dinamo spēlētājiem un ļoti lielas šaubas ir par Dārziņu,lai arī no traumas viņš uz to laiku būs atguvies.

  -1 [+] [-]

, 2012-01-26 11:27, pirms 14 gadiem
Nu tad te nu mēs esam! Kad būs sakārtota sistēma, tad varēsim runāt par hokeju kā sporta veidu No.1 ...kad Latvijas Lielākajās pilsētās būs pa hallei un dažāda vecuma bērnu komandas, kas tur trenējās, kad būs kvalificēti treneri u.t.t. ...tas pats attiecas arī uz citiem sporta veidiem...
a par popularitāti runājot...padomā pats, cik sarežģīti ir spēlēt hokeju (es domāju - inventārs, laukums u.t.t.) un cik vienkārši ir uzspēlēt futbolu...es pats spēlēju futbolu regulāri...un ne tāpēc, ka negribētu uzspēlēt hokeju... un tas ir arī viss!
cicerons123456 rakstīja: vecais pamodos jau stundu atpakalj sezhu dzeru kafiju un gudri spriedeleeju, nekad nebraukshu skatiities liepajas metalurgu . skatiishos Vef skatiishos, kamaninjas siguldaa. par futbolu godiigi sakot nemaz negribas runaat, jo ar tadu darbu kaa stradaaa muusu futbolisti vinii pat neatstradaa shos liigumus kas vinjim ir. kameer muusu futbolisti neiemaciisies stradaa profesionali un ar pashatdevi sheit taa arii paliks seetas machi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-26 11:31, pirms 14 gadiem
cicerons123456 rakstīja: vecais kapeec smiekliigi? tapeec ka cilveki uzskata par vajadziigu pateikt to ko domaa? man liekas ka tieshi smiekliigi ir izlikties par to kas tu neeesi un gudri spriedeleet shajaa portalaa))) es pilniigi atbalstu sho veestuli jo taa aizdomajoties varetu sanaakt visu laiku speciigaakaa izlase ja savaaktu visus labaakos))))
Par "izlikšanos kas neesi un spriedelēšanu" Tu varētu kaut ko teikt tad, ja pats šeit rakstītu ar savu īsto vārdu un uzvārdu.

  +5 [+] [-]

, 2012-01-26 11:31, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: mazliet smieklīgi ir - piekrītu.
Taču šobrīd vajag likt džekiem sajust papildu spiedienu no fanu puses... pie kam nevis akcijveidā bet gan pastāvīgi. Piemēram, pēc Sprukta atteikuma vajadzēja Arena Riga pirmajās sezonas RD spēlēs lielu piepūšamu lelli ar #5 un uzvārda vietā, teiksim, Nogurušais Pastnieks... u.t.t.
arī medijiem nenāktu par skādi skarbākus vārdus veltīt šādos gadījumos...
Nepiekrītu.
Uz PČ jabrauc tiem hokejistiem,kas to tiešām vēlās, un nevis tiem,kas baidās no līdzjutēju, mēdiju kritikas. Nav nekas sliktāks,kā spēlētājs, kas atspēlē ķeksīša pēc, un nevis tāpēc,ka viņš patiešām to vēlās.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-26 11:31, pirms 14 gadiem
Šeit daudzi jauc tēmu ,jo netiek spriests par reitingiem un svarīgākajiem gada sporta notikumiem,bethokeja fani ir uztraukušies ,vai atkal nesāksies nogurumi un traumu ārstēšanas. Jo kā izteicas iepriekšējā sezonā mediķi ,tad tās traumas ,kuras dažiem bija,varēja novērst arī pēc PČ,nevis pirms.nerunājot par Dārziņa traumu PČ.

  -4 [+] [-]

, 2012-01-26 11:33, pirms 14 gadiem
Vai būtu jāprasa Tavs viedoklis??? Tie kritēriji ir tik subjektīvi, ka visus subjektīvos saliekot kopā veidojas aina tāda, kāda tā ir... Un ir jāmāk izanalizēt, kāpēc tas tā! Un kad to izdara, tad saproti, kāpēc hokejs nav No.1 ...i viss šķiet loģiski...vai kāds kaut ko darīs lietas labā, lai tas tā nebūtu? Nē! Tāpēc hokejs NEBŪS...neskatoties uz to, ka mēs negribu redzēt šādu situāciju...nespējam pieņemt! Tāpēc arī esam apstājušies izaugsmē un nekur augstāk par 7. vietu netiekam...un arī to ļoooti reti... apstājušies izaugsmē, jo viss jau ir forši, mūs viss apmierina, viss ir kārtībā... un vai ir??? Mums ir sakārtota hokeja saimniecība? Ar to būtu jāsāk!
er3808 rakstīja: Manu viedoli ne viens nav prasījis un domāju, ka tā ir lielākajai daļai šeit- ja aptauju veic orientēšanās sacensībās, tad ko tur piebilst...!

  +3 [+] [-]

, 2012-01-26 11:36, pirms 14 gadiem
Hokejs atbalstītākais ir tāpēc, ka izlase, kas pārstāv olimpisko sporta veidu, spēlē katra pasaules čempionāta augstākajā divīzijā un nu jau katrās olimpiskajās spēlēs. Pie tam PČ notiek katru gadu, kas uzmanībai neļauj atslābt (neskaitu ''Dinamo'').

  +3 [+] [-]

, 2012-01-26 11:38, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nepiekrītu.
Uz PČ jabrauc tiem hokejistiem,kas to tiešām vēlās, un nevis tiem,kas baidās no līdzjutēju, mēdiju kritikas. Nav nekas sliktāks,kā spēlētājs, kas atspēlē ķeksīša pēc, un nevis tāpēc,ka viņš patiešām to vēlās.
Spiediens ir jāizdara,jo pateicoties samērā lielai naudiņai un Dinamo kluba vadības paustajem viedokļiem ,daļa spēlētāju nespēlēšanu izlasē sāk uztvert kā normālu parādību.Visos komandu sporta veidos mazajās valstīs fani sāpīgi uztver spēlētāju atteikumus,jo nav tik daudz rezervju kā lielvalstīm,kaut gan pat krievi savulaik smagi nolika savus NHL spīdēkļus ,kad šie ignorēja izlasi.

  -1 [+] [-]

, 2012-01-26 11:38, pirms 14 gadiem
kautkāds murgs...
tā kā maziem bērniem apmēram
nerunājiet vismaz visu fanu vārdā

  -1 [+] [-]

, 2012-01-26 11:38, pirms 14 gadiem
Es arī esmu uztraucies! Man arī vienmēr gribās, lai spēlē labākie...vienmēr kāds pietrūkst... un žēl, ka tā... Es tikai izteicos, ka tā vēstule tāda tāda "pārspīlēta, piepušķota"...varbūt cilvēki uztraucas par to, ka viņi maksās naudu, lai braukt uz PČ...un grib tur redzēt visus labākos... Ja kāds negrib spēlēt, žēl...
coffijs rakstīja: Šeit daudzi jauc tēmu ,jo netiek spriests par reitingiem un svarīgākajiem gada sporta notikumiem,bethokeja fani ir uztraukušies ,vai atkal nesāksies nogurumi un traumu ārstēšanas. Jo kā izteicas iepriekšējā sezonā mediķi ,tad tās traumas ,kuras dažiem bija,varēja novērst arī pēc PČ,nevis pirms.nerunājot par Dārziņa traumu PČ.

     [+] [-]

, 2012-01-26 11:40, pirms 14 gadiem
zzk rakstīja: Mazliet smieklīgi.
Atgādina tādu kā lūgšanos, lai taču visi spēcīgākie spēlē izlasē.
Kas negribēs, tie tāpat nespēlēs. Iemeslu gan jau atradīs.
Piekrītu, Izlases spēks tik un tā katru gadu krītās. Jāspēlē jaunie, kas grib spēlēt, nevis jālūdzās nogurušus veterānus un pastniekus.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-26 11:42, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Spiediens ir jāizdara,jo pateicoties samērā lielai naudiņai un Dinamo kluba vadības paustajem viedokļiem ,daļa spēlētāju nespēlēšanu izlasē sāk uztvert kā normālu parādību.Visos komandu sporta veidos mazajās valstīs fani sāpīgi uztver spēlētāju atteikumus,jo nav tik daudz rezervju kā lielvalstīm,kaut gan pat krievi savulaik smagi nolika savus NHL spīdēkļus ,kad šie ignorēja izlasi.
starp citu, pagājušajā gadā arī norvēģu fani smagi d##sa virsū Toresenam, kad tas atteicās spēlēt PČ "ģimenes apstākļu" dēļ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-26 11:44, pirms 14 gadiem
Lai arī cik smaga ir hokeja sezona, taču gada notikums hokejā, vismaz mums, hokeja līdzjutējiem, ir Pasaules čempionāts hokejā!

Man Gagarins ir svarīgāks par PČ. Protams, OS pārspēj visu.

Gribētos dzirdēt citu līdzjutēju domas..

     [+] [-]

, 2012-01-26 11:46, pirms 14 gadiem
Vēstule parāda mazās valstiņas sindromu (ne iedz. skaita, platības, bet gan domāšanas ziņā). Vispār...varat iedomāties šādu vēstuli Krievijas, Čehijas fanu izpildījumā savai izlasei?

     [+] [-]

, 2012-01-26 11:46, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Lai arī cik smaga ir hokeja sezona, taču gada notikums hokejā, vismaz mums, hokeja līdzjutējiem, ir Pasaules čempionāts hokejā!

Man Gagarins ir svarīgāks par PČ. Protams OS pārspēj visu.

Gribētos dzirdēt citu līdzjutēju domas..
man gada svarīgākais notikums VIENNOZĪMĪGI ir PČ - nevis Stenlijs vai Gagarins... par Gagarinu runājot, manā uztverē viņš ir vienā plauktā ar Elitserien vai NLA playoffiem...

  -1 [+] [-]

, 2012-01-26 11:47, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Vēstule parāda mazās valstiņas sindromu (ne iedz. skaita, platības, bet gan domāšanas ziņā). Vispār...varat iedomāties šādu vēstuli Krievijas, Čehijas fanu izpildījumā savai izlasei?
ja nemaldos, Krievijā ir bijušas ne viena vien šāda vēstule... valsts liela, rakstītāju daudz...

  +2 [+] [-]

, 2012-01-26 11:49, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Vēstule parāda mazās valstiņas sindromu (ne iedz. skaita, platības, bet gan domāšanas ziņā). Vispār...varat iedomāties šādu vēstuli Krievijas, Čehijas fanu izpildījumā savai izlasei?
Čehiem svarīgākas ir Olimpiskās spēles, pie atteikumiem viņi pieraduši. Krieviem PČ ir vieta, kur parādīt muskuļus Kanādai, par spīti tam, ka Kanādai ir vienalga.

     [+] [-]

, 2012-01-26 11:51, pirms 14 gadiem
Viens otrs joprojām nesaprot,ka tieši PČ ir tā vieta,kur var spodrināt Latvijas hokeja tēlu.Hokeja lielvalstīm PČ var nebūt kādreiz pirmajā vietā,jo tikai olimpiāde pagaidām vēl ir tā vieta,kur pulcējās visi pasaules varenie.Un tieši tur mums tiešām nekas nespīd.Tāpēc ar abām rokām atbalstu šo vēstuli,jo jūtu ,ka tā rakstīta ar domu vēl kādreiz izlasē redzēt gan Ozoliņu,gan Niživiju un nekad vairs nedzirdēt,ka kāds būtu pēc regulārās sezonas noguris.LAI IZDODĀS!!!

  +3 [+] [-]

, 2012-01-26 11:53, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Čehiem svarīgākas ir Olimpiskās spēles, pie atteikumiem viņi pieraduši. Krieviem PČ ir vieta, kur parādīt muskuļus Kanādai, par spīti tam, ka Kanādai ir vienalga.
Ja Kanadai butu vienalga, tad izlasee butu pilns ar AHL un Eiropaa spelejoshiem.

Parasti Kanadai izlasei atsaka labi ja kaadi desmit kadri no vairaakiem simtiem.
Jo ir atskiriba lidot uz Eiropu un atpakal, vai spelet tuvu pie majaam.

     [+] [-]

, 2012-01-26 11:54, pirms 14 gadiem
alguns rakstīja: Viens otrs joprojām nesaprot,ka tieši PČ ir tā vieta,kur var spodrināt Latvijas hokeja tēlu.Hokeja lielvalstīm PČ var nebūt kādreiz pirmajā vietā,jo tikai olimpiāde pagaidām vēl ir tā vieta,kur pulcējās visi pasaules varenie.Un tieši tur mums tiešām nekas nespīd.Tāpēc ar abām rokām atbalstu šo vēstuli,jo jūtu ,ka tā rakstīta ar domu vēl kādreiz izlasē redzēt gan Ozoliņu,gan Niživiju un nekad vairs nedzirdēt,ka kāds būtu pēc regulārās sezonas noguris.LAI IZDODĀS!!!
Naivi cerēt, ka izlasē vienmēr spēlēs visi labākie. Tā nenotiek.

World Cup bija labs turnīrs, diemžēl Latvijai to neredzēt, dēļ vājās izlases. Turklāt PČ arī mums diemžēl nekas nespīd.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-26 11:55, pirms 14 gadiem
alguns rakstīja: Viens otrs joprojām nesaprot,ka tieši PČ ir tā vieta,kur var spodrināt Latvijas hokeja tēlu.Hokeja lielvalstīm PČ var nebūt kādreiz pirmajā vietā,jo tikai olimpiāde pagaidām vēl ir tā vieta,kur pulcējās visi pasaules varenie.Un tieši tur mums tiešām nekas nespīd.Tāpēc ar abām rokām atbalstu šo vēstuli,jo jūtu ,ka tā rakstīta ar domu vēl kādreiz izlasē redzēt gan Ozoliņu,gan Niživiju un nekad vairs nedzirdēt,ka kāds būtu pēc regulārās sezonas noguris.LAI IZDODĀS!!!
varbūt irbem vajag uzvanīt.nolans jau droši vien nezina ka mums ir bijis arī balderis.vēl nesen balderi redzēju darbibā.bija baigi labs

  -1 [+] [-]

, 2012-01-26 11:56, pirms 14 gadiem
taure rakstīja: varbūt irbem vajag uzvanīt.nolans jau droši vien nezina ka mums ir bijis arī balderis.vēl nesen balderi redzēju darbibā.bija baigi labs
Labs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-01-26 12:01, pirms 14 gadiem
flipsider rakstīja: Ja Kanadai butu vienalga, tad izlasee butu pilns ar AHL un Eiropaa spelejoshiem.

Parasti Kanadai izlasei atsaka labi ja kaadi desmit kadri no vairaakiem simtiem.
Jo ir atskiriba lidot uz Eiropu un atpakal, vai spelet tuvu pie majaam.
Kanādai ir vienalga. Bet resurss ir tāds, ka arī ar vienalga bieži pietiek

Viņiem medijos ļoti maz informācijas par PČ. SC ir viss par ko viņi runā.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-26 12:04, pirms 14 gadiem
man patīk tās saturs.
katram pirms spēlēm izprinēt un iedot, lai lasa

  +1 [+] [-]

, 2012-01-26 12:06, pirms 14 gadiem
skorpione rakstīja: man patīk tās saturs.
katram pirms spēlēm izprinēt un iedot, lai lasa
Lai zina, ka viņiem ir egocentriskākie fani pasaulē

  -3 [+] [-]

, 2012-01-26 12:06, pirms 14 gadiem
DĀMU baskets????
neesmu pārliecināts, bet dāmu basketam reitingi iespējams pat mazāki būtu kā vīru basketam (vismaz pirms šī Eurobasket), jo tas tomēr ir sieviešu sports un no sieviešu sportiem tik teniss ar biatlonu Latvijā varbut spētu konkurēt ar atteicīgajiem vīru sportiem... Neraugoties ne uz kādiem rezultatiem.

Bet šito vēstuli es nesaprotu... Vai tad kāds tagad jau būtu atteicies spēlēt izlasē?? Vai tie ir bļāvieni Nolana dēļ, ka dīvainīšu tauta domā, ka tagad atnāks Nolans un sāksim uzvarēt kādu vairāk kā citus gadus...? Smiekli nāk....

Kas būs ar to i spēlēsim, ja labi spēlēsim būs rezultāti, ja ne, tad ne. Ko tur daudz...

  +1 [+] [-]

, 2012-01-26 12:06, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Dropshots ar basketu jau kopš sezonas sākuma "izdara spiedienu".Šis ir tā saucamo pavasara fanu atmošanās , aktivizēšanās
kas ir "dropshots"?

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:10, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: man gada svarīgākais notikums VIENNOZĪMĪGI ir PČ - nevis Stenlijs vai Gagarins... par Gagarinu runājot, manā uztverē viņš ir vienā plauktā ar Elitserien vai NLA playoffiem...
Pilnīgi piekrītu.Salīdzināt Gagarinu ar PČ ir dīvaini.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-01-26 12:12, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Lai arī cik smaga ir hokeja sezona, taču gada notikums hokejā, vismaz mums, hokeja līdzjutējiem, ir Pasaules čempionāts hokejā!

Man Gagarins ir svarīgāks par PČ. Protams, OS pārspēj visu.

Gribētos dzirdēt citu līdzjutēju domas..
Par gagarinu man svarīgāki LAČ play off,agrāk biju bebru fans žēl ,ka nav vairs komandas,bet tagad esmu par kredītniekiem.

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:12, pirms 14 gadiem
Vienīgās valstis bez mazajām, kam patiešām rūp atteikumi PČ sakarā ir slovāki (jo viņi jūt, ka tāpat jau slīd bedrē) un Krievija, kam katrs PČ ir milzīgi svarīgs turnīrs pirmkārt tāpēc jau, lai vinnētu Kanādu, lai gan ne tikai... Krieviem vinnēt Kanādu ir vissvarīgākais U18/ U20 līmenī, PČ un olimpiādē vajag arī medaļas, tieši tāpēc jau Bikovu atrīvoja pēc pagājušā PČ, kaut arī viņš Kanādu vinnēja. Krieviem PČ ļoti daudz nozīmē, jo viņiem no padomju laikiem ir pārņemta tā milzīgā uzvaru bagāža un tagad, kad viņi vinnēt vairs nevar tik viegli (vai vispār), tas viņiem ir kairinātājs...

  +2 [+] [-]

, 2012-01-26 12:12, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: kas ir "dropshots"?
Basketbola un dropes sintēze!

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:13, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Par gagarinu man svarīgāki LAČ play off,agrāk biju bebru fans žēl ,ka nav vairs komandas,bet tagad esmu par kredītniekiem.
Interesanti, kādēļ? Augsta līmeņa hokejs, kur spēlē komanda ar 80% izlases. Pārāk mainstream priekš tevis?

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:15, pirms 14 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Vienīgās valstis bez mazajām, kam patiešām rūp atteikumi PČ sakarā ir slovāki (jo viņi jūt, ka tāpat jau slīd bedrē) un Krievija, kam katrs PČ ir milzīgi svarīgs turnīrs pirmkārt tāpēc jau, lai vinnētu Kanādu, lai gan ne tikai... Krieviem vinnēt Kanādu ir vissvarīgākais U18/ U20 līmenī, PČ un olimpiādē vajag arī medaļas, tieši tāpēc jau Bikovu atrīvoja pēc pagājušā PČ, kaut arī viņš Kanādu vinnēja. Krieviem PČ ļoti daudz nozīmē, jo viņiem no padomju laikiem ir pārņemta tā milzīgā uzvaru bagāža un tagad, kad viņi vinnēt vairs nevar tik viegli (vai vispār), tas viņiem ir kairinātājs...
Slovākiem arī parasti ir pāris atteikumi. OS gan visi raujās tikt.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-26 12:17, pirms 14 gadiem
flipsider rakstīja: Ja Kanadai butu vienalga, tad izlasee butu pilns ar AHL un Eiropaa spelejoshiem.

Parasti Kanadai izlasei atsaka labi ja kaadi desmit kadri no vairaakiem simtiem.
Jo ir atskiriba lidot uz Eiropu un atpakal, vai spelet tuvu pie majaam.
Atsaka Kanādai daudz vairāk,beidzamajos divos PČ ,ja neviens neateiktu no play off netikušajiem 14 klubiem pieejamajiem spēlētājiem ,tad pēc uzvārdiem abos gados izlase būtu tuvu tādai ,kāda tā bija OS.

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:19, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Interesanti, kādēļ? Augsta līmeņa hokejs, kur spēlē komanda ar 80% izlases. Pārāk mainstream priekš tevis?
kas tur smieklīgs??? To sauc par lokālpatriotismu un tas ir tikai labi, ka tādi cilvēki pastāv.

Piemēram, pagājušajā sezonā HC Lyon (2010/2011 sezonā 2. divīzijā - pēc spēka Francijas 3. līgā) vidējais apmeklējums bija ~2.000 spēlē - teiksi, ka viņi bija muļķi??

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:19, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Par gagarinu man svarīgāki LAČ play off,agrāk biju bebru fans žēl ,ka nav vairs komandas,bet tagad esmu par kredītniekiem.
man par Gagarinu svarīgāki ir BAČ plejofi, skatīties kā Žlobinas vilki pret Gomeļu cīnās aukstā arēnā, kur ap skatītāju rindām miliči ganās un fani pižikos sēž un bļauj ''ŠAI-BU" ir tīrākais prieks!!!

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:19, pirms 14 gadiem
ja hokejisti uzmetis Pč TAD LIDZJUTEJI UZMETIS VIŅUS (DINAMO)
kam tad spid tie baigie ligumi ?-m,redliham, karsumam?-tas ari viss, sprukts savu naudu shosezon neataisno..

  +1 [+] [-]

, 2012-01-26 12:20, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Interesanti, kādēļ? Augsta līmeņa hokejs, kur spēlē komanda ar 80% izlases. Pārāk mainstream priekš tevis?
Protams prieks par viņiem ,bet vienmēr fanojot par viņiem domāju ,ja nu viņi tiek kaut vai rietumu finālā ,kas tad spēlēs izlasē.

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:20, pirms 14 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Vienīgās valstis bez mazajām, kam patiešām rūp atteikumi PČ sakarā ir slovāki (jo viņi jūt, ka tāpat jau slīd bedrē) un Krievija, kam katrs PČ ir milzīgi svarīgs turnīrs pirmkārt tāpēc jau, lai vinnētu Kanādu, lai gan ne tikai... Krieviem vinnēt Kanādu ir vissvarīgākais U18/ U20 līmenī, PČ un olimpiādē vajag arī medaļas, tieši tāpēc jau Bikovu atrīvoja pēc pagājušā PČ, kaut arī viņš Kanādu vinnēja. Krieviem PČ ļoti daudz nozīmē, jo viņiem no padomju laikiem ir pārņemta tā milzīgā uzvaru bagāža un tagad, kad viņi vinnēt vairs nevar tik viegli (vai vispār), tas viņiem ir kairinātājs...
aizmirsi arī par Vāciju un Šveici

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:23, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: aizmirsi arī par Vāciju un Šveici
Vislielākie atteikuma meistari ir amerikāņi un Eiropā zviedri.

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:23, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: kas tur smieklīgs??? To sauc par lokālpatriotismu un tas ir tikai labi, ka tādi cilvēki pastāv.

Piemēram, pagājušajā sezonā HC Lyon (2010/2011 sezonā 2. divīzijā - pēc spēka Francijas 3. līgā) vidējais apmeklējums bija ~2.000 spēlē - teiksi, ka viņi bija muļķi??
Nē, daudz radu apmeklē spēles. Lokālpatriotisms ir laba lieta, bet dažbrīd es to nesaprotu. Ja Tev būtu jāizvēlās starp jaunu Mersi un RAF, tu izvēlētos RAF?

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:25, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Vislielākie atteikuma meistari ir amerikāņi un Eiropā zviedri.
Zviedri neatsaka, viņi netiek Sedīni, Detroitas vīri.

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:26, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: kas tur smieklīgs??? To sauc par lokālpatriotismu un tas ir tikai labi, ka tādi cilvēki pastāv.

Piemēram, pagājušajā sezonā HC Lyon (2010/2011 sezonā 2. divīzijā - pēc spēka Francijas 3. līgā) vidējais apmeklējums bija ~2.000 spēlē - teiksi, ka viņi bija muļķi??
nu es viņus par muļķiem nesauktu, bet, ja Lyon vēl būtu otrā komanda 5.līgā un tur uz spēlem ietu 5000, kamēr 3. līgā 2000 vidēji, tad gan es tādus epitetus varbūt arī lietotu

Es jau varētu saprast to, ka kāds nopietni fano par LAČ komandu vairāk kā RD, ja tam būtu kāds pamats... Ja kāda komanda sevi dēvētu par k-kādu ''latvisku'' hokeja spēku, rūpētos par to, lai LAČ spēļu apmeklējums būtu svētki, aicinātu skatītājus, rīkotu konkursus, pārdotu atribūtiku, tad jā.... Bet zini, ja es aizeju uz RD spēlēm un salīdzinu visu to atmosfēru tur ar 50 radiniekiem, kas tukšā arēnā vēro LAČ spēli, tad man tas mazliet šķiet dīvaini... Pats arī esmu bijis uz LAČ spēlēm un interesējos, bet vai man ir kāds pamats kāpēc fanot pa kādu no tām komandām, vai tie klubi mani maz grib redzēt tribīnē...? Dinamo vismaz vajag manu naudu, LAČ klubiem no manis vispār neko nevajag......

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:27, pirms 14 gadiem
Tautai izsenis vajag maizi un izrādes. Tas izskaidro RD fenomenu, jo nekā cita konkurētspējīga jau NAV.

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:27, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: aizmirsi arī par Vāciju un Šveici
ne pa kādām hoķa lielvalstīm es tās neuzskatu... Joprojām domāju, ka, ja Latvija spēlētu pret vāciem pagājušogad, tad mēs vinnētu. Kas attiecas uz šveiciešiem, tad viņi lai medaļas iegūst pirmāk PČ vai OS tiek pusfinālā, tad es viņu pie lielvalstīm pieskaitīšu...

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:30, pirms 14 gadiem
Vispār PČ jau sāk atgādināt iekšējo KHL čempi ar zviedru Elitserien un šveiciešu NLA piesitienu + ZA 2. un 3. šķiras desantniekeim...

  +1 [+] [-]

, 2012-01-26 12:32, pirms 14 gadiem
Ikrnpk rakstīja: ne pa kādām hoķa lielvalstīm es tās neuzskatu... Joprojām domāju, ka, ja Latvija spēlētu pret vāciem pagājušogad, tad mēs vinnētu. Kas attiecas uz šveiciešiem, tad viņi lai medaļas iegūst pirmāk PČ vai OS tiek pusfinālā, tad es viņu pie lielvalstīm pieskaitīšu...
Šveicei ir bronzas medaļas gan OS, gan PČ Bet tu laikam domāji jaunākus laikus - 98 un 2002 gadā spēlējusi PČ pusfinālā.

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:32, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Spiediens ir jāizdara,jo pateicoties samērā lielai naudiņai un Dinamo kluba vadības paustajem viedokļiem ,daļa spēlētāju nespēlēšanu izlasē sāk uztvert kā normālu parādību.Visos komandu sporta veidos mazajās valstīs fani sāpīgi uztver spēlētāju atteikumus,jo nav tik daudz rezervju kā lielvalstīm,kaut gan pat krievi savulaik smagi nolika savus NHL spīdēkļus ,kad šie ignorēja izlasi.
Arī taisnība, bet ......................
Kā varēja pārliecināties pēc pēdējā PČ, ka tie spēlētāji kas aizbrauca un nospēlējot tā kā nospēlēja netika mazāk saudzēti, kā teiksim, Sprukts, kas pateica ka nebrauks.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-26 12:33, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nē, daudz radu apmeklē spēles. Lokālpatriotisms ir laba lieta, bet dažbrīd es to nesaprotu. Ja Tev būtu jāizvēlās starp jaunu Mersi un RAF, tu izvēlētos RAF?
salīdzinājums ar Mersi un Rafu ir pilnīgi nevietā.
Sportā tomēr pārsvarā svarīgāka ir iespēja atbalstīt savējos, nevis skatīties neitrālu komandu (kaut arī pāris līmeņus augstāku) spēli. Ja Merša/RAFa gadījumā tā galvenā vērtība ir preces kvalitāte, tad sportā lielākā vērtība (lielākoties) ir iespēja atbalstīt savējos

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:33, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nē, daudz radu apmeklē spēles. Lokālpatriotisms ir laba lieta, bet dažbrīd es to nesaprotu. Ja Tev būtu jāizvēlās starp jaunu Mersi un RAF, tu izvēlētos RAF?
vo, vo... es saprastu, ja Mersis varbūt būtu sūdīgs un RAFs nospodrināts līdz pēdējam, izremontēts un izreklamēts... bet tā jau nav, ja mēs RD ar LAČ salīdzinām, tad mēs iegūstam pirmās šķiras Mersi pret vecu, nevenam nevajadzīgu, rūsas saēstu rafiņu.... Varbūt kādam (kā man) ir interesanti palūkoties uz to kā k-kādu vietējo fenomenu, to kur var novest nevērība pret savu īpašumu, bet sēsties iekšā un to slavēt k-kādu tam nepiemītošu īpašību dēļ.....

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:34, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Zviedri neatsaka, viņi netiek Sedīni, Detroitas vīri.
Zviedru no Eiropiešiem NHL visvairāk ,pats zini un pietiek bez tevis nosauktajiem negribētāju ,arī KHL zviedri pēc sezonas jūtas noguruši un ļoti vajadzīgi ģimenēm. Lai gan liela daļa atrada rauties no NHL uz izlasi Gustafsona laikā ,jo viņš bieži ignorēja daudzus labus spēlētājus.

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:35, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: salīdzinājums ar Mersi un Rafu ir pilnīgi nevietā.
Sportā tomēr pārsvarā svarīgāka ir iespēja atbalstīt savējos, nevis skatīties neitrālu komandu (kaut arī pāris līmeņus augstāku) spēli. Ja Merša/RAFa gadījumā tā galvenā vērtība ir preces kvalitāte, tad sportā lielākā vērtība (lielākoties) ir iespēja atbalstīt savējos
Un Dinamieši ar Rēdlihu, Ozoliņu nav savējie? Tu esī īsts hokeja hipsters.
Piemērs ar Francijas 3. līgas vidējo apmeklētību to tikai pierāda!

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:36, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Šveicei ir bronzas medaļas gan OS, gan PČ Bet tu laikam domāji jaunākus laikus - 98 un 2002 gadā spēlējusi PČ pusfinālā.
britiem jau arī k-kad atpakaļ kaut kas bija, jā es domāju jaunakos laikos un ir bijis 98. vai kāds gads, bet tikpat labi bija ari 2009...... Kad šveicieši savās mājās zaudēja mūsu nožēlojamā līmeņa izlasei... vai kaut pagājušais gads, kad viņi zaudēja norvēģu nožēlojamā līmeņa izlasei... tā, ka tā ir tāda apšaubāma līmeņa ''ģeržāva''...

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:38, pirms 14 gadiem
Ikrnpk rakstīja: ne pa kādām hoķa lielvalstīm es tās neuzskatu... Joprojām domāju, ka, ja Latvija spēlētu pret vāciem pagājušogad, tad mēs vinnētu. Kas attiecas uz šveiciešiem, tad viņi lai medaļas iegūst pirmāk PČ vai OS tiek pusfinālā, tad es viņu pie lielvalstīm pieskaitīšu...
nu, atgādināšu, ka Slovākija (kuru Tu pieminēji!) ir stabili zem viņiem. Otrkārt, Vācija jau bija PČ 1/2 finālā pirms 2 gadiem Arī Šveice ir bijusi 1/2 finālā PČ. Ja tā turpinām OS arī BLR bija 1/2 finālā

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:38, pirms 14 gadiem
Ikrnpk rakstīja: britiem jau arī k-kad atpakaļ kaut kas bija, jā es domāju jaunakos laikos un ir bijis 98. vai kāds gads, bet tikpat labi bija ari 2009...... Kad šveicieši savās mājās zaudēja mūsu nožēlojamā līmeņa izlasei... vai kaut pagājušais gads, kad viņi zaudēja norvēģu nožēlojamā līmeņa izlasei... tā, ka tā ir tāda apšaubāma līmeņa ''ģeržāva''...
Nu jā, savā ziņā viņiem līmenis krities.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-26 12:40, pirms 14 gadiem
Ikrnpk rakstīja: ne pa kādām hoķa lielvalstīm es tās neuzskatu... Joprojām domāju, ka, ja Latvija spēlētu pret vāciem pagājušogad, tad mēs vinnētu. Kas attiecas uz šveiciešiem, tad viņi lai medaļas iegūst pirmāk PČ vai OS tiek pusfinālā, tad es viņu pie lielvalstīm pieskaitīšu...
Šveicei tak ir laikam ir kādas četras bronzas un viens sudrabs PČ un viena bronza OS.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:40, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nu jā, savā ziņā viņiem līmenis krities.
Individualais limenis pavisam noteikti nav krities.

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:41, pirms 14 gadiem
Ikrnpk rakstīja: britiem jau arī k-kad atpakaļ kaut kas bija, jā es domāju jaunakos laikos un ir bijis 98. vai kāds gads, bet tikpat labi bija ari 2009...... Kad šveicieši savās mājās zaudēja mūsu nožēlojamā līmeņa izlasei... vai kaut pagājušais gads, kad viņi zaudēja norvēģu nožēlojamā līmeņa izlasei... tā, ka tā ir tāda apšaubāma līmeņa ''ģeržāva''...
pagājušajā gadā RUS zaudēja GER un SWE zaudēja NOR - arī apšaubāma līmeņa ''ģeržāva' vēl pims gada FIN zaudēja DEN u.t.t.

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:43, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Un Dinamieši ar Rēdlihu, Ozoliņu nav savējie? Tu esī īsts hokeja hipsters.
Piemērs ar Francijas 3. līgas vidējo apmeklētību to tikai pierāda!
Rīgā lielākoties tā arī ir, bet nepieļauj, ka liepājniekiem un daugavpiliešiem vairāk savējie varētu būt attiecīgi LM un Latgale?

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:44, pirms 14 gadiem
flipsider rakstīja: Individualais limenis pavisam noteikti nav krities.
Jā, individuāli viņiem ir labi spēlētāji, bet lielākos panākumus viņiem deva Krūgera? programma. Viņš bija treneris kādus 10 gadus. Viņa laikā arī bija uzvaras OS pār Kanādu.

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:45, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: nu, atgādināšu, ka Slovākija (kuru Tu pieminēji!) ir stabili zem viņiem. Otrkārt, Vācija jau bija PČ 1/2 finālā pirms 2 gadiem Arī Šveice ir bijusi 1/2 finālā PČ. Ja tā turpinām OS arī BLR bija 1/2 finālā
Visi mēs redzējām kā SVK nospēlēja pēdējās OS, būsim jau reāli- var jau runāt par reitingiem un to visu, bet slovākiem ir Hosa NHL, tas pats Čara un Gaboriks... jā, vecā paaudze aiziet un vietā nav kam nākt un pēc gadiem 3 varbūt mēs vairs slovākus nevarēsim saukt par k-ko labāku, bet šobrīd es vēl palikšu pie sava, jo viņiem NHL tomēr ir vairāk spēlējošu veču (to vidū arī superstāri).

Reāli pēc spēka slovāki tomēr VĒL ir labāki par šveiciešiem, vāciem... tādi vāci un šveicieši tik ar to vien var vinnēt, ka skrien Nolana stilā ap apmalēm grūstīties, neesmu redzējis tādu spēli, kur Šveice vai Vācija kādu no top valstīm uz meistarību paņemtu, jo tas pašlaik nav iespējams......

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:46, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Rīgā lielākoties tā arī ir, bet nepieļauj, ka liepājniekiem un daugavpiliešiem vairāk savējie varētu būt attiecīgi LM un Latgale?
Iespējams, bet tādu cilvēku ir nedaudz.

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:47, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: pagājušajā gadā RUS zaudēja GER un SWE zaudēja NOR - arī apšaubāma līmeņa ''ģeržāva' vēl pims gada FIN zaudēja DEN u.t.t.
Krievija pagājušogad, protams, nebija līmenī... Ovečkina 0+0 arī uz to norāda- jā, lielajām valstīm gadās klupieni, bet kad pēdējo reizi somi, zviedri, krievi nebija ceturtdaļfinaļā??? Krieviem jāskatās laikam 10 gadi atpakaļ, somiem vai zviedriem vispār nezinu... Kamēr šveiciešiem, vāciem, jā tagad ari slovākiem tas ir katra čempja būt vai nebut....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-26 12:51, pirms 14 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Visi mēs redzējām kā SVK nospēlēja pēdējās OS, būsim jau reāli- var jau runāt par reitingiem un to visu, bet slovākiem ir Hosa NHL, tas pats Čara un Gaboriks... jā, vecā paaudze aiziet un vietā nav kam nākt un pēc gadiem 3 varbūt mēs vairs slovākus nevarēsim saukt par k-ko labāku, bet šobrīd es vēl palikšu pie sava, jo viņiem NHL tomēr ir vairāk spēlējošu veču (to vidū arī superstāri).

Reāli pēc spēka slovāki tomēr VĒL ir labāki par šveiciešiem, vāciem... tādi vāci un šveicieši tik ar to vien var vinnēt, ka skrien Nolana stilā ap apmalēm grūstīties, neesmu redzējis tādu spēli, kur Šveice vai Vācija kādu no top valstīm uz meistarību paņemtu, jo tas pašlaik nav iespējams......
Tev tikai pastrīdēties, laikam tikai tāpēc, ka jūties par visiem gudrāks

Ja jau Slovākija būtu tāda varena izlase, tad nebūtu izgāzuši PČ SAVĀS MĀJĀS. Tas tomēr bija viens no pēdējās 10-gades svarīgākajiem turnīriem priekš slovākiem.

par šveiciešiem un vāciešiem - hokejā uzvar tā komanda, spēli nospēlē gudrāk un grib vairāk uzvarēt, par pliku meistarību neviens punktus nedod. Ja tādi vācieši spēj uzvarētu krievus, tad tajā dienā viņi biju labāki par krieviem. Ja grūstīšanās gar apmalēm (kā Tu raksti) dod vēlamo rezultātu, tad tā ir labāka taktika par pretinieku taktiku.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-26 12:53, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Tev tikai pastrīdēties, laikam tikai tāpēc, ka jūties par visiem gudrāks

Ja jau Slovākija būtu tāda varena izlase, tad nebūtu izgāzuši PČ SAVĀS MĀJĀS. Tas tomēr bija viens no pēdējās 10-gades svarīgākajiem turnīriem priekš slovākiem.

par šveiciešiem un vāciešiem - hokejā uzvar tā komanda, spēli nospēlē gudrāk un grib vairāk uzvarēt, par pliku meistarību neviens punktus nedod. Ja tādi vācieši spēj uzvarētu krievus, tad tajā dienā viņi biju labāki par krieviem. Ja grūstīšanās gar apmalēm (kā Tu raksti) dod vēlamo rezultātu, tad tā ir labāka taktika par pretinieku taktiku.
Krievija un Kanāda( savā ziņā) ir izgāzušas PČ savās valstīs. OS jāņem par galveno kritēriju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-01-26 12:58, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Ja grūstīšanās gar apmalēm (kā Tu raksti) dod vēlamo rezultātu, tad tā ir labāka taktika par pretinieku taktiku.
Labāka jā, bet vai interesantāka... man kā skatītājam. Tas arī veido to subjektivitātes fonu. Protams, mans viedoklis ir daļēji subjektīvs, bet tāds nu tas ir.
Un ne jau grūstīšanās dēļ vāci vinnēja krievus, bet tāpēc, ka krieviem nebija viss kārtībā izlasē... Tas pats arī ar slovākiem, ne jau tāpēc viņi izgāza čempi, ka nevarēja labāk nospēlēt, bet gan tāpēc, ka bija savākuši stāru izlasi, OS ceturtās vietas ieguvējus un sadomājās, ka novājinātos zviedrus u.t.t. apspēlēs, kur nu vēl par vāciem. Bet vāci strādāja... un savu izkapāja.

Nolana hokejam nav ne vainas, bet... tas strādā tikai pret spēcīgākām komandām. Pēc būtības Znaroka hokejs nav nekas diži atšķirīgs, cīņa gar bortiem, darbs aizsardzībā, pretuzbrukumi- mēs jau redzējām pagājušā PČ- punkts pret somiem, laba spēle pa lielam pret čehiem, bet kā pret vājākiem spēlējam tā pļukš.... tas pats vāciem, pet komandām, kas tevi varbūt mazliet nenovērtē vai kam nepatīk tas, ka t spēlē fiziski viss jau ir forši, bet kad pretī nāk tehniski labāk sagatavoti čaļi, kas zina, ka viņi nav favorīti..... RUS vs Kanādu U20 čempī visu skaidri parādīja....

Tieši no tā man arī visvairķ bail, varbūt vinnēsim kādu top 6 un tad grūstīsimies gar apmalēm līdz norvēģi mums 2 šaibas ielocīs un būs ''cerējām kā labāk, sanāca kāvienmēr''....

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:58, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Krievija un Kanāda( savā ziņā) ir izgāzušas PČ savās valstīs. OS jāņem par galveno kritēriju.
OS pārāk reti notiek - tikai reizi 4 gados. Viena neveiksmīga spēle, piemēram, 1/4 finālā (vai pat pamatturnīrā, kā Vankuverā, kad krievu zāģis saveda RUS jau 1/4 finālā pret CAN) totāli visu sagroza. Pārāk liela varbūtība nejaušībām, lai ņemtu par galveno kritēriju

     [+] [-]

, 2012-01-26 13:05, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Redzi LAČ vīri cīnās par augstākām vērtībām - godu,prestižu,sportisko sacensību un to dara var teikt par baltu velti.RD savukart tevi nosēdina un mēģina izklaidēt ar blakusproduktiem.Tas protams nav slikti līdz mirklim kamer neatēdies tos blakusproduktus.
jā, LAČ vīri cīnās par godu, prestižu u.t.t.... Paskaiti cik spēles šogad SMS ir atdevuši pretiniekiem, tie paši ''vilki'' ne vienmēr ir gatavi uz 100% sisties... tā ir viena no amatieru sporta pazīmēm, kad svarīgākas ir citas lietas dažreiz kā par katru ripu sisties.

Un nezinu kā es tv ekrānā varu atēsties blakusproduktus... bet dažu wannabe komentētāju bļaušanu sportacentra translācijās gan var atēsties.... Bet klātienē sezonas laikā apmeklēju tikai dažus gan RD, gan LAČ mačus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-26 13:27, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Starpcitu wanabē komentētājs šosestdien komentes pirmo LAČ spēli sezonā LM-Monarhi!
es tur nerunāju pa konkrētiem cilvēkiem, bet vispār par sportacentrs translācijām kā tādām, ir jau labi, ka tās ir, bet, protams, līdz patiešām profesionālu veču sniegumam tur ir jātiecas vēl (lai gan tas pats Buļs basketbolists LTV7 ar nav nekāds komentētājs, bet gan āksts pēdējais...)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-26 16:27, pirms 14 gadiem
jariks rakstīja: Pārspīlē hokeja nozīmi Latvijā... Aptaujas ik gadu apgāž stereotipu, ka hokejs Latvijā ir 1. sporta veids... Hokejs Latvijā NEKAD nebūs No. 1 ... lai cik skumji tas nebūtu... bet ir jādara tas, ko mēs varam darīt... un kaut ko mēs varam darīt un uzlabot... tik uz priekšu! Un uz šīs pozitīvās nots beigšu savas pārdomas... lai mums veicas!
Tu esi vai nu musu kauna traipa VEF, fans vai ari Mūsu Futbola fans (kuram ir daudz lielaks potencials, Bet kur ir rezūltāts????) Tu durila ko tu saproti 13 gadigais puika, Hokejs ir latvijas vārds Pasaule un V.Freiberga. Nevajag rakstit muļķības ja?!?

     [+] [-]

, 2012-01-26 17:08, pirms 14 gadiem
EPISKI!
Es gandrīz pārsprāgu no smiekliem par to, ka Latvija spēlēs hokeju 2012. gada olimpiādi džeki vasarā uzraus hoķi kopā ar šķēpmetējiem, mūsu labo tāllēcējiņu un barjerriksi cīnīsies par augstām vietām!

     [+] [-]

, 2012-01-26 19:09, pirms 14 gadiem
"Un nekad neesam izjutuši lielāku lepnumu, kā dziedot Latvijas himnu pēc uzvarām čempionāta spēlēs!"
Mans personīgais viedoklis - zems kultūras līmenis. Uzskatu, ka katram no mums vienmēr jāizjūt lepnums par Latvijas valsts himnu. Un, ja būtu jāatzīmē notikums, kad šim lepnumam būtu jābūt vislielākajam, tad viennozīmīgi nosauktu 18.novembri. Lai gan katram savs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-26 22:04, pirms 14 gadiem
А может пора учредить партию " Динамо-Рига" и провести референдум по чемпионату мира - 2017 в Риге ?Доколе...
Киров Лимпан отзывает заявку Латвии на...
Эксперт: сейчас в Латвии необходимы четкие...
Будет ли дубль–2? Латвия может отказаться от...
';

     [+] [-]

, 2012-01-26 22:29, pirms 14 gadiem
sasperjods rakstīja: vai galvenais nav aktīvā līdzdalība??
futbols, baskets, riteņi, skriešana un domāju, ka pat volejs ir populārāks aktīvajā līdzdalībā hoķim
ir 2 lietas - popularitāte un to cilvēku skaits, kas nodarbojas ar konkrēto sporta veidu. 2 bieži vien atšķirīgas lietas...

     [+] [-]

, 2012-01-26 22:41, pirms 14 gadiem
Es zem šādas vēstules neparakstītos, jo līdzjutējam nav žēli jāprasa, lai viens vai otrs hokejists dotos uz PČ, līdzjutēja pienākums ir atbalstīt savu komandu ja aizbrauc kaut vai 2ā izlase. Lēmums doties vai nedoties ir tikai un tikai hokejista rokās, jo viņam ir jāriskē ar savu veselību, karjeru utt... Parast līdzjutējam - alus transportētājam viegli pateikt, kas kuram būtu JĀdara.

     [+] [-]

, 2012-01-26 22:43, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: ir 2 lietas - popularitāte un to cilvēku skaits, kas nodarbojas ar konkrēto sporta veidu. 2 bieži vien atšķirīgas lietas...
Tieši tā, hokejs prasa daudz lielākas prasmes un galvenais jau līdzekļus, nekā bumbas mētāšana pagalmā vai skriešana pa mežu. To arī es esmu darījusi, kamēr hokejs...well, hokejam es esmu skatītājs.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-27 05:55, pirms 14 gadiem
jariks rakstīja: Pārspīlē hokeja nozīmi Latvijā... Aptaujas ik gadu apgāž stereotipu, ka hokejs Latvijā ir 1. sporta veids... Hokejs Latvijā NEKAD nebūs No. 1 ... lai cik skumji tas nebūtu... bet ir jādara tas, ko mēs varam darīt... un kaut ko mēs varam darīt un uzlabot... tik uz priekšu! Un uz šīs pozitīvās nots beigšu savas pārdomas... lai mums veicas!
Ja godīgi tās aptaujas nesaprotu, jo kur vēl Latvijā (kādā sportaveidā?) var piepildīt arēnu rīgu pilnu ar līdzjutējiem, kuri atbalstīs komandu arī pie 6:1 utt...