Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Latvijas hokeja izlases līdzjutēju atklātā vēstule Latvijas hokejistiem, potenciālajiem valstsvienības spēlētājiem

Latvijas hokeja izlases līdzjutēju atklātā vēstule Latvijas hokejistiem, potenciālajiem valstsvienības spēlētājiem
Latvijas hokeja līdzjutēji gaida no hokejistiem vislabāko sniegumu

Foto: Romāns Kokšarovs, F64, SA+

Katru pavasari mēs, hokeja līdzjutēji, gaidām ar prieku, sajūsmu, cerībām un patiesu lepnumu. Tas ir laiks, kad Pasaules čempionātos, lai arī kurā pasaules malā tie notiktu, mēs uzvelkam Latvijas kreklus un ar lepnumu skandinām mūsu valsts vārdu, atbalstot Jūs. Jūs, puiši, kas mūsu valsts vārda labā ir paveikuši vairāk nekā virkne politiķu. Jūs, kas ar savu spēli spējat pierādīt, ka Latvija nav Eiropas pastarīte, bet gan lielvalsts. Jūs esat mūsu valsts lepnums, un tieši Jūsu spēle Latviju padarījusi atpazīstamu visai plašajai pasaules hokeja sabiedrībai!

Šis čempionāts būs atšķirīgs no iepriekšējiem – jauns formāts, kas prasīs daudz spēka un 100% atdevi, jauns treneru korpuss. Septiņas spēles, septiņi nopietni pretinieki, taču Jūs šo gadu laikā, kopš Latvijas izlase spēlē augstākajā divīzijā, esat pierādījuši, ka varat viņus uzveikt! Mēs arī būsim arēnā, un centīsimies būt vislabākais sestais laukuma spēlētājs, un ar visu sirdi atbalstīsim Jūs!
Mēs aicinām Jūs visus, kurus uzrunās jaunais izlases treneris Teds Nolans, rast spēkus un mīlestību pret savu valsti, karogu un izlases kreklu, un doties uz Pasaules čempionātu! Lai arī cik smaga ir hokeja sezona, taču gada notikums hokejā, vismaz mums, hokeja līdzjutējiem, ir Pasaules čempionāts hokejā! Jo, kas uzvilcis reiz Latvijas izlases kreklu, to nekad nemainīs pret citu! Un nekad neesam izjutuši lielāku lepnumu, kā dziedot Latvijas himnu pēc uzvarām čempionāta spēlēs! Aicinām Jūs spēlēt ar pilnu atdevi, katrā spēlē cīnīties par uzvaru. Sasniegt augstāko, nevis cīnīties par palikšanu grupā! Jo Jūs to varat!
Vienmēr uzticīgi Latvijai! Par lielām uzvarām!

Latvijas Fanu organizācija
SDK Namejs
Rīgas Dinamo fanu klubs
SDK Valmiera
Neatkarīgie hokeja līdzjutēji

  -1 [+] [-]

, 2012-01-26 11:27, pirms 13 gadiem
Nu tad te nu mēs esam! Kad būs sakārtota sistēma, tad varēsim runāt par hokeju kā sporta veidu No.1 ...kad Latvijas Lielākajās pilsētās būs pa hallei un dažāda vecuma bērnu komandas, kas tur trenējās, kad būs kvalificēti treneri u.t.t. ...tas pats attiecas arī uz citiem sporta veidiem...
a par popularitāti runājot...padomā pats, cik sarežģīti ir spēlēt hokeju (es domāju - inventārs, laukums u.t.t.) un cik vienkārši ir uzspēlēt futbolu...es pats spēlēju futbolu regulāri...un ne tāpēc, ka negribētu uzspēlēt hokeju... un tas ir arī viss!
cicerons123456 rakstīja: vecais pamodos jau stundu atpakalj sezhu dzeru kafiju un gudri spriedeleeju, nekad nebraukshu skatiities liepajas metalurgu . skatiishos Vef skatiishos, kamaninjas siguldaa. par futbolu godiigi sakot nemaz negribas runaat, jo ar tadu darbu kaa stradaaa muusu futbolisti vinii pat neatstradaa shos liigumus kas vinjim ir. kameer muusu futbolisti neiemaciisies stradaa profesionali un ar pashatdevi sheit taa arii paliks seetas machi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-26 11:31, pirms 13 gadiem
cicerons123456 rakstīja: vecais kapeec smiekliigi? tapeec ka cilveki uzskata par vajadziigu pateikt to ko domaa? man liekas ka tieshi smiekliigi ir izlikties par to kas tu neeesi un gudri spriedeleet shajaa portalaa))) es pilniigi atbalstu sho veestuli jo taa aizdomajoties varetu sanaakt visu laiku speciigaakaa izlase ja savaaktu visus labaakos))))
Par "izlikšanos kas neesi un spriedelēšanu" Tu varētu kaut ko teikt tad, ja pats šeit rakstītu ar savu īsto vārdu un uzvārdu.

  +5 [+] [-]

, 2012-01-26 11:31, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: mazliet smieklīgi ir - piekrītu.
Taču šobrīd vajag likt džekiem sajust papildu spiedienu no fanu puses... pie kam nevis akcijveidā bet gan pastāvīgi. Piemēram, pēc Sprukta atteikuma vajadzēja Arena Riga pirmajās sezonas RD spēlēs lielu piepūšamu lelli ar #5 un uzvārda vietā, teiksim, Nogurušais Pastnieks... u.t.t.
arī medijiem nenāktu par skādi skarbākus vārdus veltīt šādos gadījumos...
Nepiekrītu.
Uz PČ jabrauc tiem hokejistiem,kas to tiešām vēlās, un nevis tiem,kas baidās no līdzjutēju, mēdiju kritikas. Nav nekas sliktāks,kā spēlētājs, kas atspēlē ķeksīša pēc, un nevis tāpēc,ka viņš patiešām to vēlās.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-26 11:31, pirms 13 gadiem
Šeit daudzi jauc tēmu ,jo netiek spriests par reitingiem un svarīgākajiem gada sporta notikumiem,bethokeja fani ir uztraukušies ,vai atkal nesāksies nogurumi un traumu ārstēšanas. Jo kā izteicas iepriekšējā sezonā mediķi ,tad tās traumas ,kuras dažiem bija,varēja novērst arī pēc PČ,nevis pirms.nerunājot par Dārziņa traumu PČ.

  -4 [+] [-]

, 2012-01-26 11:33, pirms 13 gadiem
Vai būtu jāprasa Tavs viedoklis??? Tie kritēriji ir tik subjektīvi, ka visus subjektīvos saliekot kopā veidojas aina tāda, kāda tā ir... Un ir jāmāk izanalizēt, kāpēc tas tā! Un kad to izdara, tad saproti, kāpēc hokejs nav No.1 ...i viss šķiet loģiski...vai kāds kaut ko darīs lietas labā, lai tas tā nebūtu? Nē! Tāpēc hokejs NEBŪS...neskatoties uz to, ka mēs negribu redzēt šādu situāciju...nespējam pieņemt! Tāpēc arī esam apstājušies izaugsmē un nekur augstāk par 7. vietu netiekam...un arī to ļoooti reti... apstājušies izaugsmē, jo viss jau ir forši, mūs viss apmierina, viss ir kārtībā... un vai ir??? Mums ir sakārtota hokeja saimniecība? Ar to būtu jāsāk!
er3808 rakstīja: Manu viedoli ne viens nav prasījis un domāju, ka tā ir lielākajai daļai šeit- ja aptauju veic orientēšanās sacensībās, tad ko tur piebilst...!

  +3 [+] [-]

, 2012-01-26 11:36, pirms 13 gadiem
Hokejs atbalstītākais ir tāpēc, ka izlase, kas pārstāv olimpisko sporta veidu, spēlē katra pasaules čempionāta augstākajā divīzijā un nu jau katrās olimpiskajās spēlēs. Pie tam PČ notiek katru gadu, kas uzmanībai neļauj atslābt (neskaitu ''Dinamo'').

  +3 [+] [-]

, 2012-01-26 11:38, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nepiekrītu.
Uz PČ jabrauc tiem hokejistiem,kas to tiešām vēlās, un nevis tiem,kas baidās no līdzjutēju, mēdiju kritikas. Nav nekas sliktāks,kā spēlētājs, kas atspēlē ķeksīša pēc, un nevis tāpēc,ka viņš patiešām to vēlās.
Spiediens ir jāizdara,jo pateicoties samērā lielai naudiņai un Dinamo kluba vadības paustajem viedokļiem ,daļa spēlētāju nespēlēšanu izlasē sāk uztvert kā normālu parādību.Visos komandu sporta veidos mazajās valstīs fani sāpīgi uztver spēlētāju atteikumus,jo nav tik daudz rezervju kā lielvalstīm,kaut gan pat krievi savulaik smagi nolika savus NHL spīdēkļus ,kad šie ignorēja izlasi.

  -1 [+] [-]

, 2012-01-26 11:38, pirms 13 gadiem
kautkāds murgs...
tā kā maziem bērniem apmēram
nerunājiet vismaz visu fanu vārdā

  -1 [+] [-]

, 2012-01-26 11:38, pirms 13 gadiem
Es arī esmu uztraucies! Man arī vienmēr gribās, lai spēlē labākie...vienmēr kāds pietrūkst... un žēl, ka tā... Es tikai izteicos, ka tā vēstule tāda tāda "pārspīlēta, piepušķota"...varbūt cilvēki uztraucas par to, ka viņi maksās naudu, lai braukt uz PČ...un grib tur redzēt visus labākos... Ja kāds negrib spēlēt, žēl...
coffijs rakstīja: Šeit daudzi jauc tēmu ,jo netiek spriests par reitingiem un svarīgākajiem gada sporta notikumiem,bethokeja fani ir uztraukušies ,vai atkal nesāksies nogurumi un traumu ārstēšanas. Jo kā izteicas iepriekšējā sezonā mediķi ,tad tās traumas ,kuras dažiem bija,varēja novērst arī pēc PČ,nevis pirms.nerunājot par Dārziņa traumu PČ.

     [+] [-]

, 2012-01-26 11:40, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Mazliet smieklīgi.
Atgādina tādu kā lūgšanos, lai taču visi spēcīgākie spēlē izlasē.
Kas negribēs, tie tāpat nespēlēs. Iemeslu gan jau atradīs.
Piekrītu, Izlases spēks tik un tā katru gadu krītās. Jāspēlē jaunie, kas grib spēlēt, nevis jālūdzās nogurušus veterānus un pastniekus.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-26 11:42, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Spiediens ir jāizdara,jo pateicoties samērā lielai naudiņai un Dinamo kluba vadības paustajem viedokļiem ,daļa spēlētāju nespēlēšanu izlasē sāk uztvert kā normālu parādību.Visos komandu sporta veidos mazajās valstīs fani sāpīgi uztver spēlētāju atteikumus,jo nav tik daudz rezervju kā lielvalstīm,kaut gan pat krievi savulaik smagi nolika savus NHL spīdēkļus ,kad šie ignorēja izlasi.
starp citu, pagājušajā gadā arī norvēģu fani smagi d##sa virsū Toresenam, kad tas atteicās spēlēt PČ "ģimenes apstākļu" dēļ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-26 11:44, pirms 13 gadiem
Lai arī cik smaga ir hokeja sezona, taču gada notikums hokejā, vismaz mums, hokeja līdzjutējiem, ir Pasaules čempionāts hokejā!

Man Gagarins ir svarīgāks par PČ. Protams, OS pārspēj visu.

Gribētos dzirdēt citu līdzjutēju domas..

     [+] [-]

, 2012-01-26 11:46, pirms 13 gadiem
Vēstule parāda mazās valstiņas sindromu (ne iedz. skaita, platības, bet gan domāšanas ziņā). Vispār...varat iedomāties šādu vēstuli Krievijas, Čehijas fanu izpildījumā savai izlasei?

     [+] [-]

, 2012-01-26 11:46, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Lai arī cik smaga ir hokeja sezona, taču gada notikums hokejā, vismaz mums, hokeja līdzjutējiem, ir Pasaules čempionāts hokejā!

Man Gagarins ir svarīgāks par PČ. Protams OS pārspēj visu.

Gribētos dzirdēt citu līdzjutēju domas..
man gada svarīgākais notikums VIENNOZĪMĪGI ir PČ - nevis Stenlijs vai Gagarins... par Gagarinu runājot, manā uztverē viņš ir vienā plauktā ar Elitserien vai NLA playoffiem...

  -1 [+] [-]

, 2012-01-26 11:47, pirms 13 gadiem
anjo rakstīja: Vēstule parāda mazās valstiņas sindromu (ne iedz. skaita, platības, bet gan domāšanas ziņā). Vispār...varat iedomāties šādu vēstuli Krievijas, Čehijas fanu izpildījumā savai izlasei?
ja nemaldos, Krievijā ir bijušas ne viena vien šāda vēstule... valsts liela, rakstītāju daudz...

  +2 [+] [-]

, 2012-01-26 11:49, pirms 13 gadiem
anjo rakstīja: Vēstule parāda mazās valstiņas sindromu (ne iedz. skaita, platības, bet gan domāšanas ziņā). Vispār...varat iedomāties šādu vēstuli Krievijas, Čehijas fanu izpildījumā savai izlasei?
Čehiem svarīgākas ir Olimpiskās spēles, pie atteikumiem viņi pieraduši. Krieviem PČ ir vieta, kur parādīt muskuļus Kanādai, par spīti tam, ka Kanādai ir vienalga.

     [+] [-]

, 2012-01-26 11:51, pirms 13 gadiem
Viens otrs joprojām nesaprot,ka tieši PČ ir tā vieta,kur var spodrināt Latvijas hokeja tēlu.Hokeja lielvalstīm PČ var nebūt kādreiz pirmajā vietā,jo tikai olimpiāde pagaidām vēl ir tā vieta,kur pulcējās visi pasaules varenie.Un tieši tur mums tiešām nekas nespīd.Tāpēc ar abām rokām atbalstu šo vēstuli,jo jūtu ,ka tā rakstīta ar domu vēl kādreiz izlasē redzēt gan Ozoliņu,gan Niživiju un nekad vairs nedzirdēt,ka kāds būtu pēc regulārās sezonas noguris.LAI IZDODĀS!!!

  +3 [+] [-]

, 2012-01-26 11:53, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Čehiem svarīgākas ir Olimpiskās spēles, pie atteikumiem viņi pieraduši. Krieviem PČ ir vieta, kur parādīt muskuļus Kanādai, par spīti tam, ka Kanādai ir vienalga.
Ja Kanadai butu vienalga, tad izlasee butu pilns ar AHL un Eiropaa spelejoshiem.

Parasti Kanadai izlasei atsaka labi ja kaadi desmit kadri no vairaakiem simtiem.
Jo ir atskiriba lidot uz Eiropu un atpakal, vai spelet tuvu pie majaam.

     [+] [-]

, 2012-01-26 11:54, pirms 13 gadiem
alguns rakstīja: Viens otrs joprojām nesaprot,ka tieši PČ ir tā vieta,kur var spodrināt Latvijas hokeja tēlu.Hokeja lielvalstīm PČ var nebūt kādreiz pirmajā vietā,jo tikai olimpiāde pagaidām vēl ir tā vieta,kur pulcējās visi pasaules varenie.Un tieši tur mums tiešām nekas nespīd.Tāpēc ar abām rokām atbalstu šo vēstuli,jo jūtu ,ka tā rakstīta ar domu vēl kādreiz izlasē redzēt gan Ozoliņu,gan Niživiju un nekad vairs nedzirdēt,ka kāds būtu pēc regulārās sezonas noguris.LAI IZDODĀS!!!
Naivi cerēt, ka izlasē vienmēr spēlēs visi labākie. Tā nenotiek.

World Cup bija labs turnīrs, diemžēl Latvijai to neredzēt, dēļ vājās izlases. Turklāt PČ arī mums diemžēl nekas nespīd.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-26 11:55, pirms 13 gadiem
alguns rakstīja: Viens otrs joprojām nesaprot,ka tieši PČ ir tā vieta,kur var spodrināt Latvijas hokeja tēlu.Hokeja lielvalstīm PČ var nebūt kādreiz pirmajā vietā,jo tikai olimpiāde pagaidām vēl ir tā vieta,kur pulcējās visi pasaules varenie.Un tieši tur mums tiešām nekas nespīd.Tāpēc ar abām rokām atbalstu šo vēstuli,jo jūtu ,ka tā rakstīta ar domu vēl kādreiz izlasē redzēt gan Ozoliņu,gan Niživiju un nekad vairs nedzirdēt,ka kāds būtu pēc regulārās sezonas noguris.LAI IZDODĀS!!!
varbūt irbem vajag uzvanīt.nolans jau droši vien nezina ka mums ir bijis arī balderis.vēl nesen balderi redzēju darbibā.bija baigi labs

  -1 [+] [-]

, 2012-01-26 11:56, pirms 13 gadiem
taure rakstīja: varbūt irbem vajag uzvanīt.nolans jau droši vien nezina ka mums ir bijis arī balderis.vēl nesen balderi redzēju darbibā.bija baigi labs
Labs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-01-26 12:01, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: Ja Kanadai butu vienalga, tad izlasee butu pilns ar AHL un Eiropaa spelejoshiem.

Parasti Kanadai izlasei atsaka labi ja kaadi desmit kadri no vairaakiem simtiem.
Jo ir atskiriba lidot uz Eiropu un atpakal, vai spelet tuvu pie majaam.
Kanādai ir vienalga. Bet resurss ir tāds, ka arī ar vienalga bieži pietiek

Viņiem medijos ļoti maz informācijas par PČ. SC ir viss par ko viņi runā.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-26 12:04, pirms 13 gadiem
man patīk tās saturs.
katram pirms spēlēm izprinēt un iedot, lai lasa

  +1 [+] [-]

, 2012-01-26 12:06, pirms 13 gadiem
skorpione rakstīja: man patīk tās saturs.
katram pirms spēlēm izprinēt un iedot, lai lasa
Lai zina, ka viņiem ir egocentriskākie fani pasaulē

  -3 [+] [-]

, 2012-01-26 12:06, pirms 13 gadiem
DĀMU baskets????
neesmu pārliecināts, bet dāmu basketam reitingi iespējams pat mazāki būtu kā vīru basketam (vismaz pirms šī Eurobasket), jo tas tomēr ir sieviešu sports un no sieviešu sportiem tik teniss ar biatlonu Latvijā varbut spētu konkurēt ar atteicīgajiem vīru sportiem... Neraugoties ne uz kādiem rezultatiem.

Bet šito vēstuli es nesaprotu... Vai tad kāds tagad jau būtu atteicies spēlēt izlasē?? Vai tie ir bļāvieni Nolana dēļ, ka dīvainīšu tauta domā, ka tagad atnāks Nolans un sāksim uzvarēt kādu vairāk kā citus gadus...? Smiekli nāk....

Kas būs ar to i spēlēsim, ja labi spēlēsim būs rezultāti, ja ne, tad ne. Ko tur daudz...

  +1 [+] [-]

, 2012-01-26 12:06, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Dropshots ar basketu jau kopš sezonas sākuma "izdara spiedienu".Šis ir tā saucamo pavasara fanu atmošanās , aktivizēšanās
kas ir "dropshots"?

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:10, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: man gada svarīgākais notikums VIENNOZĪMĪGI ir PČ - nevis Stenlijs vai Gagarins... par Gagarinu runājot, manā uztverē viņš ir vienā plauktā ar Elitserien vai NLA playoffiem...
Pilnīgi piekrītu.Salīdzināt Gagarinu ar PČ ir dīvaini.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-01-26 12:12, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Lai arī cik smaga ir hokeja sezona, taču gada notikums hokejā, vismaz mums, hokeja līdzjutējiem, ir Pasaules čempionāts hokejā!

Man Gagarins ir svarīgāks par PČ. Protams, OS pārspēj visu.

Gribētos dzirdēt citu līdzjutēju domas..
Par gagarinu man svarīgāki LAČ play off,agrāk biju bebru fans žēl ,ka nav vairs komandas,bet tagad esmu par kredītniekiem.

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:12, pirms 13 gadiem
Vienīgās valstis bez mazajām, kam patiešām rūp atteikumi PČ sakarā ir slovāki (jo viņi jūt, ka tāpat jau slīd bedrē) un Krievija, kam katrs PČ ir milzīgi svarīgs turnīrs pirmkārt tāpēc jau, lai vinnētu Kanādu, lai gan ne tikai... Krieviem vinnēt Kanādu ir vissvarīgākais U18/ U20 līmenī, PČ un olimpiādē vajag arī medaļas, tieši tāpēc jau Bikovu atrīvoja pēc pagājušā PČ, kaut arī viņš Kanādu vinnēja. Krieviem PČ ļoti daudz nozīmē, jo viņiem no padomju laikiem ir pārņemta tā milzīgā uzvaru bagāža un tagad, kad viņi vinnēt vairs nevar tik viegli (vai vispār), tas viņiem ir kairinātājs...

  +2 [+] [-]

, 2012-01-26 12:12, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: kas ir "dropshots"?
Basketbola un dropes sintēze!

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:13, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Par gagarinu man svarīgāki LAČ play off,agrāk biju bebru fans žēl ,ka nav vairs komandas,bet tagad esmu par kredītniekiem.
Interesanti, kādēļ? Augsta līmeņa hokejs, kur spēlē komanda ar 80% izlases. Pārāk mainstream priekš tevis?