Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"SMScredit.lv" kļūst par Latvijas čempioni

Didzis Rudmanis
Didzis Rudmanis

"SMScredit.lv" kļūst par Latvijas čempioni
SMScredit.lv hokejisti finālsērijā līdz trim uzvarām triumfēja ar rezultātu 3:0.
Foto: Vladislavs Proškins

Šovakar Piņķos noskaidrojās Latvijas čempionāta hokejā liktenis, trešajā finālsērijas spēlē "SMScredit.lv" vienībai ar 1:0 pārspējot HK "Juniors" hokejistus, tadējādi pirmo reizi kluba pastāvēšanas vēsturē izcīnot Latvijas čempiones titulu. Vienīgos vārtus mačā guva Mihails Kokļins.

Bez Māra Bičevska, Elvija Biezā un Mārtiņa Poreja, kas HK "Juniors" rindās spēlēja jau iepriekšējā spēlē, šovakar komandas rindās laukumā devās arī vārtsargs Kristers Gudļevskis.

Pirmo periodu abas komandas aizvadīja visnotaļ saistošā un līdzīgā cīņā, nevienai no komandām mača iniciatīvu neuzņemoties. Gan juniori, gan "SMScredit.lv" hokejisti gana regulāri apdraudēja pretinieku vārtus, tomēr mača rezultātu nevienai no komandām pirmajā periodā atklāt tā arī neizdevās. Perioda gaitā abu vienību starpā izvērtās arī nelieli asumi.

Otro trešdaļu "SMScredit.lv" hokejisti uzsāka lielajā skaitliskajā vairākumā, vārtus gan tā arī negūstot. Perioda turpinājumā kreditori ieguva mača iniciatīvu, darbībai biežāk norisinoties pie Gudļevska sargātajiem vārtiem, spēlei kļūstot arī nedaudz asākai un junioriem pieļaujot vairāk kļūdu saspēlē.

Trešdaļas otrajā pusē uzreiz trīs noraidījumus izpelnījās arī "SMScredit.lv" hokejisti, taču nopietni apdraudēt pretinieku vārtus junioriem vairākumos tā arī neizdevās. Visbeidzot, pašā perioda izskaņā, skaitlisko vairākumu realizēt izdevās kreditoriem, vārtu priekšā Lavrenova metienu pielabojot un 1:0 panākot Mihailam Kokļinam.

Trešā perioda ievadā izcilas izdevības gūt vārtus radās abām komandām, taču joprojām pārliecinoši vārtos darbojās gan Renārs Kazanovs, gan Kristers Gudļevskis. Perioda turpinājumā "SMScredit.lv" hokejisti lielā mērā kontrolēja mača gaitu, neļaujot junioriem panākt neizšķirtu. Izskanošajās minūtēs HK "Juniors" spēlētāji uzbruka krietni aktīvāk, taču vārtus tā arī neguva, kreditoriem svinot uzvaru gan spēlē, gan arī visā čempionātā.

Atgādināsim, ka "SMScredit.lv" vienība šosezon izcīnīja uzvaru arī čempionāta regulārajā turnīrā.

LČ finālsērija, 25. marts, Inbox.lv ledus halle

HK "Juniors" – "SMScredit.lv" 0:1 (0:0, 0:1, 0:0), sērijā 0:3
Vārti: 38:38 Kokļins (Lavrenovs, Cinks, vair.) 0:1
Vārtsargi: Kristers Gudļevskis - Renārs Kazanovs

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2013-03-25 21:35, pirms 12 gadiem
Gudļevskim gada seivs Latvijas hokejā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-03-25 21:36, pirms 12 gadiem
Bravo, SMS!
Nabaga Rīmenis,un viņš tā cerēja.

  +8 [+] [-]

, 2013-03-25 21:37, pirms 12 gadiem
Cepuri nost Sorokas un viņa puišu priekšā!

 +31 [+] [-]

, 2013-03-25 21:37, pirms 12 gadiem
Mazliet smieklīgi, ka Latvijas augstākās līgas čempione ir komanda, kura trenējas 3 reiz nedēļā un ir pa pusei amatieri/veterāni

 +18 [+] [-]

, 2013-03-25 21:37, pirms 12 gadiem
Veči ar bārdām vinnēja puišus kuriem bārdas vēl neaug .

 +15 [+] [-]

, 2013-03-25 21:37, pirms 12 gadiem
Man tikai radās viens jautājums - Dinamo saviem jaunajiem pasludināja gatavošanos nākamajai sezonai pēc sērijas 2. spēles?
Jo izskatījās, ka šamie ir atnākuši nevis uz PO finālu izšķirošo spēli, bet gan kā uz 1. spēli sezonā - nu paslidināsimies, gan jau vēlāk būs labāk.

Gudļevskis, jā, palīdzēja cik varēja, taču pārējā komanda bija tik PO (nevis play-off, bet pofig) režīmā, ka pat žēl palika... .

  +8 [+] [-]

, 2013-03-25 21:37, pirms 12 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Cepuri nost Sorokas un viņa puišu priekšā!
Vispār jau tie ir Razgala puiši.

  +9 [+] [-]

, 2013-03-25 21:39, pirms 12 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Veči ar bārdām vinnēja puišus kuriem bārdas vēl neaug .
Vienam otram ''junioram'' tā bārda bija lielāka, nekā pieredzējušiem vīriem.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-25 21:42, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vienam otram ''junioram'' tā bārda bija lielāka, nekā pieredzējušiem vīriem.
Pūka ne bārda
Dažs no SMS izskatās kā tikko no cietuma iznācis .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-03-25 21:43, pirms 12 gadiem
SMS malači,Juniori paši vainīgi,ka nespēj pat noturēt rezultātu 4:1.
Nu ko,SMS pierādīja,ka grib vairāk uzvarēt un vairāk cīnijās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-03-25 21:44, pirms 12 gadiem
Nekas, aizbrauks juniori uz klubu un viss būs labi. Tāda nu ir tā mūsu hokeja nākotne. Diemžēl.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-25 21:44, pirms 12 gadiem
kā saka uz pieredzīti paņēma šos! Malači.

SMScredit un Moduls Rīga pirmais LČ tituls ir (hokejs), pēc mēneša gaidam otro LČ titulu (basītī).

  +1 [+] [-]

, 2013-03-25 21:44, pirms 12 gadiem
man liekas tie taa sauktie "papildspeeki" Junioram tikai izjauca komandu - SMS pelniiti uzvareeja - malachi.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-25 21:46, pirms 12 gadiem
Vecie Ogres Bebri atkal uzvilka "mazo dinamo"! Un šoreiz Finālā!!! Razgals jau sen to bija pelnijis! Un citi arī (Kerčs, Pečura, Bluks...)

  +4 [+] [-]

, 2013-03-25 21:47, pirms 12 gadiem
Bet nu labi, pieņemsim, ka Juniors sagribētu... a kādi viņiem būtu argumenti, lai uzvarētu?

Ja tā skatās "pēc saraksta", tad Junioru vienīgais pluss ir ātrums (lai gan tas arī - ne vienmēr).
Spēles izpratne, individuālā meistarība, spēks, momentu izveidošana - SMS'ieši, vismaz pa TV skatoties, bija labāki, bez variantiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-25 21:49, pirms 12 gadiem
Patīk šitie smieklīgie, kā Markieris, kurš laikam domā, ka tāpēc vien, ka vecī negrauž ledu katru dienu 10h, viss, ko viņi ir uztrenējuši ir pazudis, un viņi nemāk vairs spēlēt. Piedodiet, bet tur ir pietiekami daudz veči, kas spēlējuši izlasē un R2000, kas bija diezgan laba komanda, ka uzskatīt, vai prasīt lai Juniors, pat ar visu HKR pakīdzību sasistu viņus vienos vārtos.

     [+] [-]

, 2013-03-25 21:49, pirms 12 gadiem
busim atklati, jaunajem vienkarsii ir neerti apspelet ne grustit tadus cienijamus penzus ka sorokins un razgals
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2013-03-25 21:50, pirms 12 gadiem
Piekrītu Miņinam, un tikai tapēc sīkie krīt un kritīs arā no augstākās dīvīzijas, ar šito nespējnieku zīmogu uz krekliem, kuriem tad te kas jāpierāda, ne jau večiem kas 3x nedēlā trenējas brīvajā laikā.
Tur pat nav ko žēlot, drīzāk jāiesaka vakarā nevis keponu uzlikt otrādi un uz kādu klubu aiztusēt, bet biksiņas pārvikt un kārtīgi izmazgāt, pirms nākamreiz kāpt uz ledus!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-03-25 21:59, pirms 12 gadiem
Vecie Latvijas Čepionāta buki uzveic jaunos Dinamo talantus. Visu cieņu. Kā saka, vecums nāk, bet meistarība paliek.

     [+] [-]

, 2013-03-25 22:00, pirms 12 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: kāpēc Sorokinam un citiem penšiem būtu jāspēlē?
kas tas pa stulbu jautājumu?

  +2 [+] [-]

, 2013-03-25 22:05, pirms 12 gadiem
Gudļevskis skaidri parādīja ka šis nav viņa līmenis, ``seivs`` ar nūju jau nu vispār bija kaut kas fantastisks
Kopumā jau nu spēle nekāda, SMSieši paņēma tīri uz pieredzi un Rīgai izskatījās ka daļa spēlētāji vispār tikai atslidoja laiku un pārējie mēģināja individuāli uzvarēt spēli kā rezultātā neizdevās pilnīgi nekas

 +15 [+] [-]

, 2013-03-25 22:11, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Man tikai radās viens jautājums - Dinamo saviem jaunajiem pasludināja gatavošanos nākamajai sezonai pēc sērijas 2. spēles?
Jo izskatījās, ka šamie ir atnākuši nevis uz PO finālu izšķirošo spēli, bet gan kā uz 1. spēli sezonā - nu paslidināsimies, gan jau vēlāk būs labāk.

Gudļevskis, jā, palīdzēja cik varēja, taču pārējā komanda bija tik PO (nevis play-off, bet pofig) režīmā, ka pat žēl palika... .
Nu jau tu smagi pārspīlē. Jā, varbūt RD trio nebija īpaši pamanāmi tomēr viņiem arī sezonā gana daudz spēļu un pārlidojumu bijis. Toties tādi spēlētāji kā Golovkovs, Maslovskis, Jeļisējevs, Gudļevskis plēsās kā traki.
Tas, ka SMS spēlētājiem ir trīs treniņi nedēļā neko nenozīmē. Viņiem arī ir attiecīgs skaits spēļu, šķiet nepilnas 30 spēles sezonā. Būtu dīvani ja viņi priekš vienas spēles nedēļā katru dienu trenētos.
Nesaprotu kāpēc tev ir tāda svēta pārliecība, ka HKR spēlētājiem bija bez maz vai jāplēš gabalos SMS? Tas, ka viņiem ir RD sistēmas formas uzreiz nozīmē, ka viņi ir ar kaut ko labāki par citiem?
Tas, ka tu sū*** ietīsi konfekšu papīrīti nenozīmē, ka tas pārvērtīsies par Rafaello. Lielākajai daļai šo HKR spēlētāju vispār nav nekādu cerību kādreiz uzvilkt RD formu vai kaut vai atrast komandu BAČā.
Tie kuri var hokejā kaut ko sasniegt, tie šodien arī bija redzami.
HKR nav Latvijas hokeja nākotne, ar retiem izņēmumiem tie ir spēlētāji kuri nevienam nav vajadzīgi ārzemēs. Visi perspektīvie latviešu jaunie hokejisti spēlē citur. Šie ir tikai pārpalikumi.
Tādam Porejam vai Dīķim lai kur viņi nespēlētu un cik netrenētos līdz Sorokinam līmenim ir kā rāpus līdz Ķīnai un nedomāju, ka kaut viens no viņiem kādreiz sasniegs tādu meistarības līmeni.
Vienīgais trumpis HKR rīcībā šajā duelī bija ātrums. Taču šodien SMS bija ļoti pielikuši tieši kājās. Meistarības ziņā šī sērija bija izteikta veču un pusaudžu cīņa. SMS spēlēja gudrāk, racionālāk, ar ripu rīkojās pragmatiskāk un apdomīgāk.
Tas, ka jaunajiem mugurā ir RD sistēmas forma nenozīmē, ka viņi pēkšņi kļuvuši par baigajiem meistariem.
To, ka LAČ labāko spēku līmenis nav zemē metams mēs varam pārliecināties ik gadu

  +5 [+] [-]

, 2013-03-25 22:11, pirms 12 gadiem
Latvija laikam būs vienīgā valsts PČ A divīzijā, kur no valsts čempioniem neviens spēlētājs pat tuvu nestāv izlases kandidātiem.

     [+] [-]

, 2013-03-25 22:12, pirms 12 gadiem
Loģisks iznākums, taču jūtos bezgala vīlies.
Dinamo varēja komandēt Ivanānu uz LČ finālsēriju, lai ierāda Jasam un pārējiem gaiļiem viņu vietu!

  +5 [+] [-]

, 2013-03-25 22:14, pirms 12 gadiem
Jecis93 rakstīja: Latvija laikam būs vienīgā valsts PČ A divīzijā, kur no valsts čempioniem neviens spēlētājs pat tuvu nestāv izlases kandidātiem.
krievijas izlasei no khl cempioniem maskavas ari spele tikai viens speletajs - kokarevs

     [+] [-]

, 2013-03-25 22:17, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vienam otram ''junioram'' tā bārda bija lielāka, nekā pieredzējušiem vīriem.
Finālā tāds futbola rezultāts.
Nu bet paldies visiem par sezonu.

     [+] [-]

, 2013-03-25 22:17, pirms 12 gadiem
Jecis93 rakstīja: Latvija laikam būs vienīgā valsts PČ A divīzijā, kur no valsts čempioniem neviens spēlētājs pat tuvu nestāv izlases kandidātiem.
Slovēņiem, norvēģiem, kazahiem arī izlasēs nespēlē nacionālā čempionāta spēlētāji (protams 100% negarantēju), kanādiešiem un jeņķiem vispār tādi valsts čempioni nav.

 +10 [+] [-]

, 2013-03-25 22:17, pirms 12 gadiem
Kredīti malači! Labs mačs, nakādi amīšu un krievu kausi nestāv klāt kārtīgam LČ finālam. Junioram nebija variantu - viņu zvaigznes pēdējos pāris gados ir mācīti nesataisīt mēslus KHLā, nevis veidot spēli LČ, piemēram vairākumā izskatījās pavisam apmaldījušies. Tie kas centās vēl nevar, izskatījās ka Sorokina kājas īkšķis ir resnāks par Maslovska kaklu. Ja MHLs izdomās vēl pacelt vecuma slieksni, tad Kardašs, Undelis un Fils varētu Junioram palīdzēt beidzot pārvarēti PO pirmo kārtu.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-25 22:18, pirms 12 gadiem
Par SMS uzvaru it kā prieks,bet viņu fani gan nepatīkami ar savu šaibu ,šaibu.
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs

  +4 [+] [-]

, 2013-03-25 22:20, pirms 12 gadiem
Bet es teiktu, ka līmenis šodien bija ļoti cienījams. Neesmu redzējis visas LM šīs sezonas BAČ mājas spēles, bet šī spēle līmeņa ziņā bija es pat teiktu labāka par lielu daļu manis šeit Liepājā redzētajām BAČ regulārās sezonas spēlēm.
Kaut gan protams jautājums cik ilgi tādi SMS šādā tempā un intensitātē varētu spēlēt. Regulārajā sezonā protams tāds līmenis nav.

     [+] [-]

, 2013-03-25 22:20, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Par SMS uzvaru it kā prieks,bet viņu fani gan nepatīkami ar savu šaibu ,šaibu.
Šiem bija dažādi saukļi, arī latviski. No junioru faniem pamatā nāca "sāāāraaauj Rīīīgaa, sāāāraauuj", pat nesapratu ko šie īsti atbalsta

p.s. Statistiku nepētīju, bet pēc kurilkā dzirdētā sapratu ka ši ir pirmā sms spēle sezonā kurā nav ielaisti nevieni vārti

  -1 [+] [-]

, 2013-03-25 22:21, pirms 12 gadiem
Jecis93 rakstīja: Latvija laikam būs vienīgā valsts PČ A divīzijā, kur no valsts čempioniem neviens spēlētājs pat tuvu nestāv izlases kandidātiem.
Latvija ir vienīgā valstvienība bez profesionālas hokeja komandas. Īsts pasaules brīnums

 +11 [+] [-]

, 2013-03-25 22:24, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Smieties vai raudāt? Latvijas hokeja čempionātā uzvar pensionāru vienība, amatieri.
Neviens tur nav saucams par pensionāru (sorokins ar saviem 39 gadiem nebūtu izteikts pensionārs pat uz NHL un KHL fona), komandas lielākā daļa spēlētāju ir zem 30 gadu sliekšņa.
Labāk lai par čempioniem kļūst pusamatieru parasta ''tautas komanda'', jeb vidējie aritmētiskie nevis pusaudži spīdīgās Gazprom formās.
LAČ SMS uzvara var nākt tikai par labu.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-25 22:25, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Bet es teiktu, ka līmenis šodien bija ļoti cienījams. Neesmu redzējis visas LM šīs sezonas BAČ mājas spēles, bet šī spēle līmeņa ziņā bija es pat teiktu labāka par lielu daļu manis šeit Liepājā redzētajām BAČ regulārās sezonas spēlēm.
Kaut gan protams jautājums cik ilgi tādi SMS šādā tempā un intensitātē varētu spēlēt. Regulārajā sezonā protams tāds līmenis nav.

Nevajag pārspīlēt.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-25 22:25, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Nu jau tu smagi pārspīlē. Jā, varbūt RD trio nebija īpaši pamanāmi tomēr viņiem arī sezonā gana daudz spēļu un pārlidojumu bijis. Toties tādi spēlētāji kā Golovkovs, Maslovskis, Jeļisējevs, Gudļevskis plēsās kā traki.
Tas, ka SMS spēlētājiem ir trīs treniņi nedēļā neko nenozīmē. Viņiem arī ir attiecīgs skaits spēļu, šķiet nepilnas 30 spēles sezonā. Būtu dīvani ja viņi priekš vienas spēles nedēļā katru dienu trenētos.
Nesaprotu kāpēc tev ir tāda svēta pārliecība, ka HKR spēlētājiem bija bez maz vai jāplēš gabalos SMS? Tas, ka viņiem ir RD sistēmas formas uzreiz nozīmē, ka viņi ir ar kaut ko labāki par citiem?
Tas, ka tu sū*** ietīsi konfekšu papīrīti nenozīmē, ka tas pārvērtīsies par Rafaello. Lielākajai daļai šo HKR spēlētāju vispār nav nekādu cerību kādreiz uzvilkt RD formu vai kaut vai atrast komandu BAČā.
Tie kuri var hokejā kaut ko sasniegt, tie šodien arī bija redzami.
HKR nav Latvijas hokeja nākotne, ar retiem izņēmumiem tie ir spēlētāji kuri nevienam nav vajadzīgi ārzemēs. Visi perspektīvie latviešu jaunie hokejisti spēlē citur. Šie ir tikai pārpalikumi.
Tādam Porejam vai Dīķim lai kur viņi nespēlētu un cik netrenētos līdz Sorokinam līmenim ir kā rāpus līdz Ķīnai un nedomāju, ka kaut viens no viņiem kādreiz sasniegs tādu meistarības līmeni.
Vienīgais trumpis HKR rīcībā šajā duelī bija ātrums. Taču šodien SMS bija ļoti pielikuši tieši kājās. Meistarības ziņā šī sērija bija izteikta veču un pusaudžu cīņa. SMS spēlēja gudrāk, racionālāk, ar ripu rīkojās pragmatiskāk un apdomīgāk.
Tas, ka jaunajiem mugurā ir RD sistēmas forma nenozīmē, ka viņi pēkšņi kļuvuši par baigajiem meistariem.
To, ka LAČ labāko spēku līmenis nav zemē metams mēs varam pārliecināties ik gadu
Man liekas, ka jau pie iepriekšējās sarakstes nonācām pie secinājuma - ne jau Junioriem kāds bija jāplēš, bet gan viņiem bija vismaz jāparāda, ka šamie to GRIB izdarīt.
0-3 sērijā un pēdējais mačs vispār bez cerībām uz uzvaru... kaut kas te man līdz galam nav saprotams.

Šitas jautājums pat nav tikai par Junioru vai ko, bet par to kur Latvijas hokejs un kur tas būs pēc gadiem (kā hokejs, nevis izlase).

  +2 [+] [-]

, 2013-03-25 22:28, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Nu jau tu smagi pārspīlē. Jā, varbūt RD trio nebija īpaši pamanāmi tomēr viņiem arī sezonā gana daudz spēļu un pārlidojumu bijis. Toties tādi spēlētāji kā Golovkovs, Maslovskis, Jeļisējevs, Gudļevskis plēsās kā traki.
Tas, ka SMS spēlētājiem ir trīs treniņi nedēļā neko nenozīmē. Viņiem arī ir attiecīgs skaits spēļu, šķiet nepilnas 30 spēles sezonā. Būtu dīvani ja viņi priekš vienas spēles nedēļā katru dienu trenētos.
Nesaprotu kāpēc tev ir tāda svēta pārliecība, ka HKR spēlētājiem bija bez maz vai jāplēš gabalos SMS? Tas, ka viņiem ir RD sistēmas formas uzreiz nozīmē, ka viņi ir ar kaut ko labāki par citiem?
Tas, ka tu sū*** ietīsi konfekšu papīrīti nenozīmē, ka tas pārvērtīsies par Rafaello. Lielākajai daļai šo HKR spēlētāju vispār nav nekādu cerību kādreiz uzvilkt RD formu vai kaut vai atrast komandu BAČā.
Tie kuri var hokejā kaut ko sasniegt, tie šodien arī bija redzami.
HKR nav Latvijas hokeja nākotne, ar retiem izņēmumiem tie ir spēlētāji kuri nevienam nav vajadzīgi ārzemēs. Visi perspektīvie latviešu jaunie hokejisti spēlē citur. Šie ir tikai pārpalikumi.
Tādam Porejam vai Dīķim lai kur viņi nespēlētu un cik netrenētos līdz Sorokinam līmenim ir kā rāpus līdz Ķīnai un nedomāju, ka kaut viens no viņiem kādreiz sasniegs tādu meistarības līmeni.
Vienīgais trumpis HKR rīcībā šajā duelī bija ātrums. Taču šodien SMS bija ļoti pielikuši tieši kājās. Meistarības ziņā šī sērija bija izteikta veču un pusaudžu cīņa. SMS spēlēja gudrāk, racionālāk, ar ripu rīkojās pragmatiskāk un apdomīgāk.
Tas, ka jaunajiem mugurā ir RD sistēmas forma nenozīmē, ka viņi pēkšņi kļuvuši par baigajiem meistariem.
To, ka LAČ labāko spēku līmenis nav zemē metams mēs varam pārliecināties ik gadu
Daudz kam no Tevis teiktā var piekrist! Tikai viens jautājums, ko vajadzētu pamainīt, lai HKR būtu LV hokeja nākotne, lai puikiņi nerautos uz visādām sūda līgām?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2013-03-25 22:33, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Daudz kam no Tevis teiktā var piekrist! Tikai viens jautājums, ko vajadzētu pamainīt, lai HKR būtu LV hokeja nākotne, lai puikiņi nerautos uz visādām sūda līgām?
Viņiem biežāk jadabū pa muti tepat Latvijā. Savādāk ja viņus slāna tikai krievi, tad par to neviens necepjas - visi tak zin ka krievi ir stipri. A te viņi jūtas stāri. Atraujoties no amatieriem moš kāds beidzot saprot kas viņš ir un kur viņš spēlēs ja nemainīs attieksmi

  +1 [+] [-]

, 2013-03-25 22:35, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Jap, ta varētu būt. Kazanovam izdevusies bija sezonas beigas tikai(statistikas ziņā), jo sezonas sākumā viņš tur slimoja un nevarēja ieiet spēlē. kaut kā tā
Nu,huy, redzeji topošās reģ. komandas pārstāvjus hallē?
Nesatiku gan, laikam pārāk pilna halle bija Bet man šodien arī infa ienācās ka tur kustība notiek. Un vēl vienas potenciālās rēģiona komandas veidotājs šovakar kļuva par valsts čempionu.

     [+] [-]

, 2013-03-25 22:36, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Viņiem biežāk jadabū pa muti tepat Latvijā. Savādāk ja viņus slāna tikai krievi, tad par to neviens necepjas - visi tak zin ka krievi ir stipri. A te viņi jūtas stāri. Atraujoties no amatieriem moš kāds beidzot saprot kas viņš ir un kur viņš spēlēs ja nemainīs attieksmi
Jā, jā! Tā tas ir! Vairāk es biju domājis par tiem aizbraucējiem, kuri reāli ir labāki par esošajiem HKR "stāriem", bet dažādu iemeslu dēļ aizbrauc trenēties un spēlēt uz zemākas kvalitātes līgām.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-25 22:36, pirms 12 gadiem
Patiesībā tas ir vēl vienkāršāk...viss Dinamo un KHL nedaudz pārspīlēts.

     [+] [-]

, 2013-03-25 22:39, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Nesatiku gan, laikam pārāk pilna halle bija Bet man šodien arī infa ienācās ka tur kustība notiek. Un vēl vienas potenciālās rēģiona komandas veidotājs šovakar kļuva par valsts čempionu.
Kāds zin cik +/- lieli bija SMScredit un HK Zemgale/JLSS sezonas budžeti?

  +2 [+] [-]

, 2013-03-25 22:41, pirms 12 gadiem
Patiesībā jaunie zaudēja sēriju jau iepriekšējā mačā, kad izlaida uzvaru no 4:1. Šodien viņiem nebija nekādu variantu, lai arī rezultāts it kā nav liels.
Piekrītu huy rakstītajam mazliet augstāk, ka HK Rīga čaļiem tikai nāks par labu savu reizīti atrauties tepat Latvijā, lai saprastu, kur īsti viņi atrodas savā spēju un meistarības līmenī un kas viņiem vēl jāsasniedz. Nebija jau arī tā, ka pilnīgi viss tur būtu slikti - jaunie čaļi ar restēm (Golovkovs, Maslovskis, Osipovs, Jakss) rādīja atzīstamu cīņas sparu un ļoti centās, par to viņus var tikai uzslavēt.

     [+] [-]

, 2013-03-25 22:47, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Nesatiku gan, laikam pārāk pilna halle bija Bet man šodien arī infa ienācās ka tur kustība notiek. Un vēl vienas potenciālās rēģiona komandas veidotājs šovakar kļuva par valsts čempionu.
Pēc visa spriežot reāli no reģioniem var parādīties tikai divas komandas. Varētu būt vai nu no V-pils, vai arī Tukuma.
Tikai,kas viņiem tur varētu spēlēt,ja nekas nav dzirdēts,ka paši kaut ko būtu izaudzinājuši.

     [+] [-]

, 2013-03-25 22:47, pirms 12 gadiem
wiesturs rakstīja: Patiesībā tas ir vēl vienkāršāk...viss Dinamo un KHL nedaudz pārspīlēts.
ir ir, tas pats sarokins un cinks kad speleja khl radija klasi un nenma gagarina kausus. ari biezais, un bicevskis ir khl top snaiperi

  +3 [+] [-]

, 2013-03-25 22:49, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Man liekas, ka jau pie iepriekšējās sarakstes nonācām pie secinājuma - ne jau Junioriem kāds bija jāplēš, bet gan viņiem bija vismaz jāparāda, ka šamie to GRIB izdarīt.
0-3 sērijā un pēdējais mačs vispār bez cerībām uz uzvaru... kaut kas te man līdz galam nav saprotams.

Šitas jautājums pat nav tikai par Junioru vai ko, bet par to kur Latvijas hokejs un kur tas būs pēc gadiem (kā hokejs, nevis izlase).
Šādas situācijas atsijās tos kuri vienkārši grib būt hokejistus no tiem kuri patiešām grib būt hokejisti.
Tu pats ļoti labi zini kā junioru sportā ir, ka no šādām pat vadošo minor līgu komandā reti kurš sportā beigu beigās kaut ko sasniedz. CHL ir komandas kuras gadiem nav pieredzējušas kā viņu acu priekšā izaug nākošā NHL zvaigzne. Labākajā gadījumā no katras sezonas modeļa viens vai divi spēlētāji aizkapājas līdz NHL, tas labākajā gadījumā.
Ja Kanādā, kur cilvēki ļoti labi apzinās, ka viņi liek uz spēles visu savu turpmāko dzīvi iesaistoties CHL tomēr nespēj savākties lai kļūtu par pro, tad ko mēs varam gaidīt no saujiņas latviešu puiku kuri dzīvo pārliecībā, ka viņi kaut kādā veidā uzvelkot HKR kreklu uzreiz ir pasludināmi par Latvijas labākajiem sava vecuma hokejistiem?
Es būšu priecīgs, ja kaut 3-4 šīs dienas HKR spēlējušo pēc gadiem 4-5 būs nacionālās izlases kaut tuvumā.
Un te nav tik daudz runa par meistarību kā tevis minēto gribēšanu.
Izsitīsies tie kuri visvairāk gribēs. Un nevaram mēs prasīt lai visi laukumā izgājušie grib. Tā nenotiek.
Ja dažiem tur nebija vēlme cīnīties par Latvijas kausu, tad visticamāk, ka viņiem nebūs vēlme cīnīties arī par pro karjeru.
kā jau teicu, tad simboliski, ka šodien visvairāk gribēja Gudļevskis, Maslovskis, Golovkovs un Jeļisējevs, spēlētāji kuriem vismaz es kā amatieris entuziasts šajā sastāvā saskatu lielākās iespējas hokejā kaut ko arī sasniegt.
Agrāk vai vēlāk šāda atsijāšanās kļūst manāma.

     [+] [-]

, 2013-03-25 22:51, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pēc visa spriežot reāli no reģioniem var parādīties tikai divas komandas. Varētu būt vai nu no V-pils, vai arī Tukuma.
Tikai,kas viņiem tur varētu spēlēt,ja nekas nav dzirdēts,ka paši kaut ko būtu izaudzinājuši.
Te dzird tik tad ja spēlē - NHL, KHL, MHL, BAČ un LČ finālā. Citu neko nedzird, bet tas nenozīmē ka hallēs nekas nenotiek

     [+] [-]

, 2013-03-25 22:53, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Daudz kam no Tevis teiktā var piekrist! Tikai viens jautājums, ko vajadzētu pamainīt, lai HKR būtu LV hokeja nākotne, lai puikiņi nerautos uz visādām sūda līgām?
Tas man nav saprotams. Nezinu, gan jau, ka tas suns kaut kur ir aprakts, kāpēc talantīgo un perspektīvo latviešu hokejistu vecāki savus bērnus cenšas iekārtot kaut kur ASV, Šveicē vai Zviedrijā, nevis RD, kur it kā te pat mājās ir iespējams spēlēt augstā līmenī.
Tas jau ir vairāk jāprasa pašai RD vadībai, kāpēc puikas kuriem ir atvērti vārti labos klubos citviet pasaulē labāk dodas tur nevis pie viņiem.

  +5 [+] [-]

, 2013-03-25 22:54, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pēc visa spriežot reāli no reģioniem var parādīties tikai divas komandas. Varētu būt vai nu no V-pils, vai arī Tukuma.
Tikai,kas viņiem tur varētu spēlēt,ja nekas nav dzirdēts,ka paši kaut ko būtu izaudzinājuši.
Liepāja daudz bija izaudzinājusi kad 1998.gadā dibināja hokeja komandu?
Tur pat neviena nebija kas Liepājā dzimis

     [+] [-]

, 2013-03-25 22:55, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Tas man nav saprotams. Nezinu, gan jau, ka tas suns kaut kur ir aprakts, kāpēc talantīgo un perspektīvo latviešu hokejistu vecāki savus bērnus cenšas iekārtot kaut kur ASV, Šveicē vai Zviedrijā, nevis RD, kur it kā te pat mājās ir iespējams spēlēt augstā līmenī.
Tas jau ir vairāk jāprasa pašai RD vadībai, kāpēc puikas kuriem ir atvērti vārti labos klubos citviet pasaulē labāk dodas tur nevis pie viņiem.
Varbūt DR nemāk sarunāt ar vecākiem, izskaidrot savu pozīciju?

     [+] [-]

, 2013-03-25 22:56, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Liepāja daudz bija izaudzinājusi kad 1998.gadā dibināja hokeja komandu?
Tur pat neviena nebija kas Liepājā dzimis
Toties tur n-tos gadus bija komandu uz kurieni Liepājas puikiņi varēja tiekties!

     [+] [-]

, 2013-03-25 22:56, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: šķiet, ka prognožu spēlē pacelšu uzvaru!!
tu esi stulbs un tikai

     [+] [-]

, 2013-03-25 22:56, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Te dzird tik tad ja spēlē - NHL, KHL, MHL, BAČ un LČ finālā. Citu neko nedzird, bet tas nenozīmē ka hallēs nekas nenotiek
Nē,nu mums Liepājā arī notiek pilsētas čempis Liepājas Amatieru Čempionāts Hokejā - 2011 -... , bet pārliecības man nav,ka šie puiši varētu nokomplektēt normāla līmeņa LČ komandu. Protams, ja neskaita,ka vienā otrā komandā prieka pēc uzspēlē arī LM esošie vai bijušie spēlētāji.
Bet jebkurā gadījumā veiksmi viņiem,jo katra jauna komanda LČ tikai stiprinās to.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-25 22:57, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Tas man nav saprotams. Nezinu, gan jau, ka tas suns kaut kur ir aprakts, kāpēc talantīgo un perspektīvo latviešu hokejistu vecāki savus bērnus cenšas iekārtot kaut kur ASV, Šveicē vai Zviedrijā, nevis RD, kur it kā te pat mājās ir iespējams spēlēt augstā līmenī.
Tas jau ir vairāk jāprasa pašai RD vadībai, kāpēc puikas kuriem ir atvērti vārti labos klubos citviet pasaulē labāk dodas tur nevis pie viņiem.
ko tu tur taisies iekartot ja rd visas vietas ir aizsistas, pat vecais antipans kapa 4 maina
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-25 22:59, pirms 12 gadiem
Kubiklv rakstīja: Tukumā tauta nāk, un kā vēl!
Uz ko?

  +1 [+] [-]

, 2013-03-25 22:59, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pēc visa spriežot reāli no reģioniem var parādīties tikai divas komandas. Varētu būt vai nu no V-pils, vai arī Tukuma.
Tikai,kas viņiem tur varētu spēlēt,ja nekas nav dzirdēts,ka paši kaut ko būtu izaudzinājuši.
No tiem pa Eiropu izklīdojušajiem 2 un 3 līgās spēlējošajiem varētu nevienu vien LAČ komandu salasīt.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-25 23:00, pirms 12 gadiem
Un tagad visiem komandas speletajiem katram pa sms bez procentu krediitam.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-25 23:02, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: No tiem pa Eiropu izklīdojušajiem 2 un 3 līgās spēlējošajiem varētu nevienu vien LAČ komandu salasīt.
Tikai viena problēma visiem ir papildus darbs 2 un 3 līgās spēlējošiem, diezvai kāds mainītu pierakstu uz Latviju.

     [+] [-]

, 2013-03-25 23:02, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: No tiem pa Eiropu izklīdojušajiem 2 un 3 līgās spēlējošajiem varētu nevienu vien LAČ komandu salasīt.
Skaidrs, ka vareetu, tikai nav nekaada finanseejuma.

     [+] [-]

, 2013-03-25 23:02, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: No tiem pa Eiropu izklīdojušajiem 2 un 3 līgās spēlējošajiem varētu nevienu vien LAČ komandu salasīt.
Varētu, bet kaut kā līdz šim nelasās tās komandas.
Ja sāks lasīties, tad ir Ok?

     [+] [-]

, 2013-03-25 23:02, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,nu mums Liepājā arī notiek pilsētas čempis Liepājas Amatieru Čempionāts Hokejā - 2011 -... , bet pārliecības man nav,ka šie puiši varētu nokomplektēt normāla līmeņa LČ komandu. Protams, ja neskaita,ka vienā otrā komandā prieka pēc uzspēlē arī LM esošie vai bijušie spēlētāji.
Bet jebkurā gadījumā veiksmi viņiem,jo katra jauna komanda LČ tikai stiprinās to.
Es zinu, esmu uzspēlējis Liepājas čempī. Sākumā jabūt ir komandām, tad laika gaitā, tās kļūs spēcīgākas, piesaistot spēletgribošos, bet komandas neatradušos spēlētājus, kā Pečuru. Un tagad jau Kurzemē spēlētāju pārprodukcija - LM 3 komandu vietā būs tikai viena
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-25 23:05, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Liepāja daudz bija izaudzinājusi kad 1998.gadā dibināja hokeja komandu?
Tur pat neviena nebija kas Liepājā dzimis
Taisnība.
Nebija, bet tur visa tā sistēma auga paralēli pieaugušo komandai.
Zinātāji varbūt var pateikt,kuri ir pazīstamākie Tukuma hokeja audzēkņi, kas spēlējuši kādā no LV U- komandām?

     [+] [-]

, 2013-03-25 23:05, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varētu, bet kaut kā līdz šim nelasās tās komandas.
Ja sāks lasīties, tad ir Ok?
Veidosies komandas - salasīsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-25 23:06, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Taisnība.
Nebija, bet tur visa tā sistēma auga paralēli pieaugušo komandai.
Zinātāji varbūt var pateikt,kuri ir pazīstamākie Tukuma hokeja audzēkņi, kas spēlējuši kādā no LV U- komandām?
Gribi jau laicīgi zināt uzvārdus kuri nākamsezon potēs tavējos?

     [+] [-]

, 2013-03-25 23:07, pirms 12 gadiem
Kubiklv rakstīja: Hokeju, ''Tuko'' hallē!
Un kas tur spēlē?
Un cik bieži?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-25 23:10, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Gribi jau laicīgi zināt uzvārdus kuri nākamsezon potēs tavējos?
Nē, vienkārši gribēju uzzināt,kas tad galu galā tai Tukuma (arī V-pils) hokeja halles notiek.
Zinu,ka kaut kādas bērnu un jauniešu grupas esot, bet par cik tās ir nelielas, tad komandas šajās vecuma grupās komplektējoties smagi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-25 23:11, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kas tur spēlē?
Un cik bieži?
Cik zinu tad - Co sistēmas, Vikawood, Dundaga, tad vēl pāris Tukuma sporta skolas puiku komandas un viena vietējā amatierblice.

     [+] [-]

, 2013-03-25 23:13, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, vienkārši gribēju uzzināt,kas tad galu galā tai Tukuma (arī V-pils) hokeja halles notiek.
Zinu,ka kaut kādas bērnu un jauniešu grupas esot, bet par cik tās ir nelielas, tad komandas šajās vecuma grupās komplektējoties smagi.
Paši no vietējiem resursiem neko konkurētspējīgu nesavāks, bet ja piesaista no malas+daži savi labākie, ar to iesākumam pietiks

     [+] [-]

, 2013-03-25 23:15, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Veidosies komandas - salasīsies.
Arī fakts.
No kaut kā jau ir jāsāk.

     [+] [-]

, 2013-03-25 23:17, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Paši no vietējiem resursiem neko konkurētspējīgu nesavāks, bet ja piesaista no malas+daži savi labākie, ar to iesākumam pietiks
Man klusas aizdomas,ka talsinieki jau nu gan varētu priekš LČ normālu blici novākt,un kaut vai tajos pašā Tukumā mājas spēles aizvadītu.

     [+] [-]

, 2013-03-25 23:22, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man klusas aizdomas,ka talsinieki jau nu gan varētu priekš LČ normālu blici novākt,un kaut vai tajos pašā Tukumā mājas spēles aizvadītu.
Talsi vieta kur puikām iesākt spēlēt. Komandu tur uztaisīt nevar - nav kas taisa

  +2 [+] [-]

, 2013-03-25 23:30, pirms 12 gadiem
SC Karalis simeks rakstīja: RD savu fārmklubu var turēt LAČ...nav HK Rīgas čaļi tādi monstri.
Piekrītu, tos dažus uz rehabilitāciju vai pāraudzināšanu nosūtāmos varētu uz pāris spēlēm aizdot kaut vai tajai pašai Jelgavai.
Tos ar kuriem RD rēķinās nākotnē (kā Jakovļevu un Pavlovu šogad) lai dod kādam ārzemju klubam ja LAČ šķiet par zemu.
Ja RD grib lai citas hokeja skolas viņiem gatavo spēlētājus, tad ir jāiesaistās LAČ un Latvijas hokeja līmeņa ceļšanā deliģējot savu tuvāko rezervi uz LAČ par kura līmeni viņi paši pārliecinājās.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-25 23:32, pirms 12 gadiem
Liela breeka- maza vilna. Nekaadas zvaigznes jau tajaa junioraa nespeleja +/- U-20 vecums + Gudlevskis un paris aizsargi, uzbruceji.

Nav tas LČ nemaz tik slikts. Varu deret, ka musu chempions vareetu uzveikt ari norvēģu, dāņu top komandas.

  +6 [+] [-]

, 2013-03-25 23:39, pirms 12 gadiem
Atļaušos nepiekrist daļai komentētāju.
1kārt- šodien nespēlēja īstā Juniors komanda. No īstajiem junioru spēlētājiem šodien spēlēja tikai Osipovs, Zemītis un Ābelītis, pārējie spēlētāji bija vai nu visu sezonu spēlējuši HK Rīgā, Dinamo vai tikai pašu sākumu pie Junioriem. Tādēļ tomēr var teikt, ka sērijā zaudēja HKRīga ar dažiem Dinamo un vēl mazāk Junioriem.
2kārt- arī Junioru trenerus vainot nevar, jo reāli viņi šo komandu vadīja tikai spēļu laikā, treniņus un gatavošanos play-off spēlēm vadīja Tambijevs.
3kārt- dažs labs minēja, ka Juniori bija pelnījuši dabūt pa muti, jo tā viņi kaut ko iemācīšoties. Tad nu sorry, bet īstie Juniori LAČ tiešām bija visai bieži guvuši dažādas traumas un viņi tiešām arī zināja, ko nozīmē spēlēt pret tādiem pretiniekiem, kā Sms, Ozolnieki vai Zemgale.
4kārt- īstie Juniori nemaz nav sliktāki par HK Rīgu. Pierādījums tam ir kaut vai tas, ka Juniori BEZ Rīgas palīdzības izcīnīja otro vietu reg čempionātā, tādēļ tomēr ir diezgan negodīgi, ka viņiem pat netika dota iespēja cīnīties, jo reāli, tie puiši sistos, kā vien varētu. Nav godīgi, ka visas sez laikā viņi cīnījās pa divām līgām, bet izšķirošajās spēlēs viņiem pat netika dota iespēja sevi parādīt.
Vēl arī atļaušos piebilst, ka SMS nu nav nekādi amatieri, bet gan spēlētāji ar lielu pieredzei.
Un noslēgumā iebildīšu vienam komenāra autoram par to, ka JUNIORI nav pārvarējuši pirmo play-off kārtu Mhl. Diemžēl, es ieteiktu mazliet papētīt pagājušo sezonu, kur Jūs variet ieraudzīt, ka Juniori pirmajā kārtā uzvarēja līgas līderus Baltikas hokejistus un tika 1/4finālā, kurā zaudēja Krievijas klubam. Šos pārmetumus droši variet veltīt HK Rīgai, bet nu par Junioriem gan es ieteiktu no sākuma visu noskaidrot un tad tikai rakstīt

  -2 [+] [-]

, 2013-03-25 23:44, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Jaaaaaaaaaa! Sorokins labākais! Pat tiesneši nespēja izvilkt sīkaļas ar visiem lūzerkapa ieguvējiem priekšgalā.

Woohoo!
nedirs daudz saderu ka nevienu kausu savas dzives laika neesi dabujis mulķis tads

  +1 [+] [-]

, 2013-03-25 23:45, pirms 12 gadiem
nuja33 rakstīja: Šos pārmetumus droši variet veltīt HK Rīgai, bet nu par Junioriem gan es ieteiktu no sākuma visu noskaidrot un tad tikai rakstīt
Nesatraucies - šodien tika runāts nevis par LČ regulārās sezonas junioriem, bet gan tiem kas spēlēja PO ar šo nosaukumu.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-25 23:49, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Nesatraucies - šodien tika runāts nevis par LČ regulārās sezonas junioriem, bet gan tiem kas spēlēja PO ar šo nosaukumu.
Tad atvainojos par pārmetumu.
Tikai vēl arvien nav skaidrs tas, kādēļ Dinamo sistēma jau otro sezonu uzkāpj uz viena un tā paša grābekļa. Tak būtu ļāvuši spēlēt īstajiem Junioriem un pieliktu klāt kādu papildinājumu, nevis nomainījuši visu komandu pret spēlētājiem, kuriem ir pilnīgi nospļauties gan uz to komandu, gan uz visu to LAČ. Par visiem 100 varu apgalvot, ka īstie Juniori vismaz būtu cīnījušies, nevis atdevuši finālu ar tādu po*igismu uz to visu.

     [+] [-]

, 2013-03-25 23:53, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: (..)
p.s. Statistiku nepētīju, bet pēc kurilkā dzirdētā sapratu ka ši ir pirmā sms spēle sezonā kurā nav ielaisti nevieni vārti
LHF ofic. statistikā ir uzskaitīta sausa uzvara (15:0) pret SK Rīga-96.
Sk.: Latvijas Hokeja federācija (sadaļā: Reziltāti)

     [+] [-]

, 2013-03-26 00:02, pirms 12 gadiem
petrovich_27 rakstīja: LHF ofic. statistikā ir uzskaitīta sausa uzvara (15:0) pret SK Rīga-96.
Sk.: Latvijas Hokeja federācija (sadaļā: Reziltāti)
Viedie vīri būs palaiduši garām

  +2 [+] [-]

, 2013-03-26 00:08, pirms 12 gadiem
nuja33 rakstīja: Tad atvainojos par pārmetumu.
Tikai vēl arvien nav skaidrs tas, kādēļ Dinamo sistēma jau otro sezonu uzkāpj uz viena un tā paša grābekļa. Tak būtu ļāvuši spēlēt īstajiem Junioriem un pieliktu klāt kādu papildinājumu, nevis nomainījuši visu komandu pret spēlētājiem, kuriem ir pilnīgi nospļauties gan uz to komandu, gan uz visu to LAČ. Par visiem 100 varu apgalvot, ka īstie Juniori vismaz būtu cīnījušies, nevis atdevuši finālu ar tādu po*igismu uz to visu.
Grūti komentēt citu darbības, tā ir LV specifika. Nav nekas pret jaunajiem džekiem, vnk likās taisnīgi ka šodien uzvarēja tā komanda, kura šai čempī lēja sviedrus visu sezonu, nevis MHLieši

     [+] [-]

, 2013-03-26 00:16, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Grūti komentēt citu darbības, tā ir LV specifika. Nav nekas pret jaunajiem džekiem, vnk likās taisnīgi ka šodien uzvarēja tā komanda, kura šai čempī lēja sviedrus visu sezonu, nevis MHLieši
Nu tieši tā. Arī pagājušajā sezonā play-off bija līdzīgs scenārijs, tikai tur visi "krutie" spēlētāji no Dinamo sistēmas zaudēja Ozolniekiem jau pusfinālā. Un redz kā sanāca, ka treneris, kurš iebilda kluba vadībai par to, ka viņam komandā LIKA ņemt spēlētājus no Rīgas, tika atlaists no darba par nepakļaušanos kluba vadībai. Nav jau brīnums, ka šajā sezonā treneri klusēja.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-26 00:32, pirms 12 gadiem
Vai tad sc.com līdz VĒLAM VAKARAM vēl joprojām nav izdzēruši visu šampanieti un nav spējīgi PAT PIEKLAIGI NOPUBLICĒT KOMANDAS sastāvu , kas tad izcīnīja to LHČ titulu !

Kāds ir KOMANDAS sastāvs ?

Kur to var redzēt ?

     [+] [-]

, 2013-03-26 00:56, pirms 12 gadiem
Jecis93 rakstīja: Latvija laikam būs vienīgā valsts PČ A divīzijā, kur no valsts čempioniem neviens spēlētājs pat tuvu nestāv izlases kandidātiem.
ja peksni Gagarinu panems Traktors,tad Krieviem varetu but tas pats

     [+] [-]

, 2013-03-26 03:52, pirms 12 gadiem
kur pagriezies, tur smscredit... zaj%^*ļi...

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 05:49, pirms 12 gadiem
SMS uzvarēja pelnīti.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-26 09:09, pirms 12 gadiem
assais rakstīja: Kāds ir KOMANDAS sastāvs ?

Kur to var redzēt ?
Latvijas Hokeja federācija

Šo komandu var mierīgi saukt par Bebri Nr.2

  -1 [+] [-]

, 2013-03-26 09:14, pirms 12 gadiem
Amatieri Latvijā čempioni! Ha.. Ha...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-26 10:05, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Vispār jau HK"Concept" nomainīja nosaukumu uz "SmsCredit"2009./ 2010. sezonā http://eurohockey.com/stats/club/2013/2806-sms-credit.html?season=2009&type=1&position=4&league=26
Es par sastāvu, nevis par vēsturi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 10:38, pirms 12 gadiem
nuja33 rakstīja: Nu tieši tā. Arī pagājušajā sezonā play-off bija līdzīgs scenārijs, tikai tur visi "krutie" spēlētāji no Dinamo sistēmas zaudēja Ozolniekiem jau pusfinālā. Un redz kā sanāca, ka treneris, kurš iebilda kluba vadībai par to, ka viņam komandā LIKA ņemt spēlētājus no Rīgas, tika atlaists no darba par nepakļaušanos kluba vadībai. Nav jau brīnums, ka šajā sezonā treneri klusēja.
nu protams, ka nav labi , ka komanda tiek jaukta un viens sastāvs kas kapā visu sezonu, bet playoffā- tipa no augšas labāki spēlētāji, i beigās ka sanāca ka vienmēr čiks.
Tu jau iepriekš minēji par traumām no LAČ spēlēm ko Juniori ir ieguvuši, bļjin, tas toč hokejs, tad lai sēž mājās un kompi kapā.
Es saprotu ka tambis jau Rīgai un Junioram atlasa tik rūķus auguma cenzs jo mazāks jo labāks, un galvenais spēka spēli jau arī viņiem neviens nemāca, un nav mācījuši, bet tādi kreditori i vārtu priekša i pie bortiem dara ko grib, a ko ta mazais rūķis var?maksimums nokrist un 2 min nopelnīt komandai, kura arī to nemāk izmantot.
Vispār jau ir prieks par to ka uzvarēja kas bija pelnījuši un vēlējās to izdarīt, kā arī paradīja kāds mums LAČ ir kopumā un kāds ir mūsu jauniešu hokejs.

     [+] [-]

, 2013-03-26 11:10, pirms 12 gadiem
Dinamo nebija izredžu. Ja paliktu grūti, Kerčs pasauktu palīgā tēvu un ar to sērijas liktenis būtu izšķirts.

Kauss, starp citu, lielāks par Nadeždas. Var ieliet!

Par lielu bebru!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 11:26, pirms 12 gadiem
hecs rakstīja: nu protams, ka nav labi , ka komanda tiek jaukta un viens sastāvs kas kapā visu sezonu, bet playoffā- tipa no augšas labāki spēlētāji, i beigās ka sanāca ka vienmēr čiks.
Tu jau iepriekš minēji par traumām no LAČ spēlēm ko Juniori ir ieguvuši, bļjin, tas toč hokejs, tad lai sēž mājās un kompi kapā.
Es saprotu ka tambis jau Rīgai un Junioram atlasa tik rūķus auguma cenzs jo mazāks jo labāks, un galvenais spēka spēli jau arī viņiem neviens nemāca, un nav mācījuši, bet tādi kreditori i vārtu priekša i pie bortiem dara ko grib, a ko ta mazais rūķis var?maksimums nokrist un 2 min nopelnīt komandai, kura arī to nemāk izmantot.
Vispār jau ir prieks par to ka uzvarēja kas bija pelnījuši un vēlējās to izdarīt, kā arī paradīja kāds mums LAČ ir kopumā un kāds ir mūsu jauniešu hokejs.
Par tām traumām bija domāts mazliet savādāk. Pirms tam viens komentētājs minēja, ka Juniori beidzot būtu pelnījuši dabūt pa galvu, es tikai atzīmēju faktu, ka īstie Juniori pietiekoši daudz reg sez laikā tiešām dabūja i pa galvu, i muguru, i citām ekstremitātēm. Tas bija domāts, ka īstie Juniori spēlēja pilnīgi savādāku hokeju pret pieaugušo komandām, un tajās arī nebaidījās no spēka spēles, atšķirībā no Rīgas puišiem finālā. Es zinu, kāds ir hokejs un arī to, ka traumas ir neizbēgama sastāvdaļa. Tikai vēlējos atzīmēt, ka Juniori sezonas gaitā jau bija paspējuši pielāgoties un iekļauties spēlēs pret LAČ komandām. Un, lai gan, Rīgas džeki pagājušo gad bija ieguvuši pieredzi pret večiem, šajās spēlēs likās, ka viņi vēl arvien cenšas spēlēt jauniešu hokeju.
Un par tiem pundurzaķiem ir 100% taisnība. Pat hokeja gaiteņos jau izsmej Tambijevu un viņa sievas tēvu Nazarovu par to, ka abi ir pilnīgi apsēsti ar mazajiem spēlētājiem. Nemaz nav jāmin, ka šo treneru "melnajā sarakstā" sezonas laikā bija iekļauti tikai tādi spēlētāji, kuri miesās ir lielāki. Protams, ka spēlējot pret jauniešiem, šie mazie var izlikties par superstāriem, bet finālā, pret večiem, bija redzams, ka viņi nevarēja pilnīgi neko likt pretī Ozolnieku un Kreditoru lielajiem.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-26 12:52, pirms 12 gadiem
Ir nu gan tur par ko priecaties. Čempionata limenis zemaks par sētas. Kauns.

     [+] [-]

, 2013-03-26 14:13, pirms 12 gadiem
Gudļevskis malacis,baigi labo izcēla

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 16:19, pirms 12 gadiem
flipsider rakstīja: Liela breeka- maza vilna. Nekaadas zvaigznes jau tajaa junioraa nespeleja +/- U-20 vecums + Gudlevskis un paris aizsargi, uzbruceji.

Nav tas LČ nemaz tik slikts. Varu deret, ka musu chempions vareetu uzveikt ari norvēģu, dāņu top komandas.
ha, ha .... runāt jau var, bet seguma nav.... Dānijas un Norvēģijas top blices te neaizķertos. Un tas nav nopēlums šā gada čempioniem, bet tikai fakta konstatācija. Jo mūsu čempionāts ir tāds kāds tas ir, diemžēl.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 16:49, pirms 12 gadiem
Laukumā SMS nebija slikti, bet viņu līdzjutēji ārpus... Un tie bļāvieni visu laiku šaibu, šaibu!!!!! Beigās pat veči nesaprata, ka spēlē valsts himnu viņiem par godu, bet varbūt viņi gaidīja citu himnu?