Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Vai Nolans atgriezīs izlasē Ivanānu?

Juris Miņins
Juris Miņins

Vai Nolans atgriezīs izlasē Ivanānu?
Raitis Ivanāns
Foto: AP/Scanpix

Latvijas Nacionālās hokeja izlases jaunais galvenais treneris Teds Nolans, ierodoties Rīgā, pavēstīja, ka viņš labprāt redzētu komandas treniņnometnē arī Raiti Ivanānu, kurš kopš 2008. gada izlasē nav spēlējis. Vai Nolans atgriezīs Ivanānu izlasē?

Jau no pirmajām dienām kā Teds Nolans tika apstiprināts par Latvijas Nacionālās vīriešu hokeja izlases galveno treneri, kanādietis sacīja, ka vēlas iepazīties ar Latvijas hokejistiem, lai varētu veidot savu komandu – agresīvā stilā spēlējošu vienību, kur katrs nevairās no "melnā darba". Ierodoties Latvijā pirms februārī paredzētā pārbaudes turnīra, Nolans atzīmēja, ka izlases kandidātu vidū ir, viņaprāt, noderīgi spēlētāji, tajā pašā laikā norādot, ka viena lieta ir uz papīra izklāstītie un sazīmētie plāni, cita – pieejamais "būvmateriāls". Taču tas nenozīmē, ka Teds ir padevies, nē, vienkārši viņš pašlaik ir vairāk iedziļinājies Latvijas hokeja reālijās un ir gatavs strādāt ar to kas ir.

Apvienojot abas idejas kopā var izsecināt, ka Nolans pirmkārt meklēs tos hokejistus, kas var spēlēt viņa iecerētajā ātrajā un agresīvajā spēles manierē. Pirmkārt, protams, tie ir tie hokejisti, kas spēlē Ziemeļamerikā un kurus 1996./1997. gada NHL sezonas labākais treneris jau ir iepazinis. Viens no tiem, kuri varētu būt izlasē ir arī Raitis Ivanāns.

"Ivanāns? Viņš jau vienreiz parādīja ko var izlasē! Neko citu kā tikai kauties viņš neprot! Kam mums hokejists, kas pelnīs noraidījumus? Viņš taču uzbrukumā ir nulle!" – šāda attieksme daudziem Latvijas hokeja līdzjutējiem parādījās uzreiz pēc iepazīšanās ar Teda Nolana interviju Nacionālajā televīzijā. Tāpat nav nekāds noslēpums, ka, lai arī pirms tam daudzi Latvijas izlases treneru korpusam pārmeta, ka Raitis netiek aicināts uz izlasi, kopš 2008. gada, kad Ivanāns debitēja "lielajā" izlasē, viņš kļuva par hokejistu, ko daudzi "līdzjutēji" nevēlas redzēt izlasē.

Pats hokejists pēc ne visai veiksmīgā čempionāta atzina, ka varēja nospēlēt labāk, jo gan viņš pats nebija līdz galam iejuties izlasē, ne arī treneriem bija skaidrs plāns kā šādu hokejistu izmantot komandas labā. Vai tiešām varēja? Noteikti, jo, ja atsauc atmiņā viņa spēli un paskatās maču protokolus, tad nevar teikt, ka Raitis bija galīgi švaks. Lai arī viņš spēlēja 4. maiņā, kam tolaik bija paredzēts ieviest spēka spēles elementus un dod enerģiju uz Ziemeļamerikas ledus, Ivanāns rādīja daudz brīvāku spēli nekā NHL, aktīvi cīnījās un pat veidoja vārtu gūšanas momentus. Taču, kā saka, ja maiņai nav centra uzbrucēja (un Viktoram Bļinovam tas nebija čempionāts, ko ierakstīt savā aktīvā), tad nav spēles arī visai maiņai, turklāt ja starp "grenadieriem" (Ivanānu un Štālu) ir ielikts izteikts "tehniķis" (Bļinovs). Savukārt soda minūtes tika salasītas "pateicoties" vienam 5+20 minūšu sodam. Pārējā laikā Raitis iztika vien ar 3 noraidījumiem (ar sešām soda minūtēm viņš ierindotos 2008. gada izlases vidējos rādītājos).

Savukārt, ja pievēršas Ivanāna spēles kvalitātēm, ko viņš jau astoto gadu rāda pasaules spēcīgākajā līgā, NHL, ir jāatzīmē, ka Raitis ir viens no tiem supersmagās kategorijas hokejistiem-"policistiem", kurš, pēc visai autoritatīvu NHL ekspertu un arī līdzjutēju atzinuma, prot ne tikai sist pa seju, bet arī spēlēt hokeju, pārredz laukumu (kā jau bijušais aizsargs) un tieši tāpēc arī ir viens no tiem sava ampluā spēlētājiem, kurš ir pratis noturēties līgā tik ilgi, arī laikā, kad daudzas komandas apsver domu atteikties no kaušļiem-milžiem.

Ir arī jāsaprot, ka Kanādas un ASV profesionālajā hokejā ir stingrs dalījums pēc spēlētāju ampluā un katrs hokejists kam ir iespēja nokļūt NHL, mēģinās atrast tieši to nišu, kādā viņš varētu iekļauties Pasaules labākajā hokeja līgā. Savukārt komandu vadība šos spēlētājus tieši tā arī vērtē – kā komandas vadošajam uzbrucējam tiek piedotas kļūdas aizsardzībā, tā no "policista"-smagsvara netiek prasīta rezultatīva spēle, bet gan tajās minūtēs, kas tiek pavadītas uz laukuma, viņam ir jāizdara "savs darbiņš" un jāgaida nākamā iespēja tikt uz ledus. Ja kāds tam negrib ticēt, lai paskatās uz Kasparu Daugaviņu, kurš ir sevi pierādījis kā labs aizsardzības tipa uzbrucējs un, lai arī ir tāls no tās rezultativitātes, kas viņam bija AHL, spēlē Otavas "Senators" rindās neskatoties arī uz jau vairakkārt notikušajiem sastāva pārkārtojumiem.

Kā norādīja Teds Nolans, tad katram hokejistam viņa izlasē būs savs konkrēts un kopējo panākumu gūšanā nozīmīgs uzdevums, kā arī faktu, ka ir dūru cīņa un ir cīņa par ripu, taču abos gadījumos atslēgas vārds esot "cīņa" un, viņaprāt, Raitis Ivanāns ir viens no tiem hokejistiem, kas savus iespējamos spēles trūkumus kompensē tieši ar šo vēlmi cīnīties un savā ampluā viņš ir augstas klases spēlētājs. Tas jaunajā izlases modelī arī būs viens no tiem aspektiem, kas arī noteiks to vai indiāņu hokeja gudrības tiks apgūtas arī ilgtermiņā – vai spēlētāji varēs, gribēs un vai pratīs spēlēt šo "cīņas hokeju". Raitis Ivanāns, spēlējot visdažādākajās Ziemeļamerikas hokeja līgās, ir pierādījis, ka to var.

Atgriežoties pie virsrakstā izvirzītā jautājuma – Vai Teds Nolans iekļaus Raiti Ivanānu izlases sastāvā Pasaules čempionātam? Protams, viss ir atkarīgs no Abotsfordas "Heat" panākumiem AHL, taču, ja Raitis būs brīvs, tad ir visai lielas izredzes viņu redzēt Nacionālās izlases sastāvā, jo Nolans visdrīzāk būs noticējis NHL kvalitātes zīmei, kā arī pašlaik izlase tiek veidota gandrīz vai no nulles un vairs nav jājauc iespēlētās sadarbības, lai atrastu Raitim vietu komandā (kā tas bija 2008. gadā, kad paši treneri atzina, ka nezināja ko gaidīt no NHL "policista"), ir jāveido komandas spēle uzreiz ar domu, ka viens no hokejistiem tur būs arī Raitis Ivanāns. Turklāt arī pats hokejists bija izteicies, ka labprāt atsauktos uzaicinājumam uz izlasi, jo viņam vēl ir ko teikt arī uz starptautiskās arēnas. Lai izdodas!

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2012-01-25 20:44, pirms 13 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Ne taču. Klasiskie Zamerikāņu izteikumi, nekas vairāk
Kas tie taadi - Zamerikani? Domaaju, ka Nolans nopietni grib redzeet Ivanaanu izlasee. Mees, ko - esam paarbagaati ar stipras miesas uzbuuves speeleetaajiem, kas var paciiniities " pjetakaa", lai noliegtu Ivanaanu?

  +1 [+] [-]

, 2012-01-25 20:46, pirms 13 gadiem
spēlētu viņš 100 punkti, bet kā viņa komandai iet līdz šim? Pretendē viņi uz playoffu jeb nē?

 +30 [+] [-]

, 2012-01-25 20:46, pirms 13 gadiem
Es katru gadu ceru, ka viņš atgriezīsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2012-01-25 20:47, pirms 13 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Ne taču. Klasiskie Zamerikāņu izteikumi, nekas vairāk
Toties- domāju, ka Teds par Ivanānu, viņa spējām, un vietu laukumā zin vairāk nekā par 2/3 izlases. Pie Teda stila, ko viņš grib piekopt- domāju, ka vieta atradīsies. Nebūs provokāciju, nebūs asumu un mūsu labākie spēki varēs justies arī droši laukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-25 20:49, pirms 13 gadiem
Romis1991 rakstīja: spēlētu viņš 100 punkti, bet kā viņa komandai iet līdz šim? Pretendē viņi uz playoffu jeb nē?
Pagaidām diezgan stabili Rietumu konferencē play-off zonā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-01-25 20:51, pirms 13 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Izlases kontekstā es viņu varu noliegt un to arī daru katru mīļu brīdu.
Nav jau svarīgi, ko tu noliedz- svarīgi, ko Teds noliedz/noliegs.

 +26 [+] [-]

, 2012-01-25 20:51, pirms 13 gadiem
Es piekrītu....Raitim jāspēlē izlasē šogad! Viņam ir lielāka motivācija pārstāvēt valstvienību nekā pāris ''Dinamo'' špīleriem.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-25 20:55, pirms 13 gadiem
Nav gluži īstais raksts,kur prasīt, bet kāds nezin kad Dārziņš varētu atgriezties laukumā?

  +5 [+] [-]

, 2012-01-25 20:58, pirms 13 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Protams. Es kā līdzjutējs prasu rezultātu, pie pakaļas, kādiem līzekļiem. Kaut 22 bokesrus lai nolīgst, ja tas nesīs rezultātu.
Nu tā, protams, ir Nolana atbildība. Bija glupi ņemt viņu Znarokam izlasē, ja nezini, ko ar tādu iesākt. Ja atradīsies vieta un funkcijas laukumā- es abām rokām par.
Slēpts komentārs: Fedorov91
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-01-25 21:04, pirms 13 gadiem
Ir arī jāsaprot, ka Kanādas un ASV profesionālajā hokejā ir stingrs dalījums pēc spēlētāju ampluā un katrs hokejists kam ir iespēja nokļūt NHL, mēģinās atrast tieši to nišu, kādā viņš varētu iekļauties Pasaules labākajā hokeja līgā. Savukārt komandu vadība šos spēlētājus tieši tā arī vērtē – kā komandas vadošajam uzbrucējam tiek piedotas kļūdas aizsardzībā, tā no "policista"-smagsvara netiek prasīta rezultatīva spēle, bet gan tajās minūtēs, kas tiek pavadītas uz laukuma, viņam ir jāizdara "savs darbiņš" un jāgaida nākamā iespēja tikt uz ledus. Ja kāds tam negrib ticēt, lai paskatās uz Kasparu Daugaviņu, kurš ir sevi pierādījis kā labs aizsardzības tipa uzbrucējs un, lai arī ir tāls no tās rezultativitātes, kas viņam bija AHL, spēlē Otavas "Senators" rindās neskatoties arī uz jau vairakkārt notikušajiem sastāva pārkārtojumiem.

No Ivanāna netiek prasīta rezultivitāte. Daugaviņš nevar dot savai komandai rezultivitāti, kur vēl Ivanāns. Ja Ivanāns nebūtu riktīgs kabans ar boksa iemaņām viņš 100 gadus NHL nespēlētu. Neko citu viņš neprot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-01-25 21:06, pirms 13 gadiem
Sākumā jāpiepildās lielām cerībām:

1) ka klubs netiks play-off,
2) ka veselība būs ok,
3) ka izdosies iesaistīt,

jāsaprot arī, ka Ivanāns 2012 vairs nav tas pats Ivanāns 2008 un tikai piespiežoties var pateikt, ka 8jā gadā rāda kvalitātes NHL ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-01-25 21:07, pirms 13 gadiem
Tīri sportiska interese, kāds šogad būs Latvijas izlases modelis. Nolans grib agresīvu hokeju, mūsu bāleliņi no tādas spēles nebaidās, domāju būs interesanti!!! Un 100 punkti jāņem Ivanāns!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-25 21:10, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ir arī jāsaprot, ka Kanādas un ASV profesionālajā hokejā ir stingrs dalījums pēc spēlētāju ampluā un katrs hokejists kam ir iespēja nokļūt NHL, mēģinās atrast tieši to nišu, kādā viņš varētu iekļauties Pasaules labākajā hokeja līgā. Savukārt komandu vadība šos spēlētājus tieši tā arī vērtē – kā komandas vadošajam uzbrucējam tiek piedotas kļūdas aizsardzībā, tā no "policista"-smagsvara netiek prasīta rezultatīva spēle, bet gan tajās minūtēs, kas tiek pavadītas uz laukuma, viņam ir jāizdara "savs darbiņš" un jāgaida nākamā iespēja tikt uz ledus. Ja kāds tam negrib ticēt, lai paskatās uz Kasparu Daugaviņu, kurš ir sevi pierādījis kā labs aizsardzības tipa uzbrucējs un, lai arī ir tāls no tās rezultativitātes, kas viņam bija AHL, spēlē Otavas "Senators" rindās neskatoties arī uz jau vairakkārt notikušajiem sastāva pārkārtojumiem.

No Ivanāna netiek prasīta rezultivitāte. Daugaviņš nevar dot savai komandai rezultivitāti, kur vēl Ivanāns. Ja Ivanāns nebūtu riktīgs kabans ar boksa iemaņām viņš 100 gadus NHL nespēlētu. Neko citu viņš neprot.
Var jau kko muldēt, bet ja spēlētājs divus vai cik tur gadus nevar pat vienu piespēli dabūt nu tad come on.

  -1 [+] [-]

, 2012-01-25 21:11, pirms 13 gadiem
Edison rakstīja: Tīri sportiska interese, kāds šogad būs Latvijas izlases modelis. Nolans grib agresīvu hokeju, mūsu bāleliņi no tādas spēles nebaidās, domāju būs interesanti!!! Un 100 punkti jāņem Ivanāns!!!
Da ne kā tur nebūs... Treneri mainās Spēles stils +/- paliek tāds pats. Rautakalio piemērs to lieliski parāda, turklāt viņam bija daudz vairāk laika mēģināt to stilu ieviest.

  -1 [+] [-]

, 2012-01-25 21:12, pirms 13 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Štālam 19p 64 spēlēs. Ļoti līdzīgi stati, lai neteiktu identiski.
Tu domā, ka Ivanāns nespēlētu KHL, ja viņam piedāvātu? Protams, spēlētu, tik ir 1 problēma - viņam neviens reāli neko nepiedāvā.
Vienīgais kas var viņu savākt ir vitjaz, bet domāju ka Raitim vēl tomēr ir smadzenes

     [+] [-]

, 2012-01-25 21:13, pirms 13 gadiem
Assasinss' rakstīja: Vienīgais kas var viņu savākt ir vitjaz, bet domāju ka Raitim vēl tomēr ir smadzenes
Viņu savāks Rīga. PR vajag viņiem,savādāk komanda tāda garlaicīga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-25 21:16, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Viņu savāks Rīga. PR vajag viņiem,savādāk komanda tāda garlaicīga.
Kārtējais 4. maiņas spēlētājs, cerams Bukarts no turienes pazudīs citādāk pazudīs kā hokejists..

 +12 [+] [-]

, 2012-01-25 21:20, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: No Ivanāna netiek prasīta rezultivitāte. Daugaviņš nevar dot savai komandai rezultivitāti, kur vēl Ivanāns. Ja Ivanāns nebūtu riktīgs kabans ar boksa iemaņām viņš 100 gadus NHL nespēlētu. Neko citu viņš neprot.
Par to jau arī runa - no viņiem abiem to tieši neprasa. No Daugaviņa parasa spēli aizsardzībā un mazākumā, no Ivanāna - enerģisku un aktīvu spēli, presingu jaucot pretiniekam uzbrukumus, ai pārējie var atpūsties.

Ir daudzi spēlētāji, kuri spēlējot šādas "melnā darba" lomas ir sataisījuši labu karjeru NHL, tajā pašā laikā ar rezultativitāti nespīdot.

Ja Ivanāns nebūtu policists, tad, ir liela iespējamība, ka viņš nespēlētu NHL, jo līdz tam viņš bija zemāko līgu aizsargs. Taču tajā pašā laikā kā aizsargs spēlēja tīri pieklājīgi (pat pāris U-20 PČ izlases sastāvā piedalījās). Turklāt jāņem vērā, ka tad arī pats Ivanāns būtu pilnīgi citādāks spēlētājs (Kkas Jēkab-Rēdlih-veidīgs, ja tā var izteikties).

Taču viņš ir NHL, ir liels kabans un salīdzinot ar citiem supersmagsvariem arī spēlēt prot. Tas pats Braiens Makgratans, kurš pirms viņa CGY bija pat slidot kārtīgi nav iemācījies un liela daļa viņa savara kategorijas amata brāļu tāpat.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-01-25 21:25, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par to jau arī runa - no viņiem abiem to tieši neprasa. No Daugaviņa parasa spēli aizsardzībā un mazākumā, no Ivanāna - enerģisku un aktīvu spēli, presingu jaucot pretiniekam uzbrukumus, ai pārējie var atpūsties.
Varu iedomāties kā treneris ar asarām acīs kliedz Ivanānām... TU TIKAI NEMET PA VĀRTIEM!!! ;D

Juri, nemāni sevi, Daugaviņš ir marginālis NHL, kurš neko īpašu nemāk parādīt pat ar Specu centrā, Ivanānam vispār pieder nerezultivitātes rekordi.

Viņiem nav tāds līmenis, lai ko spētu NHL izdarīt uzbrukumā.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-25 21:26, pirms 13 gadiem
WILDE rakstīja: tu statistiku izzīd no pirksta?!
Štālam KHL RD sastāvā ir 61 spēlēs = 3 vārti + 5 piespēles= 8 punkti (nevis 19!!!)

Континентальная Хоккейная Лига - Игроки

salīdzināji gan Ivanānu ar Štālu!
Tā bija Štāla AHL statistika...

  +2 [+] [-]

, 2012-01-25 21:29, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ivanāns ir zemāka līmeņa Štāls. Vai izlasei tāds hokejists nepieciešams? Manuprāt, nē. Upītis, Bukarts un citi jaunie lai spēlē.
Murgs kaut kaads! Kura kluba sisteemaa speelee Staals un kur Ivanaans? Un kaa Tu vispaar vari salikt vienaa grozaa poetenciaalu centra speeleetaaju ar Upiti un Bukartu, kam ir cits ampluaa un kuri augumaa ir 180 ar slidaam?

  -3 [+] [-]

, 2012-01-25 21:31, pirms 13 gadiem
xZ rakstīja: Murgs kaut kaads! Kura kluba sisteemaa speelee Staals un kur Ivanaans? Un kaa Tu vispaar vari salikt vienaa grozaa poetenciaalu centra speeleetaaju ar Upiti un Bukartu, kam ir cits ampluaa un kuri augumaa ir 180 ar slidaam?

Ivanāns un Štāls abi ir liela auguma spēlētāji, Štālam labāka tehnika un hokeja IQ... vismaz par kādu labāka

Ivanāns centrs ? Tādus murgus reti nākas dzirdēt...

  +2 [+] [-]

, 2012-01-25 21:31, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Varu iedomāties kā treneris ar asarām acīs kliedz Ivanānām... TU TIKAI NEMET PA VĀRTIEM!!! ;D

Juri, nemāni sevi, Daugaviņš ir marginālis NHL, kurš neko īpašu nemāk parādīt pat ar Specu centrā, Ivanānam vispār pieder nerezultivitātes rekordi.

Viņiem nav tāds līmenis, lai ko spētu NHL izdarīt uzbrukumā.
Met vai nemet, bet, kā jau 100 reizes rakstīju, tajās spēlēs, kad viņš tika pie "lielajiem meistariem", Ivanāns ļoti pat labi izskatījās un bija gana rezultatīvs.

Par Daugaviņa nevarēšanu... kad viņš būs nospēlējis pusi sezonas vienā maiņā ar Specu, tad varēs izteikt kkādus secinājumus. Par marginālajiem spēlētājiem runājot - tieši tādi arī veido NHL, nevis Specas, Hosas vai Ovečkini ar Tomasiem.

Daugaviņam, kā enerģijas spēlētājam, arī tā "atvēršanās" ir jāmēra nevis ar goliem, bet gan pārliecinošu spēli aizsardzībā, prasmi "nokaut" pretinieku uzbrukumus un "nodzenāt" spēlētājus un tikai tad, ja sanāk, izmantot momentus pie pretinieku vārtiem.

Protams, ja dažiem NHL spēlētāji ir tikai pirmās divas maiņas vai pamatvārtsargs, tad jā, nav mums kas spēlē NHL... .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-25 21:32, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par to jau arī runa - no viņiem abiem to tieši neprasa. No Daugaviņa parasa spēli aizsardzībā un mazākumā, no Ivanāna - enerģisku un aktīvu spēli, presingu jaucot pretiniekam uzbrukumus, ai pārējie var atpūsties.

Ir daudzi spēlētāji, kuri spēlējot šādas "melnā darba" lomas ir sataisījuši labu karjeru NHL, tajā pašā laikā ar rezultativitāti nespīdot.

Ja Ivanāns nebūtu policists, tad, ir liela iespējamība, ka viņš nespēlētu NHL, jo līdz tam viņš bija zemāko līgu aizsargs. Taču tajā pašā laikā kā aizsargs spēlēja tīri pieklājīgi (pat pāris U-20 PČ izlases sastāvā piedalījās). Turklāt jāņem vērā, ka tad arī pats Ivanāns būtu pilnīgi citādāks spēlētājs (Kkas Jēkab-Rēdlih-veidīgs, ja tā var izteikties).

Taču viņš ir NHL, ir liels kabans un salīdzinot ar citiem supersmagsvariem arī spēlēt prot. Tas pats Braiens Makgratans, kurš pirms viņa CGY bija pat slidot kārtīgi nav iemācījies un liela daļa viņa savara kategorijas amata brāļu tāpat.
Nu par to gan visu cieņu Raitim, ka viņš piepildīja daudzu hokejistu sapni spēlēt NHL nebūdams ne tuvu tas labākais, un redzot ka savas spēlētprasmes dēļ viņam NHL neredzēt, tomēr atrada iespēju un to 100% izmantoja, ja vēl tiktu komandā kura cīnās par sc vsp būtu fantastika. Tā ka cepuri nost šajā ziņā.
Bet kā spēlētājs ,manuprāt, viņš Latvijas izlasē neiederās. Protams, lai jau izmēģina, bet tomēr augstāk par 4. maiņu viņu nav īsti jēgas likt. Kauties viņam noteikti nevajadzēs, nolikt vārtpriekšā lai stāv tur? Mēs īsti nespējam šādā stilā spēlēt jo ja mēs šādi spēlējam tad metienu ir daudz un 95% no tiem ir bezsakarīgi uzmetieni uz vārtu pusi.
Turklāt interesanti, ja viņš tiks uz PČ viņš varētu būt pat vecākais spēlētājs izlasē, ja Reķis nespēlēs.(Par Ankipānu kā izlases spēlētāju stipri šaubos, lai gan ir atplaucis ar Hossas ierašanos)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-25 21:35, pirms 13 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Štālam 19p 64 spēlēs. Ļoti līdzīgi stati, lai neteiktu identiski.
Tu domā, ka Ivanāns nespēlētu KHL, ja viņam piedāvātu? Protams, spēlētu, tik ir 1 problēma - viņam neviens reāli neko nepiedāvā.
Mulkibas. Raitis taapat kaa Daugavins ir loti labi iedziivojusies ASV, daleeji amerikanizeejusies, un jaabuut loti lielai naudai, lai piespiestu vinus braukaleet par Krievijas ziemelu mazpilseetaam, dziivot suunainos hotelos un lidot ar apsaubaamaam lidmasiinaam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-01-25 21:40, pirms 13 gadiem
Assasinss' rakstīja: Nu par to gan visu cieņu Raitim, ka viņš piepildīja daudzu hokejistu sapni spēlēt NHL nebūdams ne tuvu tas labākais, un redzot ka savas spēlētprasmes dēļ viņam NHL neredzēt, tomēr atrada iespēju un to 100% izmantoja, ja vēl tiktu komandā kura cīnās par sc vsp būtu fantastika. Tā ka cepuri nost šajā ziņā.
Bet kā spēlētājs ,manuprāt, viņš Latvijas izlasē neiederās. Protams, lai jau izmēģina, bet tomēr augstāk par 4. maiņu viņu nav īsti jēgas likt. Kauties viņam noteikti nevajadzēs, nolikt vārtpriekšā lai stāv tur? Mēs īsti nespējam šādā stilā spēlēt jo ja mēs šādi spēlējam tad metienu ir daudz un 95% no tiem ir bezsakarīgi uzmetieni uz vārtu pusi.
Turklāt interesanti, ja viņš tiks uz PČ viņš varētu būt pat vecākais spēlētājs izlasē, ja Reķis nespēlēs.(Par Ankipānu kā izlases spēlētāju stipri šaubos, lai gan ir atplaucis ar Hossas ierašanos)
Tu runā par Znaroka izlasi, kurā tiešām nebija vietas šādam spēlētājam, jo paši treneri nezināja ko ar tādu darīt un uz 2008. gada PČ paņēma viņu tikai sabiedrības spiediena rezultātā.

Tagad ir Nolana izlase, kas tiek veidota no jauna. Un tas cik lielā mērā viņš gribēs redzēt Raiti sastāvā arī noteiks to, kā Ivanāns izskatīsies izlases kontekstā.

Turklāt, neviens viņu neliek ne pirmajā un pat ne otrajā maiņā. Viņa vieta ir šajās 3./4. maiņās un šādā ampluā viņš arī spēlē (un ja Nolans patiešām veido vienu enerģijas maiņu, tad reti kurš no Latvijas hokejistiem šādā manierē prot spēlēt [un tie kas prot Latvijā ir superstāru līmenī - Karsums, Daugaviņš]).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-01-25 21:41, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: "Ir daudzi spēlētāji, kuri spēlējot šādas "melnā darba" lomas ir sataisījuši labu karjeru NHL, tajā pašā laikā ar rezultativitāti nespīdot."
Piemēram šis Ivanāna vienaudzis http://www.eliteprospects.com/player.php?player=8523
Tu to nopietni? Vai arī neskaties spēles no otras dīķa puses?

  -3 [+] [-]

, 2012-01-25 21:43, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tu runā par Znaroka izlasi, kurā tiešām nebija vietas šādam spēlētājam, jo paši treneri nezināja ko ar tādu darīt un uz 2008. gada PČ paņēma viņu tikai sabiedrības spiediena rezultātā.

Tagad ir Nolana izlase, kas tiek veidota no jauna. Un tas cik lielā mērā viņš gribēs redzēt Raiti sastāvā arī noteiks to, kā Ivanāns izskatīsies izlases kontekstā.

Turklāt, neviens viņu neliek ne pirmajā un pat ne otrajā maiņā. Viņa vieta ir šajās 3./4. maiņās un šādā ampluā viņš arī spēlē (un ja Nolans patiešām veido vienu enerģijas maiņu, tad reti kurš no Latvijas hokejistiem šādā manierē prot spēlēt [un tie kas prot Latvijā ir superstāru līmenī - Karsums, Daugaviņš]).
Štāls, Meija ir labāki par Ivanānu un ar to arī pietiek, lai viņš izlasē nebūtu.

     [+] [-]

, 2012-01-25 21:44, pirms 13 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Normāls cilvēks gribētu arī normāli noeplnīt. Ja NHL viņš vēl kaut cik pieņemami saņēma (600 uz papīra), tad AHL diez vai viņa līgums pārsniedz vidējā amerikāņa gada algu.
Vienā intervijā tak viņš teica, ka AHL nav iespējams nopelnīt, knapi sanāk noīrēt mitekli, kur nu vēl iegādāties kaut uz krīta.
Normaals cilveeks grib dziivot arii normaalaa videe, kur vinam ir sieva, beerns, maajas, draugi, etc, nevis vazaaties apkaart pa krievu saadzaam. Videejais amerikaanis, starp citu, pelna diezgan labi

  +1 [+] [-]

, 2012-01-25 21:46, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Štāls, Meija ir labāki par Ivanānu un ar to arī pietiek, lai viņš izlasē nebūtu.
Kaadaa veidaa Staals ir labaaks par Ivanaanu. Un Meija? Kaarteejais Latvijas hokeja skolas punduris (taadus laikam te speciaali selekcionee).

  +1 [+] [-]

, 2012-01-25 21:47, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Štāls, Meija ir labāki par Ivanānu un ar to arī pietiek, lai viņš izlasē nebūtu.
[Šitajā vietā bija jābūt ne visai labiem izteicieniem par šādu tēzi]

Piedalīties spēka cīņās un tās uzvarēt ir divas dažādas lietas (tas vairāk par Meiju). Štāls pēdējās sezonās vairs arī nav tas hokejists, kas bija pirms viņa otrā brauciena uz ASV, jo ir kļuvis daudz "eiropeiskāks".

     [+] [-]

, 2012-01-25 21:51, pirms 13 gadiem
xZ rakstīja: Kaadaa veidaa Staals ir labaaks par Ivanaanu. Un Meija? Kaarteejais Latvijas hokeja skolas punduris (taadus laikam te speciaali selekcionee).
Tehnikā, hokeja IQ. Meija nav tas pundurīgākais, turklāt tā pat kā Štālam, labāks ātrums, hokeja izpratne.

  +2 [+] [-]

, 2012-01-25 21:52, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tehnikā, hokeja IQ. Meija nav tas pundurīgākais, turklāt tā pat kā Štālam, labāks ātrums, hokeja izpratne.
Jautājums ir kad tehnika ir vajadzīga, bet kad vairāk ir vajadzīgs brutāls spēks?

  -1 [+] [-]

, 2012-01-25 21:54, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: [Šitajā vietā bija jābūt ne visai labiem izteicieniem par šādu tēzi]

Piedalīties spēka cīņās un tās uzvarēt ir divas dažādas lietas (tas vairāk par Meiju). Štāls pēdējās sezonās vairs arī nav tas hokejists, kas bija pirms viņa otrā brauciena uz ASV, jo ir kļuvis daudz "eiropeiskāks".
Lai uzvarētu spēka cīņu, līdz tai ir jānokļūst. Spēlēsim, tak pret Eiropu. Pērnajā PČ Meija ar Štālu labi izskatījās.

     [+] [-]

, 2012-01-25 21:56, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jautājums ir kad tehnika ir vajadzīga, bet kad vairāk ir vajadzīgs brutāls spēks?
Te nav tas NFL, pat ne NHL. 2 minūtes par rupjību, tikai lai tiesnesim nebūtu jādarbojas ar Ivanāna izraisītajiem mēsliem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-25 21:59, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Tāda ir viņa loma Malkina maiņā - spēka spēle un kaplēšanās stūros.Bet , jā , NHL reizi nedēļā paskatos.
Mēs šeit runājam par Ivanānu, bet tu salīdzini viņu ar Kunicu, kurš 3 reiz guvis 20+ un vienreiz 19 vārtus NHL. Elitārs Kaplis, ja tādi ir

  +3 [+] [-]

, 2012-01-25 22:01, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Lai uzvarētu spēka cīņu, līdz tai ir jānokļūst. Spēlēsim, tak pret Eiropu. Pērnajā PČ Meija ar Štālu labi izskatījās.
Tas, kā jau teicu, atkal ir jautājums par to kādu hokeju izlase spēlēs kopumā. Ja tādu, kā Nolans bija iezīmējis pašā sākumā, spēka spēle neizpaliks.

Līdz NFL līmenim lai arī Ivanāns "paaugas" , bet tā tēze par Ivanānu kā "mēslu taisītāju" ir stipri pārspīlēta. Ja atskaitītu viņa lielo sodu (5+20), tad mazo noraidījumu ziņā 2008. gada PČ izlasē bija 7 "labāki" hokejisti.

     [+] [-]

, 2012-01-25 22:02, pirms 13 gadiem
Ivanans mak spelet hokeju kaujas iemanas gan stipri labakas,bet ja neticat paskataties ko vins ir iespejis spelejot tur visus sos gadus pa sezonu savas 5-6 ripas iemet un piespeles ar tada pat limeni.Ko jus gribat teikt ka izlase labak redzet Cipuli kas vel nau guvis KHL vartus????bulits neskaitas.NHL ir un paliek NHL sakat ko gribat 100% Ivananu uz izlasi bus kas puikas aizstav

     [+] [-]

, 2012-01-25 22:03, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tas, kā jau teicu, atkal ir jautājums par to kādu hokeju izlase spēlēs kopumā. Ja tādu, kā Nolans bija iezīmējis pašā sākumā, spēka spēle neizpaliks.

Līdz NFL līmenim lai arī Ivanāns "paaugas" , bet tā tēze par Ivanānu kā "mēslu taisītāju" ir stipri pārspīlēta. Ja atskaitītu viņa lielo sodu (5+20), tad mazo noraidījumu ziņā 2008. gada PČ izlasē bija 7 "labāki" hokejisti.
Ja tramvajam atskaitītu riteņus, būtu tante Ivanānam ir reputācija, kas komplektā ar tevis pieprasīto brutālo spēku = 5+20.

     [+] [-]

, 2012-01-25 22:05, pirms 13 gadiem
jurapro rakstīja: Ivanans mak spelet hokeju kaujas iemanas gan stipri labakas,bet ja neticat paskataties ko vins ir iespejis spelejot tur visus sos gadus pa sezonu savas 5-6 ripas iemet un piespeles ar tada pat limeni.Ko jus gribat teikt ka izlase labak redzet Cipuli kas vel nau guvis KHL vartus????bulits neskaitas.NHL ir un paliek NHL sakat ko gribat 100% Ivananu uz izlasi bus kas puikas aizstav
Tu nezini kas ir Ivanāns? Šķiet 200 NHL spēles pēc kārtas bez gola? Neatceros precīzi, bet liels skaitlis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-25 22:07, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Jap , šobrīd labākais kaplis NHL un kā Juris teica ar šādu spēli uztaisījis labu karjeru.
Ivanānam, ne arī kādam citam Latvijas hokejistam nav tāda talanta, kāds ir kunicam. Vīņš ir talantīgs hokejists, kurš kaplē, nevis kaplis bez talanta, kurš grib kļūt par talantīgu hokejistu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-25 22:09, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja:
Ivanāns un Štāls abi ir liela auguma spēlētāji, Štālam labāka tehnika un hokeja IQ... vismaz par kādu labāka

Ivanāns centrs ? Tādus murgus reti nākas dzirdēt...
Štālam hokeja IQ?
Pašam smiekli nenāk?
Esi redzējis, kā vinš spelē? Panikā skrien kaut kur pa laukumu un kā tiek pie ripas tā mauc to kaut kur uz labu laimi, ka tik tālāk....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-25 22:11, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ja tramvajam atskaitītu riteņus, būtu tante Ivanānam ir reputācija, kas komplektā ar tevis pieprasīto brutālo spēku = 5+20.
Reputācija ne vienmēr izveidojas balstoties uz reāliem faktiem un gadījumiem... . Tāpat arī šeit - tā 31 soda minūte nebūt neataino Ivanāna patieso "ļaunumu".

  -1 [+] [-]

, 2012-01-25 22:26, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Ko tu gribēji pateikt?
Es tak saku - labākais kaplis NHL!
Es gribu pateikt, ka Ivanāns nav tik talantīgs hokejists, lai būtu noderīgs Pč. Viņa talantus tur neizmanto.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-25 22:45, pirms 13 gadiem
Būtu dīvaini,ja treneris kanādietis neizvēlētos Amerikā spēlējošo hokejistu-es domāju Raiti!Znaroka savā laikā arguments-aizmeta projām PČ somu vārtusargam nūju,un tapēc negrib vairs redzēt izlasē,man personīgi liekas vairāk nekā dīvaini!Labi-Okey,gāja runa ka vairākumā nelaidīs laukumā,bet vai tad Znaroka laikā valstvienībai bija kāda triecienmaiņa,kas gāja vairākumu realizēt?Un nevajag te dažiem aizmirst-ka izlase ir goda lieta,visās intervijās Raitis stāsta,ka būtu gatavs atsaukties pie pirma aicinājuma(kā to sava laikā darīja ŽO,lai viņamvieglas smiltis)!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-25 23:08, pirms 13 gadiem
Var jau izmēģināt, bet man jau šķiet, ka no tā Štāla, Meijas tolks lielāks būtu... Bet tā jau Nolana darīšana, ja viņam šķiet, ka tā būs labāk.... Mēs to visu redzēsim pēc rezultātiem PČ.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-25 23:15, pirms 13 gadiem
Es tikai nesaprotu kāpēc te visi tā baigi fano un prjam grib redzēt izlasē čali, kura vietā tikpat labi jau minēto Štālu, Meiju vai ko var paņemt un tolks lielāks būs. Nu nav Ivanāns nekāds stārs un nekad nebūs, ne NHL, ne AHL, ne arī, ja viņš spēlētu KHL.... Var jau vilkt ārā k-kādus epitetus par to, ka ''labi pārredz laukumu'' vai ''prot spēlēt hokeju'', bet tādu ''prot spēlēt hokeju'' mums pietiktu Latvijā kas, ja būtu attiecīgās kaušļa prasmes varētu slidināties pāris minūtes spēlē NHL.....

Un būsim jau reāli- nekas diži jau nemainīsies ar Nolanu izlases vadībā, jo mums nav tāda meteriāla, kas varētu kapāties par ko vairāk par 1/8 vai tajā pašā otrajā kārtā KHL... vnk NAV. Un te nav runa ne par Nolana vai Znaroka materiālu, bet vnk nav tādu spēlētāju. Spēle pet Torpedo jau parādīja kādi tur džekiem plaukstas metieni..... kamēr mums bez Hossas pārējie uz haļavu vai ātrajos tik k-ko var samest, arī t.s. stārs Karsums....

Labi, Nolans neņems izlasē piem. Bukartu vai Meiju un paņems Ivanānu viņa vietā... Nolana vai ne-Nolana stils, bet nu tas izlasi labāku nepadarīs, drīzāk otrādi...

  -1 [+] [-]

, 2012-01-25 23:20, pirms 13 gadiem
Man liekas,ka Sprukts ir daudz tizlāks par Ivanānu!Visas tās aklās piespēles kautkur uz dullo slido arī itkā slidas pa mazu un vel čīkst,ka pirkstiņš sāp pēc sezonas(mikro traumas) tāpēc nevarot palīdzēt izlasei!Ivanāns ir īsts cīnītājs, kurš neatdos pretiniekam ne cm laukuma daļas un Būs,kas vārtsargu aizstāva no provokātoriem kā piemēram pēdējā spēlē ar torpēdo,kad Holtu notrieca!

  -1 [+] [-]

, 2012-01-25 23:22, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Talantīgs viņš nekad nav bijis - ha,ha.Kunitzs arī nav draftēts jo arī netika uzskatīts par talantīgu.
Viņš ir ar lielu pieredzes bagāžu kā jāspēlē(jākaplē) Z-amerikā un savukart ar minimālu Eiropas pieredzi.Tas pagaidām viss , ko var teikt par viņu.
Salīdzināt Kunicu ar Ivanānu ir tas pats, kas salīdzināt Šipačovu ar Štālu.... resp. ap gadiem 20 viņi varbut bija vienādi (ne)talantīgi, bet tad viens atvērās, bet otrs palika uz vietas mūžīgi 4 maiņas līmenī....

  -1 [+] [-]

, 2012-01-25 23:29, pirms 13 gadiem
ivuchs55 rakstīja: vanāns ir īsts cīnītājs, kurš neatdos pretiniekam ne cm laukuma daļas un Būs,kas vārtsargu aizstāva no provokātoriem kā piemēram pēdējā spēlē ar torpēdo,kad Holtu notrieca!
Nezinu, var jau būt, ka te izpaužas vnk mana nepatika pret ZA hokeju, ko tagad cenšas mums iebarot visos līmeņos... Baltkrievi arī jau mēģināja, labāk paskatieties kur tas viņus ir novedis pēc tam.... nekas jau nav sasniegts.

ZA hokejs ir derīgs tādām valstīm, kas var atlasīt milžus, mums Miķelis ar Bukartu var skriet un lekt bortā cik grib, bet neapspēlēs tādā hokejā viņi nevienu, bet, ja viņus nepaņems izlasē, tad ''lielie un smagie'' varēs bortēties cik patīk, bet uzvaru ar nebūs, jo nebūs golu....

Un nevajag te par Somiju, somi spēlē pavisam citu hokeju... Tāpat kā Kanādas OS izlase Vankūverā, bet tas jau cits stāsts. Tomēr kanādiešu hokejs citos līmeņos (PČ, U20) pēc redzētā ir tas pats vecais labais, tik varbūt mazliet labāk iesaiņots....

Mēs jau redzējām kā Pekka ieviesa somu hoķi pie mums.... Kur ir kāds priekšnoteikums, ka Nolans spēs ieviest savējo izlasē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-01-25 23:55, pirms 13 gadiem
jurapro rakstīja: Ivanans mak spelet hokeju kaujas iemanas gan stipri labakas,bet ja neticat paskataties ko vins ir iespejis spelejot tur visus sos gadus pa sezonu savas 5-6 ripas iemet un piespeles ar tada pat limeni.Ko jus gribat teikt ka izlase labak redzet Cipuli kas vel nau guvis KHL vartus????bulits neskaitas.NHL ir un paliek NHL sakat ko gribat 100% Ivananu uz izlasi bus kas puikas aizstav
Tas "bullītis" spēles laikā kā vēl skaitās!

  +2 [+] [-]

, 2012-01-26 00:01, pirms 13 gadiem
Deļ tā vien,ka Ivanāns būs izlasē,es esmu priecīgs ka mūsu izlasi vada Nolans nevis Znaroks!!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-01-26 09:18, pirms 13 gadiem
Atceros Znaroks pēc pirmās Ivanāna spēles bija labā eiforijā:" redzējāt kādus spēka peņēmienus Raitis pielietoja, pretinieki no viņa bira kā pupas!" Piekrītu tiem speciālistiem, ka Znaroks vienkārši nemācēja izmantot Raita potenciālu. Nešaubos, ka pie Nolana Mūsu grenadieris būs labi ieredzēts! UN ja spēlētājs aizvada ap 5min. spēlē kāda tur var būt rezultativitāte!
Personīgi es ļoti gribu redzēt Ivano gan Latvijas, gan dinamo sastāvā!Viņa bezbailība un lieliskā spēka spēle ienestu daudz labuma!

  -1 [+] [-]

, 2012-01-26 09:27, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Es tikai nesaprotu kāpēc te visi tā baigi fano un prjam grib redzēt izlasē čali, kura vietā tikpat labi jau minēto Štālu, Meiju vai ko var paņemt un tolks lielāks būs. Nu nav Ivanāns nekāds stārs un nekad nebūs, ne NHL, ne AHL, ne arī, ja viņš spēlētu KHL.... Var jau vilkt ārā k-kādus epitetus par to, ka ''labi pārredz laukumu'' vai ''prot spēlēt hokeju'', bet tādu ''prot spēlēt hokeju'' mums pietiktu Latvijā kas, ja būtu attiecīgās kaušļa prasmes varētu slidināties pāris minūtes spēlē NHL.....

Un būsim jau reāli- nekas diži jau nemainīsies ar Nolanu izlases vadībā, jo mums nav tāda meteriāla, kas varētu kapāties par ko vairāk par 1/8 vai tajā pašā otrajā kārtā KHL... vnk NAV. Un te nav runa ne par Nolana vai Znaroka materiālu, bet vnk nav tādu spēlētāju. Spēle pet Torpedo jau parādīja kādi tur džekiem plaukstas metieni..... kamēr mums bez Hossas pārējie uz haļavu vai ātrajos tik k-ko var samest, arī t.s. stārs Karsums....

Labi, Nolans neņems izlasē piem. Bukartu vai Meiju un paņems Ivanānu viņa vietā... Nolana vai ne-Nolana stils, bet nu tas izlasi labāku nepadarīs, drīzāk otrādi...
ja runā par Ivanānu - atgādināšu 2008.g PČ. Spēle pret Kanādu - 0:7, Ivanāns laukumā pie 4 no 7 ielaistajiem vārtiem, mazākas spēles laiks (8:08), taču gandrīz vai sliktākais +/- koef. LV izlasē... Pie kam, šai maiņai galvenais uzdevums ir nosargāts savus vārtus neskartus...
arī tajā leģendārajā spēlē pret Somiju, kad beigās tika piedzīvots sāpīgais zaudējums ar 1:2, Raitis, pie spēles laika 5:44, pamanās tikt pie -1 koeficienta... Protams, ne jau viens Raitis spēlēja, viņam bija arī partneri, taču savas tendences tajā ir...

     [+] [-]

, 2012-01-26 09:31, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Nezinu, var jau būt, ka te izpaužas vnk mana nepatika pret ZA hokeju, ko tagad cenšas mums iebarot visos līmeņos... Baltkrievi arī jau mēģināja, labāk paskatieties kur tas viņus ir novedis pēc tam.... nekas jau nav sasniegts.
...
Baltkrieviem Glen Henlons bija 3 PČ pie stūres. Pēdējos 2 Glena Henlona vadībā Baltkrievija iekļuva PČ 8-niekā (2006. un 2009.g)... Manuprāt, priekš BLR tas ir izcils rezultāts...

     [+] [-]

, 2012-01-26 09:46, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Varu iedomāties kā treneris ar asarām acīs kliedz Ivanānām... TU TIKAI NEMET PA VĀRTIEM!!! ;D

Juri, nemāni sevi, Daugaviņš ir marginālis NHL, kurš neko īpašu nemāk parādīt pat ar Specu centrā, Ivanānam vispār pieder nerezultivitātes rekordi.

Viņiem nav tāds līmenis, lai ko spētu NHL izdarīt uzbrukumā.
Nu gan Tu dod.. marginālis Viņš regulāri spēlē mazākumā, kas nozīmē, ka viņš ir stabili starp top6 aizsardzības tipa uzbrucējiem komandā. Un tas, ka viņš nospēlēja 2 spēles ar "Specu centrā" bez hattrika nozīmē, ka viņš uzbrukumā neko nejēdz? Spēlējot trešajā maiņā viņam bija ļoti labi rezultāti.

Un kāpēc, lai Ivanāns nemestu pa vārtiem? Ja būs iespēja, metīs, bet cerēt, ka LV izlases 4. maiņa varēs ieslēgt krievus un zviedrus savā zonā un izspēlēt uz tukšiem vārtiem ir, maigi izsakoties, naivi. Reāli 4. maiņa centīsies izvest spēli ārpus mūsu zonas, tāpēc tāds Ivanāns, kurš to ir veiksmīgi darījis NHL, ir neslikta kandidatūra.

     [+] [-]

, 2012-01-26 09:53, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: ...

Un kāpēc, lai Ivanāns nemestu pa vārtiem? Ja būs iespēja, metīs, bet cerēt, ka LV izlases 4. maiņa varēs ieslēgt krievus un zviedrus savā zonā un izspēlēt uz tukšiem vārtiem ir, maigi izsakoties, naivi. Reāli 4. maiņa centīsies izvest spēli ārpus mūsu zonas, tāpēc tāds Ivanāns, kurš to ir veiksmīgi darījis NHL, ir neslikta kandidatūra.
atgādināšu vēlreiz par 2008.g. PČ - tieši ar šo uzdevumu 4. maiņa ar Ivanānu sastāvā netika galā... un spēlējot tieši uz NHL standarta laukuma...

     [+] [-]

, 2012-01-26 10:20, pirms 13 gadiem
Negribu te strīdēties,bet tikt izlasē Ivanānam ir cerības,jo Nolans nav Znaroks.

     [+] [-]

, 2012-01-26 11:49, pirms 13 gadiem
Assasinss' rakstīja: Vienīgais kas var viņu savākt ir vitjaz, bet domāju ka Raitim vēl tomēr ir smadzenes
Vityaz viņš nav vajadzīgs, jo Vityazam vajag dalbajobus, kas var izkauties, bet Raitis var iedot pas eju un arī pacīnīties pie apmales noteikumu robežās!!!

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:24, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Es tikai nesaprotu kāpēc te visi tā baigi fano un prjam grib redzēt izlasē čali, kura vietā tikpat labi jau minēto Štālu, Meiju vai ko var paņemt un tolks lielāks būs. Nu nav Ivanāns nekāds stārs un nekad nebūs, ne NHL, ne AHL, ne arī, ja viņš spēlētu KHL.... Var jau vilkt ārā k-kādus epitetus par to, ka ''labi pārredz laukumu'' vai ''prot spēlēt hokeju'', bet tādu ''prot spēlēt hokeju'' mums pietiktu Latvijā kas, ja būtu attiecīgās kaušļa prasmes varētu slidināties pāris minūtes spēlē NHL.....

Un būsim jau reāli- nekas diži jau nemainīsies ar Nolanu izlases vadībā, jo mums nav tāda meteriāla, kas varētu kapāties par ko vairāk par 1/8 vai tajā pašā otrajā kārtā KHL... vnk NAV. Un te nav runa ne par Nolana vai Znaroka materiālu, bet vnk nav tādu spēlētāju. Spēle pet Torpedo jau parādīja kādi tur džekiem plaukstas metieni..... kamēr mums bez Hossas pārējie uz haļavu vai ātrajos tik k-ko var samest, arī t.s. stārs Karsums....

Labi, Nolans neņems izlasē piem. Bukartu vai Meiju un paņems Ivanānu viņa vietā... Nolana vai ne-Nolana stils, bet nu tas izlasi labāku nepadarīs, drīzāk otrādi...
Tu zini ,cik no RD varēs un gribēs spēlēt izlasē ? Bet Ivanāns to vēlas un viņš to ir pelnījis.

     [+] [-]

, 2012-01-26 12:38, pirms 13 gadiem
Izņemot Miņinu ,kāds ir redzējis kaut vienu Ivanāna spēli šosezon ? Ja ne, tad kā var salīdzināt, kurš ir labāks ?

     [+] [-]

, 2012-01-26 17:21, pirms 13 gadiem
mani personīgi vairāk uztrauc nevis tas , vai Nolans pierunās Ivananu, bet gan , vai viņš atradīs pieklājīgu 1.maiņas Centra uzbrucēju ???????????? !!!!!!!!!!!!

Tikai nestāstiet, ka Sprukts atbilst šim statusam. Viņš ir labs cīnītājs, labs mazākuma nositējs, ... un nekas vairāk. Viņa funkcionālās iespējas kļūst aizvien mazākas, aktīvam, uzbrukuma hokejam viņš vairs neder. Tāpēc jau Dinamo pirmā maiņa vairs nevelk. Baidos, ka arī šogad Sprukts atteiksies spēlēt izlasē ...un ko tad???

Jācer uz Girgensonu, citādi Latvijai normālu centru būs jāgaida vēl ļoti ilgi ...