Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

LIELAIS GALDS: DINAMO FANU TIPĀŽS NR.3

LIELAIS GALDS: DINAMO FANU TIPĀŽS NR.3
Aivars un Ģirts. Dzenot play-off bārdu.

B

Mīļotie!

Vēlā vakara stundā vēlos jūs iepazīstināt ar mūsu trešo varoni jeb trešo tipāžu RD fanu kontingentā.

Ar aplausiem sagaidām Aivaru!

Aivars Grumbergs. 46 gadi.

Mani draugi viņu joprojām saukā par „ trekno gadu Aivaru”. Tieši treknie gadi bija Aivara īstais laiks, kad viņš piedzīvoja pamatīgu finanšu renesansi. Tajos gados viņš veiksmīgi tirgoja jaunus autiņus. Tagad pārgājis uz rapšu audzēšanu, kas dod mērenus, tomēr pietiekamus ienākumus. Joprojām ar nostaļģiju atceras laikus, kad alus parastā krogā maksāja 2,20ls, bet cūkgaļas šašliks ar kartupeļiem un mērci- 5,95ls. Tieši šāds parasti bija viņa pusdienu pasūtījums. Aivaram tolaik 8 lati par pusdienām nebija nekas. Tajā laikā viņš bija liels Andra Šķēles atbalstītājs, bija apmierināts ar Kalvīša valdības „gāzi grīdā” politiku. Kā nu ne, ja jau arī pats kopš 2002.gada bija oranžais jeb Tautas partijas biedrs.

Augums 184cm, svars 102kg, apaļos vaigus sedz korekta, viegla vaigu bārda, ir pasmaga pēcpuse un vēders. Par ēstgribu un pārtikas trūkumu nekad nav sūdzējies. Vienmēr enerģisks. Starp citu, vizuāli varat iztēloties pašreizējo nežēlastībā krītošo Dinamo trenerīti Peku – ir izteikta vizuāla līdzība. Uzvelciet tikai Pekam mugurā sarkano Dinamo kreklu, uzsieniet Dinamo šalli un uzlieciet galvā keponu- būs gatavs Aivars.

Viedoklis ir pilnīgi par ikvienu jautājumu. Turklāt apstrīdēt to nav variantu. Politika, SVF kredīts, krīze Irānā vai Ēģiptē, māmiņu algas, ātruma ierobežojums pie Bērzkroga, Romnija priekšvēlēšanu kampaņa, dolāra vērtības kritums, demogrāfijas jautājumi Latvijā, nodokļu likmes- par jebkuru no jautājumiem ir pārliecinošs verdikts dažu sekunžu laikā. Tas attiecas arī uz sportu- par jebkuru sporta veidu un sporta notikumu.

Precējies, sieva Anna, arī 46 gadi, lai gan izskatās uz visiem 50. Par hokeju īpaši neinteresējas. Arī ar liekā svara problēmām. Saviesīgos pasākumos abi ierodas un +/- turas kopā, lai gan pirms sešiem gadiem bija neliela krīzīte ģimenē iestājusies- pie lielās naudiņas tikušais Aivars visai bieži mēdza ar večiem laist medībās uz Bausku, kur parasti uz pirtiņu piebrauca gados krietni jaunākas meitenes par samaksu. Annai ir spēcīga sievišķā oža un viņa visai drīz „izkoda” Aivara aizraušanos. Kops tiem laikiem Anna Aivaru vairs medībās nelaiž, Aivaram diezgan stingri jāatskaitās par izbraucieniem. Pret Dinamo spēļu apmeklējumu Anna izturas ar sapratni- te variantu nav. Nevar noliegt, ka papildus vērtība Dinamo spēļu apmeklējumiem Aivara dzīvē ir arī atslodze no apnikušās sievas uz vismaz piecām stundām.

Divi dēli- Mārcis un Artūrs. Abi trenējas hokejā. Aivars par to ir ļoti lepns. Viņš ir no tiem tēviem, kuri piestaigā uz treniņiem un spēlēm un ar gudru skatu pamāca jaunos censoņus, iztēlojas sevi par trenera palīgu. Zaudējuma gadījumos arī apspriež ar citiem fāteriem trenera kļūdas un sauc viņu par muļķi. Par spīti tam, ka pats ar sportu nekad nav nodarbojies. Patīk arī dēlu spēļu laikā pamatīgi aurot uz tiesnešiem un kārtīgi iefanot par sulīgiem savas komandas spēlētāju izpildītajiem spēka paņēmieniem pie borta- „malacis, Gunča, davai, izsmērē viņu vēl!”. Savukārt pretējās situācijās viņš piedraud iedot pa muti pretinieku komandas spēlētājiem, kuri gan vēl ir tikai 14 gadus veci. Beigās jau gan nomierinās. Aivaram nav šaubu, ka vismaz viens no dēliem spēlēs Dinamo. Tiesa, pagaidām komandas otrajā maiņā dēlēni vēl turas tikai agrāko fāterīša ziedojumu un trenera kautrīguma dēļ. Visiem ir skaidrs, ka abi Aivara sīkie hokejā ir nonākuši pārpratuma pēc.

Arēnā Aivars nesēž pie faniem, taču nav arī nekāds VIP. Kaut kur regulārās vietās. Uz mačiem iet kopā ar Ilmāru un Ģirtu- saviem vienaudžiem, partijas biedriem no „labajiem laikiem”, mūžīgajiem „šteļļu kruķītājiem un bīdītājiem”. Trijatā arī pabraukājuši līdzi komandai pa Krieviju. Pirms Dinamo jau bija uzsākuši fanot arī par izlasi- gadsimta mijas masu vājprāta viļņa laikā. Pirms tam nē. Beresņeva laikus neatceras. Kopš ir Dinamo, par izlasi īpaši vairs neiespringst. Spēles paskatās, bet ar stipri piezemētām emocijām. Dinamo kreklu gan uzvelk.

Hobiji- patīk alus, pikniki ar šašlika cepšanu kopā ar ģimenes draugiem. Vēl no sporta veidiem patīk motokross- reizi gadā piebrauc uz Ķegumu un paliek ar telti pa nakti.

Apmēram tā. Gaidīsim papildinošus komentārus.

Mīlestībā,
Bimbambols

 +13 [+] [-]

, 2012-10-24 21:46, pirms 12 gadiem
Nav pat iisti ko piemetinaat!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2012-10-24 21:50, pirms 12 gadiem
Var piebilst, ka brīvo laiku šis tipāžs mēdz arī pavadīt bārā, kur apsēžas pie letes, kur tuvāk bārmenis- vismaz viens cilvēks, kuram ar pusdumju smaidu sejā nāksies uzklausīt Aivara vērptās teorijas par dažnedažādiem notikumiem pasaulē un sasāpējušajiem jautājumiem par Dinamo likstām- kā pretinieku vārtsargi apzinati izgrūsta vārtus, kā tiesneši norok komandu, cik stulbs ir treneris un tml.
Tējas naudā no Aivara saņemtie 1, 50ls varbūt arī nav šo upuru vērti, tomēr "trekno gadu" tradīciju iespaidā bārmenītis vēl ciešās.

 +11 [+] [-]

, 2012-10-24 21:57, pirms 12 gadiem
haha, ļoti labs!

  +7 [+] [-]

, 2012-10-24 21:58, pirms 12 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Var piebilst, ka brīvo laiku šis tipāžs mēdz arī pavadīt bārā, kur apsēžas pie letes, kur tuvāk bārmenis- vismaz viens cilvēks, kuram ar pusdumju smaidu sejā nāksies uzklausīt Aivara vērptās teorijas par dažnedažādiem notikumiem pasaulē un sasāpējušajiem jautājumiem par Dinamo likstām- kā pretinieku vārtsargi apzinati izgrūsta vārtus, kā tiesneši norok komandu, cik stulbs ir treneris un tml.
Tējas naudā no Aivara saņemtie 1, 50ls varbūt arī nav šo upuru vērti, tomēr "trekno gadu" tradīciju iespaidā bārmenītis vēl ciešās.
Es nevaru, rēcu vienkārši!

  +7 [+] [-]

, 2012-10-24 22:18, pirms 12 gadiem
Trāpīts!

 +13 [+] [-]

, 2012-10-24 22:20, pirms 12 gadiem
Vēl var piemetināt, ka lēnām dodoties pie miera, tiek izdzerta cēsu premium četrpaka, kā arī noskatīts kāds krievu reketa laiku seriāls.

Aivars savā ziņā nav pret pārmaiņām, ir ieinteresēts modernizēt savu tehniku, kā arī iesēt vairāk laukus, tomēr šīs pārmaiņas ir jāizdiskutē vairāku mēnešu, citreiz pat pāris gadu garumā.

  +6 [+] [-]

, 2012-10-24 22:24, pirms 12 gadiem
Īstenībā, es zinu daudzus cilvēkus, kuri atbilst šo trīs tipāžu iezīmēm.

 +13 [+] [-]

, 2012-10-24 22:29, pirms 12 gadiem
Nešaubos, ka kādreiz Bimbis tiks izvirzīts Latvijas Literatūras gada balvai.

 +18 [+] [-]

, 2012-10-24 22:32, pirms 12 gadiem
Par tipāžu jāpiebilst vēl tas, ka tribīnes tiek atstātas piecas minūtes pirms katra perioda beigām, lai uzspētu ieskriet toletē bez rindas, iziet uzpīpēt un nopirkt divus kausus gardā Aldara kā arī ķiploku grauzdiņus nākamajam periodam. Līdz ar to uz periodu ierodas ar trīs minūšu nokavēšanos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-10-24 23:07, pirms 12 gadiem
Bimbi aizmirsi pieminēt, ka pa naktīm Aivaram patīk sēdēt XXX saitos un arī tur viņam ir izveidojies savs Tops

Kā kārtīgs lauku uzņēmējs pārvietojas ar kārtīgu Nissan džipu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-10-24 23:17, pirms 12 gadiem
Savā ziņā ar minēto tipāžu jūtama līdzība ir arī slavenajam dakerim un hokeja fanam Agrim Skujevskim.

  -2 [+] [-]

, 2012-10-24 23:29, pirms 12 gadiem
Hmm,liekas zinu to tipāžu,kas foto,tikai viā vārds nav Aivars,bet Anatolijs,ja nejaucu kaut ko.

  +8 [+] [-]

, 2012-10-24 23:36, pirms 12 gadiem
modriitis rakstīja: Par tipāžu jāpiebilst vēl tas, ka tribīnes tiek atstātas piecas minūtes pirms katra perioda beigām, lai uzspētu ieskriet toletē bez rindas, iziet uzpīpēt un nopirkt divus kausus gardā Aldara kā arī ķiploku grauzdiņus nākamajam periodam. Līdz ar to uz periodu ierodas ar trīs minūšu nokavēšanos.
... ko pie sevis tomēr nedaudz iekšēji pārdzīvo, toties čomiem gandrīz katru reizi tēlo neizpratni ar frāzi: "Ta, b..e, sākās jau?!"

 +10 [+] [-]

, 2012-10-25 00:18, pirms 12 gadiem
modriitis rakstīja: Par tipāžu jāpiebilst vēl tas, ka tribīnes tiek atstātas piecas minūtes pirms katra perioda beigām, lai uzspētu ieskriet toletē bez rindas, iziet uzpīpēt un nopirkt divus kausus gardā Aldara kā arī ķiploku grauzdiņus nākamajam periodam. Līdz ar to uz periodu ierodas ar trīs minūšu nokavēšanos.
un tad, kad ir jau uzkāpis pa kāpnēm līdz tam līmenim, kad redz jau mazliet laukumu, tiek izdzirdēti skaļi fanu svilpieni un bļāvieni par k/kādu netaisnību......Aivars, pilnīgā neizpratnē, izbolītām acīm, ar diviem alus kausiem rokās un taukainu muti no ķiploku grauzdiņiem, nedomājot sāk svilpt, cik spēka, lai gan pilnīgi nav nekāda nojausma par ko visi svilpj un bļauj.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ralfinolv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: punkie

  +6 [+] [-]

, 2012-10-25 03:26, pirms 12 gadiem
punkie rakstīja: tu vēl dzīvs
Aivar, tas Tu?

  +6 [+] [-]

, 2012-10-25 09:48, pirms 12 gadiem
Rīgas Bimbim Pulicera prēmiju literatūrā!
Slēpts komentārs: Shmidzis

  +5 [+] [-]

, 2012-10-25 11:33, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Palasīju un pasmējos. Bet pasmējos ne jau par bimbja kuslajiem mēģinājumiem rakstniecībā, bet par losīšiem, kas iekomentē un ierēc.
Labi, ar bimbi viss ir skaidrs, padumjš viņš ir bijis vienmēr, bet smieklīgāki liekas komentētāji, kas te iekomentē. Varētu padomāt, ka paši ir baigie "misteri perfekti", tipa Bredi Piti, ar Hārvardas izglītību, erudīti un perfekti visās jomās.
Tāpat katrs no jums ir pa savam losis un par katru no jums var uzrakstīt šādu aprakstu, ka visi pārējie ierēc...

P.S. Un bildēs attēloto personu vietā es vērstos gan pie SC administrācijas, gan tiesībsargājošajās instacēs, par viņu bilžu nesaskaņotu izmantošanu pie šāda mēsla un par goda un cieņas aizskaršanu. Bimbi, padomā par to ...
Tas jau nav nekas slikts, ierēkt par sevi, apkārtējajiem. Nesaprotu par ko tu cepies! Tautai patīk uzjautrināties, daļa noteikti atpazīst sevi kādos no trim tipāžiem. Turklāt Bimbis savos apcerējumos ir ļoti korekts.
Vērsies tu pie "tiesībsargājošajām iestādēm" ar lūgumu izvērtēt nepamatoto bilžu lietojumu. Tad iestāžu darbiniekiem arī būs pamats par vienu losīti ierēkt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: punkie

  +7 [+] [-]

, 2012-10-25 12:31, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Palasīju un pasmējos. Bet pasmējos ne jau par bimbja kuslajiem mēģinājumiem rakstniecībā, bet par losīšiem, kas iekomentē un ierēc.
Labi, ar bimbi viss ir skaidrs, padumjš viņš ir bijis vienmēr, bet smieklīgāki liekas komentētāji, kas te iekomentē. Varētu padomāt, ka paši ir baigie "misteri perfekti", tipa Bredi Piti, ar Hārvardas izglītību, erudīti un perfekti visās jomās.
Tāpat katrs no jums ir pa savam losis un par katru no jums var uzrakstīt šādu aprakstu, ka visi pārējie ierēc...

P.S. Un bildēs attēloto personu vietā es vērstos gan pie SC administrācijas, gan tiesībsargājošajās instacēs, par viņu bilžu nesaskaņotu izmantošanu pie šāda mēsla un par goda un cieņas aizskaršanu. Bimbi, padomā par to ...
Seit jau netiek neviens aizskarts, vienkārši tiek attēloti tipiski DR fanu tipāži. Nav neviena vārda, ka tas būtu slikti, kā arī nav aicinājumu uz vardarbību. Es domāju tiesībsargājošās instances tev pašam sodu piemēros par darba traucēšanu par sīkumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Shmidzis
Slēpts komentārs: edvins99

 +12 [+] [-]

, 2012-10-25 13:03, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Runa ir par bilžu izmantošanu. Kārtīgi piestrādātu juristi, gan no Bimbja, gan no SC varētu nokāst piķi...
Ko tu tur mels? Bildē sevi atpazini? Tu esi Aivars Grumbergs? Es šaubos vai tāds vispār eksistē. Un kurš no viņiem ir tas Aivars, pa labi vai pa kreisi? tas pa kreisi vispār nav atpazīstams, bišķi uz Kalvīti velk, bišķi Džeisonu Stethemu, neesmu drošs.
Juristi, ibio, tfū.

  +6 [+] [-]

, 2012-10-25 13:09, pirms 12 gadiem
Aivara uzskats par valsts ekonomisko situāciju ir konkrēts: Dombrovskis ir grāmatvedis, kurš nejēdz kruķīt ģēlas, ievilcis Latviju valūtas fonda parādu jūgā. Jālaiž atpakaļ ir vīri, kas māk darīt lietas - Šlesers, Kalvītis.
Protams, neapstrīdams elks Aivaram ir viņa vārda brālis A.Lemberga kungs - vot tas i vīrs, sakārtojis Ventspili, sakārtos arī valsti! Vēl vakar skatoties, LTV1 raidījumu Aivars iztērēja 3,40 Ls zvanot Lemberga kunga atbalstam (vispār ko tas sīkais Skrūdžs iedomājās!)

  +8 [+] [-]

, 2012-10-25 13:09, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Runa ir par bilžu izmantošanu. Kārtīgi piestrādātu juristi, gan no Bimbja, gan no SC varētu nokāst piķi...
Filma ''Stulbs un vel stulbaks'' ir pat loti pieticiga, salidzinot ar Tavu stulbumu!

  +6 [+] [-]

, 2012-10-25 13:13, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Runa ir par bilžu izmantošanu. Kārtīgi piestrādātu juristi, gan no Bimbja, gan no SC varētu nokāst piķi...
Ja Bimbis Tevi dibena atjatu pret Tavu gribu, Tu varetu skriet pie jurista!
Slēpts komentārs: Shmidzis
Slēpts komentārs: Shmidzis

  +3 [+] [-]

, 2012-10-25 13:26, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Ne jau iekrāmēt Bimbim. Pati būtība jau šiem Bimbja "garadarbiem" ir slima, padumja un bērnudārza līmenī. Viens parādīja uz citu ar pirkstu un pārējie barā ņirdz līdz.
Katram ir savas vājības, savi skeleti skapī, sava dzīves uztvere un mēģināt celt savu popularitāti ar mēģinājumiem aplikt citus cilvēkus ir vienkārši padebīli.
Pats jau Bimbis un pārējie, kas te ierēc, noteikti nav labāks par bimbja iedomu radītajiem tēliem... Ja reālajā dzīvē ir tādi tēli, nu un? Viņi dzīvo savu dzīvi un netraucē citiem.
Kurš vispār tev ir teicis, ka te kāds vispār par kaut ieņirdz? Bimbis informē par tipāžiem un tikpat labi man te nekas smieklīgs neliekas, bet palasīt interesanti.
Tā ir tava, iespējams, slimīgā interpretācija, ja tev liekas, ka ir jāieņirdz.
Slēpts komentārs: Shmidzis

  +4 [+] [-]

, 2012-10-25 13:38, pirms 12 gadiem
Par ko cepiens? Vai tad kāds liek lasīt? Vienlaik bija baigās atkārtošanās un garlaicības, tad nelasīju, jeb izlasīju pāris rindas un bija skaidrs ka nekā interesanta. Pēdējā laika ir ok! Bet tiem, kam besī u.t.t. neviens tak neliek lasīt. Stulbi ir otru saukt par stulbu, bet cītīgi lasīt un komentēt viņa garadarbus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-10-25 13:39, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Paskaties uz smaidiņiem un komentāriem aptuveni: "es rēcu".
Man Bimbja murgos nekas neliekas smieklīgi. Man ir vienkārši nezipratne par šo murgu mērķi un jēgu vispār tādus rakstīt?
Cilvēkiem ir dažāda humora izjūta, dažiem tā pie dzimšanas ir aizmirsta iedalīt vispār, citam varbūt ir par daudz.
Es varu atrast daudzus rakstus tepat SC, piemēram- "Andris Biedriņš šonakt atkal "sausā"", kurā nekas smieklīgs rakstīts nav, bet palasām komentārus- tur apmēram puse lietotāju zirgojās un nez par ko ierēc. Kā to lai izskaidro?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Shmidzis

  +1 [+] [-]

, 2012-10-25 13:44, pirms 12 gadiem
Bimbis nav stulbs. Gana radošs cilvēks, kuram vienkārši bērnībā (iespējams, arī tagad) ir pietrūcis uzmanības un kuru neviens nav novērtējis. Šādā veidā viņš to var kompensēt un tā internetā rīkojas ļoti daudzi indivīdi.

     [+] [-]

, 2012-10-25 13:47, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Bimbi, necenties te visu apgriezt otrādi.
Piesaistot labus (tevis paša ieteiktos) juristus, viņa šances es vērtētu kā "virs vidējā".

  +2 [+] [-]

, 2012-10-25 13:48, pirms 12 gadiem
Hunter rakstīja: Bimbis nav stulbs. Gana radošs cilvēks, kuram vienkārši bērnībā (iespējams, arī tagad) ir pietrūcis uzmanības un kuru neviens nav novērtējis. Šādā veidā viņš to var kompensēt un tā internetā rīkojas ļoti daudzi indivīdi.
Principā tad jau jebkurš dzejnieks ir cilvēks, kuram trūkst uzmanības. Jo viņs no savām iekšējām problēmām atbrīvojas rakstot dzeju un nododot to lasīšanai plašākām ļaužu masām, tādā veidā padaloties ar šo problēmu un atvieglojot sevi. Var jau arī tā uz lietām skatīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-25 13:50, pirms 12 gadiem
Man liekas, ka profils Shmidzis ir pats Bimbis, kas sev vnk cel reitingus!

  +8 [+] [-]

, 2012-10-25 13:50, pirms 12 gadiem
Ja es iztiesātu naudu no visiem, kas mani ir aizskāruši internetā, tad es jau nebūtu bembists, bet Lamborginists
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-10-25 14:08, pirms 12 gadiem
Shmidzis tagad jau velk savu gaiši rozā kreklu, izķemmēs matus, atradīs savu studenta e-talonu, iesmaržināsies ar savu iecienītāko tualetes ūdeni "Stratēģis" un dosies rakstīt iesniegumu, ar mērķi uzsākt kriminālvajāšanu pret sc.lv lietotāju Rīgas Bimbis. Sāks ar ģenerālprokuratūru, tad drošības policiju, tad valsts policiju un mājupbraucot ieskries arī pašvaldības policijā!

  -2 [+] [-]

, 2012-10-25 14:12, pirms 12 gadiem
bembists rakstīja: Principā tad jau jebkurš dzejnieks ir cilvēks, kuram trūkst uzmanības. Jo viņs no savām iekšējām problēmām atbrīvojas rakstot dzeju un nododot to lasīšanai plašākām ļaužu masām, tādā veidā padaloties ar šo problēmu un atvieglojot sevi. Var jau arī tā uz lietām skatīties.
Tas ir savādāk - īsts dzejnieks rada mākslu un publicitāte viņam ir sekundāra. Bimbis un pārējie troļli meklē provokatīvus tematus, lai viņus ievērotu. Šeit vi'ņi sajūtas īpaši un kompensē savus kompleksus.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-25 14:19, pirms 12 gadiem
katram tipāžam vajag arī piekabināt mīļāko mūziķi/grupu - mūzika ko klausās arī labi raksturo cilvēku.

     [+] [-]

, 2012-10-25 14:20, pirms 12 gadiem
Hunter rakstīja: Tas ir savādāk - īsts dzejnieks rada mākslu un publicitāte viņam ir sekundāra. Bimbis un pārējie troļli meklē provokatīvus tematus, lai viņus ievērotu. Šeit vi'ņi sajūtas īpaši un kompensē savus kompleksus.
Tos īstos dzejniekus var uz abiem rokas pirkstiem saskaitit. Kādam tā bija iespeja nopelnit, kaaads gribeeja but dzive noderigs, kaads gribeja sev pieverst uzmanibu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-10-25 14:31, pirms 12 gadiem
flipsider rakstīja: Tos īstos dzejniekus var uz abiem rokas pirkstiem saskaitit. Kādam tā bija iespeja nopelnit, kaaads gribeeja but dzive noderigs, kaads gribeja sev pieverst uzmanibu.
Tam es pilnībā piekrītu, bet bembists to visu mēģināja trivializēt un pielīdzināt Bimbja gadījumam, kas nav korekti. Tīri cilvēcīgi, man ir žēl Bimbja, bet nu labi, ak ir tāds internets, kur izpausts. Raksti par fanu tipāžiem man patīk.

  -2 [+] [-]

, 2012-10-25 14:32, pirms 12 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Uzskatīsim, ka es esmu Ļapis Trubeckojs. Kas lasa grāmatas, sapratīs. Varat mani dēvēt arī par Ļapis Trubeckoju.
Wrong! Tu gribētu būt kā Ļapis Trubeckojs, bet esi vienkārši Rīgas Bimbis.

  -2 [+] [-]

, 2012-10-25 14:48, pirms 12 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Uzskatīsim, ka es esmu Ļapis Trubeckojs. Kas lasa grāmatas, sapratīs. Varat mani dēvēt arī par Ļapis Trubeckoju.
Diezgan precīzi sevi noraksturoji. .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Shmidzis
Slēpts komentārs: Shmidzis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-10-25 15:20, pirms 12 gadiem
apsveicu bimbīt, šis jau ir daudz labāks par nr.2, tā tik turpināt!!!

  +8 [+] [-]

, 2012-10-25 15:53, pirms 12 gadiem
Bravo! ļoti labs raksts! Un tiem, kas uzskata, ka tie ir kkādi murgi... patiesībā Bimbis ir ass satīras meistars(kad ieliek visu savu radošo talantu darbā), kurš atklāj riebīgo patiesību... daudzi to nespēj pārdzīvot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-10-25 16:11, pirms 12 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Arēnā Shmidzis pilnīgi noteikti sēd regulārajās vietās. Viņš ir no nopietnajiem, analītiskajiem spēles vērotājiem. Dinamo krekla nav. Pēc Dinamo gola viņš sēžot aplaudē ar tādu vieglu, nedaudz piespiestu smaidu sejā. Pēc spēles uzreiz pa taisno dodas uz tramvaju. Mīļākais raidījums- Panorāma. Mājās viņš staigā ar džemperi, kurš nedaudz ož pēc skapja. Pusmūža vīrietis. Strādā nelielā grāmatu veikalā par tā vadītāju.
Shmidzim ir viena ļoti raksturīga pazīme - viņš vienmēr sevi ir uzskatījis par savādāku, ne tādu, kā visi citi.
Tas sākās jau tālajos 70- tajos, ka visi rāva līdzi Raimonda Paula gabaliem. Jau tad Shmidzim patika skaļi deklamēt, ka viņam sirdij tuvāks ir Imants Kalniņš. Arī tagad, kad lietotājs - parastais bauda Rīgas Bimbja garadarbus, Shmidzis paziņo, ka tas viss ir sū*s un arī visi, kuriem tas patīk, ir pamuļķi. Protams, skolas laikā tās pašas attieksmes dēļ ne reizi vien sanāca atrauties pa seju, bet ko lai dara - vecu suni jau vairs neizmācīsi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-25 16:26, pirms 12 gadiem
zeķturs rakstīja: Aivara uzskats par valsts ekonomisko situāciju ir konkrēts: Dombrovskis ir grāmatvedis, kurš nejēdz kruķīt ģēlas, ievilcis Latviju valūtas fonda parādu jūgā. Jālaiž atpakaļ ir vīri, kas māk darīt lietas - Šlesers, Kalvītis.
Protams, neapstrīdams elks Aivaram ir viņa vārda brālis A.Lemberga kungs - vot tas i vīrs, sakārtojis Ventspili, sakārtos arī valsti! Vēl vakar skatoties, LTV1 raidījumu Aivars iztērēja 3,40 Ls zvanot Lemberga kunga atbalstam (vispār ko tas sīkais Skrūdžs iedomājās!)
Atļaušos piebilst par A.Lembergu - netipiska variācija. Ja vien nav no Ventspils, bet tas neiet kopā ar "oranžumu". Viedoklis klišejisks un kodolīgs - "pats zog, bet citiem arī dod", Ventspilī kopš neatkarības atjaunošanas bijis divreiz, viena no tām - darba darīšanās.
Par patieso elku un spējīgu tirgon.., atvainojiet, vadītāju uzskata tieši Aināru. I' objektus taisa, i' darba vietas dod, kā arī ar krieviem biznesu var sabīdīt.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-25 16:29, pirms 12 gadiem
Hunter rakstīja: Tas ir savādāk - īsts dzejnieks rada mākslu un publicitāte viņam ir sekundāra. Bimbis un pārējie troļli meklē provokatīvus tematus, lai viņus ievērotu. Šeit vi'ņi sajūtas īpaši un kompensē savus kompleksus.
Var jau būt, bet iespējams sociālās parādības tiek pētītas arī šeit.

  +3 [+] [-]

, 2012-10-25 16:30, pirms 12 gadiem
Poish rakstīja: Shmidzim ir viena ļoti raksturīga pazīme - viņš vienmēr sevi ir uzskatījis par savādāku, ne tādu, kā visi citi.
Tas sākās jau tālajos 70- tajos, ka visi rāva līdzi Raimonda Paula gabaliem. Jau tad Shmidzim patika skaļi deklamēt, ka viņam sirdij tuvāks ir Imants Kalniņš. Arī tagad, kad lietotājs - parastais bauda Rīgas Bimbja garadarbus, Shmidzis paziņo, ka tas viss ir sū*s un arī visi, kuriem tas patīk, ir pamuļķi. Protams, skolas laikā tās pašas attieksmes dēļ ne reizi vien sanāca atrauties pa seju, bet ko lai dara - vecu suni jau vairs neizmācīsi!
Būtībā, kā jau kolēga Bimbis iepriekš piezīmēja- Shmidzis ir tipāža nr.1.- Kaspara Līpiņa un Aivara simbiozes produkts. Jau no bērna kājas jūtoties savādāks un pastāvīgi par to ciešot dažādos pārdarījumus no fiziski stiprākajiem, bet prastākajiem skolasbiedriem, Shmidzis tā arī nespēja aizkalpoties līdz korporāciju (par to noteikti nevar dēvēt viņa mazo grāmatu veikalu) karjerai.
Kāpēc tā ir sanācis, mums informācijas ir nepietiekami, iespējams, kaut kur kritiskajā vecumā Shmidzis pieļāva kādu kļūdu- atteicās pārgulēt, ar ko vajadzēja, vai ko tml. sastrādāja. Līdz ar to arī korporatīvās karjeras durvis bija ciet.

  -3 [+] [-]

, 2012-10-25 16:40, pirms 12 gadiem
Poish rakstīja: Shmidzim ir viena ļoti raksturīga pazīme - viņš vienmēr sevi ir uzskatījis par savādāku, ne tādu, kā visi citi.
Tas sākās jau tālajos 70- tajos, ka visi rāva līdzi Raimonda Paula gabaliem. Jau tad Shmidzim patika skaļi deklamēt, ka viņam sirdij tuvāks ir Imants Kalniņš. Arī tagad, kad lietotājs - parastais bauda Rīgas Bimbja garadarbus, Shmidzis paziņo, ka tas viss ir sū*s un arī visi, kuriem tas patīk, ir pamuļķi. Protams, skolas laikā tās pašas attieksmes dēļ ne reizi vien sanāca atrauties pa seju, bet ko lai dara - vecu suni jau vairs neizmācīsi!
Palasi Ilfu un Petrovu par Bimbja pieminēto Ļjapi Trubeckoju un viņa "Gavriliādi", ļoti līdzīgi ir ar Bimbja šiem "garadarbiem"...

  -4 [+] [-]

, 2012-10-25 16:41, pirms 12 gadiem
Poish rakstīja: Shmidzim ir viena ļoti raksturīga pazīme - viņš vienmēr sevi ir uzskatījis par savādāku, ne tādu, kā visi citi.
Tas sākās jau tālajos 70- tajos, ka visi rāva līdzi Raimonda Paula gabaliem. Jau tad Shmidzim patika skaļi deklamēt, ka viņam sirdij tuvāks ir Imants Kalniņš. Arī tagad, kad lietotājs - parastais bauda Rīgas Bimbja garadarbus, Shmidzis paziņo, ka tas viss ir sū*s un arī visi, kuriem tas patīk, ir pamuļķi. Protams, skolas laikā tās pašas attieksmes dēļ ne reizi vien sanāca atrauties pa seju, bet ko lai dara - vecu suni jau vairs neizmācīsi!
Lēts un prasts tu esi, nemāki pat ar glanci kaut ko uzrakstīt...

  -3 [+] [-]

, 2012-10-25 16:42, pirms 12 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Būtībā, kā jau kolēga Bimbis iepriekš piezīmēja- Shmidzis ir tipāža nr.1.- Kaspara Līpiņa un Aivara simbiozes produkts. Jau no bērna kājas jūtoties savādāks un pastāvīgi par to ciešot dažādos pārdarījumus no fiziski stiprākajiem, bet prastākajiem skolasbiedriem, Shmidzis tā arī nespēja aizkalpoties līdz korporāciju (par to noteikti nevar dēvēt viņa mazo grāmatu veikalu) karjerai.
Kāpēc tā ir sanācis, mums informācijas ir nepietiekami, iespējams, kaut kur kritiskajā vecumā Shmidzis pieļāva kādu kļūdu- atteicās pārgulēt, ar ko vajadzēja, vai ko tml. sastrādāja. Līdz ar to arī korporatīvās karjeras durvis bija ciet.
Nesaprotu, Bimbi, kapēc tu maini visu laiku profilus?

 +11 [+] [-]

, 2012-10-25 16:52, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Nesaprotu, Bimbi, kapēc tu maini visu laiku profilus?
Tāpēc, ka Tvaika ielā atslēdza internetu, man beidzās informātikas stunda un bija pāris pumpas jāizspiež.

  +7 [+] [-]

, 2012-10-25 16:53, pirms 12 gadiem
Jādod Pulicera prēmija. Diez cik pavisam būs tipāži. Ar nepacietību gaidu rītdienu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-25 17:48, pirms 12 gadiem
Kur studentu tips?!

  +3 [+] [-]

, 2012-10-25 17:57, pirms 12 gadiem
Es gaidu automehāniķi Uldi, kas balso par Saskaņas Centru

     [+] [-]

, 2012-10-25 18:06, pirms 12 gadiem
Es Esmu Leģenda ^ ^ rakstīja: Ar nepacietību gaidu visslavenāko skolnieku - "kepku" tipu, kas nezin pat to, kas dotajā spēlē sargā vārtus un nevar nosaukt vairāk kā 1 vai 2 Dinamo spēlētājus. Es pat nerunāju par to, ka viņi nezin, kas ir Tihonovs.
KURŠ TA NEZIN KA TIHONOVS IR ŠTIRLICS

  +3 [+] [-]

, 2012-10-25 18:07, pirms 12 gadiem
Par ko cepiens? Īstenībā jau cilvēks raksta interesanti, un to ka bimbi nevajag uztvert nopietni lielākā daļa sportacentra zin jau kopš A.Biedriņa ziedu laikiem. Varētu bimbi vienreiz aprakstīt savu tipāžu. Es tevi stādos priekšā apmērām šādi:

Vientuļš pusmūža vīrietis. Gudrs ar labu humora izjūtu, bet reālā dzīvē nesaprasts neizskatīgs vīrelis un nūģis, tādēļ savu potenciālu izliek internetā. Pēdējo divu gadu laikā attiecības nav bijušas ne ar vienu sievieti, bet tikai ar sieviešu dzimtas nikiem. Tā vēl būtu pus bēda, trakākais ir tas, ka bimbim ne tikai nav nevienas sievietes ar ko vakarā patērzēt, bet nav arī neviena drauga, tādēļ viņa labākie draugi ir paša izveidoti citi interneta profili. 90 % sava brīvā laika pavada internetā, sadalot to apmērām vienādi starp sportacentrs.com, dzelteno ziņu lapelēm un seksam.lv. Vislielākā iedvesma mērkaķoties internetā uzrodas ap desmitiem vakarā, kad alkohola koncentrācija asinīs ir sasniegusi vajadzīgo līmeni un tad līdz diviem naktī, jo vientuļniekam tāpat citu nav ko darīt. Mīļākā filma „Trakie stadionā”, mīļākais ēdiens ātri pagatavojams pusfabrikāts(visticamāk pelmeņi), mīļākā vieta datorstūrītis istabā ar nospļaudītu monitoru(smejoties par saviem jokiem) un nospeķotu tastatūru(ēdot vakariņas turpat pie datora).

Tas būtu īsumā viss.

     [+] [-]

, 2012-10-25 18:55, pirms 12 gadiem
Kepkām 100% aprakstā jābūt, ka sākoties spēlei tiek prasīts vai vārtos ir Holts, tādus vārdus kā aizmugure, pārmetiens nekad nav sapratis. Nav ne mazākās jausmas kāpēc tika iedots noraidījums. Leksikā bieži dzirdami vārdi: tikko otrais puslaiks beidzās, tulīt sāksies trešais.

  +3 [+] [-]

, 2012-10-25 19:11, pirms 12 gadiem
Aivars ar džekiem pa laikam mēdz aizbraukt uz zoles turnīru blakus pagastā. Viņš ir līderis sarunu uzturēšanā gan spēļu starplaikos pie alus glāzes un šašlika šķīvja(temats - kā kuram nav veicies spēlēs,kā arī,kad kurš izgājis tehnisko apskati saviem spēkratiem), gan arī partiju laikā, kur viņš visskaļāk komentē neveiksmes, kā arī apsmej lielāko kāršu neveiksminieku Zinti, ka sieva viņu gaida mājās, būs laba p*ša Zintim šovakar.
Turnīram galdiņiem būtu jābūt brīvā dabā un ne pārāk tuvu vienam pie otra, jo Aivaram ik pa laikam uznāk vajadzība nospļauties.
Sportiskie rezultāti - ap 35. vietu parasti turas. Iespējams,ka traucē pārāk liela koncentrēšanās uz alus glāzes tukšošanu un papildināšanu, kā arī sarunu uzturēšana, jo reāli potenciāls viņam ir izcīnīta 27.vieta.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-25 20:15, pirms 12 gadiem
o,nu bija laiks arī komentārus palasīt. Liels prieks,ka ir tāds Shmidzis, ir ļoti nepieciešami jauni personāži, citādi ar kombuļu āriem,extrēmistiem un ingariem sāk nepietikt, pārāk neaktīvi kļuvuši.

  +5 [+] [-]

, 2012-10-25 20:22, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Lēts un prasts tu esi, nemāki pat ar glanci kaut ko uzrakstīt...
Piekrītu. Atļaušos palabot (ceru,ka komentāra autors nedusmosies), lai sanāk ar glanci Shmidza gaumē. Jāizlabo tikai pāris kļudas,lai nav lēti un prasti.

Shmidzim ir viena ļoti raksturīga iezīme - viņš vienmēr sevi ir ieskatījis par savādāku, ne tādu, kā visi citi.
Tas sākās jau tālajos 70- tajos, ka visi ierāva līdzi Raimonda Paula gabaliem. Jau tad Shmidzim iepatika skaļi iedeklamēt, ka viņam sirdij tuvāks ir Imants Kalniņš. Arī tagad, kad lietotājs - parastais iebauda Rīgas Bimbja garadarbus, Shmidzis iepaziņo, ka tas viss ir sū*s un arī visi, kuriem tas iepatīk, ir pamuļķi. Protams, skolas laikā tās pašas attieksmes dēļ ne reizi vien sanāca ierauties pa seju, bet ko lai dara - vecu suni jau vairs neiziemācīsi

  +1 [+] [-]

, 2012-10-25 20:31, pirms 12 gadiem
domāju,ka šmidzis pratīs novērtēt izmaiņas tekstā - galu galā, uzreiz var redzēt,ka Shmidzis ir kulturāls indivīds ar izsmalcinātu valodu, ne smakas no prastuma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-10-25 22:02, pirms 12 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Cerēsim, ka savu devu būs paņēmuši literatūrkritiķi un juristi un mēs varēsim atgriezties pie tipāžu apspriešanas un analīzes.

Te bija par mūziku. Aivaram patīk Queen, Aerosmith, BonJovi un daži Līvu gabali. Ar sievu un pie aliņa- Dreģeris un Poļu nams. Romantiskajos vakaros viņš sievai atskaņo "Kurtizāņu ugunskuru". Tās ir retās reizes, kad sieva atplaukst smaidā un nosaka:"Ak, Tu, mans Aivariņ, Aivariņ!"
par queen un aerosmith tomēr apšaubu. man šķiet,ka vairāk velk uz mūsu pašu daiļradi, līvi, dakota, Jāņos, protams, Raimonds Pauls. Jo latvieši jau tūkstošiem gadu ir svinējuši Jāņus Paula ziņģu pavadībā,tradīcijas ir jāturpina.
no ārzemju daiļrades sajūsmina smokie ar savu alice, katru reizi priecīgs dzied līdzi.
Džinetas mūzikas gaumi nav grūti noteikt, atliek tikai paklausīties Eiropas hitu radio, plus vēl mūsu pašu Gacho un Bermudu divstūris.

Kasparam pašam patīk hvz kas, bet publiski apgalvo,ka Radiohead un depeche mode.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-10-25 22:25, pirms 12 gadiem
Kaspars klausās radio101! Visu, ko uzliek Grēviņu Toms, viņš atzīst par labu esam.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-25 22:46, pirms 12 gadiem
pareizi,kur nu bez Grēviņa. mūzikas guru priekš Kaspariem Līpiņiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-10-25 23:05, pirms 12 gadiem
Starp citu, šovakar Spices Rimi redzēju Kasparu Līpiņu un Kintiju. Ievēroju, ka kamēr Kaspars ar liekšķerīti krāmēja kulītē pekanriekstus, Kintija nedaudz saspringtu un pat ieskābenu seju taustīja mango. Vēlāk šo pašu pārīti sastapu pie jogurtu nodalījuma - Kintija paņēma divus smiltsērkšķu bio lacto. Vairāk gan pasekot nesanāca - bija jāpaspēj uz Spirits & Wine pēc single maltiņa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-10-25 23:24, pirms 12 gadiem
1. Aivars - lauku klasika
2. Kaspars - čmok-cmok-čmok-kulītis (es joprojām ceru, ka šamais man feisiņā atrakstīs)
3. Džineta - nasingspešal. vnk kuce

     [+] [-]

, 2012-10-25 23:26, pirms 12 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Kāds ir jūsu līdzšinējā trio top-3? Kurs ir labākais, mīļākais tipāžs?
Noteikti šis ir number 1, jo šī ir smagākā klasika un par šo arī visvairāk apcerējumu no komentētājiem nākuši klāt.
Tad nāk Līpiņš, tad Džineta!

  +4 [+] [-]

, 2012-10-25 23:31, pirms 12 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Kāds ir jūsu līdzšinējā trio top-3? Kurs ir labākais, mīļākais tipāžs?
pārlasīju abus pārējos, secināju,ka priekš manis neatbildams jautājums. Nevar salīdzināt galdu ar krēslu, katram sava loma. Ļoti labi uzrakstīts ir par visiem.
Ja vērtē,cik trāpīgi aprakstīts, nedaudz priekšroka Džinetai. tur jebkurš sīkums bija kā naglai uz galvas. Ieskaitot novērojumu, ka "tikai rīga,tikai dinamo" izklausās pēc 1500 Džinetām un jaunākajiem brāļiem un māsām.
Kaspars un Aivars katrs par savam labi.

     [+] [-]

, 2012-10-25 23:33, pirms 12 gadiem
Vajadzētu par kādu no hokejistu radiem, piemēram, Duļevsku
Gaidam ar nepacietību 4. Tipāžu, kaut ko no Studentiem, bet neDžinetveidīgajiem

  -4 [+] [-]

, 2012-10-26 00:03, pirms 12 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Diezgan nepatīkami to teikt, bet jāatzīst, ka Aivars ir no brilles apčurātājiem un roku nemazgātājiem pēc tualetes apmeklējuma.
Nu ļoti prasti, tev izskatās ir radošā krīze – protams, ka taviem talanta piekritējiem šāds teksts, izskatās, izraisa sajūsmu. Līmenis aptuveni, parādi ar pirkstu un visi jau smiesies... Tu esi uzķēris zem vidējās inteliģences pakāpes un pamatskolas līmeņa ļautiņu atbalstu, turpini tādā pašā garā.

  -4 [+] [-]

, 2012-10-26 00:06, pirms 12 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Kāds ir jūsu līdzšinējā trio top-3? Kurs ir labākais, mīļākais tipāžs?
Manšķiet, ka tev vajadzētu iet ārstēties.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-26 00:09, pirms 12 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Vajadzētu par kādu no hokejistu radiem, piemēram, Duļevsku
Gaidam ar nepacietību 4. Tipāžu, kaut ko no Studentiem, bet neDžinetveidīgajiem
Beidz, Jana ir sakarīga (dzīvē, ne TV kur jātēlo blondīne).

daudz precīzāk būtu dīvas māsas Drozdovičas, kuras abas paņēma sev hokejistus - Gudļevski un Dīķi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-10-26 00:40, pirms 12 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Svarīgi tomēr, ka arī tu esi saglabājis interesi par šeit notiekošo- rakstu, diskusiju, analīzi, komentāriem. Tu lieliski pildi savu lomu- tieši klauns, par kuru būtu iespēja pārējiem uzjautrināties, mums te ir vajadzīgs. Galvenais, nepazūdi, lai ir iespēja baudīt tevi un tavus tekstus.
Tava "Garvriliāde" man maz iinteresē, vairāk ir interesanti palasīt tavas saucamās "daiļrades" cienītāju komentārus un paskatīties viņu reakciju. Raksot savus patupos komentārus, viņi paši nesaptrotot to, ņirdz par sevi, jo viņu intelekta līmenis izskatās ir mazliet vai daudz zemāks par aprakstīto Aivaru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-10-26 01:05, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Tava "Garvriliāde" man maz iinteresē, vairāk ir interesanti palasīt tavas saucamās "daiļrades" cienītāju komentārus un paskatīties viņu reakciju. Raksot savus patupos komentārus, viņi paši nesaptrotot to, ņirdz par sevi, jo viņu intelekta līmenis izskatās ir mazliet vai daudz zemāks par aprakstīto Aivaru.
ar katru brīdi top skaidrāks,ka aprakstītais ir tieši tavs tipāžs un,kas zina, varbūt pat bildē esi. Tā kā tu īsti nesaproti,kas notiek ("Vai te par mani smejas, vai kā!?") tu nejūties ērti,tāpēc esi pamatīgi apvainojies.
Ne tu pirmais, ne pēdējais, kurš citu intelektu mēra pēc personīgās nepatikas, cik ļoti kāds tevi personīgi ir aizvainojis. Diezgan laba mēraukla,protams.

  +8 [+] [-]

, 2012-10-26 01:18, pirms 12 gadiem
šis daudz,ko izskaidro:
bildites.lv

  +6 [+] [-]

, 2012-10-26 01:25, pirms 12 gadiem
Dārgakmens vienkārši. Plus vēl cilvēks zin runāt par intelekta līmeņiem... Īsts atradums. Pilnai laimei vēl varēji vēl Bimbi pie ārsta aizsūtīt. Vai varbūt to jau izdarīji? Varbūt palaidu garām.
Lūdzu,nepazūdi. Raksti vēl!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-10-26 01:32, pirms 12 gadiem
Swordsman rakstīja: šis daudz,ko izskaidro:
http://www.bildites.lv/images/549xuz4xoymzvp36p12v.jpg
Prieks par tevi Bimbi - pats tu esi uzķēries uz āķīša, domādams, ka citus makšķerē. Nesaprotu tikai kapēc tev tagad jāraksta no 2 dažādiem profiliem.

  +7 [+] [-]

, 2012-10-26 01:34, pirms 12 gadiem
jā,tieši šis "Sārauj,sārauj -- jē,jē Latvija!" arī piesaistīja vislielāko uzmanību

  +1 [+] [-]

, 2012-10-26 01:39, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Prieks par tevi Bimbi - pats tu esi uzķēries uz āķīša, domādams, ka citus makšķerē. Nesaprotu tikai kapēc tev tagad jāraksta no 2 dažādiem profiliem.
eu,čista, šito es nebiju padomājis... pag,kā tagad sanāk - tiešām es pats esmu uzķēries!?
klausies,draugs,izskaidro lūdzu sīkāk, kā man šitā sanāca...
no diviem profiliem - kāpēc,kāpēc. Lai rodas iespaids,ka kāds vēl man piekrīt,ko tu nesaproti.

  -4 [+] [-]

, 2012-10-26 01:42, pirms 12 gadiem
Swordsman rakstīja: jā,tieši šis "Sārauj,sārauj -- jē,jē Latvija!" arī piesaistīja vislielāko uzmanību
Kas tevi tā sajūsmina - ar troļļiem, kas zem Aivara līmeņa tādā valodā jārunā, citādi viņi nesaprot. Tam līmenim citādi pat nevar atbildēt - "Dinamo - zāģis", ''Salvat- pobeda'', uzrkastīsi pretī kaut ko smalku, nesapratīs.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-26 01:44, pirms 12 gadiem
Swordsman rakstīja: eu,čista, šito es nebiju padomājis... pag,kā tagad sanāk - tiešām es pats esmu uzķēries!?
klausies,draugs,izskaidro lūdzu sīkāk, kā man šitā sanāca...
no diviem profiliem - kāpēc,kāpēc. Lai rodas iespaids,ka kāds vēl man piekrīt,ko tu nesaproti.
Es nezinu Bimbi, kapēc tev tik daudz profili. Personības dalīšānās? Vienīgais, es saprotu, ka vieglāk ir diskusiju veidot, saraksti atbildes no saviem 5 un vairāk profiliem un visiem liekas, ka notiek kaut kas.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-26 01:50, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Kas tevi tā sajūsmina - ar troļļiem, kas zem Aivara līmeņa tādā valodā jārunā, citādi viņi nesaprot. Tam līmenim citādi pat nevar atbildēt - "Dinamo - zāģis", ''Salvat- pobeda'', uzrkastīsi pretī kaut ko smalku, nesapratīs.
nu bet protams, visi tie jautājumi,kur netā varēs redzēt dinamo uzvaru un 5 bankas cska caurumam - pēkšņi izrādās ironija. Tagad tu mēģini pagriezt,ka tu īstenībā sarkasmojies par aivariem. Pie šī raksta gan neko tamlīdzīgu tavos komentāros nevar novērot. Labs mēģinājums,Aivar

  +2 [+] [-]

, 2012-10-26 01:55, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Es nezinu Bimbi, kapēc tev tik daudz profili. Personības dalīšānās? Vienīgais, es saprotu, ka vieglāk ir diskusiju veidot, saraksti atbildes no saviem 5 un vairāk profiliem un visiem liekas, ka notiek kaut kas.
Personības dalīšanās ir labs minējums. Kā jau Bimbis reiz minēja, ir iespējami arī citi varianti - tvaika ielā internets parādījies, ir iedota spēcīgāka zālīte uzpīpēt utt. Zin,kā, personīgās dzīves nav,tāpēc mēģinu te pats ar sevi runāt.

Tu pats arī no vairākiem profiliem raksti. Dažus komentārus atpakaļ "Belash" - nu priekš kam tev tas? kaut kāda personības dalīšanās?
Tu par uzķeršanos neatbildēji - paskaidro sīkāk,kā tas izpaudās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-26 01:56, pirms 12 gadiem
Swordsman rakstīja: nu bet protams, visi tie jautājumi,kur netā varēs redzēt dinamo uzvaru un 5 bankas cska caurumam - pēkšņi izrādās ironija. Tagad tu mēģini pagriezt,ka tu īstenībā sarkasmojies par aivariem. Pie šī raksta gan neko tamlīdzīgu tavos komentāros nevar novērot. Labs mēģinājums,Aivar
Bimbi, komentāri RD spēļu dienā ir pilnīga ateja, tur savādāk pat nav iespējams un ir bezjēdzīgi kaut ko sakarīgu rakstīt.

  -2 [+] [-]

, 2012-10-26 01:57, pirms 12 gadiem
Swordsman rakstīja: Personības dalīšanās ir labs minējums. Kā jau Bimbis reiz minēja, ir iespējami arī citi varianti - tvaika ielā internets parādījies, ir iedota spēcīgāka zālīte uzpīpēt utt. Zin,kā, personīgās dzīves nav,tāpēc mēģinu te pats ar sevi runāt.

Tu pats arī no vairākiem profiliem raksti. Dažus komentārus atpakaļ "Belash" - nu priekš kam tev tas? kaut kāda personības dalīšanās?
Tu par uzķeršanos neatbildēji - paskaidro sīkāk,kā tas izpaudās.
Padomā Bimbi!

  -1 [+] [-]

, 2012-10-26 01:58, pirms 12 gadiem
orlis rakstīja: Par ko cepiens? Īstenībā jau cilvēks raksta interesanti, un to ka bimbi nevajag uztvert nopietni lielākā daļa sportacentra zin jau kopš A.Biedriņa ziedu laikiem. Varētu bimbi vienreiz aprakstīt savu tipāžu. Es tevi stādos priekšā apmērām šādi:

Vientuļš pusmūža vīrietis. Gudrs ar labu humora izjūtu, bet reālā dzīvē nesaprasts neizskatīgs vīrelis un nūģis, tādēļ savu potenciālu izliek internetā. Pēdējo divu gadu laikā attiecības nav bijušas ne ar vienu sievieti, bet tikai ar sieviešu dzimtas nikiem. Tā vēl būtu pus bēda, trakākais ir tas, ka bimbim ne tikai nav nevienas sievietes ar ko vakarā patērzēt, bet nav arī neviena drauga, tādēļ viņa labākie draugi ir paša izveidoti citi interneta profili. 90 % sava brīvā laika pavada internetā, sadalot to apmērām vienādi starp sportacentrs.com, dzelteno ziņu lapelēm un seksam.lv. Vislielākā iedvesma mērkaķoties internetā uzrodas ap desmitiem vakarā, kad alkohola koncentrācija asinīs ir sasniegusi vajadzīgo līmeni un tad līdz diviem naktī, jo vientuļniekam tāpat citu nav ko darīt. Mīļākā filma „Trakie stadionā”, mīļākais ēdiens ātri pagatavojams pusfabrikāts(visticamāk pelmeņi), mīļākā vieta datorstūrītis istabā ar nospļaudītu monitoru(smejoties par saviem jokiem) un nospeķotu tastatūru(ēdot vakariņas turpat pie datora).

Tas būtu īsumā viss.
Esmu vēl darbā, bet par tevi gan šitas sāk izskatīties ar vien atbilstošāk

  -1 [+] [-]

, 2012-10-26 02:00, pirms 12 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Varu tikai atkārtot- paldies, Shmidzi, ka tu esi!
Lūdzu, nav problēma, Bimbi, Povečerovski, Sperle, Lēvenhaupt, Swordsman utt., kādi nu tie niki tev ir

  -1 [+] [-]

, 2012-10-26 02:07, pirms 12 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Ka veicas tevis izveidotajai lapai, kuru reklamēji pirms kāda laika - par La Liga? Nu, tai, kur aicināji visus iegriezties: http://la-liga.ucoz.lv/
Bimbi, lūk tagad es reāli ierēcu par tevi! No sākuma nesapratu šo tavu tekstu, bet tagad iebraucu, kad tu mani nodēvēji par "Belash"'. Intereses pēc paskatījos, ar ko tu mani salīzdini un ieraudzīju, ka tu taču esi skatījies, kas tas tāds "Belash" ir, meklējis manus kaut kādus ierakstus komentos, šausmas bimbi, ar tevi tiešām nav labi

  +2 [+] [-]

, 2012-10-26 02:21, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Padomā Bimbi!
Tā jau nav atbilde,Egīl. Es arī uzrakstīšu,ka tu esi homoseksuāls kamielis ar garu snuķi un "padomā pats",kāpēc.
nu pastāsti sīkāk,kādu teoriju pa uzķeršanos tavas smadzenes ir izpīpējušas

  +1 [+] [-]

, 2012-10-26 02:42, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Bimbi, lūk tagad es reāli ierēcu par tevi! No sākuma nesapratu šo tavu tekstu, bet tagad iebraucu, kad tu mani nodēvēji par "Belash"'. Intereses pēc paskatījos, ar ko tu mani salīzdini un ieraudzīju, ka tu taču esi skatījies, kas tas tāds "Belash" ir, meklējis manus kaut kādus ierakstus komentos, šausmas bimbi, ar tevi tiešām nav labi
nja,ko tur piebilst... nu jau sāk kļūt pavisam žēl tevis, tāpēc varbūt šo ārkārtīgi sarežģīto rēbusu (priekš tevis,protams) paskaidrošu:
Tā kā tu vienkārši tāpat izdomāji mani saukt par Bimbi un prasīji,kāpēc Bimbis raksta no 5 profiliem, es tev tikpat sakarīgi pretī pajautāju,kāpēc tu raksti no 2 profiliem. Tālu nebija jāmeklē - šajā pašā lapā paskatījos,ka viens indivīds aizsūtījis Bimbi ārstēties. Kā tu rakstīji,tā tev pretī. Protams,neienāca prātā,ka pat to tu nesapratīsi un uztversi nopietni Ar katru brīdi tu patīc arvien vairāk!

  +1 [+] [-]

, 2012-10-26 02:53, pirms 12 gadiem
un vispār, kādā sakarā lai tev būtu jāiebrauc tekstā,kas nemaz nav domāts tev, bet belash.
bez tam,kas tur bija tāds,kur varēja neiebraukt?

  +2 [+] [-]

, 2012-10-26 02:58, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Bimbi, komentāri RD spēļu dienā ir pilnīga ateja, tur savādāk pat nav iespējams un ir bezjēdzīgi kaut ko sakarīgu rakstīt.
nu jā, tāda opcija kā nerakstīt vispār,protams, neeskistē. sārauj,sārauj, jē,jē, Latvija

  +6 [+] [-]

, 2012-10-26 08:53, pirms 12 gadiem
shmidzis labais, aptaisijās kā mazs bērns un tagad domā kā to no mammas noslēpt

  +3 [+] [-]

, 2012-10-26 08:56, pirms 12 gadiem
vienīgais ko visā šajā diskusijā nesaprotu ir tas ka Bimbis trāpija precīzi pa Aivaru(shmidzi) vai nu aizskāra viņa netradicionāli orientēto dvēseli

  +4 [+] [-]

, 2012-10-26 08:59, pirms 12 gadiem
un, profesor(Bimbi), tā turpini, gaidu nākošos tipāžus

  +4 [+] [-]

, 2012-10-26 09:01, pirms 12 gadiem
top3 Shmidzis, shmidzis, shmidzis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-26 10:11, pirms 12 gadiem
Swordsman rakstīja: pareizi,kur nu bez Grēviņa. mūzikas guru priekš Kaspariem Līpiņiem.
precīzi. viņaprāt Grē nevis liek, bet gan spēlē mūziku.

  +6 [+] [-]

, 2012-10-26 10:14, pirms 12 gadiem
Cik gadījies novērot, tad visi, absolūti VISI paliek ar seju dubļos, kad nostājas uz kara takas ar Bimbi.

Atceramies uz visus leģendāros Žaņus, Ingarus ar Redžiju Milleru profilā u.c....

  +6 [+] [-]

, 2012-10-26 10:56, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: Cik gadījies novērot, tad visi, absolūti VISI paliek ar seju dubļos, kad nostājas uz kara takas ar Bimbi.

Atceramies uz visus leģendāros Žaņus, Ingarus ar Redžiju Milleru profilā u.c....
Shmidzim jau šobrīd ir pisecs un viņš to labi apzinās- sāka bravurīgi un apņēmīgi: gatavojās iesaistīt valsts labākos juristus Bimbja tiesāšanā, operēja ar gudrām filozofiskām idejām un atziņām. Paskaties tagad pēdējos komentārus- jau kļūst nožēlojami, tik vaukšķ, kāpēc Bimbis mainot profilus.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-26 11:40, pirms 12 gadiem
Šorīt Aivars ar savu Nissan Patrol bija atpēries uz Rīgu (aizvakar Laucienes servisā kopā ar Ivaru uzlika ziemenes) un neizpratnē spraucās visiem lēnīgajiem šoferīšiem garām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-10-26 11:56, pirms 12 gadiem
Lasu komentārus un saprotu, ka par Shmidzi cilvēkiem ir maldīgs priekšstats:
Savos komentāros šajā rakstā bijis solīds un ieturēts, radot inteliģenta cilvēka iespaidu, bet agrāk publicētie komentāri ( bildites.lv ) liek domāt, ka Shmidzis ir riktīgs kepons, vienīgā starpība, ka gados vecāks un nedaudz izglītotāks par vidusmēra "kepku". Arī tas, ka viņš te turpina visiem oponēt, un būt "savādāks kā citi", neko labu par viņu neliecina. Ar nepacietību gaidu Bimbja nākamo tipāžu, kuram, cerams, par pamatu būs ņemts Shmidzis.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-26 12:20, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Tava "Garvriliāde" man maz iinteresē, vairāk ir interesanti palasīt tavas saucamās "daiļrades" cienītāju komentārus un paskatīties viņu reakciju. Raksot savus patupos komentārus, viņi paši nesaptrotot to, ņirdz par sevi, jo viņu intelekta līmenis izskatās ir mazliet vai daudz zemāks par aprakstīto Aivaru.
Jautājums, uz ko sagaidu inteliģentu atbildi - ja tev ir interesanti palasīt komentārus un pētīt reakciju, ar ko Tu esi labāks, par tiem, kuri tos raksta?
Uz intelekta līmeni nenorāda vārdi: "Esmu intelektuāls, jūs - nē."

Cilvēki vadās pēc savas pieredzes, pēc redzētā, notiek analīze, kāds pamana arī savas īpašības, katram ir iespēja izvērtēt, padomāt arī par sevi, es neteiktu, ka neviens šeit esošais to neapzinās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja