Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Znaroks ignorē valsts valodu

Znaroks ignorē valsts valodu
Oļegs Znaroks
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Ar savdabīgu rīcību otrdien notikušajā preses konferencē izcēlies Latvijas hokeja nacionālās valstsvienības galvenais treneris Oļegs Znaroks, aizrādot pasākuma dalībniecei - hokeja federācijas ģenerālsponsora" Hansabanka" valdes priekšsēdētāja vietniecei Irīnai Pīgoznei - par valsts valodas lietošanu.

"Hansabanka" pārstāve preses konferences laikā norādīja uz faktu, ka vairāki sporta funkcionāri, pamatojoties uz savu atlētu vai komandu panākumiem, šķīrušies no ūsām, aicinot arī Znaroku apdomāt par šādu soli gadījumā, ja Latvija pasaules čempionātā Kanādā izcīnīs medaļas.

Uz šo aicinājumu Latvijas hokeja izlases galvenais treneris atbildēja ar kategorisku aizrādījumu nerunāt ar viņu oficiālajā valsts valodā: "Govoriķe na takom jazike, na katorom ja poņimaju!" (Runājiet ar mani tādā valodā, kuru es saprotu!).

Kā novērojis portāls eSports.lv, Znaroks arī iepriekšējās ar izlasi saistītajās preses konferencēs runājis vienīgi svešvalodā, agresīvi izturoties pret jebkādu saziņas iespēju oficiālajā valsts valodā.

Jau ziņojām, ka LHF prezidents Kirovs Lipmans vakardien notikušajā preses konferencē uzstādīja izlasei mērķi pasaulesčempionātā – pirmais desmitnieks.

"Sagatavošanās posmā visi strādāja ļoti aktīvi un aizvadīto treniņprocesu Latvijā vērtēju tikai ar pozitīvu atzīmi. Neapšaubāmi, ka hokejistiem bija lielas fiziskās slodzes, taču kopumā viņi jūtas labi un gatavi cīnīties par Latvijas godu. Novēlu puišiem veiksmi, novēlu negūt savainojumus un novēlu izcīnīt skaistas uzvaras," preses konferencē izteicās Kirovs Lipmans.

Izmantotie resursi:
Latvijas Avīze

  +3 [+] [-]

, 2008-04-23 11:01, pirms 16 gadiem
rusher rakstīja: FAKTISKI, JA RUNAJAM PAR PASEEM, vinjam ir vaacu pase, tapec vinjam pec butibas lv valoda nav jaamacas, tad varbut Lindstremam ari vajadzeja likt latviesu valodu macities, kad vins treneja LV izlasi....

nav svarīgi kāda tev ir pase, tā ir elementāra cieņas izrādīšana pret valsti kura tev dod iespēju izpausties. kapēc piemēram futbolā visi augstākās klases treneri mācās attiecīgi tās valsts valodu, kurā viņi strādā. Nesen teiksim bija raksts par Lippi, kurš mācoties tagad angļu valodu, lai gan vēl nemaz tur nestrādā

  +2 [+] [-]

, 2008-04-23 11:03, pirms 16 gadiem
Un bilde kāda Īsts monstrs no Transilvānijas

  +1 [+] [-]

, 2008-04-23 11:03, pirms 16 gadiem
kaskulis rakstīja: bet man mosh pieradas vaitad vins nespeleja Latvijas izlase? gribat teikt spelja ar Vacijas pasi?


Viņam pase tika piešķirta "Par īpašiem nopelniem Latvijas labā", bet 2001. gadā viņš atteicās no tās un paņēma Vācijas pasi, lai pensiju viņam maksātu vācieši, kas ir tikai loģiski, jo lielāko darba stāža laiku viņš ir nostrādājis tur.

     [+] [-]

, 2008-04-23 11:03, pirms 16 gadiem
znaroku padzīt pēc čempja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-04-23 11:04, pirms 16 gadiem
A.S.Puškins rakstīja: Tad bija LPSR, kas bija PSRS sastāvā un Latviešu valoda bija tikai "opcija" (pie tam komandā arī 90% bija Krieviski runājošie).

Un atkaŗtoju vēlreiz! ZNAROKAM IR VĀCIJAS PASE.

De iure tāda LPSR nemaz nebija, tā kā varam uzskatīt ka tā bija Latvija Latvijas iekļaušana tavā mīļotajā PSRS notika antikonstitucionālā ceļā, tāpēc tāds hibrīds kā LPSR nav attaisnojums

  +1 [+] [-]

, 2008-04-23 11:04, pirms 16 gadiem
A.S.Puškins rakstīja: Tad bija LPSR, kas bija PSRS sastāvā un Latviešu valoda bija tikai "opcija" (pie tam komandā arī 90% bija Krieviski runājošie).

iesaku paskatities precizak cik taja laika bija LV runajosi dinamo speletaji

  +2 [+] [-]

, 2008-04-23 11:05, pirms 16 gadiem
kaskulis rakstīja: pag pag jautajums visiem expertiem Ka var Latvijas izlase spelet speletajs ar Vacijas pase, respektivi vacijas pilsonis? Nu nekadi nevaru saprast to..

kaa jau šeit rakstīja, kad viņš bija izlasē, viņam bija Latvijas pase, kas tika piešķirta PAR ĪPAŠIEM NOPELNIEM VALSTS LABĀ (!!!!), bet pēc tam kad viņu vairs neņēma izlasē Vasiļjevs, šamais atteicās no Latvijas pases un pieņēma Vācijas, lai nebūtu tur kā leģionārs.

  +2 [+] [-]

, 2008-04-23 11:06, pirms 16 gadiem
ja neesi bijis nevienā preses konferencē ar Znaroka līdzdalību, tad labāk nerunā protams, ka viņa laiži Zembergs un Matulis par viņu neko sliktu neraksta, jo vienkārši pēc oficiālās preses konferences viņiem turpinās saruna trijatā.

varbūt arī viņš ir vajadzīgs izlasei un nestrādā slikti (ko nenoliedzu), bet ar šādu necieņu pret sponsoriem un arī žurnālistiem var izturēties tikai cilvēks kuram sabiedriskās dzīves manieres nav stāstītas. Cik man ir stāstījuši žurnālisti, viņš ir dažreiz arī ar matjiem runājis.

Nez kā var Valstsvienības treneris necienīt sava darba devēja valodu ?!
Slēpts komentārs: Ziks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-04-23 11:06, pirms 16 gadiem
lasitajs rakstīja: Hokeja sabiedrības krējuma izdarības pret mūsu valsti pēdējā laikā ir visai interesantas. Pārdošanās Krievijas Kontinentālajai Hokeja līgai, LPSR karogs Dinamo logo fonā ... šitais vēl ... tā tik turpināt.

Bijušais ārlietu ministrs Artis Pabriks par šo tēmu: diena.lv: Latvijā :: Diena.lv

Artūrs Irbe, dienas citāts: http://www.diena.lv/lat/sports/sportacitats/dienas_citaats_artuurs_irbe


Es tik varu pateikt, ka tas "Pabira" ir konkrēts pajols!!! Bīda tik savas sazvērestības teorijas.... tik a kurš ta Abreni krieviem atdeva...pareizāk sagatavoja augsni viņas atdošanai...? blogotājs hrenovs... Stipri (pēc stiliņa) velk pēc tāda "juhana"... Gadienā nav viens un tas pats vīriņš...?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-04-23 11:07, pirms 16 gadiem
rainmaker rakstīja: iesaku paskatities precizak cik taja laika bija LV runajosi dinamo speletaji


Irbe, Vītoliņš, Grundmanis, Hehts, Tomans, Katlaps. Tb 6 spēlētāji (ņemot 1988. gada modeli, jo iepriekš bija vēl mazāk) .

noslēpumainais
Vēsturi atstāsim vēsturniekiem, bet fakts paliek fakts, tajā laikā Latvijā latviešu valodas zināšana bija kā papildus "opcija", nevis dzīves nepieciešamība.

  -4 [+] [-]

, 2008-04-23 11:07, pirms 16 gadiem
Boxy rakstīja: pirmkaart jau taapeec ka znaroks Latvijas godu aizstaaveejis entos gadus un taa arii nav iemaacijies runaat muusu meelee, vai to vnk negrib...otrkaart taapeec ka vinjs it kaa ir Latvijas pilsonis...katram Latvijas pilsonim jaarunaa latviski...un treshkaart lindstreems nebija latvietis gudriniem...

un veel gribeeju piebilst ja jau juus aizstaavat znaroku tad varbuut paraadiet kaut vienu vaardu ko vinjs pasaka latviski...kaa tipisks latvietis...

man nekas nav pret znaroku, tikai respekts kaa pret hokejistu un treneri bet tomeer bik abidna ka shitaa dara cilveeks kas padsmit gadus dziivo latvijaa...


jautājums Tev: cik tekoši latviski runā Ostlers un Pētersons (viņiem takšu ir Latvijas pilsonības)?
Znaroks ir Krievs (dzimis Krievijā) ar Vācijas pilsonību.

Man nav svarīgi kādā valodā runā Znaroks, Ščerbatihs, Vihrovs, Sopraņenko, Ostlers, man svarīgi ka viņi Latvijas labā ir daudz izdarījuši... un olimpiskās medaļas nopelnījušas zem Latvijas karoga.

  +5 [+] [-]

, 2008-04-23 11:08, pirms 16 gadiem
Tad varbūt te kāds uzskata, ka līdz tam 2001. gadam, kad viņam bija Latvijas pilsonība, viņš prata valsts valodu? HA. Tā pilsonības piešķiršana par īpašiem nopelniem ir galīgi garām, tādiem vajadzētu iziet pilnu naturalizācijas kārtību!
Slēpts komentārs: Daukis
Slēpts komentārs: A.S.Puškins

     [+] [-]

, 2008-04-23 11:09, pirms 16 gadiem
Znaroks ignorē valsts valodu - nu te būs, ko nacionālistiem un patriotiem, (kas patriotiski vienmēr saka anglisko OK, visur un vienmēr) izteikt savu neapmierinātību!

  +1 [+] [-]

, 2008-04-23 11:10, pirms 16 gadiem
Irbe, Vītoliņš, Grundmanis, Hehts, Tomans, Katlaps. Tb 6 spēlētāji (ņemot 1988. gada modeli, jo iepriekš bija vēl mazāk) .

Vēl bija Sējējs un Samoilovs Tā ka gandrīz trešdaļa komandas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-04-23 11:10, pirms 16 gadiem
noslēpumainais rakstīja: Tad varbūt te kāds uzskata, ka līdz tam 2001. gadam, kad viņam bija Latvijas pilsonība, viņš prata valsts valodu? HA. Tā pilsonības piešķiršana par īpašiem nopelniem ir galīgi garām, tādiem vajadzētu iziet pilnu naturalizācijas kārtību!


Naturalizācija bija jāiziet Šturmam, Pētersonam un Ostleram, Znaroks ir tiešām nesis Latvijas vārdu pasaulē vairāk nekā dažs labs Latvijas PR "speciālists".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-04-23 11:12, pirms 16 gadiem
Krisons_is_back rakstīja: Irbe, Vītoliņš, Grundmanis, Hehts, Tomans, Katlaps. Tb 6 spēlētāji (ņemot 1988. gada modeli, jo iepriekš bija vēl mazāk) .

Vēl bija Sējējs un Samoilovs Tā ka gandrīz trešdaļa komandas.


Sējējs "Dinamo" spēlēja visai epizodiski (tb vairāk nespēlēja, nekā spēlēja), bet Samoilovs latviski nerunā (vismaz publiski).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-04-23 11:14, pirms 16 gadiem
A.S.Puškins rakstīja: Naturalizācija bija jāiziet Šturmam, Pētersonam un Ostleram, Znaroks ir tiešām nesis Latvijas vārdu pasaulē vairāk nekā dažs labs Latvijas PR "speciālists".

Par basketbolistiem piekrītu, tāpat arī par tiem dižajiem futbolistiem, par kuriem lielu daļu neviens vairs nav dzirdējis.

Bet es vienalga palieku pie fakta konstatējuma - tāpēc jau tā ir nacionālā izlase, ka to jāpārstāv cilvēkiem, kas jūtas piederīgi šai valstij. Znaroks ar savu rīcību (atteikšanās no pilsonības, valsts valoda ignorēšana) ir parādījis, ka viņam valsts ir pilnīgi pie pakaļas.

Vai es to nosodu? Jā! Ja kādam ir cits viedoklis - jūsu tiesības.

  -2 [+] [-]

, 2008-04-23 11:15, pirms 16 gadiem
kaskulis rakstīja: Vinam tas bija japarmet LHF, kad nau noalgojushu tulku nevis vinai.


A ko viņš pārmet? Viņš tikai paprasa (palūdz?), lai runā valodā, kuru viņš saprot. Pie tam! Varbūt viņš bija domājis vācu valodu.

  -2 [+] [-]

, 2008-04-23 11:16, pirms 16 gadiem
noslēpumainais rakstīja: Par basketbolistiem piekrītu, tāpat arī par tiem dižajiem futbolistiem, par kuriem lielu daļu neviens vairs nav dzirdējis.

Bet es vienalga palieku pie fakta konstatējuma - tāpēc jau tā ir nacionālā izlase, ka to jāpārstāv cilvēkiem, kas jūtas piederīgi šai valstij. Znaroks ar savu rīcību (atteikšanās no pilsonības, valsts valoda ignorēšana) ir parādījis, ka viņam valsts ir pilnīgi pie pakaļas.

Vai es to nosodu? Jā! Ja kādam ir cits viedoklis - jūsu tiesības.


Toties, kā jau teicu, viņš Latvijas vlasts labā ir izdarījis krietni vairāk nekā dažs labs superpatriots ar prievīti ap kaklu un uz krekla apkakles piespraustu auseklīti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-04-23 11:18, pirms 16 gadiem
kaskulis rakstīja: neebiji ieverojis, kad viniem bija tulki uz preses konferenci lidzaam? Un tie laiki kad himnas laika visi bija memi ka zivs ar beigushies paldies dievam, tikai futbola vel paris palikusi...


nu bet vai tad Znaroks ir vainīgs, ka Lipmana kungs taupot naudiņu nealgo tulku... vai Znarokam no savas algas jaaalgo tulks?

  -2 [+] [-]

, 2008-04-23 11:19, pirms 16 gadiem
kaskulis rakstīja: Znoroks tadu vardu ka palukt, lukt nezin!!!


A tu jau būsi tas Znaroka pazinējs, kurš zina ko Oļegs zin un ko nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-04-23 11:20, pirms 16 gadiem
A.S.Puškins rakstīja: Toties, kā jau teicu, viņš Latvijas vlasts labā ir izdarījis krietni vairāk nekā dažs labs superpatriots ar prievīti ap kaklu un uz krekla apkakles piespraustu auseklīti.

Nu nezinu, vai man to vajag par tādu cenu. Personīgi es nebūtu priecīgs, ja Latvijas izlasi piemēram hokejā pārstāvētu 20 naturalizēti kanādieši, vai futbola izlasi brazīlieši. Kāda jēga no tā visa? Tad zūd valsts izlases būtības jēga.