Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

U23 izlasei cīņa par pusfinālu, Kanāda un Eiropa sadalīs pirmo vietu grupā

Agris Suveizda

U23 izlasei cīņa par pusfinālu, Kanāda un Eiropa sadalīs pirmo vietu grupā
Mets Dušeins un Raiens O'Railijs
Foto: AP/Scanpix

Kanādas pilsētā Toronto turpināsies Pasaules kausa izcīņa. Plkst. 22:00 pēc Latvijas laika svarīgu cīņu par iekļūšanu pusfinālā aizvadīs Zviedrijas un Ziemeļamerikas U23 izlases, savukārt plkst. 3:00 Kanāda un Eiropa sadalīs pirmo vietu A grupā.

Ziemeļamerikas U23 izlase jau pārbaudes spēlēs piesaistīja daudzu hokeja mīļotāju uzmanību, ar ātru un agresīvu uzbrukuma hokeju divos mačos eiropiešu vārtos saberot 11 ripas (4:0, 7:4). Arī Pasaules kausā talantīgie ziemeļamerikāņi demonstrē ļoti skatāmu un arī ļoti kvalitatīvu spēli, pirmajās divās kārtās izdarot visvairāk metienu (89) un ļaujot pretiniekiem pa saviem vārtiem izdarīt vismazāk metienu (50). Tomēr sešu minūšu vājuma periods pret Krieviju nozīmē lielas izredzes neizkļūt no grupas – pārliecinošai uzvarai pār somiem (4:1) sekoja neveiksme pret krieviem (3:4).

Viss gan joprojām ir pašu ziemeļamerikāņu rokās – pat ja šovakar nāksies zaudēt, tik un tā tiks saglabātas teorētiskas cerības uz otro vietu grupā, bet uzvara pamatlaikā garantēs iekļūšanu pusfinālā. Atgādinām, ka gadījumā, ja beigās vienāds punktu skaits būs divām komandām, tad vērā tiks ņemta savstarpējā spēle – līdz ar to ziemeļamerikāņiem nederēs variants, kad vienāds punktu skaits būs tikai viņiem un krieviem.

Savukārt gadījumā, ja vienāds punktu skaits būs trīs komandām (piemēram, zviedriem, krieviem, ziemeļamerikāņiem pa četriem vai krieviem, ziemeļamerikāņiem un somiem pa diviem punktiem), tad skatīsies nevis savstarpējās, bet gan visas grupas spēles un svarīgākie būs šie kritēriji: 1) uzvaras pamatlaikā un pagarinājumā, neskaitot uzvaras bullīšos, 2) uzvaras pamatlaikā, 3) vārtu starpība, 4) gūto vārtu skaits. Jāpiebilst, ka, tiklīdz pēc kāda no kritērijiem pāri paliek tikai divas komandas, tā nekavējoties spēkā stājas savstarpējā spēle.

Tā gan ir tikai teorija, jo šovakar ziemeļamerikāņus gaida grūts uzdevums. Pirmkārt, B grupas labākajam uzbrukuma pretī stāsies, iespējams, visa turnīra labākā aizsardzība. Zviedri pirmajos divos mačos ielaiduši tikai vienus vārtus, tiesa gan, arī paši pārāk daudz nav guvuši - tikai četrus, vispirms ar 2:1 uzvarot krievus un tad ar 2:0 pārspējot somus. Kamēr Ziemeļamerikas U23 izlasē diviem hokejistiem ir pa trim punktiem – Raienam Ņūdžentam-Hopkinsam (1+2) un Koltonam Paraiko (0+3) -, zviedriem vienīgais ar vismaz diviem punktiem ir Henriks Sedīns (0+2).

Un, otrkārt, ziemeļamerikāņu aizsardzībā var tikt iecirsti vairāki robi. Turnīrs priekšlaicīgi ir noslēdzies Āronam Ekbladam, kurš pirmajā spēlē guva savainojumu pēc Leo Komarova spēka paņēmiena. Ļoti iespējams, īkšķa savainojuma dēļ šovakar nevarēs spēlēt pamatvārtsargs Mets Marejs, kurš pret krieviem, ielaidis četrus vārtus, gan tika nomainīts. Ja Marejs nebūs gatavs spēlēt, tad viņu aizstās Džons Gibsons. Un treniņu agri pameta vēl viens aizsargs Raiens Marejs. Treneri gan sacīja, ka tā bija tikai piesardzība un ka pret zviedriem viņš spēlēs. Taču, ja tomēr nevarēs, tad ziemeļamerikāņiem nāksies iztikt tikai ar pieciem aizsargiem, jo jaunu pieteikt reglaments ļauj tikai tad, kad veseli ir mazāk nekā 18 laukuma spēlētāji.

Kamēr B apakšgrupā vakantas vēl ir abas ceļazīmes uz pusfinālu, A apakšgrupā abas spēcīgākās izlases jau ir skaidras. Atlicis tikai noskaidrot pirmo vietu grupā, un to šonakt aci pret aci darīs Kanāda un Eiropa. Kanādieši ar desmit vārtiem ir rezultatīvākie pirmajās divās kārtās un pagaidām apliecina galveno favorītu statusu, savukārt eiropiešu, nevis amerikāņu izkļūšanu var saukt par līdz šim lielāko pārsteigumu. Ļoti platu soli pretī otrajai vietai eiropieši spēra jau pirmajā kārtā, ASV apspēlējot ar 3:0. Rezultatīvāko spēlētāju astotniekā ir pieci kanādieši, savukārt Eiropas izlasē ar vārtiem un divām piespēlēm izceļas norvēģis Matss Cukarello-Osens. Kopā ar kanādiešiem Metu Dušeinu (2+1) un Patrisu Beržeronu (2+0) starp trim spēlētājiem, kuri guvuši vismaz divus vārtus, ir arī vācietis Leons Draizaitls (2+0), kurš nesen olimpiskajā kvalifikācijā Rīgā tika pie pieciem (2+3) punktiem.

A grupa

V.IzlaseSUZPZVārtiP
1.Kanāda220010:24
2.Eiropa22006:24
3.Čehija20112:91
4.ASV20022:70

B grupa

V.IzlaseSUZPZVārtiP
1.Zviedrija22004:14
2.Krievija21015:52
3.ZA U2321017:52
4.Somija20021:60

Izmantotie resursi:
https://www.wch2016.com/news/team-n...

  -1 [+] [-]

, 2016-09-21 12:58, pirms 9 gadiem
Par studentiem! Krievi ir pelnījuši braukt mājās! Lai tas tā arī notiek!

  +4 [+] [-]

, 2016-09-21 13:02, pirms 9 gadiem
Domājams, ka zviedri šovakar sitīsies, lai nav uzreiz ar Kanādu jāmauc!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-09-21 13:30, pirms 9 gadiem
Interesanti, kā divas komandas var "sadalīt" pirmo vietu?...

  +2 [+] [-]

, 2016-09-21 13:43, pirms 9 gadiem
Ceru,ka jaunie ZA spēlētāji uzraus sviedrus, un spēlēs PK 1/2. finālā. Ļoti man už patīk viņu rādītais sniegums.
Eiropas un Kanādas spēlei vairāk būs tāds sevis parādīšanas raksturs, jo šai grupā viss ir skaidrs. Abas komandas iet tālāk. Eiropai iespējams pat ir izdevīgāk palikt otrajiem, lai pie slikta scenārija 1/2. finālā neuzrautos uz RU.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-21 13:54, pirms 9 gadiem
Uzvara ZA23 vēl neko negarantēs, autor!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-09-21 14:33, pirms 9 gadiem
Suveizda!! Beidz rakstīt muļķības , pavadi kaut 5 minūtes pie tabulas . Uzvara pagarinājumā , piemēram , ZA neko negarantē , jo SWE 5 punkti , bet ZA tikai 4. Autoram vienalga , ka tik ātrāk ko uzdricelēt .

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 14:33, pirms 9 gadiem
portal_Kolhozs rakstīja: Pirms tu mani sauc par lohu, vismaz komantus pareizi saliec.
Pirms māci citus, iemācies pareizi uzrakstīt vārdu komats, nevis komants.

     [+] [-]

, 2016-09-21 16:26, pirms 9 gadiem
Lieku uz to, ka ZA šo spēli uzvarēs un kā pirmie izies no grupas.
Otrā vieta daudz kur atkarīga no somu motivācijas. Tikt tālāk viņi praktiski nevar, bet vai nu soms jāmāca krievam iekost

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 16:30, pirms 9 gadiem
Tieši tā, uzvara papildlaikā neko negarantē, jo, ja Krievi uzvarēs Somus, vienāds punktu skaits būs U23 un Krieviem. Tad vērtēs savstarpējo spēli.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 16:43, pirms 9 gadiem
agrism rakstīja: Tieši tā, uzvara papildlaikā neko negarantē, jo, ja Krievi uzvarēs Somus, vienāds punktu skaits būs U23 un Krieviem. Tad vērtēs savstarpējo spēli.
Taisnība, tikai pamatlaikā. Paldies.

     [+] [-]

, 2016-09-21 17:01, pirms 9 gadiem
Ziemeļamerikāņi uzvar un Krievi netiek

     [+] [-]

, 2016-09-21 17:06, pirms 9 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Taisnība, tikai pamatlaikā. Paldies.
Arī tikai pamatlaikā neko negarantē, jo tie paši 4 punkti 3 komandām vien būs, ja krievi arī vinnē pamatlaikā. Tad visu izšķirs vārtu skaitīšana.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 17:11, pirms 9 gadiem
agrism rakstīja: Tieši tā, uzvara papildlaikā neko negarantē, jo, ja Krievi uzvarēs Somus, vienāds punktu skaits būs U23 un Krieviem. Tad vērtēs savstarpējo spēli.
Kas nozīmē, ka tālāk iet krievi. Cerības nevis garantijas ir tikai uz pamatlaika uzvaru. Tad būs jāskaita goli. Protams, ja krievi uzvelk somus. Ko viņi, cerams, nevarēs.

     [+] [-]

, 2016-09-21 17:23, pirms 9 gadiem
interesants video: https://www.fenikssfun.com/video/ho...

WCH'16 spēlēs tiesneši izmanto GoPro RefCam. Un visi par to ir sajūsmā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-09-21 18:12, pirms 9 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Fināls jau zināms, Krievija pret Kanādu! Manuprāt šīs planētas divas spēcīgākās izlases.
Tas jau 1/2 tiksies, ja tiksies. Un tur būs Oļegam smaga sagrāve.

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:02, pirms 9 gadiem
Youtube linku lūdzu!

  +5 [+] [-]

, 2016-09-21 22:04, pirms 9 gadiem

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:09, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=6GNioUxRk9c
Kā jau ierasts - Paldies!

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 22:10, pirms 9 gadiem
Interesanti, ka team north america par godu spēlē gan Asv, gan Kanādas himnu. Kāpēc eiropiešiem nespēlē visu to valstu himnas, kur kaut viens pārstāvis?

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 22:11, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Kā jau ierasts - Paldies!
Ņem pa labu.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 22:12, pirms 9 gadiem
Ja jaunuļu komandai spēlē gan usa, gan can himnas, tad Eiropas izlasei ar vajadzēja visas himnas pēc kārtas spēlēt vai vismaz popūriju uztaisīt

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 22:12, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Interesanti, ka team north america par godu spēlē gan Asv, gan Kanādas himnu. Kāpēc eiropiešiem nespēlē visu to valstu himnas, kur kaut viens pārstāvis?
Paspēji pirms manis

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:13, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Paspēji pirms manis
Jā, normāls koncerts pirms spēles sanāktu.

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:13, pirms 9 gadiem

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:14, pirms 9 gadiem
Lundkvistu atver jau pirmajā pusminūtē...

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:15, pirms 9 gadiem
Jaunie kaa dzineejsunji izlidoja laukaa un nolika momentaa zviedrus uz laapstinjaam nokdaunaa !

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:16, pirms 9 gadiem
Ak, Dievs, kas par sākumu. Gandrīz 2:0 jau pirmajā minūtē.

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:16, pirms 9 gadiem
Zviedri, klausoties mūziku pirms spēles, aizmirsa, ka hokejs ar jāspēlē šodien būs..

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:16, pirms 9 gadiem
rape

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:16, pirms 9 gadiem

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:16, pirms 9 gadiem
Bullis jaunuļiem vēl ja būtu iekšā, tad jau būtu švediem auts...bet uzreiz ielido 2- 0...kas notiek ar zviedriem?

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 22:16, pirms 9 gadiem
JA būtu bullīti vēl realizējuši tad varētu teitk ka spēle jau izšķirta pirmajā ,imūtē !
BET GOLSSSSSSSSSSSSSSS

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 22:17, pirms 9 gadiem
Divi nullēēē!!! 2:0

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 22:17, pirms 9 gadiem
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssss
Kā spēlē jaunie ZA. Uhhhhhh

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 22:17, pirms 9 gadiem
WOW!

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 22:17, pirms 9 gadiem
Skaistuļi!

Ja pavilks vārtsargi spēlētāju līmeni, mierīgi ar Kanādu cīnīsies. Tāds talants un gribasspēks nav redzēts līdz šim!

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 22:18, pirms 9 gadiem
Mjā, ko tādu laikam neviens nevarēja iedomāties..

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 22:18, pirms 9 gadiem
Zviedri pagaidām ir dezorganizeti telpā un laikā pēc tādiem starta štoperiem...

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:18, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Zviedri, klausoties mūziku pirms spēles, aizmirsa, ka hokejs ar jāspēlē šodien būs..
Tu caur Smart skaties?

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:19, pirms 9 gadiem
Ja spēle beigtos ar 2:0 U-23 labā, tad krieviem būtu vnk jāuzvar somi, lai zviedriem turnīrs beigtos pēc grupu turnīra.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 22:20, pirms 9 gadiem
Zaljie gurkji paarak respekteeja krievus un mieriigaak saaka ... Ja būt pret krieviem šādi pat lekuši virsū undušījusi - tad gan jau krieveļi arī būtu nolikti uz lāpstiņām

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:21, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Tu caur Smart skaties?
Caur youtube appu. Planšete savienota ar tv- links iet uz planšeti, bet bilde pa TV.

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:22, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Mjā, ko tādu laikam neviens nevarēja iedomāties..
Kādā ziņā? Tu iedomājies, ka tūliņ-tūliņ NHL superzvaigznes nespēs sastādīt konkurenci?

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:22, pirms 9 gadiem
rausiic52 rakstīja: Zaljie gurkji paarak respekteeja krievus un mieriigaak saaka ... Ja būt pret krieviem šādi pat lekuši virsū undušījusi - tad gan jau krieveļi arī būtu nolikti uz lāpstiņām

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:22, pirms 9 gadiem
Gan jau zviedri ieies ritmā. Pagaidām tāds nokdauns. Krievi ar uz pirmās trešdaļas beigām tik aprada ar ZA piedāvāto hokeju.

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:23, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Skaistuļi!

Ja pavilks vārtsargi spēlētāju līmeni, mierīgi ar Kanādu cīnīsies. Tāds talants un gribasspēks nav redzēts līdz šim!
Kāpēc tu domā, ka vārtsargi var nepavilkt spēlētāju līmeni? Murray izcēla Stenlija kausu, kopā ar PIT.

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:23, pirms 9 gadiem
Viens šorīt apgalvoja ka zviedri nevar zaudēt jo viņiem ir ļoti laba aizsardzība bet paiet 100 sekundes no spēles sākuma un jau 2-0.
Sports ir sports un viss kas var notikt. Īpaši jau vienā spēlē.

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:23, pirms 9 gadiem
Spēle vēl ir tikai sākusies. Jūs domājiet, ka U23 sagraus zviedrus?

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:24, pirms 9 gadiem
rausiic52 rakstīja: Zaljie gurkji paarak respekteeja krievus un mieriigaak saaka ... Ja būt pret krieviem šādi pat lekuši virsū undušījusi - tad gan jau krieveļi arī būtu nolikti uz lāpstiņām
Spēle gan ir ilgāka par 5min. Protams, ja zviedri nesavaksies, tad neko, bet būt iedzinejos ar 2 vārtiem labāk ir būt spēles sākumā nevis beigās.

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:24, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Caur youtube appu. Planšete savienota ar tv- links iet uz planšeti, bet bilde pa TV.
Vakar sava Smart Tv uzgāju uz Youtubes aplikāciju, meklētājā ievadīju Hockey world cup 2016 online un man izmeta spēles, roļikus u.t.t., ka arī esošās spēles tiešraidi. šodien ne vella tiešraidi man tur nepiedāvā un nezinu ko ierakstīt, lai var uz Tv skatīties

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:24, pirms 9 gadiem
Kaut nu somi paņemtu krievus un krievi paliktu pēdējie grupā

  -1 [+] [-]

, 2016-09-21 22:25, pirms 9 gadiem
Iedomīgie Krievi skatoties šo u23 spēli iekšēji apzinās, ka tuvākajos 10 gados lielākos turnīros izlašu līmenī nekas šiem nespīd globāli.

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:25, pirms 9 gadiem
Amizanti, ka U23 tiešām rāda labāku hokeju, nekā rūdītā USA izlase. Un tagad vairs nav skaidrs, vai studenti PČ USA izlasē ir enkurs vai tomēr reaktīvais dzinējs

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 22:25, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Viens šorīt apgalvoja ka zviedri nevar zaudēt jo viņiem ir ļoti laba aizsardzība bet paiet 100 sekundes no spēles sākuma un jau 2-0.
Sports ir sports un viss kas var notikt. Īpaši jau vienā spēlē.
Viņiem ir laba aizsardziiba pret to kurus vinji pazist un kur jau paziistgamas sheemas ! Liidz ko tadi talantiigi gurkji paraadas kas lido pa laukumu un ir talantiigi un ir gandriiz 2x aartraki par zviedriem un atnjem paarkjer visur un piespeele rta ak zviedri nevar izsekot - tad tur vistalantiigaak aizsardziiba peekshnji sabruuk ka akarshu naminjsh !

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:25, pirms 9 gadiem
vaseldžefs rakstīja: Kaut nu somi paņemtu krievus un krievi paliktu pēdējie grupā
Tieši to pašu tikko iedomājos. Bet nu nez.

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:26, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Kādā ziņā? Tu iedomājies, ka tūliņ-tūliņ NHL superzvaigznes nespēs sastādīt konkurenci?
Tu gaidīji, ka pēc nospēlētām 2min būs 2-0 un mierīgi varēja būt arī 3-0? Nestāsti nu pasakas.

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:28, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Vakar sava Smart Tv uzgāju uz Youtubes aplikāciju, meklētājā ievadīju Hockey world cup 2016 online un man izmeta spēles, roļikus u.t.t., ka arī esošās spēles tiešraidi. šodien ne vella tiešraidi man tur nepiedāvā un nezinu ko ierakstīt, lai var uz Tv skatīties
Publiskā meklētājā reti kad parādās, jo tas piesaista lieku uzmanību un tiek banoti konti. Parasti ir slēpti. Vari mēģināt autorizēties smart app ar savu kontu, ieiet manis iepostofajā linkā no kompja un tad caur smart app history sadaļā vajadzētu būt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-09-21 22:28, pirms 9 gadiem
Vartsarga kljuuda !

  -1 [+] [-]

, 2016-09-21 22:28, pirms 9 gadiem
2:1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:29, pirms 9 gadiem
rausiic52 rakstīja: Vartsarga kljuuda !
Tā jau var saukt visus golus

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:29, pirms 9 gadiem
Izcils metiens.

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:30, pirms 9 gadiem
Nu re. Vienus jau atguva. Vārtsargs ar nāca talkā.

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:30, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Mjā, ko tādu laikam neviens nevarēja iedomāties..
Ja nu vienīgi pirms turnīra.
Bet redzot, cik bezcerīgi pret viņiem bija somi, kā viņi vazāja krievus - kāpēc ne.

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:31, pirms 9 gadiem
Visnozheelojamaksi unstulbakais kas iespeejams - ka zaljie gurkji domine evisu spelei un ir labaaki bet deelj Gibsona, kas ielaizh kadus 2-3 njemamus vartus tie zaude punktu vai vispar speeli ! :O Tas noziimee ka taa ir pilniiba trenera vaina ka neturpinaja uztuceeties Murejam, tik deelj vienas speels epizodes ar krieveljiem un vinja vietaa shodiuen iebaaza Gibsonu ...

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 22:31, pirms 9 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Pretīgie mazgadīgie pīļknābji dabūs pa muti no rižikiem šovakar. Pārāk daudz sprēgā šmurguļi. Pēc spēles zviedri noslānīs ar siksnu tur dažus šmurguļus.
Neesi kaut ko salietojies?

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:31, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Vakar sava Smart Tv uzgāju uz Youtubes aplikāciju, meklētājā ievadīju Hockey world cup 2016 online un man izmeta spēles, roļikus u.t.t., ka arī esošās spēles tiešraidi. šodien ne vella tiešraidi man tur nepiedāvā un nezinu ko ierakstīt, lai var uz Tv skatīties
Tur sākumā jāsavieno tv youtube ar androida youtube un tad skatoties youtubi androida tiks piedāvāta iespēja savienoties ar tv. Tad uz paša tv nekas nebūs jādara. Bet kā es to izdarīju, vairs neatceros, tik atceros, ka bišk čakaris bija.. Tu paskaties kkādus vecos pm, man nez kāpēc liekas, ka kādreiz tev esmu skaidrojusi, kā to var izdarīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 22:33, pirms 9 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Tā jau var saukt visus golus
Pilniigas muljkjiibas ! Lundkviskts nebija vainiigs ne pie vieniem jo atsita ripu vienmer tur kur biaj saveejie, bet tie nenovakteeja savaa viiddu kad amiishu zaljie gurkjiieskreejushi un fiksi uzmet ta aka shie tik paliek briinoties un Lundkvists kjeksee lauka no kastes ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:34, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Tu gaidīji, ka pēc nospēlētām 2min būs 2-0 un mierīgi varēja būt arī 3-0? Nestāsti nu pasakas.
Nekā negaidīta tur nav. Kas neiekrita iepriekšējās spēles pēdējās 5 minūtēs, tas iekrita tagad. Nav jau Dinamo, kuri konstanti spēj izveidot 3 momentus un iemest 1 golu pa spēli. Agrāk vai vēlāk kritīs. Šoreiz vēlāk iekrita.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:35, pirms 9 gadiem
Izskatās, ka studenti vairs netiek ārā no zonas.

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:36, pirms 9 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Interesanti kāpēc? Vai tad viņi nav šmurguļi, maksimālais tur kādam 23 gadiņi, tas taču vēl savā veidā bērna vecums. Par vīrieti nobriezt pēc 25.gada vecuma.
Te mees vertejam hokeja prasmes, talantu un meistariibu un raksturu, un ja kads 18-gadiigais panjem priekshaa 90% no 23-39gadiigajiem , tad vinjsh ir malacius liels un nekaadi ne šmurgulis !

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:36, pirms 9 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Izskatās, ka studenti vairs netiek ārā no zonas.
Interesanti, vai Bērziņš ar swordmenu arī to gaidīja

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:37, pirms 9 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Interesanti kāpēc? Vai tad viņi nav šmurguļi, maksimālais tur kādam 23 gadiņi, tas taču vēl savā veidā bērna vecums. Par vīrieti nobriezt pēc 25.gada vecuma.
Jā, nav viņi pieaugušie. Bet nu kaut kā truli viņus baigi saukāt.
Jauni, ļoti talantīgi čaļi, kuriem daudz netrūka, lai izlīdzinātu rezultātu pret taviem krieviem.

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:37, pirms 9 gadiem
And the crowd goes wild...līdz PK beigām laikam no galvas zināšu visas reklāmas

  -1 [+] [-]

, 2016-09-21 22:38, pirms 9 gadiem
Da ko Jūs to Mareju ceļat debesīs. Nu, izcīnīja titulu, bet viņa nopelns tur mazs. Tur jebkurš NHL spēlēt cienīgs vārtsargs to Stenliju būtu cēlis virs galvas - Pitsburgas spēlētāju kopums bija pārāk labs aizsardzībā, lai kāds spētu kaut iekunkstēties pretī.

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:39, pirms 9 gadiem
Makdeividam vēl mute netīra.

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:39, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Interesanti, vai Bērziņš ar swordmenu arī to gaidīja
nē, gaidīju 30:0 sīko labā, kur ta nu tādu domu pieļaut, ka nīkulīgie zviedri arī var uzbrukt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:41, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Interesanti, vai Bērziņš ar swordmenu arī to gaidīja
Tā arī pasaki, ka neesi redzējusi U23 spēles līdz šim. Abās iepriekšējās pretiniekus vazāja visas spēles garumā ka prieks skatīties! Kāds pamats bija domāt, ka pret svensoniem būs citādāk?
Vēl šorīt vai vakarvakar rakstīju, ka šie mierīgi būtu pretendenti uz zeltu, ja būtu labs un uzticams vārtsargs.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 22:41, pirms 9 gadiem
Volx rakstīja: Pagura
Ah tad pagura gan ! She njem vikingi ierij - 3:1 !

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:41, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Da ko Jūs to Mareju ceļat debesīs. Nu, izcīnīja titulu, bet viņa nopelns tur mazs. Tur jebkurš NHL spēlēt cienīgs vārtsargs to Stenliju būtu cēlis virs galvas - Pitsburgas spēlētāju kopums bija pārāk labs aizsardzībā, lai kāds spētu kaut iekunkstēties pretī.
Pietam Marejs sabruka pret krieviem un šodien vispār nemaz nespēlē. It kā savainojums.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 22:42, pirms 9 gadiem
Karalis ar glābšanu pagaidām ar pārāk neaizraujas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:42, pirms 9 gadiem
Gudro iemet. 3-1

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:42, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Karalis ar glābšanu pagaidām ar pārāk neaizraujas.

  +2 [+] [-]

, 2016-09-21 22:43, pirms 9 gadiem
Zviedri ļauj puikiem skriet un spēlēt "skrien un met" hokeju. Līdz šim citi ko tādu ļāva tikai pārbaudes spēlēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 22:44, pirms 9 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Sīkajiem veicas, ko lai saka.
Jaa vissi goli pēc savas veiklības un ātruma samesti un nekādi mēsliņi ar atleciniem un nevieksīgām nejaušam ripu trajektoriju maiņām - to laikam patiesi sauc par baigo "VEIKSMI"!

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:44, pirms 9 gadiem
Banss kaut kur pazuda...nebūs jau izārdījis savu TV, lai piekurbulētu to Youtubi?

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:45, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Karalis ar glābšanu pagaidām ar pārāk neaizraujas.
Karalis ir PLIKS un VECS un SAGRABEJIS, kuram smiltinjas jau birst pa attiecīgo vietu !

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:46, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Banss kaut kur pazuda...nebūs jau izārdījis savu TV, lai piekurbulētu to Youtubi?
Banss atrāvās BANu uz YOUTUUBI !

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:46, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Tā arī pasaki, ka neesi redzējusi U23 spēles līdz šim. Abās iepriekšējās pretiniekus vazāja visas spēles garumā ka prieks skatīties! Kāds pamats bija domāt, ka pret svensoniem būs citādāk?
Vēl šorīt vai vakarvakar rakstīju, ka šie mierīgi būtu pretendenti uz zeltu, ja būtu labs un uzticams vārtsargs.
Tak ne jau par to, ka viņi nevar uzvarēt, es runāju, bet par to, ka tik ātri sabirs vārti. Diez ko bieži šādā līmenī tas tomēr negadās, bet nu, ja to gaidīji, tad lai tā būtu.

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:47, pirms 9 gadiem
Kad būs Kanādas izlase pret krievu, eiropiešu U-23?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-09-21 22:48, pirms 9 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Pārsteidz Lundkvists, laikam laiks beigt karjeru. Tomēr pārus gadus atpakaļ viņu varēja saukt par leģendāru vārtusargu, tad šājā turnīrā viņš sevi blamē.
Peka Rinne arī nespīd. Praiss Un Bobrovskis izskatās labākie turnīra vārtsargi.

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:48, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Publiskā meklētājā reti kad parādās, jo tas piesaista lieku uzmanību un tiek banoti konti. Parasti ir slēpti. Vari mēģināt autorizēties smart app ar savu kontu, ieiet manis iepostofajā linkā no kompja un tad caur smart app history sadaļā vajadzētu būt.
Vnk aktivizēju arī TV, savu kontu caur "Pierakstīties" un tad vēsture parādījās! Liels paldies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:49, pirms 9 gadiem
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:50, pirms 9 gadiem
Ja šitāds atklātais hoķis turpināsies, tad varam sagaidīt pacmit golus tad beidzot uz beigām varētu arī miegs nenākt

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:50, pirms 9 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Ir jau bijis, U20. Kur kļavinieki ne reizi vien dabūjuši pa muti!
Kas ir bijis? Jautāju par pieaugušo Kanādas izlasi pret Eiropas un krievu U-23

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:50, pirms 9 gadiem
Zviedri cīnas

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:50, pirms 9 gadiem
Vispār nav godīgi, ka te ir kaut kādas ZA U23. Tad kur ir Eiropas U23 ar ZEMGUS GIRGENSOOOOOOOOOOOONS? Kur citu valstu U23? Huļi večiem te jāskolo ZA studenti?

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:51, pirms 9 gadiem
Abrrags rakstīja: Vispār nav godīgi, ka te ir kaut kādas ZA U23. Tad kur ir Eiropas U23 ar ZEMGUS GIRGENSOOOOOOOOOOOONS? Kur citu valstu U23? Huļi večiem te jāskolo ZA studenti?
Kursh te kuru SKOLO - tas vēl ir liels jautājums !

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:51, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Banss kaut kur pazuda...nebūs jau izārdījis savu TV, lai piekurbulētu to Youtubi?
Es tā lēniņām, skatījos kompī un paralēli centos savienoties

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:51, pirms 9 gadiem
Varētu jaunie ZA varētu papildlaikā vinnēt zviedrus, tas būtu vislabāk

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:51, pirms 9 gadiem
Jau tagad var redzēt, ka 100m studenti uzvarēja, bet sprintā studenti zaudēs.

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:51, pirms 9 gadiem
Pirmais periods vēl nav beidzies, bet metienu attiecība 15-15.

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:51, pirms 9 gadiem
portal_Kolhozs rakstīja: Cerams, ka Ziemeļamerika savāks 2 punktus, lai vatņikiem būtu pēc iespējas mazākas šances tikt tālāk
A kā tur vispār ir, pieņemot, ka ZA uzvelk pamatlaikā Swe un Rus pamatlaikā paņem Fin. Rus Za Swe pa 4 punkti. Ko tur tālāk zkatās? Savstarpējās? Tur visem 1:1. Kas tālāk? Goli?

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:52, pirms 9 gadiem
rausiic52 rakstīja: Kursh te kuru SKOLO - tas vēl ir liels jautājums !
Nu, es nebrīnos, ka tas keponiem ir jautājums.

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:52, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Vnk aktivizēju arī TV, savu kontu caur "Pierakstīties" un tad vēsture parādījās! Liels paldies
Ņem par labu

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 22:53, pirms 9 gadiem
Abrrags rakstīja: Vispār nav godīgi, ka te ir kaut kādas ZA U23. Tad kur ir Eiropas U23 ar ZEMGUS GIRGENSOOOOOOOOOOOONS? Kur citu valstu U23? Huļi večiem te jāskolo ZA studenti?
Abrag kopš kuriem laikiem tu tik stulbs paliki ?!

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:54, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: A kā tur vispār ir, pieņemot, ka ZA uzvelk pamatlaikā Swe un Rus pamatlaikā paņem Fin. Rus Za Swe pa 4 punkti. Ko tur tālāk zkatās? Savstarpējās? Tur visem 1:1. Kas tālāk? Goli?
Izlasi šo rakstu uzmanīgāk, tur ir pieminēts

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:54, pirms 9 gadiem
phKRIIII rakstīja: Abrag kopš kuriem laikiem tu tik stulbs paliki ?!
Tas taču Abraga feiks Īstajam Abragam nikā ir tikai viens r burts, bet šim 2.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:55, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tas taču Abraga feiks Īstajam Abragam nikā ir tikai viens r burts, bet šim 2.
jsn

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:55, pirms 9 gadiem
phKRIIII rakstīja: Abrag kopš kuriem laikiem tu tik stulbs paliki ?!
Kopš tā laika, kad nikā parādījās otrs "r" varbūt?

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:55, pirms 9 gadiem
phKRIIII rakstīja: Abrag kopš kuriem laikiem tu tik stulbs paliki ?!
Apnika būt rusofobam, bet jums vēl izskatās jāpaaugās.

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:56, pirms 9 gadiem
Te tev bija studenti,kā viņus te centās dažs labs pasniegt.

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:57, pirms 9 gadiem
Traks pirmais periods. Zviedri varēja jau būt vadībā 3:0.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 22:57, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Te tev bija studenti,kā viņus te centās dažs labs pasniegt.
Biju varen skeptisks, nav problēmu to atzīt.

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:58, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Izlasi šo rakstu uzmanīgāk, tur ir pieminēts
Jā, tiešām. Nu izskatās, ka rus fin spēlē pēc katra gola varētu mainīties komandu likteņi

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:58, pirms 9 gadiem
Starp citu, kads nezin, kur tieši var nopirkt Grabovska grāmatu? Un cik maksā?

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:58, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: Kopš tā laika, kad nikā parādījās otrs "r" varbūt?
Nē,kopš niks sākās ar lielo ''A''.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:01, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Biju varen skeptisks, nav problēmu to atzīt.
Es jau arī domāju ka viņus visi nomizos.Bet redz ka tas līmenis dikti neatšķiras.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:01, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Starp citu, kads nezin, kur tieši var nopirkt Grabovska grāmatu? Un cik maksā?
Tik grūti?

Hokeja elpas skartie

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:04, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Te tev bija studenti,kā viņus te centās dažs labs pasniegt.
Nu tas tik parāda to konkurenci un izvēles dziļumu. Un neskaitāmas reizes labāk nekā kkāda tsiksim Slovākija mēģinātu kārpīties šajā līmenī.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:04, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Tik grūti?

http://www.janisroze.lv/lv/gramatas/sadzive-izklaide-valasprieki/sports/hokeja-elpas-skartie.html
Laikam bija gan.
Paldies!

  +4 [+] [-]

, 2016-09-21 23:04, pirms 9 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Uz papīra zviedriem būtu jābūt priekšā 10:0 pēc pirmās trešdaļas, bet laikam tomēr jaunība dara savu, arī vecums nenāk viens. Zviedrija mazliet novecojusi izlase.
Šim galdiņam lūdzu vairs neliet

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:06, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Es jau arī domāju ka viņus visi nomizos.Bet redz ka tas līmenis dikti neatšķiras.
Neatšķiras, vai ir priekšā? Tie U-23 izskatās ka nevis atpaliek, bet ir priekšā visiem šajā grupā, krievus ieskaitot (lai arī rezultāts uz tablo 3:4).

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:09, pirms 9 gadiem
ķēmu ķērājs rakstīja: Neatšķiras, vai ir priekšā? Tie U-23 izskatās ka nevis atpaliek, bet ir priekšā visiem šajā grupā, krievus ieskaitot (lai arī rezultāts uz tablo 3:4).
Nu nevajag jau arī pārspīlēt. + Jāņem vērā,ka viņi priekš visiem pretiniekiem ir melnais zirdziņš. Lai cik ellīgs nebūtu tas jaunatnes spars,pieredze tā vai tā ņem virsroku - vairākumos gadījumu.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:09, pirms 9 gadiem
Nezinu, vai skatīties tālāk vai iet ķert pokemonus.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 23:10, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu tas tik parāda to konkurenci un izvēles dziļumu. Un neskaitāmas reizes labāk nekā kkāda tsiksim Slovākija mēģinātu kārpīties šajā līmenī.
To pašu var teikt par Eiropas izlasi. Jau tagad var teikt, ka turnīrs ir izdevies labāks nekā daudzi domāja.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:12, pirms 9 gadiem
phKRIIIII rakstīja: Nezinu, vai skatīties tālāk vai iet ķert pokemonus.
apsveicu

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:13, pirms 9 gadiem
phKRIIIII rakstīja: Nezinu, vai skatīties tālāk vai iet ķert pokemonus.
skatiities un kert pokemonus

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:13, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: To pašu var teikt par Eiropas izlasi. Jau tagad var teikt, ka turnīrs ir izdevies labāks nekā daudzi domāja.
Jā tik atrodamiez neīztajā laika zonā, lai pilnībā izbaudītu šo turnīru.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:15, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu nevajag jau arī pārspīlēt. + Jāņem vērā,ka viņi priekš visiem pretiniekiem ir melnais zirdziņš.
Kur tad es pārspīlēju, somi vispār nebija pretinieki, pret krieviem liels pārsvars spēlē, pret zviedriem par agru spriest bet arī izskatās pagaidām labāk. Vai tad nevar teikt ka ir priekšā? Šādos sastāvos komandas nespēlē arī tik bieži lai arī pārējās komandas tik labi viens otru pazītu.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:17, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Jā tik atrodamiez neīztajā laika zonā, lai pilnībā izbaudītu šo turnīru.
Šādās reizēs vēlos kaut pasaule tomēr būtu plakana

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:18, pirms 9 gadiem
ķēmu ķērājs rakstīja: Kur tad es pārspīlēju, somi vispār nebija pretinieki, pret krieviem liels pārsvars spēlē, pret zviedriem par agru spriest bet arī izskatās pagaidām labāk. Vai tad nevar teikt ka ir priekšā? Šādos sastāvos komandas nespēlē arī tik bieži lai arī pārējās komandas tik labi viens otru pazītu.
Spēlē,vai nespēlē,bet tas spēles stils + - nemainās,mainoties sastāvam.
Kurā katrā gadījumā es tev nepiekrītu.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:21, pirms 9 gadiem
Lundkvists tā kā Bobrovskis noķēra
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 23:22, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Spēlē,vai nespēlē,bet tas spēles stils + - nemainās,mainoties sastāvam.
Kurā katrā gadījumā es tev nepiekrītu.
Tas ka somi nebija pretinieki un par krieviem izskatījās stipri labāk, kas tur ko nepiekrist ja tā bija.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:24, pirms 9 gadiem
ķēmu ķērājs rakstīja: Tas ka somi nebija pretinieki un par krieviem izskatījās stipri labāk, kas tur ko nepiekrist ja tā bija.
Hokejā par izskatīšanos uzvaras nepiešķir.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:27, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Hokejā par izskatīšanos uzvaras nepiešķir.
Vienā spēlē jā, bet tu jau par līmeni runāji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 23:31, pirms 9 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Šausmīgi nepatīk amerikāņi un kanādieši, reti riebīgas un pretīgas nācijas. Iedomīgas un riebīgas tautas!
cik gadus katrā no valstīm esi dzīvojis ?!

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:31, pirms 9 gadiem
ķēmu ķērājs rakstīja: Vienā spēlē jā, bet tu jau par līmeni runāji.
Jā tieši par līmeni. Un tas līmeņa trūkums liedza tiem apspēlēt krievus.
Gribēja vētraini paspēlēt ar krieviem uzbrukuma hokeju,kā uzreiz ierija četras ripas. Bet nu spēja pārorientēties un gandrīz spēli izvilka.

Ar Zviedriem tiem izdevās vētrains sākums,bet izskatās ka zviedri tieši uz līmeņa spēli plānveidīgi izlīdzinās un paņems. Būšu izbrīnīts,ja U 23 izturēs.

Runājot par Suomi,tad man izskaidrojuma nav,kas ar tiem notika šajā turnīrā.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:32, pirms 9 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Šausmīgi nepatīk amerikāņi un kanādieši, reti riebīgas un pretīgas nācijas. Iedomīgas un riebīgas tautas!
Kam gan viņi patīk. Kanāda gan hokejā malacis.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:33, pirms 9 gadiem
Ja trīs komandām būs 4 punkti, kā noteiks, kuras komandas tiek tālāk?

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:34, pirms 9 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ja trīs komandām būs 4 punkti, kā noteiks, kuras komandas tiek tālāk?
A'ki čiki papiriki viens div trīs

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:36, pirms 9 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ja trīs komandām būs 4 punkti, kā noteiks, kuras komandas tiek tālāk?
Rakstā minēts

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 23:36, pirms 9 gadiem
Lundkvists spridzina.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:38, pirms 9 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ja trīs komandām būs 4 punkti, kā noteiks, kuras komandas tiek tālāk?
Three- or Four-Way Tie
(Tie-breakers 1-4 calculated based on ALL games played):
ROW (Total of regulation and OT wins)
Regulation wins (Total of regulation wins only)
Goal Differential (Total Goals For minus total Goals Against in all games played)
Total Goals Scored (Total Goals For in all games played)

Standings | World Cup of Hockey

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:39, pirms 9 gadiem
Karalis atkal pievērsies glābēja darbiem.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:40, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Jā tieši par līmeni. Un tas līmeņa trūkums liedza tiem apspēlēt krievus.
Gribēja vētraini paspēlēt ar krieviem uzbrukuma hokeju,kā uzreiz ierija četras ripas. Bet nu spēja pārorientēties un gandrīz spēli izvilka.

Ar Zviedriem tiem izdevās vētrains sākums,bet izskatās ka zviedri tieši uz līmeņa spēli plānveidīgi izlīdzinās un paņems. Būšu izbrīnīts,ja U 23 izturēs.

Runājot par Suomi,tad man izskaidrojuma nav,kas ar tiem notika šajā turnīrā.
Nu nezin. Es domāju līmenī tur problēmu nebij. Abas komandas viena otru varēja turēt. Diez vai ja nebūtu līmenis viņi varētu krievus nomētāt 46-25, un pēdējā trešdaļā vispār 19-4. Kkur veiksme utt. Kur veiksme novērsās no krieviem pret zviedriem beigās, tur atdeva atpakaļ pret ZA galotnē. Somuem principā ASV scenārijs - sākumā neplānots zaudējums pret melno zirdziņu un tālāk jau smagi...kalendārs viņiem nebija pateicīgs.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:42, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Jā tieši par līmeni. Un tas līmeņa trūkums liedza tiem apspēlēt krievus.
Gribēja vētraini paspēlēt ar krieviem uzbrukuma hokeju,kā uzreiz ierija četras ripas. Bet nu spēja pārorientēties un gandrīz spēli izvilka.

Ar Zviedriem tiem izdevās vētrains sākums,bet izskatās ka zviedri tieši uz līmeņa spēli plānveidīgi izlīdzinās un paņems. Būšu izbrīnīts,ja U 23 izturēs.

Runājot par Suomi,tad man izskaidrojuma nav,kas ar tiem notika šajā turnīrā.
Nu nu tev gan interesants skats uz to Viņi visu spēli pret krieviem spēlēja vētrainu uzbrukuma hokeju, jau no pirmās minūtes bet ripas sakrita tikai vienā brīdi 2.periodā. Ja būtu kā tu saki tad krievi arī neļautu visu trešo trešdaļu dzīvot savā zonā pie 4:3. Un somi izskatījās ok pret zviedriem tā kā somiem nekas nekaiš vienkārši ZA U-23 bija pārāk stipri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:47, pirms 9 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: ASV nodzīvoju 6 gadus.
kapēc?

  +4 [+] [-]

, 2016-09-21 23:48, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Krievus praktiski vienmēr nomētā. Tas tāds viņu stils,kad ir vadībā,mēdz nedaudz palaist grožus. Kad iedzinējos,pievelk.Bet metienu starpība tiem par sliktu šad tad ir pat pret pastarīšiem.
Nu 19-4 trešdaļā vairs īsti nevar nosaukt par "nedaudz palaidām grožus".

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:48, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu nezin. Es domāju līmenī tur problēmu nebij. Abas komandas viena otru varēja turēt. Diez vai ja nebūtu līmenis viņi varētu krievus nomētāt 46-25, un pēdējā trešdaļā vispār 19-4. Kkur veiksme utt. Kur veiksme novērsās no krieviem pret zviedriem beigās, tur atdeva atpakaļ pret ZA galotnē. Somuem principā ASV scenārijs - sākumā neplānots zaudējums pret melno zirdziņu un tālāk jau smagi...kalendārs viņiem nebija pateicīgs.
Krievus praktiski vienmēr nomētā. Tas tāds viņu stils,kad ir vadībā,mēdz nedaudz palaist grožus. Kad iedzinējos,pievelk.Bet metienu starpība tiem par sliktu šad tad ir pat pret pastarīšiem.

Bet ir cits rādītājs, tad kad viņi uzbrukumā ledu griež un veido brīnumus uz ledus,bet ir momenti kad tie vienatnē cenšas dzimteni glābt.
Ar baigi ledus griešanu šajā turnīrā tie nevar palielīties,bet arī ar vienatnē dzimtenes glābšanu nē. Kaut kur pa vidu.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:50, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Gribēja vētraini paspēlēt ar krieviem uzbrukuma hokeju,kā uzreiz ierija četras ripas.
Nu tādu interpretāciju sadzejot var tikai zvērināts krievu fans. Veiksme bija vienīgā, tas izvilka krievus.

Ne krievi tā mizos somus (visticamāk), kā sīkie to darīja, ne viņi pret zviedriem uz pusi tik labi izskatījās, kā ZA tagad.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 23:51, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Bet ir cits rādītājs, tad kad viņi uzbrukumā ledu griež un veido brīnumus uz ledus,bet ir momenti kad tie vienatnē cenšas dzimteni glābt.
Kad pēdējoreiz viņi tos brīnumus ir rādījuši? Un tas ja krievi iespiež zonā pretinieku un presē, tad tie ir viņu rādītie brīnumi, bet ja ar viņiem kāds dara to pašu, tad tas ir vienkārši krievu stils? Pareizi sapratu?

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:52, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu tādu interpretāciju sadzejot var tikai zvērināts krievu fans. Veiksme bija vienīgā, tas izvilka krievus.

Ne krievi tā mizos somus (visticamāk), kā sīkie to darīja, ne viņi pret zviedriem uz pusi tik labi izskatījās, kā ZA tagad.
Tu kā lielāks krievu fans,droši zini labāk,tāpēc nestrīdēšos ar tevi

  +2 [+] [-]

, 2016-09-21 23:53, pirms 9 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: ASV nodzīvoju 6 gadus.
Tad tu biji 'žurka' kurš pēc sovdepijas kraha, bēga uz rietumiem? Krievzemē, tev ātri par to redeli patīrītu

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 23:55, pirms 9 gadiem
Vispār šobrīd spēlē zviedri pret jaunuļiem. Ja nemaldos, tad krieviem spēle rīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-09-21 23:55, pirms 9 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: ASV nodzīvoju 6 gadus.
Dzīvotājs.
Pēdējā laikā, esmu noskatījies simtiem, krievu vlogeru video materiālus par ASV. Jāsaka skaidri un gaiši, beidz tirst.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:56, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu kā lielāks krievu fans,droši zini labāk,tāpēc nestrīdēšos ar tevi
Tu jau mani bezmaz par zviedru fanu biji pasludinājis. Izlasīju, ko Tu biji šorīt atbildējis, es vispār biju autā, kā ko tādu varēja izpīpēt no manis teiktā Kaut ko šausmīgi nesakarīgu Tu tur biji izveidojis.

  -1 [+] [-]

, 2016-09-21 23:56, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu tādu interpretāciju sadzejot var tikai zvērināts krievu fans. Veiksme bija vienīgā, tas izvilka krievus.

Ne krievi tā mizos somus (visticamāk), kā sīkie to darīja, ne viņi pret zviedriem uz pusi tik labi izskatījās, kā ZA tagad.
Veiksme . Tādu interpretāciju izdomāt var tikai akls rusofobs

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:57, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Kad pēdējoreiz viņi tos brīnumus ir rādījuši? Un tas ja krievi iespiež zonā pretinieku un presē, tad tie ir viņu rādītie brīnumi, bet ja ar viņiem kāds dara to pašu, tad tas ir vienkārši krievu stils? Pareizi sapratu?
Skaidrs ka ātrā spēlē,kad ir daudz brīvā ledus, spēlē asos uzbrukumos uz abām pusēm jūtas kā zivs ūdenī. Tu to nezināji ? Tas ir viņu zīmols.
Pat paši U - 23 spēlētāji to atzina,ka tā bija viņu lielākā kļūda,jo spēlēt tādu spēli ar krieviem ir pašnāvība.

Pēdējo reizi tie tā spēlējuši ir PČ.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:58, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu tādu interpretāciju sadzejot var tikai zvērināts krievu fans. Veiksme bija vienīgā, tas izvilka krievus.

Ne krievi tā mizos somus (visticamāk), kā sīkie to darīja, ne viņi pret zviedriem uz pusi tik labi izskatījās, kā ZA tagad.
Cirvis...

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:59, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: Tu jau mani bezmaz par zviedru fanu biji pasludinājis. Izlasīju, ko Tu biji šorīt atbildējis, es vispār biju autā, kā ko tādu varēja izpīpēt no manis teiktā Kaut ko šausmīgi nesakarīgu Tu tur biji izveidojis.
Nu man līdz tavam sakarības līmenim vēl tālu,kad var izlobīt ka uzvarētā spēlē tāpat ir zaude
Es tādus ekspertus kā tu redzu katrā hokeja turnīra laikā.Kas kaislīgi krievu haļas skaita.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-09-22 00:01, pirms 9 gadiem
Skatos vīri atkal pamanījās sakašķēties mongoļu jautājumā

  +1 [+] [-]

, 2016-09-22 00:02, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Skaidrs ka ātrā spēlē,kad ir daudz brīvā ledus, spēlē asos uzbrukumos uz abām pusēm jūtas kā zivs ūdenī. Tu to nezināji ? Tas ir viņu zīmols.
Pat paši U - 23 spēlētāji to atzina,ka tā bija viņu lielākā kļūda,jo spēlēt tādu spēli ar krieviem ir pašnāvība.

Pēdējo reizi tie tā spēlējuši ir PČ.
Nocitē man lūdzu kur kāds no ZA spēlētājiem teica, ka spēlēt ātru spēli ar krieviem bija kļūda. Es spēles apskatos neko tādu nemanīju. Un Ovečkins, piemēram, neteica "ai mēs te bišķi palaidām grožus, no stress... bet tā arī pateica, ka nebūtu Bobrovska lieliskā spēle, tad tirsā arī varēja būt. "They tried to bounce back but Bobrovsky was unbelievable," said Russia captain Alex Ovechkin. cbc.ca Bet nu ko gan Ovečkins zin par to spēli...

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:04, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Skatos vīri atkal pamanījās sakašķēties mongoļu jautājumā
tev fantastiskas vēstures zināšanas.

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:04, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Nocitē man lūdzu kur kāds no ZA spēlētājiem teica, ka spēlēt ātru spēli ar krieviem bija kļūda. Es spēles apskatos neko tādu nemanīju. Un Ovečkins, piemēram, neteica "ai mēs te bišķi palaidām grožus, no stress... bet tā arī pateica, ka nebūtu Bobrovska lieliskā spēle, tad tirsā arī varēja būt. "They tried to bounce back but Bobrovsky was unbelievable," said Russia captain Alex Ovechkin. cbc.ca Bet nu ko gan Ovečkins zin par to spēli...
Man tev tagad par godu kas būtu jāmeklē ? Bet to teica ne vien viens spēlētājs. Un skaidrs ka Bobrovskis nospēlēja lieliski un spēli izvilka..

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:05, pirms 9 gadiem
nеputпs rakstīja: Veiksme . Tādu interpretāciju izdomāt var tikai akls rusofobs
kāda veiksme , īstākā haļava

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:06, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: kāda veiksme , īstākā haļava
Savādāk krievi nemaz nemāk uzvarēt.

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:06, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Man tev tagad par godu kas būtu jāmeklē ? Bet to teica ne vien viens spēlētājs. Un skaidrs ka Bobrovskis nospēlēja lieliski un spēli izvilka.
Ta ja...nemeklē taču...bet nu zin kā...ja tu uz kādu it kā atsaucies, tad prasās arī kāda atsauce, pretējā gadījumā tā ir ūdens liešana.

  -1 [+] [-]

, 2016-09-22 00:07, pirms 9 gadiem
NAMEJS 6666 rakstīja: tev fantastiskas vēstures zināšanas.
Skolotāja arī to sacīja, ieliekot kārtējo teicamo atzīmi

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:08, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Ta ja...nemeklē taču...bet nu zin kā...ja tu uz kādu it kā atsaucies, tad prasās arī kāda atsauce, pretējā gadījumā tā ir ūdens liešana.
Ej un rocies,ne jau man tev kas te tagad jāpierāda. Tu jau te gudro mētā.
Ja jau tik gudrs,tad gan jau spēsi atrast tās intervijas.

Kāds tad ir krievu spēles stils,ja ne uzbrukuma ? Varbūt dzelžainā aizsardzība un vārtsargu līnija ? Pastāsti man nevīžai !

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:10, pirms 9 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Strādāju pa pavāru restorānā! Pēc sešiem gadiem pārvācos uz UK, kur nostrādāju nepilnus 8 gadus. Bet tagad esmu atpakaļ LV, ir neliels biznesiņš, bet nekas dižs, jo reāli Latvijā kautko izveidot un nopelnīt ir ļoti grūti. Ir jauni plāni, janvārī doties uz Norvēģiju. Tā kautkā.
Ja esi bijis pavārs, nosauc trīs galvenās atšķirības, salīdzinoši ar eiropas ēšanas kultūru?

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:11, pirms 9 gadiem
nеputпs rakstīja: Veiksme . Tādu interpretāciju izdomāt var tikai akls rusofobs
Kāds tam visam sakars ar fobiju? Apskaties vārdnīcā, ko fobija nozīmē, nevajag lietot svešvārdus uz dullo
Kāpēc akls? Ko tad redzēji Tu? To pašu, ko Harļiks? Tjipa apzināti ļāva sīkajiem saimniekot visu spēli pirms un pēc, apzināti 19:4 pēdējā trešdaļā, apzināti, ka pēkšņi sīkais 4 no 4 ielaidīs
Un pat rikošeti pirmajos 2 golos (sevišķi otrajā) arī, protams, apzināti un ar pieredzīti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:12, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: Kāds tam visam sakars ar fobiju? Apskaties vārdnīcā, ko fobija nozīmē, nevajag lietot svešvārdus uz dullo
Kāpēc akls? Ko tad redzēji Tu? To pašu, ko Harļiks? Tjipa apzināti ļāva sīkajiem saimniekot visu spēli pirms un pēc, apzināti 19:4 pēdējā trešdaļā, apzināti, ka pēkšņi sīkais 4 no 4 ielaidīs
Un pat rikošeti pirmajos 2 golos (sevišķi otrajā) arī, protams, apzināti un ar pieredzīti.
Nē,sīkie apzināti ļāva krieviem uz haļavu uzvarēt ! Komandas katrā turnīrā aiz žēlastības ļauj to darīt !

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:13, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Ej un rocies,ne jau man tev kas te tagad jāpierāda. Tu jau te gudro mētā.
Ja jau tik gudrs,tad gan jau spēsi atrast tās intervijas.
Man toč nekas nav jāmeklē. Es jau tev linku iedevu uz ovečkina sacīto, bet nu tava doma man skaidra: nomētāti krievi spēles beigās ar štangas palīdzību izsprukuši no papildlaika ir neapgāžami pierādījuši savu meistarības pārākumu pār za u23. Es gan vērtēju to spēli kā - divas līdzvērtīgas komandas tikās un viena uzvarēja (gluži tāpat kā rus swe spēlē), bet nu neloloju ilūzijas, ka tu varētu pat aizdomāties par tādu viedokli

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:15, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Man toč nekas nav jāmeklē. Es jau tev linku iedevu uz ovečkina sacīto, bet nu tava doma man skaidra: nomētāti krievi spēles beigās ar štangas palīdzību izsprukuši no papildlaika ir neapgāžami pierādījuši savu meistarības pārākumu pār za u23. Es gan vērtēju to spēli kā - divas līdzvērtīgas komandas tikās un viena uzvarēja (gluži tāpat kā rus swe spēlē), bet nu neloloju ilūzijas, ka tu varētu pat aizdomāties par tādu viedokli
Tu tagad centies savu teikto uzdot par manu ? Es savu jau pateicu,vai tev vajag kādu speciālu linku uz manis rakstīto ?
Štangas pimpji,olas,bet uzvara krieviem. Varēji vēl blusas krieviem paskatīt.

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:16, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu tagad centies savu teikto uzdot par manu ? Es savu jau pateicu,vai tev vajag kādu speciālu linku uz manis rakstīto ?
Štangas pimpji,olas,bet uzvara krieviem. Varēji vēl blusas krieviem paskatīt.
Ta lab, es atkāpjos. Skaties labāk hokeju.

  -1 [+] [-]

, 2016-09-22 00:18, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu man līdz tavam sakarības līmenim vēl tālu,kad var izlobīt ka uzvarētā spēlē tāpat ir zaude
Nu tur jau tā lieta, ka tā es neesmu teicis, to tu pats esi izdomājis. Nezināju, ka aizliegts secināt faktu, ka krievus spēlē vazāja gan sīkie, gan zviedri.
Tāpat, kā nesaprotamā veidā izpīpēji, ka es zviedrus par kkādiem neuzvaramajiem esmu nodēvējis.

Viss, ko es būtībā teicu - krievi ir sūdīgi vienmēr, kad tiekas labākie sastāvi. Nevajag neko lieku piedomāt.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-22 00:20, pirms 9 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Strādāju pa pavāru restorānā! Pēc sešiem gadiem pārvācos uz UK, kur nostrādāju nepilnus 8 gadus. Bet tagad esmu atpakaļ LV, ir neliels biznesiņš, bet nekas dižs, jo reāli Latvijā kautko izveidot un nopelnīt ir ļoti grūti. Ir jauni plāni, janvārī doties uz Norvēģiju. Tā kautkā.
Bet kāpēc jācieš un uz tik pretīgām valstīm jābrauc? Kāpēc ne uz sapņu zemi krieviju?

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:21, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu tur jau tā lieta, ka tā es neesmu teicis, to tu pats esi izdomājis. Nezināju, ka aizliegts secināt faktu, ka krievus spēlē vazāja gan sīkie, gan zviedri.
Tāpat, kā nesaprotamā veidā izpīpēji, ka es zviedrus par kkādiem neuzvaramajiem esmu nodēvējis.

Viss, ko es būtībā teicu - krievi ir sūdīgi vienmēr, kad tiekas labākie sastāvi. Nevajag neko lieku piedomāt.
Nu galvenais jau viņiem paķert kādu PČ un tad atkal varēs leģendas stāstīt.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-22 00:22, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu tur jau tā lieta, ka tā es neesmu teicis, to tu pats esi izdomājis. Nezināju, ka aizliegts secināt faktu, ka krievus spēlē vazāja gan sīkie, gan zviedri.
Tāpat, kā nesaprotamā veidā izpīpēji, ka es zviedrus par kkādiem neuzvaramajiem esmu nodēvējis.

Viss, ko es būtībā teicu - krievi ir sūdīgi vienmēr, kad tiekas labākie sastāvi. Nevajag neko lieku piedomāt.
Vienmēr skaitās no kādiem laikiem ? Turīnas ?
Mazie tagad arī zviedrus vazā,kā arī somus uz desas uzvilka,kur tava izcilā analīze ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:25, pirms 9 gadiem
Volx rakstīja: Lūdzu, zviedru vilki savu darbiņu dara lēni, bet pamatīgi.
Viss kā teicu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:28, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Viss kā teicu.
tjip paregjis esi ?!

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:28, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Nē,sīkie apzināti ļāva krieviem uz haļavu uzvarēt ! Komandas katrā turnīrā aiz žēlastības ļauj to darīt !
okei, okei. Vari visu aizmirst un pieķerties šim gala rezultātam kā salmiņam un domāt, ka tā ir likumsakarība
Tikai tad nebrīnies, ka, ja tiks līdz Kanādai tad tur būs kārtējā sagrāve. Un beigu beigās viss būs tāpat, kā vienmēr, kad īstās izlases spēlē.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-22 00:29, pirms 9 gadiem
phKRIIII rakstīja: tjip paregjis esi ?!
Es to neteicu. Tev arī linku vajag ?

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:30, pirms 9 gadiem
Tas Makdeivids ir uzpūsts kā Holivudas zvaigzne vai Girgensons Olu videoklipā

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:30, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: okei, okei. Vari visu aizmirst un pieķerties šim gala rezultātam kā salmiņam un domāt, ka tā ir likumsakarība
Tikai tad nebrīnies, ka, ja tiks līdz Kanādai tad tur būs kārtējā sagrāve. Un beigu beigās viss būs tāpat, kā vienmēr, kad īstās izlases spēlē.
Kam nebūs sagrāve pret Kanādu ?
Durilka tu papīra,ko vēl izdomāsi ?

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:32, pirms 9 gadiem
Nu jā, pret galu galā zviedriem izskatās līdzīgi bet zviedri jau arī bija labāki par krieviem un somiem.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-22 00:32, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Es to neteicu. Tev arī linku vajag ?
tu esi skaidrā?!

  -1 [+] [-]

, 2016-09-22 00:33, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: okei, okei. Vari visu aizmirst un pieķerties šim gala rezultātam kā salmiņam un domāt, ka tā ir likumsakarība
Tikai tad nebrīnies, ka, ja tiks līdz Kanādai tad tur būs kārtējā sagrāve. Un beigu beigās viss būs tāpat, kā vienmēr, kad īstās izlases spēlē.
Skatos tu pelava atkal savā elementā . Visi zaudē, gan tavs USA, gan studenti un tad ķeries klāt pēdējam salmiņam un pieķeries Kanādai kā glābējriņķim

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:33, pirms 9 gadiem
phKRIIII rakstīja: tu esi skaidrā?!
Vēl ir kādi jautājumi ?

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:37, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Vēl ir kādi jautājumi ?
pagaidām nē.

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:39, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Kam nebūs sagrāve pret Kanādu ?
Durilka tu papīra,ko vēl izdomāsi ?
Kāpēc lai būtu sagrāve, ja viņi tik slīpēti?

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:41, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: Kāpēc lai būtu sagrāve, ja viņi tik slīpēti?
Kas viņi, Suomi, Zviedri, ASV, U - 23 ?

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:43, pirms 9 gadiem
Cofijs rakstīja: Skatos tu pelava atkal savā elementā . Visi zaudē, gan tavs USA, gan studenti un tad ķeries klāt pēdējam salmiņam un pieķeries Kanādai kā glābējriņķim
Kāds vēl glābšanas riņķis? Krievi pie labākajiem sastāviem vienmēr ir sūdīgi, tādi viņi arī šajā turnīrā jau ir gan pret zviedriem, gan ZA un par to ir stāsts, un tā tas jorojām ir, tak što nesaprotu, ko tu tur gvelz.

Kāpēc no Ar4era profila šodien nelogojies?

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:45, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Kas viņi, Suomi, Zviedri, ASV, U - 23 ?
Labi, nav svarīgi. Miers

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:47, pirms 9 gadiem
Studenti jau var kravāt burtnīcas.

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:49, pirms 9 gadiem
Atkal štanga galotnē.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-22 00:50, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Atkal štanga galotnē.
Haļava Zviedriem.

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:52, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Haļava Zviedriem.
Veiksme vieniem, neveiksme otriem.

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:57, pirms 9 gadiem
Jomajo, kas tur darās

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:57, pirms 9 gadiem
ybal

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:57, pirms 9 gadiem
Haļava

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:57, pirms 9 gadiem
tas bij psc vnk

  +1 [+] [-]

, 2016-09-22 00:57, pirms 9 gadiem
Šitais 3:3 ir riktīga gaļas mašīna.

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:58, pirms 9 gadiem
Bet nu 3vs3 ir aizraujošs pagarinājums skatītājiem, lai ko neteiktu visādi cirvji...

     [+] [-]

, 2016-09-22 00:59, pirms 9 gadiem
macinons izdarija to ko neizdarija sedins

  +1 [+] [-]

, 2016-09-22 01:00, pirms 9 gadiem
tagad 3vs3 būs hokeja saldais ēdiens, nevis bulīši

     [+] [-]

, 2016-09-22 01:00, pirms 9 gadiem
Tad uz rītdienu paliek jautājums RUS vai ZA

     [+] [-]

, 2016-09-22 01:01, pirms 9 gadiem
Es nesapratu,Zviedri jau zaudēja ?

     [+] [-]

, 2016-09-22 01:02, pirms 9 gadiem
Šovakar jau teorētiski var sākties taktiskās spēles, jo can eur zaudētājs tiek pie swe, uzvarētājs uz rus vai za
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-22 01:08, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Ar Zviedriem tiem izdevās vētrains sākums,bet izskatās ka zviedri tieši uz līmeņa spēli plānveidīgi izlīdzinās un paņems. Būšu izbrīnīts,ja U 23 izturēs.

     [+] [-]

, 2016-09-22 01:08, pirms 9 gadiem
Tad sanāk, ja krievi uzvelk somus vienalga kā, tad iet tālāk?

     [+] [-]

, 2016-09-22 01:13, pirms 9 gadiem
arch122 rakstīja: Tad sanāk, ja krievi uzvelk somus vienalga kā, tad iet tālāk?