Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

U23 izlasei cīņa par pusfinālu, Kanāda un Eiropa sadalīs pirmo vietu grupā

Agris Suveizda

U23 izlasei cīņa par pusfinālu, Kanāda un Eiropa sadalīs pirmo vietu grupā
Mets Dušeins un Raiens O'Railijs
Foto: AP/Scanpix

Kanādas pilsētā Toronto turpināsies Pasaules kausa izcīņa. Plkst. 22:00 pēc Latvijas laika svarīgu cīņu par iekļūšanu pusfinālā aizvadīs Zviedrijas un Ziemeļamerikas U23 izlases, savukārt plkst. 3:00 Kanāda un Eiropa sadalīs pirmo vietu A grupā.

Ziemeļamerikas U23 izlase jau pārbaudes spēlēs piesaistīja daudzu hokeja mīļotāju uzmanību, ar ātru un agresīvu uzbrukuma hokeju divos mačos eiropiešu vārtos saberot 11 ripas (4:0, 7:4). Arī Pasaules kausā talantīgie ziemeļamerikāņi demonstrē ļoti skatāmu un arī ļoti kvalitatīvu spēli, pirmajās divās kārtās izdarot visvairāk metienu (89) un ļaujot pretiniekiem pa saviem vārtiem izdarīt vismazāk metienu (50). Tomēr sešu minūšu vājuma periods pret Krieviju nozīmē lielas izredzes neizkļūt no grupas – pārliecinošai uzvarai pār somiem (4:1) sekoja neveiksme pret krieviem (3:4).

Viss gan joprojām ir pašu ziemeļamerikāņu rokās – pat ja šovakar nāksies zaudēt, tik un tā tiks saglabātas teorētiskas cerības uz otro vietu grupā, bet uzvara pamatlaikā garantēs iekļūšanu pusfinālā. Atgādinām, ka gadījumā, ja beigās vienāds punktu skaits būs divām komandām, tad vērā tiks ņemta savstarpējā spēle – līdz ar to ziemeļamerikāņiem nederēs variants, kad vienāds punktu skaits būs tikai viņiem un krieviem.

Savukārt gadījumā, ja vienāds punktu skaits būs trīs komandām (piemēram, zviedriem, krieviem, ziemeļamerikāņiem pa četriem vai krieviem, ziemeļamerikāņiem un somiem pa diviem punktiem), tad skatīsies nevis savstarpējās, bet gan visas grupas spēles un svarīgākie būs šie kritēriji: 1) uzvaras pamatlaikā un pagarinājumā, neskaitot uzvaras bullīšos, 2) uzvaras pamatlaikā, 3) vārtu starpība, 4) gūto vārtu skaits. Jāpiebilst, ka, tiklīdz pēc kāda no kritērijiem pāri paliek tikai divas komandas, tā nekavējoties spēkā stājas savstarpējā spēle.

Tā gan ir tikai teorija, jo šovakar ziemeļamerikāņus gaida grūts uzdevums. Pirmkārt, B grupas labākajam uzbrukuma pretī stāsies, iespējams, visa turnīra labākā aizsardzība. Zviedri pirmajos divos mačos ielaiduši tikai vienus vārtus, tiesa gan, arī paši pārāk daudz nav guvuši - tikai četrus, vispirms ar 2:1 uzvarot krievus un tad ar 2:0 pārspējot somus. Kamēr Ziemeļamerikas U23 izlasē diviem hokejistiem ir pa trim punktiem – Raienam Ņūdžentam-Hopkinsam (1+2) un Koltonam Paraiko (0+3) -, zviedriem vienīgais ar vismaz diviem punktiem ir Henriks Sedīns (0+2).

Un, otrkārt, ziemeļamerikāņu aizsardzībā var tikt iecirsti vairāki robi. Turnīrs priekšlaicīgi ir noslēdzies Āronam Ekbladam, kurš pirmajā spēlē guva savainojumu pēc Leo Komarova spēka paņēmiena. Ļoti iespējams, īkšķa savainojuma dēļ šovakar nevarēs spēlēt pamatvārtsargs Mets Marejs, kurš pret krieviem, ielaidis četrus vārtus, gan tika nomainīts. Ja Marejs nebūs gatavs spēlēt, tad viņu aizstās Džons Gibsons. Un treniņu agri pameta vēl viens aizsargs Raiens Marejs. Treneri gan sacīja, ka tā bija tikai piesardzība un ka pret zviedriem viņš spēlēs. Taču, ja tomēr nevarēs, tad ziemeļamerikāņiem nāksies iztikt tikai ar pieciem aizsargiem, jo jaunu pieteikt reglaments ļauj tikai tad, kad veseli ir mazāk nekā 18 laukuma spēlētāji.

Kamēr B apakšgrupā vakantas vēl ir abas ceļazīmes uz pusfinālu, A apakšgrupā abas spēcīgākās izlases jau ir skaidras. Atlicis tikai noskaidrot pirmo vietu grupā, un to šonakt aci pret aci darīs Kanāda un Eiropa. Kanādieši ar desmit vārtiem ir rezultatīvākie pirmajās divās kārtās un pagaidām apliecina galveno favorītu statusu, savukārt eiropiešu, nevis amerikāņu izkļūšanu var saukt par līdz šim lielāko pārsteigumu. Ļoti platu soli pretī otrajai vietai eiropieši spēra jau pirmajā kārtā, ASV apspēlējot ar 3:0. Rezultatīvāko spēlētāju astotniekā ir pieci kanādieši, savukārt Eiropas izlasē ar vārtiem un divām piespēlēm izceļas norvēģis Matss Cukarello-Osens. Kopā ar kanādiešiem Metu Dušeinu (2+1) un Patrisu Beržeronu (2+0) starp trim spēlētājiem, kuri guvuši vismaz divus vārtus, ir arī vācietis Leons Draizaitls (2+0), kurš nesen olimpiskajā kvalifikācijā Rīgā tika pie pieciem (2+3) punktiem.

A grupa

V.IzlaseSUZPZVārtiP
1.Kanāda220010:24
2.Eiropa22006:24
3.Čehija20112:91
4.ASV20022:70

B grupa

V.IzlaseSUZPZVārtiP
1.Zviedrija22004:14
2.Krievija21015:52
3.ZA U2321017:52
4.Somija20021:60

Izmantotie resursi:
https://www.wch2016.com/news/team-n...

  +4 [+] [-]

, 2016-09-21 23:04, pirms 8 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Uz papīra zviedriem būtu jābūt priekšā 10:0 pēc pirmās trešdaļas, bet laikam tomēr jaunība dara savu, arī vecums nenāk viens. Zviedrija mazliet novecojusi izlase.
Šim galdiņam lūdzu vairs neliet

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:06, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Es jau arī domāju ka viņus visi nomizos.Bet redz ka tas līmenis dikti neatšķiras.
Neatšķiras, vai ir priekšā? Tie U-23 izskatās ka nevis atpaliek, bet ir priekšā visiem šajā grupā, krievus ieskaitot (lai arī rezultāts uz tablo 3:4).

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:09, pirms 8 gadiem
ķēmu ķērājs rakstīja: Neatšķiras, vai ir priekšā? Tie U-23 izskatās ka nevis atpaliek, bet ir priekšā visiem šajā grupā, krievus ieskaitot (lai arī rezultāts uz tablo 3:4).
Nu nevajag jau arī pārspīlēt. + Jāņem vērā,ka viņi priekš visiem pretiniekiem ir melnais zirdziņš. Lai cik ellīgs nebūtu tas jaunatnes spars,pieredze tā vai tā ņem virsroku - vairākumos gadījumu.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:09, pirms 8 gadiem
Nezinu, vai skatīties tālāk vai iet ķert pokemonus.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 23:10, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu tas tik parāda to konkurenci un izvēles dziļumu. Un neskaitāmas reizes labāk nekā kkāda tsiksim Slovākija mēģinātu kārpīties šajā līmenī.
To pašu var teikt par Eiropas izlasi. Jau tagad var teikt, ka turnīrs ir izdevies labāks nekā daudzi domāja.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:12, pirms 8 gadiem
phKRIIIII rakstīja: Nezinu, vai skatīties tālāk vai iet ķert pokemonus.
apsveicu

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:13, pirms 8 gadiem
phKRIIIII rakstīja: Nezinu, vai skatīties tālāk vai iet ķert pokemonus.
skatiities un kert pokemonus

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:13, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: To pašu var teikt par Eiropas izlasi. Jau tagad var teikt, ka turnīrs ir izdevies labāks nekā daudzi domāja.
Jā tik atrodamiez neīztajā laika zonā, lai pilnībā izbaudītu šo turnīru.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:15, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu nevajag jau arī pārspīlēt. + Jāņem vērā,ka viņi priekš visiem pretiniekiem ir melnais zirdziņš.
Kur tad es pārspīlēju, somi vispār nebija pretinieki, pret krieviem liels pārsvars spēlē, pret zviedriem par agru spriest bet arī izskatās pagaidām labāk. Vai tad nevar teikt ka ir priekšā? Šādos sastāvos komandas nespēlē arī tik bieži lai arī pārējās komandas tik labi viens otru pazītu.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:17, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: Jā tik atrodamiez neīztajā laika zonā, lai pilnībā izbaudītu šo turnīru.
Šādās reizēs vēlos kaut pasaule tomēr būtu plakana

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:18, pirms 8 gadiem
ķēmu ķērājs rakstīja: Kur tad es pārspīlēju, somi vispār nebija pretinieki, pret krieviem liels pārsvars spēlē, pret zviedriem par agru spriest bet arī izskatās pagaidām labāk. Vai tad nevar teikt ka ir priekšā? Šādos sastāvos komandas nespēlē arī tik bieži lai arī pārējās komandas tik labi viens otru pazītu.
Spēlē,vai nespēlē,bet tas spēles stils + - nemainās,mainoties sastāvam.
Kurā katrā gadījumā es tev nepiekrītu.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:21, pirms 8 gadiem
Lundkvists tā kā Bobrovskis noķēra
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 23:22, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Spēlē,vai nespēlē,bet tas spēles stils + - nemainās,mainoties sastāvam.
Kurā katrā gadījumā es tev nepiekrītu.
Tas ka somi nebija pretinieki un par krieviem izskatījās stipri labāk, kas tur ko nepiekrist ja tā bija.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:24, pirms 8 gadiem
ķēmu ķērājs rakstīja: Tas ka somi nebija pretinieki un par krieviem izskatījās stipri labāk, kas tur ko nepiekrist ja tā bija.
Hokejā par izskatīšanos uzvaras nepiešķir.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:27, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Hokejā par izskatīšanos uzvaras nepiešķir.
Vienā spēlē jā, bet tu jau par līmeni runāji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 23:31, pirms 8 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Šausmīgi nepatīk amerikāņi un kanādieši, reti riebīgas un pretīgas nācijas. Iedomīgas un riebīgas tautas!
cik gadus katrā no valstīm esi dzīvojis ?!

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:31, pirms 8 gadiem
ķēmu ķērājs rakstīja: Vienā spēlē jā, bet tu jau par līmeni runāji.
Jā tieši par līmeni. Un tas līmeņa trūkums liedza tiem apspēlēt krievus.
Gribēja vētraini paspēlēt ar krieviem uzbrukuma hokeju,kā uzreiz ierija četras ripas. Bet nu spēja pārorientēties un gandrīz spēli izvilka.

Ar Zviedriem tiem izdevās vētrains sākums,bet izskatās ka zviedri tieši uz līmeņa spēli plānveidīgi izlīdzinās un paņems. Būšu izbrīnīts,ja U 23 izturēs.

Runājot par Suomi,tad man izskaidrojuma nav,kas ar tiem notika šajā turnīrā.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:32, pirms 8 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Šausmīgi nepatīk amerikāņi un kanādieši, reti riebīgas un pretīgas nācijas. Iedomīgas un riebīgas tautas!
Kam gan viņi patīk. Kanāda gan hokejā malacis.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:33, pirms 8 gadiem
Ja trīs komandām būs 4 punkti, kā noteiks, kuras komandas tiek tālāk?

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:34, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ja trīs komandām būs 4 punkti, kā noteiks, kuras komandas tiek tālāk?
A'ki čiki papiriki viens div trīs

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:36, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ja trīs komandām būs 4 punkti, kā noteiks, kuras komandas tiek tālāk?
Rakstā minēts

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 23:36, pirms 8 gadiem
Lundkvists spridzina.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:38, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ja trīs komandām būs 4 punkti, kā noteiks, kuras komandas tiek tālāk?
Three- or Four-Way Tie
(Tie-breakers 1-4 calculated based on ALL games played):
ROW (Total of regulation and OT wins)
Regulation wins (Total of regulation wins only)
Goal Differential (Total Goals For minus total Goals Against in all games played)
Total Goals Scored (Total Goals For in all games played)

Standings | World Cup of Hockey

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:39, pirms 8 gadiem
Karalis atkal pievērsies glābēja darbiem.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:40, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Jā tieši par līmeni. Un tas līmeņa trūkums liedza tiem apspēlēt krievus.
Gribēja vētraini paspēlēt ar krieviem uzbrukuma hokeju,kā uzreiz ierija četras ripas. Bet nu spēja pārorientēties un gandrīz spēli izvilka.

Ar Zviedriem tiem izdevās vētrains sākums,bet izskatās ka zviedri tieši uz līmeņa spēli plānveidīgi izlīdzinās un paņems. Būšu izbrīnīts,ja U 23 izturēs.

Runājot par Suomi,tad man izskaidrojuma nav,kas ar tiem notika šajā turnīrā.
Nu nezin. Es domāju līmenī tur problēmu nebij. Abas komandas viena otru varēja turēt. Diez vai ja nebūtu līmenis viņi varētu krievus nomētāt 46-25, un pēdējā trešdaļā vispār 19-4. Kkur veiksme utt. Kur veiksme novērsās no krieviem pret zviedriem beigās, tur atdeva atpakaļ pret ZA galotnē. Somuem principā ASV scenārijs - sākumā neplānots zaudējums pret melno zirdziņu un tālāk jau smagi...kalendārs viņiem nebija pateicīgs.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:42, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Jā tieši par līmeni. Un tas līmeņa trūkums liedza tiem apspēlēt krievus.
Gribēja vētraini paspēlēt ar krieviem uzbrukuma hokeju,kā uzreiz ierija četras ripas. Bet nu spēja pārorientēties un gandrīz spēli izvilka.

Ar Zviedriem tiem izdevās vētrains sākums,bet izskatās ka zviedri tieši uz līmeņa spēli plānveidīgi izlīdzinās un paņems. Būšu izbrīnīts,ja U 23 izturēs.

Runājot par Suomi,tad man izskaidrojuma nav,kas ar tiem notika šajā turnīrā.
Nu nu tev gan interesants skats uz to Viņi visu spēli pret krieviem spēlēja vētrainu uzbrukuma hokeju, jau no pirmās minūtes bet ripas sakrita tikai vienā brīdi 2.periodā. Ja būtu kā tu saki tad krievi arī neļautu visu trešo trešdaļu dzīvot savā zonā pie 4:3. Un somi izskatījās ok pret zviedriem tā kā somiem nekas nekaiš vienkārši ZA U-23 bija pārāk stipri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:47, pirms 8 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: ASV nodzīvoju 6 gadus.
kapēc?

  +4 [+] [-]

, 2016-09-21 23:48, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Krievus praktiski vienmēr nomētā. Tas tāds viņu stils,kad ir vadībā,mēdz nedaudz palaist grožus. Kad iedzinējos,pievelk.Bet metienu starpība tiem par sliktu šad tad ir pat pret pastarīšiem.
Nu 19-4 trešdaļā vairs īsti nevar nosaukt par "nedaudz palaidām grožus".

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:48, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu nezin. Es domāju līmenī tur problēmu nebij. Abas komandas viena otru varēja turēt. Diez vai ja nebūtu līmenis viņi varētu krievus nomētāt 46-25, un pēdējā trešdaļā vispār 19-4. Kkur veiksme utt. Kur veiksme novērsās no krieviem pret zviedriem beigās, tur atdeva atpakaļ pret ZA galotnē. Somuem principā ASV scenārijs - sākumā neplānots zaudējums pret melno zirdziņu un tālāk jau smagi...kalendārs viņiem nebija pateicīgs.
Krievus praktiski vienmēr nomētā. Tas tāds viņu stils,kad ir vadībā,mēdz nedaudz palaist grožus. Kad iedzinējos,pievelk.Bet metienu starpība tiem par sliktu šad tad ir pat pret pastarīšiem.

Bet ir cits rādītājs, tad kad viņi uzbrukumā ledu griež un veido brīnumus uz ledus,bet ir momenti kad tie vienatnē cenšas dzimteni glābt.
Ar baigi ledus griešanu šajā turnīrā tie nevar palielīties,bet arī ar vienatnē dzimtenes glābšanu nē. Kaut kur pa vidu.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:50, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Gribēja vētraini paspēlēt ar krieviem uzbrukuma hokeju,kā uzreiz ierija četras ripas.
Nu tādu interpretāciju sadzejot var tikai zvērināts krievu fans. Veiksme bija vienīgā, tas izvilka krievus.

Ne krievi tā mizos somus (visticamāk), kā sīkie to darīja, ne viņi pret zviedriem uz pusi tik labi izskatījās, kā ZA tagad.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 23:51, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Bet ir cits rādītājs, tad kad viņi uzbrukumā ledu griež un veido brīnumus uz ledus,bet ir momenti kad tie vienatnē cenšas dzimteni glābt.
Kad pēdējoreiz viņi tos brīnumus ir rādījuši? Un tas ja krievi iespiež zonā pretinieku un presē, tad tie ir viņu rādītie brīnumi, bet ja ar viņiem kāds dara to pašu, tad tas ir vienkārši krievu stils? Pareizi sapratu?