Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Rīgas "Dinamo" atdzimst?

Juris Miņins
Juris Miņins

Kā ziņo Krievijas masu mediji, dalību jaunajā Kontinentālajā Hokeja Līgā (KHL) ir apstiprinājusi Latvijas komanda un paredzams, ka tā startēs ar Rīgas "Dinamo" nosaukumu.

Šodien Maskavā norisinājās kārtējā KHL vadības un Krievijas Hokeja Federācijas preses konference, kurā tika paziņots, ka jaunajā čempionātā piedalīsies 24 komandas - visas pašreizējās Krievijas Superlīgas vienības, Jekaterinburgas "Avtomobilist" un pa vienai komandai no Baltkrievijas, Kazahstānas un Latvijas.

"Latviju šajā čempionātā pārstāvēs Rīgas "Dinamo". Tā mēs atgriezīsimies pie vēsturiskajām tradīcijām. Savas spēles viņi aizvadīs arēnā, kura tika celta 2006. gada Pasaules čempionātam", sacīja KHL projekta galvenais virzītājs un "Gazprom" valdes priekšsēdētājs Aleksandrs Medvedevs, "Lai arī pašlaik komanda atrodas ne tajā labākajā situācijā ir nolemts, ka budžets jaunajai komandai tiks nodrošināts un tā varēs veidot komandas sastāvu".

Pēc neoficiālas informācijas nozīmīgu daļu no jaunizveidotās komandas budžeta varētu segt Krievijas gāzes kompānija "Gazprom".

Tāpat šajā preses konferencē tika paziņoti vēl daži svarīgi jaunumi. Tika nolemts, ka KHL sevī ietvers arī Krievijas čempionātu un labākā Krievijas komanda saņems arī Krievijas čempiona nosaukumu un medaļas. Otrs būtisks jaunums tika pavēstīts sakarā ar izlasēm. Visām komandām, pēc nacionālo izlašu lūgma, būs jāatbrīvo spēlētāji uz visiem oficiālajiem valstsvienību turnīriem.

Krievijas komandām būs arī leģionāru limits - pieci spēlētāji, taču katrs ārzemju vārtsargs "aizņems" divas leģionāriem paredzētās vietas, pie tam ārzemju vārtsargiem ir noteikts arī spēļu skaita limits - 50% no visām komandas cīņam.

Lai arī oficiāli turnīra reglaments vēl nav parakstīts gan Medvedevs, gan Krievijas Hokeja federācijas prezidents Vladislavs Tretjaks paziņoja, ka tas ir tikai laika jautājums un nākamās nedēļas laikā tas tiks izdarīts.

Izmantotie resursi:
championat.ru

  -2 [+] [-]

, 2008-03-23 00:26, pirms 17 gadiem
cucmex rakstīja: Pasapņojiet vien !
Uz šīs pasaules ir ierīkots tā-kas maksā tas arī pasūta mūziku.
Tagad atbildiet, kurš tad nu par šo maksās ?
Vai mums maz ir tāda līmeņa spēlētāji, kas šajā dinamo var un vai grib spēlēt, ko domājiet Vasiljevs pametīs Vāciju un Skrastiņš atiecīgi NHL un skries uz šo Dinamo. Pat alkašš OZO nebrauks.
Ja naudas devēji t.b. RUS(viņiem nah. neinteresē LV hokejs un LV spēlētāji) savāks šeit komandu no Krievijas spēlmaņiem - tad paldies....
piem. Liepāja šogad ar 8 RUS, UKR, un LIT spēlē un tikai caur to panāk vēlamo rezultātu tikai vien iekš LV > Jautājums, cik tad ārzemniekus vajadzēs priekš KHL.

jaa, asi un parupji, bet patiesi!

     [+] [-]

, 2008-03-23 00:35, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: als
Nu es ar ticu Kiram, kopš viņš atveda čempi uz Rīgu un redzot kā šis pieaudzis savam LHF krēslam - nebrīnos ka šams uzraus to Dinamo. Protams tīri cilvēcīgi - mani tak ar kārdina doma par augsta līmeņa hokeju Rīgā, vienmēr braucot gar arēnu čortojos ka tur mūsu želejgalvas kopā ar ņegriem lēkā, nevis ledus uzliets. Tomēr man nepatīk ka tiek melots ka tas nenotiek uz SPL rēķina. Ir stratēģija ar superklubu, vai ar savu čempi - tad atklāti pasakiet ka izvēlas pirmo, nevis gvelž ka SPL necietīs!


Bat sadzīvo valstīs vairākas līgas. Nepieciešams tikai pareizs marketings.
Paskat, kā Amerikā un Kanādā pat uz junioru spēlēm gandrīz pilnas tribīnes salasās, tas pats Zviedrijā, Vācijā u.t.t. Tā , ka jāmāk tikai piesaistīt skatītājus. Tās biļešu cenas jau arī vismaz 3-5 reizes būs lielākas uz KHL nekā uz vietējo čempi.
Sarauj, DINAMO!!!!! PROZĪT!!!! LAI IZDODAS!!! PAR LIELĀM UZVARĀM!!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-03-23 00:59, pirms 17 gadiem
kastasir rakstīja: Sarauj, DINAMO!!!!! PROZĪT!!!! LAI IZDODAS!!! PAR LIELĀM UZVARĀM!!!!

priecigas Lieldienas! ceru, ka vairaak nedzersi...

     [+] [-]

, 2008-03-23 11:39, pirms 17 gadiem
Nu te ir tas reglamenta projekts, cik var saprast uz formām var likt kādus logo grib reklāmas uz apmalēm gan liks līga

allhockey.ru

allhockey.ru: Хоккей на AllHockey.Ru - Анализ...

allhockey.ru: Хоккей на AllHockey.Ru - Анализ...

  +2 [+] [-]

, 2008-03-23 11:47, pirms 17 gadiem
als rakstīja: Nu tīri spēlētāju ziņā SPL kā suga maz cietīs.... domāju, ka patiesībā necietīs pat nemaz (KHL ir pavisam cits līmenis), bet popularitātes ziņā un Rīgā.... fakts, ka tad Rīgā un tuvākajā apkārtnē "valdīs" Rīgas Dinamo! Kaut gan, ja neskaita šigada (un citu gadu) PO, tad tauta jau tāpat uz to SPL tik uz PO un pavasara laiku pamostas... pa sezonu jau (cik nu zinu) labi ja pāris simti regulāri piestaigā... un tad tāda R 2000 vispār (manis pēc) varētu par Piņķi 2000 pārdēvēties....katrā ziņā par čempioniem hvz vai šie vairs tuvākajā laikā kļūs, jo iespējams, ka RD atbalstīs ta tik juniorus tb LSPA...

Cietīs - mazināsies publicitāte, grūtāk piesaistīt sponsorus, skatītājus u.t.t.

  +3 [+] [-]

, 2008-03-23 11:49, pirms 17 gadiem
kastasir rakstīja: Bat sadzīvo valstīs vairākas līgas. Nepieciešams tikai pareizs marketings.
Paskat, kā Amerikā un Kanādā pat uz junioru spēlēm gandrīz pilnas tribīnes salasās, tas pats Zviedrijā, Vācijā u.t.t. Tā , ka jāmāk tikai piesaistīt skatītājus. Tās biļešu cenas jau arī vismaz 3-5 reizes būs lielākas uz KHL nekā uz vietējo čempi.
Sarauj, DINAMO!!!!! PROZĪT!!!! LAI IZDODAS!!! PAR LIELĀM UZVARĀM!!!!

Vispār piekrītu - bet ja neesot tam Dinamo marketings ir p****ā, tad kāds tas būs kad SPL kļūs otršķirīgs?
Vispār Priecīgas Lieldienas visiem!

     [+] [-]

, 2008-03-23 11:58, pirms 17 gadiem
Tiek plānots (vēl neesot apstiprināts), ka KHL katrā spēlē par

uzvaru pamatlaikā tiks piešķirti 5 punkti,
uzvaru pagarinājumā - 4 punktus,
uzvaru pēcspēles metienu sērijā - 3 punktus,
zaudējumu pēcspēles metienu sērijā - 2 punktus,
zaudējumu pagarinājumā - 1 punktus,
zaudējumu pamatlaikā - 0 punktu.

Mērķis - lai komandas, spēlējot pagarinājumu, "nevilktu" laiku līdz bullīšu sērijai.
sovsport.ru: Ńīāåņńźčé ńļīšņ // Ćąēåņą -...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-03-23 12:10, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: Vispār piekrītu - bet ja neesot tam Dinamo marketings ir p****ā, tad kāds tas būs kad SPL kļūs otršķirīgs?
Vispār Priecīgas Lieldienas visiem!


Ko domā ar vārdu "otršķirīgs"?

  +2 [+] [-]

, 2008-03-23 12:12, pirms 17 gadiem
eske rakstīja: Ko domā ar vārdu "otršķirīgs"?

Tas domāts šī vārda tiešajā nozīmē. Tāds LV čempis bija Dinamo un Pārdaugavas laikos

  -1 [+] [-]

, 2008-03-23 12:18, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: Tas domāts šī vārda tiešajā nozīmē. Tāds LV čempis bija Dinamo un Pārdaugavas laikos


Tāds, kāds mūsu čempis ir tagad, manā skatījumā, tas ir otršķirīgs neatkarīgi no tā, ir Rīgas Dinamo vai nav. Pasaki, kurās valstīs, kuras regulāri spēlē elites divīzijā (neskaitot tās, kuras braukā šurp-atpakaļ uz I Div. ... lai gan arī vienai otrai šādai valstij čempis ir augstākā līmenī) ir zemāks nacionālā čempionāta līmenis par SPL?

  +2 [+] [-]

, 2008-03-23 12:21, pirms 17 gadiem
eske rakstīja: Tāds, kāds mūsu čempis ir tagad, manā skatījumā, tas ir otršķirīgs neatkarīgi no tā, ir Rīgas Dinamo vai nav. Pasaki, kurās valstīs, kuras regulāri spēlē elites divīzijā (neskaitot tās, kuras braukā šurp-atpakaļ uz I Div. ... lai gan arī vienai otrai šādai valstij čempis ir augstākā līmenī) ir zemāks nacionālā čempionāta līmenis par SPL?

Piekrītu - un Dinamo to problēmu nerisina, tik padziļina, zemais līmenis kļūs vēl zemāks

  -2 [+] [-]

, 2008-03-23 12:26, pirms 17 gadiem
Manuprāt LV čempis jau tāpat ir otršķirīgs.Intriga minimāla (arī patreiz spēlēs par pirmo vietu daži vēl it kā gaida brīnumu bet paši saprot, ka nekas nespīd), vienai otrai komandai pat grūti savākt pilnu sastāvu uz mačiem, neierašanās uz spēlēm arī nav nekas neparasts.Protams, ka var nebraukt ja tas neko neizšķir un komandu vienalga nediskvalificēs jo vietā nav kas spēlē un izkrist no čempionāta nevar.

  -2 [+] [-]

, 2008-03-23 12:26, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: Piekrītu - un Dinamo to problēmu nerisina, tik padziļina, zemais līmenis kļūs vēl zemāks


Kāpēc? SPL praktiski nezaudēs spēlētājus uz Dinamo R., skatītāju interese tāpat paliks SPL... uz izslēgšanas spēlēm. Cita lieta būtu, ja tuvākajās sezonās kāds gribētu ieguldīt lielu naudu Latvijas čempionātā, bet to neieguldīs tikai tāpēc, ka tiks veidots klubs KHL.... bet nekā tāda nav! Bez naudas čempionāta līmenis būtiski necelsies. Līdz šim neesam vēl neko tādu uzbūvējuši, lai raizētos, ka var zaudēt dažus skatītājus!

  -1 [+] [-]

, 2008-03-23 12:30, pirms 17 gadiem
zaudetajs rakstīja: Manuprāt LV čempis jau tāpat ir otršķirīgs.Intriga minimāla (arī patreiz spēlēs par pirmo vietu daži vēl it kā gaida brīnumu bet paši saprot, ka nekas nespīd), vienai otrai komandai pat grūti savākt pilnu sastāvu uz mačiem, neierašanās uz spēlēm arī nav nekas neparasts.Protams, ka var nebraukt ja tas neko neizšķir un komandu vienalga nediskvalificēs jo vietā nav kas spēlē un izkrist no čempionāta nevar.


atceros, pirms pāris gadiem bija pat tā, ka komanda neieradās uz spēli PAR 3.VIETU!!

  -1 [+] [-]

, 2008-03-23 12:41, pirms 17 gadiem
huy

esi tak reālists- tuvākajā desmitgadē Latvijas čempis tālāk neattīstīsies jo tam nav ekonomiskā seguma, pirmkārt jau ārpus Rīgas.Ja pareizi sakārtotu lietas, Latvijas čempionāts varētu eksistēt tālāk arī ar tādu Rīgas Dinamo, LČ varētu iztikt bez leģionāriem, pirmajā laikā varbūt līmenis pazeminātos toties pašmāju jaunie varētu tikt komandās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-03-23 12:47, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: Cietīs - mazināsies publicitāte, grūtāk piesaistīt sponsorus, skatītājus u.t.t.


Nu par to jau arī es teicu vakar (moš neskaidri izteicos..?!), ka vienīgais kas cietīs un tieši Rīgā ir publicitāte un spēļu (tā jau ne pārāk labais) apmeklējums... domāju tādā Liepājā un Ogrē (piem. mūsu kopējais "čoms" kasagrande) domāju jau nu točna ies arī nākamgad uz SPL spēlēm! Bet nu tāda ir dzīve... cccp laikos jau arī bija Latvijas Bērzs, ... tā teikt "farms" Dinamo, kur jaunos talantus audzināt un iespēlēt... tapēc es piem. neredzu kapec tagad tāda SPL (kopumā) nevarētu būt kadru kalve tam pašam Dinamo iekš KHL..?! Puikiem būs uz ko tiekies arī šaipus dīķim! Labākie jau tāpat gan jau uz Z/A brauks, bet tiem kas nebūs tik labi vai netiks piem. AHL/ NHL varēs tepat rušināt....

  -1 [+] [-]

, 2008-03-23 13:02, pirms 17 gadiem
als rakstīja: Labākie jau tāpat gan jau uz Z/A brauks, bet tiem kas nebūs tik labi vai netiks piem. AHL/ NHL varēs tepat rušināt....


Domā, ja izvēle būs starp KHL un AHL, izvēlēsies AHL?

  -1 [+] [-]

, 2008-03-23 13:08, pirms 17 gadiem
• Не допускать случаев размещения рекламы и не заключать договоров с третьими
лицами, которые предусматривают размещение рекламы и информации на
игровой форме хоккеистов Клуба и на спортсооружении, предназначенном для
проведения «домашних» матчей Клуба, без согласования с Лигой. К размещению
рекламы и информации на спортсооружении относится, включая, но, не
ограничиваясь, размещение аудио- и видеоинформации, оформление льда и
бортов хоккейной площадки, льдоуборочной техники, иных мест на
спортсооружении. Размещение рекламы и информации компаний, являющихся
конкурентами спонсоров, партнеров и рекламодателей Чемпионата, на игровой
форме хоккеистов Клуба и на спортсооружении, предназначенном для
проведения «домашних» матчей, допускается в исключительных случаях по
решению Правления Лиги. allhockey.ru
-------------------------

  -1 [+] [-]

, 2008-03-23 13:22, pirms 17 gadiem
Статья 160. Сроки и организация проведения Драфта юниоров Лиги
Драфт юниоров Лиги проходит летом каждого года, после завершения официальных
соревнований Лиги. Точная дата Драфта юниоров Лиги ежегодно определяется решением
Правления Лиги и сообщается Клубам не позднее 1 февраля года, в котором проводится
Драфт. Первый драфт Юниоров Континентальной лиги состоится в 2009 году.
Организацией и проведением Драфта юниоров Лиги, а также снабжением Клубов
соответствующей информацией занимаются Центральное информационное бюро Лиги и
Центральное Скаутское Бюро Лиги.
Драфт юниоров Лиги 2009 года проводится в Москве. В дальнейшем Лига будет
рассматривать заявки других городов, где базируются Клубы Лиги, на проведение Драфта
юниоров.
allhockey.ru
----------------------------
Jauniem censoņiem vajag sākt gatavoties draftam te viens "Keks" ir ielicis treninu video
people.kidshockey.ru: KIDSHOCKEY.RU :: zippy - Ōąéėū

  +2 [+] [-]

, 2008-03-23 13:27, pirms 17 gadiem
Dinamo projektam tikai tad ir jēga ja, komandas īpašnieki, nauda un spēlētāji ir no LV. Cik mums no tā visa šobrīd ir - O celih, h-j desjatih.
Mūsu spēlētāju varējumu šajā līmeni mēs redzējām - izlases maiņa iekš R2T pret AKBARS - panākums bija iziešana no savas zonas...diemžēl. Cik mūsu hokejistu šobrīd spēlē šādā līmenī, un cik no viņiem gribēs spēlēt tajā dinamo ?!
Dinamo savākts no tādiem kā LM urla Mihailovs Latvijas hokejam nedos itneko.

  +1 [+] [-]

, 2008-03-23 13:28, pirms 17 gadiem
Priecīgas lieldienas !

  -1 [+] [-]

, 2008-03-23 13:29, pirms 17 gadiem
eske rakstīja: Domā, ja izvēle būs starp KHL un AHL, izvēlēsies AHL?


hvz.... vismaz teorētiski no AHL ir tuvāks ceļš uz NHL...

  -2 [+] [-]

, 2008-03-23 13:44, pirms 17 gadiem
cucmex rakstīja: Dinamo projektam tikai tad ir jēga ja, komandas īpašnieki, nauda un spēlētāji ir no LV. Cik mums no tā visa šobrīd ir - O celih, h-j desjatih.
Mūsu spēlētāju varējumu šajā līmeni mēs redzējām - izlases maiņa iekš R2T pret AKBARS - panākums bija iziešana no savas zonas...diemžēl. Cik mūsu hokejistu šobrīd spēlē šādā līmenī, un cik no viņiem gribēs spēlēt tajā dinamo ?!
Dinamo savākts no tādiem kā LM urla Mihailovs Latvijas hokejam nedos itneko.


Tur no R 2000 domāju neviens nebūs tāpat kā no LM... toties mūsu belaru desants + "slovāks" Džera un pie čehiem spēlējošie gan varētu tur parādīties! Moš kāds vēl no mūsu "ziemeļamerikāņiem" kas netiek piem. tajā pašā AHL vai NHL! Tāpat Laviņam, Sorokinam savā laikā bija diezgan dzīva interese par spēlēšanu pie krieviem kāda Latvijas kuba sasstāvā.... tici man - būtu tik klubs spēlētāji paši atradīsies... Starp citu, LV izlase decembrī nemaz sūdīgi pret to pašu Maskavas Dinamo nenospēlēja(lai neteiktu vairāk)... var jau te teikt, ka tās spēlēs neko neizšķīra un nekādas nozīmes tām nebija+ nebija šiem pāris labāko kadru, bet šaubos vai maskavieši tā viegli atdeva abas spēles....

  -2 [+] [-]

, 2008-03-23 13:55, pirms 17 gadiem
als rakstīja: hvz.... vismaz teorētiski no AHL ir tuvāks ceļš uz NHL...


ģeogrāfiski, noteikti
bet, ja kāds spēlētājs, kas ir kādas NHL komandas sistēmā spēlēs tādā čempionātā kā KHL, domāju, arī tādam spēlētājam periodiski tiks pievērsta uzmanība no NHL komandas puses. Krievijas Superlīgā ir bijuši tādi, gadījumi, kad sezonas laikā kādu spēlētāju aizvilināja uz NHL... nerunājot jau par starpsezonu periodu.

  -1 [+] [-]

, 2008-03-23 13:58, pirms 17 gadiem
als rakstīja: Tur no R 2000 domāju neviens nebūs tāpat kā no LM... toties mūsu belaru desants + "slovāks" Džera un pie čehiem spēlējošie gan varētu tur parādīties! Moš kāds vēl no mūsu "ziemeļamerikāņiem" kas netiek piem. tajā pašā AHL vai NHL! Tāpat Laviņam, Sorokinam savā laikā bija diezgan dzīva interese par spēlēšanu pie krieviem kāda Latvijas kuba sasstāvā.... tici man - būtu tik klubs spēlētāji paši atradīsies... Starp citu, LV izlase decembrī nemaz sūdīgi pret to pašu Maskavas Dinamo nenospēlēja(lai neteiktu vairāk)... var jau te teikt, ka tās spēlēs neko neizšķīra un nekādas nozīmes tām nebija+ nebija šiem pāris labāko kadru, bet šaubos vai maskavieši tā viegli atdeva abas spēles....


Līdzīgi domāju.

  -1 [+] [-]

, 2008-03-23 14:00, pirms 17 gadiem
Статья 183. Прочие случаи передачи прав Лиги
Часть прав Лиги на размещение рекламы на экипировке Хоккеистов во время проведения
матчей Чемпионата КХЛ принадлежат Клубам в соответствии с настоящим Регламентом.
Часть прав ООО «КХЛ» на Чемпионат КХЛ, которые не передаются Клубам в
соответствии с настоящим Регламентом, могут быть переданы ООО «КХЛ» третьим
лицам.
------------------------
Tā arī netiku skaidrībā par tiem logo uz formām?

  +1 [+] [-]

, 2008-03-23 14:03, pirms 17 gadiem
als rakstīja: Tur no R 2000 domāju neviens nebūs tāpat kā no LM... toties mūsu belaru desants + "slovāks" Džera un pie čehiem spēlējošie gan varētu tur parādīties! Moš kāds vēl no mūsu "ziemeļamerikāņiem" kas netiek piem. tajā pašā AHL vai NHL! Tāpat Laviņam, Sorokinam savā laikā bija diezgan dzīva interese par spēlēšanu pie krieviem kāda Latvijas kuba sasstāvā.... tici man - būtu tik klubs spēlētāji paši atradīsies... Starp citu, LV izlase decembrī nemaz sūdīgi pret to pašu Maskavas Dinamo nenospēlēja(lai neteiktu vairāk)... var jau te teikt, ka tās spēlēs neko neizšķīra un nekādas nozīmes tām nebija+ nebija šiem pāris labāko kadru, bet šaubos vai maskavieši tā viegli atdeva abas spēles....

Jā, Als, es ar abām rokām tikai par, par Latvijas DInamo ar mūsu spēlmaņiem tajā un mūsu menedžmentu, bet ja nauda nebūs mūsu tad arī teikšanas mums nebūs...
Viss, sākas LM-ASK

  -2 [+] [-]

, 2008-03-23 14:33, pirms 17 gadiem
cucmex rakstīja: Jā, Als, es ar abām rokām tikai par, par Latvijas DInamo ar mūsu spēlmaņiem tajā un mūsu menedžmentu, bet ja nauda nebūs mūsu tad arī teikšanas mums nebūs...
Viss, sākas LM-ASK


Redzi, krievi (iespējams Gazprom) jau būs tik daļēji finansētāji (visdrīzākais) un visu piķi nedos līdz ar to arī ietekmēt gluži visu nevarēs! Tik vien kā piem. pieprasīt, lai klubs saucas Dinamo un piem. zem logo lieliem butiem ir arī Gazprom uzraksts(man personīgi viņš galīgi nemaisītu, tāpat kā citi).... un domāju pārējās kluba lietas kruķīs mūsu pašu darboņi (iespejams pat Kira ar Koziolu uz pāri)....

     [+] [-]

, 2008-03-24 19:03, pirms 17 gadiem
Redzi, krievi (iespējams Gazprom) jau būs tik daļēji finansētāji (visdrīzākais) un visu piķi nedos līdz ar to arī ietekmēt gluži visu nevarēs! Tik vien kā piem. pieprasīt, lai klubs saucas Dinamo un piem. zem logo lieliem butiem ir arī Gazprom uzraksts(man personīgi viņš galīgi nemaisītu, tāpat kā citi).... un domāju pārējās kluba lietas kruķīs mūsu pašu darboņi (iespejams pat Kira ar Koziolu uz pāri)....
[als/quote]

Cik es zinu, tad KHL vadība izvirzījusi nosacījumu, ka klubam ir jāsaucas Rīgas - Dinamo un menidžerim jābūt H. Balderim.

     [+] [-]

, 2008-03-24 19:59, pirms 17 gadiem
Jaunās Rīgas Dinamo funkcionāriem:
Par spēlētāju nacionalitāti nerunāšu, domājams, ka pēc šo komentāru izlasīšanas paši sapratīsiet pareizās proporcijas latviešu un leģionāru nākamajam sadalījumam. Runāšu par mārketingu - ja jaunās formas būs identiskas Rīgas Dinamo vecajām labājām zilajām-baltajām formām, tad par to noietu nevarēsiet sūdzēties! Tas nu ir droši. Viela pārdomām...